Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Πνεύμα Θεατρικό 63ο: ΕΥΡΥΔΙΚΗ - από την Ηρώ Μητρούτσικου


Τριπλή Παράσταση Αυτοσχεδιασμού της improVIBE    ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 21.00
3 θίασοι με Ελεύθερη είσοδο,      Ενδορφίνη Stage Theater Bar, Βιργινίας Μπενάκη 7
2 τετράγωνα δίπλα από το μετρό Μεταξουργείο. (Χάρτης - http://goo.gl/maps/zreNu)

κυριακατικο τραπεζι  Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑAνοιχτή συζήτηση για «Κυριακάτικο Τραπέζι» – αφηγήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ 17+ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ – 2:00μμ
  210 – 8233125 & 6972964339.
THEATRO    VICTORIA
   http://www.facebook.com/events/610877118938956/


Yiannis KalavrianosΓια τις 'Παραλογές', είχαμε χρησιμοποιήσει την πάνω φωτογραφία. Η οποία τραβήχτηκε βάζοντας χώμα από 2 γλάστρες και πλαστικά ζωάκια, πάνω σε μια σιδερώστρα (κάτω φωτογραφία). Στο 'Γιοι και κόρες', όλες οι ιστορίες διαδραματίζονταν γύρω από ένα τραπέζι. Στη γενική πρόβα, το τραπέζι πήγε στην 'κοιλάδα με τις ατάκες και τα αντικείμενα'. Για όλες αυτές τις πατέντες, τις δοκιμές τις αλλαγές και τα λάθη, που έφτιαξαν τελικά τις παραστάσεις μας, θα μιλήσουμε αυτή την Τέταρτη στο Κέντρο Ελεγχου Τηλεοράσεων. Ένα μικρό αφιέρωμα στο δικαίωμα να μην ξέρεις που ακριβώς θέλεις να πας. Γιατί όταν ξέρεις ακριβώς που πηγαίνεις, το πολύ πολύ να φτάσεις έως εκεί...
Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων, Κύπρου 91Α & Σικίνου, Κυψέλη / Τηλ. 213.004.04.96.
Τετάρτη 13 Μαρτίου στις 20.00 
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ  https://www.facebook.com/events/628513930499235/?ref=22

Πνεύμα Θεατρικό     

 
από την Ηρώ Μητρούτσικου


Πνεύμα Θεατρικό: «Ευρυδίκη»
κάθε Σάββατο στην  free press "ATTIKH ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ"
 
Η Sarah Ruhl  το 2003, με αφορμή τον θάνατο του πατέρα της, γράφει ένα σύγχρονο έργο που στηρίζεται πάνω στον αρχαιοελληνικό μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης, για να μιλήσει για τον έρωτα και το τέλμα του, τον θάνατο, την απώλεια και τις σχέσεις.
 
«ΕΥΡΥΔΙΚΗ»
Η ηρωίδα της Ρουλ πεθαίνει την ημέρα του γάμου της με τον Ορφέα και κατεβαίνει στον Κάτω Κόσμο, όπου και συναντά το νεκρό πατέρα της. Στην αρχή δεν τον αναγνωρίζει, αλλά με την βοήθεια του, αρχίζει να συνηθίζει τη νέα κατοικία της. Ο Ορφέας, από την άλλη, αδυνατώντας να συνηθίσει την απουσία της αγαπημένης του, με την βοήθεια της μουσικής του κατορθώνει κάτι που μόνο αυτός και ο Οδυσσέας κατάφεραν να κάνουν: να κατέβει ζωντανός στον Άδη! Στο έργο, εκτός από τους τρεις βασικούς ήρωες, υπάρχουν ακόμα τέσσερις χαρακτήρες: ο Χάρος και οι τρεις μουσικοί του Κάτω Κόσμου με το όνομα “Πέτρες”.
Ο Δημήτρης Τάρλοου σκηνοθετεί το έργο «Ευρυδίκη» επεμβαίνοντας ελάχιστα πάνω του. Το μετατρέπει σε μιούζικαλ, γιατί θεωρεί οτι ένα έργο με πρωταγωνιστή τον Ορφέα, εκπρόσωπο της τραγουδιστικής τέχνης, της λύρας και της μουσικής, θα έπρεπε να είναι γεμάτο τραγούδι και μουσική. Έτσι, τους ρόλους του Ορφέα και του Χάροντα ενσαρκώνουν δύο ηθοποιοί, οι οποίοι είναι και μουσικοί παράλληλα: ο Λαέρτης Μαλκότσης και ο Κώστας Γάκης, ενώ οι “Πέτρες” (Σωκράτης Πατσίκας, Νεφέλη Μαρκάκη, Ελένη Μπούκλη), που στο κείμενο λειτουργούν σαν χορός αρχαίας τραγωδίας, μετατρέπονται σε μουσικό συγκρότημα του Κάτω Κόσμου. Για το τέλος άφησα τους εξαιρετικούς Κόρα Καρβούνη και Γιάννη Νταλιάνη που υποδύονται την Ευρυδίκη και τον πατέρα της.
Η Σάρα Ρουλ γραφεί  ένα κείμενο είναι ποιητικό, αλλά συγχρόνως ρεαλιστικό και σύγχρονο. Παρακολουθούμε ένα σύγχρονο ζευγάρι με τις διαφορές του (ο Ορφέας, σαν παιδί, όπως όλοι οι άντρες, σκέφτεται μόνο με μουσική, αν και εξαρτημένος από την Ευρυδίκη, ενώ εκείνη δεν έχει μουσικό αυτί και προτιμά το διάβασμα), τους καυγάδες του και τον έρωτά του. Κάτι όμως λείπει στην Ευρυδίκη, γι’ αυτό και διψάει συνέχεια. Ο Χάρος, με την πολύ συχνή του μορφή, αυτή του εραστή, την προσεγγίζει στο γλέντι του γάμου, την αποπλανά με ένα γράμμα που της στέλνει ο νεκρός πατέρας της και η Ευρυδίκη σκοτώνεται και χωρίς να το καταλάβει βρίσκεται στον Κάτω Κόσμο.
Το μοτίβο του νερού επιστρέφει σε κάθε σκηνή (θάλασσα, τουλούμπα, βροχή, ποταμός Αχέροντας, το νερό της λησμονιάς) και λειτουργεί και ως στοιχείο που εξελίσσει την ιστορία. Ας μην ξεχνάμε ότι κατά την αρχαία μυθολογία στον Άδη υπήρχαν πέντε ποτάμια!
Ο άρχοντας του Κάτω Κόσμου από την άλλη, είναι η πιο μοντέρνα πινελιά στον παλιό αυτό μύθο. Κάθε φορά εισβάλει κυριολεκτικά στην σκηνή μεταμορφωμένος σε κάτι διαφορετικό -σαν θεός που είναι- πότε σαν ροκ σταρ, πότε σαν επίμονος γλοιώδης εραστής και πότε σαχλά αστείος καβαλώντας ένα πατίνι ενώ, συγχρόνως, είναι και σκληρός εξουσιαστής του βασιλείου του. Ωστόσο, η Ευρυδίκη, σχεδόν, καταφέρνει να αντισταθεί στις ορέξεις του.
 Η Ευρυδίκη, ωστόσο, από την στιγμή του γάμου και μετά, δεν φαίνεται και τόσο σίγουρη για την επιλογή της και διακρίνουμε και το σύνδρομο της Ηλέκτρας στη σχέση με τον πατέρα της. Διχασμένη ανάμεσα στον Κάτω Κόσμο που βρίσκεται ο πατέρας της και στον Πάνω που βρίσκεται ο άντρας της, όταν ο τελευταίος κατεβαίνει να την πάρει, η Ευρυδίκη έχει δίλημμα και λίγο πριν την έξοδο τους στο φως σπάει τον όρκο της σιωπής (εδώ είναι μια διαφορά από τον μύθο), μιλά στον Ορφέα, εκείνος γυρίζει να την δει κι έτσι την χάνει κι επιστρέφει στον Κάτω Κόσμο.
Ο Κάτω Κόσμος είναι ψυχρός, με πολλούς κανόνες, για αυτό και η μουσική που παίζουν οι “Πέτρες” δεν έχει αρμονία, ούτε συναισθήματα, είναι σκληρή, άσχημη και εφιαλτική, σε αντίθεση με την αρμονία που έχει η μουσική του ερωτευμένου Ορφέα! Ήταν εξαιρετικές οι παραλλαγές πάνω σε γνωστά κομμάτια που έκανε η Κατερίνα Πολέμη, η οποία υπογράφει την μουσική, ενώ το κομμάτι του Ορφέα προς την Ευρυδίκη το έχει συνθέσει ο ίδιος ο Λαέρτης Μαλκότσης.
Οι “Πέτρες”, κάτι μεταξύ τσίρκου και underground συγκροτήματος, ερμηνεύουν ζωντανά την μουσική, όπως και οι πρωταγωνιστές. Το όνομα τους, επίσης, είναι συμβολικό. Είναι  βαριές, ψυχρές και ασήκωτες, και λένε στην Ευρυδίκη να γίνει σαν πέτρα για να μην μιλάει και να μην πονάει! Εδώ να αναφέρω την εξαιρετική επιμέλεια της κίνησης που έκανε η Ζωή Χατζηαντωνίου. Τα κουστούμια τους (Ελένη Μανωλοπούλου) είναι μαύρα και πομπώδη, ενώ δεν βλέπουμε ίχνος δέρματος κι έτσι έρχονται σε αντίθεση με τα άσπρα ρούχα της Ευρυδίκης και το γυμνό της δέρμα.
Ο Γιάννης Νταλιάνης, ντυμένος με την στολή εργασίας του Κάτω Κόσμου, μας δίνει έναν εξαιρετικό πατέρα, που τραγουδά ρεμπέτικα, φροντίζει σαν μικρό κοριτσάκι την ενήλικη κόρη του και δεν έχει ξεχάσει ακόμα, δεν έχει βουτήξει στο ποτάμι της λησμονιάς, εξού και υποφέρει κι αυτός.
Τέλος, το ερωτευμένο ζευγάρι δίνει εξαιρετικές ερμηνείες. Διακρίνουμε την σχέση τους, που εκτός από ερωτική είναι και σχέση γονέα παιδιού, όπως συμβαίνει σε όλα τα ζευγάρια. Ο Ορφέας δεν αφήνει σε ησυχία την Ευρυδίκη που προσπαθεί να διαβάσει, σαν μικρό παιδί που τσιγκλάει την μαμά του, ενώ άλλες στιγμές της φέρεται σαν πατέρας και δάσκαλος. Εκείνη, πάλι, αδυνατεί να καταλάβει και την μουσική του και το ότι του είναι τόσο σημαντική στην ζωή του όσο και αυτή η ίδια, αλλά τον φροντίζει σαν παιδί και συμβουλεύει και την νέα του γυναίκα να κάνει το ίδιο. Ακόμα και οι κινήσεις τους είναι ερμηνεία: τα χέρια του Λαέρτη Μαλκότση όταν μιλά για την μουσική και ο χορός της Κόρας Καρβούνη όταν θυμάται τον αγαπημένο της.
Πρόκειται για μια πολύ καλή παράσταση, που όμως για κάποιο λόγο δεν απογειώνεται. Δεν κατάλαβα τί ακριβώς φταίει, νομίζω, όμως, ότι ευθύνεται περισσότερο το κείμενο, παρά η σκηνοθεσία! Ωστόσο, αξίζει να την δείτε. Θα παίζεται μέχρι το τέλος του μήνα στο θέατρο Πορεία (στη Βικτώρια).
 
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ  (από προηγούμενα άρθρα):
 
Alarme  Άττις
Βασανίζομαι,  Άβατον
Βρώμικα κόλπα,   Studio Κυψέλης
Δεσποινίς Μαργαρίτα,   Πράξη Επτά Studio
Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας, Bios
Χαλασοχώρηδες,  Αλκμήνη
Mistero Buffo,  Θησείον
Οδύσσεια,  Εθνικό
Το καβούκι του ελέφαντα, Τρένο στο Ρουφ
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου,  Χώρα
Κατσαρίδα,  Αθηνών
Φόνισσα,   Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας 
Mια απ' τα γίδια,  Ήβη
Η πόρνη από πάνω,   Σφενδόνη
I am my own wife  104
Βυσσινόκηπος/ Η ρομαντική ιστορία,  Θέατρο Νέου Κόσμου
Η τρυφερή σου Μολότωφ,  Ακαδήμεια
 
 
με  ΕΙΣΟΔΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
 
Κήπος Στάχτες,  Νεοκλασσικό σπίτι
Τρεις κι ο κρίνος,  Λάσπη
Παιχνίδια Φόβου,  Studio «Κοιτώνες» πρώην Στρατοπέδου Κόδρα
Funny Mission,  Λουκούμι bar
Blue Mysteries (Athens 1920-1939),   Salta Con Migo bar
Το τάβλιΕμπρός
Εκάβη, Hecuba, Hekabe, Hecabe, Hecube project,  Θησείον
Αναφορά, Nosotros
Το παγκάκι,  Άλεκτον
Όλα όσα είδα,   περιοδεία  
Cirko Cachivache 3D, Δυναμό
Κρίσις,  Studio της οδού Πλαταιών
Mein Komplex, Κέλυφος
Εκτοπλάσματα, Εξάρχεια

Ο Μπήντερμαν και οι εμπρηστές, Εργατικές Κατοικίες Καματερού
Ο Ευτυχισμένος Πρίγκιπας, CAMP art cafe

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Το διαπράξαμε κι αυτό: Αναγνωρίσαμε ουσιαστικά το Κοσσυφοπέδιο...


http://kostasxan.blogspot.gr/2013/03/blog-post_6130.html

Μήπως, μετά τη συνάντηση Αβραμόπουλου-Χοτζάι και την άτυπη -πλην ουσιαστική αναγνώριση- του Κοσσυφοπεδίου, παρέχουμε επιχειρήματα σε όσους είναι έτοιμοι να θέσουν θέμα Θράκης; 

Γράφει ο Μακεδών 

Μετά από 14 χρόνια από τη στιγμή που άρχισε ο βομβαρδισμός της Σερβίας, προκειμένου -μεταξύ πολλών άλλων- να δημιουργηθεί και το προτεκτοράτο του Κοσσυφοπεδίου, η Ελλάδα έκανε ένα ακόμη σημαντικό βήμα -μετά την αναγνώριση των διαβατηρίων του- δεχόμενη την ίδρυση Γραφείου Εμπορικών Υποθέσεων. 

Παρόλο που το Κοσσυφοπέδιο δεν έχει αναγνωριστεί από την Ελλάδα ως ανεξάρτητο κράτος, ο υπουργός Εξωτερικών κ. Δ. Αβραμόπουλος και ο «υπουργός Εξωτερικών» του Κοσσυφοπεδίου κ. Ενβέρ Χοτζάι, συναντήθηκαν στην Αθήνα και ανακοίνωσαν ουσιαστικά την σύναψη διπλωματικών σχέσεων. 

Ο κ. Χοτζάι, από την πλευρά του, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για τη συνάντηση και εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τον ελληνικό λαό για την υποστήριξή του προς το Κοσσυφοπέδιό στο παρελθόν και την βοήθεια των Ελλήνων στρατιωτικών, δημοσίων υπαλλήλων κ.λπ. στην οικοδόμηση ενός σύγχρονου Κοσσυφοπεδίου, ενώ εξέφρασε την επιθυμία για μεγαλύτερη συνεργασία. 

Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος, η βοήθεια είναι πράγματι σημαντική, την στιγμή μάλιστα που η Ελλάδα οικονομικά αιμορραγεί. Αλλά ως προς το πρώτο -την υποστήριξη της Ελλάδας στο παρελθόν- προφανώς ειπώθηκε εν είδει αστεϊσμού. Σύμπας ο πολιτικός κόσμος, από την άκρα Αριστερά ως την άκρα Δεξιά, ένιωσε τον κίνδυνο για την χώρα από την απόσπαση του Κοσσυφοπεδίου εκ της Σερβίας (εξαιρουμένων των κ.κ. Μάνου, Ανδριανόπουλου και ομοίων, που δεν νομίζω να εκπροσωπούν σημαντικό τμήμα του ελληνικού λαού). 

Και είναι φυσικό να απουσίαζε τέτοια υποστήριξη, επειδή με την δημιουργία ενός νέου κράτους στα Βαλκάνια, αφενός ανατρεπόταν η Συμφωνία του Ελσίνκι του 1972, περί μη αλλαγής των υπαρχόντων συνόρων, αφετέρου πρόκειται για δυναμίτιδα έτοιμη να ανατινάξει και την Ελλάδα. Γι’ αυτό και δεν αναγνωρίσαμε το Κοσσυφοπέδιο, ομού με χώρες που ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα (Ρωσία, Ισπανία, Ρουμανία, Κύπρο). 

Αν δηλαδή, αναγνωρισθεί από το διεθνές δίκαιο η δυνατότητα σε μια περιοχή κράτους να αποσπαστεί από αυτό, επειδή το ζητά η πλειοψηφία των πολιτών, τότε ανοίγεται ο ασκός του Αιόλου. Γι’ αυτό και φρόντισαν οι ισχυροί να δηλώσουν ότι η περίπτωση του Κοσσυφοπεδίου δεν δημιουργεί προηγούμενο επί του οποίου να υπάρξει μίμηση. 

Θα μπορούσε δηλαδή, με το ίδιο επιχείρημα που αποσπάστηκε το Κοσσυφοπέδιο να αιτηθεί και η απόσπαση της Θράκης ή μέρους της, όπου οι μουσουλμάνοι αποτελούν την πλειοψηφία.Αν δε απομακρυνθεί μέρος του ελληνικού στρατού από την περιοχή, τότε οι χριστιανοί θα αποτελούν την μειοψηφία. Το ίδιο για τα Κατεχόμενα της Κύπρου, για τους Βάσκους και Καταλανούς -μέχρι στιγμής- στην Ισπανία, για τους Μολδαβούς της Ρουμανίας -που γειτνιάζουν με το κράτος της Μολδαβίας- και φυσικά για τους Τσετσένους και πολλούς άλλους στη Ρωσία. 

Αναγνωρίζοντας όμως η Ελλάδα με την χθεσινή πράξη, άτυπα μεν αλλά ουσιαστικά, την ανεξαρτησία του Κοσσυφοπεδίου, παρέχει επιχειρήματα σε όσους -μετά από λίγα χρόνια, και λόγω υπογεννητικότητας των χριστιανών Ελλήνων- θα απαιτήσουν να σεβαστεί η χώρα μας την υπογραφή της και να πράξει όπως και στο Κοσσυφοπέδιο.Φαίνεται, πως στο Κατάρ, πολλά άλλα απ’ όσα είχαμε φοβηθεί, συζητήθηκαν. Επειδή έρχονται τα «μαντάτα» το ένα μετά το άλλο. 

Να σημειώσω φυσικά, ότι δεν λαμβάνω καν υπόψη την δυσαρέσκεια της Σερβίας, όχι μόνον επειδή πρόκειται περί μύθου της «ιστορικής φιλίας μας», ούτε επειδή η Σερβία ήταν εκ των πρώτων που αναγνώρισε τα Σκόπια ως «Μακεδονία», αλλά και διότι οι ίδιοι οι Σέρβοι εγκαταλείπουν σιγά-σιγά την ιδέα ότι το Κοσσυφοπέδιο τους ανήκει. Μόλις προ δύο ημερών, ο πρωθυπουργός της Σερβίας κ. Ίβιτσα Ντάτσιτς είπε πως «επί δέκα χρόνια λέγονταν ψέματα ότι το Κόσοβο είναι σερβικό και ότι αυτό είναι διακηρυγμένο στο Σύνταγμα». 

Άλλωστε γίνονται παρασκηνιακές συζητήσεις για ανταλλαγή εδαφών (η κοιλάδα του Πρέσεβο στο Κοσσυφοπέδιο και ο σερβικός τομέας του Κοσσυφοπεδίου στη Σερβία). 

Το θέμα θα μας απασχολήσει και άλλη φορά, απλώς μόνον, πολύ θα ήθελα να πληροφορηθώ, αν ο κ. Αβραμόπουλος εξήγησε στον «υπουργό» του Κοσσυφοπεδίου, πως η χώρα του έχει ελληνικό όνομα, ως «πεδιάδα των κοτσυφιών». Έτσι για την ιστορία, και να μη ξεχνάμε. 


Πηγή: Βόρεια

Οι τερατώδεις απάτες που θα αναδείξουν τον αντίχριστο...

http://www.pentapostagma.gr/2013/03/poios-einai-o-antixristos.html

Περιγράφοντας τι θα προηγηθεί της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού, ο Απόστολος Παύλος επισημαίνει ότι η εμφάνιση του Αντιχρίστου θα συνοδευτεί με μεγάλη δύναμη, με «σημεία και τέρατα», θαύματα αγυρτικά, που θα γίνονται με την ενέργεια του Σατανά. Θα χρησιμοποιήσει δε, κάθε είδος απάτης της αδικίαςπου θα επικρατεί μεταξύ των ανθρώπων που προορίζονται να χαθούν, γιατί δεν δέχονται να αγαπήσουν την Αλήθεια για να σωθούν. Γι’ αυτό το λόγο θα επιτρέψει ο Θεός να τους έλθει ενέργεια πλάνης, ώστε να πιστέψουν στο ψέμα. Έτσι θα κατακριθούν όλοι όσοι δεν πίστεψαν στην αλήθεια, αλλά δέχθηκαν με ευχαρίστηση την αδικία (Β΄Θεσ. Β΄9-12).

Μήπως δεν συνιστά τεράστια απάτη αδικίας, η καταλήστευση του παγκόσμιου πλούτου και η ανήθικη εκμετάλλευση της φύσης που γεννά ανθρώπινη δυστυχία, πείνα, κοινωνική εξαθλίωση, φυσικές καταστροφές, με τους υπαίτιους πλουτοκράτορες ν’ αδιαφορούν, και ταυτόχρονα να τρομοκρατούν τους λαούς προβάλλοντας τα προβλήματα που δημιουργούν οι ίδιοι και ιδρύοντας οργανώσεις εκμετάλλευσης και ελέγχου μέσω μιας ψευδέστατης ενημέρωσης;

Είναι εξοργιστικά τα στοιχεία που καταδεικνύουν ότι τα ίδια αφανή κέντρα που χρηματοδότησαν τους παγκοσμίους πολέμους, κυριαρχούν στη διεθνή οικονομική και πολιτική σκηνή μέχρι σήμερα! Εντούτοις, η πραγματική ιστορία που μπορεί ν’ αφυπνίσει, δεν θα προσφερθεί ποτέ από τη δημόσια παιδεία…

Είναι πολύ θλιβερή η διαπίστωση περί του υποκριτικού ακόμα και κακοποιού ρόλου που διαδραματίζουν συχνά οι διάφοροι παγκόσμιοι οργανισμοί που ιδρύθηκαν κατά τον 20ό αιώνα για το «καλό» του πλανήτη. Ο ΟΗΕ υποτίθεται ότι έχει βασικό στόχο τη διεθνή ειρήνη και ασφάλεια, ωστόσο αποδείχθηκε τόσες φορές όχι απλά ανίκανος να προστατέψει αθώους λαούς από άδικες ενέργειες, αλλά και ικανός να βαφτίζει «ειρηνευτικές» τις πολεμικές επιθέσεις που εξυπηρετούν τα αισχρά και ιδιοτελή συμφέροντα των ισχυρών. Το ΔΝΤ και η Παγκόσμια Τράπεζα συστήθηκαν με σκοπό να παρέχουν οικονομική και τεχνική βοήθεια, αλλά τελικά οδηγούν τις χώρες που δήθεν βοηθούνται σε αύξηση της φτώχειας, αρμέγοντας τον πλούτο τους στα ταμεία τραπεζικών κολοσσών.

Είναι αδιανόητο για τους πολλούς το μέγεθος του ψεύδους διάφορων «φιλανθρωπικών» ή οικολογικών οργανώσεων και μεγαλοδωρητών, που στήνουν παγίδες κερδοσκοπίας ή παρουσιάζονται ως σωτήρες χρησιμοποιώντας την ευαισθησία της ανύποπτης μάζας για το μέλλον του πλανήτη, διαστρέφοντας τα επιστημονικά δεδομένα, ενώ γεμίζουν τα ταμεία τους επιβάλλοντας παράλογη φορολόγηση και μοιράζουν σε τριτοκοσμικές χώρες επικίνδυνα εμβόλια και laptop σε παιδιά που δεν έχουν γάλα και ψωμί! Δεν είναι λίγες οι λεγόμενες μη κυβερνητικές οργανώσεις που χρηματοδοτούνται από τους λαούς για να στρέφονται εναντίον τους κι έχουν κατηγορηθεί για φρικτά εγκλήματα, όπως το δουλεμπόριο, το εμπόριο βρεφών και ανθρωπίνων οργάνων…

Είναι απόλυτα απατηλή η δημοκρατική μάσκα που ρίχνει τα σύνορα των εθνών, καταργεί τα συντάγματά τους, εξαθλιώνει τους λαούς, υποδαυλίζει την τρομοκρατία, περιορίζει τις ελεύθερες φωνές, καταργεί κεκτημένες ελευθερίες των πολλών, ενώ ταυτόχρονα κραυγάζει υποκριτικά απαιτώντας ανθρώπινα δικαιώματα για τους λίγους, αρνείται να βοηθήσει τους λαούς στις πατρίδες τους και ενισχύει την ανάπτυξη της λαθρομετανάστευσης, δημιουργώντας προβλήματα για να μας οδηγήσει στην έτοιμη λύση του ηλεκτρονικού ελέγχου και της ανελεύθερης αστυνομοκρατούμενης κοινωνίας. Πρόκειται για τη σύγχρονη εκδοχή των πολιτικών συστημάτων που λειτούργησαν με φοβερό αντιδημοκρατισμό και καταπίεση της προσωπικότητας κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, με ηγέτες που ανέπτυξαν αντίθεες διδασκαλίες και κατέληξαν να σπείρουν τον τρόμο και τον θάνατο (Χίτλερ, Στάλιν, Μάο κ.ά).

Το παγκόσμιο σκάνδαλο πλάνης: Η «ενημέρωση»

Η εποχή μας έφερε στην επιφάνεια το μέγιστο σκάνδαλο πλάνης και ψεύδους που μολύνει τη ζωή και την τύχη της ανθρωπότητας: Πρόκειται για την απίστευτη χειραγώγηση διαρκείας που δέχονται οι ανθρώπινες μάζες σήμερα από τα πανίσχυρα δίκτυα που ελέγχουν την παγκόσμια ενημέρωση και ψυχαγωγία, επηρεάζοντας καθοριστικά τις πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις. Με την επιτηδευμένη προβολή υπαρκτών ή εικονικών παγκόσμιων προβλημάτων, σήμερα τα ΜΜΕ όχι απλώς ελέγχουν και ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις, αλλά και είναι ικανά να οδηγήσουν τα έθνη στην ενθουσιώδη υποδοχή και λατρεία ενόςΠαγκόσμιουΚυβερνήτη - «Μεσσία», που θα έχει έτοιμες τις λύσεις των προβλημάτων. Στην Αποκάλυψη υπάρχουν αναφορές τόσο στις δυνάμεις εκείνες που με ποικίλα μέσα και με την προπαγάνδα τους εμπαίζουν τον άνθρωπο (ΙΣΤ΄13), όσο και στο κορυφαίο εμπόρευμα των «εμπόρων των εθνών» που θα είναι οι ψυχές των ανθρώπων (ΙΗ΄13).

Καθώς τα τηλεοπτικά πρόσωπα και οι εκπομπές που μας επηρεάζουν καθημερινά, ξεχειλίζουν από υποκρισία, σκοπιμότητα, προπαγάνδα, απάτη, ενώ η εντιμότητα και η ειλικρίνεια όλο και περισσότερο σπανίζουν, εύκολα ο καθένας μας παρασύρεται στο να πιστέψει μεγάλα ψεύδη και αναλήθειες, εύκολα επηρεάζεται από την ημιμάθεια στον καταιγισμό των ανεξέλεγκτων πληροφοριών που δεχόμαστε! Επειδή ακριβώς δεν υπάρχει πλέον χρόνος και διάθεση για επαλήθευση, η συνεπαγόμενη σύγχυση μας εντάσσει στην αντίχριστηεποχή που πλανά «αν είναι δυνατόν και τους εκλεκτούς»!!

Απόσπασμα από το βιβλίο "Κόκκινο χαλί για τον Αντίχριστο"


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/03/poios-einai-o-antixristos.html#ixzz2N4o4IPsT

To ΧΩΝΙ: Η μεγάλη γκάφα του Σαμαρά στην Πόλη


http://www.periodista.gr/index.php/medias/item/2425-to-%CF%87%CF%89%CE%BD%CE%B9-%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CE%B3%CE%BA%CE%AC%CF%86%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B7Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Το ΧωνίΤο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Το Χωνί
“ Υπερήφανη ... εξωτερική πολιτική ”
    Μπροστά στο μνημείο της νίκης του Κεμάλ Αττατούρκ επί του ελληνικού στρατού στάθηκε οπρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς μαζί με τον Τούρκο πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.

Γιατί δεν θα έχουν και πάλι επιτυχία οι Αγανακτισμένοι.


http://hassapis-peter.blogspot.gr/2013/03/blog-post_3695.html

Πριν λίγες ημέρες εξ αιτίας μιας αύξησης της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος στη γειτονική Βουλγαρία, βγήκαν οι Βούλγαροι στους δρόμους και δεν ζήτησαν μείωση της τιμής του ρεύματος, αλλά ζήτησαν ευθέως την παραίτηση της κυβέρνησης. Ακολούθησαν κάποιες μικρές συγκρούσεις με την βουλγαρική αστυνομία, πολύ μικρότερες από τις δικές μας εδώ και η μεν κυβέρνηση παραιτήθηκε η δε τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος έπεσε πιο κάτω από ότι ήταν πριν. 

Αύριο έχουμε κι εμείς εδώ, για μια ακόμα φορά συγκέντρωση...
των Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα. Αν και εμείς θα πάμε και πάλι στη συγκέντρωση, εντούτοις προβλέπουμε από πριν ότι και αυτή τη φορά η προσπάθεια δεν θα έχει καμία επιτυχία, για έναν απλούστατο λόγο. 

Όπως βλέπουμε και από την αφίσα που είναι στην διπλανή φωτογραφία, τοποθετούμαστε απέναντι σε όλα αυτά που μας επιβάλλονται και πάλι αρνητικά. Την πρώτη φορά φωνάζαμε «πάρτε το μνημόνιο και φύγετε από εδώ», όμως από τότε ήρθαν και νέα μνημόνια και η κατάσταση χειροτέρευσε. Το ίδιο κάνουμε και τώρα. Θα φωνάξουμε «φτάνει πια». Ε, και λοιπόν; Μήπως πρόκειται να αλλάξει κάτι; Όχι βέβαια. Εδώ απαιτείται θετική πρόταση, η οποία μπορεί μεν να μην λειτουργήσει αμέσως με την πρώτη φορά, όπως λειτούργησε στην Βουλγαρία, αλλά θα μπει στην ψυχή του λαού για ζύμωση.

Αν απαιτούσαμε για παράδειγμα  την παραίτηση της κυβέρνησης Σαμαρά και την διενέργεια δημοψηφίσματος για εγκαθίδρυση πραγματικής δημοκρατίας, προκειμένου να σωθούμε, αυτό θα ήταν δημιουργική πρόταση και όχι στείρα άρνηση. Τι κάνουμε δηλαδή; Παρακαλάμε τον Σαμαρά να σταματήσει να μας εξαθλιώνει γιατί «φτάνει πια»;

Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης ξεκαθάρισε ότι ορυχεία εκεί δεν θα γίνουν, αναγκάζοντας τον Σαμαρά να βάλει «την ουρά στα σκέλια» και να υποχωρήσει. Τώρα το ίδιο εξελίσσεται και στην Ιερισσό. Το ίδιο έπαθε και το ΠΑΣΟΚ στην Κερατέα.

Εμείς οι Αγανακτισμένοι τι κάνουμε για να εξαναγκάσουμε το σάπιο πολιτικό σύστημα;

ΥΓ. Αύριο, στο χώρο της συγκέντρωσης θα βρίσκεται κλιμάκιο της κίνησης πολιτών «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ για Ριζική Συνταγματική Αλλαγή» το οποίο θα διανείμει φυλλάδια και θα συζητήσει με τους υπόλοιπους Αγανακτισμένους την δυνατότητα κατεύθυνσης της δράσης προς τον στόχο της αλλαγής του σάπιου πολιτικού συστήματος. Διαφορετικά, με παρακάλια και οδυρμούς σωτηρία δεν υπάρχει.  

ΓΝΩΣΤΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ: "ΕΧΩ 3 ΜΗΝΕΣ ΖΩΗ"!


http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=12682:---q-3--q&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2ValerieHarper.bookstore.la

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ
Σοκαριστικές είναι οι δηλώσεις γνωστής ηθοποιού η οποία αποκάλυψε πως έχει καρκίνο και οι γιατροί της δίνουν τρεις μήνες.
Όπως γράφει το tvnea η Valerie Harper αποκάλυψε ότι έχει καρκίνο στον εγκέφαλο και οι γιατροί της δίνουν 3 μήνες ζωής. Ωστόσο η Χάρπερ μοιάζει αρκετά ψύχραιμη και το αντιμετωπίζει με αξιοπρέπεια. Μάλιστα δεν δίστασε να δηλώσει στο εν λόγω περιοδικό: «Δεν σκέφτομαι το θάνατο. Σκέφτομαι μόνο το τώρα που ζω». Η ηθοποιός έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό, ενσαρκώνοντας το ρόλο της Ρόντα στην αμερικανική σειρά "The Mary Tyler Moore Show" τη δεκαετία του 1970. Εκεί έδειξε το πλούσιο ταλέντο της και κέρδισε φήμη, χρήματα, αλλά και μια Χρυσή Σφαίρα το 1974. Ωστόσο όσο τυχερή ήταν στην καριέρα της, άλλο τόσο άτυχη φαίνεται πως είναι στη ζωή.
thessbomb

15.000 στρατιωτικοί έστειλαν μήνυμα που δεν μπορεί να αγνοηθεί.ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ


http://stoxasmos-politikh.blogspot.gr/2013/03/15000.html

Η συγκέντρωση των στρατιωτικών ήταν τεράστια, για τα δεδομένα του χώρου των Ενόπλων Δυνάμεων. Και οι στρατιωτικοί που εμφανίστηκαν με στολή σχετικά αρκετοί αν αναλογιστούμε το κλίμα που επικράτησε τις τελευταίες εβδομάδες στις Ένοπλες Δυνάμεις,με αποκορύφωμα την διαταγή Κωσταράκου. Η πορεία έδειξε το μέγεθος. Η κορυφή πέρα από το Σύνταγμα και οι συγκεντρωμένοι στην πλατεία Καλυθμώνος να είναι ακόμη ένα συμπαγές πλήθος!

Η συγκέντρωση ήταν πυκνή και μεγάλη και έστειλε ένα μήνυμα: η απόγνωση μπορεί να βγάλει στο δρόμο ακόμη και ανθρώπους που πριν τρία χρόνια δεν γνώριζαν τι θα πει διαδήλωση. Κι αν οι στρατιωτικοί , το πιο πειθαρχημένο κομμάτι του ελληνικού λαού επιλέγει να βγει στο δρόμο, τότε είναι βέβαιο ότι κάποιοι πρέπει να προβληματιστούν ιδιαίτερα σοβαρά. Και σ΄ αυτούς δεν συμπεριλαμβάνετε ο Τσουκαράκης, ο Τσάκαλος και ο ΣΥΣΜΕΔ!

Ας αναλογιστούν όσοι χαράσσουν πολιτική -αν τη χαράσσουν- και όσοι δεν τολμούν να βάλουν κόκκινες γραμμές ποιος πραγματικά έβγαλε τους στρατιωτικούς στο δρόμο. Ο ΣΥΣΜΕΔ και η ηγεσία του για τους οποίους μέχρι πρόσφατα έλεγαν ότι δεν εκπροσωπεί κανένα παρά τα λίγα μέλη του ή οι ίδιοι που με τα μέτρα-βόμβες τίναξαν στον αέρα ζωές ανθρώπων και οικογενειών;

Γιατί στο κέντρο της Αθήνας βρέθηκαν πολλές χιλιάδες στρατιωτικοί.Και μαζί τους πάρα πολλοί Αρχηγοί Γενικών Επιτελείων, με πιο πρόσφατο το στρατηγό Ζιαζιά!

Ποια θα είναι τώρα η συνέχεια; Ελπίζουμε όχι η “παραδειγματική τιμωρία” όσων στρατιωτικών εμφανίστηκαν με στολή. Το καζάνι βράζει δεν χρειάζεται κανείς να φουντώσει κι άλλο την φωτιά. Ψυχραιμία και λογική απαιτείται. Όχι όμως απ΄ όσους διαδήλωσαν. Αυτοί την έδειξαν με τη στάση τους στη συγκέντρωση. Απ΄όσους με τον τρόπο τους,τις δηλώσεις και κυρίως τις πράξεις τους, απαιτείται ψυχραιμία.

Για να επανέλθει γαλήνη στις Ένοπλες Δυνάμεις, ακόμη και μέσα σ΄ αυτή την απίστευτη και ατελείωτη οικονομική καταιγίδα.

Δείτε ΕΔΩ τα βίντεο από την μεγάλη συγκέντρωση

Tα πρωτοσέλιδα της Κυριακής (10-3-2013)


http://online-pressblog.blogspot.gr/2013/03/t-10-3-2013.html





ΙΜΒΡΟΣ - ΤΕΝΕΔΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΨΕΜΜΑΤΑ (VIDEO)




15http://www.agioritikovima.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=17799:imbros-tenedos&catid=99:nea&Itemid=768
Ένα αξιόλογο βίντεο που θυμίζει σε όλους μας αυτά που κατά καιρούς είχαμε μάθει αποσπασματικά για τα νησιά Ιμβρο και Τένεδο.

Και για το... παγκόσμιο βραβείο μιας ακόμη, απο τις άπειρες, αθετήσεις υποχρεώσεων, καταστροφικής μανίας και εξόντωσης μειονότητας που συνηθίζει η γειτονική Τουρκία.

Κατά τ΄ άλλα kazan -kazan.

Δείτε το βίντεο...


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου