Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Γιατί κλείνουν τόσο νωρίς τα σχολεία;

http://olympia.gr/2011/04/09/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CF%8C%CF%83%CE%BF-%CE%BD%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1/

ypoyrgos_1-1.jpg
Πολλά ερωτηματικά προκάλεσε σήμερα στον εκπαιδευτικό χώρο η ανεξήγητη πρόωρη λήξη του διδακτικού έτους , με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του υπ. Παιδείας. Πολλοί ήταν εκείνοι που έκαναν λόγο για απόφαση η οποία ελήφθη με εντολή άνωθεν, προκειμένου τα σχολεία να είναι ελεύθερα σε περίπτωση που χρειαστεί να ¨στηθούν¨ κάλπες για εθνικές εκλογές.
Οι συζητητές ενίσχυαν αυτό το σενάριο, έχοντας ως δεδομένο και την πρόσφατη δήλωση της υπουργού Αννας Διαμαντοπούλου η οποία επέκρινε την πρόωρη λήξη των μαθημάτων, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι οι πανελλαδικές θα ξεκινήσουν το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μάη.
Υπενθυμίζεται ότι τα τρία τελευταία χρόνια η έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων είχε ως εξής:
14 – 5 -2010
15-5-2009
20-5-2008
Πάντως το υπ. Παιδείας μέχρι στιγμής δεν έδωσε καμία εξήγησης για την ξαφνική απόφαση να λήξει το διδακτικό έτος στα Γυμνάσια και Λύκεια στις 10 Μαίου, μία εβδομάδα μετά τις διακοπές του Πάσχα.

Η περίπτωση Rafael Correa (το χρέος είναι ανήθικο)

http://antikatoxiko.blogspot.com/2011/04/rafael-correa.html

Μια περίπτωση πολιτικού ηγέτη που χρήζει ιδιαίτερης μνείας, είναι αυτή του προέδρου του Ecuador (Ισημερινού), Rafael Correa, που ανέλαβε την εξουσία το 2007, κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες για τη χώρα του συνθήκες.
Ο 48χρονος Correa, τονίζοντας το γεγονός ότι κάθε άλλο παρά παραδοσιακός πολιτικός είναι, προσπάθησε πάνω απ όλα να ανασκευάσει το όλο πολιτικό σύστημα της χώρας του, και να τονώσει τις δημόσιες δαπάνες. Μεταξύ άλλων, ακύρωσε τα χρέη της χώρας του προς τους ξένους επενδυτές, και συγκρούσθηκε με τη Ουάσιγκτον. Εκτός των άλλων, έχει αποκαλέσει τον Αμερικανό...
πρόεδρο George Bush «ηλίθιο», και έχει κατηγορήσει τα ΜΜΕ της χώρας του ότι συμπεριφέρονται σαν «άγρια θηρία». Ενώ στη διάρκεια αναταραχών στη πρωτεύουσα Quito, στάθηκε μόνος του ενώπιον του πλήθους, ανοίγοντας το πουκάμισό του και φωνάζοντας: «Αν θέλετε να με σκοτώσετε, ορίστε. Εδώ είμαι. Σκοτώστε τον πρόεδρο σας αν είσαστε δυσαρεστημένοι, αν είσαστε τόσο γενναίοι…».
Ο Correa, που έχει σπουδάσει στην Αμερική και έχει διατελέσει και υπουργός Οικονομικών, θεωρεί πως το κύριο εμπόδιο στην ανάπτυξη της χώρας του είναι η εξάρτησή της στους ξένους δανειστές. Αναλαμβάνοντας τη προεδρία, χαρακτήρισε το χρέος του κράτους ως παράνομο, με την αιτιολογία ότι τα προηγούμενα καθεστώτα που δανείστηκαν τα ποσά αυτά ήταν διεφθαρμένα. Ορκίστηκε να πολεμήσει τους δανειστές στα διεθνή δικαστήρια, και να μειώσει τα χρέη.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Marc Chernick του Georgetown University, «ο πρόεδρος ανέλαβε την εξουσία, πιστεύοντας πραγματικά πως η χώρα του εξουσιάζεται χρόνια από μια διεφθαρμένη πολιτική τάξη, την οποία δεσμεύτηκε να ανασκευάσει.
Η κυβέρνησή του στάθηκε όρθια απέναντι στο ΔΝΤ και τη Παγκόσμια Τράπεζα, κατηγορώντας τους για τις οικονομικές δυσκολίες του Ecuador. Προχώρησε μάλιστα στην άμεση διακοπή των πληρωμών των δόσεων των «παράνομων» δανείων, προσπαθώντας παράλληλα να αυξήσει τα δημόσια έσοδα μέσω επαναδιαπραγμάτευσης των κρατικών συμβολαίων με τις ξένες πετρελαϊκές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα του. Το Ecuador, που ανήκει στον Opec, εξαρτάται οικονομικά κυρίως από τις εξαγωγές πετρελαίου, και από τα πάμπολλα εμβάσματα των εκατοντάδων χιλιάδων υπηκόων του που εργάζονται στο εξωτερικό (ΗΠΑ, Ισπανία).
Τον Ιούλιο του 2010, έφερε νόμο σύμφωνα με τον οποίο το σύνολο του πετρελαίου και του φυσικού αερίου που παράγεται, θα ανήκει στο κράτος, το οποίο και θα εισπράττει το 25% του ακαθάριστου εισοδήματος από τις πωλήσεις. Λίγο πριν, είχε απειλήσει πως αν δεν συμφωνήσουν οι ξένες εταιρίες, θα προχωρήσει στη κρατικοποίησή τους.
Το 2007, ο Correa προχώρησε σε επαναδιαπραγμάτευση του εξωτερικού χρέους της χώρας του ύψους $10.2 δισ. (25% του ΑΕΠ), ακολουθώντας το παράδειγμα του Αργεντινού Nestor Kirchner. Αρνήθηκε μάλιστα την επιτήρηση από πλευράς ΔΝΤ. Όπως δήλωσε τότε ο υπουργός Οικονομικών Ricardo Patiño: «Αρνούμαστε αυτό που δέχτηκαν άλλες κυβερνήσεις, να μας υπαγορεύει δηλαδή το ΔΝΤ την οικονομική μας πολιτική. Το θεωρούμε απαράδεκτο». Μάλιστα, τον Απρίλιο του 2007, ο Correa διέταξε την απέλαση του εκπροσώπου της Παγκόσμιας Τράπεζας από τον Ισημερινό!
Τον Δεκέμβριο του 2008, ο Correa ανακοίνωσε πως δεν θα πληρωθεί η τρέχουσα δόση (τόκων) του δανείου, και κήρυξε τη χώρα σε πτώχευση. «Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε τις συνέπειες», είπε. Όπως δήλωσε, το χρέος είναι ανήθικο, και βασίστηκε σε διαφθορά και μίζες από πλευράς των προηγούμενων κυβερνήσεων. «Θα το παλέψουμε στα διεθνή δικαστήρια» τόνισε, χαρακτηρίζοντας τους ξένους δανειστές της χώρας του «τέρατα, που θέλουν να την ισοπεδώσουν». Καθιέρωσε μάλιστα και ως σύνθημα τη φράση «ζωή πριν από το χρέος», με αποτέλεσμα να γίνει ίνδαλμα για τη πλειοψηφία του λαού του, εξαιτίας αυτής του της στάσης απέναντι στους ξένους κεφαλαιοκράτες.
Μια άλλη σημαντική απόφαση που πήρε ο Correa, ήταν η άρνησή του να ανανεώσει τη συμφωνία παραμονής των αμερικανικών αεροπορικών βάσεων, που χρησιμοποιούνται για τη καταπολέμηση του διεθνούς εμπορίου ναρκωτικών. Το 2009 απελάθηκαν δυο Αμερικανοί διπλωμάτες, με τη κατηγορία ότι αναμίχθηκαν στα εσωτερικά πολιτικά ζητήματα της χώρας. Πιο πρόσφατα, χαρακτήρισε ανεπιθύμητο πρόσωπο την πρεσβευτή των Ηνωμένων Πολιτειών Heather Hodges, και της ζήτησε να αποχωρήσει από τη χώρα το συντομότερο δυνατόν. Η εξέλιξη αυτή συνδέεται με την αποκάλυψη των διπλωματικών τηλεγραφημάτων του υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ μέσω του Wikileaks, στα οποία η κα Hodges εμφανίζεται να συζητά για τη διαφθορά στις τάξεις της αστυνομίας της χώρας.
Έχοντας κάνει τόσα και τόσα, επόμενο είναι να έχει και πολλούς αντιπάλους, οι οποίοι τον κατηγορούν πως προσπαθεί να υπερκεράσει τους θεσμούς και να συγκεντρώσει όλες τις εξουσίες στα χέρια του. Παράλληλα, τον κατηγορούν ως «τσιράκι» του Hugo Chavez, αν και ο ίδιος συνεχώς επιμένει για την ανεξαρτησία της σκέψης και της πολιτικής του.
Μεταξύ αυτών που τον πολεμούν είναι και τα ΜΜΕ της χώρας του, τα οποία έχει χαρακτηρίσει ως τον «μεγαλύτερο εχθρό του», και ως εμπόδιο στις μεταρρυθμίσεις που σχεδιάζει.
Ο Correa, που διαθέτει διδακτορικό στα οικονομικά, αυτοχαρακτηρίζεται ως Χριστιανός αριστερός, και όχι μαρξιστής.

M.Κ.Ο.: Μας Κρατούν Ομήρους


Σε εκπομπή του Καναλιού της Βολής (συγνώμη, Βουλής) η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Χ. Αράπογλου, κατέθεσε ερώτηση γιατί δεν χρηματοδοτήθηκε κάποιος ξενώνας (ή τέντα, ή ίδρυμα ή κάτι παρόμοιο) που φιλοξενεί και υποθάλπει θύματα βίας στην Β. Ελλάδα. Χωρίς την επιδότηση θα αναγκαστεί να κλείσει, με αποτέλεσμα να «χαθεί η τεχνογνωσία» και φυσικά να μείνουν άνεργοι οι ενδιαφερόμενοι, αλλά και άθαλπτοι διάφοροι «δικαιούχοι».


Η απάντηση σε κωμικό τόνο της υφυπουργού Τζάκρη (ναι, της μη έχουσας πρόβλημα με τα Σκόπια, για την οποία όλοι νομίζαμε ότι είχε πάρει πόδι στην αναδόμηση), ήταν ότι μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα («δράση»?) για ΜΚΟ που προβλέπει 80.000 ευρώ για την κάθε ΜΚΟ που εγκρίνεται. Και σύμφωνα με την υφυπουργό, πάρα πολλές ΜΚΟ έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή στο πρόγραμμα. Δεν θα ασχοληθούμε με την αστειότητα της απώλειας τεχνογνωσίας σε ξενώνες. Πρώτον, διότι και για να μαζέψεις σκουπίδια πρέπει να έχεις τεχνογνωσία, αλλιώς σου πέφτει ο κουβάς.

Δεύτερον, διότι ίσως σε αυτές τις παραγωγικές εργασίες (όχι όπως στους στρατιωτικούς) ίσως όντως να χρειάζεσαι μεταπτυχιακά, διδακτορικά, διεθνή συνέδρια αλλά και πείρα (που υποδηλώνει η λέξη «τεχνογνωσία», καθώς για τα προηγούμενα χρησιμοποιείται συνήθως η λέξη «προσόντα»). Ούτε θα σταθούμε στο ενδιαφέρον της κας Αράπογλου, η οποία προφανώς ενδιαφερόταν για αυτόν τον ξενώνα και όχι για ξενώνες και ΜΚΟ γενικώς: η γυναίκα ήθελε να χρηματοδοτηθεί, χωρίς συμμετοχές, αιτήσεις και συγκρίσεις ο συγκεκριμένος. Έχει διορίσει κάποιους εκεί, την ψηφίζουν, τον λειτουργεί κάποιος ανιψιός, μπατζανάκης ή κάτι άλλο; Δεν το γνωρίζουμε και δεν μας αφορά, αν και η βρεγμένη απάντηση και οι διαβεβαιώσεις της υπουργού, μας κάνουν να πιστέψουμε ότι εκεί μέσα υπάρχει μεγάλο βύσμα (και ίσως και παχυλοί λογαριασμοί). Η Τζάκρη είναι αυτή που προ έτους στο Λιτόχωρο, σε εθνική επέτειο, διέταξε να μην παρελάσουν πεζοπόρα τμήματα του Στρατού (που στρατοπεδεύουν σε ελάχιστη απόσταση από το Λιτόχωρο), στα πλαίσια οικονομιών.

Η φθορά των αρβυλών των φαντάρων ξέρετε πόσο κοστίζει; Ξέρετε πόσες παρελάσεις με μηχανοκίνητα και σημαίες και αεροσκάφη γίνονται με τα 80.000 ευρώ που κοστίζει η κάθε μια από αυτές τις ΜΚΟ; Και προσέξτε: αυτό το 80άρι δεν μας λένε αν είναι ετήσια επιδότηση ή διετίας ή πόσο. Ξέρετε πόσες σφαίρες αγοράζονται για το στρατό, αλεξίσφαιρα για στρατό και αστυνομία, ανταλλακτικά για φρεγάτες και αεροσκάφη, με αυτά τα λεφτά; Για 600.000 ευρώ είναι παροπλισμένα τα καλύτερα αντιβαλλιστικά της Ελλάδας, τα S-300. Για παρόμοιο ποσό έχει ακινητοποιηθεί μια φρεγάτα δισεκατομμυρίων (από αυτές που το ΜΚΟ-ΥΠΕΞ στέλνει στη Σομαλία για βόλτες). Και αντιστοιχούν στην επιδότηση μόλις οκτώ ΜΚΟ από τις «πάρα πολλές» του προγράμματος! Το νόημα της υφυπουργού είναι ότι οι ΜΚΟ θα χρηματοδοτούνται συνολικά και ανταγωνιστικά και όχι με απευθείας ανάθεση βουλευτικής εύνοιας.

Εμάς η διαφάνεια αυτή δεν μας αφορά. Θέλουμε να κλείσουν. Είναι εγκληματική η ύπαρξή τους. Δεν είναι τυχαίο ότι ο ασχολούμενος με το ελληνικό χρέος -νυν- Πράσινος Ντάνι κον Μπεντίτ, φωνάζει για το πρόβλημα που προκαλούν οι ελληνικοί εξοπλισμοί-ιδίως δε τα υποβρύχια, που μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα σε άλλους ενδιαφερόμενους για... «αξιοποιούμενα» δημόσια οικόπεδα, όπως η Κρήτη και η Κύπρος- αλλά όχι για τα έξοδα των ΜΚΟ, που ξεπερνούν την αμερικάνικη αντιστοιχία.

Οι ΜΚΟ ήταν ένα εφεύρημα των εκσυγχρονιστών του Σημίτη για να μασάνε κρατικά λεφτά (εκτός από τις εταιρείες αναδόχων και συμβασιούχων φίλων τους-ή εαυτών, πχ Χριστοδουλάκης), όταν οι διορισμοί, λόγω ΕΕ, έγιναν δύσκολοι. Η ΜΚΟ χρηματοδοτείται χωρίς να πρέπει να δώσει λογαριασμό για το ποιους και πόσους προσέλαβε, πώς αγόρασε τι, τι λειτουργικά έξοδα είχε. Παρουσιάζει, υποτίθεται, έργο, πχ ενημερώσεις, διαφημίσεις κλπ, αλλά δεν υποβάλλει αναλυτικούς λογαριασμούς (ούτε άλλωστε και τα νοσοκομεία, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα- σχεδόν έχουν γίνει ΜΚΟ).

Έτσι, διορίζεις όποιον θέλεις, του δίνεις όσα θέλεις, κανείς δεν σου ζητά λογαριασμό ή διαφάνεια ούτε η ΕΕ, που προώθησε αυτή τη συμμορία με κάθε τρόπο. Γιατί; Διότι η ΜΚΟ δεν ελέγχεται. Κι έτσι, μπορεί να εξυπηρετεί, φανερά ή αφανώς, τους σκοπούς κάποιου ισχυρού (κράτους, καρτέλ, επιχείρησης κλπ). Με ελληνικά λεφτά κάνουν διάφορες ανθελληνικές προπαγάνδες και αντικοινωνικές δράσεις. Χαρακτηριστικό είναι το ότι οι ΜΚΟ του συστήματος, δεν περιθάλπουν θύματα βίας από τις στρατιές των μεταναστών. Δείτε τις τηλεοπτικές διαφημίσεις για κτύπημα πόρτας, αυγού και παιδιού. Όμως η ουσία είναι αλλού.

Ένα δίκτυο οργανώσεων δήθεν πρόνοιας χρηματοδοτείται από εμάς-ΚΑΙ σε τέτοιους καιρούς- για να μην εξυπηρετεί εμάς και για να μην ελέγχουμε ποιους εξυπηρετεί. Είναι η Δημόσια Διοίκηση της κατοχικής κλίκας. Οι μόνοι που δεν έχουν ακούσει περί κρίσης και που μας βυθίζουν βαθύτερα σε αυτήν. Μαζί με τον ένοπλο (μετανάστες) και τον ιδεολογικό (ιδιωτικά ΜΜΕ) πυλώνα, είναι ο τρίτος και αφανέστερος πυλώνας στήριξης των βασανιστών και βιαστών μας και βολέματος των παιδιών του συστήματος.

Μ. Ευθυτενής

Το 58% των Ισλανδών είπε "όχι" : Δεν πληρώνουν" οι Ισλανδοί !!!

http://kapistri.blogspot.com/2011/04/58.html


Για δεύτερη φορά οι ψηφοφόροι στην Ισλανδία απέρριψαν με δημοψήφισμα το σχέδιο αποπληρωμής των χρεών στη Βρετανία και την Ολλανδία και η υπόθεση θα πάει πλέον σε διεθνές δικαστήριο.
Το 58% των Ισλανδών αποφάσισε να μην επιβαρυνθούν οι πολίτες της χώρας το κόστος της κατάρρευσης των τραπεζών.Η τράπεζα Landsbanki κατέρρευσε το 2008, μαζί με τις άλλες δύο ισλανδικές τράπεζες, με αποτέλεσμα περίπου 400.000 Βρετανοί και Ολλανδοί αποταμιευτές και επενδυτές να χάσουν 4 δισ. ευρώ.
Οι κυβερνήσεις των δύο χωρών αποζημίωσαν πολίτες τους για τις απώλειες τους, απαιτώντας, ωστόσο, τα χρήματα από την ισλανδική κυβέρνηση.
"Ο λαός έκανε την χειρότερη επιλογή που μπορούσε", δήλωσε η πρωθυπουργός της Ισλανδίας, Johanna Sigurdardottir, τονίζοντας ότι το δημοψήφισμα χώρισε τη χώρα στα δύο.

Έξι αποτυχημένες προφητείες για το τέλος του κόσμου

http://tsiliadoros.blogspot.com/2011/04/blog-post_5537.html


Η τρέλα που έχει επικρατήσει με το 2012 και την επερχόμενη καταστροφή του πλανήτη... δεν είναι ούτε πρωτοφανής ούτε και η τελευταία. Συγκεντρώσαμε και παρουσιάζουμε μερικές από τις αποτυχημένες εσχατολογικές προφητείες που οδήγησαν κάποιους ανθρώπους στα όρια της τρέλας και κάποιους άλλους στον θάνατο...

Οι Μιλλερίτες και η προφητεία τους
23 Απριλίου 1843 μ.Χ.
Ο αγρότης Γουίλιαμ Μίλερ είχε πάθος με την Αγία Γραφή. Την διάβαζε ξανά και ξανά για πολλά χρόνια, μέχρι που κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ανάμεσα στις Γραφές είναι κρυμμένη η ημερομηνία της καταστροφής του κόσμου.
Μετά από πολλή μελέτη, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Δευτέρα Παρουσία θα γινόταν στο χρονικό διάστημα ανάμεσα στις 21 Μαρτίου του 1843 και τις 21 Μαρτίου του 1844. Όταν εξήγησε τις θεωρίες του στον κόσμο, χιλιάδες ήταν αυτοί που τον πίστεψαν και έγιναν οι ακόλουθοι του, οι λεγόμενοι Μιλλερίτες.
Μαζί κατέληξαν ότι η ακριβής ημερομηνία που θα ερχόταν το Τέλος, θα ήταν η 23 Απριλίου του 1843. Ο παροξυσμός και ο πανικός που επικράτησε ήταν μεγάλος: δεκάδες οικογένειες πούλησαν ή και χάρισαν όλα τα υπάρχοντα τους, αφού δεν θα τα χρειάζονταν όταν ο Κύριος τους ερχόταν στη Γη.
Όμως, όταν ξημέρωσε η 24 Απριλίου και είδαν ότι κανένας Θεός δεν εμφανίστηκε, οι Μιλλερίτες διασπάστηκαν, και εκείνοι που συνέχισαν να κηρύττουν το τέλος του κόσμου σχημάτισαν την εκκλησία των Αντβεντιστών της Εβδόμης Ημέρας. Το όνομά τους προέρχεται από την πίστη τους ότι η Δευτέρα Έλευση (αγγλ. Advent) του Χριστού θα γίνει γρήγορα..

Η επικίνδυνη ουρά του Κομήτη του Χάλεϊ
1910 μ.Χ.
Το 1881, ένας αστρονόμος μελέτησε τους κομήτες και ανακάλυψε ότι στις ουρές τους υπάρχει ένα θανατηφόρο αέριο, παρόμοιο με το υδροκυάνιο.
Η μελέτη του δημοσιεύτηκε, αλλά κανείς δεν έδωσε μεγάλη σημασία μέχρι που, μερικά χρόνια αργότερα, όλος ο κόσμος συνειδητοποίησε ότι ο κομήτης του Χάλεϊ θα περνούσε τόσο κοντά στη Γη που ενδεχομένως η ουρά του θα την ακουμπούσε!
Δημοσιεύματα στη New York Times αλλά και στις μεγαλύτερες εφημερίδες του πλανήτη, έκαναν μια και μοναδική ερώτηση: "Θα κάνει η Γη βουτιά σε θανατηφόρα τοξικά αέρια;".
Η απάντηση ήταν βέβαια όχι, αφού και λίγο αργότερα, οι μεγαλύτεροι επιστήμονες της εποχής καθησύχασαν τον κόσμο, λέγοντας ότι δεν υπάρχει τίποτα απολύτως να φοβάται κανείς.

Η Πύλη του Παραδείσου
1997 μ.Χ.
Όταν ο ... συνήθης ύποπτος κομήτης του Χάλεϊ, έγινε ορατός από τη γη το 1997, άρχισαν οι φήμες ότι ένα αεροσκάφος με εξωγήινους ακολουθούσε τον κομήτη και κατέβηκε στον πλανήτη μας.
Αν και η φημολογία αυτή διαψεύστηκε από τους αστρονόμους αλλά και από όλους όσους παρακολούθησαν με τηλεσκόπιο τον κομήτη, οι θεωρίες αυτές δημοσιεύτηκαν κατά τη διάρκεια ενός talk show του ραδιοφώνου.
Αυτές οι δηλώσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της εκπομπής, έπεισαν μια αίρεση -που πίστευε ακράδαντα στα UFO- ότι ο πλανήτης θα καταστρεφόταν σε λίγο καιρό.
Στις 26 Μαρτίου του 1997, 39 από τα μέλη της λεγόμενης αίρεσης Heaven's Gate, αυτοκτόνησαν μαζί με τον αρχηγό τους, Μάρσαλ Άπλγουαϊτ.

Ο ταλαντούχος κύριος Νοστράδαμος
Αύγουστος 1990 μ.Χ.
Αν κάποιος διαβάσει τις προφητείες του Νοστράδαμου, είναι σίγουρο ότι θα ανακαλύψει πολλές εσχατολογικές προβλέψεις από τον πιο διάσημο Προφήτη της ανθρωπότητας. Μια πολύ συγκεκριμένη του προφητεία ήταν ότι το τέλος του κόσμου θα ερχόταν το 1732.
Σε μία άλλη ο Μισέλ ντε Νοστρεντάμ, είχε αναφέρει συγκεκριμένα «Το έτος 1999, τον έβδομο μήνα/ Από τον ουρανό θα έρθει ο μεγάλος βασιλιάς του τρόμου».
Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ, και αποδείχτηκε ότι μπορεί ο Νοστράδαμος να έχει κάνει μερικές πετυχημένες προβλέψεις, αλλά σε ότι αφορά τον «Αρμαγεδώνα» έπεσε έξω.

Το θανατηφόρο Millenium Bag
1 Ιανουαρίου 2000 μ.Χ.
Καθώς η προηγούμενη χιλιετία έφτανε στο τέλος της διαδρομής της, πολλοί ανησυχούσαν ότι η τεχνολογία θα ήταν αυτή που θα μας κατέστρεφε.
Το πρόβλημα είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά, τη δεκαετία του 1970, όταν οι επιστήμονες ανακάλυψαν πως οι περισσότεροι υπολογιστές δεν θα μπορούσαν να ξεχωρίσουν τη διαφορά ανάμεσα στις χρονολογίες του 1900 και του 2000.
Αν και κανένας δεν ήξερε ποιες επιπτώσεις θα είχε αυτό το πρόβλημα, πολλοί άρχισαν τις θεωρίες του... Χάους, με τα κομπιούτερ να τρελαίνονται και τον πλανήτη να καταστρέφεται με τον ερχομό της νέας χιλιετίας. Οι πωλήσεις των όπλων ανέβηκαν κατακόρυφα και πολλοί ήταν εκείνοι που πέρασαν την Πρωτοχρονιά σε αυτοσχέδια καταφύγια.
Οι εκτιμήσεις για το πόσα χρήματα ξοδεύτηκαν για να φτιαχτεί αυτό το πρόβλημα των υπολογιστών, ξεπερνούν τα 600 δισεκατομμύρια δολάρια! Και τελικά, το μόνο πράγμα που καταστράφηκε αυτήν την Πρωτοχρονιά, ήταν η διάθεσή σου...

Οι πάγοι λιώνουν! SOS!
5 Μαϊου 2000 μ.Χ.
Στην περίπτωση που το τέλος του κόσμου δεν θα ερχόταν από τους υπολογιστές, ο Ρίτσαρντ Νουν είχε μια εναλλακτική, την οποία ανέλυσε στο βιβλίο του "5/5/2000 Ice: the Ultimate Disaster."
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, οι πάγοι της Ανταρκτικής στις 5 Μαϊου του 2000, θα είχαν μόνο τρία μίλια πάχος και σαν να μην έφτανε αυτό, την ίδια μέρα οι πλανήτες θα έρχονταν σε ευθεία γραμμή!
Τέλειο σενάριο για το τέλος του κόσμου -ή τουλάχιστον για να πουλήσεις πολλά αντίτυπα...
Για αυτό, αν το τέλος του κόσμου δεν έρθει στις 23 Δεκεμβρίου του 2012*, μην ανησυχείτε! Υπάρχουν κι άλλες πιθανές ημερομηνίες θανάτου των Πάντων...
- 2018 μ.Χ.
Το τέλος του κόσμου όπως διαδίδεται από τον Ορθόδοξο μοναχό, π. Μάξιμο!
- 2060 μ.Χ.
Ο πατέρας της φυσικής, Νεύτωνας, λίγο πριν πεθάνει είχε γράψει στο πίσω μέρος ενός φακέλου ότι το τέλος του κόσμου θα ερχόταν στο έτος 2060.
- 2068 μ.Χ.
Ο αστεροειδής Απόφις θα χτυπήσει τη γη.

* 21 Δεκεμβρίου 2012
To τέλος του ημερολογίου των Μάγιας, πλημμύρες, τσουνάμι, ηφαιστειακές εκρήξεις, κλιματικές αλλαγές, εξωγήινοι, αντιστροφή πόλων, σεισμοί, θανατηφόρες ακτινοβολίες, πόλεμοι, ευθυγράμμιση πλανητών και ένας πλανήτης θα συγκρουστεί με τη Γη. Πόσα κακά μπορούν να μας βρουν σε μία μόνο ημέρα;
Πηγή: 24wro.blogspot

Super League: Ένας «γάμος» και δύο «κηδείες»!

http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/1054708815-%CE%A3%CF%84%CE%BF%E2%80%A6-%CE%BD%CE%AE%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%B9-%CE%BF%CF%86
Ένας «γάμος» και δύο «κηδείες»!

Στο φινάλε της κανονικής περιόδου… ξεκαθαρίζει το τοπίο των πλέι οφ, με τις μάχες σε Βόλο, Πηγάδια και Τούμπα να κρίνουν τα εισιτήρια! «Χαιρέτισαν» Λάρισα και Αστέρας Τρίπολης!


Η τελευταία αγωνιστική είναι αυτή που θα κρίνει το ένα… ορφανό εισιτήριο των πλέι οφ μετά τη νίκη του Άρη επί του Ολυμπιακού Βόλου στο «Κλ. Βικελίδης» και την ισοπαλία του ΠΑΟΚ στο Καυταντζόγλειο. Ουσιαστικά είναι και η μοναδική εκκρεμότητα πλέον για το πρωτάθλημα που τελειώνει, μια και τον πρωταθλητή τον είχαμε μάθει πολλές αγωνιστικές πριν, ενώ από το βράδυ της Κυριακής γνωρίζουμε και τις τρεις ομάδες που την επόμενη αγωνιστική σεζόν θα παίζουν στη Football League!

Οπότε την ερχόμενη Κυριακή το βλέμμα όλων θα είναι στραμμένα σε δύο γήπεδα. Στο Πανθεσσαλικό του Βόλου, όπου ο τοπικός Ολυμπιακός θέλει νίκη κόντρα στον Παναθηναϊκό για να «κλειδώσει» τη συμμετοχή του στα πλέι οφ, αλλά και στα Πηγάδια της Ξάνθης όπου ο Άρης είναι υποχρεωμένος να κερδίσει την αδιάφορη Ξάνθη και να περιμένει τα καλά μαντάτα από τη θεσσαλική πόλη!

Βέβαια για να είναι τυπικά εντός τετράδας, νίκη χρειάζεται και ο ΠΑΟΚ που υποδέχεται στην Τούμπα την Κέρκυρα (εξασφάλισε την παραμονή της), καθώς σε πιθανή ισοβαθμία με τον Άρη μειονεκτεί, αλλά υπερτερεί στην ισοβαθμία με τον Ολυμπιακό Βόλου!

Όσον αφορά τα εισιτήρια του υποβιβασμού, μετά τον Πανσερραϊκό, μία αγωνιστική πριν από το φινάλε έκαναν check out από τη Σούπερ Λίγκα και οι άλλες δύο ομάδες που αναμένονταν. Η Λάρισα και ο Αστέρας Τρίπολης που δεν κέρδισαν ΑΕΚ και Παναθηναϊκό αντίστοιχα και σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα του Ατρομήτου και της Κέρκυρας, αποχαιρέτισαν και… μαθηματικά τα μεγάλα σαλόνια!


TA AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ 29ΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ:

Ατρόμητος Αθηνών-Ολυμπιακός 3-1 (22' Σφακιανάκης, 37' Αναστασάκος, 53΄Καμαρά-34' Μοντεστό)

Λάρισα-ΑΕΚ 2-3 (45' Μετίν, 61΄Κουζέν-3΄Μανωλάς, 5', 18' Λαγός)

Παναθηναϊκός-Αστέρας Τρίπολης 1-0 (82΄αυτογκόλ Πιπίνης)

Άρης-Ολυμπιακός Βόλου 2-1 (49' Πορτίγια, 58' Νέτο-31΄Ούμπιντες)

Ηρακλής-ΠΑΟΚ 0-0

Πανιώνιος-Πανσερραϊκός 0-0

Καβάλα-Ξάνθη 1-1 (51' Νικουλάε-2' Καζάκης)

Κέρκυρα-Εργοτέλης 1-0 (29΄Καλαντζής)

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (29 αγ.)

1. Ολυμπιακός 70

2. Παναθηναϊκός 60

3. ΑΕΚ 49

4. ΠΑΟΚ 45

5. Ολυμπιακός Βόλου 44

6. Άρης 42

7. Καβάλα 39

8. Εργοτέλης 36

9. Ξάνθη 36

10. Πανιώνιος 35

11. Ηρακλής 34

12. Κέρκυρα 33

13. Ατρόμητος 33

14. Αστέρας Τρ. 28

15. Λάρισα 25

16. Πανσερραϊκός 24

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (30Η)

Ολυμπιακός - Λάρισα

Ολυμπιακός Βόλου - Παναθηναϊκός

ΑΕΚ - Ηρακλής

Αστέρας Τρίπολης -Πανιώνιος

ΠΑΟΚ - Κέρκυρα

Πανσερραϊκός - Εργοτέλης

Ατρόμητος Αθ.-Καβάλα

Ξάνθη-Άρης

Συνταξιούχος εργατοπατέρας με 4.000 μισθό για να "κάνει μελέτες" για την ανεργία και τις συντάξεις!

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/04/4000.html

Μας το είπαν και δεν τον πιστεύουμε ...Κατά καιρούς εμφανίζονται γκάλοπ έρευνες για το πόσο τραγική είναι η κατάσταση στην ανεργία ! Λες και δεν το ξέρουμε , αφού πλεόν οι μισοί Έλληνες δεν εργάζονται και οι άλλοι μισοί εργάζονται με μισό μισθό ! Εξαιρούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι ...οι εργατοπατέρες και τα κομματικά και διαχρονικά λαμόγια ! Λοιπόν δείτε την ιστορία όπως μας την περιέγραψαν ...κάποιοι που ξέρουν εκ των έσω πράγματα και καταστάσεις! Που αυτά που αποκάλυψε ο Μάκης για "καμόρες" και τοκογλυφίες σε επίσης μεγάλη συνδικαλιστική οργάνωση είναι "αγίασμα"
Μεγάλος συνδικαλιστικός φορές ...με "φιλεργάτες" διαφωτιστές δήθεν εργαζόμενων και συνταξιούχων , εκτός των άλλων είναι "σφηκοφωλιά" αδρά αμειβομένων συνταξιούχων, πρώην εργατοπατέρων ..που ενώ πληρώνονται με τεράστια ποσά, παίρνουν τις συνταξεις τους! Ενώ στον απλό Έλληνα συνταξιούχο αν δουλέψει του κόβουν την σύνταξη ! Μάλιστα δεν ξέρουμε αν τους ασφαλίζουν κιόλας ...Οπότε είναι μεγάλοι εισφοροκλέφτες του ΙΚΑ ...! Δεν πάνε εκεί οι έλεγχοι του ΙΚΑ του ΣΔΟΕ !
Ενας από αυτούς,λένε, είναι κάτι σαν διευθυντής αυτού του ευαγούς ιδρύματος!
Αν και συνταξιούχος εργατοπατέρας τσεπώνει 4.000 ευρώ το μήνα, συν μια παχυλή σύνταξη απο δημόσια επιχείρηση που εργαζόταν ! Οι άλλοι καθηγητάδες εργατολόγοι ...παπαρολόγοι ( μάλιστα ετοιμάζουν λένε να ρίξουν στην αγορά ένα ακόμα λουζερ παπαρολόγο μπροστινό μεγάλου εργατοπατέρα ) τσιμπάνε για κάθε "κλάμα" ( ακατάσχετης μπουρδολογίας και εκφοβισμού συνταξιούχων και εργαζομένων ) στην ΤV και αλλού άπειρα ευρώπουλα ! Έχουν ταρίφα για εμφανίσεις σε ιδιωτικές ημερίδες και σε τηλεοράσεις!
Και όταν ακούτε για εκθέσεις και στατιστικές για την "άθλια"κατάσταση των εργαζόμενων κλπ ! να ξέρετε στάζουν χιλιάδες ευρώ στις τσέπες τους και σε θυγατρικές τους επιχειρήσεις, αλλά και με πλαστά τιμολόγια ! Οταν δεν έχουν δώσει ούτε μισό ευρώ σε άνεργο !
Και βέβαια αυτοί δεν ξέρουν πως είναι οι πόρτες των εργοστασίων και επιχειρήσεων ...Τις έχουν ξεχάσει από τότε που από λούζερ έγιναν εργατοπατέρες !
Και κανένας ΣΔΟΕ και καμία ελεγκτική αρχή ( που είσαι Ρακιτζη κάτι θα ξέρουν οι παρεδροι που υπογράφουν ) καθότι το παραδάκι ρέει από κρατικό χρήμα και από κάθε είδους εισφορές και φόρους εργαζομένων και πολιτών!
Οσο για το επίσημο κράτος και πολιτικούς ! Απλά τους χρησιμοποιούν να κάνουν παιχνίδι ...αφού στην ουσία έχουν ξεπουλήσει τα πάντα από τους εργαζόμενους χωρίς καμία αντίσταση ...απλά τους βάζουν δήθεν να φωνάζουν ...Αλλά οχι να δαγκώνουν ! Έχουν "φίμωτρο" με ευρώ !
Αυτά και όταν μας διαφωτίσουν με περισσότερα στοιχεία θα επανέλθουμε !!!


papatzides

Ο ΑΛ.ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ!

http://olympia.gr/2011/04/10/%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%B1/

Τις ημύνθη περί πάτρης;

Και τι πταίει η γλαυξ, η θρηνούσα επί ερειπίων; Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια. Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος.

Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλευταί, εκατάστρεψαν το έθνος, ανάθεμά τους. Κάψιμο θέλουν όλοι τους! Τότε σ’ εξεθέωναν οι προεστοί κ’ οι «γυφτοχαρατζήδες», τώρα σε «αθεώνουν» οι βουλευταί κ’ οι δήμαρχοι.

Αυτοί που είχαν το λύειν και το δεσμείν εις τα δύο κόμματα, τους έταζαν «φούρνους με καρβέλια», δώσαντες αυτοίς ουχί πλείονας των είκοσι δραχμών μετρητά, απέναντι, καθώς τους είπαν, και παρακινήσαντες αυτούς να εξοδεύσουν κι απ’ τη σακκούλα τους όσα θέλουν άφοβα, διότι θα πληρωθούν μέχρι λεπτού, σύμφωνα με τον λογαριασμόν, ον ήθελαν παρουσιάσουν.

Το τέρας το καλούμενον επιφανής τρέφει την φυγοπονίαν, την θεσιθηρίαν, τον τραμπουκισμόν, τον κουτσαβακισμόν, την εις τους νόμους απείθειαν. Πλάττει αυλήν εξ αχρήστων ανθρώπων, στοιχείων φθοροποιών τα οποία τον περιστοιχίζουσι, παρασίτων τα οποία αποζώσιν εξ αυτού…

Μεταξύ δύο αντιπάλων μετερχομένων την αυτήν διαφθοράν, θα επιτύχει εκείνος όστις ευπρεπέστερον φορεί το προσωπείον κ’ επιδεξιώτερον τον κόθορνον.

Άμυνα περί πάτρης θα ήτο η ευσυνείδητος λειτουργία των θεσμών, η εθνική αγωγή, η χρηστή διοίκησις, η καταπολέμησις του ξένου υλισμού και πιθηκισμού, του διαφθείροντος το φρόνημα και εκφυλίσαντος σήμερον το έθνος, και η πρόληψις της χρεοκοπίας.

Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης στην εφημερίδα «Ακρόπολις» το 1896

ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!!!

http://anti-ntp.blogspot.com/2011/04/blog-post_2342.html

Σάλο έχει προκαλέσει η απόφαση να μην αναρτηθεί στο επισκευασμένο Μουσείο της Χίου το πιστό αντίγραφο του παγκοσμίως διάσημου πίνακα του Ντελακρουά που αναπαριστά τη σφαγή της Χίου και είχε συγκλονίσει ολόκληρη την Ευρώπη περιγράφοντας τις κτηνωδίες των Τούρκων.
Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, η ιστορία αυτή γύρω από την ....έκθεση ή μη του πίνακα-συμβούλου για τον ελληνικό κρατάει ήδη από το φθινόπωρο του 2009, με δημοσιεύματα τοπικών εφημερίδων στο νησί της Χίου να κάνουν λόγο ακόμα και για μυστική προφορική συμφωνία προκειμένου να καθαιρεθεί ο πίνακας ως ένδειξη απάλειψης του ιστορικού χάσματος που χωρίζει τους δύο λαούς και για να μην «προκαλείται» η Τουρκία.
Το πρωτότυπο του πίνακα, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας Δημοκρατία, εκτίθεται στο Λούβρο και αποτελεί προϊόν έμπνευσης του Γάλλου ζωγράφου Ντελακρουά, ο οποίος, συγκλονισμένος από τη σφαγή περισσότερων από 50.00 Χιώτων στις 30 Μαρτίου 1822 από τους Οθωμανούς, αποτύπωσε το 1824 τη διάσημη ανά την υφήλιο πλέον εικόνα στον καμβά.
Παρά τα συνεχή αιτήματα της τοπικής κοινωνίας για ανάρτηση του αντίγραφου της «Σφαγής της Χίου», ακόμα και σήμερα τίποτα δεν έχει γίνει, με αποτέλεσμα το θέμα να φτάσει στη Βουλή έπειτα από ερώτηση του βουλευτή της Ν.Δ. Θ. Καράογλου.

γ. Παϊσιος: Περί μεταμοσχεύσεων ανθρώπινων οργάνων

http://www.pentapostagma.gr/2011/04/blog-post_4481.html

Και περί του θέματος αυτού, και ιδίως της όψεώς του «εγκε­φαλικός θάνατος και πτωματικά μοσχεύματα», ο λόγος και ο αντίλογος, και συνεπώς και οι προβληματισμοί των πιστών, ήσαν σε πολύ μικροτέρα έντασιν
προ δεκαετίας και πλέον -που ήταν μεταξύ μας ο Γέροντας- από όσον σήμερα. Αυτή είναι η αιτία που οι σχετικές μαρτυρίες περί της θέσεώς του είναι ολίγες.

Έτσι, αρχικώς σκεφθήκαμε να μη συμπεριλάβωμε το περί μεταμοσχεύσεων πρόβλημα στην αναφορά μας αυτή. Κυρίως όμως οι παρακάτω λόγοι μας ανάγκασαν τελι­κά να μεταβάλωμε λογισμόν:

1. Οι οξύτατες αντιπαραθέσεις μεταξύ των διαφωνούντων -μέχρι σημείου να εκτοξεύωνται, ευθέως ή πλαγίως, βαρείς χα­ρακτηρισμοί-, αλλά και η προσπάθεια επιβολής της μιας μερίδος επί της ετέρας δια της ισχύος της εξουσίας -ίσως και της αριθμητικής υπεροχής- και όχι βάσει επιχειρημάτων αληθείας.(*)

2. Η εξής ορθοτάτη παρατήρησις του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. κ. Ιεροθέου στην σχετικήν εισήγησίν του προς την Ιεράν Σύνοδον της Ιεραρχίας: Επειδή η ζωή της Εκκλησίας καθορίζεται από την δράση και την ενέρ­γεια των αγίων και επειδή η Εκκλησία προχωρεί στην ιστορία με τα βήματα των αγίων, γι' αυτό και θα περιμένουμε και τέ­τοιες αντιδράσεις (δηλαδή, ως δοτών) αγιασμένων ανθρώπων, για να δώσουμε το στίγμα αντιμετωπίσεως του προβλήματος των μεταμοσχεύσεων" (Ε.κ.Μ., σ. 358). Ήδη ο Σεβ. κατέθε­σε προηγουμένως μία περίπτωσιν "ενός συγχρόνου θεουμένου" αρνητικήν για το θέμα μας. Επίσης, θα δούμε κατωτέ­ρω ότι και ο μακαριστός Γέρων Πορφύριος είχε την ιδίαν με τον πατέρα Παΐσιον αρνητικήν τοποθέτησιν.

3. Ο και κυριώτερος λόγος: Η παρερμηνεία -οπωσδήποτε, πιστεύομε, ασυνείδητη- που έγινε στην ακόλουθη φράσι του Γέ­ροντος : "Αυτό που λέει η καρδιά μου είναι να πάρω το μαχαί­ρι, να την κόψω κομματάκια, να την μοιράσω στον κόσμο και υστέρα να πεθάνω " (**). Ενώ, δηλαδή, είναι ολοφάνερο ότι η φράσις ελέχθη μεταφορικά -μα πώς ήταν δυνατόν να έχη νόημα κυριολεκτικά (!)- παρερμηνευθείσα από μερικούς και συνδεθείσα με την προβληματική του «εγκεφαλικού θανάτου» και με την αυτοκτονίαν-αυτοθυσίαν, αποδίδει στον Γέροντα την ακριβώς αντίθετη τοποθέτησιν δια το εν λόγω θέμα από εκείνην που πρέ­σβευε, δίδασκε και εφήρμοζε. Καθόσον έχει τεραστίαν διαφοράν το: "Λέει η καρδιά μου να πάρω το μαχαίρι να την κόψω...", δηλαδή, έχω την διάθεσιν, επιθυμώ, είμαι πρόθυμος, λαχταρώ -αν θέλετε- να πεθάνω χάριν των αδελφών μου, από το: "Παίρνω το μαχαίρι και την κόβω ", δηλαδή, αυτοκτονώ-αυτοθυσιάζομαι (***).

Και το μεν πρώτον ο μακαριστός Γέρων το θεωρούσε ως ύψιστον βαθμόν αγάπης, το δε δεύτερον ως ανεπίτρεπτον παρέμβασιν αντιστρατευομένην το δημιουργικόν έργον του Θεού. Γι' αυτό, το δεύτερον ουδέ καν διενοήθη να πράξη. Αντίθετα όλη η ζωή του, από νεότητος έως της κοιμήσεώς του, εχαρακτηρίζετο από το πρώτον - ως στρατιώτης, αντικαθιστώντας άλλους σε επι­κίνδυνες πολεμικές επιχειρήσεις ή διακινδυνεύοντας για να τους σώση από τα χέρια του εχθρού με ανθρωπίνως ελάχιστες πιθα­νότητες σωτηρίας· ως μοναχός, στραγγίζοντας και την τελευταία σταγόνα της αντοχής του, αρχικά δια της αιματηρής υπακοής του και στην συνέχεια παρηγορώντας και βοηθώντας πονεμένους· ως προσευχόμενος και εισακουόμενος και λαμβάνων ο ίδιος την ανίατον ασθένειαν του καρκίνου από πάσχοντα αδελφόν και, το ύψιστον πάντων, ως ποθών και ευχόμενος κατά Παύλον να κολασθή ο ίδιος «υπέρ των αδελφών του» (Βλ. Ρωμ. θ', 3). Ύστερα από τα -μακροσκελή ίσως, αλλά αναγκαία κατά τη γνώμη μας- εισαγωγικά αυτά, παραθέτομε αυθεντικήν μαρτυρίαν περί της σχετικής τοποθετήσεως του Γέροντος:

Ο σεβαστός αγιορείτης Ιερομόναχος και πνευματικός Γρηγόριος, εκ του στενοτάτου περιβάλλοντός του, ερώτη­σε τον πατέρα Παΐσιον για το θέμα των μεταμοσχεύσεων και τα συναφή με αυτό αναφυόμενα προβλήματα. Ο Γέροντας απαντώντας επέτρεψε μεν την μεταμόσχευσιν ενός εκ των διπλών οργάνων (****), αλλ' απέκλεισε κατηγορηματικώς την αφαίρεσιν και μεταμόσχευσιν οργάνων αναγκαίων δια την επιβίωσιν, σε οποιαδήποτε περίπτωσιν (*****), αφού δι' αυτής προξενείται η θανάτωσις του δότου. Χρησιμοποίησε μάλιστα δια κατοχύρωσιν της θέσεώς του τα ακόλουθα δύο επιχειρήματα: Πρώτον, ότι αποτελεί ανεπίτρεπτον παρέμβασιν αντιστρατευομένην το δημιουργικόν έργον του Θεού, από την μια θανατώνοντας τον δότη, και από την άλλην δημιουρ­γώντας μας την έπαρσιν για την «ζωοποίησιν» του λήπτου. Και δεύτερον, ότι θα γίνει αιτία εφευρέσεως τρόπων να σκοτώνουν τους ασθενείς, για να τους πάρουν τα όργανά τους.

Θεωρούμε ότι ο μακαριστός Γέροντας με την ανωτέρω φωτισμένην και διορατικήν θέσιν του έδωσε σαφή απάντησιν προς όλους τους υποστηρικτάς των μεταμοσχεύσεων από «εγκε­φαλικά νεκρούς». Καθ' όσον:

Ι. Θεωρεί και τον «εγκεφαλικά νεκρό» ως ζώντα (Εφ' όσον την κάθε περίπτωσιν αφαιρέσεως οργάνων αναγκαί­ων δι' επιβίωσιν την χαρακτηρίζει ως θανάτωσιν του δότου).

ΙΙ. Απαντά (δια του πρώτου επιχειρήματος) σε όσους -εξα­ναγκασμένοι από τις αντίθετες θεολογικές και ιατρικές θέ­σεις- «υπερέβησαν» δήθεν το πρόβλημα (αν, δηλαδή, ο «εγκε­φαλικά νεκρός» είναι ζων ή νεκρός βιολογικά) -το οποίον και ονομάζουν δυτικό σχολαστικισμό (!)- και αντιπροβάλλουν την δήθεν «αγάπη» και «θυσία» του «εγκεφαλικά νεκρού» (οι οποίες όμως στην πραγματικότητα είναι και ασυνείδητες και ανύπαρκτες και μάλλον ταυτόσημες της ευθανασίας, και, κατά τον χαρακτηρισμόν του Γέροντος: "ανεπίτρεπτος παρέμβασις αντιστρατευομένη το δημιουργικόν έργον του Θεού").

ΙΙI. Προορά (δια του δευτέρου επιχειρήματος) ότι η πρακτική αυτή (των μεταμοσχεύσεων από «εγκεφαλικά νεκρούς») θα αποτελέσει κακήν αρχήν και αιτίαν εφευρέσεως και άλλων τρό­πων να αφαιρούν την ζωήν των ανθρώπων, δια να λάβουν τα όργανά τους (π .χ. από ασθενείς που ευρίσκονται εις μόνιμον «φυτικήν» κατάστασιν, από ανεγκέφαλα νεογνά, δια της νομιμοποιήσεως της ευθανασίας κ.ά.) Επίσης, θα θέλαμε ν' αναφέρωμε ότι ο Γέροντας επιπλέον θεωρούσε την «δωρεά» οργάνων μετά θάνατον και ως στερουμένην ουσιαστικής ηθικής αξίας. Έτσι, όταν υψηλόβαθμος δημόσιος ανήρ δήλωσε ως δωρητής οργάνων, ο π. Παΐσιος σχο­λίασε απαξιωτικώς το γεγονός. Τέλος, θα πρέπει να προστεθή ότι, συμφώνως προς μαρτυρίαν του ανωτέρω ιερομονάχου, και ο μακαριστός Γέρων Πορφύριος είχε την ιδίαν τοποθέτησιν επί του θέματος των μεταμοσχεύσεων με την του πατρός Παϊσίου.



Σημειώσεις:

(*) Έχομε φυσικά υπ' όψιν μας τον τόμον «Εκκλησία και μεταμοσχεύσεις», που εξεπόνησε η ειδική συνοδική επιτροπή επί της Βιοηθικής, αλλά, πέραν των αντιφά­σεων που υπάρχουν σ' αυτόν, παρατηρείται πολλάκις και μία σαφής επιφυλακτικότης, διαφοροποίησις και ενίοτε και αντίθεσις προς τας βασικάς θέσεις της επι­τροπής, επί της ηθικής των μεταμοσχεύσεων, τις οποίες και εδέχθη σε πρώτη φάσι -όχι όμως και ως τελικήν επίσημον θέσιν και εκκλησιαστική «άποψιν» και τοποθέτησιν- η Ιερά Σύνοδος (βλ. σ. 20 του αναφερθέντος τόμου) (στο εξής Ε.κ.Μ.). Νομίζομε ότι εκ των συμπεριλαμβανομένων εις τον τόμον κειμένων ιδιαιτέραν βα­ρύτητα έχει η εισήγησις του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. κ. Ιε­ροθέου στην Ιερά Σύνοδον της Ιεραρχίας. Παρ' ότι αρχικώς ο Σεβασμιώτατος χαρακτήρισε το κείμενο της Επιτροπής ως «κα­ταπληκτικό», στην συνέχεια φαίνεται τελείως το αντίθετο (Προσωπικώς εκτιμούμε ότι πρόκειται για μια τακτική του Σεβ., που εφήρμοσε και σε άλλες περιπτώσεις -λ.χ. στο ζήτημα της αναγνώσεως των Λειτουργικών ευχών εις επήκοον του λαού, στο ζήτημα της εκκλησιαστικής υποδοχής του πάπα στην χώρα μας κ.α.-, δια της οποίας με χαρακτηριστικήν ταπείνωσιν και ευγένειαν δηλώνει την αντίθεσίν του). Εκ της εισηγήσεώς του επισημαίνομε:

α') Προβληματίζεται ακόμη και γενικώτερα ως προς τις μεταμοσχεύσεις (όχι, δη­λαδή, μόνον «των πτωματικών μοσχευμάτων») εξ αφορμής κυρίως των εξής:

(1) Μιας εμπειρίας ενός συγχρόνου θεουμένου ανθρώπου (Ε.κ.Μ., σ. 356). Εικάζομε από τα συμφραζόμενα ότι πρόκειται περί του μακαριστού γέροντος Σωφρονίου Σαχάρωφ. Υπάρχει άλλωστε περί αυτού και η πληροφορία ότι είχε απεριφράστως δηλώσει: "Ούτε δίδω όργανα, ούτε παίρνω".

(2) Θεωρώντας ότι και "πολλοί σύγχρονοι άγιοι που έχουν ζωντανή κοινωνία με τον Χριστό" θα αντιμετώπιζαν ομοίως το θέμα (ενθ. αν.).

β') Οξύτερος καθίσταται ο προβληματισμός του στις περιπτώσεις «εγκεφαλικά νεκρών» δοτών:

(1) Υπογραμμίζει την "διάσταση μεταξύ των ιατρών γύρω από το θέμα πότε επέρ­χεται ο θάνατος" (Ε.κ.Μ., σ. 341)

(2) Σαφώς δέχεται ότι: "Και όταν μερικά όργανα κινούνται με υποστηρικτικές ενέργειες και τότε εξακολουθεί να ενεργή η ψυχή μέσα στον άνθρωπο, εφ' όσον ενεργεί σε άλλο υγιές σωματικό όργανο. Πάντως, όσο ο νους του ανθρώπου βρί­σκεται, έστω και υπολειτουργούντων των οργάνων του σώματος, μέσα στο σώμα, μπορεί να μην λειτουργή η διανοητική λειτουργία, η μνήμη ή ίσως και η αίσθηση, αλλά εφ' όσον λειτουργεί η καρδιά, λειτουργεί η νοερά ενέργεια του ανθρώπου. Αυτό σημαίνει ότι τότε ο άνθρωπος μπορεί να μην έχη συνείδηση του περιβάλλο­ντος κόσμου, μπορεί να μη σκέπτεται, μπορεί να μην αισθάνεται ή ακόμη μπορεί αμυδρώς να αντιλαμβάνεται, αλλ' όμως υπάρχει η ψυχή και είναι δυνατόν να έχη κοινωνία με τον Θεό. Και βέβαια, εάν έχη συνηθίσει στην ζωή του να προσεύχεται, τότε η νοερά του ενέργεια βρίσκεται σε μεγάλη ένταση, δηλαδή ο άνθρωπος έχει αδιάλειπτη προσευχή" (Ε.κ.Μ., σ. 359)

(3) Θέτει μερικά καίρια ερωτήματα: "Πώς επεμβαίνουμε βίαια σε έναν άνθρωπο, του οποίου δεν λειτουργούν μερικές εγκεφαλικές λειτουργίες, αλλά επειδή λειτουργεί η καρδιά και υπάρχει ακόμη η ψυχή, ο άνθρωπος αισθάνεται;" (Ε.κ.Μ., σ. 361) "Μήπως τον βίαιο χωρισμό της ψυχής από το σώμα τον κάνουμε ακόμη βιαιότερο και επομένως μεγαλώνουμε τον πόνο της ψυχής, όταν λαμβάνουμε τα όργανα του σώματος, ενώ ακόμη ζη ο άνθρωπος;" (ενθ. αν.) "...μήπως στεκόμαστε λίγο ανάλγητοι απέναντι του ψυχορραγούντος και μήπως δεν σεβόμαστε τις πλέον συγκλονιστικές προσωπικές πλευρές της ζωής του;" (ενθ. αν.) 'Μήπως η υιοθέτηση σκληρών επιλογών, έστω για την παράταση της ζωής ενός άλλου ανθρώπου, εκλαμβάνεται ως βίαιη ενέργεια και μία ιδιότυπη «δολοφονία»;" (ενθ. αν.)

(4) Είναι κατηγορηματικός στο ότι: "Η Εκκλησία πρέπει να σταθή αρνητικά απέ­ναντι σε περιπτώσεις που προϋποτίθεται η δια της αφαιρέσεως των οργάνων, θα­νάτωση των δοτών" (Ε.κ.Μ., σ. 364)

Πέραν όμως του Σεβασμιωτάτου, δεν δίδεται ο λόγος σε πλήθος οξέως διαφωνού­ντων, τόσον εκ του θεολογικού όσον και εκ του ιατρικού κόσμου. Εξ όσων ενθυ­μούμεθα από την μικράν ενασχόλησίν μας με το θέμα, αναφέρομεν εκ μεν των πρώ­των τους: π. Θεόκλητον Διονυσιάτην, π. Στυλιανόν Καρπαθίου (ο οποίος μαρτυρεί και για την αρνητικήν τοποθέτησιν έναντι του εγκεφαλικού θανάτου του Σεβ. Μη­τροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως -τότε και νυν Θεσσαλονίκης- κ. κ. Ανθίμου), π. Λουκά Τσιούτσικα, π. Κωνσταντίνον Στρατηγόπουλον, καθηγητήν κ. Ιωάννην Κορναράκην κ.α. Εκ δε των δευτέρων τους καθηγητάς ιατρικής κ. Κωνσταντίνον Καρακατσάνην και κ. Εμμανουήλ Παναγόπουλον, υποστηριζομένους από αρκετούς "εγκρίτους συναδέλφους τους, πανεπιστημιακούς διδασκάλους" (κατά την ομολογίαν του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου κ.κ. Χριστοδούλου).

(**) Γ. Παϊσίου Αγιορείτου, ΛΟΓΟΙ Α', Σουρωτή Θεσσαλονίκης, 1998, σ. 23

(***) Νομίζομε ότι ακριβώς αυτό το σημείον δεν έχει προσεχθεί από όσους επικα­λούνται παραδείγματα αγίων και αγιογραφικά χωρία δια να κατοχυρώσουν με αυτά την θέσι τους. Έτσι, τόσον η σφοδρά επιθυμία του Αββά Αγάθωνος να δώση το υγιές σώμα του και να λάβη σώμα λεπρού, όσον και η διάθεσις των Γαλατών να προσφέρουν τους οφθαλ­μούς των, αν ήταν δυνατόν, στον Απόστολο Παύλο -πέραν του ότι δεν πρόκειται δια θυσίαν ζωής, αλλά θυσίαν υγείας και μελών- παραμένουν επιθυμία και διάθεσις. Ομοίως παρωράθη ότι και σε όλα τα προβαλλόμενα χωρία -και στο θεωρούμενον από των επικαλουμένων αυτό ως ισχυρότατον και ακαταμάχητον: "οφείλομεν υπέρ των αδελφών τας ψυχάς τιθέναι" (Α'. Ιωαν. γ', 16)- χρησιμοποιείται το ρήμα 'τίθημι' και όχι 'θύω'. Το οποίον μπορεί να ερμηνευθή ως: προσφέρω, διαθέτω, θέτω εις κίνδυνον χάριν του πλησίον την ζωή μου· την αναθέτω με θυσιαστική διάθεσιν στην βούλησιν και στα χέρια του Θεού (ο οποίος εν τη Πανσοφία Του μπορεί να δεχθή ή όχι την προσφορά μου, ή και εν τη Παντοδυναμία Του να θαυματουργήση σώζοντας αμφοτέρους), όχι όμως και ως: θυσιάζω τελεσιδίκως, σφετεριζόμενος την θείαν εξουσίαν και βάζοντας ο ίδιος τέρμα στην ζωήν μου. (Και αν σοφιστικά παρατηρηθή ότι και ο δότης δεν βάζει ο ίδιος τέλος στην ζωήν του, αλλά την θέτει στην διάθεσιν του ιατρού, θα απαντήσωμε ότι με το σόφισμα αυτό απλώς μετατί­θενται οι ευθύνες, αλλά και συγχρόνως, όχι απλώς αμνηστεύεται ο ιατρός, αλλά και εξαναγκάζεται να γίνη θύτης.) Συμφώνως προς τα ανωτέρω και ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ.κ. Χριστόδουλος ορθότατα προ ετών (1991, ως Μητροπολίτης Δημητριάδος), σε ομιλίαν του καταχωρισμένην εις τον προαναφερθέντα τόμον (Ε.κ.Μ., σ. 233-250), εδέχετο ότι: "...β) Επιτρέπεται η αφαίρεση μόνον διδύμων οργάνων, ώστε να μη τεθή σε κίνδυνο η ζωή του δότη και εφ' όσον το απομένον όργανον είναι υγιές" (ενθ. αν., σ. 246), ουδέ καν υποψιαζόμενος (βλ. ιδίως το τελευταίο τμήμα της ομιλίας) τα σήμερον υποστη­ριζόμενα περί επιτρεπομένης και εξυμνουμένης δήθεν αυτοθυσίας-αυτοκτονίας (!).

(****) Υπάρχουν και άλλες 2-3 μαρτυρίες, κατά τις οποίες ο Γέροντας δεν εναντιώθη στην λήψιν ενός εκ των διπλών οργάνων (συγκεκριμένα: νεφρού και οφθαλμού) εκουσίως προσφερομένου από υγιή δότη.

(*****) Εννοείται, φυσικά, και στην περίπτωση των «εγκεφαλικά νεκρών». Ή μάλλον ακριβέστερον, η σχετική απαγόρευσις του Γέροντος (δια λήψιν οργάνων αναγκαίων προς επιβίωσιν) αφορούσε αποκλειστικά περιπτώσεις μεταμοσχεύσεων από «εγκε­φαλικά νεκρούς» δότας· καθόσον η σήμερον υπό τίνων υποστηριζομένη δυνατότης προσφοράς τοιούτων οργάνων (αναγκαίων δι' επιβίωσιν) από υγιείς δότας (τουτέστιν η αυτοθυσία-αυτοκτονία των δοτών αυτών) ήτο προ15ετίας (ότε περίπου εγένετο η συζήτησις) αδιανόητος και υπ' ουδενός υποστηριζομένη, και συνεπώς η απαγόρευσίς της αυτονόητος. Ούτε, δηλαδή, τότε ήτο δυνατόν ο ερωτών ιερομόναχος να ερωτήση δι' από υγιείς δότας, λήψιν οργάνων αναγκαίων δι' επιβίωσιν, ούτε και ο Γέροντας να απαγορεύση κάτι που αυτονοήτως ήτο απηγορευμένον. Άρα η απαγόρευσις στο σημείον αυτό αφορούσε αποκλειστικά περιπτώσεις «εγκεφαλικά νεκρών» δοτών.

(Από το βιβλίο "Μαρτυρίες Προσκυνητών. Γέροντας Παϊσιος ο Αγιορείτης. 1924-1994", Εκδόσεις "ΑΓΙΟΤΟΚΟΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ", Επιμέλεια: Νικόλαος Δ. Ζουρνατζόγλου, Επισμηναγός Ε.Α., Κεφ. Δ': Μαρτυρίες Αγιορείτου Μοναχού Η., σελ. 121-126)

πηγή


Νέες συγκλονιστικές εικόνες από το τσουνάμι στην Ιαπωνία!!!

http://nationalpride.wordpress.com/2011/04/10/%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%84%CF%83/

Νέες εικόνες και βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα το κρατικό κανάλι, διακρίνεται το πυρηνικό εργοστάσιο την ώρα που πλητεται απο το τσουνάμι, που στην συγκεκριμένη περιοχή έφθασε τα 15 μέτρα!.

Την ώρα που χτυπούσε τον αντιδραστηρα και το κτίριο με τις τουρμπίνες ψυξης απο την πλευρά της θάλασσας.


newscode.gr

ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ: ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΤΩΝ 8!

Το επιβεβαιώνω κι εγώ για το Μενίδι Αιτωλνίας! Πολύς κόσμος μετά από πολλές-πολλές Κυριακές!
Χ.Α.

http://taxalia.blogspot.com/2011/04/blog-post_4865.html

Σήμερα βγήκα όπως κάνω κάθε Σάββατο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η απεργία των δημοσιογράφων έκλεινε την Τρίτη ημέρα της. Ήδη από την προηγούμενη, λες και έβλεπες στον δρόμο τα πρόσωπα των ανθρώπων λίγο πιο χαρούμενα, λίγο πιο ευδιάθετα και χαμογελαστά. Ήταν σίγουρα η απουσία της άθλιας καταστροφολογίας των δελτίων ειδήσεων και των άθλιων δήθεν καταστροφολογικών ενημερωτικών εκπομπών!
Ενώ τα προηγούμενα Σάββατα την διαδρομή Καλαμαριά – Κέντρο την έκανες σε πέντε λεπτά λόγω
της απουσίας των τρομοκρατημένων οδηγών των αυτοκινήτων, σήμερα έκανες κοντά στο εικοσάλεπτο!
Παλιές καλές εποχές!
Τα μαγαζιά γεμάτα στην Τσιμισκή! Οι γυναίκες να βάζουν και να βγάζουν ρούχα στα δοκιμαστήρια και το κυριότερο να ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ! Είναι και λίγο το Πάσχα που πλησιάζει, αλλά κυρίως την κύρια ευθύνη έχει η απουσία των ουρλιαχτών της καταστροφής από τις οθόνες της τηλεόρασής μας!
Αλήθεια, δεν το ζήσατε κι εσείς σήμερα;

PRAVDA: Ουσιαστικά βρισκόμαστε στο 1939, λίγο πριν από το Πόλεμο – ΗΠΑ και ΝΑΤΟ εναντίον Ρωσίας!


Τη 1η Απριλίου 2011 στη Ρωσική εφημερίδα PRAVDA δημοσιεύτηκε μια ανάλυση του Sergey Balmasov πραγματικά ενδιαφέρουσα.

Ακολουθεί πιο κάτω:

Το ΝΑΤΟ αυξάνει σταδιακά και σημαντικά τη στρατιωτική του παρουσία στη Μαύρη Θάλασσα. Σύμφωνα μάλιστα με τον επικεφαλή της Ευρωπαϊκής Δίοικησης Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ, Ναύαρχο James Stavridis, οι ΗΠΑ σκοπεύουν να επεκτείνουν και άλλο τις δραστηριότητές τους στην ευρύτερη περιοχή της Μαύρης Θάλασσας.

Όπως χαρακτηριστικά τονίζει (ο James Stavridis) μέσα στο 2011 οι ΗΠΑ συζητούν παράλληλα με 14 χώρες του Εύξεινου Πόντου όσον αφορά τη προετοιμασία και ανάπτυξη στρατευμάτων τους στο πόλεμο του Αφγανιστάν.

Ο ίδιος ωστόσο δεν έχει διευκρινίσει ποιες είναι αυτές οι 14 χώρες. Αν υποθέσουμε πως έχει συμπεριλάβει μέσα στις 14 χώρες μέχρι και τη Μολδαβία, σε κάθε περίπτωση πάλι δεν βγαίνουν οι χώρες 14. Οι χώρες που αυτή τη στιγμή έχουν πρόσβαση στη Μαύρη Θάλασσα είναι οι: Ρωσία, Ουκρανία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τουρκία και Γεωργία.

Είναι προφανές πως το ΝΑΤΟ δεν περιλαμβάνει στα σχέδιά του τη Ρωσία. Ίσως ο James Stavridis να υπολογίζει σε μια οικονομικής φύσεως συνεργασία που να περιλαμβάνει την Αρμενία, την Ελλάδα, τη Σερβία και την Αλβανία. Σε αυτή τη περίπτωση έχουμε συνολικά μόνο 11 συμμαχικές χώρες των ΗΠΑ στη περιοχή. Πέρα αυτού, η Αρμενία και η Σερβία έχουν αρνηθεί να στείλουν στρατεύματα στο Αφγανιστάν.

Ίσως ο James Stavridis να υπολογίζει και τη Πολωνία ανάμεσα στις χώρες της Μαύρης Θάλασσας. Κάτι τέτοιο δεν θα ενοχλούσε τη Πολωνική ελίτ που ανέκαθεν οραματιζόταν τέτοιου είδους προοπτικές (να βγει στη Μαύρη Θάλασσα). Γενικά η στάση των ΗΠΑ δεν είναι ξεκάθαρη. Όπως δεν είναι ξεκάθαρος και ο ρόλος της Γεωργίας στο Αφγανιστάν. Την ίδια ώρα το Βρετανικό Πολεμικό Ναυτικό διεξάγει από κοινού με την Ουκρανία ναυτικές ασκήσεις κοντά στη κεντρική βάση του Ρωσικού Ναυτικού στη Μαύρη Θάλασσα.

Ποιος πραγματικά είναι ο ρόλος του ΝΑΤΟ στη περιοχή; Τι επιδιώκει; Μήπως βαφτίζει εσκεμμένα την όλη επιχείρηση σαν προετοιμασία πολέμου στο Αφγανιστάν αντί πολέμου στη Μαύρη Θάλασσα;

Την επόμενη φορά που θα υπάρξει σύγκρουση, ίδια με αυτή του 2008 (που έγινε με τη Γεωργία), το σίγουρο είναι πως δεν θα είναι όπως τότε αλλά πολύ μεγαλύτερης κλίμακας. Την επίσημανση αυτή εξάλλου έκανε και ο επικεφαλής της Ρωσικής Στρατιωτικής Ακαδημίας, Gareev, στις 26 Μαρτίου όταν αναφέρθηκε σχετικά στο όλο ζήτημα.

Σε αυτό παραπέμπει, πόσο μάλλον επιβεβαιώνει και το γεγονός πως οι ΗΠΑ συνεχίζουν και αναπτύσσουν στρατιωτικές δυνάμεις στη Πολωνία με τον αριθμό των βάσεων τους εκεί να αυξάνεται συνεχώς. Οι στρατιωτικές μετακινήσεις που οργανώνει το ΝΑΤΟ και οι ΗΠΑ σε όλα τα σύνορα με τη Ρωσία ξεκάθαρα αποδεικνύει πως βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη μια καλοστημένη πολεμική προετοιμασία ενάντια στη Ρωσία.
Αν κάποιος αντιπαραθέσει ιστορικά τις στιγμές που ζούμε, βρισκόμαστε στο 1939, ένα μόλις χρόνο πριν το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Το μόνο που απομένει είναι να δούμε πότε η Μαύρη Θάλασσα θα μετατραπεί σε Λιβύη!

Το πρόβλημα δεν είναι οι Αμερικανικοί ή οι Ευρωπαϊκοί “δορυφόροι” αλλά το ότι η παγκόσμια οικονομική κρίση φέρνει τα πράγματα σε ένα μονόδρομο διαχείρησης των ελαχίστων πηγών ενέργειας που έχουν απομείνει. Πέρα αυτού, υπάρχουν και άλλες αιτίες που συγκλίνουν σε μια ενδεχόμενη στρατιωτική επίθεση εναντίον της Ρωσίας. Για παράδειγμα το σενάριο της Λιβύης μοιάζει πολύ με αυτό της Γεωργίας. Η Δύση δείχνει μεγάλη ευαισθησία όσον αφορά το Βόρειο Καύκασο και δεν αποκλείεται το ΝΑΤΟ να οργανώσει σύντομα κάποια σχετική με τη Λιβύη σχεδιαζόμενη επιχείρηση ώστε να προστατεύσει τίποτα “επαναστάτες” που θα ανακαλύψει εκεί.


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου