Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΠΤΥΧΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΝΟΗΤΟΙ; (TOY ΟΜΗΡΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ )

ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΠΤΥΧΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΝΟΗΤΟΙ;

Στην Ελβετία σήμερα πάει πάλιν ο Πρόεδρος Αναστασιαδής , λίγους μήνες πριν εκπνεύσει η θητεία του, με συνοδεία 80 περίπου παρατρεχάμενων, αποφασισμένος να δώσει και άλλα στους τούρκους προκειμένου να πετύχει λύση, χωρίς δυστυχώς να αντιλαμβάνεται ότι οι τούρκοι τα θέλουν όλα.


Για ακόμα μια φορά από τις συνομιλίες για το Κυπριακό  λείπει η τόσο σημαντική οικονομική πτυχή της λύσης. Δεν μπορεί ούτε ο ίδιος  Πρόεδρος αλλά ούτε και οι σύμβουλοι του να αντιληφθούν ότι και αν ακόμη οι τούρκοι μας δώσουν ότι εμείς θέλουμε σε όλα τα υπόλοιπα θέματα, εφόσον τα δύο κρατίδια δεν θα είναι οικονομικά βιώσιμα, το νέο μόρφωμα που θα προκύψει θα καταντήσει ένα προτεκτοράτο που σύντομα θα καταρρεύσει.

Σας μεταφέρω πιο κάτω το περιεχόμενο παλαιότερης ομιλίας μου και σας παρακαλώ πολύ να την διαβάσετε προσεκτικά για να καταλάβετε πόσο σημαντική είναι η πτυχή της οικονομίας για βιώσιμη λύση του Κυπριακού.
  

<<10 u="">

<<ΟΜΙΛΙΑ ΟΜΗΡΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ (ΔΔΟ) – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΕΠΑΚ , ΛΕΜΕΣΟΣ>>

Θα προσπαθήσω απόψε να σας μεταφέρω κάποιους προβληματισμούς που εξέφραζα για χρόνια τώρα, κατά πόσο δηλαδή η προτεινόμενη λύση στην βάση της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας ΔΔΟ είναι λειτουργική και οικονομικά βιώσιμη.

Οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες της Κύπρου και τα κόμματα που τις στήριζαν, με την σύμφωνη γνώμη των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών της Ελλάδας διαπραγματεύοντο το κυπριακό με τους τουρκοκυπρίους για δεκαετίες τώρα, παραγνωρίζοντας δύο βασικότατες παραμέτρους του προβλήματος.

1.      Ότι δηλαδή το κυπριακό δεν είναι δικοινοτικό πρόβλημα αλλά διεθνές πρόβλημα εισβολής και κατοχής
2.      Ότι η όποια λύση προκύψει στην βάση της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας δεν θα είναι λειτουργική και οικονομικά βιώσιμη.

Η πτυχή της οικονομίας στην οποία θα αναφερθώ στην συνέχεια ήταν και παραμένει μια πολύ σημαντική παράμετρος στη λύση του κυπριακού. Ωστόσο οι κυπριακές και ελλαδικές ηγεσίες με εγκληματική απρονοησία και ερασιτεχνισμούς την άφηνα στην άκρη, πράγμα που στερούσε την δική μας πλευρά από δυνατά επιχειρήματα για αλλαγή της βάσης της λύσης. Πριν υπεισέλθω στο οικονομικό κομμάτι της λύσης θα πρέπει να παρατηρήσω ότι:

To νέο μόρφωμα που θα προκύψει από την λύση στην βάση της ΔΔΟ θα είναι ένα κράτος μη λειτουργικό, μη δημοκρατικό ένα κράτος ρατσιστικό, το οποίο θα βασίζεται σε εξαιρετικά πολύπλοκες και πολυδάπανες δομές, καθ΄ ότι θα έχει 3 Κυβερνήσεις, 4 Βουλές, 3 Αστυνομίες, 3 δημόσιες υπηρεσίες, διπλούς ημικρατικούς οργανισμούς, διαρχία αξιωματούχων, πλήρη κατάργηση της αρχής της πλειοψηφίας στη λήψη αποφάσεων, και εισαγωγή αναρίθμητων ΒΕΤΟ στη λειτουργία όλων των εξουσιών του κεντρικού κράτους.

Ο Πρόεδρος μαζί με τις ηγεσίες του ΔΥΣΑΚΕΛ παραμένουν πιστοί θιασώτες της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας και επιστρατεύουν καθημερινά κάθε μέσο που διαθέτουν, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων χειραγωγημένων Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, και προσπαθούν να μας πείσουν με αστήριχτα επιχειρήματα για τα δήθεν τεράστια οφέλη που θα προκύψουν από την λύση στη βάση της ΔΔΟ. Μου προκαλεί μεγάλη απογοήτευση όταν ακούω τον Πρόεδρο και τους πέριξ αυτού παρατρεχάμενους, να αποκαλούν όσους προβληματίζονται για την λειτουργικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα της λύσης αυτής, απορριπτικούς ή ότι δήθεν δεν θέλουν λύση.

Εγώ που δεν είμαι πολιτικός έχω να πω τούτο: Oτι η πολιτική στην Κύπρο έχει καταντήσει δυστυχώς ένα χωράφι γενικής βοσκής, ένα μενού αλα κάρτ και ότι ήθελε προκύψει. Ο εκάστοτε πρόεδρος με την εκλογή του εφάρμοζε πάντα πολιτικές του ποδαριού χωρίς όραμα, σχεδιασμό και στρατηγική στόχευση.

Σε αντιδιαστολή με την πολιτική η οικονομία είναι επιστήμη, με τις όποιες αδυναμίες της, και σαν τέτοια, μακριά από δογματισμούς, έχει κάποιες βασικές σταθερές και η απλούστερη των σταθερών της είναι ότι 1+1 =2 και όχι 3. Αν συνεπώς εμείς προτάσσαμε την πτυχή της οικονομίας και αποδεικνύαμε στους τούρκους και τους ξένους συμμάχους τους ότι το νέο μόρφωμα δεν θα είναι οικονομικά βιώσιμο, θα μπορούσαν άραγε να επιμένουν στην λύση της ΔΔΟ;

Σαν επαγγελματίας Λογιστής και σύμβουλος επιχειρήσεων το πρώτο πράγμα που θα συμβούλευα κάποιο πελάτη μου να κάνει πριν επενδύσει ένα σημαντικό ποσό κεφαλαίου σε μια νέα η προϋπάρχουσα επιχείρηση είναι να ζητήσει να έχει μια μελέτη Οικονομικής Βιωσιμότητας, η οποία μελέτη, θα καταδείξει κατά πόσο η επένδυση αυτή θα είναι οικονομικά βιώσιμη και κερδοφόρα.

Δεν μπορεί να το χωρέσει ο νους μου πώς είναι δυνατόν, οι πολιτικές μας ηγεσίες που για δεκαετίες τώρα συζητούν το κυπριακό, να μην έχουν προνοήσει ότι μια μελέτη Οικονομικής Βιωσιμότητας επιβάλλεται να προϋπάρχει  όταν πρόκειται να  δημιουργηθεί η/και να μετεξελιχθεί ένα ενιαίο κράτος, όπως η Κύπρος, σε μια Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία. Αυτή η εγκληματική  μας παράληψη μας οδήγησε στο να εγκλωβιστούμε σε μια ατέρμονη συζήτηση και να παίζουμε το παιχνίδι της Τουρκίας που σκοπό πάντα είχε την διάλυση της ΚΔ και την εδραίωση της κατοχής.

Σε μια τόσο μικρή χώρα η μόνη οικονομία που θα μπορούσε να λειτουργήσει είναι μια ενιαία οικονομία και αυτό μας τον είπαν πρόσφατα η Παγκόσμια Τράπεζα και το ΔΝΤ. Αυτό θα προσπαθήσω και εγώ να τεκμηριώσω με τα πιο κάτω απλά αριθμητικά παραδείγματα:

1) Από την Τούρκικη εισβολή του 1974, το ψευδοκράτος εκμεταλλεύεται περιουσιακά στοιχεία ελληνοκυπρίων αξίας πέραν των $75 δις, που άρπαξαν δια της βίας χωρίς καμία υποχρέωση προς τους ελληνοκύπριους ιδιοκτήτες τους. Τέτοια περιουσιακά στοιχεία, είναι χωράφια, ξενοδοχεία, εργοστάσια, εργαστήρια, σπίτια, κ.λ.π, καθώς επίσης και υποδομές της Κυπριακής Δημοκρατίας όπως λιμάνια, δρόμους, αεροδρόμιο, σχολικά κτήρια, νοσοκομεία, κτλ. Παρά το τεράστιο αυτό οικονομικό «κληροδότημα», προϊόν Τουρκικής εισβολής και κατοχής, το ψευδοκράτος σημειώνει κάθε χρόνο από το 1974 μέχρι σήμερα τεράστια ελλείμματα.

2) Από την εισβολή η Τουρκία καλύπτει υπό μορφή δανείων πέραν του 30% των λειτουργικών εξόδων του ψευδοκράτους. Η Τουρκία με την συμπλήρωση του αγωγού μεταφοράς νερού και εν όψει λύσης, έστειλε στο ψευδοκράτος ήδη το σχετικό λογαριασμό που με κάποιες πληροφορίες ανέρχεται περίπου στα  $15δις. Ας μην έχουμε ψευδαισθήσεις το χρέος αυτό του ψευδοκράτους προς την Τουρκία θα πέσει στο τραπέζι των συνομιλιών μόλις διαφανεί πως η πλευρά μας είναι έτοιμη να υπογράψει την συνθήκη παράδοσης της Κυπριακής Δημοκρατίας σαν μέρος της «λύσης».

3) Από την άλλη η Κυπριακή Δημοκρατία χρωστά στην Τρόικα, σε εξωτερικό και εσωτερικό δανεισμό περίπου $25 δισ. (Βγάζω έξω την οφειλή των 7.5 δις των Κ.Α)

4) Σε ότι αφορά το περιουσιακό, θα επιστραφούν στους κατόχους τους οι υπό κατοχή περιουσίες δημοκρατικά και χωρίς απολύτως κανένα εμπόδιο, ή θα αναγνωριστούν τα τετελεσμένα της εισβολής; Το πρώτο σενάριο προϋποθέτει μηδενικό κόστος, το δε δεύτερο σενάριο προϋποθέτει αποζημιώσεις των ιδιοκτητών που με κάποιους υπολογισμούς μπορεί να ξεπεράσουν τα $40 δισ. Ποίος θα καταβάλει αυτά τα χρήματα στους ιδιοκτήτες;

5) Είναι προφανές ότι το νέο μόρφωμα θα αναλάβει τις οικονομικές υποχρεώσεις και χρέη που είχαν πριν την λύση τόσο η ΚΔ όσο και το ψευδοκράτος.Το δημόσιο χρέος που θα κληροδοτήσει το λεγόμενο νέο ομόσπονδο κράτος με βάσει τα πιο πάνω στοιχεία (15+25+40) θα ανέρχεται στο αστρονομικό ποσό, για το μέγεθος της μικρής Κύπρου, των $80δις.Τώρα τι σημαίνει αυτό το τεράστιο χρέος για τον νέο μόρφωμα με βάση κάποιους οικονομικούς δείκτες;

Το Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν (ΑΕΠ) της ΚΔ ανέρχεται σήμερα περίπου στα $17δις ενώ αυτό των κατεχομένων στα $8δις, σύνολο και για τα δύο κρατίδια $25δις, άρα το δημόσιο χρέος του νέου μορφώματος, εκτός μελλοντικών τοκοχρεολυσίων, θα είναι της τάξης του 320% του ΑΕΠ. Δεν υπάρχει κράτος στην Υφήλιο που να έχει τόσο χρέος σαν ποσοστό επί του ΑΕΠ. Με βάση διεθνώς παραδεγμένες πρακτικές, χώρες με χρέος άνω του 120% του ΑΕΠ κινδυνεύουν με χρεωκοπία. Για να αντιληφθείτε καλύτερα το μέγεθος του χρέους αυτού σας αναφέρω ότι το χρέος της πτωχευμένης Ελλάδας είναι μόλις στο 175% του ΑΕΠ.

6) Στο μακροοικονομικό πεδίο, δεδομένης της μεγάλης δομικής διαφοράς των δύο οικονομιών, θα πρέπει οπωσδήποτε να δοθεί περισσότερη έμφαση στην ορθή διαδικασία της μακροοικονομικής σύγκλισης των δύο κρατιδίων. Δεν νοείται το ένα να ένα κρατίδιο μονίμως να χρηματοδοτεί το άλλο. Και για να γίνω πιο σαφής θα σας δώσω ένα μόνο παράδειγμα. Το κατά κεφαλήν εισόδημα των κατεχομένων είναι περίπου $11.800, ενώ αυτό της ΚΔ, με βάσει στοιχεία που πήρα πρόσφατα από το Υπουργείο Οικονομικών, είναι περίπου $20.000. Με δεδομένο ότι το αφορολόγητο εισόδημα στην ΚΔ είναι  €19.500, ποίος θα πληρώνει φόρους; Λόγω χαμηλού εισοδήματος η τεράστια πλειονότητα των κατοίκων του τουρκικού κρατιδίου δεν θα καταβάλλει φόρους. Πού θα φθάσουν οι φόροι των υπολοίπων, κυρίως ελληνοκυπρίων για συντήρηση του τούρκικου κρατιδίου και το ανέβασμα του βιοτικού επιπέδου των κατοίκων του, ώστε τα επόμενα χρόνια να εξισωθεί με αυτό του ελληνοκυπριακού κρατιδίου; Για σκοπούς σύγκρισης αναφέρω ότι 26 χρόνια μετά την πτώση του τοίχους του Βερολίνου, το βιοτικό επίπεδο των ανατολικογερμανών είναι ακόμη στο 80% του εισοδήματος των ομόθρησκων και ομοεθνών τους Δυτικογερμανών!

Δύο μόνο τρόποι υπάρχουν για να σμικρυνθεί το χάσμα μεταξύ των εισοδημάτων των κατοίκων του ελληνοκυπριακού και του τουρκοκυπριακού κρατιδίου. Είτε να μπουν νέες καλπάζουσες φορολογίες που θα πληρώνονται κυρίως από ελληνοκυπρίους, πράγμα που θα είναι τροχοπέδη για την ανάπτυξη του νέου μορφώματος. Η να μειωθούν οι μισθοί των ελληνοκυπρίων υπαλλήλων του ευρύτερου δημόσιου πέραν των 50%. Τα περί επενδύσεων ξένων που θα φέρουν ανάπτυξη, δεν τα ασπάζομαι καθ’ ότι κανένας σοβαρός επενδυτής δεν θα θελήσει να επενδύσει σε μια χώρα που θα επικρατεί αβεβαιότητα λόγω περιορισμών στην διακίνηση προσώπων και κεφαλαίων.

7)  Κάποιοι προβάλλουν ότι με την λύση θα ανοίξει για την κυπριακή οικονομία η τεράστια αγορά της Τουρκίας. Μύθος. Η Τουρκία είναι μια ραγδαία αναπτυσσόμενη και εξαγωγική χώρα που έχει πλημμυρίσει την υφήλιο με δικά της προϊόντα. Τι θα εξάξουμε εμείς σαν ελληνοκυπριακό κρατίδιο στην Τουρκία, την βλακεία μας η την διαφθορά και την απατεωνιά μας; Ποίο από τα δύο κρατίδια θα βγει κερδισμένο, με το άνοιγμα της αγοράς της Τουρκίας νοουμένου ότι το κόστος παραγωγής της Τουρκίας είναι το μισό αυτού της ΚΔ και ότι η Τουρκία θα κατευθύνει τα πράγματα από δική της βάση μέσα στο τουρκικό κρατίδιο;

8) Σε ότι αφορά την τουριστική βιομηχανία.  Θα κερδίσουμε ή θα χάσουμε μετά που νόμιμα πλέον θα δημιουργηθεί τεράστιος αριθμός τουριστικών μονάδων στην ομορφότατη αλλά υπό κατοχή σήμερα γη μας με πολύ χαμηλότερο λειτουργικό κόστος;

9) Προβάλλεται από τους θιασώτες της λύσης της ΔΔΟ ότι, οι ξένοι θα μας δώσουν οικονομική βοήθεια στα αρχικά στάδια της λύσης προκειμένου το νέο μόρφωμα να μπορέσει να σταθεί στα πόδια του. Αυτό και αν είναι ουτοπία, μια που σήμερα λόγω οικονομικής κρίσης και μεταναστευτικού, κάθε κράτος προσπαθεί να μαζέψει τα κομμάτια του. Εδώ, το 2013 μετά από τόσες ‘’δεσμεύσεις’’ από τον Πρόεδρο Αναστασιάδη ότι δεν θα αποδεχθεί κούρεμα καταθέσεων, για €8δις η ΤΡΟΙΚΑ μας επέβαλε σκόπιμα κούρεμα στις καταθέσεις και κατέστρεψε το τραπεζικό μας σύστημα και την οικονομία, και θα αναμένουμε σήμερα από αυτούς οικονομική βοήθεια;

10) Το παραμύθι των Δωρητών και το παράδειγμα της ΓΑΖΑΣ
Αρχές Οκτωβρίου 2014 μαζεύτηκαν στο Κάϊρο, υπό την αιγίδα  Αιγύπτου-Νορβηγίας και του ΟΗΕ, γύρω στις πενήντα χώρες σε μια διάσκεψη δωρητών για την ανοικοδόμηση της Γάζας. Είχε προηγηθεί, Ιούλιο και Αύγουστο, μια ακόμη σύγκρουση μεταξύ Παλαιστινίων και Ισραηλινών στη Γάζα. Η σύγκρουση  άφησε 2,200 Παλαιστίνιους και 73 Ισραηλινούς νεκρούς, με χιλιάδες τραυματίες και όλες σχεδόν τις υποδομές της Γάζας κατεστραμμένες. Η διάσκεψη δωρητών ξεπέρασε όλες της προσδοκίες. Η εκτίμηση για τις ανάγκες ήταν της τάξης των 4 δις δολλαρίων. Οι δεσμεύσεις για δωρεές έφθασαν τα 5.4 δις. Το εμιράτο του Κατάρ “έδωσε ρέστα”, με υπόσχεση για ένα δις. Η Σαουδική Αραβία δεσμεύτηκε για μισό δις. Τα Αραβικά Εμιράτα για 200 εκ. Οι ΗΠΑ για 212, η Τουρκία για 200, η Νορβηγία 150, η Γερμανία για 50 η Γαλλία για 40 και ακολουθούσαν οι υπόλοιποι δωρητές με μικρότερα ποσά. Η Τουρκία τελικά εκταμίευσε μόλις 50 χιλιάδες δολ., όσα έδωσε η νεαρή Νομπελίστρια της ειρήνης, η Πακιστανή Μαλάλα,
Είναι απίστευτο, ύποπτο έως και εγκληματικό να μην έχει γίνει καμία μελέτη Οικονομικής Βιωσιμότητας του νέου μορφώματος και από την άλλη ο Πρόεδρος και τα κόμματα που τον στηρίζουν να προσπαθούν να μας πείσουν ότι το νέο κράτος θα φέρει ειρήνη και ευημερία. Αν όμως μια τέτοια οικονομική μελέτη υπάρχει και την κρύβουν, γιατί απλά δεν είναι βιώσιμη και θέλουν να παραπλανήσουν τον λαό, τότε αυτό αγγίζει τα όρια της προδοσίας.

Δεν υπάρχει κράτος στο κόσμο με μικρή οικονομία και μικρό  γεωγραφικά μέγεθος που να είναι ομόσπονδο και να είναι και  οικονομικά βιώσιμο, πολύ δε περισσότερο όταν στοιχειώδη ανθρώπινα και δημοκρατικά δικαιώματα θα καταπατούνται όπως προβλέπει η λύση της ΔΔΟ για την Κύπρο. Κλασσικό παράδειγμα αποτυχημένης ομοσπονδίας είναι αυτό του Λιβάνου, της Βοσνίας, της Τσεχοσλοβακίας, της Γιουγκοσλαβίας που είτε κατέρρευσαν είτε είναι έτοιμα να καταρρεύσουν. Ακόμη και το μοντέλο του Βελγίου με δυσκολία επιβιώνει και κρατείται στο αναπνευστήρα καθ’ ότι αποτελεί βάση του ΝΑΤΟ και της ΕΕ.

Κάποιοι ξένοι και κύπριοι καλοθελητές οπαδοί του εθνο-φεντεραλισμού παρουσιάζουν ως πρότυπο μοντέλο λύσης για την Κύπρο την Βοσνία και τον Λίβανο. Μετά την εφαρμογή της λύσης, την Βοσνία την εγκαταλείπουν συνεχώς οι νέοι της και έχει μόλις 4000 κατά κεφαλή εισόδημα. Ο δε Λίβανος για 20 μήνες τώρα δεν έχει Πρόεδρο γιατί ο μουσουλμάνος βάζει βέτο στο Χριστιανό και το αντίθετο και από τα 10εκ πληθυσμό έχουν μείνει μόλις 2. Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης και το ΔΥΣΑΚΕΛ προπαγανδίζουν ότι μετά την λύση θα υπάρξει έκρηξη στην οικονομία και ότι περίπου θα τρώμε με χρυσά κουτάλια. Τις μόνες εκρήξεις που βλέπω να υπάρξουν μετά την λύση δεν θα είναι στην οικονομία, αλλά στα σημεία εξόδου των ελληνοκυπρίων προς το εξωτερικό και από τις βόμβες της προβοκάτσιας των τούρκων όπως έγινε και την περίοδο μετά το 1960.

Η Τουρκία όμως για 41 χρόνια στηριζόμενη στην υποχωρητικότητα παραμένει αδιάλλακτη και πιστή στο σχέδιο της εκ 5 σημείων για προσάρτηση όλης της Κύπρου που είχε εκπόνησε το 1956 ο τούρκος συνταγματολόγος Νιχάτ Ερίμ. Τα 4 πρώτα στάδια του σχεδίου έχουν ήδη υλοποιηθεί και τώρα υλοποιείται το 5ο στάδιο που είναι ο εποικισμός μια που εμείς αναπληρωνόμαστε με 1,3 ανά ζεύγος και οι τούρκοι στα κατεχόμενα με 3,2 ανά ζεύγος.

Είμαι εξ εκείνων που διακαώς επιθυμούν μια δίκαιη και βιώσιμη λύση του κυπριακού, και πιστεύω ότι το ίδιο επιθυμεί και  η συντριπτική πλειοψηφία ελληνοκυπρίων και τουρκοκυπρίων. Εύλογα κάποιος θα με ρωτήσει, καλά μας συμφέρει σαν ελληνοκύπριους να μείνει άλυτο το Κυπριακό; Αναμφίβολα η απάντηση είναι όχι. Θα πρέπει να βρεθεί λύση, όχι όμως λύση διάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Αν εμείς αποδεχτούμε μια μη βιώσιμη και λειτουργική λύση αφού προηγουμένως με την υπογραφή μας θα έχουμε αποδεχθεί την διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας μέλος του Ο.Η.Ε και της ΕΕ, τότε τι αναμένουμε ότι  θα πράξει η Τουρκία; Απλά θα προσαρτήσει το τουρκοκυπριακό κρατίδιο και εμείς θα είμαστε ένα ελληνοκυπριακό κρατίδιο υπό προσάρτηση χωρίς όνομα και κρατική υπόσταση.

Με την ίδια προχειρότητα που οι εκάστοτε κυβερνήσεις Ελλάδας και Κύπρου χειρίστηκαν το θέμα της οικονομίας με αποτέλεσμα Ελλάδα και Κύπρος να πτωχεύσουν, με την ίδια προχειρότητα χειρίστηκαν και το Κυπριακό. Κυβέρνηση και ΔΥΣΑΚΕΛ συνεπικουρούμενοι από το ΔΗΚΟ που υποστηρίζει την Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία με το ‘’δήθεν σωστό περιεχόμενο’’, αφού πρώτα μας πτώχευσαν για να μην έχουμε αντιστάσεις, με την βοήθεια των χειραγωγημένων ΜΜΕ προπαγανδίζουν καθημερινά εφαρμόζοντας το τρίπτυχο ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ-ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ για να ολοκληρώσουν το έγκλημα τους. Να είναι σίγουροι όμως ότι ούτε αυτήν την φορά θα τους περάσει. Έχουν Γνώσιν οι φύλακες.
Σας ευχαριστώ>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου