Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Ο θαυμαστής του Φιντέλ Κάστρο στα παρισινά σαλόνια των Rothschild και L'Oreal

http://kourdistoportocali.com/news-desk/o-thavmastis-tou-fintel-kastro-sta-parisina-salonia-ton-rothschild-ke-loreal/

Ο Αλέξης Τσίπρας συναντά τους πραγματικούς Κυβερνήτες του κόσμου


To “Kουρδιστό Πορτοκάλι” αποκαλύπτει το Ιερό Δισκοπότηρο του Αλέξη Τσίπρα.
Τι είναι αυτό που κρύβεται πίσω από τη μυστική πτήση-μυστήριο του Ελληνα πρωθυπουργού, από την Λισαβόνα στο Παρίσι, που προκάλεσε σάλο.
Ως γνωστόν επιβεβαιώθηκαν στην Καθημερινή οι συναντήσεις του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο Παρίσι με εκπροσώπους της επενδυτικής Τράπεζας Rothschild & Co και του ομίλου L’Oreal. Συγκεκριμένα, η εκ των επικεφαλής του τμήματος εταιρικών σχέσεων της Rothschild κ. Caroline Nico επιβεβαίωσε ότι ο κ. Τσίπρας είχε συνάντηση με εκπροσώπους της τράπεζας στις 30 Ιανουαρίου στο Παρίσι. «Η Rothschild & Co δεν θα προβεί σε κανένα περαιτέρω σχόλιο επί του θέματος».
Ποιους εκ των David de Rothschild, Alexandre de Rothschild, Olivier Pécoux και Nigel Higgins;
David de Rothschild Image
David de Rothschild

Γιατί ο Ελληνας πρωθυπουργός συνάντησε τους εκπροσώπους της Τράπεζας (Η Rothschild & Co) που οι θεωρίες συνομωσίας θέλουν τους ιδρυτές της να κυβερνούν τον κόσμο; Γιατί συνάντησε επίσης τον φιλέλληνα Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου L’Oreal Jean-Paul Agon (photo κάτω), ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του από την Ελλάδα; Οι εκπρόσωποι και των δύο κολοσσών απέφυγαν να δώσουν περισσότερα στοιχεία για το περιεχόμενο των συναντήσεων.Τι ήταν αυτό που επέβαλε τόση μυστικότητα και από τα δύο μέρη; Τι πραγματικά συζήτησε μαζί τους ο Ελληνας πρωθυπουργός;

«It was a private meeting, we have no comment regarding topics discussed»
Επαναλαμβάνουμε ότι στο Παρίσι, όπου ο Ελληνας πρωθυπουργός μετέβη περί τα τέλη του Δεκεμβρίου του 2016 (τηρώντας  κανόνες εμπιστευτικότητας), συνάντησε εκπροσώπους μιας εκ των πλέον ισχυρών οικογενειών του πλανήτη και τον επικεφαλής του παγκόσμιου κολοσσού των καλλυντικών,της  L΄Oreal, με πάνω από έναν αιώνα ζωής.
Τι έκανε τον αριστερό Ελληνα πρωθυπουργό να συναντήσει μυστικά τους εκπροσώπους δύο εταιριών-ιστορικών συμβόλων του καπιταλισμού;
L΄Oreal: Ομορφιά και ευαισθησία
Η ιστορία της L΄Oreal ξεκίνησε το 1909 όταν ο νεαρός χημικός και εφευρέτης, Ευγένιος Scheuller είχε την παράδοξη ιδέα να δημιουργήσει την πρώτη συνθετική βαφή για τα μαλλιά. Τα πειράματά του στην κουζίνα του μικρού παρισινού του διαμερίσματος κατέληξαν σε μια πρώτη φόρμουλα που μετά από έρευνα και εξέλιξη αποτελεί τη βάση των βαφών ακόμα και σήμερα. Το βράδυ έκανε την παραγωγή και το πρωί πούλαγε με το ποδήλατό του τις νέες του βαφές στα κομμωτήρια του Παρισιού της εποχής εκείνης. «Το δυσκολότερο απ’ όλα ήταν η πώληση», εξομολογήθηκε αργότερα ο ίδιος, «συχνά μου έκλειναν την πόρτα στα μούτρα». Εντούτοις, ο νεαρός Ευγένιος Scheuller πίστευε στις δυνατότητες της εφεύρεσής του και έγινε μοχλός για να αναπτυχθεί η βαφή μαλλιών και μαζί της να εξελιχθεί το κομμωτικό επάγγελμα, πρώτα στο Παρίσι και αργότερα στον κόσμο ολόκληρο. Αναφερόταν στην νεοσύστατη εταιρεία του ως κέντρο εκπαίδευσης των ειδικών στα μαλλιά: «το Πανεπιστήμιο των Βαφών για Μαλλιά», όπως προτιμούσε να τη λέει. Ονόμασε την εταιρεία του «Γαλλική Εταιρία Ασφαλών Βαφών» και δέκα χρόνια αργότερα της έδωσε το πιο εύηχο όνομα «L’Oréal», που έμελλε να γίνει διάσημο.
Το όραμά του Ευγένιου Scheuller εκίνησε να υλοποιείται. Ήδη το 1920 η L΄Oreal  ήταν παρούσα σε 17 χώρες. Είχε 3 χημικούς και 10 πωλητές και ο θεός της μόδας ήταν με το μέρος του. Το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου βλέπει την άνθιση της Jazz και μαζί της μία νέα τάση σε κοντά κουρέματα και έμφαση στο χρώμα και το σχήμα. Το timing του Scheuller δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο! Τα προϊόντα της L΄Oreal έχουν τρομερή απήχηση!
Στις δεκαετίες του ’30 και του ’40 οι πλατινέ ξανθές σταρ του Χόλυγουντ, όπως η Jean Harlow και η Mae West έκαναν μόδα το ξανθό μαλλί, με αποτέλεσμα προϊόντα όπως το L’Oréal Blanc να κάνουν θραύση στο γυναικείο κοινό.
Η διορατικότητα του ιδρυτή της L΄Oreal, σε συνδυασμό με το σωστό timing, δεν σταματά εκεί. Το 1936 είναι η χρονιά όπου για πρώτη φορά στη Γαλλία οι εργάτες πληρώνονται τις καλοκαιρινές διακοπές τους και η χρονιά που η L΄Oreal εισάγει στην αγορά την αντηλιακή λοσιόν Ambre Solaire. Εν τω μεταξύ, τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται πλέον και σε φαρμακεία και καταστήματα καλλυντικών.  Η ραγδαία ανάπτυξη τη δεκαετία του ’50 και η λατρεία του κοινού στα νέα ξανθά είδωλα της εποχής, Marylin Monroe και Brigitte Bardot, είχε ως αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη για την εταιρεία.
Πενήντα χρόνια αργότερα, το 1957, ο Ευγένιος Scheuller πεθαίνει έχοντας δει το όνειρό του να υλοποιείται και αφήνοντας πίσω του μια ήδη δυνατή L΄Oreal  με φήμη και αξίες: τον έρωτα για το προϊόν, την πίστη στην έρευνα και την όρεξη για δουλειά. «Η επιτυχία και η αποτυχία είναι πάντα προσωρινές», έλεγε. «Το μέλλον εξαρτάται από τις προσπάθειές μας».
Ορίζει διάδοχό του τον νεότατο τότε στενό του συνεργάτη, François Dale, ο οποίος οδήγησε την L΄Oreal  τα επόμενα 35 χρόνια, στα μεγάλα της πεπρωμένα, φέρνοντάς την στην 1η θέση της αγοράς καλλυντικών. Εκτός από τη γεωγραφική εξάπλωση ο François Dale πρόσθεσε στο οπλοστάσιο της εταιρείας σημαντικές μάρκες με παγκόσμια απήχηση, όπως η Lancôme, η Garnier, η Biotherm, το μακιγιάζ Gemey, η Helena Rubinstein, η La-Roche-Posay, που εισήγαγαν την L΄Oreal από την γνώση των μαλλιών στη γνώση του δέρματος και οδήγησαν στην συστηματική επένδυση στην έρευνα κατά της γήρανσης. Καρπός, μεταξύ των άλλων, αυτής της έρευνας υπήρξαν προϊόντα θρυλικά, όπως, στη δεκαετία του ΄50, η διαχρονική λακ Elnett. Η Elnett υπήρξε δημιούργημα του Έλληνα ερευνητή της L΄Oreal, Γρήγορη Καλοπίση, και πούλησε, μέχρι το 1987, 1 δισεκατομμύριο τεμάχια! Πενήντα χρόνια αργότερα η Elnett θεωρείται πάντα η “Star των λακ”.
Το 1988, ο François Dale παρέδωσε τη Γενική Διεύθυνση του ήδη κολοσσού στον 38χρονο τότε Ουαλό Lindsay Owen-Jones. Ένας νεαρός, Ουαλός, επικεφαλής μιας ήδη πολυεθνικής Γαλλικής εταιρείας, φάνηκε παράδοξο και παρακινδυνευμένο. Η ιστορία διέψευσε τις προβλέψεις: ο Lindsay Owen-Jones δημιούργησε πραγματικό ρεκόρ πετυχαίνοντας επί είκοσι χρόνια διψήφια ανάπτυξη κερδών. Σε αναγνώριση της τόσο επιτυχημένης σταδιοδρομίας του η Βασίλισσα της Αγγλίας του απένειμε τον τιμητικό τίτλο του “Sir”.
Ο Sir Lindsay Owen-Jones, στα 20 χρόνια της θητείας του ύψωσε τη σημαία της L΄Oreal  στις πέντε ηπείρους, διεθνοποίησε τις μάρκες και προσέθεσε νέες όπως η Maybelline, που έγινε η πρώτη μάρκα make-up στον κόσμο. Έδωσε ακόμη μεγαλύτερη έμφαση και σημασία σ’ αυτό που αποτελούσε πάντα την ραχοκοκαλιά της εταιρείας: την έρευνα και την καινοτομία.
Με το άνοιγμα στις Διεθνείς αγορές και την προσέγγιση λαών με διαφορετικά φυλετικά χαρακτηριστικά δέρματος και μαλλιών και με διαφορετικές προσδοκίες, προέκυψε η ανάγκη της διαφοροποίησης των προϊόντων και δημιουργήθηκαν ερευνητικά κέντρα πέραν της Ευρώπης, σε Αμερική και Ασία. Έτσι, μπορεί σήμερα να πει κανείς ότι «ο ήλιος δεν δύει ποτέ στην έρευνα της L΄Oreal». Οι επενδύσεις στην έρευνα πολλαπλασιάστηκαν, χιλιάδες νέες φόρμουλες παράγονται και εκατοντάδες διπλώματα ευρεσιτεχνίας αποκτώνται κάθε χρόνο.
Το 2006, ο Sir Lindsay Owen-Jones παρέδωσε τη Γενική Διεύθυνση του Ομίλου στο σημερινό (πέμπτο στη διαδρομή των 100 ετών της εταιρείας) CEO Jean-Paul Agon παραμένοντας, ο ίδιος Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο Jean-Paul Agon ξεκίνησε ουσιαστικά την λορεαλική του σταδιοδρομία από την Ελλάδα σε ηλικία 24 ετών, αγάπησε τον τόπο και τους ανθρώπους, έμαθε ελληνικά και δεν έπαψε ποτέ, παρά τις επαγγελματικές περιπλανήσεις του σ’ όλο τον κόσμο να περνά τις διακοπές του κάθε χρόνο στο γαλάζιο του Αιγαίου.

Η παγκοσμιοποίηση είναι σε πλήρη εξέλιξη, οι νέες αγορές Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα, βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη και η L΄Oreal παίρνει στρατηγικές θέσεις στις αγορές αυτές. Χιλιάδες καινούριοι καταναλωτές προσχωρούν στη χρήση καλλυντικών σ’ όλο τον κόσμο και η εταιρεία είναι παρούσα με τα προϊόντα της διευρύνοντας τα όρια της ομορφιάς.
Η επένδυση της στις αναπτυσσόμενες χώρες κάθε άλλο παρά τυχαία μπορεί να χαρακτηριστεί. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, αναμένεται ότι μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, η αγορά των αναπτυσσόμενων χωρών θα αποτελεί το 50% της αγοράς καλλυντικών παγκοσμίως. Στην Κίνα, όπου η L΄Oreal έχει παρουσία εδώ και 12 χρόνια, οι εκτιμήσεις των αναλυτών είναι ότι μέχρι το 2010, η αγορά θα παρουσιάσει αύξηση 12%. Όσο οι καταναλωτικές συνήθεις των Κινέζων πλησιάζουν αυτές του Δυτικού Κόσμου, τόσο γίνεται κατανοητό ότι στο πολύ κοντινό μέλλον, η Κίνα θα αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά καλλυντικών διεθνώς. Αντίστοιχα με την Κίνα, μεγάλη δυναμική παρουσιάζει και η αγορά της Ανατολικής Ευρώπης, με την L΄Oreal να σημειώνει αύξηση πάνω από 20% μέσα στο 2008.
Η παγκοσμιοποίηση των καλλυντικών δεν αποτελεί όμως μόνο ευκαιρία, αλλά και ευθύνη. Ως η μεγαλύτερη εταιρία καλλυντικών στον κόσμο, η L΄Oreal είναι υπεύθυνη για την κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών ανά τον κόσμο, διασφαλίζοντας την επιστημονική καινοτομία που διακρίνει τα προϊόντα της, καλλιεργώντας την ποικιλομορφία του χαρτοφυλακίου των μαρκών της και εξασφαλίζοντας δίκτυα διανομής που επιτρέπουν σε όλους πρόσβαση στην ομορφιά. Όπως λέει ο Jean-Paul Agon, «δουλειά μας είναι να κατανοούμε τα όνειρα των καταναλωτών και να τα μετατρέπουμε σε προϊόντα.»
Σημαντική πηγή ανάπτυξης αποτελεί το άλλο μισό του πληθυσμού της γης, οι άντρες, που υιοθετούν όλο και περισσότερο την καθημερινή χρήση καλλυντικών και η L΄Oreal τους εκπαιδεύει με εξειδικευμένες σειρές, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους κάτω από τις μάρκες Lancôme, Biotherm, Vichy, L’Oréal Paris, L’Oréal Professionnel.
Το 2006 η L΄Oreal κάνει σημαντικό άνοιγμα προς τα φυσικά και βιολογικά καλλυντικά αποκτώντας το Body Shop και το Sanoflore.
Το 2008 στις μάρκες της προστίθεται η μυθική υπογραφή Yves Saint Laurent Beauté.
Σε τέσσερις άξονες στηρίζεται η φιλοσοφία που διέπει τη λειτουργία της εταιρείας.
1. Εφαρμόζει ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο
2. Αποτελεί έναν εξαιρετικό τόπο δουλειάς
3. Μετατρέπει τα προβλήματα σε ευκαιρίες
4. Είναι ένας υποδειγματικός εταιρικός πολίτης
Στόχος της άλλωστε είναι η διαφάλιση της συνέχειας τόσο του επιχειρηματικού της μοντέλου που βασίζεται στην ποιότητα, καινοτομία και παγκοσμιοποίηση, όσο και των αξιών που χαρακτηρίζουν την εταιρεία.
«Θέλουμε να κοιτάμε πέρα από τα οικονομία μας αποτελέσματα και να διασφαλίζουμε ότι ο όμιλος L΄Oreal έχει τις ρίζες του βαθιά μέσα στην καρδιά των χωρών και των κοινωνιών στις οποίες έχουμε παρουσία. Ο σεβασμός προς το περιβάλλον, τα υψηλά ηθικά πρότυπα, η επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό από διαφορετικές χώρες και η καθημερινή μας δέσμευση στις τοπικές κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, αποτελούν και τους θεμελιώδεις λίθους της υπεύθυνης ανάπτυξης της εταιρείας», αναφέρει ο πρόεδρος Sir Lindsay Owen Jones.
Έχει ξεχωριστή σημασία ο ουσιαστικός ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας της εταιρείας. Παρά το τεράστιο μέγεθος της και τους 63.000 εργαζόμενους, στη L΄Oreal  επικρατεί η άτυπη επικοινωνία και τα τεράστια περιθώρια ανάληψης πρωτοβουλίας που αφήνει στους  συνεργάτες της. Οι νέοι αναλαμβάνουν ευθύνες νωρίς «με δικαίωμα στο λάθος» και εξελίσσονται γρήγορα με δυνατότητα να κινηθούν ανάμεσα σε χώρες,  κλάδους, μάρκες, προϊόντα. O Sir Lindsay Owen-Jones έχει πει: «δεν ηγούμαι ενός τεράστιου αεροπλανοφόρου, αλλά ενός μεγάλου στόλου με σκάφη διαφόρων μεγεθών που ο καθένας είναι καπετάνιος στο σκάφος του», ενώ ο Ευγένιος Scheuller είχε δηλώσει, «διευθύνω σημαίνει διευθύνω μυαλά και καρδιές», που μέχρι σήμερα περιγράφει την σχέση συναισθήματος και πάθους που δένει την εταιρεία με τους ανθρώπους της. Δεν αποτελεί, λοιπόν, έκπληξη ότι η L΄Oreal  συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς εργοδότες μεταξύ των αποφοίτων πανεπιστημίων ανά τον κόσμο.
H βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί για την L΄Oreal  μέγιστη προτεραιότητα. Το 2002, δημιούργησε ξεχωριστό τμήμα βιώσιμης ανάπτυξης. Μέσα σε 5 μόλις χρόνια, η εταιρεία έχει να επιδείξει:
• 95% ανάκτηση αποβλήτων
• 13% μείωση βάρους συσκευασιών
• 17% μείωση χρησιμοποιούμενης ενέργειας
• 24% ελάττωση σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
• 23% μείωση κατανάλωσης νερού
• 26% μείωση στη δημιουργία αποβλήτων
Σε επιβράβευση των προσπαθειών της, το Corporate Knights, το Καναδέζικο περιοδικό που ασχολείται με θέματα βιώσιμης ανάπτυξης, κατατάσσει την L’Oreal ανάμεσα στις 100 πρώτες υπεύθυνες εταιρείες.
Ως καλός εταιρικός πολίτης του κόσμου, συμβάλει ουσιαστικά στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων των κοινωνιών και των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται. Δέσμευσή της άλλωστε είναι να «κάνει τον κόσμο μας πιο όμορφο».
Έτσι  έχει δημιουργήσει διάφορα προγράμματα κοινωνικού χαρακτήρα: Σε συνεργασία με την UNESCO θεσμοθέτησε τα διεθνή βραβεία «LOREAL-UNESCO – Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη», που έχουν βραβευθεί 57 διακεκριμένες γυναίκες επιστήμονες, από 27 χώρες, με χρηματικό έπαθλο 100.000 δολαρίων. Επίσης, έχουν δοθεί 135 διεθνείς υποτροφίες σε νεαρές ερευνήτριες από 71 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα ο θεσμός λειτουργεί από το 2006. Οι νεαρές αυτές επιστήμονες έχουν διακριθεί για τα επιτεύγματά τους στην επιστημονική έρευνα στην  Ελλάδα.
Το 2005 σε συνεργασία με την UNESCO εγκαινίασε το πρόγραμμα «Κομμωτές ενάντια στο AIDS». Πρόκειται για μια παγκόσμια εκστρατεία ενημέρωσης και πρόληψης του AIDS που στοχεύει προοδευτικά να ευαισθητοποιήσει το δίκτυο των κομμωτών πελατών της που αγγίζουν τα 2,5 εκατομμύρια.
Θέτοντας την ομορφιά στην υπηρεσία των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων έτσι ώστε να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση ήταν η αφορμή η L΄Oreal να προβεί υποστηρικτικά στο πρόγραμμα « Look Good, Feel better ». Το πρόγραμμα αυτό βοηθά τις γυναίκες που έχουν προσβληθεί από καρκίνο να αντιμετωπίσουν την ασθένειά τους για να ξεπεράσουν τα προβλήματα της εξωτερικής τους εμφάνισης.
Το 2007 ιδρύει το «L’OREAL Corporate Foundation», στο οποίο υπάγει το σύνολο των κοινωφελών δραστηριοτήτων της.
Η Έρση Πυρισιή ανέλαβε από την 1η Απριλίου του 2015 τη θέση της προέδρου και διευθύνουσας συμβούλου της L’Oreal   Hellas, εταιρείας που αποτελεί τον ηγέτη του κλάδου καλλυντικών στην Ελλάδα.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΡΟΤΣΙΛΝΤ>ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Γενάρχης της δυναστείας των Ρότσιλντ θεωρείται ο Μάγερ Άνσελμ Μπάουερ (1743-1812), ο οποίος έλαβε το επίθετο Ρότσιλντ (στα γερμανικά «κόκκινη ασπίδα») από το σήμα της επιχείρησης του πατέρα του, που διατηρούσε ενεχειροδανειστήριο στη Φραγκφούρτη, όπου και γεννήθηκε. Ο Μάγερ εκμεταλλεύτηκε τη θέση του ως οικονομικός σύμβουλος του εκλέκτορα της Έσης και έστησε την πρώτη του επενδυτική τράπεζα στη γενέτειρά του.
Το οικόσημο της Οικογένειας ΡότσιλντΤο οικόσημο της Οικογένειας Ρότσιλντ
 Πολύ γρήγορα επεκτάθηκε και ίδρυσε υποκαταστήματα στα μεγάλα εμπορικά κέντρα της Ευρώπης, με επικεφαλής τους πέντε γιους του: Άμσελ Μάγιερ Ρότσιλντ (1773-1855) στη Φραγκφούρτη, Σάλομον Μάγιερ Ρότσιλντ (1774-1855) στη Βιέννη, Νάθαν Μάγιερ Ρότσιλντ (1777-1836) στο Λονδίνο, Κάλμαν Μάγιερ Ρότσιλντ (1788-1855) στη Νάπολη, Τζέιμς Μάγιερ Ρότσιλντ (1792-1868) στο Παρίσι. Βασικός κανόνας του πατρός Ρότσιλντ, την οποία μετέδωσε στα παιδιά του, ήταν ότι οι επιχειρήσεις δεν θα έπρεπε να ξεφύγουν από τα χέρια της οικογένειας, που θα τους επέτρεπε να κρατήσουν σε πέπλο μυστικότητας το μέγεθος του πλούτου τους και τα επιχειρηματικά τους επιτεύγματα.
Μάγερ Άνσελμ Μπάουερ – Ρότσιλντ
Μεγάλη ώθηση στις επιχειρηματικές δραστηριότητες των Ρότσιλντ έδωσαν η Γαλλική Επανάσταση και οι Ναπολεόντειοι Πόλεμοι (1792-1815). Την περίοδο αυτή χρηματοδοτούσαν με δάνεια τα διάφορα εμπόλεμα μέρη και εμπορεύονταν σιτηρά, βαμβάκι, αποικιακά προϊόντα και όπλα. Είχαν αναπτύξει ένα εκτεταμένο δίκτυο αντιπροσώπων και συνεργατών, που περιλάμβανε ιδιωτικό ταχυδρομείο και υπηρεσία πληροφοριών. Λέγεται ότι το δικό τους κατασκοπευτικό δίκτυο πληροφόρησε το Λονδίνο για τη νίκη του Ουέλινγκτον στη Μάχη του Βατερλ μία μέρα πριν από την άφιξη των στρατιωτικών αγγελιοφόρων. Οι Ρότσιλντ συμμετείχαν στο κονσόρτσιουμ που χορήγησε δύο δάνεια στην επαναστατημένη Ελλάδα το 1824, ενώ ήταν και από τους ιδρυτικούς μετόχους της Εθνικής Τράπεζας το 1841.
 Αργότερα, προσαρμόστηκαν με επιτυχία στις νέες συνθήκες τις βιομηχανικής επανάστασης και πραγματοποίησαν σημαντικές επενδύσεις στους σιδηροδρόμους, σε ανθρακωρυχεία, στη σιδηρουργία και τη μεταλλουργία, ενώ κατέκτησαν σημαντική θέση στο εμπόριο πετρελαίου και μεταλλευμάτων. Στα τέλη του 19ου αιώνα, με την άνοδο των μεγάλων αμερικανικών επενδυτικών τραπεζών έχασαν την παγκόσμια πρωτοκαθεδρία τους, αλλά παραμένουν μέχρι σήμερα ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στην παγκόσμια τραπεζική αγορά.
 Οι Ρότσιλντ χρηματοδότησαν την εγκατάσταση Εβραίων στην Παλαιστίνη κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου και υπήρξαν θερμοί υποστηρικτές του κράτους του Ισραήλ. Άλλωστε, ένας Ρότσιλντ ήταν ο πρώτος παραλήπτης της Διακήρυξης Μπάλφουρ με την οποία η Μεγάλη Βρετανία εξέφραζε τη θέλησή της για τη δημιουργία εβραϊκού κράτους στην Παλαιστίνη.
Οι Ρότσιλντ είναι μία από τις αγαπημένες ασχολίες των συνωμοσιολογούντων. Τους έχουν κατατάξει στους «Πεφωτισμένους» («Illuminati»), τις 13 οικογενειακές δυναστείες που κυβερνούν τον κόσμο, μαζί με τους Ροκφέλερ, τους Ντιπόν, τους Βάντερμπιλντ, τους Μπους κ.ά. Ο σπουδαίος αμερικανός ποιητής, αλλά και δεδηλωμένος φασίστας, Έζρα Πάουντ, μέσα από τις ραδιοφωνικές του εκπομπές στη Ρώμη κατά τη διάρκεια του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, υποστήριζε ότι οι Ρότσιλντ συμμετείχαν σε μια κλίκα τραπεζιτών που προκάλεσαν τους δύο παγκόσμιους πολέμους για να αποκομίσουν μεγαλύτερα κέρδη.
Αφού λοιπόν διαβάσατε την Ιστορία των δύο σπουδαίων αυτών εταιριών σας αποκαλύπτουμε τον λόγο που ο πρωθυπουργός συνάντησε μυστικά στο Παρίσι τους εκπροσώπους τους: Ο Ελληνας πρωθυπουργός ζήτησε την γνώμη των συνομιλητών του για το αν η Ελλάδα θα πρέπει να παραμείνει στην ζώνη του Ευρώ ή να επιστρέψει στη Δραχμή. Θέλησε επίσης να έχει την εκτίμησή τους για το μέλλον της Ευρώπης. Ο Αλέξης Τσίπρας επέστρεψε πιο σοφός στην Αθήνα από το Παρίσι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου