Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ανακοίνωση: Προσωρινή διακοπή της ενημέρωσης του agriazwa.blogspot.com λόγω λογοτεχνικής ανάγκης

http://agriazwa.blogspot.gr/

(Το εικαστικό εξώφυλλο του Audio Book μου, Πρόσωπα Ζώα Πράματα, σύντομα κοντά σας)


Αγαπητοί αναγνώστες.

Μετά τα κοπιαστικότατα και απολύτως εύστοχα κείμενα μας για τις Ευρωεκλογές του 2014, πολύ πριν τα μήντια θίξουν τα φλέγοντα ζητήματα που ανέκυψαν από αυτές, εκτός απροόπτου το blog δε θα ενημερώνεται προσωρινά από τις 28/5/2014 έως και 18/6/2014.

Ο λόγος είναι ότι με τον όγκο της ερευνητικής δουλειάς που έχω αναλάβει τα τελευταία αρκετά χρόνια, η λογοτεχνία μου έχει μείνει αρκετά πίσω.

Το κείμενο που θα με αποσπάσει από εσάς είναι κάτι που έγραψα το καλοκαίρι το 2010. Η απελπισία μου όμως  για τα εκδοτικά πράγματα και γενικότερα για την πνευματική κατάσταση του τόπου μου επέβαλε να το γράψω απευθείας στα αγγλικά καθώς θεωρούσα ότι το ελληνικό κοινό μόνο έτοιμο δε θα  ήταν να υποδεχτεί κάτι που θα περιέγραφε το κοντινό μέλλον των Ελλήνων που θα έμοιαζε τόσο απόμακρο από τα όσα μέχρι τότε γνωρίζαν ή τολμούσαν να παραδεχτούν.

Τώρα όμως, τα περισσότερα από όσα η πλοκή του βιβλίου πραγματευόταν, έχουν ήδη συμβεί: Νεοναζί, μισαλλοδοξία, πολιτικές δολοφονίες, ακόμη και τα ονόματα καινούριων πολιτικών ευρωπαϊκών δυνάμεων περιέχονται αλληγορικά ή και κυριολεκτικά στο "Σημάδι του ανθρώπου", τοποθετημένο σε μια άλλη εποχή και σε ένα τόπο φανταστικό που έχει όμως τόσο παρόμοιες αιτίες και συνθήκες με το δικό μας εδώ και τώρα που το κάνει να μοιάζει πλέον ανατριχιαστικά γνώριμο.

Χάρη στην προτροπή και την πίστη των καινούριων εκδόσεων Anima και προσωπικά της κας Άννα Ραζή, ξεκίνησα τη συγγραφή του "Σημαδιού του Ανθρώπου" και στα ελληνικά προ διημέρου.
Έτσι, μάλλον δε θα χαθεί αυτό το κείμενο για την ελληνική λογοτεχνική παραγωγή ενώ παράλληλα θα μου δωθεί η ευκαιρία να συνεχίσω τον κύκλο της προφητικής μου λογοτεχνίας που με την μικρή παρένθεση του AUDIO Book "Πρόσωπα Ζώα Πράγματα" (σύντομα κοντά σας από τις εκδόσεις Studio Amid) συγγραφικά έκλεισε το 2004 με το βιβλίο "Paranoia Dementia" και εκδοτικά το 2008 με το "Τα Άγρια Ζώα της Πόλης", γραμμένο το 2003.

Επίσης για το διάστημα αυτό μετά από αίτημα των αναγνωστών, θα ανοίξουν πιλοτικά τα σχόλια του Blog. Παρακαλώ τους μη τακτικούς αναγνώστες μου να μην κάνουν το χώρο του σχολιασμού καφενείο όπως αρέσκονται να κάνουν για τη δική τους προσωπική εκτόνωση και μόνο.

Ελπίζω να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης των εκδόσεων Anima και να έχετε στη διάθεση σας ένα μικρό αριστούργημα μέχρι το Σεπτέμβριο.
Ελπίζω επίσης να κρατήσω τη δέσμευση στον εαυτό μου και να απέχω από τη μάχη της ενημέρωσης της κοινής γνώμης μέχρι να ολοκληρώσω το βιβλίο γιατί την τελευταία φορά που ενημέρωνα το blog γράφοντας παράλληλα δύο βιβλία το 2011, κατέληξα με νευρική εξάντληση, καθόλου ευχάριστη για τους κοντινούς μου ανθρώπους.
Ευχαριστώ για την κατανόηση σας.

Πέτρος Αργυρίου

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Προσευχή στην Παναγία – Παναγία μου Μητέρα πονεμένη και στοργική



http://www.agioritikovima.gr/proeuchi/proseyxi-sri-panagia/item/33886-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B5%CF%85%CF%87%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%E2%80%93-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE
Από  xristianos.gr

Προσευχή στην Παναγία – Παναγία μου Μητέρα πονεμένη και στοργική
Παναγία μου! Μητέρα μου πονεμένη και στοργική!
Βασίλισσά μου, που προσκυνείσαι από τάγματα Αγγέλων και Αρχαγγέλων, και υμνείσαι από αναρίθμητα πλήθη πιστών Χριστιανών σου, κλίνε, Παναγία μου, το αυτί σου να σου πω τον μυστικό πόνο της ψυχής μου.
Με βλέπεις. Είμαι βασανισμένος άνθρωπος, αμαρτωλός, που δεύτερος αμαρτωλός σαν και μένα άλλος, δεν υπάρχει. Θλίβομαι, πονώ, κλαίω, σπαράζει η ψυχή μου που Σου το λέγω, Παναγία μου. Το κρατώ μυστικό από τους άλλους. Γιατί πώς να τους το πω; Με τι λόγια, με τι κουράγιο να τους μιλήσω, να τους παρουσιάσω την αθλιότητά μου, τις πολλές μου αμαρτίες; Σε Σένα, Παναγία μου, μητέρα μου γλυκειά, λέω τον πόνο και εκφράζω τη μεγάλη μου θλίψη. Τα βάσανά μου είναι πολλά, γιατί οι αμαρτίες μου είναι πολλές και μεγάλες. Έλα, λοιπόν, Παναγία μου, λυπήσου με και βοήθησέ με. Δώσε μου μετάνοια, δώσε μου χάρη να μετανοήσω, να κλάψω, όπως μου πρέπει, να πέσω κάτω να ζητήσω το έλεος από τον Μονογενή Σου Υιό, να ειρηνεύσω, να σωθώ.
Παναγία μου, Παναγία μου, κάνε μου τούτο το μεγάλο καλό. Σήκωσε από πάνω μου την αμαρτία και τη θλίψη, τον πόνο της ψυχής μου. Διώξε από κοντά μου τα βάσανα και τους πειρασμούς. Και σώσε με, γλυκιά μου Παρθένα, Μητέρα του κυρίου και Σωτήρος μου.
Αμήν.

Ένας αφανής άγιος Ιερεύς

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/05/blog-post_2832.html

Γράμματα πολλά δεν έμαθε, με δυσκολίες τελείωσε το σχολαρχείο της εποχής εκείνης, βαδίζοντας καθημερινώς δύο και πλέον ώρες για την πλησιέστερη κωμόπολη, ο Ευθύμιος. Από μικρός αγαπούσε την Εκκλησία βοηθώντας σαν παπαδάκι τον ευλαβή παππού του στην ψαλτική. Έτσι έμαθε την τάξη της Εκκλησίας και συγχρόνως να ψάλλει. Κι όταν έφυγε για την άλλη ζωή ο παππούς, έμεινε μοναδικός ψάλτης της Εκκλησίας ο Ευθύμιος. Έτσι τον συνάντησε σε μία περιοδεία του ο Επίσκοπος της περιοχής. Ώριμος πλέον ο Ευθύμιος, καλός οικογενειάρχης με τρία παιδιά έως τότε, και επειδή ο ιερεύς του χωριού λόγω γήρατος και ασθένειας απεχώρησε, οι χωρικοί ζητούν ιερέα από τον Επίσκοπο.


Και ποιον προτείνετε για παπά εσείς; Ρωτά ο Δεσπότης και όλοι σχεδόν με ένα στόμα λέγουν: «τον ψάλτη μας». Έτσι με τις πιέσεις των χωρικών και την εμμονή του Επισκόπου και παρά τις διαμαρτυρίες του Ευθυμίου, ότι θεωρεί τον εαυτό του ανάξιο και ακατάλληλο για ένα τόσο μεγάλο Υπούργημα, χειροτονήθηκε ιερεύς του χωριού προς χαράν όλου του χωριού. Τώρα, πλέον εκτελούσε τα ιερατικά του καθήκοντα. Κάθε πρωί και βράδυ, με φόβο Θεού κτυπούσε την καμπάνα κάνοντας τον Όρθρο και τον Εσπερινό. Πράος, καλοσυνάτος, αγαπητός προς όλους, αφιλοχρήματος αρκείτο στον μικρό μισθό του και στα λίγα έσοδα που απεκόμιζε, όταν καλλιεργούσε τα χωράφια του. Ως και για μεροκάματο πήγαινε, για να θρέψει την πολυμελη οικογένειά του, έξι παιδιά τώρα.
O Επίσκοπος, εκτιμώντας την σύνεσή του και την καλή του φήμη, τον έκανε και πνευματικό. Ένα πλήθος κόσμου από το χωριό και τα γύρω χωριά πήγαιναν για εξομολόγηση στον πατέρα Ευθύμιο. Και το κήρυγμα δεν παρέλειπε κάθε Κυριακή διαβάζοντας από κάποιο ορθόδοξο περιοδικό μια σύντομη όμιλία. Αλλά και τα παιδιά, για να τα συγκεντρώνει στο κατηχητικό, ειχε ένα δικό του τρόπο, με τραγούδια και ψαλμωδίες, με καραμέλες και λουκούμια και εικονίτσες.
Να και ένα γεγονός, όπου φάνηκε το μεγαλείο της ψυχής του. Γείτονα στο χωράφι του είχε έναν πλεονέκτη και καταπατητή, τον κύρ Γιάννη, ο οποίος δεν δίστασε να μεταθέσει τον πρόχειρο φράχτη που χώριζε τα σύνορα και να του πάρει μια λωρίδα από το χωράφι του, το ίδιο έκανε και τον δεύτερο χρόνο. Τί να κάνει τώρα, σκέφτηκε ο πατήρ Ευθύμιος. Αν του πεί κάτι, θα αρχίσει τις βλαστήμιες και τις βρισιές, δεν έπαιρνε από λόγια, όπως το έκανε και με άλλους γείτονες. Τα αφήνω στα χέρια του Θεού, είπε στην πρεσβυτέρα του και στον μεγάλο γιό του που διαμαρτύρονταν. Και να, ένα πρωί λέγει στον μεγαλύτερο γιό του: Πάμε στο χωράφι μας να τακτοποιήσουμε το φράκτη στο σύνορο.
Αφού έφτασαν στο χωράφι, λέγει στον γιο του: Πάρε τον συρμάτινο φράχτη και να τον μεταθέσεις ακόμη ένα περίπου μέτρο, αφήνοντας στον γείτονα μια λωρίδα από το χέρσο χωράφι του. Έκπληκτος ο γιός του άρχισε να διαμαρτύρεται: Πατέρα, εσύ θα χαρίσεις, όπως πάς, όλο το χωράφι στον γείτονα. Κάνε όπως σου είπα, παιδί μου, έχω τον λόγο μου εγώ, μην στεναχωρείσαι. Και επέστρεψαν πάλι στο σπίτι τους. Την άλλη μέρα το πρωί να σου ο κύρ Γιάννης στο σπίτι του παπά.
— Καλημέρα παπαδιά. Έτσι ανήσυχος και ταραγμένος ρωτά την πρεσβυτέρα: Πούναι ο παπα-Θύμιος; τον θέλω.
— Καθίστε κύρ Γιάννη, να σας κάνω καφέ, ως να έρθει ο παπα-Θύμιος, που τον ζήτησαν σε ένα σπίτι, δεν θ’ αργήσει να επιστρέψει.
Εν τω μεταξύ η παπαδιά ετοίμασε και του πρόσφερε τον καφέ. Αυτός πήρε μια ρουφηξιά, σαν να εκάθετο στα κάρβουνα. Νάσου και προβάλλει ο παπάς χαρούμενος και λέει: Δόξα τώ Θεώ, ελευθερώθηκε η κυρία Ελένη που υπέφερε στον τοκετό, με τις ευχές της Εκκλησίας και μάλιστα απέκτησε αγγοράκι.
— Καλώς τον κύρ Γιάννη, καλημέρα. Η οικογένεια ειναι καλά; Τα ζωντανά επίσης;
Χωρίς άλλη απάντηση: Τί ειναι αυτό που μου έκανες παπα-Θύμιο; Ρωτά πικραμένος ο κύρ Γιάννης.
— Τί αγαπητέ μου Γιάννη; Να το διορθώσουμε.
— Εγώ παπα-Θύμιο, δύο χρόνια τώρα σου κλέβω το χωράφι κι εσύ ούτε να διαμαρτυρηθείς, ούτε να φωνάξεις, αλλά μου αφήνεις μία λωρίδα. Πάμε τώρα γρήγορα να διορθώσω αυτή την αδικία, δεν την αντέχω.
— Καλά κύρ Γιάννη μου, κάνε μόνος σου ό,τι νομίζεις σωστό. Άλλωστε χώμα ειναι η γη, και όλα εδώ μένουν. Μόνον, αγαπητέ μου, μια χάρη σου ζητώ, να σε βλέπω πιο τακτικά κι εσένα και την οικογένειά σου στην Εκκλησία. Ασπάστηκαν έτσι αδελφικά στο μέτωπο, δεν τον άφησε να ασπαστεί το χέρι του ο παπά Ευθύμιος. Του είπε: Έχε την ευλογία του Θεού! Και τον κατευόδωσε ο καλός ιερέας. Και όλα άλλαξαν από την ώρα εκείνη. O κύρ Γιάννης έβαλε μόνος του τον φράκτη στα παλαιά του σύνορα, αλλά και ειναι τακτικός στην εκκλησία με την οικογένειά του. Και διαλαλεί παντού, σε γνωστούς και αγνώστους: Στο χωριό μας έχουμε έναν άνθρωπο του Θεού, έναν Άγιο, τον παπα-Θύμιο!


Δ.Γ.Α
Πηγή: περιοδικό Εφημέριος, Ιανουάριος 2002πηγή

Το τελευταίο «Χριστός Ανέστη» (Video)

http://www.agioritikovima.gr/diafora/theologikos-log/diafora/item/33867-%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%BF-%C2%AB%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CF%83%CF%84%CE%B7%C2%BB-video

  • Από  Desk Agioritikovima.gr
Το τελευταίο «Χριστός Ανέστη» (Video)
O ύμνος που ψάλλεται περισσότερο οπό οποιονδήποτε άλλον κατά τη περίοδο του Πεντηκοσταρίου είναι το «Χριστός Ανέστη». Με το συνεχές ψάλσιμο του ύμνου η Εκκλησία τονίζει το σωτηριολογικό νόημα της Ανάστασης του Χριστού και τη σπουδαιότητά της για το ανθρώπινο γένος.
Σύμφωνα με το λειτουργικό τυπικό η Εορτή του Πάσχα αποδίδεται τεσσαράκοντα ημέρες μετά και παύει να ψάλλεται και το «Χριστός Ανέστη».
Είναι η μοναδική εορτή που διαρκεί τόσες ημέρες, πράγμα που δείχνει τη σημασία της για την Εκκλησία.

Όσο πάει κ΄ όλο κοντοζυγώνει να πιάσει τη στεριά... Άμα την πιάσει, τέλειωσαν τα ψέματα. Θα πάρουν οι Ρωμαίοι την Πόλη.

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2014/05/blog-post_7446.html

ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

 
Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ
Όταν ήλθε η ώρα να τουρκέψει η Πόλη, και μπήκαν μέσα οι τούρκοι, έτρεξε ο Βασιλιάς μας καβάλα στ΄ άλογό του να τους αντιμετωπίσει. Ήταν πλήθος αρίφνητο η Τουρκιά. Χιλιάδες τον έβαλαν στην μέση, κ΄ εκείνος χτυπούσε κ΄ έκοβε αδιάκοπα με το σπαθί του. Τότε σκοτώθηκε τ΄ άλογό του κι έπεσε κι εκείνος στο έδαφος. Κ΄ εκεί που ένας αράπης σήκωσε το σπαθί του να χτυπήσει τον Βασιλιά, ήρθε άγγελος Κυρίου και τον άρπαξε, και τον πήγε σε μια σπηλιά βαθιά στη γη κάτω, κοντά στη Χρυσόπορτα. Εκεί μένει μαρμαρωμένος ο Βασιλιάς και καρτερεί την ώρα να΄ ρθει πάλι ο άγγελος να τον σηκώσει. Οι τούρκοι το ξέρουν αυτό, μα δεν μπορούν να βρουν τη σπηλιά που είν΄ ο Βασιλιάς. γι΄ αυτό έχτισαν την πόρτα που ξέρουν πως απ΄  αυτή θα έμπει ο Βασιλιάς για να τους πάρεις πίσω την Πόλη. Μα όταν είναι το θέλημα του Θεού, θ κατέβει ο άγγελος στην σπηλιά και θα τον ξεμαρμαρώσει, και θα του δώσει στο χέρι πάλι το σπαθί, που είχε στη μάχη. Και θα σηκωθεί ο Βασιλιάς, και θα μπει στην Πόλη από τη Χρυσόπορτα, και κυνηγώντας με τα φουσάτα του τους τούρκους, θα τους διώξει ως την κόκκινη Μηλιά. Και θα γίνει μεγάλος σκοτωμός, που θα κολυμπήσει το μοσχάρι στο αίμα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Για την τύχη του Κωνσταντίνου του Παλαιολόγου, Αρμένιος μοναχός του 15ου αιώνα, σε ελεγειακό ποίημά του βεβαιώνει ότι έφυγε επιβιβασθείς σε Φράγκικο πλοίο. Αυτός δε που έγραψε τον θρήνο της Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος αποδίδονταν στον Εμμανουήλ Γεωργιλά, σε μια αποστροφή προς τον Βασιλέα, αναγράφει τις φήμες περί αυτού : «Ω Κωνσταντίνε Βασιλεύ, ……ειπέ μοι που ευρίσκεσαι, εχάθης, εκρυβήθης, ζεις ή και απέθανες επάνω στο σπαθί σου ;» Παρακάτω δε αναφέρει την παράδοση που σχηματίσθηκε για την απόκρυψή του από τον Θεό : «ήκουσα πάλιν να λέγουσιν και είσαι κεκρυμμένος υπό χειρός της πανσθενούς δεξιάς Κυρίου. Μακάριν να΄ σαι ζωντανός, σαν είσαι αποθαμένος !».
Η ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ
Την ημέρα που πάρθηκε η Πόλη, έβαλαν σ΄ ένα καράβι την αγία Τράπεζα της Αγίας Σοφίας, να την πάει στην Φραγκιά, για να μην πέσει στα χέρια των Αγαρηνών. Εκεί όμως στην θάλασσα του Μαρμαρά, άνοιξε το καράβι και η Αγία Τράπεζα βούλιαξε στον βυθό. Στο μέρος εκείνο η θάλασσα είναι λάδι, όση θαλασσοταραχή και κύματα κι αν είναι γύρω. Και το γνωρίζουν το μέρος αυτό απ΄ την γαλήνη που είναι πάντα εκεί και την ευωδία που βγαίνει. Πολλοί μάλιστα αξιώθηκαν και να την ιδούν στα βάθη της θάλασσας. Όταν θα πάρουμε πάλι την Πόλη, θα βρεθεί και η αγία Τράπεζα και θα την στήσουν στην Αγία Σοφία, να γίνουν σ΄ αυτήν τα εγκαίνια.
ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙΣΑ ΥΠΟ ΤΟΥ Α. ΚΑΡΚΑΒΙΤΣΑ
Σαν πήραν οι Βενετσάνοι την Πόλη, σύναξαν όλα τα πλούσια σωθέματα της Αγιάς Σοφιάς, και τα φόρτωσαν σ΄ ένα καράβι για να τα πάνε στην Βενετία. Βάλανε μέσα την κολυμβήθρα, ταις πόρτες του ναού, το ρολόϊ που κουρδίζεται μια φορά τον χρόνο και βγαίνουν οι Μάγοι με τα δώρα, τα τέσσαρα αλόγατα. Βάλανε ακόμη το σπαθί του Κωνσταντίνου, ψιλό και ολόϊσιο, με θηκάρι μαλαματένιο με χίλια δυό κεντίδια, και την αγία Τράπεζα. Τα βάλανε μέσα, κίνησε το καράβι να κατέβει στη Βενετιά. Μα σαν έφτασε στον Μαρμαρά, στην Ηράκλεια αντίκρυ άνοιξε η καρίνα του πλοίου, και μπλουμ στον πάτο η αγία Τράπεζα. Έπειτα έκλεισε πάλι η καρίνα και το καράβι τα ήφερε όλα στη Βενετιά. Μα εκεί που έπεσε η αγία Τράπεζα, από τον καιρό εκείνο ως τα σήμερα, το νερό δεν κουνιέται διόλου. Όση φουρτούνα και να κάνει στη θάλασσα, εκεί τίποτα. Εκεί βγαίνει λάδι και πάνε οι θαλασσινοί και το μαζώνουν με το βαμπάκι. Είναι περίβαλτο εκείνο το λάδι για τον πονόματο και για πολλές άλλες αρρώστιαις. Μα η αγία Τράπεζα δεν κάθεται ήσυχη κάτω. Όσο πάει κ΄ όλο κοντοζυγώνει να πιάσει τη στεριά της Ηρακλειάς. Άμα την πιάσει, τέλειωσαν τα ψέματα. Θα πάρουν οι Ρωμαίοι την Πόλη.
ΠΗΓΗ : ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΗ Γ.Ν., ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΑΘΗΝΑΙ 1918, σσ. 2 κ.ε.
http://tribonio.blogspot.gr/2014/05/oi_28.html

Η Ανάγκη Προσέγγισης, Διαλόγου και Ένωσης μεταξύ Παλαιοημερολογιτών και Νεοημερολογιτών (Του Δημήτρη Σωτηρόπουλου)

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9186.html



Του Δημήτρη Σωτηρόπουλου

Στις 21 Μαΐου, επισκέφθηκα τον Μητροπολίτη Πειραιώς και Σαλαμίνος του Παλαιού Ημερολογίου κ. Γερόντιο, στα Γραφεία της τοπικής Μητρόπολης στον Πειραιά. Ήταν μια συνάντηση μέσα σε άριστο κλίμα Ορθόδοξης εγκαρδιότητας, κατανόησης και αλληλοσεβασμού, παρότι ως γνωστόν δεν είμαι Παλαιοημερολογίτης.


Εν μέσω προεκλογικής περιόδου, με τον Σεβασμιώτατο ελάχιστα συζητήσαμε για πολιτική: Το ζήτημα που μας απασχόλησε κυρίως ήταν κατά πόσο μπορεί να γίνει μία προσέγγιση και διάλογος μεταξύ Νέου και Παλαιού Ημερολογίου, έτσι ώστε κάποια στιγμή να υπάρξει και η πολυπόθητη ΕΝΩΣΗ, προκειμένου να κλείσει αυτή η ανοιχτή πληγή στο Σώμα της Εκκλησίας μας.


Ενημέρωσα τον Μητροπολίτη για την «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ» και τις προσπάθειες που έκανε πριν από μερικούς μήνες για αυτό τον σκοπό. Εκείνος μου απαρίθμησε τις δυσκολίες του εγχειρήματος τονίζοντας πως για να γίνει η Ένωση θα πρέπει να αρθούν μεγάλα, αλλά όχι αξεπέραστα εμπόδια.


Και οι δύο συμφωνήσαμε πως είναι σκάνδαλο να γίνεται λόγος - και πράξη!!! - η «ένωση» Παπικών / Προτεσταντών και άλλων αιρετικών με τους Ορθοδόξους, αλλά ούτε καν κουβέντα για την Ένωση Νεοημοερολογιτών - Παλαιοημερολογιτών.


Ο κ. Γερόντιος - που είναι ιδιαίτερα αγαπητός στον Πειραιά και την ευρύτερη περιοχή, καθώς επιτελεί μεγάλο έργο με μετριοπάθεια και χωρίς έπαρση - υποσχέθηκε να θέσει το θέμα και σε άλλους Μητροπολίτες της Συνόδου όπου ανήκει (των «Ματθαιϊκών») και να συνεχίσουμε τις προσπάθειες, τουλάχιστον για διάλογο.


Ελπίζουμε, με την βοήθεια του Θεού να ευοδωθεί αυτή η προσπάθεια έτσι ώστε όλοι οι Ορθόδοξοι, ανεξαρτήτως ημερολογίου, να επικεντρωθούμε όχι στην επίλυση των δικών μας διαφορών, αλλά στην υπεράσπιση της Ορθοδοξίας από τους πολλούς - και συχνά ύπουλους - εχθρούς της...!

Η πραγματική αποχή ήταν περίπου 20-25%. (του Πέτρου Χασάπη)

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2014/05/20-25.html
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, η αποχή στις ευρωεκλογές ανήλθε σε ποσοστό 40,04%. Αυτό το ποσοστό όμως δεν είναι αληθινό. Η πραγματική αποχή ανήλθε σε ποσοστό περίπου 20-25%.

Συγκεκριμένα, στους εκλογικούς καταλόγους φέρονται ως εγγεγραμμένοι
ψηφοφόροι 9.893.051 ενήλικοι πολίτες. Όμως, από τον πιο πάνω αριθμό θα πρέπει να αφαιρεθούν οι αποβιώσαντες Έλληνες, καθώς και να συνυπολογιστούν τόσο οι Έλληνες ομογενείς στο εξωτερικό, όσο και οι εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες, που έφυγαν τα τελευταία χρόνια από την Ελλάδα για αναζήτηση εργασίας. 

Αν λοιπόν αφαιρεθούν όλοι αυτοί οι πολίτες που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δεν μπορούσαν να συμμετάσχουν στην εκλογική διαδικασία, τότε ο πραγματικός αριθμός αυτών που θα μπορούσαν να ψηφίσουν δεν ξεπερνούν σε καμία περίπτωση τα 8.000.000 πολίτες. Τελικά ψήφισαν 5.932.100 πολίτες. Με μια απλή μέθοδο των τριών βλέπουμε ότι η πραγματική αποχή ανήλθε περίπου στο 25%. Αν στο ποσοστό αυτό συνυπολογίσουμε μέχρι ένα 5% υπερήλικες και ασθενείς που δεν μπορούσαν να μεταβούν στα εκλογικά τμήματα, τότε καταλήγουμε κατά προσέγγιση στο πραγματικό ποσοστό της αποχής, το οποίο κατά την άποψή μας ανήλθε στο 20-25%.

Εξάλλου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για την τελευταία απογραφή του 2011, ο συνολικός πληθυσμός της χώρας ανέρχεται σε 10.815.197 Ελληνίδες και Έλληνες όλων των ηλικιών. Από αυτούς 2.122.314 είναι ανήλικοι. Επομένως και με βάση τα στοιχεία της ΕΣΤΑΤ, οι ενήλικοι είναι 8.692.883. Αν αφαιρέσουμε από αυτόν τον αριθμό των ενηλίκων Ελλήνων τις εκατοντάδες χιλιάδες που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είναι στο εξωτερικό και πάλι καταλήγουμε σε έναν πραγματικό αριθμό ενεργών ψηφοφόρων γύρω στα 8.000.000.

Δεν ξέρουμε τι λόγους έχει το πολιτικό σύστημα να μην εκκαθαρίζει τους εκλογικούς καταλόγους ή να μην δίνει το δικαίωμα ψήφου σε όσους Έλληνες ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό. Μπορεί να θέλει να εμφανίζει ότι η χώρα έχει μεγάλο εκλογικό σώμα. Μπορεί να θέλει να δείχνει ότι υπάρχει μεγάλη αποχή και επομένως αδιαφορία των πολιτών για την πολιτική.

Σε κάθε περίπτωση όμως, η αλήθεια είναι ότι η πραγματική αποχή είναι πολύ μικρότερη και ότι ο ελληνικός λαός παραμένει ίσως ο πιο πολιτικοποιημένος λαός στον κόσμο, παρά την προσπάθεια του συστήματος να μας πείσει ότι είμαστε αδιάφοροι πολίτες του καναπέ.

Απειλές και πρόστιμα του παράνομου συντεχνιακού κράτους (γράφει ο κ. Γεώργιος Εμ. Δημητράκης)

Απειλές και πρόστιμα του παράνομου συντεχνιακού κράτους
Την εκπνοή του χρόνου εμπρόθεσμης υποβολής της Δήλωσης Ακινήτων Έτους 2014 (Δήλωση Ε9) στις 30 Μαΐου 2014, υπενθυμίζει με ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, (ΓΓΔΕ).Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της ΓΓΔΕ του Υπουργείου Οικονομικών, η προθεσμία εμπρόθεσμης υποβολής της Δήλωσης Ακινήτων Έτους 2014 (Δήλωση Ε9) είναι η 30η Μαΐου 2014 και καλούνται όλοι οι φορολογούμενοι που έχουν υποχρέωση υποβολής της δήλωσης να το πράξουν έγκαιρα ώστε να αποφύγουν τυχόν πρόστιμα. Όσοι έχουν τακτοποιηθέντα ή νομιμοποιηθέντα ακίνητα ή ημιυπαίθριους χώρους, εφόσον αυτοί δεν έχουν αναγραφεί σε προηγούμενες δηλώσεις Ε9.

Αυτή είναι η επίσημη προειδοποίηση του Υπουργείου Οικονομικών. Εδώ και δεκαετίες οι πολίτες αυτής της χώρας έχουμε συνηθίσει σε τέτοιες απειλές και πρόστιμα ενός κράτους ώστε να μη αντιστεκόμαστε ακόμη και σε περίοδο κρίσης και μεγάλης ένδειας. Έχουμε συνηθίσει να είμαστε απροστάτευτοι από όλους αυτούς που ψηφίζουμε ως «εκπροσώπους» εις το Ελληνικό Κοινοβούλιο, το οποίο δυστυχώς εδώ και δεκαετίες κατέστη να είναι το άντρο Συντεχνιών οι οποίες για ιδιοτελείς και μόνον λόγο δημιούργησαν αυτό το παράνομο συντεχνιακό κράτος.

Κανείς πολίτης δεν έχει δικαίωμα να παραπονείται και να καταγγέλλει ένα Κράτος Δικαίου, όταν αυτό σέβεται και λειτουργεί υπέρ και μόνον των συμφερόντων των πολιτών του. Αλλά είναι καθήκον του κάθε πολίτη να ενίσταται, να διαμαρτύρεται και να καταγγέλλει έντονα τις συμπεριφορές ενός Κράτους το οποίο έχει καταργήσει το Δίκαιο και κατέστη να είναι ένα παράνομο συντεχνιακό κράτος το οποίο έχει και το θράσος να τιμωρεί και από επάνω τους πολίτες του.

Ως γνωστόν το έτος 2010 κληθήκαμε να δηλώσουμε τους ημιυπαίθριους χώρους που έχουν «μετατραπεί σε χώρους κύριας χρήσης κατά υπέρβαση των περιορισμών και όρων δόμησης». Τότε ουδείς από τους πολλούς ειδήμονες (όπως π.χ. ΠΟΜΙΔΑ) και Φορείς της Ελληνικής Πολιτείας, οι οποίοι οφείλουν να προστατεύουν το Δίκαιο του Πολίτη, ζήτησε εξηγήσεις, εάν ο Νόμος 3843/2010 θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει π.χ. να ισχύει και για τους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων των Πολυκατοικιών, οι οποίοι αποτελούν και την πλειονότητα. Και αυτό για τους εξής λόγους:

Οι ημιυπαίθριοι χώροι των πολυκατοικιών αγοράστηκαν από τους πολίτες, και με την φροντίδα του Εργολάβου ο οποίος καλυπτότανε από τις Πολεοδομίες, τον Αρχιτέκτονα/Μηχανικό αλλά και από υπαλλήλους των ΔΟΥ, μετέτρεπε αυτούς σε χώρους κύριας χρήσης για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες του αγοραστού. Ο οποίος για αυτόν τον λόγο και μόνον αποδεχότανε την προσφορά του Εργολάβου/Πωλητού. Όμως η παρανομία έγκειται εις το ότι οι ημιυπαίθριοι χώροι δεν μεταβιβάζονται εις τον αγοραστή, ο οποίος πλήρωσε το σχετικό τίμημα, αλλά χρησιμοποιούνται από τον Εργολάβο για την κατασκευή επιπρόσθετων διαμερισμάτων τα οποία διέθετε σε νέους επιπλέον αγοραστές. Έτσι αυτή η παρανομία καλύπτεται από τον συντελεστή δόμησης και των χιλιοστών 1000% επί του οικοπέδου, ένα μέρος των οποίων, όπως προαναφέρθηκε, προέρχεται από την παράνομη κλοπή, διπλή εκμετάλλευση και διπλή πώληση των ημιυπαίθριων χώρων προς τρίτους με διπλό κέρδος, εις βάρος των πρώτων αφελών αγοραστών οι οποίοι δεν αποκτούσανε την κυριότητα αυτών. Αλλά και εις βάρος των αγοραστών εκείνων οι οποίοι γίνονται κύριοι ενός ακινήτου, το οποίο προέρχεται από κλοπή ημιυπαίθριων χώρων και χιλιοστών επί του οικοπέδου.

Για τον λόγο αυτόν ο Ν.3843/2010 ψηφίστηκε για εισπρακτικούς και μόνον και όχι για την νομιμοποίηση ή τακτοποίηση κυρίως των «διαμερισμάτων Πολυκατοικιών». Διότι η νομιμοποίηση ή τακτοποίηση δεν είναι εφικτή λόγω του ανέφικτου αλλαγής του θεσμοθετημένου 1000% επί του οικοπέδου, και διότι εντός μίας Πολυκατοικίας υπάρχουν και διαμερίσματα τα οποία δεν έχουν ημιυπαίθριους χώρους, που αυτό θα σήμαινε αυτόματη μείωση των ποσοστών ιδιοκτησίας δηλαδή επέμβαση του Κράτους εις το ιδιοκτησιακό καθεστώς με παράλληλη παραβίαση του Συντάγματος.

Οι νέες απειλές και τα νέα πρόστιμα σε περίπτωση μη δήλωσης των δήθεν «νομιμοποιηθέντων» ημιυπαίθριων εις το Ε9 αποτελούν ακόμη μία απόδειξη του παράνομου συντεχνιακού κράτους. Διότι η δήλωση των ημιυπαίθριων χώρων εις το Ε9 δεν είναι εφικτή, εφόσον δεν είναι εφικτή ούτε ακόμη μέσω συμβολαιογραφικής πράξης και των Υποθηκοφυλακείων ούτε η μεταβίβαση και η αλλαγή των 1000% επί του οικοπέδου.

Αυτό το αλαλούμ οφείλεται σε ένα Νόμο που ψηφίστηκε το έτος 1981, ο οποίος κατήργησε την καθαρότητα της κύριας χρήσης και τους όρους δόμησης, και εισήγαγε το νέο «εφεύρημα των ημιυπαίθριων χώρων» για να κτίζονται παράνομα εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα εμβαδόν περισσότερα από το νόμιμο, εις βάρος όμως των αφελών αγοραστών, οι οποίοι θεωρούνται τώρα «παράνομοι». Όμως και εις βάρος και των Οικονομικών του Κράτους, το οποίο εδώ και 33 χρόνια απώλεσε δεκάδες δισεκατομμύρια από καταβολή φόρων. Ένα παράνομο συντεχνιακό κράτος για να καλύπτει όμως τις Συντεχνίες των Εργολάβων, των Αρχιτεκτόνων, των Πολεοδομιών, αλλά και Μηχανισμών εντός των ΔΟΥ εις τις οποίες και στηρίζεται. Ένα παράνομο συντεχνιακό κράτος το οποίο με απειλές και πρόστιμα εκτελεί κυριολεκτικά τους απερίσπαστους πολίτες του, ακόμη και εν μέσω κρίσης, κατάρρευσης και διάλυσης της κοινωνίας, αλλά και έσχατης ένδειας και ανεργίας.

Γεώργιος Εμ. Δημητράκης

Υποσημείωση: Ο αρθρογράφος σπούδασε Πολιτικές-Οικονομικές Επιστήμες και Κοινωνιολογία στη Βόννη και Ιστορία και Πολιτιστική κληρονομιά στην Αθήνα. Διετέλεσε επί 5 χρόνια υπάλληλος της Ομοσπονδιακής Βουλής της Γερμανίας.

Μ. Γλέζος και ΝΑΤΟ (Πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα θέματα, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Επιτροπής. (http://ethnikonthematon.blogspot.gr)

--  Μ. Γλέζος και ΝΑΤΟ
-- Μία ιστορική επιβεβαίωση της αυτοκτονίας του φρουρού της Ακρόπολης Κουκίδη, τον Απρίλιο του 1941
-- Η Γερμανική σημαία και οι Γλέζος – Σάντος
    Γεγονός αναμφισβήτητο

 Μ. Γλέζος και ΝΑΤΟ

Καταρχάς να συγχαρώ τον Μανώλη για τον εκλογικό του θρίαμβο με τους ψήφους που του έδωσε ο «Κυρίαρχος» λαός.
Γράφοντας αυτά σκέφθηκα πόσο αλλάζουν οι καιροί και οι άνθρωποι.
Θυμήθηκα, λοιπόν, τις εκλογές του 1951, που ο ραδιοφωνικός σταθμός «φωνή της Αλήθειας» - που εξέπεμπε από το Βουκουρέστι και ήταν ραδιοφωνικός Σταθμός του εκτός νόμου ΚΚΕ – να κάνει τούτη την έκκληση: «ψηφίστε το φυλακισμένο ήρωα της Ακρόπολης Μανώλη Γλέζο».
Να κάνω εδώ μια παρένθεση για να σημειώσω ότι στην Ελλάδα επικρατεί ακόμη τόσο τυφλό πολιτικό πάθος, ώστε να υπάρχουν Έλληνες που αμφισβητούν την ηρωϊκή πράξη Γλέζου – Σάντα, πάνω στην Ακρόπολη.
Για τους άπιστους αυτούς Θωμάδες δημοσιεύω σχετική ανακοίνωση του Γερμανικού Φρουραρχείου. Παρακάμπτοντας όλες τις πολύχρονες διώξεις του Γλέζου σημειώνω ότι υπήρξα ο μόνος ίσως που γνωστοποίησα το αυτοδιοικητικό σκίρτημα –πείραμα, το οποίο επιχείρησε ως κοινοτάρχης του χωριού του, της Απειράνθου Νάξου το 1988.
Ήταν μια απόπειρα ανασύστασης των Γενικών Συνελεύσεων των κατοίκων, την οποία χαρακτήρισα ως ουτοπική (βλ. το σχετικό μου άρθρο: «Το πείραμα της Απειράνθου Νάξου» στην εφ. «24 ΏΡΕΣ», της 6-7-1988).
Είναι γνωστό ότι ο Γλέζος υπήρξε ηγετικός πολιτικός παράγων της ΕΔΑ από την ίδρυση της έως την δικτατορία του 1967 και συνεπώς συνετέλεσε στη διαμόρφωση της θέσης, για την πολεμική της κατά του ΝΑΤΟ.
Ο γράφων όλα αυτά τα χρόνια (1952-1967) αγωνιζόμενος μέσα από τις γραμμές της ΕΔΑ συμπορεύτηκε με το καθημερινό της, σχεδόν, σύνθημα της: ΕΞΩ από το ΝΑΤΟ.
Πρέπει να υπογραμμιστεί το γεγονός ότι η ΕΔΑ από την ιδρυτική της Διακήρυξης έθεσε το θέμα της Εθνικής Ανεξαρτησίας και «τη συμμετοχή της Ελλάδος στο Ατλαντικό Σύμφωνο» (βλ. Τ. Τρίκκα: «ΕΔΑ - 1951 - 1967», τομ. Α. εκδ. «Θεμέλιο», Αθήνα 2009, σελ. 136).
Όπως γράφει ο Τρίκκας κατά τη συζήτηση της κυρώσεως της συνθήκης ένταξης της Ελλάδος στο ΝΑΤΟ, που έγινε στην βουλή στις 18-2-1952, «οι οκτώ βουλευτές της ΕΔΑ καταψήφισαν το νομοσχέδιο» (βλ. οπ. π. σελ. 180).
Στην πορεία του χρόνου, η ΕΔΑ όλο και περισσότερο και όλο και πιο έντονα θέτε το θέμα της εξόδου της χώρας από το ΝΑΤΟ (βλ. π.χ. Ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής της 10-9-1955,
οπ. π. σελ. 309.
Αυτός ο αγώνας της ΕΔΑ θα συνεχιστεί έως το 1967 (Σχετικά ντοκουμέντα και αποφάσεις συνεδρίων της βλ. στο εμπεριστατομένο δίτομο έργο του Τ. Τρίκκα, το οποίο παραλογίζει ο Μ. Γλέζος ).
Των πραγμάτων ούτως έχουν ερωτώ τον ανυποχώρητο αγωνιστή Μ. Γλέζο: «ποια είναι τώρα η στάση του μετά την επίσημη δήλωση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ κ. Τσίπρα ότι: «Η Ελλάδα ανήκει στο ΝΑΤΟ»;
Μανώλη Γλέζο: Με το φορτίο των αγώνων σου. Οφείλεις μια απάντηση.

Αθήνα, 28/05/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.

Η Γερμανική σημαία και οι Γλέζος – Σάντος

Το «Ελεύθερον Βήμα» της 1ης Ιουνίου 1941 δημοσιεύει πρωτοσέλιδη ανακοίνωση του Γερμανού φρουράρχου η οποία λέει: «Κατά την νύκτα της 30ης προς την 31ην Μαΐου υπηξερέθη η επικής Ακροπόλεως κυματίζουσα γερμανική πολεμική σημαία παρ’ αγνώστων δραστών. Διενεργούνται αυστηραί ανακρίσεις. Οι ένοχοι και συνεργοί αυτών θα τιμωρηθώση δια της ποινής του θανάτου».

Εν Αθήναις τη 31 Μαΐου 1941
Ο ΦΡΟΥΡΑΡΧΟΣ    

Η εφημερίδα είναι προσιτή σε κάθε ενδιαφερόμενο αρκεί να την αναζητήσει στην επανέκδοση της στο σχετικό Β. τόμο (1932 - 1941), σελ. 211.
Εκεί θα διαβάσει και το σχετικό σχόλιό της.

Αθήνα, 28/05/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.


Μία ιστορική επιβεβαίωση της αυτοκτονίας του φρουρού της Ακρόπολης Κουκίδη, τον Απρίλιο του 1941

Πολλά θρυλούνται γύρω από την ηρωική πράξη του Κουκίδη  που ήταν φρουρός στην Ακρόπολη όταν οι Γερμανοί ανέβηκαν στον Ιερό Βράχο να υποστείλουν την Ελληνική σημαία και να την, αντικαταστήσουν με τη Γερμανική. (27 Απριλίου 1941).
Ο φλογερός πατριώτης δεν άντεξε αυτή την εθνική προσβολή και τυλίγοντας το κορμί του με τη γαλανόλευκη έπεσε στο κενό αρνούμενος να πέσει στα χέρια των κατακτητών.
Σε όσα κατά καιρούς γράφτηκαν για το ιστορικό αυτό γεγονός παραθέτω ως επιβεβαίωση ετούτες τις αράδες, που προέρχονται από Βρετανούς ιστορικούς.
Αφού, λοιπόν, οι Βρετανοί ιστορικοί περιγράφουν την κατάληψη των Αθηνών και τη λεηλασία τους, που έγινε στις 27 Σεπτέμβρη του 480 π.χ., από τους Πέρσες, συνεχίζοντας σημειώνουν: «Σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, ο Βασιλέας (Ξέρξης) περιήλθε σε κατάσταση αμηχανίας «επί αρκετό χρόνο», λόγω της αδυναμίας του να κυριεύσει την Ακρόπολη. Αλλά την επομένη η μέρα (σ.σ. δηλαδή την 28η Σεπτεμβρίου) ήρθε το τέλος. Ορισμένοι πέρσες σκαρφάλωσαν από ένα απόκρημνο μονοπάτι και εισέβαλαν στην Ακρόπολη». 
Να, λοιπόν, οι παράλληλοι βίοι της φυλής των Ελλήνων, των οποίων η πράξη αποδεικνύει το αδιάσπαστο της συνέχειάς της.
Τι έκαναν τότε οι Αθηναίοι υπερασπιστές της Ακρόπολης; 
Μας το λένε οι διακεκριμένοι Βρετανοί ιστορικοί: «Μερικοί από τους υπερασπιστές προτίμησαν ν’αυτοκτονήσουν πέφτοντας από το βράχο, (όπως έπραξε ο Έλληνας φρουρός το 1941), παρά να δουν την πόλη τους σκλαβωμένη, ενώ άλλοι έτρεξαν προς το ιερό της Αθηνάς, όπου σφαγιάστηκαν ανηλεώς» (Το γεγονός καταγράφεται στην: «Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας», εκδ. του Παν/μιου του Καίμπριτζ, Λονδίνο 1988, επανέκδοση από την εφ. «Τα Νέα», Αθήνα, 2005, τομ. 2ος, σελ. 286).
Αν το γεγονός δεν είχε ιστορική βάση οι Βρετανοί ιστορικοί δεν είχαν κανένα απολύτως λόγο να αναφερθούν σ’αυτό και μάλιστα σε παρένθεση.
Αυτά για την ιστορία.


Αθήνα, 28/05/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.Πολίτης Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου

INTERESTING FACTS !!!

 από e-mail
 

 

 
cid:0A5C0B28-C568-4D90-AA6E-6BA87B5DECD6

 

 

 

 

 

 

 

 
Mike
Aron
Arnold


 

 

 
YUK!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 
THIS ONE MAKES ME CRY ............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Και οι κρίνοντες κρίνονται: Το Δημοβούλιο Πολιτών κρίνει την ψήφο των Ελλήνων εκλογέων

Η (Άμεση) Δημοκρατία στην πράξη!

Ιπποκράτους 125
τηλ.: 210-3648300 / fax: 210-3610882

*************

Και οι κρίνοντες κρίνονται

Το Δημοβούλιο Πολιτών κρίνει την ψήφο των Ελλήνων εκλογέων

Αγαπητοί Δημοβουλευτές,
Αγαπητοί Φίλοι,
Σας προσκαλούμε στην τακτική Ολομέλεια του Δημοβουλίου Πολιτών την Παρασκευή 30 Μαΐου 2014 και ώρες 18:30 – 21:30 στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Παπάγου – Χολαργού, (στάση Μετρό Εθνική Άμυνα, στη γωνία των λεωφόρων Κύπρου και Βενιζέλου)Βλέπε Χάρτη ΕΔΩ.
Στην Ημερήσια Διάταξη της Ολομέλειας θα συζητήσουμε:
  • Την αποτίμηση της ψήφου των Ελλήνων ψηφοφόρων και τα αποτελέσματα των εκλογών.
  • Το Δημοψήφισμα στη Θεσσαλονίκη που είχε ως αποτέλεσμα το συντριπτικό ποσοστό των 220.000 συμμετεχόντων να καταψηφίσει την Ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ.
  • Τις προτάσεις για αναβάθμιση του Δημοβουλίου Πολιτών.

Σας περιμένουμε όλους εκεί.

Γιατί το μέλλον της χώρας μας είναι στα χέρια μας!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου