Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Όσο πάει κ΄ όλο κοντοζυγώνει να πιάσει τη στεριά... Άμα την πιάσει, τέλειωσαν τα ψέματα. Θα πάρουν οι Ρωμαίοι την Πόλη.

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2014/05/blog-post_7446.html

ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

 
Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ
Όταν ήλθε η ώρα να τουρκέψει η Πόλη, και μπήκαν μέσα οι τούρκοι, έτρεξε ο Βασιλιάς μας καβάλα στ΄ άλογό του να τους αντιμετωπίσει. Ήταν πλήθος αρίφνητο η Τουρκιά. Χιλιάδες τον έβαλαν στην μέση, κ΄ εκείνος χτυπούσε κ΄ έκοβε αδιάκοπα με το σπαθί του. Τότε σκοτώθηκε τ΄ άλογό του κι έπεσε κι εκείνος στο έδαφος. Κ΄ εκεί που ένας αράπης σήκωσε το σπαθί του να χτυπήσει τον Βασιλιά, ήρθε άγγελος Κυρίου και τον άρπαξε, και τον πήγε σε μια σπηλιά βαθιά στη γη κάτω, κοντά στη Χρυσόπορτα. Εκεί μένει μαρμαρωμένος ο Βασιλιάς και καρτερεί την ώρα να΄ ρθει πάλι ο άγγελος να τον σηκώσει. Οι τούρκοι το ξέρουν αυτό, μα δεν μπορούν να βρουν τη σπηλιά που είν΄ ο Βασιλιάς. γι΄ αυτό έχτισαν την πόρτα που ξέρουν πως απ΄  αυτή θα έμπει ο Βασιλιάς για να τους πάρεις πίσω την Πόλη. Μα όταν είναι το θέλημα του Θεού, θ κατέβει ο άγγελος στην σπηλιά και θα τον ξεμαρμαρώσει, και θα του δώσει στο χέρι πάλι το σπαθί, που είχε στη μάχη. Και θα σηκωθεί ο Βασιλιάς, και θα μπει στην Πόλη από τη Χρυσόπορτα, και κυνηγώντας με τα φουσάτα του τους τούρκους, θα τους διώξει ως την κόκκινη Μηλιά. Και θα γίνει μεγάλος σκοτωμός, που θα κολυμπήσει το μοσχάρι στο αίμα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Για την τύχη του Κωνσταντίνου του Παλαιολόγου, Αρμένιος μοναχός του 15ου αιώνα, σε ελεγειακό ποίημά του βεβαιώνει ότι έφυγε επιβιβασθείς σε Φράγκικο πλοίο. Αυτός δε που έγραψε τον θρήνο της Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος αποδίδονταν στον Εμμανουήλ Γεωργιλά, σε μια αποστροφή προς τον Βασιλέα, αναγράφει τις φήμες περί αυτού : «Ω Κωνσταντίνε Βασιλεύ, ……ειπέ μοι που ευρίσκεσαι, εχάθης, εκρυβήθης, ζεις ή και απέθανες επάνω στο σπαθί σου ;» Παρακάτω δε αναφέρει την παράδοση που σχηματίσθηκε για την απόκρυψή του από τον Θεό : «ήκουσα πάλιν να λέγουσιν και είσαι κεκρυμμένος υπό χειρός της πανσθενούς δεξιάς Κυρίου. Μακάριν να΄ σαι ζωντανός, σαν είσαι αποθαμένος !».
Η ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ
Την ημέρα που πάρθηκε η Πόλη, έβαλαν σ΄ ένα καράβι την αγία Τράπεζα της Αγίας Σοφίας, να την πάει στην Φραγκιά, για να μην πέσει στα χέρια των Αγαρηνών. Εκεί όμως στην θάλασσα του Μαρμαρά, άνοιξε το καράβι και η Αγία Τράπεζα βούλιαξε στον βυθό. Στο μέρος εκείνο η θάλασσα είναι λάδι, όση θαλασσοταραχή και κύματα κι αν είναι γύρω. Και το γνωρίζουν το μέρος αυτό απ΄ την γαλήνη που είναι πάντα εκεί και την ευωδία που βγαίνει. Πολλοί μάλιστα αξιώθηκαν και να την ιδούν στα βάθη της θάλασσας. Όταν θα πάρουμε πάλι την Πόλη, θα βρεθεί και η αγία Τράπεζα και θα την στήσουν στην Αγία Σοφία, να γίνουν σ΄ αυτήν τα εγκαίνια.
ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙΣΑ ΥΠΟ ΤΟΥ Α. ΚΑΡΚΑΒΙΤΣΑ
Σαν πήραν οι Βενετσάνοι την Πόλη, σύναξαν όλα τα πλούσια σωθέματα της Αγιάς Σοφιάς, και τα φόρτωσαν σ΄ ένα καράβι για να τα πάνε στην Βενετία. Βάλανε μέσα την κολυμβήθρα, ταις πόρτες του ναού, το ρολόϊ που κουρδίζεται μια φορά τον χρόνο και βγαίνουν οι Μάγοι με τα δώρα, τα τέσσαρα αλόγατα. Βάλανε ακόμη το σπαθί του Κωνσταντίνου, ψιλό και ολόϊσιο, με θηκάρι μαλαματένιο με χίλια δυό κεντίδια, και την αγία Τράπεζα. Τα βάλανε μέσα, κίνησε το καράβι να κατέβει στη Βενετιά. Μα σαν έφτασε στον Μαρμαρά, στην Ηράκλεια αντίκρυ άνοιξε η καρίνα του πλοίου, και μπλουμ στον πάτο η αγία Τράπεζα. Έπειτα έκλεισε πάλι η καρίνα και το καράβι τα ήφερε όλα στη Βενετιά. Μα εκεί που έπεσε η αγία Τράπεζα, από τον καιρό εκείνο ως τα σήμερα, το νερό δεν κουνιέται διόλου. Όση φουρτούνα και να κάνει στη θάλασσα, εκεί τίποτα. Εκεί βγαίνει λάδι και πάνε οι θαλασσινοί και το μαζώνουν με το βαμπάκι. Είναι περίβαλτο εκείνο το λάδι για τον πονόματο και για πολλές άλλες αρρώστιαις. Μα η αγία Τράπεζα δεν κάθεται ήσυχη κάτω. Όσο πάει κ΄ όλο κοντοζυγώνει να πιάσει τη στεριά της Ηρακλειάς. Άμα την πιάσει, τέλειωσαν τα ψέματα. Θα πάρουν οι Ρωμαίοι την Πόλη.
ΠΗΓΗ : ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΗ Γ.Ν., ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΑΘΗΝΑΙ 1918, σσ. 2 κ.ε.
http://tribonio.blogspot.gr/2014/05/oi_28.html

Η Ανάγκη Προσέγγισης, Διαλόγου και Ένωσης μεταξύ Παλαιοημερολογιτών και Νεοημερολογιτών (Του Δημήτρη Σωτηρόπουλου)

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9186.html



Του Δημήτρη Σωτηρόπουλου

Στις 21 Μαΐου, επισκέφθηκα τον Μητροπολίτη Πειραιώς και Σαλαμίνος του Παλαιού Ημερολογίου κ. Γερόντιο, στα Γραφεία της τοπικής Μητρόπολης στον Πειραιά. Ήταν μια συνάντηση μέσα σε άριστο κλίμα Ορθόδοξης εγκαρδιότητας, κατανόησης και αλληλοσεβασμού, παρότι ως γνωστόν δεν είμαι Παλαιοημερολογίτης.


Εν μέσω προεκλογικής περιόδου, με τον Σεβασμιώτατο ελάχιστα συζητήσαμε για πολιτική: Το ζήτημα που μας απασχόλησε κυρίως ήταν κατά πόσο μπορεί να γίνει μία προσέγγιση και διάλογος μεταξύ Νέου και Παλαιού Ημερολογίου, έτσι ώστε κάποια στιγμή να υπάρξει και η πολυπόθητη ΕΝΩΣΗ, προκειμένου να κλείσει αυτή η ανοιχτή πληγή στο Σώμα της Εκκλησίας μας.


Ενημέρωσα τον Μητροπολίτη για την «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ» και τις προσπάθειες που έκανε πριν από μερικούς μήνες για αυτό τον σκοπό. Εκείνος μου απαρίθμησε τις δυσκολίες του εγχειρήματος τονίζοντας πως για να γίνει η Ένωση θα πρέπει να αρθούν μεγάλα, αλλά όχι αξεπέραστα εμπόδια.


Και οι δύο συμφωνήσαμε πως είναι σκάνδαλο να γίνεται λόγος - και πράξη!!! - η «ένωση» Παπικών / Προτεσταντών και άλλων αιρετικών με τους Ορθοδόξους, αλλά ούτε καν κουβέντα για την Ένωση Νεοημοερολογιτών - Παλαιοημερολογιτών.


Ο κ. Γερόντιος - που είναι ιδιαίτερα αγαπητός στον Πειραιά και την ευρύτερη περιοχή, καθώς επιτελεί μεγάλο έργο με μετριοπάθεια και χωρίς έπαρση - υποσχέθηκε να θέσει το θέμα και σε άλλους Μητροπολίτες της Συνόδου όπου ανήκει (των «Ματθαιϊκών») και να συνεχίσουμε τις προσπάθειες, τουλάχιστον για διάλογο.


Ελπίζουμε, με την βοήθεια του Θεού να ευοδωθεί αυτή η προσπάθεια έτσι ώστε όλοι οι Ορθόδοξοι, ανεξαρτήτως ημερολογίου, να επικεντρωθούμε όχι στην επίλυση των δικών μας διαφορών, αλλά στην υπεράσπιση της Ορθοδοξίας από τους πολλούς - και συχνά ύπουλους - εχθρούς της...!

Η πραγματική αποχή ήταν περίπου 20-25%. (του Πέτρου Χασάπη)

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2014/05/20-25.html
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, η αποχή στις ευρωεκλογές ανήλθε σε ποσοστό 40,04%. Αυτό το ποσοστό όμως δεν είναι αληθινό. Η πραγματική αποχή ανήλθε σε ποσοστό περίπου 20-25%.

Συγκεκριμένα, στους εκλογικούς καταλόγους φέρονται ως εγγεγραμμένοι
ψηφοφόροι 9.893.051 ενήλικοι πολίτες. Όμως, από τον πιο πάνω αριθμό θα πρέπει να αφαιρεθούν οι αποβιώσαντες Έλληνες, καθώς και να συνυπολογιστούν τόσο οι Έλληνες ομογενείς στο εξωτερικό, όσο και οι εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες, που έφυγαν τα τελευταία χρόνια από την Ελλάδα για αναζήτηση εργασίας. 

Αν λοιπόν αφαιρεθούν όλοι αυτοί οι πολίτες που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δεν μπορούσαν να συμμετάσχουν στην εκλογική διαδικασία, τότε ο πραγματικός αριθμός αυτών που θα μπορούσαν να ψηφίσουν δεν ξεπερνούν σε καμία περίπτωση τα 8.000.000 πολίτες. Τελικά ψήφισαν 5.932.100 πολίτες. Με μια απλή μέθοδο των τριών βλέπουμε ότι η πραγματική αποχή ανήλθε περίπου στο 25%. Αν στο ποσοστό αυτό συνυπολογίσουμε μέχρι ένα 5% υπερήλικες και ασθενείς που δεν μπορούσαν να μεταβούν στα εκλογικά τμήματα, τότε καταλήγουμε κατά προσέγγιση στο πραγματικό ποσοστό της αποχής, το οποίο κατά την άποψή μας ανήλθε στο 20-25%.

Εξάλλου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για την τελευταία απογραφή του 2011, ο συνολικός πληθυσμός της χώρας ανέρχεται σε 10.815.197 Ελληνίδες και Έλληνες όλων των ηλικιών. Από αυτούς 2.122.314 είναι ανήλικοι. Επομένως και με βάση τα στοιχεία της ΕΣΤΑΤ, οι ενήλικοι είναι 8.692.883. Αν αφαιρέσουμε από αυτόν τον αριθμό των ενηλίκων Ελλήνων τις εκατοντάδες χιλιάδες που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είναι στο εξωτερικό και πάλι καταλήγουμε σε έναν πραγματικό αριθμό ενεργών ψηφοφόρων γύρω στα 8.000.000.

Δεν ξέρουμε τι λόγους έχει το πολιτικό σύστημα να μην εκκαθαρίζει τους εκλογικούς καταλόγους ή να μην δίνει το δικαίωμα ψήφου σε όσους Έλληνες ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό. Μπορεί να θέλει να εμφανίζει ότι η χώρα έχει μεγάλο εκλογικό σώμα. Μπορεί να θέλει να δείχνει ότι υπάρχει μεγάλη αποχή και επομένως αδιαφορία των πολιτών για την πολιτική.

Σε κάθε περίπτωση όμως, η αλήθεια είναι ότι η πραγματική αποχή είναι πολύ μικρότερη και ότι ο ελληνικός λαός παραμένει ίσως ο πιο πολιτικοποιημένος λαός στον κόσμο, παρά την προσπάθεια του συστήματος να μας πείσει ότι είμαστε αδιάφοροι πολίτες του καναπέ.

Απειλές και πρόστιμα του παράνομου συντεχνιακού κράτους (γράφει ο κ. Γεώργιος Εμ. Δημητράκης)

Απειλές και πρόστιμα του παράνομου συντεχνιακού κράτους
Την εκπνοή του χρόνου εμπρόθεσμης υποβολής της Δήλωσης Ακινήτων Έτους 2014 (Δήλωση Ε9) στις 30 Μαΐου 2014, υπενθυμίζει με ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, (ΓΓΔΕ).Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της ΓΓΔΕ του Υπουργείου Οικονομικών, η προθεσμία εμπρόθεσμης υποβολής της Δήλωσης Ακινήτων Έτους 2014 (Δήλωση Ε9) είναι η 30η Μαΐου 2014 και καλούνται όλοι οι φορολογούμενοι που έχουν υποχρέωση υποβολής της δήλωσης να το πράξουν έγκαιρα ώστε να αποφύγουν τυχόν πρόστιμα. Όσοι έχουν τακτοποιηθέντα ή νομιμοποιηθέντα ακίνητα ή ημιυπαίθριους χώρους, εφόσον αυτοί δεν έχουν αναγραφεί σε προηγούμενες δηλώσεις Ε9.

Αυτή είναι η επίσημη προειδοποίηση του Υπουργείου Οικονομικών. Εδώ και δεκαετίες οι πολίτες αυτής της χώρας έχουμε συνηθίσει σε τέτοιες απειλές και πρόστιμα ενός κράτους ώστε να μη αντιστεκόμαστε ακόμη και σε περίοδο κρίσης και μεγάλης ένδειας. Έχουμε συνηθίσει να είμαστε απροστάτευτοι από όλους αυτούς που ψηφίζουμε ως «εκπροσώπους» εις το Ελληνικό Κοινοβούλιο, το οποίο δυστυχώς εδώ και δεκαετίες κατέστη να είναι το άντρο Συντεχνιών οι οποίες για ιδιοτελείς και μόνον λόγο δημιούργησαν αυτό το παράνομο συντεχνιακό κράτος.

Κανείς πολίτης δεν έχει δικαίωμα να παραπονείται και να καταγγέλλει ένα Κράτος Δικαίου, όταν αυτό σέβεται και λειτουργεί υπέρ και μόνον των συμφερόντων των πολιτών του. Αλλά είναι καθήκον του κάθε πολίτη να ενίσταται, να διαμαρτύρεται και να καταγγέλλει έντονα τις συμπεριφορές ενός Κράτους το οποίο έχει καταργήσει το Δίκαιο και κατέστη να είναι ένα παράνομο συντεχνιακό κράτος το οποίο έχει και το θράσος να τιμωρεί και από επάνω τους πολίτες του.

Ως γνωστόν το έτος 2010 κληθήκαμε να δηλώσουμε τους ημιυπαίθριους χώρους που έχουν «μετατραπεί σε χώρους κύριας χρήσης κατά υπέρβαση των περιορισμών και όρων δόμησης». Τότε ουδείς από τους πολλούς ειδήμονες (όπως π.χ. ΠΟΜΙΔΑ) και Φορείς της Ελληνικής Πολιτείας, οι οποίοι οφείλουν να προστατεύουν το Δίκαιο του Πολίτη, ζήτησε εξηγήσεις, εάν ο Νόμος 3843/2010 θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει π.χ. να ισχύει και για τους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων των Πολυκατοικιών, οι οποίοι αποτελούν και την πλειονότητα. Και αυτό για τους εξής λόγους:

Οι ημιυπαίθριοι χώροι των πολυκατοικιών αγοράστηκαν από τους πολίτες, και με την φροντίδα του Εργολάβου ο οποίος καλυπτότανε από τις Πολεοδομίες, τον Αρχιτέκτονα/Μηχανικό αλλά και από υπαλλήλους των ΔΟΥ, μετέτρεπε αυτούς σε χώρους κύριας χρήσης για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες του αγοραστού. Ο οποίος για αυτόν τον λόγο και μόνον αποδεχότανε την προσφορά του Εργολάβου/Πωλητού. Όμως η παρανομία έγκειται εις το ότι οι ημιυπαίθριοι χώροι δεν μεταβιβάζονται εις τον αγοραστή, ο οποίος πλήρωσε το σχετικό τίμημα, αλλά χρησιμοποιούνται από τον Εργολάβο για την κατασκευή επιπρόσθετων διαμερισμάτων τα οποία διέθετε σε νέους επιπλέον αγοραστές. Έτσι αυτή η παρανομία καλύπτεται από τον συντελεστή δόμησης και των χιλιοστών 1000% επί του οικοπέδου, ένα μέρος των οποίων, όπως προαναφέρθηκε, προέρχεται από την παράνομη κλοπή, διπλή εκμετάλλευση και διπλή πώληση των ημιυπαίθριων χώρων προς τρίτους με διπλό κέρδος, εις βάρος των πρώτων αφελών αγοραστών οι οποίοι δεν αποκτούσανε την κυριότητα αυτών. Αλλά και εις βάρος των αγοραστών εκείνων οι οποίοι γίνονται κύριοι ενός ακινήτου, το οποίο προέρχεται από κλοπή ημιυπαίθριων χώρων και χιλιοστών επί του οικοπέδου.

Για τον λόγο αυτόν ο Ν.3843/2010 ψηφίστηκε για εισπρακτικούς και μόνον και όχι για την νομιμοποίηση ή τακτοποίηση κυρίως των «διαμερισμάτων Πολυκατοικιών». Διότι η νομιμοποίηση ή τακτοποίηση δεν είναι εφικτή λόγω του ανέφικτου αλλαγής του θεσμοθετημένου 1000% επί του οικοπέδου, και διότι εντός μίας Πολυκατοικίας υπάρχουν και διαμερίσματα τα οποία δεν έχουν ημιυπαίθριους χώρους, που αυτό θα σήμαινε αυτόματη μείωση των ποσοστών ιδιοκτησίας δηλαδή επέμβαση του Κράτους εις το ιδιοκτησιακό καθεστώς με παράλληλη παραβίαση του Συντάγματος.

Οι νέες απειλές και τα νέα πρόστιμα σε περίπτωση μη δήλωσης των δήθεν «νομιμοποιηθέντων» ημιυπαίθριων εις το Ε9 αποτελούν ακόμη μία απόδειξη του παράνομου συντεχνιακού κράτους. Διότι η δήλωση των ημιυπαίθριων χώρων εις το Ε9 δεν είναι εφικτή, εφόσον δεν είναι εφικτή ούτε ακόμη μέσω συμβολαιογραφικής πράξης και των Υποθηκοφυλακείων ούτε η μεταβίβαση και η αλλαγή των 1000% επί του οικοπέδου.

Αυτό το αλαλούμ οφείλεται σε ένα Νόμο που ψηφίστηκε το έτος 1981, ο οποίος κατήργησε την καθαρότητα της κύριας χρήσης και τους όρους δόμησης, και εισήγαγε το νέο «εφεύρημα των ημιυπαίθριων χώρων» για να κτίζονται παράνομα εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα εμβαδόν περισσότερα από το νόμιμο, εις βάρος όμως των αφελών αγοραστών, οι οποίοι θεωρούνται τώρα «παράνομοι». Όμως και εις βάρος και των Οικονομικών του Κράτους, το οποίο εδώ και 33 χρόνια απώλεσε δεκάδες δισεκατομμύρια από καταβολή φόρων. Ένα παράνομο συντεχνιακό κράτος για να καλύπτει όμως τις Συντεχνίες των Εργολάβων, των Αρχιτεκτόνων, των Πολεοδομιών, αλλά και Μηχανισμών εντός των ΔΟΥ εις τις οποίες και στηρίζεται. Ένα παράνομο συντεχνιακό κράτος το οποίο με απειλές και πρόστιμα εκτελεί κυριολεκτικά τους απερίσπαστους πολίτες του, ακόμη και εν μέσω κρίσης, κατάρρευσης και διάλυσης της κοινωνίας, αλλά και έσχατης ένδειας και ανεργίας.

Γεώργιος Εμ. Δημητράκης

Υποσημείωση: Ο αρθρογράφος σπούδασε Πολιτικές-Οικονομικές Επιστήμες και Κοινωνιολογία στη Βόννη και Ιστορία και Πολιτιστική κληρονομιά στην Αθήνα. Διετέλεσε επί 5 χρόνια υπάλληλος της Ομοσπονδιακής Βουλής της Γερμανίας.

Μ. Γλέζος και ΝΑΤΟ (Πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα θέματα, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Επιτροπής. (http://ethnikonthematon.blogspot.gr)

--  Μ. Γλέζος και ΝΑΤΟ
-- Μία ιστορική επιβεβαίωση της αυτοκτονίας του φρουρού της Ακρόπολης Κουκίδη, τον Απρίλιο του 1941
-- Η Γερμανική σημαία και οι Γλέζος – Σάντος
    Γεγονός αναμφισβήτητο

 Μ. Γλέζος και ΝΑΤΟ

Καταρχάς να συγχαρώ τον Μανώλη για τον εκλογικό του θρίαμβο με τους ψήφους που του έδωσε ο «Κυρίαρχος» λαός.
Γράφοντας αυτά σκέφθηκα πόσο αλλάζουν οι καιροί και οι άνθρωποι.
Θυμήθηκα, λοιπόν, τις εκλογές του 1951, που ο ραδιοφωνικός σταθμός «φωνή της Αλήθειας» - που εξέπεμπε από το Βουκουρέστι και ήταν ραδιοφωνικός Σταθμός του εκτός νόμου ΚΚΕ – να κάνει τούτη την έκκληση: «ψηφίστε το φυλακισμένο ήρωα της Ακρόπολης Μανώλη Γλέζο».
Να κάνω εδώ μια παρένθεση για να σημειώσω ότι στην Ελλάδα επικρατεί ακόμη τόσο τυφλό πολιτικό πάθος, ώστε να υπάρχουν Έλληνες που αμφισβητούν την ηρωϊκή πράξη Γλέζου – Σάντα, πάνω στην Ακρόπολη.
Για τους άπιστους αυτούς Θωμάδες δημοσιεύω σχετική ανακοίνωση του Γερμανικού Φρουραρχείου. Παρακάμπτοντας όλες τις πολύχρονες διώξεις του Γλέζου σημειώνω ότι υπήρξα ο μόνος ίσως που γνωστοποίησα το αυτοδιοικητικό σκίρτημα –πείραμα, το οποίο επιχείρησε ως κοινοτάρχης του χωριού του, της Απειράνθου Νάξου το 1988.
Ήταν μια απόπειρα ανασύστασης των Γενικών Συνελεύσεων των κατοίκων, την οποία χαρακτήρισα ως ουτοπική (βλ. το σχετικό μου άρθρο: «Το πείραμα της Απειράνθου Νάξου» στην εφ. «24 ΏΡΕΣ», της 6-7-1988).
Είναι γνωστό ότι ο Γλέζος υπήρξε ηγετικός πολιτικός παράγων της ΕΔΑ από την ίδρυση της έως την δικτατορία του 1967 και συνεπώς συνετέλεσε στη διαμόρφωση της θέσης, για την πολεμική της κατά του ΝΑΤΟ.
Ο γράφων όλα αυτά τα χρόνια (1952-1967) αγωνιζόμενος μέσα από τις γραμμές της ΕΔΑ συμπορεύτηκε με το καθημερινό της, σχεδόν, σύνθημα της: ΕΞΩ από το ΝΑΤΟ.
Πρέπει να υπογραμμιστεί το γεγονός ότι η ΕΔΑ από την ιδρυτική της Διακήρυξης έθεσε το θέμα της Εθνικής Ανεξαρτησίας και «τη συμμετοχή της Ελλάδος στο Ατλαντικό Σύμφωνο» (βλ. Τ. Τρίκκα: «ΕΔΑ - 1951 - 1967», τομ. Α. εκδ. «Θεμέλιο», Αθήνα 2009, σελ. 136).
Όπως γράφει ο Τρίκκας κατά τη συζήτηση της κυρώσεως της συνθήκης ένταξης της Ελλάδος στο ΝΑΤΟ, που έγινε στην βουλή στις 18-2-1952, «οι οκτώ βουλευτές της ΕΔΑ καταψήφισαν το νομοσχέδιο» (βλ. οπ. π. σελ. 180).
Στην πορεία του χρόνου, η ΕΔΑ όλο και περισσότερο και όλο και πιο έντονα θέτε το θέμα της εξόδου της χώρας από το ΝΑΤΟ (βλ. π.χ. Ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής της 10-9-1955,
οπ. π. σελ. 309.
Αυτός ο αγώνας της ΕΔΑ θα συνεχιστεί έως το 1967 (Σχετικά ντοκουμέντα και αποφάσεις συνεδρίων της βλ. στο εμπεριστατομένο δίτομο έργο του Τ. Τρίκκα, το οποίο παραλογίζει ο Μ. Γλέζος ).
Των πραγμάτων ούτως έχουν ερωτώ τον ανυποχώρητο αγωνιστή Μ. Γλέζο: «ποια είναι τώρα η στάση του μετά την επίσημη δήλωση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ κ. Τσίπρα ότι: «Η Ελλάδα ανήκει στο ΝΑΤΟ»;
Μανώλη Γλέζο: Με το φορτίο των αγώνων σου. Οφείλεις μια απάντηση.

Αθήνα, 28/05/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.

Η Γερμανική σημαία και οι Γλέζος – Σάντος

Το «Ελεύθερον Βήμα» της 1ης Ιουνίου 1941 δημοσιεύει πρωτοσέλιδη ανακοίνωση του Γερμανού φρουράρχου η οποία λέει: «Κατά την νύκτα της 30ης προς την 31ην Μαΐου υπηξερέθη η επικής Ακροπόλεως κυματίζουσα γερμανική πολεμική σημαία παρ’ αγνώστων δραστών. Διενεργούνται αυστηραί ανακρίσεις. Οι ένοχοι και συνεργοί αυτών θα τιμωρηθώση δια της ποινής του θανάτου».

Εν Αθήναις τη 31 Μαΐου 1941
Ο ΦΡΟΥΡΑΡΧΟΣ    

Η εφημερίδα είναι προσιτή σε κάθε ενδιαφερόμενο αρκεί να την αναζητήσει στην επανέκδοση της στο σχετικό Β. τόμο (1932 - 1941), σελ. 211.
Εκεί θα διαβάσει και το σχετικό σχόλιό της.

Αθήνα, 28/05/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.


Μία ιστορική επιβεβαίωση της αυτοκτονίας του φρουρού της Ακρόπολης Κουκίδη, τον Απρίλιο του 1941

Πολλά θρυλούνται γύρω από την ηρωική πράξη του Κουκίδη  που ήταν φρουρός στην Ακρόπολη όταν οι Γερμανοί ανέβηκαν στον Ιερό Βράχο να υποστείλουν την Ελληνική σημαία και να την, αντικαταστήσουν με τη Γερμανική. (27 Απριλίου 1941).
Ο φλογερός πατριώτης δεν άντεξε αυτή την εθνική προσβολή και τυλίγοντας το κορμί του με τη γαλανόλευκη έπεσε στο κενό αρνούμενος να πέσει στα χέρια των κατακτητών.
Σε όσα κατά καιρούς γράφτηκαν για το ιστορικό αυτό γεγονός παραθέτω ως επιβεβαίωση ετούτες τις αράδες, που προέρχονται από Βρετανούς ιστορικούς.
Αφού, λοιπόν, οι Βρετανοί ιστορικοί περιγράφουν την κατάληψη των Αθηνών και τη λεηλασία τους, που έγινε στις 27 Σεπτέμβρη του 480 π.χ., από τους Πέρσες, συνεχίζοντας σημειώνουν: «Σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, ο Βασιλέας (Ξέρξης) περιήλθε σε κατάσταση αμηχανίας «επί αρκετό χρόνο», λόγω της αδυναμίας του να κυριεύσει την Ακρόπολη. Αλλά την επομένη η μέρα (σ.σ. δηλαδή την 28η Σεπτεμβρίου) ήρθε το τέλος. Ορισμένοι πέρσες σκαρφάλωσαν από ένα απόκρημνο μονοπάτι και εισέβαλαν στην Ακρόπολη». 
Να, λοιπόν, οι παράλληλοι βίοι της φυλής των Ελλήνων, των οποίων η πράξη αποδεικνύει το αδιάσπαστο της συνέχειάς της.
Τι έκαναν τότε οι Αθηναίοι υπερασπιστές της Ακρόπολης; 
Μας το λένε οι διακεκριμένοι Βρετανοί ιστορικοί: «Μερικοί από τους υπερασπιστές προτίμησαν ν’αυτοκτονήσουν πέφτοντας από το βράχο, (όπως έπραξε ο Έλληνας φρουρός το 1941), παρά να δουν την πόλη τους σκλαβωμένη, ενώ άλλοι έτρεξαν προς το ιερό της Αθηνάς, όπου σφαγιάστηκαν ανηλεώς» (Το γεγονός καταγράφεται στην: «Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας», εκδ. του Παν/μιου του Καίμπριτζ, Λονδίνο 1988, επανέκδοση από την εφ. «Τα Νέα», Αθήνα, 2005, τομ. 2ος, σελ. 286).
Αν το γεγονός δεν είχε ιστορική βάση οι Βρετανοί ιστορικοί δεν είχαν κανένα απολύτως λόγο να αναφερθούν σ’αυτό και μάλιστα σε παρένθεση.
Αυτά για την ιστορία.


Αθήνα, 28/05/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής.Πολίτης Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου

INTERESTING FACTS !!!

 από e-mail
 

 

 
cid:0A5C0B28-C568-4D90-AA6E-6BA87B5DECD6

 

 

 

 

 

 

 

 
Mike
Aron
Arnold


 

 

 
YUK!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 
THIS ONE MAKES ME CRY ............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Και οι κρίνοντες κρίνονται: Το Δημοβούλιο Πολιτών κρίνει την ψήφο των Ελλήνων εκλογέων

Η (Άμεση) Δημοκρατία στην πράξη!

Ιπποκράτους 125
τηλ.: 210-3648300 / fax: 210-3610882

*************

Και οι κρίνοντες κρίνονται

Το Δημοβούλιο Πολιτών κρίνει την ψήφο των Ελλήνων εκλογέων

Αγαπητοί Δημοβουλευτές,
Αγαπητοί Φίλοι,
Σας προσκαλούμε στην τακτική Ολομέλεια του Δημοβουλίου Πολιτών την Παρασκευή 30 Μαΐου 2014 και ώρες 18:30 – 21:30 στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Παπάγου – Χολαργού, (στάση Μετρό Εθνική Άμυνα, στη γωνία των λεωφόρων Κύπρου και Βενιζέλου)Βλέπε Χάρτη ΕΔΩ.
Στην Ημερήσια Διάταξη της Ολομέλειας θα συζητήσουμε:
  • Την αποτίμηση της ψήφου των Ελλήνων ψηφοφόρων και τα αποτελέσματα των εκλογών.
  • Το Δημοψήφισμα στη Θεσσαλονίκη που είχε ως αποτέλεσμα το συντριπτικό ποσοστό των 220.000 συμμετεχόντων να καταψηφίσει την Ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ.
  • Τις προτάσεις για αναβάθμιση του Δημοβουλίου Πολιτών.

Σας περιμένουμε όλους εκεί.

Γιατί το μέλλον της χώρας μας είναι στα χέρια μας!

Οι ηττημένοι «νικητές» των ευρωεκλογών!!! (του Στάθη Διομήδη)

από e-mail
Οι ηττημένοι «νικητές» των ευρωεκλογών!!!


Στάθης Διομήδης

Οι προχθεσινές τριπλές κάλπες έστειλαν πολλαπλά μηνύματα στα κόμματα και στους πολιτικούς εντός και εκτός Ελλάδας. Από την Κυριακή το βράδυ γίνεται μια τεράστια προσπάθεια από μεγάλη μερίδα πολιτικών και ΜΜΕ, να ερμηνεύσουν το αποτέλεσμα κατά το δοκούν με βασικό κριτήριο τα συμφέροντα που εξυπηρετούν.

Και όμως τα πράγματα είναι απλά.  Η  κυβερνητική πλειοψηφία από 42% που έλαβε το 2012 προχθές έλαβε 31 %. Η Ν.Δ. από 29,66% έπεσε στο 22,71%, το ΠΑΣΟΚ-ελιά από 12,28% έπεσε στο 8,02%. Επίσης από 16 Ευρωβουλευτές που είχαν μέχρι προχθές Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ, σήμερα έχουν μόλις και μετά βίας 7. Αυθαιρετώντας ίσως λίγο, εάν είχαμε Εθνικές εκλογές προχθές, με αυτά τα αποτελέσματα ο ΣΥΡΙΖΑ θα είχε 130 βουλευτές, η ΝΔ 70 έδρες και το ΠΑΣΟΚ-ελιά 24 έδρες. Το 130 είναι μεγαλύτερο από το 94…

Στις εκλογές του 2012 τα κόμματα που στήριζαν τα μνημόνια και την πολιτική της τρόικας έλαβαν περίπου50%. Στις προχθεσινές Ευρωεκλογές τα κόμματα που στηρίζουν τα μνημόνια και την πολιτική της τρόικα έλαβαν λίγο πάνω από 30% των εκλογέων. 20% σχεδόν πτώση είναι τεράστιο ποσοστό που δεν είναι μια απλή ήττα αλλά συντριβή των φιλομνημονιακών κομμάτων αλλά και της Γερμανικής πολιτικής. Και επειδή πολύς λόγος έγινε από προχθές το βράδυ εάν απέρριψε ο Λαός  ή όχι το δημοψηφισματικό  χαρακτήρα που ήθελε να δώσει ο ΣΥΡΙΖΑ, να πούμε ότι  τα δημοψηφίσματα αποφασίζονται με πλειοψηφία του 50% συν ένα, ακόμη και με μια ψήφο διαφορά. Εδώ που έχουμε 67,5% ενάντια στα μνημόνια και 32,5% υπέρ των μνημονίων ( με βάση τις τοποθετήσεις του συνόλου των κομμάτων) δεν είναι ξεκάθαρο το αποτέλεσμα απέναντι στα μνημόνια και την κυβέρνηση;;;

Και επειδή οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια: η πολιτική των μνημονίων και της κυβέρνησης καταδικάστηκε από την συντριπτική πλειοψηφία του Λαού.

Για πρώτη φορά στην πολιτική  ιστορία της Ελλάδας, πρώτο κόμμα σε εκλογές έρχεται κόμμα από την αριστερά, με μια διαφορά 3,9%. Παρόλη τη μεγάλη και ξεκάθαρη  νίκη  είναι γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ εξαιτίας κυρίως των ιδεοληψιών του, των φοβικών  πολλές φορές συνθημάτων, αλλά και της αδυναμίας του να  εμπνεύσει εμπιστοσύνη, δεν κατάφερε να κεφαλαιοποίησει πλήρως την δυσαρέσκεια των πολιτών για την μνημονιακή πολιτική.  Κρατώντας τα ποσοστά του σε σχέση με το 2012 δείχνει να δημιουργεί μια ισχυρή εκλογική βάση. Η ψήφος στο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει γίνει ψήφος εμπιστοσύνης, παραμένει ψήφος διαμαρτυρίας και κριτικής επιλογής. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται και από τα αποτελέσματα (έως τώρα) των σταυρών των υποψηφίων.

Στις πρώτες έξι εκλόγιμες θέσεις, μόνο ένας εκλεγόμενος προέρχεται από τον κομματικό σωλήνα, μία εκλεγόμενη προέρχεται από την κοινωνική και συνδικαλιστική της δράση, ενώ οι υπόλοιποι τέσσερις που εκλέγονται, προέρχονται από το Δημοκρατικό, Προοδευτικό Πατριωτικό χώρο.  Εντύπωση προκαλεί όμως ότι κανέναν από τους έξι δεν μπορεί να τον «χρεωθούν» ως άνθρωπο της ηγεσίας ή της εσωκομματικής αντιπολίτευσης. Είναι ένα μήνυμα ότι οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι και το πιο δυνατό του σημείο, καθώς οι παλινωδίες και οι ανατροπές των θέσεων από στελέχη είναι  μια καθημερινότητα. Ένα δεύτερο μήνυμα και μάλιστα ηχηρό με την σταυροδοσία  είναι ότι καταποντίστηκαν όλοι οι Εθνομηδενιστές υποψήφιοι που υπήρχαν στο ψηφοδέλτιο. Με λίγα λόγια στις Ευρωεκλογές νίκησαν ο Τσίπρας και η Πατριωτική, Δημοκρατική,  Σοσιαλιστική Αριστερά. Οι συνιστώσες και η νοοτροπία ΣΥΡΙΖΑ έχουν στην κοινωνία, όση απήχηση είχαν και στις εκλογές του 2009. Απειροελάχιστη…

Η Ν.Δ. για την οποία ο κος Σαμαράς θεωρεί ότι δεν ηττήθηκε(!), ήρθε δεύτερη, έχασε με καθαρή διαφορά 4% από τν πρώτο ΣΥΡΙΖΑ, έχασε 7 ολόκληρες ποσοστιαίες μονάδες  και τετρακόσιες τριάντα χιλιάδες ψήφους από τις εκλογές του 2012. Από οκτώ ευρωβουλευτές που είχε μέχρι προχθές έχει σήμερα μόλις πέντε. Επίσης, για πρώτη φορά από τη δημιουργία της τοπικής Αυτοδιοίκησης, η Ν.Δ. δεν είχε υποψήφιο στον δεύτερο γύρο στην μεγαλύτερη περιφέρεια της Ελλάδας αλλά και στον μεγαλύτερο Δήμο της χώρας.  Για πρώτη φορά έχασε τις δύο μεγαλύτερες περιφέρειες της χώρας (Αττική και Κεντρική Μακεδονία) αλλά έχασε και τους δέκα μεγαλύτερους Δήμους της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Πειραιάς, Λάρισα, Βόλος, Περιστέρι, Ρόδος, Ιωάννινα). Εάν αυτό δεν είναι ήττα τότε τι θεωρεί ήττα ο ηττημένος κος Σαμαράς;

Ένας άλλος αρχηγός που πιστεύει ότι δεν ηττήθηκε είναι ο κος Βενιζέλος. Βέβαια το ΠΑΣΟΚ-ελιά, έλαβε 4% λιγότερο από το 2012 από 12,28% σε 8,02%, ενώ έχασε τριακόσιες χιλιάδες ψήφους από το 2012!!! Επίσης από οκτώ ευρωβουλευτές μέχρι προχθές σήμερα έχει μόλις δύο. Στις τέσσερις Μαΐου στο mega channel,  , ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, σε ερώτηση τι θα σημαίνει αν το ΠΑΣΟΚ πέσει κάτω από το 10%, είχε δηλώσει ότι: « σημασία έχει τι θα σημαίνει για τη χώρα, διευκρινίζοντας ότι σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξει πρόβλημα κυβερνητικής σταθερότητας και κυβερνητικού προσανατολισμού».  Εάν αυτό δεν είναι ήττα τι θεωρεί άραγε ήττα ο ηττημένος κος Βενιζέλος;

Ιδιαίτερα θετικά είναι τα αποτελέσματα των εκλογών για τη Χ.Α. και το  Ποτάμι. Η Χ.Α αύξησε τα ποσοστά της σχεδόν πάνω από 30% φθάνοντας στο 9,38%, από 6,92% κρατώντας σχεδόν το σύνολο των ψηφοφόρων του 2012. Για την αύξηση αυτή θα πρέπει να προβληματιστούν ιδιαίτερα, πολιτικοί και πολίτες, κυβέρνηση και αντιπολίτευση, καθώς πλέον αποδεικνύεται ότι είναι μια συνειδητοποιημένη ψήφος... Οι πολιτικές της κυβέρνησης που οδηγούν σε φτώχεια και ανέχεια, ο περιορισμός της Δημοκρατίας και ο αυταρχισμός είναι ο βασικός λόγος της ραγδαίας αύξησης. Είναι όμως και μια ήττα της Αριστεράς καθώς όπως είναι γνωστό εδώ και δεκάδες χρόνια ότι όταν υπάρχει οικονομική κρίση και έλλειμμα Δημοκρατίας, εάν δε δώσει άμεσα απαντήσεις αληθείς και σοβαρές η Αριστερά η Ακροδεξιά αυξάνεται ραγδαία. Σημειωτέον εδώ, ότι η ακροδεξιά στην Ελλάδα έχει βαθιές ρίζες…

Το Ποτάμι κράτησε τα δημοσκοπικά ποσοστά του και εισέρχεται πλέον στην πολιτική σκηνή με δύο Ευρωβουλευτές,  προίκα από τον Λαό.

Το ΚΚΕ έλαβε όσο ακριβώς ήθελε ενώ η ΔΗΜΑΡ πλήρωσε τις μνημονιακές επιλογές της και τη συγκυβέρνηση. Οι ΑΝΕΛ πληρώνουν τις υπερβολές του κου Καμένου και την αδυναμία του να εκπέμψει εμπιστοσύνη. Μετά τα προχθεσινά αποτελέσματα υπάρχει κίνδυνος διάσπασης και των ΑΝΕΛ και της ΔΗΜΑΡ αλλά και κίνδυνος αποχώρησης βουλευτών τους προς άλλες πολιτικές «πολιτείες».

Το πλέον ανησυχητικό είναι οι σαράντα δύο χιλιάδες ψήφοι που έλαβε το μειονοτικό κόμμα στη Θράκη, κάτι στο οποίο δεν αναφέρεται κανείς… Ανοίγει ένας σκοτεινός κύκλος και θα πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα μην έχουμε ξανά αυγό του φιδιού με άλλη μορφή…

Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι η θρυλική μορφή του Μανώλη Γλέζου θα τιμηθεί με περίπου 500.000 ψήφους, πρωτεύοντας  με διαφορά στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ . Την ίδια ώρα (με τα ως τώρα δεδομένα), σε Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ, από τους επτά που εκλέγονται και στα δύο κόμματα οι τέσσερις είναι δημοσιογράφοι, και ο ένας ποδοσφαιριστής. Αξιοσημείωτο ότι   πρωτεύουν και στα δύο κόμματα, δημοσιογράφοι συγκεκριμένου τηλεοπτικού μέσου.

Υ.Γ. Προς κους Σαμαρά και Βενιζέλο:
Ετυμολογία της  λέξης ήττα: το να χάνεις  από τον αντίπαλό  σου σε έναν πόλεμο, αθλητική συνάντηση ή οποιονδήποτε αγώνα, το να αναδεικνύεται ο αντίπαλός σου νικητής…



Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Θαύματα Αγίου Ιωάννη του Ρώσου


http://www.agioritikovima.gr/thavmata/item/33742-%CE%B8%CE%B1%CF%8D%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%81%CF%8E%CF%83%CE%BF%CF%85

  • Από  fdathanasiou.wordpress.com
Θαύματα Αγίου Ιωάννη του Ρώσου
επιμέλεια:πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου
Το ιερό λείψανο του οσίου Ιωάννου του Ρώσου μεταφέρθηκε στο Νέο Προκόπι της Ευβοίας τον Οκτώβριο του 1924, από τους Πρόσφυγες, . Εκεί εγκαταστάθηκαν οι Έλληνες που ήλθαν από το Προκόπι της Μικράς Ασίας. Το 1930 άρχισε να κτίζεται εκεί ο περικαλλής ναός, προς τιμήν του Αγίου, ο οποίος ολοκληρώθηκε μετά από πολλούς κόπους των πιστών το 1951. Τότε μεταφέρθηκε ο Άγιος στο νέο Ναό, όπου και εκεί βρίσκεται μέχρι σήμερα. Είναι ένα από τα μεγάλα προσκυνήματα της πατρίδος μας. Οι πιστοί καταφθάνουν από όλα τα μέρη του κόσμου, προσκυνούν τον Άγιο , επικαλούνται την βοήθεια του και τον ευχαριστούν για τα τόσα θαύματα που επιτελεί .
Κατά την διάρκεια της ζωής του.
Κάποια περίοδο πού ο αγάς – σαν ευσεβής Μουσουλμάνος – είχε φύγει σε ιερή αποδημία – προσκύνημα στη Μέκκα, ή γυναίκα του θέλησε νά καλέ­σει σε φαγητό φίλους και γνωστούς γιά νά ευχηθούν γιά τόν ασφαλή γυρισμό και τήν καλή υγεία του αγά της. Καθώς έφερνε ή κυρία στους συνδαιτυμόνες τό γνωστό φαγητό τής Ανατολής, τό πιλάφι, στράφηκε προς τόν Ιωάννη και του είπε: «Πόση χαρά θα ένιωθε, Γιοβάν, σήμερα ο αφέντης σου, αν γευό­ταν από αυτό τό αγαπημένο του φα­γητό». Ό Ιωάννης με απλότητα ζήτησε ένα πιάτο με πιλάφι. Και με τη δύνα­μη τής αδιάκριτου πίστεως και θερμής προσευχής του τό πιάτο θαυματουρ­γικά απεστάλη στο αφεντικό του! Οι παριστάμενοι δεν πίστεψαν. Γέλασαν… Όταν όμως μετά από καιρό επέστρε­ψε ο αγάς και έφερε πίσω τό πιάτο ά­δειο με τό οικόσημο τής μωαμεθανικής του οικογενείας, τότε πείστηκαν όλοι γιά τη δύναμη τής πίστεως του άκα­κου και φιλάγαθου και φιλάνθρωπου αυτού δούλου.
    Ύστερα και από τό γεγονός αυτό, τό ζεύγος των κυρίων πίεζε περισσότερο τόν Ιωάννη νά μην κατοικεί πια στον ανθυγιεινό στάβλο και του παραχώρη­σαν δωμάτιο γιά νά ζει με αξιοπρέπεια. Αυτός όμως και πάλι – όπως και τήν πρώτη φορά – ευγενικά και σταθερά αρνήθηκε. Προτίμησε νά ζει ως ταπει­νός δούλος Ιησού Χριστού στο «ησυ­χαστήριο» πού τόσα χρόνια είχε αγα­πήσει μένοντας πιστός στα θελήματα του αγά του και στη διακονία και τις περιποιήσεις των άκακων και άλογων ζώων.
    Έφθασε κάποτε και ή ώρα πού ο άγιος Ιωάννης ο Ρώσος επρό­κειτο νά εγκαταλείψει τα εγκόσμια και νά αναχωρήσει γιά τόν ουρανό. Ό Όσιος μας αρρώστησε. Παρέμενε ξα­πλωμένος με υπομονή στον ταπεινό αχυρώνα του στάβλου ευγνωμονώντας τόν Θεό γιά όλα τα δώρα πού του είχε χαρίσει.Κάποια στιγμή αισθάνθηκε ότι πλησιάζει τό τέλος του και ζήτησε με ισχυρό πόθο νά κοινωνήσει τα Άχραντα Μυστήρια. Και επειδή υπήρχε τήν περί­οδο εκείνη ατμόσφαιρα μίσους από φα­νατισμένους Τούρκους ο διακριτικός και ευλαβής ιερέας π. Θεόδωρος Παπαδό­πουλος έφερε τη θεία Κοινωνία με άκρα ευλάβεια μυστικά μέσα σε ένα μήλο. Με ιερή συγκίνηση ο όσιος και ομολογητής του Χριστού Ιωάννης κοινώνησε γιά τελευταία φορά. Και ειρηνικά παρέδω­σε τήν αγνισμένη και φωτισμένη ψυχή του στον αγαπημένο του Κύριο Ιησού Χριστό. Ήταν 27 Μαΐου του έτους 1730. Ή είδηση διαδόθηκε αστραπιαία σε ό­λο τό Προκόπιο. Μεγάλο πένθος απλώ­θηκε σε όλη τήν περιοχή τής Καππα­δοκίας. Ό Όμέρ αγάς τόν τίμησε και τόν έκλαψε.
    Στη συνείδηση όλων, Χριστιανών και Οθωμανών, ο δούλος του Θεού Ιωάννης ήταν ένας άγιος. Είχαν περάσει τριάμισι μόλις χρόνια από τήν κοίμηση του Αγίου. Οι Προκοπιείς έβλεπαν κάθε νύχτα «φώς λάμπον άγιον τω του οσίου μνήματι». Έτσι με θαυμαστή υπόδειξη του Αγίου τό Νοέμβριο του 1733 έγινε ή ανακομιδή των ιερών Λειψάνων του. Έκθαμβοι οι πιστοί Χριστιανοί αντίκρισαν τό ιερό Λείψανο του νέου αυτού ασκητού και όμολογητού «ακέραιο καί εύωδιάζον». Με ιερό δέος τό έναπέθεσαν κάτω από τήν Αγία Τράπεζα του Αγίου Γεωργίου (του ναού πού τόσο είχε αγαπήσει ο Άγιος).
Μετά την οσιακή κοίμησή του.
     Εκατό χρόνια μετά, τό 1832, ο στρατός του Όγλού Οσμάν πορευόμενος σε πο­λεμική αποστολή λεηλάτησε τό Προκό­πιο. Βεβήλωσε και λήστεψε τόν ιερό ναό. Παρέδωσε τό ιερό Λείψανο του άγιου Ιωάννου στις φλόγες. Άλλά ο Άγιος πα­ρουσιάστηκε σε όραμα και φοβέρισε τούς ασεβείς Οθωμανούς. Έντρομοι οι στρατιώτες εγκατέλειψαν αμέσως εκεί ό,τι είχαν κλέψει και έφυγαν διακηρύσσον­τας τό μεγάλο θαύμα. Τό σκήνωμα του Άγιου παρέμενε άθικτο, όμως έμαύρισε επιφανειακά. Τό 1862 με επέμβαση θαυματουργική του Άγιου γλύτωσαν από τό σεισμό είκοσι παιδάκια του ελληνικού σχολείου.
    Ή φήμη του οσίου Ιωάν­νου ως θαυματουργού είχε απλωθεί πλέον σ’ ό­λη τη Μ. Ασία. Πάμπολ­λες είναι οι μαρτυρίες γιά τα θαύματα του. Πλήθη λαού τόν επισκέπτονται και ζητούν θεία προστα­σία και βοήθεια. Τόν ο­νομάζουν «θεραπευτή Ά­γιο». Οι Τούρκοι τόν α­ποκαλούν «κουλέ Γιουβάν», αιχμάλωτο Ιωάννη. Με πίστη και αυτοί λαμβάνουν «τό σιφά σουγιού», τό νερό του αγιάσματος του. Με αυτό θεραπεύονται, ραντίζουν τα χωράφια, σταματούν οι επιδημίες. Μία δοξολογία εξέρχεται από τα χείλη όλων. Ή λάρνα­κα του Οσίου «ίατρείον δέδεικται πάσης ασθενείας». Έκθαμβος ο υμνογράφος τής Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας α­είμνηστος π. Γεράσιμος Μικραγιαννανίτης θα γράψει: «Ίδόντες σου τήν βιοτήν καί τήν πτωχείαν τήν πολλήν οί Άγαρηνοί, Ιωάννη, σφόδρα ηύλαβήθησαν η­θών σου τήν σεμνότητα». Και σε δόξα­σαν. Και με μεγάλη φωνή διέδιδαν ότι είσαι φίλος και οικείος του Θεού!
Διηγήσεις του Πατρός Ιωάννου Βερνέζου, Προϊσταμένου Ιερέως στον Όσιο Ιωάννη το Ρώσσο, στο Νέο Προκόπι της Εύβοιας
1)Αλλαγή των αμφίων.
“…Ο Άγιος ζητάει μόνος του να του αλλάξουμε τα άμφια.Τότε μπορούμε να ανοίξουμε και την λάρνακα.Η η λάρνακα δεν ανοίγει όποτε εμείς θελήσουμε, αλλά όταν θέλει ο Άγιος.
Πως ειδοποιεί γιά την αλλαγή των αμφίων του; Νά, έρχεται π.χ. σε μιά καλή ψυχή και λέει στον ύπνο (σέ διάφορα μέρη, στην Ν. Υόρκη, στην Αυστραλία, στην Θεσσαλονίκη), έλα να με χαιρετήσης, είμαι ο Ιωάννης από την Ρωσία’ έλα στην εκκλησία μου και να πης στον Ιερέα ήρθε ο καιρός να μου αλλάξουν τους χιτώνες. Έτσι έγινε το 1937, το 1955, το 1977 που έγινα αποδέκτης εγώ. Επήρα εγώ τίς πληροφορίες από πιστούς.
Το 2005 ξαναζήτησε ο Όσιος να γίνη αλλαγή αμφίων μετά 28 χρόνια που πέρασαν από το 1977.
Ο κ. Στυλιανός ξέρει ότι εδώ μαζί ξεκινήσαμε στον αγώνα. Μού είπε λευκανθήκαμε. Ο αγαπητός Στυλιανός ειναι πολλά χρόνια στον αγώνα, και να προσεύχεσθε γι’ αυτόν. Εγώ είμαι εδώ 43 χρόνια κληρικός και τρία χρόνια πρίν ως λαίκός, συνολικά 46 χρόνια και έχουμε δεί χιλιάδες και εκατομμύρια πιστούς να περνουν μπροστά από τον Άγιο Ιωάννη.
Τί έχουμε να μαρτυρήσουμε; Τί είδαμε στις αλλαγές; Το συγκλονιστικό είπαμε είναι ότι είδοποιεί ο ίδιος! Ετσι σε μιά κοπέλα είπε:
Να ‘ρθής να δής το μαξιλάρι μου που θα είναι γεμάτο δάκρυα. Κλαίμε για σας τους νέους. Προσευχόμαστε ιδιαίτερα γιά σας στο Θεό να σας στηρίξη.
Όταν το 1977 ανοίξαμε και είδαμε το μαξιλάρι όλο καθαρό ήταν, όμως εδώ δίπλα στούς οφθαλμούς ήταν βρεγμένο με μιά μεγάλη κηλίδα από δάκρυα.
Είδαμε όλη την κεφαλή του Αγίου να κινείται, και ο Σεβασμιώτατος και οι ιερείς.
Συγκλονιστικό! Παίρνουμε την λάρνακα και ερχόμαστε σε δύο τραπέζια και βάζουμε τον Άγιο. Αυτό που σεβάστηκε ο ίδιος ο Θεός, ετίμησε και εχαρίτωσε και εδόξασε, που χάρισε το δώρο της αφθαρσίας ως την Β΄ Παρουσία…”
2) “Θεραπεία ασθενούς που έπασχε από “μυελογενή λευχαιμία.
…Μιά οικογένεια στην Αθήνα δέχτηκε ένα μεγάλο πλήγμα, το παιδί τους ο Βασιλάκης, Ε’ Δημοτικού, ξαφνικά έχασε το κέφι του, κλείστηκε στο σπίτι, άρχισαν εξετάσεις και διαπιστώθηκε «μυελογενής λευχαιμία», μετά από παρακέντηση που έγινε στην σπονδυλική στήλη. Αρχισαν οι χημειοθεραπείες, πέφτουν τα μαλλιά του παιδιού και πρέπει να έχη μεγάλη αντοχή κανείς. Έχανε το παιδί τίς δυνάμεις του.
Μιά βραδιά, μεσάνυχτα, φωνάζει την μητέρα του.
Μανούλα θέλω μιά χάρη. Να με πάτε στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο.
Πως, παιδί μου, σκέφθηκες τον Άγιον αυτόν ανάμεσα σε τόσους Αγίους;
θυμάσαι που πήγαμε εκδρομή πέρσι; Είχαμε πάρει και το βιβλίο με την Ιστορία και τα θαύματά τον. Απόψε, μόλις τελείωσα να το διαβάζω, άκουσα μέσα μου μιά φωνή, σα να μου είπε’ έλα Βασιλάκη στην εκκλησία μου και θα σε κάνω καλά και σένα.
Ήρθανε. Το παιδί να βλέπατε πως προσπαθούσε να πιαστή από τη ζωή. Πήγε κοντά, προσκύνησε. Άνοιξε τα χεράκια του, προσευχόταν, κατόπιν βάζει το σκουφάκι και τη ζώνη του Αγίου. Και το πιό απλό αντικείμενο μπορεί να μεταφέρη την δύναμη του Θεού. Η μάνα του να κλαίη κοντά στο άγιο λείψανο, και τότε της λέει το παιδί:
Μανούλα μου μήν κλαίς! Μ’ εκανε καλά ο Άγιος Ιωάννης.
Πές μου, παιδί μου, πως;
Σταμάτησε το μούδιασμα στο σώμα και ο πόνος στη μέση μου και, εκτός από αυτό, ήρθε μέσα μου χαρά. Χαίρομαι που θα ξαναγυρίσω στο σχολείο μου.
Φύγανε και δεν είπαν σε κανέναν τίποτα. Γύρισαν στην Αθήνα. Πήγαν στο Νοσοκομείο. Έγιναν νέες εξετάσεις και ο καθηγητής είπε πως, με τα αποτελέσματα της παρακεντήσεως, τώρα πιά σταματάμε τις χημειοθεραπείες γιατί αρρώστεια δεν υπάρχει πλέον. Τότε η μάνα είπε τι είχε ζητήσει και τι είχε κάνει μόνο του το παιδί, και είπε ο γιατρός:
Αυτά είναι πάνω από την επιστήμη, είναι στην σφαίρα της πίστεως. Να ευχαριστήσετε τον Άγιο γιατί το εξιτήριο το υπέγραψε ένας Άγιος.
Τον Ιούνιο τελείωσε το Δημοτικό ο Βασιλάκης και είναι όπως θέλη ο Θεός…”
3)Το λείψανο ίδρωσε στην λιτανεία του 2004.
 Στο τέλος της λιτάνευσης του τιμίου λειψάνου του αγίου Ιωάννου του Ρώσσου το 2004, άφησαν όπως συνηθίζεται το τίμιο λείψανο πάνω σε μια εξέδρα, και όλος ο λαός, χιλιάδες προσκυνητές, πέρασαν από κάτω. Αυτό κράτησε ώρες. Στο τέλος, όταν κατέβασαν το τίμιο λείψανο παρατήρησαν πώς το γυαλί, στο μέρος πάνω από το πρόσωπο του Αγίου, είχε υγρανθή. Η εξήγηση που δόθηκε ήταν ότι ο άγιος ίδρωσε μεταφέροντας τις χιλιάδες, διαφορετικής εντάσεως και ποιότητος, προσευχές των προσκυνητών στον θρόνο του Θεού, όπως και ο ιδρώτας του Προσώπου του Χριστού έρρεε ως “θρόμβοι αίματος” κατά την προσευχή στην Γεθσημανή.”(πηγή. http://www.parembasis.gr/2005/05_05_24.htm)
——————————————————–
4)Θεραπεία συγκύπτουσας γυναικός.
Ιδιαίτερη συγκίνηση προξενεί ένα ταπεινό μπαστουνάκι που παραστέκει δίπλα στην ασημένια λάρνακα του Αγίου. Βουβός μάρτυρας θαύματος. Προέρχεται από τη συγκύπτουσα γερόντισσα Μαρία Σιάκα από το Φρέναρος Αμμοχώστου (Κύπρο), η οποία στις 11.08.78 θεραπεύτηκε εκεί από τον Άγιο και με φωνή πνιγμένη από δάκρυα ευγνωμοσύνης του είπε: «Ίντα (τι) να σου δώσω, παλληκάρι μου; Άγιέ μου, είμαι φτωχιά, θα σου δώσω το μπαστούνι μου, διότι εν μου (δεν μου) χρειάζεται μέχρι να πεθάνω».
5)Παρουσία του Αγίου Στην Σερβία το 1999
Συγκινητική είναι και η παρουσία του Αγίου τον Μάρτιο του 1999 στη Σερβία. Όπως η υπέρμαχος Στρατηγός, η Παναγία μας, ενδυνάμωσε τους στρατιώτες μας το 1940, έτσι και ο άγιος Ιωάννης ο Ρώσος σε οράματα που πολλοί τον είδαν, τους βεβαίωσε: «Πηγαίνω στο Βελιγράδι, γιατί σφαγιάζεται η Ορθοδοξία». Και πράγματι· ντυμένος στρατιωτικά ο Άγιος ενίσχυε πολλούς Σέρβους την περίοδο εκείνη με τη θαυματουργική παρουσία του, όπως το κατέθεσαν αυτόπτες αξιόπιστοι μάρτυρες Σέρβοι.
6)Θαυμαστές κινήσεις του λειψάνου του Αγίου

Υπάρχουν φορές που το Ιερό λείψανο του Αγίου Ιωάννου του Ρώσσου δεν βρίσκεται μέσα στην λάρνακα του και αργότερα εμφανίζεται μέσα. Τούτο το βεβαιώνει ο προϊστάμενος του Ιερού Ναού καθώς και άλλοι. Μάλιστα, την ώρα που διαπιστώνεται πως ο Άγιος Ιωάννης δεν είναι μέσα στη λάρνακα, την ίδια ώρα έχει γίνει μια θαυμαστή ίαση κάποιου που τον επικαλέστηκε.

Άλλες φορές το Ιερό λείψανο του Αγίου «αλλάζει πλευρό»- θέση όπως είναι ξαπλωμένο, ενίοτε και μπροστά στον κόσμο-προσκυνητές- και ακούγεται θόρυβος από εκεί. Μάλιστα, μια από τις φορές που έγινε αυτό, το 1990, ήταν παρών και ο μακαριστός και όσιος γέροντας Ιάκωβος, ηγούμενος της Ιεράς μονής του Οσίου Δαυίδ στην Εύβοια ο οποίος για να καθησυχάσει τον κόσμο που τρόμαξε είπε: «Χριστιανοί μου μη φοβάστε, ο άγιος είναι ζωντανός απλά άλλαξε πλευρό…»
7)Συνομιλία με τον Γέροντα Ιάκωβο Τσαλίκη.
Ο Γέροντας τακτικά επισκεπτόταν τον Άγιο Ιωάννη το Ρώσο: «Κάποτε,
έλεγε, πήγα και βλέπω τον Άγιο ζωντανό μέσα στη λάρνακά του. Του
λέω:
-Άγιε μου πώς περνούσες στη Μικρά Ασία, τι αρετές είχες και αγίασες;
Ο Άγιος μου απάντησε:
-Μέσα στην σπηλιά που ήταν στάβλος κοιμόμουνα και με τα άχυρα
σκεπαζόμουνα τον χειμώνα για να μην κρυώνω. Είχα και την ταπείνωση και την πίστη.
Σε λίγο μου λέει:
-Περίμενε, πάτερ Ιάκωβε, γιατί ήρθαν τώρα δύο άνθρωποι και με παρακαλούν για ένα παιδί άρρωστο. Περίμενε να πάω να το βοηθήσω.
Ξαφνικά άδειασε η λάρνακα γιατί ο Άγιος έφυγε. Σε λίγη ώρα ξαναγύρισε, δεν τον είδα πώς γύρισε, αλλά τον είδα να τακτοποιείται μέσα στη λάρνακά του σαν ένας άνθρωπος»!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου