Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο “επανεκκίνησης” της οικονομίας με αύξηση της περιουσίας του ΤΑΙΠΕΔ και ρύθμιση ανύπαρκτων οφειλών …

https://justiceforgreece.wordpress.com/2015/03/13/%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BA/

Important2
Σε “πλήρη ακολουθία”  με τις προεκλογικές δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ περί προστασίας του Δημόσιου πλούτου με παύση των ιδιωτικοποιήσεων, κατάργηση του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. και εθνικοποίηση – κοινωνικοποίηση των στρατηγικών τομέων και στρατηγικών επιχειρήσεων της οικονομίας, η παραχώρηση του συνόλου των δημοσίων ακινήτων της ΕΤΑΔ και κυρίως των ΠΑΡΑΛΙΩΝ της Αττικής στο ΤΑΙΠΕΔ με σκοπό να πληρωθούν οι δανειστές και να εξοφληθεί το απεχθές δάνειο που θα διέγραφε μερικώς με το που θα ανέλαβε την εξουσία.

Συγκεκριμένα: Εχθές δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση (που θα κρατήσει έως την 16 Μαρτίου 2015, 14:00) το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. Πως θα γίνει η επανεκκίνηση;;;; Με την καταβολή σε 100 δόσεις των “ οφειλών ” που έχουν προκληθεί κυρίως λόγω υπέρογκης και αντισυνταγματικής φορολογίας, με την κατάργηση και εκκαθάριση της εταιρείας Παράκτιο Μέτωπο που είχε συσταθεί για την αξιοποίηση του παραλιακού μετώπου και με την συγχώνευση δια απορρόφησης από το ΤΑΙΠΕΔ της «Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου Ανώνυμη Εταιρεία» (ΕΤΑΔ Α.Ε.) ! Όσο για το ΤΑΙΠΕΔ σας θυμίζω ότι ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2011 με στόχο να «αξιοποιηθεί» η ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου. Η διάρκεια του ταμείου έχει οριστεί, αρχικά, στα έξι(6) έτη. Ο ιδρυτικός του νόμος 3986/2011, περιλαμβάνει τις εξής διατάξεις:
1. Με τα έσοδα των ιδιωτικοποιήσεων θα πληρώνονται αποκλειστικά οι δανειστές. (άρθρο 1, παράγρ. 2)
2. Το Δημόσιο παραιτείται από τα έσοδα που προκύπτουν από την ιδιωτική περιουσία του και τα παραχωρεί στο ΤΑΙΠΕΔ. (άρθρο 2, παράγρ. 5)
3. Ότι ιδιωτικοποιείται δε μπορεί να αναμεταβιβαστεί στο Ελληνικό Δημόσιο με οποιονδήποτε τρόπο. (άρθρο 2, παράγρ. 7)
4. Μπορεί να γίνει αναγκαστική απαλλοτρίωση σε εμπράγματα δικαιώματα τρίτων (π.χ. ιδιωτών) αν κρίνονται αναγκαία για ένα επενδυτικό σχέδιο. Τη δαπάνη της απαλλοτρίωσης τη πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο και όχι ο επενδυτής (άρθρο 2, παράγρ. 8) κλπ κλπ
Πέραν της ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου που σύμφωνα με τον νόμο 3986/2011 θα μεταβιβαζόταν σταδιακά μέχρι το 2015, με τον νόμο 4038/2012 (γνωστό ως πολυνομοσχέδιο-Ιανουάριος 2012), στο άρθρο 7, αποφασίσθηκε να μεταβιβαστούν στο ΤΑΙΠΕΔ και ΟΛΑ τα υπόλοιπα ακίνητα στην χώρα, που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο, σε Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου ή σε δημόσιες επιχειρήσεις που συμμετέχει το Ελληνικό Δημόσιο. Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ: ΤΑΙΠΕΔ – Το ταμείο αξιοποίησης ιδιωτικής περιουσίας Δημοσίου που ξεπουλάει την Ελλάδα
Τώρα δείτε από περιέργεια το ΜΗΤΡΩΟ ΑΚΙΝΗΤΩΝ της ΕΤΑΔ Α.Ε.
Η ΕΤΑΔ Α.Ε. διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο ακινήτων το οποίο περιλαμβάνει 277 τουριστικά ακίνητα ανά την Ελλάδα, με σημαντική ποικιλία όπως τα πρώην Ξενοδοχεία Ξενία, Μαρίνες, Κάμπινγκ, Γκολφ, Χιονοδρομικά Κέντρα, Μουσεία, Σπήλαια, Τουριστικά Περίπτερα, Ιαματικές Πηγές αλλά και σημαντικού μεγέθους και προοπτικών εκτάσεις προς τουριστική αξιοποίηση, 12 Ολυμπιακά Ακίνητα, καθώς και 71.000 περίπου τίτλους ακινήτων της ιδιωτικής περιουσίας του ελληνικού Δημοσίου.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ
Το χαρτοφυλάκιο των δημοσίων ακινήτων (ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου) περιλαμβάνει ένα σύνολο εβδομήντα μίας περίπου χιλιάδων περιουσιακών στοιχείων, όπως συνοπτικά ταξινομούνται στον πίνακα που ακολουθεί:
Είδος Ακινήτου Αριθμός Έκταση*
Αστικά 11.937 56.622.815
Αγροτικά 23.928 1.227.927.641
Παράκτια 2.187 161.968.315
Γήπεδα 7.373 127.161.163
Νησιά 597 233.088.958
Δάση 632 556.800.718
Αρχαιολογικοί χώροι 538 6.229.914
Οικισμοί 209 987.769
Λοιπά 24.058 1.057.084.202
Σύνολο 71.459 3.427.871.494
(*) Σε m2
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ
Το χαρτοφυλάκιο τουριστικών ακινήτων περιλαμβάνει ακίνητα σε όλη την Ελλάδα, τα οποία χαρακτηρίζονται τόσο από την ιστορική και πολιτιστική τους αξία όσο και από το φυσικό τους κάλλος. Σε αρκετά από αυτά είχαν αναπτυχθεί από τον ΕΟΤ τουριστικές υποδομές, ενώ υπάρχουν και σημαντικής επιφάνειας και προοπτικών ακίνητα, που αποτελούν την κρυμμένη δυναμική του τουριστικού χαρτοφυλακίου της Χώρας.
Είδος Ακινήτου Αριθμός
Μεγάλες εκτάσεις * 27
Μαρίνες 7
Ξενοδοχεία Ξενία 31
Τουριστικά Περίπτερα 26
Ιαματικές πηγές 20
Campings 12
Χιονοδρομικά κέντρα 3
Συνοριακοί σταθμοί 2
Λοιπές εκτάσεις/Αιγιαλοί 136
Μνημεία 2
Νησίδες 6
Σπήλαια 1
Αρχοντικά 4
Σύνολο 277
(*) Με επιφάνεια > 100.000 m2
ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ
Πρόκειται για ένα σύνολο 12 από τα 23 συνολικά συγκροτήματα, τα οποία κατασκευάστηκαν για τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004». Οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις που περιλαμβάνονται σήμερα στο χαρτοφυλάκιο της ΕΤΑΔ ΑΕ είναι οι εξής:
Ονομασία Ακινήτου Εμβαδόν
γηπέδου*
1. Ολυμπιακό Κέντρο Νίκαιας 44
2. Ολυμπιακός Πόλος Φαλήρου 757
3. Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο Μαρκόπουλου 1.029
4. Ολυμπιακό Σκοπευτήριο Μαρκόπουλου 306
5. Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο Σχινιά 2.002
6. Ολυμπιακό Κέντρο Άνω Λιοσίων 79
7. Κέντρο Γραπτού Τύπου 14
8. Ολυμπιακό Κέντρο Γαλατσίου 93
9. Ολυμπιακό Κέντρο Γουδή -
10. Παμπελοποννησιακό Στάδιο 152
11. Παγκρήτιο Στάδιο 198
12. Πανθεσσαλικό Στάδιο 126
Σύνολο 4.800
(*) Στρέμματα

Στην επίσημη ιστοσελίδα του ΤΑΙΠΕΔ  μπορείτε να δείτε το χαρτοφυλάκιο του, ποιες ιδιωτικοποιήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη , πόσα λεφτά  “κονόμησαν” έως τώρα κλπ 

ΤΕΛΟΣ,
Η Αναπληρώτρια Υπουργός Οικονομικών Νάντια-Όλγα Βαλαβάνη ​και ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Δημήτρης Στρατούλης, ​καλ​ούν​ όλους τους πολίτες και κάθε κοινωνικό εταίρο να συμμετάσχουν ​από σήμερα ​στη διαβούλευση και να καταθέσουν τις προτάσεις τους μέχρι και την Δευτέρα 16 Μαρτίου στις 14:00​,​ προκειμένου​ να ​συμβάλλ​ουν​ στη​ βελτίωση των διατάξεων του προτεινόμενου νομοσχεδίου.
ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


ΣΧΕΤΙΚΑ 
- Το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ και η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
- ΕΓΚΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ ! Δείτε τι έδωσαν με μια διυπουργική απόφαση στο ΤΑΙΠΕΔ (Τι ;; Εν ενεργεία στρατόπεδα και στρατιωτικά αεροδρόμια, τις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ πριν την κατάργηση της, Ανταλλάξιμα Ακίνητα κλπ)
- Tag Archives: Ιδιωτικοποιήσεις
- Φορολογία 2014 – Ληστεία μετά φόνου σε εξέλιξη (χαρακτηριστικά παραδείγματα υπερφορολόγησης) [το δεύτερο μέρος εδώ]
- Οι φόροι στην περιουσία είναι καραμπινάτη ληστεία !
Μαθήματα Φορολογικής Πολιτικής 2010-2015 /Αγωγή αδικαιολογήτου πλουτισμού του δημοσίου
Υπερφορολογική γενοκτονία


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ:

  1. Σημειώστε σας παρακαλώ και το γεγονός ότι από τον Μάρτιο του 2013 οι εκπρόσωποι εταιρειών υπό αποκρατικοποίηση ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΥΛΙΑ

    Από την “Μαύρη Βίβλος της Ντροπής” της διακυβέρνησης Σαμαρά που συνέταξε προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ
  2. Άρθρο 24 – Κατάργηση / Εκκαθάριση της «ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.» – Συγχώνευση δια απορρόφησης από το ΤΑΙΠΕΔ της «ΕΤΑΔ Α.Ε.»
    1. α. Η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.» που συστάθηκε με το άρ. 16 του ν. 4146/2013 (Α’ 90) τίθεται σε εκκαθάριση και καταργείται.
    β. Το σύνολο των εκτάσεων, κτιρίων και εγκαταστάσεων που μεταβιβάστηκαν στην εταιρεία «ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.» με κοινές αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και των κατά περίπτωση αρμοδίων Υπουργών, επανέρχονται από το χρόνο μεταβίβασής τους, στον φορέα από τον οποίο παραχωρήθηκαν.
    2. Η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Ανώνυμη Εταιρεία» (ΕΤΑΔ Α.Ε.) που συστάθηκε με την ΚΥΑ με αρ. Δ6Α 1162069 ΕΞ 2011 (Β’ 2779), δυνάμει του άρ. 14Β ν. 3429/2005 (Α’314), όπως ισχύει, απορροφάται από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε. (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. Α.Ε.).
    3. Με κοινή υπουργική απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και των κατά περίπτωση αρμοδίων υπουργών ρυθμίζονται τα επιμέρους θέματα και οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή των ανωτέρω παραγράφων του παρόντος άρθρου.
    • και λίγα σχόλια από την δημόσια διαβούλευση :
      13 Μαρτίου 2015, 19:22 | Βασιλική β
      ΤΑΙΠΕΔ – ΕΤΑΔ – ΠΑΡΑΚΤΙΟ είναι φορείς που ιδρύθηκαν σε εφαρμογή των μνημονιακών υποχρεώσεων της χώρας για το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Η ουσία του ζητήματος βρίσκεται στο ότι δεν καταργούνται και οι τρεις, όπως θα έπρεπε. Δεν είναι πολύς ο καιρός που έχει περάσει για να ξεχάσουμε την σφοδρή κριτική που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ σαν αντιπολίτευση στο ΤΑΙΠΕΔ για τους στόχους που αυτό καλείται να εξυπηρετήσει. Οι υπάλληλοι σε αυτούς τους φορείς προσλήφθηκαν όταν χιλιάδες άλλοι έμπαιναν σε κινητικότητα – διαθεσιμότητα – απόλυση, και μάλιστα σε κρίσιμους τομείς, όπως η εκπαίδευση, η υγεία, η αυτοδιοίκηση, το υπουργείο πολιτισμού, περιβάλλοντος, κλπ, κλπ. Οι πολίτες έχουμε δικαίωμα να πληροφορηθούμε τον τρόπο πρόσληψης και το καθεστώς εργασιακών σχέσεων σε αυτούς τους φορείς.
      3 Μαρτίου 2015, 14:14 | Ελισάβετ Κουτσούκη
      Ένας από τους σκοπούς της ίδρυσης της εταιρείας «ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.» ήταν η απόλυτη προστασία-κατοχύρωση της δημόσιας περιουσίας και η περαιτέρω διαχείριση και αξιοποίησή της προς όφελος των πολιτών και της ελληνικής οικονομίας. Η εταιρεία δεν είχε διακίωμα να πουλήσει δημόσια γη. Αντίθετως, θα την αξιοποιούσε. Θα διαχειριζόταν ένα από τα μεγαλύτερα έργα ανάπλασης στη Μεσόγειο, την αναδιαμόρφωση του παραλιακού Αττικού Μετώπου από το ΣΕΦ έως το Σούνιο, γνωστού και ως «Αθηναϊκή Ριβιέρα». Πέρα από την αξιοποίηση τεράστιων εκτάσεων που μέχρι τώρα είναι αφημένες στην τύχη τους και ριμάζουν (βλέπε camping Βούλας και Β’ ακτή Βούλας) ή π.χ. στην τύχη ιδιωτών που μίσθωσαν φιλέτα με την υπογραφή του τότε κραταιού Υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου με τον κ.Μαντωνανάκη (βλέπε Λαγονήσι), πέρα από την ανάπτυξη που θα γνώριζε η περιοχή, πέρα από τις εκατοντάδες θέσεις εργασίας που θα δημιουργούνταν, πέρα από τη ρητή δέσμευση του ιδρυτικού της νόμου για την κατοχύρωση της ελεύθερης πρόσβασης των πολιτών στη θάλασσα και για τον πλήρη σεβασμό – εφαρμογή των υφιστάμενων πολεοδομικών, περιβαλλοντικών κλπ διατάξεων, η εταιρεία έδινε δουλειά και σε 34 ανθρώπους (20 προσλήφθηκαν μετά από ανοιχτό διαγωνισμό με κριτήρια ΑΣΕΠ και 14 με συμβάσεις), μηχανικούς, δικηγόρους, οικονομολόγους και διοικητικούς υπαλλήλους, οι οποίοι κινδυνεύουν τώρα να την χάσουν, γιατί χωρίς καμία ανακοίνωση, χωρίς καμία ενημέρωση, με ένα άρθρο κι ένα νόμο -ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ- βάζουν λουκέτο στην εταιρεία. Η απόφαση είναι καθαρά πολιτική και απολύτως λανθασμένη, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Το Κράτος μόνο κερδισμένο θα έβγαινε από την ύπαρξη και τη διατήρηση της εταιρείας (ανάπτυξη, κέρδη στο ταμείο του και όχι στο χρέος, καταπολέμηση της ανεργίας).
      13 Μαρτίου 2015, 13:36 | Κ.Ρ
      Το ΤΑΙΠΕΔ που αποτελεί μέρος του μνημονιακού μεσοπρόθεσμου συνεχίζει να υπάρχει, ενώ η εταιρεία που συστάθηκε με σκοπό την αξιοποίηση των εκτάσεων προς όφελος των εθνικών προϋπολογισμών καταργείται και οι εργαζόμενοι μένουν στο δρόμο με ένα άρθρο, ενός νόμου.
      13 Μαρτίου 2015, 05:25 | ΒΑΣΩ ΔΑΛΗΑΝΗ
      ΝΤΡΟΠΗ σας. Εσείς που θα κουρεύατε 70% του χρέους, περνάτε στον ΤΑΙΠΕΔ
277 ακίνητα της ΕΤΑΔ. Χάρισμα στους δανειστές. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ, αλλιώς πάψτε να μας επικαλείστε, επειδή κάναμε το λάθος και σας πιστέψαμε.
ΒΑΣΩ ΔΑΛΗΑΝΗ
    • 14 Μαρτίου 2015, 16:51 | Δήμος Γεωργίου
      Να αποσυρθεί το άρθρο 24 παρ. 2.ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔΔελτίο Τύπου 13/3/2015Με το άρθρο 24 παρ. 2 σε άσχετο νομοσχέδιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ, που αφορά σε ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών, όχι μόνο δεν καταργείται το ΤΑΙΠΕΔ αλλά αντίθετα η ΕΤΑΔ ΑΕ – στην οποία ανήκουν όλα τα ακίνητα του δημοσίου, συμπεριλαμβανομένων και των Ολυμπιακών Ακινήτων και η περιουσία του ΕΟΤ – απορροφάται από το ΤΑΙΠΕΔ.
      Σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο 3986/2011 του ΤΑΙΠΕΔ, όπως ισχύει σήμερα, προβλέπεται η αξιοποίηση, συμπεριλαμβανομένης και της πώλησης, των ακινήτων που περιέρχονται στο ΤΑΙΠΕΔ προκειμένου το αντίτιμο να δοθεί στην εξόφληση του χρέους.
      Στο ίδιο άρθρο 24 παρ. 1 καταργείται μεν η Παράκτιο Μέτωπο ΑΕ αλλά όλο σχεδόν το παράκτιο μέτωπο Σαρωνικού έχει περιέλθει με την παράγραφο 2 στο ΤΑΙΠΕΔ, καθώς ανήκει στην ΕΤΑΔ ΑΕ.
      Όσοι αγωνιστήκαμε μαζί και με τον ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση κατά της εκποίησης της δημόσιας περιούσιας από το ΤΑΙΠΕΔ δεν αποδεχόμαστε τα τετελεσμένα. Καλούμε την κυβέρνηση να αποσύρει το άρθρο 24 παρ. 2 .
      14 Μαρτίου 2015, 15:22 | Μαίρη Β.
      «Δε μπορώ να σας υποσχεθώ πως θα εμποδίσουμε το ΤΑΙΠΕΔ γιατί πολύ απλά την άλλη μέρα των εκλογών δε θα υπάρχει ΤΑΙΠΕΔ,υποσχόταν ο πρωθυπουργός και το συγκεκριμένο ζήτημα της διακοπής της εκποίησης της χώρας ήταν ο βασικότερος λόγος που σας τιμήσαμε με την ψήφο μας.
      Το να μας δίνετε σε διαβούλευση την κατάργηση της ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ και την γιγάντωση του ΤΑΙΠΕΔ που όχι μόνο δεν καταργείται αλλά παίρνει προίκα και το ΕΤΑΔ, χωρίς να λέτε τι θα κάνετε μετά και θεωρώντας πως δεν έχουμε ξεσκονίσει αρκετοί από μας τόσο τον ιδρυτικό του ΤΑΙΠΕΔ όσο και το μεσοπρόθεσμο του ’11, είναι τουλάχιστον υποτίμηση της νοημοσύνης των ενεργών πολιτών που θα θέλατε να έχετε υποστηρικτές στο δύσκολο αγώνα που διεξάγετε
    • 15 Μαρτίου 2015, 10:20 | Βαρβάρα Χρόνη
      ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΩΡΑ… Κανείς πολίτης δεν έδωσε το δικαίωμα σε καμιά κυβέρνηση για σύσταση, συνέχιση και πολύ περισσότερο εμπλουτισμό του ΤΑΙΠΕΔ. «ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ, αλλιώς πάψτε να μας επικαλείστε, επειδή κάναμε το λάθος και σας πιστέψαμε». Κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ και σταμάτημα των ιδιωτικοποιήσεων, όπως είχατε προαναγγείλει και γι’ αυτό είστε εκεί που είστε, αλλιώς θα ήσασταν μαζί με τους άλλους. Να αποσυρθεί το άρθρο ΧΘΕΣ! Αυτή η γραμμή είναι εξαιρετικά κόκκινη για να την πάρετε πίσω…
      15 Μαρτίου 2015, 10:31 | Δ.Ε
      Αναρωτιέμαι πώς ακριβώς το κλείσιμο μιας εταιρείας που οραματιζόταν καλύτερες παραλίες για τους κατοίκους της Αθήνας και τους επισκέπτες της, έργα ανάπλασης και ανάπτυξης στο παράκτιο μέτωπο που θα απευθύνονταν σε όλους μας ανεξαιρέτως (η ανάπλαση και δημιουργία πάρκου στο Φαληρικό Όρμο ήταν ένα από αυτά) και που θα δημιουργούσε εκατοντάδες θέσεις εργασίας τόσο κατά την κατασκευή όσο και κατά τη λειτουργία των αντίστοιχων έργων βοηθάει στο παραμικρό την επανεκκίνηση της οικονομίας. Επιπλέον, πώς ακριβώς εντάσσεται η απόλυση οποιωνδήποτε εργαζομένων στα πλαίσια αριστερής φιλολαϊκής πολιτικής και πολιτικής καταπολέμησης της ανεργίας; Το να αυτοαποκαλείσαι αριστερός είναι πολύ εύκολο, το να είσαι πραγματικά όμως φαίνεται στις πράξεις και όχι στα λόγια. Να υπενθυμίσω λοιπόν σε όσους προτείνουν και πρόκειται να ψηφίσουν το νομοσχέδιο ότι το δικαίωμα στην εργασία είναι δικαίωμα όλων μας και δε μπορεί να μας το στερήσει κανείς. Δεν μπορούμε να διαχωρίζουμε τους εργαζόμενους στην ΕΡΤ, τις καθαρίστριες του Υπουργείου Οικονομικών, τους εργαζόμενους στην ΕΤΑΔ και το ΤΑΙΠΕΔ από αυτούς στην ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ. Είναι όλοι τους ίσοι και έχουν τα ίδια δικαιώματα στην εργασία. Απολύοντας λοιπόν τους εργαζόμενους μιας εταιρείας που τα έσοδά της πήγαιναν απευθείας στον κρατικό προϋπολογισμό και που οι ίδιοι ήταν ενταγμένοι στο ενιαίο μισθολόγιο τους θεωρείς ουσιαστικά το «αγκάθι» της ελληνικής οικονομίας. Παράλληλα όμως, όντας κυβέρνηση, γιγαντώνεις μια εταιρεία (και δεν αναφέρομαι στο απασχολούμενο προσωπικό, αλλά στη συγκέντρωση του συνόλου της Δημόσιας Ακίνητης Περιουσίας στο ΤΑΙΠΕΔ) που ως αξιωματική αντιπολίτευση τις πράξεις της, τις χαρακτήριζες εκποίηση του δημόσιου πλούτου στα χρόνια της μνημονιακής συγκυβέρνησης. Τι έχει αλλάξει λοιπόν από τότε μέχρι σήμερα και πώς ακριβώς εφαρμόζεται με πράξεις η λεγόμενη αντιμνημονιακή πολιτική της κυβέρνησης;
  3. Παραβίαση Αρχών Δημοκρατίας, Σύσταση διεθνούς εγκληματικής οργάνωσης με σκοπό το κέρδος, Καρτέλ κατά κράτους μέλους της Ε.Ε, κατά της αξίας του νομίσματος του ευρώ, Ευρωαπάτη (διακρατική υπερεθνική ζημία απόκρυψη αξίας ενεργητικού ) υποθήκης κρατικού χρέους η από 3/5/2010 προσυμφωνημένη ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΙΣΤΩΤΩΝ, καρτέλ κατά οικονομίας Κράτους μέλους εις βάρος του ευρώ, υπέρ Κράτους, Ευθύνη ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ οφέλη αυτής της διακρατικής συμφωνίας, υπέρ Γερμανικού κρατικού συμφέροντός, εις βάρος του ευρωπαϊκού οικονομικού χώρου, στην δανειακή σύμβαση πιστωτών του ελληνικού δημοσίου χρέους, 8/5/2010 πρώτη Συνθήκη Δανειακής Διευκόλυνσης ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ (Διακρατική σύμβαση (εθνικό δίκαιο) που ναι μεν διέπεται από το αγγλικό δίκαιο αλλά τα συμβαλλόμενα μέρη θα πρέπει επιπροσθέτως να σέβονται και το ενωσιακό τηρούμενης της Αρχής της Υπεροχής Καταχρηστικό όταν κράτος εφαρμόζει το εθνικό του δίκαιο, δεν συνάδει με το σύστημα του δικαίου της Ένωσης), μελών της ζώνης του ευρώ εις βάρος του ΕΥΡΩ, (Παραβίαση Συλλογικότητας, καταχρηστική συμπεριφορά, κατά κράτους, η Ελληνική Δημοκρατία δεν συμβάλλεται) διεθνούς οικονομικού χαρακτήρα συνθήκη, αιτία η αποξένωση από συλλογικά ευρωπαϊκά όργανά από τις 8/10/2010,
    (11/4/2010 ΔΗΛΩΣΗ ΕΥΡΩΟΜΑΔΑΣ) μη βιωσιμότητα προγραμμάτων χρηματοδοτικής διευκόλυνσης, αλλοτρίωση έννομων οικουμενικών Αγαθών, αξία Ζωής, ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ- κρατικών οικουμενικών δημοσίων αγαθών , δημόσιας περιουσίας, κράτους μέλους απόκρυψη αξιας αυτών από δόλο, εις βάρος της ζώνη ΟΝΕ – ΕΥΡΩ. Απόκρυψη από δόλο ελάχιστης τιμής αξίας Ζωής 10 εκτμ Ελλήνων (ελάχιστη αξία 2,5 τρις ύψιστο αγαθό δεν αποτιμάται) ως εξωτερικό χρέος, ιδιωτικής περιουσίας αυτών όπως τα διεθνή – ευρωπαικα λογιστικά Χρηματοοικονομικά Πρότυπα (ΔΧΛΠ) , καθαρής περιουσίας Κ.Π αξίας ΤΑ..Ι.ΠΕ.Δ.) έννομου αγαθού ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
    Μάαστριχτ Παράγωγο κοινοτικό δίκαιο: Όλες οι πράξεις των κοινοτικών οργάνων εις βάρος υποκειμένων δικαίου (ελληνικου λαου) που αφορούν τον διοικούμενο που είναι οικονομικά ενεργός (στην κοινότητα ο «μεγάλος εχθρός» δεν είναι ο διοικούμενος αλλά τα εθνικά όργανα, το κοινοτικό δίκαιο βοηθά τον διοικούμενο (ως µοχλό για την επιβολή του κοινοτικού κανόνα) να βρει το δίκιο του
    Αίτημα Έκδοσης Εισαγγελικής Διασυνοριακής Παραγγελίας (18/02/2015)
    Ελληνική Δημοκρατία
    Γραφείο Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος Υπόψιν: Εισαγγελέα Διαφθοράς, Κο Ιωάννη Δραγάτση
    Αίτημα: της “Hellenic Development Beteiligungs AG” με Αρ. Μητρώου HRB 68648,
    εδρεύουσας επί της οδού Huttenstrasse 3, Ντίσελντορφ της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας
    http://www.hdb-ag.de/?cat=14&lang=gr
    Σχετικά:
    1/ Συμφωνία πιστωτών, 08/05/2010 ΕΔΩ
    2/ Σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης, 08/05/2010 ΕΔΩ
    3/ Αλληλογραφία με την καγκελάριο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας Dr. Angela Merkel:
    α/ Η από 26/04/2012 ηλεκτρονική απάντησή τους ΕΔΩ και β/ Η από 04/05/2012 απάντησή μας και καταγγελία μου ΕΔΩ
    4/ Έκθεση 28/02/14 Ευρωπαϊκής Επιτροπής ( ΤΡΟΙΚΑ -ΕΚΤ-ΕΠΙΤΡΟΠΗ) ΕΔΩ
    5/ Λόγοι παρέμβασης στο ελεγκτικό συνέδριο στην Ελληνική Δημοκρατία ΕΔΩ
    6/ Ν6 Παραβίαση Οικονομικού Συντάγματος Μάαστριχτ – HDB AG ΕΔΩ
    7/ Ν1.4.F Εταιρικό Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα G.HDBOND ΕΔΩ
    8/ Δημόσια προσφορά μας “Ελλήνων Πολιτεία” ΕΔΩ
  4. Π. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
    του Προκόπη Παυλόπουλου
    Βουλευτή, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών
    (στην εφημερίδα Real News της 22/7/2012)
    Ιδίως κατά την παρούσα φάση της δεινής οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη Χώρα παρίσταται, μεταξύ άλλων, εξαιρετικά επιτακτική η ανάγκη αφενός ιδιωτικοποιήσεων. Ήτοι ευρείας υιοθέτησης μεθόδων και πρακτικών ιδιωτικής οικονομίας και, συνεπώς, ιδιωτικού δικαίου
    και στο πεδίο συγκεκριμένων δραστηριοτήτων του Δημοσίου. Και, αφετέρου, αποκρατικοποιήσεων. Ήτοι εκχώρησης σε εκπροσώπους του ιδιωτικού τομέα δράσεων, οι οποίες ανήκαν ως τώρα στο Δημόσιο και τους φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Όπως όμως είναι ευνόητο κυρίως οι αποκρατικοποιήσεις, ακριβώς επειδή σηματοδοτούν ουσιαστική αποξένωση των κρατικών οργάνων από αρμοδιότητες που σήμερα ασκούν, πρέπει να διεκπεραιωθούν lege artis. Δηλαδή πρωτίστως σύμφωνα με τους κανόνες, τους οποίους θεσπίζουν οι σχετικές διατάξεις του Συντάγματος.
    I. Το ισχύον Σύνταγμα, από πλευράς «θεσμικής ιδεολογίας» ως προς το κοινωνικοοικονομικό γίγνεσθαι, υιοθετεί το πρότυπο του, κευνσιανής προέλευσης, λελογισμένου κρατικού παρεμβατισμού, ο οποίος:
    Α. Πρώτον, δρομολογείται μόνο κατ’ εξαίρεση. Και ειδικότερα όταν και όπου τούτο απαιτείται προκειμένου να διασφαλισθεί η ομαλή λειτουργία της οικονομίας της αγοράς, εφόσον αυτή έχει διαταραχθεί ουσιωδώς από στρεβλώσεις της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Χαρακτηριστικές είναι οι διατάξεις του άρθρου 106 παρ. 2 του Συντάγματος, σύμφωνα με τις οποίες «η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν επιτρέπεται να αναπτύσσεται σε βάρος της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ή προς βλάβη της εθνικής οικονομίας».
    Β. Δεύτερον, e contrario αντιτίθεται στις περί «αυτορρύθμισης» αντιλήψεις του νεοφιλελευθερισμού, του οποίου οι εφαρμογές στην πράξη οδηγούν στην ανεξέλεγκτη δράση –και, τελικώς, στην επικυριαρχία- των αγορών. Άρα, κατ’ αποτέλεσμα, στην περιθωριοποίηση της οιασδήποτε κρατικής εποπτείας επί της οικονομίας.
    II. Ο πυρήνας της προαναφερόμενης «θεσμικής ιδεολογίας» του λελογισμένου κρατικού παρεμβατισμού συνάγεται, κατά βάση, από:
    Α. Αυτό τούτο το Σύνταγμα. Αντιπροσωπευτικός προς μια τέτοια κατεύθυνση είναι ο συνδυασμός των διατάξεων των άρθρων 2 παρ. 1 (σεβασμός και προστασία της αξίας του ανθρώπου), 5 παρ. 1 (ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας) και 23 παρ. 2, 29 παρ. 3, 106 παρ. 3, οι οποίες καθιερώνουν καθεστώς ειδικής προστασίας των «επιχειρήσεων δημόσιου χαρακτήρα ή κοινής ωφέλειας, που η λειτουργία τους έχει ζωτική σημασία για την εξυπηρέτηση βασικών αναγκών του κοινωνικού συνόλου».
    Β. Από τη νομολογία, ιδίως δε από εκείνη του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία ερμηνεύει τις προμνημονευόμενες συνταγματικές διατάξεις. Αναφέρω ενδεικτικώς τα Πρακτικά Επεξεργασίας 158, 159/1992, 32-34, 38, 242/1998, 355/2006 και τις αποφάσεις 3818/1997, 1934/1998, 1999/2000, 866, 1512, 2166/2002, 1212/2012. Η νομολογία αυτή:
    1. Από τη μια πλευρά προσδιορίζει ποια είναι τα κατά το Σύνταγμα ζωτικής σημασίας αγαθά για το κοινωνικό σύνολο, των οποίων η διασφάλιση, κατά συνέπεια, συνιστά πραγματική δημόσια υπηρεσία (π.χ. ενέργεια, ύδρευση, επικοινωνίες, αστικές συγκοινωνίες).
    2. Και, από την άλλη, διευκρινίζει ότι, λόγω της κατά τ’ ανωτέρω εξαιρετικά κρίσιμης για το κοινωνικό σύνολο φύσης των δημόσιων αυτών υπηρεσιών, το Δημόσιο δεν μπορεί να τις παραχωρήσει άνευ ετέρου σε ιδιώτες, παρά μόνον εφόσον διατηρεί ουσιαστική εποπτεία επ’ αυτών. Εποπτεία η οποία εγγυάται την εύρυθμη, με βάση το δημόσιο σκοπό που υπηρετούν, οργάνωση και λειτουργία τους.
    III. Κατά λογική συνέπεια, από τις διατάξεις του Συντάγματος και τη νομολογία συνάγονται και τ’ ακόλουθα:
    Α. Οι οικονομικές δραστηριότητες του Δημοσίου διακρίνονται σε:
    1. Κοινές. Δηλαδή σε δραστηριότητες οι οποίες δεν συνδέονται αναποσπάστως με τη λειτουργία δημόσιων υπηρεσιών που έχουν ως αποστολή την εξυπηρέτηση βασικών αναγκών του κοινωνικού συνόλου.
    2. Και σε ζωτικές. Δηλαδή σε δραστηριότητες που, από την ίδια τη φύση τους, είναι δημόσιου χαρακτήρα ή κοινής ωφέλειας, επειδή έχουν μέγιστη σημασία για την εξυπηρέτηση βασικών αναγκών του κοινωνικού συνόλου.
    Β. Επέκεινα, οι ζωτικές αυτές δραστηριότητες, οι οποίες συνιστούν έτσι τον πυρήνα συνταγματικώς κατοχυρωμένων δημόσιων υπηρεσιών και οι αντίστοιχες αρμοδιότητες:
    1. Πρώτον, δεν είναι δυνατό να εκχωρηθούν, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, πλήρως σε ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα.
    2. Δεύτερον, και όλως αντιθέτως, πάντοτε θα τελούν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, υπό την ευθύνη του Δημοσίου, προκειμένου τα lato sensu όργανα του τελευταίου να διασφαλίζουν τουλάχιστον τις εξής τρεις αρχές ομαλής λειτουργίας των κατά περίπτωση δημόσιων υπηρεσιών, που εξυπηρετούν βασικές ανάγκες του κοινωνικού συνόλου:
    α) Της ισότητας. Ήτοι της ισότιμης πρόσβασης των μελών του κοινωνικού συνόλου στις ζωτικής σημασίας παροχές τους.
    β) Της συνέχειας. Ήτοι της απρόσκοπτης λειτουργίας τους, έτσι ώστε ν’ αποφεύγονται οι αρρυθμίες σε καίριας ευαισθησίας τομείς της κοινωνικής ζωής.
    γ) Της ποιότητας. Ήτοι της εγγύησης εκείνου του επιπέδου παροχής αγαθών, το οποίο αντιστοιχεί στο στοιχειωδώς απαραίτητο, σύμφωνα με την αξία του ανθρώπου και την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του, status του εν γένει κοινωνικού κράτους.
    Γ. Συμπερασματικώς, είναι αδύνατη η πλήρης αποκρατικοποίηση των ζωτικής σημασίας για το κοινωνικό σύνολο δημόσιων υπηρεσιών. Κατά λογική ακολουθία:
    1. Το Δημόσιο οφείλει ν’ ασκεί πάντοτε επ’ αυτών τον απαιτούμενο έλεγχο, με τα χαρακτηριστικά που εκτέθηκαν προηγουμένως.
    2. Ο έλεγχος αυτός μπορεί να έχει τη μορφή:
    α) Είτε της απ’ ευθείας διαχείρισης, μέσω κεντρικής ή αποκεντρωμένης κρατικής μονάδας ή ανεξάρτητης αρχής.
    β) Είτε της εποπτείας επί του προς τούτο ιδρυόμενου νομικού προσώπου του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
    γ) Είτε της σύμβασης παραχώρησης σε ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα. Το μεγαλύτερο όμως μέρος της σύμβασης αυτής έχει κανονιστικό περιεχόμενο. Γεγονός που επιτρέπει στο Δημόσιο να διατηρεί τον έλεγχο επί της δημόσιας υπηρεσίας και να παρεμβαίνει, ακόμη και μονομερώς, όποτε τούτο κρίνεται απαραίτητο για την απρόσκοπτη άσκηση των αρμοδιοτήτων της.
    3. Όταν η ζωτικής σημασίας δημόσια υπηρεσία οργανώνεται με τη μορφή δημόσιου νομικού προσώπου ή μέσω σύμβασης παραχώρησης, η εποπτεία του Δημοσίου είναι πλήρης. Δηλαδή το Δημόσιο, πάντοτε κατά τις κείμενες διατάξεις, μπορεί να παρεμβαίνει προληπτικώς και κατασταλτικώς και ν’ ασκεί όχι μόνον έλεγχο νομιμότητας αλλ’ ακόμη και έλεγχο σκοπιμότητας. Και τούτο διότι ο συνταγματικός περιορισμός της εποπτείας αποκλειστικώς σε κατασταλτικό έλεγχο νομιμότητας αφορά μόνο τα ΑΕΙ και τους ΟΤΑ, όπως σαφώς προκύπτει από τις διατάξεις των άρθρων 16 παρ. 5 και 102 παρ. 4 του Συντάγματος αντιστοίχως.
    Επισημαίνεται ότι προς την κατεύθυνση των διατάξεων του Συντάγματος που αφορούν τις ως άνω εγγυήσεις σχετικά με τις αποκρατικοποιήσεις κινείται, αμέσως ή εμμέσως, και σημαντικό τμήμα του ευρωπαϊκού δικαίου, όπως τούτο συντίθεται ιδίως από τους κανόνες του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και αρκετών Διεθνών Συμβάσεων Εργασίας.
    Εν τέλει δε υπενθυμίζεται ότι με βάση αυτούς τους θεσμικούς όρους εξελίχθηκε το ευρύτατο (ύψους 10 δισ. ευρώ περίπου) πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, το οποίο εφάρμοσε η Κυβέρνηση Κ. Καραμανλή μεταξύ 2004-2009
    http://zouzouniblog.blogspot.com/2012/07/blog-post_3378.html
    ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
    Ο Προκόπης Παυλόπουλος είναι ο καινούργιος πρόεδρος δημοκρατίας. Ορκίστηκε μια μέρα μετά την έναρξη της δημόσιας ” διαβούλευσης”
  5. «Όχι» από 161 θεσμικούς φορείς στην πώληση των αεροδρομίων

    Την ακύρωση της άκρως επιζήμιας για την οικονομία, όπως λένε, δρομολογούμενης αποκρατικοποίησης των Περιφερειακών Αερολιμένων, την κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ και του θεσμικού του ρόλου και την άμεση αναβάθμιση των Περιφερειακών Αερολιμένων για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας τους ζητούν με ψήφισμά τους προς τον πρωθυπουργό και τους αρμόδιους υπουργούς, 161 θεσμικοί φορείς και συλλογικότητες, της «Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων».
    Στο ψήφισμα επισημαίνεται ότι οι περισσότεροι Κρατικοί Αερολιμένες, βρίσκονται στις νησιωτικές Περιφέρειες της Ελλάδας (των Ιονίων Νήσων, της Κρήτης, της Δωδεκανήσου, του Αιγαίου), γεγονός που τους καθιστά άκρως αναγκαίους για την ενδοπεριφερειακή κοινωνική συνοχή, την αναπτυξιακή προοπτική των νησιών και την εθνική ασφάλεια.
    Παράλληλα τονίζουν ότι είναι απόλυτα κερδοφόρες και βιώσιμες επιχειρήσεις υπό δημόσιο έλεγχο και διοίκηση, ενισχύουν σημαντικά τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο και έχουν άμεσες δυνατότητες αύξησης της αποδοτικότητας – κερδοφορίας τους.
    Οι 161 φορείς υπογραμμίζουν ακόμα ότι είναι επιζήμια για την οικονομική εξέλιξη της χώρας, η δημιουργία ιδιωτικού μονοπωλίου στον τομέα των αερομεταφορών.
    Να σημειωθεί ότι ο διαγωνισμός για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας καταχωρήθηκε σε κοινοπραξία με βασικό μέτοχο το γερμανικό κράτος και συγκεκριμένα την εταιρεία Fraport AG. Η παραχώρηση θα είναι για 40 χρόνια με το εφάπαξ τίμημα σε 1.2 δισεκατομμυρίων ευρώ και το ετήσιο εγγυημένο μίσθωμα ανέρχεται 23 εκατομμυρίων ευρώ.
    Οι 161 θεσμικοί φορείς και συλλογικότητες που υπογράφουν το ψήφισμα είναι οι εξής:
    1. Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος
    2. Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων
    3. Περιφερειακή Ενότητα Χανίων
    4. Περιφερειακό Συμβούλιο Βορείου Αιγαίου
    5. Δήμος Χανίων
    6. Δήμος Θήρας
    7. Δήμος Αποκορώνου
    8. Δήμος Καντάνου – Σελίνου
    9. Δήμος Κισσάμου
    10. Δήμος Πλατανιά
    11. Δήμος Σφακίων
    12. Δήμος Γαύδου
    13. Δήμαρχος Κέρκυρας Κώστας Νικολούζος
    14. Δήμαρχος Ζακύνθου Παύλος Κολοκοτσάς
    15. Δήμαρχος Λευκάδας Κώστας Δρακονταειδής
    16. Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Ν. Χίου
    17. resis ΤΑΙΠΕΔ Θεσσαλονίκης
    18. Αντιπεριφερειάρχης Κέρκυρας Νικολέττα Πανδή
    19. Αντιπεριφερειάρχης Κεφαλλονιάς Παναγής Δρακουλόγκωνας
    20. Αντιπεριφερειάρχης Λευκάδος Θεόδωρος Χαλικιάς
    21. Αντιπεριφερειάρχης Ζακύνθου Ελευθέριος Νιοτόπουλος
    22. Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης ΠΙΝ Αλέκος Μιχαλάς
    23. Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης ΠΙΝ Διονύσης Στραβοράβδης
    24. Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης ΠΙΝ Διονύσης Τσούκας
    25. Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης ΠΙΝ Γιάννης Φοντάνας
    26. Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης ΠΙΝ Σπύρος Γαλιατσάτος
    27. Αντιδήμαρχος Κέρκυρας Γιώργος Ραιδεστινός
    28. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης Μορφίδης Κώστας
    29. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης Λασκαρίδης Παντελής
    30. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης Τουρτούρης Σπύρος
    31. Περιφ Σύμβ. Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου Αγλαΐα Κυρίτση
    32. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου Σταθακιός Αλέξανδρος
    33. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου Νικολάρα Μαρία
    34. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου Νίκος Ταναϊνης
    35. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου Άννα Μαυρουδή
    36. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Πελοποννήσου Πατσαρινός Νίκος
    37. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Πελοποννήσου Κοζομπόλη Παναγιώτα
    38. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Πελοποννήσου Αλευράς Παναγιώτης
    39. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Θεσσαλίας Στέλιος Αναστασόπουλος
    40. Περιφ. Σύμβ. Περιφέρειας Θεσσαλίας Γιώργος Σταμπουλής
    41. Έπαρχος Ιθάκης Τσιντίλας Σπύρος
    42. Δημοτικός Σύμβ. Καβάλας Βέρρος Αριστείδης
    43. Δημοτικός Σύμβ. Καβάλας Ιωαννίδης Ηλίας
    44. Δημοτικός Σύμβ. Καβάλας Σωτηριάδης Σωτήρης
    45. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Νέστου Αμπεριάδης Περικλής
    46. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Παγγαίου Μπόνος Θεόδωρος
    47. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Θάσου Παπαφιλίππου Βασίλης
    48. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Ζακύνθου Δημήτρης Μαρίνος- Κουρής
    49. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Ζακύνθου Θεόδωρος Ζήβας
    50. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Ζακύνθου Μανώλης Λιβέρης – Κροκάς
    51. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Ζακύνθου Χαράλαμπος Μαυρίας
    52. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Μυκόνου Καμμή Άννα
    53. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Μυκόνου Δημήτρης Ρουσουνέλος
    54. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Κω Ιωάννης Ζερβός
    55. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Καλαμάτας Μακάρης Μανώλης
    56. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Καλαμάτας Σταματόπουλος Στάθης
    57. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Καλαμάτας Φαββάτας Δημήτρης
    58. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Καλαμάτας Μπεχράκης Σταμάτης
    59. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Καλαμάτας Θεοφιλόπουλος Ιωάννης
    60. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Καλαμάτας Γεωργακίλας Κώστας
    61. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Καλαμάτας Βεργινάδη Μαρία
    62. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Λέσβου Στράτος Γεωργούλας
    63. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Λέσβου Γιώργος Πάλλης
    64. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Λέσβου Δαμιανός Πέτρου
    65. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Λέσβου Χρυσούλα Ζωγράφου Στεριανού
    66. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Σάμου Τάσος Κοζώνης
    67. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Χίου Τσαρδάκα Δέσποινα
    68. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Χίου Ερμιόνη Φρεζούλη
    69. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Αλμυρού Τσανής Νίκος
    70. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Αλμυρού Τσούτσας Δημήτρης
    71. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Σκοπέλου Λεμονής Σπύρος
    72. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Σκοπέλου Λεμονής Ρηγίνος
    73. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Βόλου Μαργαρίτης Πατσιαντάς
    74. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Βόλου Νίκος Κανελλής
    75. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Βόλου Ιάσονας Αποστολάκης
    76. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Βόλου Ματθαίος Δραμητινός
    77. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Βόλου Αλέκος Δούρας
    78. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Βόλου Ελένη Ανδρέου-Μεϊκοπούλου
    79. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Βόλου Κώστας Γαργάλας
    80. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Βόλου Φωτεινή Κοκκινάκη
    81. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Βόλου Γιάννης Μολοχίδης
    82. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Βόλου Νίκος Χαυτούρας
    83. Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Βόλου Ιατρόπουλος Κώστας
    84. Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Βόλου Ανδρίτσος Βασίλης
    85. Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Βόλου Πατσιαντα Ευγενία-Ελένη
    86. Δημοτική Σύμβ. Δήμου Νοτίου Πηλίου Τσερκέζη Κατερίνα
    87. Δημοτική σύμβουλος Ζαγοράς-Μουρεσίου Σαμαρά Μαρία
    88. Δημοτικός Σύμβ. Δήμου Σύρου – Ερμούπολης Παύλος Χρυσαφίδης
    89. Πρόεδρος ΟΣΥΠΑ, Βασίλης Αλεβιζόπουλος
    90. Σύλλογος Υπαλλήλων ΥΠΑ Κέρκυρας
    91. Σωματείο Υπαλλήλων ΥΠΑ Κέρκυρας ΚΑΚ “Ι. Καποδίστριας”
    92. Σύλλογος Εργαζομένων ΥΠΑ Σάμου
    93. Σύλλογος Υπαλλήλων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Χανίων
    94. Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας
    95. Εργατικό Κέντρο Πρέβεζας
    96. Εργατικό Κέντρο Χανίων
    97. Εργατικό Κέντρο Ρόδου
    98. Αντιπρόσωπος εργαζομένων ΟΤΕ στο Εργ. Κέντρο Πρέβεζας Παγκράτης Σπύρος
    99. Κίνηση πολιτών Σύρου
    100. Κίνηση Πολιτών Κεφαλλονιάς Μελάμπους
    101. Πρωτοβουλία Πολιτών Κεφαλλονιάς
    102. “Κίνηση κατοίκων Καλαμάτας ενάντια στην πώληση ακίνητων από το ΤΑΙΠΕΔ”
    103. Επιτροπή Αγροτών Γαργαλιάνων Μεσσηνίας
    104. Δικηγορικός Σύλλογος Ν. Χανίων
    105. Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας – Τμήμα Κέρκυρας
    106. Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας – Τμήμα Κεφαλλονιάς
    107. Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Δυτ. Κρήτης
    108. Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Βορείου Αιγαίου
    109. Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας – Νομαρχιακή Επιτροπή Σάμου
    110. Εμπορικό Επιμελητήριο Χανίων
    111. Οικονομικό Επιμελητήριο Δυτ. Κρήτης
    112. Εμπορικό Επιμελητήριο Κέρκυρας
    113. Οικονομικό Επιμελητήριο Κέρκυρας
    114. Εμπορικός Σύλλογος Σάμου
    115. Εμπορικός Σύλλογος Χίου
    116. Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Αργοστολίου
    117. Εμπορικός Σύλλογος Κράνη
    118. Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Χανίων
    119. Αντιπρόεδρος ΟΕΒΕ Χίου Κριμιζής Μικές
    120. Εμπορικός Σύλλογος Χανίων
    121. Εμπορικός Σύλλογος Ζακύνθου
    122. Νέος Εμπορικός Σύλλογος Κισσάμου
    123. Σύνδεσμος εμποροϋπαλλήλων και Ιδιωτικών Υπαλλήλων Βόλου
    124. Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων & Ενοικιαζόμενων Δωματίων Κέρκυρας
    125. Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (HATTA) Κέρκυρας
    126. Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων
    127. Ομοσπονδία Ενοικιαζομένων Δωματίων – Διαμερισμάτων Ν. Χανίων «ΑΠΤΕΡΑ»
    128. Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Χανίων
    129. Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς & Ιθάκης
    130. Ένωση ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων Καμαρίου
    131. Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Δυτ. Κρήτης
    132. Σύλλογος ενοικιαζομένων δωματίων Σάμης
    133. Σύλλογος Εργαζομένων ΠΕ Κυκλάδων (πρώην ΣΥΝΑΝΚ)
    134. Σωματείο Εργαζομένων «Σκυλίτσειου» Νοσοκομείου Χίου (ΣΕΣΝΟΧ)
    135. Κίνηση Ενεργών Πολιτών Μυκόνου
    136. Σύλλογος Nηπιαγωγών και Δασκάλων Βόνιτσας
    137. Σωματείο Οικοδόμων Αργοστολίου
    138. Υπεραστικό ΚΤΕΛ Κέρκυρας
    139. Αστικό ΚΤΕΛ Κέρκυρας
    140. Αστικό ΚΤΕΛ Χανίων
    141. Υπεραστικό ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνης
    142. Σύνδεσμος Ιδιοκτητών ΤΑΧΙ Χανίων
    143. Σύλλογος Τουριστικών Λεωφορείων Ν. Χανίων
    144. Ένωση Ιδιοκτητών Γραφείων Ενοικιάσεων Αυτοκινήτων
    145. Σωματείο εργαζομένων ΔΕΥΑ Θήρας
    146. Σύλλογος Καταστηματαρχών – Επιχειρηματιών Πλατανιά «Ο Ιάρδανος»
    147. Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Κέρκυρας
    148. Πρωτοβουλία ενάντια στην εκποίηση των Αλυκών Λευκίμμης
    149. Κίνημα ενάντια στην εκποίηση του Ερημίτη Κασσιώπης Κέρκυρας
    150. Σύλλογος Προστασίας Υλαϊκού Λιμένα Κέρκυρας
    151. Αλιευτικός Σύλλογος Αμβρακικού
    152. Διεθνής Δράση για το Περιβάλλον και τον Πολιτισμό της Σαντορίνης
    153. Ένωση Βενζινοπωλών Ν. Χανίων
    154. Σύλλογος Εστίασης Χανίων
    155. Αθλητικός Σύλλογος “Ίκαρος” Καλαμάτας
    156. Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Διανομής Τροφίμων και Ποτών Ν. Χανίων
    157. Σύλλογος Λογιστών Ν. Χανίων
    158. Φαρμακευτικός Σύλλογος Σάμου
    159. Ε.Λ.Μ.Ε. Θήρας
    160. Ε.Λ.Μ.Ε. Χίου
    161. Σύλλογος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θήρας
    http://www.topontiki.gr/article/121111/ohi-apo-161-thesmikoys-foreis-stin-polisi-ton-aerodromion
    ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ :
    Την Τρίτη 17-03-15 στις 12:30 στην Αίθουσα του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών [Ακαδημίας 60] θα δοθεί η κοινή Συνέντευξη Τύπου εκπροσώπων της πανελλαδικής Πρωτοβουλίας. Τη Συνέντευξη θα ανοίξει ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος. Θα προηγηθούν και θα ακολουθήσουν συναντήσεις με τα αρμόδια υπουργεία για την κατάθεση ψηφισμάτων.
    ΨΗΦΙΣΜΑ
    της
    “Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”
    17 Μαρτίου 2015
    Κατατεθέν
    στον Πρωθυπουργό της Ελλάδας Α. Τσίπρα
    στην Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων Ζ. Κωνσταντοπούλου
    στον Υπουργό Οικονομικών Ι. Βαρουφάκη
    στον Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γ. Σταθάκη
    στον Υπουργό Επικρατείας Ν. Παππά
    στον Υπουργό Επικρατείας για το Συντον. του Κοινοβουλ. ‘Εργου Α. Φλαμπουράρη στον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό κ’ Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Γ. Σακελλαρίδη στους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου
    See more at: http://left.gr/news/tin-triti-173-synenteyxi-typoy-stin-athina-tis-koinis-protovoylias-enantia-stin-idiotikopoiisi#sthash.isybjugm.80zsLvv5.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου