O αστικός μύθος, αλλά και η πραγματικότητα, θέλει την οικογένεια Μαρτίνου την πιο ισχυρή εφοπλιστική οικογένεια της Ελλάδας σήμερα. Ως εκ τούτου η επιλογή του στόχου στο πρόσωπου του νεαρού γόνου της οικογένειας κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν.
Και φυσικά είναι απίθανο να πιστέψει κανείς ότι σχεδιάστηκε από κάποιον τυχαίο κακοποιό και όχι κάποιον γνώστη του εκτοπίσματος αλλά και της ιστορίας της οικογένειας.
Άλλωστε οι Αρχές ασφαλείας εκτιμούν πως ο Εγκέφαλος της απαγωγής του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου παραμένει ακόμη ασύλληπτος παρότι αρκετοί έμπειροι αστυνομικοί και ειδικά της Αντιτρομοκρατικής έχουν την "εικόνα" του.
Όσο για την οικογένεια Μαρτίνου τώρα πρόκειται για μια οικογένεια με χαμηλό προφίλ. Για τον Θανάση Μαρτίνο μάλιστα λέγεται ότι συνήθισε να κυκλοφορεί ένα πεζό 106-ούτε καν το 206. Πιο αναλυτικά στοιχεία σε παλαιότερο ρεπορτάζ του Capital που υπογράφει ο Κώστας Νάνος.
Τις τελευταίες δεκαετίες συμπεριλαμβάνονται στη λίστα με τους μεγαλύτερους Έλληνες εφοπλιστές. Τρία αδέρφια που ανδρώθηκαν επιχειρηματικά στην εταιρεία την οποία ίδρυσε η μητέρα τους, για να πάρει αργότερα ο καθένας την τύχη στα χέρια του και να δημιουργήσουν έτσι στο πέρασμα του χρόνου, έναν ισχυρό πόλο στο χώρο της ναυτιλίας.

Έναν επιχειρηματικό πόλο, η ισχύς του οποίου γίνεται αντιληπτή από το γεγονός ότι εν μέσω κρίσης πρωταγωνιστεί με αγορές μεταχειρισμένων πλοίων.

Ο λόγος για την οικογένεια Μαρτίνου, -ένα από τα ισχυρότερα εφοπλιστικά «τζάκια»-  που με τρεις διαφορετικές εταιρείες διαχειρίζεται σήμερα πλοία (ως επί το πλείστον τάνκερ) συνολικής χωρητικότητας 8,5 εκ. dwt, περίπου.

Ο πατέρας της οικογένειας ήταν ο μεγαλύτερος αντικέρ στην μεταπολεμική Αθήνα. Διατηρούσε ένα από τα πιο φημισμένα καταστήματα με αντίκες στην οδό Πανδρόσου στο Μοναστηράκι.

Η μητέρα των τριών αδερφών, η Αθηνά Μαρτίνου, το γένος Μεθενίκη, ήταν ο συνδετικός κρίκος της οικογένειας με τη ναυτιλία, όντας εκείνη γόνος εφοπλιστικής οικογένειας.

Ήταν γύρω στα τέλη της δεκαετίας του ΄60, όταν η Αθηνά Μαρτίνου, αποφάσισε να αναμειχθεί προσωπικά με τη ναυτιλία. Δημιούργησε τη ναυτιλιακή εταιρεία Thenamaris, στην οποία απέκτησαν ενεργό ρόλο και τα τρία αδέλφια, Θανάσης, Ανδρέας και Ντίνος.

Παρέμεινε επί σειρά πολλών ετών στο τιμόνι της εταιρείας, προτού η ίδια αποσυρθεί από την ενεργό δράση και αναλάβουν τα ηνία της Thenamaris τα τρία αδέρφια. Η «συγκατοίκηση» βέβαια χωρίς την παρουσία της μητέρας δεν διήρκεσε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Στις αρχές της δεκαετίας του ΄90 και συγκεκριμένα το 1991 ο Θανάσης Μαρτίνος αποχωρεί από την εταιρεία για να δημιουργήσει την Eastern Mediterranean(East Med). Λίγα χρόνια αργότερα, στα μέσα της δεκαετίας, το παράδειγμα του αδερφού του Θανάση, ακολούθησε και ο Ανδρέας για να δημιουργήσει και αυτός με την σειρά του τη Minerva Marine. Στο τιμόνι της Thenamaris θα παραμείνει ο μικρότερος σε ηλικία από τα τρία αδέρφια, ο Ντίνος Μαρτίνος.

Όλες δραστηριοποιούνται κυρίως στον τομέα των δεξαμενόπλοιων και δευτερευόντως με τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Από το 1993 μέχρι σήμερα υπολογίζεται ότι έχουν παραγγείλει περισσότερα από 80 νέα πλοία, ενώ έχουν πλούσια δράση και στην αγορά των μεταχειρισμένων πλοίων. Και οι τρεις αλλά κυρίως ο Θανάσης Μαρτίνος με τον αδερφό του Ντίνο να ακολουθεί από κοντά, εμφανίζονται αρκετά δραστήριοι στην αγορά των secondhand και έχουν αποδείξει ότι διαθέτουν αισθητήριο για επενδυτικές ευκαιρίες με πολλές πετυχημένες συμφωνίες στο ενεργητικό τους.

Μάλιστα, παρά την «ανομβρία» αγοραπωλησιών μεταχειρισμένων πλοίων λόγω της κρίσης που πλήττει αυτή την περίοδο τη ναυτιλία, ο Θανάσης Μαρτίνος, παραμένει ένας από τους πλέον δραστήριους εφοπλιστές αυτή την εποχή, έχοντας ήδη προχωρήσει στην αγορά 2 μεταχειρισμένων πλοίων σε τιμές ευκαιρίας, καθώς υπολογίζεται ότι είναι έως 70% χαμηλότερες από τα επίπεδα τιμών που ίσχυαν το καλοκαίρι του 2008.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν διάφοροι ναυλομεσιτικοί κύκλοι, τον εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνο τον συνοδεύει η φήμη του ανθρώπου που ξέρει να επιλέγει τη σωστή στιγμή για επενδύσεις στην ναυτιλία.

Η Thenamaris διαθέτει σήμερα έναν ισχυρό στόλο που αποτελείται από 34 δεξαμενόπλοια και 11 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 4 περίπου εκατ. τόνων, η Minerva Marine ελέγχει έναν στόλο με 31 δεξαμενόπλοια και 1 πλοίο ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 1,7 εκατ. τόνων και η East Med διαθέτει 30 περίπου bulk carriers, η χωρητικότητα των οποίων υπολογίζεται σε 2,8 εκατ. τόνους.