Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Online ψηφοφορία: έκκληση για ελεύθερο και δημοκρατικό Διαδίκτυο

*****English version below*****

Αγαπητές φίλες και φίλοι,



ΕΕ και ΗΠΑ ετοιμάζονται να επιτρέψουν σε μεγάλες πολυεθνικές να ελέγχουν το τι βλέπουμε στο Διαδίκτυο. Είναι οι τελευταίες μέρες του Διαδικτύου στη μορφή που το ξέρουμε. Όμως, υπέρμαχοι της ελευθερίας του λόγου και εταιρίες του Διαδικτύου αντεπιτίθενται. Κάνε κλικ για να συμμετέχεις στη μεγαλύτερη έκκληση για ελεύθερο και δημοκρατικό Διαδίκτυο που υπήρξε ποτέ:

SIGN THE PETITION
Το πλουσιότερο 1% του παγκόσμιου πληθυσμού θα μπορεί πλέον να ελέγχει και το τι βλέπουμε στο Διαδίκτυο. Θα είναι το τέλος του Διαδικτύου στη μορφή που το ξέρουμε. Η δημοκρατική αποστολή του να παρέχει ελεύθερη πληροφόρηση σε όλους, όπως την είχαν συλλάβει οι ιδρυτές του World Wide Web, θα σβήσει για πάντα.

Το κίνημά μας έχει δημιουργηθεί πάνω σ’αυτό το όραμα και χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να πολεμήσουμε τη διαφθορά, να σώσουμε ζωές και να παρέχουμε βοήθεια σε χώρες οι οποίες βρίσκονται σε κρίση. Όμως η ΕΕ και οι ΗΠΑ ετοιμάζονται να δώσουν τη δυνατότητα στις ισχυρότερες πολυεθνικές να εμφανίζουν τις σελίδες τους με μεγάλες ταχύτητες, ενώ όλες οι υπόλοιπες σελίδες είτε θα επιβραδύνονται, είτε θα γίνονται διαθέσιμες μόνο αν ο χρήστης πληρώσει. Αυτό σημαίνει πως και οι δράσεις του Avaaz, όπως η μετάδοση αποκλειστικών πλάνων ακτιβιστών απ’τη Συρία ή η οργάνωση εκστρατειών για τη διάσωση του πλανήτη μας, απειλούνται! 

Αυτή τη στιγμή λαμβάνονται αποφάσεις και στις δύο μεριές του Ατλαντικού. Όμως, υπέρμαχοι της ελευθερίας του λόγου, εταιρίες του Διαδικτύου και ειδικοί αντεπιτίθενται. Αν εκατομμύρια από εμάς σταθούμε στο πλευρό τους, μπορούμε να δημιουργήσουμε τη μεγαλύτερη έκκληση για δημοκρατικό και ελεύθερο Διαδίκτυο που υπήρξε ποτέ. Υπόγραψε τώρα και διάδωσέ το στους πάντες:

http://www.avaaz.org/en/internet_apocalypse_pa_eu_greek/?bCsGveb&v=35000

Μέχρι τώρα, κάθε καινοτομία στο Διαδίκτυο ωφελούσε όλους μας. Αν για παράδειγμα ο Ρούπερτ Μέρντοχ και το υπερ-συντηρητικό κανάλι του Fox News έχει στη διάθεσή του μια τεχνολογία για να μεταδίδει βιντεάκια, την ίδια τεχνολογία μπορούν να χρησιμοποιήσουν και ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης για να δείξουν τι πραγματικά συμβαίνει στην Ουκρανία, τη Συρία και την Παλαιστίνη. Οι πολιτικοί ονόμασαν αυτό το χαρακτηριστικό «Ουδετερότητα του Δικτύου» και μάλιστα υπήρχαν νόμοι στις ΗΠΑ για την προστασία του, μέχρι που ένα δικαστήριο τους κατάργησε. Τώρα, το Ευρωκοινοβούλιο απειλεί να περάσει νόμο ο οποίος δίνει στους παρόχους υπηρεσιών Διαδικτύου (ISP) το δικαίωμα να μοιραστούν το Διαδίκτυο μεταξύ τους και να αρχίσουν να χρεώνουν ή να επιβραδύνουν τις ιστοσελίδες που δεν πληρώνουν. 

Μπορούμε όμως να το σταματήσουμε αυτό. Πρώτα θα εμφανιστούμε με ένα τεράστιο ψήφισμα στην ανοιχτή συνεδρίαση που γίνεται αυτή την εβδομάδα στις ΗΠΑ όπου συζητείται η επαναφορά προστατευτικών μέτρων για το Διαδίκτυο. Στη συνέχεια θα αναθέσουμε σε μια υψηλής απόδοσης ομάδα λόμπι να διασφαλίσει ότι οι απόψεις των πολιτών πάνω στο θέμα λαμβάνονται υπόψη από τις επιτροπές της ΕΕ. Αυτά θα είναι τα πρώτα βήματα για να κερδίσουμε αυτό το σημαντικό αγώνα μέσα στους επόμενους μήνες. 

Πάροχοι Διαδικτύου όπως η Vodafone και η Verizon πιέζουν ασφυχτικά για ένα δίκτυο που θα επωφελεί τους πλούσιους. Χωρίς αντίδραση απ’τους απλούς πολίτες, μπορεί να κερδίσουν και να βλάψουν έτσι και τη δράση του κινήματός μας. Το μεγαλύτερο μέρος του Διαδικτύου βρίσκεται στις ΗΠΑ και την ΕΕ γι’αυτό και μας αφορά όλους. Δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο. Κάνε κλικ παρακάτω για να συμμετέχεις τώρα: 

http://www.avaaz.org/en/internet_apocalypse_pa_eu_greek/?bCsGveb&v=35000

Όταν το κίνημά μας είχε τα μισά μέλη απ’ότι έχει τώρα, αγωνιστήκαμε και βοηθήσαμε να σταματήσουμε τη συνθήκη ACTA και τους νόμους λογοκρισίας του Διαδικτύου SOPA/PIPA. Σήμερα είμαστε πιο ισχυροί από ποτέ. Ας ενώσουμε τις φωνές μας για να προστατεύσουμε την ελευθερία αυτού του μέσου που μας έφερε κοντά. 

Με ελπίδα, 
Pascal, Emma, Dalia, Luis, Emilie, Luca, Sayeeda και η υπόλοιπη ομάδα του Avaaz

ΠΗΓΕΣ

Τέλος στην Ουδετερότητα του Δικτύου στις ΗΠΑ - Τι συμβαίνει στην Ευρώπη (in.gr) 
http://tech.in.gr/analysis/article/?aid=1231287274

Οι 5 τρόποι με τους οποίους θα αλλάξει το Διαδίκτυο χωρίς την Ουδετερότητα του Δικτύου - 5 Major Ways the Internet Will Change Without Net Neutrality (ABC News) 
http://abcnews.go.com/Business/major-ways-internet-change-net-neutrality/story?id=21541399

Έτσι μπορεί ακόμη να επιβιώσει η Ουδετερότητα του Δικτύου - Here’s how net neutrality can still survive (Washington Post) 
http://www.washingtonpost.com/blogs/the-switch/wp/2014/01/15/heres-how-net-neutrality-can-still-survive/

Ευρωπαϊκές ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων ενώνουν τις δυνάμεις τους για να υπερασπιστούν την Ουδετερότητα του Δικτύου - European civil rights groups join forces to defend net neutrality (PC World) 
http://www.pcworld.com/article/2087660/european-civil-rights-groups-join-forces-to-defend-net-neutrality.html 

Ξεκαθάρισμα για την Ουδετερότητα του Δικτύου - Coming Clean on Net Neutrality (The Huffington Post) 
http://www.huffingtonpost.com/timothy-karr/coming-clean-on-net-neutr_b_4679346.html

Μεταρρύθμισες στην αγορά τηλεπικοινωνιών της ΕΕ απειλούν την Ουδετερότητα του Δικτύου και την προστασία δεδομένων - EU telecoms market reforms threaten net neutrality and privacy (Wired) 
http://www.wired.co.uk/news/archive/2013-11/19/eu-telecoms-reform-concerns

Προστατεύστε το Διαδίκτυο - Save the Internet 
http://savetheinternet.eu/en/

Ουδετερότητα του Δικτύου - Network Neutrality (EDRI papers) 
http://edri.org/wp-content/uploads/2013/10/paper08_20131023_web.pdf

 *****English version*****

Dear friends, 



The US and the EU are on the verge of giving rich corporations the right to control what we all see on the Internet. It’s the apocalypse of the Internet as we know it. But free speech advocates and web companies are fighting back.Click to join the largest call for a democratic and free Internet ever:

SIGN THE PETITION
The richest 1% could now control what we all see on the Internet forever. It’s the apocalypse of the Internet as we know it, and will erase the democratic promise of an information highway for everyone that the founders of the world wide web imagined.  

Together, our community has built on that vision, using the web to fight corruption, save lives, and bring people-powered aid to countries in crisis. But the US and the EU are on the verge of giving the richest corporations the right to show content fast, while paywalling or slowing down everything else. Avaaz’s ability to show the world citizen journalist footage from Syria, or run campaigns to save our planet is under threat!  

Decisions on both sides of the Atlantic are being made now. But tech innovators, free speech advocates and the best web companies are fighting back. If millions of us join them now we can create the largest call for a democratic and free Internet ever. Sign up now and tell everyone:

http://www.avaaz.org/en/internet_apocalypse_pa_eu/ 

Until now, any improvements in the Internet benefited all of us — if Rupert Murdoch’s ultra-conservative Fox News got a faster way to stream videos, so did independent media showing the reality on the ground in Ukraine, Syria, or Palestine. Politicians called this “net neutrality” and laws protecting it used to exist in the United States until a court just struck them down. Now, the EU Parliament is threatening to pass regulation that give ISPs the right to carve up the web and control what we see, by slowing down or charging for sites that don't pay. 

But we can stop this. First, we will show up with massive global numbers into today’s public meeting in the United States to decide whether to reinstate Internet protections. Then we will unleash a high powered lobby team to target the EU Parliament to ensure its committees listen to the public. This will be the big first step we need to win these important battles over the next few months.  

Web providers like Verizon and Vodafone are lobbying hard for an Internet for the rich. And without a massive response from citizens, they could win, and put our whole community’s work at risk. Most of our Internet is located in the US and the EU so this affects us all. We don’t have any time to lose. Click below to join now:

http://www.avaaz.org/en/internet_apocalypse_pa_eu/ 

When our community was less than half of the size it is now, we rallied and helped kill the ACTA treaty and stopped massive Internet censorship laws SOPA/PIPA. Today, we are more powerful than ever. Let’s now join together and ensure that what connects us all stays open. 

With hope,

Pascal, 
Emma, Dalia, Luis, Emilie, Luca, Sayeeda and the whole Avaaz team

SOURCES:

5 Major Ways the Internet Will Change Without Net Neutrality (ABC News)
http://abcnews.go.com/Business/major-ways-internet-change-net-neutrality/story?id=21541399

Here’s how net neutrality can still survive (Washington Post)
http://www.washingtonpost.com/blogs/the-switch/wp/2014/01/15/heres-how-net-neutrality-can-still-surv...

European civil rights groups join forces to defend net neutrality (PC World)
http://www.pcworld.com/article/2087660/european-civil-rights-groups-join-forces-to-defend-net-neutra...

Coming Clean on Net Neutrality (The Huffington Post)
http://www.huffingtonpost.com/timothy-karr/coming-clean-on-net-neutr_b_4679346.html

EU telecoms market reforms threaten net neutrality and privacy (Wired)
http://www.wired.co.uk/news/archive/2013-11/19/eu-telecoms-reform-concerns

Save the Internet
http://savetheinternet.eu/en/

Network Neutrality (EDRI papers)http://edri.org/wp-content/uploads/2013/10/paper08_20131023_web.pdf


Support the Avaaz Community!
We're entirely funded by donations and receive no money from governments or corporations. Our dedicated team ensures even the smallest contributions go a long way.

DONATE NOW

Πνεύμα Θεατρικό 102 (Από την Ηρώ Μητρούτσικου)


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! 210 3223394 (11:00 – 15:00) ή exile.room@gmail.com 
Πρόσκληση της ΝΕΡΙΤ σε παραγωγούς και δημιουργούς 
για εκτέλεση παραγωγής προγράμματος που θα καλύψει τις ανάγκες της μέχρι και τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014 www.nerit.gr, et.diavgeia.gov.gr/f/nerit και www.opengov.gr/nerit/.


Διαγωνισμός Θεατρικών στον Λύχνο:17-19/2/ 

http://www.monopoli.gr/theater/theatrika-nea/item/124865-Diagwnismos-Theatrikwn-omadwn-2014-Pare-kai-esy-meros?fb_action_ids=556612594435413&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 2/2 στις 19.00
Οι Χαλασοχωρηδες θα παίξουν για ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ στο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ 18 συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις που οργανώνουν οι κάτοικοι για να σώσουν το πολιτιστικό-αθλητικό τους κέντρο που λειτουργεί 30 ΧΡΟΝΙΑ στη γειτονιά...και τώρα διεκδικούν τα "γειτονικά" ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ!
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Το MIRfestival ως μέλος του δικτύου Open Latitudes (3) απευθύνει στους έλληνες χορογράφους και δημιουργούς περφόρμανς ανοιχτή πρόσκληση κατάθεσης προτάσεων για συμπαραγωγή σε χορογραφικό έργο ή περφόρμανς που θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2015 στη διεύθυνση mir(@)mirfestival.gr. Μοναδική δέσμευση είναι να μην υπάρχει χρηματοδότηση από άλλο ευρωπαϊκό πρόγραμμα. δίκτυο Open Latitudes 



 Πνεύμα Θεατρικό

Από την Ηρώ Μητρούτσικου                                                                             25.1.2014
Κάθε Σάββατο στην «Αττική Περιφέρεια»         http://www.attikipress.gr/78200/mia-minimal-eksairetikh-flantrw
 

Μια μίνιμαλ, εξαιρετική Φλαντρώ
Μια μίνιμαλ, εξαιρετική Φλαντρώ
Ο Παντελής Χορν (1881-1941), πατέρας του Δημήτρη Χορν, είναι από τους σημαντικότερους θεατρικούς συγγραφείς της γενιάς του. Τα πιο γνωστά έργα του είναι, ίσως, το “Φυντανάκι” (1921) και η κωμωδία "Ψωροκώσταινα" (1927), αν και είχε προηγηθεί σκάνδαλο με το "Ανεχτίμητο" (1906). Το 1925 γράφει δυο έργα, τα οποία προκαλούν και τα δυο, επίσης, σκάνδαλο! Το “Ο Σέντζας” (θίασος Βεάκη–Νέζερ), το οποίο κατεβαίνει στις 10 μέρες, και το “Φλαντρώ”, προκλητικό και τολμηρό για την εποχή του, το οποίο παίζεται από την Μαρίκα Κοτοπούλη.
 
“Φλαντρώ”
Σε ένα αρχοντικό σπίτι, απωθημένα και μυστικά, σκιάζουν την Φλαντρώ, χήρα με δύο κόρες από διαφορετικούς γάμους. Το όνομά της σημαίνει «εκείνη που αγαπάει/φιλάει τον άντρα». Για να τα ξορκίσει, η Φλαντρώ αποφασίζει να παντρέψει την μεγάλη της κόρη με τον ζεν-πρεμιέ του νησιού για να τον κρατήσει, με αυτόν τον τρόπο, κοντά της και, συγχρόνως, να τον απομακρύνει από τη δεύτερη κόρη της, την οποία ζηλεύει και με την οποία εκείνος έχει δεσμό! Δεν πρόκειται για ηθογραφικό έργο εποχής, αλλά για ένα νατουραλιστικό έργο που μιλά για θέματα που τότε άρχιζαν να απασχολούν την ψυχανάλυση, η οποία μόλις αναπτυσσόταν: η σχέση αντιπαλότητας μάνας-κόρης και η ερωτική ταυτότητα της γυναίκας σε κρίση ηλικίας! Η Φλαντρώ, μια χήρα γυναίκα στερημένη από τον έρωτα και καταπιεσμένη από την κλειστή κοινωνία, δεν ξεφεύγει από την γοητεία του νεαρού jeune premier.
Η Λυδία Κονιόρδου ανέλαβε την σκηνοθεσία αυτού του Ελληνικότατου έργου, το οποίο, όμως, θα μπορούσε να διαδραματίζεται σε οποιαδήποτε χώρα. Φανερά επηρεασμένη από την περσινή της μαθητεία στην “Οδύσσεια” του Μπομπ Γουίλσον, χρησιμοποίησε πολλά στοιχεία (κουδουνάκια, στυλιζαρισμένη κίνηση, σκηνικά-φωτισμοί, τελετουργία, είσοδοι-έξοδοι), αλλά, ευτυχώς, δεν έχασε το δικό της στίγμα στην διδασκαλία της υποκριτικής. Ωστόσο, δεν μπορώ να μην διακρίνω μια ασάφεια στην σκηνοθετική γραμμή, παρ’ ότι το αποτέλεσμα ήταν πάρα πολύ καλό καθώς και διαφορετικό.
Εκτός της υποκριτικής της ίδιας της Κονιόρδου, ως Φλαντρώ, ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στην Μαρία Διακοπαναγιώτου, την οποία ναι μεν έμαθε το ευρύ κοινό από μια διαφήμιση, αλλά απολαύσαμε και πέρυσι στην εξαιρετική Γκόλφω. Ο ρόλος της εδώ ως ψυχοκόρης-υπηρέτριας, ο μόνος κωμικός στο έργο, της έδωσε την δυνατότητα να μας δείξει εξαιρετικές κωμικές, αλλά κυρίως κινητικές δυνατότητες, που παρέπεμπαν και σεcomedia del arte. Η κίνηση (Μ.Καβαλλιεράτου, Απ.Παπαδαμάκη) άναρχη (αν και απόλυτα ισορροπημένη), που ερχόταν σε αντίθεση με την, έστω αρχική, ακινησία που παρατηρούμε στις τρεις αρχόντισες.
Πολλά σημειολογικά στοιχεία στην κίνηση. Η μητέρα, στιβαρή, δεσπόζει· η υπηρέτρια, με πόδια συνεχώς ανοιχτά, είναι και η μόνη που κάθεται κάτω και στριφογυρίζει συνέχεια· η αφελής, μεγάλη κόρη στην πρώτη της εμφάνιση χρησιμοποιεί έναν χαριτωμένο κώδικα, όταν μιλά για τον γάμο της, ενώ η μικρή είναι κινησιολογικά απόλυτα μετρημένη, ως πιο έξυπνη. Όλα αυτά, βέβαια, μέχρι να εισβάλει το κακό στο σπίτι και να φέρει τα πάνω κάτω, να διαλύσει το, μέχρι τότε, απόλυτα τακτοποιημένο σύμπαν του αρχοντικού. Η κίνηση, με την κυριολεκτική έννοια της λέξης, ξεκινά με την εισβολή στην σκηνή (και στο σπίτι) του νεαρού, ο οποίος πηδά από το πλάι (κι όχι από τα παρασκήνια) στην υπερυψωμένη σκηνή σαν αίλουρος, όπως και τρυπώνει σαν γάτος στην αυλή για να συναντήσει τις γυναίκες…
Τότε αφαιρούνται και τα γάντια και όλες αφήνουν τους τύπους, καθώς τα μυστικά αρχίζουν να βγαίνουν σιγά-σιγά στην επιφάνεια και οι σκιές να εμφανίζονται πότε-πότε στο πανί!
Πολύ καλός ο Μιχάλης Σαράντης, αλλά όχι σε όλες του τις στιγμές. Εδώ θα ήθελα να δηλώσω ότι έχω μια απορία σχετικά με το cast της παράστασης. Ο ζεν πρεμιέ Νότης δεν θα μπορούσε να είναι τόσο νεαρός, ώστε και να έχει ξελογιάσει όλες τις γυναίκες του νησιού, να έχει σπαταλήσει όλη την μεγάλη περιουσία της οικογένειάς του, να έχει αυτοεξοριστεί και, κυρίως, να έχει συνάψει σχέσεις με την Φλαντρώ. Σίγουρα θα είναι άνω των 30 ετών, ώριμος σχετικά. Ο Μ.Σαράντης, αν και διαθέτει περίεργο πρόσωπο, που αναδείκνυε ακόμα περισσότερο το λευκό μακιγιάζ (αλλά Γουίλσον ή μιμικής), δεν μπορούσε να πείσει ηλικιακά. Η διαφορά ηλικίας με την Φλαντρώ είναι μεγάλη και το άθροισμά των χρόνων για τις πράξεις του δεν βγαίνει…
Το ίδιο θέμα είχα και με την επιλογή της, επίσης, πολύ καλής ηθοποιού Ελεάνας Στραβοδήμου στον ρόλο της μικρής κόρης της Φλαντρώς, καρπό του δεύτερου γάμου της με τον κακό και μεθύστακα σύζυγο. Η Μυρτώ είναι πολύ νέα, αλλά σπουδαγμένη, έχει πάρει τα «καλά» από τον πατέρα της, κάνει αυτό που θέλει, δεν διστάζει να πει την γνώμη της και γι’ αυτό είναι η πρώτη φορά που ερωτεύεται και δεσμεύεται ο όμορφος Νότης!
Εδώ, ούτε το κείμενο, αλλά ούτε η σκηνοθεσία μας εξηγούν γιατί, ξαφνικά, ο πλάνος εραστής αποφασίζει να φτάσει μέχρι και στον θάνατο για χάρη μιας γυναίκας… Η κατάξανθη, εύθραυστη, με γαλακτερή επιδερμίδα Στραβοδήμου ερχόταν σε αντίθεση με την μελαχρινή και πιο γεροδεμένη Σεβίλλη Παντελίδου και δεν έπειθε ότι η ξανθιά ήταν κόρη τέτοιου πατέρα και είχε τέτοιο χαρακτήρα. Όταν, μάλιστα, λύνει τα μαλλιά της (για να φανεί πόσο ίδια, αλλά και πόσο διαφορετική είναι από την μάνα της) και κυρίως όταν φορά το ρόδινο φόρεμα του αρραβώνα, πιο πολύ σε Ιουλιέτα παραπέμπει, παρά σε οτιδήποτε άλλο· σίγουρα όχι στην Μυρτώ που είναι το μαύρο πρόβατο της οικογένειας, μένει με την θεία της -κι όχι με την μάνα της- και ετοιμάζεται μεταναστεύσει με τον αγαπημένο της, ενώ τους κυνηγούν, για να τον σκοτώσουν, τα αδέρφια κάποιας που αποπλάνησε!
Άλλο ένα μείον στην σκηνοθεσία το ότι δεν επέτρεψε στον πολύ καλό ηθοποιό, Φαίδωνα Καστρή, κάτι παραπάνω υποκριτικά! Η Κονιόρδου υπερίσχυσε και μπροστά σε αυτόν τον μικρό ρόλο.
Υπέροχη ζωντανή μουσική του Τάκη Φαραζή. Όργανα παραδοσιακά: σάζι, κρητική λύρα, ιδιόφωνα, kavalguzhengyayli tanbur, κρουστά (εκτελεσμένα από τους Γ.Διαμαντόπουλο, Σ.Μπαρκή, C.Turkoglu). Ωστόσο, η μελωδία θύμιζε πιο πολύ γιαπωνέζικη μουσική, η οποία και συνομιλούσε με την στυλιζαρισμένη κινησιολογία της παράστασης, χαρακτηριστικό του γιαπωνέζικου θεάτρου.
Υπέροχα μίνιμαλ κουστούμια (Άγγελος Μέντης), που παρέπεμπαν στην εποχή του έργου, σε μια όμορφη μονοχρωμία. Σαν παιχνίδι-μπαλαρίνα που βγαίνει από κουτί ή σαν άγαλμα θεότητας της Κρήτης, η μεγάλη κόρη θα αλλάξει όταν έρθει αντιμέτωπη με την αλήθεια και θα βάλει τα ίδια ρούχα με την «ξύπνια» αδερφή της. Μόνη εξαίρεση στην ζαχαρή μονοχρωμία του έργου ήταν στοιχεία του φορέματος της Φλαντρώς, η παραδοσιακή φορεσιά της Μπούλας και, κυρίως, το ονειρεμένο ροδακινί φόρεμα των αρραβώνων, που ίσως προμήνυε το αίμα που θα ακολουθήσει… Χοντρά υφάσματα (κι άλλη παραπομπή στις ελληνικές παραδοσιακές φορεσιές), σε αντίθεση με το τελικό διάφανο φόρεμα της Φλαντρώς, όταν πια δεν έχει κανένα άλλο μέσον για να πείσει τον νεαρό να το σκάσει με εκείνη, κι όχι με την κόρη της!
Σημείωση: το γινωμένο τριαντάφυλλο των πρώτων σκηνών που δείχνει τον έρωτα της Μυρτώς, μετατρέπεται σε κρασί και έπειτα σε αίμα…
Ωραίοι, κατά το πλείστον, φωτισμοί (Αλέκος Αναστασίου), αλλά δεν πέτυχαν όλα απόλυτα. Το κυκλόραμα θέλει μεγάλη απόσταση από τον θεατή για να λειτουργήσει θεαματικά και να προκαλέσει συναισθήματα και, επίσης, θέλει και μαεστρία.
Η μεγαλύτερή μου ένσταση, όμως, ήταν στις προβολές που, εκτός από πολύ μοντέρνες,  ήταν, τουλάχιστον, κακόγουστες. Δεν ταίριαζαν ούτε με το μίνιμαλ ύφος της παράστασης, ούτε με την μουσική, ούτε με τα κουστούμια (που, αν και εν μέρει άχρονα, όχι μόνο το σχέδιό τους, αλλά ακόμα και το ύφασμά τους παρέπεμπε σε άλλη εποχή) και προπάντων ήταν φλύαρες και αχρείαστες. Η μουσική ήταν υπεραρκετή συνοδεία για να κατανοήσουμε τα συναισθήματα των ηρώων και το μόνο που χρειαζόταν ως προβολή ήταν οι σκιές του όχλου που πολιορκεί το σπίτι! Τα αίματα στο τέλος κατέστρεψαν  όλη την αισθητική της τελευταίας παγωμένης σκηνής, καθώς και τα πρόσωπα των πρωταγωνιστριών! Δεν ξέρω ποιός είναι υπεύθυνος για αυτό το μοντέρνο αλαλούμ, ελπίζω όχι η Έλλη Παπαγεωργακοπούλου, που αναφέρεται στα σκηνικά (και η οποία μας έδωσε τα υπέροχα πουφ και τις φουστανέλες στην περσινή “Γκόλφω”).

Μια αξιόλογη παράσταση στο Εθνικό, για όσους προλάβουν (πήρε παράταση):
Τετ ως Σάββ: 9.00, Τετ+Σάββ 6.00, Κυριακή 7.30.
 

Ο αρχαίος τραγικός μύθος
μέσα από το πρίσμα των σύγχρονων εκφραστικών μέσων:
η περίπτωση της παράστασης Δεν με χωρά ο τόπος / Μήδεια της ομάδας Πλεύσις
 
από την Μιράντα Βατικιώτη                                                                                              28/1/2014
 
 
Η νέα παραγωγή της ομάδας Πλεύσις “Δεν με χωρά ο τόπος / Μήδεια”κινείται σε δύο άξονες: ο ένας σχετίζεται με τον σκληρό πυρήνα της αρχαίας τραγωδίας, ενώ ο δεύτερος με αυτό το είδος θεάτρου που επιστρατεύει όλα όσα μπορεί να προσφέρει η θεατρική σκηνή και ο/οι ερμηνευτής/ές, προκειμένου να συντελεσθεί το θαύμα του θεάτρου.
Και δεν χρησιμοποιώ με αφέλεια τη λέξη “θαύμα” - είναι κάτι που η τέχνη του θεάτρου έχει την ικανότητα να επιτύχει και, αν κάποιος έχει παρακολουθήσει πλήθος παραστάσεων, τότε σίγουρα κάπου, κάπως και με κάποιο τρόπο το έχει συναντήσει και μπορεί να καταλάβει σε τι αναφέρομαι…
Στη συγκεκριμένη παράσταση αντιμετωπίζουμε μια εκδοχή της, ίσως, πιο πολυπαιγμένης αρχαίας τραγωδίας. Μήδεια του Ευριπίδη: ένα έργο σκληρό, αμφίσημο και πολυδιάστατο. Ένα έργο που προβληματίζει, διχάζει, γεννά ερωτήματα και απαιτεί διάλογο. Ταυτόχρονα, ένα έργο που συγκινεί και ανακινεί μύχιους φόβους: η εγκατάλειψη, η ερωτική προδοσία, ο πόνος της απώλειας, η θυσία. Κοινός παρονομαστής όλων αυτών είναι ο σκληρός πυρήνας της αρχαίας τραγωδίας: ο άνθρωπος. Κι ακριβώς αυτό είναι το στοιχείο που αποτελεί το κέντρο βάρους του “Δεν με χωρά ο τόπος / Μήδεια”.
Τα τρία κεντρικά πρόσωπα του τραγικού ερωτικού τριγώνου τοποθετούνται επί σκηνής και διαπραγματεύονται τις προθέσεις, τα κίνητρα και τις ιδιοσυγκρασίες τους. Αφηγητής αυτής της διαπραγμάτευσης είναι το σώμα. Το ευριπίδειο κείμενο έχει αφαιρεθεί εξ' ολοκλήρου κι εκείνο που έχει αναλάβει την εξιστόρηση των τρομερών γεγονότων είναι η σωματικότητα. Και είναι αξιοσημείωτο το πώς καταφέρνουν η χορογραφία και η αισθαντικότητα των τριών σωμάτων να πιάσουν τις λεπτές κι αδιόρατες ποιότητες της τραγικής ανθρώπινης φύσης.
Ένας Ιάσων (Α. Κουτρουμπής) και μια Γλαύκη (Ν. Ζαφειροπούλου), που γεμάτοι αφέλεια κι επιπολαιότητα αγωνίζονται να αποκτήσουν αυτό που θέλουν: ο μεν Ιάσων θέλει να εξαφανίσει το παρελθόν του (τη Μήδεια, δηλαδή) και να γευτεί μια νέα, δροσερή και βασιλική ζωή και η δε Γλαύκη ενσαρκώνει αυτή την ανανεωτική δροσιά, αλλά και την επιθυμία να γευτεί τον έρωτα με τον Ιάσονα, αγνοώντας αφελώς το παρελθόν του και όσα εκείνος κουβαλά. Αυτές είναι οι δύο διαστάσεις της παράστασης.
Η Μήδεια (Ο. Γερογιαννάκη) είναι εκείνη που κάνει το έργο τρισδιάστατο, είναι εκείνο το πρόσωπο που καθιστά την παράσταση ανάγλυφη. Γιατί η συγκεκριμένη Μήδεια τρέχει με διαφορετικές ταχύτητες απ' τους άλλους δύο χαρακτήρες. Είναι διαρκώς παρούσα, υφίσταται διαρκώς την πτώση και διαρκώς, με δύναμη και επιμονή, ανασύρεται ξανά στην επιφάνεια για να διεκδικήσει, γι' ακόμα μια φορά, αυτό που της ανήκει: το παρελθόν της. Ενσαρκώνει το ατόφιο, συμπαγές και αδιαπραγμάτευτο συναίσθημα. Ο χειρισμός του ρόλου της (τόσο σκηνοθετικά όσο και χορογραφικά) είναι εκείνο το συστατικό που δίνει το στίγμα της τραγωδίας.
Τα τρία σώματα δημιουργούν και εκτελούν χορογραφίες πολύ στοχευμένες, γεμάτες ακρίβεια και συνέπεια απέναντι στον ευριπίδειο μύθο. Η αίσθηση που δημιουργείται είναι ότι η «Πλεύσις» έχει καταφέρει να “διαβάσει” τις λέξεις που κρύβονται πίσω απ' τους στίχους του Ευριπίδη και να τις μεταφράσει σε κίνηση. Πρόκειται, λοιπόν, για μια χορογραφημένη ανάγνωση του κλασικού μύθου, η οποία δεν χρειάζεται τη γραμμική αφηγηματική ροή προκειμένου να επιτύχει την επικοινωνία μεταξύ σκηνής και πλατείας. Δεν την χρειάζεται γιατί τα ανθρώπινα πάθη δεν έχουν αρχή, μέση και τέλος – είναι σκοτεινές πτυχές του ανθρώπου, τόσο ανεξήγητες όσο κι ο ίδιος ο άνθρωπος.
Γι' αυτό, λοιπόν, η Πλεύσις προτείνει μια αφηγηματική διάρθρωση κατά την οποία όλα ανά πάσα στιγμή επιστρέφουν, όλα αιώνια συμβαίνουν ξανά και ξανά, όλα τίθενται υπό διαπραγμάτευση κι όλα πάντοτε καταλήγουν στην ίδια συνθήκη: η Μήδεια πάντα θα δολοφονεί τα παιδιά της και τη Γλαύκη. Μια δομή αφήγησης που λειτουργεί καταλυτικά ως προς τα σκληρά συμπεράσματα που αναδύονται απ' τον μύθο της Μήδειας. Όσο και να παραλλάξεις μια ιστορία, πάντα θα υπάρχει αυτό το τετελεσμένο που κάνει το πεπρωμένο αναπόδραστο.
Ο δεύτερος άξονας είναι τα εκφραστικά μέσα που χρησιμοποιούνται στην παράσταση. Η «Πλεύσις», από την ίδρυσή της (1996) είναι μια ομάδα που χρησιμοποιεί μια δική της πολύ ιδιαίτερη σκηνική γλώσσα. Το σώμα (ένα κράμα σύγχρονου χορού, μιμικής και ακροβατικών), το εικαστικό στοιχείο (με την έννοια της δημιουργίας, διαμόρφωσης και μεταμόρφωσης του ποιητικού χώρου) και ο χειρισμός των αντικειμένων (σε επίπεδα συμβολισμού, αλλά και δεξιοτεχνίας) είναι τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της γλώσσας.
Πρόκειται για ένα είδος θεάτρου στο οποίο το κείμενο παραχωρεί το θρόνο του σε άλλες φόρμες αφήγησης. Μ' άλλα λόγια, ο γλωσσικός λόγος αντικαθίσταται απ' τον σκηνικό λόγο. Το ερώτημα που, εύλογα, γεννιέται είναι το εξής: είναι εφικτό, άραγε, η εικαστική και σωματική διατύπωση να έχουν την ίδια ένταση και συγκινησιακή δύναμη που έχει η γλωσσική διατύπωση; Το “Δεν με χωρά ο τόπος / Μήδεια” αποδεικνύει πως είναι εφικτό. Τα εκφραστικά μέσα που χρησιμοποιούνται δεν είναι οχήματα που μεταφέρουν τα μηνύματα, αλλά είναι τα ίδια τα μηνύματα.
Καλό παράδειγμα αποτελεί η πλατφόρμα πάνω στην οποία τοποθετούνται τα τρία πρόσωπα της παράστασης. Δεν είναι ένας σκηνικός διάκοσμος, που έχει σαν στόχο του να πλαισιώσει και να προσδώσει ποιότητες στο έργο. Είναι ο φορέας της πτώσης των προσώπων: δεν συμβολίζει την πτώση τους, αλλά στ' αλήθεια, ορατά και αναντίρρητα, τους πετάει στο έδαφος, αποκτά κλίση και τους αδειάζει.
Έτσι, λοιπόν, όπως και στις προηγούμενες παραγωγές της Πλεύσις, τα εκφραστικά μέσα δεν είναι απλώς μια αισθητική και καλλιτεχνική επιλογή, αλλά είναι απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου να ειπωθούν τ' ανείπωτα.
Τέλος, θα ήθελα να σημειώσω, πως θεωρώ πολύ αισιόδοξο για το μέλλον των παραστατικών τεχνών το να ξεπερνιέται το επίπεδο του υλικού πειραματισμού και να αποκαλύπτεται εκείνο το αδιόρατο αρχέγονο μαγικό χέρι του θεάτρου, που μας κάνει να βγαίνουμε από την αίθουσα πιο πλούσιοι και πιο αισθαντικοί, αντί να βγαίνουμε μόνο εντυπωσιασμένοι και θεωρητικοί. Γιατί, τελικά, αν υπάρχει κάποιος λόγος που το θέατρο συμπορεύεται σταθερά με την ανθρωπότητα, σε Δύση και Ανατολή, για παραπάνω από 2.500 χρόνια, είναι γιατί μέσα απ' αυτό επικοινωνούμε – και μαζί και μόνοι ταυτόχρονα.
Το σημειώνω αυτό γιατί σε αυτή την παράσταση, οι τρεις περφόρμερς όχι απλά αγγίζουν αυτή τη λεπτή χορδή της βαθύτερης επικοινωνίας, αλλά την κάνουν και να ταλαντώνεται και να παράγει μουσική! Κι αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που στην αρχή μίλησα για θαύμα, για το θαύμα του θεάτρου.
 
Τρέιλερ της παράστασης:    http://www.youtube.com/watch?v=LaiPLichlHo
 
Η παράσταση παίζεται Σάββατο & Κυριακή 21.30
 
Χώρος Τέχνης “14η Μέρα”
Καλλιρρόης 10, Αθήνα, 11743
Τηλ.210-9210077 και 6985-162539
(Τραμ Στάση Βουλιαγμένης, metro Ακρόπολη)


 
Προτεινόμενες παραστάσεις που έχουμε δει:
Μήδεια                                                                  14η μέρα
Γιοί και Κόρες,  Αστερισμοί                               Θέατρο Ν.Κόσμου
Ήταν κάποτε, Αλεπούδες,                                   Επί Κολωνώ
Interview,                                                              Ανάδυσις
ElizaDethChat, Γέρμα                                         Vault
Ευρυδίκη,                                                               Πορεία
Ελάτε σ΄εμάς για καφέ,                                       Φούρνος
Μπαρ σε καλό μας,                                              Σαίξπηρ bar
Τα ραδίκια ανάποδα,                                           ΕliArt
Πατριδογνωσία ή τίποτα πια δεν είναι για συγγνώμη,  Χυτήριο
Ανάκριση,                                                              Τζ.Καρέζη
Ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα,                       Εν Αθήναις
Η νοσταλγία ενός Ρεμπέτη,                                Σπίτι του Ηθοποιού
Ρωμαίος και Ιουλιέτα,                                         104

Blue devils of TennesseeΑθήνα 1895-Υλικό Ροΐδης   Φούρνος

 
 
Με ελεύθερη είσοδο:

Χαλασοχώρηδες                                                                   Πολιτιστικό Κέντρο, Ευελπίδων 18

Interview,                                                                              Ανάδυσις
Αδέσποτες σκύλες                                                               Γκρι Καφέ
Passport  project,                                                                  Zp87
Αθοπετού,                                                                             Τρίκυκλο
Πέρσες,                                                                                  Δυναμό
Το πράσινο λεμόνι                                                               Λουκούμι bar
4.48 ένα τραγούδι,                                                              fabrica 
 

ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΟΜΕ ΕΣΑΣ ΑΘΛΙΟΙ (από τον Όμηρο Αλεξάνδρου)

http://omirosalexandrou.blogspot.com

ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΟΜΕ ΕΣΑΣ ΑΘΛΙΟΙ


Σας παραθέτω πιο κάτω γραπτή δήλωση του πρώην προέδρου της τράπεζας Μαρφιν Λαϊκής μαζί με δικά μου σχόλια:

Γραπτή δήλωση Ανδρέα Βγενόπουλου

<<‘’Τα όσα συμβαίνουν πλέον στην Κύπρο ξεπερνούν την βάναυση κατάργηση του Κράτους-Δικαίου που έχω καταγγείλει και αγγίζουν το επίπεδο γελοιότητος», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Αντρέας Βγενόπουλος, αντιδρώντας στη χθεσινή ενέργεια του κόμματος του ΑΚΕΛ να παραδώσει στον Γενικό Εισαγγελέα της Κυπριακής Δημοκρατίας Κώστα Κληρίδη και την πρόεδρο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Δήμητρα Καλογήρου, στοιχεία για «περίεργα δάνεια και επενδύσεις» στη Τράπεζα Μαρφίν.  

Ο  Βεγνόπουλος αναφέρει επίσης πως «όποιος βρίζει τους Έλληνες και δείχνει ότι αγωνίζεται να τους τιμωρήσει νομίζει ότι κερδίζει πόντους στην πολιτική σκακιέρα».

«Η «πανηγυρική» και με πλήρη δημοσιότητα παράδοση παρανόμως κτηθέντων απόρρητων στοιχείων από το ΑΚΕΛ προς τον κ. Γενικό Εισαγγελέα παρουσία και της «αισιόδοξης» Προέδρου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς συνιστά ακόμη μια εξωθεσμική πράξη πολιτικής σκοπιμότητας με βαρύτατες νομικές συνέπειες. 

  Τα όσα συμβαίνουν πλέον στην Κύπρο ξεπερνούν την βάναυση κατάργηση του Κράτους-Δικαίου που έχω καταγγείλει και αγγίζουν το επίπεδο γελοιότητας. 

 Παρότι γνωρίζω ότι όποιος βρίζει τους Έλληνες και δείχνει ότι αγωνίζεται να τους τιμωρήσει νομίζει ότι κερδίζει πόντους στην πολιτική σκακιέρα, είμαι υποχρεωμένος να πω ότι ειδικά στο ΑΚΕΛ αν αναζητούν τους υπευθύνους για την καταστροφή της ΛΑΪΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, του τραπεζικού συστήματος και της Κυπριακής οικονομίας δεν έχουν παρά να κοιτάξουν στον καθρέφτη τους.  Εν συνεχεία θα ήταν σώφρον να αφήσουν τη Δικαιοσύνη να κάνει απερίσπαστη με ησυχία και αντικειμενικότητα τη δουλειά της.  Ως προς την «αισιόδοξη» κα. Καλογήρου, μετά την πρόσφατη δημόσια ομολογία της, είναι πλέον αδιάφορο ηθικά και νομικά το τι πρόκειται να πράξει προκειμένου να εξυπηρετήσει τους στόχους τους δικούς της και των κομματικών φίλων της.  

Προφανώς έννοιες όπως «απόρρητο επικοινωνίας», «προσωπικά δεδομένα», «τεκμήριο αθωότητας», «παράνομες πιέσεις προς τη Δικαιοσύνη», «δικαία δίκη» και «Κράτος-Δικαίου» ελλείπουν από το ΑΚΕΛ ή τουλάχιστον υποκαθίστανται από «να μαζέψουμε λίγες ψήφους» και «να ρίξουμε το φταίξιμο κάπου αλλού».  

σ.σ.  Δεν πιστεύω ότι ο κ. Γενικός Εισαγγελέας εξουσιοδότησε τον κ. Κυπριανού να δηλώσει ότι τα παρανόμως κτηθέντα απόρρητα στοιχεία που του παραδόθηκαν είναι «υποβοηθητικά».  Μάλλον θα πρέπει να διέταξε την ποινική διερεύνηση των πράξεων ηθικής αυτουργίας των στελεχών του ΑΚΕΛ και αυτουργίας των συνεργών τους»>>.

Προσέξετε το λεκτικό που χρησιμοποίησε πιο πάνω ο ολετήρας της Λαϊκής Τράπεζας Ανδρέας Βγενόπουλος προκειμένου να μας αποπροσανατολίσει για τις τεράστιες του ευθύνες σε σχέση με τη χρεοκοπία της Λαϊκής Τράπεζας. «όποιος βρίζει τους Έλληνες και δείχνει ότι αγωνίζεται να τους τιμωρήσει νομίζει ότι κερδίζει πόντους στην πολιτική σκακιέρα».

Κουτοπονηριά και θράσος που το έχει ο άνθρωπος, να ανάξει δηλαδή τις ασήκωτες ευθύνες του σε δήθεν εθνική αντιπαράθεση Κύπρου-Ελλάδας. Δηλαδή κατ’ αυτόν, όποιος εκ Κύπρου ορμώμενος,  του καταλογίζει ευθύνες για την χρεοκοπία της τράπεζας του, βρίζει, άκουσον άκουσον τους Έλληνεςέλεος πια!!!

Φυσικά ο άνθρωπος ούτε βλάκας είναι ούτε αφελής. Η αυτοπεποίθηση του και η σιγουριά του ότι κανείς δεν μπορεί να τον τιμωρήσει είναι στο ζενίθ, γιατί; Γιατί απλά γνωρίζει ότι αυτοί που τον κατηγορούν πιο πάνω ήταν μεταξύ των πολλών συνεργατών του που έδρασαν από κοινού στην ληστεία της τράπεζας. Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το άρθρο που σας έστειλα το περασμένο Νοέμβριο και που είναι αναρτημένο στο Μπλοκ μου με τίτλο ‘’ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΔΩΝΕ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ’’ που αποδεικνύει  με αποδείξεις και αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών πως τους λάδωνε ο Βγενόπουλοςhttp://omirosalexandrou.blogspot.com

Φυσικά ανάλογο με το θράσος του Βγενόπουλο, είναι και το θράσος των πολιτικών με τους οποίους συνεργάστηκε για την ληστεία της Λαϊκής και κατ’ επέκταση της Κυπριακής οικονομίας. Δεν εξηγείται διαφορετικά το θράσος και υποκρισία που δείχνουν τα στελέχη του ΑΚΕΛ καθώς επίσης και στελέχη άλλων κομμάτων. Η σιγουριά τους ότι και αυτή την φορά η χειραγωγημένη από αυτούς Κυπριακή Δικαιοσύνη δεν μπορεί να τους τιμωρήσει, τους έχει πλέον αποθρασύνει και αποκτηνώσει. Βγενόπουλος και  κόμματα, καθώς επίσης και κόμματα μεταξύ τους, κρατάνε ο ένας τα α…..δια του άλλου και στην μέση βρίσκεται η πουλημένη Κυπριακή  Δικαιοσύνη ανήμπορη πλέον να αντιδράσει.  Όπως θα διαβάσετε στο άρθρο μου ο Βγενόπουλος εκτός από την θυγατέρα του τότε Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας με 1εκ. λάδωσε και τα κυπριακά κόμματα με άλλα 2εκ. Τόσο το ΑΚΕΛ όσο και το κόμμα του Προέδρου Νίκου Χρύσανθου Αναστασιάδη, ο ΔΗΣΥ, δεν διέψευσαν ότι πήραν χρήματα από τους συνεργάτες του Βγενόπουλου.

Ένα κράτος μπανανία του οποίου Πρόεδρος είναι ένας εκ των πατριαρχών της διαφθοράς και της διαπλοκής (ΧΑΚ, Ρώσικα Κεφάλαια, κ.λ.π) και ο οποίος μας κοροϊδεύει προκλητικά και φανερά ότι οι διορισθέντες από αυτόν Γενικός και Βοηθός Γενικός Εισαγελέας θα βρουν και θα τιμωρήσουν τους ενόχους της καταστροφήςΈνα κράτος του οποίου τα πολιτικά κόμματα και τα στελέχη τους χρηματοδοτούνται από εταιρείες του εξωτερικού και ανθρώπους του υποκόσμου. Ένα κράτος του οποίου, όπως είπε και ο πρώην Γενικός Εισαγγελέας Σόλων Νικήτας, η Δικαιοσύνη είναι υποταγμένη στα κελεύσματα της εκτελεστικής εξουσίας. Ένα κράτος που συνεχίζει να κυβερνάτε από προβληματικούς και μετρίους. Ένα  κράτος που τείνει να εξελιχθεί σε ψευδοκράτος του Νότου, του οποίου οι πολίτες είναι εκ πεποιθήσεως σκλάβοι,  γιατί να αναμένει ότι θα έρθουν οι ξένοι να το ελευθερώσουν από τους τούρκους και να αποκαταστήσουν ξανά την κρατική του οντότητα;

Δεν έχουμε γενικώς...υπόθεσηΟι ρύσεις των πιο κάτω σοφών αποδίδουν πιστά την σημερινή μας κατάντια:

cid:image001.jpg@01CEF5F8.9945B520cid:image002.jpg@01CEF5F8.9945B520

2.1427172545@web132502.mail.ird.yahoo.com


Όμηρος Αλεξάνδρου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου