Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

To τέλος των ψευδαισθήσεων…

Τελειώνοντας το σχολείο, με ρώτησε ο πατέρας μου εάν θέλω να σπουδάσω στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Επειδή σύμφωνα με το «ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα» ήμουν «κακός» μαθητής (έννοια με πολλαπλά νοήματα) απάντησα: «εάν σπουδάσω στην Ελλάδα, δε θα μάθω τίποτα, εάν σπουδάσω στο εξωτερικό, σίγουρα κάτι θα μάθω». Έτσι, μετά από προετοιμασία, έδωσα εισαγωγικές εξετάσεις σε ένα Πανεπιστήμιο του εξωτερικού, όπου έγινα δεκτός.
Δίδακτρα δεν κατέβαλα, αφού το Πανεπιστήμιο αυτό είναι δημόσιο, δηλαδή συντηρείται με τα λεφτά των εκεί φορολογουμένων, εντάσσεται δε στο top 10 των Πανεπιστημίων.
Προβληματίστηκα λοιπόν και σκέφτηκα: Πως γίνεται λοιπόν ένας «κακός» μαθητής να αριστεύει; Και γενικότερα, τι είναι αυτό που κάνει τους Έλληνες να αποτυγχάνουν στην Ελλάδα και να αριστεύουν στο εξωτερικό;
Κατ’ αρχήν επικεντρώνομαι στην έννοια των Πανελλαδικών ή Πανελληνίων εξετάσεων. Πουθενά στο κόσμο δεν υπάρχει αντίστοιχο σύστημα εξετάσεων. Δεν έχω ακούσει ποτέ για Πανγερμανικές,Πανγαλλικέςή Παναμερικανικές εξετάσεις. Και πουθενά στο κόσμο δεν θυσιάζει το «επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα» τόσο πολλά στην παραπαιδεία.
Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, δεν καθρεφτίζει παρά μόνο μία από τις πολλές πτυχές της Ελληνικής κουλτούρας. Η Ελληνική κουλτούρα, με την έννοια της ταυτότητας, διακατέχεται από ενοχικά σύνδρομα πολιτιστικής, πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής, εθνικής και θρησκευτικής φύσης, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται δόγματα και «κλισέ».
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι γονείς, δεν εξηγούν επαρκώς στα παιδιά τους για τη ζωή που τα περιμένει μετά την «ακαδημαϊκή τους κατάρτιση». Δημιουργούνται μύθοι ότι σπουδάζοντας κανείς, γίνεται επιστήμονας και αμέσως χαίρει σεβασμού, αναγνώρισης και διασφαλίζει τα μελλοντικά του οικονομικά έσοδα. Η δε εύρεση εργασίας παρουσιάζεται ως κάτι αυτονόητο και θεωρείται ότι σε κάθε περίπτωση και με «κάποιον τρόπο» θα «εξασφαλιστεί» μια δουλειά.
Ως νοοτροπία, ξεκινάμε λοιπόν ανάποδα. Δεν εκπαιδευόμαστε σε τεχνικές επιβίωσης, αλλά θεωρούμε ότι η ζωή επιφυλάσσει «ελιτίστικη» διαχείριση για όσους έχουν τη δέουσα ακαδημαϊκή κατάρτιση. Αυτή είναι η νοοτροπία με την οποία γαλουχήθηκαν οι περισσότεροι Έλληνες τα τελευταία 40 χρόνια. Αντίθετος σε αυτή τη νοοτροπία πορεύομαι από μικρός και συνεχίζω να παλεύω.
Οι δικές μου επιλογές περιορίστηκαν στο που και στο τι θα σπουδάσω. Παρ’ όλο που μετά το πέρας των σπουδών μου είχα προτάσεις να εργαστώ στο εξωτερικό τόσο στον ακαδημαϊκό τομέα, όσο και στον ιδιωτικό, διάφοροί λόγοι με έκαναν να επιστρέψω στην Ελλάδα.
Οι λόγοι αυτοί δεν ήταν μόνο προσωπικοί και συναισθηματικοί. Στην απόφασή μου αυτή, με οδήγησε και η ελπίδα ότι «κάτι» θα άλλαζε στην Ελλάδα και ότι με τις γνώσεις που απέκτησα στο εξωτερικό θα συνέβαλλα και εγώ στις αλλαγές αυτές.
Έκανα λάθος. Φάνηκε σιγά-σιγά ότι στην Ελλάδα οι όποιες ουσιαστικές αλλαγές δεν θα γίνονταν εύκολα. Τώρα βλέπω ότι εάν αλλάξει κάτι, ίσως γίνει επ’ ευκαιρία της κρίσης που περνά η χώρα, όπως συνήθως γίνεται όταν ένας Λαός έρχεται αντιμέτωπος με μεγάλες προκλήσεις. Αναφέρω συνειδητά τη λέξη «κρίση» και όχι «Μνημόνιο, Τρόικα, κλπ» διότι πιστεύω ότι οι αλλαγές έπρεπε να ξεκινήσουν από εμάς τους Έλληνες, αρκετά χρόνια πριν το 2009, ώστε η προσαρμογή να είναι σταδιακή και ηπιότερη.
Έχω λοιπόν να προτείνω στους νεότερους να μην τρέφουν αυταπάτες. Πρέπει να φροντίσουν τον εαυτό τους και κάνουν ότι χρειάζεται για να επιτύχουν μία στοιχειώδη επιβίωσή. Οι νεότεροι πρέπει να καταλάβουν ότι ελάχιστα μπορούν να προσφέρουν στην Ελλάδα, και αυτό όχι επειδή δε θέλουν ή δεν μπορούν, αλλά επειδή θα πρέπει πρώτα να δείξει η Ελλάδα σημεία ότι είναι έτοιμη να αλλάξει. Διαφορετικά θα βρεθούν στη θέση που βρίσκονται οι παλαιότεροι, οι οποίοι αναρωτούνται διαρκώς, εάν έπραξαν σωστά που μετά τις σπουδές τους επέστρεψαν στην πατρίδα τους.
Η Ελλάδα θα είναι έτοιμη να δεχτεί τους νεότερους, μόνο όταν το επί δεκαετίες σύστημα, που δημιούργησαν οι κρατούντες σε όλους τους χώρους, και το οποίο δεν αφήνει τίποτα και κανέναν να κινηθεί, αποδυναμωθεί. Πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι τα πρόσωπα αυτά δεν βρίσκονται μόνο σε υψηλά αξιώματα του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα. Βρίσκονται στην καθημερινότητα μας και επιμένουν να θεωρούν κεκτημένα, πράγματα για τα οποία δε ρίσκαραν, δε δούλεψαν και για τα οποία άλλοι εργάστηκαν και κόπιασαν. Πολύ απλά, όταν τους δόθηκε η ευκαιρία και ανέβηκαν στην εξουσία, δόμησαν τα πάντα με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην είναι δυνατό να μετακινηθούν από τις θέσεις τους. Δεν θέλω να επεκταθώ, παραδείγματα υπάρχουν πολλά.
Εάν οι νέοι έχουν όρεξη για εργασία, πρέπει να καταλάβουν ότι το σπίτι τους θα το βλέπουν ελάχιστα. Δεν πρέπει να τους ενδιαφέρει για το εάν εργαστούν στην πατρίδα τους ή στο εξωτερικό. Οι περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες, βρίσκονται σε απόσταση 2 ωρών με το αεροπλάνο από την Ελλάδα. Στις μέρες μας, η μετακίνηση είναι εύκολη. Ακόμα και η επικοινωνία έχει απλοποιηθεί με την βοήθεια του διαδικτύου.
Αυτό που πρέπει να ενδιαφέρει τους νέους, είναι εάν εκεί που επιθυμούν να σπουδάσουν ή να δουλέψουν, επικρατούν στοιχειώδεις συνθήκες αξιοκρατίας!!! Μόνο διά της αξιοκρατίας διασφαλίζεται πραγματικά η ύπαρξη κράτους δικαίου και κοινωνικής πρόνοιας. Με άλλα λόγια, μόνο με την αξιοκρατία διασφαλίζεται ότι ο μόχθος της εργασίας δεν θα έχει μόνο βραχυπρόθεσμο οικονομικό αντίκρισμα, αλλά ανταποδοτική αξία μακροπρόθεσμα.
Είναι λοιπόν σωστό, οι νεότεροι να μη νιώθουν δέσμιοι υλιστικών νοοτροπιών και να είναι απαλλαγμένοι από ενοχικής φύσεως ψευδεπίγραφες ηθικές υποχρεώσεις. Αυτό το λέω επειδή συνήθως πρόσωπα του στενότερου και ευρύτερου κύκλου, θέτουν πολλές φορές ψεύτικα ηθικά διλήμματα, τα οποία κατά κύριο αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση ιδίων συμφερόντων και όχι αυτά των νεότερων.
Εάν οι νεότεροι δεν φροντίσουν κατ’ αρχήν τον εαυτό τους, δεν μπορούν να φροντίσουν για άλλους. Αυτό σημαίνει ότι δε θα μπορούν να φροντίσουν τους γονείς τους, τον ή την σύντροφό τους, τα παιδιά τους και την πατρίδα τους την Ελλάδα. Δεν προτρέπω σε εγωιστική συμπεριφορά, αλλά ζητώ από όλους μας να σκεφτούν ρεαλιστικά και με το ενδεδειγμένο για κάθε περίσταση συναίσθημα.
Η ζωή δεν είναι άσπρο ή μαύρο, καλό ή κακό. Η ζωή κινείται σε γκρίζα ζώνη. Μέσα σε αυτή τη γκρίζα περιοχή καλούνται οι νέοι να επιβιώσουν. Καλούνται να συμβιβάσουν πράγματα φαινομενικά ασυμβίβαστα. Καλούνται να πράττουν έτσι ώστε το δικό τους καλό, να είναι καλό και για όλους τους άλλους.
Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να απασχολεί τους νέους (αλλά και όλους μας) δεν είναι τι και που θα σπουδάσουν, αλλά εάν αυτό που θα σπουδάσουν θα τους βοηθήσει να πορευτούν στη ζωή τους τόσο σαν άτομα, όσο και σαν πολίτες δημιουργικά εξελισσόμενοι.
Ο καλύτερος τρόπος για να ζει κανείς είναι να εργάζεται, δηλαδή να πράττει. Οι πράξεις φέρνουν φαγητό στο τραπέζι, οι κουβέντες όχι. Και δυστυχώς από αυτές -κυρίως διά των πολιτικών μας- έχουμε μπόλικες στην Ελλάδα. Ας σιωπήσουμε λοιπόν και ας συνεχίσουμε την πραγματική και την -όσο ασήμαντη και εάν νομίζουμε ότι είναι- εργασία μας.
Ιππο-Κριτής

Back to Stop Britain's Possession of the Looted Parthenon Scultpures> The last line of defence of the British Museum collapses. See their logic.

The last line of defence of the British Museum collapses. See their logic.

5t
In a recent article the British Museum stated that "the Parthenon Sculptures are an integral and essential part of the world heritage that is esxibited in the Museum". This statement is Important to us because it exposes the last line of defence of the BM – that the Sculptures are “an INTEGRAL part of the museum presenting, etc” – in other words essential for the survival of the BM as an entity!
What a lame argument, what a paucity of ethical and democratic justification, what a corner this one institution in London is in, putting forward this argument to defend its possession of 63% of the central cultural, symbolic, national, archaeological, symbol created by, belonging to, and claimed by another nation, the creators of the looted items.
If it is a matter of Greece getting back what is part of its Parthenon and identity, or a foreign museum closing because of a dearth of domestic showpieces to attract visitors, then let the museum close. 
They cannot hold history and Greece to ransom any longer.

Κείμενα Κοινωνιολογίας> Emile Durkheim: Κανόνες για την διάκριση μεταξύ ομαλού και παθολογικού: Μέρος Ι και ΙΙ

http://socialpolicy.gr/2013/10/emile-durkheim-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D-%CE%BF%CE%BC.html

Μέρος Α

durkheim, socialpolicy.gr, μηχανική αλληλεγγύη, οργανική αλληλεγγύη, κοινωνική τάξη, Anthony Giddens, κοινωνιολογία, ανάλυση, κοινωνική θεωρία
.. Η ιδεολογική μέθοδος επιτρέπει είναι η αλήθεια, να αποφύγει κανείς τον μυστικισμό – άλλωστε στην επιθυμία αυτής της αποφυγής οφείλεται, μερικά τουλάχιστον, η εμμονή σ’αυτή την μέθοδο. Αυτοί που την εφάρμοσαν ήσαν, πράγματι, πολύ ορθολογιστές για να αρνηθούν ότι η ανθρώπινη συμπεριφορά θα είχε ανάγκη να κατευθύνεται από την σκέψη – κι όμως δεν έβλεπαν στα φαινόμενα, αυτά καθ’εαυτά και ανεξάρτητα από κάθε υποκειμενικό δεδομένο, τίποτα που να τους επιτρέπει να τα κατατάξουν ανάλογα με την πρακτική τους αξία. Έμοιαζε, λοιπόν, ότι ο μόνος τρόπος να κρίνει κανείς τα φαινόμενα θα ήταν να τα αναγάγει σε κάποιο κυρίαρχο νόημα – έτσι η χρήση εννοιών που κυριαρχούν, στην αντιπαραβολή των γεγονότων, αντί να προέρχονται από αυτήν, έγινε απαραίτητη σε κάθε ορθολογική κοινωνιολογία. Αλλά ξέρομε πως, αν κάτω απ΄ αυτούς τους όρους η επιστημονική πρακτική γίνεται έλλογη, η λογική σκέψη που έτσι χρησιμοποιείται δεν είναι επιστημονική.
Το πρόβλημα που μόλις θέσαμε θα μας επιτρέψει να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα της λογικής χωρίς να ξανακυλήσουμε στην ιδεολογία. Πράγματι, για τις κοινωνίες όπως και για τα άτομα η υγεία είναι καλή και επιθυμητή, ενώ αντίθετα η αρρώστια είναι κακή και πρέπει να αποφεύγεται. Εάν, λοιπόν, μπορούσαμε να βρούμε ένα αντικειμενικό κριτήριο, εγγενές στα ίδια τα γεγονότα, που να μας επιτρέπει να διακρίνουμε επιστημονικά την υγεία από την αρρώστια στις διάφορες τάξεις κοινωνικών φαινομένων, η επιστήμη θα ήταν σε θέση να φωτίσει πρακτικά θέματα – μένοντας ταυτόχρονα πιστή στην μέθοδό της. Αναμφίβολα, όπως σήμερα δεν καταφέρνει να αγγίζει το άτομο, η επιστήμη δεν μπορεί να μας δώσει παρά γενικές μόνο ενδείξεις, που για να διαφοροποιηθούν πρόσφορα πρέπει να έλθει κανείς άμεσα σε επαφή με το επί μέρους μέσω των αισθήσεων.
Η κατάσταση της υγείας, έτσι όπως η επιστήμη μπορεί να την προσδιορίσει, δεν θα μπορούσε να ταιριάξει με ακρίβεια σε καμία ατομική περίπτωση, εφ΄όσον δεν μπορεί να προσδιοριστεί παρά αναφορικά με πολύ γενικές συνθήκες, από τις οποίες όλος ο κόσμος λίγο-πολύ παρεκκλίνει - τούτο όμως θα αποτελούσε ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για τον προσανατολισμό της συμπεριφοράς μας. Από το ότι απαιτείται ύστερα προσαρμογή του γενικού στην ειδική κάθε φορά περίπτωση, δεν έπεται ότι δεν είναι ενδιαφέρον να το γνωρίσουμε. Αντίθετα, ο κανόνας είναι που πρέπει να χρησιμεύει σαν βάση σε όλους τους πρακτικούς συλλογισμούς μας. Με τις προϋποθέσεις αυτές, δεν έχει πια κανείς δικαίωμα να πει πως η σκέψη είναι άχρηστη στην πράξη. Δεν υπάρχει πια χάσμα ανάμεσα στην επιστήμη και στην τέχνη — αλλά περνά κανείς από την μία στην άλλη χωρίς λύση της συνέχειας. Η επιστήμη, είναι αλήθεια, δεν μπορεί να εμβαθύνει στα γεγονότα παρά με την μεσολάβηση της τέχνης - αλλά η τέχνη δεν είναι παρά προέκταση της επιστήμης. Μπορεί επίσης να αναρωτηθεί κανείς αν η πρακτική ανεπάρκεια της επιστήμης δεν θα πρέπει να μειώνεται όσο οι νόμοι της θα εκφράζουν πληρέστερα την ατομική πραγματικότητα {…}
________
Πηγή: Εμίλ Ντυρκάϊμ, Οι κανόνες της κοινωνιολογικής μεθόδου, Λ.Μ. Μουσούρου, Ο Εμίλ Ντυρκάϊμ και η Κοινωνιολογία του, Κοινωνιολογική Βιβλιοθήκη, Gutenberg, Κεφ. 3 σελ. 111-113.

Ο πόνος θεωρείται γενικά σαν ένδειξη ασθένειας και είναι αλήθεια ότι ανάμεσα σε αυτά τα δύο υπάρχει κατά κανόνα μία σχέση – που όμως στερείται σταθερότητος και ακρίβειας. Υπάρχουν σοβαρά νοσήματα, που είναι ανώδυνα ενώ ενοχλήματα δίχως σημασία, όπως αυτά που προκαλούνται από την είσοδο ενός κόκκου κάρβουνου στο μάτι, μπορεί να είναι πραγματικό μαρτύριο. Σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις συμπτώματα νοσηρότητος είναι η απουσία πόνου ή και η ευχαρίστηση. Υπάρχει, ένα είδος ελλείψεως ευαισθησίας που είναι παθολογικό. Εκεί όπου ένας υγιής άνθρωπος, θα υπέφερε, συμβαίνει ένας νευρασθενής να δοκιμάζει ένα αίσθημα ηδονής, που είναι αναμφισβήτητα νοσηρό. Αντίθετα, ο πόνος συνοδεύει πολλές φυσιολογικές καταστάσεις, όπως η πείνα, η κούραση, ο τοκετός.
Θα λέγαμε ότι η υγεία, που συνίσταται στην ευτυχή ανάπτυξη των ζωτικών δυνάμεων, αναγνωρίζεται από την τέλεια προσαρμογή του οργανισμού στο περιβάλλον του, και θα αποκαλούσαμε, αντίθετα, ασθένεια κάθε τι που παρενοχλεί την προσαρμογή αυτήν; Αλλά κατ” αρχήν (θα πρέπει να επανέλθομε αργότερα στο σημείο αυτό) δεν έχει καθόλου αποδειχθεί πως κάθε κατάσταση του οργανισμού ανταποκρίνεται σε κάποια εξωτερική κατάσταση. Επι πλέον, ακόμη και αν το κριτήριο της προσαρμογής χαρακτηρίζει πραγματικά την κατάσταση της υγείας, θα είχε το ίδιο ανάγκη ενός άλλου κριτηρίου για να μπορεί να αναγνωρισθεί, γιατί θα πρεπε, εν πάση περιπτώσει, να μας πουν σύμφωνα με ποιάν αρχή μπορεί κανείς να αποφασίσει ότι μία μέθοδος προσαρμογής είναι τελειότερη από μίαν άλλη.
Μήπως θαπρεπε να πάρουμε για κριτήριο την επίδραση που ασκούν η υγεία και η ασθένεια στις πιθανότητες επιβιώσεώς μας; Υγεία θα ήταν η κατάσταση ενός οργανισμού στον οποίο οι πιθανότητες αυτές είναι μεγιστοποιημένες και ασθένεια, αντίθετα, οτιδήποτε έχει σαν επίπτωση να τις μειώνει. Αναμφίβολα, η ασθένεια έχει γενικά σαν αποτέλεσμα την εξασθένηση του οργανισμού. Αλλά δεν είναι η μόνη που έχει το αποτέλεσμα αυτό. Οι λειτουργίες αναπαραγωγής, σε μερικά κατώτερα είδη, επισύρουν μοιραία τον θάνατο, και ακόμα και στα νεώτερα είδη, δημιουργούν κινδύνους. Είναι, πάρα ταύτα, φυσιολογικές. Το γήρας και η παιδική ηλικία, έχουν τις ίδιες επιπτώσεις – γιατί ο υπερήλικας και το παιδί είναι περισσότερο ευάλωτοι από τα αίτια της καταστροφής. Είναι όμως ο υπερήλικας και το παιδί ασθενείς και πρέπει να δεχθούμε σαν μοναδικό τύπο υγιούς τον ενήλικα; Να ένας περίεργος περιορισμός του πεδίου της υγείας και της φυσιολογίας! Εάν, άλλωστε, το γήρας είναι αυτό καθ’εαυτό ασθένεια, πως να διακρίνει κανείς τον υγιή από τον άρρωστο υπερήλικα:
Κατά την ίδια λογική θα έπρεπε να κατατάξουμε την εμμηνόρροια μεταξύ των νοσηρών φαινομένων, γιατί με τις διαταραχές που προκαλεί αυξάνει την ευπάθεια της γυναίκας. Πώς όμως να χαρακτηρίσουμε νοσηρή μία κατάσταση, της οποίας η απουσία ή η πρόωρη εξαφάνιση αποτελούν αναμφισβήτητα ένα παθολογικό φαινόμενο {….}
__________
ΠΗΓΗ: Πηγή: Εμίλ Ντυρκάϊμ, Οι κανόνες της κοινωνιολογικής μεθόδου, Λ.Μ. Μουσούρου, Ο Εμίλ Ντυρκάϊμ και η Κοινωνιολογία του, Κοινωνιολογική Βιβλιοθήκη, Gutenberg, Κεφ. 3 σελ. 114-115.
*Η ολοκληρωμένη ανάλυση ο.π. Κεφ. 3 σελ. 111-140.

Και η Χρυσή Αυγή, δηλώνει Αμεσοδημοκράτισα (Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου)

Αθήνα, 1 Νοεμβρίου, 2013. 
Και η Χρυσή Αυγή, δηλώνει Αμεσοδημοκράτισα.
Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου.
Στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις, είχε πει κάποτε ο Γιάννης Τσαρούχης, ο γνωστός ζωγράφος, και επίσης καλός γνώστης των νεοελληνικών παθογενειών.
Έτσι, μετά τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, (συμπεριλαμβανομένου του Μανώλη Γλέζου), τον αρχηγό των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνο Καμένο, τώρα και εξ’ ονόματος της Χρυσής Αυγής, ο Ηλίας Κασιδιάρης, δήλωσε με κάθε επισημότητα στη Βουλή των Ελλήνων, πως «η Χρυσή Αυγή, είναι υπέρ της Άμεσης Δημοκρατίας».
Επειδή λοιπόν την Άμεση Δημοκρατία την ερμηνεύει ο καθείς κατά το δοκούν, να υπενθυμίσουμε σε όλους για μια ακόμη φορά, πως Άμεση Δημοκρατία δεν είναι το Πατριωτικό Μέτωπο και ο Βιτάλης, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Τσίπρας, η Χρυσή Αυγή και ο Κασιδιάρης, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και ο Καμένος, οι Ενεργοί Πολίτες και ο Μανώλης Γλέζος, το ΔΗΚΙ και ο Μαντάς και πάει λέγοντας.
Άμεση Δημοκρατία είναι το πλήρες πέρασμα των εξουσιών κατ’ ευθείαν στο Λαό.
Δηλαδή, για εκατομμυριοστή φορά: Ο Λαός νομοθέτης, ο Λαός Δικαστής, ο Λαός υπεύθυνος για την Ασφάλεια της Γειτονιάς και της Πατρίδας του. Όπως γίνεται δηλαδή εδώ και 152 χρόνια στην Ελβετία του Ιωάννη Καποδίστρια και εδώ και 4 χρόνια στην Ισλανδία του Όλαφουρ Γκρίμσον.
- Επειδή λοιπόν αυτή η ιστορία με την εκμετάλλευση της προοπτικής της Άμεσης Δημοκρατίας, καταντάει πια γραφικότητα, αγγίζοντας τα όρια μερικές φορές της γελοιότητας.
- Επειδή το Πατριωτικό Μέτωπο εδώ και 30 χρόνια υπερασπίζεται με πάθος την καθαρή μορφή της, όπως αυτή κωδικοποιήθηκε στο Αμεσοδημοκρατικό Σύνταγμα το οποίο καταθέσαμε εδώ και 3 χρόνια στην κρίση του ελληνικού Λαού.
- Επειδή δεν σκοπεύουμε να επιτρέψουμε το όραμά μας για πραγματική Δημοκρατία - ένα όραμα αρκετών πια Λαών του κόσμου - να γίνει αναλώσιμο είδος, στους πεινασμένος για εξουσία κομματικούς μηχανισμούς κάθε είδους.
Καλούμε για μια ακόμη φορά όλους τους πολιτικούς φορείς οι οποίοι ομιλούν για Άμεση Δημοκρατία, ή να αποδεχτούν την πρότασή μας, ή να πάψουν να ξεφτιλίζουν την τελευταία ελπίδα των Λαών όλου του Κόσμου: Την Άμεση Δημοκρατία.
Να υπενθυμίσουμε πως η πρόταση μας, δεν είναι ούτε κάποιου είδους «μανιφέστο», ούτε ιδεολόγημα, αποκύημα της φαντασίας του οποιουδήποτε.
Είναι σαφής και ξεκάθαρη κωδικοποίηση του περάσματος των εξουσιών στον Ελληνικό Λαό.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Συγκροτούμε ενιαίο πολιτικό Αμεσοδημοκρατικό φορέα, ανεξάρτητα με τις όποιες ιδεολογικοπολιτικές διαφορές των συνιστωσών του, και  με τους παρακάτω και μόνον στόχους:
1. Κατέρχεται ενιαία στις εκλογές και φυσικά κερδίζει τη συντριπτική πλειοψηφία των εδρών της Βουλής.
2. Στο Κοινοβούλιο, ο ενιαίος Αμεσοδημοκρατικός αυτός πολιτικός φορέας, δεν εισέρχεται σε καμία περίπτωση στην όποια μορφή διαχείρισης της εξουσίας. Κρατάει μόνο τον τυπικό χαρακτήρα της Βουλής, όπως αυτός ορίζεται από τον υφιστάμενο Κανονισμό της και παράλληλα αρνείται όλα τα βουλευτικά προνόμια (αποζημίωση, διευκολύνσεις κλπ).
3. Ψηφίζει - και μόνον αυτό - το Νέο Σύνταγμα Άμεσης Δημοκρατίας, το οποίο παραδίδει όλες τις εξουσίες στο Λαό.
4. Σε διάστημα το πολύ 2 μηνών, με την ολοκλήρωση της ψήφισης του Νέου Συντάγματος, διαλύει τη συντακτική Βουλή.
5. Στις επόμενες εκλογές, με βάση το ισχύον Σύνταγμα Άμεσης Δημοκρατίας, το οποίο δεν αναγνωρίζει Κόμματα και Παρατάξεις, αλλά μόνον Πολίτες, κατέρχεται ο καθείς κατά τις θέσεις του, και διεκδικεί τις αιρετές, και άμεσα πια ανακλητές εκπροσωπήσεις κατά το δοκούν.
6. Από κει και πέρα, ο Ελληνικός Λαός, με τις Πρωτοβουλίες και τα Δημοψηφίσματά του, αποφασίζει για Μνημόνια, Τρόϊκα κλπ, αλλά και για το ποιοι θα πάρουν τον δρόμο για τον Κορυδαλλό, μέσα φυσικά από τη νέα μορφή των Δικαστηρίων, τα οποία είναι πλήρως Λαϊκά/Ορκωτά.
Αυτή είναι η μόνη πρόταση η οποία μπορεί να σταθεί σοβαρά ενώπιον του συνόλου του ελληνικού Λαού. Όλα τα άλλα, είναι φληναφήματα των κομμάτων "δια άγραν ψήφων" από τα συνήθη κορόϊδα, τους Πολίτες, τα οποία μας δημιουργούν τη διαρκή αίσθηση μετεωρισμού, και της ναυτίας την οποία αυτός προκαλεί.
Λοιπόν κ.κ. του ΣΥΡΙΖΑ, της Χ.Α. των Α.Ε.,
Αν πραγματικά επιθυμείται Άμεση Δημοκρατία, αυτός είναι ο δρόμος. Και όχι τα «να βγω πρώτα στην εξουσία και μετά βλέπουμε».
Ιδού λοιπόν η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 
 
Γραφεία Αθηνών:
Διδυμοτείχου 15-17,
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr pametopo@gmail.com
  
«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Κεντρικό:
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr allilegion@gmail.com  
Ελληνική Τράπεζα Σπόρων 
Αστική, Μη Κερδοσκοπική Εταιρία.
http://eltraspor.wordpress.com

"Στήριξη" Διεπιστημονικό Κέντρο Ψυχοθεραπείας> Διήμερο Βιωματικό Σεμινάριο: Βασικές Δεξιότητες Συμβουλευτικής, 2 & 3 Νοεμβρίου 2013

ph-logo.png
"Στήριξη" 
Διεπιστημονικό Κέντρο Ψυχοθεραπείας
programs_organizational_large.jpg
Διήμερο Βιωματικό Σεμινάριο:
Βασικές Δεξιότητες Συμβουλευτικής

Η Συμβουλευτική συχνά συγχέεται με την παροχή συμβουλών ωστόσο διαφέρει κατά πολύ. Είναι μια σύνθετη διαδικασία αλληλεπίδρασης κατά την οποία παρέχεται βοήθεια σε άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην καθημερινή λειτουργικότητά τους, στις σχέσεις τους με τους άλλους, με τον εαυτό τους και γενικότερα σε προβλήματα που δεν μπορούν να διαχειριστούν μόνοι τους. Μάθετε τις βασικές αρχές και τεχνικές της συμβουλευτικής μέσα από ένα βιωματικό σεμινάριο.

Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου είναι η καλύτερη κατανόηση της συμβουλευτικής διαδικασίας, των τεχνικών που χρησιμοποιούνται σε αυτή και η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.

Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανθρώπους που επιθυμούν να γνωρίσουν τη συμβουλευτική ως διαδικασία είτε για να τη χρησιμοποιήσουν στη δουλειά τους, είτε ως μέθοδο αυτοανάπτυξης. Ιδιαίτερα σε φοιτητές, εκπαιδευτικούς, και νέους επαγγελματίες ψυχικής υγείας.

Θεματικές Ενότητες
  • Τι είναι η Συμβουλευτική / Διαφορές από την Ψυχοθεραπεία.
  • Κυριότερες Θεωρητικές Προσεγγίσεις.
  • Κατευθύνσεις και χώροι άσκησης της Συμβουλευτικής. 
  • Αρχές Επικοινωνίας / Σχέση Συμβούλου - Συμβουλευόμενου.
  • Δεξιότητες & Τεχνικές.
  • Παχνίδια Ρόλων / Βιωματικές Ασκήσεις.
  • Παρουσίαση Περιπτώσεων / Παρουσίαση Βίντεο.
Ημέρα / Ώρα: 2 & 3 Νοεμβρίου 2013, Σαββατοκύριακο. 10:00 - 13:00.

    Αχιλλέως 2 Παλαιό Φάληρο, 17562 Αθήνα, Τ. 210 9859680www.kentrostirixis.gr

    ΣΟΚ από τις αποκαλύψεις για την οικογένεια βΡομά!

    από  e-mail

     
                                     ΣΟΚ από τις αποκαλύψεις για την οικογένεια βΡομά!
     
    Οικογένεια βΡομά κατηγορείται για αρπαγές κατ’ εξακολούθηση:
     
     Mισθών, συντάξεων, ασφαλιστικών εισφορών, καταθέσεων, σπιτιών, χωραφιών, κλπ.
     
     Τα παιδιά της οικογένειας εξαπατούσαν αφελείς πολίτες και τους έκλεβαν την ψήφο τους.
     Η οικογένεια εκτός από αυτά που άρπαζε από ανυποψίαστους πολίτες, χρηματοδοτείτο από το κράτος,
    αλλά κατάφερνε να παίρνει και διάφορα δάνεια από τράπεζες.
     Μάλιστα σαν εγγυητές των δανείων έβαζε – εν αγνοία τους – πολίτες που σήμερα καλούνται να πληρώσουν
    τα χρέη που έχει δημιουργήσει.
     Τα μέλη της οικογένειας τα τρία τελευταία χρόνια είχαν περιορίσει τις εμφανίσεις τους σε δημόσιους χώρους,
    γιατί πολλοί εξαπατημένοι πολίτες τους αναγνώριζαν και κινούνταν απειλητικά εναντίον τους.
      Έτσι τα μέλη της οικογένειας είχαν περιοριστεί σε φαγοπότια μόνο μέσα στην παράγκα τους.
    Η δράση της οικογένειας ερευνάται από τις δικαστικές αρχές και ήδη κάποια μέλη βρίσκονται στις φυλακές.
     
    Τα παιδιά της οικογένειας θα οδηγηθούν στο ίδρυμα «Το χαμόγελο του γιδιού».
     

    Πρωινό mou: Οι χρεοκοπημένοι lifestylades υπέρ Άδωνι

    http://www.periodista.gr/medias/item/7008.htmΚωστόπουλος και ΜπαλατσινούΚωστόπουλος και Μπαλατσινού
    “ Η κατάντια της διαπλοκής: Επιστρατεύει χρεοκοπημένους εκδότες και... χαρούμενα lifestyle παιδάκια ”
    Periodista
    Θέση στην «κόντρα» μεταξύ του αρχηγού αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξη Τσίπρα, και τουυπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, αποφάσισε να πάρει η πρωινή εκπομπή του Mega Channel "Πρωινό mou" και μάλιστα με επαίσχυντο τρόπο, καθιστώντας δηλωτική την στάση που τηρεί ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός υπέρ της ακροδεξιάς κυβέρνησης Σαμαρά και κατά του ΣΥΡΙΖΑ.

    Η κατάντια της διαπλοκής που καταρρέει μαζί με το πολιτικό προσωπικό που υποτάσσεται στο Βερολίνο, φαίνεται ξεκάθαρα από το γεγονός ότι επιλέγει να επιστρατεύσει στον αγώνα για την στήριξη της κυβέρνησης Σαμαρά, ότι πιο ρηχό, ότι πιο χρεοκοπημένο, ότι πιο παρακμιακό, ότι πιο ξεπερασμένο, ότι πιο προκλητικό ενδημεί στην Ελλάδα της κρίσης: Χαρούμενες τηλεπερσόνες και πρόσωπα με μηδενική πολιτική αντίληψη, τα απόλυτα δείγματα της υποκουλτούρας και της κατώτερης πνευματικής υποστάθμης. 

    Όταν ο πανικός κυριαρχεί στις ελίτ τότε εκείνες επιστρατεύουν ακόμη και τις χαζοχαρούμενες life style εκπομπούλες τις οποίες παρουσιάζουν χρεοκοπημένοι πρώην εκδότες, που πλαισιώνονται από απολιτίκ παιδάκια. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι την συγκεκριμένη παρακμιακή εκπομπή παρουσιάζει ένας άνθρωπος, ο Πέτρος Κωστόπουλός, ο οποίος χρωστά χιλιάδες ευρώ σε πρώην εργαζομένους του σε εταιρείες που ο ίδιος είχε και τις χρεοκόπησε, αφήνοντας τους στο δρόμο και ακάλυπτους σε ότι έχει να κάνει με τα δεδουλευμένα τους. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο ίδιος έχει συνδέσει το όνομά του με την πολιτιστική παρακμή της Ελλάδας και με ένα πάλαι ποτέ πανίσχυρο σύστημα εξουσίας, το οποίο έχει βυθίσει στην οικονομική καταστροφή της χώρας μας. 

    Στην εκπομπή "Πρωινό mou", οι τηλεπερσόνες και οι βοηθοί τους επιχείρησαν να ασκήσουν κριτική στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα για τα όσα είπε αναφορικά με τις τηλεπωλήσεις που φέρεται να πραγματοποιεί παράλληλα με τα υπουργικά του καθήκοντα ο Άδωνις Γεωργιάδης. Σιγοντάροντας τον παρουσιαστή, κάποια άσημα παιδάκια που παριστάνουν τους... πανελίστες, άρχισαν να σκούζουν κατά του Αλέξη Τσίπρα και υπέρ του Άδωνι Γεωργιάδη και αφού συμφώνησαν ότι "οι δηλώσεις του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήταν απαράδεκτες", μετά άρχισαν να διερωτώνται "τι δουλειά κάνει ο Αλέξης Τσίπρας". Ας μας πουν λοιπόν πρώτα: Τι δουλειά έκαναν ή κάνουν αυτοί;

    Άραγε θα μας πουν τώρα ο κύριος Κωστόπουλος, η μοντέλα σύζυγός του Τζένη Μπαλατσινού και το επιτελείο τους "ποιοι δουλεύουν" και "ποιοι δεν δουλεύουν"; Αυτοί που υπήρξαν μέρος της παρέας που οδήγησε την Ελλάδα στην οικονομική καταστροφή, θα κάνουν νουθεσίες στην Αριστερά για το "τι είναι απαράδεκτο και τι δεν είναι"; Ας πληρώσουν πρώτα εκείνους στους οποίους χρωστούν χρήματα, ας κόψουν τα σούρτα φέρτα στην Μύκονο, όταν οι πρώην εργαζόμενοί τους δεινοπαθούν εξαιτίας τους, και μετά τα λέμε. 

    Είναι πραγματικά θλιβερό, άνθρωποι γνωστοί και ως «λαϊφσταϊλάδες», οι οποίοι ποτέ δεν μίλησαν όταν έπρεπε για τα πραγματικά προβλήματα της χώρας και για το κακό που ερχόταν, παρά μόνο προσέφεραν ένα υποκτατάστατο πραγματικής ζωής στους μικροαστούς, άνθρωποι οι οποίοι μάλιστα φέρουν ευθύνη για την καταστροφή, να έρχονται τώρα και να το «παίζουν» τιμητές των καταστάσεων. Το ακόμα χειρότερο είναι ότι εξακολουθούν να προβάλλουν την life style πλευρά της ζωής, σε μια συγκυρία που η συντριπτική πλειονότητα του ελληνικού λαού τα βγάζει δύσκολα πέρα. 

    Δείτε το video και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του:

    ΣΥΝΤΑΡΑΞΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΕΛΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ!

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/10/28-1940.html


    Σύγχρονος γέροντας ερμηνεύει γιατί δάκρυσε ο Αρχιστράτηγος
    Ανήμερα του Αγίου Δημητρίου πιστές γυναίκες που μετέβησαν στο μικρό εκκλησάκι του Ταξιάρχη που βρίσκεται στο κοιμητήριο της Ιαλυσού βρέθηκαν ενώπιον ενός παράδοξου γεγονότος. Από τα μάτια του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, της ιστορικής εικόνας που χρονολογείται από το 1896 είδαν να τρέχουν δάκρυα. Αμέσως ειδοποίησαν τον εφημέριο! Εκείνος μόλις είδε το παράδοξο τούτο σημείο ενημέρωσε τον Μητροπολίτη Ρόδου Κύριλλο, έναν φιλακόλουθο και ταπεινό Ιεράρχη.
    Η καλή είδηση του μεγάλου θαύματος ως αστραπή διαδόθηκε σε ολάκερη τη Ρόδο. Πιστοί έτρεξαν να καταστούν μάρτυρες του θαυμαστού γεγονότος. Ο Μητροπολίτης Κύριλλος μετά προσοχής εξέτασε την ιερά εικόνα προκειμένου να αποστομώσει αυτούς που θα υποστήριζαν ότι τα δάκρυα προέρχονται από υγρασία. Αφού απέκλεισε όλα αυτά που θα μπορούσαν να επικαλεστούν οι άπιστοι αλλά και οι γνωστοί άγνωστοι που βάλλουν κατά της Ορθοδοξίας έδωσε εντολή να μεταφερθεί η ιερά εικόνα σε μεγαλύτερο ναό και να τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα.
    Ο τηλεοπτικός φακός κατέγραψε εξ αρχής όλο το θαυμαστό γεγονός και η καταγραφή τούτη συνιστά αδιάψευστη και μη αμφισβητούμενη μαρτυρία για εκείνους που μοναδική έγνοια έχουν να πολεμούν την Ορθόδοξη πίστη.
    Ο δε Μητροπολίτης Ρόδου Κύριλλος μετά μεγάλης προσοχής καταγράφει τις μαρτυρίες των κατοίκων που υποστηρίζουν ότι το θαύμα αυτό επαναλαμβάνεται για δεύτερη φορά. «Είχε ξαναδακρύσει ο Αρχάγγελος Μιχαήλ λίγο πριν την γενική επιστράτευση του 1974. Δάκρυσε τότε για τη μεγάλη προδοσία των πολιτικών αρχόντων που ως αποτέλεσμα είχε την κατάληψη του βόρειου μέρους της Κύπρου από τους μωαμεθανούς γείτονές μας» υποστήριζαν πολλοί εξ αυτών.
    Η εκκλησιαστική ορθόδοξη παράδοση είθισται να συνδέει την παρουσία, τα σημεία (σημάδια) και τα θαύματα του Αρχιστράτηγου του τριαδικού Θεού Αρχαγγέλου Μιχαήλ με δυσοίωνες εξελίξεις (σεισμούς, λιμούς, πολέμους), ενώ αντίστοιχα την παρουσία του Αρχαγγέλου Γαβριήλ με καλές ειδήσεις (Ευαγγελισμός της Θεοτόκου)! Ως εκ τούτου τα πρόσφατα δάκρυα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, που έτρεξαν από την ιερά εικόνα ως φυσικό επακόλουθο ήταν να συνδεθούν με δυσοίωνες εξελίξεις για τον ευλογημένο αυτό τόπο μας, την γλυκιά μας Ελλάδα!
    Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η παρουσία του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στον εφήμερο τούτο κόσμο συνδέεται πάντοτε με την μεγάλη ευσπλαχνία του και αγάπη που δείχνει προς τους χριστιανούς! Η παρουσία του λειτουργεί προστατευτικά για τον άνθρωπο που παραμένει πιστός στον Χριστό και ακέραιος στο νόμο και τις διδαχές του.
    Άλλωστε τα τόσα και τόσα θαυμαστά γεγονότα του Αρχαγγέλου, όπως λ. χ. ιάσεις ασθενών, αποτροπή των σχεδίων του Αντιδίκου κάθε άλλο παρά συνδέονται με δυσοίωνες εξελίξεις; Στην Λέσβο για παράδειγμα στον Ταξιάρχη στην Μανταμάδο γίνονται καθημερινά σχεδόν θαυμαστά γεγονότα από τον Αρχάγγελο Μιχαήλ, όπως και στη Σύμη, το νησί του Αρχαγγέλου. Αξίζει να επισημανθεί ότι ακόμη και Τούρκοι έρχονται στα πανελλήνια τούτα προσκυνήματα. Κατόπιν αυτών είναι εύλογο να αναρωτιούνται πολλοί και να προσπαθούν να ανακαλύψουν ή και να ερμηνεύσουν τα δάκρυα του Αρχιστράτηγου του Θεού, τα οποία έτρεξαν από την ιερά εικόνα του. Τι άραγε να προμηνύει τούτο το θαύμα ή αγιογραφικά τούτο το σημείο στην Ιαλυσό της Ρόδου;
    Παρακαλέσαμε λοιπόν γνωστό γέροντα ασκητή του Παγγαίου Όρους να μας καταθέσει την γνώμη του! Και να τι μας είπε:
    «Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου». Η ρήση αυτή είναι διαχρονική. Γι’ αυτό η αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας την επαναλαμβάνει σε κάθε θεία Λειτουργία, έτσι ώστε να καταστεί συνείδηση και πίστη.
    Δάκρυσε, λοιπόν μας λέγει ο ταπεινός αυτός γέροντας του Παγγαίου Όρους ο Αρχιστράτηγος του Θεού Μιχαήλεπειδή οι άνθρωποι της εποχής μας παρά τις δοκιμασίες και τις δυσκολίες εμμένουν να ακολουθούν τον ολισθηρό κατήφορο του Εωσφόρου. Και ξέρετε γιατί; Επειδή απέβαλαν από την ζωή τους τον Χριστό! Παλαιότερα οι μεγαλύτεροι τουλάχιστον θυμόμαστε ότι ζούσαμε πιο φτωχικά με λιγότερα αγαθά αλλά είμαστε πιο ευτυχισμένοι και χαρούμενοι γιατί στο κέντρο της ζωής μας είχαμε το ευαγγέλιο του Χριστού. Μπορεί λοιπόν να μην είχαμε κρέας και άλλα νόστιμα εδέσματα στο καθημερινό μας τραπέζι αλλά βιώναμε τις χαρές της αναστάσεως που μας καθιστούσαν αυτομάτως χαρούμενους και ευτυχισμένους. Είχαμε μεταξύ μας αλληλεγγύη, είχαμε φιλότιμο, είχαμε θυσιαστικό πνεύμα και αγάπη. Σήμερα έχουμε όλες τις ανέσεις, άφθονα εδέσματα, αυτοκίνητα, σπίτια αλλά δεν έχουμε ευτυχία.
    Δάκρυσε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ γιατί συνεχίζουμε οι Έλληνες Χριστιανοί να βλασφημούμε με λόγια αλλά και πράξεις τον τριαδικό Θεό, λησμονώντας τις ευεργεσίες Του, ειδικά προς το ευλογημένο αυτό Έθνος των Ελλήνων! Δες τε την πορνεία, τη μοιχεία, το ψεύδος, την κλοπή, την ασέβεια προς το Θεό αλλά και τους γονείς μας και θα κατανοήσετε πώς ο Αρχάγγελος Μιχαήλ κλαίει. Οδύρεται για την επιδημία της ασυδοσίας που έχει απλωθεί από την Κρήτη ως τον Έβρο και από την Ήπειρο και Μακεδονία μέχρι και την Κύπρο μας. Αλωνίζουν τα ταγκαλάκια σε όλη την χώρα αλλά η αμετανοησία παραμένει και αποτελεί αίτιο μελλοντικών δεινών και καταστροφών. Έκλαψε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ γιατί βλέπει το όμορφο νησί της Ρόδου α πολιορκείται και πάλι από σύγχρονους σατανιστές Ναϊτες Ιππότες, οι οποίοι σε συνεργασία με επιφανείς κατοίκους  του ησιού επιδιώκουν να το αλώσουν και πάλι μέσω του Μαμμωνά... επιβάλλοντας μία νέα πιο επικίνδυνη σκλαβιά.
    Δάκρυσε ο Αρχιστράτηγος του Θεού διότι για τρίτη φορά από τον καθαγιασμένο με το αίμα χιλιάδων μαρτύρων και ομολογητών τόπο μας θα εκτοξευθεί η χειρότερη ύβρη προς τον τριαδικό Θεό χωρίς οι χριστιανοί και πάλι να αντιδράσουν... Τρίτη φορά ένα υποχείριο στους εκφραστές της ανομίας δήθεν ελληνικό τηλεοπτικό κανάλι θα συμβάλει ώστε να ακουσθεί σε όλη την Ελλάδα η βλασφημία του τριαδικού Θεού που εκτοξεύεται από το κινηματογραφικό έργο «Κώδικας Ντα Βίντσι»!
    Είναι φανερό πως η τακτική επανάληψη της κινηματογραφικής ταινίας αποτελεί αίτημα των εκφραστών του μυστηρίου της ανομίας, οι οποίοι χρηματοδοτούν με εκατομμύρια ευρώ το τηλεοπτικό σταθμό (Mega Channel)! Δεν αναρωτιέστε λοιπόν καλοί μου Χριστιανοί από πού υποκινείται ο τηλεοπτικός αυτός σταθμός, έτσι ώστε να μολύνει λίγο πριν την εορτή των Ταξιαρχών αλλά και τη μεγάλη εορτή των Χριστουγέννων την ορθόδοξη πίστη μας;
    Λησμονήσατε άραγε τι συνέβη στην Αθήνα αλλά και σ’ όλη την Ελλάδα την ημέρα που για πρώτη φορά παιζόταν αυτή η βλάσφημη κινηματογραφική ταινία, που ευθέως προσβάλει την ορθόδοξη πίστη αλλά και την ελληνική ιστορία; Κάηκε τότε σχεδόν όλη η Αθήνα από τα δαιμόνια που χόρευαν ανεξέλεγκτα στους δρόμους της, ενώ η Ελλάδα έγινε ρεζίλι σ’ όλη την Οικουμένη. «Δεκεμβριανά γεγονότα» τα ονόμασαν οι πολιτικοί μας άρχοντες, που ακόμη αγωνίζονται να ανακαλύψουν την αιτία των φοβερών εκείνων σε ένταση επεισοδίων, τα οποία άφησαν άναυδη ακόμη και την αστυνομία!
    Ξέρετε τι σημαίνει για τον ουρανό από μία χριστιανική χώρα να εκτοξεύονται τέτοιες ύβρεις προς το Θεό; Αν το γνωρίζατε τότε γονυπετείς θα παρακαλούσατε και εσείς και περισσότερο εγώ ο ελεεινός και αμαρτωλός ρασοφόρος, το Θεό για συγχώρεση. Θα απαιτούσατε να σφραγισθεί και να μπει λουκέτο στο όργανο αυτό του μυστηρίου της ανομίας τον συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό των πλουτοκρατών και λοιπών υποχείριων του Μαμμωνά. Ενθυμούμαι με θλίψη ότι η ελληνική δικαιοσύνη όχι μόνο αγνόησε τότε το γεγονός αλλά συνέβαλε με τις αποφάσεις που έλαβε κατά την εκδίκαση μηνυτήριας αναφοράς δύο πιστών να επαναλαμβάνεται στο όνομα δήθεν της ελευθερίας της έκφρασης τούτη η βλασφημία, προς την πίστη μας.  Και γι’ αυτήν τότε ακολούθησαν πολλά δεινά, σκάνδαλα, απάτες, δωροδοκίες, στημένες δίκες που την εξέθεσαν ως θεσμό έναντι του λαού...
    Κατά τη δεύτερη προβολή της βλάσφημης κινηματογραφικής ταινίας, πάλι παραμονές των Χριστουγέννων οι Χριστιανοί παρουσιάσθηκαν πιο οργανωμένοι. Έπεσαν στα γόνατα και άρχισαν με όπλο το ψαλτήριο να προσεύχονται ώρες ολάκερες για να μην αφήσει και πάλι την χώρα μας ο Θεός έρμαιο στις ορέξεις του Αντιδίκου. Και ο Θεός εισάκουσε την προσευχή τους και απέστειλε τον Αρχάγγελο Μιχαήλ στο συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό. Αχ να βλέπατε τις φασαρίες που γινόντουσαν το σταθμό εκείνη την ημέρα... Υπέστη φοβερή ήττα κατά κράτος τότε ο Αντίδικος από την ευεργετική παρουσία του Αρχαγγέλου Μιχαήλ και τις προσευχές χιλιάδων πιστών στην Ελλάδα και την Κύπρο.
    Και να που τώρα ο Αντίδικος επιχειρεί λίγες ημέρες πριν την μεγάλη εορτή των Ταξιαρχών να επαναλάβει τη βλασφημία κατά του Θεού παίζοντας και πάλι στις 3 Νοεμβρίου το υβριστικό έργο που χρηματοδότησε σατανική σιωνιστική οργάνωση...
    Δάκρυσε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ επειδή οι Χριστιανοί όχι μόνο δεν ενοχλούνται που θα επαναληφθεί η βλασφημία αλλά δεν φαίνονται πλέον να αντιδρούν. Κρέμασαν το Ψαλτήριο και σηκώνουν αμαχητί τα χέρια. Αλλά ιδού η μεγάλη ευκαιρία μας χριστιανοί μου  να μετατρέψουμε τα δάκρυα του Ταξιάρχη μας σε δάκρυα χαράς. Ας πέσουμε στα γόνατα και να προσευχηθούμε να τεθεί επικεφαλής στον αγώνα κατά του Αντιδίκου ο Αρχιστράτηγος του Θεού. Ας αφουγκραστούμε τη στεντόρεια φωνή του «στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου». Ας τον ακολουθήσουμε στην οδό ευσπλαχνίας του που χάραξε γι’ εμάς τους χριστιανούς για να ρίξουμε μαζί στη χώνη, όπως τότε στη Μικρά Ασία, που βυθίστηκαν οι δύο ποταμοί κατά θαυμαστό τρόπο (το εν χώναις θαύμα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ (βλ. ένθετο κείμενο) τα ορμητικά νερά του μυστηρίου της ανομίας που κοντεύουν να καταστρέψουν, να βυθίσουν στην απελπισία και να ρημάξουν την Ελλάδα μας.
    Δάκρυσε επίσης ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, επειδή οι ραβδούχοι μας και εν γένει ο ιερός κλήρος μας, στη συντριπτική πλειονότητά τους έπαψαν να επισκοπούν και να κηρύττουν το ευαγγέλιο της σωτηρίας. Δάκρυσε επειδή παραμένουν απλοί θεατές στο σημερινό δράμα των χριστιανών, ανήμποροι να ορθοτομήσουν το λόγο της αληθείας. Ευθέως λοιπόν θα τους ρωτήσω να μας πουν για το πόσο ευθύνονται οι ίδιοι για τα δάκρυα που κυλούν σήμερα από τα μάτια του Ταξιάρχη μας. Να μας πουν αν δύνανται να ξυπνήσουν από το λήθαργο του φαρισαϊσμού και να συμβάλουν έτσι ώστε να οδηγήσουν το χριστεπώνυμο ορθόδοξο ποίμνιο από την έρημο και την πνευματική ξηρασία στη νέα γη της επαγγελίας!
     
    Το εν Χώναις θαύμα του Αρχαγγέλου
     
    Σε κάποιο μέρος της Φρυγίας, πιθανόν στις Κολοσσαίς χάρη στη πρόνοια του Αρχαγγέλου Μιχαήλ η γη ανέβλυσε αγιασμένο νερό με τη δύναμη του! Εκεί προσέτρεχαν οι χριστιανοί για να γιατρέψουν κάθε ασθένεια που τους ταλαιπωρούσε. Ένας εξ αυτών επειδή γιατρεύτηκε η κόρη του, έκτισε ωραιότατο ναό στο όνομα του Αρχιστράτηγου, επάνω ακριβώς στο άγιασμα.
    Μετά 90 χρόνια, ήλθε στο ναό κάποιος ευλαβής νέος, ονόματι Άρχιππος. Έμεινε υπηρέτης στο ναό και ζούσε ζωή ασκητική και με εγκράτεια. Όταν είδαν αυτό το πράγμα οι ειδωλολάτρες, έπιασαν τον Άρχιππο και τον χτύπησαν δυνατά. Έπειτα, όρμησαν να καταστρέψουν το ναό και το άγιασμα. Αλλά ώ της μεγάλης δυνάμεως του Αρχαγγέλου! Άλλων απ' αυτούς τα χέρια έμειναν παράλυτα και άλλους σταμάτησε φράγμα φωτιάς και έτσι γύρισαν όλοι άπρακτοι. Όμως το πείσμα και ο θυμός τους ώθησε να κάνουν εκτροπή του κοντινού ποταμού, για να παρασύρει το ναό και να πνίξουν τον Άρχιππο. Αλλά και πάλι θαύμα! Ο ποταμός γύρισε προς τα πίσω! Τότε σκέφθηκαν να ενώσουν και άλλους δύο ποταμούς. Όμως ο Αρχάγγελος Μιχαήλ παρουσιάστηκε στον Άρχιππο και, αφού τον έβγαλε έξω από το ναό, έκανε το σημείο του σταυρού και οι ποταμοί στάθηκαν σαν τείχος. Πρόσταξε, έπειτα, να χωνευθούν και πράγματι, κατά παράδοξο τρόπο, έως και σήμερα στο μέρος εκείνο τα νερά των ποταμών χωνεύονται. Και γι' αυτό το μέρος ονομάστηκε Χώναι.     
     
    Ώφθης Μιχαὴλ Νώε σω ναώ νέος,
    Χώνη ποταμών τὸν κατακλυσμὸν λύων.
    Ρουν Μιχαὴλ ποταμών χώνευσε, Νόων άγός, έκτη.
     
    ΠΗΓΗ: www.orthodoxia.gr
     

    Συντάκτης: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
    Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013

    Recent Posts

    Ετικέτες

    Αρχειοθήκη ιστολογίου