Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Οι φοιτητές του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚΥ) συμμετέχουν στην Παγκόσμια Ημέρα Ελευθερίας του Τύπου

από e-mail

20 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τότε που η UNESCO καθιέρωσε την 3η Μαΐου ως την Παγκόσμια Ημέρα Ελευθερίας του Τύπου.

Οι φοιτητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΜΠΣ) Επικοινωνία και Δημοσιογραφία του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚΥ) συμβάλουν στο φετινό αφιέρωμα της UNESCO, παρουσιάζοντας δικό τους υλικό και στέλνοντας το μήνυμα: 

«Η ελευθερία του λόγου δεν είναι υποχρέωση, είναι καθήκον».

Το υλικό μπορείτε να το αναζητήσετε εδώ http://goo.gl/j8QWg

Επιπλέον, οι φοιτητές στις 3 Μαϊου, θα αναρτήσουν στο blog τους http://commediama.blogspot.gr κείμενα, ρεπορτάζ, βίντεο, φωτογραφίες και γραφικά.
Ακόμη, επιπρόσθετα στο ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σπoτ που έχετε  ήδη στη διάθεση σας, την Μεγάλη Πέμπτη 2 Μαϊου θα αναρτηθούν και τα βίντεο με συνεντεύξεις σχετικά με την ημέρα, στο κανάλι του ΜΠΣ στο Youtubehttp://www.youtube.com/user/ouc edm.  

Εάν θέλετε να φιλοξενήσετε κείμενα, φωτογραφίες ή και video ή εάν θέλετε να προσκαλέσετε φοιτητές από το ΜΠΣ «Επικοινωνία και Δημοσιογραφία» του ΑΠΚΥ σε σχετικές εκπομπές, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με:

·         Κύπρος: Γεωργία Χρυσάνθου, διδακτορική φοιτήτρια στο τηλέφωνο +35799549657 ή στο e-mail  gchrysanthou@yahoo.gr 
·         Ελλάδα: Ιωάννα Ηλιάδη, διδακτορική φοιτήτρια στο τηλέφωνο +306944822936 ή στο e-mail ioanna.iliadi@gmail.com 

Ο Πλάτων, η δημοκρατία, ο Διόνυσος των Συρακουσών και οι «Αντιστασιακοί» της Ελλάδας! - Από τον πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου


«Η ουτοπία και η εξέγερση είναι οι δίδυμες αδερφές που αποτελούν τον εμβρυουλκό του μέλλοντος» (Ο συγγραφέας)

Ο Πλάτων, η δημοκρατία, ο Διόνυσος των Συρακουσών και οι «Αντιστασιακοί» της Ελλάδας!

Βρισκόμαστε στα 388 π.Χ. και ο Πλάτων αποφασίζει να επισκεφθεί στις Συρακούσες τον τύραννο Διόνυσο, ο οποίος ήταν  άνθρωπος του πνεύματος και γι’ αυτό: «Πολλοί άνθρωποι του πνεύματος, ήδη από το 402 π.Χ. είχαν κατακλύσει την Αυλή των Συρακουσών, προσφέροντας υπηρεσίες στον Διόνυσο, καθώς είχε και ο ίδιος καλλιτεχνικές επιδόσεις. Μεταξύ  αυτών ήταν και ο Πλάτων που  επισκέφθηκε τις Συρακούσες το 388 π.Χ., ίσως για ν’ αποκτήσει μια άμεση εμπειρία της τυραννίδας».
Κάποιος, λοιπόν, τον παρουσίασε στον τύραννο: «Ο Πλάτων χωρίς να πτοηθεί από τον κίνδυνο που διέτρεχε, ανέπτυξε μπροστά στον Διόνυσο τους λόγους που κάνουν τον τύραννο τον αθλιότερο και λιγότερο ανδρείο από όλους τους ανθρώπους».
Σ’ αυτή τη συζήτηση: «Επακολούθησε βίαιη στιχομυθία μεταξύ των δύο ανδρών και ο Δίων (μεσολαβητής της συνάντησης) ανήσυχος για την ασφάλεια του φιλοσόφου, φρόντισε να τον επιβιβάσει το ταχύτερο στην τριήρη που μετέφερε τον Σπαρτιάτη απεσταλμένο Πολλι στην Ελλάδα».
Όμως, συνεχίζουν οι Άγγλοι ιστορικοί: «Σύμφωνα με μυστικές οδηγίες που του δόθηκαν από τον Διόνυσο, ο Πόλλις πούλησε τον Πλάτωνα ως δούλο στην Αίγινα, που εκείνη την εποχή βρισκόταν σε πόλεμο με την Αθήνα,και μόνο χάρη στη γενναιοδωρία των φίλων του απέκτησε ο φιλόσοφος την ελευθερία του…» (για το ζήτημα αυτό βλ.: «Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας» του παν/μίου του Καίμπριτζ, Λονδίνο 1988, και επανέκδοση από την εφ. «Τα Νέα», 2005, τόμ. Ε΄, σελ. 163).
Γιατί γράφω γι’ αυτή τη στάση του Πλάτωνος:
Για να συγκρίνω την ανδρεία συμπεριφορά του με τη δήθεν αντίσταση που έκαναν πολλοί «αγωνιστές» κατά της δικτατορίας του ’67 από τα ευρωπαϊκά καφενεία.
Άλλοι στη Σουηδία, άλλοι στη Γερμανία, άλλοι εις Παρισίους και άλλοι στον Καναδά και τις ΗΠΑ «έκαναν αντίσταση»! Ο Πλάτων όμως πήγε πρόσωπο με πρόσωπο και άσκησε κριτική κατά του Διονύσου και είχε τις συνέπειες που είχε γι’ αυτό το λόγο.
Κι όμως αυτοί οι «αντιστασιακοί» (κότες) μετά την αυτοκατάρρευση του στρατιωτικού καθεστώτος τον Ιούλιο του 1974, έκαναν την κάθοδό τους στην Ελλάδα την οποία και κυβέρνησαν! Κλασικό παράδειγμα Ανδρέας Παπανδρέου και υιός Τζέφρη και φυσικά ο περιπατητής του δάσους της Βουλόνης.
Όμως ο λαός, φαύλος κι αυτός, βολεύτηκε με τους φαύλους και τους… αντιστασιακούς της σαπουνόπερας!
Όμοιος ομοίω αεί πελάζει, έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι ή «οι παλιάνθρωποι ενώνονται μεταξύ τους όπως οι σάπιες σταφίδες» όπως έλεγε ο σατιρικός Λασκαράτος.
Τέλος, για την ιστορία σημειώνω ότι οι τύραννοι της αρχαιότητας δεν είχαν καμμία σχέση με αυτούς που εμφανίζονται στην εποχή μας  είτε ως σοσιαλισμός, είτε ως δικτατορία του προλεταριάτου είτε ως φασισμός είτε ως εθνικοσοσιαλισμός είτε ως κακόμορφος νεοφιλελευθερισμός (για τη σημασία και τη λειτουργία των τυράννων στην αρχαιότητα βλ. CMosse: «Οι Τύραννοι στην Αρχαία Ελλάδα», Αθήνα, 1988).

«Αν δεν υπήρχαν οι μειοψηφίες οι άνθρωποι θα ζούσαν στην εποχή των σπηλαίων» (Έριχ Φρομ)



Δ.Τ. ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ: Μετρημένες και με το σταγονόμετρο οι πασχαλινές αγορές


ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Κεντρική Διοίκηση: Γούναρη 4-6, 185 31, Πειραιάς
Κέντρο Ενημέρωσης Καταναλωτή : Κεντρικό Λιμάνι Πειραιά
Γραμμή Καταναλωτή (τηλ. & fax) : 210 4111080

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μετρημένες και με το σταγονόμετρο οι πασχαλινές αγορές

Οι εορτές του Πάσχα έφθασαν με άδειο το πορτοφόλι των καταναλωτών …, δεδομένης μάλιστα και της κατάργησης του δώρου τόσο στους δημόσιους υπαλλήλους όσο και στους συνταξιούχους.  Ψάξιμο στο ψάξιμο λοιπόν  και έρευνα  στην έρευνα είναι τουλάχιστον μέχρι σήμερα η στάση του καταναλωτή για τις πασχαλινές του αγορές ! Κοιτάζει με το ‘’μικροσκόπιο’’  τις τιμές κάνοντας τον προγραμματισμό του, σύμφωνα με το πενιχρό διαθέσιμο χρηματικό εισόδημα, έτσι ώστε να καλύψει έστω και …κουτσουρεμένα τις βασικές του αγορές. Από την άλλη δεν παύει να τον προβληματίζει και η ποιότητα των προϊόντων ( ειδικά των ζωικών προϊόντων ), έτσι ώστε να μη πέσει θύμα των επιτήδειων της αγοράς…  Ως εκ τούτου καλό είναι να γνωρίζει τις  βασικές αρχές ποιότητας  πριν προβεί στις αγορές του !!!

Ο καταναλωτής πρέπει να έχει «τα μάτια του δεκατέσσερα»  και να ακολουθεί τις παρακάτω συμβουλές

Ο καταναλωτής πριν αγοράσει πρέπει :
1.Να ιεραρχήσει  τις ανάγκες του, να κάνει λίστα  αγορών, και να παρακολουθεί διαχρονικά τις τιμές των κυριότερων αγαθών που αγοράζει, ώστε να επισημαίνει  « αδικαιολόγητες» ανατιμήσεις.
2. Να κάνει επισταμένη έρευνα τιμών και ποιότητας, σε ομοειδή προϊόντα και να μην διστάζει να επιλέξει  ανταγωνιστικό προϊόν, όταν αυτό επιβάλλεται από την σύγκριση.
3. Να μην αγοράζει δύο προϊόντα προσφερόμενα στην τιμή του ενός, χωρίς να σκέφτεται αν μόνο το ένα του είναι χρήσιμο.
4. Να ελέγχει την ημερομηνία λήξης των προϊόντων.
5.Να ελέγχει τα προϊόντα που βρίσκονται στις προθήκες –ψυγεία, εάν συντηρούνται στη σωστή θερμοκρασία.
6. Να ελέγχει την υγιεινή του προσωπικού του καταστήματος και την καθαριότητα αυτού, που ασχολείται με ευαλλοίωτα προϊόντα, ζωικά τρόφιμα  (π.χ. κρέατα, τυροκομικά κ.α.)
7. Να διαβάζει προσεκτικά τις ετικέτες των προϊόντων και εμπορευμάτων που κάτι έχουν να πουν (συστατικά, προέλευση, επωνυμία κλπ)
8. Να προσέχει και να υπολογίζει τις ημερομηνίες παραγωγής και διάρκειας συντήρησης ορισμένων προϊόντων (αυγά, συσκευασμένα αλλαντικά κ.α.)
9. Να μην αγοράζει φρούτα και λαχανικά εκτός εποχής , που συνήθως είναι βλαβερά  για την υγεία, ακριβά και άνοστα .
10. Να μην διστάζει να καταγγέλλει τους παραβάτες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 1520 και στο πενταψήφιο του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων 11717.

  
                                           ΚΡΕΑΣ


1.     Όταν αγοράζουμε κρέας, πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται σε εμφανή πινακίδα η επισήμανσή του, δηλαδή το είδος του ζώου, το βάρος του κρέατος και η χώρα προέλευσης.
2.     Το κρέας να προέρχεται από σφάγιο που έχει σφραγίδες υγείας και κατηγορίας, πράγμα που δείχνει ότι τα κρέατα ελέγχθηκαν από τις Κτηνιατρικές Υπηρεσίες. Επισημαίνουμε ότι τα ολόκληρα σφάγια αμνοεριφίων δεν πρέπει να τα αγοράζουμε αν δεν έχουν τις παραπάνω σφραγίδες και ιδιαίτερα να αποφεύγουμε ν’ αγοράζουμε αμνοερίφια που η σφαγή τους γίνεται σε υπαίθριους χώρους, οι οποίοι δεν παρέχουν ούτε τους στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής.
3.     Η σάρκα του κρέατος να είναι σφικτή και ελαφρώς υγρή (όχι γλίτσιασμα). Η μυρωδιά να είναι ευχάριστη, χαρακτηριστική του νωπού κρέατος. Οχι οσμή αμμωνίας που φανερώνει αποσύνθεση.
4.     Το νωπό κρέας πρέπει να συντηρείται σε προθήκες ψυγεία ( από 2 – 4ο C ) και όχι να είναι εκτεθειμένο στα τσιγκέλια ή στους πάγκους, γιατί τα κρέατα αυτά εύκολα μολύνονται από σκόνες, έντομα κ.ά.
5.     Τα έντερα πρέπει να είναι πλυμένα και καθαρισμένα χωρίς δυσάρεστες οσμές. Τα κατεψυγμένα πρέπει να είναι πακεταρισμένα, να αναγράφουν την ημερομηνία κατάψυξης,
     την ημερομηνία λήξης και να συντηρούνται στους -18οC.                                                         
Οι καταναλωτές πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη σημασία και προσοχή στις συνθήκες υγιεινής του καταστήματος. Το κατάστημα να είναι καθαρό, το προσωπικό να φορά καθαρές μπλούζες και όπου χρειάζεται να φέρει σκούφο και τα εργαλεία και μηχανήματα κοπής να είναι καθαρά.
                      
                              ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ

Χρήσιμο είναι επίσης οι καταναλωτές να ξέρουν και τις σφραγίδες οι οποίες είναι πάνω στα κρέατα, ώστε να γνωρίζουν τι ψωνίζουν. Έτσι λοιπόν σε όλα τα σφάγια υπάρχουν σφραγίδες που υποδηλώνουν τη χώρα γέννησης κάθε ζώου.

     Αναλυτικά ισχύουν τα εξής :

·        Ζώα που γεννήθηκαν και εσφάγησαν στην Ελλάδα φέρουν σφραγίδες χρώματος τυρκουάζ (λαμπρό κυανό) και η μία σφραγίδα να αναγράφει την λέξη «Ελλάς».
·        Ζώα που γεννήθηκαν σε τρίτες χώρες ( δηλαδή εκτός Ε.Ε. ) και εσφάγησαν στην Ελλάδα, όλες οι σφραγίδες είναι
χρώματος καστανού και η μία σφραγίδα αναφέρει το      όνομα της χώρας γέννησης.
·        Ζώα που γεννήθηκαν στην Ε.Ε. (συμπεριλαμβανομένης τηςΒουλγαρίας και της Ρουμανίας) και εσφάγισαν σε ελληνικό σφαγείο όλες οι σφραγίδες είναι χρώματος τυρκουάζ και μία σφραγίδα ιδίου χρώματος με το όνομα της χώρας γέννησης.


Τα παραπάνω δεν ισχύουν για κρέατα εισαγωγής που έχουν σφραγιστεί στη χώρα προέλευσης.

ΑΥΓΑ

1.     Να είναι ωοσκοπημένα.
2.     Να μην κουνιέται ο κρόκος.
3.     Να είναι καθαρά και όχι ραγισμένα.
Οι νοικοκυρές που θα βάψουν αυγά τα οποία συντηρούνται στο ψυγείο, για ν’ αποφεύγουν τα ραγίσματα, πρέπει 24 ώρες πριν το βάψιμο να βγάλουν τα αυγά από το ψυγείο για να πάρουν τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.

Ø Τα σοκολατένια αυγά και τα άλλα είδη σοκολατοποϊίας πρέπει να έχουν ετικέτα που να αναγράφεται η σύνθεσή τους καθώς και η ημερομηνία λήξης τους. Επίσης ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται από τους γονείς στο περιεχόμενο των αυγών γιατί αν αποτελείται από μικρά παιχνίδια, αυτά μπορεί να προκαλέσουν τραυματισμό ή και πνιγμό σε παιδιά μικρής ηλικίας.

Προσοχή στα παιχνίδια!

Η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας εφιστά την προσοχή στους γονείς ενόψει των εορτών, στις αγορές παιχνιδιών. Τα παιδιά που μαθαίνουν τη ζωή είναι οι περισσότερο ευάλωτοι καταναλωτές! Γι’ αυτό το λόγο αξίζουν ιδιαίτερης προσοχής από τους ενήλικες.                                                                                                                                                                          
Προσοχή λοιπόν! Αποτρέψτε τα παιδιά από τις διαφημίσεις, γιατί  αυτή η τεχνική προώθησης πωλήσεων διαμορφώνει ανάγκες , μετατρέπει συνήθειες και διεγείρει επιθυμίες
Ø Τα παιχνίδια που αγοράζετε, πρέπει να έχουν την ένδειξη «CE» , που σημαίνει ότι τηρούν τις προδιαγραφές της Ε.Ε.
Ø Τα παιχνίδια δεν πρέπει να έχουν αιχμηρές μύτες , βελόνες  και διάφορα άλλα εξαρτήματα που μπορούν να τραυματίσουν ή να προκαλέσουν ατυχήματα και επίσης δεν πρέπει να μοιάζουν με τρόφιμα , ούτε να μυρίζουν σαν αυτά , γιατί το παιδί μπορεί να τα καταπιεί.
Ø Μην αγοράζετε ποτέ μεταχειρισμένα παιχνίδια( ανοικτές συσκευασίες) και παιχνίδια από τους διάφορους πλανόδιους «εμπόρους», τα περισσότερα είναι άγνωστης προέλευσης και κατασκευής γι’ αυτό είναι και φθηνότερα.


Ø Να διαβάζεται προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης και τις προειδοποιήσεις .
Ø Δεν πρέπει να είναι κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά και επικίνδυνες πλαστικές ουσίες , που συνήθως είναι καρκινογόνες. καλό είναι να έχουν την ένδειξη «non toxic»
Ø Το παιχνίδι πρέπει να εναρμονίζεται με την ηλικία του παιδιού (αναγραφή ηλικιών στην συσκευασία) και δεν πρέπει να επιδρά αρνητικά στην ψυχοσύνθεσή του, στην ψυχική του ισορροπία και να διαταράσσει τις σχέσεις του με το οικογενειακό περιβάλλον.

    


                    Για την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας

Ο Πρόεδρος


Μιχάλης Τσιφάκης

Μισθό 376 ευρώ ψήφισε η κυβερνητική πλειοψηφία με (ν)τροπολογία της τελευταίας στιγμής - του Στάθη Διομήδη

e-mail από τον κ. Διομήδη με το link του άρθρου, το οποίο ευχαρίστως αναδημοσιεύω.

http://news247.gr/eidiseis/gnomes/stathis-diomidis/mistho_376_eyrw_pshfise_h_kyvernhtikh_pleiopshfia_me_n_tropologia_ths_teleytaias_stigmhs.2232607.html


Εχθές το βράδυ, με την πάγια τακτική των τελευταίων ετών, συζητήθηκε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, και υπερψηφίστηκε μέσα σε μία συνεδρίαση, ένα πολυνομοσχέδιο-μικρό μνημόνιο, λαίλαπα εις βάρος των πολιτών. Όποιος διαβάσει το σχέδιο νόμου που ψηφίστηκε, θα καταλάβει ότι ξεκινά η εαρινή επίθεση της κυβέρνησης στο λαό με στόχο όχι μόνο την ιδιωτική περιουσία αλλά και τον ίδιο τον πολίτη.


Μια ώρα πριν ξεκινήσει η ψηφοφορία κατατέθηκε τροπολογία προς ψήφιση από το ΠΑΣΟΚ με τη σύμφωνη γνώμη του Υπουργού Οικονομικών. Μια τροπολογία της τελευταίας στιγμής που δεν αναγνώστηκε καν, στην ολομέλεια του σώματος. Η τροπολογία βεβαίως ψηφίστηκε από την τρικομματική πλειοψηφία με χαρά καθώς ανοίγει το δρόμο για να φθάσει ο κατώτατος μισθός στα 376 ευρώ.

Η εν λόγω τροπολογία προβλέπει για την απασχόληση ανέργων σε ολιγόμηνα προγράμματα της Αυτοδιοίκησης, μέσω ΟΑΕΔ, καθαρές αμοιβές «κατά παρέκκλιση της ισχύουσας νομοθεσίας», ύψους 19,6 ευρώ ημερησίως και όχι μεγαλύτερες των 490 ευρώ μηνιαίως για εργαζόμενους άνω των 25 ετών, ενώ για κάτω των 25 ετών οι απολαβές θα είναι 17,1 ευρώ ημερησίως και δεν θα ξεπερνούν τα 427 ευρώ μηνιαίως.

Δηλαδή για να πάρει κάποιος τα 490 ή τα 427 ευρώ θα πρέπει να εργαστεί 25 ημέρες. Εάν εργαστεί 22 ημέρες το μήνα όπως προβλέπεται για τους εργαζομένους στην αυτοδιοίκηση, τότε ο μηνιαίος μισθός θα είναι για τους άνω των 25 ετών 431 ευρώ και για τους κάτω των 25 ετών θα είναι 376 ευρώ!!!

Με αφορμή τη μείωση της ανεργίας και κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας ανοίγει ο δρόμος για μισθούς κάτω από 400 ευρώ μηνιαίως.

Όλοι καταλαβαίνουν ότι η νέα μορφή εργασιακών stage που ετοιμάζει η κυβέρνηση με αυτή την τροπολογία που ψήφισε, δε θα είναι κάτι προσωρινό και αποσπασματικό. Θα είναι η αρχή της μείωσης και άλλο του κατώτατου μισθού σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, μισθός ο οποίος, οδεύει ταχέως στον αρχικό στόχο της τρόικα τα 360 ευρώ το μήνα. Με αυτή την επιλογή η κυβέρνηση δείχνει για ακόμη μια φορά το πρόσωπο του σχιζοφρενικού νεοφιλελευθερισμού που την περιβάλλει.

Υ.Γ. Για ακόμη μία φορά ο Πρωθυπουργός απαξίωσε το Ελληνικό κοινοβούλιο καθώς εμφανίστηκε μόνο για να ψηφίσει και επέλεξε το δρόμο της σιωπής εντός της αιθούσης…

* Ο Στάθης Διομήδης είναι αρθρογράφος, με σπουδές στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό, εθελοντής διασώστης, αλλά και συντονιστής της εθελοντικής ομάδας ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΧΘΕΝΤΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ...!



Ξεχασμένοι από τους ισχυρούς του κόσμου, τους εγχώριους πολιτικάντηδες και - δυστυχώς! - κάποιους εκκλησιαστικούς ταγούς, ο Ορθόδοξος Μητροπολίτης Χαλεπίου κ. Παύλος και ο Συροϊακωβίτης Μητροπολίτης κ. Γιοχάνα Ιμπραχίμ εξακολουθούν να βρίσκονται υπό ομηρεία στα χέρια των βάρβαρων κτηνομουσουλμάνων!
Κι εμείς; Μπορούμε να τους βοηθήσουμε; Και αν ναι, με τι τρόπο;

Ας κάνουμε μια προσευχή γι' αυτούς: Ας παρακαλέσει ο καθένας μας προσωπικά τον Θεό για την υγεία και τη γρήγορη ανάρρηση των αιχμαλώτων Ιεραρχών, που ανεβαίνουν τον δικό τους Γολγοθά αυτές τις Άγιες Μέρες!
Μια προσευχή: Το «αυτόματο όπλο» κάθε Χριστιανού εναντίον του Διαβόλου, όπως έλεγε ο Γέροντας Παϊσιος, το οποίο είναι ισχυρότερο από κάθε άλλο ανθρώπινο μέσο, αλλά συνήθως το ξεχνάμε!
Ας το εκμεταλλευτούμε λοιπόν...! 

Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί!




Ο ᾿Ιησοῦς Χριστὸς κατακρίνει τοὺς γραμματεῖς καὶ Φαρισαίους
ΚΓ´\ΤΟΤΕ ὁ ᾿Ιησοῦς ἐλάλησε τοῖς ὄχλοις καὶ τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ 2 λέγων· ἐπὶ τῆς Μωσέως καθέδρας ἐκάθισαν οἱ γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι. 3 πάντα οὖν ὅσα ἐὰν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γάρ, καὶ οὐ ποιοῦσι. 4 δεσμεύουσι γὰρ φορτία βαρέα καὶ δυσβάστακτα καὶ ἐπιτιθέασιν ἐπὶ τοὺς ὤμους τῶν ἀνθρώπων, τῷ δὲ δακτύλῳ αὐτῶν οὐ θέλουσι κινῆσαι αὐτά. 5 πάντα δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν ποιοῦσι πρὸς τὸ θεαθῆναι τοῖς ἀνθρώποις. πλατύνουσι γὰρ τὰ φυλακτήρια αὐτῶν καὶ μεγαλύνουσι τὰ κράσπεδα τῶν ἱματίων αὐτῶν,
6 φιλοῦσι δὲ τὴν πρωτοκλισίαν ἐν τοῖς δείπνοις καὶ τὰς πρωτοκαθεδρίας ἐν ταῖς συναγωγαῖς 7 καὶ τοὺς ἀσπασμοὺς ἐν ταῖς ἀγοραῖς καὶ καλεῖσθαι ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων ραββὶ ραββί. 8 ὑμεῖς δὲ μὴ κληθῆτε ραββί· εἷς γὰρ ὑμῶν ἐστιν ὁ διδάσκαλος, ὁ Χριστός· πάντες δὲ ὑμεῖς ἀδελφοί ἐστε. 9 καὶ πατέρα μὴ καλέσητε ὑμῶν ἐπὶ τῆς γῆς· εἷς γάρ ἐστιν ὁ πατήρ ὑμῶν, ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς. 10 μηδὲ κληθῆτε καθηγηταί· εἷς γὰρ ὑμῶν ἐστιν ὁ καθηγητής, ὁ Χριστός. 11 ὁ δὲ μείζων ὑμῶν ἔσται ὑμῶν διάκονος. 12 ὅστις δὲ ὑψώσει ἑαυτὸν ταπεινωθήσεται, καὶ ὅστις ταπεινώσει ἑαυτὸν ὑψωθήσεται. 13 Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κατεσθίετε τὰς οἰκίας τῶν χηρῶν καὶ προφάσει μακρὰ προσευχόμενοι· διὰ τοῦτο λήψεσθε περισσότερον κρῖμα.14 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν. 15 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν. 16 Οὐαὶ ὑμῖν, ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ λέγοντες ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ ναῷ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ᾿ ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ χρυσῷ τοῦ ναοῦ, ὀφείλει. 17 μωροὶ καὶ τυφλοί! τίς γὰρ μείζων ἐστίν, ὁ χρυσός ἢ ὁ ναὸς ὁ ἁγιάζων τὸν χρυσόν; 18 καί· ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ᾿ ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ δώρῳ τῷ ἐπάνω αὐτοῦ, ὀφείλει. 19 μωροὶ καὶ τυφλοί! τί γὰρ μεῖζον, τὸ δῶρον ἢ τὸ θυσιαστήριον τὸ ἁγιάζον τὸ δῶρον; 20 ὁ οὖν ὀμόσας ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ ὀμνύει ἐν αὐτῷ καὶ ἐν πᾶσι τοῖς ἐπάνω αὐτοῦ· 21 καὶ ὁ ὀμόσας ἐν τῷ ναῷ ὀμνύει ἐν αὐτῷ καὶ ἐν τῷ κατοικήσαντι αὐτόν· 22 καὶ ὁ ὀμόσας ἐν τῷ οὐρανῷ ὀμνύει ἐν τῷ θρόνῳ τοῦ Θεοῦ καὶ ἐν τῷ καθημένῳ ἐπάνω αὐτοῦ. 23 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι ἀποδεκατοῦτε τὸ ἡδύοσμον καὶ τὸ ἄνηθον καὶ τὸ κύμινον, καὶ ἀφήκατε τὰ βαρύτερα τοῦ νόμου, τὴν κρίσιν καὶ τὸν ἔλεον καὶ τὴν πίστιν· ταῦτα δὲ ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα μὴ ἀφιέναι. 24 ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες! 25 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι καθαρίζετε τὸ ἔξωθεν τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ἐξ ἁρπαγῆς καὶ ἀδικίας. 26 Φαρισαῖε τυφλέ, καθάρισον πρῶτον τὸ ἐντὸς τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἵνα γένηται καὶ τὸ ἐκτὸς αὐτῶν καθαρόν. 27 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας. 28 οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δὲ μεστοί ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας. 29 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι οἰκοδομεῖτε τοὺς τάφους τῶν προφητῶν καὶ κοσμεῖτε τὰ μνημεῖα τῶν δικαίων, 30 καὶ λέγετε· εἰ ἦμεν ἐν ταῖς ἡμέραις τῶν πατέρων ἡμῶν, οὐκ ἂν ἦμεν κοινωνοὶ αὐτῶν ἐν τῷ αἵματι τῶν προφητῶν. 31 ὥστε μαρτυρεῖτε ἑαυτοῖς ὅτι υἱοί ἐστε τῶν φονευσάντων τοὺς προφήτας. 32 καὶ ὑμεῖς πληρώσατε τὸ μέτρον τῶν πατέρων ὑμῶν. 33 ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης; 34 διὰ τοῦτο ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω πρὸς ὑμᾶς προφήτας καὶ σοφοὺς καὶ γραμματεῖς, καὶ ἐξ αὐτῶν ἀποκτενεῖτε καὶ σταυρώσετε, καὶ ἐξ αὐτῶν μαστιγώσετε ἐν ταῖς συναγωγαῖς ὑμῶν καὶ διώξετε ἀπὸ πόλεως εἰς πόλιν, 35 ὅπως ἔλθῃ ἐφ᾿ ὑμᾶς πᾶν αἷμα δίκαιον ἐκχυνόμενον ἐπὶ τῆς γῆς ἀπὸ τοῦ αἵματος ῎Αβελ τοῦ δικαίου ἕως τοῦ αἵματος Ζαχαρίου υἱοῦ Βαραχίου, ὃν ἐφονεύσατε μεταξὺ τοῦ ναοῦ καὶ τοῦ θυσιαστηρίου. 36 ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἥξει ταῦτα πάντα ἐπὶ τὴν γενεὰν ταύτην.
῾Ο ᾿Ιησοῦς Χριστὸς θρηνεῖ τὴν τύχην τῆς ῾Ιερουσαλὴμ
37 ῾Ιερουσαλὴμ ῾Ιερουσαλήμ, ἡ ἀποκτέννουσα τοὺς προφήτας καὶ λιθοβολοῦσα τοὺς ἀπεσταλμένους πρὸς αὐτήν! ποσάκις ἠθέλησα ἐπισυναγαγεῖν τὰ τέκνα σου ὃν τρόπον ἐπισυνάγει ὄρνις τὰ νοσσία ἑαυτῆς ὑπὸ τὰς πτέρυγας, καὶ οὐκ ἠθελήσατε. 38 ἰδοὺ ἀφίεται ὑμῖν ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος. 39 λέγω γὰρ ὑμῖν, οὐ μή με ἴδητε ἀπ᾿ ἄρτι ἕως ἂν εἴπητε, εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου.

«ΜΗ ΜΕΙΝΩΜΕΝ ΕΞΩ ΤΟΥ ΝΥΜΦΩΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ»!


http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_main/catehism/theologia_zoi/themata.asp?contents=selides_katixisis/contents_Easter.asp&main=kat014&file=kef5.htm

«Τη αγία και μεγάλη Τρίτη της των δέκα παρθένων παραβολής, της εκ του ιερού Ευαγγελίου, μνείαν ποιούμεθα». Αυτό είναι το συναξάρι της δεύτερης ημέρας της Μεγάλης Εβδομάδος. Ο Νυμφίος της Εκκλησίας και της ψυχής μας, «ο ωραίος κάλλει παρά πάντας βροτούς», οδεύει προς το εκούσιο Πάθος Του, καλώντας κοντά Του όλους εμάς τους πιστούς Του, για να μας κάνει κοινωνούς των σωτηριωδών παθημάτων Του και του θριάμβου της Αναστάσεώς Του.
Οι θείοι Πατέρες όρισαν την αγία αυτή ημέρα να θυμηθούμε μια από τις πιο παραστατικές και διδακτικές παραβολές του Κυρίου μας: την παραβολή των Δέκα Παρθένων. Κι' είχαν το σκοπό τους. Η συνοδοιπορία με το Χριστό μας προς το Θείο Πάθος δεν θα πρέπει να είναι τυπική και απλά συναισθηματική, αλλά να είναι ολοκληρωτική συμμετοχή στην εν Χριστώ πορεία και να συνοδεύεται από οντολογική αλλαγή  του είναι μας.  Η ενθύμηση της παραβολής των δέκα παρθένων είναι μια άριστη πνευματική άσκηση για να μην διαφεύγει από τη σκέψη μας η επερχόμενη μεγάλη, επιφανής και συνάμα φοβερή ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου μας.
        Την παραβολή των δέκα Παρθένων διασώζει ο ευαγγελιστής Ματθαίος στο 25ο  κεφάλαιο του Ευαγγελίου του. Με την ευκαιρία μιας καταπληκτικής εσχατολογικής ομιλίας Του ο Κύριος είπε και την εξής παραβολή: Η Βασιλεία των ουρανών μοιάζει με δέκα παρθένες οι οποίες αφού πήραν μαζί τους τα λυχνάρια τους πήγαν να υποδεχθούν τον νυμφίο. Πέντε από αυτές ήταν σώφρονες και φρόντισαν να έχουν μαζί τους απόθεμα λαδιού για τα λυχνάρια τους, ενώ οι άλλες πέντε ήταν ανόητες και δεν φρόντισαν να έχουν μαζί τους το αναγκαίο απόθεμα λαδιού. Επειδή δε αργούσε ο νυμφίος και η νύχτα προχωρούσε έπεσαν να κοιμηθούν. Τα μεσάνυχτα ακούστηκε μια γοερή κραυγή η οποία ανήγγειλε τον ερχομό του νυμφίου. Οι παρθένες σηκώθηκαν για να προαπαντήσουν τον νυμφίο. Οι μεν σώφρονες παρθένες που είχαν απόθεμα λαδιού άναψαν τα λυχνάρια τους, οι δε μωρές ζητούσαν απεγνωσμένα από τις σώφρονες να τους δώσουν λίγο λάδι. Εκείνες τους απάντησαν πως μόλις αρκεί για τα δικά τους τα λυχνάρια και καλά θα κάνουν να πάνε να αγοράσουν. Οι ανόητες παρθένες έτρεξαν να αγοράσουν λάδι, αλλά εν τω μεταξύ ο νυμφίος έφθασε και μπήκε στο χώρο του γάμου με τις πέντε φρόνιμες και έκλεισε την πόρτα. Οι ανόητες παρθένες έφθασαν μετά και άρχισαν να φωνάζουν Κύριε, Κύριε άνοιξέ μας. Αυτός τους απάντησε αλήθεια σας λέγω πως δεν σας γνωρίζω και έμειναν τελικά έξω του νυμφώνος. Κλείνει την παραστατική αυτή παραβολή του ο Κύριος με την εξής σωτήρια προτροπή: «Γρηγορείτε ουν, ότι ουκ οίδατε την ημέραν ουδε την ώραν εν η ο Υιός του ανθρώπου έρχεται»  (Ματθ.κε΄13 ) και «γρηγορείτε ουν΄ ουκ οίδατε γαρ πότε ο κύριος της οικίας έρχεται, οψέ ή μεσονυκτίου ή αλεκτροφωνίας ή πρωί΄ μη ελθών εξαίφνης εύρη υμάς καδεύδοντας»(Μάρκ.13:35).
         Η παραβολή αυτή έχει ως σκοπό να θυμίσει στους πιστούς πως η Δευτέρα και ένδοξη Παρουσία του Κυρίου θα γίνει ξαφνικά, θα έρθει «ως κλέπτης εν νυκτί» (Α΄Θεσ.5:2). Γι' αυτό θα πρέπει οι πιστοί να είναι πάντοτε, ανά πάσα στιγμή έτοιμοι, για την υποδοχή Του, διαφορετικά θα μείνουν έξω από τη βασιλεία του Θεού και θα χαθούν. Έτσι οι θείοι Πατέρες έκριναν σκόπιμο να αφιερώσουν μια ημέρα της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος στην ανάμνηση της εσχατολογικής αυτής παραβολής των δέκα παρθένων. Το κατανυκτικό κλίμα αυτών των αγίων ημερών είναι η καλλίτερη στιγμή για να υπενθυμίσει η αγία μας Εκκλησία στους πιστούς το φοβερό και απρόοπτο της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου. Επίσης  η εγρήγορση   είναι συνυφασμένη με το Πάθος του Θεανθρώπου. Ο Ίδιος ο Κύριος κατά τη δραματική νύκτα της συλλήψεως Του στον κήπο της Γεθσημανή τόνιζε στους μαθητές του «Γρηγορείτε και προσεύχεσθε» (Μάρκ.14:38)!
       Μέσα στην κατανυκτική ατμόσφαιρα της Μεγάλης Εβδομάδος η μνεία της Δευτέρας Παρουσίας και η ανάγκη της συνεχούς ετοιμασίας για την τρομερή εκείνη ημέρα, είναι επιτακτική. Ο επίγειος βίος μας είναι καθοριστικός για τον επέκεινα της ζωής αυτής προορισμού μας. Οι φρόνιμες παρθένες φρόντισαν να είναι έτοιμες για την υποδοχή του Νυμφίου, σε αντίθεση με τις μωρές και νωθρές παρθένες, οι οποίες είχαν διασπάσει την προσοχή τους σε άλλες δευτερευούσης σημασίας έννοιες και δεν φρόντισαν να έχουν τα απαραίτητα εφόδια για την υποδοχή του Νυμφίου και να εξασφαλίσουν την είσοδό τους στη λαμπρή γαμήλια ευφροσύνη.
       Οι παρθένες είναι οι ψυχές μας και η προμήθεια λαδιού για το λυχνάρι είναι ο επίγειος συνεχής αγώνας για να κάνουμε το θέλημα του Θεού, να κάνουμε έργα ευποιίας, να παραμερίζουμε από την ύπαρξή μας συνεχώς όλα εκείνα τα στοιχεία που είναι παρείσακτα στη φύση μας και αντιστρατεύονται την πνευματική μας πρόοδο και τελείωση. Το λυχνάρι είναι η παρρησία μας μπροστά στο Θεό. Οι φρόνιμες παρθένες συμβολίζουν  τις αγαθής προαίρεσης ψυχές, οι οποίες ζουν αδιάκοπα την λαχτάρα της ένωσής τους με το Νυμφίο της Εκκλησίας, τον σωτήρα Χριστό. Γι' αυτό αγωνίζονται αέναα να αποκτούν αρετές και πνευματική προκοπή και να περιθωριοποιούν όλα εκείνα τα στοιχεία, τα οποία αντιστρατεύονται την ένωσή τους με το Θεό. Οι μωρές παρθένες συμβολίζουν τις ράθυμες, αδιάφορες και εν πολλοίς εχθρικά προς το Χριστό διατελούσες ψυχές. Είναι εκείνες οι ψυχές οι οποίες απορροφημένες από την υλιστική ευδαιμονία, αδιαφορούν για την πνευματική πρόοδο και την εν Χριστώ σωτηρία.
         Το φοβερό γεγονός της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου θα γίνει, όπως αναφέραμε ξαφνικά και σε χρόνο ανύποπτο και θα πληρώσει με χαρά ανείπωτη τις φρόνιμες και αγαθές ψυχές και θα φέρει φόβο και αγωνία τις μωρές ψυχές. Οι μεν πρώτες θα επιβραβευτούν για την σώφρονα στάση τους και θα εισέλθουν στην ατέρμονη βασιλεία του Θεού, ενώ οι δεύτερες εξ' αιτίας της αμέλειά τους θα αποκλειστούν από τη βασιλεία του Θεού και θα βυθισθούν στην κατάσταση της παντοτινής λύπης και της τιμωρίας, «εις το πυρ το αιώνιον το ητοιμασμένον τω διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού»(Ματθ.25:41) 
          Ως συνοδοιπόροι του Θείου Πάθους θα πρέπει να έχουμε συνεχώς στραμμένη τη σκέψη μας πως θα ενώσουμε την ψυχή μας με το Νυμφίο Χριστό. Τα φτηνά και εφήμερα πράγματα πρέπει να τα θέτουμε σε δεύτερη μοίρα, αν θέλουμε κι' εμείς να βρεθούμε στην ομάδα των φρονίμων παρθένων κατά τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου. Ο δρόμος του Θείου Πάθους δείχνει και σε μας το δικό μας δρόμο, ο οποίος είναι ατραπός μαρτυρίου, ο οποίος όμως οδηγεί στη εν Χριστώ λύτρωση και στην αιώνια ζωή.

Ο ΧΙΤΩΝ ΜΕ ΕΛΕΓΧΕΙ! (VIDEO)


http://vardavas.blogspot.gr/2013/04/blog-post_6225.html

Ἐν ταῖς λαμπρότησι τῶν Ἁγίων σου, πῶς εἰσελεύσομαι ὁ ἀνάξιος;

Ἐν ταῖς λαμπρότησι τῶν Ἁγίων σου, πῶς εἰσελεύσομαι ὁ ἀνάξιος; ἐὰν γὰρ τολμήσω συνεισελθεῖν εἰς τὸν νυμφῶνα, ὁ χιτών με ἐλέγχει, ὅτι οὐκ ἔστι τοῦ γάμου, καὶ δέσμιος ἐκβαλοῦμαι ὑπὸ τῶν Ἀγγέλων, καθάρισον Κύριε, τὸν ῥύπον τῆς ψυχῆς μου, καὶ σῶσόν με ὡς φιλάνθρωπος.

(Ἰδιόμελον τῶν Αἴνων τοῦ Ὄρθρου τῆς Μεγάλης Τρίτης) 


 http://www.youtube.com/watch?v=9KCeYfDhm4Y
"Ἐν ταῖς λαμπρότησι...", ήχος α', μέλος Νικολάου Πρωτοψάλτου Σμύρνης. Ψάλλει ο Μητροπολίτης Πατρών Νικόδημος Βαλληνδράς (1915-2008). Ζωντανή ηχογράφηση. Αρχείο: Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Οι ιδρυτές και χρηματοδότες της ΕΕ


http://olympia.gr/2013/04/29/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CE%BF%CE%B9-%CE%B9%CE%B4%CF%81%CF%85%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B5/

NAZI EEΑπό την αρχή, ένας από τους κύριους χρηματοδότες της «Ε.Ε. των Βρυξελλών» ήταν η κυβέρνηση της Δυτικής Γερμανίας. Στις 24 Απριλίου 1964, οι βασικοί αρχιτέκτονες της «Ε.Ε. των Βρυξελλών» – όλοι τους ενεργά μέλη της κοινοπραξίας IG Farben / Ναζί κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου – συναντήθηκαν στην έδρα της  «Ε.Ε. των Βρυξελλών»  σχετικά με το μέλλον της ευρωπαϊκής ηπείρου. Οι άνδρες που εμφανίζονται σε αυτή την εικόνα είναι:

  1. Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Walter Hallstein – το αφεντικό της «Ε.Ε. των Βρυξελλών»

  2. Ο Γερμανός Καγκελάριος Ludwig Erhard

  3. Ludger Westrick, επικεφαλής της γερμανικής Καγκελαρίας

  4. Karl Carstens, γερμανός υφυπουργός του Υπουργείου Εξωτερικών

  5. Karl-Günther von Hase, Προϊστάμενος της Υπηρεσίας Τύπου και Πληροφοριών της γερμανικής κυβέρνησης

Η παραπάνω εικόνα παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Δυστυχώς, οι πληροφορίες που παρέχονται στην ιστοσελίδα της Επιτροπής της ΕΕ σχετικά με τους συμμετέχοντες της συνάντησης αυτής αφήνει έξω βασικές πτυχές για το υπόβαθρό τους.

Ακολουθεί μια πιο ολοκληρωμένη περιγραφή των ανδρών σε αυτή την εικόνα, οι οποίοι συναντήθηκαν τον Απρίλιο του 1964 στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις Βρυξέλλες, και η σχέση τους με τη σύμπραξη Ναζί / IG Farben:

  1. Ο Walter  Hallstein,  Γερμανός δικηγόρος, είχε διοριστεί ιδρυτικός πρόεδρος της λεγόμενης Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το ανώτατο όργανο στο πλαίσιο της «Ε.Ε. των Βρυξελλών.” Το 1964,όταν πραγματοποιήθηκε η  παραπάνω συνάντηση, ο Hallstein ήταν ήδη ο κύριος αρχιτέκτονας του κατασκευάσματος της ΕΕ  για επτά χρόνια. Ο Hallstein, χωρίς νομιμοποίηση από καμία δημοκρατική ψηφοφορία οπουδήποτε στην Ευρώπη, είχε ήδη δημιουργήσει – με την επικουρία των διαδόχων του καρτέλ  πετρελαίου και φαρμάκων της IG Farben – ένα στρατό  3.000 διοικητικών υπαλλήλων στις Βρυξέλλες και έναν προϋπολογισμό δισεκατομμυρίων ευρώ (σε νόμισμα σήμερα).

Πριν και κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου ο  Hallstein είχε υπηρετήσει το ναζιστικό καθεστώς  ως ένθερμος υποστηρικτής της ναζιστικής νομοθεσίας, και στο Πανεπιστήμιο του Rostock, Γερμανίας. Στις 23 Ιανουαρίου του 1939, τρία χρόνια μετά την έκδοση των ρατσιστικών νόμων της Νυρεμβέργης από ναζί συναδέλφούς του – και μόνο λίγους μήνες πριν  την έναρξη της επίθεσης των ΝΑΖΙ στην Πολωνία μίλησε για τη μελλοντική ευρωπαϊκή νομοθεσία υπό γερμανική ηγεσία (“Rechtseinheit Großdeutschlands »). Ο ίδιος δεν άφησε καμία αμφιβολία για την ιδεολογία που υπηρετούσε λέγοντας ότι: «. Ένας από τους πιο σημαντικούς νόμους (στις ναζιστικά κατεχόμενες ευρωπαϊκές χώρες) είναι ο νόμος για την προστασία του γερμανικού αίματος και τιμής”
  1. Ο Ludwig Erhard ήταν  οικονομικός σύμβουλος της σύμπραξης  Ναζί / IG Farben- . Ήταν ιδρυτής και επικεφαλής του χρηματοδοτούμενου από ΝΑΖΙ “Institut für Industrieforschung» («Ινστιτούτο Έρευνας Βιομηχανίας») από το 1942. Ήταν παντρεμένος με την αδελφή του Δρ Guth, ο οποίος ήταν επικεφαλής του περιβόητου «Reichsguppe Industrie» – επίσημος σύνδεσμος των Ναζί βιομηχάνων του γερμανικού Ράιχ. Το 1944, ο Erhard έγραψε το  “Οικονομικά του Πόλεμου και αναδιάρθρωση του χρέους” (“ Kriegsfinanzierung und Schuldenkonsolidierung ”), μια μελέτη για την ανασυγκρότηση της οικονομίας σε μια μεταπολεμική Γερμανία.
Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο  Erhard έγινε οικονομικός σύμβουλος των συμμαχικών δυνάμεων και μετέπειτα Υπουργός Οικονομικών και  καγκελάριος στη μεταπολεμική Γερμανία. Ήταν τότε μέλος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος (CDU). Ήταν  υπεύθυνος για την επανένταξη των διοικητικών στελεχών και διαχειριστών της IG Farben, οι οποίοι καταδικάστηκαν στη Νυρεμβέργη για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας σε κορυφαίες εταιρικές θέσεις στη μεταπολεμική Γερμανία.
Ένας από αυτούς ήταν  ο διευθυντής της WWII BAYER Fritz ter Meer. Αυτό το στέλεχος της μεγαλύτερης φαρμακευτικής  εταιρείας στον κόσμο καταδικάστηκε στη δίκη Νο. VI της  Νυρεμβέργης για  εγκλήματα Πολέμου για γενοκτονία σε σχέση με  θανατηφόρα πειράματα σε ανθρώπους με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της φαρμακοβιομηχανίας  Bayer στο στρατόπεδο συγκέντρωσης KZ Auschwitz . Με τη βοήθεια του Erhard – τότε γερμανός υπουργός Οικονομικών Υποθέσεων -. Ο Ter Meer απελευθερώθηκε από τη φυλακή και επανήλθε  ως πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της BAYER από το 1956
Ο Erhard υπερασπίστηκε δημοσίως μια τέτοια ανείπωτη πράξη δηλώνοντας ότι η επιλογή αυτών των διευθυντών της μεταπολεμικής βιομηχανίας της Γερμανίας ήταν αναγκαία εξαιτίας της “εμπειρίας τους  στον τομέα της οικονομίας και της χημικής τεχνολογίας.” Προφανώς, δεν ενοχλούσε τον Erhard ότι ο Ter Meer και οι άλλοι φαρμακευτικοί διευθυντές  είχαν δικαστεί  στη Νυρεμβέργη για εγκλήματα πολέμου. Ως μέρος του «δούναι και λαβείν», ο Erhard βραβεύτηκε με το διορισμό του  ως αντικαγκελάριος  της Γερμανίας, μόλις ένα χρόνο αργότερα.
  1. Ο Ludger Westrick ήταν πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου,  πρόεδρος  και αργότερα κεντρικός διαχειριστής των κρατικών “Vereinigte Industrie-Unternehmen AG” (VIAG) κατά τη διάρκεια της ναζιστικής περιόδου. Στη μεταπολεμική Γερμανία, ο Westrick εντάχθηκε στο Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα (CDU). Μέχρι το 1964 – κατά το χρόνο της πιο πάνω συνεδρίασης – είχε διοριστεί επικεφαλής της γερμανικής Καγκελαρίας, μία από τις πιο ισχυρές θέσεις στο γερμανικό πολιτικό σύστημα. Σε αυτή τη λειτουργία έλεγχε όλες τις βασικές αποφάσεις της γερμανικής πολιτικής, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών, της εξωτερικής πολιτικής, των μυστικών υπηρεσιών, πολιτικά ταμεία, δημόσιες σχέσεις και την προπαγάνδα της μετα-ΒΠΠ γερμανικής κυβέρνησης
Ο  προκάτοχος του Westrick στην κορυφή της γερμανικής καγκελαρίας – και ο άνθρωπος που είχε συντονίσει τηνν πολιτική και οικονομική στήριξη για τον Hallstein και την κατασκευή της «Ε.Ε. των Βρυξελλών» από τη γερμανική καγκελαρία για τα 6 πρώτα έτη του νέου ευρωπαϊκού Πολιτικού Γραφείου του καρτέλ στις Βρυξέλλες – ήταν ο Hans Globke . Ο Globke ήταν ένας βασικός παράγοντας  στο Υπουργείο Εσωτερικών του Χίτλερ. Ήταν ο δικηγόρος ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την εφαρμογή των ναζιστικών νόμων και κανονισμών, υποβάλλοντας τις κατεχόμενες χώρες στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους όρους της IG Farben / Ναζί σύμπραξης. Επιπλέον, ο  Globke ήταν συν-συγγραφέας του νομικού κώδικα που έκανε τους ρατσιστικούς νόμους της Νυρεμβέργης δεσμευτικούς νόμους στη  ναζιστική Γερμανία. Αυτός ο  κώδικας αποτέλεσε τη νομική βάση για την εξόντωση των Εβραίων, Σλάβων και άλλων εθνικοτήτων στην κατακτημένη από τους Ναζί Ευρώπη. Ο δεύτερος συγγραφέας αυτού του κώδικα, Wilhelm Stuckart ήταν υφυπουργός στο γερμανικό υπουργείο Εσωτερικών και  από τους λίγους επιλεγμένους συμμετέχοντες στην περίφημη “ συμφωνία Wannsee στην οποία αποφάσισαν την  «τελική λύση».
Ο Westrick, ο άνθρωπος στην παραπάνω εικόνα, ήταν ο άμεσος διάδοχος του Globke και είχε ενταχθεί στο γραφείο του από τον ίδιο.
  1. Ο Karl Carstens ήταν ένας ενθουσιώδης οπαδός των Ναζί και εντάχθηκε στο SA το 1934. Ήταν εγγεγραμμένο μέλος του ναζιστικού κόμματος, το NSDAP από το 1940 . Το 1955 έγινε μέλος της γερμανικής Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης.
Ο  Carstens το 1954 έγινε μέλος της γερμανικής Υπηρεσίας Εξωτερικών και από το 1955 ήταν ο επίσημος εκπρόσωπος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο στο Στρασβούργο!
Παράλληλα, προωθήθηκε στη θέση του αντιπροέδρου Υπουργού Εξωτερικών με  καθορισμένο πεδίο της ευθύνης ” Ευρωπαϊκές ερωτήσεις”. Το 1958 έγινε επικεφαλής του τμήματος «Europe West” στο γερμανικό Υπουργείο Εξωτερικών.
  1. Ο Karl-Günther von Hase  προσχώρησε στην Βέρμαχτ , το γερμανικό στρατό του 1936.Συμμετείχε στο ναζιστική γερμανική εισβολή της Πολωνίας το 1939,στη Μάχη της Γαλλίας το 1940 και στην εισβολή της Ρωσίας  κατά το 1941 – 1945 και παντρεύτηκε την κόρη ενός Ναζί Στρατηγού.
Μετά τον πόλεμο, ο von Hase εντάχθηκε σε μια διπλωματική σχολή στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας και ξεκίνησε μια ταχεία  καριέρα στη γερμανική πολιτική. Από το 1962 – 1967 – συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου της παραπάνω συνεδρίασης στις Βρυξέλλες –ο  von Hase ήταν επικεφαλής του γραφείου Τύπου της γερμανικής κυβέρνησης και υπεύθυνος για τις δημόσιες σχέσεις της.
Μόνο 19 χρόνια  αφότου η σύμπραξη IG Farben / Ναζί είχε προκαλέσει το θάνατο 60 εκατομμυρίων ανθρώπων και κατέστρεψε το ήμισυ της Ευρώπης κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου ,  προσπαθούν  και πάλι. Η  Τρίτη προσπάθεια τους να κατακτήσουν την Ευρώπη δεν θα πραγματοποιηθεί με στρατιωτικές στολές, αλλά στα γκρι κοστούμια των επιχειρήσεων και των πολιτικών φορέων της σύμπραξης.
  • Πώς ήταν δυνατόν ο  Hallstein, δημιουργός των ρατσιστικών νόμων της Νυρεμβέργης , να γίνει ο « πατέρας »της  ΕΕ “;
  • Γιατί οι πολιτικοί της Ευρώπης , στη συνέχεια δεν ενημερώνουν τους πολίτες για αυτά τα λείψανα από το ναζιστικό παρελθόν; Γιατί δεν μποϊκοτάρουν την ΕΕ τότε;
  • Πόσα χρήματα οι διάδοχοι της IG Farben πρέπει να διοχετεύσαν μέσω των τραπεζικών λογαριασμών των “ Βρυξελλών της ΕΕ »για να αγοράσουν τη σιωπή της υπόλοιπης Ευρώπης για περισσότερο από μισό αιώνα;
  • Και, πώς είναι δυνατόν οι πολιτικοί της Ευρώπης σήμερα  να προσπαθούν να παρουσιάζουν στους πολίτες  αυτό το κατασκεύασμα της ΕΕ ως βάση για μια μελλοντική Ευρώπη?

Το νερό..νεράκι.. ΔΕΙΤΕ ΤΟ (συγκλονιστικό βίντεο!)


από e-mail

Ακούστε το με προσοχή.

Αυτά αποφασίζονται «πίσω» και ενώ βομβαρδιζόμαστε απο άλλες ειδήσεις ........

Παρακαλώ γνωστοποιήστε το

  ( ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΙΤΛΙΣΜΕΝΟ.    ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ! )

ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ: Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗ ΜΕ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ «ΟΥΑΙ»!


Νομίζουμε πως κάθε Ορθόδοξος Χριστιανός πρέπει να μελετά ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ το ακόλουθο ευαγγελικό απόσπασμα με τα φοβερά «ΟΥΑΙ» του Κυρίου μας στους Φαρισαίους αλλά και σε κάθε υποκριτή του σήμερα. Το γιατί, θα το διαπιστώσετε διαβάζοντάς τα:

Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον
 (ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 23)
 1. Τότε ο Ιησούς ελάλησε τοις όχλοις και τοις μαθηταίς αυτού
 2. λέγων· επί της Μωσέως καθέδρας εκάθισαν οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι.
 3. πάντα ουν όσα εάν είπωσιν υμίν τηρείν, τηρείτε και ποιείτε, κατά δε τα έργα αυτών μη ποιείτε· λέγουσι γαρ, και ου ποιούσι.
 4. δεσμεύουσι γαρ φορτία βαρέα και δυσβάστακτα και επιτιθέασιν επί τους ώμους των ανθρώπων, τω δε δακτύλω αυτών ου θέλουσι κινήσαι αυτά.
 5. πάντα δε τα έργα αυτών ποιούσι προς το θεαθήναι τοις ανθρώποις. πλατύνουσι γαρ τα φυλακτήρια αυτών και μεγαλύνουσι τα κράσπεδα των ιματίων αυτών,
 6. φιλούσι δε την πρωτοκλισίαν εν τοις δείπνοις και τας πρωτοκαθεδρίας εν ταις συναγωγαίς
 7. και τους ασπασμούς εν ταις αγοραίς και καλείσθαι υπό των ανθρώπων ραββί ραββί.
 8. υμείς δε μη κληθήτε ραββί· εις γαρ υμών εστιν ο διδάσκαλος, ο Χριστός· πάντες δε υμείς αδελφοί εστέ.

 9. και πατέρα μη καλέσητε υμών επί της γης· εις γαρ εστιν ο πατήρ υμών, ο εν τοις ουρανοίς.
 10. μηδέ κληθήτε καθηγηταί· εις γαρ υμών εστίν ο καθηγητής, ο Χριστός.
 11. ο δε μείζων υμών έσται υμών διάκονος.
 12. όστις δε υψώσει εαυτόν ταπεινωθήσεται, και όστις ταπεινώσει εαυτόν υψωθήσεται.
 13. Ουαί δε υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί,ότι κατεσθίετε τας οικίας των χηρών και προφάσει μακρά προσευχόμενοι· δια τούτο λήψεσθε περισσότερον κρίμα.
 14. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων· υμείς γαρ ουκ εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν.
 15. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι περιάγετε την θάλασσαν και την ξηράν ποιήσαι ένα προσήλυτον, και όταν γένηται, ποιείτε αυτόν υιόν γεέννης διπλότερον υμών.
 16. Ουαί υμίν, οδηγοί τυφλοί, οι λέγοντες· ος αν ομόση εν τω ναώ, ουδέν εστίν, ος δ΄ αν ομόση εν τω χρυσώ του ναού, οφείλει.

17. μωροί και τυφλοί! τις γαρ μείζων εστίν ο χρυσός ή ο ναός ο αγιάζων τον χρυσόν; 
 18. και ος αν ομόση εν τω θυσιαστηρίω, ουδέν εστίν, ος δ΄ αν ομόση εν τω δώρω τω επάνω αυτού, οφείλει.
 19. μωροί και τυφλοί! τι γαρ μείζον, το δώρον ή το θυσιαστήριον το αγιάζον το δώρον;
 20. ο ουν ομόσας εν τω θυσιαστηρίω ομνύει εν αυτώ και εν πάσι τοις επάνω αυτού·
 21. και ο ομόσας εν τω ναώ ομνύει εν αυτώ και εν τω κατοικήσαντι αυτόν·
 22. και ο ομόσας εν τω ουρανώ ομνύει εν τω θρόνω του Θεού και εν τω καθημένω επάνω αυτού.
 23. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι αποδεκατούτε το ηδύοσμον και το άνηθον και το κύμινον, και αφήκατε τα βαρύτερα του νόμου, την κρίσιν και τον έλεον και την πίστιν· ταύτα δε έδει ποιήσαι κακείνα μη αφιέναι.
 24. οδηγοί τυφλοί, οι διυλίζοντες τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνοντες!
 25. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι καθαρίζετε το έξωθεν του ποτηρίου και της παροψίδος, έσωθεν δε γέμουσιν εξ αρπαγής και αδικίας.
 26. Φαρισαίε τυφλέ, καθάρισον πρώτον το εντός του ποτηρίου και της παροψίδος, ίνα γένηται και το εκτός αυτών καθαρόν.
 27. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οίτινες έξωθεν μεν φαίνονται ωραίοι, έσωθεν δε γέμουσιν οστέων νεκρών και πάσης ακαθαρσίας.
 28. ούτω και υμείς έξωθεν μεν φαίνεσθε τοις ανθρώποις δίκαιοι, έσωθεν δε μεστοί εστέ υποκρίσεως και ανομίας.
 29. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι οικοδομείτε τους τάφους των προφητών και κοσμείτε τα μνημεία των δικαίων,
 30. και λέγετε· ει ήμεν εν ταις ημέραις των πατέρων ημών, ουκ αν ήμεν κοινωνοί αυτών εν τω αίματι των προφητών.
 31. ώστε μαρτυρείτε εαυτοίς ότι υιοί εστέ των φονευσάντων τους προφήτας.
32. και υμείς πληρώσατε το μέτρον των πατέρων υμών.
 33. όφεις, γεννήματα εχιδνών! πως φύγητε από της κρίσεως της γεέννης;
 34. δια τούτο ιδού εγώ αποστέλλω προς υμάς προφήτας και σοφούς και γραμματείς, και εξ αυτών αποκτενείτε και σταυρώσετε και εξ αυτών μαστιγώσετε εν ταις συναγωγαίς υμών και διώξετε από πόλεως εις πόλιν,
 35. όπως έλθη εφ΄ υμάς παν αίμα δίκαιον εκχυνόμενον επί της γης από του αίματος Άβελ του δικαίου έως του αίματος Ζαχαρίου υιού Βαραχίου, ον εφονεύσατε μεταξύ του ναού και του θυσιαστηρίου.
 36. αμήν λέγω υμίν ότι ήξει ταύτα πάντα επί την γενεάν ταύτην.
 37. Ιερουσαλήμ Ιερουσαλήμ, η αποκτέννουσα τους προφήτας και λιθοβολούσα τους απεσταλμένους προς αυτήν! ποσάκις ηθέλησα επισυναγαγείν τα τέκνα σου ον τρόπον επισυνάγει όρνις τα νοσσία εαυτής υπό τας πτέρυγας, και ουκ ηθελήσατε.
 38. ιδού αφίεται υμίν ο οίκος υμών έρημος.
 39. λέγω γαρ υμίν, ου μη με ίδητε απ΄ άρτι έως αν είπητε, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου.

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου