Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Πνεύμα Θεατρικό 99+100 (Striptease, Ρωμαίος+Ιουλιέτα για 2) - Από την Ηρώ Μητρούτσικου

  •   Το ΒΕΤΟΝ 7 καλεί ομάδες χορού και μεμονωμένους καλλιτέχνες "Χορός και Τεχνολογία".
    To Between The Seas Festival στη Νέα Υόρκη δέχεται προτάσεις από ομάδες 
    Τo Firra Tarega, ένα από τα σημαντικότερα φεστιβάλ τεχνών δρόμου και τσίρκου δέχεται προτάσεις 

Επίσης ο πολυχώρος Χυτήριο, στο protasis@brainco.gr


Πνεύμα Θεατρικό
 
Από την Ηρώ Μητρούτσικου                                                             4.1.2014
 
Κάθε Σάββατο στην «Αττική Περιφέρεια»     http://www.attikipress.gr/75561/einai-h-eleytheria-ekswterikh-h-eswterikh-katastash

Είναι η ελευθερία εξωτερική ή εσωτερική κατάσταση;
Είναι η ελευθερία εξωτερική ή εσωτερική κατάσταση;
 
Άλλος ένας χώρος, μετά το Βυρσοδεψείο, πήρε ζωή στην αναπτυσσόμενη περιοχή του Ελαιώνα. Πέρυσι, ο Βασίλης Μπισμπίκης, ο Παναγιώτης Σούλης και η Φαίη Τζήμα, με πολλή προσωπική εργασία, κατάφεραν να μετατρέψουν ένα παλιό μηχανουργείο σε ένα πολύ φιλόξενο, ένα χειροποίητο θέατρο. Ο χώρος βρίσκεται στην ευθεία του μετρό Ελαιώνας, πολύ πριν το Βυρσοδεψείο, και στους εξωτερικούς του τοίχους κυριαρχούν ζωγραφιές γκράφιτι! Ομολογώ πως ένιωσα λίγο, όπως παλιά, με τον Τεχνοχώρο του Κακλέα στην Μαυρομιχάλη, που δεν υπάρχει πια.
Ένα ζεστό φουαγιέ, στο οποίο κυριαρχεί το σκηνικό από την περσινή τους παράσταση “Εκτελεστές”,  σε υποδέχεται με σαγκρία και νάτσος, πριν μεταφερθείς στην κυρίως αίθουσα. Η θεατρική σκηνή μεγάλη και ευέλικτη. Οι θέσεις αλλάζουν ανάλογα με την παράσταση, μια και στον χώρο, εκτός από θέατρο, γίνονται και μουσικές (π.χ. Δημήτρης Βασιλάκης) ή χορευτικές παραστάσεις.
 
«Striptease»
Η θεατρικότητα ξεκίνησε πριν την παράσταση! Η κοπέλα που μας λέει να κλείσουμε τα κινητά μας, βάζει μια κασσέτα στο κασσετόφωνο και το πετά με δύναμη στην σκηνή –σχόλιο για τα ψυχρά, ηχογραφημένα, τέλεια αρθρωμένα μηνύματα από τα ηχεία των θεάτρων.
Αμέσως, δυνατή μουσική τσίρκου και τα πρόσωπα των ηθοποιών προβάλλουν και κρύβονται πίσω από τις κουρτίνες, ενώ τα φωτίζει μόνο ένα κανόνι επιθεώρησης! Δύο τύποι γκροτέσκοι, κάτι ανάμεσα σε κλόουν και κλοζάρ, με μακιγιάζ που παραπέμπει στον κακό Τζόκερ από το “Μπάτμαν”, αλλά και στο “Κουρδιστό πορτοκάλι” του Κιούμπρικ, πετάγονται στην σκηνή.Δεν έχουν μπει, καν, στο κείμενο, και είμαι, ήδη, ενθουσιασμένη! Ωστόσο, η εμφάνιση και η διάθεσή τους δεν σε προδιαθέτει για το πόσο σοβαρό είναι το έργο που θα ακολουθήσει.
Το «Στριπτίζ» του Πολωνού συγγραφέα Slavomir Mrozek (1930-2013), αν και γραμμένο το 1962, παραμένει, δυστυχώς, επίμονα επίκαιρο. Ο Μρόζεκ έγινε γνωστός με τα έργα του, «Τάνγκο» και «Εμιγκρέδες» και απεβίωσε τον Αύγουστο που μας πέρασε. Αυτό το μονόπρακτο έργο έχει ξαναπαιχτεί στην Ελλάδα  μόνο το 1972-3 (Π. Παπαϊωάννου)
 
Ένα πολύ ενδιαφέρον σκηνικό (Ζωή Πυρίνη) φτιαγμένο από βιομηχανικά ανακυκλώσιμα σκουπίδια, ηλεκτρικές συσκευές, καλώδια, οθόνες και τηλεοράσεις, κυριαρχεί στον χώρο.
 
Και τότε καταλαβαίνεις ότι απέναντί σου δεν έχεις δυο κλόουν, αλλά δύο Μπεκετικούς ήρωες, σε ένα ακαθόριστο, εσωτερικό όμως, περιβάλλον, ή έστω ένα σοβαρό δίδυμο του χοντρού-λιγνού.
Οι δύο φίλοι, που ποτέ δεν κατονομάζονται, (εξαιρετικές ερμηνείες από τον Βασίλη Μπισμπίκη και τον Παναγιώτη Σούλη) συζητάνε για την ελευθερία, αγνοώντας την μοίρα τους... Δύο εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις -ή οι δυο πλευρές τον ίδιου ατόμου- επιχειρηματολογούν  και προσπαθούν να ορίσουν αυτήν την έννοια!
Ελευθερία εσωτερική όταν αποδεσμεύεσαι από τα πάθη σου ή Ελευθερία εξωτερική όταν διατηρείς την ανεξαρτησία σου; Μέχρι οι δύο ήρωες να αποφασίσουν τί είναι το σωστό, αλλά και τί θα πράξουν, διαπιστώνουν ότι κάποιοι (ίσως ο Μεγάλος Αδελφός), τους έχουν στερήσει την ελευθερία τους.
Και τότε εισβάλουν στον χώρο δυο ζωόμορφες, καλοντυμένες φιγούρες. Με καλό ή με άσχημο τρόπο οι δύο φίλοι θα ομολογήσουν, θα απαρνηθούν και κάποια στιγμή θα διαπιστώσουν ότι είναι, όχι μόνο φυλακισμένοι, αλλά τους έχει αφαιρεθεί και η ελευθερία του λόγου. Η κάμερα, που κρατά η μία φιγούρα, λειτουργεί και σαν όπλο. Με αυτό εκβιάζουν, βιάζουν και “συνεφέρουν” του ήρωες. Κάθε κίνηση του προσώπου του θύματος την παρακολουθούμε λεπτομερώς, live, από στις οθόνες και πια δεν υπάρχει προσωπική στιγμή. Ότι και να πουν οι δυο (ακόμα;) φίλοι μπορεί να προκαλέσει νέα εισβολή των "Επάνω" στον χώρο, νέα δημοσίευση στο γυαλί! Δύο εαυτοί, ενός και του αυτού ατόμου, βιώνουν μια διλημματική περιπέτεια της «Επιλογής» και της «Ελευθερίας» τους. 
 
Αιχμάλωτοι σε μια κατεστημένη «λογική-παράλογη πραγματικότητα» που τους «φράζει τον δρόμο», αρθρώνουν πολιτικό Λόγο και Αντίλογο. Την ωμή και χυδαία εξουσιαστική δύναμη την αντικρίζουν ως ένα χέρι που τους αφαιρεί σταδιακά τα ρούχα τους και κατ' επέκταση την αξιοπρέπεια τους και φυσικά την ταυτότητά τους. Πια δεν τίθεται θέμα ελευθερίας και οι δύο ήρωες, γυμνοί,δέχονται αδιαμαρτύρητα ότι και να τους πετάνε στα μούτρα. Η τεχνολογία έχει απανθρωπίσει τους ανθρώπους... Ο φόβος, μαζί με την δύναμη της τηλεόρασης είναι πειθήνια μέσα με άμεσα αποτελέσματα· Ισοπεδώνουν και ευνουχίζουν.
 
Πρόκειται για μια πολιτική σάτιρα, πικρή,προφητική, αλλά με κωμικά στοιχεία, η οποία  μιλά για το τί συμβαίνει σήμερα. Πώς τα ΜΜΕ εισβάλλουν στον σπίτι μας, στο μυαλό μας και στο τέλος μας κάνουν και πλύση εγκεφάλου. Να προσθέσω εδώ, ότι γράφτηκε για να στηλιτεύσει το τότε Σταλινικό καθεστώς, την ανελευθερία λόγου καθώς και την τρομοκρατία από την εξουσία!
 
H ομάδα Cartel αυτό-σκηνοθετείται και μας δίνει δυο αξιομνημόνευτες ερμηνείες.
Επίσης, αξιοπρόσεχτη είναι η έντονη και συνεχής κίνηση (Κική Μπάκα) των ηθοποιών, αλλά και οι υπέροχοι φωτισμοί (Κατ. Μαραγκουδάκη). Μάλιστα η σκηνή που ο Σούλης είναι σκαρφαλωμένος πάνω στο σκηνικό θυμίζει πλάνο χολυγουντιανής, underground ταινίας.

Δευτερότριτα  9.15,      10, 8 ευρώ (με 1 ποτ. κρασί)
 CARTEL,       Αγ. Αννης & Μικέλη 4, Βοτανικός (4’ από μετρό Ελαιώνας)


 

 
16 ρόλοι από 2 μόνο, νεαρότατους, ηθοποιούς

Την πρώτη φορά που είδα παράσταση του έργου: «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» στην υπόκλιση ρώτησα την μαμά μου πώς είναι δυνατόν οι δυο πρωταγωνιστές να σηκώνονται και να υποκλίνονται ενώ έχουν πεθάνει!!
Ήταν μπαλέτο κι εγώ πρέπει να ήμουν δευτέρα δημοτικού. Έκτοτε, αυτό το έργο, το έχω δει σε διάφορες διασκευές -ελπίζω κι εσείς- στο σινεμά, στο θέατρο, στην τηλεόραση, στην κατά Μποστ εκδοχή, (αν και ομολογώ ότι ούτε την νεανική ταινία του Μπαζ Λούρμαν με τον Ντι Κάμπριο, το 1996, έχω δει, ούτε την εφηβική παράσταση «Ρ+Ι (teen spirit)» στο “Θησείον”, το 2011 ).
Η πρώτη παράσταση που έκανε γνωστό τον Κώστα Γάκη ήταν η «Κατσαρίδα» που παιζόταν για χρόνια. Και φέτος, πάλι, ξαφνικά, όλοι με προέτρεπαν να μην χάσω την αυτή του την σκηνοθετική πρόταση….
 
 
“ΡΩΜΑΙΟΣ  & ΙΟΥΛΙΕΤΑ ΓΙΑ 2”
 
Στο υπέροχο κτίριο του θεάτρου “104” (www.104.gr , πρώην “Σύγχρονο θέατρο” του Κιμούλη), στην μεγάλη σκηνή, 
θαύμασα δυο πολύ νέα παιδιά να δημιουργούν ένα αριστούργημα!
Λέω δημιουργούν, γιατί η παράσταση σκηνοθετήθηκε και από τους τρεις μαζί (Γάκης, Αθηνά Μουστάκα, Κωνσταντίνος Μπιμπής). Αρχικά, παίχτηκε στο Low Budget festival του Κακογιάννη, μετά στο «Πορεία», όπου το είδε ο διευθυντής του Θ.Ο.Κ. (Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου) και ζήτησε από τα παιδιά να κατέβουν και να σκηνοθετήσουν εκεί δυο Κύπριους ηθοποιούς και έπειτα η παράσταση (με πολλές βελτιώσεις) ξεκίνησε την ξέφρενη πορεία της στο “104”, και πήρε και δεύτερη παράταση! 
Δεν υπάρχει μόνο ένα στοιχείο που κάνει την παράσταση εξαιρετική, όλα μαζί (κι από πού να ξεκινήσω) και προπαντός οι δύο ηθοποιοί κάνουν αυτό το έργο του 1595 απόλυτα σύγχρονο και λαμπερό! Η συνθήκη είναι ότι τα φαντάσματα των δύο εραστών παίζουν ασταμάτητα, στο κοινό, την ιστορία τους (επί 418 χρόνια;) κάτι που, όμως, ξεχνάς λίγα δευτερόλεπτα μετά, όταν κάνει enter ο Ρωμαίος… Το πασίγνωστο έργο του William Sheakspeare, που περιγράφει έναν από τους μεγαλύτερους και τους πιο τραγικούς έρωτες όλων των εποχών, δεν αλλάζει καθόλου, μερικές σύγχρονες φράσεις παρεισφρήουν και όλοι οι ρόλοι παίζονται αποκλειστικά από τους δύο υπερταλαντούχους ηθοποιούς. 
Λίγοι γνωρίζουν ότι το πιο γνωστό ζευγάρι του κόσμου έζησε αυτόν τον έρωτα στην εφηβεία, γι αυτό και είναι τόσο έντονος, τόσο δοτικός και τόσο απόλυτος. Είναι και ο μόνος έρωτας σε όλα τα έργα του Σαίξπηρ που είναι αληθινός, που προκύπτει από την καρδιά. Οι άλλοι έρωτες στον Σαίξπηρ γίνονται πιο πολύ για να γίνουν ή για να εξυπηρετήσουν την υπόθεση του έργου. Σαν να μας λέει ο μεγάλος συγγραφέας, ότι πραγματικός και ανιδιοτελής έρωτας μόνο στην εφηβεία μπορεί να υπάρξει! Εξάλλου, πρόκειται για ένα από τα πρώτα του έργα!
Κανείς δεν μπορεί να χωρίσει τους δυο εραστές, ούτε η βεντέτα των οικογενειών τους, ούτε η εξορία του Ρωμαίου, ούτε ο επικείμενος γάμος της Ιουλιέτας, ούτε καν ο θάνατος. Έτσι κι εμείς βλέπουμε κάθε βράδυ την ιστορία τους.
Η Αθ.Μουστάκα, με πρόσωπο, πραγματικά 14χρονης, και ο, επίσης, νεαρότατος Κων/νος Μπιμπής εκτελούν αυτόν τον θεατρικό μαραθώνιο αφήνοντας άφωνους τους θεατές.
Μια κουκούλα και κατευθείαν ο Ρωμαίος μετατρέπεται σε παραμάνα και η Ιουλιέτα σε παπά, δύο δαχτυλίδια-μάτια φτιάχνουν την μητέρα, ενώ ένα ματοκυάλι τον πατέρα, μόνο ένα καπέλο για τους συντρόφους του Ρωμαίου και μια απλή αλουμινένια σκάλα αρκεί για να χτίσει το περίφημο μπαλκόνι της Ιουλιέτας…
Ο σκηνοθέτης σε συνέντευξη (http://www.youtube.com/watch?v=dcomzW_YEFM ) είπε η ιστορία του Σαίξπηρ υπερβαίνει τον χώρο και τον χρόνο, αλλά εγώ νομίζω ότι η Μουστάκα και ο Μπιμπής υπερβαίνουν τον χώρο και τον χρόνο. Είναι απίστευτο, όχι μόνο το πόσους ρόλους υποδύονται, ασταμάτητα για 80’, αλλά ότι κάνουν και δυο και τρεις ρόλους ΜΑΖΙ και, μάλιστα, σε διάλογο μεταξύ τους! Ο ίδιος ηθοποιός ρωτάει και απαντάει συνέχεια, αλλάζοντας και θέση και ενδυματολογικό στοιχείο ασταμάτητα!
Είναι τόσο όμορφο το ότι ενώ δεν αφαιρέσανε παλαιά πράγματα από το κείμενο (άλογα, ξιφομαχίες, απόλυτη πατρική εξουσία), τα σύγχρονα στοιχεία έχουν παρεισφρήσει στους ρόλους. Ο σύντροφος του Ρωμαίου χορεύει χιπ χοπ (εκπληκτική η Αθηνά), ενώ μια βιντεοκάμερα γίνεται αφορμή να παίξει τρία διαφορετικά πρόσωπα συγχρόνως (δεν το περίμενα τέτοια εικαστική-υποκριτική σύλληψη, όταν είδα να ανοίγει η κάμερα!). Απίστευτες σωματικές και υποκριτικές ικανότητες και από τους δύο ηθοποιούς, αλλά και αμεσότητα και φρεσκάδα.
Το δεύτερο στοιχείο που παίζει μεγάλο ρόλο στην παράσταση είναι η ΖΩΝΤΑΝΗ μουσική της παράστασης (Γάκης–Λώλος–Φιλιός), που σε σημεία σε απογειώνει και ερμηνεύεται ζωντανά από τον Άκη Φιλιό, ο οποίος παίζει κιθάρα, αρμόνιο, τσέλο, φυσαρμόνικα (και δεν θυμάμαι τι άλλο) και συνοδεύει τις υπέροχες φωνές των πρωταγωνιστών σε μουσικές και σύγχρονες και άλλες που παραπέμπουν στην Αναγέννηση! Δεν θα ξεχάσω την υπέροχη φωνή της Μουστάκα στην έναρξη του έργου που μου προκάλεσε έκπληξη!
Οι πετυχημένες ενδυματολογικές πινελιές (διαφορετικές για κάθε ρόλο), λευκές κυρίως, πάνω στα μαύρα ουδέτερα ρούχα των υποκριτών, είναι της Έλλης Λιδωρικιώτη, ενώ μένεις έκθαμβος με το πώς ο Σάκης Μπιρμπίλης κατάφερε να φωτίσει ένα απλό αντικείμενο που χρησιμεύει σαν κινούμενος τοίχος και να νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε μεσαιωνικό μοναστήρι και επισκέπτεσαι κρυφά, τα μεσάνυχτα, τον πάτερ Λαυρέντιο!
Θέλω να μνημονεύσω τόσες σκηνές: τις σκηνές στο μοναστήρι (με την εκπληκτική χειροκίνητη χρήση του τοίχου), όταν ο Ρωμαίος κατρακυλάει στην σκάλα του, ενώ ο μοναχός τον ακολουθεί αργά (πως γίνονται αυτά σε ένα ευθύ πάτωμα; πηγαίνατε να δείτε…), όταν μαθαίνει για τον θάνατο της αγαπημένης του καθισμένος στο ανοιχτό παραθύρι του θεάτρου, ενώ κρατιέται από το δέντρο απ’ έξω, η κόκκινη ξιφομαχία, η αμετάφραστη φράση για το πρώτο φιλί (για την οποία οι λόγιοι και οι μεταφραστές διαφωνούν), η συρμάτινη καρδιά, η σκηνή με τους φίλους που ενσαρκώνονται από τον ίδιο ηθοποιό, το κυνήγι στο δάσος και η περίφημη σκηνή του μπαλκονιού. Εκεί βλέπουμε την Ιουλιέτα πρώτη φορά να επαναστατεί στα “πρέπει” και μαζί με την ρομαντική ομπρέλα και τα φτερά αγγέλου, να φορά και ζαρτιέρες και μπουφάν περφέκτο, ενώ ο Ρωμαίος να προσπαθεί να προστατευτεί από την βροχή με ένα απλό νάιλον που βρήκε πεταμένο!
Μια παράσταση που το κωμικό στοιχείο ακολουθείται από το τραγικό (χωρίς όμως δράματα και μελό) και κατευθείαν, πάλι, βρισκόμαστε στο κωμικό και όπου το γέλιο των θεατών ακολουθεί η έκπληξη, μια και πρόκειται για μια σπαζοκεφαλιά υποκριτικής για δύο ηθοποιούς που αναλαμβάνουν να αναμετρηθούν με το κείμενο του Σαίξπηρ παίζοντας όλους τους ρόλους του έργου σε ένα τρελό παιχνίδι παρενδυσίας και μεταμορφώσεων, δημιουργώντας ένα θεατρικό παζλ!

Μια παράσταση ανάλαφρη και δροσερή, που αφήνει την φαντασία σου να ταξιδέψει, με πολύ γέλιο, αλλά χωρίς να γίνεται παρωδία, με απίστευτη ροή, χωρίς τίποτα το περιττό, σαν ένα παιχνίδι τριών παιδιών που δεν σκεφτόντουσαν ότι “ανεβάζουμε τον μεγάλο Σαίξπηρ”, αλλά το πώς θα ήταν αυτοί οι ήρωες αν σήμερα ένιωθαν ποιητικά τον πρώτο τους έρωτα, αν ήμασταν εμείς και οι φίλοι μας!
Μια low budget παραγωγή που βάζει τα γυαλιά σε όλες τις φετινές υπερπαραγωγές!
Το μόνο που χρειάζεται, τελικά, είναι λίγο ταλέντο, πολύ όρεξη και αρκετή φαντασία…

 
104
Ευμολπιδών 41, Γκάζι,(2’ από metro Κεραμεικός)
Σάβ., Κυρ. 7 μ.μ. Τετ., Πέμ. 9.15 μ.μ.  Μέχρι 16/2/
 
 
 
Προτεινόμενες παραστάσεις που έχουμε δει:
Γιοί και Κόρες,  Αστερισμοί                               Θέατρο Ν.Κόσμου
Ήταν κάποτε, Αλεπούδες, Μελίνα                    Επί Κολωνώ
Interview,                                                              Ανάδυσις
ElizaDeth, Chat, Γέρμα                                         Vault
Ευρυδίκη,                                                               Πορεία
Ελάτε σ΄εμάς για καφέ,                                       Φούρνος
Μπαρ σε καλό μας,                                              Σαίξπηρ bar
Τα ραδίκια ανάποδα,                                           ΕliArt
Πατριδογνωσία ή τίποτα πια δεν είναι για συγγνώμη,  Χυτήριο
Ανάκριση,                                                              Τζ.Καρέζη
Ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα,                    Εν Αθήναις
Blackout ,                                                               καφενείο Χαλαρά
Η νοσταλγία ενός Ρεμπέτη,                                Σπίτι του Ηθοποιού
Ρωμαίος και Ιουλιέτα για 2,                                         104
 
 
Με ελεύθερη είσοδο:
Interview,                                                                              Ανάδυσις
Αθοπετού,                                                                             Τρίκυκλο
Το μπουλούκι,                                                                      Δήλος
Πέρσες,                                                                                  Δυναμό
Το πράσινο λεμόνι                                                               Λουκούμι bar
 

Ένας "προφήτης" δικηγόρος! (Από πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)


Το όνομα αυτού Φώτης Κανελλόπουλος,  ο οποίος, εδώ και πολλά χρόνια έδωσε και δίνει τη μάχη της Εθνικής Ανεξαρτησίας, της λαϊκής κυριαρχίας και της επαναφοράς του εθνικού νομίσματος της δραχμής.
Όμως, αυτή τη μοναχική μάχη δεν τη δίνει ούτε με κουκούλα, ούτε ανωνύμως ως "Φώτης από το Μοσχάτο".
Τη δίνει με τη διεύθυνσή του, το τηλέφωνό του και τη δικηγορική του σφραγίδα.
Ο πολίτης-δικηγόρος, λοιπόν, Φώτης Κανελλόπουλος, από το έτος 2005 αγωνίζεται για την επαναφορά της δραχμής και την έξοδο της Ελλάδος από την εθνοκτόνο ζώνη της ΟΝΕ.
Το κάνει συγκεκριμένα και εγγράφως αποδεικνύεται από τα σχετικά έγγραφα που μου έστειλε. Ως βαθύς γνώστης των νομικών δαιδάλων ο Κανελλόπουλος καταθέτει την από 20/5/2005 Αίτηση Πληροφοριών προς τον υπουργό Οικονομικών δια μέσου του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και επιδοτήριο δικαστικού επιμελητού.
Το Σύνταγμα - στο άρθρο 10 παρ. 3 υποχρεώνει τις Αρχές να απαντούν στους πολίτες, αλλά ο υπουργός οικονομικών το γράφει και αυτό και τον αιτούντα δικηγόρο στα… άγραφα.
Ζητούσε ο αιτών να μάθει "βάσει ποίων συνταγματικών διατάξεων πραγματοποιήθηκε η κατάργηση του εθνικού νομίσματος της δραχμής".
Ο χαλκέντερος πολίτης Κανελλόπουλος καταθέτει στο Συμβούλιο Επικρατείας την από 10/10/2005 Αίτηση Ακυρώσεως κατά του συνόλου των σχετικών πράξεων του ως άνω υπουργού, τασσόμενος υπέρ της επαναφοράς της δραχμής.
Στην αίτηση αυτή καταγράφει δέκα συγκεκριμένους νομικούς και οικονομικούς λόγους ακυρώσεως, για "κατ' ουσίαν  παραβίαση του Συντάγματος" και γιατί "η ένταξη στην σκληρή ζώνη της ΟΝΕ από τη Νεοταξική Κυβέρνηση  Σημίτη, έγινε με εντελώς πλασματικά κριτήρια" (σ.σ. όπως αποδείχτηκε η πλαστότητα αποδείχθηκε παγκοσμίως).
Προχωρώντας ο Έλληνας νομικός, καταγράφει 61 συγκεκριμένους νομικούς, οικονομικούς και εθνικούς λόγους που συνηγορούσαν υπέρ της  αποδοχής της αιτήσεώς  του.
Ανάμεσα σε αυτούς τους λόγους - που επιβεβαιώθηκαν όλοι - ο δικηγόρος Κανελλόπουλος, ήταν και:  η καταγγελία της Στατιστικής Υπηρεσίας "που εχάλκευσε τα στοιχεία" και η καταγγελία του Λουκά Παπαδήμου "επί θητείας του οποίου ως διοικητού στην Τράπεζα της Ελλάδος εχαλκεύθησαν τα πλαστά στοιχεία".
Στον 11 λόγο σημειώνεται: "Επειδή η Ελλάδα, η πατρίδα μου την οποία αγαπώ και τιμώ σαν Έλληνας πολίτης… δεν είχε δυνατή οικονομία".
Στον 24 λόγο σημειώνεται: "Επειδή η κυβέρνηση Σημίτη πραγματοποίησε συνταγματικό πραξικόπημα σε βάρος της δραχμής".
Στον λόγο 25 σημειώνεται: "Επειδή η είσοδος της χώρας μας στην ΟΝΕ δημιουργεί μεγάλες αρνητικές - βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην οικονομική πολιτική και κοινωνική ζωή της Ελλάδος".
Στο λόγο 30 διαβάζουμε: "Επειδή το ευρώ καταργεί και διαλύει το εθνικό κράτος", σημειώνοντας και τηνεθνομειοδοτική άποψη του ΓΑΠ που μας είπε: "Δεν είμαστε δογματικοί στην εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων".
Στον λόγο 32 διαβάζουμε: "Επειδή το ευρώ δεν προστατεύει και δεν θωρακίζει τη χώρα, ούτε το Αιγαίο μας, ούτε την Κύπρο μας".
Στους 34 και 35 λόγους διαβάζουμε: "Επειδή το ευρώ αυξάνει την ένδεια και την ανεργία καθώς και τις τιμές των αγαθών, μειώνει τη γεωργική ανάπτυξη και αλλοιώνει την εθνική μας ταυτότητα".
Στον λόγο 60, ο "προφήτης" Κανελλόπουλος σημείωνε το 2005, "Επειδή γνωρίζω ότι η παρούσα θα απορριφθεί από το Συμβούλιο Επικρατείας, παρ' όλα αυτά την καταθέτω για την τιμή των όπλων".
Αυτό που έγινε μετά από οκτώ χρόνια με την υπ' αριθ. 2163/2013 του Δ' Τμήματος του Συμβουλίου Επικρατείας για λόγους αοριστίας και για το ότι τα όσα διεπράχθησαν από την κυβέρνηση "ανάγονται στη διαχείριση της πολιτικής εξουσίας".
Το προέβλεψε ο φίλος Φώτης, αλλά η νομική του ήττα αντανακλά στην ήττα, την κοινωνική και πολιτική και εθνική ενός ολόκληρου λαού και ενός έθνους.
Καταλήγοντας θα έλεγα: Πόσο διαφορετική θα ήταν η Ελλάδα αν είχε πολίτες σαν τον νομικό Φώτη Κανελλόπουλος.

Αθήνα, 13/01/2014
Ο πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
εκτός του εκφυλισμένου "συνταγματικού τόξου"
Σημειώνω τούτο το ελληνικό οξύμωρο: Να υπάρχει
"συνταγματικό τόξο" χωρίς να εφαρμόζεται το Σύνταγμα

Περίεργη κλοπή των προσωπικών υπολογιστών του Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου, κ. Σταύρου Βιτάλη.

Αθήνα, 13 Ιανουαρίου 2014.

Κλοπή των προσωπικών υπολογιστών Βιτάλη.

Μια τουλάχιστον περίεργη κλοπή, σήμερα, μέρα μεσημέρι, στο προσωπικό γραφείο του Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου, κ. Σταύρου Βιτάλη, στην κατοικία του.

Περίεργη, γιατί εκλάπησαν ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ (laptop) του Προέδρου καθώς και ένας φάκελος που περιείχε κωδικούς διαφόρων τύπων. Δεν εκλάπησαν – ούτε καν για ξεκάρφωμα - χρήματα που υπήρχαν πάνω στο γραφείο, πιστωτικές κάρτες και άλλα αντικείμενα αξίας.

Σε δήλωσή του ο κ. Βιτάλης, σχετική με την «περίεργη» κλοπή, ανέφερε: «Σιγά και με τρομάξατε!».

Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 

Γραφεία Αθηνών: 
Διδυμοτείχου 15-17, 
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr 
pametopo@gmail.com
https://www.facebook.com/pametopo 

«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης

Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr 
allilegion@gmail.com 

Ελληνική Τράπεζα Σπόρων 
Αστική, Μη Κερδοσκοπική Εταιρία. (Όχι ΜΚΟ)
http://eltraspor.wordpress.com

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

ΕΝΑΣ ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ> «Μάνα, σου έφερα ένα δώρο. Είπα να μην έρθω με άδεια χέρια αυτή τη φορά. Άνοιξέ το να δούμε αν σου αρέσει.»

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/01/blog-post_11.html

Ό,τι κι αν έκανε η μάνα για το παιδί της αυτό πήγαινε στα χαμένα. Όσες προσπάθειες κι αν έκανε να το φέρει στο δρόμο του Θεού, ήτανε άκαρπες. Άσπρο η μάνα, μαύρο ο γιος. Κι όσο έβλεπε να βγαίνουν απ’ τα χέρια της, με την χάρη του Θεού, παιδιά υπέροχα, έξυπνα, χρήσιμοι άνθρωποι στην κοινωνία, παιδιά περήφανα που την είχανε δασκάλα, και το δικό της το μοναδικό παιδί, που του αφοσιώθηκε ολότελα σαν έμεινε χήρα, να μην αποφασίζει για κάτι, της ερχότανε τρέλλα.
  Η παρέα του έβαλε κατά νου να ξεθεμελιώσει και να ρημάξει κράτος, ηθική, θρησκεία, πατρίδα. Έλα τώρα εσύ μάνα, που γαλουχήθηκες και γαλούχησες γενεές γενεών με ό,τι ωραιότερο υπάρχει σε ουρανό και γη, να συμφωνήσεις με το παιδί αυτό. Μέρες, εβδομάδες, μήνες έλειπε από το σπίτι, χωρίς σημάδια ζωής. Κι’ η μάνα, αχ, αυτή η μάνα! Ποιος θα γράψει ποτέ τους πόνους, τους μόχθους ,τα δάκρυα αυτών των μανάδων, που δεν βλέπουν καμιά προκοπή, καμιά λαχτάρα στα παιδιά τους! Οι άλλες που δικαιώνονται, χορταίνουν τουλάχιστο με τους επαίνους και τα συχαρίκια των συγγενών. Η μάνα λοιπόν περίμενε. Πάντα περίμενε μια αλλαγή. Η προσευχή της, το λιβάνι που έκαιγε, το καντηλάκι που άναβε, ήταν όλα, μα όλα γι’ αυτό το παιδί. Όταν ήρθε ο καιρός του να πάει στρατιώτης, αναθάρρησε η μάνα. Ίσως εδώ βρει τον εαυτό του, είπε. Αυτός όμως παρουσίασε πιστοποιητικό ψυχιάτρου και πήρε αναβολή. Και να βλέπει η μάνα τις επιτυχίες των άλλων παιδιών, τα πτυχία ,τις υποτροφίες και το δικό της παιδί χαμένο στις ιδέες του, τις μηδενιστικές, τις καταστροφικές,. Κι’ αυτή εκεί, καντήλι και θυμίαμα, λάδι και δάκρυ. Σημάδια έκανε το πάτωμα.

 Κάποτε παρουσιάσθηκε στο σπίτι, γιατί πήρε την απόφαση να πάει στρατιώτης . «Καλό σημάδι» είπε μέσα της η μάνα. Πέρασε όλη την θητεία του σε φυλάκιο του Έβρου. Δεν ήρθε να τη δει ούτε μια φορά. Κι’ η μάνα δεν άφησε το εικονοστάσι χωρίς λάδι και δάκρυ ούτε ένα βράδυ. Κάποτε απολύθηκε. Μάιο μήνα ήρθε ίσια στο σπίτι. Χαρούμενος, κεφάτος, σα να μην έλειψε ούτε μια μέρα. Της ζήτησε χρήματα να πάει λιγες μέρες στη θάλασσα με κάτι φίλους. Του έδωσε αμέσως.
  Ένιωθε να παλεύει η μάνα με κάποιον στήθος με στήθος. Κι’ αυτός ο κάποιος δεν ήταν το παιδί της . Ήταν το πνεύμα του κακού που έπρεπε να το νικήσει το πνεύμα του Θεού. Πέρασαν δέκα μέρες κι όλη η παρέα γύρισε. Γύρισαν χαρούμενοι. Είπανε τα νέα τους, φάγανε, ήπιανε καφέ και τότε ο γιος της της φέρνει ένα δέμα.
 -Μάνα , σου έφερα ένα δώρο. Είπα να μην έρθω με άδεια χέρια αυτή τη φορά. Άνοιξέ το να δούμε αν σου αρέσει.
 -Δώρο από σένα αγόρι μου και δεν θα μου αρέσει; Και μόνο που με σκέφτηκες φτάνει.
 -Άνοιξέ το , λοιπόν… Η μάνα παίρνει το δέμα και το ανοίγει . Μόλις αντίκρυσε το δώρο πάγωσε. Τα δάκρυά της αυλάκωσαν τα μάγουλά της. Ήταν ένα πανέμορφο καντηλάκι ,σπάνιας τέχνης .
 -Μάνα, σ’ έβλεπα πρωί και βράδυ να ανάβεις το καντήλι και ήξερα, ήμουνα βέβαιος πως το έκανες για μένα. Στη σκέψη μου ,στη θύμησή μου, σ’ έφερνα πάντα μπροστά στο καντηλάκι. Τίποτε δεν μου ξέφευγε απ’ όσα έκανες , απ’ όσα υπέφερες. Κάποιο μέρος ήθελα να’ χω σ’ αυτή σου τη λαχτάρα. Άντε λοιπόν ,σήκω. Έλα μπράβο, βάζω το καντηλάκι, βάζεις το λάδι και το… δάκρυ!…. Μα σούφερα ένα ακόμη ακόμη δώρο. Άνοιξέ το!…
 Πήρε η μάνα το δεύτερο δώρο, το ανοίγει και τι να δει! Ένα κ α ν τ ή λ ι !
 -Κι άλλο παιδάκι μου; Δίδυμα ήτανε;
 -Αυτό για το σαλόνι. Φωνάξαμε τον πατέρα Γρηγόριο να κάνει αγιασμό και βρήκε το σαλόνι χωρίς καντήλι. Ξέρεις πόσο ντροπιάστηκα; Ολόκληρο σαλόνι χωρίς καντήλι ;
 Μ ά ν ε ς αγρότισσες, μάνες νησιώτισες, μάνες πολίτισες, Βορειοηπειρώτισες. Μάνες που τα παιδιά σας γέμισαν την ποδιά σας με πτυχία, με διπλώματα κι εσείς οι άλλες, που πασχίζετε μαζί με μένα για νάβρουν τα παιδιά σας μια θέση στον ήλιο… Και σεις που πιστεύετε, και σεις που δεν πιστεύετε, πάρτε το λάδι και το δάκρυ σας κι ελάτε να ανάψουμε όλες μαζί το κ α ν τ η λ ά κ ι που έφερε ο γιος μου. Αφήστε όλους αυτούς , που θέλουν τάχα να προστατέψουν τα παιδιά μας από αρρώστιες κι αρχίζουν να διαφημίζουν στην τηλεόραση ανομολόγητους τρόπους, ελάτε λέω, να γονατίσουμε και να ζητήσουμε απ’ τον Θεό να σώσει τα παιδιά μας.
 
Λάδι και δάκρυ χρειάζονται τα παιδιά μας. Με λάδι και δάκρυ δεν χάνονται ποτέ!

 http://metamorfosi-vrilission.gr

Άγιον Όρος: Ένας τάφος που ζει την Ανάσταση!

http://www.diakonima.gr/2014/01/13/%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1/

AgionOrosΕίχα χαθεί μέσα στα ψηλά δέντρα, στους πυκνούς θάμνους, στους ήχους του αγέρα που συνόδευε τα κελαηδίσματα των πουλιών.
Που βρίσκομαι; Που είναι το μονοπάτι; Πως βρέθηκα εδώ; Σαν να υπνοβατούσα τόση ώρα και τώρα ξάφνου ξύπνησα. Ξεκίνησα από την Σκήτη για πάω στο μοναστήρι αλλά…
Πάντως ακόμα είμαι μέσα στο Περιβόλι της Παναγίας…θάλασσα δεν ακούω, μονοπάτι δεν βλέπω, όμως κάτι μου ψιθυρίζει ότι καλά βαδίζω.
Ο ήλιος αρχίζει να κοκκινίζει καθώς θα ανανεώσει το ραντεβού του με τον Άθω σε λίγες ώρες.
Βαδίζω λοιπόν με μία υποφώσκουσα αγωνία μήπως με πιάσει το βράδυ εδώ έξω στην ερημιά.

«Υπεραγία Θεοτόκε, βοήθει μοι…». Η προσευχή γίνεται όλο και πιο έντονη μιας και συνειδητοποιώ ότι η νύκτα αρχίζει να μου χαμογελά απειλητικά.
Βαδίζω αργά, μιας και τα πόδια μου έχουν κουραστεί. Ευτυχώς έχω λίγο νερό μαζί μου. Ακουμπώ σε μία πέτρα για να ξαποστάσω. Πρέπει όμως να μην χασομερήσω…είμαι μόνος, χαμένος, κουρασμένος…δεν έχω και πολύ χρόνο.
Το σώμα μου ζητά ανάπαυση, μα δεν το αφήνω να του περάσει.
Είμαι ακόμα ακουμπισμένος στον βράχο και προσπαθώ να βάλω μέσα στην σχολική τσάντα που έχω απ’όταν ήμουν φοιτητής, το μπουκαλάκι με το πολύτιμο νερό μου, όταν απ’ το πουθενά…όλες μου οι αισθήσεις αρχίζουν να λειτουργούν υπερεντατκά.
Ακίνητος, ένα με την πέτρα που πλέον έγινε στασίδι αποκάλυψης…
Ένας μοναχός, μεσήλικας, με μαλλιά λυμένα μέχρι τη μέση, με γένια πυκνά και ατημέλητα, με μάτια σπινθηροβόλα, διασχίζει τον νοητό δρόμο του λίγα μέτρα πιο πέρα. Όχι, δεν είναι όλα «φυσιολογικά».
Ο μοναχός βαδίζει γοργά λέγοντας την ευχή: «Κύριε, ελέησόν με». Λέει την ευχή δυνατά, ζωντανά, σχεδόν τραγουδιστά. Εκεί που έλεγα ότι θα τον χάσω από μπροστά μου ξαφνικά ο μοναχός σταματά. Σταμάτησε για μένα; Δεν ξέρω. Δεν αντιδρώ. Απλά κοιτώ σαστισμένος τα δρώμενα.
Ο μοναχός σταματά. Σταματά βίαια και μαζί του σταματά να ανασαίνει και όλη η φύσις γύρω του. Πουλιά δεν ακούγονται, ο άνεμος σιώπασε, ακόμα και ο χρόνος λες και ξεχάστηκε…
Γυρίζει το βλέμμα του με θάρρος προς τα πίσω, τα χείλη του επιτακτικά και αγριεμένα απευθύνονται σε κάποιον που δεν τον βλέπω. Γονατίζει χάμω, με το κεφάλι του να ακουμπά τα τριβόλια και τις πέτρες.
Τι συμβαίνει; Κάνω να πλησιάσω, μα κάτι μου λέει ότι είναι κακή ιδέα. Ο μοναχός γονατιστός εκεί περνά μερικά λεπτά, νεκρική σιγή απλώθηκε γύρω μας. Φοβάμαι. Νιώθω πολύ άσχημα, θέλω να φύγω…
Ο μοναχός σηκώνεται, κάνει τον σταυρο του. «Φύγετε απ’εδώ…δεν έχετε καμία δουλειά εδώ…», είναι τα λόγια του που μου κόβουν την ανάσα.
«Μα, σε ποιους απευθύνεται»; σκέφτομαι.
Και τότε, βλέπω… Βλέπω κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Βλέπω ένα μέτρο από τον μοναχό να στέκονται… πολλές σκιές. Μαύρες, αλλοπρόσαλλες, σαν αερικά…η όσφρησή μου γεμίζει με δυσοδία, τα αυτιά μου με απαίσιους ήχους, απόκοσμους, δαιμονικούς.
«…ναι, και αυτός είναι μαζί μου τώρα…φύγετε», λέγει ο μοναχός προς τις σκιές δείχνοντας προς το μέρος μου. Ακολουθούν σπασμωδικές κινήσεις από ετούτα τα πλάσματα που μου έφεραν τόση αναστάτωση, τόση δυσφορία…φεύγουν, χάνονται μέσα στην ερημιά…
Χωρίς να χάσει καιρό, ο ρασοφορεμένος άνδρας, μου κάνει νόημα να πλησιάσω. Το σώμα μου έχει παραλύσει. Αρνείται να υπακούσει την προτροπή… «΄Ελα ευλογημένε, μην φοβάσαι….».
Δειλά, δειλά κάνω προς το μέρος του. Όσο πλησιάζω τόσο γεμίζω ηρεμία, ο φόβος σβήνει… «Θεέ μου, τι άνθρωπος είναι αυτός;» αναρωτιέμαι… Μα πριν προλάβω να ολοκληρώσω την σκέψη μου, μου απαντά: «Ένας ταλαίπωρος είμαι και εγώ, αμαρτωλός που ζητά έλεος…»
… μου χαμογελά, το πρόσωπό του φωτεινό, τα μάτια του καθάρια, η μορφή του βιβλική. «Θεέ μου, τι άνθρωπος;»
Κάνω να φιλήσω το χέρι του πριν προλάβει να το τραβήξει, μα δεν τα καταφέρνω. Με κοιτά στα μάτια, και μου λέει: «Έλα ευλογημένε, γιατί θα μας πιάσει η νύκτα, ακολούθα με…».
Το Άγιον Όρος από ψηλά
Το Άγιον Όρος από ψηλά
Μπροστά ο μοναχός ανοίγει τον δρόμο προς τον άγνωστο προορισμό μας. Προσπαθώ να τον προλάβω, κινείται γρήγορα και σταθερά, κινείται σαν να μην περπατά…θαρρείς ότι πετά, ότι δεν κινείται σαν άνθρωπος αλλά σαν άγγελος.
Μετά από μερικά λεπτά, ξεπροβάλει μπροστά μας μια καλύβι. Ξύλινη, μικρή, με έναν μικρό κήπο στο πλάι. «Φτάσαμε…» μου λέγει ο μοναχός. «Σήμερα θα μείνεις εδώ μαζί μου, αύριο θα πάμε στο μοναστήρι, γιατί τώρα δεν προλαβαίνουμε, θα έχουν κλείσει οι πόρτες, εκτός κι αν το μετανιώσεις και δεν θελήσεις να πας…».
«Δεν του είπα τίποτα για το μοναστήρι…πως το ήξερες;» αναλογίστηκα.
Ανοίγει η πόρτα της καλύβης και εισέρχομαι μέσα. Λες και μπήκα μέσα σε τάφο που γεύτηκε ανάσταση…πόσες πνευματικές καταστάσεις να πραγματώθηκαν σε τούτο τον τόπο…
Οι τοίχοι, γεμάτοι εικόνες. Ένα μικρό τζάκι. Κρεβάτι δεν υπήρχε. Πέντε μικρές καρέκλες, τόσο κοντές που όταν προσπάθησα να καθίσω τα γόνατά μου ακουμπούσαν σχεδόν στο στήθος μου.
Η αγριάδα της νύχτας δέσποζε έξω από την καλύβι, μέσα όμως δέσποζε μια απερίγραπτη γαλήνη. Ο μοναχός με το που μπήκαμε δεν έχασε καιρό, πήγε προς το βάθος που υπήρχε μία υποτυπώδης κουζίνα. Άνοιξε ένα ντουλάπι και έβγαλε από μέσα μερικά παξιμάδια. Τα έβαλε μέσα σε ένα τσίγκινο πιάτο μαζί με ένα ποτήρι νερό και μου τα έφερε. «Να με συγχωρείς, ευλογημένε. Αυτά έχω τώρα…να με συγχωρείς». «Μα, τι λέτε πάτερ….ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που κάνατε για εμένα και την βοήθεια που μου προσφέρατε…», πρόλαβα να πω πριν μου κάνει νόημα να μην συνεχίσω.
Ήπια το νερό μονομιάς. Δεν είχα όρεξη. Δεν πεινούσα πλέον, λες και είχα χορτάσει με αυτά που ζούσα.
Τα λόγια ήταν ελάχιστα που ανταλλάξαμε εκείνο το βράδυ. Δεν χρειαζόταν να πούμε και πολλά…
Έστρωσε χάμω καμιά τρεις κουβέρτες που είχε και μετέτρεψε το χώρο δίπλα στο τζάκι,κάτι σαν κρεβάτι. «Εδώ θα κοιμηθείς ευλογημένε…να με συγχωρείς που δεν έχω κάτι καλύτερο…», είπε. «Εσείς πάτερ;» ρώτησα. «Μην ανησυχείς για εμένα…».
Ήθελα να τον ρωτήσω τόσα πολλά αλλά δίσταζα. Ήθελα να τον ρωτήσω για τις σκιές που μίλησε στο δάσος, για την ζωή του, πως τον λένε, από πού είναι…όμως τίποτα δεν ρώτησα. Τον έβλεπα και μου έφτανε. Γαλήνευα. Ειρήνευα. Χαιρόμουνα.
«Τώρα φεύγω, μην φοβάσαι, εσύ κοιμήσου εδώ, εγώ θα είμαι εδώ γύρω, έχω κάποιες «δουλείες», θα τα πούμε αύριο το πρωί… ξεκουράσου». Δεν πρόλαβα να πω τίποτα. Η πόρτα της καλύβης έκλεισε και έμεινα μόνος μου με τις εικόνες των αγίων και με μία λάμπα λαδιού που έδινε μία γλυκύτητα και ζεστασιά στον χώρο.
Ύπνος δεν με έπιανε. Πήγα προς το παράθυρο μήπως δω που πήγε ο μοναχός. Πουθενά. Άνοιξα την πόρτα. Αμέσως ένα δροσερό αεράκι μου πρόσφερε απλόχερα ρίγος σε όλο μου το σώμα. Έμεινα εκεί μερικά λεπτά, άρχισα να κρυώνω. «Μα που πήγε ο μοναχός»;
Έκατσα στο σκαλοπατάκι της εξώπορτας ατενίζοντας τον ουρανό. Είχα ένα μικρό κομποσχοίνι στην τσέπη μου. Το έβγαλα. Άρχισα λέω την ευχή. Το κρύο δυνάμωνε, αλλά το έβαλα πείσμα να μην μπω τόσο εύκολα μέσα. «Εξάλλου, και ο μοναχός κάπου εκεί έξω είναι..», μου έλεγε ο λογισμός μου.
Πίσσα. Δεν έβλεπες στα δέκα μέτρα. Το φεγγάρι δεν ήταν ούτε το μισό…σύννεφα κάλυπταν τα αστέρια.
Είχα τέτοια ηρεμία μέσα μου που πρώτη φορά είχα νιώσει. Ήμουν μόνος μου σε ένα ξένο τόπο, νύκτα, και όμως ένιωθα οικεία.
Μετά από λίγα λεπτά το σώμα μου με πρόδωσε. Άρχισα να νιώθω καταβεβλημένος… Μπήκα μέσα. Έκανα τον σταυρό μου και ξάπλωσα.
Ο ήλιος δεν είχε βγει για τα καλά όταν η ξύλινη πόρτα δέχτηκε ένα διακριτικό κτύπο.
«Δι’ευχών των αγίων…ευλογημένε, ξύπνησες»; Ανασηκώθηκα, πότε πέρασε η νύκτα;
Χωρίς να το καταλάβω άνοιξα την πόρτα. Μπροστά μου είχα τον μοναχό. «Ευλογείτε πάτερ…» είπα με αγουροξυπνημένη φωνή. Εκείνος χαμογέλασε, με σταύρωσε και μου έδωσε ένα μήλο. Πεινούσα. Καθήσαμε έξω από την καλύβα για λίγη ώρα χωρίς να μιλάμε. Εγώ έτρωγα το μήλο μου και χάζευα τον γύρω χώρο. Η φύση σε όλο της το μεγαλείο.
Ο μοναχός σιωπηλός κινούσε τα χείλη του σε ρυθμούς ψαλμικούς.
Όταν τελείωσα το «πρωινό» μου, ο μοναχός με κοίταξε στα μάτια και μου είπε: «Αδελφέ, η ζωή του ανθρώπου δεν έχει νόημα μακρυά από τον Θεό. Ότι κάνουμε σ’αυτή τη ζωή είναι ανώφελο εάν δεν γίνεται προς δόξαν Θεού. Η Παναγία τα οικονόμησε έτσι τα πράγματα ώστε να σε βρώ και να σε φιλοξενήσω για ένα βράδυ στο φτωχικό μου καλυβάκι. Μην ευχαριστείς εμένα, εγώ ένας δούλος είμαι. Τον Θεό να ευχαριστείς που σε αγαπά τόσο πολύ….Όσο αφορά το περιστατικό στο δάσος…ξέχασέ το, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να βλέπεις τον Θεό σε κάθε σου κίνηση, σε κάθε περίσταση και να προσπαθείς να τον ευαρεστείς…μην ρωτάς γιατί…..να Τον ευαρεστείς που σε αγαπά, που σε σώζει, που σε κρατά μέσα στην αγκαλιά Του και σε φυλάττει».
Η φωνή του ήρεμη. Σαν να είχε αλλάξει… λες και δεν μιλούσε αυτός, λες και δεν άκουγα με τα αυτιά μου…
Είχα ακούσει πολλούς ομιλητές, πολλά κηρύγματα, πολλούς θεολόγους όμως…εκείνη η φωνή, εκείνα τα λόγια με έκαναν να κλάψω…έκλαιγα από χαρά, έκλαιγα από θαυμασμό, έκλαιγα από κατάνυξη, έκλαιγα μετανοώντας για τα λάθη της ζωή μου….
«Έχε πίστη στον Θεό αδελφέ και μη φοβού…» είπε καθώς με έβλεπε να δακρύζω.
Μετά από λίγη ώρα ηρέμησα. Δεν είπα τίποτα. Δεν μου είπε τίποτα.
Σηκωθήκαμε για να πάμε στη Δάφνη μιας και αποφάσισα να φύγω…ότι ήταν να πάρω το πήρα από το Όρος.
Μετά από αρκετή ώρα φάνηκε η Δάφνη μπροστά μας. «Εδώ θα σε αφήσω, ο Θεός και η Παναγιά μαζί σου» είπε ο μοναχός που ούτε το όνομά του δεν ήξερα. Έκανα να γυρίσω προς το μέρος του να τον ευχαριστήσω…να ρωτήσω πως τον λένε. Δεν τον βρήκα, είχε φύγει. Εξαφανίστηκε τόσο ξαφνικά όσο ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά μου.
Ο πύργος της Ουρανούπολης
Ο πύργος της Ουρανούπολης
Μπήκα στο καράβι. Θα γύριζα στον «πολιτισμένο κόσμο».
Το καράβι κόντευε την Ουρανούπολη. Χαμένος μέσα σε όλα αυτά που έζησα την προηγουμένη ημέρα δεν κατάλαβα πότε φτάσαμε. Ο κόσμος άρχισε να κατεβαίνει από το πλοίο το οποίο χόρευε πάνω στην αφρισμένη θάλασσα.
Κατέβηκα και εγώ. Πήγα λίγο παράμερα. Τα κύματα χτυπούσαν αλύπητα την προβλήτα. Η αρμύρα γέμιζε την ατμόσφαιρα…
“Χθες χάθηκα…ή μαλλον βρέθηκα…” σκεφτόμουν.
Κάθισα εκεί για λίγο. Προσκυνητές ερχόταν και έφευγαν.
Ατένιζα προς τον Άθω…προς το Όρος που κρύβει επιμελώς την μεγαλοσύνη του.
Προσκυνητές ερχόταν και έφευγαν.
Η προβλήτα ήταν η πύλη προς την Αλήθεια, η πύλη προς ένα τάφο που ζει την Ανάσταση.
Προσκυνητές ερχόταν και έφευγαν…
 αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος

"Antinews": Σπάει το απόστημα;

Οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών υπήρξαν καταιγιστικές και όλα δείχνουν πως ο κόμπος της διαπλοκής και της ρεμούλας έχει φτάσει στο χτένι. Ή αυτός θα λυθεί ή θα σπάσει η χτένα!
Είναι στο χέρι όσων πολιτικών είναι καθαροί και αμόλυντοι και βασικά του Πρωθυπουργού, να είναι ο κόμπος της μεγαλύτερης συλλογικής απάτης εις βάρος ολόκληρου λαού που έχει σημειωθεί ποτέ στα χρονικά αυτός που θα «σπάσει» και όχι το χτένι της Δημοκρατίας.
Υπάρχουν σαφείς ενδείξεις πως η δικαιοσύνη αυτή την φορά αν αφεθεί ελεύθερη να δράσει θα «βγάλει λαγό». Αν εκτός αυτού, υποβοηθηθεί κιόλας, τότε θα βγάλει ολόκληρο λεφούσι από «αγριοκούνελα» που έθαλλαν και πολλαπλασιάζονταν ασύδοτα στις πλάτες της ελληνικής κοινωνίας, προστατευμένοι από ένα συνολικά σχεδόν φαύλο πολιτικό σύστημα.
Είναι μοναδική ευκαιρία να βγουν στην «σέντρα» όλοι τους και οι διαπλεκόμενοι «επιχειρηματίες» που αποτέλεσαν για δεκαετίες το φαύλο και καταστροφικό κομμάτι της ιδιωτικής οικονομίας και οι υπηρέτες τους πολιτικοί που έχτισαν μακροχρόνιες καριέρες χρηματοδοτούμενοι αμέσως ή εμμέσως από τα κλεμμένα.
Αυτή είναι η δημιουργική έκρηξη που έχει ανάγκη τούτη την ώρα η χώρα ώστε να ξυπνήσει απότομα από τον λήθαργο μέσα στον οποίο αργοσβήνει. Επιτέλους, ας θυσιαστούν τα λαμόγια, οι κλέφτες, οι απατεώνες και οι επίορκοι αντί για τους αθώους του αίματος πολίτες, ειδικά τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα που πληρώνουν τόσα χρόνια το «μάρμαρο».
Και κυρίως, να μην μείνουμε μονάχα σε κατηγορίες, χειροπέδες, φυλακίσεις  και δικαστικές καταδίκες. Εκείνο που προέχει στο μυαλό κάθε πρακτικού ανθρώπου, είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάκτηση των πακτωλών του κλεμμένου χρήματος είτε έχει βγει έξω, είτε έχει πακτωθεί εντός της χώρας. Αυτό το υπαρκτό, διαθέσιμο και ρεαλιστικά ανακτήσιμο ρευστό είναι που έχει ανάγκη η οικονομία της χώρας για να επανεκκινήσει.
Τα κλεμμένα είναι η μόνη πραγματική πηγή ζεστού χρήματος που μπορεί να ρεύσει στην οικονομία μας βραχυχρόνια και μάλιστα εντελώς δωρεάν! Και δεν είναι μονάχα αυτό. Η ανάκτηση των κλεμμένων είναι βέβαιο πως θα δράσει πιο αποτρεπτικά και από την βαρύτερη καταδίκη για όλους όσους ακόμη και τώρα χώνουν το βρώμικο χέρι τους στο βάζο με το μέλι ή σχεδιάζουν να το κάνουν στο μέλλον. Η απογύμνωση των κλεπτών από τα κλεμμένα τους, θα τους αφήσει  απροστάτευτους κι εκτεθειμένους δίκην γυμνοσαλιάγκων και θα τους παραδώσει στην χλεύη και την απαξία της ελληνικής κοινωνίας, πιο πειστικά και από την πιο μακροχρόνια φυλάκιση.
Το απόστημα φαίνεται πως έχει αρχίσει να σπάει. Η Νέμεση δείχνει να αναλαμβάνει τα σκήπτρα της. Είναι αυτό που ολόκληρος ο λαός περιμένει με λαχτάρα και επιδοκιμάζει με ανακούφιση. Οι πολιτικοί που θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων θα είναι οι μόνοι από το πολιτικό σύστημα που θα διασωθούν σε βάθος χρόνου. Είναι μοναδική η ευκαιρία να καθαρίσει μια για πάντα η Ελλάδα!
Akenaton

Θα πάθετε ΣΟΚ μόλις δείτε το όριο και την οφειλή της πιστωτικής κάρτας του Κοντομηνά

http://www.makeleio.gr/?p=48009

kontominas

Στοιχεία σοκ αποκαλύπτονται από την ανάγνωση του πορίσματος της δικαιοσύνης για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.
Και αυτό διότι όπως αναφέρεται στο πόρισμα η οφειλή του επιχειρηματία κ. Δημήτρη Κοντομηνά στην πιστωτική κάρτα που του είχε χορηγήσει το ΤΤ έφτανε το πρωτοφανές ποσό των 2,293 εκ Ευρώ.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα του πορίσματος που έφεραν στη δημοσιότητα τα ΝΕΑ.
kontominas

Τα 2,293 εκ Ευρώ ένα ποσό που ίσως να μην έχει προηγούμενο ακόμα και για επιχειρηματίες ιδιοκτήτες των τραπεζών αν και οι τράπεζες δεν είναι ασυνήθιστο να δίνουν σχετικά υψηλά όρια σε πιστωτικές κάρτες επιφανών επιχειρηματιών. Φυσικά με τέτοιο ύψος οφειλής είναι απορίας άξιον σε πόσο διάστημα ο κ. Κοντομηνάς χρησιμοποιούσε την κάρτα για αγορές καταναλωτικών αγαθών ενώ γεννάται και το ερώτημα αν η χρήση της κάρτας γινόταν μόνο για αγορές ή και για ανάληψη μετρητών.

Αποκάλυψη-βόμβα από τον "αποδυτηριάκια": ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΑΓΡΙΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ 3 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΕΚΔΟΘΕΙ ΤΟ ΕΝΤΑΛΜΑ!!!

http://www.apodytiriakias.gr/politika/2014/01/13/kontominas-agria-mesanuhta-stou-maximou.aspx

Αποκάλυψη με τα όλα της από τον αποδυτηριάκια. Και μην τολμήσει κανείς να με διαψεύσει. «Ειδοποιείται» από το παραδικαστικό κύκλωμα ο Δημήτρης Κοντομηνάς ότι θα βγει ένταλμα σύλληψης σε βάρος του για την υπόθεση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Τρεις ημέρες πριν εκδοθεί το ένταλμα.
Επιτόπου, δυο-τρεις η ώρα, άγρια μεσάνυχτα πάει στου Μαξίμου. Δεν το γνωρίζω, άρα δεν το γράφω αν συναντήθηκε με Σαμαρά. Οι Μπαλτάκοι και Λαζαρήδηδες του είπαν του Κοντομηνά να ηρεμήσει, διότι ο καναλάρχης ήταν σε έξαλλη κατάσταση και έλεγε διάφορα.
Κάποια στιγμή πετάει την πρώτη πιστολιά: «Προσέξτε, διότι εγώ έριξα τον Καραμανλή». Εκεί έγινε το σώσε. Εκεί ο Λαζαρίδης τα πήρε στο κρανίο. Ειπώθηκαν χοντρές κουβέντες. Τόσο χοντρές που δεν γράφονται.
Ότι ο Καραμανλής είχε συμπεριλάβει μέσα στους πέντε νταβατζήδες και τον Κοντομηνά, αλλά ο ίδιος δεν κώλωνε και τον ανέτρεψε, τελικά. Οι άλλοι τέσσερις για την Ιστορία υποτίθεται πως ήντουσαν οι Βαρδινογιάννης, Κόκκαλης, Λαμπράκης και Λάτσης.
Τελικά σχεδόν εξεδιώχθη από του Μαξίμου ο Κοντομηνάς όταν άκουγε πίσω από την πλάτη του κάτι ακαταλαβίστικα, για ζουμιά που τρέχουν από το σώμα του Λαυρεντιάδη στον Κορυδαλλό. Υπέστη την ουρολοίμωξη ο Κοντομηνάς και το ένταλμα τον βρήκε στο νοσοκομείο.
Διαβάστε ακόμα:

Για “αιρετικές” προσωπικές απόψεις απομακρύνθηκε ο κ. Τατσόπουλος, όχι “για τη στοχοποίηση κοινωνικών αγωνιστών” (του Ραφαήλ Μεν. Μαϊόπουλου)

Από τους ΑΝΤΙΛΟΓΟΥΣ (www.antilogoi.gr) Ενότητα ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Για “αιρετικές” προσωπικές απόψεις απομακρύνθηκε ο κ. Τατσόπουλος, όχι “για τη στοχοποίηση κοινωνικών αγωνιστών”
του Ραφαήλ Μεν. Μαϊόπουλου

1.            Ο βουλευτής κ. Τατσόπουλος απομακρύνθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί παρουσίασε (δημόσια)  προσωπικές απόψεις μη αρεστές στην κομματική ηγεσία, όχι γιατί έδωσε έδαφος για τη στοχοποίηση κοινωνικών αγωνιστών και πολιτικών στελεχών του κόμματος”.
Αυτό καταλαβαίνει όποιος, με στοιχειώδη προσοχή, διαβάσει τις επίμαχες δηλώσεις του.
2.         Για τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι στην τρομοκρατία, ο βουλευτής:
(α) καλύπτει απόλυτα το κόμμα του, δηλώνοντας κατηγορηματικά:
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει καμία σχέση με την τρομοκρατία”.
- “Υπάρχουν άνθρωποι μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ που μπορεί να βλέπουν με συμπάθεια τις ιδέες αυτών των ανθρώπων (των τρομοκρατών). Αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι κυρίαρχη αντίληψη μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ.Είναι εντελώς περιθωριακή αντίληψη”.
(β) υπερασπίζεται το κόμμα του ακόμα και για τη στάση κάποιων συγκεκριμένων μελών του:
- Αναφερόμενος σε δύο άτομα (παραθέτει τα ονόματά τους) που “ήταν στο Δίκτυο Κοινωνικών Δικαιωμάτων που τους θεωρεί (τους φυλακισμένους της 17 Νοέμβρη)  πολιτικούς κρατουμένους”, τονίζει: “Αυτοί οι άνθρωποι δεν παίζουν ρόλο στον ΣΥΡΙΖΑ. Είναι μια περιθωριακή φωνή”.  
- Αναφερόμενος στη “Ρόζα”, επισημαίνει: “Ναι, η ‘Ρόζα’ είναι μια συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν έχει σημασία. Δεν υπάρχει καμία συνιστώσα, πρώτα απ’ όλα, αυτή τη στιγμή και η ‘Ρόζα’ ήταν από τις πρώτες που αυτοδιαλύθηκαν, με την απόφαση του συνεδρίου”.
3.            Για ορισμένα σοβαρά πολιτικά ζητήματα, όμως, ο κ. Τατσόπουλος επιμένει να παρουσιάζει δημόσια προσωπικές απόψεις μη συμβατές με εκείνες της κομματικής ηγεσίας:
 
(α) Για την τρομοκρατία: “Απαντάω σε όποιον μέσα και έξω από τον ΣΥΡΙΖΑ θέλει να τους ονομάζει πολιτικούς κρατουμένους, ότι αυτοί οι άνθρωποι διώκονται και είναι φυλακή για τις ιδέες τους και τη δράση που τους επέβαλαν αυτές.
Δεν βρίσκω τίποτα ιδεολογικό και επαναστατικό και θεωρώ απίστευτη πρόκληση ότι ο συνήγορος του Ξηρού (αναφέρει το όνομά του),βγήκε και μίλησε για επαναστατική δράση και πολιτική απόφαση. Οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται στη φυλακή επειδή δολοφόνησαν”.
(β) Για τον λαϊκισμό: “Τα δύο μεγάλα κόμματα η Ν.Δ. και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορούν να παίζουν κρυφτούλι με το λαϊκισμό”.
(γ) Για τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για το ευρώ και τη δραχμή: “Αλλά είναι λίγο σαν την Ελλάδα στο ευρώ ο Λαφαζάνης μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ, αν θα φύγει ή αν θα τον διώξουν. Δεν ξέρω, αλλά σύντομα θα κληθεί να αποφασίσει εάν η τόσο ασύμβατη θέση του με αυτή του ΣΥΡΙΖΑ θα συνεχίσει να υπάρχει…”
“Πρέπει να το λύσει αυτό το πρόβλημα. Κάποιος από τους δύο θα πρέπει, φαντάζομαι, να κάνει πίσω, διότι όταν θα έλθει η ώρα να είμαστε στην εξουσία, δεν μπορούν να υπάρχουν και οι δύο απόψεις”.
(δ) Για τη μη συμμετοχή του κ. Τσίπρα στην τελετή έναρξης της ελληνικής προεδρίας στην Ε.Ε.: “Τον θεσμικό ρόλο πρέπει να τον βάζουμε στην άκρη, ανεξάρτητα από τις ιδέες σου και τις ιδέες μου. Είτε είμαι είτε όχι αξιωματική αντιπολίτευση ή κυβέρνηση”.
(ε) Για τις συνεργασίες του ΣΥΡΙΖΑ με άλλα κόμματα: “Ένα κομμάτι από τους 58, το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ το θεωρώ φυσικούς μας συμμάχους  (…) Δεν βρίσκω προσωπικά άλλο χώρο πιο συγγενή με εμάς, ούτε το ΚΚΕ ούτε την ΑΝΤΑΡΣΥΑ”.
“ (Ο Λαφαζάνης) βγαίνει συνέχεια να πει για συνεργασία με το ΚΚΕ και το ΚΚΕ συνέχεια τον αδειάζει”.
                  “Οι ποπουλιστές της Δεξιάς, αυτοί οι ΑΝΕΛ, οι ‘ανεξέλεγκτοι Ελληνες’, όπως λένε πολλοί, δεν είναι μια πρόταση σοβαρή, την οποία θα μπορεί αν θελήσει ως πρόταση συμμαχία ένα κόμμα της Αριστεράς για να κυβερνήσει”.
4.           Η αιτιολογία της στοχοποίησης κοινωνικών αγωνιστώνεπιλέχτηκε, γιατί η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται σε αδυναμία, σήμερα και για τους γνωστούς λόγους (δημοσίως εκφραζόμενες θέσεις της Αριστερής Πλατφόρμας κ.α.), να στοχοποιήσει τη δημόσια  έκφραση απόψεων αντίθετων με τις δικές της... 

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου