Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013
ΕΓΓΡΑΦΟ - ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΙΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
http://attikanea.blogspot.gr/2013/10/blog-post_7537.html
Πόσα και πόσα έχουμε ακούσει περί γερμανικών αποζημιώσεων αλλά και πόσα έχουν ακουστει για τις διενέργειες που έχει καταβάλλει η ελληνική πλευρά , για το κατοχικό δάνειο..Κι όμως, σύμφωνα με έγγραφο που αποκαλύπτει η Real news, η Ελλάδα φαίνεται πως δεν έχει κάνει όσα τελικά ακούγονταν...
Σύμφωνα με έγγραφο του υπουργείου Οικονομικών της Γερμανίας, το οποίο διαβιβάστηκε στο Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο, φαίνεται ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί στο ζήτημα τόσο από ελληνικής όσο και από γερμανικής πλευράς.
Συγκεκριμένα το Βερολίνο όχι μόνο φαίνεται να θεωρεί το ζήτημα του κατοχικού δανείου και των γερμανικών αποζημιώσεων «οριστικά και πλήρως διευθετημένο», αλλά γίνεται σαφές πως ούτε η χώρα μας έχει αποστείλει κάποιο αίτημα...
«Η Γερμανία δεν χρειάζεται πλέον να καταβάλει τις λεγόμενες 'απαιτήσεις' ως ακόλουθο συμφωνιών Διεθνούς Δικαίου, της Συμφωνίας των Χρεών του Λονδίνου από το 1953 και της Συμφωνίας '2+4' του 1990», αναφέρει το έγγραφο το οποίο παρουσιάζει η Real News.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι αρμόδιες υπηρεσίες του γερμανικού Ομοσπονδιακού Κοινοβουλίου, ξεκαθαρίζουν την γερμανική πλευρά σημειώνοντας: «Το λεγόμενο αναγκαστικό δάνειο ορίζεται ως εξής:Το 1942 η Ελλάδα υποχρεώθηκε, πέρα από την κάλυψη του κόστους των γερμανικών κατοχικών δυνάμεων, να διαθέσει απευθείας μέσω της Τράπεζας της Ελλάδος, επιπλέον χρηματικό ποσό.
Στο τέλος του πολέμου ήταν 'ανοιχτό' το ποσό των 476 εκατ. μάρκων του Ράιχ», αναφέρεται σε κοινοβουλευτικό έγγραφο του 2010, και επισημαίνεται ότι «η απαίτηση για επιστροφή του κατοχικού δανείου αποτελεί απαίτηση επανορθώσεων».
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω οι Γερμανοί δεν διαχωρίζουν το κατοχικό δάνειο από τις πολεμικές αποζημιώσεις, γεγονός που αποτελεί τελείως διαφορετική ερμηνεία από αυτήν που δίνει στο ζήτημα η ελληνική πλευρά.
Στην συνέχεια στο έγγραφο τονίζεται: «Εξηνταπέντε χρόνια μετά το τέλος του πολέμου, και έπειτα από δεκαετίες ειρηνικής, γεμάτες εμπιστοσύνη και εποικοδομητικ΄πης συνεργασίας της Γερμανίας με την Διεθνή Κοινότητα, συμπεριλαμβανομένης της Ελλαδος, εταίρου στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το θέμα των επανορθώσεων έχει χάσει την νομιμοποίησή του.
Η Γερμανία έχει από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου προσκομίσει επανορθώσεις σε υψηλό βαθμό τις οποίες τα εν λόγω κράτη έπρεπε να χρησιμοποιήσουν βάσει του Διεθνούς Δικαίου για την αποζημίωση των υπηκόων τους», επαναλαμβάνουν οι Γερμανοί τονίζοντας με λίγα λόγια πως δεν έχουν καμμία υποχρέωση απέναντι στην Ελλάδα.
Η Γερμανία παράλληλα υποστηρίζει ότι σύμφωνα με τα επίσημα αρχεία της Μπούντεσταγκ έχουν δοθεί πολλά περισσότερα από τα 20 δισ. που ορίστηκε κατά την Διάσκεψη της Γιάλτας. Η γερμανική κυβέρνηση ισχυρίζεται μάλιστα ότι «οι επανορθώσεις πάνω από 60 χρόνια μετά το τέλος των εχθροπραξιών θα αποτελούν για την πρακτική του Διεθνούς Δικαίου μία περίπτωση εξαιρετική και χωρίς κανένα προηγούμενο».
Σε άλλο έγγραφο που χρονολογείται από το 2000 αναφέρεται πως η απαίτηση που αφορά το αναγκαστικό δάνειο ανέρχεται σε 3,5 δισ. δολάρια συν τους τόκους, ενώ η εβραϊκή κοινότητα απαιτεί τουλάχιστον 38 εκατ. γερμανικά μάρκα για τα κατασχέσεις περιουσιών των μελών της.
Επισημαίνεται ακόμη ότι στα ελληνικά δικαστήρια εκκρεμούν χιλιάδες προσφυγές, αλλά διευκρινίζεται ότι το Βερολίνο δεν προτίθεται να αναγνωρίσει άλλες απαιτήσεις, καθώς θεωρεί το ζήτημα λήξαν.
Στο ίδιο πλαίσιο καθίσταται σαφές ότι η Γερμανία θεωρεί «απαιτήσεις επανορθώσεων» και τις αξιώσεις των θυμάτων της σφαγής του Διστόμου.
makeleio
Πόσα και πόσα έχουμε ακούσει περί γερμανικών αποζημιώσεων αλλά και πόσα έχουν ακουστει για τις διενέργειες που έχει καταβάλλει η ελληνική πλευρά , για το κατοχικό δάνειο..Κι όμως, σύμφωνα με έγγραφο που αποκαλύπτει η Real news, η Ελλάδα φαίνεται πως δεν έχει κάνει όσα τελικά ακούγονταν...
Σύμφωνα με έγγραφο του υπουργείου Οικονομικών της Γερμανίας, το οποίο διαβιβάστηκε στο Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο, φαίνεται ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί στο ζήτημα τόσο από ελληνικής όσο και από γερμανικής πλευράς.
Συγκεκριμένα το Βερολίνο όχι μόνο φαίνεται να θεωρεί το ζήτημα του κατοχικού δανείου και των γερμανικών αποζημιώσεων «οριστικά και πλήρως διευθετημένο», αλλά γίνεται σαφές πως ούτε η χώρα μας έχει αποστείλει κάποιο αίτημα...
«Η Γερμανία δεν χρειάζεται πλέον να καταβάλει τις λεγόμενες 'απαιτήσεις' ως ακόλουθο συμφωνιών Διεθνούς Δικαίου, της Συμφωνίας των Χρεών του Λονδίνου από το 1953 και της Συμφωνίας '2+4' του 1990», αναφέρει το έγγραφο το οποίο παρουσιάζει η Real News.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι αρμόδιες υπηρεσίες του γερμανικού Ομοσπονδιακού Κοινοβουλίου, ξεκαθαρίζουν την γερμανική πλευρά σημειώνοντας: «Το λεγόμενο αναγκαστικό δάνειο ορίζεται ως εξής:Το 1942 η Ελλάδα υποχρεώθηκε, πέρα από την κάλυψη του κόστους των γερμανικών κατοχικών δυνάμεων, να διαθέσει απευθείας μέσω της Τράπεζας της Ελλάδος, επιπλέον χρηματικό ποσό.
Στο τέλος του πολέμου ήταν 'ανοιχτό' το ποσό των 476 εκατ. μάρκων του Ράιχ», αναφέρεται σε κοινοβουλευτικό έγγραφο του 2010, και επισημαίνεται ότι «η απαίτηση για επιστροφή του κατοχικού δανείου αποτελεί απαίτηση επανορθώσεων».
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω οι Γερμανοί δεν διαχωρίζουν το κατοχικό δάνειο από τις πολεμικές αποζημιώσεις, γεγονός που αποτελεί τελείως διαφορετική ερμηνεία από αυτήν που δίνει στο ζήτημα η ελληνική πλευρά.
Στην συνέχεια στο έγγραφο τονίζεται: «Εξηνταπέντε χρόνια μετά το τέλος του πολέμου, και έπειτα από δεκαετίες ειρηνικής, γεμάτες εμπιστοσύνη και εποικοδομητικ΄πης συνεργασίας της Γερμανίας με την Διεθνή Κοινότητα, συμπεριλαμβανομένης της Ελλαδος, εταίρου στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το θέμα των επανορθώσεων έχει χάσει την νομιμοποίησή του.
Η Γερμανία έχει από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου προσκομίσει επανορθώσεις σε υψηλό βαθμό τις οποίες τα εν λόγω κράτη έπρεπε να χρησιμοποιήσουν βάσει του Διεθνούς Δικαίου για την αποζημίωση των υπηκόων τους», επαναλαμβάνουν οι Γερμανοί τονίζοντας με λίγα λόγια πως δεν έχουν καμμία υποχρέωση απέναντι στην Ελλάδα.
Η Γερμανία παράλληλα υποστηρίζει ότι σύμφωνα με τα επίσημα αρχεία της Μπούντεσταγκ έχουν δοθεί πολλά περισσότερα από τα 20 δισ. που ορίστηκε κατά την Διάσκεψη της Γιάλτας. Η γερμανική κυβέρνηση ισχυρίζεται μάλιστα ότι «οι επανορθώσεις πάνω από 60 χρόνια μετά το τέλος των εχθροπραξιών θα αποτελούν για την πρακτική του Διεθνούς Δικαίου μία περίπτωση εξαιρετική και χωρίς κανένα προηγούμενο».
Σε άλλο έγγραφο που χρονολογείται από το 2000 αναφέρεται πως η απαίτηση που αφορά το αναγκαστικό δάνειο ανέρχεται σε 3,5 δισ. δολάρια συν τους τόκους, ενώ η εβραϊκή κοινότητα απαιτεί τουλάχιστον 38 εκατ. γερμανικά μάρκα για τα κατασχέσεις περιουσιών των μελών της.
Επισημαίνεται ακόμη ότι στα ελληνικά δικαστήρια εκκρεμούν χιλιάδες προσφυγές, αλλά διευκρινίζεται ότι το Βερολίνο δεν προτίθεται να αναγνωρίσει άλλες απαιτήσεις, καθώς θεωρεί το ζήτημα λήξαν.
Στο ίδιο πλαίσιο καθίσταται σαφές ότι η Γερμανία θεωρεί «απαιτήσεις επανορθώσεων» και τις αξιώσεις των θυμάτων της σφαγής του Διστόμου.
makeleio
«Γιατί οι έντιμοι και ικανοί συνήθως δεν ασχολούνται με την Πολιτική;»... Ας δούμε τι ακριβώς γράφει ο Πλάτων για την εξουσία...
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/10/blog-post_9136.html
Ο μεγάλος αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Πλάτων (427-347 π.Χ.) γύρω στο 374 π.Χ. έγραψε το κορυφαίο έργο του Πολιτεία, μέσω του οποίου σχεδίασε την εικόνα του ιδα-νικού πολιτεύματος με επίγνωση του πόσο δύσκολη είναι η πραγματοποίησή του.
Στο έργο αυτό μέσα από την αφήγηση του Σωκράτη αναφέρεται και η συζήτηση που...
έγινε με θέμα τη φύση της δικαιοσύνης, αλλά κυρίως για τη δημιουργία ενός ιδανικού κράτους, στο οποίο θα κυριαρχεί η ιδέα του αγαθού και το οποίο κράτος θα υφίσταται για να παρέχει την αληθινή ευτυχία στους πολίτες του. Για να επιτευχθεί όμως αυτό οι άρχοντες πρέπει να εργάζονται για το καλό των άλλων (των αρχομένων) και όχι το δικό τους! Ένα τέτοιο κράτος όμως βρίσκεται στη σφαίρα της ουτοπίας.
Ας δούμε τι ακριβώς γράφει ο Πλάτων για την εξουσία (άρχοντες - πολιτικούς) και τους εξουσιαζόμενους (αρχόμενους - πολίτες) [Πολιτεία, Βιβλίο Α, 346-347].
Αφηγείται ο Σωκράτης:
«Καμιά τέχνη και καμιά εξουσία δεν έχει ως αντικείμενο της ασχολίας της την δική της προσωπική ωφέλεια, αλλά […] το αντικείμενο της εξουσίας και των προσταγών της είναι η ωφέλεια του εξουσιαζομένου, και το κάνει αυτό έχοντας εμπρός στα μάτια της το συμφέρον του εξουσιαζομένου που είναι ασθενέστερος και όχι το συμφέρον του ισχυροτέρου.
Γι’ αυτό ακριβώς […] κανένας δεν αποφασίζει με τη θέλησή του να γίνεται άρχων [μηδένα ἐθέλειν ἑκόντα ἄρχειν] και να έχει στα χέρια του την ξένη αθλιότητα, προσπαθώντας να τη διορθώσει, αλλά ζητά μισθό, επειδή όποιος έχει την πρόθεση να δουλέψει ως σωστός τεχνίτης, όταν οι προσταγές του είναι σύμφωνες με την τέχνη, δεν πράττει ούτε προστάζει ό,τι συμφέρει αυτόν τον ίδιον, αλλά ό,τι συμφέρει τον αρχόμενο. Γι’ αυτήν ακριβώς την αιτία, για όσους πρόκειται να αποφασίσουν να γίνουν άρχοντες, πρέπει να εξασφαλιστεί ως μισθός, ή χρήματα ή τιμή ή τιμωρία, εάν κανένας δεν θέλει να αναλάβει την εξουσία [μισθὸν δεῖν ὑπάρχειν τοῖς μέλλουσιν ἐθελήσειν ἄρχειν, ἢ ἀργύριον ἢ τιμήν, ἢ ζημίαν ἐὰν μὴ ἄρχῃ]».
Τι θέλεις να ειπείς μ’ αυτό Σωκράτη; είπε ο Γλαύκων. Τα δύο είδη του μισθού που ανέφερες μπορώ να τα καταλάβω• δεν αντιλαμβάνομαι όμως πώς εννοείς την τιμωρία και πώς την έχεις βάζεις στην ίδια μοίρα με τον μισθό.
Από την ερώτησή σου εικάζεται ότι δεν μπορείς να καταλάβεις ποιος είναι ο μισθός των εντίμων ανθρώπων, αυτός δηλαδή που παρακινεί τους ενάρετους ανθρώπους να φορτώνονται τα βάρη της εξουσίας, όταν αποφασίζουν να γίνονται άρχοντες, Μήπως δεν γνωρίζεις πως το να αγαπά κάποιος τις τιμές και τα χρήματα, όχι μόνο κατά την γνώμη του λαού, αλλά και στην πραγματικότητα είναι όνειδος;
Αυτό τουλάχιστον το γνωρίζω, είπε.
Γι’ αυτό ακριβώς, είπα εγώ, οι καλοί δεν παρακινούνται ούτε από χρήματα ούτε από τιμές να γίνονται άρχοντες [οὔτε χρημάτων ἕνεκα ἐθέλειν ἄρχειν οἱ ἀγαθοί οὔτε τιμῆς]• γιατί δεν τους αρέσει ούτε λαμβάνοντας φανερά τον μισθό του αξιώματός τους να χαρακτηρίζονται ως έμμισθοι, ούτε να στιγματίζονται ως κλέφτες επωφελούμενοι κρυφά από την άσκηση της εξουσίας [οὔτε γὰρ φανερῶς πραττόμενοι τῆς ἀρχῆς ἕνεκα μισθὸν μισθωτοὶ βούλονται κεκλῆσθαι, οὔτε λάθρᾳ αὐτοὶ ἐκ τῆς ἀρχῆς λαμβάνοντες κλέπται], ούτε πάλι η δόξα μπορεί να είναι κίνητρο γι’ αυτούς, αφού δεν αγαπούν τη δόξα. Δεν πρόκειται λοιπόν αυτοί να αποφασίσουν να γίνουν άρχοντες, αν δεν αναγκαστούν και απειληθούν με τιμωρία. Εξ αιτίας αυτού έχει επικρατήσει σχεδόν η γνώμη ότι είναι ντροπή να θέλει κανείς από μόνος του να αναλάβει εξουσία, χωρίς να υπάρχει η απειλή του εξαναγκασμού. Και η πιο βαριά τιμωρία (για κάποιον έντιμο) είναι το να εξουσιάζεται από κάποιον χειρότερό του, στην περίπτωση που δεν αποφασίζει ο ίδιος να αναλάβει την εξουσία. Επειδή αυτή την τιμωρία, πιστεύω ότι φοβούνται οι ενάρετοι άνθρωποι, δέχονται να αναλάβουν την εξουσία, όταν γίνονται άρχοντες, και ασκούν τότε την εξουσία, όχι με την ιδέα ότι κάνουν κάτι καλό ούτε για να τους δοθεί μέσω των αξιωμάτων η ευκαιρία να περάσουν καλά, αλλά ενεργούν από ανάγκη, αφού δεν θα βρίσκεται καλύτερό τους ή όμοιός τους, για να παραλάβει την εξουσία. Γιατί υπάρχει κίνδυνος πως, αν υπήρχε μια πόλη κατοικημένη από εναρέτους (έντιμους) ανθρώπους, θα ήταν μέσα σ’ αυτή περιζήτητο πράγμα η μη ανάληψη της εξουσίας, σε όσο βαθμό είναι σήμερα (περιζήτητο) η ανάληψή της [ἐπεὶ κινδυνεύει πόλις ἀνδρῶν ἀγαθῶν εἰ γένοιτο, περιμάχητον ἂν εἶναι τὸ μὴ ἄρχειν ὥσπερ νυνὶ τὸ ἄρχειν]. Και στην περίπτωση αυτή θα γινόταν ολοφάνερο ότι πραγματικά στον χαρακτήρα του σωστού άρχοντα δεν είναι να επιδιώκει το συμφέρον του, αλλά το συμφέρον των αρχομένων (δηλ. των πολιτών). Έτσι κάθε γνωστικός άνθρωπος θα προτιμούσε να ωφελείται αυτός από άλλον και να μην έχει σκοτούρες εργαζόμενος προς όφελος των άλλων”.
Το ανωτέρω κείμενο του Πλάτωνα είναι πολύ επίκαιρο σήμερα. Οι έντιμοι και ικανοί συνήθως απέχουν από τα κοινά και δεν επιδιώκουν να αναλάβουν εξουσίες για τους ίδιους ακριβώς λόγους που αναφέρει ο Πλάτων. Όσοι το επιχείρησαν ή αφομοιώθηκαν από το κρατούν σάπιο πολιτικό σύστημα ή τα παράτησαν γρήγορα. Αλλά έως τώρα τουλάχιστον και ο πολύς λαός δεν προτιμά τους έντιμους και ικανούς.
Οι έντιμοι (αγαθοί - ενάρετοι, κατά τον Πλάτωνα) δεν επιδιώκουν τα αξιώματα και τις τιμές, ούτε έχουν ανάγκη από την εφήμερη δόξα που προσφέρει η ανάληψη εξουσίας. Ούτε φυσικά θα καταδεχτούν να γυρίζουν στην αγορά και στα καφενεία, ή και στα μνη-μόσυνα ακόμα, για να ζητήσουν την ψήφο του οποιουδήποτε. Οι ικανοί, επίσης, δεν αφήνουν την εργασία τους για να ασχοληθούν με την πολιτική για να λάβουν διάφορα αξιώματα, τα οποία φέρνουν εύκολο χρήμα και πρόσκαιρες τιμές. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι τον καταργηθέντα, ευτυχώς, νόμο για το ασυμβίβαστο του βουλευτικού αξιώμα-τος και της ασκήσεως επαγγέλματος εισηγήθηκαν και υποστήριξαν επαγγελματίες πολιτικοί, οι οποίοι δεν άσκησαν ποτέ οποιοδήποτε επάγγελμα στη ζωή τους!...
Θεόδωρος Νημάς
Αρθρογράφος
ellinonpaligenesia
πηγη
Ο μεγάλος αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Πλάτων (427-347 π.Χ.) γύρω στο 374 π.Χ. έγραψε το κορυφαίο έργο του Πολιτεία, μέσω του οποίου σχεδίασε την εικόνα του ιδα-νικού πολιτεύματος με επίγνωση του πόσο δύσκολη είναι η πραγματοποίησή του.
Στο έργο αυτό μέσα από την αφήγηση του Σωκράτη αναφέρεται και η συζήτηση που...
έγινε με θέμα τη φύση της δικαιοσύνης, αλλά κυρίως για τη δημιουργία ενός ιδανικού κράτους, στο οποίο θα κυριαρχεί η ιδέα του αγαθού και το οποίο κράτος θα υφίσταται για να παρέχει την αληθινή ευτυχία στους πολίτες του. Για να επιτευχθεί όμως αυτό οι άρχοντες πρέπει να εργάζονται για το καλό των άλλων (των αρχομένων) και όχι το δικό τους! Ένα τέτοιο κράτος όμως βρίσκεται στη σφαίρα της ουτοπίας.
Ας δούμε τι ακριβώς γράφει ο Πλάτων για την εξουσία (άρχοντες - πολιτικούς) και τους εξουσιαζόμενους (αρχόμενους - πολίτες) [Πολιτεία, Βιβλίο Α, 346-347].
Αφηγείται ο Σωκράτης:
«Καμιά τέχνη και καμιά εξουσία δεν έχει ως αντικείμενο της ασχολίας της την δική της προσωπική ωφέλεια, αλλά […] το αντικείμενο της εξουσίας και των προσταγών της είναι η ωφέλεια του εξουσιαζομένου, και το κάνει αυτό έχοντας εμπρός στα μάτια της το συμφέρον του εξουσιαζομένου που είναι ασθενέστερος και όχι το συμφέρον του ισχυροτέρου.
Γι’ αυτό ακριβώς […] κανένας δεν αποφασίζει με τη θέλησή του να γίνεται άρχων [μηδένα ἐθέλειν ἑκόντα ἄρχειν] και να έχει στα χέρια του την ξένη αθλιότητα, προσπαθώντας να τη διορθώσει, αλλά ζητά μισθό, επειδή όποιος έχει την πρόθεση να δουλέψει ως σωστός τεχνίτης, όταν οι προσταγές του είναι σύμφωνες με την τέχνη, δεν πράττει ούτε προστάζει ό,τι συμφέρει αυτόν τον ίδιον, αλλά ό,τι συμφέρει τον αρχόμενο. Γι’ αυτήν ακριβώς την αιτία, για όσους πρόκειται να αποφασίσουν να γίνουν άρχοντες, πρέπει να εξασφαλιστεί ως μισθός, ή χρήματα ή τιμή ή τιμωρία, εάν κανένας δεν θέλει να αναλάβει την εξουσία [μισθὸν δεῖν ὑπάρχειν τοῖς μέλλουσιν ἐθελήσειν ἄρχειν, ἢ ἀργύριον ἢ τιμήν, ἢ ζημίαν ἐὰν μὴ ἄρχῃ]».
Τι θέλεις να ειπείς μ’ αυτό Σωκράτη; είπε ο Γλαύκων. Τα δύο είδη του μισθού που ανέφερες μπορώ να τα καταλάβω• δεν αντιλαμβάνομαι όμως πώς εννοείς την τιμωρία και πώς την έχεις βάζεις στην ίδια μοίρα με τον μισθό.
Από την ερώτησή σου εικάζεται ότι δεν μπορείς να καταλάβεις ποιος είναι ο μισθός των εντίμων ανθρώπων, αυτός δηλαδή που παρακινεί τους ενάρετους ανθρώπους να φορτώνονται τα βάρη της εξουσίας, όταν αποφασίζουν να γίνονται άρχοντες, Μήπως δεν γνωρίζεις πως το να αγαπά κάποιος τις τιμές και τα χρήματα, όχι μόνο κατά την γνώμη του λαού, αλλά και στην πραγματικότητα είναι όνειδος;
Αυτό τουλάχιστον το γνωρίζω, είπε.
Γι’ αυτό ακριβώς, είπα εγώ, οι καλοί δεν παρακινούνται ούτε από χρήματα ούτε από τιμές να γίνονται άρχοντες [οὔτε χρημάτων ἕνεκα ἐθέλειν ἄρχειν οἱ ἀγαθοί οὔτε τιμῆς]• γιατί δεν τους αρέσει ούτε λαμβάνοντας φανερά τον μισθό του αξιώματός τους να χαρακτηρίζονται ως έμμισθοι, ούτε να στιγματίζονται ως κλέφτες επωφελούμενοι κρυφά από την άσκηση της εξουσίας [οὔτε γὰρ φανερῶς πραττόμενοι τῆς ἀρχῆς ἕνεκα μισθὸν μισθωτοὶ βούλονται κεκλῆσθαι, οὔτε λάθρᾳ αὐτοὶ ἐκ τῆς ἀρχῆς λαμβάνοντες κλέπται], ούτε πάλι η δόξα μπορεί να είναι κίνητρο γι’ αυτούς, αφού δεν αγαπούν τη δόξα. Δεν πρόκειται λοιπόν αυτοί να αποφασίσουν να γίνουν άρχοντες, αν δεν αναγκαστούν και απειληθούν με τιμωρία. Εξ αιτίας αυτού έχει επικρατήσει σχεδόν η γνώμη ότι είναι ντροπή να θέλει κανείς από μόνος του να αναλάβει εξουσία, χωρίς να υπάρχει η απειλή του εξαναγκασμού. Και η πιο βαριά τιμωρία (για κάποιον έντιμο) είναι το να εξουσιάζεται από κάποιον χειρότερό του, στην περίπτωση που δεν αποφασίζει ο ίδιος να αναλάβει την εξουσία. Επειδή αυτή την τιμωρία, πιστεύω ότι φοβούνται οι ενάρετοι άνθρωποι, δέχονται να αναλάβουν την εξουσία, όταν γίνονται άρχοντες, και ασκούν τότε την εξουσία, όχι με την ιδέα ότι κάνουν κάτι καλό ούτε για να τους δοθεί μέσω των αξιωμάτων η ευκαιρία να περάσουν καλά, αλλά ενεργούν από ανάγκη, αφού δεν θα βρίσκεται καλύτερό τους ή όμοιός τους, για να παραλάβει την εξουσία. Γιατί υπάρχει κίνδυνος πως, αν υπήρχε μια πόλη κατοικημένη από εναρέτους (έντιμους) ανθρώπους, θα ήταν μέσα σ’ αυτή περιζήτητο πράγμα η μη ανάληψη της εξουσίας, σε όσο βαθμό είναι σήμερα (περιζήτητο) η ανάληψή της [ἐπεὶ κινδυνεύει πόλις ἀνδρῶν ἀγαθῶν εἰ γένοιτο, περιμάχητον ἂν εἶναι τὸ μὴ ἄρχειν ὥσπερ νυνὶ τὸ ἄρχειν]. Και στην περίπτωση αυτή θα γινόταν ολοφάνερο ότι πραγματικά στον χαρακτήρα του σωστού άρχοντα δεν είναι να επιδιώκει το συμφέρον του, αλλά το συμφέρον των αρχομένων (δηλ. των πολιτών). Έτσι κάθε γνωστικός άνθρωπος θα προτιμούσε να ωφελείται αυτός από άλλον και να μην έχει σκοτούρες εργαζόμενος προς όφελος των άλλων”.
Το ανωτέρω κείμενο του Πλάτωνα είναι πολύ επίκαιρο σήμερα. Οι έντιμοι και ικανοί συνήθως απέχουν από τα κοινά και δεν επιδιώκουν να αναλάβουν εξουσίες για τους ίδιους ακριβώς λόγους που αναφέρει ο Πλάτων. Όσοι το επιχείρησαν ή αφομοιώθηκαν από το κρατούν σάπιο πολιτικό σύστημα ή τα παράτησαν γρήγορα. Αλλά έως τώρα τουλάχιστον και ο πολύς λαός δεν προτιμά τους έντιμους και ικανούς.
Οι έντιμοι (αγαθοί - ενάρετοι, κατά τον Πλάτωνα) δεν επιδιώκουν τα αξιώματα και τις τιμές, ούτε έχουν ανάγκη από την εφήμερη δόξα που προσφέρει η ανάληψη εξουσίας. Ούτε φυσικά θα καταδεχτούν να γυρίζουν στην αγορά και στα καφενεία, ή και στα μνη-μόσυνα ακόμα, για να ζητήσουν την ψήφο του οποιουδήποτε. Οι ικανοί, επίσης, δεν αφήνουν την εργασία τους για να ασχοληθούν με την πολιτική για να λάβουν διάφορα αξιώματα, τα οποία φέρνουν εύκολο χρήμα και πρόσκαιρες τιμές. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι τον καταργηθέντα, ευτυχώς, νόμο για το ασυμβίβαστο του βουλευτικού αξιώμα-τος και της ασκήσεως επαγγέλματος εισηγήθηκαν και υποστήριξαν επαγγελματίες πολιτικοί, οι οποίοι δεν άσκησαν ποτέ οποιοδήποτε επάγγελμα στη ζωή τους!...
Θεόδωρος Νημάς
Αρθρογράφος
ellinonpaligenesia
πηγη
Συμφωνούσες ή διαφωνούσες πάντως τον εκτιμούσες! (Ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος γράφει για τον Φίλιππα Συρίγο)
http://www.sport-fm.gr/article/sumfwnouses-i-diafwnouses-padws-ton-ektimouses/727287
«Το μπάσκετ του χρωστάει χωρίς υπερβολή, όσα και στον Γκάλη για την έκρηξη της δημοτικότητας του, στη δεκαετία του 80». Ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος γράφει για τον Φίλιππα Συρίγο.
Μου είναι πολύ δύσκολο να γράψω σε παρελθόντα χρόνο για τον Φίλιππα. Όποιος δεν τον γνώρισε από κοντά , πολύ φυσιολογικά έχει στο μυαλό του μόνο τη γνώριμη φωνή από τις εκατοντάδες μεταδόσεις, από τις μέρες του θριάμβου στο Ευρωμπάσκετ το 1987. Κάποιοι τον λάτρευαν κάποιοι τον μισούσαν, σε κάποιους άρεσε, για κάποιους άλλους αποτελούσε κόκκινο πανί και στόχο. Κανείς μα κανείς όμως δεν μπορεί να πει πως δεν τον εκτιμούσε.
Για τις ξεκάθαρες απόψεις του, για τις οποίες έδινε μάχη καθημερινά. Είτε συμφωνούσες, είτε διαφωνούσες μαζί του, δεν μπορούσες παρά να παραδεχτείς την προσωπικότητα του και η αλήθεια είναι πως δεν γνώρισα πολλούς με τέτοιο ξεχωριστό χαρακτήρα. Όχι μόνο σε αυτή τη δουλειά αλλά στην ίδια τη ζωή.
Το να σας πω πόσο χαρισματικός και διορατικός ήταν το έχει κρίνει ήδη η ιστορία , αφού το μπάσκετ του χρωστάει χωρίς υπερβολή, όσα και στον Γκάλη για την έκρηξη της δημοτικότητας του, στη δεκαετία του 80. Το ότι μετέτρεψε την σαββατιάτικη εκπομπή της ΕΡΤ το 1983, σε μπασκετική, σήμερα ακούγεται απλό αλλά για τότε που από το 1971 αποτελούσε τη κλασσική τηλεοπτική ζώνη του μαγνητοσκοπημένου αγγλικού ποδοσφαίρου, ήταν μία τομή!
Τα χιλιάδες τηλεφωνήματα εκείνο το απόγευμα του Φλεβάρη όταν δεν μεταδόθηκε το ματς Κυπέλλου Αγγλίας Μπράιτον –Μάντσεστερ Σίτι αλλά η κόντρα Πανιωνίου –Αρη από τη Νέα Σμύρνη για το πρωτάθλημα μπάσκετ, έκαναν πολλούς στην Αγία Παρασκευή να αμφιταλαντευτούν.
Ο Φίλιππας όχι μόνο τους αγνόησε (σε συνεργασία με τον προϊστάμενο της αθλητικής διεύθυνσης Νίκο Κατσαρό) αλλά συνέχισε τις μεταδόσεις επιλέγοντας και μερικά ματς που δεν θα τα έλεγες εμπορικά όπως το Απόλλωνας Πάτρας – Ηρακλής, γιατί θεωρούσε πως μόνο έτσι θα αποκτούσε λαϊκά ερείσματα η προσπάθεια!
«Αυτό που τώρα μας παρακαλάνε για να το δείξουμε, θα το ζητάμε σε λίγα χρόνια και θα απαιτούν μία περιουσία» έλεγε προφητικά στον (τότε πρόεδρο της κρατικής ραδιοτηλεόρασης) Γιώργο Ρωμαίο. Το 1990 , όταν μετακινηθήκαμε στο MEGA το πρωτάθλημα της Α1 είχε φτάσει να κοστίζει κάποια δισεκατομμύρια δραχμές.
Οι απόψεις του επειδή δεν άμβλυνε ποτέ γωνίες, του έφερναν συχνά προβλήματα. Τον Οκτώβριο του 2004 κυριολεκτικά από θαύμα γλύτωσε όταν τον μαχαίρωσαν άγνωστοι έξω από τα κτίρια του ΣΠΟΡ FM, μετά από την εκπομπή του. Αυτό που ελάχιστοι ξέρουν είναι το πόσο παροιμιώδης ήταν η ψυχραιμία του, στα πρώτα κρίσιμα λεπτά μετά την επίθεση, που πιθανώς του έσωσε και τη ζωή! Μετά συνέχισε το βιολί του, γράφοντας μιλώντας, ψάχνοντας, ενοχλώντας!
Αυτοί που τον ξέραμε καλά και είχαμε συνεργαστεί μαζί του, μπορούμε να πούμε άφοβα πως μέσα από το σκληρό πρόσωπο που έβγαζε, ήταν μία καθαρή ψυχή. Και σε μία τέτοια μέρα που μαθαίνεις πως τελικά αυτή η ύπουλη αρρώστια τον λύγισε , αφού πρώτα όμως πάλεψε σαν αληθινό παλληκάρι, δεν μπορείς παρά να αναλογιστείς πόσο πολύ στα σοβαρά παίρνουμε αυτό το ταξίδι μας στη ζωή, που δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία ψευδαίσθηση. Η όπως σκωπτικά θα σχολίαζε ο ίδιος ο Φίλιππας , με την κλασσική ατάκα του «Είναι να γελάει κανείς….»
«Το μπάσκετ του χρωστάει χωρίς υπερβολή, όσα και στον Γκάλη για την έκρηξη της δημοτικότητας του, στη δεκαετία του 80». Ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος γράφει για τον Φίλιππα Συρίγο.
Μου είναι πολύ δύσκολο να γράψω σε παρελθόντα χρόνο για τον Φίλιππα. Όποιος δεν τον γνώρισε από κοντά , πολύ φυσιολογικά έχει στο μυαλό του μόνο τη γνώριμη φωνή από τις εκατοντάδες μεταδόσεις, από τις μέρες του θριάμβου στο Ευρωμπάσκετ το 1987. Κάποιοι τον λάτρευαν κάποιοι τον μισούσαν, σε κάποιους άρεσε, για κάποιους άλλους αποτελούσε κόκκινο πανί και στόχο. Κανείς μα κανείς όμως δεν μπορεί να πει πως δεν τον εκτιμούσε.
Για τις ξεκάθαρες απόψεις του, για τις οποίες έδινε μάχη καθημερινά. Είτε συμφωνούσες, είτε διαφωνούσες μαζί του, δεν μπορούσες παρά να παραδεχτείς την προσωπικότητα του και η αλήθεια είναι πως δεν γνώρισα πολλούς με τέτοιο ξεχωριστό χαρακτήρα. Όχι μόνο σε αυτή τη δουλειά αλλά στην ίδια τη ζωή.
Το να σας πω πόσο χαρισματικός και διορατικός ήταν το έχει κρίνει ήδη η ιστορία , αφού το μπάσκετ του χρωστάει χωρίς υπερβολή, όσα και στον Γκάλη για την έκρηξη της δημοτικότητας του, στη δεκαετία του 80. Το ότι μετέτρεψε την σαββατιάτικη εκπομπή της ΕΡΤ το 1983, σε μπασκετική, σήμερα ακούγεται απλό αλλά για τότε που από το 1971 αποτελούσε τη κλασσική τηλεοπτική ζώνη του μαγνητοσκοπημένου αγγλικού ποδοσφαίρου, ήταν μία τομή!
Τα χιλιάδες τηλεφωνήματα εκείνο το απόγευμα του Φλεβάρη όταν δεν μεταδόθηκε το ματς Κυπέλλου Αγγλίας Μπράιτον –Μάντσεστερ Σίτι αλλά η κόντρα Πανιωνίου –Αρη από τη Νέα Σμύρνη για το πρωτάθλημα μπάσκετ, έκαναν πολλούς στην Αγία Παρασκευή να αμφιταλαντευτούν.
Ο Φίλιππας όχι μόνο τους αγνόησε (σε συνεργασία με τον προϊστάμενο της αθλητικής διεύθυνσης Νίκο Κατσαρό) αλλά συνέχισε τις μεταδόσεις επιλέγοντας και μερικά ματς που δεν θα τα έλεγες εμπορικά όπως το Απόλλωνας Πάτρας – Ηρακλής, γιατί θεωρούσε πως μόνο έτσι θα αποκτούσε λαϊκά ερείσματα η προσπάθεια!
«Αυτό που τώρα μας παρακαλάνε για να το δείξουμε, θα το ζητάμε σε λίγα χρόνια και θα απαιτούν μία περιουσία» έλεγε προφητικά στον (τότε πρόεδρο της κρατικής ραδιοτηλεόρασης) Γιώργο Ρωμαίο. Το 1990 , όταν μετακινηθήκαμε στο MEGA το πρωτάθλημα της Α1 είχε φτάσει να κοστίζει κάποια δισεκατομμύρια δραχμές.
Οι απόψεις του επειδή δεν άμβλυνε ποτέ γωνίες, του έφερναν συχνά προβλήματα. Τον Οκτώβριο του 2004 κυριολεκτικά από θαύμα γλύτωσε όταν τον μαχαίρωσαν άγνωστοι έξω από τα κτίρια του ΣΠΟΡ FM, μετά από την εκπομπή του. Αυτό που ελάχιστοι ξέρουν είναι το πόσο παροιμιώδης ήταν η ψυχραιμία του, στα πρώτα κρίσιμα λεπτά μετά την επίθεση, που πιθανώς του έσωσε και τη ζωή! Μετά συνέχισε το βιολί του, γράφοντας μιλώντας, ψάχνοντας, ενοχλώντας!
Αυτοί που τον ξέραμε καλά και είχαμε συνεργαστεί μαζί του, μπορούμε να πούμε άφοβα πως μέσα από το σκληρό πρόσωπο που έβγαζε, ήταν μία καθαρή ψυχή. Και σε μία τέτοια μέρα που μαθαίνεις πως τελικά αυτή η ύπουλη αρρώστια τον λύγισε , αφού πρώτα όμως πάλεψε σαν αληθινό παλληκάρι, δεν μπορείς παρά να αναλογιστείς πόσο πολύ στα σοβαρά παίρνουμε αυτό το ταξίδι μας στη ζωή, που δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία ψευδαίσθηση. Η όπως σκωπτικά θα σχολίαζε ο ίδιος ο Φίλιππας , με την κλασσική ατάκα του «Είναι να γελάει κανείς….»
Η καινούργια τηλεδίκη του ΣΚΑΙ
Η καινούργια τηλεδίκη είχε ως αντικείμενο την μήνυση του Παναγιώτη Σταμάτη του Δημητρίου, Πλωτάρχη του Πολεμικού Ναυτικού ε.α. κατά Παπανδρέου και παντός υπευθύνου για εξαπάτηση του λαού και διασπορά ψευδών ειδήσεων, η οποία μεταβιβάστηκε προχθές στη βουλή ( Στη Βουλή και η μήνυση του Παναγιώτη Σταμάτη κατά του ΓΑΠ & Σια [η μήνυση και τα διαβιβαστικά] ). Το θέμα έκανε το γύρο του διαδικτύου και τα σχόλια που έγιναν είναι πολλά. Δείτε ενδεικτικά O Πρόεδρος του Αρείου Πάγου Ν.Εισαγγελάτος απεφάνθη: Αθώος ο Γ.Παπανδρέου Αυτά που εμείς θέλουμε να επισημάνουμε όμως είναι ότι θα έπρεπε να γνωρίζουν (και γνωρίζουν) οι δημοσιογράφοι και οι καλεσμένοι του ΣΚΑΙ, ότι :
Α) Αντικείμενο της συγκεκριμένης μήνυσης (εδώ) είναι το έγκλημα της εξαπάτησης εκλογέων που αποτελεί στη συγκεκριμένη περίπτωση και έσχατη προδοσία και οτι για το ίδιο έγκλημα υπάρχουν άλλες τουλάχιστον 284 μηνύσεις οι οποίες έχουν σταλεί στη βουλή από τις 12 Οκτωβρίου 2012 ….. Δείτε την σχετική ανάρτηση εδώ και το κοινό κείμενο των μηνύσεων εδώ: Μήνυση Κρητικοπούλου – Σακκά και 282 πολιτών για εξαπάτηση εκλογέων και έσχατη προδοσία.
Διευκρίνιση: Η κ. Κρητικοπούλου είναι δικηγόρος και ο κ Σακκάς πρώην εισαγγελέας
Η κατάθεση …
Η διαβίβαση …
Η συμπεριφορά της βουλής …
Το ίδιο έγκλημα όμως έχει καταγγείλει δημόσια και ο Βασίλειος Κόκκινος, πρώην Πρόεδρος του Αρείου Πάγου.
otyposnews.gr
12/10/2011
Η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΗΤΕΑ
Κατά τον Ποινικό Κώδικα (άρθρο 162), όποιος εξαπατά εκλογέα, με οποιονδήποτε τρόπο, για να μεταβάλει το εκλογικό του φρόνημα, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών και με χρηματική ποινή. Ο πρωθυπουργός μας υποσχέθηκε στον ελληνικό λαό προεκλογικώς, κατά την ομιλία του στη Θεσσαλονίκη, στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2009, ότι υπάρχουν χρήματα και θα δώσει αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, ανώτερες του πληθωρισμού.
Όμως αμέσως μετά τις εκλογές μείωσε μισθούς και συντάξεις, έπραξε δηλαδή το αντίθετο εκείνου που είχε υποσχεθεί. Ο αντιπρόεδρος του, για να δικαιολογήσει την εξαπάτηση του ελληνικού λαού, είπε ότι όλα τα κόμματα δεν τηρούν τις προεκλογικές τους υποσχέσεις. Άλλο είναι να προσπαθήσει ένα κόμμα να εκτελέσει το προεκλογικό του πρόγραμμα και να μην επιτύχει, και άλλο να μην επιχειρήσει καν την εφαρμογή του και από την πρώτη στιγμή να εφαρμόσει πολιτική αντίθετη του προγράμματος του.
Μετά τις εκλογές, προς δικαιολόγηση της καταφανούς εξαπατήσεως των Ελλήνων, ο πρωθυπουργός μας ισχυρίστηκε ότι δήθεν αγνοούσε την πραγματική οικονομική κατάσταση της χώρας.Ψεύδεται. Ένας πολιτικός που ήταν υπουργός όλων των κυβερνήσεων του πατρός του, εμπνευστού της υπερχρεώσεως της χώρας, όπως και των κυβερνήσεων του κ. Σημίτη, είναι αδύνατον να αγνοεί την οικονομική κατάσταση της χώρας.
Περαιτέρω, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε βιβλίο του πρώην υπουργού των Οικονομικών της Γερμανίας, κ. Steinmayer, ότι τον είχε ενημερώσει απολύτως για τα οικονομικά της Ελλάδος και ο κ. Παπανδρέου τού απήντησε ότι θα σκεφθεί αν θα διεκδικήσει την πρωθυπουργία. Εξάλλου, ο κ. Αλμούνια εδήλωσε ότι πολύ προ των εκλογών, είχε ενημερώσει τους αρχηγούς των δύο μεγάλων κομμάτων της Ελλάδος για την οικονομική της θέση. Το αυτό δήλωσε και ο κ. Προβόπουλος. των μηνιαίων εκθέσεων του οποίου αδύνατο να λαμβάνει, και ελάμβανε, γνώση ο κ. Παπανδρέου.
Πέραν τούτων, ο τελευταίος, σε συνέντευξή του προς τον κ. Κούλογλου, προ των εκλογών, είχε πει ότι όποια χώρα κατέφυγε στο ΔΝΤ καταστράφηκε και ο λαός της εξαθλιώθηκε. Όμως. από πρόσφατη συνέντευξη του πρώην επικεφαλής του ΔΝΤ, κ. Στρος-Καν, έγινε παγκοσμίους γνωστό ότι ο κ. Παπανδρέου, προ των εκλογών, συζητούσε μαζί του υπογείως, για το πώς θα υπαχθεί η Ελλάδα στο ΔΝΤ.
Υπογραμμίζεται ότι ο κ. Παπανδρέου δεν έδωσε καμία πειστική εξήγηση έως σήμερα αναφορικά με τον λόγο για τον οποίο παρέλειψε να δανεισθεί, αμέσως μετά την εκλογή του, όσα ποσά χρειαζόταν η χώρα. με χαμηλά επιτόκια, όπως όφειλε να πράξει. Αντί τούτου, εδήλωνε σε διεθνή ακροατήρια, ότι ο ελληνικός λαός είναι διεφθαρμένος και η οικονομία του πνέει τα λοίσθια, έχουσα την πορεία του «Τιτανικού». Μετά τις δηλώσεις του αυτές, για τις οποίες επίσης δεν έχει δώσει καμία εξήγηση, άρχισε η αύξηση των επιτοκίων δανεισμού της Ελλάδος και έφτασαν τα spreads από 250 μονάδες σε 3.200!
Επίσης, δεν εξήγησε έως τώρα, γιατί δεν δέχθηκε το δάνειο 20 δισ. ευρώ, που του προσφέρθηκαν επιπλέον των 7 δισ. που έλαβε η χώρα, με χαμηλό επιτόκιο. Από όλα αυτάπροκύπτει κραυγαλέα η προσωπική ποινική ευθύνη του κ. πρωθυπουργού. Θα έπρεπε, επομένως, σύμφωνα με το Σύνταγμα τριάντα (30) βουλευτές της αντιπολιτεύσεως, αντί να φλυαρούν ασκόπως προς παραμυθίαν του πενομένου ελληνικού λαού, να ζητήσουν με έγγραφό τους την άσκηση της νομίμου ποινικής διώξεως κατά του υπαίτιου, σύμφωνα με το Σύνταγμα.
Συγχρόνως όμως, έχει καταστεί πασιφανές ότι η κυβέρνηση, μη εφαρμόσασα το προεκλογικό της πρόγραμμα και αθετήσασα τις υποσχέσεις της προς τον λαό, αποστέρησε εαυτήν του θεμελίου του δημοκρατικού πολιτεύματος, κατ” άρθρον 1 παρ. 2 του Συντάγματος, ήτοι της λαϊκής κυριαρχίας. Ως εκ τούτου, οι αποφάσεις της και οι νόμοι της, ιδιαιτέρως δε αυτοί περί υπερφορολογήσεως των Ελλήνων και περί εκτάκτου εισφοράς και τέλους ακινήτων, είναι αντίθετοι προς το Σύνταγμα.
Τόσο για τον ως άνω λόγο. όσο και διότι παραβιάζουν τα άρθρα του Συντάγματος 78 παρ. 2, περί απαγορεύσεως της αναδρομικής φορολογίας. 5 παρ. 10 που καθιερώνει την αρχή της συμμετοχής των πολιτών στα δημόσια βάρη αναλόγως το)ν οικονομικών δυνάμεών των, δηλαδή των εισοδημάτων των, 4 παρ. 2, που επιβάλλει την αρχή της ίσης μεταχειρίσεως των πολιτών και 36 παρ. 1 περί παροχής εννόμου προστασίας.
Ένας πολίτης με ένα διαμέρισμα 150 τετραγωνικών και ετήσιο εισόδημα 5.000 ευρώ θα πληρώσει το ίδιο τέλος ακινήτου με εκείνον που είναι ιδιοκτήτης ομοίου ακριβώς διαμερίσματος, στην αυτή θέση, και έχει ετήσιο εισόδημα 200.000 ευρώ. Ανατίθεται η είσπραξη του τέλους τούτου στη ΔΕΗ, ενώ η Ολομέλεια του Συμβουλίου Επικρατείας έχει αποφανθεί, στην περίπτωση των παρκόμετρων του Δήμου, ότι δεν δύναται να ανατεθεί σε ανώνυμη εταιρεία εισπρακτική εξουσία του Δημοσίου.
Ο κ. Βενιζέλος χαρακτήρισε την έκτακτη φορολόγηση των ακινήτων ως τέλος, ενώ γνωρίζει ότι τούτο δεν είναι ανταποδοτικό και τα περί διασώσεως της περιουσίας των παιδιών και εγγονών μας διά της φορολογίας αυτής είναι απλώς μυθεύματα υπερβολικής φαντασίας. Καταργείται η δυνατότητα προσφυγής στη Διοικητική Δικαιοσύνη με την υποχρεωτική καταβολή του 50% της οφειλής και του δικαιώματος του εφόρου να ζητήσει τη μη αναστολή της πράξεως επιβολής φόρου.
Στον αδυνατούντα να καταβάλει το τέλος ακινήτου δεν επιβάλλεται η συνήθης συνέπεια των φορολογικών παραβάσεων, αλλά η διακοπή της παροχής του ρεύματος, με συνέπεια να κοπεί τούτο σε μια πτωχή οικογένεια της Χίου με έξι (6) παιδιά, την ώρα που κοινωνικοί φορείς ζητούν από τους Έλληνες τον περιορισμό της υπογεννητικότητας. Αλλά η σημερινή κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για το μέλλον της Ελλάδος. Για αυτό και διευκολύνει και συνιστά τη μετάβαση των νέων σε άλλες χώρες για να εργασθούν. Θα μείνουν έτσι στην Ελλάδα οι γέροντες συνταξιούχοι με τη γνωστή μοίρα τους. Αυτό δεν είναι έγκλημα κατά της χώρας;
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αντί να συνιστά επιείκεια προς τους μη έχοντες, θα έπρεπε, κατά τα άρθρα 35 παρ. 2 εδ. δ” και 42 του Συντάγματος, να αναπέμψει στη Βουλή τους άνω αντισυνταγματικούς νόμους της κυβερνήσεως, η οποία έχει απολέσει το θεμέλιο της Δημοκρατίας, μη εφαρμόσασα το προεκλογικό πρόγραμμά της.
Ναι μεν έχει κακώς καταργηθεί το προνόμιο του ανωτάτου άρχοντος να προκηρύσσει εκλογές σε περίπτωση δυσαρμονίας μεταξύ κυβερνήσεως και λαϊκού φρονήματος, παραμένει όμως το άνω προνόμιο της αναπομπής στη Βουλή αντισυνταγματικών νομοσχεδίων. Αν αυτό δεν ασκηθεί τώρα, πότε θα εφαρμοστούν οι άνω διατάξεις;
Το κράτος στην ουσία έχει καταλυθεί. Καταλαμβάνονται τα υπουργεία από πολίτες και οι υπουργοί αναζητούν καταλλήλους χώρους για να συναντήσουν τους εκπροσώπους της τρόικας. Εμποδίζεται η λειτουργία των χειρουργείων του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου «ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ» και η Διοίκηση δεν αποτολμά να ζητήσει την επέμβαση της Εισαγγελίας. Και ο υπουργός των Οικονομικών καλεί τους Έλληνες να πληρώσουν φόρους για να καταβληθούν μισθοί και συντάξεις του Νοεμβρίου.
Ώστε το δάνειο των 110 δισ. ευρώ του Μνημονίου έγινε μόνο για να πληρωθούν οι τοκογλύφοι δανειστές μας; Και χάριν αυτών το δημόσιο χρέος μας μέσα σε δύο χρόνια έφθασε το 150% του ΑΕΠ;
Β) Ο Ποινικώς Κώδικας προβλέπει τα ακόλουθα:
Άρθρο 231
Υπόθαλψη εγκληματία
- Όποιος εν γνώσει ματαιώνει τη δίωξη άλλου για κακούργημα ή πλημμέλημα που διέπραξε ή την εκτέλεση της ποινής που του επιβλήθηκε ή του μέτρου ασφάλειας (άρθρα 69 – 76 και 122) τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών.
Άρθρο 232
Παρασιώπηση εγκλημάτων
- Όποιος, ενώ έμαθε με τρόπο αξιόπιστο ότι μελετάται κακούργημα ή ότι άρχισε ήδη η εκτέλεσή του, και σε χρόνο τέτοιον ώστε να μπορεί ακόμα να προληφθεί η τέλεση ή το αποτέλεσμά του παραλείπει να το αναγγείλει εγκαίρως στην αρχή τιμωρείται, αν το κακούργημα τελέστηκε ή έγινε απόπειρά του, με φυλάκιση μέχρι τριών ετών, ανεξάρτητα αν ο δράστης τιμωρηθεί.
Σχετικά:
αντί επιλόγου …
“Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.” - Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Recent Posts
Ετικέτες
- .
- "Βοήθεια Στο Σπίτι"
- 12nisa
- 1453
- 15aygousto
- 1821
- 1940
- 28oktobrioy
- 2ospp
- 3os pp
- Αγιοι Τοποι
- ακρίβεια
- ανεμογεννήτριες
- ΑΠΚΥ
- Από τη "Βοήθεια στο Σπίτι" στην "Φροντίδα Κατ' Οίκων Συνταξιούχων"...
- αποτέφρωση
- αρχαία_ελλάδα
- βαθιώτης
- Βοήθεια Στο Σπίτι
- βππ
- δημοκρατία
- διαφθορά
- διεθνή_θέματα
- ΕΛΔΥΚ
- ελευθερία
- ελληνική_σημαία
- ΕΥΠ
- Θεσσαλία
- θεσσαλονίκη
- Ιησούς Χριστός
- καποδίστριας
- ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ
- Λαλητρίς
- ναυαγιο
- νησιά
- ΝΙΚΗ
- οικουμενισμός
- ολυμπιακοί_αγώνες
- παπισμός
- Πάτερ Παΐσιος: Τα λεγε από το 1987...
- πλημμύρες
- ποίηση
- Πόλη
- πολιτική
- πολιτισμός
- Πρωτοχρονιά
- σκάνδαλα
- Το λέω μ' ένα τραγούδι
- τραγωδία τεμπών
- υγεία
- υποκλοπές
- χρηματιστήριο
- aegeanhawk
- afganistan
- agia grafi
- agiasofia
- agio_fos
- agioi
- agioi_topoi
- agion oros
- agiorites
- agrinio
- agrotes
- AI
- aigaio
- aitol-nia
- alvania
- anadim
- anastasi
- anel
- anopaia_atrapos
- antinews
- antixristos
- aoz
- apokalipsi
- apostolou
- ardin-rixi
- argiriou
- armenia
- army
- arta
- astegoi
- astinomia
- attikanea
- attilas 74
- b.ipiros
- bitcoin
- books
- brexit
- china
- dei
- delastik
- diakonima
- diet
- dikaiosini
- diktyo_ellinismou
- dimekloges
- dimitrakis
- dimokratianews
- dna
- dt_emails_anakoinwsei
- dt_emails_anakoinwseis
- e.d.
- E.E
- ekklisia
- ekloges
- ektroseis
- eleftheripatrida
- ell_glosa
- ell_stratos
- ellinotourkika
- emfiles_taftotites
- emvolio
- en_romiosini
- en_romiosinia
- english_text
- eoka
- estia
- etairies
- eurovision
- evaggelio
- evros
- failos
- filias
- fotgrammi
- foties
- fotos
- france
- germania
- hellasforce
- hellasorthodoxy
- IC_XC
- IHA
- imaa
- IMF
- imia96
- inka
- intzebelis
- ionion
- ios
- ios_gripis
- irak
- iran
- iskra
- islam
- israil
- istoria
- italia
- justice_for_greece
- kakokairia
- kalokairi
- kanadas
- kapadokia
- kartapoliti
- kausima
- keimena_xa
- kke
- klim_allagi
- kommata
- korovesis
- kossovo
- kourdisto
- koymakis
- koyrdistan
- koyrdisto
- krax
- kriti
- kypros
- labrini_vetsiou
- lesvos
- libya
- loatki
- lockdown
- makedonia
- makelio
- maska
- media
- mednutrition
- megali evdomada
- menidi
- mesogeios
- metanasteutiko
- metanoia
- metapoliteusi
- mikra asia
- mko
- mme
- mr.v
- narkotika
- nato
- nazi
- nd
- nea_taxi
- neataxi
- neo_etos
- nistia
- nostalgia
- odysseiatv
- OHE
- oikogeneia
- olympia
- omiros
- omofilofilia
- omol
- omologia
- omologia_pistis
- oreinosvaltos
- orthodoxia
- OUC
- oucrania
- oukrania
- paideia
- paisios
- palaistini
- panagia
- panaitolikos
- papagar
- papismos
- para
- parartima
- pasok
- pasxa
- patr
- patrida
- peina
- pemptousia
- pentikosti
- petrelaio
- piperop
- polemos
- politikoi
- politismos
- polytexneio
- pontos
- porfyrios
- porneia
- pp
- profiteies
- prosefxi
- prostimo
- psavidis
- rafail
- rodos
- roma
- russia
- sarakosti
- savvas
- seismoi
- serbia
- skal
- skopia
- smirni
- Sociologyalert - Ντοκουμέντο
- soras
- sports
- stilos
- sxisma
- synpeka
- syria
- syriza
- tainia
- tama
- taxiarxes
- test
- texnologia
- thavma
- theofaneia
- thraki
- thrisk
- timios stavros
- tourismos
- tourkia
- tragodia
- trapezes
- triodio
- tromokratia
- usa
- valkania
- var
- vardakas
- vasilias
- viasmoi
- video
- videos
- vimaorthodoxias
- vioi agivn
- vivlia
- votanokipos
- voulgaria
- vouli
- vretania
- we
- woke
- xairetismoi
- xamenes_patrides
- xrisi_avgi
- xristougenna
- ygeia
- ypepth
- zoom
- zwa
- zygouras
Αρχειοθήκη ιστολογίου
- Ιανουαρίου 2025 (26)
- Δεκεμβρίου 2024 (48)
- Νοεμβρίου 2024 (30)
- Οκτωβρίου 2024 (93)
- Σεπτεμβρίου 2024 (63)
- Αυγούστου 2024 (69)
- Ιουλίου 2024 (77)
- Ιουνίου 2024 (68)
- Μαΐου 2024 (81)
- Απριλίου 2024 (70)
- Μαρτίου 2024 (47)
- Φεβρουαρίου 2024 (57)
- Ιανουαρίου 2024 (42)
- Δεκεμβρίου 2023 (53)
- Νοεμβρίου 2023 (43)
- Οκτωβρίου 2023 (53)
- Σεπτεμβρίου 2023 (35)
- Αυγούστου 2023 (47)
- Ιουλίου 2023 (52)
- Ιουνίου 2023 (41)
- Μαΐου 2023 (38)
- Απριλίου 2023 (45)
- Μαρτίου 2023 (59)
- Φεβρουαρίου 2023 (37)
- Ιανουαρίου 2023 (47)
- Δεκεμβρίου 2022 (54)
- Νοεμβρίου 2022 (64)
- Οκτωβρίου 2022 (44)
- Σεπτεμβρίου 2022 (70)
- Αυγούστου 2022 (48)
- Ιουλίου 2022 (51)
- Ιουνίου 2022 (43)
- Μαΐου 2022 (33)
- Απριλίου 2022 (3)
- Φεβρουαρίου 2022 (24)
- Ιανουαρίου 2022 (69)
- Δεκεμβρίου 2021 (35)
- Νοεμβρίου 2021 (65)
- Οκτωβρίου 2021 (50)
- Σεπτεμβρίου 2021 (72)
- Αυγούστου 2021 (78)
- Ιουλίου 2021 (97)
- Ιουνίου 2021 (64)
- Μαΐου 2021 (54)
- Απριλίου 2021 (124)
- Μαρτίου 2021 (108)
- Φεβρουαρίου 2021 (85)
- Ιανουαρίου 2021 (112)
- Δεκεμβρίου 2020 (97)
- Νοεμβρίου 2020 (137)
- Οκτωβρίου 2020 (88)
- Σεπτεμβρίου 2020 (45)
- Αυγούστου 2020 (28)
- Ιουλίου 2020 (53)
- Ιουνίου 2020 (50)
- Μαΐου 2020 (59)
- Απριλίου 2020 (154)
- Μαρτίου 2020 (154)
- Φεβρουαρίου 2020 (112)
- Ιανουαρίου 2020 (123)
- Δεκεμβρίου 2019 (101)
- Νοεμβρίου 2019 (139)
- Οκτωβρίου 2019 (115)
- Σεπτεμβρίου 2019 (121)
- Αυγούστου 2019 (76)
- Ιουλίου 2019 (125)
- Ιουνίου 2019 (163)
- Μαΐου 2019 (169)
- Απριλίου 2019 (108)
- Μαρτίου 2019 (149)
- Φεβρουαρίου 2019 (138)
- Ιανουαρίου 2019 (196)
- Δεκεμβρίου 2018 (197)
- Νοεμβρίου 2018 (224)
- Οκτωβρίου 2018 (208)
- Σεπτεμβρίου 2018 (113)
- Αυγούστου 2018 (118)
- Ιουλίου 2018 (212)
- Ιουνίου 2018 (209)
- Μαΐου 2018 (174)
- Απριλίου 2018 (209)
- Μαρτίου 2018 (235)
- Φεβρουαρίου 2018 (197)
- Ιανουαρίου 2018 (182)
- Δεκεμβρίου 2017 (215)
- Νοεμβρίου 2017 (202)
- Οκτωβρίου 2017 (182)
- Σεπτεμβρίου 2017 (161)
- Αυγούστου 2017 (150)
- Ιουλίου 2017 (156)
- Ιουνίου 2017 (124)
- Μαΐου 2017 (153)
- Απριλίου 2017 (149)
- Μαρτίου 2017 (182)
- Φεβρουαρίου 2017 (234)
- Ιανουαρίου 2017 (276)
- Δεκεμβρίου 2016 (261)
- Νοεμβρίου 2016 (264)
- Οκτωβρίου 2016 (206)
- Σεπτεμβρίου 2016 (313)
- Αυγούστου 2016 (265)
- Ιουλίου 2016 (241)
- Ιουνίου 2016 (193)
- Μαΐου 2016 (221)
- Απριλίου 2016 (272)
- Μαρτίου 2016 (248)
- Φεβρουαρίου 2016 (252)
- Ιανουαρίου 2016 (293)
- Δεκεμβρίου 2015 (253)
- Νοεμβρίου 2015 (291)
- Οκτωβρίου 2015 (251)
- Σεπτεμβρίου 2015 (261)
- Αυγούστου 2015 (168)
- Ιουλίου 2015 (191)
- Ιουνίου 2015 (184)
- Μαΐου 2015 (215)
- Απριλίου 2015 (239)
- Μαρτίου 2015 (211)
- Φεβρουαρίου 2015 (301)
- Ιανουαρίου 2015 (457)
- Δεκεμβρίου 2014 (438)
- Νοεμβρίου 2014 (392)
- Οκτωβρίου 2014 (415)
- Σεπτεμβρίου 2014 (367)
- Αυγούστου 2014 (397)
- Ιουλίου 2014 (368)
- Ιουνίου 2014 (366)
- Μαΐου 2014 (345)
- Απριλίου 2014 (270)
- Μαρτίου 2014 (344)
- Φεβρουαρίου 2014 (241)
- Ιανουαρίου 2014 (428)
- Δεκεμβρίου 2013 (640)
- Νοεμβρίου 2013 (695)
- Οκτωβρίου 2013 (670)
- Σεπτεμβρίου 2013 (497)
- Αυγούστου 2013 (628)
- Ιουλίου 2013 (688)
- Ιουνίου 2013 (636)
- Μαΐου 2013 (663)
- Απριλίου 2013 (699)
- Μαρτίου 2013 (686)
- Φεβρουαρίου 2013 (585)
- Ιανουαρίου 2013 (630)
- Δεκεμβρίου 2012 (530)
- Νοεμβρίου 2012 (473)
- Οκτωβρίου 2012 (460)
- Σεπτεμβρίου 2012 (380)
- Αυγούστου 2012 (414)
- Ιουλίου 2012 (468)
- Ιουνίου 2012 (497)
- Μαΐου 2012 (579)
- Απριλίου 2012 (501)
- Μαρτίου 2012 (495)
- Φεβρουαρίου 2012 (512)
- Ιανουαρίου 2012 (658)
- Δεκεμβρίου 2011 (594)
- Νοεμβρίου 2011 (744)
- Οκτωβρίου 2011 (743)
- Σεπτεμβρίου 2011 (487)
- Αυγούστου 2011 (616)
- Ιουλίου 2011 (602)
- Ιουνίου 2011 (525)
- Μαΐου 2011 (426)
- Απριλίου 2011 (314)
- Μαρτίου 2011 (217)
- Φεβρουαρίου 2011 (49)
- Ιανουαρίου 2011 (47)
- Δεκεμβρίου 2010 (11)
- Νοεμβρίου 2010 (25)
- Ιουνίου 2010 (4)
- Μαΐου 2010 (9)
- Απριλίου 2010 (14)
- Μαρτίου 2010 (23)
- Ιανουαρίου 2010 (3)
- Οκτωβρίου 2009 (3)
- Σεπτεμβρίου 2009 (11)
- Αυγούστου 2009 (26)
- Ιουλίου 2009 (9)
- Ιουνίου 2009 (3)
- Μαΐου 2009 (1)
- Απριλίου 2009 (3)
- Μαρτίου 2009 (7)
- Φεβρουαρίου 2009 (17)