Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Οι τοξικοί ιδιοκτήτες των ΜΜΕ και τα απόβλητα του εγχώριου τραπεζικού συστήματος

http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=5583

Να κλείσουν όλα τα άθλια, τοξικά για τον εγκέφαλο κανάλια, οι εφημερίδες των εκβιαστών νταβατζήδων του υπόκοσμου και τα δήθεν lifestyle περιοδικά, που δεν είναι παρά η αντανάκλαση της βλαχογκλαμουριάς των ιδιοκτητών τους και της ξιπασιάς των τραπεζιτών που έσπρωχναν εκατομμύρια σε δανεικά κι αγύριστα.

Είναι οι ίδιοι οι τραπεζίτες που εγγυήθηκαν την είσοδο στο Χρηματιστήριο των χρεοκοπημένων από τότε εκδοτικών Ομίλων.

Το έγκλημα συντελείται δεκαετίες τώρα με την ανοχή των κυβερνήσεων, στην πιο επίσημη εκδοχή τους.

Ακόμη και ο δήθεν σοβαρός Σημίτης με την «μετρημένη» κυρία Δάφνη, συνέτρωγαν πολύ τακτικά με τους δήθεν πασοκογενείς εκδότες που με ξένα κόλλυβα υποδύονταν τους πετυχημένους.

Όλα αυτά τα χυδαία νούμερα που επιβίωσαν ως τώρα χάρη στο τραπεζικό παρακράτος και την ανοχή των εκμαυλισμένων ενοίκων του Μαξίμου, ήρθε η ώρα ν αποκαλυφθούν.

Έφτασε η ώρα που θα πρέπει οι μεγαλομέτοχοι των Τραπεζών να διώξουν με τις κλωτσιές τους ξιπασμένους Τραπεζίτες που τίγκαραν με δανεικά κι αγύριστα τα ανυπόληπτα ρεμάλια των ΜΜΕ.

Διώξτε με τις κλωτσιές τους αποτυχημένους επικεφαλείς των τραπεζών…

ΣΟΚ! Πέθανε το παιδί της επειδή αυτή έπαιζε στο facebook!!!


Απίστευτο και όμως αληθινό.. Μια γυναίκα καταδικάστηκε σε κάθειρξη 10 ετών και κατηγορείται για τον θάνατο του παιδιού της.. Η 34χρονη Shannon Johnson από το Colorado των ΗΠΑ, έπαιζε παιχνίδια στο Facebook και άφησε τον 13 μηνών γιο της σε ...
μια μπανιέρα γεμάτη νερό. Η Johnson είπε στο δικαστήριο ότι άφησε τον μικρό Joseph μόνο για 10 λεπτά κι αυτό γιατί...

ήταν ένα "ανεξάρτητο παιδί και του άρεσε να μένει μόνο του". Ο άτυχος Joseph, πάντως, πάθαινε συχνά κρίσεις και έπρεπε να παρακολουθείται συνεχώς. Η μητέρα, όμως, προτίμησε να παίζει Cafe World στο Facebook όσο ο μικρός ήταν στην μπανιέρα. Ο δικαστής επέβαλε στη Johnson τη μέγιστη δυνατή ποινή, θέλοντας έτσι να στείλει ένα σαφές μήνυμα για την εγκληματική αμέλεια που επιδεικνύουν κάποιοι γονείς.
trelokouneli.gr

Read more: http://www.enimerwsi.com/2011/04/facebook_20.html#ixzz1K3oeo7uD

ΑΙΣΧΟΣ! Δεν θα μεταδώσουν την πασχαλινή λειτουργία στον "984"για να μην ενοχληθούν οι μουσουλμάνοι!!!!

http://www.antinews.gr/2011/04/20/97548/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AntiWeblog+%28ANTI+WEBLOG%29

Όπως είπε σήμερα ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης, μια πληροφορία που δημοσιεύεται στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας «Δημοκρατία» αναφέρει ότι, με άνωθεν εντολή, ο ραδιοφωνικός σταθμός «Αθήνα 9,84», μετά από πολλά χρόνια, δεν θα μεταδώσει φέτος καμία λειτουργία της Μεγάλης Εβδομάδας, ούτε και την Ανάσταση.

Προσθέτει, μάλιστα, ότι η απόφαση αυτή ελήφθη για να μην προσβληθούν οι μουσουλμάνοι, που διαβιούν στη χώρα και φτάνουν το ένα εκατομμύριο.

Πρώτα απ’ όλα ποιος τους είπε ότι ενοχλήθηκαν οι μουσουλμάνοι;

Πήγε κάποια αντιπροσωπεία μουσουλμάνων και ζήτησε κάτι τέτοιο;

Από πουθενά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο.

Αντιθέτως!

Από την απόφαση που παίρνει η διοίκηση του σταθμού είναι βέβαιο ότι προκαλούνται όλοι οι κάτοικοι της Αττικής.

Είναι μια πρωτοφανής απόφαση, που δείχνει ότι ο δρόμος που ακολουθεί η διοίκηση του σταθμού είναι ολισθηρός.

Οφείλει, σήμερα κιόλας, να αναθεωρήσει την απόφασή της.

Ζωτικός χώρος για την Γερμανία, χρεοκοπία για την Ελλάδα: Μια ευγενική χορηγία της Ζήμενς

http://www.elzoni.gr/html/ent/632/ent.8632.asp
Γράφει η Σοφία Βούλτεψη

Αυτή η παρωδία με τις νουθεσίες περί του τι πρέπει να λέγεται και τι όχι σε σχέση με την αναδιάρθρωση πρέπει να τελειώσει. Οι συζητήσεις περί αναδιάρθρωσης είναι εισαγόμενες. Έρχονται από το εξωτερικό και στην Ελλάδα απλώς ανακυκλώνονται.

Μας έφαγε ο μικρομεγαλισμός μας. Ότι τάχα κάτι λέμε εδώ και συγκλονίζεται ο κόσμος. Ότι τάχα φτερνιζόμαστε και παθαίνουν πνευμονία οι δανειστές μας.

Το γεγονός ότι ζούμε συνεχώς σε μια εικονική πραγματικότητα, μας εμποδίζει να δούμε πως όλες οι συζητήσεις περί αναδιάρθρωσης έρχονται σχεδόν αποκλειστικά από την Γερμανία. Τη Γερμανία που επισήμως σφυρίζει αδιάφορα και ανεπισήμως βάζει όλα τα παπαγαλάκια της να σέρνουν τον χορό – οι γερμανικές εφημερίδες, οι οικονομικοί σύμβουλοι της γερμανικής κυβέρνησης, οι επικεφαλής οικονομολόγοι γερμανικών ινστιτούτων, στελέχη και αξιωματούχοι της γερμανικής κυβέρνησης που κάθε τόσο πιάνουν κουβεντολόι με το Ρόιτερ’ς, ο ίδιος ο Γερμανός υπουργός των Οικονομικών Σόιμπλε.

Είναι σαφές ότι η Γερμανία παίρνει τα ρίσκα της. Ούτε που ίδρωσε το αυτάκι της όταν ο κ. Παπανδρέου δήλωνε σε γερμανικά μέσα πως μια αναδιάρθρωση θα έπληττε την Γερμανία, καθώς και οι δικές της τράπεζες έχουν στην κατοχή τους ελληνικά ομόλογα που σε περίπτωση αναδιάρθρωσης θα γίνονταν χαρτοπόλεμος.

Μπορεί να το αντέξει αυτό η Γερμανία – άντεξε μια χαρά την επανένωση με το προβληματικό πρώην ανατολικό τμήμα της και την ανταλλαγή των μάρκων μέσα σε μια νύχτα. Και τότε φώναζε ο Γερμανός κεντρικός τραπεζίτης ότι κάτι τέτοιο θα κλονίσει την γερμανική οικονομία. Αλλά ο καγκελάριος Κολ του είχε απαντήσει πως θα γίνει με κάθε κόστος, καθώς αυτός επέβαλε το εθνικό συμφέρον.

Το εθνικό συμφέρον (και η εθνική εμμονή) της Γερμανίας είναι ο ζωτικός χώρος. Ιστορικά πληρώνει γι’ αυτόν όσο-όσο (και με δύο παγκοσμίους πολέμους, ήττες, καταστροφή των υποδομών της). Κάθε φορά αναγεννιόταν από τις στάχτες της. Και ξαναγινόταν πανίσχυρη, έτοιμη για την επόμενη εκστρατεία.

Αν δεν το κατάλαβαν οι μικρομέγαλοι κυβερνήτες μας, ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος έχει αρχίσει. Και είναι οικονομικός. Ο Άξονας σχηματίζεται. Οι πρόθυμοι εθελόδουλοι, το ίδιο. Το ίδιο και οι Τσάμπερλεν και οι Κουίσλινγκ. Και όλοι οι γερμανόφιλοι, που όπως και τότε έτσι και σήμερα παρακολουθούν με θαυμασμό την προέλαση της Αρίας φυλής.

Τα έχουν αυτά οι σπουδές στο Χάρβαρντ και στο LSE και τα σούπερ μεταπτυχιακά. Σου μαθαίνουν μερικές οικονομικές ρετσέτες, αλλά δεν σου μαθαίνουν Ιστορία. Και όταν δεν γνωρίζεις Ιστορία, είναι βέβαιο ότι θα μεταμορφωθείς στον μοιραίο άνθρωπο που θα υποχρεώσει τον λαό του να ξαναζήσει τις μαύρες σελίδες του παρελθόντος.

Η Γερμανία έχει καλά σχεδιάσει τις κινήσεις της. Έχει κάνει τους υπολογισμούς της. Το κόστος που θα υποστεί από μια αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με τα κέρδη που θα αποκομίσει από μια γονατισμένη (και αναδιαρθρωμένη) Ελλάδα, την οποία θα αγοράσει φτηνά και με πολύ φτηνό εργατικό δυναμικό, καταπτοημένο από την ανεργία.

Αν, λοιπόν, δεν θέλεις να συμβούν όλα αυτά, δεν αρκείσαι σε εξορκισμούς των συζητήσεων περί αναδιάρθρωσης του χρέους. Κάνεις κάτι. Και οπωσδήποτε δεν κάνεις αυτό που έκανε ο πρωθυπουργός την περασμένη Παρασκευή στο υπουργικό συμβούλιο, όπου όλοι κρέμονταν από τα χείλη του και εκείνος έλεγε πως ΘΑ φτιάξουμε το ψηφιακό σχολείο και ΘΑ αποκτήσουμε δασολόγιο και ΘΑ γίνει πραγματικότητα η ηλεκτρονική συνταγογράφηση.

Αν δεν θέλεις να συμβούν όλα αυτά, δεν περνάς την ώρα σου διαψεύδοντας αυτά που οι Γερμανοί σερβίρουν για να σε στείλουν μια ώρα αρχύτερα εκεί που δεν θέλεις να πας. Κάνεις κάτι για να μην ξεπεράσει το spread του ελληνικού δεκαετούς ομολόγου (έναντι του γερμανικού, βεβαίως) το φράγμα των 1.000 μονάδων.

Και αυτό το «κάτι» δεν είναι σίγουρα όλα αυτά που υποδεικνύουν οι διάφοροι «πρόθυμοι» - γρηγορότερες μεταρρυθμίσεις, πιστή εφαρμογή ενός μνημονίου το οποίο ήδη έχει οδηγήσει σε βαθιά ύφεση και θηριώδη ανεργία. Αυτά είναι για να δικαιολογούν κι’ αυτοί το γεγονός ότι ψήφισαν μια δανειακή σύμβαση χωρίς καν να την διαβάσουν. (Το γεγονός ότι τώρα λένε πως ψήφισαν μόνο το άρθρο βάσει του οποίου θα παίρναμε το δάνειο και απέρριψαν όλα τα άλλα, απλώς δεν στέκει – κι’ ας μην τους το λέει κατάμουτρα κανείς. Διότι όλα τα υπόλοιπα, που λένε ότι δεν ψήφισαν, ήταν προϋπόθεση για να βάλουν οι δανειστές μας την υπογραφή τους κάτω από το άρθρο με το ρευστό).

Έχουν τώρα καθίσει απέναντι και σαδιστικά λένε στο ΠΑΣΟΚ: Συγκρουσθείτε με το βαθύ κράτος σας, κάντε σκόνη τον Φωτόπουλο της ΔΕΗ που σας λέει ότι δεν ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΜΕ – προσέξτε το πρώτο πληθυντικό – γι’ αυτό, βάλτε τα με τις συντεχνίες σας.

Ήξεραν, βέβαια, καλά πως το ΠΑΣΟΚ έχει αυτήν την αχίλλειο πτέρνα. Το ήξεραν και όταν ψήφιζαν το μνημόνιο. Διότι μεταξύ του Οκτωβρίου του 2009 και του Μαΐου του 2010. που ψήφισαν το Μνημόνιο μαζί με το ΠΑΣΟΚ. είδαν πως δεν είχε καμιά διάθεση να πράξει κάτι τέτοιο. Διαφορετικά, θα το είχε κάνει από την πρώτη στιγμή. Δεν θα έκοβε μισθούς και συντάξεις. Ούτε θα πήγαινε βόλτα με τον Αθεμπίγιο και την Σοσιαλιστική Διεθνή.

Όπως την εποχή πριν από την ιταλική εισβολή και την γερμανική κατοχή, έτσι και τώρα οι διάφοροι γερμανοτραφείς διαφημίζουν τα καλά της αναδιάρθρωσης που επιθυμεί σφόδρα η Γερμανία. Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρότερο από το να εμφανίζεται ως ένας εσωκομματικός καυγάς στο ΠΑΣΟΚ, μια ακόμη κόντρα του «πατροκτόνου» Κ. Σημίτη που αφού έδωσε το δαχτυλίδι στον Γ. Παπανδρέου τώρα του τραβάει το χαλί.

Αν, όμως, δεν θέλεις να ξαναδώσεις (ναι, ναι ξαναδώσεις, διότι οι μαυραγορίτες και οι γερμανοτσολιάδες της Κατοχής βρέθηκαν μετά να διαθέτουν χρήμα και εξουσία, ακόμη και να ψηφίζονται από τον ελληνικό λαό) στη Γερμανία την ευκαιρία να διεκδικήσει τον ζωτικό της χώρο και στον 21ο αιώνα, ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ.

Και αυτό το κάτι, είναι τουλάχιστον η επαναδιαπραγμάτευση που μάλιστα ήταν μια από τις προεκλογικές σου εξαγγελίες. Γι’ αυτό σε ψήφισαν οι ευκολόπιστοι. Γιατί τους είπες πως θα επαναδιαπραγματευτείς με την ΕΕ (δηλαδή την Γερμανία) και «αυτή θα καταλάβει».

Έτσι ακριβώς το είπε ο κ. Παπανδρέου προεκλογικά: «Δεν θα διαπραγματευτώ αύριο με την ΕΕ, διότι έχω διαπραγματευτεί ΧΤΕΣ»!

Αντ’ αυτού, υπέγραψε το πρώτο χαρτί που του έφερε ο σοσιαλίσταρος Στρος Καν και ο τοποτηρητής του ο Τόμσεν (τον είδατε που έπιασε ήδη δουλειά στην Πορτογαλία). Και, όπως οι δηλωσίες των εποχών που κάποιοι επικαλούνται ενώ ουδέποτε ένιωσαν στο πετσί τους, συνέχισαν να υπογράφουν όποιο χαρτί τους έβαζαν μπροστά τους.

Με αποκορύφωμα το Σύμφωνο για το Ευρώ (ο Θεός να το κάνει) της 11ης Μαρτίου. Μια επαχθής για την Ελλάδα συμφωνία, που ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ! Λέξη δεν είπαν εκεί στο Eurogroup και στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο μετά, ανήμερα της εθνικής γιορτής. Αντίθετα επέστρεψαν πίσω θριαμβευτές, μιλώντας για ιστορικές στιγμές και γενναίες αποφάσεις. Τέτοια είναι η μανία τους για προπαγάνδα.

Αντί να πουν, «για σταθείτε, βρε παιδιά, εσείς μας πάτε κατευθείαν στην αγχόνη. Φτιάξατε μια συμφωνία για το πώς θα αναδιαρθρώσουμε το χρέος μας. Μας πάτε ντουγρού σ’ αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν οι αγορές. Λέτε πως είναι δυνατόν και επομένως πιθανόν να χρεοκοπήσουμε. Οργανώνετε την αναδιάρθρωση».

Αλλά τα ψαράκια – όλα τα ψαράκια – τίποτε. Καλή απόφαση, πήραμε μια ανάσα, κερδίσαμε χρόνο και άλλες επικίνδυνες ασχετοσύνες. Και να οι υποβαθμίσεις. Και να τα spread στον Θεό. Δεν μας λέτε πώς γίνεται την επομένη μιας τόσο «ιστορικής απόφασης» να μας υποβαθμίζουν απανωτά και να μπαίνει και η Πορτογαλία στον μηχανισμό;

Δεν σας φταίνε, λοιπόν, όσοι μιλούν για αναδιάρθρωση. Την έχετε υπογράψει, υποκύπτοντας στη βούληση της Γερμανίας. Αλλά – το ξαναλέω – προφανώς βασίζεστε στο γεγονός ότι οι γερμανοντυμένοι της Κατοχής όχι μόνο δεν έπαθαν τίποτε, αλλά και κυβέρνησαν τη χώρα.

Είναι ίσως αυτό το μοναδικό μάθημα Ιστορίας που αφομοιώσατε καλά. Με χορηγό τον Χριστοφοράκο, που ακολούθησε την οικογενειακή παράδοση, καταφέρνοντας να γίνει κανονικός Γερμανός…

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ:ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ

Από το ορθόδοξο και ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ blog hellas-orthodoxy:

http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/04/blog-post_9123.html

Στη σημερινή Ευαγγελική Περικοπή αναφέρεται η περίφημη συνάντηση του Ιησού Χριστού με τους Έλληνες.Ας δούμε πώς την περιγράφει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης:

Κεφ. 12: 17-50

Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἐμαρτύρει ὁ ὄχλος ὁ ὢν μετὰ τοῦ ᾿Ιησοῦ, ὅτε τὸν Λάζαρον ἐφώνησεν ἐκ τοῦ μνημείου, καὶ ἤγειρεν αὐτὸν ἐκ νεκρῶν. Διὰ τοῦτο καὶ ὑπήντησεν αὐτῷ ὁ ὄχλος, ὅτι ἤκουσαν τοῦτο αὐτὸν πεποιηκέναι τὸ σημεῖον. Οἱ οὖν Φαρισαῖοι εἶπον πρὸς ἑαυτούς· θεωρεῖτε ὅτι οὐκ ὠφελεῖτε οὐδέν; ἴδε, ὁ κόσμος ὀπίσω αὐτοῦ ἀπῆλθεν. ῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες ἐκ τῶν ἀναβαινόντων, ἵνα προσκυνήσωσιν ἐν τῇ ἑορτῇ. Οὗτοι οὖν προσῆλθον Φιλίππῳ τῷ ἀπὸ Βηθσαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἠρώτων αὐτὸν, λέγοντες· Κύριε, θέλομεν τὸν ᾿Ιησοῦν ἰδεῖν. Ἔρχεται Φίλιππος, καὶ λέγει τῷ ᾿Ανδρέᾳ, καὶ πάλιν ᾿Ανδρέας καὶ Φίλιππος λέγουσι τῷ ᾿Ιησοῦ.

Ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· ἐλήλυθεν ἡ ὥρα, ἵνα δοξασθῇ ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου. Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ ὁ κόκκος τοῦ σίτου πεσὼν εἰς τὴν γῆν ἀποθάνῃ, αὐτὸς μόνος μένει· ἐὰν δὲ ἀποθάνῃ, πολὺν καρπὸν φέρει. Ὁ φιλῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ, ἀπολέσει αὐτήν, καὶ ὁ μισῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἐν τῷ κόσμῳ τούτῳ, εἰς ζωὴν αἰώνιον φυλάξει αὐτήν. Ἐὰν ἐμοὶ διακονῇ τις, ἐμοὶ ἀκολουθείτω, καὶ ὅπου εἰμὶ ἐγώ, ἐκεῖ καὶ ὁ διάκονος ὁ ἐμὸς ἔσται· καὶ ἐάν τις ἐμοὶ διακονῇ, τιμήσει αὐτὸν ὁ Πατήρ. Νῦν ἡ ψυχή μου τετάρακται, καὶ τί εἴπω; Πάτερ, σῶσόν με ἐκ τῆς ὥρας ταύτης, ἀλλὰ διὰ τοῦτο ἦλθον εἰς τὴν ὥραν ταύτην. Πάτερ, δόξασόν σου τὸ ὄνομα. Ἦλθεν οὖν φωνὴ ἐκ τοῦ Οὐρανοῦ· Καὶ ἐδόξασα, καὶ πάλιν δοξάσω.
Ένα σχετικό κείμενο προς προβληματισμό,από τον Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννου Ζηζιούλα,στο βιβλίο του "Ἑλληνισμός και Χριστιανισμός, Ἡ συνάντηση τῶν δύο κόσμων", εκδ. Αποστολική Διακονία, Αθήνα, 2003, σελ.97-107 (διαβάστε το ολόκληρο εδώ).

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να τονισθή είναι ότι, αντίθετα με την άποψη μερικών ερευνητών, ο Ελληνισμός συνδέεται στενά με την όλη προοπτική του κατά Ιωάννη Ευαγγελίου. Υπάρχει πρώτα σ' αυτό μια χαρακτηριστική έμφαση στον οικουμενικό χαρακτήρα και στην αποστολή του Ιησού Χριστού, μια διεύρυνση του ορίζοντος της σωτηρίας που προσφέρει ο Χριστός σε παγκόσμια κλίμακα. Ο Χριστός, τονίζεται, ήλθε στον κόσμο για να φωτίση «πάντα ἄνθρωπον ἐρχόμενον εἰς τόν κόσμον» ∙ είναι «ὁ ἀμνός τοῦ Θεοῦ ὁ αἴρων τήν ἁμαρτίαν τοῦ κόσμου», ο οποίος θα ελκύση «πάντας» κοντά του, ώστε να «σωθῇ ὁ κόσμος δι' αὐτοῦ». Η προφητεία του αρχιερέως ότι ο Ιησούς «ἔμελλεν ἀποθνήσκειν ... οὐχ ὑπέρ τοῦ ἔθνους μόνον (δηλαδή των Ιουδαίων), ἀλλ ' ἵνα καί τά τέκνα τοῦ Θεοῦ τά διασκορπισμένα συναγάγῃ εἰς ἕν», σε συνδυασμό με τη φράση του Ιησού «καί ἄλλα πρόβατα ἔχω , ἅ οὐκ ἔστιν ἐκ τῆς αὐλῆς ταύτης» μαρτυρεί συνειδητή προσπάθεια του Ιωάννη να διευρύνη τον ορίζοντα του Χριστιανισμού ώστε να περιλάβη και τους εθνικούς.

Έπειτα υπάρχουν σαφείς αναφορές του Ευαγγελίου ειδικά στους Έλληνες. Στο στίχο 7, 35 οι Ιουδαίοι εμφανίζονται να προλέγουν ασυνείδητα ότι ο Χριστός θα κηρυχθή στους Έλληνες: «ποῦ οὗτος μέλλει πορεύεσθαι ὅτι ἡμεῖς οὐχ εὑρίσκομεν αὐτόν ; μή εἰς τήν διασποράν τῶν Ἑλλήνων μέλλει πορεύεσθαι καί διδάσκειν τούς Ἕλληνας ;». Και κάτι περισσότερο: ο Ιωάννης εμφανίζει τη δημόσια δράση του Ιησού στην ολοκλήρωσή της τη στιγμή ακριβώς που Έλληνες ζητούν να τον δουν (12, 20). Την επαφή με τους Έλληνες θεωρεί ο Ιησούς ως την «ώρα», δηλαδή τον προκαθορισμένο από το σχέδιο του Θεού «καιρό», που θα «δοξασθῇ ὁ υἱός τοῦ ἀνθρώπου» με την επάνοδό του στη δόξα του Θεού δια μέσου του σταυρού και της αναστάσεως. Η φράση αυτή του τετάρτου ευαγγελίου υπενθυμίζει όσα γράφουμε παραπάνω για τον Παύλο: η προσχώρηση των Ελλήνων στον Χριστιανισμό ήταν το πιο εντυπωσιακό ιστορικό γεγονός του αρχικού Χριστιανισμού στα μάτια των ιδίων των πρώτων αποστόλων.

Το ευαγγέλιο του Ιωάννου, γραμμένο σε μια εποχή που η Εκκλησία αποτελούνταν βασικά από Έλληνες, εκφράζει και αυτό τη συνείδηση, πως η ιστορική πορεία του Χριστιανισμού ήταν δεμένη πια με τον Ελληνισμό.

Εφόσον ο Ελληνισμός δεν ήταν άσχετος με την προοπτική του τετάρτου Ευαγγελίου, θα μπορούσε να πη κανείς ότι το Ευαγγέλιο αυτό συνδέεται και ουσιαστικά με την ελληνική σκέψη; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι εύκολη. Οι μορφές Ελληνισμού με τις οποίες η σύγχρονη έρευνα συνέδεσε το Ευαγγέλιο αυτό είναι κυρίως οι εξής: α) Η ελληνική φιλοσοφία γενικά και ειδικώτερα ο Πλατωνισμός, σε μια εκλαϊκευμένη μορφή του, και ο Στωϊκισμός . Αφορμή για τη συσχέτιση αυτή δίνουν οι αντιθέσεις που παρουσιάζονται στον Ιωάννη μεταξύ σαρκός και πνεύματος, φυσικού και ουρανίου άρτου, φυσικής και αιωνίου ζωής και γενικά μεταξύ ενός ουρανίου και ενός επιγείου κόσμου. Όλα αυτά μπορούν να θεωρηθούν ως στοιχεία ενός λαϊκού Πλατωνισμού, ενώ η γνωστή περί Λόγου ιδέα, που εμφανίζεται στον πρόλογο του Ευαγγελίου, υπενθυμίζει την έννοια του «λόγου»που ήταν ευρύτατα διαδεδομένη στον Στωϊκισμό . β) Ο Φίλων. Στο σημείο αυτό αφορμή δίνει πάλι η χρήση του «Λόγου» και στις δύο πηγές, καθώς και μερικές εικόνες, όπως η κλίμακα του Ιακώβ κ. ά. γ) Τα λεγόμενα Ερμητικά κείμενα που προέρχονται -κατά τα πρώτα στρώματα- από την Αίγυπτο τον 2 ο ή τον 3 ο αι. π. Χ., με κύριο θέμα τη λατρεία του Ερμή του Τρισμέγιστου, μυθικού σοφού της αρχαίας Αιγύπτου που θεοποιείται ως ο Θεός Teut (Ερμής). Στα συγγράμματα αυτά έχουμε συγκρητισμό πλατωνικών, στωϊκών και μεσανατολικών θρησκευτικών στοιχείων με βάση την ιδέα της σωτηρίας που προσφέρει η γνώση του Θεού, όπως αποκαλύπτεται στους εκλεκτούς (ένα είδος γνωστικού συγκρητισμού). Μια σύγκριση του κατά Ιωάννην Ευαγγελίου με τα συγγράμματα αυτά δείχνει ότι πολλοί όροι είναι κοινοί και στις δύο πηγές, όπως «φως», «ζωή», «λόγος» κλπ., αλλά και ότι πολλοί άλλοι, που είναι βασικοί για τα Ερμητικά κείμενα, απουσιάζουν εντελώς από τον Ιωάννη, όπως οι λέξεις «μυστήριον», «αθανασία», «δημιουργός» κλπ. Δεδομένου μάλιστα ότι η σημερινή μορφή των Ερμητικών κειμένων είναι μεταγενέστερη από το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο, η απόδειξη εξαρτήσεως του Ευαγγελίου από τα κείμενα αυτά είναι δυσχερής.
Παρόμοια δυσχέρεια εμφανίζει και μία άλλη θεωρία που συνδέει το Ευαγγέλιο με μια μορφή προχριστιανικού Γνωστικισμού, που την εκπροσωπούν κυρίως τα κείμενα των Μανδαίων -μιας βαπτιστικής αιρέσεως με ιουδαϊκές ρίζες, που υπάρχει ακόμη στη Μεσοποταμία σαν συνέχεια του βαπτίσματος του Βαπτιστού Ιωάννου, με σαφή γνωστικά χαρακτηριστικά. Οι πιο παλιές μορφές της μανδαϊκής θεολογίας που έχουμε ανάγονται και αυτές σε χρονική περίοδο μεταγενέστερη από τη συγγραφή του τετάρτου Ευαγγέλιου .

Σύνδεση του Ελληνισμού με το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο είναι νοητή μόνο στο βαθμό που ο Ελληνισμός επηρέασε τον Ιουδαϊσμό των ελληνιστικών χρόνων, για τον οποίο μιλήσαμε ήδη. Η σύγχρονη έρευνα τείνει να παραδεχθή ότι ο Ιωάννης έχει άμεση εξάρτηση από τον Ιουδαϊσμό της εποχής του. Ακριβώς στον Ιουδαϊσμό αυτό, που είχε, όπως είδαμε διαποτισθή σε μεγάλο βαθμό από τον Ελληνισμό, πρέπει να αναζητηθούν και τυχόν ελληνικές επιδράσεις στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο. Υπάρχει π. χ. η επίδραση του Ελληνισμού στη σοφιολογική γραμματεία και μάλιστα στη Σοφία Σολομώντος με την προσωποποίηση της σοφίας του Θεού και την προΰπαρξή της κοντά στο Θεό, που συνδέεται με πολλές από τις ιδέες του Ευαγγελίου-ακόμη και ο όρος «λόγος»εμφανίζεται στη Σοφία Σολομώντος , ως συνώνυμο παράλληλο προσωποποιημένης και προϋπάρχουσας «σοφίας». Η όλη επίδραση εξ άλλου του Ελληνισμού στους Εσσαίους και κατ' επέκταση στην κοινότητα του Κουμράν έχει μεγάλη σημασία, γιατί πολλές από τις βασικές ιδέες του τετάρτου Ευαγγελίου βρίσκονται στα κείμενα της Νεκράς Θάλασσας, όπως ο έντονος ηθικός και εσχατολογικός δυαλισμός , που δεν πρέπει όμως να ερμηνεύεται πρόχειρα με την έννοια ενός ελληνικής εμπνεύσεως δυαλισμού μεταξύ πνεύματος και ύλης. Με μια αναφορά σε τέτοιες ιουδαϊκές πηγές μπορούν να εξηγηθούν πολλά στοιχεία του κατά Ιωάννην Ευαγγελίου, που θεωρούνται δάνεια από τον Φίλωνα ή απευθείας από την ελληνική φιλοσοφία. Ειδικά για την έννοια του Λόγου ας σημειωθούν τα ακόλουθα.

Πρώτα, πρέπει να παρατηρηθή ότι ο όρος «Λόγος»εμφανίζεται μόνο στον πρόλογο για να εξαγνισθή εντελώς στο υπόλοιπο κείμενο του Ευαγγελίου. Οι ερευνητές πιστεύουν σήμερα ότι ο πρόλογος αυτός αντιπροσωπεύει κάποια παλαιότερα πηγή (μάλλον κάποιο λειτουργικό ύμνο), που ενσωματώνει εκεί ο Ιωάννης. Η καταγωγή της ανεξάρτητης, όπως φαίνεται, αυτής πηγής πρέπει να αναζητηθή μάλλον στον Ιουδαϊσμό παρά στον Ελληνισμό. Βέβαια, η Έφεσος, που θεωρείται από την παράδοση ως ο χώρος του τετάρτου Ευαγγελίου, ήταν και ο τόπος όπου ο Ηράκλειτος τον 6 ο π. Χ. αιώνα εισήγαγε την έννοια του λόγου στην ελληνική φιλοσοφία. Θα ήταν ίσως φυσικό να υποθέση κανείς ότι στο χώρο αυτό η ιδέα του λόγου είχε τόσο ευρεία απήχηση, ώστε να την δανεισθή ο Ιωάννης. Αλλά η όλη θεολογία του προλόγου είναι τέτοια, ώστε να αποκλείη την εκδοχή αυτή. Στην ελληνική φιλοσοφία, τόσο στον Ηράκλειτο όσο και στους στωϊκούς . Ο Λόγος ως η αρχή που συντηρεί και ενώνει τον κόσμο είναι ενδοκοσμικός , ενώ στο Ευαγγέλιο του Ιωάννου πρόκειται σαφώς για το πρόσωπο που έρχεται στον κόσμο απέξω. Εξ άλλου, όλα τα θέματα του προλόγου αυτού ανάγονται στην Παλαιά Διαθήκη («ἐν ἀρχῇ», «φῶς», «ζωή», «σκότος»), ή στη θεοφάνεια του Σινά ( «σκηνή», «δόξα», «χάρις» κλπ. ). Πρόκειται για μια αντίληψη περί «λόγου», που συνδέει τον όρο αυτό όχι τόσο με την κοσμολογία και την αφηρημένη φιλοσοφική σκέψη, όσο με την ιστορία της σωτηρίας και το εβραϊκό δόγμα της δημιουργίας εκ του μηδενός. Γενικά άλλωστε ο Ιωάννης εμφανίζει ολόκληρο το Ευαγγέλιό του μέσα στα πλαίσια της ιστορίας του Ισραήλ και της Ιουδαϊκής Αποκαλυπτικής, ενώ οι θεμελιώδεις έννοιες, όπως εκείνες της αλήθειας, του χρόνου, της ηθικής δυαρχίας κλπ., κατανοούνται πλήρως αν συνδεθούν με την Παλιά Διαθήκη. Μια τέτοια προσέγγιση του Ιωάννου ευνοεί και την κατανόηση άλλων έργων που αποδίδονται σ' αυτόν, όπως η Α΄ επιστολή Ιωάννου και μάλιστα η Αποκάλυψη που θα μπορούσε να χαραχτηρισθή ως το ιουδαϊκώτερο από τα κείμενα της Καινής διαθήκης.

Παράλληλα όμως με την άμεση εξάρτηση του Ευαγγελίου από την Παλαιά Διαθήκη θα πρέπει να μην λησμονήται η διείσδυση του Ελληνισμού στον Ιουδαϊσμό όχι μόνο της Διασποράς, αλλά και αυτής της Παλαιστίνης. Σ' αυτήν την άμεση επίδραση πρέπει να στρέφεται η προσοχή μας για την αναζήτηση σχέσεων μεταξύ Ελληνισμού και Ιουδαϊσμού. Δεν είναι καθόλου απίθανο να έχουμε στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο -που, όπως είδαμε παραπάνω, δίνει ιδιαίτερη θέση στους Έλληνες- κάποια προσπάθεια εμφανίσεως του Χριστιανισμού με τρόπο που να τον κάνη προσιτό στον ελληνικό κόσμο. Υπάρχει μάλιστα η θεωρία ότι η σημερινή μορφή του Ευαγγελίου αποτελεί μετάφραση αραμαϊκού πρωτοτύπου, που έγινε ίσως στην Έφεσο από τον κύκλο του Ιωάννου. Στην περίπτωση αυτή μια προσαρμογή του Ευαγγελίου στο πνευματικό περιβάλλον του Ελληνισμού θα ήταν απόλυτα φυσική. Όπως παρατηρήσαμε ήδη στον Απόστολο Παύλο, μια τέτοια προσπάθεια περνούσε από το χωνευτήρι της χριστιανικής συνειδήσεως, που την οδηγούσε σε μια θεμελιώδη αλλοίωση τόσο της εβραϊκής, όσο και της ελληνικής σημασίας των όρων. Στη περίπτωση του Ιωάννου αρκεί να καταφύγη κανείς στη βασική θεωρία περί Λόγου που βρίσκουμε στον πρόλογο του Ευαγγελίου του. Η ιδέα ότι ο «Λόγος σάρξ ἐγένετο» είναι τόσο νέα, ώστε να αλλοιώνη αναπόφευκτα όχι μόνο την ελληνική αλλά και την ιουδαϊκή περί λόγου αντίληψη. Ειδικά για την ελληνική σκέψη ισχύει αυτό που έγραφε ο Αυγουστίνος στις Εξομολογήσεις του (7, 9), ότι δηλ. ενώ είχε βρει τα αντίστοιχα των πιο πολλών χριστιανικών δογμάτων στους εθνικούς φιλοσόφους, ένα πράγμα δεν μπόρεσε να βρη σ' αυτούς, ότι «ὁ Λόγος σάρξ ἐγένετο».

Ας γεμίσουμε τις εκκλησιές μας...



Από τα αγαπημένα μου τροπάρια της Μεγάλης Εβδομάδας!
Ας γεμίσουμε φίλοι μου τις εκκλησιές μας κι αυτή τη Μεγαλοβδομάδα να ακούσουμε αυτές τις υπέροχες ψαλμωδίες!
Ας προσευχηθούμε όλοι μαζί μπας και μας λυπηθεί ο Πανάγαθος!
Γιατί και τα δικά μας κρίματα είναι πολλά και βαριά (όσα βάσανα κι αν μας έχουν βάλει να τραβήξουμε οι εξ Εσπερίας δυνάστες και τα ντόπια τσιράκια τους)!
Χρόνια πολλά σε όλους και Καλό Πάσχα!

Χρήστος Αλεξόπουλος

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Καμία σχέση με τα διαπλεκόμενα κοράκια, τους πολιτικούς, ο Μητροπολίτης Λαυρεωτικής που χάρισε τον μισθό του στην κακοποιημένη πατρίδα!

http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=5577


Ο άνθρωπος -Μητροπολίτης Λαυρεωτικής Νικόλαος Χατζηνικολάου που συμφώνησε με τον Χρήστο Παπουτσή, την έστω και προσωρινή ειρήνευση στη Κερατέα, είχε δηλώσει πρόσφατα ότι παραχωρεί το μισθό του για να βοηθήσι τη πατρίδα σ αυτή τη δύσκολη συγκυρία.

Ποιος είναι ο ξεχωριστός αυτός άνθρωπος;


Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος Χατζηνικολάου γεννήθηκε το 1954 στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιοτης Θεσσαλονίκης και συνέχισε τις σπουδές του στον τομέα της Αστροφυσικής στο Πανεπιστήμιο του Ηarvard. Στη συνέχεια ασχολήθηκε με τη μελέτη της Μηχανικής των Ρευστών και της Μαθηματικής Φυσιολογίας στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ), όπου έλαβε μεταπτυχιακούς τίτλους και διδακτορικό.

ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ σπουδές του στο κοινό πρόγραμμα αυτών των δύο πανεπιστημίων επικεντρώθηκαν στον τομέα της Βιοϊατρικής Τεχνολογίας. Αντικείμενό τους ήταν η αιμοδυναμική μελέτη του κυκλοφορικού συστήματος (καρδιάς και αγγείων) με χρήση Μηχανικής των Ρευστών και Eφαρμοσμένων Μαθηματικών. Συγκεκριμένα,
ασχολήθηκε με την επινόηση, το σχεδιασμό και τη μελέτη μιας μη αιματηρής μεθόδου διαγνώσεως βαλβιδικών παθήσεων με τη μέθοδο της ακουστικής ανάλυσης !

Εργάστηκε ως ερευνητής και επιστημονικός συνεργάτης στο αγγειολογικό εργαστήριο του Νew Εngland Deaconess Ηospital στην Αμερική. Παράλληλα εργάστηκε ως επιστήμων στη ΝΑSΑ.

Δίδαξε σε σεμινάρια του Χάρβαρντ και στις Ιατρικές Σχολές των Πανεπιστημίων Αθηνών και Κρήτης.

Η επιστημονική και ερευνητική ενασχόλησή του με τον φυσικό κόσμο και τον άνθρωπο και η προσωπική του αναζήτηση οδήγησαν αυτό τον κορυφαίο επιστήμονα στην Ορθοδοξία. Σπούδασε Θεολογία στη Βοστώνη και ανακηρύχθηκε διδάκτωρ της Θεολογικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Υπήρξε διευθυντής του Κέντρου Βιοϊατρικής Ηθικής και Δεοντολογίας και πρόεδρος της Συνοδικής Επιτροπής Βιοηθικής της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Το 1989, γίνεται πρώτα μοναχός, έπειτα διάκονος και στη συνέχεια πρεσβύτερος. Από το 1990 μέχρι το 2004 διακονούσε ως εφημέριος το αγιορείτικο μετόχι της Αναλήψεως (Μονής Σίμωνος Πέτρας) στον Βύρωνα.

Το 2004 εκλέγεται Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, ενώ πριν από δύο χρόνια αναγορεύεται επίτιμος διδάκτωρ του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

O λαμπρός επιστήμων απαρνήθηκε τιμές, δόξες και πλούτη και στράφηκε στην Εκκλησία. Ο μισθός του είναι μικρότερος από 2.000 ευρώ. Αυτό τον μισθό δωρίζει στο κράτος, για να συμβάλει όπως μπορεί στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης. Και όπως λέει: «Αυτό είναι μια συμβολική κίνηση συμπαράστασης στον αγώνα που γίνεται για την αντιμετώπιση των οικονομικών δυσχερειών της πατρίδας μας».

ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΤΟΝ ΑΪ ΓΙΩΡΓΗ ΤΟΝ ΚΟΥΔΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΙΓΚΗΠΟ!!!

http://anti-ntp.blogspot.com/2011/04/blog-post_4790.html

Χιλιάδες τα χαρτάκια με τις ευχές που οι  πιστοί του Αϊ-Γιώργη ρίχνουν μπροστά από  την εικόνα του  «Και να χιόνιζε, εγώ πάλι θα ερχόμουν στον Αϊ-Γιώργη σήμερα», μου λέει η Σεμά. Είναι μουσουλμάνα, πιστεύει στον Αλλάχ αλλά και στα θαύματα του ΑϊΓιώργη του Κουδουνά! Πέρσι του ζήτησε σπίτι και της το έδωσε! Κάθε χρόνο στις 23 Απριλίου χιλιάδες Τούρκοι συνωστίζονται στην Πρίγκηπο και κάνουν την ευχή τους στον Άγιο.
Η Σεμά μοίραζε ζάχαρη στην έξοδο της εκκλησίας. «Ήρθα εδώ για να τον ευχαριστήσω», μου λέει.

Πρώτη φορά άκουσε για τον θαυματουργό άγιο στην τουρκική τηλεόραση πέρσι. Είδε τις ουρές των Τούρκων που περίμεναν έξω από την.... εκκλησία με τις ώρες για να ανάψουν ένα κερί και να κάνουν την ευχή τους. Ήταν 23 Απριλίου, αλλά αποφάσισε να πάει έστω και την άλλη μέρα. «Είναι θέμα πίστης. Ο άγιος με άκουσε και πραγματοποίησε την ευχή μου», μου λέει η Σεμά. Θα πάει και του χρόνου για να κάνει μια άλλη ευχή. Και μέχρι τότε θα διαβάσει στα τουρκικά την Καινή Διαθήκη που της έδωσαν κάποιοι προτεστάντες έξω από το μοναστήρι.

«Θέλω να μάθω για τη θρησκεία του άλλου», μου λέει η Σεμά.

Σιωπή...
Στην πλειονότητά του το μουσουλμανικό ποίμνιο του ΑϊΓιώργη του Κουδουνά αποτελείται από γυναίκες με βαθιά πίστη.

Ακόμη και μαντιλοφορούσες ξεχώριζες στην εκκλησία να προσεύχονται με τις παλάμες ανοιχτές προς τον ουρανό, όπως ακριβώς οι μουσουλμάνοι. Ανηφορίζοντας για το μοναστήρι έβλεπα γυναίκες να ανεβαίνουν ξετυλίγοντας κλωστή μέχρι την είσοδο της εκκλησίας. «Τι σημαίνει η κλωστή;», ρώτησα μία από αυτές. Με κοίταξε στα μάτια και γύρισε αμέσως το πρόσωπό της αλλού. Ύστερα πλησίασα μια άλλη που κρατούσε λάδι. «Θα το πάτε στον άγιο;», τη ρώτησα. Σάστισα όταν είδα ότι και εκείνη έκανε το ίδιο. Με κοίταξε και γύρισε το πρόσωπό της αλλού. Μια κυρία που κατέβαινε από το μοναστήρι μου εξήγησε. «Ούτε κι εσείς δεν πρέπει να μιλάτε όσο ανεβαίνετε. Μπορείτε να μιλήσετε μόνο στην επιστροφή. Όταν πια θα έχετε αφήσει την ευχή πίσω». Κοίταξα γύρω μου. Όλοι ανέβαιναν βουβοί προς τον Αϊ-Γιώργη!

«Να την καλοπαντρέψει»!
«Η Μενε ξέ Χάνιμ μαζί με τις τρεις κόρες της ευχήθηκαν υγεία και ευτυχία. Η κόρη της, η Γκιουλ, μου εκμυστηρεύτηκε όμως ότι ζήτησε από τον άγιο να την καλοπαντρέψει! «Ινσαλλάχ να πραγματοποιηθεί η ευχή μου», μου είπε.

Τους εξήγησα πως μου φαινόταν περίεργο που τόσοι μουσουλμάνοι έτρεχαν σε μια ορθόδοξη εκκλησία. «Ο Θεός είναι ένας, και για τους μουσουλμάνους, και για τους χριστιανούς. Αν κάνεις την προσευχή σου, δεν έχει σημασία αν θα την κάνεις στην εκκλησία ή στο τζαμί», μου απάντησε η Μενεξέ. Ύστερα είδα μια ομάδα Αμερικανών από το Λας Βέγκας να κατεβαίνουν κρατώντας στα χέρια τους τεράστιες άδειες κούτες.

«Τι κουβαλάτε στις κούτες;». «Σκουπίδια», μου απάντησε μία από τις κοπέλες. Τελικά, μου αποκάλυψαν ότι βρίσκονταν σε ειδική αποστολή! Και τις κούτες τις είχαν ανεβάσει γεμάτες με Καινές Διαθήκες! Λίγο πιο πέρα, μια Αμερικανίδα τραγουδούσε σε ρυθμούς ροκ στα τουρκικά «Ιsa seni seviyor» (Ο Χριστός σε αγαπά)!

Διαδόθηκε από στόμα σε στόμα ότι ένα παιδάκι μίλησε

Έπειτα από 20 λεπτά περπάτημα ανεβήκαμε στην εκκλησία μαζί με τη φίλη μου τη Στέλλα που ήρθε από την Αθήνα για τις διακοπές του Πάσχα. Ξεθεωθήκαμε μέχρι να ανέβουμε. Οι εικόνες όμως ήταν απίστευτες. Η Στέλλα δεν μπορούσε να πιστέψει αυτά που έβλεπε. «Μα είναι τρελοί», άρχισε να μου λέει καθώς έβλεπε τους μουσουλμάνους Τούρκους μέσα στην εκκλησία να μιμούνται ο ένας τις κινήσεις του άλλου. Κάποιος πήγαινε και χάιδευε την εικόνα του ΑϊΓιώργη κι αμέσως τον ακολουθούσαν άλλοι είκοσι! Έγραφαν τις ευχές τους σε ένα χαρτί και τις πέταγαν στο κουτί που έγραφε «Dilek kutusu» (Κουτί Ευχών). «Τι τα κάνετε όλα αυτά τα χαρτάκια;», ρώτησα έναν από τους μοναχούς στο μοναστήρι. Μου εξήγησε ότι επειδή είναι τόσες χιλιάδες διαβάζουν μόνο μια γενική ευχή και μετά τα καίνε.

Ο μοναχός μού είπε ακόμη ότι το φαινόμενο της μαζικής προσέλευσης μουσουλμάνων κατά την ημέρα της ονομαστικής εορτής του Αγίου άρχισε πριν από είκοσι χρόνια. Τότε είχαν γίνει μερικά θαύματα και οι Τούρκοι άρχισαν να τρέχουν στο μοναστήρι. Διαδόθηκε από στόμα σε στόμα ότι ένα παιδάκι μίλησε. Ένα άλλο περπάτησε. Από τότε η προσέλευση των πιστών μουσουλμάνων κάθε χρόνο αυξάνεται! «Φέτος ο κόσμος δεν ήταν και τόσος πολύς επειδή ο καιρός δεν ήταν καλός», μου λέει ο μοναχός, αν και από το πρωί πέρασαν για να αφήσουν την ευχή τους αρκετές χιλιάδες!
εφ.ΤΑΝΕΑ

ΤΕΤ Α ΤΕΤ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ-ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΣΤΟ "MILOS"!!!

http://fimotro.blogspot.com/2011/04/milos_19.html
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Πριν από λίγο σηκώθηκαν από το τραπέζι. Άνθρωπος του Fimotro εντόπισε σήμερα το μεσημέρι τον Γιάννη Βαρδινογιάννη να γευματίζει με τον Δημήτρη Μελισσανίδη. Το γεύμα πραγματοποιήθηκε στο...
"Μilos" του ξενοδοχείου Χίλτον. Συζητούσαν για το ποδόσφαιρο, για τα καράβια ή για τα πετρέλαια; Ιδού το ερώτημα...

"Βάφτισαν" τούρκικο το Καστελόριζο!

http://tsiliadoros.blogspot.com/2011/04/blog-post_6857.html
Ακόμη ένα λάθος, μία παράλειψη της ελληνικής κυβέρνησης έρχεται να προκαλέσει το γνωστό μειδίαμα και τα συνηθισμένα ερωτηματικά στον Έλληνα πολίτη. Κι αυτό γιατί δεν εκπλήσσει, δεν σοκάρει, μία τέτοια γκάφα απλώς είναι μέσα στο πρόγραμμα του γνωστού ελληνικού ωχαδερφισμού. Κοιτώντας με όχι και μεγάλη προσοχή κανείς τοn πολιτιστικό χάρτη...
του υπουργείου Πολιτισμού είναι ολοφάνερο ότι μερικοί ενδεχομένως να χρειάζονται μαθήματα γεωγραφίας αφού κατά λάθος... ξέχασαν ότι το Καστελόριζο ανήκει στην Ελλάδα.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Ο γεωγραφικός χώρος της Ελλάδας είναι με χρώμα λευκό ενώ εκείνος της Τουρκίας είναι στους τόνους του μπεζ. Το ίδιο και το νησάκι Μεγίστη, ήτοι Καστελόριζο.

Και το ερώτημα είναι ένα: Δεν το είδε κανείς πριν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική σελίδα του υπουργείου Πολιτισμού; Ούτε ο κ. Παύλος Γερουλάνος;

Το λάθος έρχεται να προστεθεί στα κακώς κείμενα του Αιγαίου ως θέμα που έχει μονοπωλήσει δεκαετίες διαπραγματεύσεων των δύο χωρών. Με την Τουρκία να πιέζει ασκώντας διάλογο αμφισβητήσεων των θαλάσσιων συνόρων και την Ελλάδα να εμμένει με τους όρους της υφαλοκρηπίδας ενώ ήδη από το 1982 η σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας ευνοεί τη χώρα μας προβλέποντας τη δημιουργία θαλάσσιας ζώνης ΑΟΖ. Γεγονός το οποίο προσφέρει το δικαίωμα στο ελληνικό κράτος να εκμεταλλεύεται μία θαλάσσια ζώνη πλάτους μέχρι και 200 μιλίων. Έτσι τα νησιά με οικονομική δραστηριότητα, όπως και οι ηπειρωτικές περιοχές, να έχουν δικαίωμα ΑΟΖ.

Τη σύμβαση δεν υπέγραψε η Τουρκία αφού δεν έχει νησιά μπροστά της που να της ανήκουν και εκ των πραγμάτων διαθέτει περιορισμένη ΑΟΖ.

Το Καστελόριζο σύμφωνα και με τη σύμβαση εξασφαλίζει την επαφή της ελληνικής με την κυπριακή ΑΟΖ, οι οποίες παρεμβάλλονται μεταξύ τουρκικής και αιγυπτιακής περιορίζοντας σημαντικά την τουρκική ΑΟΖ στην Ανατολική Μεσόγειο.
Στις αρχές Μαρτίου ο Τούρκος ΥΠΕΞ, Αχμέτ Νταβούτογλου, σε κοινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησε με τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Δρούτσα στην Αθήνα έθεσε το ζήτημα εκ νέου επαναλαμβάνοντας ότι το Καστελόριζο βρίσκεται στη Μεσόγειο διευκρινίζοντας ωστόσο ότι το νησί είναι ελληνικό.


Πηγή: Newpost.gr

ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ:ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ ΤΗΣ ΚΑΣΣΙΑΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ

http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/04/blog-post_3689.html

Ακούστε το,σε μία πραγματικά μοναδική εκτέλεση από μοναχούς της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου:



Επειδή γύρω από την Κασσιανή και την πόρνη στην οποία αναφέρεται υπάρχει πολύς κόσμος-ανάμεσα τους και πιστοί Χριστιανοί-που δεν γνωρίζουν τα πραγματικά γεγονότα,είναι χρήσιμο το ακόλουθο κείμενο:

Τη βραδιά της Μεγ. Τρίτης, τρεις είναι οι σχετικές διαστρεβλώσεις.
Η μία: Το πρόσωπο της Κασσιανής. Είναι γνωστό, πως το βράδυ της Μεγ. Τρίτης ψάλλεται το τροπάριο της Κασσιανής. Είναι το περίφημο δοξαστικό των Αποστίχων «Κύριε, η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα γυνή την σην αισθομένη θεότητα, μυροφόρου αναλαβούσα τάξιν, οδυρομένη, μύρα σοι προ του ενταφιασμού κομίζει…»( Κύριε, η γυναίκα που έπεσε σε πολλές αμαρτίες, επειδή κατάλαβε ότι είσαι Θεός, αναλαμβάνει έργο μυροφόρας και με θρήνους σου φέρνει μύρα για να σε αλείψει πριν ακόμα ενταφιασθείς..). Πρόκειται για ποιητικό αριστούργημα.

Επιπόλαιοι και ανιστόρητοι άνθρωποι λένε και γράφουν, πως η Κασσιανή ήταν αμαρτωλή και διεφθαρμένη γυναίκα, και μιλώντας η Κασσιανή για την πόρνη γυναίκα του Ευαγγελίου βρίσκει ευκαιρία να μιλήσει για τον εαυτό της. Λάθος. Η Κασσιανή ή Κασσία ή Εικασία είναι μία οσία μοναχή του Βυζαντίου, προικισμένη με καταπληκτικό ποιητικό ταλέντο. Αντί για τη βασιλική αλουργίδα προτίμησε το ταπεινό σχήμα της μοναχής και έγραψε πολλούς ύμνους. Και ο ωραιότερος ύμνος της είναι ο αποψινός, γνωστός σαν «τροπάριο της Κασσιανής».

Ποιά λοιπόν είναι η πόρνη γυναίκα, για την οποία μιλάνε όλα τα τροπάρια της Μεγ. Τρίτης (βράδυ); Εδώ είναι η δεύτερη, μεγαλύτερη, διαστρέβλωση. Φυσικά, απαντούν οι διαστρεβλωτές, η πόρνη ήταν η Μαρία η Μαγδαληνή !… Και το πιπιλίζουν αυτό και καλοπροαίρετοι άνθρωποι, και άνθρωποι της Εκκλησίας. Έχουν ταυτίσει τη Μαγδαληνή με την πόρνη!

Είναι και τούτο αποτέλεσμα της άγνοιας της Αγίας Γραφής. Άγνοια Γραφής = άγνοια Χριστού. Άγνοια Γραφής =άγνοια της αλήθειας. Άγνοια Γραφής = θρίαμβος της πλάνης.

Και είναι από τις μεγάλες πλάνες αυτό, να ταυτίζουν τη Μαγδαληνή με την πόρνη. Μια πλάνη, που στο μυαλό των έκφυλων και βλάσφημων παίρνει διαστάσεις ασεβείς και βλάσφημες.

Μια για πάντα ας ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Η Μαρία η Μαγδαληνή δεν υπήρξε διεφθαρμένη και πόρνη ποτέ. Ήταν μια ύπαρξη, που έπασχε, και την θεράπευσε ο Χριστός. Ο ευαγγελιστής Λουκάς λέγει χαρακτηριστικά για τη Μαρία τη Μαγδα­ληνή: Ακολουθούσαν τον Ιησού οι δώδεκα μαθηταί και γυναίκες, μεταξύ των οποίων «η Μαρία, που ονομαζόταν Μαγδαληνή, απ’ την οποία είχε βγάλει εφτά δαιμόνια» (Λουκ. 8, 2). Ήταν δαιμονισμένη. Ο Χριστός της έβγαλε τα δαιμόνια, όπως έβγαλε και τα δαιμόνια τόσων άλλων ανθρώπων. Φαίνεται, πως τα επτά δαιμόνια, που βγήκαν από τη Μαγδαληνή, πήραν μαζί τους κι άλλα δαιμόνια και μπήκαν στις διάνοιες των διεστραμμένων ανθρώπων, που λένε πως η Μαγδαληνή ήταν η πόρνη και που προχω­ρούν και πετάνε λάσπη κατά του άσπιλου και αναμάρτητου Ιησού. Η λασπολογία στη χειρότερη μορφή. Η Μαγδαληνή, μετά τη θεραπεία της, ήταν μια από τις ευγενείς εκείνες και άγιες Μυροφόρες γυναίκες.

Και τότε ποιά είναι η πόρνη, που άλειψε με μύρο τα πόδια του Χριστού, η πόρνη, για την οποία μιλάνε τα τροπάρια της Μεγ. Τρίτης (βράδυ); Άγνωστη, ανώνυμη. Ακούσατε σε κανένα τροπάριο το όνομα της πόρνης; Όχι, πουθενά. Αλλά κι ο ευαγγελιστής Λουκάς, που περιγράφει τη σχετική σκηνή, δεν αναφέρει το όνομα της πόρνης, λέει ότι· «Στη πόλη, ήταν κάποια αμαρτωλή γυναίκα» (Λουκ, 7, 37).

Δεν αναφέρει το όνομα της πόρνης, σαν να μη θέλει να διαπομπεύσει την αξιολύπητη εκείνη γυναίκα, δακτυλοδεικτούμενη στη μικρή κοινωνία της πόλεως της. Αλλ’ ο ιερός συγγραφεύς δεν την διασύρει. Αποφεύγει ν’ αποκάλυψει το όνομα της.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι oι Απόστολοι, ενώ δεν έκρυβαν τις δικές τους ατέλειες και πτώσεις, όταν μιλάνε για μεγάλους αμαρτωλούς που μετανοούν, δεν αναφέρουν το όνομά τους. Δεν θέλουν να τους διαπομπεύσουν. Έτσι ούτε το όνομα της πόρνης που άλειψε τα πόδια του Κυρίου γνωρίζουμε, ούτε το όνομα της μοιχαλίδας που θέλησαν οι φαρισαίοι να την λιθοβολήσουν γνωρίζουμε, ούτε το όνομα του αιμομίκτη στην πρώτη Εκκλησία της Κορίνθου γνωρίζουμε.

Ανώνυμη η πόρνη. Δεν την ονοματίζουν ο ευαγγελιστής και οι υμνογράφοι. Την βάφτισαν όμως οι παραμυθάδες, και την βγάλανε Μαγδαληνή !

(Αρχιμ. Δανιήλ Αεράκη, Στη μεγάλη Εβδομάδα).

ΠΗΓΗ.

Βροχή από πεφταστέρια το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής!

http://24gr.blogspot.com/2011/04/blog-post_185.html

Μια νέα βροχή από «πεφταστέρια», τις Λυρίδες, θα έχουν την ευκαιρία να παρατηρήσουν οι ξενύχτηδες στο βόρειο ημισφαίριο -και στην Ελλάδα, τις επόμενες μέρες, με αποκορύφωμα τη νύχτα της Μεγάλης Παρασκευής (έως και τα χαράματα του Μεγάλου Σαββάτου), στο μέτρο που οι καιρικές συνθήκες διευκολύνουν την παρατήρηση του ουρανού.


Αυτή η βροχή διαττόντων...


η ένταση της οποίας είναι μάλλον απρόβλεπτη, καθώς ποικίλει από χρόνο σε χρόνο, αν και γενικά δεν θεωρείται από τις πιο εντυπωσιακές του έτους, οφείλεται στη «διασταύρωση» της τροχιάς της Γης με τα απομεινάρια σωματιδίων σκόνης του κομήτη Θάτσερ (C/1861 G1).



Η βροχή φαίνεται να προέρχεται από τον αστερισμό της Λύρας, από όπου έχει πάρει και το όνομά της, και κυρίως από τον αστέρα Βέγα (Άλφα Λύρας), ο οποίος είναι το πιο λαμπρό άστρο της Λύρας και το δεύτερο φωτεινότερο άστρο του νυχτερινού ουρανού του βορείου ημισφαιρίου.


Οι Λυρίδες παρατηρούνται συνήθως από τις 16 έως τις 25 Απριλίου και ο ωριαίος ρυθμός πτώσης τους δεν ξεπερνά τις 15 έως 20 την ώρα κατά το αποκορύφωμα του φαινομένου στις 21-23 Απριλίου. Πέρα από αυτές τις τρεις νύχτες, οι Λυρίδες δεν παράγουν περισσότερα από ένα έως δύο μετέωρα την ώρα στο νυχτερινό ουρανό.


Κατά την κορύφωση, οι παρατηρητές έχουν την καλύτερη ευκαιρία παρατήρησης αργά τη νύχτα, λίγο πριν το πρώτο φως της αυγής. Επειδή πάντως η σελήνη, φέτος, θα είναι γεμάτη κατά τα τρία τέταρτα, το φως της θα «σκεπάζει» σε ένα βαθμό τα «πεφταστέρια», ανάλογα και με τις κατά τόπους καιρικές συνθήκες.


Σποραδικά, οι Λυρίδες δημιουργούν «μπάλες φωτιάς», δηλαδή μετέωρα πιο φωτεινά και από τον πλανήτη Αφροδίτη. Η παρατήρηση των μετεώρων γίνεται καλύτερα με γυμνά μάτια, παρά με κιάλια ή με ερασιτεχνικά τηλεσκόπια, γιατί τα τελευταία περιορίζουν το οπτικό πεδίο στον ουρανό.


Οι Λυρίδες καταγράφηκαν για πρώτη φορά το 687 πΧ από τους Κινέζους και αποτελούνται από μικροσκοπικά σωματίδια, με βάρος περίπου ενός γραμμαρίου. Αποτελούν τμήμα της ουράς ενός κομήτη, που πέρασε κοντά από τη γη το 1861 και τον ανακάλυψε ο αμερικανός Α. Θάτσερ. Ο κομήτης εκτιμάται ότι θα ξαναπεράσει κοντά από τον πλανήτη μας το 2276, καθώς η τροχιά του γύρω από τον Ήλιο διαρκεί περίπου 415 χρόνια.


Τα απομεινάρια από την ουρά του έχουν παραμείνει στο διάστημα μετά το τελευταίο πέρασμά του, τον 19ο αιώνα, και συνεχίζουν κάθε χρόνο να προκαλούν τη «βροχή» των Λυρίδων. Κατά καιρούς, αλλά όχι συχνά, δημιουργούνται θεαματικά αποτελέσματα, όπως το 1803 (με 500 μετέωρα την ώρα) και, πιο πρόσφατα, το 1982 (μέχρι 100 μετέωρα ανά ώρα).


Ορισμένοι αστρονόμοι εκτιμούν ότι η επόμενη θεαματική βροχή Λυρίδων θα λάβει χώρα το 2040-41.

Μ. Τετάρτη και Μ. Πέμπτη το ντοκιμαντέρ της ΕΤ3 για τη ζωή και το έργο του γέροντα Παϊσίου

http://eleytheroi-ellines.blogspot.com/2011/04/blog-post_4303.html


Θα μεταδοθεί Μ. Τετάρτη και Μ. Πέμπτη και σε επανάληψη το Μ. Σάββατο στις 10:00 το πρωί αλλά και στις 11/5/2011.

Είναι μια πολύ καλή και σοβαρή δουλειά όπως αρμόζει άλλωστε σε ένα τεράστιο αλλά ταπεινό Μοναχό και υπηρέτη του Θεού όπως ήταν ο γέροντας Παΐσιος.

Μην το χάσετε για κανένα λόγο γιατί πραγματικά αξίζει

Θα μιλήσουν άνθρωποι που είχαν την τύχη να τον ζήσουν και να μιλήσουν μαζί του αλλά το σημαντικότερο θα μιλήσει για πρώτη φορά στην Ελληνική τηλεόραση και ο αδελφός του 94 ετών σήμερα

Περιμένουμε με μεγάλη αγωνία το ντοκιμαντέρ της ΕΤ3 και πιστεύουμε ότι θα μας αποζημιώσει με τη δουλειά που έχουν κάνει όλοι στο εν λόγω κανάλι

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου