Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Η σκηνοθετημένη επίθεση στο Παρίσι! Tο ΒΙΝΤΕΟ που λογοκρίθηκε από το ΥouTube! ΔΕΙΤΕ το πριν το κατεβάσουν εντελώς!

http://www.makeleio.gr/?p=255381

makeleio-gallia

“Όχι μονο λοιπόν η επίθεση στην Γαλλία ήταν οργανωμένη από τα γνωστά Δυτικά Σκουπίδια της Παγκόσμιας Δικτατορίαςαλλά δε πρόκειται καν για Ισλαμιστές Τζιχαντιστές…
Δες πως εκκένωσαν τους δρόμους πριν την επίθεση καθώς και την συνεργασία της Ομάδας Γάλλων Αστυνομικών με τους Εκτελεστές Δυτικούς Πράκτορες…
Όλες οι αποδείξεις από κάμερα που αγνοούσαν πως τους καταγράφει..
Το βίντεο αυτό σβηστηκε λογοκριτικά απο το youtube και δεν θα ειναι προφανώς και για πολύ καιρο ούτε σε αυτήν την δαδικτυακή σελίδα..
Βολική λοιπόν η κατασκευη της “Ισλαμικής Τρομοκρατίας” για την σταδιακή Φασιστική επιβολή της Φασιστκής Δικτατορίας τους (στην Ουκρανία ήδη ξεκίνησε)… Συνομωσιολογία λοιπόν ή Παγκόσμια Συνομωσία ;;;
Αυτό δεν έχει μείνει πλέον ως αναπάντητο ερώτημα, για όσους φέρουν γνώση πολιτικής γεωστρατηγικής ή της ελάχιστης λογικής κριτικής ικανότητας…
Μην αποκλείεις να γίνει νέα επίθεση από δήθεν δεξιούς εξτρεμιστές για να πατάξουν δήθεν τον θρησκευτικό και πολιτικό φασισμό και γενικά το “φασισμό” σε όλα τα επίπεδα.”
Γεώργιος Εχετλάιος.

Καταγγελία Βόμβα από Γκιουλέκα… Πώς Μηλιός και Τσακαλώτος σαμποτάριζαν το βέτο Καραμανλή στο ΝΑΤΟ για τα Σκόπια

http://attikanea.blogspot.gr/2015/01/blog-post_292.html
Επικίνδυνο χαρακτηρίζει το αδιευκρίνιστο μέχρι τώρα οικονομικό πρόγραμμα που παρουσιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ ενόψει της εκλογικής αναμέτρησης της 25ης Ιανουαρίου, ο Κώστας Γκιουλέκας.

Αποκαλύπτει παράλληλα ντοκουμέντα για την ανθελληνική όπως τη χαρακτηρίζει, στάση πρωτοκλασάτων στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ λίγες ημέρες πριν ο τότε πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής, ασκήσει βέτο για την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ.

Ο πρώην Υφυπουργός Παιδείας και υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία στην Α” Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, σε αποκλειστικές δηλώσεις στο crashonline.gr αρχικά καυτηρίασε το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας

«Εμείς έχουμε μιλήσει πολύ συγκεκριμένα για τα βήματα τα οποία θα κάνουμε την επομένη των εκλογών και αυτό είναι για εμάς το σημαντικό ότι δεν ερχόμαστε να υποσχεθούμε τα πάντα. Αντίθετα, όσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές αρχίζει να μπαίνει πολύ νερό στο κρασί του ΣΥΡΙΖΑ. Χωρίς συγκεκριμένες θέσεις, χωρίς συγκεκριμένες προτάσεις.

Κάθε φορά ακούμε και διαφορετικές προτάσεις και απόψεις για την οικονομία από τους υποψήφιους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Θεωρώ ότι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ανύπαρκτο.

Αυτό που πιστεύω ότι γίνεται στο κόμμα του κ. Τσίπρα είναι ότι, κάθε φορά τα στελέχη του ρίχνουν στο τραπέζι δεκαπέντε προτάσεις και στην συνέχεια προσπαθούν να ψαρέψουν κάτι καλό με σύστημα α λα καρτ.
Ωστόσο το ψάρεμα γίνεται σε πολύ θολό τοπίο.

Με όλα αυτά που συμβαίνουν χαρακτηρίζω δίκαια ως επικίνδυνο το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ»

Ο κ. Γκιουλέκας υπογράμμισε ότι πολλά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ «αναδιπλώνονται από τις αρχικές τους θέσεις» και σήμερα «υπάρχουν φωνές από το εσωτερικό του κόμματος, όπως αυτές του κ. Τσακαλώτου για το φορολογικό και προηγουμένως του κ.Λαπαβίτσα, που υποστήριξε ότι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ δεν βγαίνει και το μόνο που θα καταφέρει είναι να οδηγήσει σε έκρηξη και σύγκρουση με την Ε.Ε.».

Και συνέχισε: «Το ανύπαρκτο και επικίνδυνο οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι σίγουρο ότι φέρνει ακόμα μεγαλύτερη συσπείρωση στη Ν. Δ. από την πλευρά των ψηφοφόρων. Οι πολίτες και βλέπουν και ακούνε και καταλαβαίνουν. Το θεωρώ ότι όσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές η συσπείρωση θα είναι ακόμα μεγαλύτερη. Θα φθάσει σε υψηλότερα ποσοστά».

«Επικίνδυνες οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και στα εθνικά θέματα»

Ο Κώστας Γκιουλέκας, αναφέρθηκε επίσης στα εθνικά θέματα στα οποία όπως τόνισε μαζί με αυτά της οικονομίας η Ν.Δ. δίνει άμεση προτεραιότητα.
Και σε αυτό το επίπεδο ο κ. Γκιουλέκας χαρακτήρισε επικίνδυνες της θέσεις και τις κινήσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Χρησιμοποίησε μάλιστα επιχειρήματα, λέγοντας:»Μαζί με τα θέματα της οικονομίας θα πρέπει να συνεκτιμηθούν και άλλα ζητήματα προκειμένου στις 25 Ιανουαρίου ο κάθε Έλληνας πολίτης να κάνει τις επιλογές του.

Οφείλει να μας πει ο ΣΥΡΙΖΑ επίσημα αν συμφωνεί με τα στελέχη του που επιθυμούν να δώσουμε το όνομα Μακεδονία στα Σκόπια, με τα στελέχη του που αναγνωρίζουν το ψευδοκράτος ως «Βόρεια Κύπρο», με τα στελέχη του που πάνε μάρτυρες υπεράσπισης στις δίκες των τρομοκρατών. Έτσι λοιπόν ο καθένας ας συνεκτιμήσει τα πάντα», τόνισε ο Κώστας Γκιουλέκας.

«Στις 25 Ιανουαρίου συγκρούονται δύο εντελώς διαφορετικές απόψεις. Όχι μόνο στα θέματα οικονομίας, που σαφώς είναι πολύ σημαντικά γιατί επηρεάζουν τη ζωή όλων μας, αλλά και στα θέματα εξωτερικής πολιτικής», επισήμανε ο υποψήφιος βουλευτής στην Α’ Θεσσαλονίκης με τη Νέα Δημοκρατία Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, στην συνέχεια των δηλώσεών του.

Και σ” αυτή την περίπτωση χρησιμοποίησε επιχειρήματα προκειμένου να τεκμηριώσει τα λεγόμενά του επισημαίνοντας:«Στα λεγόμενα εθνικά μας θέματα υπάρχει μια σειρά από πολύ σοβαρά ερωτήματα για τον ΣΥΡΙΖΑ.


Ο κ.Τρεμόπουλος, υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, έχει δηλώσει ότι τα Σκόπια πρέπει να αναγνωριστούν ως “Μακεδονία”.

Το ίδιο έχει δηλώσει και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννα Γαϊτάνη. Την ίδια άποψη έχουν εκφράσει και οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, “ΡΟΖΑ”, “Διεθνιστική Εργατική Αριστερά”, “Οικολογική Παρέμβαση” και “Κόκκινο”.

Από την άλλη κυκλοφορούν κείμενα που υπογράφονται από πρωτοκλασάτα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ τα οποία προωθούν την αναγνώριση του ψευδοκράτους του Ντενκτάς ως κράτος της “Βόρειας Κύπρου”, ενώ δεν λείπουν και οι φωνές στον ΣΥΡΙΖΑ που θέλουν την Ελλάδα έξω από το ΝΑΤΟ», τόνισε ο Κώστας Γκιουλέκας και κατέληξε λέγοντας ότι:

«Σε όλα αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει να απαντήσει πριν τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου. Η πλειοψηφία του ελληνικού λαού που θα κληθεί να αποφασίσει για το αύριο της χώρας είναι αντίθετη στις παραπάνω θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ».

Σχετικά με την απόφαση που εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ περί κατάργησης του Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης, ο υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης με τη Νέα Δημοκρατία τονισε:»«Δεν καταλαβαίνω γιατί προκάλεσε έκπληξη η απόφαση του Αλέξη Τσίπρα να καταργήσει το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης αν θα γίνει κυβέρνηση.

Μηλιός και Τσακαλώτος σαμποτάριζαν το βέτο στα Σκόπια
Τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ μας έχουν συνηθίσει σε αντεθνικά παραληρήματα και ανθελληνικές κορώνες.

Θυμίζω ακόμα ότι, κατά τον υποψήφιο ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιο Κούλογλου τα Σκόπια πρέπει να ονομαστούν Μακεδονία. Ο ίδιος δήλωσε: «Αποκαλώ την Μακεδονία με το όνομά της: Μακεδονία, όπως ο υπόλοιπος κόσμος».

Άλλος υποψήφιος ευρωβουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Γιάννης Μπουρνούς, αναφέρει σε κείμενά του την ΠΓΔΜ ως «Μακεδονία».

Τέλος, να θυμίσουμε ότι το 2008, δεκαπέντε ημέρες πριν τη μεγάλη μάχη της συνόδου του Βουκουρεστίου, και το βροντερό «όχι» του Κώστα Καραμανλή στην είσοδο της FYROM στο ΝΑΤΟ, πολλά από τα πρωτοκλασάτα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ υπέγραψαν και διένειμαν κείμενο με το οποίο «σαμποτάριζαν» την εθνική γραμμή για το βέτο.


Μεταξύ των υπογραφέντων ο Γιάννης Μηλιός (Υπεύθυνος Οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ), ο Ευκλείδης Τσακαλώτος (βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ) και ο Νάσος Θεοδωρίδης (στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ).

Και την ίδια στιγμή η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ επισκέφθηκε τα Σκόπια και έκανε κοινή πορεία με Σκοπιανούς εθνικιστές με πανό που έγραφαν «Βέτο στο Βέτο της Ελλάδας».





Δυστυχώς, αυτό είναι το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ που με τόση αλαζονεία δηλώνει ότι μετά τις 25 Ιανουαρίου θα είναι κυβέρνηση και προσχεδιάζει τα Υπουργεία του.

Λιγότερη αλαζονεία και έπαρση δεν θα έβλαπτε!

Οφείλουμε να τους υπενθυμίσουμε, όμως, ότι πρώτα απ’ όλα πρέπει να εξασφαλίσουν την ψήφο του ελληνικού λαού.

Αφήστε τον ελληνικό λαό να αποφασίσει και μην αποφασίζετε… εσείς γι αυτόν!

Ευτυχώς η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού είναι αντίθετη στις παραπάνω θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ», κατέληξε ο Κώστας Γκιουλέκας.

Δείτε το κείμενο που υπέγραψαν οι κ.κ. Μηλιός και Τσακαλώτος
Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2008 12:44 πμ

"Η επικείμενη ένταξη της Δημοκρατίας της Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ, χάριν της οποίας επισπεύδονται οι διαπραγματεύσεις για το όνομα της γειτονικής χώρας, σε συνδυασμό με την ανεξαρτητοποίηση του Κοσόβου, θα μπορούσαν να αποτελέσουν αφορμή για μια νηφάλια αποτίμηση της -επίσημης και ανεπίσημης- ελληνικής εξωτερικής πολιτικής της προηγούμενης δεκαετίας: των εθνικώς αδιάλλακτων συλλαλητηρίων, των σχεδίων του Α. Σαμαρά για «σύνορα με τη Σερβία», του εμπάργκο στην ΠΓΔΜ επί Α. Παπανδρέου, της ταύτισης με το σερβικό μεγαλοϊδεατισμό του Μιλόσεβιτς, της συμμετοχής της χώρας μας στους νατοϊκούς βομβαρδισμούς του ’99, με την έγκριση και των δύο μεγάλων κομμάτων-, αλλά και της δραστηριότητας του ελληνικού κεφαλαίου στις χώρες των Βαλκανίων, σ” ένα «ευνοϊκό» προς λεηλασία έδαφος που, όπως φαίνεται, δημιούργησε η διάλυση της Γιουγκοσλαβίας.

Παρά το γεγονός, ωστόσο, ότι ο ελληνικός εθνικισμός έχει υποστεί σοβαρά πλήγματα τα τελευταία χρόνια, η δημόσια συζήτηση περί τα Βαλκάνια ακόμα κινείται μεταξύ αντιαλβανισμού και σκοπιανοφαγίας από τη μια και ενός αντιαμερικανισμού από την άλλη, που περιγράφει αλλά δεν εξηγεί σχεδόν τίποτα.

Είναι σ” αυτό το πλαίσιο που η γνωστή τρόικα Άνθιμου – Καρατζαφέρη – Ψωμιάδη, με τη συνδρομή μερίδας των ΜΜΕ που επί χρόνια «εκπαιδεύουν» την ελληνική κοινωνία στο σωβινισμό, μπορούν ακόμη να παίρνουν «εθνοσωτήριες πρωτοβουλίες» απολύτως νομιμοποιημένες για μεγάλο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας.

Το γεγονός πως πολύ συχνά πρόκειται για κοινές σαχλαμάρες δεν τις κάνει λιγότερο επικίνδυνες. Το αντίθετο, μάλιστα.

Οι υπογράφουσες και υπογράφοντες υπενθυμίζουμε τα αυτονόητα: δεν υπάρχει κανένα «εθνικό συμφέρον» που να διακυβεύεται αν δοθεί η δυνατότητα στη γειτονική χώρα να διατηρήσει τη συνταγματική της ονομασία και δεν υπάρχει καμιά «αλβανική απειλή» που δήθεν συνδέεται με την ανεξαρτητοποίηση του Κοσόβου -πόσο μάλλον που αυτή η τελευταία είναι προϊόν ενός πολέμου που φέρει και την ελληνική υπογραφή.

Η απειλή για την ειρήνη και την πολυεθνική συμβίωση είναι, στην πραγματικότητα, η φονική μηχανή που λέγεται ΝΑΤΟ – αυτής που στηρίζει και η χώρα μας εδώ και δεκαετίες.

Προϋπόθεση για την άρση αυτή της απειλής, λοιπόν, είναι η διάλυση του ΝΑΤΟ~ με τη διατήρηση της εκατέρωθεν «εθνικής αδιαλλαξίας» και των διαιρέσεων, αυτό παραμένει ανέφικτο.

Δεδομένου ότι μέχρι σήμερα ο εθνικισμός -όχι μόνο «των άλλων», αλλά και ο «δικός μας» – έχει «νομιμοποιήσει» πολέμους, έχει «ενθαρρύνει» εθνοκαθάρσεις και έχει δημιουργήσει κύματα μεταναστών και προσφύγων, δηλώνουμε ότι δε θα αφήσουμε τους κατά φαντασία μακεδονομάχους να δηλητηριάσουν την ελληνική κοινωνία με πολεμικές ιαχές και να υπονομεύσουν ακόμα περισσότερο την ειρήνη και την αλληλεγγύη ανάμεσα στους λαούς των Βαλκανίων.


Το κείμενο υπογράφουν οι:

Πρόδρομος Αβακουμίδης – Νέοι/ες ΑΚΟΑ, Θεόδωρος Αγγελίδης Π.Κ. ΣΥΝ Βύρωνα, Μάνος Αγγελίδης Π.Κ. ΕΜΠ Νεολαίας ΣΥΝ, Κώστας Αθανασίου Δίκτυο για τα Πολιτικά κ Κοινωνικά Δικαιώματα Αθήνας, Γιώργος Αλεξανδρίδης Π.Κ. Αιγάλεω – Περιστερίου Νεολ. ΣΥΝ, Σπύρος Αλεξανδρίδης, ΣΥΡΙΖΑ Αγ. Βαρβάρας, Κλεονίκη Αλεξοπούλο Π.Κ. Μεταπτυχιακών Νεολ. ΣΥΝ, Γιάννης Αλμπάνης Δίκτυο Αθήνας, Κώστας Ανδριτσόπουλος – Π.Κ. Χαλανδρίου ΣΥΝ, Κατερίνα Αντωνίου Πανεπιστημιακός, ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων, Βιβή Αντωνογιάννη – εκπαιδευτικός, Σπύρος Απέργης Τμ. Δικαιωμάτων ΣΥΝ,

Γιώργος Αναδρανιστάκης Π.Κ. Δημοσιογράφων ΣΥΝ, Κώστας Αργαλιώτης- Δίκτυο. Αθήνας, Ανδρέας Αρναούτογλου Π.Κ. Νίκαιας ΣΥΝ, Βασίλης Αφεντούλης πολ. μηχανικός, Αλέξης Βάκης συνθέτης, Χρήστος Βαλλιάνος ΣΕ περιοδ. Θέσεις, Αβραάμ Βαμβακάς γραμ. Πόλης Θεσνίκης Νεολ. ΣΥΝ, Τερέζα Βεκιαρέλλη μεταφράστρια, Θεοδώρα Βελώνα – Π.Κ. Α” ΦΜΣ Νεολ. ΣΥΝ, Κώστας Βέττας Π.Κ. Δικαιωμάτων ΣΥΝ Θεσ/νίκης, Ιωάννα Βίτσου ιδιωτική υπάλληλος, Μίτση Βρασιβανοπούλου Π.Κ. ΣΥΝ Κυψέλης, Παναγιώτης Βωβός Δίκτυο Αθήνας, Σίσυ Βωβού ΑΚΟΑ,

Άκης Γαβριηλίδης μεταφραστής, Κώστας Γαβρόγλου πανεπιστημιακός, Αλέκος Γαϊτάνος Νομ. Χίου ΣΥΝ, Νίκος Γεννημάκης γιατρός (Σουηδία), Γιώργος Γιαννακόπουλος Νεολ. ΣΥΝ, Αρίστος Γιαννόπουλος δημοσιογράφος, Νίκος Γιαννόπουλος Νέοι/ες ΑΚΟΑ, Νίκος Γιαννόπουλος Δίκτυο Αθήνας, Χριστίνα Γιαννούλη – Δίκτυο Αθήνας, Αλί Γιλμαγιάν Δίκτυο Αθήνας, Παναγιώτης Γιούλης – Δίκτυο Αθήνας, Δημήτρης Γκιβίσης ΑΚΟΑ, Νίκος Γκλαρνέτατζης Δίκτυο Θεσ/νίκης, Μαίρη Γουδέλη Δίκτυο Αθήνας, Δήμητρα Γούναρη μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΚΠΑ, Διονύσης Γουσέτης πολιτικός μηχανικός, Γιάννης Γρηγοριάδης – Π.Κ. Δικαιωμάτων ΣΥΝ Θεσ/νίκης,

Νικολέτα Δανιά Γρ. Β” Αθήνας Νεολ. ΣΥΝ, Γιώργος Δεδεγκίκας Δίκτυο Μεταναστών, Δημήτρης Δημούλης – καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, Σ.Ε. περιοδ. Θέσεις, Ιωάννα Δρόσου Νέοι/ες ΑΚΟΑ, Κώστας Ελευθερίου ανένταχτος, Μάριος Εμμανουηλίδης υπάλληλος ΙΚΑ, Αδάμος Ζαχαριάδης Δίκτυο Μεταναστών, Κώστας Ζυρίνης Π.Κ. Κουκάκιoυ ΣΥΝ, Έφη Θάνου γρ. Π.Κ. Πόλης Θεσ/νίκης Νεολ. ΣΥΝ, Σοφία Θεοδουλίδου Νομ. Ξάνθης ΣΥΝ, Νάσος Θεοδωρίδης Τμ. Δικαιωμάτων ΣΥΝ, Μαρία Θεοδωρίδου – Επ. πόλης Θεσνίκης ΣΥΝ, Γιάννης Ζαρκάδης πανεπιστημιακός, Στέφανος Ιωάννου Π.Κ. Πανεπιστημίου Πειραιά Νεολ. ΣΥΝ, Βασίλης Kαγιάς οικονομολόγος, Δημήτρης Καλαντζόπουλος Π.Κ. ΕΚΠΑ Νεολ. ΣΥΝ, Πέτρος Καλκανδής- ΚΠΕ ΣΥΝ, Μαρία Καλυβιώτου Π.Κ. Υπολοίπου ΕΚΠΑ Νεολ. ΣΥΝ,

Πέτρος Καούνης Π.Κ. Πετραλώνων-Θησείου Νεολ. ΣΥΝ, Νέλλη Καμπούρη, Αθηνά Καραγιαννίδη ΣΥΝ Δράμας, Θόδωρος Καραγιαννίδης Π.Κ. Δικαιωμάτων ΣΥΝ Θεσ/νίκης, Χρήστος Καραγιαννίδης ΣΥΝ Δράμας, Μαριαλένα Καραμπάτσου Γρ. Σπουδάζουσας Νεολαίας ΣΥΝ, Νίκος Καρανίκας Π.Κ. Κεντρου Θεσνίκης ΣΥΝ, Ξανθούλα Καρανίκα Π.Κ. Δικαιωμάτων ΣΥΝ Θεσ/νίκης, Γιώργος Καρατσιουμπάνης – ΚΣ Νεολ. ΣΥΝ, Μιχάλης Καστρινάκης Νομ. Βόλου ΣΥΝ, Ντία Κεραμειδά- Π.Κ. Δικαιωμάτων Θεσ/νίκης ΣΥΝ, Δημήτρης Κλαυδιανός – Νέοι/ες ΑΚΟΑ, Αντώνης Κοσμίδης Νομ. ΣΥΝ Ξάνθης, Λουκία Κοτρωνάκη Δίκτυο Αθήνας., Αφροδίτη Κουκουτσάκη πανεπιστημιακός Πάντειο, Γιάννα Κούρτοβικ Δίκτυο Αθήνας, Μάγδα Κουσιάντζα ΚΠΕ ΣΥΝ,

Αλέκα Κρασοπούλου ΠΚ. Δικαιωμάτων ΣΥΝ Θεσ/νίκης, Λίνα Κυργιαφίνη Δίκτυο Θεσ/νίκης, Θάνος Κυριακόπουλος Π.Κ. Ζωγράφου Νεολ. ΣΥΝ, Χάρης Κωνσταντάτος ΚΠΕ ΣΥΝ, Δημήτρης Λαβατσής Νομ. Χίου ΣΥΝ, Χρήστος Λάσκος ΚΠΕ ΣΥΝ, Άρια Λελάκη Δίκτυο Αθήνας, Δημήτρης Λεοντίου ΤΕΙ Χαλκίδας, Ζωή Λιανού – φοιτήτρια Παντείου, Ελισάβετ Λούντου Δίκτυο Αθήνας , Άννα Μάγκλαρη Π.Κ. Βύρωνα-Καισαριανής Νεολ. ΣΥΝ, Μακρόπουλος Κώστας, γραμματέας Π.Κ. Βύρωνα του ΣΥΝ, Γιώργος Μανώλης Π.Κ. Φιλοσοφικής Νεολ. ΣΥΝ, Μυρτώ Μάλλη-Πολλάκη Πρωτοβουλία Πολιτών Βύρωνα για τη Διάσωση του Υμηττού, Ντιάνα Μάνεση Π.Κ. Μεταπτυχιακών Νεολ. ΣΥΝ,

Γιώργος Μανιάτης Δίκτυο Μεταναστών, Αλεξάνδρα Μαντζούτσου ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων, Νανά Μανωλιδάκη ΣΥΝ, Ειρήνη Μαρκίδη φοιτήτρια Ψυχολογίας, Εύη Μαχαίρα Π.Κ. Υμηττού ΣΥΝ, Σταυρούλα Μελά «Λιμάνι της Αγωνίας» Πειραιάς, Πέτρος Μετάφας ανένταχτος, Γιάννης Μηλιός Ανεξάρτητος, Γραμματεία ΣΥΡΙΖΑ, Ζινάρ Μιράν Δίκτυο Αθήνας, Βίλη Μιχελάκου Δίκτυο Αθήνας, Κλεάνθης Μοιρασγενίτης ΑΚΟΑ Θεσ/νίκης, Στράτος Μόρφης Π.Κ. Αγ. Δημητρίου ΣΥΝ, Νίκος Μορφονιός δημοσιογράφος,

Ελένη Μουγιάκου Δίκτυο Αθήνας, Όλγα Μπαλαούρα Νέοι/ες ΑΚΟΑ, Εύα Μπαμπαλώνα Π.Κ. Δικαιωμάτων ΣΥΝ Θεσ/νίκης, Μαρία-Άννα Μπαρσέφσκι Δίκτυο Αθήνας, Νίκος Μπελαβίλας Δημ. Σύμβουλος Πειραιά «Λιμάνι της Αγωνίας», Ισαβέλλα Μπερτράν περιοδικό Resistencias, Γιώργος Μπουρολιάς Δίκτυο Αθήνας, Μωυσής Μπουντουρίδης πανεπιστημιακός, Γιάννης Μπρούζος Π.Κ. Αλίμου Νεολ. ΣΥΝ, Χρήστος Νασιόπουλος ΣΕ του περιοδικού Θέσεις, Νίκος Νικήσιανης- Δίκτυο. Θεσ/νίκης, Γεωργία Ντούσια Δίκτυο Αθήνας,

Ελένη Ξεφτέρη Δίκτυο. Θεσ/νίκης, Σταύρος Παναγιωτίδης ΚΣ Νεολ. ΣΥΝ, Φώτης Παλαμιώτης Π.Κ. Eξαρχείων, Επιτροπή Δικαιωμάτων Νεολ. ΣΥΝ, Βασίλης Πανάγου Δίκτυο Αθήνας, Φάνης Παπαγεωργίου Π.Κ. Β. Προαστίων Νεολ. ΣΥΝ, Σταύρος Παπαγιαννόπουλος Π.Κ. Αλίμου ΣΥΝ, Δημοσθένης Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος ΚΣ Νεολ. ΣΥΝ, Γιάννης Παπαδημητρίου ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων, Νίκος Παπαδογιάννης Νεολαία ΣΥΝ, Δημήτρης Παπαδόπουλος πανεπιστημιακός, Πανεπιστήμιο Κάρντιφ, Χριστόφορος Παπαδόπουλος ΚΠΕ ΣΥΝ, Μαρία Παπαδοπούλου Π. Επιτροπή ΣΥΝ Θεσ/νίκης, Χρήστος Παπαθανασίου Π.Κ. Αγ. Παρασκευής ΣΥΝ, Θανάσης Παπαζαφείρης Δίκτυο Αθήνας, Σωτήρης Παπαμιχαήλ ΣΥΡΙΖΑ Βύρωνα, Δημήτρης Παπανικολόπουλος Νεολαία ΣΥΝ, Εύη Πάτκου Π.Κ. Εκπαιδευτικών Θεσνίκης ΣΥΝ,

Γεωργία Πετράκη Π.Κ. Αγ Δημητρίου ΣΥΝ, Αγγελική Πολάτου, Σταυρούλα Πουλημένη Π.Κ. Πόλης Θεσσαλονίκης Νεολ. ΣΥΝ, Aλέξης Πουλιάσης ιδιωτικός υπάλληλος, Ευαγγελία Προκοπίου διδάκτωρ Πολιτιστικής Ψυχολογίας, Νίκος Ραδικόπουλος ΚΣ Νεολ. ΣΥΝ, Επιτροπή Δικαιωμάτων, Βασίλης Ρόγγας Π.Κ. Πετρούπολης Νεολ. ΣΥΝ, Άχιμ Ρολχόιζερ Δίκτυο Αθήνας, Άλκης Ρήγος Ανεξάρτητος, Γραμματεία ΣΥΡΙΖΑ, Όλγα Σακαλή Π.Κ. Δικαιωμάτων ΣΥΝ Θεσ/νίκης, Νίκος Σαμανίδης Π. Επιτροπή Θεσνίκης ΣΥΝ, Μανώλης Σαρρής-Νομ. Πειραιά ΣΥΝ, Γιάννης Σδράνης ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων,

Χρήστος Σίμος Νεολαία ΣΥΝ, Λίνα Σιπητάνου περιοδικό Resistencias, Παναγιώτης Σιώκος Π.Κ. Φιλοσοφικής Νεολ. ΣΥΝ, Σπύρος Σκαμνέλος ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων, Γιώργος Σκάνης- περιοδικό Resistencias, Μιχάλης Σκομβούλης (Παρίσι), Νεολαία ΣΥΝ, Ελένη Σταματάκη Γραμματεία ΑΚΟΑ, Πέτρος Σταύρου Π.Κ. Αγ. Παρασκευής ΣΥΝ, Σπύρος Σταύρου Νομ. Α. Αττικής ΣΥΝ, Δημήτρης Στεργιόπουλος Δίκτυο Αθήνας, Νίκος Στεφανή Μηχανικός, Γιώργος Στόγιας εκπαιδευτικός, Σταυρούλα Συράκου ΚΣ Νεολ. ΣΥΝ, Επιτροπή Δικαιωμάτων, Mιχάλης Σφυράκης Νομ. Χίου ΣΥΝ,

Δημήτρης Σωτηρόπουλος, Δημήτρης Ταλαίπωρος Π.Κ. Παντείου Νεολ. ΣΥΝ, Τάκης Τσαντήλας ανένταχτος, Τζεμίλ Τζιγέρ Δίκτυο Αθήνας, Ευκλείδης Τσακαλώτος Π.Γ. ΣΥΝ, Θανάσης Τσακίρης ανένταχτος, Σοφία Τσαουσίδου ανένταχτη, Άγγελος Τσέκερης ΚΠΕ ΣΥΝ, Βασίλης Τσιάνος πανεπιστημιακός (Αμβούργο), Δημήτρης Τσιάρας Δίκτυο. Θεσ/νίκης, Γεωργία Τσιλικοπούλου Π.Κ. Πετρούπολης Νεολ. ΣΥΝ, Μαρία Τσίπη Π.Κ. Α” ΦΜΣ Νεολ. ΣΥΝ, Θέμη Τσολάκου ΚΣ Νεολαίας ΣΥΝ, Γιάννης Φελέκης ΟΚΔΕ Σπάρτακος,

Ίλια Φόστερ Δίκτυο Μεταναστών, Γιώργος Φουρτούνης πανεπιστημιακός, Αντώνης Φράγγος ραδιοφ. παραγωγός «105,5 Στο κόκκινο», Διονύσης Φτεργιώτης Π. Επιτροπή ΣΥΝ Θεσ/νίκης, Κώστας Φώλιας Δίκτυο, Ζωή Χαλιδιά Δίκτυο Αθήνας Αλεξάνδρα Χαλκιά πανεπιστημιακός, Πάντειο,

Έλμα Χαραλαμπίδου υποψήφια διδάκτωρ, Μάκης Χαρίσης Δίκτυο Αθήνας, Παύλος Χατζόπουλος ερευνητής, Χρυσάνθη Χειμώνα Π.Κ. Βύρωνα – Καισαριανής Νεολ. ΣΥΝ, Βαγγέλης Χερουβείμ Π.Κ. Δημοσιογράφων ΣΥΝ, Γιώργος Χονδρός Νομ. Τρικάλων ΣΥΝ, Ειρήνη Χόπλαρου εκπαιδευτικός, Χρήστος Χορταρέας Π.Κ. Φιλοσοφικής Νεολ. ΣΥΝ, Τασία Χριστοδουλοπούλου Ανεξάρτητη, Γραμματεία ΣΥΡΙΖΑ.



Πηγή

ΗΜΕΡΕΣ ΣΗΜΙΤΗ! Πολιτογραφουν μαζικά Αλβανούς πριν τις εκλογές! (Έγγραφα).

http://olympia.gr/2015/01/15/%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%83-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B1/

Σε μαζικές ελληνοποιήσεις Αλβανών προχωρά η κυβέρνηση λίγες μέρες πριν από τις εκλογές. Σύμφωνα με τα ΦΕΚ που παρουσιάζει σήμερα το Olympia.gr πλήθος ανθρώπων με καταγωγή από την γείτονα χώρα γίνονται Έλληνες σε μια χρονική περίοδο όπου μπορεί να προκαλέσει πλήθος ερωτηματικών. Μάλιστα, αν δει κανείς τις ημερομηνίες που έχουν γίνει οι αιτήσεις οι περισσότερες είναι είτε από το 2012 είτε από το 2013! Με άλλα λόγια ενδεχομένως οι περισσότεροι εξ αυτών να έχουν το δικαίωμα ψήφου στις εκλογές τις 25ης Ιανουαρίου, κάτι που πάντως ξυπνάει μνήμες από τις πρακτικές του ΠΑΣΟΚ.


Το περίφημο αρχαίο θέατρο της Ασπένδου στη Μικρά Ασία

http://master-lista.blogspot.gr/2015/01/blog-post_51.html
Ένα από τα καλύτερα διατηρημένα αρχαία ελληνικά θέατρα στη Μικρά Ασία, είναι αυτό της αρχαίας ελληνικής πόλης Ἂσπενδος.

Η Άσπενδος βρίσκεται στην περιοχή της Παμφυλίας, στις όχθες του ποταμού Ευρυμέδοντα (Köprüçay), που τότε ήταν πλωτός. Στη θέση της σήμερα βρίσκεται το χωριό Μπαλκίζ. Την ίδρυσαν οι Αργείοι, αλλά πολύ γρήγορα κατοικήθηκε από πληθυσμό των γύρω περιοχών, αυτό γίνεται φανερό στα νομίσματά της ως το 300 π.Χ. καθώς οι ελληνικές λέξεις έχουν επηρεαστεί από την τοπική διάλεκτο*.

Η επιγραφή του κτίστη του θεάτρου "Ζήνωνος επί Θεοδώρου άρχοντος"


Σύμφωνα με την αρχαία ελληνική παράδοση η Άσπενδος ιδρύθηκε το 12ο π.Χ. αιώνα από Έλληνες αποίκους που ήρθαν από το Πελοποννησιακό Άργος. Οι κάτοικοι της Ασπένδου θεωρούσαν ότι ιδρυτής της πόλης ήταν γνωστός μάντης Μόψος, κατά άλλους ο Πέργης**.

Στα νομίσματα της Ασπένδου από τον 5ο ως τον 3ο π.Χ. αιώνα εμφανίζεται με την ονομασία ΕΣΤFΕΔIIΥΣ, που πιθανότατα να είναι μια ονομασία των Χετταίων σε ελληνική απόδοση. Το γράμμα F είναι το ελληνικό δίγαμμα, το οποίο ήταν αρχικά το έκτο γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου και είχε την φωνητική αξία «β». Το δίγαμμα ήταν στην αττική-ιωνική διάλεκτο, αλλά από το πρώιμο στάδιο της ελληνικής γραφής, έχασε βαθμηδόν την αξία του και δεν διδάσκονταν στα αρχαία ελληνικά σχολεία***.



Το θέατρο της Ασπένδου πιστό στην ελληνική παράδοση, είναι εν μέρει χτισμένο σε πλαγιά λόφου. Σήμερα οι επισκέπτες εισέρχονται στο κτήριο της σκηνής μέσω μιας θύρας που άνοιξε στην πρόσοψη σε μεταγενέστερη περίοδο. Οι αρχικές είσοδοι ήταν θολωτές και βρίσκονταν στα δύο άκρα της σκηνής.

Το κοίλο έχει ημικυκλικό σχήμα και χωρίζεται στα δύο από ένα μεγάλο διάζωμα. Υπάρχουν 21 σειρές ειδωλίων πάνω και κάτω. Υπάρχει μεγάλη άνεση για την πρόσβαση των θεατών, ώστε να βρουν με ευκολία τη θέση τους.
Το θέατρο έχει μια θαυμάσια ακουστική.
Οι γυναίκες συνήθως κάθονταν στις ανώτερες σειρές κάτω από την γκαλερί. Αυτό γίνεται σαφές από τα ονόματα που έχουν οι θέσεις και τα οποία διατηρούνται μέχρι σήμερα. Η ακριβής χωρητικότητά του είναι αδύνατο να προσδιοριστεί, λέγεται ότι κάθονται μεταξύ 10.000 και 12.000 θεατές.


Τα τελευταία χρόνια που χρησιμοποιήθηκε ως μέρος του Φεστιβάλ Κινηματογράφου και Τέχνης της Αττάλειας, έχει δείξει ότι μπορούν να καθίσουν και 20.000 θεατές****.

Το θέατρο έχει διάμετρο 96 μέτρα και χτίστηκε το 155 από τον Έλληνα αρχιτέκτονα Ζήνωνα, εντόπιο της πόλης, επί άρχοντος Θεοδώρου, κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Μάρκου Αυρηλίου.

Κατά τη βυζαντινή περίοδο η πόλη για ένα διάστημα ονομάστηκε Πριμούπολις. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, από την αρχαία ελληνική περίοδο της πόλης λίγα είναι γνωστά, οι μελλοντικές ανασκαφές θα φέρουν ασφαλώς καλύτερη κατανόηση της ιστορία της, κατά την προ-ρωμαϊκή εποχή**.

--
* Academic Dictionaries and Encyclpeidias
** Kusadasi- history of Aspendos
*** Το ίδιο
**** Aristoteles- uned.es

Στην ενότητα μας "Αρχαία Ελλαδα " μπορείτε να διαβάζετε και να μάθετε για τους λαμπρούς προγόνους μας!!!

* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!

- See more at: http://master-lista.blogspot.gr/2015/01/blog-post_51.html#sthash.E1uxIU40.32USADK5.dpuf

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Άνοιξε την καρδιά σου Χριστιανέ μου!

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2015/01/blog-post_753.html

Άνοιξε την καρδιά σου Χριστιανέ μου!

Για τούτο ήρθε ο Χριστός. Να μπεί ολάκερος μέσα στήν καρδιά σου, να την φωτίσει με την θεική του λάμψη, να τις δώσει Ζωή, να την θερμάνει απο την παγωνιά του κόσμου.

”Μου έκανε την καρδιά περιβόλι..” μου είπες τις προάλλες. Σε πίκρανε ο κόσμος, σε βασανίζει καιρό τώρα τούτη η σκληροκαρδία. Γέμισε η καρδιά σου με αγκάθια που ματώνουν και πονάνε..

”Μας πως γείναμε έτσι όλοι μας;” Που πάμε; με ρώτησες με αγωνία…

Άνοιξε την καρδιά σου χριστιανέ μου, να έρθει Εκείνος μέσα στο ”περιβόλι” σου… να το οργώσει με την χάρη Του, να το κάμει κήπο ανθοστόλιστο, να μοσχοβολίζει σαν πρωινής δροσιάς το μύρο…

Έυχου να ΄ρθεί ο Χριστός να κάνει κύκλους…

να κόβει βόλτες μέσα στην καρδιά σου!

Να γιάνουν όλες οι πληγές, να μοσχοβολίσει η καρδιά μας απο αγάπη.

«Eν τούτω εφανερώθη η αγάπη του Θεού εν ημίν, ότι τον υιόν αυτού τον μονογενή απέσταλκεν ο Θεός εις τον κόσμον, ίνα ζήσωμεν δι’ αυτού». (Α΄Ιωάν.4:9).

Συγγραφή κειμένου, Δημήτρης Ρόδης για Πνεύματος κοινωνία

Πηγή: pneumatoskoinwnia.blogspot.gr

Πέντε χελιδόνια-πέντε λόγια που έχουν εσένα προορισμό … ( Γέρων Εφραίμ Κατουνακιώτης )

http://www.diakonima.gr/2015/01/14/%CF%80%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CF%87%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD/478769-geronefraimmegaramakrynos
Πέντε χελιδόνια-πέντε λόγια που έχουν εσένα προορισμό.
Κάθε λάμψη κλείνει απάνω σου.
Πριν απλοποιηθείς σε χόρτο
αφήνεις τη μορφή σου απάνω στο βράχο
που πονεί ανεμίζοντας τις φλόγες του προς τα μέσα
Οδυσσέας Ελύτης
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
1,2,3,4, 5 λέξεις…
«Πέντε χελιδόνια – πέντε λόγια …» λέει ο Ελύτης.
για πέντε λόγια γράφει και ο απόστολος Παύλος: «θέλω πέντε λόγους δια του νοός μου λαλήσαι …, ή μυρίους λόγους εν γλώσση», φράση που ερμηνεύεται από κάποιους πατέρες και μοναχούς ως αναφερόμενη στην επίκληση του ονόματος του Ιησού :
«ασκήσου στην αδιάλειπτη καρδιακή προσευχή, τη νοερά προσευχή, το «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με», υπακούοντας στα λόγια του αποστόλου: «Θέλω πέντε λόγους δια του νοός μου λαλήσαι… ή μυρίους λόγους εν γλώσση» (Α’ Κορ. 14. 19).», λέει ο άγιος Δημήτριος του Ροστώβ .
Γέρων Εφραίμ Κατουνακιώτης
Πηγές:agapienxristou.blogspot.ca-
 artoklasia.blogspot.ca

Πώς γνώρισα τον Όσιο Παΐσιο και πώς ιδρύθηκε το Ησυχαστήριο της Σουρωτής (Αρχιμ.Πολύκαρπος Ματζάρογλου)

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2015/01/blog-post_399.html


Το έτος 1965 ήμουν εφημέριος εις τον ιερόν Ναόν της του Θεού Σοφίας Θεσσαλονίκης. Ήταν Κυριακή, ήμουν Λειτουργός και στην αρχή του Όρθρου είδα να στέκονται λίγο πιο μακρυά από το Τέμπλο δύο Μοναχοί. Μου ήσαν άγνωστοι. Είπα στον νεωκόρο να τους βάλη στο Ιερό μέσα για να μην στεναχωρεθούν όταν η Εκκλησία θα γέ­μιζε από τον κόσμο και στους Αίνους κάθησα κοντά τους και ρώτη­σα τον νεώτερο από που ήταν και αν είχαν ανάγκη από βοήθεια, ευχαρίστως να τους συμπαρασταθώ.

Ο νέος ήταν ο π. Βασίλειος Γοντικάκης και ο μεγαλύτερος ό π. Παΐσιος και ασκήτευαν στην Σκήτη των Ιβήρων. Ο π. Παΐσιος ήταν άρρωστος. Μετά την Θεία Λειτουργία παρεκάλεσα τον ιατρό κ. Παπαδημητρακόπουλο, να δη τον π. Παΐσιο ακτινολογικά και την επο­μένη, σε γνωστή μικροβιολόγο, κάναμε εξετάσεις αίματος καί πτυέ­λων. Συγκέντρωσα αυτές τις εξετάσεις και τους πήγα από το ξενοδο­χείο «ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ» που έμεναν, σε γνωστό μου γιατρό φυματιολόγο ο οποίος ήταν Διευθυντής στο Νοσοκομείο Παπανικολάου. Ο γιατρός συνέστησε «Νοσοκομείο και χειρουργική επέμβαση». Έπα­σχε ο π. Παΐσιος από εκτεταμένη βρογχεκτασία του κάτω λοβού του αριστερού πνεύμονας, φυματιώδους αιτιολογίας.

Ωστόσο ο π. Παΐσιος δεν δέχθηκε ούτε το νοσοκομείο ούτε έστω τις σαράντα στρεπτομυκίνες που υπέδειξε ο φυματιολόγος.

«Πάρε μου δύο στρεπτομυκίνες καί 3-4 κουτιά γάλα για να πω πως έκανα θεραπεία και να επιστρέψωμε στο Όρος», μου είπε.

Την επομένη τους πήγα στο πρακτορείο και έφυγαν για το Άγιον Όρος.

Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ήρθε ο π. Παΐσιος στα Γρα­φεία της Μητροπόλεως, όπου εργαζόμουν, μόνος του κρατώντας μια μικρή βαλιτσούλα και μου είπε: «Ήρθα να με πας στο Νοσοκομείο».

Πράγματι ανεζήτησα τον γνωστό μου φυματιολόγο και εκείνος έδωσε εντολή για εισιτήριο «εκτάκτου εισαγωγής» στο «Παπανικο­λάου» την ίδια μέρα, όπου υπεύθυνος χειρουργός ήταν ο κ. Οικονο-μόπουλος και Διευθύνουσα η κ. Χανιωτάκη.

Η επέμβασις καθυστερούσε και τότε κατέφυγα στον πεθερό του χειρούργου τον γνωστό κ. Παπαποστόλου, με το κατάστημα Ια­τρικών Ειδών, και ωρίσθηκε η ημερομηνία του χειρουργείου και συγ­χρόνως μας δόθηκε εντολή για την ανεύρεση δέκα φιαλών αίματος.

Yπάρχει ένα περιστατικό της νέας αναβολής της επεμβάσεως, οφειλόμενο στην ευαισθησία του π. Παϊσίου: Ένα μικρό παιδί νοση­λευόταν στο Νοσοκομείο εκείνο το διάστημα. Είχε μέσα σε κάποιο βρόγχο του ένα φυλλαράκι από πουρνάρι και αυτό το έκανε και υπέ­φερε. Ο π. Παΐσιος έδωσε λοιπόν την σειρά του στο άρρωστο παιδί και η δική του επέμβαση καθυστέρησε και πάλι.

Εδώ θα κάνω μια παρένθεση απαραίτητη για την σύνδεση της γνωριμίας μου με τον π. Παΐσιο και την ίδρυση του Ησυχαστηρίου της Σουρωτής και την ιστορική αλήθεια του όλου θέματος:

Από το έτος 1961 είχα υπό την πνευματική μου καθοδήγηση είκοσι περίπου κοπέλλες οι οποίες είχαν πόθον και ιερή επιθυμία την ίδρυση ενός Ησυχαστηρίου.

Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης ήταν ο μακαριστός Παντελεήμων Παπαγεωργίου, πνευματικός μου πατήρ, με του οποίου την υπόδειξη και ευλογία αγοράσθηκε, δαπάναις των ιδίων νεανίδων, αγρόκτημα 13 στρεμμάτων κοντά στο χωριό Φίλυρον Θεσσαλονίκης. Όταν όμως άρχισαν οι προκαταρκτικές εργασίες των εγκαταστάσεων, ο Μητρο­πολίτης ζήτησε επτά μέλη από την «Πνευματική Συντροφιά» και μά­λιστα τις πλέον εγγράμματες να εγγράφουν και να εγκαταβιώσουν στην Μονή του Πανοράματος Θεσσαλονίκης. Καμμία από τις κοπέλ­λες δεν θέλησε να αποχωρισθή από τις υπόλοιπες και η άρνησή των έγινε αφορμή να ανακαλέση ο Μητροπολίτης την ίδρυση της Μονής στην Μητροπολιτική του περιφέρεια.

Συνεχίζω τα της ασθενείας του π. Παϊσίου:

Το αίμα που χρειαζόταν για την εγχείρηση και την συμπαράσταση στην αρρώστεια του π. Παϊσίου, τα εξασφάλισα μέσα από την καλή διάθεση αυτών των πνευματικών μου παιδιών που ενώ δεν ζούσαν σε Μονή, δεν ήσαν καν Μοναχές, έκαναν μοναχικό αγώνα και υπακοή.

Συγχρόνως είχα ορίσει το καθημερινό πρόγραμμα διακονίας του άρρωστου πάλι με τα πνευματικά μου παιδιά.

Στο Νοσοκομείο ο π. Παΐσιος χρειάσθηκε να μείνη περισσότερο από δύο μήνες και επειδή οι τομές ήταν μεγάλες, ο γιατρός υπέδειξε να παραμείνη στην Θεσσαλονίκη ένα μήνα ακόμη. Τον πήγα στο σπί­τι της κ. Αντωνίας Καλογεροπούλου η οποία εξωμολογείτο σε μένα και ευχαρίστως δέχθηκε να τον φιλοξενήση και να τον φροντίση.

Όπως είναι φυσικό αυτή η περιπέτεια της ασθενείας του π. Παϊ­σίου και η τόσο μεγάλη επικοινωνία μαζί του, μου έδωσαν την καρ­διακή άνεση να του ακουμπήσω το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώ­πιζα με τις νεανίδες και την ίδρυση του Ησυχαστηρίου. Μάλιστα συ­γκέντρωσα τις αδελφές παρόντος του π. Παϊσίου (ήταν ακόμη στην οικία της κ. Καλογεροπούλου ασθενής) και είπα την αρνητική απάντηση του Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κυρού Παντελεήμονος Παπαγεωργίου.

Ο π. Παΐσιος επρότεινε να μιλήση σε έναν Ιερομόναχο γνωστό του τον π. Αγαθάγγελο Παρλάντζα και εκείνος θα πρότεινε στον Μη­τροπολίτη Κασσανδρείας, κυρό Συνέσιο Βισβίνη, στου οποίου την Μητρόπολη υπηρετούσε, να ιδρυθή εκεί το Ησυχαστήριο. Πράγματι σε δεκαπέντε ήμερες ήλθε θετική απάντηση από τον Μητροπολίτη Κασσανδρείας κυρό Συνέσιο Βισβίνη.

Συνεφωνήθη δε όπως εγώ παραμείνω στην αφάνεια δια να μην λυ-πηθή ο άγιος Θεσσαλονίκης (Μητροπολίτης Παντελεήμων Παπαγε-ωργίου) και σε κατάλληλο καιρό να ζητήσω απολυτήριο και να διο­ρισθώ στην Επαρχία Κασσανδρείας, κοντά κάπου στο Ησυχαστή­ριο για να κατευθύνω τις Αδελφές.

Ας σημειωθή ότι όλα αυτά δι’ επιστολής μου τα εγνώρισα στον Μητροπολίτη Κασσανδρείας.

Ο π. Αγαθάγγελος με τον Ιερομόναχο π. Θεόκλητο Μπόλκα εντόπισαν ένα αγροτεμάχιο οκτώ στρεμμάτων περίπου στην Σουρωτή, ήρθαν σε επικοινωνία μαζί μου, είδα το κτήμα και καταλήξαμε στην αγορά του.

Αυτή την εποχή, ενώ δηλαδή ο π. Παΐσιος δεν είχε φύγει ακόμη στο Άγιον Όρος, μία των ημερών, πήγαμε μαζί στο Ησυχαστήριο της αγίας Μαγδαληνής στον Πολύγυρο όπου εγκαταβιούσαν οι Ιερομό­ναχοι και συνέπεσε να συναντηθούμε με τον Μητροπολίτη Κασσαν­δρείας ο οποίος και ζήτησε να μάθη ποιοι είμασταν και ρώτησε πρώτα τον π. Παΐσιο:

- Εσείς;

- Μοναχός Παΐσιος Σιναΐτης. Έζησα στο Σινά επί Μητροπολίτου Πορφυρίου.

- Εσείς; (Ρώτησε εμένα).

- π. Πολύκαρπος Ματζάρογλου…

- Α! Ναι, σας γνωρίζω από τους πατέρες και την επιστολή σας. Δεν έχω καμμιά αντίρρηση για την ίδρυση του Ησυχαστηρίου.

Μετά μερικές ήμερες πήγα πάλι στον Πολύγυρο, στην Μητρόπο­λη, όπου ο Μητροπολίτης είχε έτοιμο το έγγραφο αδείας ανεγέρσε­ως κελλιών και ενός Ναού και το παρέδωσε στα χέρια μου.

Τα σχέδια για την αρχική πτέρυγα του Ησυχαστηρίου τα έκανε ένας Γερμανός αρχιτέκτων ονόματι Σωτήρης, προστατευόμενος του π. Θεοκλήτου, πάντα με συνεργασία μαζί μου. Και τα σχέδια του Κα-θολικού παρεκάλεσα να τα κάνη ο αδελφός της Γερόντισσας Μαριάμ Πολυχρονιάδου την οποία είχα πάρει στην εν τω κόσμω Πνευματική Συντροφιά, γιατί ζούσε στο σπίτι της, στην Έδεσσα. (Ήταν πρώην Ηγουμένη στην Ι. Μονή της Αγίας Τριάδος Εδέσσης).

Ο Βασίλης Πολυχρονιάδης ήταν εμπειροτέχνης ναοδόμος της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης και Πέλλης.

Την ανέγερση τόσον του Ναού όσον και της αρχικής πτέρυγας των κελλιών ανέλαβε ως εργολάβος ο Ματθαίος Ελευθεριάδης, γαμβρός της αδελφής Μαρίας Παντέλογλου.

Ανοίξαμε με τις Αδελφές ένα λογαριασμό στην Τράπεζα κοινό και συνεβάλαμε όλοι κατά την οικονομική δύναμη του καθενός. Είχαμε εξουσιοδοτήσει την Μαρία Παντέλογλου για να κάνη τις πλη­ρωμές.

Ο π. Αγαθάγγελος πολύ συχνά κατέβαινε στην Θεσσαλονίκη για την συνεργασία μαζί μου και την παρακολούθηση των εργασιών.

Τον Οκτώβριο του 1967 δέκα αδελφές εγκαταστάθηκαν στην Μο­νή.

Το 1970 ανέλαβα καθήκοντα Εφημερίου, Ιεροκήρυκος, Πνευμα­τικού και Αρχιερατικού Επιτρόπου στην ενορία Αγίου Γεωργίου Βασιλικών και συγχρόνως Πνευματικού πατρός και Καθοδηγητού εις το Ιερόν Ησυχαστήριον «Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος» δι’ εγγράφου υπ’ αριθ. 618/3-7-1970 της Ιεράς Μητροπόλεως Κασσαν-δρείας.

Στο μεσοδιάστημα από της εγκαταστάσεως των πρώτων Αδελφών έως του διορισμού μου, ανέβαινα στο Ησυχαστήριον και επέβλεπα και ανελάμβανα όλες τις ανάγκες της Αδελφότητος υλικές και πνευ­ματικές μέχρι λεπτομερείας και κατηύθυνα την Αδελφότητα.

Μια μικρή αναφορά θα κάνω πως αντιμετώπισα τις βασικές ανά­γκες του Ησυχαστηρίου για την καλή του λειτουργία.

Νερό:

Δεν υπήρχε παρά μια πηγή με υπόξινο νερό κάτω από την Μονή περίπου 800 μ. απόσταση, όπου αργότερα κάναμε δεξαμενή συλ­λογής του υπάρχοντος νερού και με αντλία το ανεβάσαμε στο Μοναστήρι. Ήταν ακατάλληλο προς πόση αλλά το χρησιμοποιούσαμε για πότισμα και άλλες ανάγκες. Καλό νερό απέκτησε ή Μονή αφού εξα­σφάλισα πρώτα την ηλεκτροδότηση.

Ηλεκτροδότηση:

Εγνώριζα τον κ. Κίτσο Γεώργιο, Περιφερειάρχη Μακεδονίας-Θράκης της ΔΕΗ, και με την βοήθεια του κ. Κίτσου τοποθετήθηκαν κολώνες από το χωριό Σουρωτή μέχρι το Ησυχαστήριο και έτσι απο­κτήσαμε το ρεύμα.

Όταν ήρθε το ρεύμα στην Μονή, μπορέσαμε να ανεβάσωμε και καλό νερό. Από τον κεντρικό αγωγό νερού της Κοινότητος Σουρωτής, ιδία δαπάνη της Μονής, και με την βοήθεια του τότε Προέδρου κ. Τζώλα, μεταφέραμε με σωληνώσεις το νερό στην Μονή.

Δρόμος:

Υπήρχε μόνον ένα μικρό μονοπάτι από την κεντρική αρτηρία μέ­χρι το Ησυχαστήριο και οι δυσκολίες ήταν πολλές. Ενθυμούμαι ότι με κάλεσε ο Μητροπολίτης Κασσανδρείας και με ρώτησε αν έχωμε καμμιά ανάγκη στη Μονή που θα μπορούσε να την κάνη ο Στρατός, γιατί του το πρότεινε ο Διοικητής του 561 Τάγματος κ. Γκότσης που η Έδρα του ήταν στο Σέδες.

Του ανέφερα την ανάγκη του δρόμου και μου ενεχείρισε την κάρ­τα του Στρατηγού και μου είπε:

- Πήγαινε μόνος σου να συννενοηθής…

Όπερ και έπραξα. Πράγματι δέκα μέρες μετά την επίσκεψη μου στη Θέρμη, προσγειώθηκε στον γύρω χώρο της Μονής ένα ελικόπτε­ρο και κατέβηκε ειδικός στρατιωτικός ο οποίος και χάραξε τον «φι­δωτό δρόμο» από την κεντρική αρτηρία έως την Μονή και σε ένα μήνα μας παρέδωσαν τον δρόμο, φυσικά χωματόδρομο. Αργότερα το 1972 μου ήταν γνωστός ο Υπουργός Δημοσίων Έργων, κ. Ζαρντινίδης στον οποίον κατέφυγα και εκείνος προέβη στην ασφαλτόστρωση του υπάρχοντος δρόμου.

Ο π. Παΐσιος από καιρού εις καιρόν κατέβαινε από το Άγιον Όρος και έμενε στην Μονή για λίγο. Ήδη εγώ εμένα στα Βασιλικά Θεσσαλονίκης και τον συναντούσα στο Ησυχαστήριο. Ουδέποτε ο π. Παΐσιος ανεμείχθη στις κτιριακές ή άλλες υλικές υποθέσεις. Η προσφορά του ήταν καθαρά πνευματική αλλά πάντοτε με πολύ καλή επι­κοινωνία μαζί μου, χωρίς ποτέ να παίρνη καμμιά πρωτοβουλία αν δεν μιλούσε πρώτα και τις λεπτομέρειες των θεμάτων μαζί μου.

Μετά το 1970 που μπορούσα άνετα να ανεβαίνω στην Μονή προ­σθέσαμε και τα υπόλοιπα κτίσματα, τον Ναό της Ζωοδόχου Πηγής, το Αγιογραφείο, την Δεξαμενή και ένα καλυβάκι στο βουνό για να μένη όταν ερχόταν ό π. Παΐσιος. Επειδή αυξήθηκε πολύ ο αριθμός των Μοναζουσών, κάναμε πρώτα προσθήκη ενός ορόφου στην ήδη υπάρχουσα πτέρυγα κελλιών και πολύ αργότερα την νέα πτέρυγα με τον Ναό των Αρχαγγέλων.

Το 1972 μεταφέρθηκα μονίμως στην Μονή όπου εξωμολογούσα πλήθος προσκυνητών.

Το έτος 1974 ο Μητροπολίτης Κασσανδρείας δια του υπ’ αριθ. 7/10-1-1974 εγγράφου του μου αναθέτει να προβαίνω εις την χειρο-θεσίαν ρασοφόρων μικροσχήμων και μεγαλοσχήμων εκ των ασκου­μένων εν τω Ησυχαστηρίω του αγίου Ιωάννου του Θεολόγου. Προς πίστωσιν τούτου υπάρχει εν ημίν και έτερον έγγραφον του Ησυχα­στηρίου (1-2-1974) προς τον Μητροπολίτην Κασσανδρείας δια του οποίου η υπογράφουσα Καθηγουμένη Φιλοθέη Σαμαρά αιτείται την ευλογίαν του Μητροπολίτου δια να εγγραφή εις το Μοναχολόγιο του Ησυχαστηρίου μία μοναχή. Το έγγραφο γράφει ακριβώς: «η δόκιμος Σοφία Ακριτίδου χειροθετηθείσα υπό του Πνευματικού ημών πατρός Πολυκάρπου Ματζάρογλου -βάσει του υπ’ αριθμ. 7/10-1-1974 Υμε­τέρου εγγράφου- μετονομασθείσα Συγκλητική…».

Πλήθος αποδεικτικών γραπτών στοιχείων υπάρχει παρ’ ημίν δια την γνησιότητα της κτιτορικής ιδιότητος μου στο Ησυχαστήριο του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Σουρωτής και της πνευματικής μου πατρότητας επί 22 συναπτά έτη στην Αδελφότητα του Ησυχαστηρί­ου (από το 1961 εν τω κόσμω ακόμη, μέχρι το έτος 1983).

Θα καταθέσω μόνον την ομολογία του ιδίου του π. Παϊσίου όπως την γράφει στο βιβλίο του «Ο άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης» στην έκδοση του Ησυχαστηρίου της Σουρωτής του έτους 1975:

Σελίς 8 γράφει: «…ο φίλος μου πατήρ Πολύκαρπος -ο Κτίτωρ και Γέροντας της Μονής αυτής-……»

Σελίς 11 γράφει: «… είχε παρουσιασθή σε μια αδελφή ο Πατήρ Αρσένιος καθώς και σε άλλη -όπως θα αναφέρω λεπτομερώς- και ο Πνευματικός, όταν τα έμαθε, αφού θόλωσε τα νερά στις αδελφές για να μη βλαφθούν, επικοινώνησε μαζί μου. Του απήντησα και πά­λι να τα αφήσουμε στον Θεό, χωρίς να γίνη λόγος».

Αυτές βέβαια οι μαρτυρίες του ιδίου του π. Παϊσίου αλλοιώθηκαν στις επόμενες εκδόσεις του βιβλίου αυτού και το όνομα π. Πολύκαρ­πος δεν αναφέρεται καν.

Διαμένων εις την Ιεράν Μονήν της «Παναγίας του Έβρου» 28 έτη (1983-2010), έλυσα την σιωπήν μου, όχι δια να δικαιωθώ εκ των ανθρώπων, η δικαιοσύνη και το έλεος του Θεού είναι τα ποθούμενα, αλλά πρώτον για την ιστορική αλήθεια:

α) Ποιος εγνώρισε τον π. Παΐσιο και πως τον συνέδεσε με την Αδελφότητα της Σουρωτής.

β) Ποιος συγκέντρωσε το έμψυχο υλικό του Ησυχαστηρίου και από πότε.

γ) Ποιος ίδρυσε εξ αρχής μέχρι το έτος 1983 το Ησυχαστήριο κτι­ριακά.

Και δεύτερον για τον τερματισμό του σκανδαλισμού χιλιάδων πι­στών, εκ του πλήθους των σκόπιμων ιστορικών αναληθειών που κυ­κλοφορούν εκ του Ησυχαστηρίου της Σουρωτής με αποτέλεσμα την πνευματικήν ζημίαν.


*Εν τη Ι. Μονή Παναγία του Έβρου-Εορτή του Τιμίου Σταυρού 2010

ΠΗΓΗ.Ι.Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
https://fdathanasiou.wordpress.com/2015/01/14/%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%8A%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CF%81/ -

Συγκλονιστική ιστορία ΑΓΙΩΝ γονέων: «Μας κοιτάνε με το παιδί και με ρωτάνε γιατί δεν έκανα ΕΚΤΡΩΣΗ»!!!

http://www.diakonima.gr/2015/01/15/%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5-%CE%BC/4b7bb33e9102b6b10dec1c98fbb63d93 
Ένα απόλυτα ερωτευμένο ζευγάρι γέμισε ευτυχία στο άκουσμα πως περιμένουν αγόρι! Η Lacey Buchanan και ο Chris όμως δεν είχαν ανάγκη το τι θα ακολουθήσει.
Οι γονείς δέχτηκαν τηλεφώνημα κατά την εγκυμοσύνη για διμερές λυκόστομα και λαγόχειλο! Συντετριμμένοι το νεαρό ζευγάρι απορούσε γιατί να τους συμβεί κάτι τέτοιο. Οι δυο τους ωστόσο έδειξαν θάρρος αποφασίζοντας να κρατήσουν το παιδί, παρά τις προειδοποιήσεις των γιατρών για πιθανή αποβολή.
Το Φεβρουάριο του 2011 το παιδί ήρθε στον κόσμο. Ωστόσο οι γονείς του αντιλήφθηκαν πως η κατάσταση του μικρού Christian, ήταν χειρότερη από οτι περίμεναν.
Όχι μόνο είχε τα προβλήματα, που τους είχαν αναφέρει, αλλά δεν είχαν αναπτυχθεί κατάλληλα και τα μάτια του, με συνέπεια να μείνουν κενές οι θέσεις. Το παιδί λοιπόν γενήθηκε χωρίς όραση.
Πρόκειται για εξαιρετικά σπάνια περίπτωση. Το ζευγάρι ήταν τόσο χαρούμενο όσο και στεναχωρημένο για τον καρπό του έρωτά τους. Το χειρότερο δε ήταν πως δεν μπορούσαν να τον πάρουν μαζί τους φεύγοντας από το νοσοκομείο, καθώς έπρεπε να παραμείνει!
Μετά από ένα μήνα το παιδί επέστρεψε σπίτι και το δυσκολότερο κεφάλαιο της ιστορίας είχε αρχίσει. Ο κόσμος αντιδρούσε πολύ άσχημα. «Κάθε φορά που βγάζαμε τον Christian έξω, οι άνθρωποι κοιτούσαν επίμονα και ίσως ψιθύριζαν πίσω από την πλάτη μου»,εξομολογείται η μητέρα!




Προς τιμήν της βέβαια, αποφάσισε να δει τα πράγματα διαφορετικά! Η Lacey, συνειδητοποίησε πόσο σημαντική είναι η ζωή όσο μεγάλωνε ο γιος της. Μάλιστα, όπως εξομολογήθηκε η ίδια, όταν ο κόσμος τον κοιτούσε επίμονα, ο μικρός δεν σταματούσε να γελάει, με συνέπεια να μοιράζει το γέλιο και στους άλλους. Η ιστορία του Christianκατέληξε να αποτελέσει έμπνευση για πολλούς, λόγω της δύναμης που έδειχνε.
Ο μικρός κατάφερε να κάνει εγχείρηση στο στόμα και πλέον τρώει κανονικά. Ο κόσμος τον αντιμετωπίζει πολύ καλύτερα και ζει σχεδόν φυσιολογική ζωή. Πλέον υπάρχει και το blog της Lacey, ενώ πραγματοποιείται σημαντική δράση μέσω δωρεών!




Christian-Buchanan
Christian-Buchanan-1










Πηγή:  eikonografies.gr

ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: Το μοναδικό πράγμα στο οποίο συμφωνούν Τσίπρας - Σαμαράς!!!

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2015/01/blog-post_652.html

Αίσθηση προκάλεσε η πρόσφατη αναφορά του Τσίπρα στην εισαγωγή της λεγόμενης Κάρτας του Πολίτη, προκειμένου «να παταχθεί η γραφειοκρατία και να εξυπηρετηθεί ο πολίτης στην καθημερινότητά του», όπως είπε. Δείτε το σχετικό βίντεο:



Το περίεργο (ή μήπως όχι;) της υπόθεσης «Κάρτα του Πολίτη», είναι πως όλες οι κυβερνήσεις, από την εποχή που πρωτοσυζητήθηκε το θέμα μέχρι σήμερα, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ!!! Από τον Παπανδρέου μέχρι τον Παπαδήμο κι από τον Σαμαρά μέχρι τον Τσίπρα, ΟΛΟΙ την θεωρούν απαραίτητη για το...καλό μας!

Και για του λόγου το αληθές, ιδού τι έλεγε ο Σαμαράς για το ίδιο θέμα:



Βλέπουμε λοιπόν, πως τα «αντίπαλα» κόμματα, όσες «διαφορές» κι αν έχουν, στο συγκεκριμένο ζήτημα ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!! Ποιοι είναι οι ζημιωμένοι της υπόθεσης; Μα φυσικά εμείς, οι Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί, που προειδοποιούμε εδώ και καιρό για την επικινδυνότητα της εν λόγω κάρτας, αλλά οι πολιτικοί αδιαφορούν!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Μην περιμένετε...σωτηρία από κανέναν Τσίπρα ή Σαμαρά! ΜΟΝΟΝ όταν υπάρξει πολιτική πρόταση από πραγματικούς Έλληνες (και όχι πατριδοκάπηλους ή διεθνιστές) και Ορθοδόοξους Χριστιανούς (και όχι χριστέμπορες ή άθεους) θα δει προκοπή τούτος ο τόπος!

Τα λέμε συνεχώς, αλλά κάποιοι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν και μας ζητούν να επιλέξουμε «το λιγότερο χειρότερο», κατηγορώντας μας κιόλας πως κάνουμε...πολιτική προπαγάνδα!!!

Η αλήθεια βέβαια είναι πως, δεν υπάρχει λίγο ή πολύ κακό, αλλά μόνο το κακό που πρεσβεύουν όσοι είναι ΥΠΕΡ της κάρτας του πολίτη...!


Δημήτρης Σωτηρόπουλος

ΔΕΙΤΕ και ΚΛΑΨΤΕ! Αυτό είναι το προεκλογικό ΣΠΟΤ που τα σπάει στο Διαδίκτυο – Μην το ΧΑΣΕΤΕ!! (ΒΙΝΤΕΟ)

http://www.makeleio.gr/?p=255386
448899

Δείτε και…κλάψτε! Το κόμμα ΕΛ.ΛΑ.ΔΑ κατεβαίνει στις εθνικές εκλογές και το προεκλογικό του σποτ σαρώνει στο διαδίκτυο.
Έχει τα πάντα το σποτ του κόμματος Ελληνική Λαϊκή Δημοκρατική Αντίσταση.
Μια ξανθιά κυρία που κάνει καριέρα στις εκπομπές τηλεπωλήσεων να τραγουδάει, τον υποψήφιο του κόμματος Αντώνιο Ξεπαπαδάκο ντυμένο Κολοκοτρώνη…ακόμη και τον πάτερ Νεκτάριο των Αγανακτισμένων του Συντάγματος.
Δείτε το Video που τα σπάει στο διαδίκτυο

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΙ ΤΟΥ CHARLIE HEBDO ΠΡΟΣΕΒΑΛΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ;

http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/01/charlie-hebdo_15.html

http://eleftheroiellines.files.wordpress.com/2013/02/ce9dce95ce91cea4ce91ce9ece97cea0ce91ce93ce9ace9fcea3ce9cce99ce91ce9acea5ce92ce95cea1ce9dce97cea3ce97-cea4cea1ce91cea0ce95ce91ce961.jpg Άρθρο στη φυλλάδα του φον Δημητράκη, με τίτλο «Το Αίσχος», έγραψε ο «σπουδαίος διανοητής, κοινωνιολόγος και επίτιμος διευθυντής στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών της Γαλλίας (CNRS), Μικαέλ Λεβί», όπως τον χαρακτηρίζουν, για την επίθεση στους σκιτσογράφους του αισχρού και βλάσφημου περιοδικού στην Γαλλία.

Ιδού: «Αίσχος. Μόνο αυτή η λέξη μπορεί να εκφράσει εκείνο που νιώθουμε μπροστά στη δολοφονία των σκιτσογράφων και δημοσιογράφων του περιοδικού «Charlie Hebdo».

Ένα φριχτό έγκλημα που γίνεται ακόμη πιο φριχτό, όταν σκέφτεσαι ότι αυτοί οι αδελφικοί φίλοι ήταν αριστεροί, αντιρατσιστές, αντιφασίστες, αντιαποικιοκράτες, φιλοκομμουνιστές ή φιλοαναρχικοί... Μοναδικά τους όπλα ήταν η πένα, το χιούμορ, η ασέβεια και η αναίδεια. Επίσης, η αντίθεσή τους στις θρησκείες, ακολουθώντας την παραδοσιακή στάση της γαλλικής Αριστεράς ενάντια στον κλήρο. Στο τελευταίο όμως τεύχος του περιοδικού, που μόλις είχε κυκλοφορήσει, το εξώφυλλο ήταν ένα σκίτσο εναντίον του ισλαμοφοβικού συγγραφέα Ουελμπέκ και μέσα υπήρχε μια σελίδα με σκίτσα εναντίον της... καθολικής θρησκείας...».

Μάλιστα! Μόνο που οι βλάσφημοι «αδελφικοί φίλοι» του Λεβί (το όνομά του προδίδει και την καταγωγή του…), καθύβριζαν με τα ελεεινά σκίτσα τους μόνο τη χριστιανική και τη μουσουλμανική θρησκεία, αλλά ποτέ την εβραϊκή. Για προφανείς λόγους...

(ΥΓ): Εκτός από την «παραδοσιακή της στάση ενάντια στον κλήρο» (τον χριστιανικό κλήρο...), η γαλλική αριστερά είναι παραδοσιακά και η πιο φιλοσιωνιστική της Ευρώπης, από την εποχή του Ντρέϋφους. Διόλου τυχαία βεβαίως...

ΠΗΓΗ

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου