Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Η τραγική ιστορία του πιο δημοφιλούς τραγουδιού των ημερών – Το Mamacita του 12χρονου που κάηκε ζωντανός… (Βίντεο)

http://www.makeleio.gr/?p=38725

mamacita

Μια ιστορία γλυκόπικρη που αξίζει να γνωρίσουμε μιας και το συγκεκριμένο τραγούδι βρίσκεται αυτές τις μέρες συνέχεια στις τηλεοράσεις μας.
Το αυθεντικό τραγούδι με τίτλο Mamacita “Donde esta Santa Claus” (Μαμάκα, πού είναι ο Άγιος Βασίλης) κυκλοφόρησε το 1958 με τη φωνή του 12χρονου τότε Augi Rios (ενός μικρού Νεοϋορκέζου με Πορτορικανούς γονείς) και αποτέλεσε χριστουγεννιάτικο σουξέ της εποχής και σαράντα οκτώ χρόνια αργότερα, το ίδιο τραγούδι επανήλθε στο youtube, συγκεντρώνοντας εκατοντάδες χιλιάδες προβολές.
Ήταν ο τρόπος που ένας τραγικός πατέρας, θέλησε να συστήσει στον διαδικτυακό κόσμο, το μικρό γιό του, καθώς λίγους μήνες αργότερα, το παιδί κάηκε ζωντανό, όταν το αυτοκίνητό τους πήρε φωτιά, μετά από τρακάρισμα.

«Σας ευχαριστώ που απολαύσατε αυτό το βίντεο, με τον μικρό μου, που εξακολουθεί να με γεμίζει περηφάνια, ακόμα και μετά το θάνατό του. Σας ευχαριστώ που κάνατε το μικρό μου Χριστουγεννιάτικο θαύμα, μέρος της ζωής σας. Ο Θεός να σας έχει καλά», είναι τα λόγια του πατέρα που συνοδεύουν το βίντεο.

ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ (Του ΠΕΤΡΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ)


Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε στις Βρυξέλλες η πρόταση-βόμβα του Ντέιβιντ Κάμερον για σκλήρυνση της ευρωπαϊκής πολιτικής στο μεταναστευτικό. Επικαλούμενος «το μεγαλύτερο μεταναστευτικό κύμα στην Ευρώπη, σε καιρούς ειρήνης», ο Βρετανός πρωθυπουργός δεν αρκέστηκε να ζητήσει τον δραστικό περιορισμό των κοινωνικών επιδομάτων για τους αλλοδαπούς, μια ιδέα που ξεκίνησε από το Εθνικό Μέτωπο της Ζαν-Μαρίν Λεπέν, αλλά ήδη βρίσκει σύμφωνες τις κυβερνήσεις της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ολλανδίας. Προχωρώντας πιο μακριά, ζήτησε ευθέως να περιοριστεί η ελευθερία μετακίνησης, μια από τις θεμελιώδεις αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Φυσικά, λόγος γίνεται για τη μετακίνηση προσώπων, γιατί ως προς τη μετακίνηση κεφαλαίων και εμπορευμάτων, η πατρίδα του οικονομικού φιλελευθερισμού δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί της.
Αφορμή για την κίνηση αυτή του συντηρητικού πολιτικού στάθηκε το γεγονός ότι, από την Πρωτοχρονιά του 2014, όλοι οι Βούλγαροι και οι Ρουμάνοι θα είναι ελεύθεροι να αναζητήσουν εργασία σε οποιαδήποτε χώρα-μέλος της Ένωσης, καθώς εκπνέουν οι σχετικοί περιορισμοί. Τώρα, αν αυτός είναι και ο πραγματικός λόγος ανησυχίας για τον Ντέιβιντ Κάμερον ή αν υπερίσχυσαν στενά κριτήρια κομματικού οφέλους ενόψει των ευρωεκλογών του προσεχούς Μαΐου, είναι κάτι που αφήνεται στην κρίση του αναγνώστη.
Κι εκεί που ετοιμάζεται κανείς να συμπάσχει με τους Βούλγαρους, να σου έρχεται η επόμενη είδηση: η κυβέρνηση της Βουλγαρίας ετοιμάζεται να ορθώσει τείχος, μήκους 33 χιλιομέτρων, στα σύνορα με την Τουρκία, για να εμποδίσει την αυξανόμενη μεταναστευτική ροή - κυρίως πρόσφυγες από την κόλαση της Συρίας. Να, λοιπόν, πόσο γρήγορα το θύμα γίνεται θύτης, μαθαίνοντας να εφαρμόζει τα κόλπα του ισχυρού στο πετσί του ασθενέστερου. Είναι το τρίτο τείχος που ορθώνει η Ενωμένη Ευρώπη, ύστερα από εκείνο που ύψωσε η κυβέρνηση Θαπατέρο γύρω από τους ισπανικούς θύλακους Θέουτα και Μελίγια, στο Μαρόκο και η κυβέρνηση Παπανδρέου στον Εβρο.
Την ανέμελη δεκαετία του ’90, οι γκουρού της φιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης, όπως ο αρθρογράφος των New York Times, Τόμας Φρίντμαν, μίλαγαν για την «επίπεδη Γη»: μία αγορά, ένα σύστημα, μία υπερδύναμη, μία σκέψη. Τα γεωπολιτικά τείχη του Ψυχρού Πολέμου είχαν πέσει και όσα έμεναν ακόμη,ως υπολείμματα εθνικών συγκρούσεων του παρελθόντος -στη Λευκωσία, στο Μπέλφαστ, στην Κορεατική Χερσόνησο- δεν θα στέκονταν όρθια για πολύ ή έτσι τουλάχιστον πίστευαν πολλοί. Ωστόσο, πρώτα η 11η Σεπτεμβρίου του 2001 και ύστερα η Μεγάλη Υφεση του 2008 άλλαξαν ριζικά αυτήν την αισιόδοξη οπτική. Στη θέση της «επίπεδης Γης» ήρθε η εικόνα μιας ρηγματωμένης παγκοσμιοποίησης. Νέου είδους τείχη υψώνονται, αυτή τη φορά απέναντι στα «επικίνδυνα έθνη» της χειμαζόμενης περιφέρειας και στις «επικίνδυνες τάξεις» που διογκώνει η αποδόμηση του κοινωνικού κράτους στις μητροπόλεις. Τα παλιά εμπόδιζαν τους πολίτες να βγουν, τα καινούργια εμποδίζουν τους αποκλεισμένους να μπουν.
Αποτελεί τραγική ειρωνεία της Ιστορίας ότι την αρχή σ’ αυτό το καινούργιο χρονικό της Αγριας Δύσης την έκανε η Αμερική, το κατ’ εξοχήν έθνος μεταναστών. Το 1991, οι ΗΠΑ άρχισαν να υψώνουν το φοβερό, μεταλλικό τείχος, με τις κάμερες, τα ραντάρ, τους αισθητήρες και τους πάνοπλους μεθοριακούς φρουρούς, στα σύνορα με το Μεξικό. Τον περασμένο Ιούνιο, ο Ρεπουμπλικανός γερουσιαστής Μακέιν υπερασπίστηκε τροπολογία για την περαιτέρω ενίσχυση του τείχους, που έχει στοιχίσει τη ζωή άνω των 6.000 ανθρώπων, υπερηφανευόμενος ότι θα δημιουργηθεί «η πιο στρατιωτικοποιημένη μεθοριακή ζώνη μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου». Τόσο ωραία! Τι κι αν η υπουργός Εσωτερικής Ασφαλείας, Τζάνετ Ναπολιτάνο, προειδοποιούσε: «Αν υψώσουμε ένα τείχος ύψους 15 μέτρων, θα δούμε να υψώνεται μια σκάλα 16 μέτρων»! Ή να ανοίγουν δεκάδες κι εκατοντάδες υπόγεια τούνελ κάτω από το τείχος ή και να εκτοξεύονται πύραυλοι πάνω από αυτό, όπως ανάμεσα στο Ισραήλ και την παλαιστινιακή Λωρίδα της Γάζας.
Ο «ΙΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ»
Ο Ιταλός φιλόσοφος Τζόρτζιο Αγκάμπεν παραλληλίζει τη μεταχείριση των κοινωνικά αποκλεισμένων στον σύγχρονο, δυτικό κόσμο με την κατηγορία του homo sacer στο αρχαίο, ρωμαϊκό δίκαιο. Ο όρος «ιερός άνθρωπος» έχει διττή σημασία: κανείς δεν μπορεί να τον αγγίξει χωρίς να μιανθεί ο ίδιος, ενώ, αν και δεν είναι θεμιτό να θυσιαστεί, όποιος τον σκοτώσει δεν θα καταδικαστεί για ανθρωποκτονία. Το σύγχρονο ιταλικό δίκαιο, που επισύρει βαριές ποινές για τους καπετάνιους που διασώζουν μετανάστες από τους υγρούς τάφους της Λαμπεντούζα, δεν απέχει και πάρα πολύ από τις αρχαϊκές του ρίζες.
Ακόμα χειρότερα, η ρηγμάτωση επεκτείνεται όχι μόνο μεταξύ των εθνών, αλλά και στο εσωτερικό τους, με χαρακτηριστικό φαινόμενο τις «περιφραγμένες κοινότητες» των πλουσίων, που φυτρώνουν σαν μανιτάρια, από το Μπουένος Αϊρες, το Σάο Πάολο και το Καράκας, μέχρι το Λος Αντζελες, το Σαν Φρανσίσκο και -άλλη μια τραγική ειρωνεία- το ίδιο το Βερολίνο. Πίσω από τείχη με ηλεκτροφόρα καλώδια, κάμερες παρακολούθησης και ιδιωτικούς φρουρούς ασφαλείας, οι εύπορες τάξεις αναζητούν ασφάλεια από τον επικίνδυνο «όχλο». Στη νηπιακή της ηλικία, η αστική τάξη αναπτύχθηκε μέσα από τις οχυρωμένες κοινότητες του όψιμου Μεσαίωνα, τα περίφημα bourgs (εξ ου και ο όρος «μπουρζουαζία»). Θα έλεγε κανείς ότι αιώνες αργότερα επιστρέφει στην προϊστορία της, με έναν εθελοντικό εγκλεισμό που μοιάζει με την κοινωνική της Νέμεση.
Σχολιάζοντας τα νέα τείχη του κοινωνικού αποκλεισμού στο βιβλίο του περί βίας, ο Σλοβένος φιλόσοφος Σλάβοϊ Ζίζεκ γράφει: «Η λύση δεν είναι “γκρεμίστε τα τείχη και αφήστε τους όλους να μπουν μέσα”, η εύκολη, κενή περιεχομένου απάντηση των πονόψυχων, “ριζοσπαστών” του φιλελευθερισμούΗ μόνη πραγματική λύση είναι να γκρεμίσουμε το πραγματικό τείχος, όχι το αντιμεταναστευτικό, αλλά το οικονομικό- κοινωνικό: να αλλάξουμε την κοινωνία, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μη βρίσκονται στην ανάγκη να δραπετεύουν από τον δικό τους κόσμο».
Πληροφορίες:
- Τζόρτζιο Αγκάμπεν, «Homo Sacer: Κυρίαρχη εξουσία και γυμνή ζωή», Scripta, 2005.
- Σλάβοϊ Ζίζεκ, «Βία, έξι λοξοί στοχασμοί», Scripta, 2010.
- Alexandra Novosseloff, Frank Neisse, «Des murs entre les hommes», La Documentation Francaise, 2007.
- Alexis Spire, «Xenophobes au nom de l’Etat social», Le Monde Diplomatique, Decembre 2013.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – ΣΟΚ: Αυτό είναι το νέο – βίντεο φωτιά που καίει τη Χρυσή Αυγή…μετά το πρώτο ήρθε και το δεύτερο! Δείτε το…(ΤΑ ΞΑΝΑΣΠΑΕΙ!!!)

http://www.makeleio.gr/?p=38790

xrisi-avgi-eurokinissi-660_12

Μετά το πρώτο σοβαρό βίντεο για τις “αποδείξεις που καίνε” τη Χρυσή Αυγή και έκανε σάλο στο διαδίκτυο…ήρθε και το δεύτερο! Δείτε το…

ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΛΗΣΤΕΣ! (Του Γ.ΔΕΛΑΣΤΙΚ)


Θρασύτατοι έχουν γίνει οι ευρωσυμμορίτες της ΕΕ εναντίον των Ελλήνων. Αποθρασυμένοι πλήρως από τη δουλοφροσύνη της κυβέρνησης των σύγχρονων «Τσολάκογλου», του Σαμαρά, του Βενιζέλου και του πανάθλιου τσούρμου των υπουργών τους, θέλουν να κατακλέψουν ό,τι ανήκει σε αυτή τη χώρα. Να αρπάξουν τις καταθέσεις οποιουδήποτε χρωστάει στην εφορία χωρίς καν δικαστική απόφαση, ακόμη κι αν έχει κάνει ρύθμιση των οφειλών του(!),αποφασίζουν οι ντόπιοι δωσίλογοι και οι ξένοι επικυρίαρχοι. Την κλοπή των καταθέσεων όλου του κόσμου, αν οι τράπεζες δεν πάνε καλά εξαιτίας των χρηματοπιστωτικών παιχνιδιών των τραπεζιτών, εισηγείται ο ίδιος ο πρόεδρος του Γιούρογκρουπ, ο Ολλανδός Γερούν Ντείσελμπλουμ.

Η αρπακτικότητα και επιθετικότητα των ευρωπαίων καπιταλιστών δείχνει δύο τουλάχιστον πράγματα: Πρώτα πρώτα, την προχωρημένη σήψη του καπιταλιστικού συστήματος, το οποίο πλέον ληστεύει για να ικανοποιήσει τις αδηφάγες κορυφές του αντί να ενσωματώνει όλο και περισσότερα κοινωνικά στρώματα και ομάδες, όπως έκανε δύο αιώνες τώρα. Δεύτερον, το συγκεκριμένο στόχο της γερμανικής αστικής τάξης τον οποίο υπηρετεί. Αποσταθεροποιώντας με την απειλή της κατάσχεσης των καταθέσεων τα τραπεζικά συστήματα πληθώρας κρατών της ευρωζώνης (Ιταλία, Ισπανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Πορτογαλλία, Κύπρος, Σλοβενία κ.λπ.), θέλει να οδηγήσει σοβαρό τμήμα των καταθέσεων στις χώρες αυτές προς τη μετακίνηση του σε γερμανικές, γαλλικές ή ολλανδικές τράπεζες. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι από την 1η Αυγούστου του 2011 ως τις 31 Ιουλίου του 2012, από τις τράπεζες της Ιταλίας, Ισπανίας, Ελλάδας και Πορτογαλίας αποσύρθηκαν καταθέσεις συνολικού ύψους 326 δισεκατομμυρίων ευρώ. Την ίδια στιγμή, οι καταθέσεις στις τράπεζες των χωρών του «σκληρού» γερμανικού πυρήνα του ευρώ παρουσίασαν αύξηση συνολικού ύψους περί τα 300 δισεκατομμύρια ευρώ! Και αναφερόμαστε ακόμη στο 2012, πολύ πριν δηλαδή την αρπαγή των χρημάτων όσων είχαν καταθέσει στην Κύπρο. Μέσα στο κλίμα αυτό του ανοιχτού ληστρικού ολοκληρωτικού καπιταλισμού της εποχής μας μια απέραντη δυστυχία απλώνει στην Ελλάδα το ολέθριο μνημονιακό καθεστώς που επέβαλλε η ΕΕ και με τόσο πάθος υπηρετούν ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και το πανάθλιο τσούρμο των υπουργών της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Όλη η Ελλάδα έχει ληξιπρόθεσμα χρέη προς την εφορία μετά την ανελέητη φοροεπιδρομή των ευρωληστών και των ντόπιων συνεργατών τους. Στις 31 Οκτωβρίου 2013 ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο είχαν…2.695.791 φυσικά πρόσωπα! Σχεδόν όλος ο πληθυσμός της χώρας δηλαδή, γιατί αν στα 2,7 εκατομμύρια ατόμων που χρωστούν προσθέσουμε και τα 3,3 του οικονομικά μη ενεργού πληθυσμού (3.327.869 άτομα ήταν για την ακρίβεια), συγκριτικά λίγοι είναι όσοι έχουν ακόμη τη δυνατότητα να πληρώνουν την εφορία τους. Την κρισιμότητα της ελληνικής οικονομίας μάλιστα τη συνειδητοποιούμε περισσότερο, αν σημειώσουμε ότι τα νομικά πρόσωπα – δηλαδή οι επιχειρήσεις, οι εταιρείες, τα ιδρύματα κ.λπ. – που έχουν ληξιπρόθεσμα χρέη προς την εφορία, από 148.658 που ήταν 31 Δεκεμβρίου 2012 αυξήθηκαν μέσα στους δέκα πρώτους μήνες του 2013 σε … 487.686! Μιλάμε δηλαδή για αύξηση ποσοστού κοντά… 228% (!!!) των επιχειρήσεων που εμφάνισαν μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2013 ληξιπρόθεσμες οφειλές στην εφορία. Από 150.000 πέρυσι έγιναν μισό εκατομμύριο φέτος! Όσο απατεώνες κι αν είναι οι Έλληνες επιχειρηματίες και να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, αυτή η εκτόξευση του αριθμού των εταιρειών που χρωστούν στην εφορία σηματοδοτεί πολύ περισσότερο την προϊούσα κατάρρευση πληθώρας επιχειρήσεων, τις συνέπειες της οποίας θα αισθανθούν ακόμη πιο επώδυνα οι εργαζόμενοι το 2014 και τα επόμενα χρόνια, αν δεν αλλάξει η πολιτική που εφαρμόζεται υπό την πίεση του λαού από τα κάτω.
Ευνόητο είναι ότι υπό τις συνθήκες αυτές οι Έλληνες κατρακυλούν προς τον πάτο της ευρωζώνης και της ΕΕ. Μέσα σε δύο μόνο χρόνια μνημονιακής πολιτικής, από τις 31 Δεκεμβρίου του 2010 ως τις 31 Δεκεμβρίου του 2012, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ελλάδας από το 88% του μέσου όρου στην ΕΕ έπεσε στο 75%! Ραγδαία πτώση κατά 13 εκατοστιαίες μονάδες που έφερε την Ελλάδα στην προτελευταία θέση της ευρωζώνης στον σχετικό δείκτη. Περνάμε μόνο την Εσθονία από τις υπόλοιπες 16 χώρες του ευρώ το 2012, αλλά με δεδομένη τη νέα κατακρήμνιση του ελληνικού ΑΕΠ φέτος, θεωρείται πιθανότατο ότι θα μας περάσουν και οι Εσθονοί το 2013. Είμαστε σίγουροι… πρωταθλητές «ευρωμπατίρηδες» στην ευρωζώνη! Ζήτωσαν το ευρώ και το μνημόνιο της ΕΕ! Ας είναι καλά πάντως ο αλήστου μνήμης «υπαρκτός σοσιαλισμός» που τροφοδότησε την ΕΕ με όλες τις χώρες-παρίες, γιατί αλλιώς θα ήμασταν τελευταίοι όχι μόνο στους 17 της ευρωζώνης αλλά και … 28οι στις 28 χώρες της ΕΕ! Για την ώρα, τη γλιτώνουμε στην 20η θέση. Πίσω μας έχουμε τη Λιθουανία, την Εσθονία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, τη Λετονία, την Κροατία, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία. Όλες ανατολικοευρωπαϊκές χώρες, καμιά δυτικοευρωπαϊκή! Μας πέρασαν μέχρι και η …Μάλτα και η Κύπρος!
Δεν τα γράφουμε όλα αυτά ούτε για να μελαγχολήσουμε ούτε για να καλαμπουρίσουμε με τα χάλια μας.Είναι η εποχή, πρώτη φορά ύστερα από τριάντα και πλέον χρόνια από την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΟΚ το 1981, που ευρύτατες μάζες του ελληνικού λαού συνειδητοποιούν σταδιακά ότι η συμμετοχή της Ελλάδας στην ΕΕ φέρνει πείνα, δυστυχία, φτώχεια. Η ευκαιρία είναι μοναδική για την ανάπτυξη ενός μαζικού κινήματος εξόδου από την ΕΕ.

Φώτης Αλεξόπουλος: Είναι Νόμιμη η Κινητικότητα στους Υπάλληλους των Ο.Τ.Α ( 4,5) Τεσσερισήμισι Μήνες Πριν Τις Εκλογές?

Φώτης Αλεξόπουλος:  Είναι Νόμιμη   η Κινητικότητα στους Υπάλληλους των Ο.Τ.Α ( 4,5) Τεσσερισήμισι Μήνες Πριν Τις Εκλογές?
Εμφάνιση 031.JPG
Αφού δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν ΠΑ.ΣΟ.Κ  & Νέα Δημοκρατία, Πως θα Μπορούσαν να εκλέξουν «Φιλοκυβερνητικούς» Δημάρχους  , απέσυραν τελικά  το Σχέδιο εκλογής των Νέων Δημοτικών Αρχών  ..
Προφανώς δεν τους Έβγαιναν τα ¨Κουκιά¨…
4,5 Μήνες Πριν τις Δημοτικές εκλογές  Επιστρέφουν  με την Διαδημοτική Κινητικότητα των Υπάλληλων των Ο.Τ.Α..
80.000 με 120.000 χιλιάδες Υπάλληλοι Ο.Τ.Α θα μετακινηθούν μέσα σε ένα «Βράδυ»….
Άραγε ποιοι θα είναι?
Σχέδιο αναδιοργάνωσης των Υπηρεσιών των Δήμων η απλά,  άλλο ένα στρατηγικό εκλογικό  σχέδιο?  
Μήπως Επειδή γνωρίζουν ότι Οι Υπάλληλοι των Δήμων  είναι αυτοί που ελέγχουν μια πολλή μεγάλη  μερίδα Ψηφοφόρων (αφού στην ουσία οι Υπάλληλοι είναι αυτοί που έχουν επαφή με τους Πολίτες και όχι οι Αιρετοί) θέλουν να διώξουν αυτούς που «μπλέκουν» στα Πόδια των Φιλοκυβερνητικών Δήμαρχων η Υποψηφίων Δήμαρχων ?
Είναι Άραγε Δημοκρατικό και συνάμα Συνταγματικό να απομακρύνεται Ο Υπάλληλος από την θέση του Παραμονή τέτοιων Κρισίμων Εκλογών?  
Φώτης Αλεξόπουλος
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Αγίας Παρασκευής
Αγία Παρασκευή 14/12/2013

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Άγιος Ελευθέριος Επταπυργίου (Γεντί Κουλέ) Θεσσαλονίκης.Μια συγκινητική ιστορία.

http://proskynitis.blogspot.gr/2013/12/blog-post_4230.html





Το Eπταπύργιο της Θεσσαλονίκης ένας ιστορικός αρχαιολογικός χώρος της πόλης είναι συνυφασμένος με τη λειτουργία του για εκατό περίπου χρόνια 1890-1989 ως φυλακή.
Χιλιάδες Ελλήνων έζησαν στα κτήρια της αυλής, υπέφεραν, βασανίστηκαν, ιδιαίτερα τις παλαιότερς εποχές οι συνθήκες διαβίωσης ήταν δύσκολες.

Στο προαύλιο υπάρχει ο ναός του αγίου Ελευθερίου.Ας μάθουμε την ιστορία και τον κτήτορά του


Μεταξύ των τροφίμων της φυλακής την περίοδο 1917-1918 ήταν και ο ιερομόναχος Μελχισεδέκ Μακρής από τα Δουμπιά της Χαλκιδικής. Είχε καταδικαστεί σε ισόβια δεσμά από το έκτακτο στρατοδικείο της Χαλκιδικής τον Μάιο του 1917 ως φιλοβασιλικός, καθώς συμμετείχε στα Κονδυλικά". Μέσα από το κελί του γράφει σε μια επιστολή του προς τη μονή Βατοπαιδίου τα εξής :

ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ ΜΑΚΡΗΣ (1869-1939)
"Σήμερον ευρίσκομαι εν τη φυλακή του Γεντί Κουλέ υπό βαρυτάτης κατηγορίας εντούτοις όμως ο θείος ζήλος μου ουδαμώς εμειώθη, αλλά του εναντίον εγιγαντώθη διότι έβλεπον 600 χριστιανούς καταδίκους να στερούνται εντελώς εκκλησίας μηδαμώθεν άλλοθεν να αναμένουσιν παρηγορίαν παρά μόνον υπό τη μητρός ημών εκκλησίας. Την ελπίδαν αυτήν την εκπηγάζουσαν εκ της θρησκείας. Έφθασα λοιπόν εις την σκέψην ότι είναι μεγάλη ανάγκη να ιδρυθεί πάσης θυσίας εν τη φυλακή εκκλησία. Όντως δι' εράνων κατόρθωσα να ανεγείρω εκ βάθρων εκκλησίαν τη εγκρίσει της σεβαστής ημών κυβερνήσεως επί ονόματι του Αγίου Ελευθερίου. Και κατά τας αγίας ημέρας των Παθών του Κυρίου (1918) εκκλησιάσθησαν άπαντες οι κρατούμενοι...και τους μετάλαβα των θείων και αχράντων μυστηρίων. Φαντασθήτε 600 κατάδικοι αναζωογονηθέντες υπό του πυρός της θρησκείας αντλήσαντες εκ της μητρός εκκλησίας μεγίστην παραμυθίαν ήτις είναι η άγκυρα σωτηρίας δια τους κρατουμένους θεωρουμένους αποκλήρους της κοινωνίας..."
doumbia-istoria

Έφυγε από τη ζωή στα 47 του χρόνια, μετά από σκληρή μάχη με τον καρκίνο, ο γιατρός του Θεαγενείου Θανάσης Τριαρίδης.

http://ahdoni.blogspot.gr/2013/12/47.html



Έφυγε από τη ζωή στα 47 του χρόνια, μετά από σκληρή μάχη με τον καρκίνο,
ο γιατρός του Θεαγενείου Θανάσης Τριαρίδης.

«Φοβάσαι;» ρώτησε την εξαδέλφη του Αγγελική Τριαρίδου.
«Κοίτα», της είπε, «δεν είναι κακό να φοβάσαι.
Αλλά μην σταματήσεις ούτε στιγμή να βάζεις κόντρα…»

Ο γιατρός που την τελευταία δεκαετία δημιούργησε έναν ιδιότυπο αστικό θρύλο, «έναν υπερ-ήρωα της ιατρικής», όπως έγραψε ο Γιώργος Τούλας.
Ο άνθρωπος με τη μαγνητική προσωπικότητα,την εμμονική ανιδιοτέλεια, που ήξερε τη μυστική συνταγή για το χάπι κατά του Φόβου.

Είναι ο καρκινοπαθής γιατρός του Θεαγενείου που το πρωί έκανε τις πιο βαριές χημειοθεραπείες και αμέσως μετά έμπαινε στα χειρουργεία να χειρουργήσει τους ασθενείς του. Και στη συνέχεια, στα εξωτερικά ιατρεία έβλεπε τους εκατοντάδες αρρώστους που τον περίμεναν, ειδικά αυτόν. Και για να μην αφήσει κανέναν χωρίς εξέταση, έβαζε εθελοντικά εξωτερικά ιατρεία το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ. Ενώ, λόγω της αρρώστιας του, μπορούσε να πάρει ατέλειωτες άδειες, αυτός πολλαπλασίασε τις ώρες της δουλειάς του. Όσοι ακούγανε τη φήμη υπέθεταν πως είναι ψέματα, πως είναι μια υπερβολή: δεν μπορεί, έλεγαν, να υπάρχει κάποιος άνθρωπος που αντέχει αυτό το πρόγραμμα μετά από μια χημειοθεραπεία. Κι έπειτα μια δεύτερη πληροφορία διασταύρωνε την πρώτη φήμη και μια τρίτη την επικύρωνε. 

Ο Θανάσης αναποδογύριζε τους νόμους της λογικής, δίνοντας σε όλους μας, στους καιρούς της παροντικής μικροψυχίας, ένα σπάνιο υπόδειγμα δοτικότητας, αλληλεγγύης και προσφοράς. Και όλα αυτά δίχως να διανοηθεί ποτέ να ζητήσει οποιοδήποτε αντάλλαγμα ή να το εξαργυρώσει με άλλον τρόπο. Ακόμη και όταν του φέρνανε διάφορα δώρα ευγνωμοσύνης (τρόφιμα ή κρασιά), εκείνος τα μοίραζε γελώντας στις νοσηλεύτριες ή τα έδινε σε άλλους ασθενείς που είχαν ανάγκη.

Έμπρακτα έδειξε αυτό που θεωρούν άλλοι,οτι δεν μπορούν να κάνουν !
Ηταν γιατί το Ήθελε !
Παράδειγμα προς μίμηση για τους Ίδιους,τους α-σθενείς του !
Για το πως να αντιμετωπίζουν την Α-Σθένεια !
Να μην χάνουν το ΣΘΕΝΟΣ τους !
Η Α-Σθένεια ειναι αποκοπή απο την Ζωή !
Ο Θεός μας δινει οτι Θέλουμε...
Οχι οτι Νομίζουμε οτι Θέλουμε...
Και αυτός ο άνθρωπος έδειχνε καθημερινά σε συμΠάσχοντες...
την Δύναμη που Είναι - Έχει μέσα του ο Ανθρωπος όταν Θέλει !

Καλό του ταξίδι...

Άγιο Όρος: Πανηγυρίζει η Ιερά Βατοπαιδινή Σκήτη του Αγίου Ανδρέα

http://www.diakonima.gr/2013/12/13/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AC-%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%84%CE%B7/

Αγρυπνία απόψε στην Ιερά Σκήτη του Αγίου Ανδρέα51Εορτάζεται σήμερα(13.12/30.11) στο Άγιο Όρος η Μνήμη του Αγίου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου. Πανηγυρίζει η Ιερά Βατοπαιδινή Σκήτη του Αγίου Ανδρέα μαζί με κελλιά και καλύβες των οποίων οι ναοί είναι αφιερωμένοι στον Άγιο.
Φωτογραφία από την πανήγυρη στο Ιερό Λαυριωτικό Κελλί του Αγίου Ανδρέα στην Προβάτα, το 2011
Φωτογραφία από την πανήγυρη στο Ιερό Λαυριωτικό Κελλί του Αγίου Ανδρέα στην Προβάτα, το 2011
Αγρυπνία απόψε στην Ιερά Σκήτη του Αγίου Ανδρέα51Αγρυπνία απόψε στην Ιερά Σκήτη του Αγίου Ανδρέα52
Φωτογραφίες από την περυσινή πανήγυρη στην Ι. Σκήτη του Αγίου Ανδρέα
Φωτογραφίες από την περυσινή πανήγυρη στην Ι. Σκήτη του Αγίου Ανδρέα

ΤΟ FBI ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΕΙ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΚΡΥΦΑ ΤΗΝ WEBCAM ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ!

http://indobserver.blogspot.gr/2013/12/fbi-webcam.html



Όπως αποκαλύπτει νέο δημοσίευμα της εφημερίδας Washington Post το FBI έχει στην κατοχή του ειδικό λογισμικό το οποίο είναι σε θέση να ενεργοποιεί κρυφά την webcam φορητών υπολογιστών από απόσταση και μάλιστα χωρίς να ανάβει καν το λαμπάκι ένδειξης....
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο Marcus Thomas, πρώην εργαζόμενος στο Operation Technology Division του FBI, το συγκεκριμένο είδος μυστικής παρακολούθησης εφαρμόζεται μόνο σε έρευνες πολύ σοβαρών εγκλημάτων ή σε περιπτώσεις τρομοκρατίας. Τις περισσότερες φορές το FBI χρησιμοποιεί τεχνικές phising παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούν οι spammers προκειμένου να αποκτά πρόσβαση σε email και λοιπούς λογαριασμούς των υπόπτων. Η αίσθηση όμως ότι ακόμα και αν δεν γίνεται συχνά, σε περίπτωση που κάποιος θελήσει μπορεί να ενεργοποιήσει την webcam του laptop σου είναι το λιγότερο τρομακτική… Για να είστε πάντως προστατευμένοι από τέτοια περιστατικά, μπορείτε να κολλήσετε ένα αυτοκόλλητο στη κάμερα και να το βγάζετε όταν θέλετε να την χρησιμοποιήσετε!!

epanastasi.gr

Crash-test: Τι αγοράζαμε με 1.000 δραχμές το 1999 και τι σήμερα

http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/12/crash-test-1000-1999.html

Δείτε με παραδείγματα πως έχει αλλάξει προς το χειρότερο η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων

Η οικονομική κρίση που βιώνουν οι Έλληνες γίνεται πιο εύκολα αντιληπτή, καθώς και το σε ποιο βαθμό έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας, όταν δίδονται συγκεκριμένα παραδείγματα.

Ιδού ένα απλό ερώτημα που καταδεικνύει το πόσο έχει μειωθεί η αγοραστική μας δύναμη:

Τι αξία έχει ένα χιλιάρικο τo 2013;

Δείτε τι αγοράζαμε το 1999:

Τσιγάρα αμερικάνικα: 400 δραχμές.
Τυρόπιτα: 100 δραχμές.
Καφές φραπόγαλο: 500 δραχμές.
Σύνολο χίλιες δραχμές, με βασικό μισθό 170 χιλιάδες δραχμές.
και το 2013…..

Σήμερα τα ίδια προϊόντα κοστίζουν:
Τσιγάρα αμερικάνικα: 4,50 ευρώ.
Τυρόπιτα 1,5 ευρώ με τυρί. Χωρίς τυρί ένα ευρώ.
Καφές : 3 ευρώ.
Σύνολο 9 ευρώ, δηλαδή τρία χιλιάρικα, με βασικό μισθό 480 ευρώ. Δηλαδή σε δραχμές 163 χιλιάδες (περίπου όσο και το 1999).

ΠΗΓΗ

Ο σπουδαίος Θουκυδίδης και το έργο του!

http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2013/12/blog-post_2916.html#.Uqy4vvRdWSo


Θουκυδίδης: Ο Μεγάλος επιστήμων, ιστορικός, πολιτικός και στρατηγός, γεννήθηκε στον Δήμο Αλλιμούντα (Άλιμος) της Αττικής.
Ήταν γιος του Ολόρου, ο οποίος ήταν συγγενής του μεγάλου στρατηγού Μιλτιάδη. Αυτή η συγγένεια αποδεικνύεται και από το ότι όταν πέθανε, τάφηκε στο επίσημο Κιμώνειο νεκροταφείο, διότι ο πολιτικός και στρατηγός Κίμων ήταν γιος του Μιλτιάδη.

Η μητέρα του Ηγησιούλη, ήταν κόρη του Βασιλιά της Θράκης Ολόρου, από αυτήν είχε κτήματα και ορυχεία χρυσού στην Θράκη, στην θέση Σκαπτή Ύλη.

Έτυχε σπουδαίας εκπαιδεύσεως και μορφώσεως, είχε ως δασκάλους τους Φιλοσόφους και παιδαγωγούς Αναξαγόρα και Αντιφώντα. Έφηβος, ενώ παρακολουθούσε τον Ηρόδοτο να διαβάζει ένα μέρος από την ιστορία του, από την μεγάλη συγκίνησή του δάκρυσε. Ο Ηρόδοτος όταν το παρατήρησε, είπε στον πατέρα του Όλορο: «Οργά η φύσις του υιού σου προς τα μαθήματα Όλορε».

Το 430 π.Χ. που ήταν το δεύτερο έτος του Πελοποννησιακού πολέμου, έπεσε στην Αθήνα φοβερός λοιμός, που τον είχαν μεταφέρει τα πληρώματα των Αθηναϊκών πλοίων, όταν επέστρεψαν από την Πελοπόννησο.

Τότε ασθένησε σοβαρά και ο Θουκυδίδης και χάρη στην λεπτομερή περιγραφή της ασθένειάς του από τον ίδιο, από την εμφάνισή της έως και την ίασή του, γνωρίζουμε σήμερα το είδος του λοιμού και την τεράστια συμφορά που επέφερε στους Αθηναίους και κατ’ επέκταση στον Ελληνισμό.

Τα επόμενα χρόνια πήρε μέρος σε διάφορες μάχες και ναυτικές επιχειρήσεις στον Κορινθιακό κόλπο με τον Φορμίωνα, το 428 π.Χ., στην Αιτωλία και Ακαρνανία το 426 π.Χ. με τον στρατηγό Δημοσθένη.

Το 424 π.Χ. εξελέγη στρατηγός, αυτό το αναφέρει ο ίδιος στην ιστορία του, όπου και τον έστειλαν στην Αμφίπολη της Θράκης, επειδή γνώριζε την περιοχή. Ο στρατηγός των Σπαρτιατών Βρασίδας, εμφανίστηκε ξαφνικά στην Αμφίπολη και σε διαπραγματεύσεις με τους ντόπιους και δίχως να δώσει μάχη, ειρηνικά κατέλαβε την πόλη.

Ο Θουκυδίδης βρισκόταν στην Θάσο όταν συνέβη αυτό, τον ειδοποίησε ο Φρούραρχος της Αμφίπολης Ευκλέας, έτρεξε αμέσως στην Αμφίπολη, αλλά η παράδοση είχε γίνει. Πολέμησε εναντίον περισσοτέρων Σπαρτιατών και κατόρθωσε να κρατήσει ελεύθερο το επίνειο της Αμφίπολης, Ηνιόνα.

Στην Αθήνα του απάγγειλαν κατηγορία, ότι δήθεν αυτός παρέδωσε την Αμφίπολη στον Βρασίδα, ο Θουκυδίδης κατάλαβε ότι η κατηγορία είχε γίνει από τους πολιτικούς του αντιπάλους, δεν παρουσιάστηκε στο δικαστήριο και προτίμησε να αυτοεξοριστεί, διότι η ποινή θα ήταν θάνατος.

Από το 424 μέχρι το 404 π.Χ., έμεινε κυρίως στα κτήματά του στην Σκαπτή Ύλη της Θράκης. Εκεί άρχισε να γράφει την λεπτομερή ιστορία του με επιστημονική μεθοδολογία.

Οι λεπτομερείς περιγραφές και οι ακριβείς γεωγραφικές και τοπογραφικές αναφορές του, μας φανερώνουν ότι, έχοντας οικονομική ευχέρεια, ταξίδευε στα πεδία των μαχών, συγκέντρωνε και διασταύρωνε τις πληροφορίες που έγραφε για την Πελοπόννησο, την Ιωνία, την Ιταλία, την Σικελία και σε άλλα μέρη.

Το 404 π.Χ., με το τέλος του πολέμου, ο Δήμος των Αθηναίων με ψήφισμά του κατόπιν εισηγήσεως του Οικοβίου, επέτρεψε την επιστροφή όλων των εξορίστων. Ο Θουκυδίδης επανήλθε στην ταπεινωμένη και κατεστραμμένη Αθήνα. Πόσο έμεινε ακριβώς μας είναι άγνωστο, όπως το πότε και που πέθανε δεν το γνωρίζουμε ακριβώς, έχουν χαθεί αυτές οι πληροφορίες, μάλλον φαίνεται ότι πνίγηκε σε ναυάγιο.

Ο Μαρκελλίνος που έγραψε τον «Βίο του Θουκυδίδη», μας αναφέρει ότι στον τάφο του ήταν στημένο ένα «Ικρίον» (κατάρτι), έτσι συνήθιζαν να κοσμούν τους τάφους αυτών που χάνονταν στα ναυάγια.

Από τα έργα του, διέσωσε η κόρη του μόνο την ιστορία του η οποία αποτελείται από οκτώ βιβλία. Σε αυτά περιγράφει με πολλές και ακριβείς λεπτομέρειες όλα τα πολιτικά και τα στρατιωτικά γεγονότα του Πελοποννησιακού πολέμου, από το 431 έως το 411 π.Χ., η ιστόρηση αυτών μοιάζει πολύ με τα άρθρα των σημερινών καλών πολεμικών ανταποκριτών.

Το έργο του όμως σταματάει απότομα, φταίει προφανώς ο ξαφνικός του θάνατος, που δεν του επέτρεψε να το ολοκληρώσει.

Τα υπόλοιπα χρόνια αυτού του πολέμου τα περιγράφει ο Ξενοφών στο έργο του «Ελληνικά».

Σύμφωνα με τον Διογένη τον Λαέρτιο, το έργο του το παρουσίασε με σεβασμό ο Ξενοφών, ο οποίος στηρίχθηκε σε αυτό. Τον χωρισμό του έργου του σε 8 βιβλία και 900 κεφάλαια, τον έκαναν αργότερα οι Αλεξανδρινοί σοφοί της Βιβλιοθήκης, όταν αντιγράψανε το έργο του και έκαναν περισσότερα αντίγραφα.

Η χρονολόγηση που ακολουθεί ο Θουκυδίδης, είναι με τα χρόνια του πολέμου, χωρίζει τον χρόνο σε θέρος (8 μήνες) και σε χειμώνα (4 μήνες). Για μεγαλύτερη ακρίβεια χρησιμοποιεί τρεις συγχρόνως χρονολογήσεις, του Άργους, της Αθήνας και της Σπάρτης, επειδή οι αντίπαλοι δεν είχαν κοινή χρονολόγηση.

Η χρησιμοποίηση των Ολυμπιάδων, σαν χρονική σταθερά για την χρονολόγηση, έγινε για πρώτη φορά από τον Τίμαιο τον Ταυρομένιο, (η περίφημη σήμερα Ταορμίνα της Σικελίας) 346 – 250 π.Χ. από την Μεγάλη Ελλάδα.

Ο Θουκυδίδης είναι ο πρώτος ιστορικός της κλασικής αρχαιότητας που χρησιμοποιεί μεθοδικά την κριτική έρευνα, την διασταύρωση και την αξιολόγηση των πληροφοριών που συγκεντρώνει. Επίσης έχει απαράμιλλη παρατηρητικότητα και πλήρη αμεροληψία, καταπνίγοντας τις προσωπικές του πολιτικές προτιμήσεις.

Είναι ο πρώτος που αντιλήφθηκε την σπουδαιότητα του οικονομικού παράγοντα για την διεξαγωγή κάθε πολέμου, όπως είναι οι εφεδρείες, τα πολεμοφόδια, καθώς επίσης το ηθικό του στρατεύματος και η ψυχολογία των πολιτών.

Πίστευε, ότι όλα τα γεγονότα έχουν ανθρώπινη αιτιολογία και σκοπό. Ο πόλεμος γίνεται είτε από την υπέρμετρη φιλοδοξία των ανθρώπων, είτε για τα εμπορικά και οικονομικά συμφέροντα.

Η τύχη για αυτόν, δεν είναι παρά η αλληλουχία γεγονότων, τα οποία δεν έχουν προβλεφθεί πολλές φορές, που έχουν ενδοκοσμική αιτία και όχι θεϊκούς παράγοντες (εδώ αποδεικνύεται ότι ήταν και καλός φιλόσοφος και ότι, ήταν απαλλαγμένος από θρησκευτικές αγκυλώσεις, προλήψεις, προκαταλήψεις και εμμονές ).

Ο Θουκυδίδης καταγράφει λεπτομερώς τους λόγους και τις δημηγορίες των πολιτικών αρχηγών και των στρατηγών, οι οποίες εκφωνήθηκαν προς τους πολίτες και τους στρατιώτες. Αυτά είναι και τα πλέον προσεγμένα μέρη της ιστορίας του, από τα 900 κεφάλαια του έργου του τα 180 είναι δημηγορίες.

Σαν επιστήμων ιστορικός, δεν σχολιάζει και δεν δείχνει καμία προτίμηση για τα πολιτεύματα των εμπλεκομένων. Εκδηλώνεται με δημοκρατικό τρόπο, αλλά στο βάθος διακρίνει ο ερευνητής μία σοβαρότητα προς μία Αριστοκρατική Ηθική, Ιωνικής, Πυθαγόρειας, Σωκρατικής και Πλατωνικής υφής.

Ακολουθώντας τον τρόπο γραφής του μεγάλου τραγικού Αισχύλου, δημιουργεί και αυτός δικές του λέξεις «Πυργώνει ρήματα», ουδέτερα επιθέτων και μετοχών αντί για αφηρημένα ουσιαστικά. Από τον Θουκυδίδη εισάγονται πολλά νέα στοιχεία στην Τέχνη της ιστοριογραφίας, όπου σε συνδυασμό με την νηφαλιότητά του, το αντικειμενικό και απρόσωπο ύφος του, δίνουν στο έργο του απαράμιλλη αξία και τον κατατάσσουν μεταξύ των κλασικών συγγραφέων.

Συνοψίζοντας, ο Θουκυδίδης είναι ο πιο αξιόλογος ιστορικός της Αρχαίας Ελλάδας, είναι ο πρώτος που εφάρμοσε αμερόληπτα την κριτική στην ιστορική έρευνα και, αναζήτησε τις αιτίες πίσω από όλα τα ιστορικά στοιχεία, τα οποία τον απασχόλησαν κατά την συγγραφή του μνημειώδους έργου του.

Δίκαια θεωρείται λοιπόν από τους ειδικούς ως ο θεμελιωτής και ιδρυτής της Επιστήμης της Ιστορίας.

diamantarasel.blogspot.gr
http://www.apocalypsejohn.com/2013/12/o-spoudaios-thoukydidhs-kai-to-ergo-tou.html

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου