Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

"Χτύπησε" και ο αχρείος Π.Κουκουλόπουλος για 77χρονο αυτόχειρα: "Να μας πει πώς κλέβανε το δημόσιο"!!!!




"Τι είδους άνθρωποι (;) είναι αυτοί στην ηγετική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, τόσο της προηγούμενης όσο και της νυν ηγεσίας"; Αυτό διερωτάται η χώρα, μετά και την νέα δήλωση του υφυπουργού Εσωτερικών Πάρι Κουκουλόπουλου, για την αυτοκτονία του 77χρονου πρώην φαρμακοποιού, Δημήτρη Χριστούλα, τον οποίο εμμέσως πλην σαφώς τον...
εγκαλεί (!) γιατί η φαρμακαυτική δαπάνη από τα 4 δισ. εκτοξεύθηκε στα 9 δισ. ευρώ μέσα σε λίγα χρόνια και περίπου του αποδίδει ευθύνες! 
Και επειδή ο 77χρονος μάλλον δεν θα του απαντήσει, να του πούμε εμείς του υφυπουργού Εσωτερικών ότι ο περήφανος γέροντας, είχε πουλήσει το φαρμακείο του από το 1994! Άρα μάλλον δεν θα ήξερε πως η φαρμακευτική δαπάνη εκτινάχθηκε εκεί που εκτινάχθηκε.
Γιατί όμως ο υφυπουργός Εσωτερικών δεν ρωτά τόσους και τόσους συναδέλφους του υπουργούς και βουλευτές γιατρούς και φαρμακοποιούς που γνωρίζουν άριστα τα εγκλήματα των φαρμακευτικών εταιρειών;
Έτσι λοιπόν μετά τις ανήκουστες δηλώσεις του Πάνου Μπεγλίτη (αυτός ο άνθρωπος για κάποιο λόγο που δεν μας αφορά θέλει μονίμως να εξευτελίζεται), έρχεται δεύτερος στενός συνεργάτης του Ευάγγελου Βενιζέλου ο Πάρις Κουκουλόπουλος και κάνει δηλώσεις που αν μη τι άλλο το μοναδικό όφελος που έχουν είναι να αποκαλύπτουν λίγες εβδομάδες προ των εκλογών στο εκλογικό σώμα την πολιτική ποιότητα αυτών που έχουν το θράσος να ζητούν και πάλι την ψήφο του, αντί να πάνε να κλειστούν σε κανένα μοναστήρι και να ζητούν συγγνώμη από το Θεό και την Ελλάδα για το κακό που έχουν κάνει.
Δήλωσε σχετικά λοιπόν στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ “Μιλά (σ.σ. ο αυτόχειρας!) στο όνομα πολλών, γιατί προφανώς ένας συνταξιούχος φαρμακοποιός, όσα χρόνια κι αν περάσουν από τη σύνταξή του, δεν ψάχνει ποτέ στα σκουπίδια! Εάν ο ίδιος άνθρωπος είχε άλλη προσέγγιση, θα μπορούσε να μας βοηθήσει και πολύ καλά για το πώς τα 4 δισ. του 2004 για δαπάνες φαρμάκου έγιναν 9 δισ. μέσα σε λίγα χρόνια”… 
Και μετά επειδή κόντευαν να πέσουν και οι προβολείς στο στούντιο από τις αντιδράσεις των δημοσιογράφων είπε το άλλο περίφημο: “Δεν ήρθα σε εκπομπή ψυχανάλυσης (!) ήρθα να κινητοποιηθώ”…
Δηλαδή, για να καταλάβουμε κι εμείς, "αν o αυτόχειρας είχε άλλη προσέγγιση", τι θα έκανε κ.Κουκουλόπουλε; Θα σας φώτιζε ο συνταξιούχος για το πώς τα λαμόγια και οι απατεώνες σε φαρμακευτικές και σε κρατικά νοσοκομεία έκλεβαν το δημόσιο; Δεν το ξέρετε; Το σκέφθηκε καλά αυτό που είπε;
Δηλαδή, υπονοεί, αν καταλάβαμε καλά, ότι ως μέλος του συστήματος φαρμάκου έχει ευθύνη και ήταν και στο κόλπο για την εκτόξευση της φαρμακευτικής δαπάνης. Έλεος κύριοι...Και βέβαια χθες έγινε εκείνη η πρώτη φοβερή δήλωση Μπεγλίτη για την αυτοκτονία όπου η στελεχάρα (και πρώην υπουργός Άμυνας, τρομάρα του...) είπε τα εξής περίφημα: "Το αν είχε χρέη ή δεν είχε είχε χρέη, το αν τα έφαγαν τα παιδιά του ή τα έφαγε ο ίδιος, σεβασμός σ' αυτές τις περιπτώσεις...".
Κύριε Βενιζέλο, εμποδίστε τους ανθρώπους σας από το να λερώνουν τη μνήμη των νεκρών. Θα προσφέρετε τουλάχιστον αυτή την υπηρεσία στο τόπο...





Πηγή

Ρομπέρτο Μπενίνι: «Όλος ο κόσμος, η Ευρώπη χρωστάνε στην Ελλάδα»


http://www.clickatlife.gr/story/cinema/mpenini-olos-o-kosmos-i-europi-xrostane-stin-ellada?id=2161315

«Δεν είναι η Ελλάδα που χρωστάει. Όλος ο κόσμος, η Ευρώπη χρωστάνε στην Ελλάδα», είπε ο Ιταλός ηθοποιός και σκηνοθέτης Ρομπέρτο Μπενίνι, ο οποίος αναγορεύτηκε την Τετάρτη Επίτιμος Διδάκτορας του Τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

«Δεν είναι η Ελλάδα που χρωστάει. Όλος ο κόσμος, η Ευρώπη χρωστάνε στην Ελλάδα», είπε ο Ρομπέρτο Μπενίνι, ο οποίος αναγορεύτηκε την Τετάρτη Επίτιμος Διδάκτορας του Τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης.
Ο Μπενίνι, χωρίς να διστάσει, σκαρφάλωσε στα έδρανα και ανέβηκε στο βήμα μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό.
«Γεια σας αγαπημένοι μου φίλοι. Θέλω να σας φιλήσω όλους στο στόμα. Η καρδιά μου χτυπάει πολύ δυνατά», είπε στα ελληνικά ο Ιταλός ηθοποιός. Στην ομιλία του, με τίτλο «Δάντης, Θεία Κωμωδία. Ερμηνεία και Σχόλια στο ΧΙ Άσμα της Κόλασης», ο βραβευμένος με Όσκαρ Ιταλός ανέφερε μεταξύ άλλων, «Μια στάλα ακόμα πίσω γύρισε, όπου του Θεού την καλοσύνη, οι τοκογλύφοι πληγώνουν, λες, και λύσε μου τον κόμπο».
Χαρακτήρισε τον Θόδωρο Αγγελόπουλο «σύγχρονο Δάντη» και του αφιέρωσε το τμήμα του XI Ασματος, με το οποίο έκλεισε την ομιλία του. «Σίγουρα έχει πάει στον παράδεισο, αν κι εγώ θα διαβάσω την Κόλαση».
«Για μια εξόχως σημαντική στιγμή» για το Πανεπιστήμιο μίλησε ο Πρύτανης του ΑΠΘ, Γιάννης Μυλόπουλος, ο οποίος πρόσθεσε ότι με την αναγόρευση διευρύνεται ο πνευματικός πλούτος του Ιδρύματος.
Η Ομότιμη Καθηγήτρια του Τμήματος Κατερίνα Ευαγγέλου, επεσήμανε ότι ο Ρομπέρτο Μπενίνι αποτελεί τον επιφανέστερο απόγονο της μακράς παράδοσης των γελωτοποιών της ιταλικής αυλής και της κομέντια ντελ άρτε. Αναφέρθηκε, επιπλέον, στη σχέση του Μπενίνι με τη «Θεία Κωμωδία» του Δάντη, τονίζοντας ότι επαναπροσδιόρισε τη σχέση του έργου με το ευρύ κοινό, και το ελευθέρωσε από τη «διπλή φυλακή» του σχολικού περιβάλλοντος και της ιστορικής και λογοτεχνικής αγοράς.

Τα «Επίκαιρα» που κυκλοφορούν αποκαλύπτουν: Γιατί οι οικονομικοί εισαγγελείς Πεπόνης και Μουζακίτης εξετάζουν το ενδεχόμενο δίωξης για κακουργήματα σε εκπροσώπους της τρόικας!

 
Στα «Επίκαιρα» που κυκλοφορούν την Πέμπτη 5 Απριλίου αποκαλύπτονται όλες οι ενδεχόμενες συνέπειες ενός από τους «αόρατους» και πιο επικίνδυνους στόχους της πολιτικής του Μνημονίου, που έχει επιβάλλει η τρόικα σε συνεργασία με τις πολιτικές δυνάμεις της συγκυβέρνησης: η δήμευση της ελληνικής ιδιοκτησίας, δηλαδή η κατάσχεση των σπιτιών των Ελλήνων!

 

Διαβάστε ακόμη στα «Επίκαιρα:

-          Την απόρρητη έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδας για τους τριγμούς που προκαλούν τα «θαλασσοδάνεια» ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στο τραπεζικό σύστημα.  Ποιες τράπεζες κινδυνεύουν από την αδυναμία των κομμάτων να πληρώσουν τα δάνειά τους. Αποκλειστικά!
-          Γιατί οι οικονομικοί εισαγγελείς Πεπόνης και Μουζακίτης εξετάζουν το ενδεχόμενο δίωξης για κακουργήματα σε εκπροσώπους της τρόικας.
-          Την αποκάλυψη για την εξομολόγηση του Ευάγγελου Βενιζέλου σε συνομιλητή του, ότι φοβάται «βόμβα» στο «κούρεμα» των ελληνικών ομολόγων.
-          Την αποκάλυψη για το παρασκήνιο της παρέμβασης Παπανδρέου στην Εξεταστική Επιτροπή για το έλλειμμα, που οδήγησε σε αλλαγή του πορίσματος για το .
-          Τη συνέντευξη του γνωστού οικονομολόγου Γιάννη Βαρουφάκη για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Ελλάδα.
-          Τη συνέντευξη του Ζαν Λικ Μελανσόν, του αουτσάιντερ-έκπληξη των γαλλικών προεδρικών εκλογών.

Πνεύμα Θεατρικό 25o Γυαλ.Κόσμος+Gronholm+6ηΚαρυάτιδα - της Ηρώς Μητρούτσικου

30.3.2012                                                                                              
στην free press "ATTIKH ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ" κάθε παρασκευή

  
Θεωρείται από τις καλύτερες παραστάσεις της χρονιάς κι ας είναι, σχεδόν, όλοι συντελεστές του νέοι:

Γυάλινος κόσμος  

Ίσως το πιο γνωστό θεατρικό έργο του Τενεσί Ουίλιαμς, και καθαρά αυτοβιογραφικό! Ο Γουίλιαμς, που πριν ένα χρόνο ακριβώς έκλεισαν 100 χρόνια από τη γέννησή του (26 Μαρτίου 1911 - 25 Φεβρουαρίου 1983), έγραψε το έργο αυτό το 1944, ίσως θέλοντας να ξορκίσει φαντάσματα του παρελθόντος. Η νέα και εξαιρετική σκηνοθέτις Κατερίνα Ευαγγελάτου ενσωμάτωσε στο πρωτότυπο κείμενο αποσπάσματα από το διήγημα «Πορτρέτο κοριτσιού σε γυαλί» και από παλιά σχεδιάσματα του συγγραφέα για τον «Γυάλινο κόσμο» του. Ο Γουίλιαμς φαίνεται να δούλευε πολύ το έργο, μια και του είχε δώσει 15 φινάλε!
Πρόκειται για την ιστορία μιας σχετικά φτωχής οικογένειας, την οποία ο πατέρας έχει εγκαταλείψει χρόνια πριν και η καταπιεστική, πάλαι ποτέ πανέμορφη, μητέρα ζει με τον ονειροπόλο γυιό (που είναι και ο μόνος που έχει μια σταθερή δουλειά) και την προβληματική (λόγω ενός μικρού προβλήματος στο ένα πόδι) κόρη της. Μια, σχεδόν, διαλυμένη οικογένεια, όπου ο καθένας ζει στον δικό του φανταστικό “γυάλινο” κόσμο: Η μητέρα, ξεπεσμένη πια, ζει με τις αναμνήσεις από τον παλιό Νότο όπου μεγάλωσε∙ ο, καλλιτέχνης, γυιός που καταπιέζεται από το σπίτι, την μητέρα και την άχαρη δουλειά του σε μια αποθήκη, έχει ως μόνη διέξοδο το σινεμά (ο ίδιος ο Γουίλιαμς ήταν λάτρης του κινηματογράφου) και ονειρεύεται τη φυγή, όπως οι ήρωες που βλέπει στο σινεμά και ο πατέρας του∙ και, το τρίτο μέλος, η φοβισμένη Λώρα η οποία ζει, μόνο, μέσα στον γυάλινο κόσμο της που αποτελείται από την γυάλινη συλλογή ζώων, τους παλιούς δίσκους γραμμοφώνου που άφησε πίσω ο πατέρας της και την επετηρίδα του σχολείου, ως μόνη συναναστροφή της! Μοναδική προσγειωμένη παρουσία είναι ο επισκέπτης Τζιμ, που έχει αποδεχτεί την μοίρα του, ότι, δηλαδή, δεν θα γίνει κάποιος σπουδαίος, όπως όλοι πίστευαν στο σχολείο, αλλά θα μείνει ένας απλός υπάλληλος που θα παντρευτεί μια απλή κοπέλα. Ωστόσο, όλο το έργο δεν είναι παρά μια ανάμνηση του αφηγητή Τομ, ή μήπως ένα όνειρο της Λώρας για την επίσκεψη που περίμενε και, που, λόγω της φυγής του Τομ, δεν ήρθε ποτέ; Μήπως τελικά την βιώνει, εκείνη, στο μυαλό της, φαντασιωνόμενη το μοναδικό αγόρι που της είχε απευθύνει, κάποτε, έναν γλυκό λόγο;
Η Ναταλία Τσαλίκη ήταν καταπληκτική στον ρόλο της νευρωτικής και υπερπροστατευτικής, σε βαθμό που κουράζει, μητέρας, η οποία ζει σχεδόν μόνο μέσα από τις αναμνήσεις, μια και δεν της έχει μείνει και τίποτα άλλο εκτός από αυτές και τα δυο, προβληματικά, παιδιά της. Ίσως είναι ο καλύτερος ρόλος της, μέχρι τώρα, καριέρας της. Γκροτέσκα, υστερική και στερημένη όπως θα ήταν άλλωστε και η Αμάντα, κλέβει την παράσταση!
Ο Αντίνοος Αλμπάνης, ως γυιός, δέσμιος της ανούσιας καθημερινότητας του και αφηγητής της ιστορίας, θεωρώ ότι ήταν υποτονικός.
Πολύ καλή σκηνική παρουσία είχε ο Κωνσταντίνος Γαβαλάς, που εισβάλει στο σπίτι ντυμένος ροκαμπιλάς, κάνει έναν εκπληκτικό χορό και δίνει ζωή, έστω και για λίγο, σε αυτή την απελπισμένη, γυάλινη, οικογένεια.
Η πρωτοεμφανιζόμενη Αμαλία Νίνου ως αλλόκοτη κόρη, στον ρόλο που έχει σημαδέψει στο ξεκίνημά της η Λαμπέτη, μας δίνει μια, επίσης, εκπληκτική ερμηνεία.
Το ψυγείο που σχεδόν δεσπόζει στην σκηνή, χρησιμεύει ως το καταφύγιό της, αλλά και συμβολικά η Λώρα “μπαίνει στο ψυγείο” μια και όλα δείχνουν ότι θα μείνει γεροντοκόρη... Όμως, το ψυγείο έχει και δύο άλλους συμβολισμούς: ό,τι και να κάνει η Λώρα, δεν μπορεί να ξεφύγει από τη μιζέρια, η κρυψώνα της είναι διάφανη, σα γυάλα, όλοι την βλέπουν τελικά, όπως κι όταν νόμιζε ότι όλοι άκουγαν τον μηχανισμό στο πόδι της! Ο δεύτερος συμβολισμός του ψυγείου είναι το κρύο και η ψύξη που υπάρχει την οικογένεια και στις αναμνήσεις των δύο γυναικών, στις οποίες μένουν εγκλωβισμένες.
Όλο το σκηνικό είναι αφαιρετικό, μιας και πρόκειται για αναμνήσεις γεγονότων από την ζωή της οικογένειας, όπως μας λέει στην αρχή ο, ξενιτεμένος, Τομ. Οι προβολές (ας μην ξεχνάμε ότι ο Γουίλιαμς στο πρωτότυπο ζητά προβολές) συμβάλλουν, επίσης, σε αυτό. Τέσσερις καρέκλες για καθένα από τους τέσσερις ρόλους, είναι τα μοναδικά σκηνικά αντικείμενα, μαζί με το ψυγείο και το γυάλινο θηριοτροφείο. Μέσα σε αυτό το, εντυπωσιακό, γαλαζοπράσινο μινιμαλιστικό σκηνικό, σαν ένας ακίνητος βυθός κάποιας λίμνης, το σπίτι των Ουίνγκφιλντ έχει μείνει στάσιμο και έχει "παγώσει"...
Οι αχνοί φωτισμοί (Λ.Παυλόπουλος) επιτείνουν την μη ρεαλιστική ατμόσφαιρα και οι μουσικές νύξεις του Σταύρου Γασπαράτου, καθώς και ο, σχεδόν ανεπαίσθητος, ήχος του γραμμοφώνου που ακούμε, αλλά δεν βλέπουμε, είναι σαν να βγαίνουν κι αυτοί από το μακρινό παρελθόν.
Το Οιδιπόδειο της μάνας προς τον γυιό και ο αυνανισμός της Λώρας θεωρώ ότι δεν ήταν απαραίτητο να δειχθούν τόσο εμφανώς.
Μία εξαιρετική παράσταση για μία βδομάδα ακόμα, στο θέατρο «Δημήτρης Χορν» (Σύνταγμα), σε μία μοντέρνα σκηνοθεσία, εντελώς διαφορετική από την θρυλική παράσταση του Δ.Μαυρίκιου (1998) στο θέατρο Εμπρός, με τους, πρωτοεμφανιζόμενους τότε, Νίκο Κουρή και Αγγελική Παπαθεμελή!
 

Η μέθοδος Gronholm
Τελευταίο δευτερότριτο για την παράσταση που παίζεται για 5η (!) συνεχόμενη χρονιά στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης. Τέσσερις υποψήφιοι για μια διευθυντική θέση υποβάλλονται σε μια σαδιστικά μεθοδευμένη συνέντευξη. Ποιός θα νικήσει τελικά; Ποιός θα πάρει την δουλειά στην πολυεθνική;
Δυνατό κείμενο, γεμάτο ανατροπές και καλές ερμηνείες από γνωστούς ηθοποιούς (Γ. Καραμίχος, Π. Λαγούτης, Χρ. Σαπουντζής, Β. Παπαδοπούλου)


Η έκτη Kαρυάτιδα
Επίσης, για ένα ακόμα δευτερότριτο μπορείτε να παρακολουθήσετε στο θέατρο «Άλμα» (λίγο πιο κάτω από το Εθνικό Θέατρο) τον μονόλογο των Αντ. και Κωνστ. Κούφαλη, στην πρώτη σκηνοθετική απόπειρα του εικαστικού Κώστα Τσόκλη.
Πρόκειται για την αφήγηση της ζωής μιας ξεναγού, που απαλλοτριώνουν το σπίτι της, κάτω από την Ακρόπολη, για να φτιάξουν το μουσείο, και μέσα σε αυτή την εξιστόρηση μπλέκεται η ιστορία της Ελλάδας...
Η Σοφία Φιλιππίδου ερμηνεύει, μέσα σε ένα λευκό, βαρύ κοστούμι, με μεγάλη ουρά σαν ρίζες, που την ακολουθεί όσο εκείνη πηγαινοέρχεται.
Όπως το κουστούμι έτσι και το σκηνικό είναι του Τσόκλη. Αφαιρετικό, ωραίο, και από ψηλά να κρέμεται το κιβώτιο μέσα στο οποίο μετακομίζουν οι Καρυάτιδες!
Η αλήθεια είναι ότι περίμενα ένα ακόμη πιο ενδιαφέρον σκηνικό από έναν εικαστικό που σκηνοθετεί κιόλας, άρα έχει την ελευθερία να κάνει ότι θέλει. Το έργο είναι ένα δράμα που αγγίζει την κωμωδία. Δυστυχώς, όμως, εμένα, προσωπικά, δεν με ενθουσίασε.





ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ  ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ  από τα προηγούμενα άρθρα:

 «Το τέλος & η αρχή»  Φούρνος
«Αγαπητέ αγαπημένε...»  Sui Generis
«Αν αργήσω, κοιμήσου»  104 Θέατρο Κέντρου Λόγου & Τέχνης
«Κοπεγχάγη»  Άλφα
«Φόνισσα»  Οδού Κεφαλλήνιας
«Κατσαρίδα»  Αθηνών
«Αμερικάνικος Βούβαλος»  Πορεία
«Unemployed»  Bios
«I am my own wife»  Bios
«Ο Ιβάν και τα σκυλιά»  Αμιράλ
«Την Τρίτη στο σούπερ μάρκετ»  Από μηχανής θέατρο
 «Ερωτόκριτος»  Ακροπόλ
«Caveman»  Coronet
«Ωχ... τα νεφρά μου»  Studio Κυψέλης

Σεξ…ναρκωτικά και σκάνδαλα, μεγαλοστελεχών εταιρειών συμβούλων που μας έφερε η εταιρεία “ΜΝΗΜΟΝΙΟ Α.Ε”

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2012/04/blog-post_3220.html

Δείτε  τι μπουμπούκια μεγαλοστελέχη, είχαν οι περίφημες εταιρείες των μυστικοσυμβούλων με τις οποίες συναλλάσσονταν η η εταιρεία "ΜΝΗΜΟΝΙΟ Α.Ε"...
Ξέρετε αυτούς που μας έχουν φέρει εδώ και δυο χρόνια και μας έχουν "κατσικωθεί" και σχεδιάζουν μαζί με την εγχώρια συμμορία το ξεπούλημα της χώρας...
Μιλάμε για αυτούς τους τύπους που έχουν κατασκηνώσει σε κάθε υπουργείο και ρυθμίζουν τα πάντα..αυτούς που πληρώνονται με εκατομμύρια ευρώ...
Κάποιοι απ αυτούς τους απατεώνες έχουν καταδικασθεί για σεξουαλικά όργια, ναρκωτικά, λαδώματα και ότι άλλο βάλει ο νους σας..







Υ.Γ
Αν δεν θυμόσαστε ποια είναι η LAZZARD..
Διαβάστε:

Σε αυτούς τα έδωσε ο Γ.Α.Π, τα λεφτά που υπήρχαν....

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 2010: ΟΙΚΟΣ LAZARD ΧΡΥΣΕΣ ΜΠΙΖΝΕΣ 7 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Απίστευτη μεθόδευση...Είχαν πουλήσει τα AirBus, χωρίς να ξέρουν την αξία τους !!!

Οι άνθρωποι δεν παίζονται...άλλα 25 εκατ.ευρώ σε "συμβούλους"

ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ ΤΩΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΩΝ ΥΜΕΤ: Σάπισαν στο ξύλο γυναίκα δημοσιογράφο στο Σύνταγμα!

http://attikanea.blogspot.com/2012/04/blog-post_3491.html

Σχόλιο attikanea: Διεστραμένα φασιστοειδή, ψυχασθενή ανθρωποειδή όντα, πιστά όργανα μιας φασιστικής κυβέρνησης, ενάντια σε μια κοινωνία που ζητά Δημοκρατία και Δικαιοσύνη. 
 
Μόνο στο planet-greece

Για ακόμη μία φορά, διμοιρία των ΥΜΕΤ επιτέθηκε εναντίον δημοσιογράφου. Αυτή τη φορά, δεν αρκέστηκαν στο να περάσουν χειροπέδες, όπως είχε συμβεί με την περίπτωση του Χρήστου Μαζανίτη από τον ΑΝΤ1 (διαβάστε εδώ) αλλά επιτέθηκαν κατά της δημοσιογράφου. 10 άνδρες εναντίον μίας γυναίκας! Την χτυπούσαν αλύπητα. Δείτε στο planet-greece το συγκλονιστικό βίντεο ντοκουμέντο...

Η δημοσιογράφος Ρένα Μανιού σωριάστηκε σε ημιλιπόθυμη κατάσταση από τα άγρια χτυπήματα που δέχθηκε από τους αστυνομικούς διμοιρίας των ΥΜΕΤ. Δείτε το βίντεο - ντοκουμέντο:



Παρόντες στο συμβάν ήταν και πάλι δημοσιογράφοι - διαπιστευμένοι στο αστυνομικό ρεπορτάζ, που για ακόμη μία φορά βίωσαν το άγριο πρόσωπο των αστυνομικών, πάλι των ΥΜΕΤ.


Η δημοσιογράφος, Ρένα Μανιού, έμεινε για αρκετή ώρα στο έδαφος, μέχρι που στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ να την παραλάβει. Ακόμη και οι τραυματιοφορείς που έσπευσαν στο σημείο έβριζαν τους αστυνομικούς, για το απύθμενο μένος που επέδειξαν κατά της δημοσιογράφου αλλά και κατά των οργισμένων πολιτών - διαδηλωτών, νωρίτερα.



Ποια είναι η Ρένα Μανιού


Η δημοσιογράφος Ρένα είναι η μικρή αδερφή της μητέρας του ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Βασίλη Τοροσίδη. Είναι η δημοσιογράφος που έγραψε το βιβλίο "Τρέχα Βασίλη" αποκαλύπτοντας άγνωστες πτυχές της καριέρας του ποδοσφαιριστή, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα πώς οπαδικές εφημερίδες "φτιάχνουν" τις εντεκάδες των ομάδων, ανεβάζουν και κατεβάζουν προπονητές και παρεμβαίνουν στις μεταγραφές παιχτών, απογειώνοντας ή καταστρέφοντας την καριέρα τους. Το 2008, που εκδόθηκε το βιβλίο, είχε προκληθεί σάλος. Κατάγεται από την Ξάνθη.


Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.


Αυτή τη φορά, το Αρχηγείο της Αστυνομίας, μετά και την ύπαρξη του σχετικού βίντεο, αποφάσισε να διατάξει Ένορκη Διοικητική Εξέταση, προκειμένου να διαπιστώσει ευθύνες (αν βρουν) για τους αστυνομικούς της διμοιρίας των ΥΜΕΤ, που συμμετείχε στη θηριωδία. Για την ιστορία, να θυμίσουμε πώς ούτε στην περίπτωση της φωτορεπόρτερ Τατιάνας Μπόλαρη, ούτε σε κανέναν άλλο δημοσιογράφο - θύμα αστυνομικής βίας, ουδέποτε τιμωρήθηκε κάποιος αστυνομικός. Με άλλα λόγια... ΕΔΕ για να το κουκουλώσουν.


Πηγή

Η Κύρα Αδάμ αποκαλύπτει τα σχέδια της Μάνιας και αποχωρεί από την Ελευθεροτυπία

http://zoornalistas.blogspot.com/2012/04/blog-post_3879.html

-Πόσες συσκέψεις διευθυντικών στελεχών (και για ποιο λόγο) έχουν γίνει στο σπίτι της εκδότριας Τεγοπούλου;
- Oι εργαζόμενοι αποφασίζουν για έκδοση τρίτου απεργιακού φύλλου

Σε γενική συνέλευση έχουν κληθεί οι εργαζόμενοι στην Ελευθεροτυπία για να αποφασίσουν επί της εισήγησης-πρότασης της συντακτικής επιτροπής για έκδοση τρίτου απεργιακού φύλλου. Την ίδια ώρα η επιστολή παραίτησης της διευθύντριας της Ελευθεροτυπίας Κύρας Αδάμ αποκαλύπτει τα σχέδια και τις μεθοδεύσεις της εκδότριας Μάνιας Τεγοπούλου.
Η Κύρα Αδάμ με επιστολή της ενημερώνει τους εργαζόμενους της εφημερίδας ότι «στο τέλος Φεβρουαρίου έγινε σύσκεψη διευθυντικών στελεχών στο σπίτι της Μάνιας Τεγοπούλου με αντικείμενο την πρόταση της ΧΚ Τεγόπουλος για άμεση επαναλειτουργία της εφημερίδας με ένα μέρος των εργαζομένων και με νέο υπολογισμό μισθοδοσίας τους»!
Η ίδια δηλώνει ότι απεχώρησε από τη σύσκεψη εκφράζοντας την αντίθεση της με την πρόταση και επιμένοντας ότι.. «η επαναλειτουργία της εφημερίδας, προϋποθέτει την προηγούμενη ρύθμιση καταβολής δεδουλευμένων και αποζημιώσεων σε όσους εργαζόμενους εκ των 8οο δεν θα χρησιμοποιηθούν στο νέο σχήμα της εφημερίδας».
Η Κύρα Αδάμ αφήνει να εννοηθεί ότι στο σπίτι της Μάνιας έχουν γίνει κι άλλες συσκέψεις διευθυντικών στελεχών στις οποίες η ίδια δεν έχει λάβει μέρος.
Η επιστολή καταλήγει με την γνωστοποίηση της παραίτησης της καθώς, όπως αναφέρει, το συμβόλαιο της με την Χ.Κ. ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ έληξε και η ίδια δεν έχει καμμιά διάθεση να το ανανεώσει. Συνεπώς, όπως λέει, έχει πάψει να υφίσταται και τυπικώς η εργασιακή της σχέση με την «Ε», όπου απασχολήθηκε ανελλιπώς και αποκλειστικώς από το 1980 μέχρι σήμερα.

-Ολόκληρη η επιστολή της Κύρας Αδάμ προς τον εκπρόσωπο των δημοσιογράφων Πάνο Σώκο στο μπλογκ ekprosoposeleftherotypias

Οι μελοδραματικές θρηνωδίες για τον «αυτόχειρα» - Του Θύμιου Παπανικολάου

http://olympia.gr/2012/04/04/%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B8%CF%81%CE%B7%CE%BD%CF%89%CE%B4%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD/

Του Θύμιου Παπανικολάου
Η οργή γιγαντώνεται από την αηδία μπροστά στην ακραία δημαγωγική κακοήθεια του πολιτικού κόσμου και υπόκοσμου, σχετικά με την αυτοκτονία του συνταξιούχου.
Τα κυβερνητικά ανδρείκελα και κάθε ποικιλία πολιτικαντισμού, «μνημονιακού» και «αντιμνημονιακού» χρώματος, έσπευσαν να χύσουν τα ηθικολογικά τους δάκρυα και να εκφωνήσουν τα μελοδραματικά τους λογύδρια για την «τραγωδία» της αυτοκτονίας του συνταξιούχου: Αισχρότατη και αναιδέστατη εκλογική εμπορία και καπηλεία…
Εμπορεύονται και καταναλώνουν τη φρίκη που παράγουν, καθώς και το θάνατο των
θυμάτων τους…
Μιλάνε, λοιπόν, όλοι, με θρήνους και οδυρμούς, φορώντας και την ανάλογη θεατρική μάσκα, αλλά παρακάμπτουν, συγκαλύπτουν και εξαφανίζουν τούτο: Η αυτοκτονία του συνταξιούχου ήταν μια ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, όχι απλώς απόγνωσης και διαμαρτυρίας, αλλά και ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ του κατοχικού καθεστώτος και ΟΛΩΝ αυτών που δημαγωγικά θρηνούν για την «αυτοκτονία»…
Ο συνταξιούχος δεν αυτοκτόνησε. ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ για να δώσει ένα ΗΡΩΙΚΟ μήνυμα ΑΓΩΝΑ εναντίον του κατοχικού καθεστώτος και των κομμάτων που, άμεσα ή έμμεσα, το στηρίζουν…

Τα επικοινωνιακά καθρεφτάκια, το "πάρτι" στη ΔΕΗ και οι χαζοχαρούμενοι ιθαγενείς

http://www.kourdistoportocali.com/articles/10648.htm

http://www.anatropi2020.gr/



Οι αποκαλύψεις σχετικά με τα προνόμια και το "φαγοπότι" στο σωματείο της ΔΕΗ δεν αποτέλεσαν κεραυνό εν αιθρία. Το πόρισμα του ΣΔΟΕ αποτελεί, ουσιαστικά, επανάληψη του προ μηνών πορίσματος του επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρου Ρακιντζή που είχε τύχει και τότε μεγάλης τηλεοπτικής προβολής.
Είναι προφανές πως η αναμόχλευση του θέματος, παραμονές εκλογών, κι ενώ επίκεινται μέτρα που ισοπεδώνουν κάθε εργασιακό δικαίωμα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, δεν είναι τυχαία. Δεν είναι, δηλαδή, τυχαίο ότι, την ώρα που οι πολίτες εξαθλιώνονται,...

την ώρα που κάποιοι αυτοκτονούν, την ώρα που οι επιχειρήσεις κλείνουν και χιλιάδες άνθρωποι μένουν χωρίς δουλειά, τα μέσα ενημέρωσης εστιάζουν στο μεταναστευτικό (αναμφισβήτητα μεγάλο θέμα αλλά να μονοπωλεί την επικαιρότητα επί δύο εβδομάδες;) και στα "πάρτι" των συνδικαλιστών της ΔΕΗ.
Κάποιοι δεν αποκλείουν, και ίσως έχουν δίκιο, όλα αυτά να συνδυάζονται και με όσα έπονται περί την απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας, όπου η ΔΕΗ...πρέπει να απαξιωθεί και να συρρικνωθεί προς όφελος εγχώριων και αλλοδαπών (μεταξύ αυτών και γερμανικών) επιχειρηματικών συμφερόντων.
Από την πρώτη αποκάλυψη Ρακιντζή, όμως, μέχρι το πόρισμα του ΣΔΟΕ, ας μας πει κάποιος γιατί δεν μεσολάβησε κάποια έρευνα για τις διόικήσεις της ΔΕΗ και τους πολιτικούς προϊσταμένους υπουργούς που ανέχθηκαν ή και υπέθαλψαν τις ατασθαλίες;
Τα προνόμια και οι επιχορηγήσεις στο σωματείο της ΔΕΗ έφεραν τις υπογραφές διοικητών της ΔΕΗ και αρμοδίων υπουργών. Μόνο ο Φωτόπουλος ή ο Ρίζος Ρίζος είναι υπεύθυνοι;
Αλλά από τα το γνωστό φιλομνημονιακό τηλεοπτικό μπλοκ (αφ)ενημέρωσης δεν θα ακούσετε ποτέ γι  αυτή την (σημαντικότερη όλων) πλευρά του προβλήματος. Διότι έχουν πεισθεί ότι οι πολίτες είναι ιθαγενείς και αστραποβολούν χαζοχαρούμενοι και έκπληκτοι από τα επικοινωνιακά καθρεφτάκια που τους προσφέρονται κάθε βράδυ στις 8...

“Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο, και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει”

http://www.antinews.gr/2012/04/05/154778/

Κάθε χρόνο στην Ελλάδα του Μνημονίου, δηλαδή από το 2009 και έπειτα, αυτοκτονούν ή αποπειρώνται να αυτοκτονήσουν περίπου 600 άνθρωποι. Πολλοί μπορεί να αντιμετωπίζουν άλλου είδους προβλήματα, σίγουρα οι περισσότεροι είναι επηρεασμένοι από την οικονομική κρίση. Η πίεση στα ελληνικά νοικοκυριά είναι ασφυκτική και σίγουρα κάποιοι δεν αντέχουν ούτε μπορούν να πολεμήσουν για ένα καλύτερο μέλλον.
Το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει αχτίδα φωτός. Οι Έλληνες υπομένουν τα βάσανα, έστω κι αν δεν φταίνε, δεν αντέχουν όμως να βλέπουν να επικρατεί μια «μαυρίλα» που δεν έχει τέλος. Και το σημαντικότερο. Αισθάνονται ότι το πολιτικό προσωπικό της χώρας είναι ανίκανο να διαχειριστεί την κρίση με πατριωτικό τρόπο και με όραμα για έξοδο από το χάος.
Η αυτοκτονία του 77χρονου στο Σύνταγμα είναι ένα καμπανάκι στο πολιτικό σύστημα. Και το καμπανάκι που ηχεί, μαζί με το σημείωμα του αυτόχειρα λένε τα εξής:
- Ότι η Ελλάδα βρίσκεται ουσιαστικά για μια 5ετία σε κρίση η οποία τώρα έχει καταστρέψει την κοινωνική συνοχή. Κι εννοούμε ότι πλέον οι οικογένειες δεν μπορούν να βοηθήσουν. Οι γονείς δεν έχουν χρήματα για να ζήσουν τα παιδιά τους, οι παππούδες δεν μπορούν να πάρουν δώρα στα εγγόνια τους, τα παιδιά αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους για να δουλέψουν ή εργάζονται από 15 ετών.
- Ότι το περιστατικό αυτό είναι μόνο η αρχή. Η κοινωνία βρίσκεται στα όριά της εδώ και πολύ καιρό. Αυτοκτονίες, ληστείες και δολοφονίες για ένα κομμάτι ψωμί, απώλεια της υγείας των πολιτών λόγω της αυξημένης πίεσης, ακραίες καταστάσεις στην καθημερινότητα. Αυτά είναι φαινόμενα που θα τα ζούμε συχνά, ειδικά όσο η κρίση βαθαίνει. Αν ρίξουμε μια ματιά στις χώρες από τις οποίες πέρασε η λαίλαπα της κρίσης και του ΔΝΤ θα καταλάβουμε. Στην Τουρκία, στη Λετονία, στην Ουγγαρία, στην Αργεντινή οι πολίτες έζησαν και συνεχίζουν να ζουν σε τεντωμένο σκοινί. Διότι το πιο σκληρό πράγμα στη ζωή είναι να μην έχει σκοπό και προοπτική.
- Ότι οι συνταγές της τρόικας είναι δολοφονικές και πρέπει να αλλάξουν προτού η κοινωνία εκραγεί. Η Ελλάδα ασφαλώς και χρειάζεται μεταρρυθμίσεις και συμμάζεμα. Δε χρειάζεται όμως κατάρρευση, δε χρειάζεται απώλεια της εθνικής κυριαρχίας, δε χρειάζεται αργεντινοποίηση της κοινωνίας. Όλα αυτά είναι πλέον σίγουρα, όπως σίγουρη είναι και η χρεοκοπία που θα οδηγήσει σε χειρότερες καταστάσεις. Το καμπανάκι, λοιπόν, χτυπά για όλους όσους προσκυνούν την αυθεντία της τρόικας.
Ο 77χρονος ίσως είναι ο καταλύτης για ραγδαία αλλαγή των πολιτικών που μας οδήγησαν μέχρις εδώ. Καιρός είναι να καταλάβουν ΟΛΟΙ ότι στις ελληνικές κάλπες δεν ψηφίζουν ούτε η Μέρκελ, ούτε ο Σόϊμπλε, ούτε ο Μπόμπολας και ο Αλαφούζος. Ψηφίζουν πρώην συγκάτοικοι του αυτόχειρα στο χάος που λέγεται σημερινή Ελλάδα.
Ο Δημήτρης Χριστούλας αποφάσισε χθες το πρωί να αυτοκτονήσει, στέλνοντας μήνυμα-κραυγή διαμαρτυρίας για την Ελλάδα του Μνημονίου. «Δεν μπορώ να βρω άλλον τρόπο αντίδρασης εκτός από ένα αξιοπρεπές τέλος», γράφει στο συγκλονιστικό ιδιόχειρο σημείωμα που άφησε πίσω του. Βαθιά πολιτικοποιημένος και ευαισθητοποιημένος κοινωνικά, θυσιάστηκε για να «ξυπνήσει» τη συνείδηση του πολιτικού κόσμου αλλά και εκείνων που πιστεύουν πως κυβερνούν την Ελλάδα από τις Βρυξέλλες.
Διαβάστε σε άλλη ανάρτηση για την ζωή του. Η οποία αν ήταν τραγούδι, θα της ταίριαζαν οι στίχοι που τραγούδησε η Χαρούλα Αλεξίου: «Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο, και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει».

Στοιχεία σοκ από την Unicef για την Ελλάδα: Παιδιά ενός φτωχότερου θεού

http://olympia.gr/2012/04/05/1-331/

από την εφημερίδα Εθνος
Ο εφιάλτης της φτώχειας ζωντανεύει για 439.000 παιδιά. Αύξηση της παραβατικότητας των ανηλίκων, αλλά και μείωση των εκπαιδευτικών επιδόσεων λόγω της κρίσης
Ζοφερή είναι η πραγματικότητα για τα παιδιά που ζουν στην Ελλάδα σύμφωνα με έκθεση της UNICEF που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα. Περισσότεροι από 100.000 ανήλικοι στη χώρα μας εργάζονται ενώ 439.000 παιδιά ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.
Η υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων εν μέσω κρίσης έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής, εκπαίδευσης και σίτισης των παιδιών τους, καθώς το ποσοστό της παιδικής φτώχειας αγγίζει στη χώρα μας το 23% όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη διαμορφώνεται σε ποσοστό 20,5%. Τελευταία στην κατάταξη βρίσκεται η Βουλγαρία με ποσοστό 26,8%.
Οι κοινωνικές δαπάνες για την προστασία των οικογενειών και των παιδιών παρέμειναν σταθερές από το 2000 ως το 2009 και είναι χαμηλότερες από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Την ίδια στιγμή, τα παιδιά στην Ελλάδα ζουν σε ένα βιαιότερο περιβάλλον. Από το 2008 ως το 2010 η εγκληματικότητα στη χώρα αυξήθηκε κατά 40%, ενώ μεγαλύτερη άνοδος αναμένεται να καταγραφεί για το 2011. Η έκθεση καταγράφει, επίσης, τα περιστατικά λιποθυμίας μαθητών λόγω υποσιτισμού σε σχολικές μονάδες που οδήγησαν στην παροχή δωρεάν μικρογευμάτων και τα χαρακτηρίζει ως σύμπτωμα των συνθηκών απόλυτης φτώχειας που βιώνουν κάποια παιδιά.
Στις συνθήκες αυτές η UNICEF διαπιστώνει αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης ψυχοσωματικών συμπτωμάτων που οφείλονται στο στρες και το άγχος.
Το 94% των παιδιών στην Ελλάδα φοιτά σε δημόσια σχολεία, ενώ ως προς τις εκπαιδευτικές επιδόσεις, σύμφωνα με τα αποτελέσματα διεθνούς αξιολόγησης, η χώρα μας και στα τρία επίπεδα (αναγνωστικός, μαθηματικός και επιστημονικός εγγραμματισμός) επιτυγχάνει αποτελέσματα κάτω της μέσης επίδοσης των υπόλοιπων χωρών του ΟΟΣΑ. Σημειώνεται επίσης ότι τα ποσοστά των ανηλίκων που πηγαίνουν σε παιδικούς σταθμούς πριν από την ηλικία των 4 ετών είναι σημαντικά χαμηλότερα από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Αύξηση παρουσιάζει η παραβατικότητα των παιδιών, με τις παραβιάσεις αυτοκινήτων και την παράνομη είσοδο και διαμονή στη χώρα να συνιστούν το 84% των αδικημάτων για τα οποία καταδικάστηκαν ανήλικοι.
Σήμερα 582 ανήλικοι κρατούνται σε σωφρονιστικά ιδρύματα με το 80% αυτών να είναι αλλοδαποί. Για τα παιδιά των μεταναστών, άλλωστε, όπως προκύπτει από την έκθεση, οι δείκτες διαβίωσης είναι πολύ χειρότεροι. Περίπου 200.000 παιδιά στην Ελλάδα προέρχονται από οικογένειες μεταναστών, ενώ από 1.000 έως 6.000 παιδιά τον χρόνο είναι ασυνόδευτα ή χωρισμένα από τις οικογένειές τους.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ
Ελλείψεις σε τρόφιμα και θέρμανση
Το υψηλότερο ποσοστό των φτωχών εργαζομένων στην Ευρωζώνη και δεύτερο στην ΕΕ έχει η Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, γεγονός που υποδηλώνει ότι το εισόδημα από την εργασία δεν εξασφαλίζει την έξοδο από τη φτώχεια. Το 2010 το 28,7% των νοικοκυριών με παιδιά βρισκόταν σε φτώχεια ή κοινωνικό αποκλεισμό, ενώ για τις κατηγορίες παιδιών ηλικίας 12-17 ετών το ποσοστό εκτινασσόταν στο 34,7%.
Είναι χαρακτηριστικό ότι περισσότερα από 2 στα 10 φτωχά νοικοκυριά με παιδιά αδυνατούν να τα διαθρέψουν με κρέας, κοτόπουλο ή ψάρι, το 37,1% δεν έχει ικανοποιητική θέρμανση και το 27,8% ζει σε σπίτι με υγρασία στους τοίχους ή σάπια κουφώματα. Το 81,5% των φτωχών νοικοκυριών με παιδιά έχουν αδυναμία πληρωμής μίας εβδομάδας διακοπών.
Στο πλαίσιο αυτό η UNICEF προτείνει σειρά μέτρων για τη βελτίωση της κατάστασης. Μεταξύ άλλων ζητεί τη δημιουργία Εθνικού Παρατηρητηρίου κατά της Φτώχειας και του Κοινωνικού Αποκλεισμού, την καθιέρωση του θεσμού της «Κοινωνική Κατοικίας» για νοικοκυριά που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στέγης, την ενίσχυση του τομέα της Παιδείας, τη θέσπιση ελαστικού ωραρίου εργασίας στις επιχειρήσεις, σύμφωνα με τις οικογενειακές υποχρεώσεις, αυστηρό έλεγχο της παιδικής εργασίας και τη διαμόρφωση ειδικού κωδικού στον κρατικό προϋπολογισμό για τη χρηματοδότηση των κρατικών πολιτικών που αφορούν το παιδί. Αύριο η οργάνωση διοργανώνει ραδιομαραθώνιο για τον εμβολιασμό των παιδιών και καλεί το κοινό να την ενισχύσει στο έργο της.
  • 100.000 ανήλικοι εργάζονται στην Ελλάδα
  • Το 21,6% των φτωχών νοικοκυριών με παιδιά αδυνατούν να διαθρέψουν τα παιδιά τους με κρέας, κοτόπουλο και ψάρι
  • 13,2%, το υψηλότερο ποσοστό φτωχών εργαζομένων στην Ευρωζώνη κατέχει η Ελλάδα
Κατερίνα Ροββά


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου