Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Το ποδόσφαιρο στο "Κουτί της Πανδώρας"

http://kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=6730




Μια φορά και έναν καιρό, ήταν το ποδόσφαιρο. Το ποδόσφαιρο εκείνο που ήταν η προέκταση της αλάνας.

Παίκτες όπως ο Μίμης Παπαϊωάννου έκαναν μεταγραφή για μία πορτοκαλάδα και η νίκη δεν είχε πάντοτε έναν πατέρα. Οι παράγοντες της ομάδας ήταν απλώς δημοφιλείς και οι παίκτες κάτι σαν ήρωες. Σήμερα η μπάλα του ποδοσφαίρου έχει πολλές γωνίες. Κόβει απ' όπου και αν την πιάσεις αν και λατρεύεται με μεγάλο πάθος. Σήμερα οι παράγοντες των ομάδων κυκλοφορούν με μπράβους, καπνίζουν ακριβά πούρα, συμπεριφέρονται σαν άνθρωποι της νύχτας, έχουν στη διάθεση τους στρατιές από νομικούς και δημοσιογράφους. Το ποδόσφαιρο δεν είναι ένα παιχνίδι.

Πολύ περισσότερο δεν είναι τίμιο παιχνίδι. Είναι θέαμα που εμπεριέχει την κουλτούρα των παραγόντων του. Χορός δισεκατομμυρίων με μεταγραφές αλλά κυρίως υπερτιμολογημένα τηλεοπτικά δικαιώματα και στοιχήματα. Τα γήπεδα έχουν αδειάσει αλλά το ποδόσφαιρο δεν χάνει. Οι άνθρωποι του, πρόεδροι, παίκτες, προπονητές και διαιτητές συνεχίζουν να βγάζουν λεφτά ακόμα και από τα στοιχήματα. Υπάρχουν διαιτητές που έχουν παίξει στοίχημα ακόμα και για την συμπεριφορά τους στο παιχνίδι. Η δικαστική έρευνα που ξεκίνησε για τα στημένα παιχνίδια αφορά το αποτέλεσμα. Η ουσία είναι το ίδιο το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Άνομο, υποκριτικό, διαπλεκόμενο, με πολιτικές διασυνδέσεις και άλλοθι πάντα το θέαμα.
Μια εκπομπή για το πώς και γιατί «χάσαμε» την μπάλα
Το «Κουτί της Πανδώρας» την Πέμπτη 7 Ιουλίου
στη ΝΕΤ στις 22:00 μμ
«Επειδή τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται»

Ο Δημήτριος Νενέκος και οι ΝΑΙνεκοι

http://tolimeri.blogspot.com/2011/07/blog-post_2631.html

Ο Δημήτριος Νενέκος έγινε οπλαρχηγός του προκρίτου της Πάτρας Βενιζέλου Ρούφου  (ο Ρούφος αργότερα, διετέλεσε πρωθυπουργός), αφού προηγουμένως δολοφόνησε τους πολεμιστές Σπανοκυριάκο και Σαγιά που διεκδικούσαν το ίδιο αξίωμα.

Διακρίθηκε στις πολιορκίες της Πάτρας και του Μεσολογγίου, αλλά μετά την άλωση του, συνεργάστηκε με τον Ιμπραήμ, ο οποίος του προσέφερε ορισμένα προνόμια. Το 1826 προσκύνησε. Το 1827, επικεφαλής των Τουρκοπροσκυνημένων πολέμησε εναντίον των Ελλήνων και τους νίκησε. Για αυτά τα «κατορθώματα» του και με τη μεσολάβηση του Ιμπραήμ, έγινε με διαταγή του Σουλτάνου, μπέης.

Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, ως αρχηγός των δυνάμεων της Πελοποννήσου, επικήρυξε αυτόν και άλλους προσκυνημένους (διακηρύσσοντας: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους», με στόχο να ανακόψει το κύμα υποταγής στον Ιμπραήμ, που απειλούσε την έκβαση της επανάστασης.) και στη συνέχεια ανέθεσε στον αδελφό του δολοφονημένου Σαγιά, την εκτέλεση του Νενέκου, που έγινε το 1828.

Βάσει των παραπάνω, το όνομα του Νενέκου ταυτίστηκε με τον προσκυνημένο, το δουλοπρεπή άνθρωπο, το μίασμα, τον προδότη (γι’ αυτό κι όπως φαίνεται και στα παραδείγματα ταυτίζεται, από πλευρά δράσης, με τον Πήλιο Γούση, τον Ιούδα, τον Εφιάλτη κι άλλα άτομα που στιγματίστηκαν ως προδότες).

Ως νενέκο θεωρούν κάποιοι, τον άνθρωπο που δεν έχει σε τίποτα να ξεπουλήσει τις ιδέες του, την αξιοπρέπεια του, την εθνική, τη θρησκευτική, την αγωνιστική του ταυτότητα, πουλώντας τους παλιούς συναγωνιστές του και κάνοντας τα πλακάκια με παλιούς αντιπάλους του προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συγκυριακά του συμφέροντα. Θεωρούν έτσι, τον άνθρωπο που με την παραπάνω στάση του μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην πολιτική του παράταξη, στην πατρίδα του, κ.λπ.
 
 Σημείωση: Ο όρος συνηθίζεται κυρίως στην πολιτική.

Πηγή: http://www.slang.gr/lemma/show/nenekos_8753:%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CE%BA%CE%BF%CF%82

Υ.Γ. Οποιαδήποτε ομοιότητα με σημερινούς πολιτικούς είναι τυχαία και συμπτωματική.

Αντί συγνώμης προκαλεί ο εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ - Καταπέλτης ο Γιώργος Αυγερόπουλος τον "αφοπλίζει" με λογικά επιχειρήματα και με video ντοκούμενα - ΔΕΙΤΕ το (και μάλιστα από κρατικό κανάλι)

http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2011/07/video.html

Ο Γ.Αυγερόπουλος μιλάει για τα επεισόδια στο Σύνταγμα: 
 



Ο Γιώργος Αυγερόπουλος (Εξάντας) καταθέτει τη μαρτυρία του για τη στάση της Αστυνομίας στη πλατεία Συντάγματος την ημέρα ψήφισης του μεσοπρόθεσμου. Συγχρόνως κατακεραυνώνει τον εκπρόσωπο της Αστυνομίας (Κοκκαλάκη) και εξαπολύει μύδρους κατά της ΕΛ.ΑΣ. για το δολοφονικό και προβοκατόρικο σχέδιο της. Το απόσπασμα είναι από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ.

Στη μνήμη της Αγ. Κυριακής (7 Ιουλίου)

http://proslalia.blogspot.com/2011/07/7.html
Κάθε φορά που εορτάζουμε τη μνήμη ενός αγίου της πίστεως, είτε αποστόλου είτε μάρτυρος είτε προφήτου είτε μεράρχου είτε οσίου, είναι δυνατόν να μας γεννηθεί το εξής ερώτημα. Γιατί τάχα η Εκκλησία εορτάζει και τιμά τους αγίους της; Και δεν είναι μία ή δυο ημέρες αφιερωμένες στους αγίους, αλλά κάθε ημέρα χωριστά είναι μνήμη και εορτή ενός και περισσοτέρων αγίων, και όλο το έτος είναι αφιερωμένο και καθαγιασμένο στο όνομα των άγιων της πίστεως, των προ Χριστού και των μετά Χριστόν, των αρχαίων και των νεωτέρων. Όταν λοιπόν η Εκκλησία εορτάζει και τιμά όλους τους άγιους της, μπορεί να γεννηθεί το ερώτημα. Γιατί τους εορτάζει; Γιατί σήμερα εορτάζουμε την αγία ένδοξη μεγαλομάρτυρα Κυριακή; Γιατί λοιπόν η Εκκλησία εορτάζει και τιμά τις μνήμες των αγίων;

Την υπεύθυνη και ορθόδοξη απάντηση μάς δίνει ο άγιος Γρηγόριος ο θεολόγος στον εγκωμιαστικό του λόγο στους άγιους επτά Μακκαβαίους παίδες.

Η Εκκλησία, λέγει ο οικουμενικός διδάσκαλος, τιμά και εορτάζει τις μνήμες των αγίων, όχι για να πάρουν δόξα οι άγιοι, αλλά μάλλον για να δοξαστούν εκείνοι που τους τιμούν. Τί μπορεί περισσότερο να προστεθεί προς δόξα των αγίων, όταν ο βίος και το μαρτύριό τους είναι όλο μία δόξα; Όμως εκείνοι που τιμούν και ευφημούν τους αγίους, όχι μόνο αυτοί δοξάζονται, αλλά και προτρέπονται να ζηλέψουν και να μιμηθούν την αρετή των αγίων.

Η μνήμη των κατορθωμάτων των άγιων κεντρίζει τους πιστούς για να κατορθώσουν την αρετή, λέγει ο άγιος Γρηγόριος. Στον ίδιο λόγο του προς τους Μακκαβαίους, ο άγιος Γρηγόριος νιώθει σε μια στιγμή να πλημμυρίζει τη ψυχή του ιερή κατάνυξη και το πνεύμα του χαίρεται, όταν θυμάται τους αθλητές της πίστεως. Είναι μαζί τους και γίνεται κι αυτός «μάρτυς τη προαιρέσει»· διηγείται τα κατορθώματά τους και υπερηφανεύεται κι αυτός και δοξάζεται με τους άγιους του Θεού. Η αγιοσύνη και το μαρτύριο είναι η ουσία της Εκκλησίας, είναι η ίδια η Εκκλησία· και είναι τόση η ενίσχυση της πίστεώς μας και η παιδαγωγική αξία του παραδείγματος που μας παρέχει η μαρτυρία και το μαρτύριο των άγιων, ώστε ο ιερός διδάσκαλος και πατέρας της Εκκλησίας εύχεται και ποθεί να έχει άγιους μάρτυρες και παραδείγματα αθλήσεως για κάθε καιρό και περίσταση και για κάθε γένος και ηλικία.

Να λοιπόν γιατί η Εκκλησία εορτάζει και τιμά τους αγίους της. Να γιατί σήμερα εορτάζουμε τη μνήμη της αγίας ένδοξου μεγαλομάρτυρος Κυριακής.

Δεν έχω βέβαια πρόθεση να διηγηθώ τώρα κατά πλάτος το βίο και την άθληση της αγίας Κυριακής. Νομίζω πως φτάνει να ξεχωρίσω και να επιμείνω σε δυο πολύ χαρακτηριστικά σημεία της αθλήσεώς της. Είναι ακριβώς εκείνα που μας δίνουν να εννοήσουμε, αλλά και να ζήσουμε κι εμείς το φρόνημα και την πίστη, με τα οποία οι άγιοι Μάρτυρες πορεύονταν προς το θάνατο. Αλλά δεν θα πρέπει να λέγω ότι πορεύονταν, αλλ’ ότι και τώρα και πάντα πορεύονται, αφού είναι αλήθεια πως η Εκκλησία είναι Εκκλησία μαρτύρων. Δεν υπήρξαν δηλαδή άγιοι, που μια φορά στον αρχαίο καιρό έδωσαν «διά θανάτου» την καλή ομολογία, μα κάθε μέρα μέχρι της συντέλειας των αιώνων το δένδρο της πίστεως θα ποτίζεται με το αίμα των άγιων, που πελεκίζονται «διά την μαρτυρίαν Ιησού Χριστού».

Το ένα λοιπόν σημείο που ξεχωρίζουμε στην άθληση και το μαρτύριο της αγίας Κυριακής είναι το άκαμπτο θάρρος μιας νεαρής γυναίκας μπροστά στον ειδωλολάτρη ηγεμόνα, που την ανέκρινε και την απειλούσε. «Είμαι χριστιανή», έλεγε με σεμνή καύχηση η αγία, κι ήταν αυτή η φωνή και η ομολογία, που καθώς ακουόταν αρωμάτιζε τον αέρα, αλλά και τον αρωματίζει πάντα μέσα στις τόσες ρυπαρές φωνές και τις βλασφημίες, που κάθε μέρα τον μολύνουν. Ο Μέγας Βασίλειος στον περίφημο εκείνο λόγο του στους άγιους Σαράντα Μάρτυρες, επάνω σ’ αυτή την ομολογία «είμαι χριστιανός», αναφωνεί• «Ω μακάριαι γλώσσαι, όσαι την ιεράν εκείνην αφήκαν φωνήν, ην αήρ μεν δεξάμενος ηγιάσθη, άγγελοι δε ακούσαντες επεκρότησαν, διάβολος δε μετά δαιμόνων ετραυματίσθη, Κύριος δε εν ουρανοίς απεγράψατο». Δεν είναι τίτλος πιο τιμητικός, δεν είναι ομολογία πιο ένδοξη από το «είμαι χριστιανός».

Το δεύτερο σημείο, που ξεχωρίζουμε στην άθληση και το μαρτύριο της αγίας Κυριακής, είναι η δήλωση και η ομολογία της μπροστά στον αγριεμένο ηγεμόνα. «Μην προσπαθείς να με δελεάσεις, του είπε, μη με απειλείς’ δεν θα με κερδίσεις ούτε με τις υποσχέσεις ούτε με το φόβο. Είμαι μια νέα γυναίκα, μα είναι ο Θεός μαζί μου κι αισθάνομαι τον εαυτό μου αήττητο». Εδώ φαίνεται η πίστη και το φρόνημα των αγίων Μαρτύρων. Δεν πιστεύουν στον εαυτό τους, δεν πηγαίνουν προς το θάνατο με τη δική τους δύναμη. Ποιός άνθρωπος δεν φοβήθηκε το θάνατο; Ποιά γυναίκα δεν τρόμαξε μπροστά στο μαχαίρι του δημίου; Μα οι άγιοι του Θεού δεν είναι εκείνοι που μάθαμε να τους χαρακτηρίζουμε και να τους λέμε ήρωες; Το πώς πεθαίνουν οι ήρωες και με ποιά αισθήματα μέσα τους δεν το ξέρουμε· όμως ξέρουμε πως οι άγιοι δίνουν τη μαρτυρία Ιησού Χριστού.

Οι άγιοι δεν είναι ήρωες, είναι μάρτυρες. Η εποχή μας είναι μαρτυρική. Κάθε πιστός κάθε ημέρα είναι υποχρεωμένος να δίνει «την μαρτυρίαν Ιησού Χριστού». Και διαφέρει αυτό πολύ από μια κατά παράδοση πίστη και προσωνυμία, που τη βρήκαμε από τους γονείς μας. Το «χριστιανός» δεν είναι ένα όνομα κ’ ένας τίτλος κληρονομικός, χωρίς βάρος και χωρίς ευθύνη. «Είναι τρόπος σκέψεως και κανών ζωής· είναι “αίρεσις βίου”». Ο Απόστολος γράφει πως πρέπει να είμαστε έτοιμοι «διδόναι λόγον περί της εν ημίν ελπίδος». Αυτό το «διδόναι λόγον» δεν είναι μαρτυρία ανώδυνη. Σε ορισμένες περιστάσεις καταντά διωγμός «ένεκεν δικαιοσύνης», μαρτύριο και θάνατος «ένεκεν εμού και του ευαγγελίου», καθώς το είπε ο Χριστός. Ο πιστός ζει με την έννοια του μαρτυρίου ριζωμένη μέσα του και δέεται μαζί με την Εκκλησία για τα τέλη της ζωής του, να είναι «ανώδυνα» και «ανεπαίσχυντα». Κι αυτό περισσότερο στον καιρό μας, όπου η Εκκλησία διέρχεται περίοδο οργανωμένου διωγμού. Σήμερα, πολύ περισσότερο ίσως από χθες, «ο πιστός είναι αθλητής της πίστεως, πίστεως που πρέπει να είναι κάθε στιγμή έτοιμος να την ομολογήσει, να την βεβαιώσει, που μπορεί κάθε στιγμή να του δώσει την ευκαιρία να σταυρωθεί γι’ αυτήν, να γίνει άξιος μιμητής του Χριστού». Τα τελευταία τούτα διαβάζομε σ’ ένα από τα καλύτερα βιβλία του καιρού μας, που δεν γράφηκε με προσπάθεια να ωραιοποιήσει τον Χριστιανισμό ούτε να κάνει λογοτεχνία σε βάρος της πίστεως, αλλά να εμβαθύνει με κριτική δύναμη στο πνεύμα των Πατέρων της Εκκλησίας και να αντικρύσει με ρωμαλεότητα σκέψεως την ουσία και το βάθος του κηρύγματος του Ευαγγελίου. Γιατί συμβαίνει βέβαια και συνηθίζεται στις ημέρες μας τούτο. Πάμε ν’ αντισταθούμε στον ανατρεπτικό άνεμο και στο διωγμό της Εκκλησίας με φθηνά μέσα και με όπλα παιδαριώδη· με τις ανθρώπινες ικανότητές μας και χωρίς την πανοπλία της Θείας Χάριτος. Το σοβαρό και το αποτελεσματικό είναι να ριζώσουμε μέσα μας την έννοια του διωγμού και του μαρτυρίου. Τότε θ’ αντικρύσουμε την πραγματικότητα όχι ωραιοποιημένη, μα σε όλη την αγριότητα και την τραγικότητά της• τότε θα καταλάβουμε την αδυναμία μας και θα νοιώσουμε την ανάγκη της Θείας Χάριτος. Δεν είναι η ανθρώπινη αντοχή που βγάζει νικητή τον Μάρτυρα -κάθε πιστό, που φθάνει να επισφραγίσει με το θάνατό του «την μαρτυρίαν Ιησού Χριστού». Ειδεμή θα έφθανε το μαρτύριο νάναι κάτι σαν μαγική πράξη, όπως έτσι πολλές φορές το είδαν οι διώκτες. Όμως η αγία Κυριακή κι όλοι οι Άγιοι δεν κάμφθηκαν, γιατί κάθε φορά «Θεού χάρις ην η συμπαρούσα και αλείφουσα τον αθλητήν». Είναι η ορθή κι ακλόνητη βάση, επάνω στην οποία πρέπει να σταθούμε, για να εξηγήσουμε το χριστιανικό μαρτύριο. Η βάση της πίστεως και της Θείας Χάριτος.

Με τη Θεία Χάρη «καταστέφονται μάρτυρες» κι αυτήν κάθε πιστός θέλει ενισχυτή και βοηθό του, προετοιμάζοντας τον εαυτό του για το μαρτύριο. Είναι ή ορθή κι ακλόνητη βάση, επάνω στήν όποια πρέπει νά σταθούμε, γιά νά εξηγήσουμε τό χριστιανικό μαρτύριο. Ή βάση της πίστεως καί της Θείας Χάριτος. Μέ τή Θεία Χάρη «καταστέφονται μάρτυρες» κι αυτήν κάθε πιστός θέλει ενισχυτή καί βοηθό του, προετοιμάζοντας τόν εαυτό του γιά τό μαρτύριο.

(+Επισκ. Σερβίων και Κοζάνης Διονυσίου, «Ο Λόγος του Θεού», τομ. Α΄, σ. 146-152-αποσπάσματα)

fdathanasiou.wordpress.com

1821 - 2011 : Πως η Ελλάδα ήταν και είναι ο βασικώτερος πυλώνας της ανάπτυξης των δυτικών τοκογλύφων

http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2011/07/1821-2011.html
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1821 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Στοιχεία που απαντούν σε πολλά ερωτήματα. Μυστικά δάνεια - Δάνεια για να πληρώνουμε σιδηροδρομικές γραμμές που εμείς καταλάβαμε στρατιωτικά - Δάνεια που καταγράφονταν λογιστικά αλλά ποτέ δεν έφταναν στην Ελλάδα

Γράφει ο Γιώργος Γ. Αδαλής 

Είναι η Ελλάδα το απείθαρχο και ατίθασο παιδί της Ευρώπης και ένα από τα πλέον ατίθασα παγκοσμίως;

Μας αξίζει που το Focus χρησιμοποιεί τα αγάλματα των προγόνων μας για να μας κάνει άσεμνες χειρονομίες με το δάχτυλο;

Είμαστε τεμπέληδες και κατά το κοινώς λεγόμενο μπαταξήδες που δεν πληρώνουμε τις υποχρεώσεις μας στους δανειστές μας;

Είμαστε ένας λαός καλοπερασάκηδων που αποφεύγουμε να ασχοληθούμε με τις συμβατικές υποχρεώσεις μας έναντι των … «συμμάχων» μας;

Ερωτήματα που μπορεί να απαντηθούν μόνο αν ανατρέξουμε στο παρελθόν και μάλιστα εκ της Εθνικής παλιγγενεσίας με την Επανάσταση του 1821.

Ψάξαμε λοιπόν βιβλιογραφία, στοιχεία στο διαδίκτυο και κατορθώσαμε και ανακαλύψαμε όλα τα δάνεια που πήρε η Ελλάδα από τότε μέχρι σήμερα! Στις παρακάτω γραμμές θα βρείτε απίστευτες πληροφορίες οι οποίες θα μας βοηθήσουν να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας στα ερωτήματα που θέτουν τα πειθήνια όργανα των διεθνών τοκογλύφων όπως το Focus!

Η Ελληνική Επανάσταση είχε λάβει δάνεια ακόμη και για καριοφίλια που δεν λάβαμε ποτέ πριν το 1821, γεγονός που έμελε να σηματοδοτήσει τι θα επακολουθήσει αργότερα. Ετσι η ιστορία του Δημοσίου χρέους της χώρας μας χωρίζεται σε πολλές περιόδους τις οποίες και τις κατηγοριοποιούμε

Πρώτη περίοδος 1824 με 1897

Την περίοδο αυτή η Ελλάδα πήρε ΔΕΚΑ (10) εξωτερικά δάνεια, συνολικά 770 εκ. γαλλικά Φράγκα. Το πόσο «καλά παιδιά» ήμασταν καθώς και πόσο τοκογλύφοι υπήρξαν οι … πρόγονοι του Ντομινίκ Στρος-Καν (δεν ξέρω αν τότε είχαν καμαριέρες) φαίνεται από το γεγονός, ότι ενώ η αναγραφόμενη αξία των ΔΕΚΑ αυτών δανείων , ήταν 770 εκ. γαλλικά Φράγκα, εντούτοις στο χέρι πήραμε μόνο … 464 εκ.!!! Τα υπόλοιπα δεν μας δόθηκαν ποτέ μιας κα αποτέλεσαν … έξοδα φακέλων των Τραπεζών, καθώς και ότι άλλο μπορεί να χρεώσει ένας γνήσιος τοκογλύφος !!!
Από ποιους τα πήραμε όμως;

• Δύο δάνεια από την Αγγλία κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Επανάστασης το... 1824 και το 1825, συνολικά 2,8 εκ. λίρες στερλίνες
• Ένα, 60 εκ. γ.φ. με την εκλογή του Όθωνα ως βασιλιά της Ελλάδας, το 1832.
• Δύο επί Κουμουνδούρου, το 1879 και το 1890, συνολικά 180 εκ. γ.φ.
•Πέντε επί Χ. Τρικούπη το 1882-1885 και το 1886-1881, συνολικά 450 εκ. γ.φ. και τέλος
•Ενα επί Σωτηρόπουλου-Ράλλη το 1893, 9.7 εκ. γ.φ.

Την εποχή αυτή μεγάλη δύναμη είχε ο Στρατός. Οι πελατειακές σχέσεις όμως καθώς και η διαχείριση τους ήταν ακριβώς η ίδια με την σημερινή. Ετσι , η χώρα μας που διέθετε 20.000 τακτικό στρατό, έπαιρνε όλα αυτά τα δάνεια για να συντηρεί τους αξιωματικούς και να τους μισθοδοτεί! Φτάσαμε έτσι να έχουμε … 12.000 Αξιωματικούς. Δηλαδή, 1,4 αξιωματικοί για κάθε 2 φανταράκια! Το θέμα ήταν λοιπόν ποιος διέταξε ποιον μιας όλοι καταλάβατε τι σκοπό είχαν τα δάνεια μας. Δάνεια που μας έδιναν με φειδώ οι μεγάλες δυνάμεις γιατί προσέβλεπαν στον πλούτο της χώρα μας μετά την απελευθέρωσή της και μας υποχρεώναν να στρατικοποιήσουμε την Ελλάδα για να αντέξει ως νεοσύστατο κράτος (δεν ξέρω αν σας φέρνει στο μυαλό κάτι από το σύγχρονο 7 προς 10 καθώς και την κούρσα εξοπλισμών με την τουρκία) !!!

Οι περισσότεροι καπετάνιοι τότε, εμφάνιζαν περισσότερους άνδρες για να επωφελούνται τους επιπλέον μισθούς. Έτσι ενώ ένας Στρατηγός έπαιρνε μισθούς για 12.000 άνδρες στην ουσία πλήρωνε μόνο 3.000 μιας και είχε μόνο τόσους !!!

Η πρώτη πτώχευση ήταν θέμα χρόνου και ήρθε μόλις το 1825 .

Το 1826 ανέλαβε την διακυβέρνηση ο Α. Ζαίμης και στο ταμείο του κράτους βρήκε μόνο … 16 γρόσια! Δηλαδή ούτε καν μια λίρα !!!!
Τότε λοιπόν η Ελλάς ονομάστηκε για πρώτη φορά Ψωροκώσταινα

- Περίοδος του Οθωνα


Όταν έγινε Βασιλιάς ο Οθωνας, πήρε κι αυτός ένα … δανειάκι και μάλιστα με την εγγύηση των τριών μεγάλων Δυνάμεων (όπως βλέπετε υπήρχε και τότε μια … Τρόικα)!

Η κάθε μια εγγυήτρια δύναμη … εγγυήθηκε για το 1/3 του δανείου με μια διαφορά! Την τρίτη δόση η οποία ήταν 20 εκ. γαλλικά φράγκα δεν καταβλήθηκε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ στη χώρα μας. (Σας θυμίζει τίποτε αυτό άραγε;)

Πάντως όσα πήρε ο Οθωνας, δηλαδή οι δύο προηγούμενες δόσεις , σύνολο 20. εκ γαλ. Φράγκα , οι Έλληνες δε τα είδαν στις τσέπες τους μιας και το 57% κατακρατήθηκε από την δανειοδότρια τράπεζα κατακρατήθηκε στο εξωτερικό, ενώ το υπόλοιπο σπαταλήθηκε από την αντιβασιλεία κυρίως σε έξοδα του … Βαυαρικού στρατού (πάλι οι Γερμανοί δηλαδή στη μέση)!!!
Τελικά η καθαρή εισροή , από το δάνειο, για την Ελλάδα ήταν μόλις 14,2%. Στο τέλος του 1859 η Ελλάδα έναντι του δανείου χρωστούσε υπερτριπλάσια των όσων λογιστικά είχε επωφεληθεί από το δάνειο.
Με αυτά και μ αυτά , φτάσαμε στο 1843 οπότε είχαμε και τη δεύτερη χρεοκοπία της Ελλάδος.

- Η Τρικουπική περίοδος

Κατά την περίοδο αυτή κυρίαρχος θα αναδυθεί ο έμπιστος των ανακτόρων Α. Συγγρός. Ηταν ο άνθρωπος που εξασφάλιζε στο Ελληνικό Δημόσιο δανειοδότες, στους οποίους συμμετείχε και ο ίδιος. Ήταν ο άνθρωπος που από τη δανειακή πρόσοδο εκτελούσε δημόσια έργα (Ισθμός Κορίνθου, σιδηρόδρομοι Λαυρίου, Θεσσαλίας κλπ.). Ηταν ο υπερεργολάβος με ό,τι αυτό σημαίνει. Τωρα αν αυτό σας θυμίζει κάποιο νεότερο πολιτικό της Ελλάδος, σίγουρα δεν φταίμε εμείς. Αλλά κάπου έχει πάει το μυαλό σας ε;;;

Από την άλλη πλευρά ο Χ. Τρικούπης θα αναδυθεί σε πρωταθλητή του εξωτερικού δανεισμού.

Την περίοδο του ελληνικού βασιλείου 1832-1893 στον Τρικούπη χρεώνεται το 58,4% του εξωτερικού δανεισμού, με 450 εκ. γαλλικά φράγκα
Και όπως ήταν φυσικό, ο υπερδανεισμός με τοκογλυφικούς όρους , έφερε και πάλι το 1893 την τρίτη χρεοκοπία στην χώρα μας.

Ετσι μέχρι το 1897, ο συνολικός δανεισμός μας έφθασε όπως είπαμε στα 770 εκ. γ.φ., από τα οποία “στο χέρι πήραμε” 389 εκ. γ.φ. δηλαδή μόλις το 50,5%. Με την συνηθισμένη τακτική δηλαδή, υπογράψαμε στους τοκογλύφους «γραμμάτια» και στο χέρι πήραμε μόλις τα μισά. Και φυσικά τα τοκοχρεολύσια … έτρεχαν!!!
Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι όλα αυτά τα πληρώσανε τελικά τα τρισέγγονα του Τρικούπη εις το ακέραιο και δέκα φορές πάνω!!
Ετσι το 1898 η Ελλάδα θα τεθεί υπό τον  Διεθνή Οικονομικό Έλεγχο (κάτι θα σας θυμίζει ο όρος αυτός ε;) και ταυτόχρονα θα της παραχωρηθεί δάνειο 150 εκ. φ. (κάτι σαν α 110 δις που πήρε ο Γιώργος δηλαδή)

Απ’ αυτό το 62% καταβλήθηκε ως … αποζημίωση της Οθ. Αυτοκρατορίας κυρίως για την παραχώρηση της Θεσσαλίας και τον πόλεμο του 1897. Το 15% χρησιμοποιήθηκε για κάλυψη των ελλειμμάτων, το 20% στο κυμαινόμενο χρέος και το 3% στα έξοδα έκδοσης. Πάντως φανήκαμε αρκετά … «κύριοι» αφού πληρώσαμε αποζημίωση σε αυτούς που παράνομα μας κατείχαν (αν και στην Ελλάδα χρησιμοποιούμε για την περίπτωση αυτή μια πολύ γνωστή λέξη που αρχίζει με το γράμμα «Μ»)

Ακολουθεί μια δεύτερη περίοδος από το 1900 ως το 1945

Ως το 1914 υπάρχει μια περίοδος στην οποία αναπτύσσεται ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα και υποχωρεί ο κρατικός. Την ίδια αυτή εποχή η Αθήνα αντιμετωπίζει τον Μακεδονικό αγώνα και από το 1912 τους Βαλκανικούς.

Την περίοδο αυτή συνομολογήθηκαν τέσσερα εξωτερικά δάνεια, συνολικά 521 εκ. φ.

Τα δύο πρώτα (76 εκ. φ.) μέχρι το 1910 και το τέταρτο 335 εκ. φ. το 1914.
Τα χρήματα χρησιμοποιήθηκαν :
- Υπέρ της εξυπηρέτησης των ήδη υπαρχόντων εξωτερικών δανείων (από τότε ήταν της μόδας να πληρώνει η Ελλάδα χρεολύσια προηγούμενων δανείων με … νέα δάνεια).
- Υπέρ της διεξαγωγής των Βαλκανικών πολέμων και
- Στην ενσωμάτωση των νέων περιοχών που προέκυψαν μετά τους Βαλκανικούς.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι την περίοδο αυτή υπογράψαμε νέα δάνεια για να πληρώνουμε τα παλιά.

Από το 1915 ως το 1923 η Ελλάδα του διχασμού βρίσκεται εν μέσω του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου και στη συνέχεια θα βιώσει τη Μικρασιατική καταστροφή και να βρεθεί με τους πρόσφυγες απ’ αυτήν. Εδώ αρχίζουν και τα πραγματικά … δανειακά (πλην όμως τοκογλυφικά) ευτράπελα !!!

Η οικονομική πορεία διαρθρώνεται από τις μεγάλες, έκτακτες πολεμικές δαπάνες (περίπου 6,2 δισ. δρχ.) ενώ σε έξαρση βρίσκεται και ο εσωτερικός δανεισμός.

Ενώ η χώρα στην ουσία δεν μπορούσε να δανειστεί, και ουδείς γνώριζε το παραμικρό στο Κοινοβούλιο, ξαφνικά όλοι άρχισαν να μιλούν για δύο μυστικά δάνεια και μάλιστα μεγάλα!

Ένα το 1915 και ένα το 1916 , ισόποσα από 40 εκ μάρκα έκαστο.
Τα 80 εκ μάρκα αυτά δεν είχαν εγγραφεί πουθενά !!! Η Κυβέρνηση Σκουλούδη τα κράτησε εντελώς εντελώς μυστικά, ακόμα και από τη Βουλή και δεν τα ανέγραψε πουθενά λες και πρόκειται για δάνειο κάποιου … «μπακάλη της γειτονιάς» !!!

Η υπόθεση έφτασε το 1918 στο ανώτατο ειδικό δικαστήριο στο οποίο ο Σκουλούδης θα υποστηρίξει ότι κρατήθηκε μυστικό για να μην εκλειφθεί ως ένδειξη γερμανοφιλίας!!

Κάτι τέτοιο δεν είχε συμβεί σε κανένα συντεταγμένο κράτος παρά μόνο σε Αφρικανικές Δημοκρατίες όπου οι Φύλαρχοι είχαν το … γενικό κουμάντο !!

ΤΟ ΠΟΙΟ ΑΙΣΧΡΟ ΔΑΝΕΙΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ... ever !!!

Την περίοδο αυτή υπογράψαμε και λάβαμε το πιο αισχρό δάνειο που έχει πάρει ποτέ χώρα! Αισχρό όχι για το μέγεθός του, μιας και ήταν σχετικά μικρό αλλά επαίσχυντο για τον λόγο που το λάβαμε!

Προσέξτε λοιπόν:

Το 1913 ο Ελληνικός Στρατός, αποτελούμενος από δυνάμεις της Β.Ελλάδος, έχυσε το αίμα του για να καταλάβει μια στρατηγικής σημασίας σιδηροδρομική γραμμή! Την γραμμή Θεσσαλονίκης – Κωνσταντινούπολης! Και το πέτυχε αυτό! Η γραμμή κατελήφθη από τον Ελληνικό Στρατό. Φαίνεται όμως ότι οι “Σύμμαχοι” είχαν άλλα σχέδια για μας!

Ενώ την καταλάβαμε εμείς, ξαφνικά οι Γάλλοι αποφάσισαν ότι … η γραμμή τους ανήκει, στα πλαίσια της “συμμαχικής μοιρασιάς” ! Όμως ήταν κάτι που υπήρχε σε Ελληνικά εδάφη και δεν θα μπορούσαμε να δεχτούμε κάτι τέτοιο! Ετσι μας εξανάγκασαν να την αγοράσουμε!!!!

Κι επειδή ως συνήθως δεν είχαμε λεφτά, μας έδωσαν το δάνειο και μάλιστα σε δολάρια. Μας έδωσαν ένα Καναδικό (δηλαδή Γαλλικό) δάνειο 8.000.000 δολαρίων για να πληρώσουμε στους Γάλλους μια σιδηροδρομική γραμμή την οποία εμείς την είχαμε καταλάβει με τον στρατό μας !!!!
Είπε κανείς τίποτα;


- Περίοδος Μεσοπολέμου 1924 με 1932

Με τη Μικρασιατική καταστροφή ο ελληνισμός θα βρεθεί σε αμηχανία και σύγχυση. Από το 1924 μέχρι το 1928 ο κοινοβουλευτισμός θα βρεθεί σε οξύτατη κρίση, με 12 κυβερνήσεις, δηλαδή κάθε 4,5 μήνες και άλλη κυβέρνηση.

Ο Βενιζέλος θα επιστρέψει και θα κερδίσει τις εκλογές του 1928, με 223 έδρες από τις 250. Η τετραετία του θα είναι περίοδος κοινοβουλευτικής ομαλότητας.

Τα επιτακτικότερα προβλήματα είναι το προσφυγικό και η σταθεροποίηση της δραχμής που η αξίας της είχε πέσει στο δέκατο πέμπτο της προπολεμικής. Η φορολογική επιβάρυνση παραμένει δυσβάστακτη. Σε σχέση με την προπολεμική έχει αυξηθεί κατά 37 φορές!!!

Από το 1924 μέχρι το 1930 εισέρρευσαν στην Ελλάδα 1,16 δισ. χρυσά φράγκα, εκ των οποίων το 78% ήταν δάνεια.

Την περίοδο 1924-1931 συνομολογήθηκαν εννιά (9) εξωτερικά δάνεια, συνολικά 992 εκ. φρ.

Τα δάνεια αυτά προήλθαν από την Αγγλία κατά 48%, τις ΗΠΑ κατά 31% και τα υπόλοιπα σε μονοψήφια ποσοστά από Βέλγιο, Σουηδία, Γαλλία, Ολλανδία, Ελβετία, Αίγυπτο και Ιταλία.

Τα δάνεια χρησιμοποιήθηκαν για την αποκατάσταση των προσφύγων, την εξυπηρέτηση του εξωτερικού δανεισμού, τη σταθεροποίηση της δραχμής και παραγωγικά.

Την ίδια περίοδο η εξυπηρέτηση του εξωτερικού δανεισμού απορροφούσε το 29% των τακτικών εσόδων.

Συνολικά την περίοδο 1824-1932 είχαμε δανεισθεί από το εξωτερικό 2,2 δισ. χρ. φρ. Μέχρι το 1932 είχαμε αποσβέσει 2,38 δισ. χρ. φρ. δηλαδή 183 περισσότερα απ’ όσα είχαμε δανεισθεί και πάλι χρωστούμε 2 δισ. χρ. ερ. (σας θυμίζει κάτι άραγε αυτό; σας θυμίζω προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο : «το 1994 χρωστούσαμε 90 δις ευρώ πληρώσαμε 517 δις ως το 2010 και παρ όλα αυτά χρωστάμε άλλα 340 δις»)
Το 1932 είχαμε την τέταρτη πτώχευση.

Μέχρι το 1945 δεν θα υπάρξει νέος εξωτερικός δανεισμός ενώ θα παγώσει, λόγω της παγκόσμιας κρίσης, η εξυπηρέτηση των παλαιών.

- 1946-1966 Ανασυγκρότηση και ανάπτυξη

Πρώτο μέλημα της χώρας η ανασυγκρότηση της από την κατοχική καταστροφή που είχε φθάσει 33 φορές το εθνικό εισόδημα του 1946.

Το δεύτερο πρόβλημα ήταν ο εμφύλιος και το τρίτο οι υπέρογκες στρατιωτικές δαπάνες, οι μεγαλύτερες στη Δυτ. Ευρώπη 19 και που έφθαναν στο 27,5% των συνολικών εξόδων.

Τα προβλήματα μέχρι το 1952-53 θα τα αντιμετωπίσουν συνολικά 18 κυβερνήσεις που θα προχωρήσουν σε οκτώ υποτιμήσεις. Κατά μέσο όρο κάθε 5,5 μήνες και άλλη κυβέρνηση και κάθε χρονιά και υποτίμηση.

Το δημόσιο χρέος συντίθεται από το προπολεμικό και το μεταπολεμικό. Το προπολεμικό, μέχρι το 1962 ήταν υπερτριπλάσιο του μεταπολεμικού. Στο προπολεμικό ΔΧ το 90% καταλάμβανε ο προπολεμικός εξωτερικός δανεισμός.

Την περίοδο 1962-67 οι ελληνικές κυβερνήσεις θα διακανονίσουν το 97% του προπολεμικού εξωτερικού Δ.Χ., το οποίο μαζί με τους τόκους ανερχόταν στα 6,41 δισ. δρχ.

Μέχρι το 1955 η Ελλάδα είχε συνάψει μόνο τρια εξωτερικά δάνεια, συνολικά 145 εκ. δολ. Στη συνέχεια θα συνάψει άλλα ΕΙΚΟΣΙΟΚΤΩ (28) εξωτερικά, συνολικά 406,4 εκ. δολ.

Ο μετακατοχικός δανεισμός προήλθε κατά 58,4% από τις ΗΠΑ, κατά 19% από τη Δυτ. Γερμανία και κατά 14,36% από την Αγγλία. Τα υπόλοιπα από διεθνείς οργανισμούς.

Για την εξυπηρέτηση του μετακατοχικού εξωτερικού δανεισμού η Ελλάδα κατέβαλε το 128% της δανειακής προσόδου που λογιστικά είχε πάρει! Καταλάβατε το μέγεθος της τοκογλυφίας;

- Περίοδος Δικτατορίας 1967 με 1974

Περίοδος υπέρογκου εσωτερικού δανεισμού, ο οποίος και τετραπλασιάσθηκε. Αντίθετα ο εξωτερικός δανεισμός σημειώνει πολύ μικρή αύξηση.

Συνολικά 19 εξωτερικά δάνεια, μόλις στο 6,4% του νέου Δανειακού Χρέους εξ αυτών το 92,2% ήταν σε δολ.

Την περίοδο αυτή εμφανίζονται τα δάνεια σε συνάλλαγμα.

Πρόκειται για δάνεια εργοληπτικών εταιρειών, τα οποία έπαιρναν από το εξωτερικό, υπό την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Στη συνέχεια τα παραχωρούσαν στο Ελληνικό Δημόσιο προς εκτέλεση δημοσίων έργων, με ανάδοχους τις εν λόγω εταιρείες. Συνολικά συνομολογήθηκαν 59 τέτοια δάνεια. Προφανώς το Ελληνικό Δημόσιο δεν είναι ο δανειολήπτης, έτσι δεν θεωρείται εξωτερικός δανεισμός. Στο νέο Δημόσιο Χρέος ο δανεισμός σε συνάλλαγμα αντιπροσώπευε το 23,6%.

- Περίοδος Μεταπολίτευσης 1975 με 1981 (Κυβέρνηση Καραμανλή)


Το προπολεμικό εξωτερικό Δημόσιο Χρέος, λόγω του διακανονισμού 1962-67 βαίνει συνεχώς μειούμενο. Από το 4% του συνολικού Δ.Χ. το 1974 θα πέσει το 1981 στο 0,6%.

Ο μεταπολεμικός εξωτερικός, κατά μέσο όρο, στο 3,9% των τακτικών εσόδων.

Συνολικά έχουμε 24 εξωτερικά δάνεια. Τρία από την γαλλική κυβέρνηση και τα υπόλοιπα από διεθνείς οργανισμούς και τράπεζες. Κυριαρχία του δολαρίου και απουσία της αγγλικής λίρας.


- Περίοδος 1981 με 1989 (Κυβέρνηση Α.Παπανδρέου)

Ο δημόσιος τομέας διευρύνεται εντυπωσιακά. Οι απασχολούμενοι στην κεντρική διοίκηση -ΔΕΚΟ από 300.000 θα αυξηθούν σε 460.000. Μαζί δε με τις δημόσιες τράπεζες, προβληματικές και τις ελεγχόμενες από το Δημόσιο επιχειρήσεις θα φθάσουν τις 640.000!!!

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπ. Οικονομικών και εισηγητικές εκθέσεις επί του προϋπολογισμού, τα ελλείμματα του ευρύτερα δημόσιου τομέα, από το 13,4% επί του ΑΕΠ το 1981 θα φθάσουν το 1989 στο 26,1%. Τα ελλείμματα θα καλυφθούν κατά 106% από τον δανεισμό.

Το 1985 η Ελλάδα ήταν παγκόσμια πρώτη στο κατά κεφαλήν Δημόσιο Χρέος το οποίο είχε αρχίσει να προσδιορίζει την ύπαρξη της οικονομίας και όχι την ανάπτυξή της.

Το διάστημα 1982-89, κατά μέσο όρο, η συνολική εξυπηρέτηση του Δ.Χ. κάλυψε το 33,61% των τακτικών εσόδων της ίδιας περιόδου. Μεταξύ το 1975-87 συνομολογήθηκαν 18,4 δισ. δολ. εξωτερικών δανείων, εκ των οποίων το 81% διετέθει για την εξυπηρέτηση των δανείων!!! Φοβερά μεγάλο ποσοστό!

Εκεί κάπου στο 1987 αρχίζει ο Γολγοθάς της Ελλάδος!
Η προσφυγή στον εξωτερικό δανεισμό έγινε για έργα συγκοινωνιακής, αγροτικής και αστικής υποδομής. Ένα, το 1982, για την αποκατάσταση των ζημιών από τους σεισμούς στην Καλαμάτα το 1981 και ένα για την υποστήριξη του ισοζυγίου πληρωμών.

Προφανώς μετά το 1824 ο εξωτερικός δανεισμός είχε γίνει για την χώρα μας, έσοδο τακτικό αλλά και έξοδο υπέρβαρο.

Είμαστε σίγουροι ότι αν ψάξουμε σε μεγαλύτερο βάθος ιστορικά τα αρχεία της χώρας μας θα βρούμε και άλλα τέτοια πολλά! Το θέμα όμως είναι, και φαίνεται σε όλη του την μεγαλοπρέπεια, ότι η Ελλάδα όχι απλά ΔΕΝ αποτέλεσε το «κακομαθημένο παιδί» των συμμάχων και τον «μπαταχτσή» της κοινότητας, αλλά αποτέλεσε τον μεγάλο πελάτη των Δυτικών Τραπεζών και έναν από τους καλύτερους σε όλη την Δυτική Οικονομία ! Τόσο καλό που οι Δυτικές τράπεζες δεν είχαν καμία όρεξη να σταμαήσουν να δανείζουν γιατί επί 200 χρόνια πλήρωνε αδιαμαρτύρητα!!!

Η Ελλάδα αποτέλεσε ένα κλασικό παράδειγμα στο οποίο στηρίχτηκε και αναπτύχθηκε η σημερινή Δυτική Οικονομία, όταν αποφάσισε να μεταβληθεί σε «χρεοκρατία» debttocracy και ειδικά από την εποχή που ο χρυσός αποτελούσε το αντίκρυσμα του πλούτου μιας χώρας! Όταν σταμάτησε αυτό και το χρήμα γεννιούνταν από το χρέος (Θεωρία το χρέος γεννά χρήμα) η Ελλάδα αποτέλεσε έναν βασικό πυλώνα ανάπτυξης των προηγμένων Δυτικών κρατών όχι μόνο γιατι πληρωνε τοκογλυφικά δάνεια αλλά κυρίως γιατί με τα δάνεια αυτά αγόραζε στρατιωτικό υλικό και προιόντα των χωρών που της δάνειζαν!!!

Ετσι, απ΄ ότι είδατε τα τελευταία 200 χρόνια, πληρώναμε δάνεια τα οποία δεν τα παίρναμε ποτέ, είτε πληρώναμε μέχρι και 200 φορές πάνω την αξία τους , είτε πληρώναμε δάνεια για πράγματα που χύσαμε το αίμα μας για να τα αποκτήσουμε!

Φτάσαμε στο σημείο να αποπληρώνουμε δάνεια της πρώτης περιόδου της Επαναστάσεως του 1821 μέχρι και την προηγούμενη δεκαετία, και οι κατ όνομα σύμμαχοί μας να κερδίζουν τεράστια ποσά από χρεολύσια κάθε χρόνο, χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτα!

Και ουδέποτε διαμαρτυρηθήκαμε ως λαός! Τα πληρώναμε εργαζόμενοι άοκνα και αγόγγυστα! Πληρώνουμε ακόμη και τους κλέφτες του γερμανικού Ράιχ που στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο κατέκλεψαν την περιουσία της χώρας μας, ρούφηξαν τις πλουτοπαραγωγικές μας πηγές και ρήμαξαν τον τόπο! Κατοχικές δυνάμεις που κατάσφαξαν τον Ελληνικό λαό και ουδέποτε μας αποζημίωσαν. Ενώ εμείς είχαμε αποζημιώσει ακόμη και τους Οθωμανούς που μας κατείχαν παράνομα επί 4 αιώνες!

Από τις λίγες αυτές γραμμές που σας παραθέτουμε, είναι πλέον πρόδηλο ότι η χώρα μας ήταν από παλιά άνδρο των διεθνών πλιατσικολόγων ! Μπορεί να μας έδωσαν ψίχουλα για να πολεμήσουμε για την ανεξαρτησία μας, αλλά το εξαργύρωσαν επί δύο σχεδόν αιώνες! Για 200 χρόνια ο Ελληνας πληρώνει «αέρα» στους Γερμανούς και στους λοιπούς Φραγκολεβαντίνους, χωρίς την παραμικρή διαμαρτυρία. Από το αστρονομικό ποσό που έχουμε πληρώσει τα 200 αυτά χρόνια, ζήτημα να έχουμε λάβει στην πραγματικότητα ένα 25% και ίσως να είναι και μικρότερο.

Αν σκεφτείτε ότι από το 1994 ως το 2010 πληρώσαμε ως χώρα 571.000.000.000 (πεντακόσια εβδομήντα ένα δισεκατομμύρια ευρώ) φανταστείτε τι έχουμε πληρώσει τα τελευταία 200 χρόνια!
Αυτό λοιπόν το άρθρο, κάθε Ελληνας του Εξωτερικού, είτε μένει σε χώρες της ΕΕ. είτε εκτός, πρέπει να το μεταφράσει σε κάθε γλώσσα και να το διανείμει όπου και όπως μπορεί! Να το διαδώσει για να καταλάβουν οι λαοί πόσο μας κόστισε η ανεξαρτησία μας και τι πληρώνουμε επί σχεδόν 200 χρόνια στα κοράκια που διέλυσαν τη χώρα μας! Να το εμπεδώσουν καλά γιατί έρχεται η σειρά τους!

Μεταφράστε το, διαδώστε το και βοηθήστε στην προσπάθεια να καταλάβουν οι λαοί του κόσμου ότι ο Ελληνας ήταν ο πλέον καλοπληρωτής δανείων τα τελευταία 200 χρόνια! Και αυτά που μας ζητάνε σήμερα, δεν είτε τίποτε άλλο παρά υπερ-τοκοχρεολύσια, ανακεφαλαιοποιήσεις τόκων και σε καμία περίπτωση δεν είναι χρήμα το οποίο το λάβαμε στα χέρια μας ποτέ, και το σπαταλήσαμε. Ετσι το παρουσιάζουν οι Γερμανοί, οι Αυστριακοί και οι Ολλανδοί γιατί έτσι τους βολεύει, μιας και είναι οι κύριοι δράστες του εγκλήματος και αυτοί οι οποίοι καρπώθηκαν τον Ελληνικό πλούτο !!!

Κάντε λοιπόν την μετάφραση και στείλτε το σήμερα κιόλας για να αφυπνίσουμε την παγκόσμια κοινή γνώμη !!!
---------------------

* O Γιώργος Γ. Αδαλής είναι Οικονομολόγος, Μηχανικός Η/Υ και ιδρυτής των Aegean Times Internet Media

Παραιτούνται ομαδικώς στα ΜΑΤ μετά τα επεισόδια! ;;



Δραματικές είναι οι εξελίξεις στην Ελληνική Αστυνομία μετά το «καυτό» διήμερο στο κέντρο της πρωτεύουσας την Τρίτη και Τετάρτη 28 και 29 Ιουνίου.Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα «Δημοκρατία», μετά τις εκατοντάδες καταγγελίες και επιστολές διαμαρτυρίας που.... έχει δεχθεί η ΕΛ.ΑΣ., η ηγεσία της καλείται να αντιμετωπίσει δεκάδες αιτήσεις μεταθέσης (οι οποίες μάλιστα αυξάνονται συνεχώς) από τα ΜΑΤ ως αποδοκιμασία για τις εντολές για βίαιη καταστολή στις συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα!

Το πρόβλημα φέρεται να παίρνει πολύ μεγάλες διαστάσεις καθώς οι ίδιοι οι συνδικαλιστές της Ελληνικής Αστυνομίας κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου όσον αφορά τη συνοχή του Σώματος αλλά και την επαρκή στελέχωση των επιμέρους τμημάτων της ΕΛ.ΑΣ.

Την ίδια στιγμή, όπως τονίζεται χαρακτηριστικά, η Διεύθυνση Άμεσης Δράσης Αττικής επιχειρεί να… προλάβει τα χειρότερα και να ενισχύσει από τώρα την ομάδα ΔΕΛΤΑ, ζητώντας ανεξαιρέτως απ’ όλο το αστυνομικό προσωπικό της Αττικής που επιθυμεί να ενταχθεί στην ομάδα να υποβάλλει αίτηση για τη μετακίνηση του…

Στον εισαγγελέα η ΕΔΕ για τα επεισόδια.

Εν τω μεταξύ, στον εισαγγελέα βρίσκεται η ΕΔΕ που διέταξε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χρήστος Παπουτσής, αναφορικά με τα επεισόδια στο Σύνταγμα, όπως τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ηλίας Μόσιαλος μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Real FM.

Ο κ. Μόσιαλος συμπλήρωσε στη συνέχεια πως «αν προκύπτουν θέματα από τις ΕΔΕ και η κυβέρνηση δεν πάρει αποφάσεις, τότε έχουμε σοβαρό πρόβλημα» και πρόσθεσε πως αναμένεται και εκείνη που διέταξε ο κ. Ραγκούσης για τους συνδικαλιστές της ΕΘΕΛ.

Απλήρωτοι 9 μήνες οι εργαζόμενοι στις δομές "Βοήθεια στο Σπίτι" στο νομό Ηρακλείου! Ακούει κανείς κατά Κρήτη μεριά;

http://vssgr.blogspot.com/2011/07/9.html
Απλήρωτοι 9 μήνες...Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν, σήμερα, στην Περιφέρεια Κρήτης εργαζόμενοι στο πρόγραμμα "Βοήθεια στο Σπίτι".Περίπου 10 άτομα, εκπροσωπώντας περίπου 200 που εργάζονται στο πρόγραμμα στο νομό Ηρακλείου, ανήρτησαν πανό στην πλατεία Ελευθερίας και διαμαρτυρήθηκαν, αποκλείοντας την είσοδο του κτιρίου. Οι εργαζόμενοι στο "Βοήθεια στο Σπίτι" παραμένουν απλήρωτοι εδώ και 9 μήνες.
 
 
 
 
 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/9.html

Προσλήφθηκαν αλλοδαποί στα ΜΑΤ;

http://attikanea.blogspot.com/2011/07/blog-post_97.html

http://kostasxan.blogspot.com/2011/07/blog-post_1380.html

Η επιστολή που έφτασε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο ξαφνιάζει με το περιεχόμενό της. Με το φωτογραφικό περιεχόμενο, για να γινόμαστε περισσότερο σαφείς. Εμείς, θέλοντας να πιστεύουμε πως δεν είναι δυνατόν να έχει συμβεί αυτό που καταγγέλει ο αναγνώστης, σας παραθέτουμε αυτούσια την καταγγελία του....
Είμαι συνδρομητής του ενημερωμένου περιοδικού ΒΟΑΝΕΡΓΕΣ, το οποίο εκδίδει η καταδιωκόμενη μονή Εσφιγμένου Αγίου Όρους - τηλ.περιοδικού 6978897042.
Στην έκδοση Ιαν. - Φεβ. 2011, στο εξώφυλλο απεικονίζεται μπροστά από την Ελληνική Βουλή ο ηγούμενος Μεθόδιος της μονής Εσφιγμένου ο οποίος εκφωνεί λόγο κατά της κάρτας του πολίτη η οποία θα εμπεριέχει μικροτσίπ με πρωσωπικές πληροφορίες.
Δεξιά του φαίνεται άνδρας των ΜΑΤ ο οποίος αν δεν με γελούν τα μάτια μου είναι μαυριδερός στο χρώμα, με χαρακτηριστικά μετανάστη από χώρα μωαμεθανική της Ασίας.
Η ερώτηση προς τους "υπεύθυνους" που μας κυβερνούν είναι:
Έχετε "κύριοι" προσλάβει μετανάστες στα ΜΑΤ γιά να δέρνουν τους Έλληνες;
Πείτε το μας , μην ντρέπεστε, τόσα έχετε κάνει..
Ως υπογραφή παρακαλώ γράψτε Απηυδισμένοι Έλληνες Πολίτες

http://kostasxan.blogspot.com/2011/07/blog-post_1380.html

Γιατί οι πολιτικοί δεν δίνουν ένα γενναίο παράδειγμα μειώνοντας τον δικό τους μισθό στα 500 ευρώ;

http://kostasxan.blogspot.com/2011/07/500.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FvhzE+%28%CE%91%CF%82+%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82!%29
Και να, εκεί που είχαμε πιστέψει πώς χούντα δεν θα ξαναζούσαμε, γιατί είμαστε λέει χώρα- μέλος της ευρωπαικής ένωσης, ξαναζήσαμε τον εφιάλτη. Χειρότερο κι από τότε.

Τότε είχαμε στην κυβέρνηση ένα μπουλούκι αμόρφωτων καραβανάδων, που όταν βρίσκαμε κουράγιο φτιάχναμε και ανέκδοτα σαν εκείνο με το ‘nosmoking’ του Παττακού. Αυτό το μπουλούκι σήκωσε λάβαρο για να «σώση» την Ελλάδα.

Το ίδιο κάνει και η συμμορία των μορφωμένων της τωρινής κυβέρνησης, με την άνεση στις ξένες γλώσσες και τις περγαμηνές από τα μεγάλα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής, που μόνον έλληνες δεν είναι (αυτά τα ελληνικά του πρωθυπουργού έπαψαν να είναι καν ανέκδοτο, είναι σκέτη ντροπή για κείνον και για μας που τον ανεχόμαστε).

Η συμμορία που λέει πως εκπροσωπεί τον λαό, ενώ κατεβάζει τις ειδικές δυνάμεις να τον σακατέψει.

Επειδή διαμαρτύρεται...!

Τι περίεργο! Διαμαρτύρεται γιατί του φορτώνουν ευθύνες για παιχνίδια που έπαιξαν αυτοί.
Και δεν έχουν ούτε την ευθιξία (άγνωστη λέξη-παραπομπή σε λεξικά του παρελθόντος ή μήπως να μιλήσουμε για τσίπα παραπέμποντας σε ακόμη παλιότερα) όχι να μοιραστούν με το λαό που τους ψήφισε τη ζημιά (δεν περιμένουμε δα και τέτοιες θυσίες), αλλά έστω να δείξουν πως την μοιράζονται.
Να περικόψουν μισθούς δικούς τους πρώτα. Να περικόψουν σπατάλες δικές τους πρώτα. Ή έστω να δείξουν πως τα περικόβουν. Και να σιωπήσουν μπροστά στην απόγνωση του κόσμου για την οποία υπεύθυνοι είναι πρώτοι αυτοί!!!

Όχι να τον απαξιώνουν, να τον χλευάζουν, με τις προκλητικές δηλώσεις τους, με την προκλητική ζωή τους, να του επιτίθενται με κλομπς και χημικά, αυτοί που ζούν από τον μόχθο του, ανθρωποειδή που δεν ξέρουν τι θα πή μόχθος.

Οι έλληνες είμαστε περήφανοι για το φιλότιμό μας.

Από πού μας ήρθαν οι ένοικοι της Βουλής που σίγουρα δεν έχουν ούτε ακουστά τη λέξη;

Όπου νά 'ναι θα ξημερώσει για τις ωραίες παρέες που φτιάχνονται και δίνουν τα χέρια.

Να τους το αναγνωρίσουμε όμως. Οι ωραίες παρέες είναι δικό τους δημιούργημα.

Αλλά αυτοί και τα παιδιά τους θα μείνουν απέξω, κατάπτυστοι στα χρόνια που θάρθουν, για πάντα στην ιστορία σαν εκείνοι που ξεπούλησαν, που εξαπάτησαν, που πρόδωσαν ένα ολόκληρο λαό.

Με εκτίμηση
Καλλιρρόη-Ανδριανή Θ. Θωμά
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Φυσικής Πανεπιστημίου Πατρών

Πηγή

Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ! ΠΡΟΣΟΧΗ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ! ΕΙΝΑΙ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ!!!

http://anergoidimosiografoi.blogspot.com/2011/07/blog-post_8238.html



Εκπληκτική ανάρτηση απο το επιτυχημένο Jungle-Report....

Όσο σουρεαλιστικό και αστείο να φαίνεται, το παραπάνω βιβλιαράκι είναι γεγονός.

Η κρατική αγέλη των εν δυνάμει δολοφόνων έχει, λέει, και "Κώδικα Δεοντολογίας"...


Αυτός ο παντελώς άχρηστος "Κώδικας" -προφανώς ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν την ύπαρξή του- έχει 7 άρθρα:

  • Άρθρο 1: Γενικές υποχρεώσεις
  • Άρθρο 2: Συμπεριφορά κατά την αστυνομική δράση
  • Άρθρο 3: Συμπεριφορά κατά τη σύλληψη και κράτηση πολιτών
  • Άρθρο 4: Συμπεριφορά κατά την προανάκριση
  • Άρθρο 5: Εξυπηρέτηση των πολιτών
  • Άρθρο 6: Ο αστυνομικός ως δημόσιος λειτουργός
  • Άρθρο 7: Διαβεβαίωση

Διαβάζοντάς τον, σε διαπερνά ένα ρίγος συγκίνησης και θαυμασμού, ενώ παράλληλα σου προκαλείται δέος για το μέγεθος της καλοσύνης, της φιλικότητας, της υπευθυνότητας, και της δικαιοσύνης που εμφιλοχωρεί στο σώμα της αστυνομίας.

Όταν το τέλειωσα, έτρεξα γρήγορα στο δρόμο με την ελπίδα να συναντήσω έναν αστυνομικό και να τον αγκαλιάσω, ευχόμενος, στην καλυτέρα των περιπτώσεων, να με συλλάβει κιόλας. Ειδάλλως θα περπατούσα στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα για να πάρω αυτόγραφα.


Αν και όλο το βιβλιαράκι είναι ένα λογοτεχνικό αριστούργημα ουτοπικής φαντασίας, θα μοιραστώ μαζί σας το Άρθρο 2: "Συμπεριφορά κατά την αστυνομική δράση", που είναι και το αγαπημένο μου, και το άρθρο 7.


Για να γίνουν περισσότερο κατανοητές οι παράγραφοι, σκέφτηκα να τις διακοσμήσω με οπτικό υλικό που απεικονίζει την ακριβή τήρηση και εφαρμογή τους.




Θα μπορούσαν φυσικά να χρησιμοποιηθούν και εκατοντάδες άλλες σχετικές φωτογραφίες και βίντεο τέτοιων "μεμονωμένων" περιστατικών για τη διακόσμηση των παραγράφων..

Τώρα για τον "Κώδικα Δεοντολογίας" δυό λογάκια.


Απαραίτητη προϋπόθεση για την σύνταξη ενός κώδικα δεοντολογίας είναι πρωτίστως η κατανόηση των λόγων για τους οποίους πρέπει να τηρείται, από το σύνολο για το οποίο καθορίζεται.

Πράγμα που σημαίνει, ότι το σύνολο αυτό θα πρέπει να είναι φορέας έστω και κάποιου στοιχειώδη πολιτισμού, κάποιας στοιχειώδους ανθρωπιάς.

Δηλαδή, στην προκειμένη περίπτωση, αυτός ο "Κώδικας Δεοντολογίας" θα μπορούσε πιο εύκολα να εφαρμοστεί από ένα κοπάδι βόδια ελευθέρας βοσκής παρά από την ανερμάτιστη τσογλαναρία που απεικονίζεται πιο πάνω, της οποίας το πολιτισμικό επίπεδο είναι αντίστοιχο με αυτό ενός αρουραίου.


Η Πολιτεία οφείλει πρώτα να μαντρώσει αυτά τα αντικοινωνικά σκύβαλα σε κάποιο κοινωνικό ίδρυμα/αναμορφωτήριο, να τους μάθει τα απαραίτητα από το μηδέν, ήτοι από το παρόν επίπεδό τους, και αν επιτύχουν εντέλει την ένταξή τους στην κοινωνία, τότε μπορεί κάλλιστα να τους δώσει κι αυτόν τον "Κώδικα Δεοντολογίας" που σαφώς και δεν θα τους είναι τόσο άχρηστος όσο τους είναι τώρα.


Από την άλλη βέβαια, η εξέλιξη του ανθρώπινου είδους, από τον Homo Sapiens μέχρι σήμερα, διήρκεσε περίπου 250.000 χρόνια. Αλλά, όπως και να 'χει, η αρχή με το μάντρωμα πρέπει κάποτε κι αυτή να γίνει.

Απορρίφθηκε από το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων προσφυγή για καταβολή αποζημίωσης για σφαγιασθέντες στο Δίστομο

http://newworldorder-wakeup.blogspot.com/2011/07/blog-post_6528.html
Κατά πλειοψηφία, το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων απέρριψε ως απαράδεκτη την προσφυγή Σουντούρη και τριών άλλων Ελλήνων, που ζητούσαν αποζημιώσεις από την Γερμανία, για τον σφαγιασμό των γονέων τους, το 1944, στο Δίστομο, από τις γερμανικές δυνάμεις κατοχής Waffen-SS. Η απόφαση είναι τελεσίδικη και δεν επιδέχεται έφεση.
Όπως προκύπτει από το περιεχόμενο της απόφασης, οι εν λόγω προσφεύγοντες και άλλοι 250 Έλληνες, άσκησαν αγωγή αποζημίωσης κατά της Γερμανίας το 1995 και δύο χρόνια αργότερα δικαιώθηκαν μερικώς.
Αν και -όπως σημειώνεται- η αξίωσή τους έγινε αποδεκτή και από το εφετείο, ο τότε υπουργός Δικαιοσύνης της Ελλάδος αρνήθηκε να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες εκτέλεσης αυτής της απόφασης κατά της Γερμανίας.
Τα γερμανικά δικαστήρια, στα οποία άσκησαν παράλληλα αγωγή οι ενάγοντες, αναγνώρισαν ότι οι προσφεύγοντες είχαν υποστεί ανυπολόγιστο πόνο αλλά δεν έκαναν αποδεκτή την αξίωση τους για καταβολή αποζημίωσης, επικαλούμενα τις διεθνείς συμβάσεις και τον γερμανικό νόμο του 1953, υπογραμμίζοντας ότι το 1944 δεν είχε συναφθεί καμία διμερής συμφωνία μεταξύ Ελλάδος και Γερμανίας για το συγκεκριμένο θέμα.
Τέλος, στις 15 Φεβρουαρίου 2006, το Ομοσπονδιακό Γερμανικό Δικαστήριο αρνήθηκε να εξετάσει τη συνταγματική καταγγελία που υπέβαλαν οι προσφεύγοντες και οι τελευταίοι κατέφυγαν στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου, όπου η προσφυγή τους κρίθηκε απαράδεκτη και απορρίφθηκε.
http://www.e-typos.com/content.aspx?catid=14&cid=24854

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου