Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

'ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ!' του ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΕΛΑΣΤΙΚ

http://peripatris.blogspot.com/2011/06/blog-post_4654.html
Σουρεαλιστική φαρσοκωμωδία έζησε χθες η Ελλάδα από το μεσημέρι μέχρι λίγο πριν τις δέκα το βράδυ. Μέχρι να εκφωνήσει ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου το λακωνικό διάγγελμά του, όλοι οι Ελληνες και όλα τα τηλεοπτικά κανάλια συζητούσαν ποιος θα είναι από σήμερα ο... πρωθυπουργός της χώρας και δη οικουμενικής αποδοχής που θα αντικαθιστούσε τον Γ. Παπανδρέου - μια συζήτηση που πυροδοτήθηκε από τη στάση του... ίδιου του Γ. Παπανδρέου! Τελικά, αποδείχθηκαν φρούδες οι ελπίδες όσων πίστεψαν...
ότι ο πρωθυπουργός θα εγκατέλειπε οικειοθελώς το αξίωμά του.

"Εγώ θα συνεχίσω τον ίδιο δρόμο" δήλωσε απερίφραστα ο Γ. Παπανδρέου στο διάγγελμά του. Σήμερα θα σχηματίσει νέα κυβέρνηση και αύριο θα ζητήσει από τη Βουλή ψήφο εμπιστοσύνης, ανακοίνωσε. Ωδινεν όρος και έτεκε μυν - πολύς θόρυβος για το τίποτα δηλαδή. Ενας ασήμαντος ανασχηματισμός που δεν συμπεριλαμβάνει κανενός είδους αλλαγή πολιτικής. Από πλευράς επικοινωνιακής, σίγουρα ο χειρισμός ήταν εντυπωσιακός. Από πλευράς ουσίας πολιτικής, το απόλυτο μηδέν.

Ο πρωθυπουργός προσπάθησε να ρίξει την ευθύνη της δήθεν αποτυχίας σχηματισμού "οικουμενικής" στήριξης κυβέρνησης στη ΝΔ. Κατανοητή η ανάγκη του Γ. Παπανδρέου να βρει κάποιο πρόσχημα, αλλά φυσικά φαιδρή.

Από τη ΝΔ "τέθηκαν δημοσίως όροι που δεν μπορούν να γίνουν δεκτοί" είπε στο διάγγελμά του ο πρωθυπουργός. Οι όροι όμως που έθεσε ο Αντώνης Σαμαράς ήταν τρεις: πρώτον, να μην είναι πρωθυπουργός ο Γ. Παπανδρέου. Δεύτερον, η οικουμενική κυβέρνηση να έχει μοναδικό καθήκον την επαναδιαπραγμάτευση του νέου Μνημονίου. Τρίτον, μόλις ολοκληρώσει την επαναδιαπραγμάτευση (λογικά σε δύο - τρεις μήνες) να λήξει η θητεία της και να προκηρυχθούν εκλογές.

Ποιοι είναι επομένως οι όροι που δεν μπορούν να γίνουν δεκτοί; Δεν θέλει επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου ο πρωθυπουργός ή δεν θέλει να αφήσει το αξίωμά του; Μα τότε ζητάει συνενόχους στην πολιτική του, δεν επιζητεί ευρύτερη συνεννόηση. Ψάχνει για πολιτικούς ηγέτες τόσο ανόητους ώστε να δεχθούν να μοιραστούν την ευθύνη για τα Μνημόνια που συνομολογεί αποκλειστικά ο ίδιος με την ΕΕ και το ΔΝΤ! Προφανώς κανένας σοβαρός ηγέτης κόμματος δεν είναι διατεθειμένος να παίξει τέτοιο ρόλο, οπότε η προσπάθεια αυτή ήταν εξαρχής καταδικασμένη σε αποτυχία.

Δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι η οικονομική κρίση έχει πλέον μετεξελιχθεί σε μείζονα πολιτική κρίση, η οποία επιτάθηκε από τους χθεσινούς χειρισμούς του πρωθυπουργού. Οταν όλη η Ελλάδα επί δώδεκα ώρες τουλάχιστον συζητούσε αν ο Γ. Παπανδρέου έχει ήδη παραιτηθεί ή όχι και κυκλοφορούσε λίστα με... "πρωθυπουργήσιμους" παράγοντες, είναι προφανές ότι το προσωπικό κύρος του Γ. Παπανδρέου και επομένως η ικανότητά του να κυβερνήσει τη χώρα έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Δεν νομίζουμε ότι θα μπορέσει ποτέ να ανακάμψει από τη χθεσινή περιπέτεια.

Πόσω μάλλον που το πραγματικό πρόβλημα του πρωθυπουργού δεν είναι οι όποιοι όροι του Α. Σαμαρά, αλλά οι εκατοντάδες χιλιάδες λαού που βρίσκονται στην πλατεία Συντάγματος και στις πλατείες της χώρας εκφράζοντας την ανυποχώρητη αντίθεσή τους προς το Μνημόνιο και απαιτώντας την αλλαγή της κυβερνητικής πολιτικής - πολλοί μάλιστα τάσσονται υπέρ της απομάκρυνσης της κυβέρνησης από την εξουσία. Η τελική απόφαση του πρωθυπουργού να κάνει έναν αδιάφορο για τους πολίτες ανασχηματισμό δεν πρόκειται φυσικά να αποθαρρύνει τους αγανακτισμένους ή να τους παραπλανήσει ως προς τις προθέσεις του να συνεχίσει μέχρι τελικής πτώσης την πολιτική εφαρμογής του Μνημονίου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον ελληνικό λαό.

Ο Γ. Παπανδρέου έχει κάθε δικαίωμα να συνεχίσει να κυβερνά τη χώρα μόνος του, χωρίς συνεργασίες και "οικουμενικές" κυβερνήσεις τεχνοκρατών. Ο λαός του έδωσε την αυτοδυναμία και όσο και αν η απόρριψη της πολιτικής που ασκεί είναι πλέον σχεδόν καθολική, εναπόκειται στον ίδιο τον πρωθυπουργό να σεβαστεί ή όχι τη λαϊκή θέληση, καταβάλλοντας βεβαίως το αντίστοιχο, βαρύτατο πολιτικό τίμημα.

ΔΙΕΞΟΔΟΣ
Ωριμάζει το αίτημα πρόωρων εκλογών

Οι χειρισμοί του πρωθυπουργού χθες αποκάλυψαν ότι δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο ευρύτερης συναίνεσης στην πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνησή του. Οπως και μέχρι τώρα, θα συνεχίσει μόνος του. Αυτό δεν θα συνιστούσε πρόβλημα, αν το ΠΑΣΟΚ εξακολουθούσε να διατηρεί την επαφή με τους ψηφοφόρους του. Αυτό όμως δεν συμβαίνει κατά κανέναν τρόπο. Η λαϊκή βάση της κυβέρνησης έχει συρρικνωθεί δραματικά εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής του Μνημονίου, ίσως και στο μισό. Καθώς πλέον τόσο η ΝΔ όσο και το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ ζητούν πρόωρες βουλευτικές εκλογές, η βάση νομιμοποίησης της κυβερνητικής πολιτικής είναι ισχυρά μειοψηφική. Το αίτημα προσφυγής στις κάλπες ωριμάζει πολιτικά.

* Δημοσιεύτηκε στο ΕΘΝΟΣ την Πέμπτη 16 Ιουνίου

Στο όριο της χρεοκοπίας τα ισπανικά ομόλογα!

http://anemogastri.blogspot.com/2011/06/blog-post_3591.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FKEJq+%28%CE%91%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%BA%CE%AC%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B9%29

Από το XrimaNews

Μετά από μία πολύ αρνητική δημοπρασία 15ετών ομολόγων, όπου το επιτόκιο ξεπέρασε για πρώτη φορά το 6,00% η Ισπανία βρίσκεται πιο κοντά στην «επίσημη» κρίση, καθώς το επιτόκιο του 10ετούς ομολόγου της καταγράφει νέο ευρωπαϊκό ιστορικό ρεκόρ ξεπερνώντας το 5,7%, οδεύοντας προς το επιτόκιο της «πτώχευσης» του 6,00%, το οποίο όσες χώρες της Ε.Ε. ξεπέρασαν κατέληξαν να ζητήσουν οικονομική στήριξη.


Η απειλή της επίσημης έναρξης μίας ισπανικής χρηματοπιστωτικής κρίσης είναι άμεση συνέπεια της αδυναμίας προσέγγισης του ελληνικού προβλήματος, με τις ευθύνες να βαρύνουν τόσο την ελληνική όσο και την απέναντι πλευρά.

Μία αλληλουχία δραματικών λαθών από τη Γερμανία, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αλλά και από την Ελλάδα έχουν δημιουργήσει μία κατάσταση η οποία θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί. Η Ευρώπη είναι πιο κοντά από ποτέ σε μία ευρωπαϊκή κρίση δραματικών διαστάσεων, η οποία θα ξεσπάσει πραγματικά μόνο αν το επιτόκιο των ισπανικών 10ετών ομολόγων ξεπεράσει το 6%. Σήμερα, βρίσκεται στο 5,7%.

Να γιατί δε γίνεται να πτωχεύσουμε!!! Μια διαφορετική εκτίμηση του χρέους….

http://blogingr.blogspot.com/2011/06/blog-post_8998.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Blogingr+%28BlogInGr%29





ΠΙΝΑΚΑΣ Ι: Συνολικό χρέος, δημόσιο και ιδιωτικό
Χώρα
Συνολικό Χρέος*
Δημόσιο Χρέος**
Ιδιωτικό Χρέος
Ελλάδα
266%
142,80
123,2%
Γερμανία
285%
76,70
208,3%
Ιταλία
315%
116,70
198,3%
Γαλλία
323%
82,50
240,5%
Πορτογαλία
323%
84,60
238,4%
Μ. Βρετανία
466%
80,00
386,0%
Πηγή: Συνδυασμός στοιχείων από Κομισιόν, Eurostat, McKinsey Global Institute και μελέτη της Deutsche Bank, σύμφωνα με την οποία το ιδιωτικό χρέος της Ελλάδας είναι 123% του ΑΕΠ, ενώ της Πορτογαλίας 239%
Πίνακας:
* Δημόσιο και ιδιωτικό, εσωτερικό και εξωτερικό
** Εκτίμηση 2010
Διαβάζουμε αναλύσεις περισπούδαστων οικονομολόγων, για την πιθανή πτώχευση της Ελλάδος, ότι η Ελλάδα δε θα τα καταφέρει, κλπ. κλπ.
Ε, λοιπόν, σας λέω ότι
ΔΕ ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΜΕ.
ΤΙ αποδεικνύει ο παραπάνω Πίνακας;
Αποδεικνύει ότι το συνολικό χρέος της χώρας μας, είναι το μικρότερο από όλες τις μεγάλες δυνάμεις της ΕΕ.!!
Αποδεικνύει ότι το ιδιωτικό χρέος της χώρας μας, είναι το μικρότερο στην Ευρωζώνη!!
Διαβάστε το πίνακα,
Ο πίνακας λέει ότι το Ελληνικό κράτος χρωστάει μεν 143% του ΑΕΠ, αλλά οι Έλληνες χρωστάνε συνολικά 123,1%, όταν οι Γερμανοί χρωστάνε 208,3%, και οι Άγγλοι 386,0%!!!
Καταλάβατε για ποιο πράγμα μιλάμε;
Οι Βρετανοί, κράτος και ιδιώτες, χρωστάνε 466%, και δεν πτωχεύουν, ενώ οι Έλληνες χρωστάνε 266% και πτωχεύουν;;;;
Είναι δυνατόν….
Και όλα αυτά τα νούμερα, είναι
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 80% ΤΟΥ ΑΕΠ!!!
Δηλαδή αν υπολογίσουμε ότι το Ελληνικό κράτος, απλά και μόνο θα πιάσει τη φοροδιαφυγή, μόνο αυτό, τότε το δημόσιο χρέος θα γίνει 70% του νέου πια ΑΕΠ, και το συνολικό χρέος θα πέσει κάτω από το 200% του νέου ΑΕΠ.
Θα μου πεις, μα τότε γιατί όλος αυτός ο χαμός, γιατί όλος αυτός ο πανικός;;
ΜΑ ακριβώς γιατί ο πίνακας λέει αλήθεια.
Η Ελλάδα είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ στην Ευρώπη
που οι πολίτες της ΔΕΝ είναι ΑΚΟΜΑ υπερχρεωμένοι στις τράπεζες!!
Είναι ο μοναδικός λαός που τα ιδιωτικά οικονομικά δηλαδή το ιδιωτικό χρέος, είναι μικρότερο από το Δημόσιο χρέος!!!
Και επειδή ο Έλληνας χαλάει την Ευρωπαϊκή πιάτσα, πρέπει να υποδουλωθεί.
Πως;;;
Με την απειλή χρεοκοπίας του Κράτους του, να τον βάλουμε να πληρώσει, όσα θα κερδίζαμε αν ήταν υπερχρεωμένος!!!
Δηλαδή, να απειλήσουμε χρεοκοπία του Κράτους, για να βουτήξουμε τα λεφτά των Ελλήνων.
Και γιατί την Ελλάδα ρε παιδιά;;;
ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ.
Αν ξαναδιαβάσετε τον πίνακα θα δείτε ότι σε ΟΛΕΣ τις άλλες χώρες το Ιδιωτικό χρέος είναι τριπλάσιο από το δημόσιο,
δηλαδή, είναι χρεωμένοι οι πολίτες και όχι το Κράτος.
Μόνο στην Ελλάδα, το ξαναλέω, οι πολίτες χρωστάνε λιγότερα από το κράτος.
Πρέπει λοιπόν και οι Έλληνες να χρεωθούν όσο και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι και να πάψουν να έχουν τη ποιότητα ζωής που έχουν,
γιατί αποτελούν εστία "μόλυνσης" και των υπόλοιπων λαών.
Και πως θα γίνει αυτό;
Σπείρε τον πανικό, να πάρουν τα λεφτά τους από τις τράπεζες,
να βουλιάξουν το τραπεζικό σύστημα, το οποίο δε βουλιάζει αλλιώς, αφού δεν είναι εκτεθειμένο σε επισφαλείς επενδύσεις,
να μεγαλώσει ο πανικός, να περάσουμε νόμους μειώσεως του εισοδήματος των Ελλήνων, να περάσουμε αβρόχοις ποσι το ασφαλιστικό, τη μείωση μισθών και συντάξεων και όλα τα μέτρα που θα μειώσουν το εισόδημα του Έλληνα και θα τον αναγκάσουν να δανειστεί όσο και ο μέσος Ευρωπαίος πολίτης.
Αυτό είναι κατά τη ταπεινή μου γνώμη το σενάριο, μ’ όλα τα επακόλουθα, που φέρνει και το μνημόνιο.
Μας έχουν πρήξει τα ούμπαλα, με το χρέος των 300 δις.
Όταν οι ιδιωτικές καταθέσεις των Ελλήνων ΜΟΝΟ σε Ελληνικές τράπεζες είναι 250 δις.
Επί τέλους,
ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ, ο δανειστής να χρωστάει 285% του ΑΕΠ και ο δανειζόμενος 266%.
Ούτε ο Άγγλος αδελφός να χρωστάει 466% του ΑΕΠ και να συμβουλεύει την Ελλάδα τι πρέπει να κάνει, ή οποία χρωστάει 266% του ΑΕΠ.

Όλι Ρεν: Χρηματοδότηση μέχρι Σεπτέμβριο

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/06/blog-post_3703.html
H δήλωση του Ολι Ρεν:

Είμαι βέβαιος ότι την επόμενη Κυριακή, το Eurogroup θα είναι σε θέση να αποφασίσει σχετικά με την εκταμίευση της πέμπτης δόσης του δανείου για την Ελλάδα στις αρχές Ιουλίου. Και θέλω να πιστεύω ότι θα είμαστε επίσης σε θέση να ολοκληρώσουμε την εν αναμονή αναθεώρηση, σε συμφωνία με το ΔΝΤ.
Στο ίδιο πλαίσιο, το
Eurogroup την Κυριακή-Δευτέρα θα συζητήσει το περιεχόμενο και τις προϋποθέσεις του ενός διαδόχου προγράμματος για την Ελλάδα, καθώς και τη φύση της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα σε αυτό, με σκοπό τη λήψη αποφάσεων κατά την προσεχή συνεδρίαση το Eurogroup στις 11 Ιουλίου.
Με αυτόν τον τρόπο, θα αποφύγουμε το σενάριο χρεοκοπίας και θα ανοίξει ο δρόμος για μια συμφωνία για τη μεσοπρόθεσμη στρατηγική.
Ήταν δύσκολο, αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι με αυτή προσέγγιση δύο σταδίων, σε συμφωνία με το ΔΝΤ, μπορούμε να αποφύγουμε οποιοδήποτε τυχαίο σενάριο . Αυτό σημαίνει ότι η χρηματοδότηση του ελληνικού κρατικού χρέους μπορεί τώρα να διασφαλιστεί μέχρι το Σεπτέμβριο, ενώ θα λάβουμε τον Ιούλιο τις αποφάσεις για τη μεσοπρόθεσμο πέραν του Σεπτεμβρίου.
Καλώ όλους τους κοινοτικούς φορείς λήψης αποφάσεων και, ειδικότερα, τους Υπουργούς Οικονομικών της ευρωζώνης την επόμενη Κυριακή, για να ξεπεραστούν οι υπάρχουσες διαφορές και να καταλήξουμε σε μια υπεύθυνη συμφωνία σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία.
Βέβαια, μεγάλη ευθύνη πέφτει στους ώμους των ελληνικών αρχών και σε όλους τους Έλληνες πολιτικούς ηγέτες. Περιμένουμε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο να εγκρίνουν το πρόγραμμα οικονομικών μεταρρυθμίσεων που συμφωνήθηκε από το τέλος Ιουνίου. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι οι προσπάθειες για τη δημιουργία εθνικής ενότητας απέτυχε χθες. Πράγματι, οι προσπάθειες για να αποφευχθεί μια χρεοκοπίας - που θα ήταν μια καταστροφή για την Ελλάδα - είναι ευθύνη όλων των πολιτικών δυνάμεων.
Οι επόμενες ημέρες θα είναι κρίσιμες για την οικονομική σταθερότητα και την οικονομική ανάκαμψη της Ελλάδας και της Ευρώπης. Πιστεύω ότι όλοι οι ηγέτες της Ελλάδας και της Ευρώπης να συνειδητοποιήσουν τις ευθύνες τους και να ενεργήσουν αναλόγως.

Κώστας Καραμανλής: «εκτελέστηκε» εν ψυχρώ…

http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5754



Με τον Κώστα Καραμανλή έχουμε ασχοληθεί άπειρες φορές.

Από το 2007, αναλύαμε διεξοδικά και σε πάρα πολλά κείμενα, τα σχέδια τιμωρίας και εξόντωσης του Καραμανλή από τα υπερατλαντικά κέντρα εξουσίας και τους εγχώριους «νταβάδες».

Ένα μόνο ενδεικτικό κείμενο: «ΟΛΟΙ εναντίον του Καραμανλή»
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=1989

Ο Κώστας Καραμανλής τόλμησε λίγο να «κουνηθεί», να κοιτάξει προς Ρωσία και να ψελλίσει κάποια ΟΧΙ στα υπερεθνικά αφεντικά και έπρεπε να τιμωρηθεί παραδειγματικά, να τσαλαπατηθεί και να εξοντωθεί…


Ο άγριος πόλεμος εναντίον του εκδηλώθηκε σε πολυεδρικές μορφές. Τα μεγάλα μέτωπα του αντικαραμανλικού πολέμου ήταν, όπως έχουμε κουραστικά αναλύσει, οι καταιγιστικοί εμπρησμοί (κάθε χρόνο καίγανε, οργανωμένα, οι «νονοί» του κόσμου την Ελλάδα), καθώς και η κουκουλοφόρικη (και αυτή εμπρηστική) «Επανάσταση», με αφορμή τη μεγάλη προβοκάτσια της δολοφονίας του μικρού Αλέξη…

Κάθε νηφάλιος άνθρωπος, αν ανατρέξει στο κλίμα της εποχής και στα άρθρα μας (της εποχής) θα αντιληφθεί αυτό που πάντα τονίζαμε: Ο Καραμανλής θέλησε να έχει ένα ελάχιστο χώρο πολιτικής αυτονομίας, δεν υπάκουσε ολοκληρωτικά «προς τα υποδείξεις» και αποφασίστηκε ο διασυρμός του και η ΕΚΤΕΛΕΣΗ του…

Βεβαίως, εμείς μιλούσαμε για πολιτική εκτέλεση, όπως και έγινε «μοχθώντας» και ο ίδιος γι αυτό.


Σήμερα έρχονται στο φως κάποιες αποκαλύψεις που «μιλούν» και για φυσική δολοφονική ΕΚΤΕΛΕΣΗ.


Το περιοδικό "Επίκαιρα", αποκαλύπτει «σχέδιο δολοφονίας του Κ. Καραμανλή, το οποίο φέρεται να εκπονήθηκε από "συμμαχικές μυστικές υπηρεσίες" και ανατέθηκε σε τουλάχιστον είκοσι Έλληνες συνεργάτες τους, που "δεν ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο».

Διαβάστε τις αποκαλύψεις ΕΔΩ:
http://news247.gr/ellada/politiki/dolofonia_karamanlh_eggrafo_eyp.1106403.html

Αυτό επιβεβαιώνει το άρθρο που γράψαμε στις 6 Οκτωβρίου του 2009, με τον τίτλο: «Η πολιτική συμπεριφορά του Καραμανλή»
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=21842#21842
Επιχειρούσαμε να ερμηνεύσουμε τότε, την αλλόκοτη πολιτική συμπεριφορά του Καραμανλή και τον «αγώνα» του να συντριβεί!!!!

Με τις σημερινές αποκαλύψεις φωτίζονται οι «σκοτεινές πτυχές» του παρακάτω αποσπάσματος της πολιτικής μας ανάλυσης:

«Η συμπεριφορά του καθορίστηκε από αυτό που υπηρετεί, από την πολιτική και ψυχολογία της κυβέρνησής του: Μια κυβέρνηση πιστός υπηρέτης των μεγάλων συμφερόντων και διεθνών δυνάμεων.

Οι εσω-ιμπεριαλιστικές συγκρούσεις τον έφεραν αντιμέτωπο με κάποια ισχυρά συμφέροντα. «Καυγάς» ενδο-οικογενειακός. Μέσα στην ίδια οικογένεια, ένα μέλος της έκανε κάποιες «αταξίες».

Μπροστά, όμως στην οικονομική κρίση και τα δραματικά προβλήματα της «οικογένειας», το άτακτο «μέλος» δεν μπορούσε να «παίζει». Έπρεπε να συμμορφωθεί και να τιμωρηθεί για τις «αταξίες».

Ο Καραμανλής ήταν ασφυκτικά εγκλωβισμένος, εξαρτημένος και «δομημένος» από το χώρο του και την ψυχολογία του. Δεν υπήρχε καμία διέξοδος.

Μία ήταν η λύση: η υπακοή, η φυγή και η επαναφορά στην «τάξη».

Όλα αυτά του καθόρισαν τις τελευταίες πολιτικές κινήσεις: την άμεση προσφυγή στις κάλπες, τη συνειδητή ήττα και τη συνειδητή απόσυρση.

Ο Καραμανλής πειθάρχησε στις «εντολές» και συνειδητά άνοιξε την πόρτα στους «νταβάδες».

Συνειδητά προχώρησε και προετοίμασε την συντριβή και συνειδητά παραδίδει το κόμμα του στους διαλυτικούς ανέμους…

Όλο το σκηνικό μοιάζει να είναι οργανωμένο και «στημένο». Οργανωμένο και «στημένο» να ηττηθεί και να αποσυρθεί.

Διαφορετικά δεν εξηγούνται: ούτε οι τόσο βιαστικές εκλογές, ούτε η εκλογική του στρατηγική: των οδυνηρών οικονομικών μέτρων, στο όνομα δήθεν της αλήθειας…

Προεκλογικά δεν ξεστομίζει κανείς τέτοιες «αλήθειες», ούτε τριπλασιάζει τα τέλη κυκλοφορίας, ούτε ανεβάζει τα διόδια και άλλα καταστροφικά.

Η συμπεριφορά του ήταν πολιτικά μεθοδευμένη, όπως και η συντριβή του και η απόσυρσή του…»


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)

Τα Διεθνή ΜΜΕ για την κρίση στην Ελλάδα

Πρώτο θέμα η Ελλάδα στα μεγαλύτερα διεθνή πρακτορεία και ΜΜΕ. Το ...ενδιαφέρον όλων, αυτή τη στιγμή, είναι στραμμένο στη χώρα μας και στις κρίσιμες πολιτικές εξελίξεις.

Κάποιοι από τους τίτλους των μεγαλύτερων ξένων πρακτορείων είναι χαρακτηριστικοί…

CNN: «Ο Έλληνας πρωθυπουργός αγωνίζεται να σώσει την κυβέρνηση εν μέσω κρίσης και οργής»

Le Monde: «Η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας στο επίκεντρο της ανησυχίας»

Liberation: «Ο Παπανδρέου ετοιμάζει ανασχηματισμό με φόντο την κρίση στο ΠΑΣΟΚ»

Figaro: «Η Ευρώπη ανίσχυρη να σταματήσει το ελληνικό χάος»

Al Jazeera: «Οι διεθνείς αγορές σε αναταραχή από την ελληνική κρίση χρέους»













prionokordela.gr


ΠΗΓΗ: Τα Διεθνή ΜΜΕ για την κρίση στην Ελλάδα ~ Το Τεφτέρι

Aπίστευτο! Τα αρχαία θέατρα «κουρδίζονταν»!!!!

http://vickytoxotis.blogspot.com/2011/06/blog-post_16.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Toxotis+%28TOXOTIS%29

Τελικά ο πολιτισμός της Αρχαίας Ελλάδας συνεχίζει να μας εκπλήσσει με αμείωτο ενδιαφέρον και να μας δίνει τροφή για προβληματισμό, ως προς το πως κατάφερναν να λύνουν με πολύ πιο "περιβαλλοντικά υγιείς" τρόπους διάφορα τεχνικά θέματα της ζωής τους... Παράλληλα φανερώνουν τη μεγάλη σημασία των συχνοτήτων που προφανώς ήταν από τότε γνωστές... Η τελευταία αναφορά αφορά την ακουστική των θεάτρων και έρχεται από σχετική έρευνα στο ΑΠΘ:


Ερευνητές του ΑΠΘ αποκαλύπτουν πώς τα αρχαιοελληνικά και ρωμαϊκά θέατρα άγγιζαν την ακουστική τελειότητα με τη βοήθεια χάλκινων αντηχείων
Οι μετρήσεις είχαν δείξει εντελώς άλλα από αυτά που επιθυμούσαν οι τρεις ερευνητές. Κλεισμένοι για μέρες σε ένα άχαρο, μικρό δωμάτιο, τον θάλαμο ηχομόνωσης του Εργαστηρίου Αρχιτεκτονικής Τεχνολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης, μαζί με γεννήτριες θορύβου, μικρόφωνα, υπολογιστές, και διάφορα είδη αγγείων, κυρίως πήλινα πιθάρια αλλά και μπουκάλια ή βάζα, έπαιρναν μετρήσεις και μελετούσαν τις γραφικές παραστάσεις που αυτές έδιναν. Ηθελαν να καταλάβουν την επίδραση που έχουν τέτοια αντικείμενα στην ακουστική του χώρου. Με αυτό το θέμα είχε ασχοληθεί από το 1863 ήδη ο Ηermann von Ηelmholtz, ένας από τους τελευταίους πανεπιστήμονες της Ευρώπης, και στη συνέχεια πολλοί ερευνητές που χρησιμοποίησαν προχωρημένα Μαθηματικά αλλά και πολύ εξελιγμένα ηλεκτρονικά μηχανήματα για να καταλάβουν το πώς θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ακουστική κλειστών αιθουσών αλλά και ανοικτών θεάτρων. Επί ενάμιση αιώνα γίνονται προσπάθειες με ειδικά κοίλα δοχεία, κυλινδρικά ή σφαιρικά. Ονομάζονται «συνηχητές» Ηelmholtz και διεγείρεται σε έντονες παλμικές κινήσεις ο αέρας στο εσωτερικό τους με ακουστικά κύματα μιας κυρίως συχνότητας που ονομάζεται και «κεντρική» για το κάθε δοχείο. Μόνο που αιώνες πιο πριν οι Αρχαίοι Ελληνες και οι Ρωμαίοι είχαν καταφέρει να κάνουν εκπληκτικές βελτιώσεις σε αυτό το θέμα, χωρίς, εννοείται, να διαθέτουν τις σημερινές ευκολίες.

Υπόθεση μιας περισπωμένης
Πόσο καλλιεργημένο όμως ήταν άραγε το κοινό της εποχής ακουστικά; Εχει σωθεί, επάνω σε αυτό, μια εκπληκτική ιστορία για τον άτυχο (ή και κάπως άτεχνο;) ηθοποιό Ηγέλοχο, που έκανε λάθος και στην απαγγελία του τόνισε με τη φωνή του μια λέξη με περισπωμένη αντί για οξεία. Και έτσι θέλοντας να πει «Γαλήν ορώ», δηλαδή ότι βλέπει μπροστά του μια γαληνεμένη θάλασσα, είπε μεν «Γαλήν ορώ» αλλά προφέροντας σαν να τονιζόταν με περισπωμένη, που σήμαινε: αντικρίζω μια... γάτα. Δρέποντας άμεσα, αντί για συγκίνηση, πλούσιο το γέλιο μιας με οξύτατη ακοή και γεμάτης με κοινό κερκίδας. Ο αρχιτέκτονας του θεάτρου λοιπόν ήταν υποχρεωμένος να μπορεί μετά την ανέγερσή του να πραγματοποιεί και έναν λεπτό συντονισμό, που θα αφαιρούσε τα τυχόν ηχητικά ελαττώματα του χώρου. Οπως λοιπόν μαθαίνουμε από την εργασία με τίτλο «Χαλκός ηχών», του αρχιτέκτονα μηχανικού Παναγιώτη Καραμπατζάκη, του ηλεκτρολόγου μηχανικού Βασίλη Ζαφρανά με ειδικό σύμβουλο τον αναπληρωτή καθηγητή αρχιτέκτονα μηχανικό και αρχαιολόγο Γιώργο Καραδέδο, που παρουσιάστηκε στο Συνέδριο Ακουστικής του Πολυτεχνείου πριν από λίγο καιρό, « στον 5ο π.Χ. αιώνα, οι βασικές αρχές σχεδίασης του ελληνικού θεάτρου είχαν φτάσει ήδη σε αρκετά υψηλό επίπεδο. Με την πάροδο του χρόνου,τα αρχαία ελληνικά θέατρα,τόσο ως προς τη γεωμετρία όσο και ως προς τη λειτουργία και τη δυνατότητα υποστήριξης παραστάσεων, μετατράπηκαν σε περίτεχνα κτίσματα, υψηλής αισθητικής και κατασκευαστικής τεχνολογίας, έχοντας ξεκινήσει από μια απλή διαμόρφωση της χωμάτινης πλαγιάς εμπρός από μια επίπεδη περιοχή. Επιπλέον,ως το τέλος του 4ου αιώνα π.Χ. χαρακτηριστική είναι η είσοδος των Μαθηματικών ( θεωρία αριθμών των Πυθαγορείων) στις γεωμετρικές χαράξεις και γενικότερα στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των κτιρίων.Και ακόμη ειδικότερα των θεάτρων. Διότι ο σχεδιασμός τους επηρεάστηκε σημαντικά από την ακουστική η οποία την περίοδο αυτή διαμορφώνεται ήδη ως επιστήμη. Ιδιαίτερα κατά το τέλος του 4ου π.χ. αιώνασυμβαίνει η “μεταπήδηση” από τις θεωρίες των Πυθαγορείων στις Αριστοτελικές θεωρίες και αυτή δίνει σημαντική ώθηση στην εξέλιξη των επιστημονικών θεωριών της μουσικής και της ακουστικής. Χαρακτηριστικότερη μορφή της περιόδου μεταπήδησηςείναι αυτή του Αριστόξενου του Ταραντίνου στου οποίου τις μουσικές θεωρίες οφείλεται και ο μετέπειτα διαχωρισμός του μουσικού κόσμου στους “ Κανονικούς ” ( οπαδούς του Πυθαγορείου μουσικού συστήματος,των μαθηματικών υπολογισμών και των μαθηματικών κανόνων) και τους “ Αρμονικούς ” (οπαδούς της θεωρίας του Αριστόξενου σύμφωνα με την οποία καθοριστικός παράγοντας της μουσικής αρμονίας είναι η ακοή και τελικός κριτής το αφτί) ».

Η βοήθεια του Βιτρούβιου
Οι ερευνητές της Πολυτεχνικής Σχολής είχαν ξεκινήσει με δικά τους εντελώς μέσα να ψάχνουν το πώς διόρθωναν και ενίσχυαν τον ήχο οι άνθρωποι πριν από 1.600 ως και 2.500 χρόνια στο παρελθόν. Αλλά είχαν βρεθεί σε ένα αδιέξοδο. Ηξεραν ότι από την εποχή του Αριστόξενου αρχίζει η χρήση αγγείων για τη βελτίωση της ακουστικής των θεάτρων και οι σχετικές θεωρίες μεταφέρονται στην εποχή μας από τον λατίνο αρχιτέκτονα Βιτρούβιο (80 π.Χ- 15 μ.Χ), στα κεφάλαια 4 και 5 του 5ου βιβλίου του με τίτλο «De Αrchitectura», όπου ενσωμάτωσε, όπως ο ίδιος αναφέρει, τις θεωρίες του Αριστόξενου. Ηδη πριν από το τέλος του 4ου αιώνα π.χ. είναι γνωστά τα «ιδιαίτερα» ακουστικά χαρακτηριστικά των αγγείων και εν γένει των δοχειόσχημων αντικειμένων ή χώρων. Ομως έπρεπε να παραδεχθούν ότι οι μετρήσεις τους έδειχναν καθαρά πως οι μεταβολές του ηχητικού πεδίου από όλα αυτά τα πιθάρια, τα δοχεία, τα μπουκάλια ήταν πολύ μικρότερες από όσο χρειαζό ταν για να φτιάχνουν την ακουστική στον χώρο ενός ολόκληρου υπαίθριου θεάτρου.

Φαίνεται ότι τα αντικείμενα αυτά είναι ικανά να μετασχηματίζουν την ηχητική ενέργεια του χώρου σε μεγάλο ποσοστό στο εσωτερικό τους. Οπως όμως συμπεραίνεται από τις προηγούμενες μετρήσεις, το κέλυφος εξαναγκάζει την ενέργεια ή να απορροφάται ή να εκτονώνεται σχεδόν μόνο μέσω του «λαιμού», επηρεάζοντας μόνο σε μικρή απόσταση τον χώρο. Ετσι η ενέργεια, μεταφέρεται πιο πολύ στα τοιχώματα του δοχείου σαν μηχανική ενέργεια (δόνηση) και μεγάλο μέρος της απορροφάται από το αντικείμενο, δηλαδή μετατρέπεται κυρίως σε θερμική ενέργεια. Αν μάλιστα το αγγείο είναι ακλόνητα στερεωμένο ή υπερβολικά βαρύ, όπως για παράδειγμα όταν είναι ενσωματωμένο στην τοιχοποιία, τότε όλη η προσλαμβανόμενη μηχανική ενέργεια μετατρέπεται τελικά σε θερμότητα, και το αντικείμενο δρα ως ηχοαπορροφητής στον χώρο. Αν προστεθούν στο εσωτερικό του αγγείου άχυρα, στάχτη ή μαλλί, όπως έχει βρεθεί να συμβαίνει σε κάποιες μεσαιωνικές εκκλησίες, με ενσωματωμένα πιθάρια στην τοιχοποιία τους, τότε το αντικείμενο επιδρά μεν στην ακουστική του χώρου αλλά μόνο στις παραμέτρους της απορρόφησης και της διάχυσης. Το ίδιο περίπου συμβαίνει και με τα χοντρά πήλινα πιθάρια που δεν έχουν τη δυνατότητα αναμετάδοσης της προσλαμβάνουσας ενέργειας μέσω του μηχανικού συντονισμού τους. Επομένως στην ερώτηση και τώρα τι κάνουμε, η απάντηση ήταν: «ψάχνουμε κι άλλο».

Η λύση των 50 ευρώ
Χάρη και στην εργασία του κ. Γιώργου Καραδέδου «Τechnologia dell΄ antico teatro Greco» επέστρεψαν στις μαρτυρίες του Βιτρούβιου. Βιβλίο 5, παράγραφος 1: Εκεί υπήρχε η υπόδειξη « Μπρούτζινα βάζα θα έπρεπε να κατασκευαστούν ανάλογα με το μέγεθος του θεάτρου. Να είναι τέτοια που όταν τα αγγίζεις να βγάζουν ήχους με απόσταση τετάρτης, πέμπτης ως την επόμενη οκτάβα (δηλαδή μέχρι το διπλάσιο της αρχικής συχνότητας).Σε ειδικές θέσεις στο θέατρο αντηχεία να μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς να ακουμπούν αλλού παρά μόνο στο έδαφος,αναποδογυρισμένα και μάλιστα με κλίση χάρη σε τάκους ύψους από 15 πόντους και πάνω ». Από αυτές τις διαφωτιστικές περιγραφές του Βιτρούβιου μπορούσαν πια να φανταστούν τα περίφημα αγγεία ως σφαιρικά ίσως στο σχήμα, μεταλλικά, που το κέλυφός τους να δονείται στις περιγραφόμενες νότες του εναρμόνιου γένους, και σε τέτοια μαθηματική αναλογία μεταξύ τους ώστε να μεταδίδεται ενέργεια από το ένα στο άλλο αποτελώντας ένα ενεργό ηχητικό σύνολο. Ετσι που η συμβολή τους στην τελική ακουστική του χώρου να μην είναι απαραίτητα ηχοαπορροφητική. Ο,τι πιο πρόχειρο και οικονομικό εκείνη τη στιγμή ήταν να αγοραστούν κάποια γυάλινα σφαιρικά δοχεία των 50 ευρώ και σε πειραματικές μετρήσεις που έγιναν το φαινόμενο της επίδρασης του αγγείου στο ηχητικό πεδίο ήταν σημαντικό. Οι τιμές που καταγράφηκαν στις μετρήσεις έδειξαν ενίσχυση ως και 25dΒ σε σημεία του ηχητικού πεδίου απόστασης άνω των 3 μέτρων από το καθένα. Αυτό μάλιστα! Διότι έτσι, με ένα σύνολο μεταλλικών αντηχείων θα μπορούσε να επιτευχθεί σημαντική ενίσχυση στις νότες που ανήκαν στο εναρμόνιο γένος αφού βέβαια η όλη «παράθεση», δηλαδή η διάταξη των αγγείων, κουρδιζόταν κατάλληλα. Ο Βιτρούβιος αναφέρει στο 1ο βιβλίο του σχετικά με την εκπαίδευση του αρχιτέκτονα ότι θα πρέπει να έχει γνώσεις μουσικής τουλάχιστον τόσες ώστε να μπορεί να «κουρδίσει» μια παράθεση αγγείων σε ένα θέατρο. Από τη μαρτυρία αυτή συμπεραίνουμε ότι το τελικό κούρδισμα γινόταν επί τόπου κάθε φορά που το απαιτούσαν οι περιστάσεις.

Σε ποιον τόνο παίζουμε απόψε;
Το σύνολο των αγγείων που πρέπει να χρησιμοποιηθεί για μια παράσταση το ονομάζουμε «παράθεση». Γνωρίζοντας σε ποιο γένος θα παιχτεί το έργο γνωρίζουμε ταυτόχρονα και ποιες «νότες», θεωρητικά δηλαδή ήχοι ποιων συχνοτήτων θα ακουστούν. Τα αντηχεία κατασκευάζονται και με τη βοήθεια των τάκων παίρνουν την απαιτούμενη κλίση για να συντονίζεται το καθένα αντίστοιχα σε μία από αυτές. Ενώ σε άλλες περιπτώσεις μπορούν να δρουν σαν απορροφητές ενέργειας στα ανοιχτά θέατρα οι ερευνητές καταλήγουν ότι δρούσαν σαν μετασχηματιστές ενέργειας. Στην περίπτωση της απορρόφησης μετατρέπουν μεγάλο μέρος της ενέργειας των ηχητικών κυμάτων σε θερμική ενώ στην περίπτωση του μετασχηματισμού αντλούν ενέργεια από κύματα με συχνότητες γειτονικές της κεντρικής τους και ανεβάζουν ακριβώς την ενέργεια της κεντρικής. Οταν όμως είναι το ένα κοντά στο άλλο συμβαίνει και η λεγόμενη ηχητική σύζευξη. Δηλαδή οι παλμικές κινήσεις του ενός να επηρεάζουν τις δονήσεις του άλλου. Αυτό δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο σε ελεύθερα δονούμενα και με λεπτά τοιχώματα δοχεία. Τότε πάλλονται τα ίδια όπως γίνεται με μια καμπάνα. Συντονίζονται δηλαδή τα τοιχώματα με τις παλμικές κινήσεις του αέρα στο στόμιο και έχουμε μια δόνηση σχεδόν... τρελή που την καταλαβαίνεις και με το χέρι αγγίζοντας εξωτερικά τα τοιχώματα του ανεστραμμένου αντηχείου, ιδιαίτερα κοντά στον πυθμένα του.

Η αντίστροφη και υπό κλίση τοποθέτηση ενισχύει το φαινόμενο λόγω ανακλάσεων και με την αυξομείωση της απόστασης του χείλους από το έδαφος αυξάνεται η επιφάνεια της οπής δηλαδή και η κεντρική (ιδιο)συχνότητά του. Με τον τρόπο αυτόν δεν χρειαζόταν να κατασκευάσεις με μεγάλη ακρίβεια τα αγγεία διότι μπορούσες επιτόπου να κάνεις λεπτές ρυθμίσεις. Ηταν, για να δώσουμε μια σύγχρονη αναλογία, σαν να εκτελούσαν ένα μουσικό κομμάτι ας πούμε σε Ντο Ματζόρε. Οι νότες που θα έχει θα είναι ντο ρε μι φα σολ λα σι ντο... που η κάθε μία αντιστοιχεί σε μια συχνότητα. Οι συχνότητες που παρεμβάλλονται ανάμεσα στους τόνους της κλίμακας δεν θα παιχτούν ποτέ γιατί απλά το μουσικό θέμα δεν τις περιέχει αφού θα υπάρχουν μόνο οι νότες της Ντο Ματζόρε.

Τα αγγεία (για να είναι εντάξει και με την αρχή διατήρησης της ενέργειας) απορροφούν τις συχνότητες δεξιά και αριστερά από την «κεντρική» και τη δυναμώνουν απορροφώντας ενέργεια από τις συχνότητες που δεν είναι πάνω στην κλίμακα και αποτελούν θόρυβο ή φάλτσο. Ας μην ξεχνούμε ότι οι θεατρικές παραστάσεις της εποχής ήταν και κάτι σαν μιούζικαλ ή όπερα όπου οι μουσικοί, οι ηθοποιοί και ο χορός κινούνταν αυστηρά πάνω στο πλαίσιο της κλίμακας, δηλαδή (απλουστευτικά) του γένους του κομματιού. Η ενίσχυση βρέθηκε να είναι σε κλειστούς χώρους κάπου 25 ντεσιμπέλ και σε ανοικτούς σύμφωνα με τελευταίες έρευνες 12- 15 ντεσιμπέλ. Καθόλου άσχημα.

Το μεγάλο κόλπο
Συνοψίζοντας τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την εργαστηριακή και βιβλιογραφική έρευνα, μπορούμε να δεχτούμε τα παρακάτω:

* Οι σχετικές πηγές αναφέρουν την ευρεία χρήση χάλκινων και μπρούτζινων κυρίως συνηχητικών αγγείων προκειμένου να βελτιωθεί η ακουστική των ελληνιστικών και ρωμαϊκών θεάτρων. Γιατί δεν έχουν βρεθεί; Ισως διότι κατά καιρούς οι επίγονοι αγνοώντας τη λειτουργία (και την αξία) τους τα έλιωναν για να καρπωθούν το μέταλλο.

* Κατά την εξέταση συνηχητών που είναι κατασκευασμένοι από άργιλο (πήλινα πιθάρια), βρέθηκε ότι ναι μεν συντονίζονται, πλην όμως αυτό συντελεί ώστε να απορροφηθεί τελικά ήχος αντί του αναμενομένου να ενισχυθεί, λόγω των υλικών κατασκευής των συνηχητών.

* Η επίδραση των συνηχητών, στην περίπτωση που η πηγή είναι «κουρδισμένη στο γένος στο οποίο είναι κουρδισμένη η παράθεση των αγγείων, εμπεριέχει διπλό ακουστικό κέρδος, πρώτον διότι ενισχύει τη διέγερση της πηγής και δεύτερον διότι απορροφά ακουστική ενέργεια από τις γειτονικές, μη «συντονισμένες» συχνότητες.

* Αναφέρεται ότι ίσως στο θέατρο της Κορίνθου τέτοια χάλκινα αντηχεία χρησιμοποιήθηκαν για να βελτιωθεί η κακή ακουστική του. Και η γνώση της περίπτωσης αυτής σε όλο τον ελληνόφωνο χώρο ίσως να σχετίζεται με το σχετικό απόσπασμα της επιστολής του Παύλου προς τους Κορινθίους.

Η εργασία αυτή χρηματοδοτήθηκε από τους ίδιους τους ερευνητές και μας αποδεικνύει πόσο καλά έβρισκαν λύσεις επιπέδου σε προβλήματα εκείνης της εποχής. Αν λοιπόν κάποιος μπορούσε να διαθέσει ένα σχετικά μικρό ποσό για την πειραματική κατασκευή μερικών τέτοιων μεταλλικών αντηχείων και να γίνουν μετρήσεις σε θέατρα που ήδη υπάρχουν στον ελληνικό χώρο η όλη προσπάθεια θα μπορούσε επιπλέον να διαφημιστεί και στο εξωτερικό με πολύ καλά αποτελέσματα. Ελληνες ερευνητές που προσπαθούν να βελτιώσουν την ακουστική αρχαίων θεάτρων χωρίς να εισβάλει σε αυτά ο ηλεκτρισμός και ο ηλεκτρονικά παραγόμενος ήχος. Ρομαντικό πολύ;

ΠΕΡΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ...
«Αν θάψει κανείς πιθάρι ή άδεια δοχεία από πηλό και τα σκεπάσει με πώμα,γιατί τα κτίρια αποκτούν καλύτερη ακουστική; Καθώς επίσης αν υπάρχει μέσα στο σπίτι πηγάδι ή στέρνα; Ή μήπως,επειδή η ηχώ είναι ανάκλαση, πρέπει να είναι συγκεντρωμένος ο περιεχόμενος αέρας,και να έχει επιφάνεια πυκνή και λεία, πάνω στην οποία θα ανακλαστεί; Πράγματι, έτσι παράγεται κατ΄ εξοχήν ήχος. Το πηγάδι, λοιπόν, και η στέρνα διαθέτουν τη στενότητα και την ιδιότητα να συγκεντρώνουν (τον αέρα),τα πιθάρια και τα δοχεία διαθέτουν επίσης την πυκνότητα των τοιχωμάτων τους,οπότε και από τα δύο προκύπτει το αποτέλεσμα.Τα κοίλα επίσης μέρη ηχούν καλύτερα,για τούτο και ο χαλκός (εννοεί τα χάλκινα αγγεία) ηχεί καλύτερα από τα υπόλοιπα...».(Αριστοτέλης,Προβλήματα 2*) - Πηγή

Read more: http://vickytoxotis.blogspot.com/2011/06/blog-post_16.html#ixzz1PRN6lqyS

Γουδί 2011…

http://tolimeri.blogspot.com/2011/06/2011_16.html
Κωνσταντινούπολη , 1920…..
Τούρκοι ασελγούν στην κόρη και την γυναίκα του Άγγλου Πρόξενου μπροστά στα ίδια του τα μάτια…….
Και η κυβέρνηση της Αγγλίας του ζητά να μην προχωρήσει σε μηνύσεις για να μην χαλάσουν οι διπλωματικές σχέσεις τους……
Κι αυτός υποκύπτει…
… μέχρι εκεί έφτανε η τσίπα τους…… μέχρι εκεί έφτανε η αναξιοπρέπειά του…..
Αθήνα, Γουδί 1922…
Μετά την Μικρασιατική καταστροφή οι καταδικασμένοι «εις θάνατον» πολιτικοί και στρατιωτικοί στήνονται στον τοίχο…..
Γίνεται καταμέτρηση των στρατιωτών που απαρτίζουν το εκτελεστικό απόσπασμα που ετοιμάζεται να εκτελέσει τους πολιτικούς και στρατιωτικούς που κρίθηκαν ένοχοι για «εσχάτη προδοσία»…..
Μόνο που αντί για δέκα στρατιώτες μετρήσανε έντεκα……
Έγινε ονομαστικό προσκλητήριο…..
Και βρήκαν τον «παραπανίσιο» στρατιώτη….
Τότε τον ρώτησαν γιατί είχε εισχωρήσει στο απόσπασμα που θα εκτελούσε τους πολιτικούς……
Αυτός απάντησε με θυμό…….” Γιατί είμαι Μικρασιάτης..!!!!!!!!.”
Και τον άφησαν να πυροβολήσει…..
Ο Πλαστήρας δεν τους προειδοποίησε τότε ότι θα τους εκτελέσει την ώρα που έμπαινε έφιππος με το τάγμα του στην Αθήνα…..
Απλά τους συνέλαβε και τους οδήγησε σε δίκη χωρίς να ακούσει ούτε τα παρακάλια του ίδιου του Βενιζέλου αλλά και κανενός ξένου πολιτικού για επιείκεια στην ποινή……

Αθήνα , σήμερα……
Σήμερα ο κόσμος αυτό που κάνει συνέχεια με τις συγκεντρώσεις του είναι να προειδοποιεί….
….. αυτούς που δεν έχουν αξιοπρέπεια……
Και κάθε μέρα ο Έλληνας ζητά την διατήρηση της αξιοπρέπειάς του …και την αξιοπρέπεια της πατρίδας του…
… αλλά όταν θα εξαντληθεί η υπομονή του….
… πιθανόν να μην τους κάνει ούτε δίκη…….
ΙΩΑΝΝΗΣ
αἰέν ἀριστεύειν

Read more: http://tolimeri.blogspot.com/2011/06/2011_16.html#ixzz1PRMPjt00

Η κυβέρνηση αυτή όχι απλά θα πέσει, αλλά "θα την κάνει κομματάκια" ο κόσμος

http://seisaxthia.blogspot.com/2011/06/blog-post_1581.html


Ποιος από την άρχουσα τάξη θα ήθελε να κυβερνήσει αυτή τη στιγμή μαζί με το Γιωργάκη;

Απ' ότι αποδείχθηκε πάντως, όχι ο Σαμαράς (ο οποίος δεν είναι τυχαίο ότι ποτέ δε ζητά εκλογές, ούτε κάνει "πρόταση μορφής", κτλ, διότι τρέμει από το φόβο του μην τυχόν βγει και μετά αναγκαστεί αυτός να πάρει αυτά τα μέτρα, αντιμετωπίζοντας αυτός πλέον την οργή του κόσμου αντί του ΠΑΣΟΚ). Και χωρίς Σαμαρά, συγκυβέρνηση δεν υπήρχε περίπτωση να συμβεί. Οπότε, προς το παρόν, έμεινε πάλι μόνος του ο Γιωργάκης και το ΠΑΣΟΚ.

Μόνο που πλέον αυτή η κυβέρνηση, δεν είναι απλά φθαρμένη, είναι ετοιμοθάνατη. Και μάλιστα έδειξε και ένα ξεκάθαρο σημάδι αδυναμίας με το να ζητήσει τη βοήθεια των υπόλοιπων κομμάτων της άρχουσας τάξης.

Πόσο μπορεί να αντέξει μια τέτοια κυβέρνηση, απέναντι μάλιστα σε ένα λαϊκό κίνημα που πλέον είδε ότι οι κινητοποιήσεις του φέρνουν αποτέλεσμα, και άρα έχει και αυξημένη πίστη στις δυνάμεις του; Όχι πολύ. Η κυβέρνηση αυτή όχι απλά θα πέσει, αλλά "θα την κάνει κομματάκια" ο κόσμος.

Πλέον, με την εξαίρεση μιας πολύ μικρής ντόπιας και ξένης ολιγαρχίας, όλες οι υπόλοιπες τάξεις είναι εναντίον της κυβέρνησης:

Οι εργάτες δεν πρόκειται ποτέ να συναινέσουν σε μια τέτοια κυβέρνηση, όταν η ανεργία σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, ενώ οι μισθοί, τα ωράρια και τα δικαιώματα τους γυρίζουν πίσω έναν αιώνα.

Οι μικροαστοί χάνουν τυχόν μικρά ή μεγάλα "προνόμια" που είχαν, πολλοί προλεταροποιούνται βίαια, πολλοί άλλοι χρωστάνε, τα μαγαζιά τους δεν κάνουν τζίρο, κτλ, κτλ, κτλ, κτλ.

Ακόμα και αστοί συνθλίβονται, καθώς το μεγάλο ολιγοπωλιακό-μονοπωλιακό κεφάλαιο ρημάζει ή απορροφά-εξαγοράζει τα πάντα στο πέρασμα του, με όλες τις υπόλοιπες μερίδες της αστικής τάξης να ρημάζονται.

Αυτή η συντριβή μικροαστών, αλλά και μερικών αστών, είναι αυτή που σε συνδυασμό με την εδώ και χρόνια διάλυση του εργατικού κινήματος θα πρέπει πάντως θα προσεχθεί ιδιαιτέρως για την "επόμενη μέρα" μετά την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ (που ήδη στην πραγματικότητα "μετράει μέρες"):

Και αυτό διότι αν υπήρχε ένα οργανωμένο εργατικό κίνημα, με σοβαρά και μαζικά συνδικάτα που μάχονται, με ένα σοβαρό εργατικό κόμμα που να διεκδικεί την εξουσία των εργατών, τότε προφανώς η εργατική τάξη θα μπορούσε να αποτελέσει "πόλο έλξης" θα όλους τους υπόλοιπους "θιγμένους" της πολιτικής των σημερινών κυβερνώντων.

Αυτό όμως δεν υπάρχει - οι εργάτες δεν έχουν ακόμα αναπτύξει την λεγόμενη "εργατική (ταξική) συνείδηση" τους, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που θα έπρεπε ώστε να είναι σήμερα στο ύψος των περιστάσεων. Και προφανώς δεν έχουν και την ανάλογη οργάνωση, ούτε την ανάλογη ιδεολογική συγκρότηση, κτλ.

Ως εκ τούτου, αυτό που ηγεμονεύει (όχι απόλυτα βέβαια, μην τρελαθούμε κιόλας) σήμερα στις κινητοποιήσεις είναι η μικροαστική ιδεολογία, είτε με τη μορφή μιας νεφελώδους "άμεσης δημοκρατίας" (που βέβαια δεν οργανώνεται, και μάλιστα αντιμετωπίζει με εχθρότητα οποιαδήποτε προσπάθεια οργάνωσης), είτε με τη μορφή "Σπιθών" (Μ. Θεοδωράκης), κτλ, που μιλούν για "ξένη κατοχή" και "κλέφτες"/"προδότες", χωρίς βέβαια να βγάζουν λέξη για το ότι το κεφαλαιοκρατικό σύστημα δε μπορεί να αναπτυχθεί αν δε ρημαχθεί πρώτα ο εργάτης, διότι απλούστατα οι κεφαλαιοκράτες αρνούνται να επενδύσουν αν δεν "κινεζοποιηθεί" επαρκώς ο εργάτης. Ούτε λένε πολλά για τις εγχώριες τράπεζες (ενώ αντίθετα τονίζουν διαρκώς του ξένους τοκογλύφους, κάτι που ναι μεν ισχύει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποκρύπτουμε το ρόλο των εγχώριων τοκογλύφων, μόνο και όνο επειδή έχουν την ίδια εθνικότητα με εμάς).

Με λίγα λόγια, οι κυρίαρχες αφηγήσεις προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποκρύψουν από τους εργάτες τα πραγματικά αίτια της κρίσης, καθώς και το πως πραγματικά σκέφτονται και ενεργούν οι αντίπαλοι. Πώς αλλιώς θα εμποδίσουν τον εργάτη από το να κατανοήσει ότι θα πρέπει να πολεμήσει εναντίον αυτών που τον εκμεταλλεύονται για να πλουτίζουν αυτοί;

Και αυτό γίνεται προκειμένου στο μέλλον, στην "επόμενη μέρα" να υπάρχουν περιθώρια για έναν ή περισσότερους "άφθαρτους και αδιάφθορους εθνοσωτήρες" που θα μας "σώσουν" (χωρίς βέβαια να πειράξουν τους κεφαλαιοκράτες και την εξουσία τους). Προς το παρόν βέβαια, δεν υπάρχουν αυτοί οι "εθνοσωτήρες".

Και όχι μόνο δεν υπάρχουν οι "εθνοσωτήρες", αλλά αυτή τη στιγμή υπάρχει και ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα για την άρχουσα τάξη: Ότι "πρέπει" να κάνει όλα αυτά που είπαμε παραπάνω (να "κινεζοποιήσει" όσο το δυνατόν περισσότερο τον εργάτη, να διασώσει τις τράπεζες εις βάρος της υπόλοιπης κοινωνίας, δηλαδή των εργατών, των μικροαστών, μερικών αστών, κτλ).

ΟΜΩΣ, αυτά τα μέτρα ΔΕΝ είναι αποδεκτά από κανέναν όπως είπαμε.
Αδιέξοδο δηλαδή - ένα αδιέξοδο που θα λυθεί υπέρ των συμφέροντων του λαού μόνο όταν οι εργάτες οργανωθούν ώστε να ανατρέψουν την άρχουσα τάξη και να αναλάβουν αυτοί την εξουσία, δημιουργώντας μια κοινωνία σύμφωνα με τα δικά τους συμφέροντα, μια κοινωνία όπου δε θα γίνεται πλέον πλέον αποδεκτή η εκμετάλλευση της κοινωνικής πλειοψηφίας από μια ολιγαρχία.

Οι ΗΠΑ στήνουν «αόρατο δίκτυο» για... κινητές επαναστάσεις


Του ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΙΤΣΑ

Στον πέμπτο όροφο ενός κτιρίου, επί της οδού «L» στην Ουάσιγκτον, για την ανάπτυξη αυτού του σχεδίου εργάζεται ένα γκρουπ που αποτελείται από 35άρηδες πρώην χάκερ και προγραμματιστές, οι οποίοι μοιάζουν με τύπους βγαλμένους από μια ροκ μπάντα. Στο παρελθόν όλοι τους εργάζονταν για λογαριασμό εταιρειών, με σκοπό την προστασία των ψηφιακών τους μυστικών.

Σήμερα, συνδέουν εξαρτήματα στο πρωτότυπο ενός «Διαδικτύου σε βαλίτσα». Το πρότζεκτ βασίζεται σε μια εκδοχή της αποκαλούμενης «mesh technology», η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν ένα κρυφό ασύρματο δίκτυο μεγάλης εμβέλειας μέσω προσωπικών φορητών υπολογιστών ή κινητών τηλεφώνων. Στην ουσία, αυτές οι συσκευές λειτουργούν ως «ενδιάμεσοι» για να μοιραστούν αρχεία σε χρήστες, δίνοντας πρόσβαση στο παγκόσμιο Διαδίκτυο χωρίς περιορισμούς.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Λευκός Οίκος ενέκρινε τη χρηματοδότηση ενός σχεδίου αξίας 2 εκατ. δολαρίων, που συμπεριλαμβάνει τη δημιουργία ανεξάρτητων δικτύων κινητής τηλεφωνίας σε ξένες χώρες. Το σύστημα αναπτύχθηκε αρχικά από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ και αξιοποίησε διάφορα εργαλεία λογισμικού τα οποία είχαν δημιουργήσει χάκερ. Την ανησυχία ότι τα καθεστώτα θα μπορούν να εντοπίσουν τους χρήστες επιχείρησε να διαλύσει ο Σάσα Μέινραθ, επικεφαλής του προγράμματος «Διαδίκτυο σε μια βαλίτσα». «Θα κατασκευάσουμε μια διαφορετική υποδομή, που θα είναι αδύνατο να κλείσει, να ελεγχθεί και να τεθεί υπό παρακολούθηση», δήλωσε σχετικά στο ρεπορτάζ της εφημερίδας.

Η πολιτική πρωτοβουλία για την κατασκευή ενός «αόρατου δικτύου», με σκοπό να βοηθήσει τους ακτιβιστές χώρων όπως η Συρία, το Ιράν, η Λιβύη -και με το σκεπτικό ότι αργότερα θα χρησιμοποιηθεί στην Κίνα- να επικοινωνούν με το εξωτερικό, ανήκει στη Χίλαρι Κλίντον. Το σχέδιο, μάλιστα, απέκτησε ακόμα περισσότερους υποστηρικτές όταν ο τέως πρόεδρος της Αιγύπτου, Χόσνι Μουμπάρακ, και πρόσφατα η κυβέρνηση της Συρίας έκλεισαν την πρόσβαση των πολιτών στο Ιντερνετ κατά τη διάρκεια των εξεγέρσεων.

Μέχρι το τέλος του 2011, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ έχει εγκρίνει κονδύλια ύψους 70 εκατ. δολαρίων για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που θα αποτρέπουν ξένες κυβερνήσεις να «κατεβάζουν» τον διακόπτη στο Ιντερνετ. Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης Ομπάμα θεωρείται ότι αντικατοπτρίζει το νέο δόγμα των ΗΠΑ αναφορικά «με την προώθηση της δημοκρατίας και την υπεράσπιση της ελευθερίας λόγου» σε καταπιεστικά καθεστώτα. Κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, αλλά και μέχρι πρόσφατα, το έργο αυτό -το οποίο είχε χαρακτήρα και προπαγάνδας- είχε αναλάβει ο ραδιοφωνικός σταθμός «Φωνή της Αμερικής».

Οι ραγδαιες πολιτικες εξελιξεις οφειλονται στον λαο που βγηκε στους δρομους!


http://peripatris.blogspot.com/2011/06/blog-post_6047.html
http://celinathens.blogspot.comΣε αυτους που κατελαβαν τις πλατειες δηλωνοντας την οργη τους για το μελλον που τους κλεψανε.
Σε αυτους που θελουν να καταργησουν τα κομματα, γιατι η απροσμετρητη οργη τους παιρνει παραμαζωμα το συνολο των κοινοβουλευτικων κομματων, ακομα κι εκεινων που δεν εξουσιασαν ποτε.
Διχως τον λαο που βγηκε στους δρομους, δε θα συνεβαινε η παραμικρη πολιτικη εξελιξη.
Επισης, ακουω οτι το αφορολητο παραμενει στις 12.000 ευρω. Και θα υπαρχει ειδικη προβλεψη για ανεργους και συνταξιουχους.
Το αφορολογητο στα ακινητα απο τις 400.000 παει στις 200.000.
Αναστελλονται οι φοροι στο πετρελαιο.

Ολα αυτα ειναι μικρες νικες. Ας μην υποκυψουμε στον επαναστατικο μαξιμαλιστικο οιστρο,
βλεπεις τον πανικο στα προσωπα της γαλαζοπρασινης συμμοριας και των δεκανικιων...
του Καθεστωτος,
και καταλαβαινεις πως καταλαβαινουν, κι αυτοι κι εμεις, το ιδιο πραγμα: Το μελλον που εκλαπη απο τον λαο, δεν εχει κλαπει οριστικα.
Το ιδιο αντιλαμβανεσαι με την ανακαταληψη της Πλατειας Συνταγματος:Ο λαος δε μασησε, ουτε απο τα πρακτορακια, ουτε απο τους χρησιμους ηλιθιους. Τιποτα δεν ειναι το ιδιο με χθες, θεωρω οτι η επιδραση απο το σοκ της κατα πασα πιθανοτητα προβοκατορικης δρασης στη μαρφιν και τις δολοφονιες, εχει τωρα ξεπεραστει. Το Δογμα του Σοκ πια δε φτανει για να ακινητοποιησει τον λαο.
Ουτε οι κουκουλες, ουτε οι απειλες για τη πεμπτη δοση, ουτε οι Κωνστες-Παπαδημητριου.

Αποδεχομενος λοιπον τις μικρες αυτες νικες, πρεπει να δουμε και τη γενικοτερη εικονα.
Η γενικοτερη εικονα ειναι πως απομενουν παρα πολλες μαχες, αλλωστε το Καθεστως δε θα παραδωσει ετσι ευκολα τα οπλα του.
Υπαρχει κανεις που να πιστευει πως ολα αυτα που ετοιμαζονται δεν ειναι προσχεδιασμενα;
Oλη μερα μαθαιναμε για την επερχομενη κυβερνηση "εθνικης ενοτητας", πριν λιγο ο ΓΑΠ εκανε τη κωλοτουμπα και στο διαγγελμα του, ειπε οτι θα συνεχισει να ειναι Πρωθυπουργος και θα ορκισει αυριο τη νεα κυβερνηση ζητωντας ταυτοχρονα ψηφο εμπιστοσυνης απο τη Βουλη.
Κωλοτουμπας η great tactician;
Ειτε μεγας τακτικιστης ειναι, ειτε του τραβηξαν το αυτι οι προισταμενοι του λεγοντας του να μη παει πουθενα, το αποτελεσμα παραμενει ιδιο: Ο ανθρωπος ειναι επιζημιος για τον τοπο.
Κι αποδεικνυει οτι τα Καθεστωτα δε πεφτουν απο μονα τους..τα Καθεστωτα ανατρεπονται.

Η Κυβερνηση "εθνικης ενοτητας" ισως ειναι ενα χαρτι που καηκε προωρα,
ισως και να φυλασσεται για το μελλον διοτι σε αυτη τη φαση, ο λαος εχει ξυπνησει και δεν υπηρχε περιπτωση να καταπραυνθει η οργη του με πολιτικα ανεκδοτα τυπου Μαρκεζινη, Παπαδημου η Δημα.
Πιστευω κι ευχομαι να ειναι ηδη καμμενο απο τον λαο και το Καθεστωτικο χαρτι της Σαμαρικης ΝΔ, αλλα ακομα κι αν υποθεσουμε οτι ο λαος πανω στην απελπισια του στραφει προς τη ΝΔ,
ειναι βεβαιο πως η κυβερνηση ΝΔ δε θα μπορεσει να σταθει πανω απο λιγους μηνες, αλλωστε τους ιδιους τοκογλυφους θα υπηρετησει και τα ιδια αδιεξοδα θα παρουσιαστουν.

Ο,τι και να προβλεψεις σε αυτη τη συγκυρια, ειναι σχεδον βεβαιο οτι οι εξελιξεις θα σε διαψευσουν,
το παιχνιδι που παιζεται το γνωριζουν μονο οι δρωντες, ο ικανοτερος πολιτικος αναλυτης δυσκολα θα βγαλει ακρη.
Ολα ειναι πιθανα, απο αλλεπαλληλες συνταγματικες εκτροπες μεχρι προβοκατσιες και χαος στους δρομους.
(Αλλα οι προβοκατσιες δε πρεπει να φοβιζουν κανεναν, αλλωστε θα ηταν πολυ αφελες να περιμενουμε κατι διαφορετικο, ειπαμε, τα Καθεστωτα ανατρεπονται, δε πεφτουν απο μονα τους)

Μια προσωρινη βαλβιδα ασφαλειας για το Συστημα θα ειναι οι εκλογες, αλλα η εκτονωση κι εδω δε θα κρατησει πανω απο λιγους μηνες. Ποιος θα μαζεψει τον λαο απ'τους δρομους διχως να διαολοστειλει τα μνημονια και τις τροικες; Ποιος θα φανει για να φερει καποιο νεο παραμυθι;
Ολη αυτη η απογνωση και οργη στεκονται ασπιδες προστασιας μας απο τα παραμυθια: Πια δε πιστευουμε τα παραμυθια, η να το θεσω καλυτερα, τα παλια παραμυθια δε πιανουν οταν η τσεπη ειναι αδεια.



Για αυτο, ας αφησουμε τα παραμυθια κι ας πιασουμε τις αληθειες. Και η πικρη αληθεια ειναι πως ειμαστε επιβατες ση βαρκα του Holmes, μια βαρκα που μπαζει νερα και καποιοι απο εμας πρεπει να πεταχτουμε στη θαλασσα γιατι δε μας χωραει. Καποιοι απο εμας εχουν ηδη πεταχτει, οι υπολοιποι περιμενουμε τη σειρα μας να εκτελεστουμε απο το πληρωμα, που κανει κουμαντο στη βαρκα.
Το πληρωμα ειναι η ντοπια πλουτοκρατια, οι διεθνεις τοκογλυφοι, οι εντολοδοχοι τους στη κυβερνηση,
και η συμμαχια των προθυμων τους. Ειναι αυτοι που θελουν να μας σκοτωσουν για να μη πνιγουν οι ιδιοι, σωζωντας παραλληλα τους εκλεκτους τους.
Ειναι αληθεια οτι το πληρωμα ως τωρα ειναι αυτο που κουμανταρει τη βαρκα,
ειναι αληθεια οτι αν τους πεταξουμε στη θαλασσα, πιθανον να ριξουμε τη βαρκα στα βραχια γιατι ειμαστε αμαθοι απο κουμανταρισμα.
Ειναι αληθεια οτι θελει αρετη και τολμη η ελευθερια, ειναι αληθεια οτι αν δεν αντισταθουμε,
οι μισοι απο εμας θα χρειαστει να πεθανουν για να ζησουν εξαθλιωμενοι οι υπολοιποι
(Καποιοι βεβαια θα ζουν μια χαρα, τα κομματοσκυλα και οι προνομιουχοι, το πληρωμα της πλουτοκρατιας και λοιποι εκλεκτοι)

Χονδροκομμενος+ υπεραπλουστευμενος κι αυτος ο παραλληλισμος μου, διχως βαθεια αναλυση της καταστασης, αλλα ετσι πιστευω οτι εχουν τα πραγματα. Πρεπει να τους ριξουμε στη θαλασσα γιατι αλλιως, ενας ενας, θα πεφτουμε εμεις. Για να ακριβολογω, θα μας ριχνουν.
Μπορει να ειμαστε απογοητευμενοι απο τα κομματα της Αριστερας, μπορει να σταθηκαν ανικανα να ανακοψουν τη νεοφιλελευθερη επελαση, ομως νομιζω οτι οι ευθυνες για αυτο βαραινουν ολους μας.
Αλλωστε , ειχαμε προειδοποιηθει, απλα ειχαμε κλειστα τα αυτια μας.
Κασσανδρες ηταν κι επιβεβαιωθηκαν, αλλωστε η Κασσανδρα, σε αντιθεση απο οτι οι περισσοτεροι νομιζουν, μια χαρα το προεβλεπε το μελλον, ο λαος ηταν αυτος που δεν ηθελε να την ακουει.
Μπορει λοιπον να μη γουσταρουμε τα κομματα, αλλα τα κομματα εκφραζουν ιδεες και ειναι οι ιδεες αυτες που μπορουμε και πρεπει να βασιστουμε πανω τους, για να μαθουμε να κουμανταρουμε τη βαρκα.
Και αυτες οι ιδεες, ανεξαρτητως του αν ασπαζεσαι τον κομμουνισμο η οχι, αποκρυσταλλωνονται πια με γεωμετρικη ταχυτητα στα μυαλα των περισσοτερων: Εξοδο απο το Ευρω, την ΕΕ, απο τον ελεγχο των αγορων και της Διεθνους Τοκογλυφιας, εθνικοποιηση τραπεζων, ανακατανομη του πλουτου, περιορισμο -αν οχι καταργηση- των οικονομικων ανισοτητων, κοινωνικοποιηση μεσων παραγωγης,
δημευση της περιουσιας των απατεωνων πολιτικων και στροφη προς μια εθνικη πολιτικη.
Κι οταν λεω εθνικη πολιτικη, εννοω να καταναλωνουμε οσα παραγουμε, αναδιαρθρωνοντας τη παραγωγικη μας βαση προς την επαρκεια και τη καλυψη των εθνικων αναγκων, μειωνοντας την εξαρτηση, απο τη διατροφικη μεχρι οποιουδηποτε αλλου ειδους εξαρτηση, απο το εξωτερικο.
Αυτονοητο ειναι εδω οτι ο πλουτος της Εκκλησιας ανηκει στον λαο, για αυτο και πρεπει να δημευτει κι αυτος, οπως φυσικα και η περιουσια των λοιπων πλουτοκρατων και απατεωνων.

Κανεις δεν εγγυαται οτι θα αποφευχθει η καταστροφη, ακομα κι αν γινουν ολα αυτα.
Αλλα και παλι, αξιζει να τους ριξουμε στη θαλασσα.
Να γινουμε η Νεμεσις τους.
Δε πρεπει να παραμεινει ατιμωρητη η Υβρις τους.

Το ειδα στο: http://peripatris.blogspot.com/2011/06/blog-post_6047.html#ixzz1PRFQtrds

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου