Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Λαϊκή οργή κατά του Σκανδαλίδη και της κυβέρνησης στη Χίο

http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/06/blog-post_7317.html
Αυτό που γίνεται εδώ και λίγες ώρες στη Χίο έξω από το κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Χίου, εντός του οποίου συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο Βορείου Αιγαίου, δεν έχει ξαναγίνει στο νησί τα τελευταία 50 χρόνια! Η «υποδοχή» που επεφύλαξε ο λαός του ακριτικού νησιού στον Κώστα Σκανδαλίδη ήταν κάτι παραπάνω από «θερμή». τσουρουφλιστή!

Όσοι πίστεψαν, ότι φέρνοντας τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης στη Χίο, αντί στη Μυτιλήνη όπου είναι η έδρα της Περιφέρειας, συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο και έχει την πλειοψηφία των αγροτοκτηνοτρόφων στο Β. Αιγαίο, και μάλιστα όσοι σκέφτηκαν να παραπλανήσουν τον λαό, φέροντας τον κ. Σκανδαλίδη, μία ώρα ενωρίτερα από την ανακοινωθείσα ώρα έναρξης της συνεδρίασης, σίγουρα, θα αισθάνονται πάρα πολύ άσχημα. Οι συγκεντρώσεις αγανακτισμένων (χωρίς εισαγωγικά) πολιτών, τα συνθήματα, οι χειρονομίες και λοιπά απαξιωτικά και υβριστικά για την κυβέρνηση, για το πρόσωπο του κ. Σκανδαλίδη αλλά και, γενικότερα, για το πολιτικό σύστημα της χώρας φανερώνουν τουλάχιστον δύο πράγματα:

(α) Οι κατέχοντες κυβερνητικές θέσεις ή έχουν χάσει κάθε ίχνος τσίπας και φιλότιμου, ή εκβιάζονται στο ζενίθ προκειμένου να παραμείνουν στις θέσεις τους και να κάνουν όσα τους υπαγορεύουν. Ειδικά για τον Κώστα Σκανδαλίδη, δεν θα το πίστευα αν δεν άκουγα και δεν έβλεπα όσα συνέβησαν, ότι αντέχει ακόμη και δεν έχει υποβάλλει παραίτηση (έστω με το i-pad του) για λόγους στοιχειώδους ευθιξίας…

(β) ότι το σημερινό ΠΑΣΟΚ δεν έχει ούτε το 20% της λαϊκής στήριξης, όπως του δίνουν οι δημοσκοπήσεις.

Για να μην παρεξηγηθούμε, ο τελευταίος που βλέπει «φως στο τούνελ» σε περίπτωση άμεσης προκήρυξης εκλογών είναι ο υπογράφων. Κι όμως, σαν Έλληνας πολίτης τούτη την ώρα νοιώθω μεγάλη ντροπή, βλέποντας να με κυβερνούν άνθρωποι οι οποίοι φοβούνται να αντικρίσουν τον λαό ο οποίος τους εξέλεξε, που βρίζονται και λοιδορούνται από τον ίδιο λαό με χαρακτηρισμούς που θα δίσταζε να τους πει κανείς ακόμη και στον τελευταίο κοινό απατεώνα και εγκληματία..!

Αναρωτιέμαι, όταν δεν σε εμπιστεύονται ούτε οι μισοί από εκείνους που σε ψήφισαν, πώς μπορείς να πιστεύεις ότι θα επιβάλεις τα τόσο οδυνηρά μέτρα που λες ότι χρειάζονται για να σωθεί η χώρα;

Ομολογώ, ότι αισθάνομαι τούτη την ώρα κα ο ίδιος σαν διχασμένη προσωπικότητα. Από τη μια νοιώθω προσβεβλημένος με τη συμπεριφορά των κυβερνώντων και θέλω να φωνάξω πολλά από εκείνα τα συνθήματα που φωνάζουν οι συμπατριώτες μου, στην πλειοψηφία τους νέοι και μορφωμένοι. Από την άλλη πάλι, βλέπω τα απέναντι παράλια απ’ όπου ήρθαν κυνηγημένοι οι γονείς μας και δεν θέλω να συμβεί το ίδιο σε μας και στα παιδιά μας. Θέλω δηλ. να βγει από τη Χίο κι ένα άλλο μήνυμα, ότι μη βλέπουν που «σκοτωνόμαστε» μεταξύ μας, διότι, αν χρειαστεί, θα γίνουμε πάλι οι Έλληνες ένα. Αλλά πώς; Με ποια ηγεσία; Εκείνη που κρύβεται ακόμη και από τον ίδιο τον Ελληνικό λαό;

Πηγή: "Η γνώμη της Χίου"

Και από τοπικό blog

Αρκετός κόσμος βρίσκεται αυτή την ώρα στην Πλατεία Βουνακίου!! Τα περισσότερα καταστήματα είναι κλείστα και οι καταστηματάρχες βρισκονται στην πλατεία!! Κλειστός ο δρόμος μπροστά απο την πρώην Νομαρχία Χίου!!!Μεγάλη αστυνομική δύναμη καθώς και πίσω από το κτήριο υπάρχουν και άντρες των ΜΑΤ με πλήρη εξάρτηση(15 άτομα) κάτι πρωτόγνωρο για τη Χίο.

14.00 Περικυκλωμένο το κτήριο

14.05 50 αγανανακτισμένοι βρίσκονται στο πίσω μέρος του κτηρίου και βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από τα ΜΑΤ!! Κρατούν κατσαρόλες και φωναζουν συνθήματα!!

100 περίπου άτομα βρίσκονται μπροστά υπό την στενή παρακολούθηση 25 περίπου αστυνομικών οι οποίοι έχουν κάνει αλυσίδες

Ακούγονται συνθήματα όπως "ΛΑΕ ΠΟΛΕΜΑ ΣΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ" "ΜΑΥΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ '73"

Το πανό της ΟΛΜΕ γραφει: "ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ"

14.22 Μέσω ντουντούκας επικεφαλής περιφερειακής παράταξης δήλωσε την αποχώρηση τους από τον διάλογο

Πριν λιγο ειχαμε προσπαθεια απο μεριδα των διαδηλωτων να μπουν στην Νομαρχια. Οι αστυνομικες δυναμεις δυσκολευτηκαν αλλα τελικα αποθησαν τους διαδηλωτες. Προσπαθουν να φυγαδευσουν τον Σκανδαλιδη, με αγριες διαθεσεις οι διαδηλωτες.

16:00 ο απεσταλμενος μας μιλαει για παρουσια αρκετων ασφαλιτων γυρω απο την Νομαρχια!

16:30 Ολα ήσυχα εξω απο την πρωην Νομαρχια Χιου, μαλιστα οι διαδηλωτες τονιζουν οτι δεν θα αποχωρησουν μεχρι να φυγει ο κ.Σκανδαλιδης.Φημες οτι αυτην την ωρα καταστρωνεται ολοκληρο σχεδιο διαφυγης του υπουργου.

Αλυσιδα εχουν κανει γυρω γυρω απο την Νομαρχια οι διαδηλωτες, δεν θα φυγει τοσο ευκολα ο Σκανδαλιδης.Η αστυνομια προσπαθει να βρει τροπο διαφυγης του υπουργου.

18:00 ΕΝΤΑΣΗ ΤΩΡΑ: Αυγα και γιαουρτια απο τους διαδηλωτες (μαλλον)
στο κτηριο της Νομαρχιας

ΤΟ «ΒΗΜΑ» ΤΟΥ "ΧΟΥΝΤΙΣΑΝΤΑ" κ. ΨΥΧΑΡΗ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ... ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ!

http://peripatris.blogspot.com/2011/06/blog-post_8321.html
ΣΤ. ΨΥΧΑΡΗΣ: ΑΝΑΚΙΝΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ!

Είναι σχεδόν απίστευτο, αλλά αληθινό! Ο εκδότης του Κυριακάτικου Βήματος ΣΤ. ΨΥΧΑΡΗΣ, φτάνει στο σημείο, με αφορμή τον πρόσφατο ολιγόωρο αποκλεισμό του Κοινοβουλίου από ''αγανακτισμένους'', να ανακινεί ευθέως, ως ...
ενδεχόμενο, τη λήψη έκτακτων μέτρων και την εκτροπη από τη συνταγματική τάξη!

Είχαμε πάρα πολύ καιρό να διαβάσουμε και να ακούσουμε μια φρασεολογία του τύπου ''υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορεί να προκληθεί τέτοια διασάλευση της τάξης που θα δικαιολογούσε έκτακτα μέτρα. Δηλαδή εκτροπή από τη συνταγματική τάξη''

Αν η φρασεολογία αυτή και οι προεκτάσεις που της δόθηκαν δεν συνιστούν μια προσωπική γραφικότητα, αλλά απηχούν σκέψεις και ευρύτερων κυρίαρχων κύκλων, τότε τα πράγματα είναι άκρως μελαγχολικά και επικίνδυνα!

Αυτά προς το παρόν!!!

Παραθέτoυμε ολόκληρο το πρωτοσέλιδο άρθρο του Κυριακάτικου Βήματος με την υπογραφή του ΣΤ. Ψυχάρη :

ΟΙ ΕΚΔΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ

Του ΣΤΑΥΡΟΥ ΨΥΧΑΡΗ

Η προ ημερών απόπειρα εισβολής «διαδηλωτών» στο κτίριο της Βουλής δεν είναι η πρώτη επίθεση στο Κοινοβούλιο. Εχει προηγηθεί και μια «επιτυχημένη» εισβολή το 1964 από ομάδα ετερόκλητων ατόμων με την ευκαιρία προεκλογικής συγκεντρώσεως του δεξιού υποψήφιου δημάρχου Γ. Πλυτά. Η εισβολή αυτή όμως ήταν άνευ σημασίας. Στο κτίριο εισέβαλαν περίπου 30 άτομα, τα οποία έφυγαν τρέχοντας μόλις οι χωροφύλακες ανέσυραν τις γνωστές αστυνομικές ράβδους!

Εντυπωσιακή η εισβολή, αλλά ουδείς έδειξε να φοβάται ότι κινδύνευσε το Πολίτευμα• σήμερα δεν ισχύει προφανώς το ίδιο. Η προ ημερών απόπειρα στην Αθήνα, όπως και η εν συνεχεία επίθεση εναντίον βουλευτών στην Κέρκυρα φόβισαν τους πολίτες.

Τι συμβαίνει; Είναι οι κοινωνικές συνθήκες της εποχής μας που μεταβάλλουν τη διαμαρτυρία κοινωνικών ομάδων (που νιώθουν ότι αδικούνται) σε πυριτιδαποθήκη. Αν η ευημερούσα μερίδα της κοινωνίας ανησυχεί για τα προβλήματα δημόσιας τάξης, από την πλευρά τους οι ανήκοντες σε κοινωνικά στρώματα που κινούνται στα όρια της φτώχειας πιστεύουν ότι πρέπει και μπορούν να εξεγερθούν. Και να ανατρέψουν «την κοινωνία της αδικίας και της διαφθοράς». Και μετά;

Τι θα συμβεί αν ξεκινήσει η επανάσταση; Ανάκτορα θερινά ή έστω και χειμερινά δεν υπάρχουν πλέον. Μια ουσιαστική διασάλευση της δημόσιας τάξης θα οδηγήσει αφεύκτως στη βίαιη ανατροπή ή σε ένοπλη καταστολή.

Στην κοινωνία υπάρχουν και άτομα που θέλουν τη γενική ανατροπή. Δεν μπορούν προφανώς να την επιβάλουν διότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού ΔΕΝ θέλει. Ωστόσο υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορεί να προκληθεί τέτοια διασάλευση της τάξης που θα δικαιολογούσε έκτακτα μέτρα. Δηλαδή εκτροπή από τη συνταγματική τάξη. Αυτό θέλουν;
ΠΗΓΗ

Το ειδα στο: http://peripatris.blogspot.com/2011/06/blog-post_8321.html#ixzz1OcKQgfeP

37 χρονια κλεψιας..ενας ενοχος...ο Ακης

http://attikanea.blogspot.com/2011/06/37.html
Το λυσαμε το προβλημα της διαφθορας,βρηκαμε και τον κλεφτη και πορευομαστε προς τον λαο με το κεφαλι ψηλα,ειδατε,το ειχαμε πει οτι θα το λυσουμε το προβλημα,ηταν στις προεκλογικες μας υποσχεσεις.Εικοσι μηνες μετα τις εκπληρωνουμε.

Αυτος και μονο αυτος φταιει για την καταντια του πολιτικου συστηματος,ολοι εμεις μπηκαμε ηδη πλουσιοι στην πολιτικη,ειχαμε και τα σπιτια και τις καταθεσεις και τις οφ σορ ολα τα ειχαμε τιποτα δεν αποκτησαμε με απατη και κλοπη.

Γιαυτο καταφεραμε και διωξαμε τον φιλο που τωρα δεν γνωριζουμε και τον στειλαμε στην Γερμανια,και τον αλλον που συλλαβανε την κορη του...καπου στην Νοτια Αμερικη τον στειλαμε,διοτι χωρις μαρτυρες ποιος θα μας κατηγορησει?
Θα μας ρωτησετε τοτε....τον νομο περι ασυλιας γιατι τον βγαλαμε,ενας καλοπροαιρετος ανθρωπος δεν φροντιζει να μην τιμωρηθει αν κανει κατι,και γιατι ψηφιζαμε τοσα χρονια εναντιον καθε καταργησης της ασυλιας σε οποιονδηποτε ειχε κατηγορηθει?
Μα βγαζει ο ενας κλεφτης το ματι του αλλου?

Ενας τα εφαγε ολα,ριξτε επανω του το μενος του λαου,δημευστε την περιουσια του,κλειστε τον φυλακη,αρκει να επιβιωσοουμε εμεις,να συνεχισουμε να τρωμε και να πινουμε,αλλωστε το ηξερε οτι εκει θα κατεληγε ο Ακης,δεν γνωριζε την παροιμια?

Ξερεις να κλεβεις?
Ξερω
Ξερεις να τα κρυβεις?
Δεν ξερω

Ας τα εκρυβε καλυτερα,εμεις χαζοι ειμαστε?

Πηγή: http://harrytsopanos.blogspot.com/2011/06/37.html#ixzz1ObyTdzYe

1821 - Η Ιστορία των ανιστόρητων - του καθηγητή Κοινωνιολογίας κ. Βασίλη Φίλια

http://www.antibaro.gr/node/3041

Καθηγητής Βασίλης Φίλιας,

πρώην Πρύτανης Παντείου Πανεπιστημίου

Ενας αποτελεσματικός τρόπος - ίσως ο αποτελεσματικότερος - για να αποφύγεις να κριθεί μια επιστημονική εργασία επί της ουσίας, δηλαδή με ποιοτικά κριτήρια, είναι να επιτύχεις να χαρακτηρισθεί ως «προοδευτική προσέγγιση» σαν αντιπαράθεση και κατ’ αντιδιαστολή με τις «λοιπές», που συλλήβδην στιγματίζονται ως «ξεπερασμένες», «πεπαλαιωμένες», ακόμη και αντιδραστικές.

Με τον τρόπο αυτό επέρχεται μια μετάθεση από το επίπεδο των επιχειρημάτων στο επίπεδο των ηχηρών λόγων και των εντυπώσεων.

Γνωστή μεθοδολογία από την πολιτική του πεζοδρομίου και των ηγετικών παλκοσένικων εφαρμόζεται πλέον κατά κόρο τόσο στην ιστορική έρευνα κυρίως, αλλά και σε όλες τις επιστήμες του ανθρώπου προκειμένου να διαστρεβλωθούν τα γεγονότα και να συγκαληφθεί η πραγματικότητα. Η πραγματικότητα, η οποία διερμηνεύεται μέσω διαφόρων ψυχολογουμένων και ψυχολογιοποιήσεων με στόχο τελικά να διαμφισβητηθεί η δυνατότητα ανάλυσης του ιστορικοκοινωνικού γίγνεσθαι με αντικειμενικούς όρους και να επέρχεται σχετικοποίηση και υποκειμενικοποίηση του υπό διερεύνηση πραγματικού υλικού.

Σχετικοποίηση η οποία βαφτίζεται ως ερευνητική αντικειμενικότητα και ψυχρή αποστασιοποίηση κάτω από το πέπλο της οποίας υποκρύπτεται και αποκρύπτεται η υποκειμενικότητα της προσέγγισης, δηλαδή η υπολανθάνουσα αυθαιρεσία του τρόπου διεξαγωγής της έρευνας και της αντίστοιχης συναγωγής συμπερασμάτων.

Αφορμή για τη διατύπωση των σκέψεων αυτών μου έδωσε η τηλεοπτική σειρά «1821» στον τηλεοπτικό σταθμό «Σκάϊ» όπου επιχειρήθηκε, υποτίθεται, μια επανατοποθέτηση της επανάστασης του 1821 με κατάρριψη όλων των αυτοκολακευτικών στερεοτύπων και μύθων, που έχουν συστηματικά καλλιεργηθεί στη συνείδηση του ελληνικού λαού.

Αξιόλογη και αξιάρεστη στοχοθέτηση, αν θα γινόταν όμως σε πλήρη και σε βάθος γνώση του ιστορικού υλικού και «απροϋπόθετα», κατά την περίφημη διατύπωση του Μεγάλου Μαξ Βέμπερ, δηλαδή χωρίς εξ’ υπαρχής και εκ των προτέρων πρόθεση κατεύθυνσης της έρευνας προς ορισμένα συμπεράσματα με επιλεκτικό υπερτονισμό ή (και) αντίστροφα ηθελημένη υποβάθμιση ορισμένων πλευρών και απόψεων των ιστορικών γεγονότων.

Η επιστημονική ανεπάρκεια των επιστημονικών «συμβούλων» και κατασκευαστών αυτής της τηλεοπτικής σειράς καταφαίνεται από την ερμηνευτική αδυναμία των ιστορικών γεγονότων, δηλαδή από την αδυναμία απάντησης στο «γιατί», η οποία δεν συγκαλύπτεται από την αφηγηματική τους διάνθηση και το λογοτεχνικό οίστρο των επιφορτισμένων με την παρουσίαση. Η αφήγηση δεν σημαίνει ερμηνεία, δεδομένου ότι ερμηνεία σημαίνει αναζήτηση των πραγματικών αιτίων. Αναζήτηση, η οποία προϋποθέτει εντοπισμό και ανάλυση του τρόπου σύνθεσης παραγόντων: οικονομικών, κοινωνικών, πολιτικών, ιδεολογικών, θρησκευτικών κοκ.

Ιστορικός χωρίς τη δυνατότητα αυτής της αναζήτησης, δεν είναι καν ιστορικός. Μπορεί στην καλλίτερη περίπτωση να είναι ιστοριοδίφης, τίποτα περισσότερο. Ακριβώς γιαυτό και όλη η παρουσίαση του 1821 από τους ανιστόρητους ιστορικούς της τηλεοπτικής σειράς του «Σκάϊ» εκφυλίζεται σε επίπεδο διαμαχών προσωπικού χαρακτήρα και κινήτρων ευτελούς χαρακτήρα τόσον όσον αφορά στην ηγεσία όσο και όσον αφορά στο λαό.

Οι όποιες επαναστατικές εξάρσεις κατά τους παραποιητές αυτής της Ιστορίας δεν έχουν ηρωϊκό υπόβαθρο, αλλά είναι υποστασιοποιήσεις ταπεινών ελατηρίων (π.χ. λαφυραγωγία) ή αδιεξοδικών συγκυριών (π.χ. Μεσολόγγι) - σε τελευταία ανάλυση συντίθενται σε κυρίαρχο βαθμό από μυθοπλαστικές κατασκευές και διανοουμενίστικες ωραιοποιήσεις.

Εννοείται ότι όλα αυτά δεν εκφράζονται κατά τρόπο άμεσο, αλλά με μια σειρά ασαφών εμμεσοποιήσεων, που συνθέτουν ένα κλίμα και μια ατμόσφαιρα γενικευμένης υποβάθμισης των γεγονότων της επανάστασης του 1821.

Τα όσα μέχρι τώρα αναφέρθηκαν δεν εξαντλούν ασφαλώς το θέμα, αλλά χρειάζονται συγκεκριμενοποιήσεις και εξειδικεύσεις.

Η τηλεοπτική αυτή σειρά εσκεμμένα αποφεύγει να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα:

Πρώτον, γιατί η ελληνική επανάσταση εκδηλώνεται πρώτη και με διαφορά 30-50 ετών από εκείνες των άλλων χριστιανικών χωρών της Βαλκανικής;

Δεύτερον, ποιό είναι το ιδιαίτερο βάρος της ελληνικής επανάστασης όσον αφορά στη διάρρηξη του αντιδραστικού ιστού της Ιερής Συμμαχίας, που είχε δημιουργήσει ο Μέττερνιχ;

Τρίτον, ποιές κοινωνικές δυνάμεις του υπόδουλου ελληνισμού και για ποιούς λόγους ήταν υπερ και ποιές κατά της επαναστατικής εξέγερσης;

Τέταρτον, ποιά ήταν η ακριβής έννοια της φράσης «δια του Χριστού την πίστην των αγίων και της πατρίδος την ελευθερίαν» και πως στη βάση αυτή καθορίζεται η σχέση του εθνικού και του θρησκευτικού;

Πέμπτον, πως μεταξιώνονται οι βασικές παραδοχές της Γαλλικής Επανάστασης με άξονα την ελληνική οικονομικό-κοινωνική πραγματικότητα;

Εκτον, ποιές οι συνέπειες της αντιπαλότητας των κοινωνικών συμφερόντων στην εκδήλωση και την εξέλιξη της ελληνικής επανάστασης;

Εβδομον, γιατί και πως το λεγόμενο «Πολιτικόν» εκπροσωπούσε την άρχουσα τάξη της ελληνικής κοινωνίας (κοτσαμπάσηδες – Φαναριώτες) και το «Στρατιωτικόν» τα λαϊκά συμφέροντα (αγροτοποιμένες, αλιείς);

Ογδοον, τι επεδίωξαν και ποιό ρόλο έπαιξαν τα αγγλικά δάνεια όσον αφορά τη συνοχή των επαναστατικών ηγεσιών και την εξέλιξη των στρατιωτικών επιχειρήσεων;

Ενατον, πως συσχετίζεται το λεγόμενο «ανατολικό ζήτημα» (η αποσύνθεση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας) με τη στάση των ευρωπαϊκών δυνάμεων απέναντι στην ελληνική επανάσταση του 1821;

Δέκατον, ποιός ο ρόλος της Αγγλίας στη διαμόρφωση του αντικαποδιστριακού κλίματος, που οδήγησε στη δολοφονία του Κυβερνήτη;

Δεν είναι μόνο αυτά τα αναπάντητα ερωτήματα, αλλά τα βασικότερα.

Η παράλειψη της απάντησής τους δεν είναι τυχαία και ασφαλώς οδηγεί στη μονομερή διαστρεβλωτική οπτική, που χαρακτηρίζει το εν λόγω σήριαλ. Ακριβώς γι’αυτό και η προσέγγιση του είναι επιδερμική και δημοσιογραφική, όχι επιστημονική, όπως π.χ. είναι σε ιστορικές σειρές του BBC.

Aυτή όμως είναι η μια πλευρά του ζητήματος. Η άλλη συντίθεται από εννοιολογικές συγχύσεις και ασάφειες όλων των κατηγοριών.

Η κορυφαία είναι εκείνη, που αναφέρεται στο Εθνος. Στην ελληνική περίπτωση η έννοια του Εθνους δεν είναι «αστικογενής» όπως στην δυτική Ευρώπη, αλλά προέρχεται από μια αντίληψη ταυτότητας, που ξεκινάει πολύ παλαιότερα από εκείνη της Δύσης και θεμελιώνεται πρωτογενώς σε στοιχεία όχι οικονομικά, αλλά πολιτιστικά, που ανάγονται στην κλασική αρχαιότητα, το Βυζάντιο, στη αδιάπτωτη συνέχεια της γλώσσας και σε κοινά έθιμα και παραδόσεις. Ακριβώς γιαυτό και η εθνική συνείδηση των Ελλήνων δεν κατασκευάζεται στον 19ο αιώνα, όπως αφήνουν να εννοηθεί οι φωστήρες του επίμαχου σήριαλ, αλλά ενυπάρχει τουλάχιστον από την εποχή της αυτοκρατορίας της Νίκαιας (1261).

Επόμενη συγκεχυμένη ασάφεια αναφέρεται στην παρουσίαση του ρόλου της εκκλησίας. Το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι αν υπήρξε ή όχι το «κρυφό σχολιό» αλλά το εάν και κατά πόσο η εκκλησία συνέβαλε αποφασιστικά στην διατήρηση καίριων πολιτισμικών στοιχείων του ελληνισμού, όπως κατά κύριο λόγο της γλώσσας, δεδομένο που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανένα. Το συγκλονιστικό κήρυγμα του Κοσμά του Αιτωλού για «Παιδεία και γλώσσα» πως είναι δυνατό να λησμονήθηκε από τους κυρίους αυτούς; Αλλο βέβαια το ζήτημα της αντεπαναστατικής στάσης της εκκλησιαστικής ιεραρχίας σε αντίθεση με την στάση του κατώτερου κλήρου και των μοναχών, όπου και πάλι τα πράγματα παραμένουν στο σήριαλ αδιευκρίνιστα και ανεξήγητα.

Η τρίτη ελλειματικότητα του σήριαλ αναφέρεται στα κοινωνικά αίτια της επανάστασης. Το εάν ή όχι και μέχρι ποιού σημείου η άνοδος ισχυρών αστικών κατηγοριών έπαιξε ρόλο στην επαναστατική ζύμωση είναι ένα ζήτημα, όπου μπορεί να υπάρξουν αντιπαρατιθέμενες απόψεις. Σε καμμία περίπτωση όμως δεν μπορεί να αγνοηθεί, όπως συνέβη με την κρινόμενη τηλεοπτική σειρά. Ακόμα περισσότερο δεν μπορεί να αγνοηθεί η σημαντικότητα των φορολογικών επιβαρύνσεων των λαϊκών στρωμάτων, συνακόλουθα των Ορλωφικών και της επιδημίας της χολέρας. Επ’ αυτού ούτε λέξη ειπώθηκε. Οπως είναι γνωστό η Θεσσαλοηπειρώτικη εξέγερσις του 18ου αιώνα ξεκίνησε ακριβώς με αίτημα τη μείωση των φορολογικών βαρών.

Επί βάσει αυτών των τριών «ασαφειών» βρισκόμαστε μπροστά στο πρωτοφανές φαινόμενο μιας επανάστασης χωρίς αίτια: Το εθνικό-εθνοτικό στοιχείο ανύπαρκτο, το ιδεολογικό-θρησκευτικό σε κλίμα ανοχής και ύφεσης, το οικονομικό-κοινωνικό αμελητέο.

Τότε γιατί έγινε η επανάσταση; Προφανώς – όπερ έδει δείξαι – για να υποκατασταθούν οι Τούρκοι εξουσιαστές και τα προνόμια τους από εκείνα φιλόδοξων Ελλήνων τοπαρχών, οπλαρχηγών και καπεταναίων, που δεν είχαν άλλα στο νου τους από τη λαφυραγωγία και την καταλήστευση του διαθέσιμου πλούτου. Γιαυτό και οι ηγέτες της επανάστασης παρουσιάζονται στο σήριαλ εμμέσως πλην σαφώς ως άθλιοι και ευτελείς πλιατσικολόγοι σε διαρκή διαμάχη μεταξύ τους με κίνητρο το ατομικό όφελος και τη λεία.

Δεν αρκεί όμως αυτή η δια της τεθλασμένης απαξίωση του νοήματος της επανάστασης και του ευτελισμού των ηγεσιών της από το σήριαλ. Πρέπει να υπογραμμιστεί και να υπερτονιστεί ο αιμοσταγής χαρακτήρας της.

Εσφάγησαν οι Τούρκοι στην Τρίπολη. Ναι, κακώς – κάκιστα, αλλά ποιά επανάσταση, έστω και μια, έγινε χωρίς ακρότητες, και βιαιότητες; Και γιατί οι σφαγές- π.χ.της Χίου- από τους Τούρκους πέρασαν «στα μαλακά» από το σήριαλ.

Οι εκατόμβες του αίματος και μάλιστα μεταξύ ομοεθνών προσδίδουν μήπως το χαρακτήρα σφαγείου στη Γαλλική Επανάσταση, όπως ισχυριζόταν η χιτλερική προπαγάνδα;

Οι τρεις χιλιάδες Τούρκοι, που εξετέλεσε ο Ναπολέων μετά την κατάληψη της Ακρας ή οι 32.000 εργάτες, που εκτελέστηκαν (1870-71 !!!) μετά την καταστολή της Κομμούνας στο Παρίσι είναι μήπως δείγματα ανθρωπισμού σε αντιπαράθεση με την εξόντωση των Τούρκων στη Τριπολιτσά, που στο κάτω-κάτω της γραφής, εξέφραζε το συμπυκνωμένο μίσος πέντε αιώνων δουλείας και καταπίεσης;

Πέραν τούτου, συνεχίζουν οι «σηριαλιστές» ιστορικοί μας, οι εσωτερικές έριδες και οι εμφύλιες συγκρούσεις στην διάρκεια της επανάστασης αποδεικνύουν ότι τα προσωπικά ωφελιμιστικά κίνητρα ήταν τα κυρίαρχα και ο στόχος της απελευθέρωσης γινόταν αντιληπτός στο πλαίσιο και σε αναφορά με τα κίνητρα αυτά.

Το ότι αυτής της κατηγορίας κίνητρα εμπλέκονται παντού και πάντοτε στην Ιστορία είναι δεδομένο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά υπερκαλύπτουν την ετοιμότητα θυσίας χάριν υπέρτερων συλλογικών σκοπών και αυτό το γνωρίζουμε από την Ιστορία όλων ανεξαίρετα των λαών της γης.

Οσον αφορά, όμως στην Ελληνική Επανάσταση ούτε η εξήγηση αυτή είναι επαρκής, δεδομένου ότι το βαθύτερο υπόστρωμα των εσωτερικών συγκρούσεων ήταν υποκείμενες ταξικής φύσεως αντιθέσεις, που οι «σηριαλιστές» θέλουν να αγνοούν, προφανώς και διότι η έννοια «κοινωνική τάξη» είναι εντελώς αντίθετη προς τη λογική τους.

Ισχυρίζονται περαιτέρω οι φωστήρες του «Σκάϊ», ότι το επίπεδο διαβίωσης των Χριστιανικών πληθυσμών βελτιώθηκε σημαντικά στην αρχική φάση της τουρκικής κατάκτησης για να πέσει προς το τέλος, ακολουθώντας τις φάσεις ακμής και παρακμής της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.

Η αλήθεια σχετικά με αυτό είναι ότι οι Οθωμανική κυριαρχία ιδιαίτερα όσον αφορά τον ελλαδικό χώρο ήταν αρχικά λιγότερο ληστρική από εκείνη των Βενετσιάνων και των Γενοβέζων, όπου αυτοί επικράτησαν. Ωστόσο, όταν τελικά οι Τούρκοι επικράτησαν σε ολόκληρη την ελλαδική χερσόνησο και στο Αιγαίο το επίπεδο διαβίωσης των λαϊκών στρωμάτων έπεσε κάθετα, ενώ συστηματικά οι Τούρκοι, δημιούργησαν και στήριξαν παντού φιλικές προς αυτούς τοποτηρητικές δυνάμεις εξουσίας (τα «τζάκια», οι κοτζαμπάσηδες, οι φαναριώτες), που μαζί με τους κατακτητές απομυζούσαν οικονομικά με πολλούς τρόπους τα λαϊκά στρώματα, γεγονός, που επιβεβαιώνεται από όλους ανεξαίρετα τους ξένους περιηγητές διαχρονικά.

Αμφισβητούν επίσης «δι’ αποσιωπήσεως» οι «ερευνητές» του Σκάϊ, την έκταση του εξισλαμισμού και του παιδομαζώματος. Η απάντηση δίνεται από τον καθηγητή Βακαλόπουλο τον πρεσβύτερο, ο οποίος εξηγεί πως δια της καταφυγής στα ορεινά και τα δύσβατα ημιορεινά απέφυγαν – όσοι απέφυγαν – τον βίαιο εξισλαμισμό και συνακόλουθα τον αφελληνισμό τους.

Ισχυρίζονται επίσης οι «αντικειμενικοί αναλυτές» μας ότι με την κατάκτηση οι Ελληνες απέβαλαν σχεδόν ολοκληρωτικά τα δυτικά (;) πρότυπα διαβίωσης, ότι π.χ. ξέχασαν τις καρέκλες και τα τραπέζια και άλλα τινά ευτράπελα και συνήθησαν στους οντάδες, το φαγητό από κοινό τσουκάλι κλπ. κλπ., όλα χωρίς επαρκή ανάλυση των λαογραφικών δεδομένων και των συνθηκών της καθημερινής ζωής.

Παράλληλα οι κύριοι αυτοί ελαχιστοποιούν ή δεν αναφέρονται καθόλου στις γηγενείς θεσμικές ρυθμίσεις, που αναπτύχθησαν στον υπόδουλο Ελληνισμό, σε ένα κοινό δίκαιο παρά το γεγονός ότι επ’ αυτών υπάρχουν οι εξαίρετες μελέτες του αείμνηστου καθηγητή Πανταζόπουλου.Το θέμα αυτό είναι νευραλγικής σημασίας, διότι παρασύρει τους «αναλυτές» μας όταν φτάνουν στην εισαγωγή του Ευρωπαϊκού δικαιακού συστήματος από τους Βαυαρούς στο ατόπημα να υποστηρίζουν ότι στον ελλαδικό χώρο υπήρχε θεσμικό κενό και ανυπαρξία αξιόλογων θεσμικών ρυθμίσεων.

Χαρακτηριστικό του τρόπου προσέγγισης της επανάστασης του 21 από τον «Σκαϊ» είναι η πλήρης αποσιώπηση του γεγονότος ότι από την άλωση και πέρα καταγράφονται πάνω από εξήντα εξεγέρσεις στον ελλαδικό χώρο, τοπικές οι περισσότερες, αλλά εξεγέρσεις. Δεν υπήρχαν αίτια γιαυτές αναγόμενα στην κατάκτηση, την καταπίεση και την υποδούλωση; Φαίνεται όχι και μάλλον επρόκειτο για ένα είδος πολεμικού σπορ των Ελλήνων ! ! !

Αλλά ας προχωρήσουμε:

Το 1805-6 γίνονται τεράστιας κλίμακας εκκαθαριστικές επιχειρήσεις από συνδυασμένες τουρκικές δυνάμεις και τους Ελληνες κοτσαμπάσηδες εναντίον της κλεφτουριάς της Πελοποννήσου όπου χάνονται εκατοντάδες οπλαρχηγοί. Γιατί αυτό το καθοριστικής σημασίας γεγονός αποκρύπτεται από το «σήριαλ» και με τον τρόπο αυτό δεν έρχονται στην επιφάνεια τα βαθύτερα κοινωνικά αίτια των συγκρούσεων μεταξύ των ελληνικών ηγεσιών;

Γιατί ούτε λέξη για το κίνημα των «καρμανιόλων» στη Σάμο και του Οικονόμου στα νησιά του Αργοσαρωνικού;

Γιατί καμμιά ανάλυση σε επίπεδο δημοτικών τραγουδιών των διαχρονικών πόθων και προσδοκιών του ελληνικού λαού για ελευθερία και δικαιοσύνη;

Με το να εμφανίζεται μετά από κάθε συγκεχυμένη και αοριστολογική παρουσίαση των γεγονότων ο κ. Βερέμης και να «συμπεραίνει» σε στυλ «η θεία Ολγα ξέρει» δεν καλύπτονται τα κενά, οι παρερμηνείες, οι διαστρεβλώσεις, οι παραλείψεις και οι ανακολουθίες.

Ανάλογα ισχύουν και για τον τρόπο που παρουσιάζονται τα «προφιλ» των μεγάλων ηγετών του αγώνα.

Επί παραδείγματι:

Ο Κολοκοτρώνης ένας φιλόδοξος και ηθικά αδίστακτος «κατσαπλιάς» που κατέφυγε στη Ζάκυνθο και ανασύρθηκε από την αφάνεια τις παραμονές της επανάστασης. Αποσιωπάται εντελώς το γεγονός ότι του είχε απονεμηθεί από τον Αγγλο διοικητή των Επτανήσων ο βαθμός του ταγματάρχη και υπηρέτησε επι μια δεκαετία τουλάχιστον στον αγγλικό στρατό.

Ο Καραϊσκάκης μια σκοτεινή φυσιογνωμία της Αιτωλοακαρνανίας, που άλλαζε συνεχώς στρατόπεδα και συμμαχίες..... Ανευ αξίας ν’ αναφερθεί το γεγονός ότι η μάχη της Αράχωβας διδάσκεται ακόμα και σήμερα ως κλασικό μεγάλης αξίας στρατιωτικό εγχείρημα τόσο στο Γουέστ Πόϊντ των ΗΠΑ, όσο και στην ρωσική στρατιωτική Ακαδημία Σουβορόφσκι.

Ο Παπαφλέσσας, του οποίου ο ρόλος ήταν καθοριστικός στις ζυμώσεις για τον ξεσηκωμό στην Πελοπόννησο ουσιαστικά αγνοείται στο σήριαλ.

Ο Καποδίστριας ο μέγας αυτός μεταρρυθμιστής ηγέτης εμφανίζεται ως μια μορφή, που δεν είχε επαρκή αντίληψη της ελληνικής πραγματικότητας και δεν παρέχονται στον τηλεθεατή παρά ελάχιστα στοιχεία για να εκτιμηθεί το τεράστιο έργο του, παρά τις εσωτερικές και εξωτερικές αντιξοότητες.

Επίσης, όσον αφορά στο θέμα του Φιλελληνισμού, το σήριαλ καλλιεργεί την απολύτως λαθεμένη εντύπωση ότι οι Φιλέλληνες ήταν φαντασιοκόποι ιδιεαλιστές και αρχαιολάτρες, που όταν έβλεπαν από κοντά τις μικρότητες και τα χάλια των επαναστατών, ετρέποντο εις φυγήν.

Οι επιστημονικοί συμβουλάτορες του σήριαλ, αν θα είχαν κάνει πρωτογενή έρευνα στον ευρωπαϊκό τύπο της εποχής, θα ήξεραν ότι δεν είχαν έτσι τα πράγματα, αλλά και από την δευτερογενή βιβλιογραφία δεν προκύπτει κάτι τέτοιο. Αντίθετα η ελληνική επανάσταση, παρά τις όποιες αρνητικές και σκοτεινές της πλευρές λειτούργησε ως σύμβολο και σημείο αναφοράς, όχι μόνο στον τύπο, αλλά και πηγή έμπνευσης στη Λογοτεχνία της Ευρώπης για δεκαετίες.

Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι εκείνο του Νικολάϊ Γκόγκολ στις «Νεκρές Ψυχές» όπου εμφανίζει έναν από τους γαιοκτήμονες να έχει στολισμένο το σαλόνι του σπιτιού του με πορτραίτα των ηρώων της Ελληνικής Επανάστασης και να τα δείχνει στους επισκέπτες, σε μια υπόθεση που διαδραματίζεται μετά το 1850.

Ο προκρούστειος και μηδενιστικός τρόπος προσέγγισης του σήριαλ συνεχίζεται και ως προς τα μετά τον θάνατο του Καποδίστρια γεγονότα:


Η διαπλοκή της ντόπιας ολιγαρχίας με τα πλοκάμια της ξενοκρατίας δεν διευκρινίζονται.

Ο ρόλος των Αγγλων στην έξωση του Οθωνα δεν αναφέρεται.

Τα αίτια και οι επιπτώσεις της διαμόρφωσης της Οικονομίας μετεπαναστατικά, με κύριο χαρακτηριστικό τον μονοκαλλιεργητικό χαρακτήρα της, δεν αναλύονται.

Στα γεγονότα του Κιλελέρ δεν αποδίδεται η δέουσα σημασία.

Αγνοείται συστηματικά η οικονομική κοινωνική πλευρά του εξωτερικού προσανατολισμού και του μεγαλοϊδεατισμού της ελληνικής πολιτικής με αποτέλεσμα το κρίσιμο αυτό θέμα, να εμφανίζεται ως απόρροια ενός υπερφίαλου ελληνικού εθνικισμού.

Δεν συνδέεται η ενδημική οικονομική υπανάπτυξη που κορυφώνεται με την κρίση του 1892 με την υπερχρέωση προς τους ξένους δανειοδότες.

Δεν ερμηνεύεται κοινωνιολογικά ο παρασιτισμός, η αντιπαραγωγικότητα και ο «κομπραντορισμός» της νεοπαγούς αστικής τάξης στη μετεπαναστατική Ελλάδα.

Δεν επιχειρείται σύγκριση με τις εξελίξεις στις άλλες χώρες της Βαλκανικής, που θα αποκάλυπταν παραλληλότητες, που δεν ερμηνεύονται με αναγωγές στις υποτιθέμενες αρνητικές ιδιαιτερότητες του λεγόμενου «χαρακτήρα του Ελληνα».

Αγνοείται προκλητικά η άνθιση στα Γράμματα και τις Τέχνες στην Ελλάδα του 19ου αιώνα.

Η στροφή προς την αρχαιότητα τοποθετείται ως δευτερογενές και «ανακλαστικό» φαινόμενο σύμφωνα με το αρχαιολατρικό πρόσωπο του Βαυαρού Βασιλιά Λουδοβίκου.

Δεν εξετάζονται οι συνέπειες και οι λόγοι μια παθολογικής «δυτικοφρένειας» τμημάτων της ελληνικής ιντελιγκέντσιας που οδήγησε σε μακρόχρονη περιφρονητική απαξίωση του αυτόχθονος λαϊκού πολιτισμού.

Αυτά και μόνο αρκούν για να καταδειχθεί ο ελλειματικός και διαστρεβλωτικός χαρακτήρας του συγκεκριμένου σήριαλ, που εμφανίστηκε με αξιώσεις αντικειμενικότητας και πρωτοτυπίας.

Η «φιλοσοφία» του σε τελευταία ανάλυση αποτελεί την ελληνική συγκλίνουσα του βιβλίου του θρυλικού για την αμάθειά του Τούρκου Υπουργού των Εξωτερικών Νταβούτογλου. Τούτο, διότι αν γίνουν δεκτά τα όσα ψευδεπίγραφα και λαθεμένα παρουσιάζονται στο σήριαλ, η νεοοθωμανική «λύση» αποτελεί σε τελευταία ανάλυση την αναγκαστική διέξοδο.

Αυτό είναι το υποκρυπτόμενο ιδεολόγημα του σήριαλ, παρά τις όποιες διαμαρτυρίες των εμπνευστών και ταγών του.

Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε, που προωθείται οργανωμένα η εφελκυστική λογική από τα ίδια κυκλώματα. Ο κ. Θάνος Βερέμης, «ψυχή» του σήριαλ και πρωτεργάτης του λεγόμενου ΕΛΗΑΜΕΠ, είχε ταχθεί και πάλεψε λυσσωδώς για την αποδοχή του σχεδίου Ανάν στην Κύπρο μαζί με όλους τους ομοϊδεάτες του.

Ως γεφυροποιός της ελληνο-τουρκικής προσέγγισης ακολουθεί μια αντίληψη αποδόμησης και αποκαθήλωσης όλων των στοιχείων της ελληνικής «ετερότητας», τα οποία υποτίθεται δεν είναι τίποτα περισσότερο από κατασκευασμένες μυθοπλασίες.

Ελευθερόφρων και «προοδευτικός», ο κ. Βερέμης και οι συν αυτώ επιχειρεί να μας συνετίσει, διδάσκων τον λόγο της ορθής ιστορικής αλήθειας δια της τηλεοράσεως. Ενα εγχείρημα ανάλογο με εκείνο της κ. Ρεπούση με το βιβλίο της 6ης Δημοτικού.

Είναι τυχαίο ότι αυτό γίνεται σε μια φάση όπου στο όνομα της οικονομικής κρίσης ακολουθείται μια γραμμή «εφεκτικότητας» στα εθνικά ζητήματα από την Κυβέρνηση; Οχι βέβαια, υπάρχει κατά την γνώμη μας μια σχέση συγκοινωνούντων δοχείων ανάμεσα σε όλες αυτές τις τάσεις καλπονοθευτικής «επαναγραφής» της σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας.

ΙΝΚΑ ΔΤ 303 Τρίτη 07.06.11 - ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΙ - ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΑΣΥΔΟΣΙΑ

Σαν γενικός μέσος όρος από την υλοποίηση εκ μέρους των Ενώσεων Καταναλωτών του Νόμου Κατσέλη, με την υποβολή των Αιτήσεων Εξωδικαστικού Συμβιβασμού, το συμπέρασμα είναι πως οι τράπεζες, ήξεραν να σπρώχνουν σε έχοντες και μη έχοντες την δυνατότητα αποπληρωμής, για να χτίζουν σπίτια η για να καταναλώνουν στην καθημερινότητα, ανακύκλωναν με νέες χορηγήσεις για την απόκρυψη της παραβίασης της Αρχής του ΣΥΝΕΤΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ και εν τέλει δεν έχουν την φανταχτερή υποδομή ούτε την εκπαίδευση ούτε την αρτιότητα για το AFTER SALE SERVICE.

Έχουμε δοκιμάσει απίστευτη έκπληξη από το οργανωτικό μπάχαλο που επικρατεί εσωτερικά των τραπεζών, τους οικονομικούς φορείς αυτούς, που κατάργησαν και την πολιτική παγκοσμίως και έκαμαν, τους πολιτικούς, τραπεζοϋπαλλήλους.

Αφορμή για αυτή την πικρή αναφορά – καταγγελία του ΙΝΚΑ είναι το ξεχείλισμα του ποτηριού, η υπερβολική κόπωση των πιστοποιημένων χειριστών Ενώσεων Καταναλωτών του ΙΝΚΑ, από την χυδαιότητα και τους αβάσιμους και παράνομους εκβιασμούς των τραπεζών Citi Bank και Eurobank.

Απευθύνουμε δημόσια την καταγγελία αυτή, προς όλες τις τράπεζες και δη στις Citi Bank και Eurobank και τους υπενθυμίζουμε, πως η πολιτεία μετέτρεψε τις Ενώσεις Καταναλωτών και υπηρέτες των τραπεζών για να μπορέσουν αυτές να συγκροτήσουν το χάος που είχαν αναπτύξει με την αλόγιστη δανειοδοτική συμπεριφορά τους.

Κουραζόμαστε πολύ πάρα πολύ και χάσκουμε κυριολεκτικά άναυδοι, μπροστά σε αυτό που εκτυλίσσεται στα έγγραφα που απαιτεί ο Νόμος κατά την σύνταξη και υποβολή των Αιτήσεων Εξωδικαστικού Συμβιβασμού.

Δεν υπάρχει ευγενής τρόπος να διατυπώσουμε την χυδαιότητα των τραπεζών, αφού ενώ δεν έχουν απαντήσει ούτε αρνητικά ούτε θετικά στις Νομίμως υποβληθείσες Αιτήσεις, αποστέλλουν τρομοκρατικές επιστολές, παράνομα, αφού πρώτα θα πρέπει να έχουν απορρίψει για να μπορούν να συνεχίσουν με άλλα μέτρα και απειλές για δικές τους δίκες κλπ.

Τονίζουμε την ανάγκη στον Γραμματέα κο Σπυράκο και την Υπουργό κα Κατσέλη, πως πρέπει να εκδώσουν μία εγκύκλιο υπόδειξη, να μην ενοχλούν οι τράπεζες αν δεν έχει προηγηθεί γραπτά απόρριψη της υποβληθείσας Αίτησης Εξωδικαστικού Συμβιβασμού.

Αυτό είναι προϋπόθεση, για να μπορούν οι Συνδράμοντες φορείς να μην αναλώνονται σε αντιδικίες και τηλεφωνήματα και επιστολές παραπόνων για το αδικαιολόγητο των απειλών αφού δεν έχει προηγηθεί γραπτή απόρριψη της Αίτησης Εξωδικαστικού Συμβιβασμού

Ολοκληρωτικές περικοπές σε βάρος των Ελλήνων με παραπληγίες και τετραπληγίες

Μια είδηση που δεν έφτασε ποτέ στο φως της δημοσιότητας και κρατήθηκε καλά κρυμμένη είναι πως από το Νοέμβριο του 2009 οι ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ και στο ΟΠΑΔ δεν δικαιούνται αναπηρικά αμαξίδια, μαξιλάρια για την προστασία από τις κατακλίσεις αλλά και όλα τα άλλα βοηθήματα που είναι εργαλεία επιβίωσης για τη μειονότητα των ασφαλισμένων με παραπληγίες και με τετραπληγίες.

Ο κύκλος των περικοπών ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011 όταν το Ι.Κ.Α. με νέα εγκύκλιο μειώνει τα ποσά για τα βοηθήματα που έχουν ανάγκη οι Έλληνες και οι Ελληνίδες με παραπληγίες και με τετραπληγίας κατά 50%. Η νέα εγκύκλιος του Ι.Κ.Α. βρίσκεται στο http://www.disabled.gr/lib/?p=39156 και περιλαμβάνει μειώσεις σε όλες ανεξαιρέτως τις παροχές του Ι.Κ.Α.

Οι έλληνες και οι Ελληνίδες με παραπληγίες, με τετραπληγίες, με ημιπληγίες και με ακρωτηριασμούς είναι παγιδευμένοι και καταδικασμένοι σε ολοκληρωτική ακινησία: Τα αναπηρικά καθίσματα, τα τεχνητά μέλη, τα γερανάκια, τα συστήματα ουροσυλλογής, τα μαξιλάρια για την προστασία από τις κατακλίσεις, οι ορθοστάτες και όλα τα άλλα βοηθήματα είναι απαραίτητα για την επιβίωση. Δεν είναι δυνατόν να καταργηθούν.

Την ίδια στιγμή που τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία έχουν περικόψει τα απερίκοπτα, ο χρηματισμός, η δωροδοκία και η μίζα καλά κρατούν σε όλα τα ασφαλιστικά ταμεία.

Χωρίς αυτά τα βοηθήματα οι ζωές των παραπληγικών και των τετραπληγικών κινδυνεύουν. Σε μερικά χρόνια η Ελλάδα θα είναι το μόνο δυτικό κράτος που θα είναι «ελεύθερο αναπήρων» αφού οι ανάπηροι θα έχουν πεθάνει.

Δεν υπάρχουν πολλές δυνατότητες αντίδρασης. Οι πολίτες με παραπληγίες και με τετραπληγίες που χρησιμοποιούν αναπηρικά αμαξίδια για τις μετακινήσεις τους αντικειμενικά εμποδίζονται εξαιτίας των πολλών πολεοδομικών εμποδίων που υπάρχουν σε όλες τις απροσπέλαστες πόλεις. Αυτό από μόνο του δυσκολεύει κάθε μαζική αντίδραση από τη μειονότητα των πολιτών με παραπληγίες και με τετραπληγίες.

Εκ μέρους του περιοδικού ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ και του http://www.disabled.gr/ δεν μπορούμε να σκεφτούμε τρόπους αντίδρασης. Πώς να αντιδράσουν οι πολίτες με παραπληγίες και με τετραπληγίες όταν όλες οι πόλεις είναι απροσπέλαστες και όταν η πλειοψηφία των κτιρίων που στεγάζονται τα ασφαλιστικά ταμεία είναι απροσπέλαστα;

Ο μόνος τρόπος αντίδρασης είναι το διαδίκτυο αυτό είναι το μόνο που είναι προσπελάσιμο για τους ανθρώπους με παραπληγίες και με τετραπληγίες. Σας παρακαλούμε να στείλετε αυτό το e-mail παντού, μήπως και η δημοσιότητα αναγκάσει την εξουσία να ανακαλέσει αυτές τις θανατηφόρες περικοπές.

Περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ, http://www.disabled.gr/

Ιστορική δικαίωση για τους συγγενείς των θυμάτων του Διστόμου αλλά μέσω Ιταλίας...


http://listonplace.blogspot.com/2011/06/blog-post_6452.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FfXXB+%28Listonplace%29

Ιστορική δικαίωση μέσω Ιταλίας για τους συγγενείς των θυμάτων του Διστόμου
Με μια ιστορική απόφαση ιταλικό δικαστήριο δικαιώνει τους συγγενείς θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας στο Δίστομο, ανοίγοντας τον δρόμο για την καταβολή των γερμανικών αποζημιώσεων.

Πιο συγκεκριμένα, η ιταλική Δικαιοσύνη φέρεται να έχει απορρίψει την αίτηση αναίρεσης που είχε καταθέσει η Γερμανία, κατά της απόφασης του Εφετείου της Φλωρεντίας, το οποίο είχε κρίνει ότι ακίνητα της Γερμανίας επί ιταλικού εδάφους μπορούν να κατασχεθούν και με τα χρήματα αυτά να δοθούν οι αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων της γερμανικής θηριωδίας.

Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι η όλη υπόθεση έχει μεταφερθεί στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, κατόπιν προσφυγής της Γερμανίας. Μάλιστα, η ελληνική Πολιτεία έχει αποστείλει στη Χάγη στοιχεία για την υποστήριξη των νομικών θέσεων των συγγενών των θυμάτων.

Και ενώ η Ιταλία δικαίωνε τους κατοίκους του Διστόμου, στην Ελλάδα, Γερμανοί πολίτες, συγκεντρώθηκαν στη γερμανική πρεσβεία στο Κολωνάκι ζητώντας την καταβολή των γερμανικών αποζημιώσεων στην Ελλάδα.

Απόψεις: "Η "πράσινη ανάπτυξη" είναι ένας από τους λόγους χρεωκοπίας της Ελλάδας"

http://www.epirus-ellas.gr/2011/06/blog-post_9746.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Epirus-ellas+%28Epirus-Ellas.+%CE%9D%CE%AD%CE%B1+%CE%B1%CF%80%CF%8C+%CF%84%CE%B7%CE%BD+%CE%89%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%BF.+%CE%86%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%82+%CE%93%CE%AE.%29
Σχόλιο αναγνώστη.
Γράφει ο East.
Mία μεγαβατώρα από λιγνίτη στοιχίζει στη ΔΕΗ 35-36 ευρώ, ενώ για μία μεγαβατώρα από φωτοβολταϊκά που αγοράζει από τους ιδιώτες πληρώνει 400 ευρώ. Γι' αυτό πολλοί μιλούν για «πάρτι» των ιδιωτών στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. (Δείτε εδώ)

Η ενέργεια είναι η κινητήρια δύναμη της οικονομίας. Πόσο προδότες είναι αυτοί που μας κυβερνούν, όταν βάζουν μια χεωκοπημένη χώρα να ξοδεύει πολλαπλάσια για την ενέργεια; Οι χώρες σκοτώνονται για φθηνή ενέργεια, κάνουν πολέμους, κτλ κτλ, για να έχουν ανταγωνιστική οικονομία. Η "πράσινη ανάπτυξη" είναι ένας από τους λόγους χρεωκοπίας της...
Ελλάδας.

Ο γερο-μεθύστακας Mπουτάρης απαγόρευσε την ομιλία Θεοδωράκη στην Θεσσαλονίκη!!!!!

http://online-pressblog.blogspot.com/2011/06/m_07.html

Μεγάλες αντιδράσεις και αναταράξεις προκαλεί η αδικαιολόγητη και φασιστική ενέργεια του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, να απαγορεύσει την ομιλία του Μίκη Θεοδωράκη, μπροστά από τον Λευκό Πύργο.
Μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει γνωστές οι "δικαιολογίες" για την απόφαση αυτή του κ. Μπουτάρη, ωστόσο η συγκεκριμένη κίνηση προκάλεσε την οργή των μελών της «Σπίθας» αλλά και του κινήματος των «Αγανακτισμένων».

O ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!

http://citypress-gr.blogspot.com/2011/06/o.html

Το άρθρο 1 του Συντάγματος λέγει σαφώς:
"Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και ασκούνται όπως το Σύνταγμα ορίζει".

Συνεπώς η εξουσία βρίσκεται έξω από την Βουλή. Όσοι είναι μέσα στην Βουλή δεν αποτελούν εξουσία αλλά έχουν ορισθεί από τον λαό να τηρούν το Σύνταγμα και να εφαρμόζουν τους νόμους για λογαριασμό του λαού.
Εφόσον παραβιάζουν το Σύνταγμα, ο λαός έχει δικαίωμα και υποχρέωση να τους ξηλώσει από την καρέκλα και να αποκαταστήσει τη νομιμότητα.
Αττό άλλωστε προβλέπει το ίδιο το Σύνταγμα στο ...
Άρθρο 120 §4: "Η τήρηση του παρόντος (του Συντάγματος) επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσον εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία"
Ο λαός συνεπώς καλύπτεται νομικά από κάθε άποψη: Και στο να διαδηλώνει και να διαμαρτύρεται με συγκεντρώσεις στις πλατείες της χώρας αλλά -κυρίως- δικαιούται και υποχρεούται να αντιστέκεται με κάθε μέσον εναντίον όποιου επιχειρεί να καταλύσει το Σύνταγμα! Όταν δε, οι εκλεγμένοι από το λαό βουλευτές, έχουν ήδη παραβιάσει το Σύνταγμα υπογράφοντας παράνομη δανειακή σύμβαση με την τρόϊκα, στην οποία σήμερα εκχωρούν την δημόσια περιουσία, χωρίς την έγκριση ή εξουσιοδότηση του λαού, τότε ο λαός δικαιούται ή υποχρεούται να ανατρέψει την κυβέρνηση. Κατ' αυτό τον τρόπο προστατεύει την εθνική κυριαρχία της χώρας.
Ο Ηράκλειτος ο οποίος πρέσβευε ότι πρέπει να υπάρχει απόλυτος σεβασμός στους νόμους, πριν από 2500 χρόνια είχε πει: "Μάχεσθαι χρη τον δήμον υπέρ του νόμου, όκωσπερ τείχεος", δηλαδή ο λαός πρέπει να μάχεται υπέρ του νόμου, όπως όταν υπερασπίζεται τα τείχη της πόλης κατά την προσβολή από τους εχθρούς.

http://indobserver.blogspot.com/2011/06/o.html

Γιούνκερ: Έλληνες μου στέλνουν απειλητικές επιστολές! Καλά σου κάνουν, ρε!

http://kostasxan.blogspot.com/2011/06/blog-post_8126.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FvhzE+%28%CE%91%CF%82+%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82%21%29

Απειλητικά μηνύματα για τη ζωή του από την Ελλάδα αποκάλυψε ότι δέχεται ο επικεφαλής του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.

Δίπλα του στεκόταν ο Ευρωπαίος επίτροπος Όλι Ρεν, ο οποίος δεν έκανε κανένα σχόλιο.

«Τι να πεις για τους Έλληνες…; Αυτό είναι ένα καλό ερώτημα. Αναρωτιέμαι κι εγώ συχνά, καθώς λαμβάνω πολλές επιστολές από την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και απειλητικές επιστολές κατά της ζωής μου»

αποκάλυψε στη διάρκεια της συνεδρίασης του Ευρωκοινοβουλίου, χθες στο Στρασβούργο.

Όπως τονίζει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η αποκάλυψη αυτή έγινε λίγο μετά τη συνάντηση του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ με τον Έλληνα πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στο Λουξεμβούργο.

Απορίας άξιο είναι, όταν ο κύριος Γιούνκερ και η παρέα του επιτίθενται χωρίς ενδοιασμούς σε μία ολόκληρη χώρα και την τιμωρούν με "ποινή θανάτου" επειδή οι πολιτικοί της ήταν -το λιγότερο- ανίκανοι, να μην δέχεται τέτοιου είδους απειλές.

Τί ήθελε ο κύριος Γιούνκερ; Μήπως προτιμά τις... ερωτικές επιστολές ή μήπως απαιτεί από τους Έλληνες να του στέλνουν ευχαριστήρια ή προσκλητήρια στην κηδεία μιάς χώρας, η οποία δολοφονείται μεθοδικά για να καλυφθούν οι ευρωπαϊκές τράπεζες και οι υπόλοιποι τζογαδόροι και τοκογλύφοι;

Επειδή, όμως, αυτή η δήλωση του κυρίου Γιούνκερ είναι πολύ σοβαρή, καλά θα έκανε να έβγαζε τα ονόματα των Ελλήνων πολιτών που τον απείλησαν. Ειδάλλως, θα θεωρηθεί ως μία ακόμη ενέργεια κατασυκοφάντησης του Ελληνικού λαού και πιθανής δαιμονοποίησής του εν όψει τραγικών εξελίξεων (αποτελεί πάγια τακτική η δαιμονοποίηση εκείνου που πρόκειται να δεχθεί επίθεση). Κι επειδή ο κύριος Γιούνκερ απέφυγε να απαντήσει στους δημοσιογράφους σχετικά με την δήλωσή του αυτή, μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως η ολομέτωπη επίθεση (οικονομική) κατά της πατρίδας μας όχι μόνο αποφασίστηκε, αλλά έχει ήδη αρχίσει να υλοποιείται με τις "προπαρασκευαστικές" δηλώσεις του κυρίου Γιούνκερ.

Η απάντηση των Ελλήνων θα δοθεί λίαν συντόμως και δεν θα απέχει σχεδόν καθόλου από το γνωστό "μολών λαβέ". Ενδέχεται να είναι και μία παράφραση του τύπου "this is parta"... Και ξέρει πολύ καλά ο κύριος Γιούνκερ τι πρόκειται να πάρει και τι ακριβώς πρόκειται να συμβεί αμέσως μετά από αυτή την Ελληνοπρεπή απάντηση. Η βόρεια Αφρική θα μοιάζει με χώρο παραδεισένιων διακοπών σε σχέση με αυτά που θα συμβούν στη νότια-μεσογειακή Ευρώπη και που θα σημάνουν το τέλος της αυτοκρατορίας των ολίγιστων ευρωπαίων ηγετών...

"Μολών λαβέ" κύριε Γιούνκερ. Άντε τώρα που είμαστε και "φτιαγμένοι" από τον πρόθυμο Γιώργο Παπανδρέου. Τώρα που έχουμε όρεξη μεγάλη... Άντε να αρχίσουνε τα γλέντια, γιατί βαρεθήκαμε να καθόμαστε άπραγοι...

Κωνσταντίνος


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου