Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Πατριωτικό Μέτωπο: Δεν ξεχνάμε.(video)

IN.KA.: ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΥΡΙΕ Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ

ΔΤ 521 /03.09.2014

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΥΡΙΕ Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ
Κύριε υπουργέ συγκοινωνιών Μιχαήλ Χρυσοχοϊδη στο Δ.Τ. του ΟΑΣΑ (Αθήνα 23/6/2014) αναφέρεται ότι: Από την 1η Σεπτεμβρίου οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ θα κοστίζουν λιγότερο στο επιβατικό κοινό για τον απλό λόγο ότι μειώνεται η τιμή του εισιτηρίου στο 1,20€ (από 1,40€) και καθιερώνεται μια νέα ενιαία κάρτα για όλα τα μέσα με κόστος 30€, ενώ η αντίστοιχη σήμερα κοστίζει 45€…
Γεγονότα που είναι απαραδέκτως αναληθή και παραπλανητικά επειδή:
·         Όσον αφορά στην τιμή του απλού εισιτηρίου (που αφορά το 30% των επιβατών – περιστασιακοί χρήστες) η τιμή του αυξάνεται αφού με απλή Μέθοδο των Τριών (90’ - 1,4ευρώ και 70’ - 1,2 ευρώ) σημαίνει ότι από 0,93 ευρώ ανά ώρα αυξάνεται σε 1,03 ευρώ ανά ώρα, και καταργείται η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, που έδινε την δυνατότητα παράτασης του χρόνου επιβίβασης σε πάνω από 90 λεπτά, έτσι τώρα υποχρεώνει τους επιβάτες μετά τα 70 λεπτά να ακυρώνουν και δεύτερο εισιτήριο (ακόμα και εάν βρίσκονται μέσα στο Μετρό, θα πρέπει να κατέβουν και να το ακυρώσουν, χάνοντας χρόνο από τη διαδρομή τους).
·         Καταργείται το εισιτήριο μίας διαδρομής με λεωφορείο, τρόλεϊ ή τραμ αξίας 1,20 ευρώ. Οι περιστασιακοί χρήστες που δεν χρησιμοποιούν το μετρό δεν θα δουν διαφορά στην τιμή με την χρήση του ενιαίου εισιτηρίου, αντίθετα με όσα ισχυρίζεστε στο Δ.Τ.
·         Καταργείται η Μηνιαία Κάρτα αξίας 20 ευρώ και η ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 200 ευρώ. Η τιμή της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας απεριόριστων διαδρομών που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα (με το Μετρό και Ηλεκτρικό) γίνεται 30 ευρώ και αντίστοιχα 320 ευρώ, αλλά οι επιβάτες που δεν χρησιμοποιούσαν Μετρό και Ηλεκτρικό (50%) θα αναγκαστούν να πληρώσουν 10 ευρώ και αντίστοιχα 120 ευρώ παραπάνω! και καταργείται έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης.
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ 80% ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ !
Το ΙΝΚΑ ζητά να διατηρηθούν: Τα 90’ - 1,4ευρώ, η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, και η έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης και η Μηνιαία και Ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 20 και 200 ευρώ. Επίσης ο νέος σχεδιασμός του δικτύου για εξυπηρέτηση του Μετρό, δεν θα πρέπει να αποκλείσει την χρήση των άλλων μεταφορικών μέσων, δίνοντας ευελιξία στην επιλογή των επιβατών και ανεξαρτητοποίηση τους σε πιθανή μη λειτουργία του Μετρό.
·         Για τις μετακινήσεις προς το αεροδρόμιο το ποσοστό του πτωχευμένου λαού που χρησιμοποιεί σε τακτική βάση το αεροπλάνο είναι μηδενικό.
·         Οι εργάσιμες μέρες είναι 22 τον μήνα και όχι 30 συνεπώς δεν ισχύουν «τα περί μετακίνησης με 1 ευρώ την ημέρα» για τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Τις οκτώ μέρες το μήνα που δεν εργάζεται (όποιος τυχερός έχει εργασία) απλώς δεν χρησιμοποιεί ΜΜΜ.
Και κάνουμε έκκληση να αντιμετωπίζετε την φτώχια και την απόγνωση του λαού όχι στα πλαίσια της «Νέας στρατηγικής επικοινωνίας», αλλά με Ανθρωπιά αφού τα ποσά των 30, 320 κτλ. ευρώ δεν είναι αυτονόητα για ένα λαό που του κατάσχουν το μισθό και το σπίτι του, δεν έχει φάρμακά και αυτοκτονεί.
 
Κύριε υπουργέ δεν μπορείτε να επιμένετε για ΔΗΘΕΝ μειώσεις των τιμών των εισιτηρίων, ούτε άλλωστε αναφέρθηκε κίνδυνος στα έσοδα των ΜΜΜ για να προβείτε στις αυξήσεις αυτές. Επιμένετε ακόμα ότι το επιβατικό κοινό θα επωφεληθεί των υποτιθέμενων μειώσεων των εισιτηρίων;

Επιστολή προς Βουλευτές, που επέδειξαν αντίδρασι κατά του αντιρατσιστικού νόμου-τρομονόμου

http://www.fotgrammi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=866:2914-----------&catid=28:2009-07-31-01-41-51



 
Σωματεῖον
«ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»
Ἕδρα: MOYΣΩΝ 14, 15452 ΨΥΧΙΚΟΝ
Τηλ. 0030 2103254321-2,    fax 210-3236978
e-mail: fot_gram@otenet.gr ἱστοσελίς: www.fotgrammi.gr
Ἀριθ. Ἀποφ. Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν 3079/2008
ΑΦΜ 998406487 ΔΟΥ Ψυχικοῦ



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΠΟΥ ΕΠΕΔΕΙΞΑΝ ΣΘΕΝΑΡΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΙ
ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΚΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΗΦΙΣΕΩΣ ΤΟΥ «ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥ» ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ, ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ,
ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΡΟΜΟΝΟΜΟΥ,
ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΑΦΘΟΝΩΤΑΤΑ «ΚΕΡΑΣΑΚΙΑ» ΚΑΙ ΣΙΡΟΠΙΑ
ΤΟΝ ΕΞΩΡΑΪΖΟΥΝ, ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ
ΩΣ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ,
ΥΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ 
ΣΤΟ Γ΄ ΘΕΡΙΝΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
2.9.2014
Ἐπαναλαμβάνουμε ὅτι αὐτὸ τὸ Νομοσχέδιο θὰ ἀποτελέσῃ «ταφόπλακα» γιὰ τοὺς πυλῶνες τῆς Ὀρθοδοξίας, τῆς Ἑλληνικῆς Οἰκογένειας, τῶν ἠθῶν καὶ ἐθίμων μας καὶ θὰ φιμώσῃ ὅλους τοὺς θαρραλέους, γεναίους, ποὺ σκέπτονται καὶ ἐκφράζονται ὑγιῶς ὀρθόδοξα καὶ ἐθνικά.   
Σχεδὸν οἱ ἴδιοι πολιτικοί, πνευματικοὶ καὶ θρησκευτικοὶ ἡγέτες, ἀμέσως ἢ ἐμμέσως ἐτάχθηκαν καὶ ἐναντίον τοῦ μωαμεθανικοῦ τεμένους, τὸ ὁποῖο θὰ ἀποτελέσῃ βραδυφλεγῆ βόμβα ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τῆς Ἑλλάδος μας.
Ἐπίσης, ἐμέσως ἐτάχθηκαν καὶ ὑπὲρ τοῦ Πανελληνίου Προσκυνήματος τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους.
Στὴν ἱστοσελίδα μας καὶ στὸ περιοδικό μας «Φωτεινὴ Γραμμή» ἀναρτήσαμε ἀντίγραφο τῆς συγχαρητηρίου ἐπιστολῆς, ποὺ ἐστείλαμε στοὺς Βουλευτές, ποὺ ἀντιτάχθηκαν στὸν ἀντιρατσιστικὸ Νόμο.
Πολλοὶ διαμαρτύρονται, διότι δὲν ἐγράψαμε καὶ τὰ ὀνόματα τῶν Χρήστου Παππά καὶ τῶν ἄλλων Βουλευτῶν τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, ποὺ ἐπίσης ἀντέδρασαν ἐναντίον τοῦ ἀνωτέρω περιγραφέντος ρατσιστικοῦ νόμου.
Ἐπειδὴ τὸ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ δὲν κομματιάζει καὶ σὲ αὐτὸ χωρᾶν ὅλοι, δεξιοὶ καὶ ἀριστεροί, συγχαίρουμε καὶ τοὺς βουλευτὲς τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς γιὰ τὴν στάσι τους ἔναντι τοῦ ρατσιστικοῦ νόμου. Εὐχόμεθα ὁ Θεὸς νὰ φωτίσῃ καὶ τοὺς Βουλευτὲς τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς νὰ δηλώσουν κατηγορηματικὼς ὅτι ἀγαποῦν τὸν ἀρχαῖο ἑλληνισμό, ἀλλὰ εἶναι μέλη τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας καὶ ὄχι παγανιστές. Ἐπίσης νὰ ἀποκηρύξουν τὸν ναζισμὸ τοῦ ψυχοπαθοῦς Χίτλερ καὶ τὸν ἀγκυλωτὸ σταυρό, διότι τὸ σῆμα τους εἶναι ὁ ἑλληνικὸς Μαίανδρος καὶ ὄχι ὁ ἀγκυλωτὸς σταυρός.
Ἔτσι δὲν θὰ γίνωνται πιστευτὰ ἀπὸ ὅλους τοὺς σώφρονες Ἕλληνες ἡ λασπολογία καὶ οἱ διασυρμοί, ποὺ τοὺς κάνουν οἱ σοσιαλίζοντες καὶ οἱ ἀριστερίζοντες. Mόνον ἔτσι θὰ μποροῦσε νὰ ἀνεβαίνουν πολιτικὰ καὶ ὄχι διὰ τῆς βίας.
Κατωτέρω ἡ συγχαρητήρια ἐπιστολή πρὸς αὐτούς.
Ἐπιστολὴ ὑπ᾿ ἀριθμ. 823/2.9.2014
Ἀγαπητέ μας κ. Βουλευτή,
Χαίρετε ,
Σᾶς συγχαίρομε γιὰ τὸ θάρρος καὶ παρρησία ποὺ εἴχατε νὰ ἀντιδρᾶτε καὶ νὰ ἀντιστέκεστε στὸ ἀντιρατσιστικὸ νομοσχέδιο.
Πέραν τοῦ Ὁλοκαυτώματος τῶν Ἑβραίων (ἀνεξαρτήτως ἄν εἶναι 6.000.000 ἤ πολὺ λιγώτεροι ἁπλοϊκοὶ καὶ φιλήσυχοι Ἐβραῖοι), ὑπάρχουν δεκαπλάσια ἄλλα θύματα τοῦ ψυχοπαθοῦς Χίτλερ καὶ τῶν ναζιστῶν. Γιατὶ νὰ ἀναφέρεται μόνον τὸ ὁλοκαύτωμα τῶν Ἐβραίων καὶ ὄχι καὶ τῶν ἄλλων δεκάδων ἑκατομμυρίων Χριστιανῶν, Ρομὰ καὶ λοιπῶν ἀνθρώπων ;
Γιατὶ αὐτὴ ἡ ρατσιστικὴ ἐπιλογή ;
Τὸ ὑπὸ ψήφισι Νομοσχέδιο εἶναι ἐντελῶς ἀντιχριστιανικό, ἀντικοινωνικό, ἀντεθνικό, ἀντιδημοκρατικὸ καὶ θὰ εἶναι ἕνα πλῆρες «φίμωτρο» εἰς τοὺς ὀρθῶς, ὀρθόδοξα καὶ ἐθνικὰ ἐνεργοῦντες Ἕλληνες, ὡς ἐκτενέστατα ἀναφέρομε εἰς τὸ ἀπὸ 18.8.2014 συνημμένο ἄρθρο μας «SOS ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΡΙΝ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ», καθὼς ἀναπτύσουν καὶ τὰ συνημμένα ἔγγραφα τῶν 6 Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν, οἱ ὁποῖοι δὲν πιστεύουν χρυσὸν ἀλλὰ Χριστὸν καὶ δὲν ζοῦν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἀλλὰ γιὰ τὴν Ἐκκλησία. Αὐτοί, μὲ τὴν ὠμὴ ρεαλιστικὴ γλῶσσα τῆς ἀληθείας, ὁμιλοῦν σὰν τὸν Ἰωάννη τὸν Πρόδρομο καὶ τὸν Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο καὶ ἔχουν θάρρος καὶ παρρησία.
Ἀκούσατε παρακαλοῦμε τὴν γλῶσσα τῆς Ἐκκλησίας αὐτῶν τῶν ἁγνῶν κληρικῶν καὶ μὴ διστάζετε νὰ ἐνεργὴτε κατὰ συνείδησι.
Τὸ ὄνομά σας μὲ τὸ ΟΧΙ σας θὰ μείνῃ στὴν Ἱστορία, ὅπως τῶν Σπαρτιατῶν, τοῦ ‘40, τοῦ Τάσσου Παπαδοπούλου καὶ ἄλλων εὐσυνειδήτων πατριωτῶν.
λα τλλα νομοθετήματα, ποψηφίσθηκαν, χριον μπροστ σ ατ τκρως πικίνδυνο, πολ δηλητηριδες νομοθέτημα, τποο, παντοιοτρόπως, προσπαθον ν μς τ σερβίρουν πουλα μφθονα κερασάκια κα ζαχαρωτά.
Ἀναλογισθῆτε τὶς εὐθύνες σας καὶ ἐπιμείνατε νὰ πράξετε κατὰ συνείδησι, γιὰ νὰ σᾶς εὐγνωμονοῦν ὄχι μόνο οἱ ὑγιῶς σκεπτόμενοι Ἕλληνες τοῦ παρόντος ἀλλὰ καὶ οἱ Ἕλληνες τῶν ἐπερχομένων γενεῶν.
Ὅλος ὁ ὀρθόδοξα καὶ ὑγιῶς σκεπτόμενος ἑλληνικὸς λαὸς θὰ εἶναι μὲ κάθε τρόπο συμπαραστάτης σας. 
Ἀνὰ πᾶσα στιγμὴ εἴμαστε στὴν διάθεσί σας γιὰ κάθε συνεργασία, καὶ γιὰ τὰ ὑλικὰ ἀγαθά, ὡς π.χ. τὸ ἀνοσιούργημα τῆς καταστροφῆς τῶν πρὸς λῆξιν ἀγαθῶν, καθ’ ἥν στιγμὴν ὑπάρχουν χιλιάδες ἄδεια στομάχια καὶ ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα μας καὶ 6 ὁλόκληρα χρόνια οὐδεμία κατανόησι εὑρίσκομε, ἀκόμη καὶ ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ διατείνονται ὅτι εἶναι σοσιαλιστές.
Ἐπίσης νὰ συνεργασθοῦμε καὶ γιὰ τὴ μεγάλη ἐπένδυσι, ποὺ θέλουμε νὰ κάνουμε γιὰ τὸ Τάμα τοῦ Ἔθνους – τοῦ Τάμα τοῦ Γέρου τοῦ Μοριᾶ καὶ τῶν ἄλλων ἡρώων τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας, ἄκρως ἀνιδιοτελῶς καὶ μὲ ἀπόλυτη διαφάνεια, ἀπαλάσσοντας τοὺς καθ’ ὕλην ὑποχρέους, Πολιτεία καὶ Ἐκκλησία νὰ μὴ διαθέσουν οὔτε μία δεκάρα.  
                                           Τὰ Δ.Σ. τῶν φορέων μας
ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΩΣ ΗΘΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΩΝ ΑΞΙΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ,,ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ,,
ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ,,Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ,,
ΥΓ
ΣΥΝΗΜΜΜΕΝΩΣ
ΑΦΙΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ
ΤΗΝ 10.9.14
18.30 ΩΡΑ, ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Μειώσεις στα δημοτικά τέλη ζητά από τα νέα Δημοτικά Συμβούλια, το ΙΝΚΑ Νομού Ηλείας .

Μειώσεις στα δημοτικά τέλη ζητά από τα νέα Δημοτικά Συμβούλια, το ΙΝΚΑ Νομού Ηλείας .
 
 
Οι νέες Δημοτικές Αρχές των Δήμων του Νομού Ηλείας , ανέλαβαν από 1η Σεπτέμβριου .
Εμείς ,ως διοίκηση του  Ινστιτούτου  Καταναλωτών Νομού Ηλείας , ευχόμαστε  σε όλους τους Δημάρχους της Ηλείας  πολλή δύναμη , αγώνα και καλό έργο , για την σωστή  εξυπηρέτηση κάθε δημότη.
 Στους νέους αλλά και στους «παλιούς»  Δημοτικούς Συμβούλους  ευχόμαστε καλή θητεία.
Τονίζουμε και τους θυμίζουμε δε ,  ότι  η συμμέτοχη τους στα Δημοτικά Συμβούλια είναι η ιερή αποστολή τους  για την ανάδειξη των προβλημάτων των δημοτών  .
 Εμείς τους προτείνουμε για τα  έτη  2014 -2019  χαμηλή οικονομική επιβάρυνση στους δημότες , με   γενναίες  μειώσεις στα  δημοτικά  τέλη .
 Όπως γνωρίζετε  οι περισσότεροι δημότες των Δήμων του Νομού μας  βρίσκονται οικονομικά , ψυχολογικά και κοινωνικά εξαντλημένοι ,από την γενικότερη μνημονιακή πολιτική, από την ύφεση ,από την ανεργία, από την μείωση μισθών και συντάξεων, από το κλείσιμο των επιχειρήσεων.
Ζητάμε  από τα Δ.Σ να στηριχτεί ο  “άπορος πολίτης”, ο Άνεργος  και να μη του στερείται η προσβασιμότητα στα βασικά αγαθά της χρήσης ,νερού και ρεύματος.
Θέλουμε ,από τις νέες δημοτικές αρχές του νομού  μας, ευαίσθητη και αυξημένη κοινωνική πολιτική, μέσα από τις υπάρχουσες δημοτικές δομές ,αλλά και αύξηση του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης , για την στήριξη ,των αδύναμων δημοτών ,αλλά και των νοικοκυριών, που στις μέρες μας  οικονομικά και κοινωνικά έχουν “γονατίσει” χωρίς καμία διέξοδο.
Το ΙΝΚΑ Ηλείας  δηλώνει παρών  και είναι έτοιμο να συνεργαστεί “εθελοντικά” μαζί με  τα στελέχη της , με τις νέες δημοτικές αρχές του νομού  μας, διεκδικώντας μαζί  , τα δικαιώματα των πολιτών.
Είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε , με τους νέους Δημάρχους και τους Δημοτικούς Συμβούλους του Νομού μας  , για την στήριξη των προβλημάτων της κοινωνίας της Ηλείας .
                                                           Για Το Δ.Σ
                                                        Ο Πρόεδρος
                                            Γεράσιμος .Ν. Αλεξόπουλος

Κομματική Παρθενογέννηση ​(Πολίτη Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου)

​​ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα θέματα, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Επιτροπής. (http://ethnikonthematon.blogspot.gr)
Μια εξήγηση του γράφοντος
Γράφω: Για να υπενθυμίζω στους εναλλασόμενους εξουσιαστές ότι δεν είμαι πολιτικός Αυστραλοπίθηκος.
Για να θυμίζω τη μνήμη εκείνων που θυσιάστηκαν άδικα για την Ελλάδα, που πρόδωσαν οι σύγχρονοι Εφιάλτες. Γιατί η σιωπή σημαίνει συνενοχή και έγκριση.
Πολίτης Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου

​​
--
​​
Κομματική Παρθενογέννηση
Το είδαμε κι αυτό στην Ελλάδα των Ελλήνων Χριστιανών
Την Ελλάδα των γελοίων πολιτικών και των υποκριτών.
Στην Ελλάδα της σαχλαμπούχλας και των κοπριτών
Στην Ελλάδα που είναι αιχμάλωτη των δανειστών.
Είδαμε το «Ποτάμι» τη φύση να παραβιάζει
Ν’ ανεβαίνει στα βουνά και ο κόσμος ν’ ανατριχιάζει
Ν’ ανατρέπει την ουσία και τη λογική της πολιτικής 
Να γεννιέται ένα κόμμα απ’το πουθενά
Ένα κόμμα χωρίς κόμμα και χωρίς πολιτική
Μία παγκόσμια πρωτοτυπία στη «Νέα Εποχή»
Που γεννά κόμματα ηλεκτρονικά
Μέσα σε «Γραφεία» εργολαβικά και εκδοτικά 
Που είναι τα επίσημα Πρωθυπουργικά Γραφεία
Όπου παίρνονται αποφάσεις και θα συντάσσονται οι νόμοι
Και όπου στήνουνε χορό όλοι οι παρανόμοι
Να η «Νέα Εποχή», να η παγκοσμιοποίηση
Θα κατασκευάζει κόμματα και «ηγέτες»
Καταργώντας λαούς και κοσμοθεωρίες
Αναδεικνύοντας ιμιτασιόν κοινωνίες
Μήπως έφτασε, λοιπόν, το τέλος της ιστορίας;
Όπως το προέβλεψε ο γνωστός μας Φουκουγιάμα
Που μας είπε ότι πέθαναν οι παληές ιδεολογίες 
Και ότι πια, κράτη, λαοί και τράπεζες πορεύονται αντάμα 
Ιδού το μέγα ερώτημα, ερώτημα ιστορικό
Θ’ αποφασίζουν οι λαοί ή το σύστημα το χρηματοπιστωτικό;
Είναι τούτο το ερώτημα το εφιαλτικό
Μήπως η Ελλάδα έγινε πειραματόζωο και σ’αυτό 
Να εφαρμοστεί το πείραμα στο χώρο τον Ευρωπαϊκό, 
Όπου οι «Αγορές» θα παράγουν τον κοινωνικό πολτό
Που θα τον λένε κυρίαρχο λαό; 

Αθήνα, 03/09/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Η κυρα- Σταυρούλα από την Άτταλη της Εύβοιας (συγκινητική ιστορία)

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/09/blog-post_9.html

Διακρινόταν για την βαθειά της ευλάβεια στα πράγματα της εκκλησίας , την υπομονή και το φίλεργο. Προερχόταν από έναν άγιο πατέρα, τον οποίο οι συμμορίτες έπνιξαν στο Αιγαίο, κρεμώντας στον λαιμό του μεγάλη πέτρα, γιατί είχε γιο στον στρατό. Μετά από μέρες βρέθηκε το λείψανό του όρθιο στην θάλασσα, όπως του αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Ήτανε μάννα πέντε παιδιών. Δεν κάθισε ποτέ στο τραπέζι να πιάση ψωμί, χωρίς κόπους και ιδρώτες. «Γέροντά μου» και «Θεόκτιστέ μου» ήταν οι προσφωνήσεις της. Το αγαπητικό αυτό «μου» ήταν πάντα κάτω από την γλώσσα της. Ο σύζυγος, κομμάτι σκληρός και μεμψίμοιρος , δεν άφηνε περιθώρια για πολλές χαρές.
Κάπου – κάπου μας έπαιρνε και κάποιο τηλέφωνο.
- Τι κάνεις , κυρα- Σταυρούλα;
- Προσπαθώ να αναπληρώνω τα υστερήματα, τα κενά της νύφης, για να μην οργίζεται ο πεθερός και δημιουργήται παροξυσμός στην οικογένεια.
Όταν κάποτε ο αδελφός της προσπάθησε να την πληγώση, του έδωσε την απάντηση των Αγίων.
- Έμαθε και γράμματα ο γυιός σου, αλλά, αδελφή μου, τι έγινε; Καλογεράκος. Μήπως έγινε δεσπότης;
- Άκουσε, αδελφέ μου∙ το δικό μου το παιδί ήταν άξιο να γίνη μοναχός.
Καύχημα ήτανε για την κυρά- Σταυρούλα πως ο γυιός της ήταν μοναχός και παντού το διεκήρυττε:
- Έχω και γιο μοναχό στο Άγιον Όρος.
Όταν καθόμασταν κατ’ ιδίαν, μου εκμυστηρεύετο:
- Πολλές βολές την νύχτα ξυπνώ και αναρωτιέμαι: «Άραγε αυτά τα παιδιά έχουνε να πορευθούνε; Εγώ απόψε έβαλα κουτάλι στο στόμα μου∙ αυτά πως πορευθήκανε;».
Χρόνια οι χυλοπίτες και ο τραχανάς ήταν δικά της παρασκευάσματα και ευλογίες στο μοναστήρι, μαζί με τα ξερά σύκα για την Σαρακοστή. Κι εμείς οι μοναχοί θέλουμε κάποτε-κάποτε ν’ ακουμπούμε στην θύμηση κάποιας ταπεινής μάννας.
Είχε διάκριση και ντροπαλότητα σαν να ήταν μικρή παιδίσκη. Ήρθε μια νύχτα με τον σύζυγό της στο κονάκι , στην Θεσσαλονίκη και προτιμήσανε να μείνουν όλη την νύχτα πίσω από την πόρτα, να μη μας ενοχλήσουν.
Η τραχειά ύπαιθρος με την σκληρή δουλειά αγιάζει. Μας έδωσε πολλές φορές τρυφερώτερους και γλυκύτερους ανθρώπους από τα σαλόνια και τα σπουδαστήρια των μεγάλων πόλεων. Γι’ αυτό , με όλη μου την καρδιά μπορώ να φωνάζω και να παιανίζω: «Χαίρε έρημος∙ χαίρετε , δάση και βουνά, πλαγιές και κορφοβούνια, για τα καλά σας θρέμματα».

Ο Χριστός είναι ο μοναδικός δάσκαλος (Αγίου Νικολάου Επισκόπου Αχρίδος)

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/09/blog-post_1.html

Ευλογημένος είναι εκείνος ο άνθρωπος που δεν θέλει να κάνει το δάσκαλο ούτε τον αρχηγό. Τρία ουράνια χαρίσματα συνοδεύουν ένα τέτοιο άνθρωπο: 

το πρώτο ονομάζεται ειρήνη, το δεύτερο ονομάζεται σοφία, και το τρίτο ονομάζεται ευδοξία.

Ο Κύριος είπε στους μαθητές Του: «Μηδέ κληθήσετε καθηγηταί· εις γαρ υμών εστιν ο καθηγητής, ο Χριστός» (Ματθ. 23, 10).

Εσείς που ανελλιπώς μελετάτε την Αγία Γραφή ίσως θα βρεθείτε σε αμηχανία, προκειμένου να φέρετε σε συμφωνία την παραπάνω σαφή εντολή με την επόμενη: Πηγαίνετε να κηρύξετε και να διδάξετε όλους τους λαούς. (Ματθ. 28, 19-20).

Ο Κύριος στέλνει τους μαθητές Του να διδάσκουν, αλλά τους απαγορεύει να ονομάζονται δάσκαλοι. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Πράγματι θα ήταν δύσκολο να το κατανοήσουμε, αν δεν έλεγε στο τέλος: «Εις γαρ υμών εστιν ο καθηγητής, ο Χριστός». 

Αυτό σημαίνει: Εγώ είμαι ο Δάσκαλος και η διδασκαλία είναι δική μου. Εγώ είμαι ο μοναδικός αληθινός Δάσκαλος και εσείς είστε μόνο φορείς της διδασκαλίας Μου. 

Έφερα τη διδασκαλία Μου από τον ουρανό και την αποκάλυψα σε σας. Δεν την ανακαλύψατε εσείς, αλλά την ακούσατε από Μένα και την δεχτήκατε. Εγώ είμαι ο Δάσκαλος. 

Το έργο σας είναι να διδάξετε τα λόγια μου στους ανθρώπους όπως προσφέρατε εκείνους τους πέντε άρτους, τους οποίους Εγώ ευλόγησα και πολλαπλασίασα. Τότε Εγώ ήμουν ο Οικοδεσπότης και εσείς οι υπηρέτες γύρω από το τραπέζι μου. Τώρα σας λέγω ότι Εγώ είμαι ο Δάσκαλος και εσείς είστε υπηρέτες του θεϊκού λόγου.

Με αυτά τα λόγια ο Κύριος ήθελε πρώτον, να επιστήσει την προσοχή στους μαθητές Του, πως μόνον Αυτός είναι ο Δάσκαλος της σωτήριας και ουράνιας διδασκαλίας.

Δεύτερον, να προστατέψει τους μαθητές Του από την υπερηφάνεια, γιατί από αυτήν δεν μπορούν να προστατευθούν οι αυτοαποκαλούμενοι δάσκαλοι, επειδή πιστεύουν ότι έχουν δική τους πρωτότυπη διδασκαλία.

Τρίτον, οι μαθητές Του, συνειδητοποιώντας πως ήταν μόνο φορείς της διδασκαλίας Του καταλάβαιναν πως έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικοί. Έπρεπε να παραδίδουν την διδασκαλία Του ακριβώς όπως τη διδάχτηκαν, χωρίς να συμπληρώνουν και χωρίς να αφαιρούν κάτι.

Οι Άγιοι Απόστολοι είχαν πλήρη συναίσθηση της διδασκαλικής τους αποστολής. Γι’ αυτό το λόγο ο απόστολος Ιάκωβος προειδοποιεί τους βαπτισμένους χριστιανούς: 

Αδελφοί μου μη κάνετε όλοι σας το δάσκαλο, γιατί πρέπει να ξέρετε ότι οι δάσκαλοι θα κριθούμε πιο αυστηρά. Όλοι μας κάνουμε πολλά σφάλματα. Αν κάποιος δεν κάνει σφάλματα με τα λόγια, αυτός είναι τέλειος άνθρωπος και ικανός να χαλιναγωγήσει όλο τον εαυτό του (Ιάκ. 3, 1-2). Τα ψέματα των ψευδοδιδασκάλων προκάλεσαν μεγάλες αιματοχυσίες στον κόσμο. 

Γι’ αυτό το λόγο ο Άγιος Παύλος προειδοποιεί όλους τους χριστιανούς με τα εξής:

«Προσέχετε καλά, μη σας εξαπατήσει κανείς με τους απατηλούς και κούφιους συλλογισμούς της ανθρώπινης σοφίας, 

α. που στηρίζονται σε ανθρώπινες παραδόσεις και σε μία λανθασμένη πίστη προς τα στοιχεία του κόσμου και όχι στη διδασκαλία του Χριστού (Κολ. 2, 8). 

β. που συνεχώς μαθαίνουν και ποτέ δεν μπορούν να φτάσουν στην τέλεια γνώση της αλήθειας (Τιμ. Β’, 3, 7). 

γ. Γιατί θα ‘ρθει καιρός που οι άνθρωποι δε θα ανέχονται τη σωστή διδασκαλία, αλλά θα συγκεντρώνουν γύρω τους πλήθος από δασκάλους, που να ταιριάζουν με τις επιθυμίες τους, για ν’ ακούν αυτά που τους αρέσουν (Τιμ. Β’ 4, 3-4).

Όμως οι χριστιανικοί λαοί, από την μια πλευρά πολέμησαν την μοναδική και σωτήρια αλήθεια του Χριστού, και από την άλλη έψαξαν επανειλημμένα την αλήθεια. Η αλήθεια όμως δεν βρισκόταν στη διδασκαλία των ψευδοδιδασκάλων, αλλά στα απλά σπίτια των ψαράδων και στις χωριάτικες καλύβες.

Η αλήθεια κρύφτηκε στους τόπους που ζούσαν οι ασκητές, στα κελιά των θεοσεβών ανθρώπων και στις ερήμους που ζούσαν οι μοναχοί. Ολόκληρη η αλήθεια ήταν κρυμμένη μέσα σε μια μόνο λέξη, στο Χριστό.

Η δυσωδία από τις πλανεμένες φιλοσοφίες και τις ψευδοδιδασκαλίες δηλητηρίασαν τον αέρα στην Δύση. Άρχισαν να δηλητηριάζουν και τον αέρα της Ανατολής. Οι λαοί της Ανατολής, που δεν γνώριζαν το Θεό, φοβήθηκαν από τους βαπτισμένους λαούς. 

Οι δίκαιοι άνθρωποι άρχισαν να θρηνούν, και οι άγγελοι του ουρανού οργίστηκαν πολύ, που ολόκληρη η γη σείστηκε, και όλοι οι λαοί χτυπήθηκαν από την πύρινη καταιγίδα, προς εξαγνισμό τους.

Ας ελπίσουμε, ότι μέσα από την πύρινη αυτή καταιγίδα, να μετανοήσουν οι άνθρωποι, να καθαρισθεί η βρώμα και ο ουρανός να ενωθεί με τη γη. Αμήν.

Περί ελπίδος στον Θεό και περί υπομονής

http://www.agioritikovima.gr/perizois/item/41682-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CE%B5%CE%BB%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B8%CE%B5%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE%CF%82
Περί ελπίδος στον Θεό και περί υπομονής
«Μὴ πεποίθατε ἐπ' ἄρχοντας, ἐπὶ υἱοὺς ἀνθρώπων, οἷς οὐκ ἔστι σωτηρία» (Ψαλμ. 145,3)
Μην ελπίζεις ούτε σε φίλους , ούτε σε πλούτο, ούτε στην υγεία σου, ούτε σε τίποτα. Όλα αυτά είναι μάταια και αφανίζονται σαν όνειρο και σκορπίζονται σαν τον καπνό. Να ελπίζεις στον Ένα Δημιουργό και Σωτήρα σου. 
Αυτός, καλύτερα από σένα γνωρίζει όλες τις ανάγκες σου, ψυχικές και σωματικές , και μεριμνά για σένα. Με το πρόσταγμά του άγγελοι ουράνιοι σε διαφυλάττουν σε όλα σου τα διαβήματα.
Ο εχθρός μας συνεχώς μας αποσπά από την ελπίδα μας προς τον Θεό , αλλά εμείς, γνωρίζοντας τη δαιμονική του πονηρία, συνεχώς πρέπει να αποκρούουμε τις κακές του διαβολές.
Ελπίδα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς υπομονή.
Η ελπίδα, όπως και η πίστη, υποβάλλονται σε μεγάλη δοκιμασία. Στις δυστυχίες είναι απαραίτητη η υπομονή, ώστε να μην αναζητήσουμε λύτρωση από τη δυστυχία με τρόπο ανάρμοστο, αλλά να παραδοθούμε στο θέλημα του Θεού και να περιμένουμε από Εκείνον το έλεος ή τον βοηθό στην υπομονή ή το λυτρωτή από τη δυστυχία.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη δοκιμασία για την ελπίδα από την περίπτωση που οι λογισμοί εξεγείρονται μέσα στη συνείδηση και λένε:
«Οὐκ ἔστι σωτηρία αὐτῷ ἐν τῷ Θεῷ αὐτοῦ» (Ψαλμ. 3,3).
Σε έναν τέτοιο βαρύ πειρασμό περισσότερο απ’ όλα είναι απαραίτητη η υπομονή, η σιωπή, ο εκ βάθους καρδίας θρήνος, έως ότου περάσει ή μαλακώσει η βαρυχειμωνιά.
Μάθετε να δέχεσθε με υπομονή τις ελλείψεις και τις αδυναμίες των άλλων, διότι κι εσείς έχετε πλήθος ελλείψεων , τις οποίες υπομένουν οι άλλοι.
Εμείς απαιτούμε οι άλλοι να είναι τέλειοι, αλλά τις δικές μας ελλείψεις δεν τις διορθώνουμε.
Αν επιθυμείς να αποκτήσεις πείρα στην υπομονή, τότε δεν πρέπει να καταφεύγεις σε εκείνα τα πρόσωπα και τις καταστάσεις οι οποίες πιο πολύ θα σε απομακρύνουν από την υπομονή.
Όποιος αληθινά και ανυπόκριτα μέσα στην καρδιά του ονομάζει τον εαυτό του αμαρτωλό, τότε, σαν ταπεινός, κάθε κακολογία θα την υπομείνει με άνεση και δεν θα δείξει κανένα σημείο θυμού.
Πρέπει να θεωρείς τον εαυτό σου χειρότερο απ’ όλους και σε κάθε προσβολή να λες: «Συγχωρήσατέ μοι δια τον Χριστόν». Τότε και την προσβολή δεν θα αισθάνεσαι και κανείς πια δεν θα σε προσβάλει. Αλλιώς ένα λόγο θα σου λένε κι εσύ σε απάντηση θα λες δέκα. Δηλαδή χωνόμαστε μέσα στην καπνοδόχο, πασαλειβόμαστε με καπνιά και μετά θα απορούμε: πώς συνέβη αυτό;
Λέγει ο άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης: «Με εκείνους που μας πικραίνουν ή μας φθονούν, που καυχώνται εις βάρος μας, δεν πρέπει αντίστοιχα να πικραινόμαστε, να οργιζόμαστε, να υπερηφανευόμαστε, όπως συνήθως ταιριάζει στη διεφθαρμένη φύση μας, αλλά πρέπει να τους συμπονούμε σαν να κρατιούνται στη φλόγα του Άδη και στον πνευματικό θάνατο και να προσευχόμαστε γι’ αυτούς εκ βάθους καρδίας για να φωτίσει ο Κύριος το σκοτάδι της ψυχής τους και να λάμψει μέσα στην καρδιά τους με το φως της χάριτός Του».
Είναι καλό να υπομένουμε κάποτε από τους άλλους την αντιλογία και να συναντούμε κακή και εσφαλμένη γνώμη ακόμη και για τα καλά μας έργα και τις διαθέσεις μας. Αυτά μας οδηγούν συχνά στην ταπείνωση και μας προφυλάσσουν από την κενοδοξία. Πρέπει να ελπίζουμε όχι στις αρετές μας, αλλά στην ευσπλαχνία του Θεού και στη θυσία του Εσταυρωμένου Υιού του Θεού.
Έχε πάντα μπροστά σου το παράδειγμα του Μεγάλου Δικαίου , του Ιησού Χριστού, του Υιού του Θεού, ο Οποίος για τη Δικαιοσύνη Του υπέμεινε κάθε ψεύδος των ανθρώπων, ανεβαίνοντας στο Σταυρό και θανατούμενος με επονείδιστο θάνατο. Απ’ όλες μας τις κακοπάθειες σπουδαιότερες είναι εκείνες που υπομένουμε χάριν του Θεού.
Το να υπομένεις χάριν του Θεού είναι χάρισμα άξιο μεγάλου θαυμασμού, κι ανώτερο από το να ανασταίνεις νεκρούς και να κάνεις μεγάλα σημεία. Στην τελευταία περίπτωση (δηλ. του χαρίσματος των σημείων) ο άνθρωπος που δέχεται το δώρο από τον Θεό είναι οφειλέτης Του, ενώ στην πρώτη είναι σαν να καθιστά τον Ίδιο τον Θεό δικό του οφειλέτη. Λοιπόν οφείλουμε να ασπαζόμαστε και με ευγνωμοσύνη να φορούμε το Σταυρό, διότι αυτός είναι σημείο ευσπλαχνίας ,αφέσεως των αμαρτιών κι ακόμα δείγμα ότι ο Θεός δεν μας ξεχνά.
Υπέμεινε χάριν του Θεού τις ύβρεις, τους διωγμούς και τις κακολογίες, ώστε να αγάλλεσαι εν χαρά , λαμβάνοντας μεγάλη αμοιβή στους ουρανούς.
Σε σχέση με το παντοδύναμο και άγιο θέλημα του Θεού δεν μπορεί να υπάρχουν άλλα κατάλληλα αισθήματα στον άνθρωπο, εκτός της απεριόριστης ευσέβειας και της απεριόριστης υπακοής. Από αυτά τα αισθήματα , όταν γίνουν σταθερό κτήμα του ανθρώπου, γεννιέται η υπομονή.
Η υπομονή είναι σαν πέτρα που στέκεται ασάλευτη ενάντια στους ανέμους και τα καθημερινά κύματα της ζωής και πετυχαίνοντας αυτό δεν αποκάμνει και δεν επιστρέφει πίσω, αλλά, όντας ήρεμη, δεν σύρεται από την έπαρση, αλλά πάντοτε παραμένει η ίδια και στην ευημερία και στη δυστυχία.
Μπορεί να δοξάζει τον Θεό όποιος μένει ο ίδιος στον κόπο, ίδιος στην υμνωδία και ίδιος στην υπομονή. Ο Χριστός δέχεται αυτό σαν τον ύμνο των αγγέλων .
Είναι μεγάλη αρετή η υπομονή και η ελπίδα στην ευσπλαχνία του Θεού, ενώ η απελπισία είναι μεγάλη αμαρτία.
Η φιλάνθρωπη αγάπη και η στοργή του Χριστού συγχωρεί τους πεπλανημένους , τονώνει τους απίστους και ενισχύει τους κλονιζομένους και τους πεσμένους. Πρέπει να εναποθέσουμε ισχυρή και αταλάντευτη ελπίδα στην αγάπη και τη στοργή του Σωτήρος μας. Τότε μόνο δεν θα είμαστε «ως μη έχοντες ελπίδα», απελπισμένοι για την ανυπακοή μας και την απιστία μας, την αχαριστία μας και την αμφιταλάντευσή μας, αλλά μάλλον και τώρα και πάντοτε και στη ζωή και στο θάνατο θα παραδίδουμε και θα εμπιστευόμαστε τον εαυτό μας στη φιλάνθρωπη αγάπη του Θεού. Εάν τα κύματα των δοκιμασιών και της ταραχής φθάνουν μέχρι την ψυχή μας και από πουθενά δεν περιμένουμε αγάπη, παρηγορία και βοήθεια, τότε θα μας καλεί η αξιόπιστη φωνή του Χριστού: «Μη φοβάσαι! Εγώ σε λύτρωσα, εγώ σε κάλεσα προς Εμέ, εσύ είσαι δικός μου!».
Πηγή: « ΣΤΑΡΕΤΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΗΣ» ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΘΩΣ

Η εν Χριστώ ζωή δεν λογίζεται χωρίς Σταυρό

http://www.agioritikovima.gr/perizois/item/41713-%CE%B7-%CE%B5%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E-%CE%B6%CF%89%CE%AE-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%85%CF%81%CF%8C
Η εν Χριστώ ζωή δεν λογίζεται χωρίς Σταυρό
Ο άνθρωπος θα δικαιωθεί ή θα κατακριθεί, ανάλογα με το πόσο θεοπρεπώς και αξιοπρεπώς κράτησε σ' αυτή τη ζωή το Σταυρό του.
Ο προπτωτικός άνθρωπος ήταν συνδεδεμένος υπαρκτικά και ουσιαστικά με το Θεό του, που είναι κατά τη θεολογία του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητή, «Φύσις μακαρία, απαθής και αγαθή».
Γι' αυτό το λόγο και ήταν μακάριος και απαθής, εντελώς άσχετος με οτιδήποτε μπορούσε να του επιφέρει θλίψη ή πόνο.
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, αποφαίνεται χαρακτηριστικά: «Οι άνθρωποι, ώσπερ άγγελοι διητώντο εν τω παραδείσω». Οι άνθρωποι δηλαδή, ζούσαν αγγελική βιωτή μέσα στον παράδεισο. Με το προπατορικό αμάρτημα που κατά το μακαριστό Γέροντα Πατέρα Ιουστίνο Πόποβιτς δεν ήταν τίποτε άλλο παρά «η προσπάθεια του ανθρώπου να γίνει Θεός χωρίς Θεόν και εναντίον του Θεού», υπεισέρχεται στη ζωή του μεταπτωτικού ανθρώπου η τραγική πραγματικότητα του οντολογικού δυϊσμού, των παθών, των θλίψεων και τέλος αυτός ο ίδιος ο θάνατος.
Ο άνθρωπος βιώνει πλέον μια άλλη πραγματικότητα, την πραγματικότητα του Σταυρού. Ο Μέγας Βασίλειος, επισημαίνοντας αυτή την πραγματικότητα, θα πει χαρακτηριστικά: «Μηδενός των ανθρώπων ο βίος όλος μακάριος εστίν. Το γαρ διά παντός ευ πράττειν, μόνον Θεού εστίν». Δηλαδή, κανενός πλέον ανθρώπου η ζωή δεν είναι ταυτόσημη με τη διαρκή χαρά και την ευτυχία, αλλά μάλλον είναι ζυμωμένη με τον πόνο και τις θλίψεις. Μόνο ο Θεός, όντας απαθής, βιώνει μια κατάσταση διαρκούς χαράς και μακαριότητας.
Ο πόνος
Η πραγματικότητα του Σταυρού στην Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία μας, έχει διάφορες πτυχές. Πρώτη πτυχή της είναι ο πόνος: σωματικός και ψυχικός. Ο πόνος μπορεί να προέρχεται από πλείστες όσες αιτίες. Αρρώστιες, βίωση της απόρριψης, της αχαριστίας, της κακής συμπεριφοράς, της μοναξιάς κ.λπ. Είναι γεγονός πως στις μέρες μας, πλήθυναν οι περιπτώσεις ανθρώπων που υποφέρουν από ανίατες αρρώστιες, κάθε λογής.
Επιπρόσθετα, παρατηρείται μια έξαρση των ψυχικών νοσημάτων, με αποτέλεσμα να γίνεται λόγος για έφηβους ακόμη και για παιδιά με έντονα ψυχολογικά προβλήματα, που προκύπτουν από το σύγχρονο τρόπο ζωής, που έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό και τον παραγκωνισμό του ανθρωπίνου προσώπου. Και στις δύο περιπτώσεις ο Σταυρός της ασθένειας (σωματικής και ψυχικής), γίνεται κατά την Πατερική Θεολογία, «Παιδεία ομολογουμένη». Έτσι λοιπόν ο άνθρωπος που δέχεται το Σταυρό του πόνου και στις δύο όψεις του, θεοπρεπώς και αξιοπρεπώς λογίζεται κατά τους Πατέρες της Εκκλησίας μιμητής Χριστού.
Λέει κάπου χαρακτηριστικά ένας μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας μας, ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος: «Σκοπήσωμεν, πώς τον θεόν δοξάσωμεν. Δοξάζεται δε Ούτος δια του Σταυρού, ήτοι δια του πόνου, των θλίψεων, των ασθενειών. Εάν γαρ ταύτα πάντα εν υπομονή πολλή υποφέρωμεν, τα του Χριστού παθήματα μιμούμεθα και ούτω γινόμεθα Υιοί Θεού χάριτι και συγκληρονόμοι Χριστού». Ας δούμε δηλαδή πώς δοξάζεται ο Θεός. Δοξάζεται με το Σταυρό, δηλαδή τον πόνο, τις θλίψεις, τις αρρώστιες. Αν λοιπόν δεχτούμε αυτού του είδους το Σταυρό με υπομονή, τότε γινόμαστε μέτοχοι των παθών του Χριστού, είμαστε παιδιά του Θεού κατά χάρη και συγκληρονόμοι Χριστού.
Οι Χριστιανοί δεν χαίρονται ασφαλώς στις αρρώστιες και στον πόνο, αλλά και από την άλλη δεν απελπίζονται, γιατί γνωρίζουν πολύ καλά τη θέση του Μεγάλου Αθανασίου πως: «Εκ του συσταυρωθήναι εστίν, το συμβασιλεύσαι και συνδοξασθήναι».
Ο Ιώβ
Ο Ιώβ προβάλλεται στην Παλαιά Διαθήκη, σαν το πρόσωπο εκείνο που βίωσε στον ύψιστο βαθμό, τον ψυχικό και σωματικό πόνο. Λέει λοιπόν γι' αυτόν ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ότι δεν ήταν τόσο σπουδαίος όταν ήταν ενάρετος και απείχε από κάθε κακό, αλλά πραγματικά σπουδαίος και αληθινά μεγάλος και φιλόσοφος, ήταν ακριβώς όταν κρατούσε το Σταυρό του πόνου (ψυχικού και σωματικού) θεοπρεπώς και αξιοπρεπώς:
«Ουκ ην ούτω λαμπρός, ότε απείχε από παντός κακού, αλλά ότε εν ταις θλίψεσιν υπέμεινεν, τότε φιλόσοφος ην». Εξ άλλου, άλλη διάσταση του Σταυρού, κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά είναι και «το Σταυρώσαι την σάρκα συν τοις παθήμασιν και ταις επιθυμίαις». Σταυρός δηλαδή είναι, και το να προσπαθεί ο άνθρωπος να δαμάσει τα πάθη και τις κακές επιθυμίες ή συνήθειες του. Αν ρίξει κανείς μια ματιά στη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα, τότε θα διαπιστώσει το πόσο μεγάλο Σταυρό σηκώνουν τα παιδιά εκείνα, που αγωνίζονται για να απεξαρτηθούν από τις ναρκωτικές ουσίες, τον αλκοολισμό ή άλλα πάθη.
Γι' αυτό ακριβώς το λόγο επιβάλλεται ώστε οι υπόλοιποι γύρω τους (οικογένεια, πολιτεία, Εκκλησία) να τους συμπαρασταθούν με αγάπη και στοργή και όχι ασφαλώς να τους περιθωριοποιήσουν ή να τους απορρίψουν.
Επιπρόσθετα σαν Σταυρός θα μπορούσε να λογιστεί και ο εργασιακός χώρος ενός ανθρώπου, όταν σ' αυτόν βιώνει τη μονοτονία, την πίεση ή την κακή συμπεριφορά των ανωτέρων του.
Οικονομία
Τέλος, μια άλλη πραγματικότητα του Σταυρού στη ζωή μας, είναι και η οικονομική στενότητα που βιώνει ένας άνθρωπος, που μπορεί να έχει πολυμελή οικογένεια ή άλλες οικονομικές ανάγκες, που με πολλή δυσκολία καλύπτονται από το μισθό του. Σε τούτο το είδος του Σταυρού, ο Μέγας Αθανάσιος συστήνει στον άνθρωπο που υποφέρει, υπομονή, τον παρηγορεί δε με τη θέση πως «Ο έχων την ανάπαυσαν εν τω κόσμω τούτω, την αιωνίαν ανάπαυσιν, μη ελπιζέτω μηδέ αναμενέτω ευρείν». Αυτός δηλαδή που σ' αυτή την ζωή του έρχονται όλα βολικά και είναι πλήρως αναπαυμένος, την ουράνια και αιώνια ανάπαυση να την ξεχάσει και να την διαγράψει.
Θα λέγαμε λοιπόν σαν κατακλείδα, πως η πραγματικότητα του Σταυρού συμφαίνεται με τη Σωτηρία ή την καταδίκη του ανθρώπου, αφού κατά τους Πατέρες της Εκκλησίας, ο άνθρωπος θα δικαιωθεί ή θα κατακριθεί, ανάλογα με το πόσο θεοπρεπώς και αξιοπρεπώς κράτησε σ' αυτή τη ζωή το Σταυρό του.
Σάββας Αλεξάνδρου,
Θεολόγος-Εκπαιδευτικός

ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΡΑΣΙΑ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ-ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΤΗΣ ΣΙΒΗΡΙΑΣ Η ΚΙΝΑ-ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε-ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΗ Η ΕΛΛΑΔΑ

http://www.makeleio.gr/?p=158706
Putin-merkel

Την συμφωνία για τη δημιουργία της Ευρασιατικής Οικονομικής Ενωσης έχει υποβάλλει προς έγκριση στο Κοινοβούλιο της Ρωσικής Ομοσπονδίας ο πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν. Οπως αναφέρει σήμερα η ιστοσελίδα του Κρεμλίνου, ο Πούτιν έχει επίσης εγκρίνει το αίτημα ένταξης της Αρμενίας.
Την ιστορική συμφωνία για τη δημιουργία της Ευρασιατικής Οικονομικής Ένωσης υπέγραψαν οι πρόεδροι της Ρωσίας, του Καζακστάν, Νουρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ, και της Λευκορωσίας, Αλεξάντερ Λουκασένκο στις 29 Μαίου στην πρωτεύουσα του Καζακστάν, Αστάνα.
Το νέο οικονομικο-πολιτικό κέντρο που γεννιέται στην Ευρασία. στοχεύει να αποκτήσει παγκόσμια εμβέλεια, συνενώνοντας και ισχυροποιώντας μια νέα αγορά που αποτελείται από τις μεγαλύτερες τέως Σοβιετικές Δημοκρατίες.
Μέσα από την Ευρασιατική Οικονομική Ενωση, τα κράτη-μέλη δεσμεύονται να εξασφαλίσουν την ελεύθερη κυκλοφορία προϊόντων, υπηρεσιών, κεφαλαίου αλλά ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα της εργασίας, ενώ θα εφαρμόσουν συντονισμένη πολιτική σε βασικούς τομείς της οικονομίας, όπως είναι η ενέργεια, η βιομηχανία, η γεωργία και οι μεταφορές. Στα μελλοντικά σχέδια υπάρχουν και συμφωνίες για τις εμπορικές και τις χρηματοπιστωτικές αγορές, καθώς και χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση τους.
Η συμφωνία ουσιαστικά προβλέπει την ολοκλήρωση της Τελωνειακής Ενωσης Ρωσίας- Λευκορωσίας και Καζακστάν και τη μετάβασή της σε κοινό οικονομικό περιβάλλον.
Σύμφωνα με το Κρεμλίνο, ο πρόεδρος Πούτιν κρίνει σκόπιμο να πέσουν οι τελικές υπογραφές σε επίπεδο αρχηγών κρατών, ώστε η συμφωνία για την Ευρασιατική Οικονομική Ένωση να τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2015.
Εν ΤΩ ΜΕΤΑΞΎ….
Στην τελετή εγκαινίων για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του νέου αγωγού της GazpromPower of Siberia (Δύναμη της Σιβηρίας) παρέστη ο ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν.
Με μια συμβολική υπογραφή πάνω στον αγωγό του Power of Siberia, το πρώτο τμήμα κατασκευής του οποίου ξεκίνησε στην Γιακουτία, στην ανατολική Σιβηρία, ο ρώσος Πρόεδρος τόνισε πως «ξεκινάμε το μεγαλύτερο σχέδιο κατασκευής στον κόσμο. Δεν θα υπάρξει κάποιο πιο σημαντικό στο άμεσο μέλλον».
Παρόν και ο αντιπρόεδρος της Κίνας Ζανγκ Γκαολί, καθώς ο νέος αγωγός της Gazprom θα μεταφέρει για πρώτη φορά ρωσικό φυσικό αέριο στην Κίνα , αυξάνοντας έτσι τις εμπορικές συναλλαγές με την Ασία.
Ο αγωγός μήκους 3968 χιλιομέτρων, θα αποτελέσει το μεγαλύτερο δίκτυο μεταφοράς καυσίμων στον κόσμο. Τόσο ο πρόεδρος Πούτιν όσο και ο κινέζος αντιπρόεδρος χαρακτήρισαν το έργο ώς το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο στον κόσμο, ενώ οι επενδύσεις και των δύο χωρών θα ξεπεράσουν τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο τόσο για τη Ρωσική Ομοσπονδία, όσο και για τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας», τόνισε ο Πούτιν, συμπληρώνοντας πως η κατασκευή του αγωγού Power of Siberia θα αυξήσει την ενεργειακή ασφάλεια της Ρωσίας.
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΡΩΣΙΑ

Πώς τα social media μας κάνουν δύσπιστους και δυστυχισμένους

http://www.antinews.gr/ANTIMAGAZINE/pos-ta-social-media-mas-kanoun-duspistous-kai-dustuxismenous/


Μία νέα έρευνα διαπιστώνει ότι η έκθεση σε ομοφοβικό, ρατσιστικό ή μισογυνιστικό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «μπορεί να απειλήσει την προσωπική ευημερία μας».
Μία νέα έρευνα διαπιστώνει ότι η έκθεση σε ομοφοβικό, ρατσιστικό ή μισογυνιστικό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «μπορεί να απειλήσει την προσωπική ευημερία μας». Σύμφωνα με την έρευνα, τα μέσα αυτά, όπως το Facebook, διαβρώνουν την εμπιστοσύνη του χρήστη στην υπόλοιπη κοινωνία, εκθέτοντάς τον σε συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Sapienza της Ρώμης και του Εθνικού Ινστιτούτου Στατιστικής και Οικονομικών Σπουδών του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου ερεύνησαν στοιχεία από 50.000 άτομα σε 24.000 ιταλικά νοικοκυριά, μελετώντας την χρήση του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και τα αυτο-αναφερόμενα επίπεδα ευτυχίας και αυτοεκτίμησης. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα κοινωνικά δίκτυα αυξάνουν τον κίνδυνο να εκθέσουν ένα άτομο σε «επιθετική συμπεριφορά και λόγια μίσους», κάτι το οποίο θα μπορούσε να έχει βλαβερές συνέπειες στην ψυχική υγεία των ανθρώπων.
«Στις onlineσυζητήσεις με άγνωστους, τα άτομα επιδίδονται πιο εύκολα σε επιθετικές και ασεβείς συμπεριφορές. Τα onlineδίκτυα είναι επίσης ένα γόνιμο έδαφος για την εξάπλωση επιβλαβούς, προσβλητικού ή αμφιλεγόμενου περιεχομένου, που συχνά βρίσκεται στο μεταίχμιο μεταξύ της ελευθερίας του λόγου και της προσβολής», αναφέρουν οι επιστήμονες. Αυτό το απεχθές περιεχόμενο μπορεί να μειώσει την εμπιστοσύνη του αναγνώστη στους άλλους και, επομένως, έχει αρνητικές συνέπειες στην ευημερία τους– η κοινωνική εμπιστοσύνη έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας από τους ισχυρότερους προγνωστικούς παράγοντες της ευτυχίας σε προηγούμενες μελέτες.
Τα αποτελέσματα ενισχύσουν μια προηγούμενη έρευνα, η οποία διαπίστωσε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μειώσουν την ευτυχία των ανθρώπων και τη γενική ικανοποίηση από τη ζωή τους.
Επί δύο εβδομάδες, σε μια ομάδα 82 ατόμων στέλνονταν μηνύματα πέντε φορές την ημέρα, ζητώντας τους να απαντήσουν σχετικά με το πώς ένιωθαν εκείνη τη στιγμή και επίσης πόσο ικανοποιημένοι ήταν με τη ζωή τους συνολικά. Αυτό που διαπίστωσαν οι ερευνητές ήταν ότι η χρήση του Facebook έτεινε να μειώσει τα αποτελέσματα και για τις δύο ερωτήσεις. «Όσο περισσότερο οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν το Facebook σε μια δεδομένη στιγμή, τόσο χειρότερα αισθάνονταν την επόμενη φορά που τους στέλναμε μήνυμα. Όσο πιο πολύ χρησιμοποίησαν το Facebook σε διάστημα δύο εβδομάδων, τόσο περισσότερο τα επίπεδα ικανοποίησης από τη ζωή τους μειώθηκαν με την πάροδο του χρόνου» ανέφερε το έγγραφο.
«Επιφανειακά, το Facebook παρέχει μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών για την εκπλήρωση της βασικής ανθρώπινης ανάγκης για κοινωνική σύνδεση» σχολιάζει ο Ethan Kross, κοινωνικός ψυχολόγος στο Πανεπιστήμιο του Michigan. «Αλλά αντί να ενισχύσει την ευημερία, βρήκαμε ότι η χρήση του Facebook οδηγεί στο αντίθετο αποτέλεσμα: την υπονομεύει». Σήμερα, το Facebook έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, 500 εκατομμύρια από τους οποίους αλληλεπιδρούν με το μέσο κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά, μέσα από την ιστοσελίδα ή εφαρμογές.
http://www.telegraph.co.uk/technology/facebook/11067618/How-Facebook-makes-you-distrusting-and-miserable.html

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου