Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Δημήτρης Σωτηρόπουλος: Τι πραγματικά συνέβη με την "Κοινωνία", από την πρώτη συνάντηση μαζί τους μέχρι τη διαγραφή μου

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/06/blog-post_9037.html


Σήμερα, 2 Ιουνίου 2014, η "Κοινωνία" προέβη στην διαγραφή μου από τον κατάλογο μελών της, την οποία μου κοινοποίησε μέσω ηλεκτρονικής επιστολής της, η οποία «απαντούσε» στο αίτημά μου για επιστροφή των χρημάτων που κατέθεσα σε αυτήν στις 17 Μαρτίου του 2014. Οι "Συνεχιστές του Καποδίστρια" ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να επιστρέψουν το ποσό αυτό, παρότι ΔΕΝ υφίσταται πλέον λόγος χρήσης τους, δεδομένου ότι οι ίδιοι ανακοίνωσαν πως το κόμμα τους "δεν θα συμμετάσχει σε οποιασδήποτε μορφής εκλογική αναμέτρηση στο μέλλον, αν δεν μας δοθούν έντονα και πειστικά σημάδια ότι έχει αφυπνισθεί πνευματικά ο Ελληνικός λαός και, ιδιαιτέρως, το υγιές Εκκλησίασμα της Πατρίδος μας –Κλήρος και λαός– αλλά και αν δεν εξευρεθούν οικονομικοί πόροι, δεδομένου ότι όλοι εμείς που συμμετείχαμε μέχρι σήμερα έχουμε φθάσει οικονομικά αλλά και εργασιακά στο έσχατο όριο."


Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά. Θα αναφέρω αναλυτικά τι ακριβώς έγινε τους τελευταίους μήνες, οπότε κάθε αναγνώστης θα βγάλει τα συμπεράσματά του σχετικά με το αν η "Κοινωνία" αποτελείται από ανθρώπους με χριστιανικό ήθος, τιμιότητα και ανδρισμό.


Επίσης, γράφω τα παρακάτω ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ τον εαυτό μου από την θρασύδειλη επίθεση λάσπης που ήδη δέχομαι με ανώνυμα σχόλια και «ανωνυμο-επώνυμες» ανακοινώσεις των ιδίων περί δήθεν ιδιοτέλειας, σκοτεινών κινήτρων κλπ από μέρους μου.


Αυτά είναι λοιπόν τα ΓΕΓΟΝΟΤΑ:


- Αρχές Νοεμβρίου 2013, αποφασίζω να δημοσιεύσω μια συνέντευξη με τον π. Β. Βολουδάκη. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί του, κανονίζουμε συνάντηση στον Ι.Ν Αγίου Νικολάου Αθηνών, όπου ο ίδιος είναι Ιερέας. Η συνάντηση γίνεται και διαρκεί πάνω από μία ώρα: Σε αυτήν, εκφράζω τη θέλησή μου στον π. Β.Β να βοηθήσω την "Κοινωνία" με όποιον τρόπο μπορώ. Επίσης, κανονίζουμε την συνέντευξη για άλλη μέρα.


- 2 ή 3 μέρες μετά, γίνεται και η συνέντευξη μαζί του στον ίδιο χώρο. Ταυτόχρονα, προσκομίζω την αίτηση εγγραφής μέλους συμπληρωμένη, που παραδίδω στον ίδιο.


- Στις 19 Ιανουαρίου 2014, παρίσταμαι στην κοπή βασιλόπιτας του κόμματος. Στο τέλος της, συνομιλώ με την Μ. Βολουδάκη, υπεύθυνη τύπου, όπου και κανονίζουμε να συναντηθούμε στα γραφεία των Αθηνών για να καταθέσω τις προτάσεις μου.


- Η συνάντηση κλείνεται για τις 6 Φεβρουαρίου 2014. Σε αυτήν παρίσταται και ο Μ. Βολουδάκης, εκπρόσωπος τύπου, ο οποίος μαζί με την αδελφή του Μ. Βολουδάκη ακούνε και καταγράφουν τις προτάσεις μου: Ριζική αλλαγή της ιστοσελίδας του κόμματος, έναρξη διαδικτυακών εκπομπών που θα μεταδίδονται κάθε βδομάδα, διενέργεια ενημερωτικών εκδηλώσεων σε ολόκληρη τη χώρα ενόψει Εκλογών κλπ.


- Κανονίζουμε στις 27 Φεβρουαρίου 2014 να κάνουμε μία "δοκιμή" για τις διαδικτυακές εκπομπές. Αυτή γίνεται στα γραφεία, παρουσία των Μ. Βολουδάκη και άλλων μελών του κόμματος.


- Την επόμενη εβδομάδα, γίνεται εκ νέου δοκιμή στον ίδιο χώρο.


- Για ένα μήνα σχεδόν, το θέμα των εκπομπών μένει στάσιμο. Τελικά, στις 2 Απριλίου 2014 και μετά από συνεχές «πρήξιμο», κάνουμε την πρώτη εκπομπή, ο γράφων με τον Μ. Βολουδάκη.


- Σημειωτέον ότι στο ενδιάμεσο διάστημα, κατέθεσα το ποσό των 500 Ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό της "Κοινωνίας", με σκοπό την ενίσχυση του εκλογικού της αγώνα.


- Επίσης, στις 31 Μαρτίου 2014 παρίσταμαι στον χώρο των εκδόσεων "Υπακοή", όπου γίνονται ομιλίες από τον π. Β. Βολουδάκη. Ο λόγος της παρουσίας μου εκεί είναι το αίτημα της υποψηφιότητάς μου στο ευρωψηφοδέλτιο του κόμματος. Αυτό το θέτω στον ίδιο τον π. Β.Β, ο οποίος εκφράζει ενστάσεις σχετικά με το αν αυτή η υποψηφιότητά μου επηρεάσει αρνητικά το ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Αφού τον διαβεβαιώνω ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί και ότι αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη όσων γίνουν, συμφωνεί για την υποψηφιότητά μου. Να σημειωθεί ότι στον ίδιο χώρο, συμμετείχα σε συζήτηση μεταξύ των μελών της "Κοινωνίας", όπου δημοσίως και χωρίς περιστροφές κατέθεσα ξανά τις προτάσεις μου για καλύτερη προβολή του κόμματος.


- Η αρχική ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων γίνεται στις 13 Απριλίου 2014, οπότε ξεκινώ τον προεκλογικό μου αγώνα. Προηγουμένως, κανονίζω την εκδήλωση - ομιλία του Μ. Ηλιάδη, προέδρου του κόμματος, στην αίθουσα δημοτικής πινακοθήκης του Δήμου Πειραιά. Στις 7 Απριλίου, μόλις 10 λεπτά από την έναρξη της εκδήλωσης, ακυρώνεται λόγω τηλεφωνήματος για βόμβα!Παρότι στην "Κοινωνία" μου υπόσχονται να διερευνήσουν το θέμα μέσω της νομικής τους υπηρεσίας, μέχρι σήμερα δεν έχουν κάνει τίποτα, με το μυστήριο της ακύρωσης της εν λόγω εκδήλωσης (σημειωτέον ότι ήταν Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ εκδήλωση του κόμματος που ακυρώθηκε εδώ και 6 χρόνια!!!) να παραμένει.


- Μετά την επιστροφή μου από το Άγιον Όρος (30 Απριλίου), ξεκινούν τα γεγονότα που με έκαναν να συνειδητοποιήσω οριστικά με τι ανθρώπους είχα να κάνω στην "Κοινωνία": Αρχικά, στην παρουσίαση του ευρωψηφοδελτίου στα γραφεία των Αθηνών, ενημερώνω τον Μ. Ηλιάδη πως θα προσπαθήσω να έχω συναντήσεις με τους Μητροπολίτες Πειραιώς, Νέου και Παλαιού Ημερολογίου.Επίσης, του προτείνω να κάνουμε μια συνέντευξη - παρουσίαση όσων υποψηφίων μπορούμε στα γραφεία. Τέλος, του επισημαίνω την απαράδεκτη στάση κάποιων «χριστιανικών» ιστοσελίδων, που έχουν φιμώσει το κόμμα παρότι μία εξ αυτών ("Αγιορείτικο Βήμα") ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ για να έχει διαφήμισή του στην ιστοσελίδα!!!


- Τις πρώτες 10 μέρες του Μαΐου, γράφω σχόλια ΕΠΩΝΥΜΑ στην σελίδα "Ρωμαίικο Οδοιπορικό" σε άρθρα σχετικά με την πολιτική, όπου αναρωτιέμαι γιατί δεν προβάλεται η "Κοινωνία" εκεί. Αποτέλεσμα, να δέχομαι καταιγισμό ύβρεων και επιθέσεων από οπαδούς άλλων κομμάτων, ενώ ταυτόχρονα να συκοφαντείται και το κόμμα, ακόμα και να υβρίζεται ο π. Β. Βολουδάκης! Παρότι λοιπόν προσπαθώ όπως μπορώ να υπερασπίσω όλους τους παραπάνω κι ενώ η ηγεσία του κόμματος γνωρίζει την κατάσταση, τι κάνει;Αντί να καταγγείλει την απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά ΦΙΜΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΒΡΕΩΝ εκ μέρους «χριστιανικών» ιστοσελίδων, δημοσιεύει μια απίστευτη "ανακοίνωση με την οποιά καταφέρεται εναντίον μου και εναντίον όσων έκαναν το λάθος (!!!) να την υπερασπίσουν. Καμαρώστε την:

Όπως είναι φυσικό, μετά από αυτή την απαράδεκτη στάση τους (που θυμίζει έντονα την λαϊκή ρήση «εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήρανε και το βόδι»!!!) σταματώ να σχολιάζω σε άλλες σελίδες πλην του ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.


- Στις 6 Μαΐου, δημοσιεύω το βίντεο «Με τον Θεό ή τον διάβολο», που κάνει θραύση στο διαδίκτυο έχοντας δεκάδες χιλιάδες προβολές. Φαίνεται όμως πως αυτό δεν αρέσει στους Μ. Βολουδάκη και Μ. Βολουδάκη, οι οποίοι μου συνιστούν «να μην δημοσιεύω βίντεο που δεν έχουν εγκριθεί προηγουμένως από την παράταξη»!!!


- Σε τηλεφωνική συνομιλία μου με τον Μ. Βολουδάκη περίπου στις 10 Μαΐου, σχετικά με το βίντεο αναφέρει πως δεν είναι εναντίον,αλλά έπρεπε να μην περιέχει το πρόσωπο και το όνομά μου, διότι έτσι, λέει, «προβάλλεται ο υποψήφιος και όχι η παράταξη»!!! Παρά το εξωφρενικό του ισχυρισμού του, προτείνω αμέσως να γυρίσουμε ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΒΙΝΤΕΟ με όλους τους υποψηφίους, όπου ο καθένας θα μιλά για 15-20 δευτερόλεπτα με βάση τις θέσεις του κόμματος. Έτσι, ο κόσμος θα γνωρίσει και τι πρεσβεύει η "Κοινωνία" και τους υποψηφίους της. Μάλιστα, δηλώνω πως ο ίδιος δεν θέλω να συμμετάσχω εκεί ούτε να φαίνομαι πουθενά. Προτείνω να βοηθήσω με την κάμερα, τον ήχο και ό,τι άλλο χρειάζεται.


- Επίσης, στην ίδια συνομιλία προτείνω στον Μ.Βολουδάκη να βάλει διαφημίσεις η "Κοινωνία" στο Facebook και στο Google: Με μικρό κόστος, θα υπάρχει τεράστια δυνατότητα προβολής της. Η απάντησή του; "Θα δούμε, θα το εξετάσουμε" κλπ. Την συνέχεια την καταλαβαίνετε...!


- Αποφασίζω λοιπόν, μιας και δεν εισακούονται οι προτάσεις μου, να προχωρήσω μόνος μου στον προεκλογικό αγώνα. Ο Μ. Βολουδάκης ενοχλείται σφόδρα από τις θέσεις μου για φορολόγηση των εφοπλιστών και τις προτάσεις για την οικονομία, διότι, όπως λέει, "δεν πρέπει υποψήφιος να εκφράζει δικές του θέσεις". Επίσης, με μήνυμά του ζητά ξανά να αφαιρέσω το πρόσωπό μου από το προεκλογικό σποτάκι, για να «μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την παράταξη»!!! Αντιπαρερχόμενος το παράλογο της υπόθεσης (δηλαδή τι έπρεπε να γίνει, να βάλουμε κανένα...πέπλο στη φάτσα μου, έτσι ώστε να μη φαίνεται και ενοχλεί κάποιους;;;), του απαντώ πως ανεξαρτήτως τι θα κάνει, θέλω στην περιγραφεί να αναφέρεται το όνομά μου ως δημιουργού του βίντεο. Τουλάχιστον αυτό! Όχι να κλέβουμε τον κόπο του άλλου, να βγάζουμε το πρόσωπό του και να θέλουμε να μας πει κι ευχαριστώ!


- Όπως καταλαβαίνετε, το θέμα δεν ήταν κατά πόσο οι προτάσεις, τα βίντεο κλπ που έφτιαξα ήταν σωστά ή λάθος. Αλλά ενοχλούνταν (οι αδελφοί Βολουδάκη) επειδή τα έκανα εγώ και δεν ήταν δική τους η ιδέα!!! Ξέρω ότι γελάτε αυτή τη στιγμή, αλλά είναι η πικρή αλήθεια: Οι αυτοαποκαλούμενοι ως "Συνεχιστές του Καποδίστρια", επιδίδονται σε παιδιαρίσματα, ζήλειες και κυρίως πάσχουν από αθεράπευτο και αρρωστημένο εγωισμό!


- Για να μην τα πολυλογώ, οι τελευταίες μέρες του προεκλογικού αγώνα κυλούν με εκείνους να σαμποτάρουν οτιδήποτε δικό μου και να προβάλουν τους εαυτούς τους: Ναι, αυτοί που τάχα «δεν θέλουν να φαίνονται πρόσωπα για να μην προβάλονται υποψήφιοι», βγήκαν στη διακαναλική προβάλοντας τους ίδιους, μιλώντας περισσότερο από τον πρόεδρο (!!!) και γεμίζοντας την ιστοσελίδα του κόμματος με τα άρθρα τους, ενώ είναι ζήτημα αν δημοσιεύτηκαν 1-2 άρθρα άλλων υποψηφίων (δεν εννοώ φυσικά εμένα)!


- Ακόμα κι έτσι όμως, μιλάω παντού για την "Κοινωνία". Δεκάδες αναγνώστες της ιστοσελίδας προσφέρονται να βοηθήσουν. Ενθουσιασμένοι όλοι από την προοπτική μιας πραγματικά χριστιανικής παράταξης, δεν γνωρίζουν πως πίσω από τα παχιά λόγια βρίσκονται ηλίθιοι εγωισμοί, «αυθεντίες» που νομίζουν ότι οι άλλοι είναι δούλοι τους και γενικώς μια αρρωστημένη νοοτροπία φαραωνικού τύπου.


- Φτάνουμε λοιπόν στις 25 Μαΐου, ημέρα των Εκλογών. Ακόμα και τότε, παλεύω για το κόμμα, γυρνώντας σε δεκάδες εκλογικά τμήματα του Πειραιά και ελέγχοντας - ως υποψήφιος είχα το δικαίωμα - αν είναι στη θέση τους τα ψηφοδέλτια της "Κοινωνίας" κλπ. Επίσης, μου τηλεφωνούν από την Πελοπόννησο καταγγέλοντας έλλειψη ψηφοδελτίων. Αμέσως μεταβιβάζω το θέμα στον Σ. Νίνο, έτσι ώστε να επιληφθεί. Σε προσωπικό επίπεδο, πείθω ακόμα και ανθρώπους αρρώστους να πάνε να ψηφίσουν, έτσι ώστε να πάει όσο το δυνατόν καλύτερα η "Κοινωνία".


- Το βράδυ της ίδιας μέρας, δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση στην σελίδα της για το εκλογικό αποτέλεσμα. Αναμενόμενο, σκέφτομαι, αφού είναι γνωστή η κωλυσιεργία τους στην ανανέωσή της. Όμως, το επόμενο πρωί (26 Μαΐου) βλέπω μία απίστευτη "διακήρυξη", όπου αναγράφεται, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ (αυτό ειπώθηκε κατόπιν εορτής από τον Μ. Ηλιάδη), ότι η "Κοινωνία" δεν θα συμμετάσχει ξανά σε Εκλογές!!!


- Εξοργισμένος, και από τα πολλά μηνύματα και τηλεφωνήματα φίλων ψηφοφόρων που έχω δεχθεί, γράφω αυτό το άρθρο. Μετά από λίγο, μου τηλεφωνεί ο Μ. Βολουδάκης, όπου με θρασύτατο ύφος και υψηλό τόνο φωνής μου ζητά το λόγο για το κείμενο που ανάρτησα! Διατηρώντας όσο μπορώ την ψυχραιμία μου μπροστά σε αυτή την ιταμή πρόκληση, του απαντώ πως αν κάποιος πρέπει να απολογηθεί για κάτι, αυτοί είναι όσοι συνέταξαν τη "Διακήρυξη" ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΙΠΟΤΑΞΙΑΣ, χωρίς να ενημερώσουν κανέναν προηγουμένως! Εκείνος δηλώνει πως «δεν έχετε καμιά δουλειά να μαθαίνετε τις αποφάσεις»!!! Του επισημαίνω τότε, πως είναι έλλειψη σεβασμού σε ψηφοφόρους, μέλη και στελέχη να ανακοινώνονται ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΕΣ «αποφάσεις»! Εκείνος απλά ουρλιάζει, αδυνατώντας να απαντήσει στις απλές ερωτήσεις μου: ΠΟΙΟΣ συνέταξε την "Διακήρυξη" και κυρίως, ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΑΝ να αποφασίσουν τα "όργανα" κάτι τέτοιο;


- Κατόπιν εορτής, βάζουν στη "Διακήρυξη" υπογραφή "Η Κεντρική Επιτροπή". Προσωπικά ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΕΝΤΟΝΩΣ πως η Κ.Ε συγκλήθηκε, αποφάσισε και έγραψε αυτό το κατάπτυστο κείμενο! Είμαι βέβαιος πως ο ίδιος ο υβριστής Μ. Βολουδάκης το είχε γράψει ΑΠΟ ΠΡΙΝ και το δημοσίευσε όποτε γούσταρε (!!!), παρακάμπτοντας την Κ.Ε και τα πάντα!


- Να σημειώσω εδώ ότι ο ίδιος, στην προσωπική του σελίδα ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, γράφοντας διάφορα προσβλητικά τύπου "Είστε ραγιάδες γραικύλοι", "η Ελλάδα πέθανε" κλπ. Αυτό δείχνει το «χριστιανικό ήθος» του και τον κακομαθημένο χαρακτήρα του.


- Ξέχασα να γράψω πριν, πως στην τηλεφωνική μας επικοινωνία, με απείλησε (!!!) με "υλικό εναντίον μου", που έχει στη διάθεσή του, όπως είπε. Όταν τον προκάλεσα να το βγάλει δημοσίως, αρκέστηκε να πει ότι "σε έδειξαν οι Ράδιο Αρβύλα και σε κορόιδευαν"!!! Καταρχήν η συγκεκριμένη εκπομπή όντως έδειξε το προεκλογικό μου βίντεο, δείτε το και βγάλτε συμπεράσματα:

Μάλιστα, μετά από αυτό με πήραν περίπου 15-20 άτομα ζητώντας να μάθουν πληροφορίες για την "Κοινωνία"!!! Ενοχλήθηκε όμως ο «μέγας ιεροεξεταστής» Μ. Βολουδάκης, επειδή προφανώς οι Ράδιο Αρβύλα δεν κάλυψαν το πρόσωπό μου (!!!) όπως απαιτούσε εκείνος, ως άριστος γνώστης δημιουργίας βίντεο, μοντάζ κλπ.


ΠΡΟΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ Ή ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΝ, ΑΝ ΦΟΡΑΝΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ, ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ «ΥΛΙΚΟ» ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ «ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ»!


Να το βγάλουν για να κρίνει ο κόσμος αν είμαι ένοχος για κάτι!


- Το Σάββατο 31 Μαΐου, με μηνύματά μου στην "Κοινωνία" ζήτησα την αφαίρεση των δικών μου άρθρων - βίντεο που έχουν στην σελίδα τους, όπως και την επιστροφή των χρημάτων μου. Την απάντηση την έλαβα σήμερα, μαζί με την διαγραφή! Δεν θα ρωτήσω από ποιους και με ποιες διαδικασίες αποφασίστηκε αυτή, διότι θα μου πουν πάλι «ΔΕΝ Σ' ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ» ή από την «Κ.Ε.»!


Μάλιστα! Η «Κεντρική Επιτροπή» είναι ουσιαστικά το προκάλυμμα για να κάνουν ό,τι γουστάρουν στην "Κοινωνία" ΟΙ ΕΞΗΣ ΤΡΕΙΣ: Ο π. Β. Βολουδάκης, ο Μ. Βολουδάκης, η Μ. Βολουδάκη. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.


Θα αναρωτηθεί κάποιος, ποιος είναι ο ρόλος του Μ. Ηλιάδη: Δείτε τη διακαναλική συνέντευξη και θα καταλάβετε...!


Εν ολίγοις, από τα δύο αδέλφια ας πούμε ότι αντιλαμβάνομαι τον εγωισμό τους, έστω και σε υπέρμετρο βαθμό. Από τον πατέρα τους όμως, ο οποίος τυγχάνει και Ιερέας, περίμενα διαφορετική αντιμετώπιση!


Και ξέρετε γιατί; Όχι διότι είμαι κανένας άγιος, ούτε αναμάρτητος. Το αντίθετο θα έλεγα! Αλλά γιατί ΠΟΤΕ ΜΟΥ δεν κρύφτηκα, δεν εξαπάτησα, δεν κορόιδεψα κανέναν και ΕΙΔΙΚΑ τον π. Β.Β! ΠΑΝΤΑ του έλεγα κατά πρόσωπο και ευθέως, αντρίκεια τις απόψεις μου χωρίς να κάνω δολοπλοκίες. Κι αν έχει ελάχιστο φιλότιμο και χριστιανικό ήθος, ας το επιβεβαιώσει!

Προσφέρθηκα να βοηθήσω την "Κοινωνία" χωρίς κανένα ιδιοτελές κίνητρο: Ούτε χρήματα, ούτε αξιώματα/θέσεις, ούτε άλλα ρουσφέτια. Το μόνο που ζήτησα, ήταν η συμπερίληψή μου στο ψηφοδέλτιο, διότι έτσι θεωρούσα πως θα βοηθούσα περισσότερο.Φαίνεται πως έκανα λάθος, γιατί έτσι ενοχλήθηκαν κάποια άτομα, φοβούμενα πιθανόν δυσάρεστες εκπλήξεις στο εκλογικό αποτέλεσμα, αφού αυτή τη φορά υπάρχε σταυροδοσία και μάλιστα πανελλήνια.


Με λίγα λόγια, πρόσφερα ό,τι μπορούσα. Όμως, «αντί του μάννα χολή»! «Αντί του ύδατος όξος»!


Δεν πειράζει! «Ο Θεός ξέρει», όπως έλεγε και ο κατασυκοφαντημένος Άγιος Νεκτάριος! Θα τον γνωρίζει ασφαλώς ο λόγιος π. Β. Βολουδάκης...


Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελέστατο κείμενο, αλλά έπρεπε να γράψω τα γεγονότα όπως πραγματικά έγιναν.


Οι περισσότεροι από σας, με ξέρετε καλά, εδώ και χρόνια. Γνωρίζετε πως ουδέποτε εγκατέλειψα μάχη, στην πολιτική ή αλλού. Αυτή τη φορά όμως, ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΑΝ. ΟΛΟΥΣ! Και τους υποψηφίους και τα μέλη και τους ψηφοφόρους!


ΓΙΑΤΙ; Διότι έτσι ήθελε η «τριάδα» Βολουδάκη!!! Που μάλιστα, έχει το θράσος και «προσκαλεί σε συζήτηση» μετά από ένα σχεδόν μήνα μετά τις Εκλογές, για να συζητήσουν τι; ΤΑ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ;;; Μα αυτό έπρεπε να το είχαν κάνει ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ τις Εκλογές, όπως έκαναν όλα τα κόμματα! Όχι να καλούν τα «πρόβατα» για να τα φοβερίσουν οι «τσομπάνηδες», μην τυχόν και...φύγουν από τη «στάνη»!!!


Ακόμα και σε χιτλερικά-σταλινικά καθεστώτα, σίγουρα είχαν πολύ δημοκρατικότερες διαδικασίες! Η φασιστική, απολυταρχική, μικρομεγαλιστική νοοτροπία τους, είναι παράδειγμα προς αποφυγή για κάθε σώφρονα, έντιμο και πραγματικό Έλληνα Ορθόδοξο Χριστιανό!


Θέλω να πω όμως, απευθυνόμενος στους αναγνώστες και αναγνώστριες: Ο Αγώνας δεν σταματά με ανάξιους ανθρώπους και ανάξια κόμματα. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ! Δεν πρόκειται να σταματήσω να αγωνίζομαι ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, με όποιον τρόπο μπορώ!

Ούτε είναι δυνατόν με την Ελλάδα να καταστρέφεται και τον Ελληνικό Λαό να δεινοπαθεί, να ενδιαφέρομαστε για την ικανοποίηση εγωισμών και «αλαθήτων» που θυμίζουν Παπισμό! ΟΧΙ! Δεν είμαστε μαριονέτες κανενός, αλλά ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ!


Άλλωστε, η Πατρίδα μας είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να την αφήσουμε έρμαιο στα χέρια νέων...Κοραήδων, που έβριζαν τον Κολοκοτρώνη, τον Παπαφλέσσα και τους άλλους Αγωνιστές όταν ξεκίνησαν την Επανάσταση, επειδή τάχα «οι Έλληνες δεν ήταν έτοιμοι για ξεσηκωμό»!


Εμείς, θα συνεχίσουμε! Προδότες και Λιποτάκτες, δεν θα γίνουμε ποτέ! Και μ' όλα τα λάθη και τις αδυναμίες μας, θα μαχόμαστε ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ...!


Με τιμή και σεβασμό προς όλους τους αναγνώστες,


Δημήτρης Σωτηρόπουλος

Ο Πούτιν σχεδιάζει να απελευθερώσει στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η 11η Σεπτεμβρίου ήταν μια εσωτερική εργασία των ΗΠΑ!

http://kafeneio-gr.blogspot.gr/2014/06/11.html#.U4zENvl_vfI

Καθώς οι εντάσεις μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ρωσίας παραμένουν σε υψηλά επίπεδα και μπορούν να συγκριθούν μόνο με αυτή του Ψυχρού Πολέμου, φαίνεται ότι ο Πούτιν έχει βαρεθεί τις ιδιοτροπίες του Ομπάμα...

Διάφοροι αναλυτές υποστηρίζουν ότι ο Πούτιν έχει στην διάθεση του στοιχεία (π.χ. δορυφορικές εικόνες), που αποδεικνύουν ότι οι τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου ήταν μια εσωτερική εργασία των ΗΠΑ.

Με άλλα λόγια, οι Αμερικανοί αξιωματούχοι είχαν προγραμματίσει να πραγματοποιήσουν μια επίθεση κατά της Αμερικής και τους ανθρώπους της, για να φαίνεται ότι είχαν ένα συγκεκριμένο εχθρό που είχε πραγματοποιήσει αυτές τις θηριωδίες.

Αποδεικνύοντας τώρα ότι οι επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκαν από Αμερικανούς αξιωματούχους, μπορείτε να φανταστείτε τις επιπτώσεις. Όλη η πίστη και η εμπιστοσύνη προς την κυβέρνηση θα αποσυντεθεί, ταραχές θα ξεσπούν στους δρόμους και, ίσως, να ξεκινήσει μια πολιτική εξέγερση.

Τούτου λεχθέντος, φανταστείτε την Αμερική στην παγκόσμια σκηνή. Ένας εύκολος στόχος για τους ισλαμιστές εξτρεμιστές ή μίας άλλης υπερδύναμης;

Παρά το γεγονός ότι αυτά τα σενάρια μπορεί να είναι προσωρινά, μπορείτε να φανταστείτε άλλες δυνάμεις που θα μπορούσαν εύκολα να επωφεληθούν από μια τέτοια κατάσταση.

Τι πιστεύετε εσείς - Ο Πούτιν θα μπορούσε να έχει στοιχεία στην κατοχή του; Θα μπορούσε αυτός να είναι ο λόγος για τον οποίο ο Ομπάμα πάει με το μαλακό τον Πούτιν τον τελευταίο μήνα;

2 Ιουνίου 1941: Η σφαγή στο Κοντομαρί Χανίων από τους Γερμανούς! Η ιστορία του Franz Peter Weixler... (καρέ-καρέ η εκτέλεση/βίντεο)

http://peripatrhs.blogspot.gr/2014/06/2-1941-franz-peter-weixler.html

Στις 2 Ιουνίου 1941, στο χωριό Κοντομαρί Χανίων, οι Γερμανοί εκτέλεσαν 23(;) άνδρες, ως αντίποινα για τις εκτελέσεις και την σφαγή πολλών Γερμανών αλεξιπτωτιστών, που είχαν πέσει μέσα στους θάμνους. Πτώματα Γερμανών είχαν εντοπιστεί κοντά στο χωριό. Οι Γερμανοί όρμησαν στα σπίτια, έβγαλαν όλο τον κόσμο έξω, ξεχώρισαν τους άνδρες και τους εκτέλεσαν σε παρακείμενο ελαιώνα!
Η εκτέλεση έγινε από ομάδα αλεξιπτωτιστών υπό την ηγεσία του ανθυπολοχαγού της Luftwaffe, Horst Trebes και την διαταγή του στρατηγού Kurt Student και ήταν η πρώτη μαζική εκτέλεση αμάχων του Β' Παγκοσμίου Πολέμου!


Ο Franz Peter Weixler ήταν ο πολεμικός ανταποκριτής της Βέρμαχτ, (ανταποκριτής προπαγάνδας), που φωτογράφισε την εκτέλεση και κράτησε τα αρνητικά, τα οποία με κάποιο τρόπο κατάφερε να τα διοχετεύσει σε έναν φίλο του στην Αθήνα, παρ' όλο που το φιλμ κατασχέθηκε από τους ανωτέρους του και αναγκάστηκε να υπογράψει μία δήλωση σύμφωνα με την οποία δεν είχε κρατήσει αντίγραφα...

Λίγο αργότερα, την ίδια χρονιά, ο Weixler έχασε την θέση του για πολιτικούς λόγους, αλλά ήταν προφανές ότι οι φωτογραφίες είχαν κυκλοφορήσει, γιατί τον Ιανουάριο του 1944 συνελήφθη από την Γκεστάπο, δικάστηκε για προδοσία και φυλακίστηκε. Ο μόνος λόγος που δεν εκτελέστηκε -σύμφωνα με τα λεγόμενά του- ήταν ότι είχε καταστραφεί ο φάκελός του, τόσο στο Βερολίνο, όσο και στο αρχηγείο της Γκεστάπο στην Νυρεμβέργη. "Ένας λόγος που φυλακίστηκα", αναφέρει, "ήταν ότι είπα την αλήθεια σε φίλους σχετικά με την επιχείρηση των αλεξιπτωτιστών στην Κρήτη, τον Μάιο του 1941 και τράβηξα φωτογραφίες".

Παρέμεινε έγκλειστος από τις 16 Ιανουαρίου του 1944 μέχρι τον Απρίλιο του 1945, δηλαδή μέχρι το τέλος σχεδόν του πολέμου. Κατόπιν από το σπίτι του στο Krailling, κοντά στο Μόναχο, έγραψε την μαρτυρία του κατά του Γκαίριγκ, που χρησιμοποιήθηκε στην Δίκη της Νυρεμβέργης. Στην μαρτυρία του αυτή, που συντάχθηκε στις 11 Νοεμβρίου 1945 και την οποία μεταφράζω από το αυτούσιο κείμενο, αναφέρει όλες τις λεπτομέρειες του ιστορικού της αποτρόπαιας εκτέλεσης:

"Την 1η ή 2α Ιουνίου 1941, βρισκόμουν στο μέρος που είχαμε στρατοπεδεύσει, στην πρωτεύουσα της Κρήτης, τα Χανιά, όταν ένας αξιωματικός με πλησίασε και μου είπε πως εκείνο το απόγευμα επρόκειτο να δω κάτι πολύ ενδιαφέρον. Σε απάντηση της ερώτησής μου, μου είπε ότι ένα τιμωρητικό απόσπασμα επρόκειτο να σταλεί εναντίον διαφόρων χωριών, διότι είχαν βρεθεί κατακρεουργημένα πτώματα γερμανών αξιωματικών. 




Η ανώτατη διοίκηση της Λουφτβάφε είχε πληροφορηθεί το γεγονός αρκετές μέρες πριν και ο Γκαίριγκ είχε δώσει διαταγή να ληφθούν τα αυστηρότερα μέτρα, όπως η εκτέλεση αντρικού πληθυσμού μεταξύ 18 και 50 ετών! Είπα στον νεαρό αξιωματικό και στον λοχαγό Gericken ότι δεν είχα δει κανένα πτώμα σφαγιασμένου αλεξιπτωτιστή, είχα δει όμως πολλά πτώματα συντρόφων, των οποίων τα πρόσωπα είχαν αρχίσει να αποσυντίθενται από την τροπική ζέστη. Κατόπιν πήγα να δω τον ταγματάρχη Stenzler, ο οποίος μου είπε ότι μία αποστολή του Γερμανικού Υπουργείου Εξωτερικών είχε αναχωρήσει από το Βερολίνο την προηγούμενη μέρα, προκειμένου να διεξαγάγει έρευνα αναφορικά με τη φερόμενη σφαγή των αλεξιπτωτιστών. 

Είπα στον Strenzler ότι κατά τις πρώτες μέρες της μάχης είχα δει γύπες να τρώνε τα πτώματα των συντρόφων μας. Υπενθύμισα στον ταγματάρχη ότι είχαμε δει αμέτρητα πτώματα συντρόφων μας σε ημι-αποσύνθεση, αλλά ποτέ κάποιον να σκοτώνει ή να σφάζει και συμπλήρωσα επίσης ότι θεωρούσα την εκτέλεση της διαταγής του Γκαίρινγκ στυγνό έγκλημα! 

Ικέτεψα τον ταγματάρχη Strenzler να μην στείλει το τιμωρητικό απόσπασμα και όταν εκείνος μου διευκρίνησε ότι δεν είναι δική μου δουλειά, πήγα να δω τον υπολοχαγό Trebes, ο οποίος εκείνη την ώρα έβγαζε λόγο σε μια ομάδα 30 περίπου αντρών, εξηγώντας τους "πόσο σημαντικό ήταν να εκτελεστεί η πράξη όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ως αντίποινα για τους συντρόφους μας που είχαν δολοφονηθεί". 

Η τιμωρητική αποστολή αποτελείτο από τον υπολοχαγό Trebes, έναν άλλον υπολοχαγό, έναν διερμηνέα, δύο λοχίες και περίπου 25 αλεξιπτωτιστές του 2ου Τάγματος. Ως φωτογράφος της Μεραρχίας μου, μου επιτράπηκε να συνοδεύσω αυτή την αποστολή. Κοντά στο χωριό Μάλεμε, σταματήσαμε και ο Trebes μας έδειξε αρκετά πτώματα στρατιωτών, προφανώς σε στάδιο αποσύνθεσης. Υποκινούσε το μίσος των αντρών εναντίον του πληθυσμού. 

Συνεχίσαμε την πορεία μας για το χωριό Κοντομαρί. Οι άντρες βγήκαν από τ' αυτοκίνητα και όρμησαν στα σπίτια της μικρής κοινότητας. 



Έβγαλαν όλους τους κατοίκους από τα σπίτια τους -άντρες, γυναίκες, παιδιά- και τους συγκέντρωσαν στην μικρή πλατεία. 


















Στο μεταξύ, σε ένα σπίτι βρέθηκε το σακάκι ενός αλεξιπτωτιστή με μια τρύπα από σφαίρα στην πλάτη. Ο Trebes, αφού το εξέτασε, έδωσε εντολή να κάψουν το σπίτι. 


Ένας άντρας παραδέχτηκε ότι είχε σκοτώσει γερμανό αλεξιπτωτιστή, αλλά δεν ήταν δυνατόν να καταδικάσουμε κανέναν από τους άλλους για εγκλήματα ή λαφυραγωγία και ως εκ τούτου πρότεινα στον Trebes να μην προβεί στην εκτέλεση του σχεδίου και να μας δώσει εντολή να επιστρέψουμε παίρνοντας εκείνον τον άντρα μαζί μας. Όμως εκείνος ξεχώρισε όλους τους άντρες από το πλήθος και δήλωσε στις γυναίκες -μέσω του διερμηνέα- ότι θα τους εκτελέσουν και ότι πρέπει να τους θάψουν μέσα σε δύο ώρες. Όταν ο Trebes γύρισε την πλάτη του για μερικά λεπτά κατάφερα να διευκολύνω εννέα άντρες να δραπετεύσουν. Κατόπιν ο Trebes έβαλε τους άντρες να σχηματίσουν ένα ημικύκλιο, 



έδωσε την διαταγή του πυροβολισμού και σε περίπου δεκαπέντε δευτερόλεπτα όλα είχαν τελειώσει...".







Οι φωτογραφίες παραδόθηκαν στα Αρχεία της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας το 1980 και μία σειρά απ' αυτές βρίσκονται στο Μνημείο στο Κοντομαρί.


Ο Trebes παρασημοφορήθηκε λίγες εβδομάδες αργότερα, από τον Γκαίριγκ για την γενναιότητά του(!) με τον Σταυρό των Ιπποτών.

Τρία χρόνια αργότερα, σκοτώθηκε κατά την διάρκεια των στρατιωτικών επιχειρήσεων στην Νορμανδία.

Ο Student, υπαίτιος για όλα τα αίσχη που έγιναν στην Κρήτη -όπως η σφαγή στην Κάνδανο και στο Κοντομαρί - μετά το τέλος του πολέμου συνελήφθη από τους Βρετανούς και τον Μάιο του 1947 προσήχθη ενώπιον βρετανικού δικαστηρίου με τις κατηγορίες της δολοφονίας και κακομεταχείρισης αιχμαλώτων πολέμου στην Κρήτη. Το αίτημα της Ελλάδας για έκδοσή του, απορρίφθηκε! Τελικά, κρίθηκε ένοχος για τις τρεις από τις οκτώ κατηγορίες και καταδικάστηκε σε πέντε χρόνια φυλάκιση! Ωστόσο, αποφυλακίστηκε για ιατρικούς λόγους το 1948. Ο Student δεν δικάστηκε ποτέ για εγκλήματα εναντίον πολιτών(!!!).

Της Χριστιάννας Λούπα

Στις 2 Ιουνίου 1941, στο χωριό Κοντομαρί Χανίων, οι Γερμανοί δολοφόνησαν. Τα ΜΜ”Ε” δεν άκουσαν τις σφαίρες και τις κραυγές.

http://olympia.gr/2014/06/02/%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-2-%CE%B9%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85-1941-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B9%CF%8C-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AF-%CF%87%CE%B1%CE%BD/

Πατριωτικό Μέτωπο: Η δική μας γη, το δικό μας ψωμί.


Αθήνα 2 Ιουνίου 2014.
Η δική μας γη, το δικό μας ψωμί.  
Με κεντρικό σύνθημα, "Η δική μας γη, το δικό μας ψωμί", τα Κινήματα,  Πατριωτικό Μέτωπο, Συνεταιριστικό Δίκτυο "Αλληλέγγυον", και Ελληνική Τράπεζα Σπόρων, ανακοινώνουν σήμερα, με την έναρξη του καλοκαιριού του 2014, πρόγραμμα μαζικής αναδιάρθρωσης της πρωτογενούς παραγωγής της χώρας μας. Με κεντρικό στόχο, για φέτος, να ξαναπάρουν οι Έλληνες αγρότες τον έλεγχο του ψωμιού της Ελλάδας στα χέρια τους.
Στο πλαίσιο υλοποίησης αυτού του προγράμματος, καλούμε τους Έλληνες αγρότες να δηλώσουν συμμετοχή στην προαγορά πιστοποιημένων σπόρων στο Συνεταιρισμό Αλληλέγγυον:
1. Δίκοκων δημητριακών Triticum Spelta Aegilops (Ζειά), από τις κορυφαίες σε ποιότητα παγκοσμίως, όπως οι ποικιλίες OberkulmerRotkorn (Ελβετία) και Fraνkenkorn (Γερμανία). Ποικιλίες, από τις οποίες, έχει ήδη εδώ και χρόνια πιστοποιηθεί διεθνώς, από πανεπιστήμια και οργανώσεις υγιεινής διατροφής, ότι κάνουν το καλύτερο – αλλά δυστυχώς και το ακριβότερο - ψωμί στον κόσμο.
2. Δίκοκων δημητριακών Triticum Dicocum Emmer (γνωστού και ως Φάρο). Αρχαίου επίσης σπόρου, που είναι κατάλληλο για την παρασκευή ζυμαρικών.
3. Μονόκοκων δημητριακών και Khorazan (ή Kamut).
4. Κοκκινόσταρο και ασπροσίταρο, Μεσοποταμίας.
Ο στόχος για φέτος είναι, από τα δεκάδες χιλιάδες στρέμματα πέρσι, να πάμε στα εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα. Έτσι ώστε, η χώρα, να αποκτήσει και πάλι την αυτάρκειά της σε ψωμί και να μην αναγκάζεται να εισάγει υποβαθμισμένης ποιότητας στάρια από το Καζακστάν κυρίως, για τις ανάγκες της ελληνικής αλευροβιομηχανίας αλλά και των ανά την επικράτεια φούρνων. Παράλληλα, να γίνει και πάλι η χώρα εξαγωγέας, κορυφαίας ποιότητας δημητριακών, φέρνοντας και πολύτιμο συνάλλαγμα στον τόπο, αλλά και ξαναβάζοντας τους Έλληνες αγρότες στην διεθνή αγορά.
Εντός των επομένων ημερών εξ' άλλου, θα ανακοινωθούν οι προτάσεις που έχουμε για συμβολαιακή γεωργία αλλά και οι λεπτομέρειες για την βιοτεχνία αποφλοίωσης, αλευροποίησης αλλά και εξαγωγών της περσινής εσοδείας δίκοκων δημητριακών. Από τα χιλιάδες στρέμματα που σπάρθηκαν πέρσι στην ελληνική γη, από Έβρο έως Καλαμάτα και από Πωγώνι έως Ρέθυμνο, με πρωτοβουλία των Κινημάτων μας.
Οι καρποί της τριετούς εργώδους προσπάθειας του ΠΑΜ και των Κινημάτων του απέδειξαν, πως όταν εμείς οι Έλληνες θέλουμε, μπορούμε. Αυτό που κάναμε απλώς ήταν, να μην ενταχθούμε στο σύστημα. Να αρνηθούμε τα στημένα τους παιχνίδια, τις συντεχνίες τους, τα οργανωμένα τους συμφέροντα. Να μην παρασυρθούμε στη λογική του "ψηφάτε μας να σας σώσουμε".
Αυτό που χρειάζεται σήμερα είναι, να γυρίσουμε τη πλάτη στην ηττοπάθεια και τη κλαψούρα, τις ημερίδες, τα σεμινάρια, τους πολιτικάντηδες και τη καφενειακή μουρμούρα, να αρνηθούμε να γινόμαστε νούμερα και φωτογραφίες στις ουρές της ζητιανιάς, και παίρνοντας δύναμη από τη μάνα ελληνική γη, να ξανακάνουμε και πάλι, το δικό μας ψωμί.
Να αποδείξουμε, πως μπορεί οι τοκογλύφοι και τα φασιστοειδή της Νέας Τάξης να μας έθαψαν ζωντανούς, εμείς όμως, ήμασταν σπόροι και ξαναγεννηθήκαμε.
Μπορούμε και θα το κάνουμε.
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης   
Γραφεία Αθηνών:
Διδυμοτείχου 15-17,
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr pametopo@gmail.com     
«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης  
Κεντρικό:
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr allilegion@gmail.com    
Ελληνική Τράπεζα Σπόρων
Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία (Όχι ΜΚΟ)  

-Ο λαός … αγωνίζεται! (Πολίτη Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου)

Πολίτης Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα θέματα, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Επιτροπής. (http://ethnikonthematon.blogspot.gr)


-Ο λαός … αγωνίζεται!
- Αποσταθεροποίηση

Ο λαός … αγωνίζεται!
Μέσα στο λιμό, τη χρεωκοπία και την παντοειδή  σήψη του «κυρίαρχου» λαού και του πολιτικού συστήματος αυτός εξακολουθεί να επιμένει … ποδοσφαιρικά και  φιλοαθλητικά!
Κυριακή λοιπόν, 4 Μαΐου.
Η Αθήνα αποκλεισμένη από τους μίνι μαραθωνοδρόμους, που τρέχουν άσκοπα μέσα στους δρόμους της πόλης, φορώντας διαφημιστικές  «αθλητικές» ενδυμασίες.
Το απόγευμα παίρνω το ραδιόφωνο για ν’ ακούσω κάποια είδηση.
Αρχίζω να γυρίζω τη βελόνα και πέφτω πάνω σε μία ποδοσφαιρική καταιγίδα.
Έντεκα σταθμοί μεταδίδουν ποδοσφαιρικούς αγώνες (ναι 11 σταθμοί) μεταδίδουν το κοινωνικό και πολιτικό χλωροφόρμιο του σάπιου αθλήματος.
Στο «χορό των κολασμένων» ολόκληρο το σύστημα της παρακμής (Για τους χαρακτηρισμούς αυτούς βλ. το δοκίμιο του Γάλλου δικαστή Λα Μποεσί, που φέρει τον τίτλο: «Η εκούσια δουλεία» (Α’ έκδοση 1550 και επανέκδοση, με μετάφραση του Προέδρου της Δημοκρατίας Μ. Στασινοπούλου, (εκδόσεις «Άλμα», Αθήνα 1975).
Όσο για τον γράφοντα, εδώ και δεκαετίες μάχεται κατά της εθνικής χλωροφορμίασης, με πλείστα όσα κείμενά του αλλάματαίως. Ο «κυρίαρχος» λαός θέλει τις … δόσεις του (βλ. π.χ. τα κείμενά μου: «Ολυμπιακοί Αγώνες: Ένα διεθνοποιημένο ψεύδος» (στα «πολιτικά θέματα» της (7-2-2003) «ποδόσφαιρο, προθάλαμος φασιστικοποίηση», στα «Π.Θ.» της 16-5-2003) και τη σειρά των άρθρων που στην «Ελεύθερη Ώρα», εναντίον των «Ολυμπιακών Αγώνων»), ολόκληρο το δεκαπενθήμερο του Αυγούστου 2004, τους οποίους χαρακτήρισε ως εϊτζ της εποχής μας.
Άντε, λοιπόν, αφού δεν έχουμε ψωμί ας φάμε θεάματα!

Αθήνα, 02/06/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)

Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής


Αποσταθεροποίηση
Αν δεν ψηφίσεις Σαμαρά, αν δεν ψηφίσεις Βενιζέλο αλλοίμονό σου «κυρίαρχε» λαέ κλείνει το μπορντέλο.
Αν δεν ψηφίσεις Σαμαρά, αν δεν ψηφίσεις Βενιζέλο θα δυστυχήσεις Έλληνα θα βάλεις το φουρνέλο σ’ αυτό το φαύλο σύστημα το τόσο διεφθαρμένο.
Αν δεν ψηφίσεις Βενιζέλο, αν δεν ψηφίσεις Σαμαρά σε απειλούν αμφότεροι οι φαύλοι συνεταίροι πως θα σου χώσουν πιο βαθιά το δίκοπο μαχαίρι.
Αν δεν ψηφίσεις Βενιζέλο, αν δεν ψηφίσεις Σαμαρά αλλοίμονό σου Έλληνα, η Ελλάδα δεν θα’ ναι σταθερά. Για σκέψου Έλληνα την άθλια τη ζωή σου τι ζωή των γενεών που έρχονται και είναι χρεωμένες. Για σκέψου Έλληνα καλά πως ήσουν και πως είσαι και πως το εθνοκτόνο δίδυμο σε γκρεμό σε έχει οδηγήσει.
Δάγκωσε την ψήφο σου λαέ, και με οργή και αποχή και με λευκό και με φωνή μεγάλη Βροντοφώναξε: «Η Ελλάς προορίστε να ζήσει και θα ζήσει».
Διώξε τους συνεταίρους της κατοχής, τους δύο Εφιάλτες γιατί αν δεν τους διώξεις θα σε θάψουν χωρίς ψάλτες.


Αθήνα, 02/06/2014
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
(Πρόεδρος της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων)
Για επικοινωνία πατήστε το λινκ της επιτροπής

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Η Βικτόρια Χίσλοπ στην Αθήνα

  MG 1326
Καθώς οι μέρες πλησιάζουν, σκέφτηκα πως μια υπενθύμιση δεν βλάπτει ποτέ!
Μην χάσετε αυτή τη συνάντηση...
Και κλείνοντας, να σας ευχηθώ καλό καλοκαίρι με υπέροχα βιβλία, ανθρώπους που σας αγαπούν δίπλα σας και μην αφήνετε την τέχνη έξω από τη ζωή σας. Μας κάνει να βλέπουμε τη ζωή...αλλιώς!
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Νίκος Βατόπουλος με την ομάδα του “Κάθε Σάββατο στην Αθήνα” και η Βάσω Σωτηρίου σας προσκαλούν να παρευρεθείτε
στην ομιλία που διοργανώνει με θέμα “Η ομορφιά της Αθήνας”,
στις 13 Ιουνίου, Παρασκευή,
στο καφέ του Νομισματικού Μουσείου,
Πανεπιστημίου 12, και ώρα 21.00
.
Είσοδος δωρεάν!
Προσκεκλημένη και μοναδική ομιλήτρια θα είναι η Victoria Hislop που έγραψε το πολύ γνωστό σε όλους μας βιβλίο, Το Νησί, από τις Εκδόσεις Διόπτρα.
Δίπλα της, ο Νίκος Βατόπουλος, θα της θέσει ερωτήσεις και θα συζητήσει μαζί της για την πόλη που όλοι αγαπάμε.
Η Victoria Hislop λάτρεψε την πόλη της Αθήνας από την πρώτη στιγμή που την επισκέφτηκε, τη δεκαετία του ‘80.
Από τότε, την επισκέπτεται τακτικά χωρίς να αγνοεί τα μικρά της σοκάκια, τα παραδοσιακά καφενεία, τους ανθρώπους που επιλέγουν μικρές γειτονιές για να ανοίξουν τα καταστήματά τους. Θα περιηγηθούμε μαζί της από τα Πατήσια και την Ακρόπολη, στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, την Πλάκα και στα μέρη που εκείνη αναγνώρισε την ομορφιά της Ελλάδας.
Θα μοιραστεί όλα όσα ένιωσε και είδε στις επισκέψεις της στην πόλη αυτή.
Ελάτε και θα δείτε την Αθήνα μέσα από τα δικά της μάτια.
Η ομιλία της θα γίνει στα αγγλικά αν και πολλές απαντήσεις θα δοθούν στα ελληνικά.
Η εκδήλωση έχει την υποστήριξη της εταιρείας TERRAIN Ε.Π.Ε, η οποία βραβεύτηκε για έργα της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό!
Terrain
Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου.
LOGO KSA
 
greeknameface
Βάσω Σωτηρίου
Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία
Τηλ: +30 211 400 5461
Κιν.:. +30 6936 159 835
www.vassosotiriou.gr
Email: vasso_sotiriou@hotmail.com
Facebook: vasso.sotiriou1

Άνεργοι - Απολυμένοι: Προσευχή για στήριξη και εύρεση εργασίας

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/06/blog-post_1909.html

Εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἀμήν.


Ἅγιος ὁ Θεός, Ἅγιος Ἰσχυρός, Ἅγιος Ἀθάνατος, ἐλέησον ἡμᾶς (ἐκ γ´).


Δόξα Πατρὶ καὶ Υἱῷ καὶ Ἁγίῳ Πνεύματι. Καὶ νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.


Παναγία Τριάς, ἐλέησον ἡμᾶς. Κύριε, ἱλάσθητι ταῖς ἁμαρτίαις ἡμῶν. Δέσποτα, συγχώρησον τὰς ἀνομίας ἡμῖν. Ἅγιε, ἐπίσκεψαι καὶ ἴασαι τὰς ἀσθενείας ἡμῶν, ἕνεκεν τοῦ ὀνόματός σου.


Κύριε, ἐλέησον· Κύριε, ἐλέησον· Κύριε, ἐλέησον.


Δόξα Πατρὶ καὶ Υἱῷ καὶ Ἁγίῳ Πνεύματι. Καὶ νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.


Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου. Ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου. Γενηθήτω τὸ θέλημά σου, ὡς ἐν οὐρανῷ, καὶ ἐπὶ τῆς γῆς. Τὸν ἄρτον ἡμῶν τὸν ἐπιούσιον δὸς ἡμῖν σήμερον. Καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν. Καὶ μὴ εἰσενέγκῃς ἡμᾶς εἰς πειρασμόν, ἀλλὰ ῥῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ τοῦ πονηροῦ. Ἀμήν.


Δι᾿ εὐχῶν τῶν ἁγίων Πατέρων ἡμῶν, Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ὁ Θεός, ἐλέησον ἡμᾶς. Ἀμήν.


Θεοτόκε Παρθένε, Χαῖρε κεχαριτωμένη Μαρία, ὁ Κύριος μετὰ σοῦ, εὐλογημένη, σὺ ἐν γυναιξί, καὶ εὐλογημένος ὁ καρπὸς τῆς κοιλίας σου, ὅτι Σωτῆρα ἔτεκες τῶν ψυχῶν ἡμῶν.


Βαπτιστὰ τοῦ Χριστοῦ, πάντων ἡμῶν μνήσθητι, ἵνα ῥυσθῶμεν τῶν ἀνομιῶν ἡμῶν· σοὶ γὰρ ἐδόθη χάρις πρεσβεύειν ὑπὲρ ἡμῶν.


Βίον ένθεον, καλώς ανύσας,
σκεύος τίμιον του Παρακλήτου,
ανεδείχθης θεοφόρε Αρσένιε, και των θαυμάτων την χάριν δεξάμενος, πάσι παρέχεις ταχείαν βοήθειαν, πάτερ Όσιε, Χριστόν τον Θεόν ικέτευε, δωρήσασθαι, ημίν το μέγα έλεος.


Δεύτε προσκυνήσωμεν και προσπέσωμεν τω Βασιλεί ημών Θεώ.
Δεύτε προσκυνήσωμεν και προσπέσωμεν Χριστώ τω Βασιλεί ημών Θεώ.
Δεύτε προσκυνήσωμεν και προσπέσωμεν Αυτώ Χριστώ τω Βασιλεί και Θεώ ημών.




2 ΕΙΠΑ· φυλάξω τὰς ὁδούς μου τοῦ μὴ ἁμαρτάνειν με ἐν γλώσσῃ μου· ἐθέμην τῷ στόματί μου φυλακὴν ἐν τῷ συστῆναι τὸν ἁμαρτωλὸν ἐναντίον μου. 3 ἐκωφώθην καὶ ἐταπεινώθην καὶ ἐσίγησα ἐξ ἀγαθῶν, καὶ τὸ ἄλγημά μου ἀνεκαινίσθη. 4 ἐθερμάνθη ἡ καρδία μου ἐντός μου, καὶ ἐν τῇ μελέτῃ μου ἐκκαυθήσεται πῦρ. ἐλάλησα ἐν γλώσσῃ μου· 5 γνώρισόν μοι, Κύριε, τὸ πέρας μου καὶ τὸν ἀριθμὸν τῶν ἡμερῶν μου, τίς ἐστιν, ἵνα γνῶ τί ὑστερῶ ἐγώ. 6 ἰδοὺ παλαιστὰς ἔθου τὰς ἡμέρας μου, καὶ ἡ ὑπόστασίς μου ὡσεὶ οὐθὲν ἐνώπιόν σου· πλὴν τὰ σύμπαντα ματαιότης, πᾶς ἄνθρωπος ζῶν.. 7 μέντοιγε ἐν εἰκόνι διαπορεύεται ἄνθρωπος, πλὴν μάτην ταράσσεται· θησαυρίζει καὶ οὐ γινώσκει τίνι συνάξει αὐτά. 8 καὶ νῦν τίς ἡ ὑπομονή μου; οὐχὶ ὁ Κύριος; καὶ ἡ ὑπόστασίς μου παρὰ σοί ἐστιν. 9 ἀπὸ πασῶν τῶν ἀνομιῶν μου ῥῦσαί με, ὄνειδος ἄφρονι ἔδωκάς με. 10 ἐκωφώθην καὶ οὐκ ἤνοιξα τὸ στόμα μου, ὅτι σὺ ἐποίησας. 11 ἀπόστησον ἀπ᾿ ἐμοῦ τὰς μάστιγάς σου· ἀπὸ γὰρ τῆς ἰσχύος τῆς χειρός σου ἐγὼ ἐξέλιπον. 12 ἐν ἐλεγμοῖς ὑπὲρ ἀνομίας ἐπαίδευσας ἄνθρωπον καὶ ἐξέτηξας ὡς ἀράχνην τὴν ψυχὴν αὐτοῦ· πλὴν μάτην ταράσσεται πᾶς ἄνθρωπος. (διάψαλμα). 13 εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου, Κύριε, καὶ τῆς δεήσεώς μου, ἐνώτισαι τῶν δακρύων μου· μὴ παρασιωπήσῃς, ὅτι πάροικος ἐγώ εἰμι παρὰ σοὶ καὶ παρεπίδημος καθὼς πάντες οἱ πατέρες μου. 14 ἄνες μοι, ἵνα ἀναψύξω πρὸ τοῦ με ἀπελθεῖν καὶ οὐκέτι μὴ ὑπάρξω.


ΠΑΝΤΑ τὰ ἔθνη κροτήσατε χεῖρας, ἀλαλάξατε τῷ Θεῷ ἐν φωνῇ ἀγαλλιάσεως. 3 ὅτι Κύριος ὕψιστος, φοβερός, βασιλεὺς μέγας ἐπὶ πᾶσαν τὴν γῆν. 4 ὑπέταξε λαοὺς ἡμῖν καὶ ἔθνη ὑπὸ τοὺς πόδας ἡμῶν· 5 ἐξελέξατο ἡμῖν τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ, τὴν καλλονὴν ᾿Ιακώβ, ἣν ἠγάπησεν. (διάψαλμα). 6 ἀνέβη ὁ Θεὸς ἐν ἀλαλαγμῷ, Κύριος ἐν φωνῇ σάλπιγγος. 7 ψάλατε τῷ Θεῷ ἡμῶν, ψάλατε, ψάλατε τῷ βασιλεῖ ἡμῶν, ψάλατε, 8 ὅτι βασιλεὺς πάσης τῆς γῆς ὁ Θεός, ψάλατε συνετῶς. 9 ἐβασίλευσεν ὁ Θεὸς ἐπὶ τὰ ἔθνη, ὁ Θεὸς κάθηται ἐπὶ θρόνου ἁγίου αὐτοῦ. 10 ἄρχοντες λαῶν συνήχθησαν μετὰ τοῦ Θεοῦ ῾Αβραάμ, ὅτι τοῦ Θεοῦ οἱ κραταιοὶ τῆς γῆς σφόδρα ἐπήρθησαν.


Ο ΘΕΟΣ ἔστη ἐν συναγωγῇ θεῶν, ἐν μέσῳ δὲ θεοὺς διακρινεῖ. 2 ἕως πότε κρίνετε ἀδικίαν καὶ πρόσωπα ἁμαρτωλῶν λαμβάνετε; (διάψαλμα). 3 κρίνατε ὀρφανῷ καὶ πτωχῷ, ταπεινὸν καὶ πένητα δικαιώσατε· 4 ἐξέλεσθε πένητα καὶ πτωχόν, ἐκ χειρὸς ἁμαρτωλοῦ ρύσασθε αὐτόν. 5 οὐκ ἔγνωσαν οὐδὲ συνῆκαν, ἐν σκότει διαπορεύονται· σαλευθήσονται πάντα τὰ θεμέλια τῆς γῆς. 6 ἐγὼ εἶπα· θεοί ἐστε καὶ υἱοὶ ῾Υψίστου πάντες· 7 ὑμεῖς δὲ ὡς ἄνθρωποι ἀποθνήσκετε καὶ ὡς εἷς τῶν ἀρχόντων πίπτετε. 8 ἀνάστα, ὁ Θεός, κρίνων τὴν γῆν, ὅτι σὺ κατακληρονομήσεις ἐν πᾶσι τοῖς ἔθνεσι.


1 Ὁμοία γάρ ἐστιν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν ἀνθρώπῳ οἰκοδεσπότῃ, ὅστις ἐξῆλθεν ἅμα πρωΐ μισθώσασθαι ἐργάτας εἰς τὸν ἀμπελῶνα αὐτοῦ.


2 καὶ συμφωνήσας μετὰ τῶν ἐργατῶν ἐκ δηναρίου τὴν ἡμέραν ἀπέστειλεν αὐτοὺς εἰς τὸν ἀμπελῶνα αὐτοῦ.


3 καὶ ἐξελθὼν περὶ τρίτην ὥραν εἶδεν ἄλλους ἑστῶτας ἐν τῇ ἀγορᾷ ἀργούς,


4 καὶ ἐκείνοις εἶπεν· ὑπάγετε καὶ ὑμεῖς εἰς τὸν ἀμπελῶνα, καὶ ὃ ἐὰν ᾖ δίκαιον δώσω ὑμῖν. οἱ δὲ ἀπῆλθον.


5 πάλιν ἐξελθὼν περὶ ἕκτην καὶ ἐνάτην ὥραν ἐποίησεν ὡσαύτως.


6 περὶ δὲ τὴν ἑνδεκάτην ὥραν ἐξελθὼν εὗρεν ἄλλους ἑστῶτας ἀργούς, καὶ λέγει αὐτοῖς· τί ὧδε ἑστήκατε ὅλην τὴν ἡμέραν ἀργοί;


7 λέγουσιν αὐτῷ· ὅτι οὐδεὶς ἡμᾶς ἐμισθώσατο. λέγει αὐτοῖς· ὑπάγετε καὶ ὑμεῖς εἰς τὸν ἀμπελῶνα, καὶ ὃ ἐὰν ᾖ δίκαιον λήψεσθε.


8 ὀψίας δὲ γενομένης λέγει ὁ κύριος τοῦ ἀμπελῶνος τῷ ἐπιτρόπῳ αὐτοῦ· κάλεσον τοὺς ἐργάτας καὶ ἀπόδος αὐτοῖς τὸν μισθόν, ἀρξάμενος ἀπὸ τῶν ἐσχάτων ἕως τῶν πρώτων.


9 καὶ ἐλθόντες οἱ περὶ τὴν ἑνδεκάτην ὥραν ἔλαβον ἀνὰ δηνάριον.


10 ἐλθόντες δὲ οἱ πρῶτοι ἐνόμισαν ὅτι πλείονα λήψονται, καὶ ἔλαβον καὶ αὐτοὶ ἀνὰ δηνάριον.


11 λαβόντες δὲ ἐγόγγυζον κατὰ τοῦ οἰκοδεσπότου


12 λέγοντες ὅτι οὗτοι οἱ ἔσχατοι μίαν ὥραν ἐποίησαν, καὶ ἴσους ἡμῖν αὐτοὺς ἐποίησας τοῖς βαστάσασι τὸ βάρος τῆς ἡμέρας καὶ τὸν καύσωνα.


13 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν ἑνὶ αὐτῶν· ἑταῖρε, οὐκ ἀδικῶ σε· οὐχὶ δηναρίου συνεφώνησάς μοι;


14 ἆρον τὸ σὸν καὶ ὕπαγε· θέλω δὲ τούτῳ τῷ ἐσχάτῳ δοῦναι ὡς καὶ σοί·


15 ἢ οὐκ ἔξεστί μοι ποιῆσαι ὃ θέλω ἐν τοῖς ἐμοῖς, εἰ ὁ ὀφθαλμός σου πονηρός ἐστιν ὅτι ἐγὼ ἀγαθός εἰμι;


16 Οὕτως ἔσονται οἱ ἔσχατοι πρῶτοι καὶ οἱ πρῶτοι ἔσχατοι· πολλοὶ γάρ εἰσι κλητοί, ὀλίγοι δὲ ἐκλεκτοί.


Κομβοσχοίνι: Το
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
και
Άγιε Αρσένιε, πρέσβευε υπέρ ημών


Δι ευχών...


ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

Ο Γέροντας Μωυσής υπήρξε ηδύλαλος γλώσσα της Εκκλησίας

http://www.diakonima.gr/2014/06/02/%CE%BF-%CE%B3%CE%AD%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CF%89%CF%85%CF%83%CE%AE%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%AE%CF%81%CE%BE%CE%B5-%CE%B7%CE%B4%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%BB%CF%8E/

moisesΤην Κυριακή τα ξημερώματα της 1ης Ιουνίου, ημέρα Αναστάσεως και μνήμης των 318 Θεοφόρων Πατέρων της εν Νικαία Οικουμενικής Συνόδου, ο χαρισματικός και λαοφιλής Γέροντας Μωυσής ο Αγιορείτης άφησε τα εγκόσμια και επορεύθη εις την χώραν των ζώντων. Η είδηση της κοιμήσεώς του μας ελύπησε κατά άνθρωπον δια τον χωρισμόν στην ουσία όμως μας εγέμισε χαρμολύπη, ότι ο Κύριος του ετοίμασε «τόπον αναπαύσεως» εκ των πολυχρονίων κόπων των ασθενειών του. Έχουμε την αίσθηση, ότι πολύ θα λείψει από την Εκκλησία μας ο τίμιος λόγος του και από τον λαό του θεού η γλυκιά παρουσία του.
Ο Γέροντας Μωυσής «έργοις, λόγοις και συγγραφαίς» ετίμησε το Όνομα του Θεού και εχειραγώγησε πολλές ψυχές στην σωτηρία. Μιμητής του πατρο-Κοσμά του Αιτωλού με ένα ιδιαίτερο σύγχρονο τρόπο εκήρυξε τον Χριστόν και διεμήνυσε τον λόγο της Εκκλησία εις «τον κόσμον άπαντα». Μιμητής του αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου με τα βαθυστόχαστα ιστορικά, κοινωνικά, θεολογικά, λογοτεχνικά βιβλία και άρθρα του έδωσε την μαρτυρία του Αγιορείτικου Μοναχισμού σε εκκλησιαστικούς και πολιτιστικούς κύκλους και εισέδυσε σε επιστημονικούς χώρους γενόμενος αποδεκτός από επιστήμονες όλων των μορφωτικών και ιδεολογικών στρωμάτων.
Υπήρξε γνήσιος Αγιορείτης Ιεραπόστολος με κύριο σύνθημα: « Μηδείς το εαυτού ζητείτω, αλλά το του ετέρου έκαστος». (Α΄ Κορ. 10, 24). Ο πόθος του για την διάδοση του λόγου του Θεού τον οδήγησε σε πολλές Μητροπόλεις της Ελλάδος και του εξωτερικού, σε ενορίες, σε Μοναστήρια, σε συλλόγους και σε εκπαιδευτήρια, στα οποία προσκεκλημένος των Μητροπολιτών, Εφημερίων και εκπαιδευτικών μετέφερε την αύρα της Ορθοδοξίας και το θείο άρωμα από το περιβόλι της Παναγίας.
Ο Γέροντας Μωυσής αγαπήθηκε πολύ από τον λαό του Θεού. Οι ομιλίες του, τα βιβλία του, οι ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εμφανίσεις του είχαν σεμνότητα και πλούσιο περιεχόμενο. Ήταν ηδύλαλος γλώσσα της Εκκλησίας.
Μέσα στα πολλά του χαρίσματα, στην οξύνοια και γλαφυρότητα του λόγου του, στην πραότητα και ταπείνωση του χαρακτήρα του, στην καθαρή του ψυχή και στην ακίβδηλη συμπεριφορά του, ενυπήρξε και η εκ των πειρασμών της ασθενείας του υπομονή και καρτερία. Μίλησε με τον πόνο και με τον θάνατο και διάλεξε την υποταγή στο θέλημα του Θεού ζώντας το ασκητικό λόγιο: «Κύριε ως οίδας και ως θέλεις ελέησόν με».
Προσωπικά είχα την μεγάλη ευλογία να τον γνωρίσω από τα πρώτα χρόνια της Μοναχικής του ζωής και να συνδεθώ μαζί του με πνευματικούς αλύτους δεσμούς. Είμαι ευγνώμων για την αγάπη του και την προσφορά του στην Ιερά Μητρόπολή μου, στην οποία ήταν τακτικός επισκέπτης και ομιλητής.
Η αγία μορφή του θα είναι πάντα ζωντανή στη μνήμη μας: «Οι γαρ δίκαιοι ζώσι και τεθνηκότες».
     † ο Φθιώτιδος Νικόλαος
g.moysis
Πηγή:  imfth.gr

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου