Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Καλή η επανεκκίνηση των έργων. Τα ακριβότερα διόδια πάλι ο κόσμος θα τα πληρώσει;

Ας κάνουμε μια προβοκατόρικη ερώτηση. Η αύξηση των διοδίων και η δημιουργία νέων σταθμών στους αυτοκινητόδρομους που ξεκινούν, δεν είναι οριζόντιο μέτρο;
Απ’ όσα ανακοίνωσε σήμερα ο Μ. Χρυσοχοϊδης, έγινε… σκληρή διαπραγμάτευση ώστε να πάρουν μπρος τα μεγάλα έργα και μέχρι την άνοιξη να τεθούν σε λειτουργία όλα τα εργοτάξια που θα δώσουν δουλειά σε 20.000 ανθρώπους. Πολύ καλά όλα αυτά. Αλλά απ’ ότι μαθαίνουμε πάλι ο κόσμος θα πληρώσει το μάρμαρο με πανάκριβα διόδια για έργα που δεν υπάρχουν.
Επίσης, μαθαίνουμε ότι στο νομοσχέδιο που κατατίθεται με τις συμβάσεις, παρ’ ότι υπάρχουν και τα έργα που αφορούν τον μεγάλο εργολάβο, Γ. Μπόμπολα (δηλαδή Μωρέας και Ολυμπία οδός) εντούτοις οι διαπραγματεύσεις δεν έχουν τελειώσει και δεν έχουν πέσει οι υπογραφές. Επικρατεί μάλιστα μεγάλος εκνευρισμός κατά του κ. Χρυσοχοϊδη για το ζήτημα αυτό.
Κατά τα λοιπά, οι συμβάσεις παραχώρησης αφορούν στους άξονες: Μαλιακός-Κλειδί, Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα, Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Γιάννενα, Αντίρριο-Γιάννενα.
Μόλις ξεκινήσουν τα έργα προβλέπεται αύξηση των σταθμών διοδίων, αλλά και αύξηση του κόστους ανά χιλιόμετρο (κατά 0,04 σεντς συν ΦΠΑ). Για παράδειγμα σε σταθμούς διοδίων της Νέας Οδού, όπως Αφίδνες, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Θήβα, ο μέσος όρος αύξησης διοδίων είναι περίπου 60%.
Για την Πελασγία, που είναι στο «Μαλιακός-Κλειδί», το κόστος από 2,70 ευρώ για τα ΙΧ, από την 1η Ιανουαρίου εκτινάσσεται σε 3,50 ευρώ, αυξημένο κατά 30%.
Αντίστοιχα, θα προστεθούν τρεις νέοι σταθμοί στο Ελευσίνα-Κόρινθος (Νέα Πέραμος, Πάχη, Αγίοι Θεόδωροι), άλλοι τρεις μέσα στην Αττική (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη), ενώ προβλέπεται  γενναία εκπτωτική πολιτική έως 80% για τους συχνούς χρήστες.
Αναλυτικά τα νέα διόδια:
Ολυμπία Οδός
Στο κομμάτι Ελευσίνας- Κορίνθου, οι σταθμοί Ελευσίνας και Ισθμού θα μετατραπούν σε αμφίπλευρους (δηλαδή θα χρεώνουν και στις δύο κατευθύνσεις). Αμφίπλευροι θα γίνουν και οι πλευρικοί σταθμοί Νέας Περάμου, Πάχης και Αγίων Θεοδώρων. Όλοι οι σταθμοί του τμήματος αυτού θα ξεκινήσουν να χρεώνουν 0,067 ευρώ/χλμ (με σημερινές τιμές), που είναι το ανώτατο συμβατικά όριο. Με άλλα λόγια, τα διόδια στην Ελευσίνα για τα ΙΧ θα κοστίζουν 2,10 (+31,2%), στον Ισθμό 1,80 (+12,5%)
-Στο κομμάτι Κορίνθου- Πάτρας (σταθμοί διοδίων Ζευγολατιού και Ρίου) οι τιμές των διοδίων θα μειωθούν σε 2,50 ευρώ για τα ΙΧ από 3,20 ευρώ σήμερα (-19,3%). Επιπλέον οι χρήστες του Olympia Pass (πομποδέκτης ηλεκτρονικής διέλευσης) θα έχουν μια πρόσθετη έκπτωση 10%.
-Νέα Οδός
Στο κομμάτι Μεταμόρφωσης – Σκάρφειας της εθνικής οδού Αθηνών- Λαμίας, το ύψος των διοδίων θα αυξηθεί σημαντικά, εφαρμόζοντας την ανώτατη δυνατή συμβατική χρέωση (0,067 ευρώ/χλμ). Έτσι η διέλευση ενός ΙΧ από τα διόδια Αφιδνών θα αυξηθεί από τα 2,10 ευρώ στα 3,35 ευρώ, στη Θήβα από 2,55 ευρώ στα 4,05 και στην Τραγάνα από 2,45 ευρώ στα 3,95 ευρώ. Η αύξηση αντιστοιχεί σε 59%, ωστόσο η Νέα Οδός ήταν η μόνη που χρέωνε 0,034 ευρώ/χλμ (σημερινές τιμές) και θα πάει κατευθείαν στο ανώτατο συμβατικό όριο.
Επίσης θα ξεκινήσει η λειτουργία πλευρικών διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο, ενώ η δημιουργία πλευρικών διοδίων στους κόμβους Πύρνας (Λυκόβρυση) και Καλυφτάκη εγκαταλείπεται οριστικά.
Τέλος, ο σταθμός Σχηματαρίου που δε λειτουργεί θα κατεδαφιστεί ενώ θα δημιουργηθεί νέος σταθμός μετωπικός στο Βαθύ, στο τμήμα Σχηματαρίου- Χαλκίδας, με προβλεπόμενη ημερομηνία έναρξης λειτουργίας το 2015.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από την 1η Ιανουαρίου οι χρήστες του Fast Pass (πομποδέκτης για διέλευση από τα διόδια) θα έχουν κλιμακούμενη έκπτωση από 5% (1-10 διελεύσεις το μήνα) έως 50% (για περισσότερες από 51 διελεύσεις το μήνα).
-Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου
Στο τμήμα Ραχών- Κλειδιού της εθνικής οδού Αθηνών- Θεσσαλονίκης από την 1η Ιανουαρίου οι τιμές των διοδίων στους σταθμούς Πελασγίας και Μοσχοχωρίου θα αυξηθούν περίπου 30% στο ανώτατο συμβατικό όριο (για τα ΙΧ από 2,70 ευρώ σε 3,50 ευρώ και από 3,10 ευρώ σε 4 ευρώ αντίστοιχα). Ωστόσο θα υπάρχει έκπτωση σε όλους τους μετωπικούς σταθμούς, αν χρησιμοποιείται το e-way (πομποδέκτης ηλεκτρονικής διέλευσης), από έναν αριθμό διελεύσεων και άνω.
Το χρηματοδοτικό κενό των αυτοκινητοδρόμων που θα καλύψει το ελληνικό Δημόσιο υπολογίζεται σε 1,7 δισ. ευρώ, και είναι πόροι που θα προέλθουν κυρίως από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ, συν το δάνειο των 650 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ.
Εξ αυτών η πρόσθετη χρηματοδότηση είναι 215 εκατ. ευρώ στον Άξονα Κεντρικής Ελλάδας, 179 εκατ. ευρώ στην Ιόνια Οδό, 410 εκατ. ευρώ στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και 250 εκατ. ευρώ στην Ολυμπία Οδό.
Επιπρόσθετα, το Δημόσιο μπαίνει ως εγγυητής των εργολάβων και των τραπεζών παραχωρώντας μέρος των μελλοντικών του εσόδων από τα διόδια, για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις.
Από την άλλη οι εργολάβοι θα πάρει και αποζημιώσεις 574 εκατ. Για καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί μέχρι σήμερα στους οδικούς άξονες λόγω απαλλοτριώσεων, αρχαιολογίας κ.ά.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» συγκεντρώνει τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τα χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειες που στηρίζει καθημερινά!


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Aθήνα, 27 Νοεμβρίου 2013

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» συγκεντρώνει τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τα χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειες που στηρίζει καθημερινά!

«Το Χαμόγελο του Παιδιού», παρά τις δυσκολίες, συνεχίζει σταθερά το έργο του, καθημερινά και πανελλαδικά. Μια από τις σημαντικές δράσεις του, είναι η υλική, κοινωνική, ψυχολογική και ιατρική βοήθεια σε χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειές τους που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα διαβίωσης. Το α’ εξάμηνο του 2013 στήριξε πανελλαδικά 8.910 παιδιά και τις οικογένειές τους με προβλήματα διαβίωσης.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» για μια ακόμα χρονιά, κινητοποιεί πολίτες και φορείς, προκειμένου να συσπειρωθεί το σύνολο της κοινωνίας και να συγκεντρωθούν όσο το δυνατό περισσότερα είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά, ενόψει Χριστουγέννων, αλλά και όλο το χρόνο, αφού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι δίπλα στα παιδιά 365 μέρες το χρόνο κι όχι μόνο τις γιορτές.

Η πανελλαδική συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης είναι μια πρωτοβουλία του Οργανισμού, που καλεί όλους να τη στηρίξουν, δεδομένου ότι ο αριθμός των οικογενειών που δεν μπορούν να καλύψουν ούτε τα στοιχειώδη για τα παιδιά τους, αυξάνεται δραματικά.

Τα ράφια στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας, που λειτουργεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» πανελλαδικά, έχουν πλέον αδειάσει, ως συνέπεια των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που αντιμετωπίζουν τόσο οι πολίτες όσο και οι εταιρίες στη χώρα μας.

Φέτος τα Χριστούγεννα, ας προσφέρει ο καθένας ότι μπορεί και ας χαρίσουμε χαμόγελα σε χιλιάδες παιδιά!

Συγκεντρώνουμε τρόφιμα καθ’ όλη την διάρκεια του Δεκεμβρίου, στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας, σε όλη την Ελλάδα.

Τα σημεία συγκέντρωσης είναι:

● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Μαρούσι
Διεύθυνση: Στουντίου 1 & Γκλιάτη, Μαρούσι, Τ.Κ. 15126
Τηλ: 2106095844 - E-mail: support@hamogelo.gr  

● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Ίλιον
Διεύθυνση: Αγίας Ελένης & Πλήθωνος Γεμιστού, Παλατιανή Ίλιον, Τ.Κ. 13121
Τηλ: 2105781060 - 2118003075 - E-mail: ilion@hamogelo.gr 

● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στη Θεσσαλονίκη
Διεύθυνση: Παπακυριαζή 3, Θεσσαλονίκη, T.K. 54645
Τηλ.: 2310 250160 – E-mail: thessaloniki@hamogelo.gr  

● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Πάτρα
Διεύθυνση: Όθωνος Αμαλίας 83, Πάτρα, Τ.Κ. 26221
Τηλ: 2610332499 - E-mail: patra@hamogelo.gr  

● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στον Πύργο Ηλείας
Διεύθυνση: Αραχώβης 3, Πύργος Ηλείας, Τ.Κ. 27100
Τηλ: 26210 81040 - E-mail: pyrgos@hamogelo.gr  

● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Αρχαία Κόρινθο
Διεύθυνση: Θέση Θέατρο, Αρχαία Κόρινθος, Τ.Κ. 20007
Τηλ: 2741032628-30 - E-mail: korinthos@hamogelo.gr  

● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Τρίπολη
Διεύθυνση: Ελ. Βενιζέλου 22, Τρίπολη, Τ.Κ.22100
Τηλ: 2710234154 - E- mail: tripoli@hamogelo.gr

● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Χαλκίδα
Διεύθυνση: Αβάντων 65, Χαλκίδα, Τ.Κ.34100
Τηλ: 22210 79788 - E-mail: halkida@hamogelo.gr  

● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Κέρκυρα
Διεύθυνση: Πολυχρονίου Κωνσταντά 2η πάροδος, Κέρκυρα, Τ.Κ. 49100
Τηλ: 26610-20890 – E-mail: info.kerkyra@hamogelo.gr

ΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
● Γάλα εβαπορέ
● Ρύζι
● Όσπρια
● Αλεύρι
● Σάλτσα τομάτας
● Είδη πρωινού (κακάο, μπισκότα, κρουασάν, δημητριακά, φρυγανιές, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, χυμοί)
● Άνθος αραβοσίτου
● Αλάτι, Ξύδι, Μπαχαρικά
● Πουρές
● Βρεφικές κρέμες
● Βρεφικό γάλα
● Είδη βρεφικής φροντίδας (πάνες, μωρομάντηλα, σαμπουάν, αφρόλουτρα, κρέμες συγκάματος)
● Προϊόντα καθαρισμού (καθαριστικά και απολυμαντικά γενικής χρήσης, μαλακτικό ρούχων, χλωρίνη κ.λ.π)
● Είδη προσωπικής φροντίδας (σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες)
● Είδη οικιακής χρήσης (αλουμινόχαρτο, διάφανη μεμβράνη, σακούλες απορριμμάτων)   
● Χαρτικά (χαρτί υγείας, χαρτί κουζίνας)

Περισσότερες δημοσιογραφικές πληροφορίες:
κα Νάταλι Καρακιουλάφη,
210-3306140, press@hamogelo.gr

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης:
● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας, Μαρούσι, κα Σοφία Κούχη, 210-6095844,support@hamogelo.gr 
● Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας, Ίλιον, κα Τάνια Σχίζα, 210-5781060, ilion@hamogelo.gr 


ΤΟ ΨΑΡΙ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ (ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ)

1

http://www.agioritikovima.gr/perizois/33507-to-psari-tou-ka
Σ' ένα αιγαιοπελαγίτικο νησί ζούσε προ ετών ένας ιερέας ευλαβέστατος. Η ψυχούλα του ήταν γεμάτη στοργή για το ποίμνιό του και ειδικά για τους πονεμένους. Έφτασε όμως η μέρα που δοκιμάστηκε κι εκείνος και πόνεσε πολύ.

Η κόρη του, μια εξαιρετική κοπέλα, είχε παντρευτεί πρόσφατα μ' ένα νοικοκυρεμένο παληκάρι. Έφτασε, λοιπόν, ο καιρός να φέρει στον κόσμο το πρώτο παιδάκι της. Κατά τον τοκετό όμως, πέθανε! Πήγε Μάρτυρας να συναντήσει τον Πλάστη της, αφήνοντας πολύ πόνο πίσω της.
Ο ιερέας πατέρας της πόνεσε κι αυτός πολύ στο χωρισμό, αλλά με ακλόνητη Πίστη στο Θεό πρόσφερε δοξολογία στο άγιο όνομά Του. Την αγάπη του δε, για την θυγατέρα του εξέφραζε με θερμές προσευχές για την ψυχή της και με κρυφές ελεημοσύνες.
Ο ιερέας είχε έναν αδελφό καπετάνιο που, απόμαχος πια της θάλασσας, είχε γίνει στεριανός για τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του. Είχε δημιουργήσει περιουσία κι απολάμβανε πλέον τους κόπους του. Δυστυχώς όμως ήταν σχεδόν άπιστος, παρ' όλο που είχε καλή καρδιά. Τα βραδάκια, όταν μαζεύονταν στο φιλόξενο σπίτι του παπά μαζί με μερικούς φίλους, κάποιους αγαθούς νησιώτες που πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους στην εκκλησία, έπιναν το ζεστό τους φασκόμηλο και κουβέντιαζαν. Ο καπετάνιος ένα βράδυ ειρωνεύτηκε τον ιερέα και του είπε:

- Σιγά καημένε παπά, μην υπάρχει άλλη ζωή και σε βλέπει η κόρη σου τι λέμε και τι κάνουμε!

Ο ιερέας με πραότητα προσπάθησε να τον βοηθήσει ν' αποβάλει την απιστία, γιατί ήξερε πως κατά βάθος υπέφερε η ψυχή του μέσα στη θανατερή παγωνιά της. Εκείνος όμως δε φάνηκε να επηρεάζεται.

Ένα βράδυ, λοιπόν, ο ιερέας βλέπει τη θυγατέρα του στον ύπνο του. Ήταν ολόφωτη. Λευκοντυμένη, χαρούμενη, και του λέει: "Πατέρα, σ' ευχαριστώ για όλα. Για την αγάπη σου, τις προσευχές σου, και τις ελεημοσύνες που κάνεις για την ψυχή μου. Πες, σε παρακαλώ, και στον θείο μου (τον καπετάνιο) ότι τον ευχαριστώ για το ψάρι που μού 'στειλε!".

Αυτά είπε κι ενώ χαμογελούσε αγγελικά, τ' όνειρο έσβησε...

Ο ιερέας, όταν σηκώθηκε το πρωί, αισθανόταν μεγάλη χαρά και συγκίνηση.

Το βράδυ διηγήθηκε τ' όνειρο στη συντροφιά. Όλοι συγκινήθηκαν, μόνο ο καπετάνιος κοιτούσε δύσπιστα τον αδελφό του. Όταν όμως του είπε ότι η ανιψιά του τον ευχαριστεί για το ψάρι που της έστειλε, κι ότι δεν μπορεί να εξηγήσει αυτά τα λόγια της, ο καπετάνιος τινάχθηκε όρθιος. Τα μάτια του γέμισαν δάκρυα και τα χέρια του άρχισαν να τρέμουν. Απ' το στόμα του βγήκε η κρυφή Πίστη της καρδιάς του:

- "Θεέ μου!", ψιθύρισε και μια κοίταζε τον ένα και μια τον άλλον σαστισμένος.

Όλοι τον ρώτησαν τι συνέβαινε. Γιατί τόση ταραχή, γιατί τόση συγκίνηση; Εκείνος, όταν συνήλθε κάπως, ξανακάθησε στην καρέκλα του και χωρίς να εμποδίζει τα δάκρυά του να τρέχουν στο ηλιοψημένο πρόσωπό του, τους είπε με ταπεινή φωνή: "- Ναι, είναι αλήθεια, ζουν οι ψυχές και μας βλέπουν! Ανήμερα στην κηδεία της ετοιμαζόμουν να κατέβω στην εκκλησία, όπου θα την διαβάζατε. Είχα πολύ πόνο μέσα μου. Το ξέρεις, παπά, πόσο αγαπούσα αυτή τη θυγατέρα σου. Ήταν πάντα άγγελος...

Εκείνη τη στιγμή έφθασε ένας φίλος μου ψαράς κάτω απ' τον πέρα γιαλό. Τούχα πει πως, όταν έπιανε καλό ψάρι να μου τό 'φερνε κι εγώ θα το πλήρωνα όσο-όσο. Εκείνη όμως τη στιγμή με νευρίασε η παρουσία του, καθώς κρατούσε το ροφό κρεμασμένο στο πλάι του. Του είπα λοιπόν απότομα:

- Δε θέλω ψάρια σήμερα, δεν θέλω τίποτε. Σήμερα κηδεύω την ανηψιά μου!

Ο άνθρωπος όταν τ' άκουσε πάγωσε και με κοίταζε αμίλητος. Τον λυπήθηκα και του είπα:

- Όμως, να, στο πληρώνω και συ δώστο σε κανένα φτωχό για την ψυχή της!

Εκείνος πήρε τα χρήματα, με συλλυπήθηκε κι έφυγε γρήγορα. Το περιστατικό αυτό δεν τό 'πα σε κανέναν και το είχα ξεχάσει. Αλλά η ψυχούλα της δεν το ξέχασε και μού 'στειλε τις ευχαριστίες της", είπε και σκούπισε με την ανάστροφη του χεριού του τα δάκρυά του. Μετά χαμογέλασε γλυκά, μα τόσο γλυκά! Μέσα σ' αυτό το χαριτωμένο χαμόγελο ο ιερέας διέκρινε το γλυκοχάραμα της αναγεννημένης Πίστεώς του. Η νύχτα της απιστίας έφυγε...

- "Δοξασμένο τόνομά Σου Πολυέλεε Κύριε", ψιθύρισε ο ιερέας και τον αγκάλιασε με το βλέμμα του...

ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΗΣ ΠΕΤΡΙΝΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ-ΔΙΔΑΓΜΑ

1

http://www.agioritikovima.gr/perizois/33509-to-paimo-tis
Ένας πολύ καλός ιεροκήρυκας παρατήρησε κάποια μέρα έναν θρησκευόμενο οικογενειάρχη ο οποίος για να θρέψει την οικογένειά του έσπαζε πέτρες για να στρωθούν οι δρόμοι. Γιά να εκτελεί όμως καλύτερα την εργασία του δούλευε γονατιστός.

Ο ιεροκήρυκας τότε τον ρώτησε:
Ιωάννη πόσο θα ήθελα και εγώ να έσπαζα τις πέτρινες καρδιές των ακροατών μου με το κήρυγμά μου,όπως εσύ σπάζεις αυτές τις πέτρες.

Καί ο καλός εργάτης του απάντησε:

Θα μπορέσεις και εσύ να το πετύχεις, αν και εσύ εργάζεσαι γονατιστός «Προσευχόμενος».

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΦΟΥΡ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΟ!!! Ο ΨΕΥΤΟΪΕΡΕΑΣ-ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ


http://indobserver.blogspot.gr/2013/11/blog-post_9267.html

Δαυίδ Μπάλφουρ ο πράκτορας-ιερέας των Άγγλων

Στην οδό Πλουτάρχου 2 το 1945 βρίσκονταν ένα μέγαρο. Εάν ρωτούσαμε τους περίοικους θα μας απαντούσαν αόριστα ότι ανήκε στην αγγλική πρεσβεία. Οι τηλεφωνικοί κατάλογοι το καταχωρούσαν ως έδρα της Γραμματείας του Πολιτικού Τμήματος της Βρετανικής Πρεσβείας. Εκεί ήταν το βασίλειο του Δαυίδ Μπάλφουρ ή πάτερ Δημήτριου, επικεφαλούς της Ιντέλιτζενς Σέρβις στην Ελλάδα του 1944-1946. Ο Δαυίδ Μπάλφουρ υπήρξε ο "ειδικός μάγειρας" των ελληνικών πολιτικών πραγμάτων επί αγγλικής κατοχής και διάδοχος του Άλτεμπουργκ "πληρεξούσιου επί των πολιτικών υποθέσεων" επί γερμανικής κατοχής.


Ο Δαυίδ Μπάλφουρ σε όλες τις συνεδριάσεις της Βουλής των Ελλήνων έπαιρνε την μόνιμη θέση του στο θεωρείο πάνω από την προεδρική έδρα σημειώνοντας με προσοχή ότι αναφέρονταν. Ως εδώ όλα καλά. Είναι άλλωστε φυσικό το Φόρειν Όφις να στέλνει στο προτεκτοράτο του τους διάφορους "σερ" (Λήπερ, Νόρτον κτλ) για να επιβλέπουν τα συμφέροντα της μητρόπολης. Εξίσου φυσικό είναι να ακολουθούν και οι διάφοροι "ειδικοί" πολιτικοί αναλυτές, στρατιωτικοί κτλ. Όμως η φυσιογνωμία του Δαυίδ Μπάλφουρ θα μπορούσε να αποτελεί θέμα κινηματογραφικού σεναρίου.


Ο Δαυίδ Μπάλφουρ γεννήθηκε το 1903. Η οικογένειά του υπήρξε παρακλάδι της γνωστής οικογένειας Μπάλφουρ. Ο ίδιος εστάλη στην μουσολινική Ιταλία για να σπουδάσει και ακολούθησε την πορεία του σερ Ρέτζιναλντ Λήπερ στις διάφορες βαλκανικές χώρες όπου η καθολική του δράση έμεινε γνωστή (ο ίδιος ασπάζονταν τότε το καθολικό δόγμα). Στοιχεία μιλούν και για φιλο-προτεσταντική δράση στην Ουκρανία και την Φινλανδία στο πλευρό πάντα του Λήπερ. Το 1933 αλλάζει την πίστη του σε ορθόδοξη και βαπτίζεται ορθόδοξος στην ρωσική εκκλησία του Παρισίου. Αμέσως μετά θα μάθει και τη ρώσικη γλώσσα και το 1934 θα έρθει στο Άγιο Όρος όπου θα συνδεθεί με τον Ρώσο καλόγερο πάτερ Σωφρόνιο. Το 1935 θα έρθει στην Αθήνα και θα μπει στο μοναστικό τάγμα του Καρυστίας Παντελεήμονα, ο οποίος αργότερα στην Μέση Ανατολή θα πει το γνωστό " καλύτερα 40 χρόνια με τους Γερμανούς παρά μια ώρα με το ΕΑΜ". Ο πατριώτης Παντελεήμων τον χειροτονεί ορθόδοξο αρχιμανδρίτη με το εκκλησιαστικό όνομα Πάτερ Δημήτριος. Σαν αρχιμανδρίτης θα γίνει αδελφός στη μονή Πεντέλης και θα φοιτήσει στη Θεολογική Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και θα τελειοποιήσει τα ελληνικά. Στην Ελλάδα τότε μεσουρανούσε η δικτατορία της 4ης Αυγούστου.


Από το 1937 έως και το 1938 αναλαμβάνει εκκλησιαστικά καθήκοντα κοντά στην βασιλική οικογένεια. Αργότερα θα ζητήσει με χρήση των ανώτερων γνωριμιών του την θέση του εφημέριου στο παρεκκλήσι του Ευαγγελισμού. Στη θέση αυτή θα αναπτύξει κολοσσιαία δραστηριότητα. Οι σχέσεις του παραμένουν στενές με την Αυλή.Παράλληλα, γίνεται γνωστός ως κοσμικός εξομολόγος του Κολωνακίου και διδάσκει στο Βρετανικό Ινστιτούτο Αθηνών. Σε ορισμένους ελιτίστικους κύκλους της εποχής παραδίδει και μαθήματα αγγλικών. Στα σπίτια των αστών της εποχής διενεργεί αγιασμούς. Ένα από αυτά είναι το σπίτι του στρατηγού Παπάγου. Η δραστηριότητά του γίνεται πολύ εντατικότερη στην περίοδο του ελληνοϊταλικού πολέμου. Τότε οι σχέσεις του με ανώτερους στρατιωτικούς γίνονται εντονότερες, χωρίς βέβαια να παραμελούνται και οι πολιτικές. Μεγάλη φιλία τον συνδέει και με τον Αλέξανδρο Κορυζή. Το 1941 και με τους Γερμανούς να προελαύνουν στην Ελλάδα, ο Μπάλφουρ, πετά τα ράσα ξαναγίνεται προτεστάντης και αναχωρεί με το προσωπικό τις βρετανικής πρεσβείας στο Κάιρο. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν βρίσκεται στον Ναό του Ευαγγελισμού την 25η Μαρτίου του 1941, λίγες ημέρες δηλαδή πριν από τη γερμανική εισβολή.


Στο Κάιρο έχει άμεσες σχέσεις με την ελληνική βασιλική οικογένεια και τους πρώην πρωθυπουργούς Παναγιώτη Κανελλόπουλο και Γεώργιο Παπανδρέου. Επιστρέφει στην Ελλάδα με τη νίκη των συμμάχων ως ταγματάρχης του Βρετανικού Στρατού και μέλος της Βρετανικής Πρεσβείας στην Αθήνα. Σε αυτόν αποδίδουν ορισμένοι την τοποθέτηση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Δαμασκηνού στη θέση του αντιβασιλέα και ήταν σίγουρα, ο σύνδεσμος των Βρετανών με τον αντιβασιλέα Δαμασκηνό. Καθοριστικός φαίνεται ότι είναι και ο ρόλος του στη Συμφωνία της Βάρκιζας, στις 12 Φεβρουαρίου 1945. Το παραμύθι του με τα ράσα έχει πάρει πια τέλος.


Η δράση του Μπάλφουρ στην Ελλάδα σταματά το 1946 όταν σε εκτενέστατο αφιέρωμα του Ριζοσπάστη, καταγγέλλεται ανοιχτά η δράση του ως πράκτορα των Άγγλων στη χώρα. Το άρθρο επιμελήθηκε ο ίδιος ο αρχισυντάκτης του Ριζοσπάστη και δεινός δημοσιογράφος Κώστας Καραγιώργης. Από εκεί και πέρα θα συνεχίσει τη "λαμπρή" του καριέρα ως διπλωματικός υπάλληλος του βρετανικού υπουργείου Εξωτερικών στο Ισραήλ, τη Σμύρνη και τη Γενεύη.




Φωτογραφικό υλικό





Στο πλευρό του Δαμασκηνού με στρατιωτική πια στολή. Η φωτογραφία από την επίσκεψη του Τσόρτσιλ



Ο Μπάλφουρ με τον στρατηγό Μοτγκόμερι στην Αθήνα



Από το Ριζοσπάστη της εποχής
πηγή: kokkinosfakelos.blogspot.gr


Με τα ράσα ως ορθόδοξος μοναχός



ΓΚΑΛΟΠ: Ευρώ ή μνημόνιο

http://planet-greece.blogspot.com/2013/11/blog-post_2431.html


«Ναι» στο ευρώ, «όχι» στα μνημόνια απαντούν οι Έλληνες στην έρευνα του καθηγητή Επαμεινώνδα Πανά και της ομάδας του από το τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία παρουσιάστηκε στο EXTRA 3....


Στην ερώτηση αν στις επερχόμενες εκλογές, ενδέχεται να ψηφίσετε κόμματα που υποστηρίζουν την επιστροφή στη δραχμή, περισσότεροι από του μισούς ερωτηθέντες απάντησαν θετικά.


Στην ερώτηση, εάν αυτή την περίοδο θεωρείτε τον εαυτό σας μνημονιακό ή αντιμνημονιακό, οι περισσότεροι ερωτηθέντες θεωρούν τον εαυτό τους αντιμνημονιακό.


Στην επόμενη ερώτηση, αν η παραμονή της χώρας στο ευρώ είναι μονόδρομος για τη χώρα, οι ερωτηθέντες απάντησαν:


Για τη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ οι ερωτηθέντες απάντησαν:


Για τον ρόλο της Χρυσής Αυγής στις ευρωεκλογές:


Στην ερώτηση, «Αν αύριο γινόταν δημοψήφισμα για την παραμονή της χώρας στο ευρώ ή την επιστροφή στη δραχμή, τι θα ψηφίζατε;» απάντησαν:


Τέλος, στην ερώτηση για τα μικρά κόμματα που υποστηρίζουν την επιστροφή στη δραχμή, θα μπορούσατε να ψηφίσετε στις ευρωεκλογες του 2014, απάντησαν:

Η έρευνα διεξήχθη στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.

Κλονιζομένη Ευρώπη.

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7150.html

Του Γεωργίου – Στυλιανού Πρεβελάκη
Η απόφαση της Ουκρανίας να αναστείλει την προετοιμασία για την υπογραφή συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση επιβεβαιώνει και ενισχύει την απαισιοδοξία για την Ευρώπη. Μοιάζει να αποτελεί καμπή: η ελκτική δύναμη της Ευρώπης έχει εξασθενήσει σημαντικά. 

Η μειωμένη ακτινοβολία προς τα έξω συνοδεύει την αυξανόμενη αμφισβήτηση εκ των έσω. Παλαιότερα,...
η κριτική προερχόταν κυρίως από την Αριστερά. Σήμερα, την αντιευρωπαϊκή εκστρατεία την αναλαμβάνουν τα ακροδεξιά κόμματα. Εθισμένο στις εξ αριστερών επικρίσεις, το ευρωπαϊκό κατεστημένο ερμηνεύει την ανερχόμενη αμφισβήτηση ως αποτέλεσμα της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης. 

Όμως, η επιτυχία των ακροδεξιών αντι-ευρωπαϊστών τροφοδοτείται κυρίως από το συμβολικό κενό της Ευρώπης. Τα μεταναστευτικά ρεύματα και οι ευρύτεροι μετασχηματισμοί της Παγκοσμιοποίησης καθιστούν το ερώτημα « ποιοι είμαστε » περισσότερο επιτακτικό από το «τι έχουμε ». 

Ορισμένοι ηγέτες αρχίζουν να υποψιάζονται την φύση του προβλήματος. Ο Ιταλός Πρωθυπουργός, ο Ενρίκο Λέτα, πρόσφατα αναφέρθηκε στο συμβολικό πλεονέκτημα της ακροδεξιάς. Επεσήμανε ότι «μόνον οι λαϊκιστές διαθέτουν σήμερα αφήγημα για την Ευρώπη», ενώ οι λοιποί «πρέπει να βρούμε το δικό μας νέο αφήγημα»· όπως, επί παραδείγματι, ο Helmut Kohl με τον François Mitterrand στο Verdun το 1984. 

Η αναφορά στο αμερικανογενές « narrative », όρος με άλλη έννοια στην ελληνική, αποτελεί πρόοδο, εν συγκρίσει με τον κυρίαρχο ευρωπαϊκό λόγο ο οποίος έχει περιθωριοποιήσει ό,τιδήποτε μη τεχνοκρατικό και οικονομιστικό. Ταυτοχρόνως, όμως, δείχνει την έλλειψη προετοιμασίας της Ευρώπης για τις επερχόμενες πολιτικές θύελλες, αρχής γενομένης από τις Ευρωεκλογές του 2014. 

Η ιδέα να δημιουργηθεί ένα νέο φιλο-ευρωπαϊκό « αφήγημα » παραπέμπει στην συνηθισμένη μεθοδολογία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την επίλυση αντιφάσεων και προβλημάτων. Φαντάζεται κανείς μια « Επιτροπή Σοφών », η οποία θα επιφορτιστεί να διατυπώσει « το νέο ευρωπαϊκό όραμα ». Εξ ορισμού το « αφήγημα » παραπέμπει στις γνωστές τεχνοκρατικές μεθόδους οι οποίες παρακάμπτουν τις πολιτικές διαδικασίες.

Το ευρωπαϊκό ζήτημα δεν είναι τεχνοκρατικό. Είναι κατ’ εξοχήν πολιτικό. Για να διαμορφωθεί πίστη στην Ευρώπη πρέπει οι πληθυσμοί της να πεισθούν ότι, έναντι των θυσιών, υλικών και συμβολικών, τις οποίες επιβάλλει η συμμετοχή στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι, η Ευρώπη προασπίζεται υλικά και πνευματικά αγαθά τα οποία υπερβαίνουν το με στενά κριτήρια οριζόμενο βιοτικό επίπεδο ή τα διάφορα « κεκτημένα ». Προϋπόθεση για ουσιαστικό διάλογο για την Ευρώπη αποτελεί η επαναφορά της γλωσσικής, ιστορικής και γεωπολιτικής παιδείας η οποία εξοβελίστηκε, βορά στο χαλαρό ευρωπαϊκό consensus. Καμία τεχνητή « αφήγηση » δεν μπορεί να υποκαταστήσει την επώδυνη και χρονοβόρα διαδικασία για την αποκατάσταση του συμβολικού ευρωπαϊκού κεφαλαίου. Όσο καθυστερεί και, καθώς ελλείπει ο εναλλακτικός λόγος, οι εύκολες απαντήσεις των απανταχού λαϊκιστών θα αντλούν επιλεκτικά από το εγκαταλελειμμένο ιστορικό υλικό. Και θα επικρατούν. 

Είναι πολύ αμφίβολο αν μπορεί να καλυφθεί το συμβολικό κενό σύντομα, ώστε να αποφευχθούν καταστροφικές αναταράξεις. Το επίπεδο της πολιτικής και πνευματικής προετοιμασίας των φιλο-ευρωπαϊκών δυνάμεων προαναγγέλλει σοβαρές ήττες για τις επόμενες αντιπαραθέσεις. Όμως, από την άλλη, μόνο με ισχυρούς κλονισμούς είναι δυνατόν να επιστρέψουν οι ευρωπαϊκές ελίτ στην πολιτική πραγματικότητα, από την οποία τους έχουν αποσπάσει οι τεχνοκρατικές ουτοπίες και η υπεροψία στην οποία οδηγούσε φυσιολογικά η εξαιρετικά ευνοϊκή συγκυρία των μετα-ψυχροπολεμικών χρόνων. 

Αντίθετα από ό,τι ελπίζαμε, η ένταξη της Ελλάδας στην Ευρώπη δεν έλυσε τα προβλήματα. Η κρίση απεκάλυψε τις κρυμμένες αρνητικές πτυχές της ευρωπαϊκής υπερ-προστασίας η οποία ανευθυνοποίησε την ελληνική οικονομία και κοινωνία. Σήμερα οι πολιτικοί ορίζοντες διαγράφονται σκοτεινοί. Απειλείται, επομένως, ο κύριος στόχος για τον οποίο ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επέμεινε για την ένταξη της Ελλάδας: η πολιτική και γεωπολιτική εξασφάλιση. 

Δεν αμφισβητείται η χρησιμότητα της συμμετοχής μας στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι· κάθε άλλη εκδοχή είναι δυσμενέστερη. Χρειάζεται, όμως, να συνειδητοποιήσουμε την ανάγκη να στηριζόμαστε και στις δικές μας δυνάμεις, τόσο στον οικονομικό, όσο και στον γεωπολιτικό τομέα. Η επανεπένδυση στην πολιτική συμβολική συνιστά ευρωπαϊκό, αλλά και εθνικό ζήτημα.

Πηγή:  antifono.gr

ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΙΜΑΚΟ: Ο Πέτρος Κωστόπουλος δεν είναι πτωχός!

http://zoornalistas.blogspot.gr/2013/11/blog-post_6979.html

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση - πρόσκληση που υπογράφουν οι Απλήρωτοι Εργαζόμενοι της ΙΜΑΚΟ. Οπως αναφέρουν ο Πέτρος Κωστόπουλος χρωστάει σε όλους τους εργαζομένους του περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ και σχεδόν όλοι έχουν ζητήσει την ποινική του δίωξη ενώ εκκρεμεί και αγωγή του και κατά του ιδίου. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"H εταιρεία ΙΜΑΚΟ κηρύχθηκε σε πτώχευση με αίτηση των εργαζομένων της και όχι με αίτηση του κ. Πέτρου Κωστόπουλου.
Ο κ. Κωστόπουλος καμία διάθεση είχε να πτωχεύσει η εταιρεία του. Μολονότι με περισσό θράσος εμφανίστηκε στα media στις αρχές του 2012 και ομολόγησε ότι ήδη από τις αρχές του 2011 ήξερε ότι η εταιρεία οδηγείται στην πτώχευση, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ σε εμάς τους υπαλλήλους του. Αντίθετα, ΜΑΣ επέβαλε ξανά και ξανά μειώσεις μισθών, ζητώντας ΑΠΌ ΕΜΑΣ θυσίες και τον Οκτώβριο του έτους 2011 σταμάτησε οριστικά να..   μας πληρώνει.
ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΣΚΗΣΑΜΕ το δικαίωμά μας σε επίσχεση της εργασίας μας όχι απλά δεν μας κατέβαλε τις αποδοχές μας αλλά μας εξύβριζε με τα χειρότερα λόγια.
Όταν μάλιστα κάποιοι από εμάς στα μέσα Φεβρουαρίου 2012 δηλώσαμε ότι θα υποβάλουμε αίτηση πτώχευσης της εταιρείας και επειδή ακριβώς ο ίδιος δεν το επιθυμούσε ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ «ατυχώς» να μας αποτρέψει.
Η πλειονότητα από εμάς απολύθηκε όχι επειδή ο κ. Κωστόπουλος μας σκέφτηκε αλλά γιατί το ζητήσαμε εμείς οι ίδιοι, βλέποντας αφενός ότι δεν θα λαμβάναμε ποτέ ξανά αποδοχές για την απασχόλησή μας, αφετέρου για να μην αυξάνεται το χρέος της εταιρείας έναντι του ΙΚΑ, το οποίο και θα ικανοποιείτο συμμέτρως με εμάς στα πλαίσια της πτώχευσης.
Ο κ. Κωστόπουλος χρωστάει σε όλους εμάς τους εργαζομένους του περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Σχεδόν όλοι έχουμε ζητήσει την ποινική του δίωξη και είναι ακόμη εκκρεμής η αγωγή μας και κατά του ιδίου.
Και ενώ εμείς αγωνιζόμαστε για να πάρουμε αυτά που δικαιούμαστε, τους μισθούς μας και τις αποζημιώσεις μας, ο κ. Κωστόπουλος ζει ζωή χαρισάμενη. Συνεχίζει και διαμένει στην βίλα του στηνΦιλοθέη την οποία δήθεν τάχα αναγκάστηκε να πουλήσει στην EUROBANK !!! για να πληρώσει δήθεν τάχα τις οφειλές του στο Δημόσιο και στο IKA! Συνεχίζει να κάνει πολυδάπανες διακοπές σε σουίτες στην Πάτμο, στην Ιταλία και να μένει βέβαια και στην βίλα του στην Μύκονο, την οποία επίσης φέρεται να έχει πουλήσει στην EUROBANK για να καλύψει τα χρέη του!! Τα παιδιά του εξακολουθούν να πηγαίνουν σειδιωτικά σχολεία και camp όταν τα δικά μας παιδιά δεν έχουν να φάνε!!
Ο Π. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΤΩΧΟΣ
Αφήνει έναν «φίλο» του κτηματομεσίτη που γνώρισε στο γυμναστήριο και που του δάνεισε 70.000,00 ευρώ να τον πτωχεύει στα Δικαστήρια του Πειραιά και δεν πηγαίνει να υπερασπιστεί τον εαυτό του! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;; Και αναγκαζόμαστε εμείς με νέα έξοδα να προσφεύγουμε στην δικαιοσύνη για να φωνάξουμε το οφθαλμοφανές: ότι ο κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΤΩΧΟΣ!
Μέχρι και την τελευταία στιγμή τον στηρίζαμε! Περιμέναμε , όπως μας είχε υποσχεθεί ο ίδιος να πουλήσει μερικούς τίτλους της ΙΜΑΚΟ για να μας πληρώσει! Και βέβαια τους «πούλησε» όλους! Αλλά ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ. Το μόνο που μας κατέβαλε ήταν το επίδομα Χριστουγέννων 2011 και το επίδομα Πάσχα 2012 από τον φόβο της αυτόφωρης σύλληψης.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
ΩΣ ΕΔΩ
ΝΑ ΑΠΟΝΕΜΗΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΟΛΟΙ ΝΕΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΟΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΙΜΑΚΟ"

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου