Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ (1921) ΚΑΙ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ (2009) Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ (ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ)


1http://www.agioritikovima.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=24243:an-imera-genn&catid=270:agioreitika-nea&Itemid=761
Από τις Σπηλιές της Αγίας Άννας έως την Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου.

Από το προσωπικό μας φωτογραφικό αρχείο και για όλους όσοι γνώρισαν, αγάπησαν και θέλουν να θυμούνται τον Γέροντα Ιωσήφ, προσφέρουμε μερικές φωτογραφίες της αγιορείτικής του πορείας.

Διαβάστε και δείτε μέσα από τις φωτογραφίες την πορεία του μεγάλου αυτού Γέροντα... 


alt

Το 1946 έρχεται από την Κύπρο στο Άγιο Όρος, στη Σκήτη της Αγίας Άννας ο Γέροντας Ιωσήφ. Φωτογραφία που ήταν στο διαβατήριο του.

alt

Στις Σπηλιές της Αγίας Άννας. Ο ναός του Τιμίου Προδρόμου της Συνοδείας του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστή στην οποία ανήκε ο Γέροντας Ιωσήφ.

alt

Η Συνοδεία του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστή. Πίσω από τον καθήμενο Όσιο Ιωσήφ είναι ο Γέροντας Ιωσήφ.

alt

Το κελλί του Ευαγγελισμού στη Νέα Σκήτη όπου παρέμεινε η Συνοδεία μέχρι την κοίμηση του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστή.

alt
 
Ο Γέροντας Ιωσήφ στη Νέα Σκήτη πριν κάνει Συνοδεία, μερικά χρόνια μετά την κοίμηση του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστή.

alt

Μερικά χρόνια μετά (το 1982) στην Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου όπου έμεινε για λίγο καιρό με τους πρώτους μοναχούς της Συνοδείας του. Εδώ είναι με τον π. Παΐσιο, τον Ιερομόναχο Αθανάσιο ( τώρα Μητροπολίτη Λεμεσού) και τον κοσμικό τότε και τώρα Μοναχό Νήφωνα.

alt

Το κελλί του Ευαγγελισμού στη Νέα Σκήτη όπως το ανοικοδομήσε και το επέκτεινε για τις ανάγκες της Συνοδείας του ο Γέροντας Ιωσήφ, μέχρι τη χρονιά που έφυγαν για την Ι.Μ.Μ. Βατοπαιδίου.

alt

Στη συνέχεια μερικές φωτογραφίες από τη ζωή και τα διακονήματα στο κελλί.

Τα μουλάρια του γέροντα, ο Κίτσος και ο Καστάνης.

alt

Στο ψάρεμα

alt

Στην Κουζίνα

alt

Μετά τα διακονήματα η ξεκούραση. Ο Γέροντας δεν ξεχώριζε τον εαυτό του από κανένα διακόνημα. Ήταν και Γέροντας και «υποτακτικός» της αγάπης.

alt

Με τον παραδελφό του μακαριστό παπα- Χαράλαμπο, τότε Ηγούμενο της Μονής Διονυσίου σε επίσκεψή του στη Νέα Σκήτη (1986).

alt

Ο Γέροντας σε ώρα προσευχής στην αυλή του κελλιού του Ευαγγελισμού

alt

Το εσωτερικό του κελλιού του Γέροντα στον Ευαγγελισμό.

alt

Εδώ ο Γέροντας μπροστά στο γραφείο του, όπου περνούσε πολλές ώρες απαντώντας στα πολλά γράμματα που του έστελλαν και συγγράφοντας τα βιβλία που μας άφησε ως παρακαταθήκη.

alt

Ο Γέροντας με τους δύο ιερομόναχους της Συνοδείας του (το 1985) τον Αθανάσιο (Μητροπ. Λεμεσού) και τον Εφραίμ (Καθηγούμενο της Ι. Μ. Μ. Βατοπαιδίου)

alt

Τελευταία φωτογραφία στη Νέα Σκήτη το Πάσχα του 1987 πριν την αναχώρηση για την Ι. Μ. Μ. Βατοπαιδίου.

alt

Ο Γέροντας Ιωσήφ τα πρώτα χρόνια στη Ι. Μ. Μ. Βατοπαιδίου. Βαθειά σκέψη, δύσκολη αρχή…

alt

Μάϊος του 1988. Μπροστά στη πύλη της Ι. Μ. Μ. Βατοπαιδίου με τους παραδελφούς του Εφραίμ Κατουνακιώτη και Εφραίμ Καθηγούμενο (τότε) της Ι. Μ. Φιλοθέου.

alt

1989. Το πρώτο Πάσχα στην Ι. Μ. Μ. Βατοπαιδίου. Ο Γέροντας κοιτάζει με έκπληξη προς το μέρος που οι κοσμικοί όταν άκουσαν το «Χριστός Ανέστη» άναψαν κροτίδες από τη χαρά τους.

alt

Κυριακή της Τυρινής – Μάρτιος 1990. Ημέρα εκλογής του Γέροντα Εφραίμ ως Ηγουμένου της Ι.Μ.Μ. Βατοπαιδίου.

alt

Κυριακή των Μυροφόρων (Απρίλιος 1990). Ημέρα της ενθρονίσεως του Καθηγουμένου Εφραίμ. Μαζί τους διακρίνεται και ο τότε Πρωτεπιστάτης του Αγίου Όρους (μακαριστός) Θεόκλητος Διονυσιάτης.

alt

Μετά την ενθρόνιση, κέρασμα στο συνοδικό της μονής. Διακρίνεται ο τότε Πολιτικός Διοικητής του Αγίου Όρους κ. Κ. Λούλης, ο τότε Μητροπ. Δημητριάδος και μετέπειτα Αρχιεπίσκοπος Αθηνών μακαριστός Χριστόδουλος, ο Ηγούμενος της Ι. Μ. Σταυροβουνίου (Κύπρου), ο Καθηγούμενος Εφραίμ και ο Γέροντας Ιωσήφ.

alt

Σεπτέμβριος 1991. Επίσκεψη στην Ι. Μ. Μ. Βατοπαιδίου του τότε Οικουμενικού Πατριάρχου Δημητρίου.

alt

Το κελλί όπου τα τελευταία χρόνια «ησύχαζε» ο Γέροντας και εκοιμήθη «εν Κυρίω».

alt

Μια από τις τελευταίες φωτογραφίες, το Πάσχα του 2009, το τελευταίο της επίγειας ζωής του.

alt

«Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών»

Καλή αντάμωση Γέροντα στους πατρικούς σου κόλπους κατά την υπόσχεσή σου.

alt

Του κάνουν ενέσεις και γράφει σενάρια

“ Όπως εξομολογήθηκε γνωστός εκδότης μεταξύ τρίτου και τέταρτου κοκτέιλ (δεν εννοώ οινοπνεύματος αλλά από αυτά που του φτιάχνουν για να στέκεται όρθιος επειδή επιμένει παρά τα χάλια του να κυβερνά την Ελλάδα), έχει αναλάβει να φέρει σε πέρας μια δύσκολη αποστολή. ”
Του Εκδοροσφαγέα



Οι πληροφορίες είναι δεμένες και η πηγή έγκυρη. Μέσα στο επόμενο διάστημα θα δούμε πράματα και θάματα. Όπως αποκαλύφθηκε σε πρόσφατο πάρτι που συμμετείχαν λίγοι και εκλεκτοί, τα πράγματα στην Ελλάδα θα αλλάξουν ραγδαία, αρκεί να υλοποιηθούν κάποια σενάρια που είναι έτοιμα. Όπως εξομολογήθηκε γνωστός εκδότης μεταξύ τρίτου και τέταρτου κοκτέιλ (δεν εννοώ οινοπνεύματος αλλά από αυτά που του φτιάχνουν για να στέκεται όρθιος επειδή επιμένει παρά τα χάλια του να κυβερνά την Ελλάδα), έχει αναλάβει να φέρει σε πέρας μια δύσκολη αποστολή.

Το ζητούμενο είναι, σύμφωνα με όσα είπε μετά την τρίτη ένεση κοκτέιλ, να κυβερνήσει μετά τον Σεπτέμβριο μια κυβέρνηση στην οποία πρέπει οπωσδήποτε να συμμετέχει, εύσωμος πολιτικός τον οποίο χαριτολογώντας αποκαλούν “τζουκ μποξ” στο εκδοτικό συγκρότημα. Το παρατσούκλι του πολιτικού, του το είχε δώσει παλιός δημοσιογράφος και υπουργός, επειδή είχε χαρακτηριστική ευχέρεια να παίζει ό,τι ήθελε το συγκρότημα, αρκεί βεβαίως να είχες ρίξει το απαραίτητο κέρμα. Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με το σενάριο, το “τζουκ μποξ” του εκδοτικού συγκροτήματος θα προσπαθήσει να καλύψει τον λεγόμενο χώρο της Κεντροαριστεράς, αφού βεβαίως υπάρξουν τα απαραίτητα δημοσιεύματα που θα τον εμφανίσουν πιο αγνό από τα περιστέρια.

Ενδεχομένως όχι τα όποια περιστέρια, αλλά αυτά τα εύσωμα του Συντάγματος. Την κατάλληλη στιγμή, με τις εντολές του εκδότη, ο πολιτικός τζουκ μποξ-χοντροπερίστερο, θα κάνει την επίθεσή του στα Χειμερινά Ανάκτορα του Σαμαρά (καθότι θα είναι Χειμώνας καιρός) και θα τον ρίξει από την εξουσία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι πριν γίνουν όλα αυτά να αποδομηθεί πλήρως ο ΣΥΡΙΖΑ και να συκοφαντηθεί, προκειμένου να φανεί αναγκαία μια άλλη αντιδεξιά φωνή. Το σενάριο αποδόμησης του ΣΥΡΙΖΑ, έλεγε ο εκδότης, προβλέπει να εμφανιστεί ότι χρηματοδοτείται από διάφορους ύποπτους παράγοντες. Όχι εργολάβους και μαφιόζους της λίστας Λαγκάρντ, αλλά υπόγειες δυνάμεις του παγκόσμιου γίγνεσθαι.

Τέτοιοι χρηματοδότες μπορεί να εμφανιστούν ότι είναι ο Σόρος, οι σιωνιστές, ακόμη και η Γιάννα Αγγελοπούλου και σε περίπτωση ανάγκης τα Νεφελίμ του κυρίου Λιακόπουλου. Τα σενάρια που ακούστηκαν ήταν πολλά και αποφασίστηκε να υπάρξει μία ακόμη συνάντηση για να παρθούν τελικές αποφάσεις. Το επόμενο ραντεβού θα είναι στο εκατοστό εβδομηκοστό σπίτι, που ανήκει στην τριακοστή πέμπτη offshore του εκδότη.

Οι πληροφορίες πάντως είναι δεμένες, καθότι η πηγή είναι η ίδια με του κυρίου Παπαχρήστου που του εξομολογήθηκε πως ο ΣΥΡΙΖΑ κατεβάζει ως υποψήφια Δήμαρχο τη Γιάννα Αγγελοπούλου.

ΠΗΓΗ: koutipandoras.gr

Το Κυλώνειον Άγος - ΕΡΤ (Από τον πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου)

Το Κυλώνειον Άγος - ΕΡΤ

Κοπετός, οδυρμός και σπέκουλα μεγάλης ολκής γύρω από το κομματομάγαζο που λέγεται ΕΡΤ, το οποίο για τέσσερις δεκαετίες – για να μην πάμε πιο πίσω – αποτελεί τοπολιτικό κηφηναριό, το οποίο υπηρετώντας δουλικά τις εξουσίες και τα… λοιπά δημοκρατικά κόμματα αποχαύνωσαν τον «κυρίαρχο» λαό με την προπαγάνδα.
Ένα κηφηναριό το οποίο – κατά κανόνα- άλωσε την «ενημέρωση» με κομματικές ταυτότητες και κομματικά βύσματα.
Δεν μιλάμε για τα προνόμια.
Δεν μιλάμε για τη διαφθορά.
Δεν μιλάμε για την ευνοιοκρατία.
Μιλάμε για την πατριδοκτόνο και εθνοκτόνο συντεχνία, εναντίον της οποίας ο γράφων άσκησε οξύτατη κριτική από το 1992, όταν όλοι σιωπούσαν και όταν πολλοί μασούσαν.
Σε μια παραπαίουσα Ελλάδα και αποσυντιθεμένη ελληνική κοινωνία, η οποία ζούσε μέσα σε πλαστές εικόνες ευημερίας, προσπάθησα να επισημάνω τα πολλαπλά και πολύμορφα κοινωνιοκτόνα προβλήματά της με ένα πολυσέλιδο κριτικό κείμενο, το οποίο είχε τον τίτλο: «Το κατηγορώ ενός πολίτη» (δημοσιεύθηκε στο εβδομαδιαίο περιοδικό «Πολιτικά Θέματα», στις 2 και 9 Οκτωβρίου 1992).
Αναδεικνύοντας την μαύρη εικόνα της Ελλάδας καταχέριαζα τον «κυρίαρχο» λαό γράφοντας «Κατηγορώ τον Ελληνικό λαό γιατί αφέθηκε να χάσει την υπερηφάνειά του και την αξιοπρέπειά του, την ατομική του υπόσταση ως ελεύθερου ανθρώπου, ακολουθώντας χρεοκοπημένες πολιτικές και χρεοκοπημένους πολιτικούς μεσσίες. Τον κατηγορώ γιατί, και τώρα ακόμα να σηκωθεί πάνω από τα ηθικά και πολιτικά ερείπια της Ελλάδος».
Ερχόμενος στο σάπιο συνδικαλισμό έγραφα: «Κατηγορώ τους συνδικαλιστές γιατί μετέτρεψαν τους συνδικαλιστικούς και εργατικούς αγώνες από κοινωνικό εργαλείο προστασίας των καλώς νοουμένων συμφερόντων των εργαζομένων σε μέγγενη στραγγαλισμού των κοινωνικών και ατομικών δικαιωμάτων του συνόλου των Ελλήνων» και σε «υπερασπιστές των αδίκων και συντεχνιακών προνομίων πολλών χιλιάδων συναδέλφων τους σε βάρος των ήδη φτωχών Ελλήνων».
Ασκώντας γενικότερη κριτική στο αρρωστημένο συνδικαλιστικό συνονθύλευμα που πήγαζε από το κόμμα, στήριζε το κόμμα και υπηρετούσε το κόμμα, παρέθετα τούτη την άποψη του Άγγλου φιλοσόφου Τ. Χομπς, που έγραφε: «Οι συντεχνίες είναι σαν μικρές δημοκρατίες μέσα στα σπλάχνα μιας μεγάλης, όπως τα σκουλήκια στα έντερα ενός φυσικού ανθρώπου».
Τα πάντα έδειχναν κατρακύλα και τα πάντα ανέδυαν τη μυρουδιά της πτωμαΐνης από μια ψόφια Ελλάδα, ο «κυρίαρχος» λαός της οποίας ανεύθυνος, άκριτος και ιδιοτελέστατος χειροκροτούσε τους νεκροθάφτες του. Μέσα σε αυτή την καταρρέουσα Ελλάδα, ερχόμενος στους μεγάλους υπαίτιους αυτής της σήψης έγραφα: «Κατηγορώ τα κρατικά ΜΜΕ και τα δύο μεγάλα ιδιωτικά κανάλια γιατί περιόρισαν το «διάλογο» και τον «πολιτικό» λόγο σε μια χούφτα εκπρόσωπων των τεσσάρων μεγάλων κομμάτων, και κυρίως των δύο μεγάλων, με αποτέλεσμα αυτού του ολιγαρχικού φαινομένου την αφυδάτωση του πολιτικού λόγου, του κοινωνικού προβληματισμού και την κολοβωμένη ενημέρωση, προβάλλοντας μόνο τις κομματικές θέσεις».
Συνεχίζοντας έλεγα: «Κατηγορώ τα ηλεκτρονικά και έντυπα ΜΜΕ γιατί παίρνουν προκλητικά μέρος στην αποβλακωτική ενημέρωση, διαθέτοντας πολύ χρόνο  για παροχή θεάματος, το οποίο, πολλές φορές, εγγίζει τη χυδαιότητα».
Καταλήγοντας, ως προς αυτές τις «επιδόσεις» των ΜΜΕ, έγραφα: «Πρόκειται για μια «εθνική προσφορά» που ευνουχίζει την αληθινή εθνική και κοινωνική συνείδηση» (το κείμενο εκείνο το 1992 αναδημοσιεύθηκε στο έργο μου: «Ο Λαϊκισμός στην Ελλάδα», εκδ. «Ergo», Αθήνα, 2002, σελ. 82-94).
Είναι προφανέστατο ότι τα εκφυλιστικά αυτά φαινόμενα οι πάντες τα γνώριζαν και οι πάντες τα υπηρετούσαν εκθύμως στο όνομα των ιδιοτελεστάτων ατομικών συμφερόντων, τα οποία επένδυαν με κομματικές φανφάρες και ανύπαρκτες ιδεολογίες.
Με άλλα λόγια χόρευαν το «χορό των κολασμένων» πάνω στο πτώμα της Ελλάδας, όπως πολύ εύστοχα είχε πει από τότε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπός Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστόδουλος στο άρθρο του της 6ης Δεκεμβρίου 1992 στο «ΒΗΜΑ»με τίτλο: «Έκπτωση ήθους», γεγονός το οποίο οδήγησε τον γράφοντα να του απευθύνει «ανοιχτή πρόσκληση για αγώνα κατά της διαφθοράς» (βλ. «Πολιτικά Θέματα» της 11ης Δεκεμβρίου 1992). Σιωπή, σιωπή, απόλυτη σιωπή από παντού και πρόδηλη συνενοχή.
Στο θέμα:
Ήταν καιρός –έπρεπε να γίνει πριν από πολλά χρόνια- να καθαριστεί το Κυλώνειον Άγος το οποίο γέμισε με «εργαζόμενους» από τους οποίους οι περισσότεροι μπήκαν στο κομματομαγαζί με κομματικές ταυτότητες, τις οποίες αρκετοί από αυτούς διέθεταν σε πολυκομματική βάση (είχαν όχι μία, αλλά δύο και τρεις…).
Η αξιοκρατία στο απόσπασμα. Τώρα ομολογούν οι ίδιοι την κομματοκρατία, τη ρουσφετολογία και τη διαφθορά στο χώρο τους, που κατατρώγουν τα σπλάχνα της ελληνικής κοινωνίας, γεγονός το οποίο γέννησε τη χυδαία δημοκρατία (βλ. το άρθρο μου: «Αρρωστημένη δημοσιογραφία = χυδαία δημοκρατία, στα «Πολιτικά Θέματα» της 24/1/2003).
Είναι αυτός ο πολιτικά εκφυλισμένος κόσμος της επικοινωνίας, που ευθύνεται για την αποχαύνωση του «κυρίαρχου» λαού, τον οποίο τώρα ψέγει γιατί δεν τον συμπαρίσταται στον αγώνα της δημοκρατίας!!! Τόσα χρόνια πως την υπερασπίστηκαν οι ίδιοι; (Πάντα λειτουργούν και οι σπάνιες εξαιρέσεις).
Τώρα ωρύονται και σκίζουν τα ιμάτιά τους ότι υπεύθυνο είναι, για το κατάντημα της ΕΡΤ, το ρουσφετολογικό και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, το οποίο όμως οι ίδιοι χρησιμοποίησαν, στήριξαν και αναπαρήγαγαν για σαράντα χρόνια.
Τώρα ανακάλυψαν ότι το άντρο της κομματοκρατίας, του οποίου οι διοικητές έπαιρναν τρεις φορές και πάνω από τις αμοιβές του προέδρου των ΗΠΑ, «ανήκει στο λαό»! Και όχι μόνο αυτοί.
Πού τον είχαν τον λαό τόσα χρόνια; Μόνο τον άρμεγαν.
Τώρα κόπτονται γιατί, για κάποιες ημέρες, «το έθνος θα μείνει χωρίς εθνική φωνή», ενώ όλα αυτά τα χρόνια της άφατης αρλουμπολογίας και παρακμής θεωρούσαν αδίκημα την αναφορά στο έθνος και την ανάρτηση της ελληνικής σημαίας.
Τώρα ανακάλυψαν ότι τα Νομοθετικά Διατάγματα είναι αντιδημοκρατικά ενώ ούτε που καταδέχτηκαν να ψελλίσουν κάτι όταν ο γράφων τα καυτηρίασε  με ολοσέλιδο άρθρο του στην εφ. «Α1», στις 27 Απριλίου 2013.
Δεν είσαι στο κόμμα; δεν υπάρχεις ούτε ως άνθρωπος, ούτε ως πολίτης, ούτε ως επιστήμονας ή λόγιος. Πρόκειται για τη γνωστή και παμπάλαια συνταγή της συνωμοσίας της σιωπής!
Ο γράφων δηλώνει ευθέως: Όλα αυτά τα χρόνια της κομματικοποιημένης ΕΡΤ είναι ζήτημα αν την παρακολούθησε μερικές ώρες, όπως και το κανάλι της λεγόμενης Βουλής.
Καταλήγοντας θα έλεγα: Η Ελλάδα δεν θα πεθάνει αν μερικές ημέρες δεν ακούσει ΕΡΤ (εξάλλου πόσοι την ακούν;)
Επιτέλους: Να καθαρίσει το Κυλώνειον Άγος. Ν’ αποκτήσει η Ελλάδα μια ΕΡΤ της αξιοκρατίας, της ελευθερίας έξω από την εθνοκτόνο και κοινωνιοκτόνο κομματοκρατία και τις κομματικές παρέες. Αν η κυβέρνηση δεν το κάνει αυτό τότε θα πρέπει να πάει στο Γουδί γιατί η Ελλάδα δεν αντέχει άλλο.

Αθήνα, 01/07/2013
Ο πολίτης Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου

Παρέμβαση Σταύρου Βιτάλη (Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου) σε Ελβετία, για τα «μεροκάματα δουλείας» της NESTLE

Αθήνα, 1 Ιουλίου, 2013. 
Παρέμβαση Βιτάλη σε Ελβετία, για τα «μεροκάματα δουλείας» της NESTLE
Την άμεση αντίδραση του Πατριωτικού Μετώπου και του Προέδρου του κ. Σταύρου Βιτάλη, προκάλεσε η πρόταση της NESTLE, η οποία μαζί με άλλες 10 πολυεθνικές εταιρίες, ζήτησαν από την «ελληνική κυβέρνηση», να πάει ο μισθός των Ελλήνων εργαζομένων, στα 250 ευρώ.
Σε επικοινωνία του κ. Βιτάλη με τον κ. Brunner, Πρόεδρο του μεγαλύτερου πολιτικού φορέα της Ελβετίας, ο Πρόεδρος του ΠΑΜ,ζήτησε από το SVP και τον Πρόεδρό του (ο οποίος σημειωτέον είναι αγρότης στο επάγγελμα), να πάρουν άμεσα θέση στην απαράδεκτη και απάνθρωπη στάση της Ελβετικής NESTLE.
Ο κ. Βιτάλης παράλληλα, ενημέρωσε με επιστολή του και τους 246 αντιπροσώπους στην Ελβετική Βουλή και το Εθνικό Συμβούλιο της Ελβετίας για την πρόταση της NESTLE, και ζήτησε φυσικά από όλους, στο όνομα της Άμεσης Δημοκρατίας την οποία πρεσβεύουν και υπηρετούν, να καταδικάσουν την ελβετική πολυεθνική.
Ο προσανατολισμός του Κινήματος προς τους πολιτικούς φορείς της αμεσοδημοκρατικής Ελβετίας, κρίθηκε άκρως απαραίτητος, δεδομένου ότι η εταιρία αυτή, ενώ στη χώρα καταγωγής της, λειτουργεί κάτω από τους κανόνες του Ελέγχου του Ελβετικού Λαού, στην Ελλάδα λειτουργεί ως ένας αδίστακτος και απάνθρωπος νεοταξίτικος μηχανισμός.
Παράλληλα, το Πατριωτικό Μέτωπο, καλεί όλους τους Έλληνες Παντοπώλες, να αντιληφθούν πως έχουν ένα ισχυρότατο όπλο στο χέρι τους, το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν, απέναντι στη «δουλεμπορική» πρακτική των πολυεθνικών:
Όπως δηλαδή πράττει το Αλληλέγγυον από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του, να μην φιλοξενήσουν στα ράφια τους, κανένα από τα προϊόντα των παρακάτω πολυεθνικών, οι οποίες ζητούν το μηνιάτικο των εργαζομένων τους να πάει στα 250 ευρώ: Αθηναϊκή Ζυθοποιία, BarrilaUnileverPhilip MorrisHenkelNOYNOYKraftBicNestle, και SCA.
Επιτέλους, ας σηκώσουμε το κεφάλι μας και ας κάνουμε κάτι τόσο απλό και τόσο αυτονόητο, απέναντι στις δουλεμπορικές πρακτικές των πολυεθνικών.
Εξ’ άλλου, όπως επίσης απέδειξε το Αλληλέγγυον, οι Έλληνες βιοτέχνες, μπορούν να γεμίσουν το καλάθι της Ελληνίδας νοικοκυράς, με ελληνικά προϊόντα και φθηνότερα, αλλά και ανταγωνιστικά σε ποιότητα, με αυτά των πολυεθνικών. Ή αλλέως πως, «έχει κι’ αλλού πορτοκαλιές, που κάνουν πορτοκάλια».
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 
Γραφεία Αθηνών:
Διδυμοτείχου 15-17,
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr pametopo@gmail.com

«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Κεντρικό:
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr allilegion@gmail.com 

"ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ". ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ Δρα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ. Ε. ΔΡΟΥΓΟΥ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΣΠΙΘΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. 4/7/2013, 8 μμ.


ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΩΡΑ 8.00μμ

"Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΘΝΟΛΟΓΟΣ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΔΙΕΘΝΗ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ.ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΛΛΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΩΝ-ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ. ΕΧΕΙ ΤΑΧΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ.ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΠΕΙΡΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
WWW.DROUGOS.GR ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ  WWW.ANALYSTSFORCHANGE.ORG./
O K.AΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΟΥΓΟΣ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΣΠΙΘΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.\

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ 

Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΛΙΜΑΤΙΖΕΤΑΙ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ 34 ΑΘΗΝΑ 10682 ΕΞΑΡΧΕΙΑ(ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ) 211 2138175-6972531319-epi.no.attikis@gmail.com


ΣΠΙΘΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ὁ παπὰ-Γιώργης καὶ ὁ ἄπειρος Θεὸς

http://proskynitis.blogspot.gr/

Ὁ πάπα-Γιώργης, ἱερεὺς σὲ κάποιο χωριὸ τῆς πατρίδος μου, ἔλεγε κάποτε ὅτι τὸν κατέτρωγε ἡ ἀπορία πώς εἶναι ἄπειρος ὁ Θεὸς καὶ πῶς εἶναι ἄπειρος στὰ ἰδιώματά Του, ὅπως: ἄπειρος στὴν σοφία Του, στὴν παντοδυναμία Του, στὴν πανταχοῦ παρουσία Του, στὴν παγγνωσία Του, στὴν ἀγαθότητά Του, στὴν ἀγάπη Του... Άπει­ρος!!! Άπειρος!!! Αυτη ἡ στοχαστικὴ καὶ ἐπίμονη ἀπορία τὸν κατέ­τρωγε μέρα-νύχτα.

Σὲ μία γιορτὴ τοῦ ἁγίου Δημητρίου, τὸν κάλεσε ὁ ἱερεὺς τοῦ διπλανοῦ χωριοῦ νὰ συλλειτουργήσει μαζί του, γιὰ νὰ λαμπρυνθεῖ" ἔτι περισσότερο" τὸ πανηγύρι τοῦ Ναοῦ. Πράγματι πῆγε καὶ προίστατο τῆς Θείας Λειτουργίας ὡς φιλοξενούμενος, ἀλλὰ καὶ ὡς ἔχων τὰ πρεσβεία τῆς χειροτονίας.




Ἄρχισε ἡ Θεία Λειτουργία καὶ ἦλθε ἡ ὥρα τῆς ἁγίας Ἀναφο­ρᾶς μὲ τὶς ἐκφωνήσεις: «Στῶμεν καλῶς...» τοῦ ἱερέως καὶ «Ἐλεον εἰ­ρήνης...» τῶν ἱεροψαλτῶν καὶ ἀκολούθησε ἡ τριαδικὴ ἀναφορά: «Ἡ Χάρις τοῦ Κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ...» καὶ ἡ ἀπάντησης τοῦ λαοῦ διὰ τῶν ἱεροψαλτῶν: «καὶ μετὰ τοῦ πνεύματός σου...» καὶ εὐθὺς ἀ­μέσως ὑψώνοντας τὰ χέρια τοῦ ὁ λειτουργὸς πάπα-Γιώργης πρὸς τὸν Παντοκράτορα τοῦ τρούλου τοῦ Ναοῦ ἐκφώνησε τὸ «Ἄνω σχῶμεν τὰς καρδίας...» καὶ τότε, σ' αὐτὴ τὴν στάσι κοκάλωσε!

Μετὰ τὸ «Ἔχομεν πρὸς τὸν Κύριον...» καὶ βλέποντας ὁ συλλει­τουργὸς τοῦ τὴν "μαρμάρωσή" του, κατάλαβε ὅτι κάτι θὰ τοῦ συνέβη, ὄχι ὅμως κακό. Τὸν ἐπίασε ἁπαλὰ καὶ τὸν ἔβαλε μέσα στὸ Ἅγιο Βή­μα κατεβάζοντας συγχρόνως καὶ τὰ χέρια τοῦ κάτω ἀφήνοντας τὸν, ὅπως μέσα τοῦ πληροφορήθηκε, στὴν ἔκστασή του καὶ συνέχισε τὴν Θεία Λειτουργία μόνος. Στὸν Καθαγιασμὸ τῶν Τιμίων Δώρων συνῆλθε ὁ πάπα-Γιώργης, ἐπανῆλθε στὴ θέση του καὶ συνέχισε κανονικὰ μέχρι τὸ τέλος τὴν Θεία Λειτουργία.

Στὶς ἐπίμονες ἐρωτήσεις τοῦ συλλειτουργοῦ τοῦ πατρὸς Ἰωάννη, ἀ­παντοῦσε ὅτι "δὲν θυμᾶται τίποτα".

Μὲ ἀφορμὴ τὸ βιβλίο «Ἐμπειρίες κατὰ τὴν Θεία Λειτουργία», μοῦ ἐξομολογήθηκε ὁ πάπα-Γιώργης τὴν δική του ἐμπειρία γιὰ πρώ­τη φορᾶ, μὲ τὴν παράκληση νὰ σεβασθῶ τὴν ἀνωνυμία του.

«Μὲ τὸ "Ἄνω σχῶμεν τὰς καρδίας..." ἐνοίωσα καὶ εἶδα μὲ τὰ μά­τια τῆς ψυχῆς μου νὰ ἁρπάζονται ὅλες οἱ καρδιὲς τῶν ἐκκλησιαζόμενων χριστιανῶν μαζὶ μὲ τὴν δική μου καὶ ὡς ἀστραπὴ νὰ εἰσέρχονται σὲ μία ἀπέραντη ἀνοιχτὴ οὐράνια ἀγκαλιὰ τοῦ Θεοῦ.

Μὰ ἦταν τόσο ἀνοιχτὴ αὐτὴ ἡ ἀγκαλιὰ τοῦ Θεοῦ Πατρός, ὅσο ὅλοι οἱ οὐρανοὶ τῶν οὐρανῶν μαζὶ καὶ πιὸ πλατειά...καὶ ὅσο ἀνήρχοντο κατὰ ἑκατομ­μύρια οἱ καρδιὲς τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν τόσο καὶ πιὸ πολὺ πλάταινε καὶ ἄνοιγε αὐτὴ ἡ ἄπειρη σὲ ἄνοιγμα ἀγκαλιὰ τοῦ Θεοῦ...καὶ τότε ἐνοίωσα; βίωσα; κατάλαβα; δὲν ξέρω . Ἦρθε ὅμως στὴ ψυχή μου κάτι, ποῦ εἶχα ξεχάσει "καὶ τοῦτο μόνον καταληπτὸν ἡ ἀκαταληψία αὐτοῦ..." καὶ δὲν χόρταινα νὰ τὸ ἀπολαμβάνω μέχρις ὅτου συνῆλθα στὸν Καθαγιασμὸ τῶν Τιμίων Δώρων.

Ἀλήθεια! Ποιὸς ἤμουν ἐγὼ ὁ χωριάτης παπάς, ποῦ ὁ Θεὸς κατα­δέχτηκε νὰ μοῦ λύση τὴν ἀπορία τῆς ψυχῆς μου;

Ἀπὸ τότε φροντίζω, ὅσο μπορῶ, γιατί εἶμαι ἁμαρτωλός, νὰ μὴ βγῶ ἂπ' αὐτὴ τὴν ἀσύνορη ἀγκαλιὰ τοῦ Θεοῦ Πατρὸς καὶ νὰ πεθάνω μέσα σὲ αὐτήν!!!! Ὃ Θεὸς ἂς μὲ συγχώρεση»!!!

Γιὰ τὸ ἄπειρο καὶ φοβερὸ μεγαλεῖο του Θεοῦ ὁ ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων μᾶς λέγει:

Ὃ Θεὸς εἶναι τέλειος ἐν τῷ βλέπειν.

Τέλειος ἐν τῷ δύνασθαι.

Τέλειος ἐν μεγέθει.

Τέλειος ἐν προγνώσει.

Τέλειος ἐν ἀγαθωσύνη.

Τέλειος ἐν δικαιοσύνη.

Τέλειος ἐν φιλανθρωπία.

π.Στέφανος Αναγνωστόπουλος

''Γνώσις και βίωμα της Ορθοδόξου πίστεως ''
hristospanagia

ΠΟΣΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ;

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/07/blog-post_1.html


Αρκετοί νομίζουν ότι οι Άγιοι Ανάργυροι είναι δύο, ο Κοσμάς και Δαμιανός, χωρίς να ξεχωρίζουν τα ζεύγη που τιμάμε τις δύο πρωτομηνιές (Ιουλίου και Νοεμβρίου).  Αν ανατρέξουμε στα συναξάρια της εκκλησίας μας θα δούμε ότι η χορεία των Αναργύρων Αγίων ανέρχεται σε είκοσι μέλη. 'Όλοι είχαν την ιατρική επιστήμη ως μέσον θεραπείας και θαυμάτων, χωρίς υλικά ανταλλάγματα. Το σύντομο αυτό σεργιάνι ας αρχίσει, όπως η Εκκλησίας μας τους θυμάται και τους μνημονεύει.

ΚΟΣΜΑΣ, ΔΑΜΙΑΝΟΣ : Μαρτύρησαν το 284 στη Ρώμη, η μνήμη τους είναι την 1η Ιουλίου (Ημέρα Πανήγυρης του Ναού μας).

ΚΟΣΜΑΣ, ΔΑΜΙΑΝΟΣ : Καταγωγή τους ήταν η Μ. Ασία, η μνήμη τους είναι 1η Νοεμβρίου (Πανηγυρίζει ο Ναός μας).

ΚΥΡΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ: Καταγωγή του πρώτου η Αλεξάνδρεια, του δευτέρου η Έδεσσα Μεσοποταμίας. Συνμοναστές μαρτύρησαν με αποκεφαλισμό το 292 μ. Χ., η μνήμη τους τελείται στις 31 Ιανουαρίου.

ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ: Από την Νικομήδεια, αποκεφαλίστηκε το 305, τιμάται στις 28 Ιουλίου.

ΕΡΜΟΛΑΟΣ: Και αυτός από την Νικομήδεια, ιερέας και γιατρός, αποκεφαλισθείς το 306 μ. Χ.Ή μνήμη του είναι στις 26 Ιουλίου.


ΣΑΜΨΩΝ: Καταγωγή του η Ρώμη, χειροτονηθείς ιερέας στην Κωνσταντινούπολη και ΘΕΡΑΠΕΥΣΑΣ τον αυτοκράτορα Ιουστινιανό εκείνος του έχτισε ξενώνα για
φιλοξενία αναξιοπαθούντων, κοιμήθηκε ειρηνικά και τον τιμάμε στις 27 Ιουνίου.

ΔΙΟΜΗΔΗΣ: Από την Ταρσό της Κιλικίας έζησε και έδρασε στην Νίκαια της Βιθυνίας, στην οποία άφησε και την τελευταία του πνοή, τον 3ο αι. μ. Χ. Τιμάται δε στις 16 Αυγούστου.

ΜΩΚΙΟΣ: Από την Ρώμη και αυτός ιερέας και γιατρός, αποκεφαλισθείς επί Διοκλητιανού τον 3ο αι. μ. Χ. Τιμάται στις  11 Μαΐου.

ΑΝΙΚΗΤΟΣ: Μαρτύρησε στην Νικομήδεια το 288 μ. Χ. και η μνήμη του είναι στις 12 Αυγούστου.
.
ΘΑΛΛΕΛΑΙΟΣ: Από τον Λίβανο της Φοινίκης, τον συνέλαβαν και μετά από βασανιστήρια πολλά αποκεφαλίσθηκε το 284. Τον τιμάμε στις 20 Μαΐου.

ΤΡΥΦΩΝ: Βοσκός χηνών στην αρχή, στην Λάμψακο της Φρυγίας, βασανίσθηκε και αποκεφαλίσθηκε το 250 επί Δεκίου αυτοκράτορα. Η μνήμη του τελείται την   1ηΦεβρουαρίου.

ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ: Από την Έμεσα της Συρίας. Μαρτύρησε το 284 και τον τιμάμε στις 6 Φεβρουαρίου.

ΚΟΣΜΑΣ, ΔΑΜΙΑΝΟΣ, ΛΕΟΝΤΙΟΣ, ΑΝΘΙΜΟΣ, ΕΥΤΡΟΠΙΟΣ: Οι Κοσμάς και Δαμιανός ήταν από την Αραβία γιατροί και πήγαν στην Αιγαίς της Λυκίας με τους αδελφούς τους Λεόντιο, Άνθιμο και Ευτρόπιο ομολογήσαντες τον Χριστό, μαρτύρησαν και τιμώνται στις 16 Οκτωβρίου.

Βλέπουμε λοιπόν που θεμελιώθηκε η Εκκλησία μας, στο αίμα των Αγίων και στη περίπτωση των Αγίων Αναργύρων, αρκετό ήταν αυτό. Οι περισσότεροι βασανίσθηκαν, αποκεφαλίσθηκαν, έδωσαν την ίδια τους τη ζωή δηλαδή. Κάποιοι απ' αυτούς τελείωσαν την επίγεια πορεία τους, ειρηνικά. Όλοι πάντως την συνεχίζουν κοντά στον Δεσπότη Χριστό, στην Μητέρα Του και Μητέρα μας Παναγία και στην υπόλοιπη αμέτρητη χορεία των Αγίων της πίστεως μας συμμετοχή δε της ιερατικής οικογένειας δεν μπορεί να μείνει απαρατήρητη, μετρά αρκετά μέλη της.

ΠΗΓΗ.

Οι σκηνοθέτες αρνούνται τη στήριξη στην ΕΡΤ των εργαζομένων και στέλνουν πειθαρχικό συνάδελφο τους για αυτό!

http://greektv-com.blogspot.gr/2013/07/blog-post_1.html


'Ηταν πράγματι πολύ περίεργο. Οι άνθρωποι της ελληνικής οπτικοακουστικής παραγωγής που οφελήθηκαν πολύ από την κρατική ραδιοτηλεόραση, οι άνθρωποι της "τέχνης" που προσδοκούσαν μόνο από την ΕΡΤ τη στήριξη για τις ελληνικές παραγωγές, οι άνθρωποι του σινεμά για τις ταινίες των οποίων μόνο η ΕΡΤ πλήρωνε το 1,5% για τις ταινίες του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, δεν έβγαλαν άχνα για το λουκέτο. Διαβάζοντας την ανακοίνωση-καταγγελία (παρακάτω) της "Δημοκρατικής Ενότητας Σκηνοθετών" καταλάβαμε επιτέλους γιατί.

Σε αντίθεση με την Ε.Τ.Ε.Κ.Τ –Ο.Τ,  τηνΈνωση Τεχνικών Ελληνικού Κινηματογράφου και Τηλεόρασης – Οπτικοακουστικού Τομέα που σε ψήφισμα της δήλωσε πως στέκεται "δίπλα στον αγώνα των εργαζομένων της Ελληνικής Ραδιοτηλεόρασης για μια δημόσια τηλεόραση δίπλα στον έλληνα πολίτη". Η Ε.Τ.Ε.Κ.Τ –Ο.Τ κατήγγειλε τις "αιφνίδιες πρακτικές της κυβέρνησης που θυμίζουν άλλες εποχές και άλλα καθεστώτα δεν πρέπει και δεν θα τις αφήσουμε να περάσουνε. Διεκδικούμε μια δημόσια τηλεόραση για τον πολίτη, για τον πολιτισμό, για την κοινωνία.Η ΕΡΤ πρέπει να είναι, και να παραμείνει ανοιχτή κόντρα στα ιδιωτικά συμφέροντα και σε κυβερνητικές επιλογές".
Η Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών της οποίας ο πρόεδρος μετείχε στο τελευταίο ελεγχόμενο-διορισμένο από την κυβέρνηση ΔΣ της ΕΡΤ, καταγγέλλεται πως φιμώνει τους σκηνοθέτες. Αμαρτία τους είναι ότι ήθελαν να καταγγείλλουν το λουκέτο και αποτέλεσμα πως ο σκηνοθέτης που έθεσε το θέμα, θα περάσει ...πειθαρχικό!

Διαβάστε την ανακοίνωση της Δημοκρατικής Ενότητας Σκηνοθετών

Συνάδελφοι,
δίκαια είχε χαρακτηρίσει ο εκλιπών συνάδελφος Νίκος Αντώνακος την διοίκηση της Εταιρίας Ελλήνων Σκηνοθετών, που μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει και ιδιαίτερα, ως επικίνδυνη. Αυτό φαίνεται σήμερα που προσπαθεί να φιμώσει και να τρομοκρατήσει κάθε φωνή του οπτικοακουστικού χώρου που αντιστέκεται στον κυβερνητικό συνδικαλισμό και στην αντιλαϊκή πολιτική.
Ο συνάδελφος μας, εκπρόσωπος της «Δημοκρατικής Ενότητας Σκηνοθετών» (ΔΕΣ) στο Δ.Σ. της Ε.Ε.Σ. Γιώργος Μπακόλας, θα βρεθεί ενώπιον του πειθαρχικού συμβουλίου, λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς!

Αυτό που ουσιαστικά η διοίκηση της Εταιρίας Ελλήνων Σκηνοθετών βαφτίζει ανάρμοστη συμπεριφορά, είναι το να επιμένεις να μαζευτεί το ΔΣ της ΕΕΣ για να πάρει απόφαση για γενική συνέλευση και καθαρή θέση εναντίον του κλεισίματος της ΕΡΤ. Αντίθετα δεν θεωρείται ανάρμοστη, από την πλειοψηφία του ΔΣ, η απάντηση προς της έκκληση του εκλεγμένου της ΔΕΣ από άλλο μέλος της διοίκηση της ΕΕΣ, ότι «δεν θα κάνεις ποτέ ταινία ξανά» !!!
Τα παραπάνω εξελίσσονται στον απόηχο του πολιτικού ξεμπροστιάσματος της συμβιβασμένης πλειοψηφίας του ΔΣ της ΕΕΣ η οποία ενοχλήθηκε σφόδρα από τη δράση της ΔΕΣ, που αποκάλυψε ότι η σημερνή διοίκηση συμπλέει με τις κυβερνητικές αποφάσεις, με αφορμή την υπόθεση του κλεισίματος της ΕΡΤ.
Όσο η πολιτική κατάσταση οξύνεται , το συνδικαλιστικό όργανο των σκηνοθετών θα πρέπει να παίρνει θέση. Και να που τοποθετήθηκε με ένα κείμενο (των δέκα σημείων) που από τη μια μίλαγε για «συμπαράσταση» και από την άλλη «για επαναπρόσληψη των "άξιων εργαζομένων", νομιμοποιώντας έτσι τις απολύσεις και το κλείσιμο της ΕΡΤ, αναπαράγοντας την κυβερνητική προπαγάνδα, πράγμα το οποίο θα κηλιδώνει την ιστορία της Εταιρίας σαν ανεξίτηλο στίγμα αντίστοιχο με τις μαύρες οθόνες της ΕΡΤ.

Οι κύριοι και κυρίες των δέκα σημείων, αντί να πάρουν τις ευθύνες τους, αντί να πρωτοστατήσουν στον αγώνα, ποινικοποιούν τη συνδικαλιστική δράση και προσπαθούν να φιμώσουν όποια φωνή αντιστέκεται. Ο φόβος και ο πανικός τους δεν κρύβονται. Έφεραν ακόμα και προβοκάτορα που επιτέθηκε και προπηλάκισε το μέλος του ΔΣ από τη ΔΕΣ όπως και άλλους συναδέλφους .
Όσοι πιστεύουν ότι θα περάσουν τέτοιου είδους απειλές, κάνουν λάθος. Οι θέσεις μας είναι συγκεκριμένες και δε μας δίνουν το δικαίωμα να κάνουμε ούτε βήμα πίσω. Αντίθετα μας ενώνουν σε μια γροθιά. Μάλλον θα χρειαστεί να μας περάσουν όλους από πειθαρχικό. Αν η σιωπή και η φίμωση, την ώρα μάλιστα του κρίσιμου αγώνα ενάντια στο κλείσιμο της ΕΡΤ, είναι για αυτούς αρμόζουσες, τότε ας μας χαρακτηρίσουν όλους ανάρμοστους ! Θα είμαστε απειθάρχητοι απέναντι σε αντιδημοκρατικές εκτροπές που κηλιδώνουν ανεξίτηλα την αγωνιστική ιστορία της ΕΕΣ. Στην εκτροπή τους απαντάμε με αγώνα ανατροπής, στη συνενοχή τους με τη συνοχή μας.
Καλούμε τους συναδέλφους να είναι σε ετοιμότητα για να μην περάσουν τα σχέδια συνδικαλιστικής φίμωσης.
Για την ιστορία στο ΔΣ που διεξήχθηκε την Παρασκευή 28/6 από τους οκτώ παρόντες έξι ήταν υπέρ της παραπομπής στο Πειθαρχικό, κατά ψήφισαν δύο (Γιώργος Μπακόλας, Φωτεινή Κοτρώτση) και απών 1ο συνάδελφος Τάκης Σπυριδάκης που ήταν εκτός Ελλάδας που με κείμενο του δήλωσε την στήριξή του στο Γιώργο Μπακόλα .

Επικοινωνία: film_des@yahoo.gr

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

ΒΡΑΖΙΛΙΑ: ΤΑ ΝΕΟΚΤΙΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙ Η ΠΑΛΙΑ ΟΡΓΗ

http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=12564:2013-06-30-20-58-23&catid=39:di-ameriki&Itemid=174
altΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΒΕΛΙΣΑΡΗ-ΛΥΜΠΕΡΙΔΗ*
Την περασμένη εβδομάδα και στον απόηχο των μεγάλων αναταραχών στην Τουρκία, ακόμη μία χώρα -ανερχόμενος οικονομικός γίγαντας- βρέθηκε στη δίνη μαζικών διαδηλώσεων και βίαιων επεισοδίων τα οποία βάφτηκαν με το αίμα τεσσάρων νεκρών διαδηλωτών.
Μεγάλες πόλεις της Βραζιλίας έγιναν θέατρο συγκρούσεων μεταξύ διαδηλωτών και δυνάμεων καταστολής, με τις εκτεταμένες ταραχές κατά τη διάρκεια του Κυπέλλου Συνομοσπονδιών της FIFA, να στρέφουν τα μάτια όλου του πλανήτη στη λατινοαμερικάνικη χώρα.
Η προωθούμενη αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων στις μεγαλουπόλεις της Βραζιλίας, στάθηκε η αφορμή των διαδηλώσεων. Οι πραγματικοί λόγοι που ώθησαν τον κόσμο στους δρόμους ωστόσο, είναι βαθύτεροι και έχουν τις ρίζες τους στο πρόσφατο παρελθόν· συγκεκριμένα στα τέλη της δεκαετίας του '90 και στις αρχές του 2000.
Η κρίση και το ΔΝΤ
Η οικονομική κρίση που βίωνε η χώρα, απόρροια του σοκ που υπέστησαν από το 1997 και έπειτα οι αναδυόμενες οικονομίες του πλανήτη – χαρακτηριστικό παράδειγμα η κατάρρευση της Ρωσία, αλλά και πολλών ασιατικών χωρών- έφερε απανωτές υποβαθμίσεις από διεθνείς οίκους αξιολόγησης, κερδοσκοπικές επιθέσεις και εν τέλει το... ΔΝΤ:
Το Ταμείο μαζί με άλλους διεθνείς οργανισμούς όπως οι G7 και η Παγκόσμια Τράπεζα χορήγησαν ένα δάνειο μαμούθ για τα δεδομένα της εποχής, ύψους 42,6 δισ. δολαρίων, με την τότε κυβέρνηση της Βραζιλίας να εφαρμόζει ως αντάλλαγμα ένα πρόγραμμα λιτότητας του οποίου η «συνταγή» έχει αρκετές ομοιότητες με αυτά που εφαρμόζονται στη χώρα μας: Αυξήσεις φόρων, αποκρατικοποιήσεις (κερδοφόρων) οργανισμών του δημοσίου, μειώσεις των δημοσίων δαπανών για υγεία, παιδεία δημόσιες μεταφορές, καθώς και αναμόρφωση του κρατικού συστήματος συντάξεων.
Τα αποτελέσματα που άφησε πίσω της η θεραπεία «σοκ» που υπέστη η κοινωνία της Βραζιλίας ήταν ολέθρια... Μεγάλο ποσοστό των πολιτών ζούσε κάτω από τα όρια της φτώχειας (Το 2001 -μόλις τρία χρόνια μετά την εφαρμογή του προγράμματος- οι εκτιμήσεις, κυμαινόταν από 22 εκατομμύρια πολίτες μέχρι και 55 εκατομμύρια), ενώ οι περίφημες φαβέλες (παραγκουπόλεις) στα προάστια μεγάλων πόλεων όπως το Σάο Πάολο και το Ρίο Ντε Τζανέιρο εξαπλώθηκαν ακόμη περισσότερο και δέχθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες εξαθλιωμένους ανθρώπους, χτυπημένους από την ανεργία.
Η απόγνωση που γέννησε η φτώχεια έφερε και θεαματική αύξηση της εγκληματικότητας, με τις ένοπλες συμπλοκές και τα άγρια εγκλήματα να γίνονται πλέον η πικρή καθημερινότητα.
Τι έκαναν και (δεν) έκαναν ο Λούλα και η Ρούσεφ
Και μπορεί από το 2002 και έπειτα όταν βρέθηκε στην ηγεσία το εργατικό κόμμα του Λούλα Ντα Σίλβα στην αρχή και της Ντίλμα Ρούσεφ έπειτα να έγιναν μεγάλα βήματα προς τα μπρος, και ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού να εξήλθε από τα όρια της απόλυτης φτώχειας και γενικότερα να βελτιώθηκαν οι συνθήκες ζωής, ωστόσο η χώρα ακόμη προσπαθεί να συνέλθει από τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα των περασμένων χρόνων.
Οι κοινωνικές παροχές και υπηρεσίες παραμένουν σμπαραλιασμένες, η εγκληματικότητα δεν μειώνεται, η διαφθορά ανθεί και οι φαβέλες παραμένουν τεράστιες, αποκλεισμένες περιοχές -πραγματικά άντρα εγκληματικότητας, στις οποίες συχνά πυκνά πραγματοποιούν στρατιωτικού τύπου και αιματοβαμμένες επεμβάσεις οι δυνάμεις καταστολής.
Για ένα μεγάλο κομμάτι της βραζιλιάνικης κοινωνίας τα οφέλη της εκρηκτικής ανάπτυξης που βίωσε η χώρα τα τελευταία χρόνια – τα οποία και την κατέστησαν μία από τις νέες υπερδυνάμεις στην παγκόσμια οικονομική σκακιέρα- δεν ήταν παρά ένας απαγορευμένος καρπός, που μπορούσαν να τον δουν, αλλά όχι και να τον αγγίξουν.
Η συσσωρευμένη οργή κάποια στιγμή θα εκφραζόταν, αφού αντί η κυβέρνηση Ρούσεφ να επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην συνέχιση των προγραμμάτων καταπολέμησης της φτώχειας επέλεγε να επενδύσει στην... διεξαγωγή αθλητικών διοργανώσεων: Το Κύπελλο Συνομοσπονδιών το οποίο διεξάγεται αυτές τις ημέρες, το Μουντιάλ του 2014, αλλά και οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Ρίο Ντε Τζανέιρο το 2016.
Η Βραζιλία έγινε ένα απέραντο εργοτάξιο και τα γήπεδα ξεφυτρώνουν σαν... τα μανιτάρια, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τα νοσοκομεία που τόσο ανάγκη έχουν οι κάτοικοι της χώρας, όπως επίσης και άλλες δημόσιες υπηρεσίες – παραδείγματος χάρη τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Τομείς που βρίσκονται πρακτικά σε αποσύνθεση, και που συρρικνώθηκαν από τα προγράμματα λιτότητας τα οποία εφαρμόστηκαν στα τέλη του 90 και έκτοτε αφέθηκαν στην τύχη τους ακόμα και από τις μετέπειτα κυβερνήσεις του Εργατικού Κόμματος του Λούλα και της Ρούσεφ.
Και ήρθε η έκρηξη
Εάν σε όλα αυτά προστεθεί και η μάστιγα της διαφθοράς και η ατιμωρησία που απολάμβαναν μέχρι πρότινος πρώην και νυν κρατικοί αξιωματούχοι, πολιτικοί και κυβερνήτες πολιτειών, αντιλαμβάνεται κανείς ότι η κοινωνική «έκρηξη» που ήρθε με την έναρξη του Κυπέλλου Συνομοσπονδιών της FIFA ήταν από πολλούς αναμενόμενη.
«Θέλουμε νοσοκομεία και όχι γήπεδα» ήταν εξάλλου ένα από τα συνθήματα που ακούστηκαν στις μαζικές διαδηλώσεις, σε διάφορες μεγαλουπόλεις της χώρας, μαζί με τα αιτήματα για δωρεάν συγκοινωνίες, αλλά και περισσότερη διαφάνεια στο δημόσιο βίο.
Η πρόεδρος της Βραζιλίας Ντίλμα Ρούσεφ, και σε αντίθεση με τον Τούρκο ομόλογο της Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν- δεν χρησιμοποίησε την καταστολή ως μέσο φίμωσης των διαδηλωτών.
Μπορεί να σημειώθηκαν επεισόδια – να υπήρξαν ακόμη και νεκροί- ωστόσο από την πρώτη στιγμή έδειξε διάθεση διαλόγου, συναντώντας εκπροσώπους των διαδηλωτών, ενώ τη Δευτέρα που μας πέρασε εξήγγειλε και την αύξηση των κρατικών δαπανών για τις δημόσιες συγκοινωνίες κατά 19 δισ. ευρώ.
Προσπάθειες κατευνασμού ή επικοινωνιακά τεχνάσματα;
Η Ρούσεφ όμως δεν έμεινε μόνο σε αυτά, αφού – δεδομένου και το ότι σύντομα θα κληθεί να διεκδικήσει και δεύτερη προεδρική θητεία αφού οι εκλογές πλησιάζουν... επικίνδυνα- προανήγγειλε τη διενέργεια δημοψηφίσματος για τις «μεγάλες», όπως τις χαρακτήρισε «πολιτικές μεταρρυθμίσεις που χρειάζεται η χώρα», ενώ υποσχέθηκε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των κερδών επί των τεράστιων ενεργειακών πόρων που έχει στη διάθεσή της Βραζιλία θα διατίθεται για την υγεία και την εκπαίδευση.
Παράλληλα σε μία κίνηση κατευνασμού το κογκρέσο της χώρας την Τετάρτη απέρριψε νόμο με τον οποίο περιοριζόταν η δικαιοδοσία των εισαγγελέων στη διερεύνηση υποθέσεων διαφθοράς, ενώ το Ειδικό Δικαστήριο με μία πρωτόγνωρη στην ιστορία της χώρας απόφαση διέταξε την άμεση φυλάκιση εν ενεργεία βουλευτή ο οποίος κατηγορείται για υπεξαίρεση.
Εντέλει, το ερώτημα που γεννάται είναι εάν οι υποσχέσεις της Ρούσεφ – η οποία προέρχεται από το χώρο της αριστεράς και έχει φυλακισθεί και βασανιστεί από την στρατιωτική δικτατορία το 1970- και οι θεσμικές αποφάσεις αρκούν για να πείσουν τους πολίτες μίας χώρας που οι κοινωνικές ανισότητες είναι από τις μεγαλύτερες στον πλανήτη ή απλώς θα μείνουν στα χαρτιά και θα καταγραφούν ως μία προσπάθεια εκτόνωσης της λαϊκής οργής...
*newspost.gr
30/6/2013

Συγκέντρωσε 19.566 μόρια χωρίς ούτε μια ημέρα φροντιστήριο!...Και οι δύο γονείς της είναι άνεργοι..



Η Ελένη Μαράτου-Πετινάτου από την Κεφαλονιά περνάει από τους πρώτους στη Νομική Αθηνών μόνο με την ατομική της προσπάθεια
Έβαλε στην άκρη τις όποιες οικονομικές οικογενειακές δυσκολίες (σ.σ. και οι δύο γονείς της είναι άνεργοι), επένδυσε πολύ από τον προσωπικό της χρόνο, διάβασε πολύ και πέτυχε να συγκεντρώσει μια από τις υψηλότερες βαθμολογίες που της εξασφαλίζουν μια θέση στη Νομική Σχολή της Αθήνας.
Ο λόγος για την Ελένη Μαράτου-Πετινάτου από τις Κεραμιές Κεφαλονιάς, η οποία κατάφερε να συγκεντρώσει 19.566 μόρια στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις. 

Το ακόμα πιο εντυπωσιακό, δε, είναι ότι η Ελένη πέτυχε αυτό το αποτέλεσμα χωρίς ούτε μια ημέρα φροντιστήριο, καθώς λόγω της οικονομικής κατάστασης των γονιών της δεν είχε αυτή την επιλογή. Μόνο τους τελευταίους μήνες ένας από τους καθηγητές της στο σχολείο προσφέρθηκε – αφιλοκερδώς – να της κάνει κάποια ιδιαίτερα μαθήματα. 
Και για όποιον τυχόν δεν έχει ακόμα πεισθεί για το μέγεθος της επιτυχίας της νεαρής Κεφαλλονίτισσας, οι βαθμοί που χρειάστηκαν για να συγκεντρωθούν αυτά τα μόρια είναι:


19,6 στα Αρχαία

19,3 στην Ιστορία

19,2 στη Λογοτεχνία

20 στη Βιολογία

19,6 στα Λατινικά και 18,6 στη Γλώσσα

Η επιτυχία της Ελένης, πάντως, δεν αποτέλεσε έκπληξη για τους καθηγητές της στο σχολείο των Κεραμιών καθώς έβλεπαν την καθημερινή πρόοδό της ανάμεσα στους 21 συμμαθητές της στο τμήμα της Θεωρητικής Κατεύθυνσης. Όπως λέει χαρακτηριστικά η Ελένη στο protothema.gr «οι καθηγητές μου το περίμεναν, εγώ δεν το περίμενα».

Όσο για την απουσία «βοήθειας» από το φροντιστήριο η απάντηση της νεαρής μαθήτριας είναι αφοπλιστική: «Αν δεν διαβάσεις δεν κάνεις τίποτα. Δεν μπορείς να επαφίεσαι στους καθηγητές είτε στο σχολείο είτε στο φροντιστήριο. Αν δεν εντοπίσεις μόνος σου τους τομείς στους οποίους υστερείς ώστε στη συνέχεια να τους βελτιώσεις, κανένα φροντιστήριο δεν πρόκειται να σε βοηθήσει». Και για του λόγου το αληθές η Ελένη εξομολογείται ότι επέλεξε να περνάει καθημερινά 8-10 ώρες πάνω από τα βιβλία και τα τετράδια τα τελευταία δύο χρόνια θυσιάζοντας Σαββατοκύριακα και αρκετό από τον χρόνο της, θυσία που – ευτυχώς – απέδωσε τα μέγιστα.

Και οι φιλοδοξίες της 18χρονης δεν σταματούν στη Νομική. Όπως λέει η συγκεκριμένη σχολή αποτελεί μόνο το πρώτο βήμα για τους επόμενους στόχους της. Τα όνειρά της πάντως δεν περιορίζονται σε καριέρα δικηγόρου, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο εισόδου στον δικαστικό κλάδο. Για την ώρα, πάντως, δρέπει τις δάφνες της επιτυχίας της με διακοπές και από το Σεπτέμβριο, οπότε και προγραμματίζει να βρεθεί στην Αθήνα, θα βάλει πλώρη για την επίτευξη των νέων στόχων που ανοίγονται μπροστά της.


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/07/aristouxos-xwris-oute-mia-mera-frontistirio.html#ixzz2Xmppnf96

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου