Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Τα αστικά λεωφορεία της Αθήνας κόστισαν πριν 10 χρόνια όσο μια … «ΦΕΡΡΑΡΙ» το καθένα (!) . Τα 300 νέα λεωφορεία που ανακοινώνει σήμερα ο ΟΑΣΘ θα είναι Ελληνικά ή και πάλι ξένα;…

         ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο ΛΑΟΣ φώναζε πριν  10 χρόνια στην Βουλή για τα νέα αστικά λεωφορεία της Αθήνας κόστους  … «ΦΕΡΡΑΡΙ»(!) και την ανάγκη να μην  είναι εισαγόμενα . Τα 300 νέα λεωφορεία που ανακοινώνει σήμερα ο  ΟΑΣΘ θα είναι Ελληνικά ή και πάλι ξένα;…


Πριν 10 χρόνια έγινε στην Βουλή συζήτηση για την προμήθεια νέων αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος  Καρατζαφέρης είχε εξηγήσει την ανάγκη να είναι Ελληνικής κατασκευής ώστε να στηριχθεί ο κλάδος και, με την ευκαιρία, είχε επισημάνει την ανάγκη να μην χαθεί η ευκαιρία δημιουργίας μονάδας κατασκευής αυτοκινήτων στην Ελλάδα από την ΤΟΥΟΤΑ η οποία εκείνη την εποχή διερευνούσε τις σχετικές δυνατότητες ώστε να συναρμολογεί εδώ το μοντέλο YARIS .Ο Γ. Καρατζαφέρης επέμεινε ,απευθυνόμενος στον τότε αρμόδιο υπουργό Κ. Χατζηδάκη, να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση ώστε να συνεννοηθεί με τους Ιάπωνες για να γίνει το εν λόγω εργοστάσιο στην Ελλάδα .Τίποτε δεν έγινε και έτσι η ΤΟΥΟΤΑ έφτιαξε το παραπάνω νέο της εργοστάσιο στηνVALENCIENNES   της Γαλλίας…

Αναφορικά με τα νέα αστικά λεωφορεία της Αθήνας ο ΛΑΟΣ κατέθεσε στα Πρακτικά της Βουλής έγγραφο της ΚΟΜΙΣΙΟΝ από το οποίο προέκυπτε ότι η τιμή κάθε λεωφορείου  ξεπερνούσε εκείνη μιας…ΦΕΡΡΑΡΙ( με μέσο κόστος πάνω από 200.000 το ένα!) και οι οδηγίες του  Γ. Καρατζαφέρη προς τον τότε Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο Κ. Αϊβαλιώτη ήταν να επιμείνει στο να είναι Ελληνικής κατασκευής ό,τι παραγγελθεί για την Αθήνα, κάτι που επισημάνθηκε με έμφαση  προς τον κ. Χατζηδάκη. Τελικώς τα λεωφορεία που παραγγέλθηκαν ήταν Πολωνικής κατασκευής .
Η κρατική τηλεόραση ανέφερε ( 8/11/2018) ότι ο ΟΑΣΘ θα παραγγείλει 300 νέα αστικά λεωφορεία και ότι «έχει βρεθεί η σχετική χρηματοδότηση» .Στην Θεσσαλονίκη είναι εγκατεστημένη  η ΕΛΒΟ που χαροπαλεύει , ενώ και άλλες Ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αποδείξει ότι κατασκευάζουν εξαιρετικά λεωφορεία, βαρέα οχήματα ,τρόλλεϋ κλπ . Θα παραγγείλουμε άραγε και πάλι ξένης κατασκευής λεωφορεία δίνοντας έτσι την «χαριστική βολή» σε έναν άλλοτε κραταιό κλάδο της Ελληνικής οικονομίας που σήμερα φυτοζωεί;…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου