"Και υπομονή έχεις", και "βάσταξες για το όνομά" Του, και "δεν έχεις κουραστεί". Αλλά έχω εναντίον σου αυτό, ότι την αγάπη σου την πρώτη άφησες....

«Αλίμονο στον κόσμο από τα σκάνδαλα. Γιατί είναι ανάγκη να έρθουν τα σκάνδαλα, όμως αλίμονο στον άνθρωπο μέσω του οποίου έρχεται το σκάνδαλο» (Κεφ. 18, 7)

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ''ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ''
Προς κάθε άνθρωπο καλής θελήσεως, και….
Αδελφέ Τηλέμαχε,
Δεν γνωρίζουμε εάν ο τίτλος του άρθρου[1] είναι προσωπική έμπνευση , αλλά σίγουρα αποτελεί μια καλή αφορμή για δημόσια συζήτηση, για μία ακόμη εν ‘’εκκλησία’’ δράση! Εξ αρχής μπροστά στο μέγα χάσμα, που προκύπτει από τον τίτλο’ <<ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΒΑΔΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ!...>>, τοποθετούμε ως γέφυρα συνεννόησης τον λόγο του Ευαγγελιστή Ματθαίου που λέγει:
«Αλίμονο στον κόσμο από τα σκάνδαλα. Γιατί είναι ανάγκη να έρθουν τα σκάνδαλα, όμως αλίμονο στον άνθρωπο μέσω του οποίου έρχεται το σκάνδαλο.  8 Και αν το χέρι σου ή το πόδι σου σε σκανδαλίζει, κόψε το εντελώς και ρίξε το μακριά από εσένα. Είναι καλό για σένα να εισέλθεις στη ζωή κουλός ή χωλός, παρά να έχεις δύο χέρια ή δύο πόδια και να ριχτείς στη φωτιά την αιώνια.  9 Και αν ο οφθαλμός σου σε σκανδαλίζει, βγάλε τον και ρίξε τον μακριά από εσένα. Είναι καλό για σένα να εισέλθεις μονόφθαλμος στη ζωή παρά να έχεις δύο οφθαλμούς και να ριχτείς στη γέεννα της φωτιάς» (Κεφ. 18, 7-9)…
Άλλο τι για τον τίτλο,  δεν θα σχολιάσουμε παρά μόνο θα θυμίσουμε ότι ο λόγος περί «οφθαλμού», αφορούν τον Επίσκοπο……, ότι τα περί «χεριού» αφορούν όλους αυτούς που προσπαθούν δήθεν να δώσουν ένα χέρι βοήθειας…., και τα περί «ποδιού» όσους πάλι κλωτσάνε άσχημα!!!
Εάν πάλι ο τίτλος δεν είναι το κύριο στοιχείο του άρθρου [1], θυμίζουμε τις πρώτες λέξεις αυτού που λένε:  <<Ο Επίσκοπος εκφράζει την Εκκλησία του Χριστού. Ο άγιος Κυπριανός ο Επίσκοπος Καρχηδόνος, λέει καθαρά: «Ο Επίσκοπος είναι στην Εκκλησία και η Εκκλησία στον Επίσκοπο» (επιστολή 66)>>…. [1.http://www.eordaia.org/index.php/13-2016-noenvrios/789-xoris-episkopo-vasizete-sto-gremo-grafei-o-tilemaxos-larisinos ]
Αγαπητέ, πράγματι «Ο Επίσκοπος εκφράζει την Εκκλησία του Χριστού», όμως δεν πρέπει να ξεχνούμε ό,τι έγραψε στο βιβλίο της Αποκάλυψης,ο μαθητής της αγάπης, κατόπιν εντολής του Ιησού Χριστού  ! Στην, «Επιστολή  στην εκκλησία της Εφέσου», ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος, παρομοιάζει κάθε Μία από τις επτά Εκκλησίες με «αστέρα», και τον επίσκοπο με «άγγελο»! και γράφει:
<< [Επιστολή  στην εκκλησία της Εφέσου]
Στον άγγελο της εκκλησίας στην Έφεσο γράψε: “Αυτά λέει εκείνος που κρατά τους εφτά αστέρες μέσα στο δεξί του xέρι, που περπατά στο μέσο των εφτά λυχνιών των χρυσών:  2 Ξέρω τα έργα σου και τον κόπο και την υπομονή σου και ότι δε δύνασαι να βαστάξεις κακούς, και δοκίμασες αυτούς που λένε τους εαυτούς τους αποστόλους, αλλά δεν είναι και τους βρήκες ψεύτικους.  3 Και υπομονή έχεις και βάσταξες για το όνομά μου και δεν έχεις κουραστεί.  4 Αλλά έχω εναντίον σου αυτό, ότι την αγάπη σου την πρώτη άφησες.  5 Να θυμάσαι, λοιπόν, από πού έχεις πέσει και μετανόησε και τα πρώτα έργα κάνε. Ειδεμή έρχομαι σ’ εσένα και θα κινήσω τη λυχνία σου από τον τόπο της, αν δε μετανοήσεις.  6 Αλλά έχεις αυτό, ότι μισείς τα έργα των Νικολαϊτών που κι εγώ μισώ.  7 Όποιος έχει αυτί ας ακούσει τι το Πνεύμα λέει στις εκκλησίες. Σ’ αυτόν που νικά θα του δώσω να φάει από το δέντρο της ζωής, που είναι μέσα στον Παράδεισο του Θεού” (Κεφ. 2, 1-7)>>…
Αδελφοί, γνωρίζουμε πάλι, πολύ καλά, από τον απόστολο Παύλο ότι «Δεν υπάρχει παρά μόνο ένα ευαγγέλιο»! Στην προς Γαλάτας επιστολή του γράφει:
<< [Δεν υπάρχει παρά μόνο ένα ευαγγέλιο]
 Θαυμάζω γιατί έτσι γρήγορα μετατοπίζεστε από εκείνον που σας κάλεσε με τη χάρη του Χριστού σε άλλο ευαγγέλιο,  7 που δεν είναι άλλο παρά μόνο είναι μερικοί που σας ταράζουν και θέλουν να διαστρέψουν το ευαγγέλιο του Χριστού.  8 Αλλά και αν εμείς ή άγγελος από τον ουρανό σας ευαγγελίζει άλλο εκτός από αυτό που σας ευαγγελίσαμε, ας είναι ανάθεμα.  9 Όπως το έχουμε προείπει και τώρα πάλι το λέω: αν κάποιος σας ευαγγελίζει άλλο εκτός από αυτό που παραλάβατε, ας είναι ανάθεμα.  10 Γιατί τώρα ανθρώπους προσπαθώ να πείσω, κερδίζοντας την εύνοιά τους, ή το Θεό; Ή ζητώ σε ανθρώπους να αρέσω; Αν ακόμα επιδίωκα να αρέσω σε ανθρώπους, δε θα ήμουν δούλος του Χριστού>> (Προς Γαλάτας 2, 6-8)….
Αλήθεια, σε ποιόν θέλετε να αρέσετε κ. Τηλέμαχε; Τί νομίζετε ότι θα πετύχετε κερδίζοντας την εύνοια, και αυτών ακόμη των ''καλών επισκόπων''; 
ΕΠΙΜΕΤΡΟ
Για να δηλώσουμε τέλος ότι «ανήκουμε στην Εκκλησία του Χριστού», και ότι «πρέπει οπωσδήποτε να μνημονεύσουμε τον Επίσκοπο» - ως λαϊκοί – δηλώνουμε ότι «Η μνημόνευσή του Επισκόπου, δεν είναι απλά μια προσευχή γι’ αυτόν, αλλά μια ομολογία ότι έχουμε Ενότητα μαζί του»! Η ομολογία μας αυτή, ότι δηλαδή «έχουμε Ενότητα μαζί του», σημαίνει κύρια ότι πιστοποιούμε -εμείς οι λαϊκοί -, αφενός ότι ορθοτομεί τω λόγω της αληθείας, και αφετέρου ότι δεν σιωπά σε καιρό παν-αίρεσης (ενν. του Οικουμενισμού).  
Δεν αρκεί ο επίσκοπος να πιστεύει «εις μίαν αγίαν, καθολική και αποστολική Εκκλησία», και να ομολογεί «εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών», όπισθεν των Οικουμενιστών επισκόπων! Καλύτερα να βγάλει κάποιος το μάτι του, και να κριθεί ως ''άπιστος'' παρά να παρασιωπά τα όσα ακούει και βλέπει, εκτός και αν δεν ''βλέπει''…. Τη στιγμή όμως που τα γνωρίζει και  τα παρασιωπά... σε ποιον ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΡΕΣΕΙ; Αν όμως θέλει να ΑΡΕΣΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΑΙΡΕΣΗ!
ΤΟ ΝΑ ΣΙΩΠΑ -ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ- Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ,  ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΟ, είναι κάτι που ανοίγει την πόρτα της ιστορίας εις τον αντίχριστο! 
«Έτσι λοιπόν ανήκουμε στην Εκκλησία του Χριστού»;;;
Τέλος,να πούμε πως ό,τι δράση κάνουμε -ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί-, μήπως το κάνουμε γιατί θέλουμε να πείσουμε ανθρώπους;;; Μην, προσπαθούμε να σας πείσουμε; κερδίζοντας την εύνοιά σας;....  ή « το Θεό;»
Αλλά, «και αν εμείς ή άγγελος από τον ουρανό σας ευαγγελίζει άλλο εκτός από αυτό που σας ευαγγελίσαμε, ας είναι ανάθεμα»!...
Αδελφέ,
Ο άγιος Κυπριανός ο Επίσκοπος Καρχηδόνος, λέει καθαρά ότι «Ο Επίσκοπος είναι στην Εκκλησία και η Εκκλησία στον Επίσκοπο», όμως το θέμα είναι εάν ο επίσκοπος και ο κάθε πιστός «είναι στην Εκκλησία όπως πρέπει να είναι»! Τότε, ο καθένας μας μπορεί να σταθεί μέσα στην Εκκλησία «και [όλοι μαζί] η Εκκλησία[να συμπαρασταθεί] στον Επίσκοπο»…..  
«Ο Επίσκοπος [πρέπει να] είναι [όπως πρέπει να είναι, απέναντι] στην Εκκλησία [σε κληρικούς και λαϊκούς], και η Εκκλησία [όλοι δηλ. οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ενωμένοι στο ένα σώμα Χριστού, να είναι κοντά] στον Επίσκοπο [που πάντοτε,νύν και αεί, αγωνιά και αγωνίζεται υπέρ της Αλήθειας!]»….

Αλλά και εμείς «Οι λαϊκοί» πρέπει να στραφούμε και να γίνουμε σαν τα παιδιά, διαφορετικά δεν! θα εισέλθομε στη βασιλεία των ουρανών… Όποιος τώρα θέλει να αρέσει μόνο στο Θεό ας μην ξεχνάει, και ας θυμάται, την ώρα εκείνη όπου οι μαθητές'  πλησίασαν στον Ιησού λέγοντας: «Ποιος είναι άραγε μεγαλύτερος στη βασιλεία των ουρανών;».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝ <<Μπορεί κάποιος να μου δώσει απάντηση στο παραπάνω κείμενο;>>:
<< 2 Και αυτός, αφού προσκάλεσε ένα παιδί, το έστησε στο μέσο τους και είπε: «Αλήθεια σας λέω, αν δε στραφείτε και δε γίνετε σαν τα παιδιά, δεν θα εισέλθετε στη βασιλεία των ουρανών. Όποιος, λοιπόν, ταπεινώσει τον εαυτό του σαν τούτο το παιδί, αυτός είναι ο μεγαλύτερος στη βασιλεία των ουρανών. Και όποιος δεχτεί ένα τέτοιο παιδί στο όνομά μου δέχεται εμένα»>> ( Ματθ.18, 2-5)

Αδελφοί,
Οι Άγιοι Πατέρες και συγκεκριμένα ο άγιος Ιγνάτιος Επίσκοπος Αντιοχείας, μας λέει από παλαιά: «Ενωθείτε με τον Επίσκοπο» (επιστολή προς Μαγνησίους) και συνεχίζει «Να έχετε σχέση [πρώτα] με τον Θεό και με τον Επίσκοπο», μιας και η πίστη άνευ έργων νεκρά εστί, αλλά και πάλι, η σχέση του πιστού με τον επίσκοπο (ως πίστη!) δίχως τα έργα της μετανοίας, είναι μια σχέση νεκρή και μία ''ένωση'' πονηρή!  

Σεβασμιότατε,
"Και υπομονή έχεις", και "βάσταξες για το όνομά" Του, και "δεν έχεις κουραστεί". Αλλά έχω εναντίον σου αυτό, ότι την αγάπη σου την πρώτη άφησες....
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΤΟ Δ.Σ.

ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ 
[1] ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΒΑΔΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ!... ΓΡΑΦΕΙ Ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΛΑΡΙΣΙΝΟΣ

Σχόλια