Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Η επικοινωνιακή στρατηγική του Αδόλφου


http://www.antinews.gr/2013/02/05/202811/
Ένα και μόνο ισχυρό έμβλημα μπορεί να προκαλέσει την κινητοποίηση ενός ολόκληρου πολιτικού κινήματος», είχε αναφέρει κάποτε ο Αδόλφος Χίτλερ. Ο ίδιος φάνηκε πως είχε άμεση γνώση της δύναμης των συμβόλων μια και ήταν αυτός που υιοθέτησε τη σβάστικα. Ένα πανάρχαιο σύμβολο που είχε κατά καιρούς χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικούς χωροχρόνους και του οποίου η σκιά έμελλε να υπνωτίσει και να ασκήσει πρωτοφανή επιρροή στην κοινωνική βάση της μεσοπολεμικής Γερμανίας.
Το ”LIFE.com”, λοιπόν, παίρνοντας αφορμή τη συμπλήρωση 80 χρόνων από την ανάληψη της θέσης της Καγκελαρίας από τον Χίτλερ, δημοσιεύει αφιέρωμα με τίτλο: «Μια κτηνώδης φαντασμαγορία: Η μηχανή μυθοπλασίας του Τρίτου Ράιχ, σε χρώμα». Σε αυτό, δημοσιεύονται έγχρωμες φωτογραφίες ενός εκ των προσωπικών φωτογράφων του Χίτλερ, του Hugo Jaeger. Στο επίκεντρο της θεματολογίας των φωτογραφιών του, η μαύρη σβάστικα με τον άσπρο κύκλο και το κόκκινο φόντο: σε παρελάσεις στο Βερολίνο, σε συγκεντρώσεις στη Νυρεμβέργη, στο Ράιχσταγκ, σε πολιτιστικές εκδηλώσεις. «Το πανίσχυρο έμβλημα, μπορεί πράγματι να υποκινήσει ένα πολιτικό κίνημα. Για να καθιερωθεί όμως το τελευταίο, αυτό που χρειάζεται είναι  ιδέες που στέκουν πέρα από τις έννοιες της ωμής βίας και της υποταγής», υπενθυμίζει το αφιέρωμα.
Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου