Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Πέτρος Παππάς: Συμφωνώ με Ντέμη να πληρώσουμε ο καθένας τα δικά του

http://www.aek365.com/a-169693/pappas-sumfwnw-me-ntemh-na-plhrwsoume-o-kathenas-ta-dika-tou.htm

Πρωτοβουλία για να μην πτωχεύσει η ΑΕΚ δεσμεύτηκε πως θα πάρει ο Πέτρος Παππάς- Διαβάστε απομαγνητοφωνημένη όλη την 5ωρη συνάντηση με τους δημοσιογράφους και τι ειπώθηκε σε αυτή




Γεύμα στους εκπροσώπους του Τύπου παρέθεσε σήμερα το μεσημέρι ο Πέτρος Παππάς, στην πρώτη του, μετά από 8 χρόνια, δημόσια εμφάνιση και ουσιαστική προσέγγιση στους δημοσιογράφους. Σε αυτή λοιπόν την κουβέντα που είχε, ξεκαθάρισε πως είναι... σύμμαχος της ιδέας του Ντέμη Νικολαΐδη, να πληρώσει δηλαδή ο κάθε μέτοχος το ποσό από τα χρέη που του αναλογεί, προκειμένου η ομάδα να γλιτώσει την πτώχευση. Παράλληλα, τόνισε πως ο ίδιος είναι διατεθειμένος να το κάνει, ανεξάρτητα από το τι θα πράξουν οι άλλοι, ενώ τόνισε πως θα πιέσει από την πλευρά του, ώστε όλοι να κάνουν το ίδιο.
Αρχικά, είπε: «Θέλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου πριν την αυριανή συνάντηση, προκειμένου να τη γνωρίζουν όλοι. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να χωριζόμαστε. Αύριο τη συζήτηση θα αρχίσει να την οδηγεί ο κ. Τροχανάς. Δεν έχω έχθρα με κανέναν. Μπορώ να μιλήσω με Ντέμη, με τον Κανελλόπουλο, με όλους. Και με τον κ. Μελισσανίδη που είναι φίλος μου. Δεν είχα επικοινωνία μαζί του. Με πήρε ο κ. Νοτιάς να με ρωτήσει αν θα έρθω και του είπα ναι. Με τον κ. Χατζηϊωάννου δεν μίλησα. Μόνο με τον κ. Νοτιά», είπε αρχικά ο Πέτρος Παππάς, ενώ στη συνέχεια προχώρησε στους λόγους της σημερινής συνάντησης και το γεύμα που παρέθεσε στους εκπροσώπους του Τύπου:
«Ο βασικός λόγος για τη σημερινή συνάντηση ήταν ότι έκανα λάθος που δεν μίλαγα με δημοσιογράφους τόσα χρόνια. Με δύο συνεντεύξεις στον κ. Ακάλεστο δεν κατάφερα να περάσω ποιος είμαι και τι ήθελα να κάνω. Και κατακρίθηκα σε μεγάλο βαθμό. Δεν ξέρω αν θα πείσω κάποιον ή όχι, αλλά θα πω αλήθειες. Οι θέσεις μου είναι ενωτικές, όχι διχαστικές. Γενικότερα στη ζωή μου», ήταν τα πρώτα λόγια του Πέτρου Παππά στους δημοσιογράφους, ενώ είπε επίσης: «Είμαστε φίλοι με τον Νοτιά, παρά τα όσα έχουν γραφτεί κατά καιρούς. Τον πήρα τηλέφωνο, περιμένω να με πάρει πίσω αν προλάβει να έρθει. Ελπίζω να έρθει στη συνάντηση, αυτή την πρόθεση είχε».
«Αν χρωστάω θα πληρώσω»
Απόλυτα σύμφωνος με την πρόταση του Νικολαΐδη, την οποία όπως ισχυρίστηκε, είχε προτείνει ο ίδιος (στην τελευταία του συνέντευξη), φάνηκε ο Πέτρος Παππάς και τόνισε πως θα πληρώσει ο ίδιος στο μερίδιο που του αναλογεί. Σε ερώτηση τι θα κάνει αυτός, αλλά και οι πρώην «συμπαίκτες» του, είπε: «Ναι, συμφωνώ με την πρόταση Ντέμη. Δεν μπορώ να μιλήσω για τους άλλους. Αν εγώ χρωστάω, θα το πληρώσω», για να προσθέσει: «Εσείς μου λέτε ότι είσαι υπεύθυνος. Μετά τον Ντέμη λέω πως έδινα πάνω από το ποσοστό μου. Και πλήρωνα και τα προηγούμενα χρέη. Τσεκάρετέ με. Έχω πληρώσει αυτά που είχα πληρώσει. Όλοι πρέπει να ευθυνόμαστε βάσει των ποσοστών που είχαμε κάθε χρονιά. Εγώ το είπα πρώτος. Δεν το είπε ο Ντέμης πρώτος».
Όσο για τους τρόπους υπολογισμού του χρέους που αναλογεί στον καθένα, σχολίασε: «Υπάρχουν δύο τρόποι υπολογισμού. Υπάρχει η τρύπα που υπάρχει σήμερα αλλά οι λογιστές υπολογίζουν και τις μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις. Και τα 30 γίνονται πχ 50. Αυτός ο υπολογισμός δεν είναι σωστός. Στις 30 Ιουνίου του 2011, φτάσαμε να χρωστάμε λιγότερα από ποτέ, μετά τη Θανόπουλου εποχή. Εγώ θα χρωστάω λιγότερα από τους άλλους με τους υπολογισμούς (θα υπολογιστεί στο τέλος της κάθε χρονιάς) και θα φανεί ότι πλήρωνα χρέη άλλων», ενώ συμπλήρωσε: «Εγώ πριν το 2004 είχα πάει δύο φορές στο γήπεδο. Δεν είπα όμως ότι με έριξαν. Έχω βάλει όμως 16 εκατ. ευρώ», για να ολοκληρώσει: «Θα τους μαζέψω όλους για να υπολογίσουμε τι αναλογεί στον καθένα, να πληρώσουμε, για να μην πτωχεύσει η ΑΕΚ».
Από την πλευρά του ο Καπετανάκης, είπε: «Ακόμη και για το δάνειο της Ασπίδας, όταν είχε καταπέσει η εγγυητική, ο Παππάς έδωσε μετρητά 500.000 ευρώ. Όταν έφυγε ο Θανόπουλος ήμασταν περίπου στα 60 εκατ. ευρώ από υποχρεώσεις. Πρέπει όμως να υπολογίσεις και προσδοκώμενα έσοδα. Ο Ντέμης είχε 27 εκατ. προσδοκώμενα έσοδα, ο Θανόπουλος όταν έφυγε, 25 εκατ. ευρώ έσοδα και ο Αδαμίδης 20 εκατ. ευρώ έσοδα»
«Έχω ηθικές ευθύνες»
Ο Πέτρος Παππάς προχώρησε στην παραδοχή των ευθυνών που του αναλογούν, τονίζοντας πως ως μέτοχος Α.Ε. δεν έχει ευθύνες, όμως επειδή πρόκειται για την ΑΕΚ και όχι κάτι... απρόσωπο, τα δεδομένα αλλάζουν: «Νομίζω ότι χρειάζεται να μαζευτούν άνθρωποι Το έχω ζητήσει εδώ και ένα χρόνο και κάθε φορά το επαναλάμβανα. Ο μέτοχος της ανώνυμης εταιρείες δεν έχει ευθύνες. Αλλά τώρα συμφωνώ ότι μιλάμε για ηθικές ευθύνες. Έχω την εντύπωση ότι έκανα πολλά παραπάνω από αυτά που θα περίμενε κανείς να κάνει κάποιος που μεταξύ 2004 και 2010 με μικρό μέσο όρο μετοχών να κάνει αυτά που έκανε», για να προσθέσει: «Δεν ήθελα δημοσιότητα. Όταν έρχονταν δημοσιογράφοι στην ΑΕΚ, ο κ. Γκούμας κι εγώ φεύγαμε από το υπόγειο». Παράλληλα, αναφέρθηκε και σε κάποιους... εξωγενείς παράγοντες που τα πράγματα δεν πήγαν καλά: «Έχουμε αδικηθεί πάρα πολύ από τη διαιτησία όλα αυτά τα χρόνια».
Εν συνεχεία ρωτήθηκε για τις ευθύνες από τον ορισμό της διοίκησής του, για να πει: «Με νούμερα από την ΠΑΕ μπορώ να σας απαντήσω ότι δεν οδηγεί στην πτώχευση την ΑΕΚ η περσινή χρονιά. Ας βάλουμε ορκωτούς λογιστές. Το έχω ξαναπεί. Να δούμε ποια είναι η αλήθεια, γιατί νομίζω ότι αδικούμαι», ενώ τον λόγο πήρε και ο Καπετανάκης, ο οποίος σχολίασε: «Υπάρχουν οφειλές σε παίκτες, αλλά αυτό που είπε ο Πέτρος είναι ότι τα χρήματα που δόθηκαν πέρυσι από τον κ. Παππά και Νοτιά θα κάλυπταν τους παίκτες. Υπήρχαν όμως παλιές οφειλές σε ΟΑΚΑ και προς παλιούς παίκτες».
Ο Θανόπουλος μπήκε πρόεδρος για να ελέγχει τα οικονομικά του Νικολαΐδη;
«Ο Νίκος θανόπουλος θεωρούσαμε ότι ήταν ικανός μάνατζερ και συγχρόνως ήταν αδερφός του Νάσου. Μέτοχος και ο καλύτερος φίλος του Νοτιά που ήταν αυτός που τον έφερε στην ΑΕΚ. Εμείς θέλαμε να βάλουμε κάποιον να βοηθήσει τον Ντέμη στην καθημερινότητα. Εκεί, είπα στον Ντέμη να εμφανίζεσαι, να εμπνέεις τον κόσμο. Άσε τη «βρωμιά» την καθημερινή να την κάνει άλλος. Είχα πει ο γιος μου μπορεί να έρθει στην ΑΕΚ να βοηθήσει; Και δεν μου είπε κανείς ναι. Ομολογώ ότι χολώθηκα, στενοχωρήθηκα. Αλλά δεν κρατάω κακία. Με πειράζει όταν μου φέρονται ανέντιμα. Αυτό δεν ήταν κάτι τέτοιο.
Οι συζητήσεις του με επενδυτές
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο Πέτρος Παππάς αναφέρθηκε και στις επαφές που είχε κατά καιρούς με επίδοξους επενδυτές, που φερόντουσαν να βλέπουν «ζεστά» την εμπλοκή τους στην ΑΕΚ. Αφού αρχικά αναφέρθηκε στην «επίθεση» που δέχτηκε στα γραφεία του, λέγοντας: «Οι 70 που ήρθαν γραφείο μου και απειλούσαν ότι θα με δείρουν ξεφωνίζοντας και τρομοκρατώντας, δεν είχα τότε ασφάλεια. Βγήκα έξω γιατί δεν είμαι φοβητσιάρης, απλώς δεν θέλω δημοσιότητα», εν συνεχεία είπε: «Ο Βερούκας κι άλλοι δύο είχαν προτείνει να έρθουν στην ΑΕΚ με εμάς μαζί, βάζοντας από κάποια εκατομμύρια. Κάναμε συνάντηση με τον κ. Χατζηιωάννου, τον κ. Γκούμα, τον κ. Βερούκα στο Χίλτον. Έχουν δει πολλά τα μάτια μας, πολλοί είχαν πει ότι θα βοηθήσουν, όπως ο Μακρής. Με τον Μακρή συναντηθήκαμε στο Μετροπόλιταν με δύο βοηθούς του και τον κ. Αδαμίδη. Την επόμενη μέρα εμφανίστηκε σε εφημερίδα, ενώ ήταν ιδιωτική συζήτηση που μεταφέρθηκε αλλοιωμένη.
«Ο Βερούκας και οι άλλοι δύο αποχώρησαν την επόμενη μέρα μετά το ντου. Ήταν σοκαριστικό γεγονός που με οδήγησε στο να φύγω επί τόπου. Δεν έγινε χειροδικία, αλλά ήταν επιθετικοί. Ήταν 4-5 μικροί σύνδεσμοι και όχι η Original. Το γραφείο μας είναι σε ένα εμπορικό κέντρο. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ποτέ μου ότι μπορούν να γίνουν τέτοια πράγματα., Εμφανίστηκαν 70 άτομα με κακές διαθέσεις, βρίζοντας και απειλώντας. Ο κόσμος μου λέει κρύψου. Εγώ είπα δεν μπορώ να κρυφτώ, θα γίνουν επεισόδια, άνοιξα την πόρτα, είπα παιδιά τι θέλετε. Ένας μεγαλόσωμος είπε παιδιά σταματήστε, ήρθε έξω να μας μιλήσει. Μπήκαν οκτώ από αυτούς στο γραφείο μου, τους είπα πείτε μου τι θέλετε, δεν είχα συνηθίσει σ' αυτά. Ένας μου έλεγε φύγε, ο άλλος κάτσε, η συζήτηση κατέληξε ομαλά. Παρόλα αυτά αυτό ήταν σοκαριστικό».
Αναφορά έγινε και στην υπόθεση Δαλακούρα, όπου είπε: «Με τον κ. Δαλακούρα, που είναι φίλος μου από τη ναυτιλία, έγινε μία συνάντηση, ήταν παρών ο κ. Στράτος. Μου είπαν ότι μια μεγάλη εταιρεία (μάλλον ιταλική) θα ενδιαφερόταν να πάρει την ΑΕΚ και είπα ευχαρίστως. Ποτέ δεν είπα ότι είμαι αρνητικός. Και ποτέ δεν αξίωσα χρήματα!», ενώ στην συνέχεια αποκάλυψε και κάποιο προσωπικό πρόβλημα, οικονομικής φύσεως, που αντιμετώπισε την τελευταία τριετία: «Το 2008-2010 είχα ένα πρόβλημα με Κινέζους που θα μπορούσε να με καταστρέψει τελείως. Είχα μάθει ότι κάποιος θα με έβγαζε σε πτώχευση, διότι δεν μου έδινε ένα ποσό που μου χρώσταγε και δεν μπορούσα να τα δώσω και εγώ αλλού που χρωστούσα. Και του είχα κάνει χάρη! Μιλάμε για εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Ευτυχώς, γύρισαν τα πράγματα, δεν έχασα το δικαστήριο και σώθηκα».
Συμφωνείται με την πρόταση του Νικολαΐδη;
Πριν τρεις εβδομάδες αυτό είχα πει κι εγώ.
Τι συνέβη με τις μετοχές του που μεταβιβάστηκαν στους Supporters και αν υπάρχει πρόβλημα με την Morgan Stanley
Δεν χρειάζεται να πάρω έγκριση Morgan Stanley. Νομικά έχει πει κάποια λάθη ο κ. Θανόπουλος. Νομικά δεν μπορείς να μεταβιβάσεις ένα σπίτι που έχει υποθήκη; Η μεταβίβαση στους Suporters των μετοχών μου έχει εγκριθεί από την ΕΕΑ.
Τι θα κάνετε για τη σωτηρία της ΑΕΚ;
Μόνος μου δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Δεν είμαι μέτοχος. Υπάρχει ο κ. Νοτιάς που πάντα είχε πολλές μετοχές. Εγώ μπήκα με την πρόθεση να βοηθήσω και μετά πέσατε πάνω μου. Εγώ έβαλα τα χρήματα για να βοηθήσω την ΑΕΚ. Όλοι κάνουμε λάθη. Και ο Ντέμης και ο Θανόπουλος και ο Αδαμίδης κι εγώ. Πρέπει όμως να δίνουμε σημασία στην καλή πρόθεση. Όσο περνούσε ο χρόνος κάποιοι σταμάτησαν να βάζουν χρήματα και εγώ από 2,8% πήγα στο 10%. Συνειδητά, δεν λέω. Τις ευθύνες μου τις έχω αναλάβει.
Αντιλαμβανόμουν ότι πρέπει να βοηθήσω την ομάδα, ίσως γιατί το ήθελα περισσότερο από άλλους, ίσως γιατί μπορούσα παραπάνω. Κάποια στιγμή αποφάσισε ο Πόλυς με τον Γκίκα να φύγουν από την ΑΕΚ. Είχαν φύγει νωρίτερα ο Ντέμης και ο Κανελλόπουλος και αισθανόμουν ότι πρέπει να μείνω να βοηθήσω. Από Ιανουάριο του 2010 έως Ιούνιο του 2011 που είχα πάνω από 30%, έδωσα περισσότερα λεφτά από όσα ξοδεύτηκαν σ' αυτές τις χρήσεις. Αναλογικά έδωσα περισσότερα. Αν χάσεις 10 εκατ. μια χρονιά και βάλεις τα 5 αν έχεις 50% μετοχών, δεν είναι εντάξει;
Ο κ. Νοτιάς έχει δώσει πάρα πολλά λεφτά. Ίσως να νομίζετε ότι είμαστε βαθιά πάμπλουτοι. Πρέπει να ξέρετε όμως πως όταν κάνεις δουλειά, πρέπει να έχεις μετρητά. Αλλιώς πέφτεις έξω. Ένα παράδειγμα είναι και η ΑΕΚ. Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι ο κ. Νοτιάς έχει στριμωχτεί. Και έχω στριμωχτεί κι εγώ διότι αγόρασα ακίνητα στην Ελλάδα. Ήμουν μέτοχος! Δεν είμαι.
Τον λόγο πήρε ο Καπετανάκης, λέγοντας: «Η ομάδα του 2004 ήταν τέλεια. Ντριμ τιμ. Με ποια λογική εμφανίζονται σήμερα κάποιοι άνθρωποι, όσο απογοητευμένοι και πικραμένοι να είναι, να εμφανίζονται στο γραφείο του. Μιλάμε για ανθρώπους που λυγίζουν. Και από τότε έδωσε τουλάχιστον άλλα 10 εκατ. ευρώ. Αγαπάει παθολογικά την ΑΕΚ ο κ. Παππάς», για να προσθέσει ο ίδιος ο πρώην μεγαλομέτοχος: «Τότε, τον Ιανουάριο, νόμιζα ότι βοηθούσα την ομάδα. Όπως ακριβώς σήμερα θα είχε πέσει έξω πριν δύο χρόνια. Και πίστευα ότι βοηθώντας την θα επιτρέπαμε σε κάποιον να έρθει μαζί μας και να στηρίξει. Όταν είπα βλακεία, είπα λάθος λέξη. Έπρεπε να πω αφέλεια», ήταν η απάντηση του, στην χρήση της λέξης «βλακεία», που ο ίδιος είχε πει όταν ρωτήθηκε για τους λόγους που έμεινε στην ΑΕΚ.
Τι θα κάνετε αύριο;
Πρώτον θέλω να δω ποιοι θα είναι εκεί και να ακούσω. Εγώ θεωρώ ότι αυτή πρέπει να είναι μια κοινή προσπάθεια. Εγώ προσωπικά και οικονομικά δεν μπορώ να κρατήσω την ΑΕΚ και να δώσω εκατομμύρια. Ηρθα σε δύσκολη κατάσταση με όσα μου έτυχαν. Μπορώ να βοηθήσω λίγο. Να βοηθήσουν κι άλλοι όμως.
Γιατί γίνατε Supporter;
«Βλέποντας ότι δυσκολεύομαι οικονομικά και ότι δεν υπήρχε κανείς να βοηθήσει την ΑΕΚ, πίστεψα και πιστεύω ότι 1,5 εκατ. ΑΕΚτζήδες θα μπορούσαν να βοηθήσουν έστω και λίγο. Επίσης, δεν υπάρχει άλλος εύπορος ΑΕΚτσής πέρα από εμένα και τον Νοτιά; Που είναι; Δεν είναι αποτυχία η ιστορία των Supporters. Γιατί δεν μπορεί να γίνει μια Μπαρτσελόνα η ΑΕΚ, με άλλα μεγέθη;»
«Γκρίζο το θέμα του Γκερέιρο»
Έτσι χαρακτήρισε ο Καπετανάκης την υπόθεση της μεταγραφής του Ρότζερ Γκερέιρο, σε σχετική ερώτηση που έγινε, όταν η κουβέντα πήγε σε μεγάλα συμβόλαιο που έχει η ΑΕΚ: «Το θέμα του Γκερέιρο είναι γκρίζο», είπε χαρακτηριστικά το πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ, ενώ ο ίδιος ο Παππάς συμπλήρωσε: «Το συμβόλαιο Γκερέιρο το πήρε πάνω του ο Θανόπουλος, δεν ρώτησε κανέναν».
Ξέρετε τι σκέφτεται ο κ. Μελισσανίδη;
Δεν ξέρω τι σκέφτεται ο κ. Μελισσανίδης τώρα. Μπορείτε να ρωτήσετε τον ίδιο.
Είναι αλήθεια ότι έχετε πει πως πριν μπείτε στην ΑΕΚ, σας κυνηγούσαν οι γυναίκες και μετά οι.. άντρες;
Από την ημέρα που ανέλαβα λέω ότι με κοιτάνε μόνο οι άντρες γιατί είναι φίλαθλοι και με ξέρουν από τις εφημερίδες. Είμαστε από την Κωνσταντινούπολη, είμαι ΑΕΚτζής και είχα τον ρομαντισμό να πιστεύω πως μέσα από ένα τόσο καθαρό σχήμα, θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε ελληνικό ποδόσφαιρο και αθλητισμό. Όμως όταν έφυγε ο Ντέμης μας έπιασε πανικός.
Για τη διοίκηση Αδαμίδη;
Όλοι κάνουμε λάθη.
Η επιλογή του κ. Αδαμίδη ήταν προσωπική σας. Πόσο ευχαριστημένος είστε;
Ο κ. Αδαμίδης δεν έχει πάρει φράγκο μέχρι σήμερα από την ΑΕΚ. Ούτε από μένα. Μέχρι σήμερα. Αν μου πει φεύγω, δεν έχω χρήματα, είναι ηθικό ζήτημα για μένα να τον στηρίξω. Ούτε ο Νοτιάς τον έχει πληρώσει. Δεν έχει πληρωθεί ο Αδαμίδης. Είναι άρρωστος ΑΕΚτζής. Όταν δεν υπήρχε κανείς να αναλάβει, προθυμοποιήθηκε. Δεν θέλω να πω αν υπάρχει συμβόλαιο μεταξύ εμού, του Νοτιά και του Αδαμίδη. Η επιλογή δεν ήταν μόνο δική μου και του Νοτιά. Ήταν και του Πόλυ και του Γκίκα και του Θανόπουλου. Πήγα εγώ προσωπικά με Αδαμίδη, πριν αναλάβει, στο σπίτι του κ. Κανελλόπουλου και του ζητήσαμε να γίνει αυτός πρόεδρος στην ΑΕΚ. Και είπε όχι. Του άρεσε, τον τσιγκλήσαμε, αλλά είπε όχι. Ήθελα να βοηθήσω.
Για τον Μπάγεβιτς
Είναι φίλος μου ο Μπάγεβιτς. Βεβαίως και έκανε λάθος που πήγε στον Ολυμπιακό. Φίλο στην ΑΕΚ έκανα και τον Λάκη Νικολάου.
Για το τι έφταιξε και έφτασε εδώ η ΑΕΚ
Ίσως να μην εμπνεύσαμε τον κόσμο. Αισθάνομαι ότι το καθήκον μου το έκανα στο ακέραιο. Έχω υβριστεί πολύ σε σημείο που με στενοχωρεί πολύ μέσα μου.
Για τον Χατζηχρήστο
Εγώ τον Χατζηχρήστο τον συμπαθώ.
Γιατί δεν παρουσιαζόσασταν συχνότερα;
Δεν είμαι φοβικός. Απλώς δεν μου αρέσει η κακώς εννοούμενη δημοσιότητα. Ίσως να ντρέπομαι να μιλήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου