Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη, 6 Μαΐου 2021

ΟΧΙ στο ΣΤΑΡ και στην PROCTER & GAMBLE!

 

Tο Ιnternational Hellenic Association (ΙΗΑ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός, μη κομματικός οργανισμός με έδρα το Delaware των Ηνωμένων Πολιτειών, 4.000 περίπου μέλη Ακαδημαϊκού επιπέδου σε ολόκληρο τον κόσμο και με καταστατικό σκοπό την εθελοντική υποστήριξη της Ελλάδας και του Ελληνισμού. 

Πριν από ένα χρόνο (Δευτέρα 27 Απριλίου 2020) το ΙΗΑ ξεκίνησε ένα πρόγραμμα με στόχο να σταματήσει η μετάδοση των επιδοτούμενων, τηλεοπτικών σειρών τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» οι οποίες, εδώ και δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια, κατακλύζουν τους τηλεοπτικούς μας δέκτες. 

Η προσπάθεια αποσκοπούσε, μεταξύ άλλων, στην ευαισθητοποίηση των εταιριών που πλήρωναν διαφημιστικά μηνύματα μέσα στις τουρκοσειρές προκειμένου να περιοριστούν τα διαφημιστικά έσοδα και να εκλείψει το οικονομικό «ενδιαφέρον» των τηλεοπτικών σταθμών  για την μετάδοση τους. 

Είναι ευρύτερα γνωστό πως οι τηλεοπτικές αυτές σειρές αποτελούν ένα πολύ ισχυρό όπλο πολιτιστικού εκτουρκισμού το οποίο χρησιμοποιούν οι φανατικοί ισλαμιστές που ελέγχουν την τουρκική εξουσία. Αυτό, σε συνδυασμό με την προκλητική και εξοργιστική επιθετικότητα τους εναντίον της Ελλάδος με διάφορες μορφές υβριδικού πολέμου  καθώς και την ισχυρή ευαισθητοποίηση του ελληνικού τηλεοπτικού κοινού που ακολούθησε, οδήγησε τα κανάλια εθνικής εμβέλειας στην διακοπή ή στην ολοκλήρωσητων μεταδιδόμενων τουρκοσειρών καθώς και στην ακύρωση ή αναβολή όλων τωνπρογραμματισμένων νέων σειρών

Ο μοναδικός τηλεοπτικός σταθμός που συνεχίζει στις μέρες μας να μεταδίδει σειρά τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» είναι ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ, συμφερόντων οικογένειας Βαρδινογιάννη

Η τουρκική σειρά που συνεχίζει να μεταδίδει στην απογευματινή του ζώνη ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ (Ελίφ) βρίσκεται στις τελευταίες θέσειςτηλεθέασης της απογευματινής ζώνης όλων των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας.  

Κάτι απόλυτα λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως ολόκληρη η σαχλή τηλεοπτική σειρά των χιλίων περίπου επεισοδίων υπάρχει, από το πρώτο μέχρι και το (απίστευτα ανόητο) τελευταίο επεισόδιο, ελεύθερα στο διαδίκτυο. Ο καθένας μπορεί, όποια μέρα και όποια ώρα το επιθυμεί, να δει στο διαδίκτυο οποιοδήποτε επεισόδιο της σειράς. 

Με άλλα λόγια, ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ μεταδίδει καθημερινά στους τηλεθεατές του όχι μόνο μια τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας«ήπιας ισχύος» αλλά και μια τηλεοπτική σειρά που υπάρχει ελεύθερα στο διαδίκτυο μέχρι και το τελευταίο επεισόδιοΕισπράττει βέβαια διαφημιστικά έσοδα από εταιρίες που συνεχίζουν ακόμα να πληρώνουν τα χρήματα των πελατών τους για «προβολή» μέσα στην τουρκοσειρά. 

Ο μεγαλύτερος διαφημιστικός «υποστηρικτής» της μοναδικής τουρκοσειράς της ελληνικής τηλεόρασης, από την έναρξη λειτουργίας του Παρατηρητηρίου Διαφημίσεων Τουρκοσειρών του ΙΗΑ,  είναι η ελληνική θυγατρική της γιγαντιαίας πολυεθνικής Procter & Gamble

Καταδικασμένη από διάφορες Επιτροπές Ανταγωνισμού (Ευρωπαϊκή, Γαλλική, Ελληνική) για «καταχρηστικές εμπορικές πρακτικές» ή για «πρακτικές χειραγώγησης τιμών», η γιγαντιαία πολυεθνική (Κύκλος εργασιών 2020 71 δισεκατομμύρια δολάρια, μικτό περιθώριο κέρδους 50,3% και καθαρά κέρδη 4,96 δισεκατομμύρια δολάρια) έχει καταβάλλει σε διάφορες επιτροπές ανταγωνισμού πρόστιμα μερικών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Μπροστά όμως σε 5 περίπου δισεκατομμύρια δολάρια ετήσια καθαρά κέρδη, τα πρόστιμα δεν φαίνονται ικανά να της προκαλέσουν κανένα απολύτως ανυπέρβλητο πρόβλημα.   

Η Procter & Gamble Ελλάς κατέβαλλε ειδικά στην τουρκοσειρά του  τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ τους τελευταίους 11 μήνες, την αξία πολλών εκατοντάδων διαφημιστικών μηνυμάτων – περισσότερα από κάθε άλλη ελληνική ή ξένη εταιρία. Σε πλήρη αντίθεση με πολλές άλλες μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις ή ξένες πολυεθνικές όπως η Lidl, η Nestle κ.α.π., οι οποίες, σεβόμενες τις δικαιολογημένες ευαισθησίες των πελατών τους, διέκοψαν κάθε διαφημιστική παρουσία στην μοναδική τουρκοσειρά της ελληνικής τηλεόρασης η οποία, επί πλέον, βρίσκεται μονίμως στις τελευταίες θέσεις τηλεθέασης της απογευματινής ζώνης.  

Τον Απρίλιο του 2021 μεταδόθηκαν συνολικά τριακόσιες τριάντα εννέαδιαφημιστικά μηνύματα μέσα στην τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ, έναντι τριακοσίων δέκα τριώνδιαφημιστικών μηνυμάτων που μεταδόθηκαν τον προηγούμενο μήνα Μάρτιο.

Οι εταιρίες που πλήρωσαν από τα χρήματα των πελατών τους διαφημιστικά μηνύματα στην τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας του ΣΤΑΡ  τον Απρίλιο ήταν εβδομήντα δύο έναντι πενήντα του Μαρτίου 2021. Από τις 72 εταιρίες, οι 27 (ποσοστό 34%) διαφημίστηκε μόνο μια φορά ολόκληρο τον μήνα. Αυτό σημαίνει πως το διαφημιστικό μήνυμα επιλέχτηκε από τον σταθμό ή από το media shop και όχι από την διαφημιζόμενη εταιρία η οποία  είναι πιθανό να μην ρωτήθηκε καθόλου.  

Δείτε όλες ανεξαιρέτως τις εταιρίες μαζί με τον αριθμό των διαφημιστικών μηνυμάτων που πλήρωσε η κάθε εταιρία στην τουρκική σειρά τον μήνα Απρίλιο 2021: Βρίσκονται όλες εδώ.

Οι πέντε κορυφαίες σε διαφημιστικά μηνύματα εταιρίες οι οποίες «τροφοδότησαν» την τουρκική προπαγάνδα με το 52% του συνόλου των διαφημίσεων μηνός Απριλίου 2021,  ήταν οι εξής:  

TΟΡ 5 ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΑΣ – ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021 

ΕταιρίαΑρ. διαφημίσεων
1Diamant (Δίλεπτες τηλεπωλήσεις διαφόρων προϊόντων)80
2Procter & Gamble Ελλάς Μ.Ε.Π.Ε.68
3Cosmote10
4Essity Hellas10
5Τρία Έψιλον8

Πηγή: Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκικών Σειρών ΙΗΑ

Οι δύο εταιρίες που βρίσκονται στον ΜΑΥΡΟ ΠΙΝΑΚΑ των προϊόντων/υπηρεσιών μηνός ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021, πλήρωσαν πέντε ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα κατά την διάρκεια μιας εβδομάδος στην τουρκοσειρά του ΣΤΑΡ:



Είναι αυτονόητο ότι, τόσο ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ όσο και η Procter & Gamble Ελλάς κάνουν την δουλειά τους όπως θεωρούν σωστό οι διευθυντές, τα στελέχη και οι μέτοχοι τους.

Τι μπορούμε να κάνουμε όμως όλοι οι ευαισθητοποιημένοι Έλληνες τηλεθεατές / καταναλωτές;

Απλά, να αξιοποιήσουμε επιτέλους την πολύ σημαντική δύναμη που κρατάμε στα χέρια μας: Την συσκευή επιλογής καναλιών (τηλεκοντρόλ) και τις αγοραστικές επιλογές μας.  

Μπορούμε π.χ. να μην παρακολουθούμε κανένα πρόγραμμα του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ μέχρι να σταματήσει την καθημερινή μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι. Υπάρχουν πέντε ακόμα ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας και τρείς της κρατικής  ΕΡΤ που μπορούν να ικανοποιήσουν το σύνολο σχεδόν των απαιτήσεων μας. 

Μπορούμε ακόμα να μην αγοράζουμε κανένα από τα προϊόντα της ProcterGamble αφού είναι συνηθισμένο να έχουμε κάποιο ή κάποια από αυτά μέσα στα σπίτια μας: Always, Fairy, Lenor, Αriel, Oral-B, Pantene, Head and Shoulders, Pampers, Swiffer, Viakal, First Defence, Fixodent, Vicks κ.α. 

Αλήθεια γιατί να αγοράζουμε τα εισαγόμενα και πανάκριβα π.χ. Fairy, όταν υπάρχουν σημαντικά φθηνότεραεξαιρετικής ποιότητας και Ελληνικής παραγωγής υγρά πιάτων; Γιατί δεν προτιμάμε τα προϊόντα με την μαγική ένδειξη ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ, τα οποία προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη απασχόληση, επενδύσεις, ασφαλιστικές εισφορές, εξαγωγές, άμεσους φόρους και πολλά άλλα; Τι τα θέλουμε τα Pampers και τα  Tena όταν υπάρχουν τα Babylino; Τι τα θέλουμε τα Always όταν υπάρχουν τα Sani Sensitive; Θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε τα εισαγόμενα προϊόντα για να διαφημίζονται με τα χρήματα μας στην τουρκοσειρά; 

Εμπρός λοιπόν! Μην αδιαφορείτε και μην επαναπαύεστε. Αξιοποιήστε την τεράστια δύναμη που έχετε. Εκφράστε και εσείς την αντίδραση σας συμβολικά και αποτελεσματικά. 

Σημειώσεις: (1) Εάν επιθυμείτε να διαμαρτυρηθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ για την μετάδοση χιλίων «επεισοδίων» τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, μπορείτε να τηλεφωνείτε καθημερινά στα τηλέφωνα 211 18 91 000, 211 18 92 000 και 211 18 91 004 ή να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του καναλιού (pr@star.gr(2) Στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ δεν συμπεριλαμβάνονται προϊόντα τηλε-πωλήσεων, τηλε-αγορών, διαφημίσεις κοινωνικής φροντίδας καθώς και συγκυριακές διαφημίσεις όπως δημόσιες εγγραφές κ.α. (3)  Τα προϊόντα / υπηρεσίες που συμπληρώνουν μέσα στον ίδιο μήνα τρείς εβδομάδες χωρίς καμιά διαφημιστική παρουσία, αφαιρούνται αυτόματα από την ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ. (4) Η επόμενη ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ μηνός Μαΐου, θα εκδοθεί την Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021.

Επιτροπή «Τουρκοσειρών» του ΙΗΑ

Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020/21

International Hellenic Association
Delaware U.S.A
www.professors-phds.com
ihahellas@gmail.com

Πηγή: International Hellenic Association

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Agriniopestcontrol

Το κανάλι μου στο YouTube

Το κανάλι μου στο YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCZBMrEHAv1uMF9S-7t7fMIQ

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου