Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Πνεύμα Θεατρικό (Από την Ηρώ Μητρούτσικου)

Athens Fringe Festival 2014                           ΛΗΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2 ΜΑΙΟΥ!!!

1o Scratch Festival: έχεις 20 λεπτά να κάνεις μία παράσταση

http://www.artsandthecity.gr/article/--1o-Scratch-Festival:-echeis-20-lepta-na-kaneis-mia-parastasi/13845/

https://www.facebook.com/events/296603913823350/298462273637514/?notif_t=plan_mall_activity



Πνεύμα Θεατρικό
 
Από την Ηρώ Μητρούτσικου                                                                             26.4.2014
 
 
Κάθε Σάββατο στην free press “Αττική Περιφέρεια”     http://www.queen.gr/SPITI/HOW-TO/item/94229-varethikate-ti-diakosmisi-toy-spitioy-sas-allaxte-ti-horis-na-xodepsete-oyte-1-eyro-video
 
 
Παλιά έργα σε εξαιρετικές παραστάσεις νέων παιδιών
Μπορεί ένα έργο να θίγει τα κακά του καθεστώτος, και δη του κομουνιστικού, να είναι θέατρο του παραλόγου και να παίζεται 10 χρόνια σε κομμουνιστικό καθεστώς;
Γίνεται ένα, πραγματικά, τεράστιο μυθιστόρημα, γραμμένο πριν ενάμιση αιώνα, να γίνει εξαιρετική παράσταση;
 
Το Ρωμαϊκό Λουτρό
 
Ο Στανισλάβ Στρατίεβ (1941-2000) ήταν Βούλγαρος μυθιστοριογράφος,δημοσιογράφος, σεναριογράφος και συγγραφέας θεάτρου του παραλόγου. Το θέατρο του παραλόγου είναι ένα είδος θεάτρου το οποίο αναπτύσσεται μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν οι άνθρωποι βιώνουν οριακές καταστάσεις, παρόμοιες με τις σημερινές.
Αυτός ήταν και ο λόγος που μια νέα ομάδα επέλεξε το συγκεκριμένο κείμενο για να το ανεβάσει, αυτήν την χρονική στιγμή.
Το «Ρωμαϊκό Λουτρό» ήταν το πρώτο θεατρικό έργο (1974) του Στρατίεβ , το οποίο παιζόταν στο Κρατικό Θέατρο της Σόφιας για δέκα χρόνια! Στην Ελλάδα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1987, από το ΑΜΦΙ-ΘΕΑΤΡΟ του Σπύρου Ευαγγελάτου.
Είναι ένα έργο που αφορά και την σημερινή κοινωνία, σε πολιτικό, κυρίως, επίπεδο. Ο Ιβάν είναι ένας τυπικός, μεσοαστός «ανθρωπάκος» με την δουλειά του και την αρραβωνιαστικιά του, μέχρι τη στιγμή που στο σπίτι του ανακαλύπτονται αρχαία! Συγκεκριμένα στο κέντρο του σαλονιού του ανασκάπτεται ένα τέλεια διατηρημένο Ρωμαϊκό Λουτρό… Κι εκεί η ζωή του γίνεται εφιάλτης. Η εξουσία, απούσα και απρόσωπη, διορίζει μόνιμα εκεί, εκτός από τον (αναμενόμενο) αρχαιολόγο, και έναν ναυαγοσώστη, καθ’ ότι λουτρό, αν και δεν υπάρχει ούτε νερό, ούτε λουόμενοι!
Απολαυστικότατος στον παράλογο αυτό ρόλο του ναυαγοσώστη –ο οποίος δουλειά δεν έχει και δουλειά φροντίζει να βρίσκει συνέχεια- ο Αλέξανδρος Ζουριδάκης, προκαλεί ασταμάτητα γέλια, ως ευσυνείδητος δημόσιος υπάλληλος, που, όμως, για να μην χάσει την διορισμό του, δεν δηλώνει το ανούσιο αυτού!
 Δυστυχώς, το σπίτι του Ιβάν γίνεται κέντρο διερχομένων: αρχαιολόγοι, αρχαιοκάπηλοι, λαμόγια, μεσίτες, πολιτικοί και καθένας που θέλει να εκμεταλλευτεί την πρόσφατη ανακάλυψη· όλοι ζητάνε από τον Ιβάν να θυσιαστεί για το κοινό καλό, παρ΄ότι αυτός έχει χάσει και το σπίτι του και την πολυπόθητη ησυχία του!
Η παράσταση σκηνοθετήθηκε από τον Κώστα Παπακωνσταντίνου, τον οποίο γνωρίσαμε -ως σκηνοθέτη- στους εξαιρετικούς «Χαλασοχώρηδες», που παίζονταν επί τρία χρόνια μέχρι και φέτος (http://www.attikipress.gr/38887/yperoxos-kai-sygxronos-politikos-papadiamanths)!
Και αυτή, η δεύτερη σκηνοθεσία του, είναι, επίσης, εξαιρετική. Απλή και λιτή, με μόνο σκηνικό αντικείμενο την χρωματιστή καρέκλα του ναυαγοσώστη, μας δίνει εξαιρετικές υποκριτικές (Δ.Δημητρόπουλος σε τριπλό ρόλο, Αλ. Ζουριδάκης, Ν.Περιστεροπούλου, Στ.Σιούλης) και με τον πρωταγωνιστή, Δημοσθένη Ξυλαρδιστό, να ξεχωρίζει στον ρόλο του καημενούλη, αλλά ατομιστή, Ιβάν!
Ιδιαίτερη και εμπνευσμένη η πρωτότυπη μουσική του Βασίλη Κουτσιλιέρη.
Φαίνεται ότι ο Κώστας Παπακωνσταντίνου μας εγγυάται εξαιρετικές παραστάσεις για το μέλλον...
(videohttps://www.youtube.com/watch?v=bVMvTn42u3o)
Το «Ρωμαϊκό Λουτρό» παιζόταν στο Θέατρο Σημείο μέχρι το Πάσχα. 
 Απ΄όσο ξέρω, τώρα θα περιοδεύσει και του χρόνου θα το ξαναδούμε στις Αθηναϊκές σκηνές!
 
 
Αρμαντέιλ

Ο Βικτωριανός συγγραφέας Wilkie Collins (Ουίλκι Κόλινς 1824-89), πατέρας του αγγλικού μυθιστορήματος μυστηρίου, έγραψε το αριστούργημα, 1200 σελίδων, “Αρμαντέιλ”. Αν ζούσε στην εποχή μας, προφανώς αυτό θα ήταν τηλεοπτικό σίριαλ με πολύ σασπένς, αλλά τότε δημοσιευόταν σε συνέχειες σε βρετανικά και αμερικανικά λογοτεχνικά περιοδικά, στη διάρκεια της τριετίας 1864- 1866. Μοιραίοι έρωτες, ίντριγκες, δολοπλοκίες, εξαπατήσεις, δολοφονίες και δύο άνθρωποι με το ίδιο όνομα (Άλαν Αρμαντέιλ ) πρωταγωνιστούν σε αυτό το γοητευτικό βιβλίο. Άθλος για τους νεαρούς Κωνσταντίνο Ασπιώτη και Μαρία Κίτσου, που κατάφεραν να μεταφέρουν αυτό το τεράστιο μυθιστόρημα τόσο καλά στο θέατρο και να αναδείξουν τις δύο πλευρές του κάθε ήρωα, τη φανερή και την κρυφή. Με μόνο εννέα ηθοποιούς (σε περίπου 30 ρόλους) καταφέρνουν να μας παρουσιάσουν μια ιστορία γεμάτη δίπολα: αγάπη-μίσος, ζωή-θάνατος, συγχώρεση-εκδίκηση, καλό-κακό, φώς-σκοτάδι, άγνοια-συνειδητοποίηση αλλά και το πώς το παρελθόν παρεμβαίνει στο παρόν. Τους δύο Αρμαντέιλ υποδύονται ο Λάζαρος Βαρτάνης και ο σκηνοθέτης Κων/νος Ασπιώτης, ενώ τηνγυναίκα-αράχνη της ιστορίας, η Μαρία Κίτσου. Τους υπόλοιπους ρόλους μοιράζονται οι Χ.Αττώνης, Ελ.Κάκκαλου, Ζ.Καραβασίλη,Μ.Μακρόπουλος, Σ.Μπατσή, Φ.Παυλόπουλος.
Μια εντελώς άδεια σκηνή, που όμως ήταν υποβλητική, και υπέροχα κουστούμια (Ηλένια Δουλαδίρη-Παναγιώτης Λαμπριανίδης) που παρέπεμπαν στην εποχή συνέθεσαν μια εξαιρετική παράσταση. Αν και όλοι οι ηθοποιοί ήταν πολύ καλοί, δεν μπορώ να αγνοήσω το ότι η Κίτσου ξεχώριζε. Μίλησα και στο προηγούμενο άρθρο μου για την υποκριτική της (στους “Βρικόλακες”). Κι εδώ ήταν στέρεη, απλή και, συγχρόνως, δαιμονική!
Είναι κατόρθωμα, λαμβάνοντας υπ’ όψιν και το νεαρό της ηλικίας του Ασπιώτη, το ότι κατάφερε να σκηνοθετήσει μια πολυπρόσωπη παράσταση τρεισήμισυ ωρών, χωρίς να χαθεί το πνεύμα του βιβλίου. Ωστόσο, δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι το πρώτο μέρος θα μπορούσε να είναι πολύ πιο σύντομο, μια και είχε πολλές πληροφορίες που περισσότερο κούραζαν, παρά εξυπηρετούσαν την περαιτέρω δράση. Μετά όμως το πρώτο διάλειμμα η παράσταση σε καθήλωνε.
Τελευταίες παραστάσεις (μάλλον δεν αναμένουμε δεύτερη παράταση)
στο Σύγχρονο θέατρο στο Γκάζι 


 Πνεύμα Θεατρικό

Δυο εξαιρετικοί γυναικείοι μονόλογοι που δεν πρέπει να χάσετε

Από την Ηρώ Μητρούτσικου                                                                             5.4.2014
Κάθε Σάββατο στην «Αττική Περιφέρεια»    http://www.attikipress.gr/86348/dyo-eksairetikoi-gynaikeioi-monologoi-poy-den-prepei-na-xasete
 
 
Δύο μονόλογοι γυναικών, δυο παντρεμένες γυναίκες, νοικοκυρές, σε ένα δωμάτιο, μόνες στην ζωή, που αποφασίζουν να αποδεσμευτούν από τον άντρα τους.
 Ένας κωμικός και ένας δραματικός μονόλογος, δυο αξιοσημείωτες ερμηνείες!
 
Η πόρνη από πάνω

Ένας άλλος εκπληκτικός μονόλογος, πραγματικό θέατρο. Πρόκειται για ένα έργο του Αντώνη Τσιπιανίτη, γλυκόπικρο (αν και τελικά η δόση της ζάχαρης αποδεικνύεται πιο μεγάλη...), το οποίο γίνεται η βάση για μια υπέροχη παράσταση.
Η Κατερίνα Διδασκάλου υποδύεται μια γυναίκα που παντρεύεται για να ξεφύγει από την μιζέρια της επαρχίας και εγκαθίσταται στην Αθήνα. Ο άντρας της όμως, αποδεικνύεται διεφθαρμένος αστυνομικός και χειρότερος από τον πατέρα της! Μονή διέξοδος της στερημένης και κλεισμένης στο σπίτι, νοικοκυράς είναι οι νοικάρηδες από πάνω... Αρχικά οι Πακιστανοί, μετά η πόρνη! Κι η Ερατώ ξαπλωμένη στο κρεβάτι της ακούει όλα όσα συμβαίνουν στο πάνω διαμέρισμα...
Λόγος απλός, νομίζεις ότι ακούς της ιστορία της γιαγιάς σου ή μιας θείας σου. Το χιούμορ βγαίνει αβίαστα. Γελάς με πικρά πράγματα, με το θέμα των ανθρωπίνων σχέσεων και της καταπίεσης του ασθενούς φύλλου, αλλά δεν το σκέφτεσαι καν. Μια γνώριμη μικροαστική ιστορία που εκτυλίσσεται σε ένα μικροαστικό σαλόνι, με ηρωίδα μια ταπεινή, καθημερινή γυναίκα από μια έξοχη Κατερίνα Διδασκάλου! Μια μοναδική ερμηνεία σε ένα εξαιρετικό κείμενο, γραμμένο για μια ζωή που είναι κλεισμένη σε τέσσερις τοίχους. Το χιούμορ, η θλίψη και η αισιοδοξία μπλέκονται σε ένα πανέξυπνο έργο!
Υπέροχη η τελική σκηνή. Βγαλμένη από ταινία του Αλμοδόβαρ! Η σκηνοθεσία είναι του Σταμάτη Πατρώνη.
Η παράσταση επαναλαμβάνεται για τρίτη χρονιά
 
 
Μια κανονική μέρα
 
Μια εξαιρετική παράσταση, μια συγκλονιστική ερμηνεία. Τρεις γυναίκες ενώνουν τις δυνάμεις τους στην σκηνή του Olvio και το αποτέλεσμα είναι ανεπανάληπτο.
Το κείμενο της Κατερίνας Γιαννάκου μιλά για την Ελληνική πραγματικότητα των δύο τελευταίων δεκαετιών. Ένας σύζυγος που έχει καθαριστήριο, είναι πηγμένος στην ρουτίνα της Αθήνας, αλλά δεν θέλει η γυναίκα του να δουλεύει, παρότι έχει δυο δάνεια, ένα για την κύρια κατοικία κι ένα για το εξοχικό. Μια γυναίκα, όπως οι περισσότερες γυναίκες, λογική, οικονόμος του σπιτιού, καθάρισμα-πλυντήριο-μαγείρεμα-διάβασμα των παιδιών, γατζωμένη από την άντρα της κι ο άντρας “παιδί” που, όταν αλλάζουν τα πράγματα, δεν αντέχει, δεν τα βγάζει πέρα και κρεμιέται από το ταβάνι του μαγαζιού του. Κι εκείνη μένει πίσω, μόνη με τα κορίτσια της, έχοντας να αντιμετωπίσει χρέη, ένα μαγαζί που ποτέ δεν έμαθε να δουλεύει, τις δυο κόρες της (και την μια μάλιστα σε εφηβεία, να αρνείται να δείξει τα συναισθήματά της για τον θάνατο του πατέρα της) και προπάντων τον συντετριμμένο εαυτό της.
Την βλέπουμε να περνάει από όλες τις φάσεις του πένθους, θυμό, οδύνη, απόπειρα αυτοκτονίας, να ψάχνει για δουλειά, να πατά στα πόδια της για τις κόρες της, να παλεύει για την κάθε μέρα και στο τέλος να ανακαλύπτει γιατί πρέπει να ζει! Και μέσα από αυτή την γυναίκα παρακολουθούμε την ιστορία του σύγχρονου Έλληνα της μεσαίας τάξης, αλλά και τις ανθρώπινες σχέσεις. Πόσες φορές μέσα στο κείμενο λέει πόσο ερωτευμένη ήταν ακόμα μαζί του -παρότι του γκρίνιαζε για την μικρή καθημερινότητα τους κι έτσι εκείνος δεν το καταλάβαινε... Ένα κείμενο γραμμένο με πολύ αγάπη για την ουσία της ζωής!
 
Η Ράνια Σχιζά μας είναι πολύ γνωστή από καλές ερμηνείες στην τηλεόραση (Σαββατογεννημένες, Κούκλες, Λατρεμένοι γείτονες, Τα κορίτσια του μπαμπά), αλλά αγνοούμε πόση δυνατή ηθοποιός είναι στο θέατρο, καθώς και το ότι έχει δουλέψει με τον Λευτέρη Βογιατζή.
Έμεινα έκπληκτη με την αφοπλιστική, γεμάτη πάθος ερμηνεία της, το πώς καταφέρνει να περάσει από το κλάμα στο γέλιο, να μας δώσει την γυναίκα της διπλανής πόρτας που της συμβαίνει ένα τραγικό γεγονός κι ότι είχε χτίσει μέχρι τότε, στην καθημερινότητα και στο μυαλό της, καταρρέει μια κανονική μέρα, στις 4.45, την στιγμή που εκείνη πήγαινε την μικρή στο μπαλέτο!
Όλη η παράσταση είναι πολύ ατμοσφαιρική. Σε αυτό συμβάλλουν οι πολύ ωραίοι φωτισμοί της Μελίνας Μάσχα και το πανέμορφο σκηνικό τουΚωνσταντίνου Ζαμάνη, που αναπαριστά την επιχείρηση του συζύγου, το μέρος όπου αυτοκτόνησε. Ένα ζευγάρι μαύρα παπούτσια κρέμονται συνέχεια από το ταβάνι κι ανάμεσα στα ρούχα του καθαριστηρίου βρίσκονται και κάποια δικά του, που αδυνατεί ακόμα να «τα δώσει».
Την επόμενη θεατρική σεζόν η παράσταση θα μεταφερθεί στη Θεσσαλονίκη στο Θέατρο Αυλαία και ενδέχεται να παρουσιαστεί και πάλι στην Αθήνα για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων. Kανείς δεν πρέπει να χάσει αυτή την παράσταση. Στις αρχές του 2015 θα ταξιδέψει στην Αγγλία.
 
 
Μια και το Πάσχα, σταμάτησε η πλειονότητα των παραστάσεων, αλλά  ξεκίνησαν αρκετές ακόμα, εκτός από αυτές που έχω δειπροτείνω μερικές ακόμα που έχω ακούσει ότι είναι καλές:
 
H εκδοχή του Μπράουνινγκ / Η κολεξιόν,                      Εμπορικόν
Interview (με ελεύθερη συνεισφορά),                            Fabrica +Ανάδυση
Δον Ζουάν (με ελεύθερη συνεισφορά),                           Fabrica
Κόλχαας,                                                                                Τόπος Αλλού
Αρχιμάστορας Σόλνες,                                                        Από Μηχανής Θέατρο
Μορφές από το έργο του Βιζυηνού,                                Σφενδόνη

Πνιγμονή/Ψυχολογία Συριανού συζύγου,                      Vault

Η πόρνη από πάνω,                                                             Θέατρο Βασιλάκου+Σφενδόνη
Draculam,  Φεύγουσα Κόρη,                                              Φούρνος

7ο Φεστιβάλ Σώματα και Αντικείμενα σε Κίνηση,         Φούρνος

Το φιλί της γυναίκας αράχνης/Βυθός,                              104

Bob festival                                                                           Bios

 

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Το μεγάλο θαύμα του Αγίου Παντελεήμονα που μας εξομολογείται ένας γιατρός!

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2014/04/blog-post_798.html

xeri-agiou-panteleimonaΠαρακάτω θα διαβάσετε άλλο ένα τρανταχτό παράδειγμα της ζωντανής πίστης μας και της έντονης παρουσίας των Αγίων στη ζωή μας.
Ο καρδιολόγος κ. Βασίλειος Καρογιάννης  μας εξομολογείται μια συγκλονιστική εμπειρία και ένα μεγάλο θαύμα του μεγάλου Ιατρού Αγίου μας Αγίου Παντελεήμονα.
Σας αναφέρω με ακρίβεια ένα από τα πολλά ιατρικά θαύματα που πολλοί συνάδελφοι έχουν βιώσει στην ιατρική τους καριέρα χωρίς πάντα να τα ανακοινώνουν δημοσία. Ήταν καλοκαίρι του 2000 ή 2001 δεν θυμάμαι ακριβώς το έτος και εφημέρευα ως ειδικευόμενος καρδιολόγος στο Νοσοκομείο Σωτήρια. Πάντα έπαιρνα το γερμανικό επονομαζόμενο ωράριο 3-6πμ . Όπως όλες οι εφημερίες ήταν παρότι καλοκαίρι αρκετά εξαντλητική. Μετά τις 5 όμως το πρωί ουδείς ασθενής προσήλθε στα επείγοντα. Είχε ξημερώσει 27 Ιουλίου και στις 6 άρχιζε η θερινή μου άδεια. Στις 5.55 πμ άρχιζα κατάκοπος άλλα και χαρούμενος που θα άρχιζα διακοπές να ετοιμάζω τα πράγματα μου και να κλείσω το βιβλίο της εφημερίας για να φύγω.

Τότε ήρθε περιστατικό με φορείο του ΕΚΑΒ. Ήταν μία γυναίκα όπως μου είπε ο οδηγός του ΕΚΑΒ καθαρίστρια από το γειτονικό Νοσοκομείο Γεννήματα, η οποία πονούσε στο στήθος και ζήτησε να μεταφερθεί στο δικό μας νοσοκομείο που εφημέρευε για να εξετασθεί από καρδιολόγο. Είπε στον οδηγό του ΕΚΑΒ να τη βάλει μέσα στο εφημέριο και θυμάμαι ότι με καθησύχασε λέγοντας μου΄γιατρέ μην ανησυχείς δεν έχει τίποτα είναι 45 ετών μάλλον νευροφυτικά. Μπαίνοντας το φορείο στο γραφείο η νοσηλεύτρια μου φώναξε, γιατρέ γρήγορα . Έπαθε ανακοπή!agios-panteleimonas
Τρέχοντας άρχισα ανάνηψη/απινίδωση, μάλαξις, κλπ. Επί μακρό διάστημα άλλα το ΗΚΦ της ασθενούς ήταν ισοηλεκτρική γραμμή δηλαδή ευθεία γραμμή χωρίς η γυναίκα να έχει καρδιακή, πνευμονική και εγκεφαλική λειτουργία ουσιαστικά ήταν νεκρή και οι νοσηλεύτριες ετοίμαζαν τη μεταφορά της στον νεκροθάλαμο . Βαθιά στεναχωρημένος για το νεαρό της νεκρής γυναίκας και σκεπτόμενος αστραπιαία τη γιορτή του άγιου Παντελεήμονος που ξημέρωνε άρπαξα τον απινιδωτή και παρακάλεσα από μέσα μου Άγιε Παντελεήμονα είσαι γιατρός βοήθησε σήμερα στη γιορτή σου αυτή τη νέα γυναίκα. Αμέσως έκανα ίσως ιατρικά άσκοπα την απινίδωση ενώ η νεκρή ήταν συνδεδεμένη στο μόνιτορ χωρίς σημεία ζωής και όμως αυτόματα άρχισε στο μόνιτορ να εμφανίζεται ΗΚΓ και μάλιστα με εικόνα προσθίου εμφράγματος. 
Αμέσως το ΕΚΑΒ την πήρε και την μετέφερε στη μονάδα εμφραγμάτων. Σημειώνω ότι η γυναίκα σε όλη τη διάρκεια της συνάντησης μας ουδέποτε με είδε διότι η ήταν σε ανακοπή η σε κώμα. Έφυγα κατάκοπος για το σπίτι μου και το περιστατικό το έσβησα από τη μνήμη μου σε όλη τη διάρκεια τω ν θερινών διακοπών. Επέστρεψα στις 14 Αυγούστου στις 8πμ για δουλεία και όταν χαιρέτησα τις νοσηλεύτριες της πρωινής βάρδιας ξαφνικά θυμήθηκα το περιστατικό. Ρώτησα αν η ασθενής της συγκεκριμένης εφημερίας της οποίας ακόμη και σήμερα δεν γνωρίζω το ονοματεπώνυμο της αν ζει, νοσηλεύεται ακόμη ή πήρε εξιτήριο και μου απάντησαν: σήμερα φεύγει είναι στο δωμάτιο τάδε. Χωρίς να φορέσω μπλούζα έτρεξα στο δωμάτιο που μου υπέδειξαν. Χωρίς να μιλήσω είδα μία γυναίκα που έτρωγε καθιστή στο κρεββάτι της το πρωινό της. Μόλις με είδε άστραψε το βλέμμα της και μου είπεσας ευχαριστώ μου σώσατε τη ζωή. Τότε τις είπα όχι εγώ άλλος σε έσωσε. Με δάκρυα στα μάτια μου έδειξε μία εικόνα στο κομοδίνο της.
Ήταν ο άγιος Παντελεήμων. Συγκινημένος και ταραγμένος έφυγα από το δωμάτιο χωρίς να πω άλλη λέξη. Ακόμη και σήμερα δεν γνωρίζω το όνομα αυτής της γυναίκας. Αυτά σε απόδειξη της ζωντανής παρουσίας της πίστης μας του Θεού και των άγιων μας . 

Με τιμή,
Βασίλειος Καρογιάννης, καρδιολόγος
Αθήνα.
πηγή

ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ: “ Νόμιμη η αυτόφωρη σύλληψη για χρέη προς το Δημόσιο μέχρι την παγίωση της νομολογίας “ (!!)

http://justiceforgreece.wordpress.com/2014/04/28/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B7-%CE%B1%CF%85%CE%B8%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%B7-%CE%B7-%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%86%CF%89/

ERT diakopi xounta
Με απόφαση του ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ, κρίθηκε οριστικά το θέμα των συλλήψεων για χρέη στο δημόσιο. Συγκεκριμένα, με την υπ΄αριθμ. 1/2010 απόφαση του, η εκτέλεση της οποίας είναι υποχρεωτική, έκρινε το Δικαστήριο ότι είναι «συνταγματικώς ανεπίτρεπτο» το μέτρο της προσωποκράτησης, καθώς είναι αντίθετο στις επιταγές των άρθρων 2 και 5 του Συντάγματος που προβλέπουν ότι ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας, όπως και ότι η προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη.
Ένα βήμα πιο πέρα προχώρησαν πέντε σύμβουλοι Επικρατείας, κατά τη γνώμη των οποίων το μέτρο της προσωποκράτησης παραβιάζει και το άρθρο 7 του Συντάγματος, που ορίζει ότι το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως μέσον για την επίτευξη σκοπού, έστω και δημόσιου συμφέροντος.  Της απόφασης αυτής  είχε προηγηθεί το 2003 η ομόφωνη κρίση του ΣτΕ για την αντισυνταγματικότητα της προσωπικής κράτησης για ληξιπρόθεσμα χρέη προς το ΙΚΑ και τα ΝΠΔΔ. Η απόφασηΕΔΩ
Πάρα ταύτα όμως, τα υπουργεία Οικονομικών και Δικαιοσύνης δήλωσαν πριν λίγες μέρες ότι είναι νόμιμη η αυτόφωρη σύλληψη για χρέη προς το Δημόσιο μέχρι την παγίωση της σχετικής νομολογίας !!! Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός Οικονομικών δηλώνει ότι μέχρι την παγίωση της σχετικής νομολογίας υπάρχει η άποψη του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και όπως αυτή εκφράστηκε με την εγκύκλιο 1/2011, η αυτόφωρη διαδικασία για τις παραπάνω περιπτώσεις είναι και νόμιμη και επιβεβλημένη.
Την ίδια ώρα, ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου με έγγραφό του ενημερώνει τη Βουλή ότι το θέμα της αυτόφωρης σύλληψης για χρέη στο δημόσιο για όσους αποδεδειγμένα βρίσκονται σε πραγματική αδυναμία πληρωμής θα εξεταστεί από την Επιτροπή που συγκροτήθηκε, για τη σύνταξη σχεδίου νέου Ποινικού Κώδικα και φυσικά θα συνεξετασθεί με το κατεξοχήν αρμόδιο υπουργείο Οικονομικών.


ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ :

Αυτά είναι τα μέτρα μέχρι το 2018! ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ !!!

http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/04/2018.html


Έμμεσοι φόροι και αυστηρή λιτότητα

Περικοπές δαπανών και αυστηρή λιτότητα στο δημόσιο φέρνει, σύμφωνα με πληροφορίες, το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονονικής Στρατηγικής που αναμένεται να φέρει εντός των επόμενων ωρών το υπουργείο Οικονομικών στη Βουλή.
Το νέο πλαίσιο θα περιλαμβάνει όλες τις δράσεις που δεσμεύεται να αναλάβει η Ελλάδα έναντι των δανειστών μέχρι το 2018. Τέτοιους άτυπους προϋπολογισμούς θα έχει συνεχώς η χώρα, καθώς αναθεωρείται κάθε χρόνο.
Τα αδιευκρίνιστα μέτρα
Το κείμενο που το υπουργείο οικονομικών επεξεργάζεται μέχρι και την τελευταία στιγμή, αναμένεται να εξειδικευτεί τα λεγόμενα «αδιευκρίνιστα μέτρα» τουλάχιστον για τη διετία 2015-16. Αυτά τα «άγνωστα» μέτρα περιμένουν να αποκτήσουν ..ταυτότητα από το 2015.
Κυβέρνηση και τρόικα βρίσκονται σε μια εξ” αποστάσεως αντιπαράθεση για μια σειρά θεμάτων που θα κρίνουν αν θα μας φορτώνουν νέα μέτρα ή όχι. Αυτά αναφέρονται μέσα στην έκθεση της Κομισιόν που δόθηκε προ ημερών στη δημοσιότητα.
Η ΕΕ προβλέπει για το 2015 δημοσιονομική τρύπα 2 δις και χρηματοδοτικό κενό 5,5 δις. Η κυβέρνηση από την πλευρά της όμως, δεν δέχεται αυτά τα ποσά. Επίσης, εκτιμά ότι μέχρι το 2017 η Ελλάδα θα πρέπει να αντιμετωπίσει δημοσιονομικά κενά 7,9 δις (2 δις για το 2015, 3,8 δις για το 2016 και 1,9 δις για το 2017).
«Σωτηρία» οι έμμεσοι φόροι!
Το μεσοπρόθεσμο θα «μαρτυρά» το πως θα πρέπει να κινηθεί ο προϋπολογισμός των επόμενων ετών. Σύμφωνα με πληροφορίες, νέα -καθαρά- μέτρα μπορεί να μην υπάρχουν, αλλά θα στηρίζονται στους έμμεσους φόρους όπου θα αυξηθούν κατά 2,6 δις το 2015.
Δηλαδή, ο ειδικός φόρος κατανάλωσης σε καύσιμα, ποτά, ο ΦΠΑ κ.α. θα φέρουν στο κράτος παραπάνω έσοδα, αλλά την ίδια ώρα το Υπουργείο Οικονομικών δεν θα τα ονομάζει νέα μέτρα. Αυτό που θα κάνει είναι απλά να αλλάξει τους ..συντελεστές και να αυξήσει τον αριθμό των φορολογουμένων που θα πληρώνουν.
Στην έκθεση της Κομισιόν υπάρχει ολόκληρο «αφιέρωμα» στον ΦΠΑ και το πως θα εισπράττεται.
Το «τυράκι» στην όλη υπόθεση θα είναι η μείωση των φορολογικών συντελεστών, στα υψηλά κλιμάκια, αν τα έσοδα πιάσουν τους στόχους!
Η τρόικα όμως, έχει βάλει στο «μάτι» τον ΦΠΑ στα νησιά. Εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια, υπάρχει έκθεση που προβλέπει την κατάργηση του μειωμένου ΦΠΑ στα ελληνικά νησιά, κατ’επιταγή της τρόικα. Οι δανειστές επιμένουν ότι έτσι θα αυξηθούν τα έσοδα, αδιαφορώντας όμως για τις επιπτώσεις.
Η «λιτότητα» στο δημόσιο
Το νέο μεσοπρόθεσμο αναμένεται να περιλαμβάνει λιτότητα στο δημόσιο, αφού οποίος φορέας, υπουργείο κτλ παίρνει λεφτά από το κράτος, θα έχει «κούρεμα». Οι δαπάνες του κράτους θα μειωθούν κατά 5,5 δις ευρώ, όσο δηλαδή και το χρηματοδοτικό κενό του 2015.

ΠΗΓΗ



Το διαβάσαμε από το: Αυτά είναι τα μέτρα μέχρι το 2018! ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ !!! http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/04/2018.html#ixzz30MsmPxpl

Financial Times: Η ευημερία των αριθμών και η χαμένη γενιά της Ελλάδας

http://www.logiastarata.gr/2014/04/financial-times_29.html



Τα 10 χρόνια είναι αισιόδοξη πρόβλεψη για να φτάσει η Ελλάδα στα προ κρίσης επίπεδα απασχόλησης καθώς σύμφωνα με τους Financial Times μπορεί να περάσει μια ολόκληρη γενιά για να μιλήσουμε για οικονομική ανάκαμψη.

Διαβάστε όλο το άρθρο με τίτλο: 

Η ευημερία των αριθμών και η χαμένη γενιά της Ελλάδας


''Κάποτε το έλεγαν για τους Γερμανούς: Himmelhoch jauchzend, zu tode betrübt – ουράνια ευδαιμονία και μετά νεκρική θλίψη. Αν δούμε τους πρόσφατους δείκτες επιχειρηματικής εμπιστοσύνης, η ευρωζώνη δείχνει να το βίωσε ανάποδα. Εχοντας ξεφύγει από την βαθιά ύφεση, έχει τώρα μπει σε στάδιο ευφορίας.

Κάποια από τα πρόσφατα στοιχεία, υποδεικνύουν ότι η οικονομία της ευρωζώνης σύντομα θα υπερθερμανθεί. Ο δείκτης ΡΜΙ Markit της ευρωζώνης ανήλθε σε υψηλό 35 μηνών αυτό τον μήνα. Ο δείκτης επιχειρηματικού κλίματος Ifo της Γερμανίας έχει ανέβει τον μισό δρόμο μέχρι το προηγούμενο κυκλικό υψηλό του, ένα επίπεδο που μπορεί να πιάσει φέτος, με τις τρέχουσες τάσεις. Σε κάθε περίπτωση, αν πιστεύετε ότι αυτοί οι δείκτες, σηματοδοτούν μια δυναμική και ευρεία ανάκαμψη της οικονομίας, κάνετε τεράστιο λάθος.


Αν το ελληνικό ΑΕΠ, έχοντας διολισθήσει κατά 25%, αναπτυσσόταν 2% ετησίως από σήμερα, οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι και οι πωλητές ομολόγων, χωρίς αμφιβολία θα πανηγύριζαν ότι οι πολιτικές λιτότητες αποδίδουν. Αλλά στην πραγματικότητα, θα το νοιώθαμε ως μόνιμη ύφεση


Αν παρακολουθήσουμε όσα έχουν δείξει αυτοί οι δείκτες στο παρελθόν, παρατηρούμε ότι υπάρχει ένα μοτίβο. Μοιάζουν με ωοειδείς καμπύλες, με λίγες αιχμηρές γωνίες. Ότι ανεβαίνει, κατεβαίνει και τώρα ανεβαίνει πάλι. Δεν υπάρχει καμία μόνιμη μεταβολή. Το μόνο που φαίνεται είναι οι συνηθισμένοι κύκλοι –ορισμένοι μεγαλύτεροι, ορισμένοι μικρότεροι. Η κρίση της ευρωζώνης ήταν απλώς μια πτωτική βουτιά, έστω και ελαφρώς μεγαλύτερη από τις συνήθεις. Τώρα η βελόνα δείχνει προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Τι μας δείχνουν, οπότε, αυτά τα δεδομένα; Δεν είναι εντελώς άχρηστα. Προσφέρουν έναν χρήσιμο δείκτη για την οικονομική θέση της ευρωζώνης στον επιχειρηματικό κύκλο. Μας λένε ότι η ευρωζώνη –ή στην περίπτωση της Γερμανίας ο δείκτης Ifo – βρίσκεται σε ένα ελαφρώς προχωρημένο στάδιο της κυκλικής ανάκαμψης. Αυτό όμως το γνωρίζαμε.

Αν συνδυαστούν αυτοί οι δείκτες με άλλα κυκλικά δεδομένα, όπως η βιομηχανική παραγωγή και οι λιανικές πωλήσεις, τα πράγματα δείχνουν ότι η ανάκαμψη προχωράει ακριβώς όπως λένε οι επίσημοι φορείς ότι προχωρά. Βεβαίως, είναι πολύ καλύτερο να ξεπερνάς τις προβλέψεις, παρά να υπολείπεσαι. Αλλά και πάλι, οι προβλέψεις από μόνες τους ήταν πολύ δυσοίωνες.

Τεχνικώς, οι δείκτες εμπιστοσύνης είναι βαρόμετρα τάσης. Οι δείκτες που βλέπουμε, μας δίνουν μια ένδειξη για το τι συμβαίνει τώρα, δεν επηρεάζονται από το τι συνέβαινε πριν. Σου λένε το πόσο γρήγορα βελτιώνονται τα πράγματα. Σε αντίθεση με τα «στατικά» βαρόμετρα, δεν συνυπολογίζουν το πόσο άσχημη είναι η κατάσταση. Τα βαρόμετρα «τάσης» καθορίζουν το πώς νοιώθουν οι επενδυτές. Τα στατικά μέτρα καθορίζουν το πώς νοιώθει ο κόσμος.

Τα στατικά βαρόμετρα δεν ανταποκρίνονται όμως πάντα στο πώς νοιώθει ο κόσμος οποιαδήποτε στιγμή. Και αυτά τα βαρόμετρα δείχνουν μια πολύ διαφορετική κατάσταση: Η ανεργία στην ευρωζώνη είναι 11,9% σε σύγκριση με 6,7% στις ΗΠΑ. Το ΑΕΠ βρίσκεται σχεδόν 9% χαμηλότερα κάτω από εκεί που θα βρισκόταν, αν συνεχιζόταν αδιάσπαστη η τάση του 1999-2007. Ο καθαρός σχηματισμός σταθερού κεφαλαίου κινείται 25% χαμηλότερα από όσο αναμενόταν και η βιομηχανική παραγωγή κινείται 16% χαμηλότερα από την μακροχρόνια τάση, με βάση τους υπολογισμούς μου πάνω στα στοιχεία της Eurostat. Ακόμη κι αν η ψυχολογία είχε ομαλοποιηθεί, η οικονομία σίγουρα δεν έχει ομαλοποιηθεί.

Αν αγνοήσετε την στατιστική κατάσταση και επικεντρωθείτε στην «τάση», στο τέλος θα καταλήξετε να κοροϊδεύετε τον εαυτό σας και τους άλλους.

Στις περισσότερες φορές, τα στατικά βαρόμετρα δεν έχουν μεγάλη σημασία. Η οικονομική δραστηριότητα τείνει να εξελίσσεται πάνω σε μια σταθερή γραμμή τάσης. Αν μια ύφεση σε ρίξει κάτω από την γραμμή της τάσης, η ανάκαμψη σε επαναφέρει. Είναι ένα σύστημα αυτό-εξισορρόπησης. Υπάρχουν όμως φορές, όπως στην εποχή μας, που η οικονομία γίνεται εσωτερικά ασταθής, όταν δεν επιστρέψει στην ισορροπία, την σταθερή κατάσταση γύρω από την οποία κανονικά κυμαίνεται. Εκεί, οι προβλέψεις γίνονται δύσκολες και δυσάρεστες.

Αυτό που βιώνουμε στην ευρωζώνη, δεν είναι μια τυπική ύφεση. Πολλές χώρες υποφέρουν από κρίσεις αξιόχρεου, ορισμένες στον ιδιωτικό τομέα, ορισμένες στον δημόσιο, ορισμένες και στα δύο. Το τραπεζικό σύστημα παραμένει «βυθισμένο» σε πολλά τμήματά του. Οι αγορές εργασίας είναι διαλυμένες στις περιφερειακές οικονομίες.

Αν αγνοήσετε την στατική μέτρηση και επικεντρωθείτε μόνο στην «τάση», καταλήγετε να κοροϊδεύετε τους εαυτούς σας και τους άλλους.

Η τρέχουσα ευφορία στις αγορές συνιστά θρίαμβο της τάσης, έναντι των στατικών στοιχείων. Αν το ελληνικό ΑΕΠ, έχοντας διολισθήσει κατά 25%, αναπτυσσόταν 2% ετησίως από σήμερα, οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι και οι πωλητές ομολόγων, χωρίς αμφιβολία θα πανηγύριζαν ότι οι πολιτικές λιτότητες αποδίδουν. Αλλά στην πραγματικότητα, θα το νοιώθαμε ως μόνιμη ύφεση.

Οπότε, πώς μπορούμε να καθορίσουμε αν μια οικονομία ανακάμπτει; Το καλύτερο κατ' εμέ βαρόμετρο για την ευρωζώνη θα ήταν η απασχόληση ως ποσοστό του ενεργού πληθυσμού. Οι βαθιές υφέσεις τείνουν να εξοστρακίζουν για πάντα τους αποθαρρυμένους εργαζόμενους από την αγορά εργασίας. Αυτό το βαρόμετρο, θα συνυπολόγιζε αυτή την επίδραση. Σύμφωνα με τα δεδομένα του 2013 από τον ΟΟΣΑ, ο συντελεστής αυτός ήταν 61,4% στην Ελλάδα το 2007 και 51,3% στα τέλη του 2012 -και πιθανόν χαμηλότερα σήμερα. Για την Ισπανία τα μεγέθη είναι 66,6% και 56,2%.

Πόσο καιρό θα κάνουν η Ελλάδα ή η Ισπανία να φτάσουν στα προ κρίσης επίπεδα απασχόλησης;

Τα 10 χρόνια είναι αισιόδοξη πρόβλεψη. Ίσως περάσει μια ολόκληρη γενιά. Μόνο τότε θα μπορούμε αξιόπιστα να μιλήσουμε για οικονομική ανάκαμψη. Αλλά μέχρι τότε, οι διάφοροι δείκτες ΡΜΙ θα έχουν ανέβει και κατέβει πολλές φορές''.

newsit.gr

Οδηγίες για την ασφάλεια των παιδιών μας στις παιδικές χαρές και τους παιδότοπους!

http://www.makeleio.gr/?p=87448


paidiki

Αρκετές φορές έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας ατυχήματα τα οποία έχουν συμβεί σε παιδότοπους και παιδικές χαρές.

Με αφορμή την τραγωδία της Κυριακής στο Λούνα παρκ του Ελληνικού το mothersblog κάνει μία καταγραφή των κανόνων ασφαλείας.
Πολλοί γονείς αναρωτιούνται κατά πόσο ασφαλή είναι τα παιχνίδια τα οποία βρίσκονται εκεί, ενώ έχουν φόβο μέσα τους μη τυχόν πάθει κάτι το αγγελούδι τους.
Εμείς σας παρουσιάζουμε έναν οδηγό που καλό είναι να ακολουθήσετε ώστε η παραμονή σας σε έναν παιδότοπο ή μία παιδική χαρά να μην έχει παρατράγουδα.
• Καταρχήν προτού πάτε με το παιδί σας εκεί, καλό είναι να επισκεφθείτε το μέρος που θα επιλέξετε, μόνοι σας, προκειμένου να ελέγξετε την ποιότητα, την συντήρηση και την επικινδυνότητα των παιχνιδιών. Επιπλέον είναι σημαντικό να δείτε κατά πόσο ο χώρος αυτός είναι καθαρός. Υπάρχουν μέρη, συνήθως υπαίθρια, που οι κούνιες είναι σε άσχημη κατάσταση, ενώ τα φουσκωτά και οι τσουλήθρες είναι κακοσυντηρημένα.
• Κάθε παιχνίδι έχει την ηλικία του. Τι θέλουμε να σας πούμε; Ότι ανάλογα με την ηλικία που έχει το παιδί σας, υπάρχουν και τα ανάλογα παιχνίδια. Μπορεί το αγγελούδι σας να θέλει για παράδειγμα να ανεβεί σε κάποιο από αυτά που δεν είναι κατάλληλο για εκείνο. Εσείς θα πρέπει να είστε απόλυτοι σε αυτό το θέμα και να μην του πείτε «να ανεβεί» απλά και μόνο για να μην το δυσαρεστήσετε.
• Τα μάτια σας πρέπει να τα έχετε 14 όταν πηγαίνετε σε τέτοια μέρη. Ένα δευτερόλεπτο αρκεί για να ξεφύγει της προσοχής σας και να γίνει το κακό. Μπορεί σε κάποιους παιδότοτους να υπάρχουν άνθρωποι που προσέχουν για την ασφάλεια των παιδιών, εσείς όμως δεν θα πρέπει να αρκεστείτε σε αυτό. Πρέπει να έχετε το νου σας, με την αντίστοιχη ψυχραιμία βέβαια.
• Όταν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι καλές, για παράδειγμα έχει πολύ δυνατό αέρα, καλό είναι να αποφεύγετε τους υπαίθριους χώρους, καθώς υπάρχουν πιθανότητες να συμβεί κάποιο ατύχημα.

Αυτή είναι η Νέα Ελλάδα σου Σαμαρά. Άστεγος σπάει αμάξι για να κοιμηθεί.

http://tolimeri.blogspot.com/2014/04/blog-post_7058.html


Με το στόμα ανοιχτό έμεινε προχθές (26-04-2014) ένας κάτοικος στην περιοχή της Αγίας Σοφίας στην Πάτρα, όταν κατέβηκε το πρωί από το σπίτι του και προσέγγισε το αυτοκίνητό του που είχε σταθμεύσει απέναντι από την πλατεία της Αγ. Σοφίας, για να πάει στη δουλειά του, καθώς είδε έναν άστεγο να κοιμάται στα πίσω καθίσματα!
Ο άστεγος είχε σπάσει το παράθυρο του οχήματος, είχε ανοίξει την πόρτα και είχε μπει στο εσωτερικό για να κοιμηθεί και να αποφύγει το κρύο που έκανε αυτές τις τελευταίες νύχτες. Σύμφωνα με το patrastimes.gr, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου έτριβε τα μάτια τους όταν πλησίασε το όχημα και διέκρινε τον άνθρωπο να κοιμάται μέσα.
Ο άστεγος βγήκε έξω τρομαγμένος και ζητούσε συγγνώμη έχοντας πέσει στα γόνατα! Ο οδηγός του ΙΧ τον λυπήθηκε. Έδωσε άφεση αμαρτιών και του επέτρεψε να φύγει, πληρώνοντας ο ίδιος τη ζημιά…

Read more: http://tolimeri.blogspot.com/2014/04/blog-post_7058.html#ixzz30MpuUDke

ΒΙΝΤΕΟ – ΑΥΤΟΣ είναι ο “ΣΩΤΗΡΑΣ” Παπανδρέου! Δείτε το γενεολογικό δέντρο του, για να καταλάβετε πόσο Έλληνας είναι και τι εννοεί όταν λέει Εθνικό συμφέρον!!!

http://www.makeleio.gr/?p=87120

p1

Κατ’ αρχήν για να ξέρουμε τι λέμε πρέπει να ασχοληθούμε με το γενεαλογικό του δένδρο:
Ζιγκμουντ Μινέικο, ΠολωνοΕβραίος μηχανικός που κατασκευάζει οπλικά συστήματα και τα δίνει στους Τούρκους για να πολεμίσουν τους Έλληνες που ζητάνε απελευθέρωση.
Ο Ζίγκμουντ κάνει μια κόρη, την Σοφία. Η Σοφία Παντρεύεται τον Γεώργιο Παπανδρέου εξ Αχαΐας και κάνουν τον Ανδρέα Παπανδρέου. Ο Ανδρέας το 1941 φεύγει Αμερική για σπουδές και νυμφεύεται το 1951 την ΑμερικανοΕβραία Margaret Chant. Πατέρας της Margaret Chant ήταν ο Douglas Chant ο οποίος διετέλεσε πρόεδρος Ιεχωβάδων Αμερικής. Ο Ανδρέας και η Margaret έκαναν μεταξύ άλλων τον Γιώργο Παπανδρέου σημερινό εκλεγμένο από τον λαό πρωθυπουργό.
Ο Ανδρέας λοιπόν με απόδειξη το παρακάτω έγγραφο χρηματοδοτήθηκε από την τράπεζα των Rockefeller, Chase Manhattan Bank με 100.000.000 Δολάρια το 1974 για την κατασκευή του ΠΑΣΟΚ.
Η Κοινή λογική λέει ότι όταν ένας τραπεζίτης δίνει ένα δολάριο αποσκοπεί σε κέρδος 1000 δολαρίων, έτσι λοιπόν ο Ανδρέας βγήκε πρωθυπουργός, έβαλε λουκέτο στις μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα (izola, pitsos, elinda, κτλ κτλ) μέσο των διπλασιασμών μισθών και εισφορών χωρίς να ελαφρύνει όμως φορολογικά τις εταιρείες για να υπάρξει ισορροπία. Αυτό είχε σαν λογικό αποτέλεσμα η Ελλάδα πλέον να μην παράγει, οπότε και να μην εξάγει τίποτα κλείνοντας την κάνουλα των κρατικών εσόδων (η οποία έκτοτε δεν ξανάνοιξε ποτέ).
Εκτός αυτών, αύξησε κατά 1000% τους δημοσίους υπαλλήλους οι οποίοι δεν παράγουν έσοδα για το κράτος όπως οι βιομηχανίες που είχε κλείσει, αύξησε κατ επέκταση την γραφειοκρατία καταστώντας απίθανο να κάνει κάποιος δουλειές στην Ελλάδα.
Αποτέλεσμα λόγω μη εσόδων και πολλών εξόδων να πάει σε ΔΑΝΕΙΣΜΟ. Επόμενο λοιπόν ήταν να δανειστεί από Τράπεζες “οικείες” για να ξεπληρώσει και την υποχρέωση… Η Ελλάδα μετά το 1981 για πρώτη φορά φτάνει στο σημείο να καταναλώνει περισσότερα από αυτά που παράγει.
Το χρέος από 8 ΔΙΣ που παρέλαβε από τον άλλον εθνοπατέρα Καραμανλή εκτοξέυεται στα 100+ ΔΙΣ. Αυτό έθεσε την Ελλάδα δέσμια των Τραπεζών (δεν χρειάζεται να αναφέρουμε το σε ποιους ανήκουν, όποιος διαθέτει έστω και 5 δράμια μυαλό ξέρει).
Ο Μηχανισμός “ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ” δεν σημαίνει τίποτε άλλο από πρόσκαιρη και εικονική ευμάρεια αλλά σε βάθος χρόνου μάζεμα αυτών των “δωρισμένων” χρημάτων με τον μηχανισμό που λέγεται “ΦΟΡΟΣ” για να ξεπληρωθούν τα δάνεια. Επειδή όμως οι τόκοι των δανείων είναι όπως είναι φυσικό τεράστιοι και η Ελλάδα πια δεν έχει υγιή έσοδα για να ξεπληρώσει τα δάνεια, η μόνη “λύση” πληρωμής προηγούμενων δανείων είναι επαναΔανεισμός, το ΧΡΕΟΣ μεγαλώνει με γεωμετρική πρόοδο με λογική συνέπεια το όλο και αυξανόμενο χρέος να μην ξεπληρώνεται ποτέ, αυτό μας παρασέρνει αναπόφευκτα στην συνεχή αύξηση των φόρων.
p2
Έτσι φτάσαμε σήμερα να έχουμε εξωτερικό χρέος 320 ΔΙΣ προ ΔΝΤ, και 320 ΔΙΣ + 120ΔΙΣ + τόκους μετα ΔΝΤ (αν υπάρξει μετά…).
Ο όρος “ΦΟΡΟΣ” στην οικονομολογία δεν σημαίνει τίποτε άλλο από αφαίμαξη ρευστού από την αγορά με ότι αυτό το ντόμινο συνεπάγεται. Επίσης ο όρος “ΦΟΡΟΣ” σημαίνει μεγάλα λειτουργικά έξοδα με ότι αυτό το ντόμινο συνεπάγεται (ακρίβεια κτλ). Εν ολίγοις ο Ανδρέας ως άριστος ψυχολόγος των μαζών δίνει όχι υγιή αλλά δανεικά χρήματα στον λαό, γίνεται ήρωας (δηλαδή ψήφους για μια ζωή), ο λαός αρχίζει να συνηθίζει στα πολλά έξοδα (υπερκαταναλωτική μανία) μετά από ένα χρονικό διάστημα τα χρήματα αυτά μέσω των φόρων επιστρέφονται στην βάση από όπου ξεκίνησαν με την διαφορά ότι έχει μείνει ως κληρονομιά όλης αυτής της ιστορίας το ΧΡΕΟΣ(=το μέσον χειραγώγησης ενούς κράτους από τον δανειστή της).
Ως χώρα δηλαδή, κάναμε έναν κύκλο και φτάσαμε πάλι από εκεί που είχαμε ξεκινήσει με την διαφορά ότι τώρα είμαστε δέσμιοι.
Ελπίζω να κατανοήσαμε ότι όταν ο Ανδρέας μοίραζε χρήματα στον λαό δεν μοίραζε υγιή χρήματα από εξωτερικά κρατικά έσοδα, αλλά από εξωτερικό δανεισμό για να ξεπληρώσει υποχρεώσεις και συμφωνίες που είχε κάνει, βάζοντας στον θαμπωμένο λαό μια θηλιά που ονομαζόταν ΧΡΕΟΣ.
Δείτε το παρακάτω έγγραφο με το οποίο πιστοποιείται ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου το 1974 υπέγραψε σύμφωνο με τις ΗΠΑ και τον Rockefeller και τις λεπτομέρειες τη συμφωνίας.
p3
“Απόρρητο 7271/NSA/1158-AR/29″
 Τι λέει το κείμενο:
1. Απομάκρυνση από τις επιλεγμένες θέσεις θα αποφασίζονται μόνο από την κυβέρνηση των ΗΠΑ. από την Πλευρά του Ανδρέα Παπανδρέου επιτρέπονται μόνο φραστικές παρεκκλίσεις.
2. Προς ικανοποίηση των Ριζοσπαστών (αριστερών) ψηφοφόρων θα επιτραπεί η αναθεώρηση της αμυντικής συμφωνίας μεταξύ Ελλάδος Και ΗΠΑ
3. Ελαχιστοποίηση της δύναμης του κομμουνιστικού κόμματος Ελλάδος. Η μείωση αυτή δεν θα πρέπει να υπερβεί το όριο που συμφωνήθηκε με τους συναδέλφους της KGB.
4. Επιτρέπονται φραστικές “συγκρούσεις” με το ΝΑΤΟ και την ΕΟΚ, όχι όμως ανοικτός πόλεμος.
5. Ο σύνδεσμος μεταξύ ΗΠΑ και Ελληνικής κυβέρνησης θα αναλάβει να καθησυχάζει τους αξιωματούχους του ΝΑΤΟ.
6. (Έχει διαγραφεί με μαρκαδόρο)
7. Αν και όταν το επιθυμεί η ομάδα(?) τα πυρηνικά όπλα που βρίσκονται εναποθηκευμένα στην Ελλάδα θα αντικατασταθούν ή ανταλλαχθούν με νέα.
8. Όταν η CIA και DIA χρειάζονται όπλα για συγκαλυμμένες επιχειρήσεις τους στο εξωτερικό, η κυβέρνηση του Παπανδρέου θα προβαίνει σε πωλήσεις και μεταφορές όπλων με τις τιμές που θα ισχύουν τότε. Θα ειδοποιείται σχετικά από την υπηρεσία Διοικητικής Μέριμνας (των ενόπλων δυνάμεων) των ΗΠΑ.
9. Η Κυβέρνηση Παπανδρέου δεν θα ανακινήσει το θέμα Κύπρου με αντίδωρο την μη ύπαρξη προβλημάτων με την Τουρκία.
10. Η ανοχή απέναντι στην τρομοκρατία (το υπόλοιπο σβησμένο με μαρκαδόρο)
11. Το οικονομικό θέμα θα ρυθμιστεί από τον Brian Crosier. Οι εταιρείες που υποστηρίζουν το κίνημα Παπανδρέου στην Ελλάδα, θα καταθέσουν 100.000.000 δολλάρια για την δημιουργία του νέου κόμματος. (έχουν διαγράψει 3 λέξεις) ARAMKO (επίσης διαγραφή 2 λέξεων με μαρκαδόρο) της Wall Street είναι (διαγραφή 1 λέξης). Οι τράπεζες: Chase Manhattan Bank (διαγραφή 4 λέξεων)
Υπογραφή
Ανδρέας Γ. Παπανδρέου
Andreas Papandreou
Υ.Γ. Παρατηρήστε ότι στο έγγραφο αναφέρεται πολλές φορές η έκφραση “η κυβέρνηση του Παπανδρέου”, επίσης ότι το έγγραφο είναι του 1974 , δηλαδή 7 χρόνια πριν γίνει ο Παπανδρέου πρωθυπουργός.
αναρωτιέμαι λοιπόν αν τους το είπε κάποιο Μέντιουμ ότι σίγουρα θα γίνει κυβέρνηση ο Παπανδρέου προβλέποντας το “7 χρόνια μετά” ή συμβαίνει κάτι άλλο…
Πηγή εγγράφου:
“Απόρρητο 7271/NSA/1158-AR/29″
βιβλίο: ” Η Ελλάδα ξανασταυρώνεται”
συγγραφέας: Κων. Μπαρμπης
εκδόσεις: Νέα Θέσις

http://atithaso.blogspot.gr/

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου