Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Νέα αφίσα της Χριστίνας, διατρέχει σοβαρό κίνδυνο σύμφωνα με τις αρχές. Ας κάνουν οι κάτοικοι στην Ελευθερούπολη μία έρευνα όλοι μαζί…

http://olympia.gr/2013/05/30/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%B1%CF%86%CE%AF%CF%83%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%BF%CE%B2/

…και όσοι είναι στις γύρω περιοχές. Να βρεθεί το κορίτσι φίλοι, αυτό προέχει. Βάλτε μπρος τα αγροτικά ειδικά όσοι γνωρίζουν τα μονοπάτια.

Μετά την ενεργοποίηση του amber alert για την εξαφάνιση της ανήλικης Χριστίνας Κρασσά 13 ετών,
κρίνεται αναγκαία η άμεση ενημέρωση όλων των πολιτών για σοβαρότατες ενδείξεις που έχουν προκύψει σχετικά με την υπόθεση.
Κατόπιν σχετικής διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, προχωρήσαμε… στη δημοσιοποίηση της φωτογραφίας του AJAZI (επ.) MARJON (ον.), 23 ετών αλβανικής καταγωγής, ο οποίος διώκεται από την αστυνομία καθώς φέρεται να σχετίζεται με την εξαφάνιση της ανήλικης. Να σημειωθεί ότι ο εικονιζόμενος κυκλοφορεί με όχημα επαγγελματικής χρήσεως (αγροτικό), χρώματος λευκού και βάσει πληροφοριών εθεάθη με το παιδί στην Ελευθερούπολη Καβάλας, όπου διαμένει.
Δεδομένων των ανωτέρω στοιχείων, της μικρής ηλικίας της Χριστίνας αλλά και της πολυήμερης παραμονής της μακριά από την οικογένειά της, παρακαλείται οποιοσδήποτε έχει κάποιο στοιχείο να επικοινωνήσει άμεσα με την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116.000 όλο το εικοσιτετράωρο (24 ώρες) ή με την αστυνομία, καθώς όπως προκύπτει από τα προαναφερθέντα Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΙΝΔΥΝΟ.

ΦΡΙΚΗ! ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΑΙΜΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΟΝΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ! ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΕΡΑΤΑ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!!!!

Ο Ρεξ, το ρομπότ που χαρακτηρίζεται και ο πρώτος «βιονικός άνθρωπος του κόσμου», εκτίθεται στο Μουσείο Επιστημών του Λονδίνου. Το τεχνολογικό επίτευγμα του οποίου η κατασκευή υπολογίζεται ότι κόστισε περίπου 740.000 ευρώ, έχει ανθρωπόμορφο σχήμα.
Ο κόσμος αλλάζει. Η ζωή μας μπαίνει σε νέα δεδομένα και η επιστημονική φαντασία γίνεται μέρος της καθημερινότητας μας.

Ο πρώτος βιονικός άνθρωπος παρουσιάστηκε στο Science Museum στο Λονδίνο.Ο Ρεξ φέρει, επίσης, τεχνητό σύστημα κυκλοφορίας του αίματος –προφανώς τεχνητού αίματος– καθώς και τεχνητό πάγκρεας, νεφρά, σπλήνα και τραχεία.

Τον ανθρωποειδή Ρεξ θα μπορούν να θαυμάζουν από αύριο οι επισκέπτες του Μουσείου Επιστημών στην πρωτεύουσα της Γηραιάς Αλβιώνος.



awakengr hellas-now.com

«Εθνικός μύθος» για τη Ρεπούση ο χορός του Ζαλόγγου!

http://olympia.gr/2013/05/30/%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%81%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B7-%CE%BF-%CF%87%CE%BF%CF%81%CF%8C%CF%82/

«Ταράζει» και πάλι τα νερά η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, Μαρία Ρεπούση, με συνέντευξή της στο ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 989.
 «Εθνικός μύθος» για τη Ρεπούση ο χορός του Ζαλόγγου!
Μεταξύ άλλων, η κυρία Ρεπούση ζητά να δοθεί το δικαίωμα υιοθεσίας και στους ομοφυλόφιλους, υπερασπίζεται τη θέση της για τις γενοκτονίες, επικαλούμενη τα σταλινικά εγκλήματα, χαρακτηρίζει, ουσιαστικά, «εθνικό μύθο« το χορό του Ζαλόγγου και, αναφερόμενη στο παλαιό βιβλίο της Ιστορίας, εξηγεί ότι δεν γράφτηκε ποτέ η λέξη «συνωστισμός», αλλά… το ρήμα!
Αναλυτικότερα:
«Εφόσον η Πολιτεία αναγνωρίζει το δικαίωμα της υιοθεσίας σε ετεροφυλόφιλους οφείλει να το αναγνωρίζει και σε ομοφυλόφιλους» δήλωσε αρχικά η Μαρία Ρεπούση.
«Υπάρχει μια πολύ μεγάλη συζήτηση σε ό,τι αφορά την ανάγκη του παιδιού να ταυτίζεται με ένα συγκεκριμένο φύλο. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει στην Ελλάδα αυτή η ομοφοβία. Η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα του καθενός. Η ταυτότητα του φύλου είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου. Δεν με ενοχλεί καθόλου. Όλοι οι άνθρωποι έχουν τα ίδια δικαιώματα» πρόσθεσε.
Με αφορμή το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ τάχθηκε κατά της ποινικοποίησης της μνήμης: «Είμαι κατά της ποινικοποίησης της μνήμης. Το ελληνικό Κοινοβούλιο ψήφισε τις γενοκτονίες των Ποντίων και των Αρμενίων. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ιστορική επιστήμη είναι υποχρεωμένη να δεχθεί τις πολιτικές αποφάσεις και μάλιστα να τιμωρούνται όσοι έχουν διαφορετική άποψη. Δεν έχω καμία επιφύλαξη με τη διάταξη που προτείνει το σχέδιο νόμου του Ρουπακιώτη» είπε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 989, η κυρία Ρεπούση σχολίασε: «Χώρες της Βαλτικής έχουν χαρακτηρίσει γενοκτονίες τα σταλινικά εγκλήματα. Μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τα εγκλήματα της Βαλτικής γενοκτονίες; Δεν είναι ότι οι ιστορικοί αρνούνται αυτά τα εγκλήματα. Κορυφαίο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας είναι το Ολοκαύτωμα. Οι ιστορικοί, είμαστε πιο προσεκτικοί με τη χρήση των όρων. Δεν σημαίνει ότι δεν έγιναν εγκλήματα».
Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ επισήμανε ακόμη: «Δεν θέλουμε να ποινικοποιείται η ελεύθερη έκφραση ή η έκφραση άλλης άποψης. Είμαστε κατά της ποινικοποίησης της μνήμης, η πλειοψηφία είναι κατά» και, αναφερόμενη στην επιστολή που έστειλε, δήλωσε ότι «η επιστολή μου ήταν ιδιωτική που απευθύνθηκε σε συναδέλφους μου. Έλεγα ότι ενδέχεται στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο να υπάρχει διάταξη για ποινικοποίηση της μνήμης. Ήταν μια επιστολή που έλεγε ‘’στο βαθμό που υπάρχουν αντίστοιχες προβληματικές διατάξεις έχετέ το υπόψη σας’’. Αν υπερασπίζομαι ό, τι υπερασπίζομαι, είναι γιατί δεν θέλω να βγαίνουν νόμοι για το τι θα λένε και θα γράφουν οι ιστορικοί».
«Το πρόβλημα μ’ αυτό το σχέδιο νόμου το έχουν αυτοί που ασκούν ρατσιστική βία και αυτοί που παρακινούν σε ρατσιστική βία. Η Πολιτεία οφείλει να περιφρουρήσει αν ο λόγος είναι ρατσιστικός και οδηγεί σε πράξη βίας. Υπάρχει αναγκαιότητα να θωρακίσουμε τη Δημοκρατία» πρόσθεσε.
Για τη Χρυσή Αυγή, η κυρία Ρεπούση δήλωσε πως «η ΧΑ υποσκάπτει τα θεμέλια του δημοκρατικού πολιτεύματος, χρησιμοποιώντας τα ίδια τα όπλα που της δίνει η Δημοκρατία».
Ερωτηθείσα αν νιώθει θύμα, η κυρία Ρεπούση απάντησε: «Ασκείται μια τρομοκρατία στη δική μου περίπτωση. Η Δημοκρατία μας έχει να χάσει από αυτή την άσκηση πίεσης και τρομοκρατίας. Δεν αισθάνομαι θύμα. Οι τακτικές ιεράς εξέτασης έχουν περάσει. Διεκδικώ το δικαίωμά μου να απαντώ με το δικό μου τρόπο, δεν πρόκειται κανείς να με βάλει στη λογική του μαύρου-άσπρου. Καμιά φορά κάνω το λάθος να μιλώ στην πολιτική με ιστορικούς όρους. Διεκδικώ μια ιστορική καθαρότητα».
Ερωτηθείσα δε, αν υπήρξε ο χορός του Ζαλόγγου, υποστήριξε ότι «κάθε λαός δημιουργεί εθνικούς μύθους».
Για το βιβλίο της Ιστορίας και τον ‘’συνωστισμό’’, είπε ότι «υπήρξε μεγάλη εκμετάλλευση. Ακόμα φέρνουν στην επιφάνεια βιβλίο που έγραψα και η λέξη συνωστίζονται διορθώθηκε αμέσως. Ήταν ένα πάρα πολύ καλό σχολικό βιβλίο, είχε μια ατυχή έκφραση, διορθώθηκε αμέσως. Δεν υπήρχε η λέξη »συνωστισμός» υπήρχε το ρήμα στην περιγραφή μιας αθρόας προσέλευσης. Εμείς αμέσως είπαμε πως δεν είναι σωστή η λέξη συνωστισμός επειδή προσβάλλει τις μνήμες ανθρώπων. Δεν θέλαμε να πούμε ότι στη Σμύρνη έγινε συνωστισμός».
Πρόσθεσε ότι «γενικότερη τάση της ιστορίας είναι να μαθαίνουμε από το παρελθόν για να προσπαθήσουμε να μην επαναλάβουμε τα λάθη μας. Πιο πάνω είναι το να μπορεί κανείς να διαβάζει ιστορικά τα πράγματα, να μη στέκεται σε μια αλήθεια αλλά να βλέπει και τις άλλες αλήθειες».

Μark Weisbrot-CEPR> Χρησιμοποιήστε παράλληλο η διπλό νόμισμα, διαφορετικά η κόλαση δεν θα έχει τέλος!

http://www.kourdistoportocali.com/articles/21467.htm



Ο Αμερικανός οικονομολόγος προτείνει ένα ολοκληρωμένο και βιώσιμο Plan Β, ως προϋπόθεση για την άμεση ανάκαμψη της οικονομίας, με τη χρήση του «διπλού» ή του «παράλληλου» νομίσματος.
  


«Εξοδο από το ευρώ» αλλά μόνο «με ολοκληρωμένο και βιώσιμο Plan Β» προτείνει για την ανάκαμψη της οικονομίας στην Ελλάδα ο αιρετικός Αμερικανός οικονομολόγος και διευθυντής του Κέντρου Πολιτικών και Οικονομικών Μελετών (CEPR), Μαρκ Βάισμπροτ, που σε πρόσφατη έκθεσή του κατηγορεί εκ νέου το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο για εφαρμογή επιζήμιων «κοινωνικά και οικονομικά» συστάσεων σε όλη την Ευρώπη αλλά και για την εμμονή του σε «συνταγή» που δεν φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μιλώντας παλαιότερα στην «Κ.Ε.» υποστηρίζει ότι στην πολιτική ατζέντα του ΔΝΤ κρύβεται το σχέδιο μετατροπής των ευρωπαϊκών χωρών στις «Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης» σύμφωνα με τα πρότυπα λειτουργίας των ΗΠΑ.


Το «ευρύτερο σχήμα»


* Στην έκθεσή του CEPR υποστηρίζετε ότι η πολιτική και οικονομική ατζέντα του ΔΝΤ, για συρρίκνωση του κράτους και περικοπές των δαπανών, πυροδότησε τη δεύτερη ύφεση της Ευρωζώνης τα τελευταία τρία χρόνια και εκτόξευσε την ανεργία σε επίπεδα ρεκόρ. Γιατί το ΔΝΤ δεν «αντιλαμβάνεται» τους κινδύνους της λιτότητας και της φιλοκυκλικής πολιτικής στην Ελλάδα και σε όλη τη νότια Ευρώπη και ζητά από τις χώρες να συνεχίσουν στην ίδια πορεία;


Το ΔΝΤ θέλει να μετατρέψει τις χώρες της Ευρώπης σε ένα «ευρύτερο σχήμα» που θα μοιάζει με τις Ηνωμένες Πολιτείες. Στις ΗΠΑ έχουμε υποστεί μία σημαντική διαρθρωτική μεταμόρφωση. Από το 1973 ώς το 2007, περίπου τα 2/3 του πλούτου και των κερδών μοιράζονται στους λίγους, δηλαδή περίπου στο 1% των νοικοκυριών. Αυτό είναι κάτι απίστευτο τόσο πολιτικά όσο και κοινωνικά, μία δραστική μεταβολή σε σχέση με το παρελθόν όταν υπήρχε περισσότερο ισότιμη κατανομή του πλούτου. 
Αυτό είναι το αποτέλεσμα των πιέσεων και των αλλαγών στα εργασιακά. Οι ευρωπαϊκές αρχές και φυσικά το ΔΝΤ προωθούν πολιτικές αλλαγές τις οποίες ποτέ δεν θα ψήφιζαν οι λαοί τους. Και δεν εφαρμόζονται για την αντιμετώπιση του χρέους. Στην Ελλάδα για παράδειγμα τα πράγματα θα μπορούσαν να έχουν ρυθμιστεί από το 2010, με ελάχιστες συνέπειες και κόστος. Αντίθετα έριξαν τη χώρα στην ύφεση. Οι άλλες αδύναμες οικονομίες, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, δεν είχαν καν πρόβλημα χρέους, μέχρι τη στιγμή που η κρίση και οι ευρωπαϊκές αρχές έσπρωξαν την Ευρωζώνη και την Ευρώπη ολόκληρη σε δεύτερη ύφεση. Κι αυτό το έκαναν για να αλλάξουν αυτές τις χώρες. Πρέπει να ξέρετε ότι αν μπορούσαν θα εφάρμοζαν αντίστοιχη πολιτική και στη Γερμανία, όμως εκεί δεν μπορούν, γι' αυτό και επιβάλλουν τις πολιτικές μεταρρυθμίσεις στις πιο αδύναμες χώρες.


Η λιτότητα φέρνει ύφεση


* Ποιος είναι ο ρόλος της Γερμανίας στην πολιτική του ΔΝΤ;

Η Γερμανία είναι προφανώς η κυρίαρχη δύναμη στους δύο θεσμούς που συνιστούν την τρόικα - την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Μπορεί στο ΔΝΤ, η κυρίαρχη δύναμη να είναι οι ΗΠΑ, όμως για τα ευρωπαϊκά θέματα το αμερικανικό υπουργείο Οικονομίας απευθύνεται στους Ευρωπαίους επικεφαλής του Ταμείου. Και έτσι η (γερμανική) κυβέρνηση έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη για την κρίση (που θα μπορούσε να αποφευχθεί) στην Ευρώπη και την ύφεση στην Ελλάδα. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να διαφωνεί με αυτό. Ο ρόλος των ΗΠΑ είναι μικρός, αν και θεωρώ ότι πριν από την εκλογή του ο Ομπάμα «ζητούσε» από τις ευρωπαϊκές αρχές να μην προκαλέσουν «μεγάλη» κρίση στις αγορές της Ισπανίας και της Ιταλίας, και παρά το γεγονός ότι η τρόικα μοιάζει να έχει φέρει ισορροπία σε αυτές τις αγορές, πιέζει ακόμη με περισσότερα μέτρα λιτότητας και η ύφεση συνεχίζεται.

Ο γρήγορος δρόμος...

* Τι πρέπει να γίνει άμεσα για να αντιστραφεί το κλίμα στην Ελλάδα;

- Για την Ελλάδα ο πιο γρήγορος δρόμος... από την κρίση, είναι να φύγει από το ευρώ. Το ίδιο πιστεύει και ο οικονομολόγος Αρβιντ Σουμραμανιάν, που είχε συνεργαστεί με το ΔΝΤ - έλεγε ότι εάν η Ελλάδα είχε εγκαταλείψει το ευρώ η οικονομική της ανάκαμψη θα ήταν τέτοια, που και άλλες χώρες θα ήθελαν να βγουν από την Ευρωζώνη. Αυτό πιστεύω και εγώ. Ναι, το σοκ θα ήταν μεγάλο, αλλά η ανάκαμψη θα ήταν γρήγορη. Και τώρα είναι καλή στιγμή για την Ελλάδα να πάρει αυτή την απόφαση, γιατί έτσι θα μπορεί να ελέγχει τη μακροοικονομική της πολιτική, που τώρα ελέγχεται από τις ευρωπαϊκές αρχές, οι οποίες δεν ενδιαφέρονται εάν οι Ελληνες υποφέρουν. Με υποτιμημένο το νόμισμα της Ελλάδας, οι ελληνικές εξαγωγές θα γίνονταν φθηνότερες, αλλά δισ. ευρώ θα εισέρρεαν πίσω στη χώρα μόλις υπήρχε σταθεροποίηση του συστήματος. Αυτό συνέβει και στην Αργεντινή. Μετά τη χρεοκοπία και την υποτίμηση του νομίσματός της, χρειάστηκε τρία χρόνια για να ξαναφθάσει το ΑΕΠ που είχε πριν από την ύφεση και πλέον είναι η πλέον αναπτυσσόμενη οικονομία του δυτικού ημισφαιρίου.Και πρέπει να ξέρετε ότι η Ελλάδα είναι σε καλύτερη θέση από την Αργεντινή, για να πει "αντίο" στους βασανιστές της. Οι εξαγωγές της είναι σχεδόν διπλάσιες από αυτές της Αργεντινής όταν έκανε το βήμα. Η Ελλάδα έχει επίσης πιο αναπτυγμένο οικονομικό σύστημα από αυτό της Αργεντινής και ακόμη και εάν χρειάζεται να δανειστεί σκληρό νόμισμα για να πληρώσει για τις εισαγωγές της, υπάρχουν σήμερα περισσότερες πηγές χρηματοδότησης από ό,τι υπήρχαν για την Αργεντινή 11 χρόνια πριν. Ακόμη και εάν δεν φύγει η Ελλάδα από το ευρώ, μπορείτε να αρνηθείτε να εφαρμόσετε τα μέτρα λιτότητας που απαιτούν οι ευρωπαϊκές αρχές, ενώ θα μπορούσε η ελληνική κυβέρνηση να εφαρμόσει την πολιτική του «διπλού ή παράλληλου νομίσματος».Ομως και με αυτές τις αλλαγές, η ύφεση θα διαρκέσει χρόνια εάν συνεχίσετε να εφαρμόζετε τις ευρωπαϊκές επιταγές.


Δύσκολη απόφαση η «έξοδος»


* Πιστεύετε ότι είναι εφικτό για πολιτικό κόμμα ή ηγέτη να πάρει την απόφαση να εγκαταλείψει το ευρώ;

Πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο για έναν πολιτικό ηγέτη να το αποφασίσει, ακόμη και εάν πιστεύει ότι είναι ο πιο γρήγορος δρόμος για την οικονομική ανάπτυξη. Το κόμμα ή ο ηγέτης που θα έπαιρνε μια τέτοια απόφαση θα «στιγματιζόταν» και θα επωμιζόταν την ολοκληρωτική ευθύνη για το αρχικό σοκ στην κοινωνία και την οικονομία - και για όλες τις συνέπειες, που δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να προβλεφθούν. Με την επιλογή της διατήρησης του ευρώ, οι κυβερνήσεις και οι πολιτικοί ηγέτες μπορούν να είναι «ασφαλείς», συνεχίζοντας να κατηγορούν τις ευρωπαϊκές αρχές για την ύφεση.Πάντως πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό για την Ελλάδα να δημιουργήσει ένα «δεύτερο σχέδιο», να συνεχίζει να απειλεί την τρόικα με έξοδο από το ευρώ και τελικά να το κάνει, εάν η τρόικα δεν αλλάξει τακτική και δεν επιτρέψει την ανάκαμψη της οικονομίας.

"Πατριωτικό Μέτωπο": Ρεπουσιολογίας το ανάγνωσμα.

Αθήνα, 30 Μαΐου 2013.

Ρεπουσιολογίας το ανάγνωσμα.

Σχολιάζοντας το νέο «χτύπημα» της Ρεπούση, σχετικό αυτή τη φορά με το Χορό του Ζαλόγγου και την επιλογή των Σουλιωτισσών να αυτοκτονήσουν, παρά να πέσουν στα χέρια των Τουρκαλβανών, (μύθο χαρακτήρισε την ομαδική αυτοκτονία η Ρεπούση), ο Πρόεδρος του Πατριωτικού Μετώπου κ. Σταύρος Βιτάλης, δήλωσε:

«Η ιστορία με τις Ρεπούσες, Φραγκιαδάκες, Δραγώνες και λοιπές «φωστήρες» της «εκπαίδευσης», καταντάει πια αηδία.

Δουλειά δεν είχε δηλαδή ο διάολος και γ…. τα παιδιά του. Για νάχουνε να λένε, να βγαίνουν οι «φωστήρες» ακαδημαϊκοί στα λυματοκάναλα «για να απαντήσουν με ύφος εκατό καρδιναλίων» και οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι να κάνουν και αυτοί τη δουλειά τους. Κουτόχορτο δηλαδή για κρετίνους, σε μια χώρα που ξεριζώνεται από τα θεμέλιά της.

Για το Πατριωτικό Μέτωπο, η υπόθεση αυτή με το μισελληνικό και ανθελληνικό λόγο, όταν μάλιστα αυτός αναπτύσσεται από «εκπαιδευτικούς», είναι λυμένη εδώ και χρόνια. Από τότε που καταθέσαμε το Νέο Σύνταγμα Άμεσης Δημοκρατίας, το οποίο στο Άρθρο 136, παράγραφος 5, αναφέρει:

«Δεν μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί, όσοι ασκούν λόγο ρατσιστικό, μισελληνικό και εθνομηδενιστικό, στρατευμένο, όπως επίσης θρησκευτικό φανατισμό και προσηλυτισμό. Το Συνταγματικό Δικαστήριο αποφασίζει για τις περιπτώσεις αυτές και την ποινή των παραβατών».
Με δυο λόγια, αν δεν αρέσει  στις κάθε λογής Ρεπούσες, η Πατρίδα αυτή, την οποία έφτιαξαν με το αίμα τους οι Κολοκοτρωναίοι και οι Καραϊσκάκηδες, ας καταθέσουν το ελληνικό διαβατήριό τους και ας πάνε στο διάολο.
Όσο γι’ αυτούς που ψηφίζουν Ρεπούσες, που είναι ταυτόχρονα και οι ηθικοί αυτουργοί αυτών των  τερατογεννέσεων, τους συνιστούμε να δηλώσουν τις γυναίκες και τις κόρες τους, υποψήφιες για τα χαρέμια του Ντουμπάι, του Μπαχρέιν της Σαουδικής Αραβίας. Υπάρχει και καλό μεροκάματο και ικανοποιητική περιποίηση.
Άμετε στον αγύριστο καθήκια».

Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 
Γραφεία Αθηνών:
Διδυμοτείχου 15-17,
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr pametopo@gmail.com

«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Κεντρικό:
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr allilegion@gmail.com 

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΕΚΙΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ "ΠΡΟΤΑΣΗ", Παρασκευή 31/05/13, και ώρα 8:00 μ.μ., Πάτρα

Η ομάδα ΣΤΕΚΙΟΥ της Κίνησης «ΠΡΟΤΑΣΗ» σας προσκαλεί την Παρασκευή 31/05/13 και ώρα 8:00 μ.μ. σε Εργαστήρι με θέμα το ζευγάρι.
Συντονίστριες του εργαστηρίου θα είναι οι Θωμαΐς Σταύρου, κοινωνική λειτουργός και Χαρά Αλεξίου, ψυχολόγος στο Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων Αχαΐας.

Το εργαστήρι έχει θέμα:
«Αν με αγαπούσες…
θα μπορούσες να καταλάβεις αυτό που νιώθω, χωρίς να σου το πω.
Εσείς τι λέτε για αυτό;»

Θα γίνει μια συζήτηση με θέμα τις παγίδες επικοινωνίας στο ζευγάρι, για να ανακαλύψουμε μέσα από παραδείγματα πως μπορούμε να τις αποφύγουμε και να κάνουμε καλύτερη τη σχέση με το/τη σύντροφο μας.

Στο τέλος του εργαστηρίου θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση της Λαχειοφόρου Αγοράς της «ΠΡΟΤΑΣΗΣ», με πίνακες ζωγραφικής Πατρινών ζωγράφων που έχουν προσφερθεί για τον σκοπό αυτό.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.  

ΚΔΑ - Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης της Κίνησης «ΠΡΟΤΑΣΗ»

Σαρανταπόρου 20, 26223 ΠΑΤΡΑ
Τηλ/Fax: 2610 451790
Υπουργείο Υγείας - Εθνικό Μητρώο Μ.Κ.Ο.,
Αρ. Μητρώου «ΠΡΟΤΑΣΗΣ» :  07213ΣΥΤ11096082Ν / 0223

Όταν ο Μ. Γλέζος και ο Λ. Σάντας ταπείνωσαν τη ναζιστική Γερμανία

http://news247.gr/eidiseis/afieromata/otan_o_m_glezos_kai_o_l_santas_tapeinwsan_th_nazistikh_germania.2274231.html

Σαν σήμερα ο Μανώλης Γλέζος και ο Λάκης Σάντας κατέβασαν τη σημαία των ναζί από την Ακρόπολη. Πώς είχαν εκτελέσει το παράτολμο σχέδιό τους, ταπεινώνοντας το Γ' Ράιχ (Vid)
Ξημερώματα της 30ης Μαΐου 1941 και δύο 19χρονοι νέοι σκαρφαλώνουν στον Ιερό Βράχο και κατευθύνονται προς τον Παρθενώνα με στόχο να κατεβάσουν τη γερμανική σημαία του Γ' Ράιχ.
Είχε συμπληρωθεί ένας μήνας από την παράδοση της Αθήνας στους Γερμανούς, που ολοκλήρωναν τις επιχειρήσεις τους στην Ελλάδα με την κατάληψη της Κρήτης.
Ο Μανώλης Γλέζος και ο Λάκης Σάντας συλλαμβάνουν το παράτολμο σχέδιο ένα ανοιξιάτικο σούρουπο, όταν από το Ζάππειο αντίκρισαν  την Ακρόπολη. Αποφασίζουν να το υλοποιήσουν, φροντίζοντας μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια, αφού τυχόν αποτυχία σήμαινε θάνατο.
Οι δύο φοιτητές πηγαίνουν στην Εθνική Βιβλιοθήκη και διαβάζουν ό,τι σχετικό υπάρχει με τον Ιερό Βράχο: τις σπηλιές, τις τρύπες και κάθε λογής χάρτες της Ακρόπολης.  Γρήγορα, αντιλαμβάνονται ότι η μόνη διαδρομή που έπρεπε να ακολουθήσουν για να μην γίνουν αντιληπτοί από τους Γερμανούς φρουρούς ήταν μέσω του Πανδρόσειου Άντρου.
Το πρωί της 30ης Μαΐου 1941, ο Γλέζος και ο Σάντας πληροφορήθηκαν από το ραδιόφωνο ότι η Κρήτη είχε πέσει. Οι Γερμανοί με προκηρύξεις κόμπαζαν για το κατόρθωμά τους. Ήταν η κατάλληλη στιγμή να δώσουν ένα αποφασιστικό χτύπημα στο γόητρο του κατακτητή. Θα δρούσαν το ίδιο βράδυ. Μόνα τους όπλα ένα φανάρι και ένα μαχαίρι.
 
Ώρα 9:30 το βράδυ. Η μικρή φρουρά της Ακρόπολης βρίσκεται στα Προπύλαια. Ο Γλέζος και ο Σάντας πηδούν τα σύρματα, σέρνονται ως τη σπηλιά του Πανδρόσειου Άντρου και χρησιμοποιούν τις σκαλωσιές των αρχαιολόγων προκειμένου να ανεβούν.
Προχωρούν προς τον ιστό της σημαίας και για καλή τους τύχη εκείνη τη στιγμή δεν υπάρχει κανένας φρουρός που θα μπορούσε να τους ανακαλύψει. Με γρήγορες κινήσεις κατεβάζουν το σύμβολο του Γ' Ράιχ το οποίο μάλιστα ήταν τεραστίων διαστάσεων.
Διπλώνουν τη σημαία και ακολουθούν την ίδια διαδρομή προκειμένου να κατέβουν καταφέρνοντας να μη γίνουν αντιληπτοί για ακόμη μια φορά.
Νωρίς το πρωί της επομένης η γερμανική φρουρά μένει εμβρόντητη μπροστά στο θέαμα του κενού ιστού. Οι γερμανικές αρχές διατάζουν ανακρίσεις, εκτελούν τους άνδρες της φρουράς και απαλλάσσουν τους Έλληνες διοικητές των αστυνομικών τμημάτων της περιοχής από τα καθήκοντά τους.
Η σβάστικα θα αντικατασταθεί μόλις στις 11 το πρωί, ωστόσο αυτές οι ώρες που ο ιστός παρέμεινες κενός αποτέλεσαν το πιο ισχυρό τονωτικό για το ηθικό των Ελλήνων. Στην ουσία η υποστολή του ναζιστικού συμβόλου αποτέλεσε την πρώτη αντιστασιακή πράξη στην κατεχόμενη Αθήνα και αποτέλεσε την απαρχή της οργάνωσης του αντιστασιακού κινήματος.
Το περιστατικό έγινε γνωστό μέσα από δύο ταυτόχρονες δηλώσεις του Μανώλη Γλέζου στον "Ριζοσπάστη"  και του Λάκη Σάντα στην "Ελευθερία" στις 5 Μαρτίου του 1945.
Εξιστορώντας το εγχείρημα υποστολής της χιτλερικής σημαίας από τον βράχο της Ακρόπολης στον Ηλία Πετρόπουλο, ο Λάκης Σάντας είχε πει: "Κι έξαφνα ένα δειλινό που ήμαστε στο Ζάππειο και ο ήλιος έγερνε λούζοντας τον ορίζοντα με εκείνα τα χρώματα που μόνο ο αττικός ουρανός έχει, τα μάτια μας γύρισαν στον βράχο της Ακροπόλεως. Μέσα στο υπέροχο φόντο της δύσης σταθήκαμε και κοιτούσαμε. Και τότε... το βλέμμα μας έπεσε πάνω στη σημαία τους που υπερήφανα κυμάτιζε ψηλά-ψηλά και η βαριά σκιά της πλάκωνε καταθλιπτικά όλη την Αθήνα, όλη την αττική γη. Να τι πρέπει να τους κάνομε! Ήρθε η σκέψη σαν σπίθα. Να τους την πάρουμε. Να την γκρεμίσουμε και να την ξεσχίσουμε και να πλύνουμε έτσι τη βρωμιά από τον Ιερό Βράχο. Την είχαν στήσει αυτήν την ίδια την πολεμική τους σημαία οι Ναζί θριαμβευτικά ως τότε στη Βαρσοβία, στη Βιέννη, στην Αμβέρσα, στη Νορβηγία, στο Παρίσι και στο Βελιγράδι και απειλούσαν να τη στήσουν σε όλο τον κόσμο τότε. Μα εδώ είναι Ελλάδα. Είναι η μικρή χώρα που απ' αυτή ξεπετάχτηκε η φλόγα του Πολιτισμού. Είναι η χώρα που δίνει το παράδειγμα πάντα στις κρίσιμες στιγμές της Ιστορίας".

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η ΔΕΗ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΙΚΟ ΤΗΣ «ΧΑΡΑΤΣΙ»

http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/05/blog-post_2589.html



Παράνομα και χωρίς οι καταναλωτές να έχουν ιδέα τι πληρώνουν, η ΔΕΗ εισπράττει δικό της "χαράτσι" το οποίο αναφέρεται στους λογαριασμούς της σαν ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ - Ν.2773/99 άρθρο 29″ το οποίο το υπολογίζει με άγνωστο ποσοστό επί της αξίας του καταναλωθέντος ηλεκτρικού ρεύματος!........


Υποτίθεται ότι με τα χρήματα αυτά (κανείς δεν γνωρίζει πόσα συγκεντρώνονται κάθε φορά ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ 1,9 δις. ΕΥΡΩ) καλύπτονται όσοι είναι εντεταγμένοι στο "κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ" κ.λ.π.
ΟΜΩΣ το άρθρο 29 του Νόμου 2773/99, έχει καταργηθεί από τον Αύγουστο του 2010, με νεότερο νόμο που έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως!
Αυτό σημαίνει ότι η είσπραξη του "χαρατσιού" αυτού είναι -τουλάχιστον τυπικώς- παράνομη και εφ όσον ασκηθούν οι νόμιμες διαδικασίες, η ΔΕΗ θα υποχρεωθεί στην επιστροφή των παρακρατηθέντων παρανόμως χρημάτων. (εκτός αν σπεύσει η "κυβέρνηση" να καλύψει την παρανομία με νομικά εφευρήματα...)
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΝΑ ΑΜΕΣΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Ο νόμος 2773/99 αρθ. 29 έχει καταργηθεί και συνεπώς κακώς πληρώνουμε το ποσό αυτό! Επίσης κανείς δεν ξέρει πως το βγάζουν. Τη μια φορά είναι 5 ευρώ και στον επόμενο λογαριασμό είναι 105! Είναι τελείως παράνομο αυτό που κάνει η ΔΕΗ!


Είναι περίπου 24% επί της Αξίας του Ρεύματος...
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ
Με προσωρινή διαταγή το μονομελές Πρωτοδικείο Καλαμάτας απαγορεύει στην ΔΕΗ την διακοπή ηλεκτροδότησης σε κατοικία, μέχρι τη συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων, για το λόγο ότι ο καταναλωτής αρνείται να πληρώσει το τέλος για «υπηρεσίες κοινής ωφέλειας» προς την ΔΕΗ, που χρεώνει με τους λογαριασμούς που εκδίδει η επιχείρηση τους καταναλωτές, ενώ το τέλος έχει καταργηθεί.
Συγκεκριμένα στον επίμαχο συνολικό εκκαθαριστικό λογαριασμό της ΔΕΗ, για τον οποίο εκδόθηκε η διαταγή από το πρωτοδικείο, το συνολικό οφειλόμενο ποσό ανήρχετο στις 621,42 ευρώ, εκ των οποίων το ποσό των 149,97 αντιστοιχούσε στις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.
Όπως επισημαίνεται από τον Δικηγορικό σύλλογο Καλαμάτας, προσωρινή διαταγή καθίσταται «απόφαση - οδηγός» για την περαιτέρω εφαρμογή του Νόμου και είναι βέβαιο ότι θα υποχρεώσει την ΔΕΗ στην επιστροφή των μέχρι σήμερα αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών από τους καταναλωτές.
Υπογραμμίζεται ότι το τέλος για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας που εισπράττει η ΔΕΗ με τους
λογαριασμούς και το οποίο δεν είναι προκαθορισμένο, αλλά διαμορφώνεται ανάλογα με την
κατανάλωση του ρεύματος έχει καταργηθεί με το άρθρο 195 του νόμου 4001, ο οποίος
δημοσιεύτηκε 22 Αυγούστου του 2011, αλλά η επιχείρηση συνεχίζει παράνομα να το εισπράττει.
Ο Νόμος 2773/99 άρθρο 29 που το προέβλεπε έχει καταργηθεί με το άρθρο 195 του ν. 4001 από
22/08/2011.
Το ρωτούμενο είναι θα δοθούν πίσω τα λεφτά του κόσμου; ή οι κυβερνώντες θα σπεύσουν με νομοθετήματα να τα μπαλώσουν υπέρ της επιχείρησης;
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Για το θέμα αυτό κατέθεσε ερώτηση η βουλευτής Μεσσηνίας του Πα.Σο.Κ. κ. Νάντια Γιαννακοπούλου.
Παράνομη είσπραξη τέλους από τη ΔΕΗ που έχει καταργηθεί με νεότερο νόμο - Ερώτηση προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής από την βουλευτή Μεσσηνίας του Πα.Σο.Κ. κ. Νάντια Γιαννακοπούλου.
Μετά από προσφυγή στη δικαιοσύνη, ήρθε στο φως υπόθεση, σύμφωνα με την οποία η ΔΕΗ εισπράττει εδώ και πολλούς μήνες καταργημένο τέλος, το οποίο μάλιστα δεν είναι προκαθορισμένο αλλά διαμορφώνεται ανάλογα με το ύψος του λογαριασμού, δηλαδή την κατανάλωση του ρεύματος.
Συγκεκριμένα, επικαλούμενη το άρθρο 29 του νόμου 2773 του 1999, η Επιχείρηση Ηλεκτρισμού χρεώνει κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό με ένα ποσό για «υπηρεσίες κοινής ωφέλειας». Ωστόσο, όπως προκύπτει, από το άρθρο 195 με τις καταργούμενες διατάξεις του νόμου 4001, ο οποίος δημοσιεύτηκε στις 22 Αυγούστου του 2011, το άρθρο στο οποίο βασίζεται η χρέωση της ΔΕΗ έχει καταργηθεί, γεγονός που σημαίνει ότι εισπράττεται κατά παράβαση της νομοθεσίας εδώ και πάνω από έξι μήνες.
Μάλιστα, με πρόσφατη απόφασή του το Μονομελές Πρωτοδικείο Καλαμάτας, με προσωρινή διαταγή του, απαγόρευσε στην ΔΕΗ την διακοπή παροχής ηλεκτροδότησης (καθώς ο διάδικος αρνούνταν την καταβολή του ποσού, με συνέπεια να κινδυνεύει η οικία του σε άμεση διακοπή της ηλεκτροδοτήσεως της) μέχρι τη συζήτηση της αιτήσεως των ασφαλιστικών μέτρων. Κατόπιν αυτών,
Ερωτάται ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Προτίθεται η κυβέρνηση και με ποιόν τρόπο να υποχρεώσει την ΔΕΗ στην επιστροφή των μέχρι
σήμερα αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών από τους καταναλωτές, μετά την απόφαση -
προσωρινή διαταγή που εκδόθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Καλαμάτας;
Αναμένουμε με ενδιαφέρον την απάντηση του Υπουργού

πηγη

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΙ ΕΝΟΣ «ΓΚΟΥΡΟΥ»

http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/05/blog-post_4363.html


Του Αθανάσιου Ρακοβαλή

Θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε τις διαφορές μεταξύ ενός γκουρού όπως τον δημιουργεί η παράδοση των ανατολικών θρησκειών (Ινδουισμός, Βουδισμός κ.λπ.) και ενός γέροντα όπως τον θέλει η παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

 
Αυτές οι δύο “μορφές” είναι “θεσμοί” που υπάρχουν εδώ και χιλιετίες μέσα στις αντιδιαμετρικές αυτές παραδόσεις και ενώ εκ’ πρώτης όψεως μοιάζουν να έχουν τον ίδιο ρόλο, εν τούτοις μία βαθύτερη και προσεκτικότερη ματιά θα μας αποκαλύψει τις τεράστιες διαφορές τους.

Το μπακίρι έχει το χρώμα και την λάμψη του χρυσού και μπορεί να ξεγελάσει ανθρώπους χωρίς πείρα, το έμπειρο μάτι όμως καταλαβαίνει την τεράστια διαφορά τους.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν..
1η) Ο γέροντας δείχνει τον Χριστό ενώ ο γκουρού τον εαυτό του. Και οι δύο αναλαμβάνουν να φέρουν τον άνθρωπο κοντά στον Θεό. Ο γκουρού όμως ισχυρίζεται ότι ο ίδιος είναι Θεός και απαιτεί και λαμβάνει λατρεία από τους οπαδούς του. Ο γέροντας παραδέχεται ότι είναι ένας αμαρτωλός άνθρωπος, που σκύβει το κεφάλι του κάτω από το πετραχήλι στην εξομολόγηση, και λέει ότι λατρεία πρέπει να προσφέρουμε μόνο στον Χριστό, γιατί η λατρεία αρμόζει μόνο στον αληθινό Θεό.

2η) Ο γέροντας έχει στόχο να βοηθήσει τα πνευματικά του παιδιά, να ωριμάσουν, να γίνουν ικανοί να βαδίζουν μόνα τους στην πνευματική οδό που οδηγεί στην ένωση με τον Χριστό, να γίνουν ανεξάρτητοι, χειραφετημένοι πνευματικοί άνθρωποι που δεν τον έχουν πλέον ανάγκη. Δεν είναι λίγες οι φορές που τα πνευματικοπαίδια ξεπέρασαν στην αρετή και την Χάρη τους γεροντάδες τους.


Ο γκουρού ενεργεί αντίθετα. Θέλει τους ανθρώπους που είναι γύρω του να είναι οπαδοί του και κάτω από την επιρροή του μέχρι το τέλος της ζωής τους. Ζητά από τους οπαδούς του να πετάξουν το μυαλό τους γιατί τους δημιουργεί πολλά προβλήματα και να παραδώσουν ολοκληρωτικά τον εαυτό τους σε αυτόν γιατί αυτός είναι Θεός, με το πρόσχημα της πνευματικής εξέλιξης, της πνευματικής ανόδου. Έτσι σταματάει η ψυχολογική και διανοητική ανάπτυξη των οπαδών του και έχουμε φαινόμενα παλιμπαιδισμού και ψυχωτικά σύνδρομα. Η κριτική σκέψη αποθαρρύνεται και τελικά καταστρέφεται. Αυτό που απαιτείται και προβάλλεται ως αρετή και πρότυπο προς μίμηση είναι η απόλυτη υπακοή και παράδοση στον γκουρού. Έτσι ο οπαδός του γκουρού καθίσταται στο τέλος μίας πνευματικής – ψυχολογικής πορείας πλήρως εξαρτώμενος, μια μαριονέτα στα χέρια του γκουρού.


3η) Ο γέροντας αγαπάει τα πνευματικά του παιδιά. Για να φτάσει κανείς να γίνει γέροντας πρέπει να έχει κάνει πνευματική εργασία στον εαυτό του, να έχει αποκτήσει την εμπειρία και την Χάρι του Χριστού, να έχει πνευματική αγάπη, να ζητεί, να ποθεί, το καλό του άλλου και να παραβλέπει τον εαυτό του για χάρη των μαθητών του. Ακόμα δε και να μπορεί να δώσει και την ζωή του για χάρη τους αν και όταν χρειαστεί. Έτσι περιέγραψε το πρότυπο του καλού ποιμένα ο ίδιος ο Χριστός. Αυτή είναι η διδασκαλία του Ευαγγελίου, αυτό είναι το ορθόδοξο πρότυπο.


Αντίθετα ο υπάλληλος, “ο μισθωτός” βλέπει τον κίνδυνο να έρχεται και το βάζει στα πόδια αδιαφορώντας για τους άλλους. Ο γκουρού αγαπάει τον εαυτό του και όχι τους άλλους. Εκμεταλλεύεται τους αφελείς και υποταγμένους οπαδούς του. Κοιτάξτε τους γκουρού, ήρθαν πάμπτωχοι από την Ινδία και έγιναν πάμπλουτοι μέσα σε λίγα χρόνια, από τις περιουσίες που τους χάρισαν οι οπαδοί τους. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς, την πονηρία των γκουρού ή την αφέλεια των ανθρώπων;


4η) Ο γέροντας μέσω της προσωπικής ασκητικής του πείρας γνωρίζει καλά την ανθρώπινη ψυχή τα πάθη και τις αδυναμίες της. Έχει διάκριση και είναι σε θέση να βοηθήσει και τους άλλους να απαλλαγούν από τα πάθη τους και τα ψυχολογικά τους προβλήματα, και να σταθούν στα πόδια τους, αν βεβαίως είναι διατεθειμένοι να κουραστούν, να αγωνισθούν.


Ο γκουρού διαθέτει και αυτός ψυχολογικές γνώσεις, μόνο που τις χρησιμοποιεί για να υποτάξει τους ανθρώπους στην θέληση του και να τους εκμεταλλευτεί.


5η) Ο γέροντας είναι με τον Χριστό ενώ ο γκουρού είναι με τον διάβολο. Ο γέροντας δεν ισχυρίζεται ότι διαθέτει «δυνάμεις». Προσεύχεται στον Χριστό και παρακαλεί να βοηθήσει. Κάποιοι αγιασμένοι γέροντες είναι τιμημένοι από τον Χριστό με πνευματικά χαρίσματα. Τα υπερφυσικά θαύματα που συμβαίνουν ομολογούν ότι οφείλονται στην δύναμη του Χριστού και όχι στον εαυτό τους…


Ο γκουρού αντίθετα ισχυρίζεται, ότι ο ίδιος, σαν Θεός που λέει ότι είναι, διαθέτει τεράστιες πνευματικές δυνάμεις που μπορούν να αλλάξουν την ιστορία του κόσμου. Παρ’ όλες τις υπερβολές και τις τερατολογίες που λένε, λόγω της υπερηφάνειάς τους, η αλήθεια είναι ότι όντως διαθέτουν κάποιες πνευματικές δυνάμεις. Όχι όλοι, αλλά σίγουρα αρκετά από τα στελέχη και σε διαφορετική ένταση ο καθένας τους. Ας μη το θεωρήσει κανείς αυτό υπερβολή, γιατί όντως υπάρχει μαγεία, το λέει άλλωστε και το Ευαγγέλιο, και αυτοί οι άνθρωποι είναι μάγοι. Γιατί πως εξηγείται το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι, όχι ένας και δύο, μορφωμένοι, πλούσιοι, ταξιδεμένοι, επιχειρηματίες, έμπειροι από την ζωή και την πονηριά των ανθρώπων, πέσανε στα δίχτυα κάποιου γκουρού και “πείστηκαν” να δωρίσουν τις περιουσίες τους σε αυτόν; Αυτοί οι άνθρωποι δύσκολα υποκύπτουν σε ψυχολογικές μεθόδους χειραγώγησης και επιβολής. Αυτοί, οι πλούσιοι και ισχυροί γίνονται κυρίως στόχος των μαγικών τεχνών των γκουρού. Οι γκουρού είναι κάτοχοι αυτής της “δαιμονικής σοφίας”, της μαγείας. Συνήθως χρησιμοποιούν ένα συνδυασμό μαγείας και απάτης.


Ο γέροντας Παϊσιος αναφερόμενος στο θέμα, έλεγε «Δύο πνευματικές δυνάμεις υπάρχουν στον κόσμο, ο Θεός και ο διάβολος, εμείς είμαστε με τον Χριστό, αυτοί με ποιόν είναι;» Η ανατολή ανέκαθεν θεωρείτο το κέντρο της μαγείας, και οι ειδωλολατρικές θρησκείες το πανεπιστήμιό της. Γιατί «αυτό που κάνει έναν άνθρωπο μάγο είναι η σχέση του με τον Σατανά» για να χρησιμοποιήσω τα λόγια ενός πρώην μάγου.


6η) Ο γέροντας σαν αμαρτωλός άνθρωπος που δηλώνει και πιστεύει ότι είναι ΔΕΝ διεκδικεί το αλάθητο. Δίνει συμβουλές, όχι μεταφυσικά αποφθέγματα, που μοιάζουν με χρησμούς κάποιου ειδωλολατρικού μαντείου.


Ο γκουρού μοιράζει χρησμούς και μεταφυσικά γενικόλογα αποφθέγματα, απαιτεί την απόλυτη συμμόρφωση στα λόγια του. Ο γκουρού δίνει εντολές, όχι συμβουλές γιατί… είναι αλάθητος Θεός.


7η) Ο γέροντας, όπως και οποιοσδήποτε άλλος που ενδιαφέρεται, μπορεί να μεσιτεύσει στον Χριστό για την σωτηρία μιάς ψυχής αλλά ο Θεός θα αποφασίσει για την σωτηρία ή την καταδίκη της.


Ο γκουρού αντίθετα ισχυρίζεται, ότι αυτός ο ίδιος μπορεί να σώσει ή να καταδικάσει μία ψυχή. Ψέμα.! Τεράστιο ψέμα! Ισοδύναμο σε μέγεθος με το ψέμα που είπε ο διάβολος στην Εύα στο Παράδεισο. ΑΝ όμως πλανηθεί κάποιος και το πιστέψει, τότε βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση. Φαντασθείτε να πιστεύετε στα σοβαρά ότι ένας άνθρωπος μπορεί να κρατάει στα χέρια του όχι μόνο την ζωή σας σ’ αυτόν τον κόσμο αλλά και την μεταθάνατο πορεία σας. Είναι ψυχωτική κατάσταση, ανύπαρκτη, υπάρχει μόνο μέσα στο νού του θύματος. Οι συνέπειές της όμως είναι πραγματικές. Φέρνει την απόλυτη υποταγή! Τον απόλυτο τρόμο! Τι πνευματική υποδούλωση! Όντως σατανικό το εφεύρημα.


8η) Ο γέροντας είναι σχετικός ενώ ο γκουρού απόλυτος. Ένας γέροντας μπορεί με ταπείνωση να πει σε κάποιο πρόσωπο ότι εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω, πήγαινε σε κάποιον άλλο να βοηθηθείς… ή ακόμα μπορεί η πρωτοβουλία να έρθει από το ίδιο το πνευματικό παιδί που ζητάει να αλλάξει γέροντα ή πνευματικό, για κάποιους λόγους, μέσα σε ένα πνεύμα ελευθερίας. Αυτό είναι κάτι το σύνηθες μέσα στην ορθόδοξη παράδοση. Στην διάρκεια της ζωής του ένας χριστιανός συμβαίνει και αλλάζει πνευματικό-εξομολόγο. Δεν υπάρχει προσωποληψία. Το κέντρο είναι ο Χριστός, όχι ο άνθρωπος.


Κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο για την γκουρουιστική παράδοση. Αν κάποιος απομακρυνθεί από ένα γκουρού, αυτό θα γίνει κάτω από την ψυχολογική πίεση της απόλυτης μεταφυσικής καταδίκης. Πρέπει να έχει κάποιος δύναμη ψυχής για να αντέξει την ψυχολογική πίεση και να ελευθερώσει τον εαυτό του από την επιρροή του γκουρού. Αυτό όμως δεν αρκεί πάντοτε. Αν αυτός που θέλει να αποσκιρτήσει είναι σημαντικός για αυτούς, είτε γιατί είναι πλούσιος, διάσημος, είτε γιατί γνωρίζει μυστικά λόγω της θέσης που είχε μέσα στην οργάνωση τους, τότε θα στείλουν πάνω του δαιμόνια- σαν μάγοι που είναι- και θα αντιμετωπίσει δαιμονικό πόλεμο.


Σ’ αυτή την περίπτωση είναι αδύνατο ο άνθρωπος να τα βγάλει πέρα χωρίς την βοήθεια του Χριστού. Ο Χριστός είναι ο μόνος μέσα στην ιστορία, που συνέτριψε την δύναμη του διαβόλου.

Βέβαια υπάρχουν και πολλές περιπτώσεις, οι περισσότερες μάλλον, όπου δεν συμβαίνουν τα ανωτέρω. Αν ο άνθρωπος δεν τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα ή αν έχουν πάρει απ’ αυτόν ότι μπορούν να πάρουν (οικονομικά, κοινωνικά, δωρεάν εργασία, κλπ) με την αδιαφορία που του δείχνουν τον αφήνουν να “φύγει”, τον πετάνε σαν στημένη λεμονόκουπα.

Τελειώνοντας να συνοψίσουμε και να πούμε την γενική διαφορά. Ο γέροντας είναι ένας ταπεινός άνθρωπος με εν Χριστώ αρετές και πολέμιος των παθών. Συνειδητό μέλος της εκκλησίας που ίδρυσε ο Χριστός, ενισχύεται και τρέφεται πνευματικά απ’ αυτήν και την Χάρι Του.


Ο γκουρού είναι γέννημα των ειδωλολατρικών θρησκειών της ανατολής, είναι ένας άνθρωπος που έχει δοθεί αχαλίνωτα στα πάθη του, χωρίς ενδοιασμούς και χρησιμοποιεί την δύναμη του Διαβόλου (μαγεία) για να τα ικανοποιήσει. Έχει δαιμονική πονηρία. Είναι ένας προβατόσχημος λύκος. Υποκριτής. Υποκρίνεται τον άγγελο ενώ είναι υπηρέτης του Διαβόλου. Το κυρίαρχο πάθος του είναι η υπερηφάνεια. Εγώ είμαι και κανένας άλλος. Υποτιμά και περιφρονεί τους άλλους ανθρώπους. Το κρύβει όμως πίσω από μία δήθεν αγάπη. Να, δες πως τους έκανα να με προσκυνούν σαν Θεό, σκέφτεται. Βέβαια έχει και όλα τα άλλα πάθη. Ματαιοδοξία, φιλαργυρία και φιληδονία. Πολλοί γκουρού εκμεταλλεύονται και σεξουαλικά τους οπαδούς τους, γιατί μία συνεύρεση με τον γκουρού, είτε άνδρας είναι είτε γυναίκα είναι το θύμα, κατά την δαιμονική διδασκαλία τους, αποτελεί μεγάλη βοήθεια για πνευματική άνοδο του οπαδού. Παρουσιάζουν την σεξουαλική εκμετάλλευση σαν πνευματική ευεργεσία. Κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο για την ορθόδοξη παράδοση.


Δεν ισχυρίζομαι ότι μέσα στο χώρο της ορθόδοξης παράδοσης δεν συμβαίνουν λάθη ή ότι δεν υπάρχουν προβληματικές καταστάσεις, βεβαίως και υπάρχουν. Είναι αποτέλεσμα των ανθρώπινων παθών, της κακίας αυτής που έχει φωλιάσει μέσα στις καρδιές των ανθρώπων. Αυτό που κάνει την μεγάλη διαφορά και αυτό είναι το πολύ σημαντικό, είναι ότι η ορθόδοξη δογματική πίστη καταδικάζει, πολεμά και απορρίπτει συμπεριφορές παρόμοιες με αυτές των γκουρού, όταν εμφανίζονται και μέσα στην εκκλησία, σαν αμαρτωλές παρεκτροπές, ενώ οι ανατολίτικες δοξασίες τις έχουν κάνει κανόνα και τρόπο ζωής.


Όσοι ακολουθούν τα ορθά δόγματα μπορούν να διορθώσουν την στραβή ζωή τους, ενώ όσοι πλανηθούν και ακολουθήσουν τα στραβά δόγματα θα καταστρέψουν σιγά-σιγά και ότι σωστό έχουν μέσα τους. Το ορθό δόγμα μας ελευθερώνει, ενώ η πλάνη (=το λάθος δόγμα) μας υποδουλώνει. Άρα, είναι λοιπόν σημαντικό να βιώνουμε και να εμβαθύνουμε στα δόγματα της ορθοδοξίας, για να μην γινόμαστε εύκολα θύματα εμπαθών ανθρώπων εντός ή εκτός της εκκλησίας.

 Για να φτάσουν μέχρι εμάς, σήμερα, λαμπικαρισμένα τα ορθόδοξα δόγματα, δόθηκαν μάχες και πολλοί από τους πατέρες μας, μέσα στο πέρασμα των αιώνων, τράβηξαν τα πάνδεινα, μαρτύρησαν, έδωσαν το αίμα τους για να διαφυλάξουν αλώβητη την αλήθεια για τον Θεό, τον κόσμο και τον άνθρωπο. Σήμερα οι γκουρού της Νέας Εποχής, οι ψευδόχριστοι, οι πρόδρομοι του Αντιχρίστου, επιτίθενται στην ορθόδοξη εκκλησία και θέλουν να πνίξουν το ορθόδοξο δόγμα, να επιβάλουν την πλάνη και να σκλαβώσουν τους ανθρώπους, πνευματικά, κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά. Αυτοί είναι οι εχθροί του Χριστού που πολεμούν την εκκλησία Του από έξω ενώ οι αιρετικοί την πολεμούν από μέσα. Έχουν όμως την ίδια ψυχή, την ίδια πονηριά, τις ίδιες συμπεριφορές, τον ίδιο στόχο.

Απολύσεις σε ΙΚΑ, ΟΑΕΔ, δημοτικές επιχειρήσεις

Σαρωτικές αλλαγές σε ολόκληρο το χάρτη του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα εξετάζει η κυβέρνηση, με στόχο να γεμίσουν οι «δεξαμενές» των 4.000 απολύσεων και των 25.000 διαθεσιμοτήτων που προβλέπονται στις μνημονιακές δεσμεύσεις της χώρας μας μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς.
Στο στόχαστρο μπαίνουν εργαζόμενοι σε 384 δημοτικές επιχειρήσεις, 66 Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, που εξετάζεται να αλλάξουν καθεστώς και να μετατραπούν σε Ιδιωτικού Δικαίου, 62 επιμελητήρια, επτά κοινωφελή ιδρύματα, ακόμα και δώδεκα εθνικά αθλητικά κέντρα. Η μεταβολή του νομικού καθεστώτος στα νομικά πρόσωπα υπό τη γενική κυβέρνηση, μέσω της μετατροπής τους από Δημοσίου Δικαίου σε Ιδιωτικού Δικαίου, εφόσον τελικώς τα ερευνώμενα υλοποιηθούν, μπορεί να σημάνει ακόμα και αλλαγές στην εργασιακή σχέση των απασχολουμένων καθώς επί του παρόντος οι απασχολούμενοι σε ΝΠΙΔ μπορούν να απολυθούν άμεσα με την καταβολή αποζημίωσης. Ειδικότερα, εφόσον κάποιος εργάζεται σε ΝΠΔΔ που θα μετατραπεί σε Ιδιωτικού Δικαίου, και είναι μόνιμος υπάλληλος, τότε υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξει η εργασιακή του σχέση και να μετατραπεί από Δημοσίου σε Ιδιωτικού Δικαίου.
Όπως προκύπτει από απόρρητο έγγραφο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, στο στόχαστρο της κυβέρνησης βρίσκονται ασφαλιστικά ταμεία και οργανισμοί όπως ο ΟΑΕΔ και το ΙΚΑ, φορείς υπό τους ΟΤΑ, Νομικά Πρόσωπα του τομέα της Έρευνας, Εμπορικά Επιμελητήρια (όπως το ΤΕΕ και το Οικονομικό), Κοινωφελή Ιδρύματα Πρόνοιας, Γενικοί και Τοπικοί Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων, ακόμα και Εθνικά Αθλητικά Κέντρα. Συνολικά τα παραπάνω ΝΠΔΔ και οι φορείς απασχολούν 38.139 υπαλλήλους, οι οποίοι, εφόσον τελικώς υιοθετηθεί το συγκεκριμένο σχέδιο, είτε θα οδηγηθούν «εκτός» Δημοσίου είτε θα μπουν σε καθεστώς διαθεσιμότητας-κινητικότητας.
Ειδικότερα, όπως αποκαλύπτει σήμερα ο Ελεύθερος Τύπος, ανάμεσα στα σενάρια που εξετάζονται για να μειωθεί περαιτέρω το Δημόσιο όσον αφορά το απασχολούμενο προσωπικό είναι τα εξής:
1.  Η μετατροπή Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου. Μεταξύ των προτάσεων που έχουν κατατεθεί προβλέπεται η μετατροπή 66 ΝΠΔΔ σε ΝΠΙΔ. Στα 66 Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου απασχολούνται σήμερα 16.241 υπάλληλοι, ενώ ανάμεσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (4.479 άτομα) και του Ιδρύματος Κοινωνικών Ασφαλίσεων (6.567 άτομα). Ενδεχόμενη μετατροπή του νομικού καθεστώτος των νομικών προσώπων θα σημάνει τη δημιουργία νέων οργανογραμμάτων, ενώ θα υπάρχει και αξιολόγηση του απασχολούμενου προσωπικού, προκειμένου όσοι περάσουν κάτω από τη βάση είτε να απολυθούν είτε, στην καλύτερη περίπτωση, να περάσουν για ένα χρόνο σε καθεστώς διαθεσιμότητας-κινητικότητας.
2.  Για τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου των δήμων της χώρας (πρόκειται για 384 φορείς, που απασχολούν 16.225 εργαζομένους και έχουν ως αντικείμενο τον αθλητισμό, τον πολιτισμό, το περιβάλλον, την πρόνοια και τις κοινωνικές υπηρεσίες) εξετάζονται δύο εναλλακτικά σενάρια. Το πρώτο είναι, μέσω νομοθετικής ρύθμισης, να καταργηθούν όλα τα νομικά πρόσωπα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και οι αρμοδιότητές τους να μεταφερθούν στις αντίστοιχες υπηρεσίες των δήμων. Όσον αφορά στο προσωπικό των ΝΠΔΔ, όσοι απασχολούνται σε απαραίτητες δομές (όπως είναι οι παιδικοί σταθμοί) θα μετατάσσονται στους δήμους, ενώ οι υπόλοιποι θα περνούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας και αξιολόγησης. Το δεύτερο και πιο ήπιο σε σύγκριση με το πρώτο σενάριο προβλέπει τη μετατροπή των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε Ιδιωτικού Δικαίου. Παράλληλα, θα υπάρχει νέος καθορισμός του αριθμού, του αντικειμένου και του οργανογράμματος των φορέων που θα μπορούν να διαθέτουν οι δήμοι, με τους υπαλλήλους που θα περισσεύουν να περνούν σε διαθεσιμότητα για δώδεκα μήνες.
Περαιτέρω, στα πιθανά σενάρια δράσης της κυβέρνησης περιλαμβάνονται:
● Η μετατροπή των ΝΠΔΔ του τομέα της έρευνας σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου. Πρόκειται για τέσσερα ΝΠΔΔ (απασχολούν 1.235 άτομα) και επτά ΝΠΙΔ (απασχολούν 1.749 άτομα). Ταυτόχρονα θα δημιουργηθούν νέα οργανογράμματα για τους καινούργιους φορείς και θα υπάρξει μείωση του προσωπικού τους.
● Η μεταφορά δύο ΝΠΙΔ που απασχολούν 136 άτομα και δύο ΝΠΔΔ που απασχολούν 93 άτομα και ασχολούνται με την αγροτική έρευνα στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
● Οι συγχωνεύσεις Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων και οι καταργήσεις Γενικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων, που ναι μεν δεν επιβαρύνουν τον Κρατικό Προϋπολογισμό, αλλά πολλοί από αυτούς παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα διαχείρισης, όπως για παράδειγμα τεράστια ληξιπρόθεσμα χρέη προς τη ΔΕΗ.
Οι Τοπικοί Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων είναι 416. Από αυτούς, οι 24 δεν λειτουργούν και οι 16 υπολειτουργούν. Συνολικά, απασχολούν 874 άτομα. Οι Γενικοί Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων είναι δέκα. Από αυτούς, οι επτά υπολειτουργούν, ενώ συνολικά απασχολούν 150 άτομα.
● Η μετατροπή των εμπορικών Επιμελητηρίων, του Τεχνικού και Οικονομικού Επιμελητηρίου σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου. Παράλληλα, θα δημιουργηθούν νέα οργανογράμματα και θα περιοριστούν οι θέσεις του απασχολούμενου προσωπικού.
● Η κατάργηση επτά Κοινωφελών Ιδρυμάτων της Πρόνοιας (απασχολούν 227 άτομα) και η μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους στις περιφερειακές προνοιακές δομές.
● Η μετατροπή των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (απασχολούν 194 άτομα) και η μεταφορά τους στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Από που θα προκύψουν απολύσεις και διαθεσιμότητες
  • Μετατροπή 66 ΝΠΔΔ (ανάμεσά τους το ΙΚΑ και ο ΟΑΕΔ) σε ΝΠΙΔ (16.241 υπάλληλοι).
  • 384 φορείς (ΝΠΔΔ) που ανήκουν στους δήμους. Εξετάζεται είτε η κατάργησή τους είτε η μετατροπή τους σε ΝΠΙΔ (16.225 υπάλληλοι).
  • Μετατροπή 15 ΝΠΔΔ του τομέα Έρευνας σε ΝΠΙΔ (3.213 υπάλληλοι).
  • Συγχωνεύσεις και καταργήσεις ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ (1.024 υπάλληλοι).
  • Μετατροπή 62 Επιμελητηρίων σε ΝΠΙΔ (1.015 υπάλληλοι).
  • Κατάργηση 7 Κοινωφελών Ιδρυμάτων Πρόνοιας (227 υπάλληλοι).
  • Μετατροπή 12 Αθλητικών Κέντρων σε ΝΠΙΔ (194 υπάλληλοι).

Δημήτρης Γκάτσιος, στον «Ελεύθερο Τύπο» 

Ημερίδα για Νέο Σύνταγμα φτιαγμένο από το λαό.

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2013/05/blog-post_4004.html

Κάνετε κλικ για μεγέθυνση.
Όλοι πλέον αντιλαμβανόμαστε ότι ο λαός μας χρησιμοποιείται ως πειραματόζωο. Η τιμωρητική μεταχείριση αυτού εδώ του υπερήφανου και αδούλωτου λαού που γέννησε τη δημοκρατία και τον δυτικό πολιτισμό, γίνεται προς παραδειγματισμό και τρομοκράτηση των άλλων λαών. Στην ουσία χτυπιέται η καρδιά του σύγχρονου δυτικού πολιτισμού προκειμένου να συνειδητοποιήσουν οι λαοί...
ποια είναι τα νέα παγκόσμια αφεντικά της Νέας Παγκοσμιοποιημένης Τάξης. Φυσικά δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα από όσα θα μας συμβούν αν δεν αντιδράσουμε.

Δεν είμαστε όμως άμοιροι κι εμείς άμοιροι για την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει. Τόσο η υπεύθυνη εθελόδουλη κρατικοδίαιτη πολιτικοοικονομική ολιγαρχία μας, που υπακούει τυφλά στους διεθνείς γύπες, όσο και η χρεοκοπία της εθνικής οικονομίας στην οποία η ίδια η ολιγαρχία μας οδήγησε, μας έβαλαν στο πείραμα που διεξάγεται σε βάρος μας.

Εμείς λοιπόν όλοι μας, εδώ και πολλά χρόνια, ανεχτήκαμε και συναινέσαμε σε όλη αυτή την κατάσταση και μόνο εμείς θα πρέπει να την ανατρέψουμε. Κανένας άλλος λαός δεν πρόκειται να έρθει να μας βοηθήσει.
  
Θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως ίδια η σάπια και διεφθαρμένη ολιγαρχία που μας έφερε στη σημερινή διεθνή κατάντια, σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να μας σώσει. Θα σώσει μόνο το τομάρι της. Η δική μας σωτηρία περνάει υποχρεωτικά από την ανάληψη της εξουσίας από εμάς τους ίδιους. Από τον ελληνικό λαό. Απαραίτητη προϋπόθεση γι’ αυτό είναι η αλλαγή του ισχύοντος ολιγαρχικού Συντάγματος με άλλο πραγματικά δημοκρατικό, φτιαγμένο για πρώτη φορά αποκλειστικά από τον ίδιο το λαό.

Με τις σκέψεις αυτές, διοργανώνεται Ημερίδα από την κίνηση πολιτών «Πρωτοβουλία για Ριζική Συνταγματική Αλλαγή» στις 8 Ιουνίου, ημέρα Σάββατο και από ώρα 10.00΄ μέχρι 20.30΄, στο Γκάζι, στο αμφιθέατρο του 9,84,  με τίτλο "Στο Νέο Σύνταγμα θέλω να συμμετέχω κι εγώ".  Η Ημερίδα χωρίζεται σε τέσσερα διαφορετικά πάνελ με διαφορετικές θεματικές ενότητες, στις οποίες θα γίνει εξαντλητική συζήτηση με τους παριστάμενους πολίτες. Πλήρες πρόγραμμα μπορείτε να διαβάσετε στην ακόλουθη διεύθυνση http://www.neosyntagma.net/?p=2514

Η συμμετοχή όλων των ελεύθερων συνειδητοποιημένων πολιτών είναι απαραίτητη. 

Συμμετέχουν με αλφαβητική σειρά:

1) Οι καθηγητές πανεπιστημίου:
Α. Δημητρόπουλος - Συνταγματολόγος
Γ. Κατρούγκαλος - Συνταγματολόγος  
Μ. Νεγρεπόντη – Δελιβάνη - π. πρύτανης ΑΠΘ
Ηλ. Νικολόπουλος - Συνταγματολόγος

2) Οι νομικοί:
Α. Αθανασόπουλος - δικηγόρος
Χ. Λυντέρης - δικηγόρος
Π. Χασάπης - δικηγόρος, οικονομολόγος, συγγραφέας

3) Οι δημοσιογράφοι - αρθρογράφοι - συγγραφείς:
Στ. Κούλογλου
Κ. Λαβίθης
Στ. Λυγερός
Ν. Ξυδάκης
Β. Σιούτη

4) Οι συγγραφείς
Γ. Λιερός
Τ. Συριανός
POlalla, Ισπανός - συγγραφέας, ελληνιστής.

5) Εκπρόσωποι κινημάτων:
ΠΒουρλής Referendums for Greece
ΜΚανελλοπούλου Save Greek Water
Γ. Λουκέρης -  μπλόκερ
Β. Ξυδιάς - εκπαιδευτικός 
R. Pabst – democracy international
Α. Φραντζής – ομάδα αντίστασης πλατεία Συντάγματος.

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου