Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Guardian: Έγκλημα σε βάρος της Ελλάδας από την Ευρώπη!


http://olympia.gr/2013/02/28/guardian-%CE%AD%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD/

«Εγκλημα» εις βάρος της Ελλάδας και των υπόλοιπων υπερχρεωμένων χωρών της Ευρωζώνης διαπράττουν οι ηγέτες της ΕΕ υποστηρίζει ο βρετανικός «Guardian».

arthrografia_germany_412886472

Σύμφωνα με την εφημερίδα, το έγκλημα διαπράττεται από την Ευρώπη παρά το γεγονός ότι πριν 60 χρόνια συμφώνησαν να κουρέψουν το γερμανικό χρέος, οδηγώντας την οικονομία της χώρας στο λεγόμενο «οικονομικό θαύμα». Την εν λόγω συμφωνία είχε προσυπογράψει και η Ελλάδα.

«Σαν σήμερα πριν από εξήντα χρόνια, η συμφωνία του Λονδίνου διέγραφε το μισό μεταπολεμικό χρέος της Γερμανίας. Αυτή η διαγραφή, με τον τρόπο που έγινε, ήταν ζωτικής σημασίας για την ανοικοδόμηση της Ευρώπης μετά τον πόλεμο. Βρίσκεται δε σε πλήρη αντίθεση με τις δοκιμασίες που υφίστανται σήμερα οι λαοί της Ευρώπης στο όνομα του χρέους» τονίζει η εφημερίδα.

Επισημαίνει ακόμη ότι «χώρες όπως η Ελλάδα και η Ισπανία πρόθυμα πήραν μέρος στη συμφωνία για να βοηθήσουν να δημιουργηθεί μια σταθερή δυτική Ευρώπη της ευημερίας, παρά τα εγκλήματα πολέμου που είχαν διαπράξει οι Γερμανοί κατακτητές μερικά χρόνια πριν».

Ο Guardian συνεχίζει λέγοντας πως «το αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής ήταν, από τη Λατινική Αμερική και την Αφρική το ’80 και το ’90, μέχρι την Ελλάδα, την Ιρλανδία και την Ισπανία σήμερα, να αυξηθεί η φτώχεια και η ανισότητα. Στην Ελλάδα σήμερα, η οικονομία έχει συρρικνωθεί περισσότερο από 20%, ενώ ένας στους δύο νέους είναι άνεργος».

Σημειώνει ακόμη ότι για τη Γερμανία του 1953 η λιτότητα και η επιστροφή των δανείων δεν αποτελούσε επιλογή. Το αντίθετο! Η γερμανική οικονομία χρειαζόταν φρέσκο χρήμα για την ανοικοδόμηση της χώρας και την ενίσχυση της οικονομικής ανάπτυξης. Η συμφωνία δημιούργησε τις προϋποθέσεις για να γίνει η Γερμανία εξαγωγική δύναμη, διότι ήταν υποχρεωμένη να εξυπηρετεί το χρέος της μόνο αν κέρδιζε χρήματα από τις εξαγωγές.

ΣΟΚ! Η Blackwater ως δύναμη καταστολής στις Σκουριές Χαλκιδικής!


http://www.pentapostagma.gr/2013/02/Blackwater-Academy-h-prwth-pou-tha-mpoun-stis-skouries.html

Απόσπασμα από την εκπομπή ΑΕ 27/2/13
Ακούστε το όλοι


Pentapostagma.gr

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/02/Blackwater-Academy-h-prwth-pou-tha-mpoun-stis-skouries.html#ixzz2MCLpY5Kd

Και ο πατέρας του Βαρουφάκη, πρόεδρος της "Χαλυβουργικής," υπέρ της συνεκμετάλλευσης των πετρελαίων του Αιγαίου με τους Τούρκους!


http://www.kourdistoportocali.com/articles/18900.htm



Στην ομάδα “ψυχολογικής προετοιμασίας” των Ελλήνων για την συνεκμετάλλευση των πετρελάιων του Αιγαίου, για την οποία κάει λόγο ο πρωθυπουργός Σαμαράς, έρχεται να προστεθεί και ο πατέρας του γνωστού Βαρουφάκη και πρόεδρος της “Χαλυβουργικής”  με άρθρο του στην  “ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ”.

Μάλιστα ο καθηγητής Γιώργος Βαρουφάκης στο τέλος του άρθρου δηλώνει “πατέρας του Γιάννη Βαρουβάκη-λες και οι αρθρογράφοι πρέπει να δηλώνουν και την οικογενειακή τους κατάσταση!

Όπως και νάχει μας ζώνουν μαύρα φίδια απ΄όλες τις πολιτικές παρατάξεις.


Για το ίδιο θέμα και τορεπορτάζ της Νεφέλης Τζανετάκου που ακολουθεί

Την προετοιμασία της ελληνικής κοινής γνώμης στο ενδεχόμενο συνεκμετάλλευσης των ενεργειακών αποθεμάτων του Αιγαίου, ακόμα και με την Τουρκία, ξεκινά η κυβέρνηση. Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας στο συνέδριο «Ενεργειακές Προοπτικές στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ανατολική Μεσόγειο», ανέδειξε για δεύτερη φορά μέσα σε μία εβδομάδα τα ελληνικά κοιτάσματα φυσικού αερίου και πετρελαίου σε «ευρωπαϊκά», ενώ σημείωσε πως για την αξιοποίησή τους «χρειάζεται σχεδιασμός και συμμαχίες».
Ο Α. Σαμαράς στο βήμα του συνεδρίου Σύμφωνα με τη δήλωσή του, «όλα αυτά δεν αφορούν μόνον εμάς. Αφορούν τους εταίρους μας, αφορούν τους συμμάχους μας, αφορούν και μία σειρά χώρες προέλευσης των ενεργειακών πόρων που διακινούμε. Αφορούν και τους γείτονές μας. Ολους τους γείτονές μας».
Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης, όπως αναπτύχθηκε από τον ίδιο τον πρωθυπουργό, προβλέπει την εκμετάλλευση των πλουτοπαραγωγικών πόρων του Αιγαίου, με σεβασμό στο Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας, «με βήματα αποφασιστικά, σίγουρα, σταθερά, σε στενή συνεννόηση με τους εταίρους μας, με τους συμμάχους και με κάθε ενδιαφερόμενο. Με όλες τις δυνατές συμμαχίες. Και με όλες τις πρόσφορες συνέργειες».
Στο μεταξύ ο πλούτος που φιλοξενεί το Αιγαίο, σύμφωνα με την παρέμβαση του πρέσβη του Ισραήλ στην Αθήνα, Αριε Μέκελ, είναι ενδεχομένως πολύ μεγαλύτερος από ό,τι εκτιμάται σήμερα, ενώ τα πιο σημαντικά απολήψιμα αποθέματα, σύμφωνα με μελέτες Ισραηλινών εμπειρογνωμόνων, εντοπίζονται «στα βόρεια» και όχι τόσο στην περιοχή νοτίως της Κρήτης όπου διεξάγονται αυτή την περίοδο οι υποθαλάσσιες έρευνες.
Παράλληλα, καθαρά υπέρ της Τουρκίας τάχθηκαν ο Αμερικανός πρώην πρέσβης στο Αζερμπαϊτζάν και νυν επικεφαλής του ινστιτούτου αμυντικών μελετών ICDS, Μάθιου Μπράιζα, και ο νοτιοαφρικανικής καταγωγής Χιουγκ Πόουπ, υπεύθυνος για την Τουρκία και την Κύπρο του International Crisis Group, οι οποίοι προέβαλαν, μεταξύ άλλων, τη γεωστρατηγική σημασία της γείτονος λόγω της θέσης της στο χάρτη.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως υποστηρίχθηκε, η «λογική» ροή για να καταλήξει το φυσικό αέριο από τις χώρες της Κασπίας και το Ισραήλ στην Ευρώπη είναι μόνο μέσω της Τουρκίας, αφ' ενός μέσω του αγωγού Nabucco West, που αποκλείει την Ελλάδα από το σχεδιασμό του «Νότιου Διαδρόμου», αφ' ετέρου μέσω ενός αγωγού που θα ξεκινά από το Ισραήλ και θα καταλήγει στην Τουρκία, αφήνοντας εκτός την Κύπρο και την Ελλάδα.
Ο Χιουγκ Πόουπ, ωστόσο, υποστήριξε ότι η Αγκυρα μπορεί να αμφισβητεί το γεγονός ότι το Καστελόριζο δικαιούται υφαλοκρηπίδα και Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη, αλλά δεν πρόκειται να προχωρήσει στη δημιουργία τετελεσμένων.
Θα περιμένει έως ότου επιλυθούν οι «εκκρεμότητες» με την Ελλάδα, παρ' ότι «οι διαπραγματεύσεις θα είναι πολύ δύσκολες».
Αλλωστε προτεραιότητα και προϋπόθεση για την Αγκυρα για την «αποτύπωση των θαλάσσιων συνόρων», σύμφωνα με έγγραφο του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών που είδε το φως της δημοσιότητας, αποτελεί η επίλυση του προβλήματος των βραχονησίδων.
Το ζήτημα, όπως σημείωσε το στέλεχος του ICG, είναι το τι πραγματικά θέλει η Ελλάδα και η Κύπρος για το Αιγαίο, προτείνοντας ότι η καλύτερη λύση σε κάθε περίπτωση είναι η «εξομάλυνση» των σχέσεων της Ελλάδας και της Κύπρου με την Τουρκία.

AYTOΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΚΕΛΑΡΗΣ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ. ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΥΜΑ "ΖΟΥΜΙ" ΣΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ



http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=12170:ayto-----------qq------&catid=8:2012-02-11-12-50-51&Itemid=8

foto-drasti-giannena


Δολοφόνησε τον φίλο του επειδή πίστευε ότι του είχε κλέψει τη δόση του- ηρωίνη και κάποια χρήματα από το πατρικό του σπίτι όπου τον φιλοξενούσε επί 20 ημέρες.
Η εφημερίδα Espresso δημοσίευσε τη φωτογραφία του δράστη, που μεταφέρεται με χειροπέδες και αλεξίσφαιρο γιλέκο στον εισαγγελέα. Αυτός λοιπόν είναι ο φονιάς σε ένα από τα ειδεχθή και αποτρόπαια εγκλήματα που θα γραφεί στην ιστορία των εγκληματικών χρονικών της χώρας. Μικρόκοσμος βουτηγμένος στα πάθη και την ανομία.
Σύμφωνα με την απολογία του, μαζί με το θύμα και μία γυναίκα που συνελήφθη, έκαναν χρήση ναρκωτικών. Ο δολοφόνος άρχισε να τσακώνεται με το θύμα, επειδή πίστευε ότι του είχε κλέψει ηρωίνη και λεφτά. Ο καβγάς άναψε για τα καλά και κάποια στιγμή, ο δράστης πυροβόλησε δυο φορές στα πόδια και μία στο μάτι τον άτυχο άντρα και τον σκότωσε.
Αμέσως μετά άρχισε να πολτοποιεί το πτώμα με μπαλτά και βαριοπούλα. Τα μικρά κομμάτια, όπως είπε στους αστυνομικούς, τα πέταξε σε βόθρο και τα μεγάλα τα έβρασε!
Στη συνέχεια πήρε και πάλι μπαλτά και βαριοπούλα και έκοψε σε μικρότερα κομμάτια το τεμαχισμένο και βρασμένο πτώμα. Εκείνα που ήταν μικρά τα πέταξε σε βόθρο και τα υπόλοιπα τα έριξε στον Άραχθο ποταμό.
Όπως είπε στους αστυνομικούς ο δολοφόνος, φρόντισε να σκουπίσει τα ίχνη αίματος στην περιοχή και απομακρύνθηκε για να αποφύγει τη σύλληψη. Επιπλέον έκαψε τόσο τα δικά του ρούχα, όσο και τα ρούχα που φορούσε το θύμα του.

Έκθεση ΣΟΚ της τρόικας: Ιδιωτικές εφορίες με καλά αμοιβόμενους κυνηγούς κεφαλών …(ολόκληρη η έκθεση)


http://olympia.gr/2013/02/28/%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%81%CF%8C%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CF%86%CE%BF%CF%81/

Η  τέταρτη κοινή αποστολή τεχνικής βοήθειας του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (ΕΕπ) πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αθήνα από την 21 η ως την 31 η Ιανουαρίου 2013 . Επικεφαλής ήταν ο κ. Thomas Story από τη Διεύθυνση Δημοσιονομικών Υποθέσεων (ΔΔΥ) του ΔΝΤ, συμμετείχαν δε στελέχη του ΔΝΤ και της ΕΕπ, καθώς και ειδικοί εμπειρογνώμονες σε θέματα διαχείρισης εσόδων . 
Οι επιδιώξεις της αποστολής ήταννα καταγράψει την πρόοδο που έχει σημειωθεί έναντι των δεικτώναπόδοσης στη φορολογική διοίκηση για το 2013, καθώς και την πρόοδο στη θεσμικήμεταρρύθμιση, να εξετάσει τις προτάσεις του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΥΔΙΜΗΔ) για την αναδιάρθρωση της φορολογικής καιτελωνειακής οργάνωσης, και να επικαιροποιήσει το πρόγραμμα τεχνικής βοήθειας για την υποστήριξη της φορολογικής διοίκησης 
Η έκθεση αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: “τα στελέχη που δεν αποδίδουν επαρκώς θα αντιμετωπιστούν με ευθυδικία – ακόμη και με πρόωρη  συνταξιοδότηση ή αποπομπή. 
Αξίζει να επισημανθεί και το ηλικιακό προφίλ του ανθρώπινουδυναμικού: προφίλ που δεν είναι ευεπίφορο του επιθυμητού βαθμού αλλαγής – πάνω από τουςμισούς υπαλλήλους έχουν συμπληρώσει τα 50, ενώ 26% έχουν ήδη πατήσει τα 55.”
“Η εναλλακτική θα είναι η Κυβέρνηση να αλλάξει τροχιά, να εγκαταλείψει το μοντέλο που θέλει τη φορολογική διοίκηση ενταγμένη στις δημόσιες υπηρεσίες, και να ανακοινώσει ότι θα θεσπίσει μια ημι – αυτόνομη υπηρεσία δημοσίων εσόδων μεσυγκεκριμένη εξουσιοδοτική νομοθεσία και απολογιστική ευθύνη έναντι του Υπουργού Οικονομικών”
Τα βασικά προβλήματα στη διαδικασία πρόσληψης ελεγκτών είναι ο χαμηλόςμισθός και οι βραδυκίνητες διαδικασίες: 
• Ο μέσος μηνιαίος μισθός για νεοεισερχόμενο ελεγκτή είναι κάτω από €700, ποσόαντίστοιχο με τον μισθό κάθε άλλου νεοεισερχόμενου πανεπιστημιακής εκπαίδευσηςστο ΥπΟικ και μόνο 20% πάνω από τον κατώτατο μισθό στην Ελλάδα.  Συγκριτικά,στις άλλες φορολογικές διοικήσεις στις χώρες του ΟΟΣΑ ο κατώτατος μισθός ενόςελεγκτή ανέρχεται περίπου σε 134% του κατά κεφαλήν ΑΕΠ ενώ στην Ελλάδακινείται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, ήτοι σε λιγότερο από 50% του κατά κεφαλήνΑΕΠ. 10 
• Το Ενιαίο Μισθολόγιο και η κατάργηση των επιδομάτων απόδοσης για τουςδημοσίους υπαλλήλους δεν επιτρέπουν τη διαφοροποίηση της αμοιβής συναρτήσειπροσόντων και πείρας. Σε άλλες φορολογικές διοικήσεις η αμοιβή των ελεγκτώνδιαμορφώνεται σε διαφορετικά επίπεδα και φθάνει σε ποσοστό 340% του κατά κεφαλήν ΑΕΠ για τους ελεγκτές στο ανώτατο επίπεδο

«Η κυβέρνηση χρειάζεται να άρει τα γραφειοκρατικά εμπόδια που αναστέλλουν τη θεσμική μεταρρύθμιση και πρέπει να ανανεώσει απερίφραστα τη δέσμευσή της να επιφέρει μια μακρόπνοη θεσμική μεταρρύθμιση στη φορολογική διοίκηση που θα θεσπίζει την αυτονομία της και να πραγματοποιήσει σημαντικά άλματα προς την επίτευξή της έως το τέλος Φεβρουαρίου 2013» τονίζεται στην έκθεση οπού διατυπώνονται οι εξής συστάσεις:  
Θεσμική Μεταρρύθμιση
  • Να υπάρξει δήλωση της Κυβέρνησης που να καταδεικνύει ξεκάθαρα την πρόθεσή της να επιτευχθεί  απαραίτητη αυτονομία στη φορολογική διοίκηση, καθώς και την προθυμία της να εγκαταλειφθούν οι υφιστάμενοι διοικητικοί περιορισμοί προκειμένου αυτό να γίνει πράξη.
  • Να ολοκληρωθούν οι προγραμματικές εργασίες της Ομάδας Εργασίας Θεσμικής Μεταρρύθμισης σύμφωνα με το προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα.
  • Η διαχείριση της διευκόλυνσης και της υλοποίησής της αυτονομίας να γίνει με τη σύγχρονη προσέγγιση διοίκησης έργου, με υποβολή μηνιαίων αναφορών προς τον Υπουργό Οικονομικών επί της συντελούμενης προόδου.
Λειτουργική Αξιολόγηση Δομών
  • Να συμπεριληφθεί το ΣΔΟΕ στη δομή της ΓΓΔΕ ως αρχικό βήμα για την ενσωμάτωσή του στη Φορολογική Διοίκηση.
  • Να συμπεριληφθεί η ΓΓΠΣ στη δομή της ΓΓΔΕ.
  • Οι λειτουργικές αρμοδιότητες φορολογικής πολιτικής να μεταφερθούν στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών.
  • Να θεσπιστεί λειτουργία διευκόλυνσης εμπορίου περιλαμβανόμενων των εξωτερικών επικοινωνιών καθώς και της υποστήριξης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Τελωνείων (ICIS) εντός της Τελωνειακής Διοίκησης.
Είσπραξη Οφειλών
  • Να ανανεωθεί η εστίαση της ΕΜΕΙΣ (‘Μονάδας Μεγάλων Οφειλετών’) με επίκεντρο τις εισπράξιμες μεγάλες οφειλές.
  • Να στελεχωθεί πλήρως η υφιστάμενη ΕΜΕΙΣ και να συσταθεί παράλληλα δεύτερη ‘Μονάδα Μεγάλων Οφειλετών’ για τη μεγιστοποίηση της είσπραξης οφειλών από τις 1500 μεγαλύτερες εισπράξιμες οφειλές κατά το 2013.
ΔΟΥ Μεγάλων Επιχειρήσεων
  • Να καταργηθεί η υποχρέωση ελέγχου από τη ΔΟΥ ΜΕΦΟ των φορολογικών δηλώσεων των τελευταίων δέκα ετών.
  • Να εφαρμοστεί το σύστημα επιλογής υποθέσεων προς έλεγχο βάσει κανόνων έως το τέλος Φεβρουαρίου 2013.
Φυσικά Πρόσωπα Μεγάλου Πλούτου/Ελεύθεροι Επαγγελματίες Υψηλών Εισοδημάτων
  • Να δημοσιευθεί η Υπουργική Απόφαση για την υλοποίηση Μεθόδων Έμμεσων Ελέγχων.
  • Να μετακινηθούν 19 επιπλέον ελεγκτές στο ΔΕΚ Αθηνών και 11 στο Θεσσαλονίκης.
  • Τα αποτελέσματα των ελέγχων που διενεργούνται στη διευρυμένη δεξαμενή υποθέσεων να παρακολουθούνται στενά και να αναπροσαρμοστούν τα κριτήρια επιλογής, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούν σε ελεύθερους επαγγελματίες (πχ γιατρούς, δικηγόρους).
Επίλυση Διαφορών
Να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η υποχρεωτική διαδικασία διοικητικής επίλυσης διαφορών που απαιτείται δυνάμει του Μνημονίου.
Προσλήψεις Ελεγκτών
  • Να επιταχυνθεί η εξωτερική πρόσληψη των επιπλέον 200 νέων ελεγκτών ώστε να διασφαλιστεί η εκπλήρωση της δεσμευτικής υποχρέωσης που έχει αναληφθεί για το τέλος Μαρτίου.
  • Να αυξηθεί ο αριθμός των εξωτερικά προσλαμβανόμενων ελεγκτών εντός του πλαισίου των περιορισμών που ισχύουν για το σύνολο της κυβέρνησης ως προς την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και τις προσλήψεις (την περίοδο 2013-14 θα χρειαστούν επιπλέον 500 εξωτερικά προσλαμβανόμενοι ελεγκτές ετησίως-μάλιστα ευκταίο θα ήταν πολλοί από αυτούς να διαθέτουν πτυχίο νομικής). 
Όλη η έκθεση 

ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ. ΚΑΤΙ ΣΚΑΡΩΝΟΥΝ ΠΑΛΙ...


http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=12175:2013-02-28-11-17-22&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2strateuma-logo

Χωρίς να δοθούν επαρκείς εξηγήσεις, αποσύρθηκε για να κατατεθεί και πάλι την προσεχή εβδομάδα, η τροπολογία 84 βουλευτών της ΝΔ για την επαναφορά του γένους ως προϋπόθεση για την εισαγωγή στις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές.
Η τροπολογία είχε κατατεθεί στην κύρωση συμφωνίας Ελλάδας-Νιγηρίας, προκειμένου αυτή να κατατεθεί στο αμέσως επόμενο νομοσχέδιο.
Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, αν και σύμφωνος με το περιεχόμενο άφησε αιχμές ότι η τροπολογία εντάσσεται σε μικροκομματικό σχεδιασμό, επισημαίνοντας ότι θα μπορούσε να έχει κατατεθεί στην πρόταση νόμου που έχει υποβληθεί από το κόμμα του για την ιθαγένεια.
Η Εύη Χριστοφιλοπούλου από το ΠΑΣΟΚ ξεκαθάρισε ότι το κόμμα της θεωρεί την τροπολογία αυτή μικρόψυχη και φοβική και δεν μπορεί να την αποδεχθεί, ενώ αντίθετος δήλωσε και ο Γιώργος Κυρίτσης από τη ΔΗΜΑΡ.
Τέλος, ο Ηλίας Κασιδιάρης από τη Χρυσή Αυγή εμφανίστηκε σύμφωνος με τη τροπολογία και κατήγγειλε ότι αποσύρθηκε, όχι για να τηρηθεί το γράμμα του Κανονισμού της Βουλής, αλλά οι μικροκομματικές σκοπιμότητες διότι «ο πρωθυπουργός άγεται και φέρεται από το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ», όπως είπε χαρακτηριστικά.

ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ: Συγχαίρουμε τον Γεράσιμο Γεννατά που αρνήθηκε Διαφήμιση Τράπεζας


ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ ΔΤ 416 28.02.2013

ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ με τόνο και μυαλό !!!,
ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΓΕΝΝΑΤΑ. ΝΑ ΖΗΣΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΕ.

Είπε «όχι» σε 200.000 ευρώ

Ο γνωστός ηθοποιός Γεράσιμος Γεννατάς αποκάλυψε στο πρωϊνάδικο του Mega ότι αρνήθηκε πρόταση ύψους 200.000 ευρώ για να κάνει διαφήμιση τράπεζας παρά το γεγονός ότι βρίσκεται σε πολύ δύσκολη οικονομική θέση.
Ο ηθοποιός δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «μπορεί να με βάλουν φυλακή με την καινούργια διάταξη του Υπουργείου Οικονομικών. Συνολικά χρωστάω πολύ περισσότερα από 5.000 ευρώ!» αλλά παρόλα αυτά αρνήθηκε την αστρονομική προσφορά γιατί «δεν μου άρεσε το συγκεκριμένο προϊόν που θα διαφήμιζα. Θεωρώ ότι οι τράπεζες έχουν κάνει πολύ μεγάλο κακό στην ελληνική κοινωνία και δεν μπορούσα να βάλω τον εαυτό μου να φοράει ένα χαμόγελο και να λέει “ελάτε να αγοράσετε”. Δεν το έχω μετανιώσει ποτέ! Απλά δεν ξέρω όμως τι θα έκανα αν ήταν περισσότερα τα λεφτά (γέλιο). Δεν είμαι ούτε ήρωας, ούτε Ρομπέν των Δασών».
Από το Δ.Σ. του ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ
Ο πρόεδρος Γιάννης Αννουσάκης

Τα θλιβερά αποτελέσματα της δημοσιονομικής λιτότητας - Του Martin Wolf


http://feltor.wordpress.com/2013/02/27/112254/

680c1644-6944-4d79-ae75-395f574a4d21.img
Του Martin Wolf, FTCom
Στη σύνοδο της G20 στο Τορόντο τον Ιούνιο του 2010, οι χώρες υψηλού εισοδήματος στράφηκαν στη δημοσιονομική λιτότητα. Η αναδυόμενη κρίση κρατικού χρέους στην Ελλάδα, την Ιρλανδία και την Πορτογαλία ήταν ένας από τους λόγους.
Οι αξιωματούχοι τρομοκρατήθηκαν από τον κίνδυνο ότι θα ακολουθήσουν οι χώρες τους την πορεία της Ελλάδας. Το ανακοινωθέν της G20 ήταν σαφές: «Οι προηγμένες οικονομίες δεσμεύθηκαν σε δημοσιονομικά σχέδια που θα πετύχουν μείωση των ελλειμμάτων τουλάχιστον κατά το ήμισυ μέχρι το 2013 και θα σταθεροποιήσουν ή θα μειώσουν το λόγο χρέος / ΑΕΠ μέχρι το 2016».
Τελικά, ήταν απαραίτητη και σοφή αυτή η επιλογή; Όχι.
Η ευρωζώνη βρισκόταν στο επίκεντρο μίας κρίσης κρατικού χρέους που είχε τρομάξει τον κόσμο. Η ταχεία δημοσιονομική σύσφιξη κρίθηκε απαραίτητη για τις κυβερνήσεις που αντιμετώπιζαν προβλήματα. Η άποψη αυτή στη συνέχεια, έπεισε ακόμη και χώρες που δεν δέχονταν πιέσεις από τις αγορές, να προχωρήσουν προληπτικά σε δημοσιονομική σύσφιξη. Αυτή ήταν εν πολλοίς η θέση της κυβέρνησης στη Μεγάλη Βρετανία. Ο φόβος “μην γίνουμε Ελλάδα” πέρασε ακόμη και στις ΗΠΑ, κυρίως στην παράταξη των Ρεπουμπλικάνων. Η σημερινή μάχη για τις οικονομίες είναι αποτέλεσμα αυτού του φόβου.
Ηγετικός και –κατά την άποψή μου – πειστικός υποστηρικτής αυτής της άποψης είναι ο Βέλγος οικονομολόγος Paul de Grauw, που τώρα βρίσκεται στο London School of Economics. Υποστήριξε ότι η κρίση χρέους των χωρών της ευρωζώνης προήλθε απόαποτυχίες πολιτικής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας. Λόγω της άρνησής της να λειτουργήσει ως ύστατος δανειστής των κυβερνήσεων, οι χώρες αντιμετώπισαν κίνδυνο ρευστότητας. Το κόστος δανεισμού ενισχύθηκε επειδή οι αγοραστές ομολόγων δεν πίστευαν ότι θα μπορούσαν να πουλήσουν εύκολα τους κρατικούς τίτλους. Αυτός ήταν ο ουσιαστικός κίνδυνος για τις αγορές και όχι η αφερεγγυότητα των κρατών.
Ο de Grawe, σε έκθεσή που συνυπογράφει, υποστηρίζει ότι σήμερα μπορούμε να αξιολογήσουμε την επί της αρχής απόφαση της ΕΚΤ να αγοράσει το χρέος των κυβερνήσεων που βρίσκονται σε κακή θέση (γνωστή και ως πρόγραμμα ΟΜΤ). Επισημαίνει ότι ο βασικός καθοριστικός παράγοντας για τη μείωση των spread κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2012, όταν ανακοινώθηκε το ΟΜΤ, ήταν το αρχικό ύψος των spread. Με λίγα λόγια: «η μείωση των spread ήταν μεγαλύτερη σε χώρες όπου ο παράγοντας φόβος ήταν ισχυρότερος».
Τι ρόλο έπαιξαν τα θεμελιώδη οικονομικά μεγέθη; Ούτως ή άλλως, κανένας δεν αμφισβητεί ότι ορισμένες χώρες, κυρίως η Ελλάδα, είχαν και έχουν μία τρομακτική δημοσιονομική θέση. Το πιο σημαντικό θεμελιώδες μέγεθος είναι η αλλαγή στο λόγο χρέους προς ΑΕΠ.
Η έκθεση όμως, κάνει τρεις σημαντικές παρατηρήσεις. Πρώτον, ο λόγος χρέους προς ΑΕΠ αυξήθηκε σε όλες τις χώρες ακόμη και μετά την ανακοίνωση της ΕΚΤ. Δεύτερον, αποδείχθηκε ότι η αλλαγή του λόγου ήταν αδύναμο μέσο πρόβλεψης για τη μείωση των spread. Τέλος, τα spread καθόρισαν την εγχώρια λιτότητα που εφήρμοσαν οι χώρες.
Ο Paul Krugman προσθέτει ένα ακόμη σημείο: η λιτότητα ήταν δαπανηρή για τις επηρεαζόμενες οικονομίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, όσο μεγαλύτερη ήταν η λιτότητα, τόσο μεγαλύτερη η μείωση της παραγωγής.
Εάν η ΕΚΤ είχε υιοθετήσει το πρόγραμμα ΟΜΤ νωρίτερα, τότε θα είχε αποτρέψει τον πανικό που ώθησε τα spread σε τέτοια επίπεδα ώστε να δικαιολογείται η λιτότητα. Δεν το έκανε. Δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπων υποφέρουν αδίκως. Είναι τραγικό.
Παρόλα αυτά, μπορώ να δω δύο επιχειρήματα υπέρ της πολιτικής που ακολούθησε η ΕΚΤ.
Το πρώτο είναι ότι η στήριξη θα μπορούσε να γίνει μόνο μετά από δηλωμένη βούληση των κρατών για λιτότητα. Δεύτερον, όπως σωστά επισημαίνει και η τελευταία έκθεση του European Economic Advisory Group, τα πραγματικά προβλήματα υπήρξαν η αποσταθεροποιημένες κεφαλαιουχικές ροές, οι εξωτερικές ανισορροπίες και η επιδεινούμενη ανταγωνιστικότητα, όχι τα δημοσιονομικά ελλείμματα.
Θα μπορούσε όμως, να δικαιολογήσει κανείς τη δημοσιονομική λιτότητα, αν και βάναυση, ως το μόνο τρόπο εφαρμογής μεταρρυθμίσεων συγκριτικού κόστους και των απαραίτητων μεταρρυθμίσεων στην αγορά εργασίας. Ο συνάδελφός μου Wolfgang Munchau υποστηρίζει ότι ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Αναρωτιέμαι όμως, εάν η ευρωζώνη θα επιβιώσει με αυτό το φάρμακο. Ακόμη και οι χώρες του πυρήνα θα ήταν σε καλύτερη θέση εάν έδιναν στις πιο αδύναμες περισσότερο χρόνο να προσαρμοστούν.
Οι χώρες εκτός ευρωζώνης ήταν σε πολύ διαφορετική θέση. Δεν φοβήθηκαν την άνοδο των spread που αντιμετώπισαν τα μέλη της ευρωζώνης επειδή δεν είχαν το ίδιο πρόβλημα ρευστότητας. Σε μία πρώτη προσέγγιση, η απόδοση των ομολόγων Βρετανίας ή ΗΠΑ θα έπρεπε να αντικατοπτρίζει τα μελλοντικά επίπεδα βραχυπρόθεσμων επιτοκίων συν ένα premium κινδύνου, δεδομένου ότι ήταν αδιανόητη η άμεση χρεοκοπία.
Η ευρέως διαδεδομένη άποψη ότι οι αποδόσεις θα μπορούσαν να εκτοξευθούν ήταν ένα στοίχημα ότι θα εκτοξευθεί ο πληθωρισμός. Και καθώς ο πληθωρισμός δεν εμφάνισε την ανοδική πορεία που πολλοί προέβλεπαν, αυτή η άνοδος των spread έμοιαζε πιο απίθανη. Οι μονεταριστές μπορεί να σημειώσουν ότι η ανάπτυξη της ευρείας προσφοράς χρήματος ήταν χαμηλή. Οι κεϊνσιανιστές μπορεί να σημειώσουν την υπερβολική αποταμίευση του ιδιωτικού τομέα. Καμία πλευρά δεν αναφέρει τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις.
Κατά συνέπεια, ο πανικός που δικαιολόγησε την στροφή της βρετανικής κυβέρνησης σε ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα λιτότητας ήταν λάθος. Η κυβέρνηση δεν είχε ακούσει ποτέ για το «παράδοξο της φειδούς»; Εάν άπαντες εξοικονομούν, τόσο ο εγχώριος ιδιωτικός τομέας όσο και εξωτερικοί παράγοντες, τότε δεν μπορεί να κάνει το ίδιο και ο δημόσιος τομέας, όσο κι αν προσπαθήσει, εκτός εάν διατίθεται να ρισκάρει πολύ μεγαλύτερη βουτιά για την οικονομία.
Αν και οι βραχυπρόθεσμοι παράγοντες έπαιξαν πραγματικό ρόλο, δεν αποτελεί έκπληξη ότι έχει παγώσει η ανάκαμψη της βρετανικής οικονομίας και το έλλειμμα παραμένει επίμονα. Κατά συνέπεια, δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι επίκεινται υποβαθμίσεις πιστοληπτικής αξιολόγησης, όχι βεβαίως ότι αυτό σημαίνει κάτι χρήσιμο στην περίπτωση ενός εκδότη ομολόγων που έχει τη δική του εκτυπωτική μηχανή χρημάτων.
Όπως επισημαίνει και ο Simon Wren Lewis του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, «αφού τελείωσε ο πανικός του 2010, όταν έγινε σαφές ότι η κρίση χρέους ήταν πραγματικά κρίση της ευρωζώνης και τα μακροπρόθεσμα επιτόκια της Βρετανίας υποχώρησαν, θα έπρεπε να είχαμε αλλάξει σημαντικά την πολιτική μας».
Τι πολιτική θα έπρεπε να ακολουθήσουμε; Η απάντηση είναι απλή.
Αρχικά, θα πρέπει να εξεταστεί γιατί ο μη χρηματοοικονομικός κλάδος της Βρετανίας καταγράφει δομικά χρηματοοικονομικά πλεονάσματα, επισημαίνει ο Andrew Smithers της Smithers & Co.
Δεύτερον, η λιτότητα στις τρέχουσες ανάγκες δαπανών πρέπει να εξαρτάται από την πορεία της οικονομίας: όσο ταχύτερα αναπτύσσεται η οικονομία τόσο μεγαλύτερη η λιτότητα και όσο μικρότερη η ανάπτυξη, τόσο μικρότερη η λιτότητα.
Τρίτον, πρέπει να καταβληθεί κάθε προσπάθεια για την επιτάχυνση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων που θα μπορούσαν να ενθαρρύνουν επενδύσεις στον ιδιωτικό τομέα. Τέταρτον, ο τραπεζικός κλάδος πρέπει να παρουσιάσει με σαφήνεια τις ζημίες του και να αποδεχθεί την ανάγκη ανακεφαλαιοποίησης έτσι ώστε να αρχίσουν ξανά οι χορηγήσεις δανείων. Τέλος, η κυβέρνηση πρέπει να αναγνωρίσει ότι τα τρέχοντα επίπεδα επιτοκίων παρέχουν μία ιστορική ευκαιρία για υψηλότερες δημόσιες επενδύσεις.
Μακροπρόθεσμα, το δημοσιονομικό έλλειμμα πρέπει να κλείσει. Βραχυπρόθεσμα, η Βρετανία έχει την ευκαιρία να ωθήσει την ανάπτυξη. Θα πρέπει να την εκμεταλλευτεί. Το ίδιο πρέπει να κάνουν και οι ΗΠΑ.

ΙΝΚΑ-ΔΤ 396/ 28.02.2013: TAXIS ΓΙΟΚ on line, όπως ΜΑΛΤΑ, στα αλήθεια όμως.


ΙΝΚΑ-ΔΤ 396/ 28.02.2013

TAXIS ΓΙΟΚ on line, όπως ΜΑΛΤΑ στα αλήθεια όμως.
Αντί TAXIS που κολλά και κάνει σβούρες, προτιμάτε πασιέντζα μέχρι να σας συλλάβουν οι κ.κ. Θεοχάρης και Στουρνάρας.

Πολλοί Έλληνες θέλουν να πληρώσουν μέρος η ολόκληρη την οφειλή τους στην Εφορία τους, που απέχει 1 χιλιόμετρο η 40 χιλιόμετρα αλλά και χωρίς να υποχρεωθούνε να πάνε στο γκισέ τράπεζας, γιατί τις σιχαίνονται, αλλά και σε αθρόες περιπτώσεις και η τράπεζα απέχει 10 χιλιόμετρα η 30 η 50 χιλιόμετρα .
Η διοικητική αναδιάταξη της χώρας και της ζωής στη χώρα έχει αυτές τις συνέπειες.
Έχει ο πολίτης σύνδεση ιντερνέτ, έχει κωδικό και όνομα χρήστη στο TAXIS και έχει προσπαθήσει πολλές φορές να πάρει την εικόνα του και ακόλουθα από τον λογαριασμό που έχει σε τράπεζα και από κάρτα που έχει σε τράπεζα να πιστώσειon line την ΔΟΥ, με το ΑΦΜ του μέρος η ολόκληρη την οφειλή του, και τρώει ρακέτα στην μούρη.
Η συνεχιστική αστοχία του συστήματος TAXIS, και μετά την 2η η 3η ολοκλήρωση εγγραφής που ζητά, η αλλαγής κωδικού που ζητά, η αδυναμία του TAXIS να παράσχει την ολοκλήρωση αυτής της συναλλαγής on line με εντολή του εξουσιοδοτημένου πολίτη από το σπίτι του, που για πολλούς διαφορετικούς λόγους δεν μπορεί να μετακινηθεί η δεν θέλει να μετακινηθεί, σπάει νεύρα Γαϊδάρου. (Δεν κάνουν για κεφτέδες οι Γάιδαροι ακόμα, αλλιώς όλοι οι Έλληνες θα κινδυνεύαμε για κιμά από τους κ.κους Θεοχάρηδες).
Η αδυναμία του Υπουργού Οικονομίας κου Στουρνάρα και του Υπουργείου Οικονομίας που νομοθετούν συλλήψεις για 5.000 και του κου Θεοχάρη ασφαλώς που ο τελευταίος θέλει ζεύξη για να κατασχέτει απ ευθείας τους λογαριασμούς μας από τις τράπεζες, η ασυνέχεια και η ασυνέπεια τους, η ανοχή του πρωθυπουργού κου Σαμαρά σε αυτή την ασυνέχεια και ασυνέπεια, σε αυτό τον τρελό χορό, μπορεί να εξηγηθεί μόνο με παρανοϊκές παραμέτρους και σε περιβάλλον ψυχιατρικής άσκησης με γιατρούς τους ανωτέρω και πειραματόζωα χωρίς τη συναίνεσή τους όλους τους Έλληνες.
Ποιος ?? εισπράττει την αμοιβή για την συμμετοχή μας σε αυτό το Πείραμα ψυχιατρικής άσκησης ??. Εμείς πάντως οι πολίτες ούτε συναινέσαμε ούτε λαμβάνουμε την αμοιβή του εθελοντή όπως ορίζει ο Νόμος για κάθε πείραμα στους εθελοντές, όπως σε πανεπιστήμια π.χ. για συμπεράσματα από την χρήση κοκαΐνης, ίδε και link:http://www.paraskhnio.gr/2013/02/26/apistefto-panepistimio-zita-apo-tous-fitites-tou-na-ginoun-christes-koka-tois-ekatoce-tois-ekato90nis/#comments
Σε κάθε περίπτωση η μεθυστική φράση : Αν δεν πετύχουμε θα πάμε όλοι για ούζα στο Βόλο του τ. υφυπουργού Οικονομίας και η ακατάσχετη συνέχεια της ασυνέπειας και της αδυναμίας του TAXIS να δεχθεί καταβολή φόρου on line, χωρίς μετακίνηση του φορολογουμένου από το γραφείο του, η το σπίτι του, η το εξοχικό του, η από το γραφείο του η το σπίτι του φίλου η συγγενή του από το εξωτερικό, από οποιοδήποτε μέρος δηλαδή on line, και τονίζουμε και επιμένουμε, χωρίς να μεταβεί σε τραπεζικό κατάστημα, κουράζει και απογοητεύει, δημιουργεί κατάθλιψη και έντονο εκνευρισμό.
Οποιοσδήποτε λόγος, κανένας λόγος δεν συγχωρείται, ούτε και πολιτική προβοκάτσια εναντίον της τρόικας, και μάλιστα όταν η πολιτική τρομοκρατία έχει καταντήσει την χώρα,  χώρα πρότυπο αυτοκτονιών και πολιτικής παράκρουσης.
Το ΙΝΚΑ ζητά, άμεση συμμόρφωση και τακτοποίηση της λειτουργίας του TAXIS, ώστε ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΟΦΕΙΛΕΤΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ON LINE ΚΑΙ **ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ**, ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ ΤΟΥ.
Αλλιώς κύριοι, Υπουργέ, Πρωθυπουργέ και Θεοχάρη, προκαλείτε ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ, Βλασφημείτε την προσωπικότητα όλων των Ελλήνων, νεκρών και ζωντανών. ΝΤΡΟΠΗ.
Αλλιώς, είναι υποχρέωσή σας η να αυτοκτονήσετε, η να απομακρυνθείτε άμεσα.

Οι «λεμούριοι» της Τοπικής Αυτοδιοίκησης


http://www.antinews.gr/2013/02/27/206230/
Πρόσφατα είχαμε γράψει για την μεγάλη αρρώστια των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Σήμερα, η ελληνική δικαιοσύνη αποφάσισε να τιμωρήσει έναν σχεδόν «ισόβιο» Δήμαρχο, τον κ. Παπαγεωργόπουλο με την ποινή των ισοβίων δεσμών για κατάχρηση δημοσίου χρήματος. Ένα σχεδόν αριστοτεχνικό παιχνίδι της Μοίρας!
Πολλοί έμειναν άφωνοι με την απόφαση και στο Νετ ή στα κανάλια παριστάνουν τους έκπληκτους για την αυστηρότητα του δικαστηρίου και την πρωτοφανώς βαριά ποινή. Προφανώς όλοι αυτοί είτε δεν γνωρίζουν είτε βλέπουν τα πράγματα με κομματικές παρωπίδες. Το αδίκημα της κατάχρησης δημοσίου χρήματος (και μάλιστα τόσο μεγάλου ποσού), ανέκαθεν στην χώρα μας τιμωρούνταν με την αυστηρότερη των ποινών. Θανατική καταδίκη όσο υπήρχε η θανατική ποινή και ισόβια κάθειρξη όταν αυτή καταργήθηκε. Ακόμη και εγώ που δεν έχω καμιά σχέση με τη νομική επιστήμη, αυτό το γνώριζα και το γνωρίζω.
Δεν θα υπεισέλθω εδώ στα δεδομένα της δίκης (ελαφρυντικά, διαδικασία), άλλωστε είμαι ο τελευταίος που θα νομιμοποιούνταν να το κάνει. Υπάρχει για τούτο και η καταφυγή του καταδικασθέντος σε αρμόδιο δικαστήριο υψηλότερου βαθμού. Η ποινή όμως είναι η προσήκουσα με το διαπραχθέν αδίκημα (εφόσον φυσικά αυτό αποφάσισε το δικαστήριο πως έχει διαπραχθεί). Εκείνο που θέλω να σημειώσω, είναι πως αυτή η απόφαση ανοίγει το «κακό» σπυρί της διαφθοράς, της κλεψιάς και της βαριάς (σκοπούμενης ή μη αμέλειας) στην περιοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Μια περιοχή, άλλοτε προνομιούχα και ανέγγιχτη σχεδόν από τον πέλεκυ της δικαιοσύνης.
Είμαι βέβαιος πως μετά από αυτή την απόφαση, χιλιάδες Δήμαρχοι, Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι και εντεταλμένοι δημοτικοί υπάλληλοι, έχουν αρχίσει να στριφογυρνούν στον ύπνο τους και να αισθάνονται την ανάσα της νέμεσης πίσω τους. Υπάρχουν χιλιάδες υποθέσεις σε πρώτο ή δεύτερο βαθμό που εκκρεμούν στα δικαστήρια και ακόμη περισσότερες που σέρνονται επί χρόνια σε συρτάρια και γραφεία. Είναι καιρός όλες αυτές οι υποθέσεις να προχωρήσουν τάχιστα και οι ένοχοι να αρχίσουν επιτέλους να πληρώνουν. Μονάχα έτσι θα γίνει αντιληπτό πως οι εποχές που ένα «δωράκι» 500 εκατομμυρίων θεωρούνταν μεν υπερβολικό αλλά όχι και τιμωρητέο, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Μια άλλη παρατήρηση, με την οποία θα κλείσω το σύντομο αυτό σημείωμα, αφορά τους «ισόβιους» σχεδόν Δημάρχους. Είναι μια μεγάλη πληγή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης το φαινόμενο και θα πρέπει άμεσα να ληφθούν μέτρα ώστε ο κάθε Αιρετός να μπορεί να παραμείνει το πολύ για ΔΥΟ θητείες στην θέση του Δημάρχου ή του Δημοτικού Συμβούλου. Αυτό, αφενός θα ανανεώσει το αιρετό προσωπικό της ΤΑ, αφετέρου θα αποτελέσει τροχοπέδη για συμπεριφορές, που δυνητικά μπορούν να οδηγήσουν σε παράνομες πράξεις. Αμφιβάλλει κανείς πως αν δεν είχε τυχαία αποκαλυφθεί η υπόθεση, ο κ. Παπαγεωργόπουλος θα ήταν ακόμη Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο κ. Λεμούσιας θα αποτελούσε ακόμη το δεξί του χέρι και ο κ. Σαξώνης θα εξακολουθούσε να βουτάει το χέρι του στο ταμείο του δεύτερου μεγαλύτερου Δήμου της χώρας;
Akenaton       

Η ηρωϊκή Γαλλίδα βουλευτής: Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ… ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ


http://olympia.gr/2013/02/27/valerie-boyer/

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ!

Η ηρωΐδα Valerie Boyer, παρά τις απειλές που δέχεται η ίδια και η οικογένεια της, τόλμησε.

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Νέο σοκ στην Τουρκία από την γνωστή Γαλλίδα βουλευτίνα της Μασσαλίας, Valerie Boyer, η οποία πρόσφατα είχε πρωτοστατήσει στην ποινικοποίηση από το γαλλικό κοινοβούλιο της αρμενικής γενοκτονίας. Όπως αναφέρουν τουρκικά δημοσιεύματα, η Valerie Boyer σε δηλώσεις που έκανε σχετικά με το ζήτημα της ένταξης  της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, (που έχει επανέλθει στην επικαιρότητα με γερμανική πρωτοβουλία), ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η Τουρκιά δεν έχει καμία σχέση με την Ευρώπη, αλλά η Κωνσταντινούπολη και όχι η Ιστανμπούλ και εδώ οι Τούρκοι έγιναν… Τούρκοι, ανήκει στην Ευρώπη.

Η θαρραλέα βουλευτίνα του γαλλικού κοινοβουλίου, χωρίς κανένα δισταγμό, καταδίκασε για άλλη μια φορά την Τουρκία σαν μια χώρα που παραβιάζει συστηματικά τα ανθρώπινα δικαιώματα. Εκείνο όμως που εξόργισε πραγματικά τους Τούρκους, ήταν οι δηλώσεις της ότι δεν μπορεί μια χώρα που βαρύνεται για τα εγκλήματα της αρμενικής γενοκτονίας, αλλά και της εισβολής στην Κύπρο το 1974,  να διεκδικεί μια θέση στην Ευρώπη.  Για όλα αυτά, όπως τόνισε η Valerie Boyer, θα συνεχίσει να αγωνίζεται κατά της εισδοχής της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ θα συνεχίσει και τις προσπάθειες της για να αναγνωριστούν τα μεγάλα εγκλήματα της Τουρκίας στις γενοκτονίες των αρχών του εικοστού αιώνα.

Turkiko dimosievmaΗ Valerie Boyer αποκάλυψε ότι για όλο αυτόν τον αγώνα της έχει δεχτεί και αυτή και η οικογένεια της απειλές κατά της ζωής της, ενώ συχνά δέχεται μηνύματα στα τουρκικά που την απειλούν με φρικτές τιμωρίες για τον αγώνα της υπέρ της αναγνώρισης της αρμενικής γενοκτονίας. Παρ’ όλα αυτά, η θαρραλέα Γαλλίδα δήλωσε πως δεν την φοβίζουν όλες αυτές οι απειλές αλλά αντίθετα την πεισμώνουν για να συνεχίσει τον αγώνα  της. Σε ερώτηση δημοσιογράφου αν θέλει να πάει στην Τουρκία για να ακούσει και την άλλη άποψη, απάντησε ότι έχει πάει στο παρελθόν στην Τουρκία αλλά τώρα δεν έχει καμία τέτοια επιθυμία καθώς, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, δεν μπορεί να πάει σε μια χώρα από όπου έχουν εξαπολυθεί απειλές κατά της ζωής της και κατά της ζωής των μελών της οικογένεια της.

Η θαρραλέα αυτή γαλλίδα βουλευτής, που βάζει τα «γυαλιά» σε πολλούς Έλληνες συναδέλφους της που φοβούνται ακόμα και τη σκιά τους μην τυχόν και ενοχλήσουν την Τουρκία, έχει αρχίσει και μια νέα εκστρατεία κατά της χορήγησης της γαλλικής υπηκοότητας σε Τούρκους μετανάστες που ζουν στην Γαλλία. Όπως ανέφερε, αυτό θα είναι ένα επικίνδυνο βήμα για την αλλοίωση της σύνθεσης της γαλλικής κοινωνίας, ενώ κατηγόρησε του Τούρκους της Γαλλίας ότι συμπεριφέρονται όχι σαν να θέλουν να αφομοιωθούν στην χώρα που τώρα ζουν και δουλεύουν, αλλά σαν να θέλουν να επιβάλλουν αυτοί τα δικά τους πολιτιστικά και θρησκευτικά πρότυπα στην χώρα που τους φιλοξενεί, (τι μας θυμίζει αυτό ;) .

Ας πάρουν μερικά  μαθήματα οι δικοί μας βου(ο)λευτές από την Valerie Boyer, που δεν διστάζει να αναφέρει Κωνσταντινούπολη και όχι Ιστανμπούλ, αδιαφορώντας ακόμα και για τις τουρκικές απειλές κατά της ίδιας της ζωής της.

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου