Συνολικές προβολές σελίδας
Τρίτη 31 Μαΐου 2011
ΟΜΙΛΙΑ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ (Τρίτη, 31.5.2011)
ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ! ! ! ! ! ! !
Συνέχεια αποκαλύψεων για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας!
Συνασπισμός επτά σκανδιναβικών χωρών πρότειναν στην ελληνική κυβέρνηση πριν υπογράψει το μνημόνιο με την Τρόικα, χρηματική ενίσχυση 250 δισ. ευρώ σε βάθος 5 ετών με δόσεις, με αντιπαροχή να τους δοθεί η έγκριση έρευνας και εκμετάλλευσης των κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου που....
βρίσκονται στον ελληνικό χώρο.
Υπενθυμίζουμε ότι η πρόταση στην ελληνική κυβέρνηση έγινε από τον οργανισμό Scandec Org που είναι μία εμπορική - οικονομική - πολιτική ένωση των επτά σκανδιναβικών χωρών Σουηδίας, Νορβηγίας, Δανίας, Φινλανδίας, Εσθονίας, Λετονίας και Λιθουανίας.
Ο Scandec Org πρότεινε δωρεάν μελέτη έρευνα εξόρυξη και εμπορία των κοιτασμάτων με αναλογία κέρδους 80% προς 20% (το 20% στην Ελλάδα, το 80% στον διεθνή οργανισμό), προκειμένου να αποπληρωθεί σε βάθος χρόνου το ποσό των 250 δισ. ευρώ που θα έδινε στην Ελλάδα.
Παράλληλα δεσμευόταν για μεταφορά κάλυψη του 90% των εργασιακών δραστηριοτήτων του μόνο από Έλληνες εργαζόμενους και οποιαδήποτε συμφωνία ναυπήγησης του ορυκτού πλούτου που θα βρίσκονταν να γίνεται αποκλειστικά από την Ελλάδα.
Η κυβέρνηση δεν απάντησε ποτέ στο έγγραφο αυτό του οργανισμού, ενώ λίγο καιρό μετά ο οργανισμός των σκανδιναβικών κρατών έλαβε ειδοποίηση από μια κοινοπραξία ΗΠΑ και Ισραήλ ότι έχουν αναλάβει αυτοί το συγκεκριμένο θέμα.
Τον Ιούνιο του 2010 το Γαλλικό Ινστιτούτο Γεωφυσικών Ερευνών δημοσιοποίησε διεθνώς μια έρευνα - μελέτη του, που αφορά τα κοιτάσματα φυσικού αερίου στην Γαύδο. Η έρευνα έγινε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Η μελέτη αυτή ανέφερε ότι υπάρχει πλούσιο κοίτασμα μεθανίου καθαρού κατά 99%, δηλαδή δεν χρειάζεται καν επεξεργασία, τονίζοντας ότι το πολύτιμο μεθάνιο ρέει ελεύθερο στη θάλασσα, όπου και χάνεται, εδώ και εκατομμύρια χρόνια και όσοι περνάνε από τα συγκεκριμένα σημεία το βλέπουν και με γυμνό οφθαλμό.
Τον Ιούλιο του 2010 το Γαλλικό Ινστιτούτο ζήτησε και πάλι άδεια από την ελληνική κυβέρνηση για θαλάσσιες έρευνες για πιθανή εξόρυξη κοιτασμάτων φυσικού αερίου στην περιοχή νότια της Πελοποννήσου.
Και πάλι όμως η ελληνική κυβέρνηση ήταν αρνητική τοποθετώντας μάλιστα τις τρεις περιοχές ενδιαφέροντος (Απούλεια Λεκάνη, Λεκάνη Ηροδότου και Λεκάνη Σύρτης) σε γκρίζες ζώνες από μόνη της, βάζοντας όμως έτσι ουσιαστικά χωρίς λόγο στο παιχνίδι εκμετάλλευσης κοιτασμάτων Τούρκους και Λίβυους!
Από όλα αυτά βγαίνει το συμπέρασμα ότι Τούρκοι, Λίβυοι, και Ισραηλινοί κλέβουν φυσικό αέριο από την Ελλάδα, στην οποία ανήκουν μεγάλα κομμάτια των κοιτασμάτων στις Λεκάνες Απούλειας, Ηροδότου και Σύρτης.
Η αναφορά της νορβηγικής εταιρείας TGF-MoR, που κάνει σεισμικές έρευνες για ανεύρεση κοιτασμάτων φυσικού αερίου μιλάει για κοίτασμα 6 δισ. βαρελιών φυσικού αερίου μόνο στην Κρήτη, όσο δηλαδή τρεις φορές της Αλάσκας και μισή φοράς του συνόλου της Σιβηρίας.
Παράλληλα η ίδια εταιρεία μετά από έρευνες που έχει κάνει στο Ιόνιο μιλάει για ύπαρξη 900.000 βαρελιών φυσικού αερίου ετησίως στην περιοχή της Κεφαλονιάς, 1.200.000 βαρελιών ανοικτά του Κατάκολου, 800.000 βαρέλια στη Ζάκυνθο και περίπου 2.500.000 βαρέλια στους Οθωνούς.
Οι αποκαλύψεις αυτές, γνωστές σε ευρωπαϊκές τράπεζες και πετρελαϊκές εταιρείες της Αμερικής δίνουν το προφίλ μιας Ελλάδας, που θα μπορούσε με τον ορυκτό της πλούτο να είναι μια από τις πλουσιότερες χώρες της Ευρώπης.
Δρ. Ευαγγελία Ε. Γκόλια
Χημικός, Γεωπόνος
ΜΔΕ στη Διασφάλιση Ποιότητας
Διδακτορικό Δίπλωμα στη Ρύπανση Εδαφών
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΓΦΠ&ΑΠ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΗΓΗ
Η μοναδική λύση για το χρέος
http://kostasxan.blogspot.com/2011/05/blog-post_1903.html
- Για να λύσουμε το πρόβλημα του χρέους της χώρας
Στην χώρα μας σήμερα κυκλοφορούν κάποια δισ. Ευρώ. Ας υποθέσουμε με βάση το Α.Ε.Π. ότι το ποσό αυτό είναι τουλάχιστον περί τα 500 δις Ευρώ (κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι πάνω από 800 δις). Είναι σαφές ότι, εάν το χρήμα αυτό μπορούσε να συγκεντρωθεί και να αποδοθεί στους δανειστές το πρόβλημα του χρέους θα λυνόταν δια μιας. Καθώς το χρήμα αποτελεί απλά λογιστική ανταλλακτική μονάδα, εάν το χρήμα αυτό πολλαπλασιαζόταν θα επερχόταν λύση του προβλήματος που στην βάση του είναι λογιστικό. Αρα το βασικό ζητούμενο είναι ο πολλαπλασιασμός μιας λογιστικής αξίας, μιας εικονικής μονάδας ανταλλαγής.
Η λύση λοιπόν είναι πολύ απλή: ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΕΚΔΟΣΗ και ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ.
Εννοώ: παράλληλα με το Ευρώ να εκδοθεί και να κυκλοφορεί στην Ελλάδα και ελληνικό νόμισμα, ακόμα και με άλλο τίτλο (για να μην έχουμε άμεσο νομικό πρόβλημα) π.χ. “Ανταλλακτική Μονάδα”. Με τον τρόπο αυτό, θα πολλαπλασιαζόταν αυτόματα το (ούτως ή άλλως λογιστικό) χρήμα στην ελληνική πραγματικότητα και θα μπορούσαν να βρεθούν και να εξοικονομηθούν τα Ευρώ που χρειάζονται για να πληρωθεί το δημόσιο χρέος, χωρίς να γονατίσουν οι Ελληνες και να ξεπουληθεί η Ελλάδα.
Το ουσιαστικό πρόβλημα στην λύση αυτή θα ήταν οι εσωτερικές ανταλλαγές και οι εισαγωγές που αθρόα γίνονται στην Ελλάδα. Το τυπικό πρόβλημα έγκειται στην συμφωνία προσχώρησης στο Ευρώ.
Οι εσωτερικές ανταλλαγές θα γίνονται με την ταυτόχρονη χρήση Ευρώ και Ανταλλακτικής Μονάδας και τα δύο νομίσματα θα είναι αποδεκτά στην ελληνική επικράτεια (αυτό εξυπηρετεί μία σειρά σκοπών και σκοπιμοτήτων μερικές από τις οποίες αναλύονται κατωτέρω).
Για να καλυφθεί το κόστος και να στηριχθεί η συναλλαγματική επάρκεια, αλλά και η ελληνική παραγωγική οικονομία, τα εισαγόμενα προϊόντα θα πωλούνται και θα συναλλάσσονται αποκλειστικά σε Ανταλλακτικές Μονάδες (όχι σε Ευρώ γιατί έτσι η “Ανταλλακτική Μονάδα” θα χάσει άμεσα την ανταλλακτική της αξία).
Αντίστοιχα, τα ελληνικής παραγωγής παραγωγής προϊόντα θα πωλούνται αρχικά μόνο σε Ευρώ (για να καταξιωθεί και ενισχυθεί το παραγόμενο στην Ελλάδα προϊόν).
Οι υπηρεσίες θα πληρώνονται και με τα δύο νομίσματα (νόμισμα Ευρώ ή “Ανταλλακτική Μονάδα”).
Η ισοτιμία θα πρέπει να οριστεί σε 1 Ευρώ προς 1 Ανταλλακτική Μονάδα. Ετσι θα λυθούν πολλά προβλήματα και χαμένος κόπων μετατροπών, αλλά και θα λυθούν πολλά σκοτεινά ζητήματα τα οποία οι οικονομολόγοι και η “αγορά” τα γνωρίζουν καλά.. Οντας εκτός διεθνούς συναλλαγής, αλλά και άμεσα συνδεδεμένη με το Ευρώ, η Ανταλλακτική Μονάδα δεν πρόκειται και δεν θα μπορεί να δεχθεί έντονες συναλλαγματικές πιέσεις και πληθωριστική επίθεση.
Από εδώ και πέρα προκαλώ την φαντασία και το μυαλό σας να σκεφτεί και τον τρόπο λειτουργίας της κοινωνίας και του νέου νομίσματος. Κατά την γνώμη μου άμεσο πρόβλημα ουσίας δεν πρόκειται να προκύψει. Αλλωστε, οι περισσότερες οικονομίες του πλανήτη λειτουργούν ουσιαστικά με το σύστημα του διπλού, τριπλού, τετραπλού ή πολλαπλού νομίσματος.
Αντίθετα, η λύση αυτή θα εξελίξει την ελληνική παραγωγικότητα και θα αναγκάσει σε παραγωγική στροφή την ελληνική οικονομία, δίνοντάς της και ένα επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κόστους.
Οι συναλλαγές με το εξωτερικό θα εξυπηρετούνται από την ανταλλαγή από το κράτος Ανταλλακτικών Μονάδων με Ευρώ (θα έχουμε με τον τρόπο αυτό την δυνατότητα ως κράτος – κοινωνία να ελέγξουμε και την ασυδοσία του δήθεν ελευθέρου εμπορίου, χωρίς αυτό να αποτελεί τυπικό φραγμό σε όσα έχουμε υπογράψει με την κατάπτυστη συνθήκη της Λισσαβόνας).
Είναι βέβαιο ότι με την λύση αυτή ο διπλασιασμός του κυκλοφορούντος χρήματος θα προκαλέσει άμεση αναθέρμανση της ελληνικής οικονομίας.
Είναι επίσης βέβαιο ότι το ανωτέρω σχήμα προφυλάσσει από τις πληθωριστικές αυξητικές τάσεις στον δείκτη τιμών καταναλωτή και θα πρέπει κάλλιστα να συνδυαστεί με μία σοβαρή και αυστηρή νομοθεσία κατά της αισχροκέρδειας (που και αυτή δεν προσκρούει, αλλά είναι σύμφωνη με τις ευρωπαϊκές συνθήκες που και προστατεύουν και τους πολίτες – Ευρωπαϊκός Κοινωνικός Χάρτης και απαγορεύουν την καταχρηστική άσκηση των δικαιωμάτων – όλες οι συνθήκες).
Η Ε.Ε., η Ευρωζώνη και ο διεθνής (ληστρικός) παράγοντας
Είναι βέβαιο ότι κάποιοι θα επικαλεστούν τον διεθνή παράγοντα για να αρνηθούν την λύση αυτή και θα θωρακίσουν τους ισχυρισμούς τους ξανά με τον φόβο του διεθνούς παράγοντα.
Στην πραγματικότητα οι αντιδράσεις θα είναι μόνο λεκτικές και όχι ουσιαστικές, καθώς η λύση αυτή είναι και προς το συμφέρον όλων των ανωτέρω “παραγόντων” και διεθνών ληστών. Εάν είναι σκληρές οι θέσεις τους, ο ελληνικός λαός μπορεί και πρέπει να δώσει τις απαντήσεις.
Μη ονομάζοντας νόμισμα την “Ανταλλακτική Μονάδα”, όποιος σταθεί στο τυπικό μέρος των ευρωπαϊκών συνθηκών, θα πρέπει πρωτίστως να διεξαγάγει ένα πολυετή νομικό αγώνα και ένα ακόμα πιο πολυετή ουσιαστικό αγώνα για να δοθεί ή να μην δοθεί ο χαρακτηρισμός νόμισμα στην “Ανταλλακτική Μονάδα”.
Πολλά χρόνια μετά, το πιο πιθανό θα είναι να έχει συμβιβαστεί η διαφορά. Υπάρχουν μία σειρά από διεθνείς συμβάσεις και πλούσια νομολογία των διεθνών δικαστηρίων που προστατεύουν τους ανθρώπους έναντι της κερδοσκοπίας. Εάν ανοίξουμε και την ουσία του ύψους των δανείων και των υποχρεώσεων που ανέλαβε η χώρα τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα για τους δανειστές και τις κυβερνήσεις όργανά τους. Αλλωστε θα ήταν αδύνατο ουσιαστικά να μαζέψουν τα Ευρώ από την χώρα μας με βίαια μέσα και να τα πάρουν πίσω (όπως ίσως θα απαιτήσουν): με την προσχώρηση στο Ευρώ διαθέσαμε σημαντικό εθνικό πλούτο (στην πραγματικότητα λογιστικές μονάδες δραχμής) στην έκδοσή του και ουσιαστικά ανταλλάξαμε τις δραχμές μας με τα Ευρώ που πήραμε. Σε κάθε περίπτωση, ούτε ακύρωση των Ελληνικών Ευρώ μπορεί να γίνει καθώς αυτά κυκλοφορούν σε όλη την Ευρώπη και σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη. Το κόστος ακύρωσης και ανταλλαγής θα ήταν υπερ-πολλαπλάσιο της αξίας των Ευρώ και της σκοπιμότητας μιας τέτοιας κίνησης και της διεθνούς αναστάτωσης που θα επέφερε.
Ομως, οι “δανειστές” και οι εντολοδόχοι τους τίποτα από τα πιο πάνω δεν μπορούν και δεν πρόκειται να πράξουν. Η λύση τους ευνοεί πολλαπλά, διασφαλίζει τα συμφέροντά τους και ηρεμεί τον καπιταλισμό από ένα τεράστιο πανικό χρέους και χρεοκοπίας – πτώχευσης της Ελλάδας και μη πληρωμής του “χρέους” της.
Πρώτα από όλα, με την λύση αυτή δεν εξερχόμαστε τυπικά και ουσιαστικά από το Ευρώ και την Ευρωζώνη, αφού το Ευρώ θα συνεχίσει να κυκλοφορεί και να αποτελεί το νόμισμα της Ελλάδας (ούτε του δημιουργούμε πληθωριστικό πρόβλημα). Αποφεύγουν λοιπόν την συναλλαγματική κρίση, την κατάρρευση του Ευρώ και της Ευρωζώνης , αυτήν που φοβούνται, εάν η Ελλάδα εξέλθει της ευρωζώνης και όσα θα επακολουθήσουν για τις δικές τους οικονομίες και “αγορές”.
Αποφεύγουν, επίσης, τον φόβο και την αγωνία της βέβαιης ελληνικής χρεοκοπίας – τυπικής πτώχευσης και τα αμέσως αρνητικά αποτελέσματα στις δικές τους οικονομίες και κοινωνίες.
Με το χρηματικό πλεόνασμα σε Ευρώ που θα δημιουργηθεί, διασφαλίζουν όλοι την αποπληρωμή των δανείων τους (σε Ευρώ). Επέρχεται συνεπώς διασφάλιση των δανείων και ηρεμία στις “αγορές”.
Παράλληλα, παύουν να έχουν τις εσωτερικές αντιρρήσεις των κοινωνιών τους και την ανάγκη δανεισμού της Ελλάδας. Τα χρήματα αυτά μπορούν πλέον να τα διαθέσουν για τους δικούς τους σκοπούς και για τις δικές τους κοινωνίες.
Είναι συνεπώς σαφές ότι πρόκειται άμεσα και μετά χαράς να συμφωνήσουν καθώς η λύση αυτή τους συμφέρει πολύπλευρα, αφού παύουν οι επισφάλειες, ο αναβρασμός, οι υποχρεώσεις στήριξης, ο φόβος της πτώχευσης – χρεοκοπίας και μη πληρωμής των ελληνικών ομολόγων και αποδεσμεύονται από εκατοντάδες προβλήματα που είναι πλέον ορατά και για τους ίδιους, υπό το φάσμα μιας αδύνατης και υπό συνεχή αναβρασμό Ελλάδας – βόμβας στα θεμέλια του οικοδομήματος. Απέναντι στο ¨πτωχεύουμε, επαναστατούμε και δεν σας πληρώνουμε” είναι βέβαιο ότι η λύση αυτή τους δίνει μια σοβαρή ελπίδα...
Κύριοι του καπιταλισμού και του συστήματος, άλλη λύση δεν υπάρχει και η λύση αυτή είναι απλή και μας βολεύει όλους και εσάς και εμάς.
Οσο για τις κοινωνίες με κέντρο τον άνθρωπο, που ονειρεύονται και προσδοκούν χιλιάδες άνθρωποι αυτές θα βρεθούν μπροστά μας στα επόμενα χρόνια ως ανάγκη αυτοσυντήρησης της ανθρωπότητας απέναντι στην φρενοβλάβεια, την ανθρωποφαγία και την βαρβαρότητα του συστήματός σας.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Δημήτρης Καραμήτσας
Αντιπρόεδρος του ΙΝ.ΚΑ. (ν. ΙΝ.ΚΑ.)
Υ.Γ. Η λύση (για όσους δεν με γνωρίζουν) δεν απηχεί και δεν πρεσβεύει την κοσμοθεωρία και την πολιτική μου ταυτότητα και συγκρότηση (αν και η “ανταλλακτική μονάδα” μπορεί να κρύβει κοινωνικούς και ανθρώπινους θησαυρούς). Απλά είναι μία λύση καινοτομίας, μια λύση πέρα από τα “όχι” και τις “αρνήσεις” και η μοναδική που τέμνει και λύνει το πρόβλημα με βάση τα δεδομένα του καπιταλισμού. Μετά την πρόταση αυτή θα μπορούμε τουλάχιστον να διαπιστώσουμε, εάν κάποιοι είναι προδότες και συμμέτοχοι στο ξεπούλημα και στην υποδούλωση της πατρίδας.
Το blog που έφτιαξα σχετικά και για τον διάλογο : http://telostouxreous.wordpress.com/
Προσοχή!!! Θάνατοι από το επικίνδυνο βακτηρίδιο Ε.Coli σε τρόφιμα!
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2011/05/coli.html
Του Γιάννη ΖαμπετάκηΤο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και...
Ελέγχου Ασθενειών χαρακτήρισε την επιδημία "ασυνήθιστη" επειδή πλήττει κυρίως ενήλικους και ιδίως γυναίκες. Μολονότι κρούσματα αυτού του είδους παρατηρούνται συνήθως σε παιδιά κάτω των 5 ετών, σε αυτήν την επιδημία το 87% των κρουσμάτων είναι ενήλικοι και το 68% γυναίκες.
Ύποπτα αγγουράκια, τομάτες και μαρούλια
Οι αρχές συμβουλεύουν τους Γερμανούς και όσους ταξιδεύουν στη χώρα να αποφεύγουν τα αγγούρια, τις τομάτες και τα μαρούλια, ενώ, πολλά καταστήματα έχουν ήδη απομακρύνει αυτά τα τρόφιμα από τα ράφια τους.
Το περιφερειακό διοικητικό συμβούλιο της Ανδαλουσίας, ανακοίνωσε χθες ότι συνεχίζονται οι δραστηριότητες των δύο εταιρειών που εξάγουν αγγουράκια, για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι είναι μολυσμένα από το εν λόγω βακτηρίδιο, διευκρινίζοντας ότι μόνον οι ύποπτες παρτίδες προϊόντων των δύο εταιρειών έχουν μπλοκαριστεί. Προηγουμένως η Κομισιόν είχε ανακοίνωσε ότι η Ισπανία ανέστειλε τις δραστηριότητες των δύο αυτών εταιρειών.
Πάντως τόσο οι ισπανικές όσο και οι γερμανικές υπηρεσίες ερευνούν εντατικά την προέλευση του βακτηριδίου. Ερωτηθείς σχετικά ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για θέματα Υγείας, τόνισε ότι διενεργούνται παράλληλοι έλεγχοι για να διαπιστωθεί εαν η μόλυνση από το επικίνδυνο εντεροαιμορραγικό βακτηρίδιο E.coli προκλήθηκε σε κάποιο άλλο στάδιο της αλυσίδας διανομής.
Πηγή: ΑΠΕ, ΝΕΤ FM
Επιμέλεια: Στάθης Σφαέλος
---
outbreak of haemolytic uraemic syndrome/ αιμολυτικού ουραιμικού συνδρόμου
Shiga Toxin-Producing Escherichia coli (STEC)
Disease Fact SheetWhat is Shiga toxin-producing Escherichia coli?
Shiga toxin-producing Escherichia coli is a type of enterohemorrhagic E. coli (EHEC) bacteria that can cause illness ranging from mild intestinal disease to severe kidney complications. Other types of enterohemorrhagic E. coli include the relatively important serotype E. coli O157:H7, and more than 100 other non-O157 strains such as O111 and O26.
What are the symptoms?
Typical symptoms include severe abdominal cramping, sudden onset of watery diarrhea, frequently bloody, and sometimes vomiting and a low-grade fever. Most often the illness is mild and self-limited generally lasting 1-3 days. However, serious complications such as hemorrhagic colitis, Hemolytic Uremic Syndrome (HUS), or postdiarrheal thrombotic thrombocytopenic purpura (TTP) can occur in up to 10% of cases.
How soon do the symptoms appear?
The incubation period ranges from 1 to 8 days, though typically it is 3 to 5 days.
How do you get Shiga toxin-producing Escherichia coli?
Cases and outbreaks of Shiga toxin-producing Escherichia coli have been associated with the consumption of undercooked beef (especially ground beef), raw milk, unpasteurized apple juice, contaminated water, red leaf lettuce, alfalfa sprouts, and venison jerky. The bacteria have also been isolated from poultry, pork and lamb. Person-to- person spread, via fecal->oral transmission, may occur in high-risk settings like day care centers and nursing homes. Further studies are being done to better understand the modes of transmission.
Who gets infected with Shiga toxin-producing Escherichia coli?
Although anyone can get infected, the highest infection rates are in children under age 5. Elderly patients also account for a large number of cases. Outbreaks have occurred in child-care facilities and nursing homes.
How is it treated?
For mild illness, antibiotics have not been shown to shorten the duration of symptoms and may make the illness more severe in some people. Severe complications, such as Hemolytic Uremic Syndrome, require hospitalization.
- COOK meats and poultry thoroughly. Ground beef should reach at least 155 degrees F (until the meat is no longer pink and juices run clear).
- DO NOT consume raw milk or unpasteurized dairy products.
- WASH YOUR HANDS after using the bathroom or changing diapers and before preparing or eating food.
Οι Ανώτατοι Άχρηστοι της Ηρώδου του Αττικού
Δευτέρα 30 Μαΐου 2011
Δεν χρωστάω , μου χρωστάτε !!! (Ούτε μαζί τα "φάγαμε", ούτε μαζί θα τις "φάμε")
Δεν δανείστηκα εγώ αλλά εσείς ! Δεν σας χρωστάω , δεν σας πληρώνω . Μου χρωστάτε !!!
Μου χρωστάτε την Αλλαγή για ένα κράτος δικαίου με σεβασμό στον κοινωνικά αδύνατο
Μου χρωστάτε τις καλύτερες μέρες που μου υποσχέθηκε ο Ανδρέας Παπανδρέου το 85
Μου χρωστάτε την Κάθαρση του 90 που έλεγε ο Μητσοτάκης
Μου χρωστάτε την Ισχυρή Ελλάδα και
τον ποιότητα Ζωής που υποσχέθηκε ο Σημίτης
Μου χρωστάτε την καλύτερη Ελλάδα που ευαγγελιζόταν ο Καραμανλής και την Επανίδρυση του κράτους
Μου Χρωστάτε τα λεφτά που υπήρχαν ...
Μου χρωστάτε τα περήφανα γηρατειά , τα τιμημένα νιάτα ...
Μου χρωστάτε ρε απατεώνες και δεν σας χρωστάω
Και δεν θα σας πληρώσω και δεν αναγνωρίζω κανένα χρέος , δανειστήκατε εσείς , φάγατε εσείς και ζητάτε απο μένα να σας τα ξεπληρώσω ... Δεν πληρώνω , δεν δανείστηκα , δεν χρωστάω .
Τέλος εποχής
Πρόταση Νόμου για πόθεν έσχες από το 1974 πρωθυπουργών, υπουργών κλπ με δήμευση περιουσίας τους κατέθεσε η ΝΔ!
Πρόταση Νόμου για τον επανέλεγχο των δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης από το 1974 έως και το 2010 όσων διετέλεσαν ή διατελούν Πρωθυπουργοί, Αρχηγοί πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Εθνικό Κοινοβούλιο, Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί Κυβερνήσεων (κοινοβουλευτικών και εξωκοινοβουλευτικών), κατέθεσε σήμερα η Νέα Δημοκρατία.
Η πρόταση αφορά και τις δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης των συζύγων και των ανήλικων τέκνων τους.
Τον έλεγχο των πόθεν έσχες από το 1974 μέχρι σήμερα, είχε επανειλημμένως ζητήσει ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, για να εξεταστεί ο ενδεχόμενος αδικαιολόγητος πλουτισμός πρώην, αλλά και νυν πολιτικών προσώπων, που ταλανίζει τον πολιτικό βίο της χώρας.
Για τον επανέλεγχο των δηλώσεων, προτείνεται πενταμελής ανεξάρτητη Ειδική Επιτροπή, που θα αποτελείται αποκλειστικά από ανώτατους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς.
Εφόσον από τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι υπάρχει αδικαιολόγητη απόκτηση ή επαύξηση περιουσιακού στοιχείου από τον ελεγχόμενο, προβλέπεται έως και δήμευση των εν λόγω περιουσιακών στοιχείων.
Η Νέα Δημοκρατία, καλεί την κυβέρνηση και τα άλλα κόμματα του ελληνικού κοινοβουλίου να υπερψηφίσουν την πρόταση Νόμου που καταθέτει, ώστε το ίδιο το πολιτικό σύστημα να αναδείξει και να αποβάλει όλους εκείνους που, πιθανώς, χρησιμοποίησαν δημόσια αξιώματα για να πλουτίσουν αδικαιολογήτως.
Ακολουθεί η αιτιολογική Έκθεση και το Σχέδιο Νόμου:
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
στην πρόταση νόμου: «Σύσταση Ειδικής Επιτροπής Επανελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης ετών 1974 έως και 2010»
Προς τη Βουλή των Ελλήνων
Επί της αρχής
Α. Γενικές παρατηρήσεις
Η υποχρέωση υποβολής ετήσιας δήλωσης περιουσιακής κατάστασης από κατηγορίες κρατικών λειτουργών, θεσπίστηκε αρχικά με το ν. 4351/1964 (ΦΕΚ Α΄50), η ισχύς του οποίου επεκτάθηκε δυνάμει της, μεταβατικού χαρακτήρα, διάταξης του άρθρου 66 του ν. 12/1975 και μετά την αποκατάσταση του ελεύθερου πολιτικού βίου.
Ο ν. 4351/1964 καταργήθηκε από το ν. 1738/1987 (ΦΕΚ Α΄200). Με τις διατάξεις του ν. 1738/1987, όπως αντικαταστάθηκαν από τις αντίστοιχου περιεχομένου διατάξεις του ν. 2429/1996 (ΦΕΚ Α΄ 155) θεσπίστηκε εκ νέου η υποχρέωση υποβολής ετήσιας δήλωσης περιουσιακής κατάστασης από κατηγορίες κρατικών λειτουργών αλλά και δημοσίων υπαλλήλων και λοιπών υπόχρεων προς τούτο προσώπων, ιδρύθηκαν δε όργανα ελέγχου και επαλήθευσης των δηλώσεων αυτών. Σήμερα, η υποχρέωση υποβολής ετήσιας δήλωσης περιουσιακής κατάστασης επιβάλλεται δυνάμει των διατάξεων του ν. 3213/2003 (ΦΕΚ Α΄309), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
Επομένως, όσοι διετέλεσαν ή διατελούν Πρωθυπουργοί, Αρχηγοί πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Εθνικό Κοινοβούλιο, Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί Κυβερνήσεων από την αποκατάσταση του ελεύθερου πολιτικού βίου της Χώρας, δηλαδή από το 1974, έως σήμερα, είχαν και έχουν την υποχρέωση υποβολής ετήσιας δήλωσης περιουσιακής κατάστασης, δυνάμει του θεσμικού πλαισίου που εκάστοτε ισχύει.
Β. Σκοπός της πρότασης νόμου
Τα πρόσφατα γεγονότα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με τον αδικαιολόγητο πλουτισμό πρώην αλλά και νυν πολιτικών – κοινοβουλευτικών και εξωκοινοβουλευτικών - ταλανίζουν τον πολιτικό βίο της χώρας και επιβάλλουν τον άμεσο επανέλεγχο όλων των υποβληθεισών δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (ετών 1974 έως και 2010) των προσώπων που διετέλεσαν ή διατελούν Πρωθυπουργοί, Αρχηγοί πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Εθνικό Κοινοβούλιο, Υπουργοί Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί Κυβερνήσεων από το 1974 έως και το 2010. Αυτονόητο είναι ότι ομοίως πρέπει να ελεγχθούν και οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης των συζύγων και των ανήλικων τέκνων τους.
Το έργο αυτό θα λάβει χώρα άπαξ και για αυτό το λόγο σκόπιμο είναι να μην αναληφθεί από την προβλεπόμενη από το άρθρο 21 του ν. 3023/2002 (ΦΕΚ Α΄146) Επιτροπή, η οποία ελέγχει σύμφωνα με την παρ. 1α του άρθρου 3 του ν. 3213/2003 (ΦΕΚ Α΄309) τις ετήσιες δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης των μελών της Κυβέρνησης, των βουλευτών και των ευρωβουλευτών, αλλά να προβλεφθεί προς τούτο σύσταση Ειδικής Επιτροπής Επανελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης.
Η Ειδική Επιτροπή Επανελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης προβλέπεται πενταμελής, αποτελείται από ανώτατους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς. Η Ειδική Επιτροπή πρέπει να έχει αυξημένες αρμοδιότητες και εξουσίες, ώστε να δύναται να ζητά και να λαμβάνει τα απαιτούμενα στοιχεία από την Επιτροπή Ελέγχου του άρθρου 21 του ν. 3023/2002 ή οποιαδήποτε Αρχή, Υπηρεσία ή Οργανισμό του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα, χωρίς την προηγούμενη συναίνεση ή τη συγκατάθεση του ελεγχομένου. Ο διενεργούμενος έλεγχος από την Επιτροπή προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός ενός έτους από τη σύσταση της Επιτροπής. Η έκθεση αποτελεσμάτων ελέγχου θα κοινοποιηθεί στη Βουλή και θα δημοσιοποιηθεί σε δύο εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας. Εφόσον από τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι υπάρχει αδικαιολόγητη απόκτηση ή επαύξηση περιουσιακού στοιχείου από τον ελεγχόμενο, τον/τη σύζυγο ή το ανήλικο τέκνο του, προβλέπεται έως και δήμευση των εν λόγω περιουσιακών στοιχείων.
Επί των άρθρων
Με το άρθρο 1 συστήνεται πενταμελής Ειδική Επιτροπή Επανελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης ετών 1974 έως και 2010, με αντικείμενο τον επανέλεγχο των υποβληθεισών δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης όσων πολιτικών (κοινοβουλευτικών και εξωκοινοβουλευτικών) διετέλεσαν ή διατελούν, από το έτος 1974 έως και το 2010, Πρωθυπουργοί, Αρχηγοί πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Εθνικό Κοινοβούλιο, Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί Κυβερνήσεων, καθώς και των συζύγων και ανηλίκων τέκνων τους. Η Επιτροπή αποτελείται από ανώτατους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς.
Με το άρθρο 2 προσδιορίζεται η έκταση του επανελέγχου των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης. Ειδικότερα ο επανέλεγχος περιλαμβάνει, πέραν της διαπίστωσης του αληθούς περιεχομένου των δηλώσεων, τη συγκριτική ανάλυση της εν γένει οικονομικής κατάστασης των προσώπων που διετέλεσαν ή διατελούν Πρωθυπουργοί, Αρχηγοί πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Εθνικό Κοινοβούλιο, Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί Κυβερνήσεων, δύο (2) έτη πριν, καθόλη τη διάρκεια, καθώς και για δύο (2) έτη μετά τη, για οποιοδήποτε λόγο, παύση της ιδιότητάς τους, καθώς και τη διακρίβωση, εάν κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, η απόκτηση νέων ή η επαύξηση υφιστάμενων περιουσιακών στοιχείων από τα ανωτέρω πρόσωπα, δικαιολογείται από το ύψος των πάσης φύσεως εσόδων τους, σε συνδυασμό με τις δαπάνες διαβίωσής τους. Ο έλεγχος περιλαμβάνει και τους/τις συζύγους και τα ανήλικα τότε τέκνα των ανωτέρω προσώπων.
Με το άρθρο 3 κατοχυρώνεται η προσωπική, διοικητική και λειτουργική ανεξαρτησία του Προέδρου και των μελών της Επιτροπής, οι οποίοι δεσμεύονται μόνο από το νόμο και τη συνείδησή τους.
Με το άρθρο 4 αναπτύσσονται ειδικότερα θέματα που αφορούν στη σύγκληση και λειτουργία της Επιτροπής.
Με το άρθρο 5 περιγράφεται η διαδικασία ολοκλήρωσης του ελέγχου και η επέλευση των εννόμων συνεπειών.
ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ
«Σύσταση Ειδικής Επιτροπής Επανελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης ετών 1974 έως και 2010»
Άρθρο 1
Σύσταση Ειδικής Επιτροπής Επανελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
1. Συνιστάται δια του παρόντος Ειδική Επιτροπή Επανελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης ετών 1974 έως και 2010 (εφεξής «Επιτροπή»). Σκοπός της Επιτροπής είναι ο επανέλεγχος των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης ετών 1974 έως και 2010 όσων πολιτικών (κοινοβουλευτικών και εξωκοινοβουλευτικών) διετέλεσαν ή διατελούν, από το έτος 1974 έως και το 2010, Πρωθυπουργοί, Αρχηγοί πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Εθνικό Κοινοβούλιο, Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί Κυβερνήσεων, καθώς και των συζύγων και ανηλίκων τέκνων τους.
2. Η Επιτροπή είναι πενταμελής, συγκροτείται δε ως κατωτέρω: από δύο εισαγγελικούς λειτουργούς του Αρείου Πάγου εν ενεργεία, ένα μέλος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ένα του Αρείου Πάγου και ένα του Ελεγκτικού Συνεδρίου και τους ισάριθμους αναπληρωτές τους, οι οποίοι πρέπει να διαθέτουν τις αυτές ιδιότητες και προσόντα με αυτούς. Η έδρα της Επιτροπής καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
3. Οι εν ενεργεία εισαγγελικοί λειτουργοί του Αρείου Πάγου επιλέγονται, μαζί με τους αναπληρωτές τους, με απόφαση του Ανώτατου Δικαστικού Συμβουλίου. Τα υπόλοιπα τρία (3) μέλη, τα οποία πρέπει να είναι εν ενεργεία δικαστές, ορίζονται με κλήρωση μαζί με τους αναπληρωτές τους, από τις Ολομέλειες των αντίστοιχων Δικαστηρίων. Με απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, διορίζεται ο Πρόεδρος και τα μέλη της Επιτροπής εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την κοινοποίηση σε αυτόν της απόφασης του Ανώτατου Δικαστικού Συμβουλίου και των Ολομελειών των Δικαστηρίων, το αργότερο δε εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από τη δημοσίευση του παρόντος. Με την απόφαση αυτή μπορεί να καθορίζεται η έδρα και ο ασκών τα καθήκοντα γραμματέα της Επιτροπής.
Άρθρο 2
Έκταση επανελέγχου δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης
Ο επανέλεγχος των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης από την Επιτροπή του άρθρου 1 περιλαμβάνει, πέραν της διαπίστωσης του αληθούς περιεχομένου αυτών, τη συγκριτική ανάλυση της εν γένει οικονομικής κατάστασης των ανωτέρω προσώπων καθώς και των συζύγων και ανήλικων τέκνων τους, δύο (2) έτη πριν, καθόλη τη διάρκεια κτήσης της ιδιότητας, καθώς και για δύο (2) έτη μετά τη, για οποιοδήποτε λόγο, παύση της ιδιότητας, καθώς και τη διακρίβωση, εάν κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, η απόκτηση νέων ή η επαύξηση υφιστάμενων περιουσιακών στοιχείων από τα ανωτέρω πρόσωπα, δικαιολογείται από το ύψος των πάσης φύσεως εσόδων τους, σε συνδυασμό με τις δαπάνες διαβίωσής τους.
Άρθρο 3
Ανεξαρτησία Επιτροπής
Ο Πρόεδρος και τα μέλη της Επιτροπής απολαμβάνουν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους προσωπικής, διοικητικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας και δεσμεύονται μόνο από το νόμο και τη συνείδησή τους.
Άρθρο 4
Σύγκληση και λειτουργία της Επιτροπής
1. H Επιτροπή συγκαλείται με απόφαση του Προέδρου της. Το αργότερο εντός ενός (1) μηνός από τη δημοσίευση του παρόντος και αφού διορισθεί ο Πρόεδρος και τα μέλη της Επιτροπής, διαβιβάζεται σε αυτή κατάλογος των ελεγχομένων προσώπων και κάθε άλλο στοιχείο που μπορεί να υποβοηθήσει το έργο της Επιτροπής. Ο κατάλογος συντάσσεται με επιμέλεια του Πρόεδρου της Βουλής.
2. Για την εκπλήρωση της αποστολής της, η Επιτροπή μπορεί να αναθέτει τη διενέργεια λογιστικής ή οικονομικής πραγματογνωμοσύνης ή άλλων ελεγκτικών πράξεων σε ορκωτούς ελεγκτές και ειδικούς επιστήμονες, οι οποίοι εξετάζουν λεπτομερώς τις υποβληθείσες δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης και τα συνοδεύοντα δικαιολογητικά και συντάσσουν αναλυτική έκθεση που υποβάλλεται στην Επιτροπή για την υποβοήθηση του έργου της.
3. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καθορίζονται ο αριθμός των ελεγκτών και ειδικών επιστημόνων, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία ορισμού τους, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
4. Στον έλεγχο που διεξάγεται από την Επιτροπή, καθώς και για την πραγματοποίηση των ελεγκτικών πράξεων που ενεργούνται κατ’ εντολή της από ορκωτούς ελεγκτές, δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις για το τραπεζικό, χρηματιστηριακό και φορολογικό απόρρητο.
5. Η Επιτροπή όσο και οι ορκωτοί ελεγκτές προβαίνουν σε κάθε πρόσφορη και απαραίτητη, για την επίτευξη του σκοπού του επανελέγχου, νόμιμη ενέργεια. Μπορούν ιδίως: α) να ζητούν πληροφορίες και στοιχεία από την Επιτροπή Ελέγχου του άρθρου 21 του ν. 3023/2002 ή οποιαδήποτε Αρχή, Υπηρεσία ή Οργανισμό του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα, χωρίς την προηγούμενη συναίνεση ή τη συγκατάθεση του ελεγχομένου, οι οποίες έχουν αντιστοίχως, την υποχρέωση να δώσουν τις ζητούμενες πληροφορίες και τα στοιχεία που βρίσκονται στην κατοχή τους και β) να διατάσσουν την προσκόμιση εγγράφων και την κλήση μαρτύρων, τους οποίους εξετάζουν σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, η Επιτροπή, δια του Προέδρου της, μπορεί να καλεί τους ελεγχόμενους για να δώσουν διευκρινίσεις ή να προσκομίσουν συμπληρωματικά παραστατικά στοιχεία, εντός ρητής προθεσμίας είκοσι (20) ημερών, η οποία μπορεί να παραταθεί, με απόφαση του Προέδρου της, για ισόχρονο διάστημα
6. Όποιος εμποδίζει, με οποιονδήποτε τρόπο το ελεγκτικό έργο και ιδίως αρνείται την παροχή στοιχείων στην Επιτροπή τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον έξι (6) μηνών.
7. Η δαπάνη από τη λειτουργία της Επιτροπής βαρύνει τον Κρατικό Προϋπολογισμό και ειδικότερα σε βάρος του οικείου ΚΑΕ του προϋπολογισμού εξόδων του Υπουργείου Οικονομικών.
8. Με απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ρυθμίζεται κάθε θέμα που αφορά στο αντικείμενο, στη διαδικασία ελέγχου, καθώς επίσης στην οργάνωση και λειτουργία της Επιτροπής για τον επανέλεγχο των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης των ανωτέρω προσώπων.
Άρθρο 5
Ολοκλήρωση Ελέγχου – Έννομες συνέπειες
1. Ο έλεγχος της Επιτροπής ολοκληρώνεται εντός ενός (1) έτους από τη δημοσίευση του παρόντος.
2. Μετά το πέρας του ελέγχου συντάσσεται αναλυτική έκθεση στην οποία προσαρτάται ως παράρτημα τυχόν έκθεση ορκωτών ελεγκτών. Η έκθεση της Επιτροπής, με το παράρτημά της, υποβάλλεται αμέσως στον Πρόεδρο της Βουλής και δημοσιεύεται, με φροντίδα της Επιτροπής, σε δύο τουλάχιστον ημερήσιες εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας. Εφόσον διαπιστωθεί ανάγκη διερεύνησης θεμάτων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα φορολογικής ή άλλης αρχής, η έκθεση αποστέλλεται στην αρχή αυτή.
3. Ειδικότερα, εφόσον από τον διενεργηθέντα έλεγχο προκύψει αδικαιολόγητη απόκτηση ή επαύξηση περιουσιακών στοιχείων του ελεγχόμενου προσώπου, του/της συζύγου ή του ανήλικου τέκνου του, διατάσσεται, από τη Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Ελέγχων του Υπουργείου Οικονομικών, σε βάρος του ελεγχομένου και προ πάσης εκδίκασης στα διοικητικά ή ποινικά δικαστήρια, δέσμευση τραπεζικών λογαριασμών και θυρίδων, δήμευση του εν λόγω περιουσιακού στοιχείου ή καταλογισμού χρηματικού ποσού ίσης αξίας με το περιουσιακό όφελος που αδικαιολόγητα απέκτησε ή προσαύξησε ο ίδιος, ο/η σύζυγός του ή ανήλικο τέκνο του και συντάσσεται σχετική έκθεση, η οποία αποστέλλεται στον Γενικό Επίτροπο της Επικρατείας στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Αν ανακύπτει περίπτωση ποινικής ευθύνης, η έκθεση αποστέλλεται στο αρμόδιο για την άσκηση ποινικής δίωξης όργανο. Ο καταλογισμός χρηματικού ποσού γίνεται υπέρ του Δημοσίου από το αρμόδιο Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
Recent Posts
Ετικέτες
- .
- "Βοήθεια Στο Σπίτι"
- 12nisa
- 1453
- 15aygousto
- 1821
- 1940
- 28oktobrioy
- 2ospp
- 3os pp
- Αγιοι Τοποι
- ακρίβεια
- ανεμογεννήτριες
- Από τη "Βοήθεια στο Σπίτι" στην "Φροντίδα Κατ' Οίκων Συνταξιούχων"...
- αποτέφρωση
- βαθιώτης
- Βοήθεια Στο Σπίτι
- βππ
- ΕΛΔΥΚ
- Θεσσαλία
- θεσσαλονίκη
- Ιησούς Χριστός
- καποδίστριας
- ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ
- Λαλητρίς
- ναυαγιο
- νησιά
- ΝΙΚΗ
- οικουμενισμός
- παπισμός
- Πάτερ Παΐσιος: Τα λεγε από το 1987...
- πλημμύρες
- Πόλη
- πολιτική
- πολιτισμός
- Πρωτοχρονιά
- σκάνδαλα
- Το λέω μ' ένα τραγούδι
- τραγωδία τεμπών
- υποκλοπές
- aegeanhawk
- afganistan
- agia grafi
- agiasofia
- agioi
- agion oros
- agiorites
- agrinio
- agrotes
- AI
- aigaio
- aitol-nia
- alvania
- anadim
- anastasi
- anel
- anopaia_atrapos
- antinews
- antixristos
- aoz
- apokalipsi
- apostolou
- ardin-rixi
- argiriou
- armenia
- army
- arta
- astinomia
- attikanea
- attilas 74
- b.ipiros
- bitcoin
- books
- brexit
- china
- dei
- delastik
- diakonima
- diet
- dikaiosini
- diktyo_ellinismou
- dimekloges
- dimitrakis
- dimokratianews
- dna
- dt_emails_anakoinwsei
- dt_emails_anakoinwseis
- e.d.
- E.E
- ekklisia
- ekloges
- ektroseis
- eleftheripatrida
- ell_glosa
- ell_stratos
- ellinotourkika
- emfiles_taftotites
- emvolio
- en_romiosini
- en_romiosinia
- english_text
- eoka
- estia
- evaggelio
- evros
- failos
- filias
- fotgrammi
- foties
- fotos
- france
- germania
- hellasforce
- hellasorthodoxy
- IHA
- IMF
- imia96
- inka
- intzebelis
- ios
- ios_gripis
- irak
- iran
- iskra
- islam
- israil
- istoria
- italia
- justice_for_greece
- kakokairia
- kapadokia
- kartapoliti
- kausima
- keimena_xa
- kke
- klim_allagi
- kommata
- korovesis
- kossovo
- kourdisto
- koymakis
- koyrdistan
- krax
- kriti
- kypros
- labrini_vetsiou
- lesvos
- libya
- loatki
- lockdown
- makedonia
- makelio
- maska
- media
- mednutrition
- megali evdomada
- menidi
- mesogeios
- metanasteutiko
- metanoia
- mikra asia
- mko
- mme
- mr.v
- narkotika
- nato
- nazi
- nd
- nea_taxi
- neataxi
- nistia
- odysseiatv
- OHE
- oikogeneia
- olympia
- omiros
- omofilofilia
- omol
- omologia
- omologia_pistis
- oreinosvaltos
- orthodoxia
- OUC
- oucrania
- oukrania
- paideia
- paisios
- palaistini
- panagia
- panaitolikos
- papagar
- papismos
- para
- parartima
- pasok
- pasxa
- patr
- patrida
- peina
- pemptousia
- pentikosti
- petrelaio
- piperop
- polemos
- politikoi
- politismos
- polytexneio
- pontos
- porfyrios
- porneia
- pp
- profiteies
- prostimo
- psavidis
- rafail
- rodos
- roma
- russia
- sarakosti
- seismoi
- serbia
- skal
- skopia
- smirni
- Sociologyalert - Ντοκουμέντο
- soras
- sports
- stilos
- sxisma
- synpeka
- syria
- syriza
- tainia
- tama
- taxiarxes
- test
- texnologia
- thavma
- theofaneia
- thraki
- thrisk
- timios stavros
- tourkia
- tragodia
- trapezes
- triodio
- tromokratia
- usa
- valkania
- var
- vardakas
- viasmoi
- video
- vimaorthodoxias
- vioi agivn
- vivlia
- votanokipos
- voulgaria
- vouli
- vretania
- we
- xairetismoi
- xamenes_patrides
- xrisi_avgi
- xristougenna
- ypepth
- zoom
- zygouras
Αρχειοθήκη ιστολογίου
- Απριλίου 2024 (37)
- Μαρτίου 2024 (47)
- Φεβρουαρίου 2024 (57)
- Ιανουαρίου 2024 (42)
- Δεκεμβρίου 2023 (53)
- Νοεμβρίου 2023 (43)
- Οκτωβρίου 2023 (53)
- Σεπτεμβρίου 2023 (35)
- Αυγούστου 2023 (47)
- Ιουλίου 2023 (52)
- Ιουνίου 2023 (41)
- Μαΐου 2023 (38)
- Απριλίου 2023 (45)
- Μαρτίου 2023 (59)
- Φεβρουαρίου 2023 (37)
- Ιανουαρίου 2023 (47)
- Δεκεμβρίου 2022 (54)
- Νοεμβρίου 2022 (64)
- Οκτωβρίου 2022 (44)
- Σεπτεμβρίου 2022 (70)
- Αυγούστου 2022 (48)
- Ιουλίου 2022 (51)
- Ιουνίου 2022 (43)
- Μαΐου 2022 (33)
- Απριλίου 2022 (3)
- Φεβρουαρίου 2022 (24)
- Ιανουαρίου 2022 (69)
- Δεκεμβρίου 2021 (35)
- Νοεμβρίου 2021 (65)
- Οκτωβρίου 2021 (50)
- Σεπτεμβρίου 2021 (72)
- Αυγούστου 2021 (78)
- Ιουλίου 2021 (97)
- Ιουνίου 2021 (64)
- Μαΐου 2021 (54)
- Απριλίου 2021 (124)
- Μαρτίου 2021 (108)
- Φεβρουαρίου 2021 (85)
- Ιανουαρίου 2021 (112)
- Δεκεμβρίου 2020 (97)
- Νοεμβρίου 2020 (137)
- Οκτωβρίου 2020 (88)
- Σεπτεμβρίου 2020 (45)
- Αυγούστου 2020 (28)
- Ιουλίου 2020 (53)
- Ιουνίου 2020 (50)
- Μαΐου 2020 (59)
- Απριλίου 2020 (154)
- Μαρτίου 2020 (154)
- Φεβρουαρίου 2020 (112)
- Ιανουαρίου 2020 (123)
- Δεκεμβρίου 2019 (101)
- Νοεμβρίου 2019 (139)
- Οκτωβρίου 2019 (115)
- Σεπτεμβρίου 2019 (121)
- Αυγούστου 2019 (76)
- Ιουλίου 2019 (125)
- Ιουνίου 2019 (163)
- Μαΐου 2019 (169)
- Απριλίου 2019 (108)
- Μαρτίου 2019 (149)
- Φεβρουαρίου 2019 (138)
- Ιανουαρίου 2019 (196)
- Δεκεμβρίου 2018 (197)
- Νοεμβρίου 2018 (224)
- Οκτωβρίου 2018 (208)
- Σεπτεμβρίου 2018 (113)
- Αυγούστου 2018 (118)
- Ιουλίου 2018 (212)
- Ιουνίου 2018 (209)
- Μαΐου 2018 (174)
- Απριλίου 2018 (209)
- Μαρτίου 2018 (235)
- Φεβρουαρίου 2018 (197)
- Ιανουαρίου 2018 (182)
- Δεκεμβρίου 2017 (215)
- Νοεμβρίου 2017 (202)
- Οκτωβρίου 2017 (182)
- Σεπτεμβρίου 2017 (161)
- Αυγούστου 2017 (150)
- Ιουλίου 2017 (156)
- Ιουνίου 2017 (124)
- Μαΐου 2017 (153)
- Απριλίου 2017 (149)
- Μαρτίου 2017 (182)
- Φεβρουαρίου 2017 (234)
- Ιανουαρίου 2017 (276)
- Δεκεμβρίου 2016 (261)
- Νοεμβρίου 2016 (264)
- Οκτωβρίου 2016 (206)
- Σεπτεμβρίου 2016 (313)
- Αυγούστου 2016 (265)
- Ιουλίου 2016 (241)
- Ιουνίου 2016 (193)
- Μαΐου 2016 (221)
- Απριλίου 2016 (272)
- Μαρτίου 2016 (248)
- Φεβρουαρίου 2016 (252)
- Ιανουαρίου 2016 (293)
- Δεκεμβρίου 2015 (253)
- Νοεμβρίου 2015 (291)
- Οκτωβρίου 2015 (251)
- Σεπτεμβρίου 2015 (261)
- Αυγούστου 2015 (168)
- Ιουλίου 2015 (191)
- Ιουνίου 2015 (184)
- Μαΐου 2015 (215)
- Απριλίου 2015 (239)
- Μαρτίου 2015 (211)
- Φεβρουαρίου 2015 (301)
- Ιανουαρίου 2015 (457)
- Δεκεμβρίου 2014 (438)
- Νοεμβρίου 2014 (392)
- Οκτωβρίου 2014 (415)
- Σεπτεμβρίου 2014 (367)
- Αυγούστου 2014 (397)
- Ιουλίου 2014 (368)
- Ιουνίου 2014 (366)
- Μαΐου 2014 (345)
- Απριλίου 2014 (270)
- Μαρτίου 2014 (344)
- Φεβρουαρίου 2014 (241)
- Ιανουαρίου 2014 (428)
- Δεκεμβρίου 2013 (640)
- Νοεμβρίου 2013 (695)
- Οκτωβρίου 2013 (670)
- Σεπτεμβρίου 2013 (497)
- Αυγούστου 2013 (628)
- Ιουλίου 2013 (688)
- Ιουνίου 2013 (636)
- Μαΐου 2013 (663)
- Απριλίου 2013 (699)
- Μαρτίου 2013 (686)
- Φεβρουαρίου 2013 (585)
- Ιανουαρίου 2013 (630)
- Δεκεμβρίου 2012 (530)
- Νοεμβρίου 2012 (473)
- Οκτωβρίου 2012 (460)
- Σεπτεμβρίου 2012 (380)
- Αυγούστου 2012 (414)
- Ιουλίου 2012 (468)
- Ιουνίου 2012 (497)
- Μαΐου 2012 (579)
- Απριλίου 2012 (501)
- Μαρτίου 2012 (495)
- Φεβρουαρίου 2012 (512)
- Ιανουαρίου 2012 (658)
- Δεκεμβρίου 2011 (594)
- Νοεμβρίου 2011 (744)
- Οκτωβρίου 2011 (743)
- Σεπτεμβρίου 2011 (487)
- Αυγούστου 2011 (616)
- Ιουλίου 2011 (602)
- Ιουνίου 2011 (525)
- Μαΐου 2011 (426)
- Απριλίου 2011 (314)
- Μαρτίου 2011 (217)
- Φεβρουαρίου 2011 (49)
- Ιανουαρίου 2011 (47)
- Δεκεμβρίου 2010 (11)
- Νοεμβρίου 2010 (25)
- Ιουνίου 2010 (4)
- Μαΐου 2010 (9)
- Απριλίου 2010 (14)
- Μαρτίου 2010 (23)
- Ιανουαρίου 2010 (3)
- Οκτωβρίου 2009 (3)
- Σεπτεμβρίου 2009 (11)
- Αυγούστου 2009 (26)
- Ιουλίου 2009 (9)
- Ιουνίου 2009 (3)
- Μαΐου 2009 (1)
- Απριλίου 2009 (3)
- Μαρτίου 2009 (7)
- Φεβρουαρίου 2009 (17)