Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

Νοσοκομεία, στα προαύλια του θανάτου η Ελλάδα διορίζει τους αρίστους

https://kourdistoportocali.com/news-desk/nosokomeia-sta-proaylia-toy-thanatoy-i-ellada-diorizei-toys-aristoys/
3 MEMORANDUMS AFTER
Παστρικές δουλειές με φόντο ένα κράτος-χαμένη υπόθεση
Είναι ακατανόητη αυτή η εμμονή των δημοσιογράφων με την νεότητα. Ειδικά εάν ένας 80χρονος αξίζει όσο 2 οξυδερκείς 40χρονοι. Κι αν δεν διορίσεις τους κομματικούς φίλους στα Νοσοκομεία, εδώ όπου οι άνθρωποι δοκιμάζονται με τον θάνατο, που θα τους διορίσεις;
Εάν όχι στα εύκολα σαλόνα του θανάτου, στα πραύλια του άλλου κόσμου, που αλλού θα μπορούσαν να διορισθούν οι κομματικοί λοχαγοί;
Καθότι στη περίπτωση του Κώστα Πατέρα έχουμε έναν κομματικό λοχαγό που είναι βαριά μεταγραφή από τους θρυλικούς ΑΝΕΛ.
Πράγματι στη μάχη με το θάνατο πρέπει να διορίζονται οι άριστοι του κόμματος-τίποτε λιγότερο.
Αυτό δεν κάνουν άλλωστε όλα τα κόμματα εξουσίας;
Ο θρυλικός Πατέρας δήλωσε: «Εγώ θα γύριζα στη ΝΔ, γιατί είχα προσχωρήσει στους ΑΝΕΛ. Είχα πάρει χιλιάδες σταυρούς και είχα μια δύναμη και είχα ένα στρατό δικό μου στα Τρίκαλα. Με καλέσανε κάτω διότι με ήθελε τότε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως και πραγματοποίησα το ραντεβού. Είπα ‘’θα γυρίσω πίσω κύριε πρόεδρε να σας βοηθήσω αφού θέλετε τη βοήθειά μου, αν έχετε την ευγενή καλοσύνη όταν γίνετε πρωθυπουργός και μπορείτε και θέλετε, δώστε μου μια από αυτές τις θέσεις’’».
«Τον παρακάλεσα αν μπορέσω με τα προσόντα που έχω να πάρω τη θέση αυτή».Απαντώντας στις ερωτήσεις σχετικά με την αντίδραση Μητσοτάκη στο αίτημά του, ο Πατέρας υποστήριξε αρχικά ότι ο νυν Πρωθυπουργός δεν διαφώνησε με την πρότασή του και στη συνέχεια έκανε ξεκάθαρο ότι συμφώνησε.
Στη συνέχεια, υποστήριξε ότι η συμφωνία αυτή «δεν ήταν προϊόν ανταλλαγής», αλλά «αν ήταν άλλοι άνθρωποι που έχουν περισσότερα προσόντα από εμένα και φυσικά θα το χειροκροτούσα. Εγώ έκανα παράκληση».
Σε άλλο σημείο επιμένει ότι δεν ήταν ανταλλαγή αλλά ότι ο κ.Μητσοτάκης του ζήτησε στήριξη κι αυτός «έκανε μια παράκληση».
Σε ερώτηση για την αποχώρησή του από τους ΑΝΕΛ, ο κ.Πατέρας διέψευσε ότι απομακρύνθηκε επειδή είχε ζητήσει θέση διοικητή σε νοσοκομείο. Ωστόσο, στην ανακοίνωσή τους το 2016 οι ΑΝΕΛ κατήγγειλαν τους «προσχηματικά προσωπικούς λόγους» που επικαλείται, αναφέροντας ότι «ζητούσε να γίνει διοικητής νοσοκομείου χωρίς να έχει τα προσόντα».
«Εγώ δέχθηκα μία καταιγίδα από ερωτήματα δημοσιογράφων και από πιέσεις των τοπικών οργανώσεων της ΝΔ που με κυνηγάει εδώ και δεκαετίες. Δεν ήρθα σε επαφή με τον κ.υπουργό Υγείας. Συζήτησα με κάποιους ανθρώπους από την κυβέρνηση, αλλά υπέβαλα μόνος μου την παραίτησή μου».
Στο τέλος μάλιστα της συνέντευξής του, ο κ.Πατέρας ρωτάται αν ο άνθρωπος που θα τον αντικαταστήσεις «είναι κολλητός, φίλος, κουμπάρος;».
Απαντάει καταφατικά, «απ’ό,τι φαίνεται, ναι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου