Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Η διαδηλώτρια με τη γούνα που έγινε η «ιέρεια των Μνημονίων»

https://www.dimokratianews.gr/content/92276/olga-tremi-i-diadilotria-me-ti-goyna-poy-egine-i-iereia-ton-mnimonion

Η πορεία της Ολγας Τρέμη από την ΚΝΕ και την κατάληψη της Νομικής το 1973 στα σαλόνια της εξουσίας, ανεξάρτητα από το ποιο κόμμα βρισκόταν στην κυβέρνηση

Mπορεί πάντοτε να ψήφιζε, όπως τουλάχιστον δηλώνει, ΚΚΕ αλλά στην κοινωνική και την επαγγελματική ζωή της πάντοτε ήταν -κατά την κομμουνιστική διάλεκτο- με την «μπουρζουαζία»...
Ο λόγος για την Ολγα Τρέμη, που ειδικά τα τελευταία χρόνια έγινε συνώνυμο της μνημονιακής και της συστημικής προπαγάνδας μέσα από την τηλεοπτική συχνότητα του Mega. Μάλιστα, όπως αναγνώρισε με μια κρυφή ηδονή, η ίδια «συμβόλιζε» αυτό το κανάλι, το οποίο ταυτίστηκε όσο κανένα άλλο μέσο ενημέρωσης με τις πιο ακραίες προσπάθειες χειραγώγησης και επηρεασμού της κοινής γνώμης στη χώρα μας από τότε που δημιουργήθηκε η ιδιωτική τηλεόραση. «Δεν υπάρχει δημοσιογραφικό κείμενο και σχόλιο για το Mega που να μη “διακοσμείται” με τη δική μου φωτογραφία. Αυτός ήταν ο συμβολισμός» είπε με καμάρι για τα «χρυσά» της χρόνια στο «κανάλι της διαπλοκής», όπως καταγράφηκε στη συνείδηση του μέσου Ελληνα...
Επιχειρώντας ένα λίφτινγκ και στο δημοσιογραφικό προφίλ της -αρκετά χρόνια έπειτα από εκείνο του προσώπου της που την έκανε ξαφνικά αγνώριστη μια βραδιά στο δελτίο ειδήσεων- η πρώην anchorwoman επανεμφανίστηκε με συνέντευξή της σε κυριακάτικη εφημερίδα σε μια διόλου τυχαία συγκυρία. Αλλωστε, όσοι τη γνωρίζουν από τα μέσα της δεκαετίας του 1970, ως νεαρή κνίτισσα, λένε: «Η Ολγα δεν έκανε ποτέ τίποτε χωρίς να αποσκοπεί σε κάτι». Αλλοι υποστηρίζουν τώρα ότι, καθώς έχει πάθει στερητικό σύνδρομο λόγω της μακράς απουσίας της από το γυαλί, θέλει να δημιουργήσει έδαφος για την επιστροφή της ίσως σε ένα από τα νέα κανάλια που φημολογείται ότι ετοιμάζονται. Και άλλοι, με μεγαλύτερη κακεντρέχεια, θεωρούν ότι ίσως ήρθε η ώρα να αναζητήσει και αυτή με το άλλοθι της «συνεπούς κομμουνίστριας» μια πολιτική στέγη, στο πλαίσιο της «συστράτευσης» εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ εν όψει των επόμενων εκλογών...

Οποια εκδοχή κι αν ισχύει, οι παλαιοί γνώριμοί της, πάντως, μειδιούν όταν διαβάζουν τη δήλωσή της ότι ψήφιζε «πάντα» ΚΚΕ. Από τα πρώτα κιόλας χρόνια της Μεταπολίτευσης τη θυμούνται, για παράδειγμα, να έχει προσωπικές και κοινωνικές συναναστροφές προς εντελώς διαφορετική κατεύθυνση, συνδεόμενη στενά ακόμη και με πρόσωπα που κινούνταν στο περιβάλλον αλλά και στο «σταβλαρχείο» της πρώην βασιλικής οικογένειας. Στα λόγια ήταν «αριστερή», στην καθημερινότητά της το αντίθετο...
Γεννημένη στις 17 Φεβρουαρίου 1951 και άρα κοντά στα 68 -και όχι 66 όπως «χωρίς κανένα πρόβλημα» δήλωσε ότι είναι-, η κυρία Τρέμη είχε αποκτήσει το άλλοθι της αριστεροσύνης λόγω της συμμετοχής της στο συντονιστικό όργανο για την περίφημη «κατάληψη της Νομικής Σχολής Αθηνών» τον Φεβρουάριο του 1973. Ηταν τότε που ένας από τους συντρόφους της, έκπληκτος, την είχε αντικρίσει -ενώ το κτίριο της Νομικής ήταν μέσα στις ακαθαρσίες και στη βρομιά- να στέκεται ενώπιον του καθρέφτη της τουαλέτας και να καλλωπίζεται ωσάν να μην είχε τίποτε άλλο σημασία.

Από τότε είχε και τη μεγάλη αδυναμία στα ακριβά κοσμήματα και ρούχα, στην πολυτελή ζωή και στις γούνες. Μάλιστα, κατέβαινε στις διαδηλώσεις φορώντας τη γούνα της, όπως παραδέχεται και τώρα, αλλά με το μάλλον αστείο επιχείρημα «καλύτερα να κατεβαίνεις στις διαδηλώσεις με γούνα, παρά να μην κατεβαίνεις χωρίς γούνα...».
«Καλή αρχή»
Είτε με γούνα είτε χωρίς, οι διαδηλώσεις ήταν μια καλή αρχή για την καριέρα της. Τα πρώτα χρόνια, μετά το 1975, η δημοσιογραφική στέγη της ήταν, βέβαια, ο «Ριζοσπάστης», το επίσημο όργανο του ΚΚΕ. Κι εκεί όμως δεν άφησε -όπως αφηγούνται παλαίμαχοι συνάδελφοί της- ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες να έρθει πιο κοντά με τα ισχυρά πρόσωπα που κινούσαν τα νήματα στον Περισσό. Υστερα ήρθε η ώρα των μεταγραφών, καθώς έπειτα από μια στάση στην «Ελευθεροτυπία» βρέθηκε στον ΔΟΛ, ως ρεπόρτερ στο «Βήμα».

Ηταν η εποχή που το ΠΑΣΟΚ ετοιμαζόταν να καταλάβει την εξουσία. Αρχισυντάκτης στην πρωινή εφημερίδα του συγκροτήματος Λαμπράκη ήταν ένα πρώην στέλεχος της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ που, αν και είχε διαγραφεί το 1975, διέθετε ισχυρές επιρροές, ο Θοδωρής Καλούδης. Αλλωσετε, ήταν στενός φίλος του γιου τού μετέπειτα αντιπροέδρου και υπουργού Εθνικής Αμυνας του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Χαραλαμπόπουλου, του Γιώργου - Ερνέστου, με τον οποίο θα συνεργαστούν αργότερα και επιχειρηματικά. Είναι ο ίδιος που ως δημοσιογράφος της ΕΡΤ στις δημοτικές εκλογές του 1982 χρησιμοποίησε τη φράση «το ΠΑΣΟΚ και οι άλλες δημοκρατικές δυνάμεις» που άφησε εποχή. Η Ολγα Τρέμη τον παντρεύεται, ενσωματώνεται και αυτή στο άρμα του «σκληρού ΠΑΣΟΚ» και αρχίζει η επαγγελματική άνοδός της. Ηδη η «νοσταλγία» για το ΚΚΕ έχει αρχίσει να ατονεί, αφού μεγαλώνει αντίστοιχα η γοητεία του πασοκικού καθεστωτισμού και δη της πρώτης οκταετίας, 1981-89.

Οταν ο Θ. Καλούδης, μέσω του Γιώργου Παπανδρέου που προωθούσε τα νέα επιχειρηματικά τζάκια της εποχής, γίνεται το δεξί χέρι του Γ. Κοσκωτά, αρχικά στο περιοδικό «Ενα» και κατόπιν στην εφημερίδα «24 Ωρες», η Ολγα Τρέμη μπαίνει και αυτή στα καινούργια σαλόνια της εξουσίας. Είναι η εποχή που αποκτά, μεταξύ άλλων, το προνόμιο να τηλεφωνεί στο απόρρητο τηλέφωνο του απρόσιτου και πανίσχυρου Μένιου Κουτσόγιωργα, ο οποίος ως αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Παπανδρέου θα λαδωνόταν λίγο αργότερα με 2.000.000 δολάρια για να περάσει τον λεγόμενο «κουτσονόμο» που έδινε ασυλία στον απατεώνα τραπεζίτη.
Οσα ξεχνάει για την περίοδο Κοσκωτά και για την εταιρία προώθησης των Eurofighter
Το άκρως παράδοξο είναι ότι, ενώ εμφανίζεται άνετη και -κατά τον συνεντευξιαστή της Δημήτρη Δανίκα- «δεν μασάει τα λόγια της», αποφεύγει να συμπεριλάβει στον «απολογισμό της διαδρομής της» την περίοδο Κοσκωτά, που σημάδεψε πολιτικά και εκδοτικά με πολύ σκοτεινά χρώματα τα τέλη της δεκαετίας του 1980.
Οπως επίσης προτιμά να μη γίνεται καμιά αναφορά στην, έστω «περιορισμένη», συμμετοχή της ως αντιπρόεδρος σε εταιρία επικοινωνίας για την προώθηση των πολεμικών αεροσκαφών Eurofighter το διάστημα 1999-2000. Πρόεδρος της εν λόγω εταιρίας ήταν ο Γεώργιος - Ερνέστος Χαραλαμπόπουλος, ο οποίος αργότερα θα εκλεγεί -επί Γιώργου Παπανδρέου- και αυτός βουλευτής στη θέση του πατρός του.

Μετά την έκρηξη του σκανδάλου Κοσκωτά, το ζεύγος Καλούδη - Τρέμη έσπευσε να πηδήξει από το καταρρέον συγκρότημα της Παλλήνης. Τότε ήταν που η ίδια, θεωρώντας πάντοτε μεγάλη ανταγωνίστριά της σε σχεδόν όλα τα επίπεδα την Ελλη Στάη, προσελήφθη αμέσως στην ΕΡΤ, όπου παρέμεινε και μετά την πτώση του ΠΑΣΟΚ. «Επί συγκυβερνήσεως Μητσοτάκη με Φλωράκη, εκείνη η εποχή ήταν το μοναδικό διάλειμμα αληθινής, αντικειμενικής, αδέσμευτης δημοσιογραφίας στα κρατικά κανάλια. Η μοναδική εποχή» δηλώνει τώρα για εκείνη την περίοδο, σε μια όψιμη εξομολόγηση που γεννά απορίες για την εκ μέρους της σκοπιμότητα.
Εκείνη την εποχή, πάντως, αλλιώς τα έλεγε. Κι όταν σε ένα από τα προεκλογικά τηλεοπτικά debates είχε αντιμετωπίσει με επιθετικότητα τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, η Μαρίκα Μητσοτάκη την είχε «περιποιηθεί» δεόντως από το βήμα μιας ομιλίας της σε συγκέντρωση της Ν.Δ. Ωστόσο, η ευαισθησία της Ολγας Τρέμη απέναντι σε όλο αυτό εκδηλώθηκε με έναν μάλλον αντίστροφο τρόπο. Μερικά χρόνια αργότερα απέκτησε κουμπαριά και με την οικογένεια Μητσοτάκη, παντρεύοντας την Αλεξία Μπακογιάννη με τον χρηματιστή Μανώλη Βάρσο.

Ενα από τα «κατάλοιπα» του σκανδάλου Κοσκωτά ήταν και το διαζύγιό της από τον Θ. Καλούδη, με τον οποίο συνέχισε ωστόσο να συνεργάζεται αργότερα και στο «Εθνος», καθώς οι κακές γλώσσες έλεγαν ότι εκείνος «δεν την ξεπέρασε ποτέ». Η γνωριμία της με τον δημοσιογράφο Χρήστο Παναγιωτόπουλο στο συγκρότημα Κοσκωτά την οδήγησε λίγο αργότερα σε δεύτερο γάμο, μαζί του. Και αυτός με τη σειρά του της άνοιξε κατόπιν την πόρτα, αρχικά με μια εβδομαδιαία εκπομπή, στο Mega, όπου είχε προαχθεί στο μεταξύ σε διευθυντή σύνταξης και ακολούθως σε διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης.
Απόλυτη στήριξη
Ηταν ακόμη η εποχή κατά την οποία «κυριαρχούσε» το καθεστώς του ψευδεπίγραφου εκσυγχρονισμού του Κ. Σημίτη και το κανάλι ήταν προσανατολισμένο στην απόλυτη στήριξή του. Ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής, η Ολγα Τρέμη, που ψήφιζε «πάντα ΚΚΕ», ήταν τότε και αυτή φανατική εκσυγχρονίστρια, καλλιεργώντας τις στενές σχέσεις της με όλους τους νέους πρωτοκλασάτους παράγοντες του ΠΑΣΟΚ, από τον Γιώργο Παπανδρέου και τη Βάσω Παπανδρέου έως τον Ευάγγελο Βενιζέλο και τον Θεόδωρο Πάγκαλο.
Με εισήγηση του Χρ. Παναγιωτόπουλου -μολονότι τον είχε χωρίσει ήδη και αυτόν- ανέλαβε και το δελτίο ειδήσεων του Mega, όταν μετά το 2005 παραιτήθηκε η Μάρα Ζαχαρέα. Ξεδιπλώνοντας, στο μεταξύ, το γνωστό ταλέντο της είχε καταφέρει να αποκτήσει προσβάσεις στον κύκλο των ιδιοκτητών του καναλιού μέσω συζύγων και άλλων συγγενικών τους προσώπων. Τους ίδιους ιδιοκτήτες που τώρα κατηγορεί ότι «έκλεισαν» το Mega...
To «μπιτσόνι» του Mega με μότο «ο θάνατός σου, η ζωή μου» και πενταψήφιες αποδοχές
Τα «χρυσά χρόνια» του Mega, όπως τα αποκαλεί η ίδια, είχε αποκτήσει το παρατσούκλι «μπιτσόνι». «Από το bitch. Γλυκιά μπιτσόνι» λέει, φέρνοντας τον χαρακτηρισμό στα μέτρα της. Πόσο... γλυκιά ήταν το γεύτηκε και ο ίδιος ο πρώην σύζυγός της, όταν του «ανταπέδωσε» τη στήριξη με τον πιο αχάριστο τρόπο, μεθοδεύοντας την εκπαραθύρωσή του από τη διεύθυνση ειδήσεων μόλις τα ποσοστά τηλεθέασης στον ενημερωτικό τομέα του καναλιού άρχισαν να κάνουν βουτιά.

«Ο θάνατός σου, η ζωή μου» ήταν προφανώς το μεγαλύτερο συμπέρασμα που έβγαλε η φιλόδοξη δημοσιογράφος μελετώντας τα «Απαντα» του Λένιν που με περηφάνια έδειξε στον Δ. Δανίκα ότι διατηρεί ακόμη στη βιβλιοθήκη της. Πάντως, τότε ήταν η χρονική φάση που άρχισε να κορυφώνεται ο θυμός των Ελλήνων για τα Μνημόνια αλλά και για τους βολεμένους και χρυσοπληρωμένους εκπροσώπους του μιντιακού κατεστημένου, που τα προπαγάνδιζαν κουνώντας κάθε βράδυ από τα τηλεοπτικά παράθυρα το δάχτυλο προς τη χειμαζόμενη ελληνική κοινωνία.
Προσποίηση
Ακόμη και σήμερα η κυρία Τρέμη προσποιείται ότι δεν έχει καταλάβει τι συνέβη με το Mega. «Ελα, ντε. Κι εγώ απορώ. Πάντως, είναι κρίμα. Εντυπωσιακό και ανήκουστο» λέει και αναφέρεται στις ευθύνες των μετόχων και των «διαδόχων» τους, έστω και αν η ίδια τούς περιτριγύριζε, ιδιαίτερα τον βασικό υπαίτιο της καταστροφής Φώτη Μπόμπολα, για να διασφαλίσει τη θέση της, όπως βεβαίως και τις αποδοχές της.

Αποδοχές οι οποίες διατηρήθηκαν για την ίδια πενταψήφιες, ακόμη και όταν αντικαταστάθηκε από τη Μαρία Σαράφογλου, πριν επανέλθει για ένα διάστημα, οπότε και δόθηκε η χαριστική βολή...
«Ενα τόσο ευλογημένο κανάλι κατέληξε στην κατάρρευση» αναρωτιέται με την ίδια προσποιητή αφέλεια, προσπαθώντας να πείσει ότι το χαρακτήριζε «η διαρκής προσήλωση στην είδηση».

Ο πραγματικός ρόλος του Mega, ειδικά όλα αυτά τα χρόνια της μνημονιακής κρίσης, και η συστηματική πλύση εγκεφάλου που γινόταν καθημερινά από αυτό, ακόμη και την περίοδο του δημοψηφίσματος του 2015, φαίνεται ότι δεν εμπίπτουν στα μαθήματα διαλεκτικής που ένας «συνεπής» ψηφοφόρος του ΚΚΕ -όπως δηλώνει ότι είναι η κυρία Τρέμη- οφείλει να έχει υπόψη του. Η ίδια, παντρεμένη σήμερα με τον 57χρονο καθηγητή της Ιατρικής Νίκο Νικητέα, μπορεί να κομπορρημονεί για τον εαυτό της ότι «το μυστικό της νεότητας είναι να είσαι μάχιμος, πάντα μέσα στα πράγματα, να ανανεώνεσαι διαρκώς», αλλά δεν δείχνει να συνειδητοποιεί πόσο πίσω έχει μείνει πια ως τηλεοπτικό σύμβολο μιας παρηκμασμένης εποχής. Οπως δεν το καταλάβαινε και όταν, την ώρα που η ελληνική κοινωνία στέναζε, τα νοικοκυριά ισοπεδώνονταν από τα αλλεπάλληλα εξοντωτικά μέτρα και οι αυτοκτονίες πολλαπλασιάζονταν, εκείνη συνέχιζε να απολαμβάνει τη μεγάλη ζωή, με τις αλυσίδες στον λαιμό που ξεπερνούσαν σε αξία τα 8.000 ευρώ και τις τσάντες του οίκου Chanel και του οίκου Hermes, αξίας πάνω από 5.000 και 6.500 ευρώ η καθεμιά. Οπως και όταν το 2015 πήγαινε για ψώνια σε γνωστό εμπορικό κέντρο στα βόρεια προάστια, φορώντας ρούχα που ξεπερνούσαν τα 7.000 ευρώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου