Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Κρατώ στην αγκαλιά μου το θαύμα της Παναγίας. Συγκλονιστικό θαύμα της Τιμίας Ζώνης της Παναγίας μας!

Μετέωρα Θεσσαλονίκης

«Πριν από 9 μήνες στις 21 Φεβρουαρίου έφερα στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι, χάρη στο θαύμα της Παναγίας.

Έπρεπε να γεννήσω με τεχνητούς πόνους και η αγωνία μου και ο φόβος μου τόσο για μένα όσο και για το μωρό ήταν μεγάλη.
Σε όλη την διάρκεια της εγκυμοσύνης και στην γέννα φορούσα την κορδέλα της Αγίας Ζώνης και προσευχόμουν και σταύρωνα την κοιλιά μου για να με προστατεύει η Παναγία και να κυλήσουν όλα ομαλά.
Στην διάρκεια του τοκετού ήταν δίπλα μου για να μου παρέχει την βοήθεια που χρειαζόμουν η μαία, ονομαζομένη Μαρία. Και αυτή απόκτησε με την ευλογημένη ζώνη ένα παιδάκι. Σε λίγο μπήκε η αναισθησιολόγος, η Δέσποινα, και όταν είδε την ζώνη μου είπε ότι είναι κάτι ιερό και δεν πρέπει να την βγάλω.
Μετά από λίγες ώρες γέννησα με καισαρική και όλα δόξα τώ Θεώ και την Παναγία Μητέρα μας πήγαν καλά. Κρατώ στην αγκαλιά μου το θαύμα της Παναγίας και την ευχαριστώ που μου έστειλε αυτό το θείο δώρο. Σάς στέλνω φωτογραφία της μικρής μου κόρης Δήμητρας».
Ασπάζομαι ευλαβικά την δεξιά σας
Καλλιόπη Πετραλίφη
Πηγή: Θαύματα Αγίας Ζώνης, Έκδοσις Β΄ επαυξημένη, Έκδοσις Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου, Άγιον Όρος 2008.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου