Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Ο άγιος Πορφύριος μιλά για το χάρισμα της διόρασής του

http://www.pemptousia.gr/2018/10/o-agios-porfirios-mila-gia-to-charisma-tis-diorasis-tou/
[Διήγηση αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτη]:
– Τώρα θα σου πω κάτι που θα είναι εις βάρος μου, γιατί μετά θα με παιδεύεις με τις ερωτήσεις σου. Της είπε μια φορά. Θα σου πω όμως.

Να, όταν έρχεται κάποιος να μου εκθέσει κάποιο πρόβλημα οικογενειακό, του λέω να μου κατονομάσει τα παιδιά του. Καθώς το κάνει, βλέπω πώς αισθάνεται για το καθένα.
Θυμάσαι στην Εύβοια που μιλούσα με εκείνην την αγρότισσα πολύ ώρα; Την έβαλα δυο φορές να μου πει με σειρά ηλικίας τα ονόματα των παιδιών της.
Και μετά της είπα να προσέχει την τάδε κόρη της, διότι θα ξανακάνει ό,τι έκανε. Ξαφνιάστηκε. Ναι, η κόρη της είχε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, κι εγώ το είδα.
Ναι, βλέπω με τη λίγη διόραση, που μου έδωσε ο Θεός για να γίνω καλός βλέπω την κάθε ψυχή, πώς αισθάνεται για τους δικούς της και πώς αισθάνονται και οι δικοί της γι’ αυτήν. Αν τον αγαπάνε, αν τον μισεί κάποιος.

Από το βιβλίο της Άννας Κωστάκου-Μαρίνη, «Δύσκολο να ζεις μ’ έναν άγιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου