ΣΥΣΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ!


~ Ευλογείτε είμαι η Χρυσάνθη Α. από τη Νάουσα Ημαθίας, έχω 4 παιδιά και είμαι στην Γερμανία 48 χρόνια. Το 1975 ήμουν έγκυος 2 μηνών και ήμουν στο κρεβάτι πολύ χάλια, και μόλις ήρθε ο Άγιος Δημήτριος με το άλογο σε ένα σύννεφο στάθηκε στο κρεβάτι μου, ήμουν ξύπνια και μου είπε:
«Αυτό το παιδί που θα γεννηθεί θα το βάλεις Δημήτρη»,
και μετά συνήλθα και ήμουν καλύτερα, σηκώθηκα πήγα στην κουζίνα είπα στον σύζυγό μου για τον Άγιο Δημήτριο και μέχρι 9 μηνών με προστάτευε και όταν ήρθε η ώρα, το πρωί άκουσα τον Άγιο Δημήτριο να μου λέει:
«Σήμερα θα κάνεις τον Δημήτρη»,
και σηκώθηκα, έκανα παράκληση στην Παναγία και με πιάσαν οι πόνοι και γέννησα καλά με την βοήθεια του Αγίου Δημητρίου και το παιδί ο Δημήτριος όταν έγινε 13 χρονών, τον είδε στην Γερμανία με το άλογο, με αρχαία ρούχα και του είπε:
«Δημήτρη τι κάνεις, είσαι καλά;».
Ο γιός μου μονάχα τον κοιτούσε που ήταν με το άλογο και τα αρχαία ρούχα και μύρο μοσχομύριζε και ξαφνικά έφυγε ο Άγιος και όταν ήρθαμε στην Ελλάδα στην εκκλησία του Αγίου Δημητρίου στον τάφο του και στην φυλακή πήραμε και μύρο. Τώρα ο Δημήτρης είναι 38 χρονών. Κάνω την παράκληση του Αγίου Δημητρίου και τον ευχαριστώ πολύ που με φύλαξε και με βοήθησε να γεννηθεί ο Δημήτρης.
10 Μαρτίου του 2013 έπαθα 2 εμφράγματα, πέθανα και βρέθηκα σε μία απέραντη πεδιάδα. Είδα μακρυά στριφογύριζε ο δαίμονας και δεν μπορούσε να έρθει κοντά μου. Ο γιατρός στην Γερμανία με τα μηχανήματα με έφεραν ξανά πίσω και τώρα είμαι καλύτερα. Θέλω να έρθω στην Ελλάδα, αλλά ο γιατρός δεν με αφήνει να ταξιδέψω. Κάντε προσευχή, με λένε Χρυσάνθη, έχω τον σύζυγό μου άρρωστο και τα δύο παιδιά μου με τα νεφρικά τους.
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΙΤΕ: ⇒    ΕΔΩ