Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Τα Greek Statistics της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς

http://kourdistoportocali.com/ipeople/medialand/ta-greek-statistics-tis-ellinikis-diafimistikis-agoras/


Με την αγωνία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του ο επιχειρηματίας Κατσικόπουλος που έχει κάπου στην Βόρειο Ελλάδα την βιομηχανία των νερών και αναψυκτικών “Ο Κρυστάλλινος” κοιτάζει με απόγνωση τα έσοδα από τις πωλήσεις του και τα έξοδα που έχει σπαταλήσει για διαφήμιση εμπιστευόμενος τους ειδικούς.

Λίγο πριν λιποθυμήσει η γραμματέας του σπεύδει να του φέρει ένα παγωμένο νερό“Ο Κρυστάλλινος” ώστε να γλιτώσει το μοιραίο.
Από τον Βασίλη Μπόνιο
Ο επιχειρηματίας Κατσικόπουλος είχε περάσει όλη του τη ζωή για να στήσει την εταιρία του “Ο Κρυστάλλινος” που πουλάει νερά και αναψυκτικά και μια μέρα ονειρευόταν ότι θα γίνει πιο μεγάλος από τους ιδιοκτήτες της Coca Cola.
O Kατσικόπουλος ζούσε με το όνειρο “Ο Κρυστάλλινος” να επισκιάσει την Coca Cola.
Ο Κατσικόπουλος πίστευε ότι θα τα καταφέρει όπως ο Ωνάσης, ο Νιάρχος, ο Λάτσης.
-Γιατί αυτοί κι όχι εγώ;
αναρωτιόταν καθημερινά μπροστά στον καθρέφτη του.
Αν βάλετε τον ταλαίπωρο (και αφελή στο τέλος της μέρας Κατσικόπουλο) με φόντο την χρεοκοπημένη Ελλάδα δεν θ΄αργήσετε να συνειδητοποιήσετε ότι πέρα από το διεφθαρμένο πελατειακό κράτος και οι Ελληνες επιχειρηματίες- Κατσικόπουλοι με την αφέλειά τους “έβαλαν” πλάτη για να χρεοκοπήσει τόσο το δικό τους μαγαζί όσο και η χώρα στο σύνολό της.
Πως μπορεί όμως να χρεοκοπήσει ένας Κατσικόπουλος; Ο πιο σύντομος δρόμος, αν πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση, να πλακωθεί με τους λοιπούς συγγενείς και να περάσουν όλη την υπόλοιπη ζωή τους στα δικαστήρια πληρώνοντας δικηγόρους.
Ενας ακόμη πιο αποτελεσματικός τρόπος επιχειρηματικής αυτοχειρίας είναι να εμπιστευθεί τα λεφτά της διαφήμισης του προιόντος του σε κάποιους που υποδύονται τους ειδικούς.
Δηλαδή τους διαφημιστές και στην συνέχεια τα media shops που θα μοιράσουν στα ΜΜΕ τα χρήματα του Κατσικόπουλου.
(Προσοχή! Δεν είναι όλα τα media shops τα ίδια. Κάποια ψάχνονται περισσότερο με τις αλλοιωμένες επισκεψιμότητες)
Η πλειοψηφία τους όμως αφήνει την κρίσιμη και ζωτικής σημασίας υπόθεση των πραγματικών αναγνωστών-θεατών και την παραμονή τους σε ένα μέσο στα χέρια των λεγόμενων εταιριών programmatic advertising.
Τα νούμερα που τους παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες εταιρίες δίνουν κι εκείνοι με την σειρά τους στον πελάτη τους-τους ταλαίπωρους Ελληνες Κατσικόπουλους.
Το πως βγαίνουν αυτά τα νούμερα όσο αφορά τα διαδικτυακά μέσα θα μας απασχολήσει στην συνέχεια του άρθρου.
Δείτε λοιπόν πως βγαίνουν τα νούμερα επισκεψιμότητας και πως κερδίζονται οι θέσεις στην λίστα της περίφημης Alexa.
Ο ιδιοκτήτης της διαδικτυακής ενημερωτικής ιστοσελίδας orebeskes.gr  την οποία δεν την διαβάζουν (γιατί δεν διαβάζεται) ούτε αυτοί που τη γράφουν πρέπει με κάθε τρόπο να εμφανίζεται στα 25 με 30 πρώτα site για να πάει στη συνέχεια τα στοιχεία  στα media shops διεκδικώντας διαφήμιση. Επειδή με το ανύπαρκτό του περιεχόμενό σαν όπλο orebeskes.gr δεν πρόκειται να πάρει ποτέ διαφήμιση ο ιδιοκτήτης του κάνει μερικές από τις παρακάτω ενέργειες για να εξαπατήσει τον υποψήφιο διαφημιζόμενο-Κατσικόπουλο.

Πως οι επιτήδειοι εξαπατούν τους διαφημιζόμενους επιχειρηματίες

Γι΄ αυτές τις ενέργειες εξαπάτησης χρησιμοποιείται ο εύσχημος όρος“προωθητικές κινήσεις”.
Πρώτον: Προσλαμβάνει έναν υπεύθυνο ή αναθέτει σε μια εταιρία να του κάνει προώθηση του site στις μηχανές αναζήτησης.  (Search Engine Optimization και Marketing). Ετσι άσχετα από το ανύπαρκτο περιεχόμενο του site οι υπεύθυνοι για τη παραχάραξη και αλλοίωση αναλαμβάνουν με την χρήση συγκεκριμένων τεχνικών και λογισμικών να βγάζουν πρώτο το orebeskes.gr στις μηχανές αναζήτησης.
Αποτέλεσμα, τεχνηέντως ο orebeskes.gr να βρίσκεται για παράδειγμα σε πλεονεκτικότερη θέση από το Kourdistoportocali (ένα από το πιο πολυδιαβασμένα site στην Ελλάδα) επειδή απλά εμείς δεν χρησιμοποιούμε τρυκ και απάτες (περί αυτού πρόκειται στην ουσία) για να προωθήσουμε το περιεχόμενό μας και να βγούμε ψηλά στις μηχανές αναζήτησης ώστε να μας συμπεριλάβουν οι εταιρίες programmatic advertising στις έρευνές τους.
Και δεν το κάνουμε αυτό σεβόμενοι τόσο τον αναγνώστη μας όσο και τονΕπιχειρηματία Κατσικόπουλο που έχει τα νερά-αναψυκτικά Ο Κρυστάλλινος.
Ο Κατσικόπουλος λαμβάνοντας- μέσα στην ασχετοσύνη- υπόψη του τα στοιχεία που του παρουσιάζουν τα media shops επιλέγει να διαφημίσει τα προιόντα του στο orebeskes.gr. Ελα όμως που  orebeskes.gr εξαιτίας της απουσίας ουσιαστικού περιεχομένου δεν μπορεί να κρατήσει τον αναγνώστη στο περιβάλλον του πάνω από μερικά δευτερόλεπτα.
Ετσι κανείς αναγνώστης δεν βλέπει το banner ή δεν διαβάζει το advertorialπου αφορά τα αναψυκτικά Ο Κρυστάλλινος κι αυτό παρότι ο orebeskes.gr εμφανίζεται από τα πρώτα site στις μηχανές αναζήτησης μια και ο ιδιοκτήτης του πληρώνει για Search Engine Optimization και Μarketing.
Δεύτερον: Πληρώνει, κυρίως μαύρα λεφτά, σε συγκεκριμένες σελίδες στο Facebook που εμφανίζονται με 600.000 και 700.000 χιλιάδες ακόλουθους. Πολλοί από δαύτους δεν είναι παρά ανύπαρκτα προφίλ που ανήκουν στα λεγόμενα ρομποτάκια. Ετσι όταν μια ανάρτηση του orebeskes.gr εμφανίζεται στις σελίδες του Facebook με τα 600.000-700.000 ρομποτάκια-ακολούθους (πολλά από τα υπαρκτά προφίλ των ακολούθων των συγκεκριμένων σελίδων του facebook έχουν υποκλαπεί από την χρεοκοπημένη Yahoo) αυτά χτυπάνε σαν δαιμονισμένα πάνω στην ανάρτηση ενώ και κάποιοι με πραγματικά προφίλ θα πατήσουν πάνω στην ανάρτηση και θα κατευθυνθούν στο περιβάλλον του orebeskes.gr.
Οταν βλέπουν το περιεχόμενο του orebeskes.gr ακόμη και τα ρομποτάκια φεύγουν απογοητευμένα στα πρώτα δευτερόλεπτα. Προς στιγμήν όμως orebeskes.gr έχει προσθέσει έναν ιλιγγιλωδη αριθμό χιλιάδων ανύπαρκτων αναγνωστών!
Μπήκαν-βγήκαν σε κλάσματα δευτερολέπτου.
Κι όμως οι εταιρίες programmatic advertising θα προτείνουν στον ταλαίπωρο Κατσικόπουλο αλλά και σε άλλες μεγάλες εταιρίες το orebeskes.gr για να διαφημίσουν τα προιόντα τους.
Τρίτον: Mια χούφτα εγχώριων επιτηδείων εκμεταλλεύονται λαθρόβια έναν παγκόσμιο κολοσσό αναζήτησης, που στην συνέχεια χρεοκόπησε, αλλά στο μεταξύ είχε αποκτήσει και στην Ελλάδα χιλιάδες φίλους. Ετσι κάποια ανύπαρκτα site, ο ιδιοκτήτης των οποίων εμπλέκεται στην υπόθεση αλλοίωσης των επισκεψιμοτήτων, εμφανίζονται ψηλά στην λίστα των δήθεν δημοφιλών sites.
Οι συγκεκριμένοι επιτήδειοι πουλάνε τις υπηρεσίες της πλασματικής σελίδας του πρώην παγκόσμιου κολοσσού αναζήτησης στους εγχώριους εκδότες του διαδικτύου. Από εδώ αγοράζονται οι “πρωτιές” που πασσάρουν διάφοροι εκλεκτοί publishersστους διαφημιστές. Μάλιστα τελευταία εξαφάνισαν από την εν λόγω σελίδα τα εμφανή links των πελατών τους μετά το κράξιμο και οδηγούν τους αναγνώστες απευθείας στις αναρτήσεις των πελατών τους για τις οποίες έχουν πληρωθεί.
Προσεγγίζουν στον ιδιοκτήτη του orebeskes.gr (ανάμεσά τους πολλά από τα δήθεν πρώτα site στην λίστα της Αlexa-ότι πιο αναξιόπιστο) και του λένε:
-Eμείς για να σου βάλουμε αναρτήσεις από το orebeskes.gr στην σελίδα μας θέλουμε από 5.000-20.000 ευρώ το μήνα…
Συνήθως μαύρα.
Ο ιδιοκτήτης του orebeskes.gr δεν θ΄αφήσει ούτε αυτή τη δυνατότητα εξαπάτησης και πλασματικών επισκεψιμοτήτων να πάει χαμένη.
Και έχει τους λόγους του: Aπ΄όλα τα media shops (στα οποία έχουν απευθυνθεί για να διαφημισθούν οι ταλαίπωροι Κατσικόπουλοι με τα νερά-αναψυκτικά Ο Κρυστάλλινος)  μαζεύει 800.000 ευρώ με ένα εκατομμύριο το χρόνο.
(Η αγορά είναι τίγκα στους orebeskes.gr)
Είναι πολλά τα λεφτά για το ανύπαρκτο site orebeskes.gr που δεν το διαβάζει κανείς και δεν έχει φυσικά ουδεμία παρέμβαση, ούτε παραμονή του αναγνώστη.
Τέταρτον:  Ο ιδιοκτήτης του orebeskes.gr προσλαμβάνει 7-8 προγραμματιστές και τους μετατρέπει σε ανθρώπινες μηχανές-ρομπότ αλλοίωσης των επισκεψιμοτήτων του site και όσων site έχει στην διάθεσή του. Ολη μέρα οι 7-8 (τύπου) προγραμματιστές δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να στέλνουν ψεύτικα χτυπήματα στις αναρτήσεις του orebeskes.gr που δεν τον διαβάζει κανείς αλλά εμφανίζεται με εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες!!!
Μάλιστα κάποιοι αθεόφοβοι ιδιοκτήτες site δεν αρκούνται στους 7-8 προγραμματιστές ρομπότ που έχουν προσλάβει για να αλλοιώνουν τις επισκεψιμότητες αλλά βάζουν και τους ίδιους του συντάκτες (τρομάρα τους) που ανέβασαν μια ανάρτηση να την “χτυπάνε” διαρκώς ώστε να δείχνει ότι μπαίνει κόσμος και τη διαβάζει!!!
Τόσους αναγνώστες που παρουσιάζουν οι Eλληνες ιδιοκτήτες των site δεν έχει ούτε το site της γερμανικής Bild.de που απευθύνεται σε 120.000.000 εκατ. γερμανόφωνους ευρωπαίους.
Στην Ελλάδα καμμία ενημερωτική ιστοσελίδα δεν έχει παραπάνω από 80.000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ μοναδικούς αναγνώστες τη μέρα.
Οι εκατοντάδες χιλιάδες “μοναδικοί αναγνώστες” που παρουσιάζουν στους ταλαίπωρους Κατσικόπουλους οι ιδιοκτήτες των orebeskes.gr, oι εταιρίες  programmatic advertising και τα media shops είναι μια μεγάλη απάτη.

Πρόκειται για τα Greek Statistics της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς. Αλίμονο στους επιχειρηματίες Κατσικόπουλους που τα εμπιστεύονται και οδηγούνται στην επιχειρηματική αυτοχειρία.
Αντιλαμβάνεστε επίσης απ΄όσα διαβάσατε ότι έχουν στηθεί ένα σκασμό παραμάγαζα της διαφήμισης τα οποία ζουν από αυτόν τον παραλογισμό της αλλοίωσης των επισκεψιμοτήτων στο διαδίκτυο.
Το Κουρδιστό Πορτοκάλι έχει κατά μέσο όρο 20.000 μοναδικούς αναγνώστες τη μέρα και είναι από τα πλέον πολυδιαβασμένα site στη χώρα μας.
Οι αναγνώστες μας παραμένουν στο περιβάλλον του “Κουρδιστού Πορτοκαλιού”από 8-10΄τη μέρα.
Σε ολόκληρο το 2016 το Κουρδιστό Πορτοκάλι ήταν στην 2η θέση όσο αφορά το χρόνο παραμονής του αναγνώστη στο περιβάλλον μας. Μας περνούσε μόνο το Capital.gr που μεταδίδει και τις τιμές του Χρηματιστηρίου.
Κι όμως εκατοντάδες αφελείς επιχειρηματίες Κατσικόπουλοι εμπιστευόμενοι τις εταιρίες programmatic advertising και τα media shops και σκορπούν τα λεφτά τους σε βάρος της τσέπης και της εταιρίας τους στο orebeskes.gr.
Στην Κολομβία της Ευρώπης είμαστε. Σε λίγο δεν θα έχει μείνει τίποτε όρθιο…

Τα media shops και οι παθογένειες της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς

ΗWall Street Journal, που αποτελεί μέρος του ομίλου News Corp. του Rupert Murdoch, προχωρά σε διακοπή των έντυπων εκδόσεων σε Ευρώπη και Ασία, σαν αποτέλεσμα της διαφημιστικής συρρίκνωσης_διαβάζουμε στοadvertising.grΣτη διάρκεια του προηγούμενου έτους, η WSJ προχώρησε στην εφαρμογή του τριετούς πλάνου “WSJ 2020”, το οποίο είχε σαν στόχο να προσαρμόσει τις εκδόσεις με τους καταναλωτές που αρέσκονται να παρακολουθούν την επικαιρότητα μέσα από τις mobile συσκευές τους.
Μέρος αυτού του πλάνου προέβλεπε μείωση προσωπικού και περιορισμό τμημάτων των έντυπων εκδόσεων. Στο πλαίσιο που κινούνται κι άλλες μεγάλες εφημερίδες ανά τον κόσμο, η Journal προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερους online συνδρομητές για να καλύψει τη σταθερή πτώση που σημειώνει η έντυπη διαφήμιση.
Κι ενώ η έντυπη έκδοση της Wall κατεβάζει ρολά, στην χρεοκοπημένη Κολομβία της Ευρώπης οι νέες έντυπες εφημερίδες ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια στο ημίφως κάθε είδους λαθρεμπορίου- του εμπορίου ναρκωτικών συμπεριλαμβανομένου- και χάρη σε ένα νταλαβέρι των εκδοτών τους με τα παραδοσιακά media shops της χρεοκοπημένης οικονομίας μας_ τα οποία σε πολλές περιπτώσεις σε βάρος των πελατών τους εξακολουθούν να τροφοδοτούν με διαφημιστικό χρήμα τις φρέσκιες  εκδιδόμενες.
Από την Ιόλη Πιερίδη
Mε φόντο μια χρεοκοπημένη χώρα και θαλασσοδανεισμένα ΜΜΕ που καταρρέουν ένα μετά το άλλο, δύσκολα μπορεί να πιστέψει κανείς ότι ο χώρος της ελληνικής διαφήμισης δεν είναι μια μικρογραφία της ελληνικής νοοτροπίας που μας οδήγησε στην χρεοκοπία. Οι κολλητοί, οι παρεούλες και τα μικρά και μεγάλα συμφέροντα δείχνουν να είναι ο κανόνας και στο χώρο της ελληνικής διαφήμισης.
Το λέμε αυτό εξ ιδίας πείρας μετά από 10 χρόνια ζωής του “Κουρδιστού Πορτοκαλιού” στο “ελληνικό” διαδίκτυο.
Τα τελευταία 3 χρόνια το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” βρίσκεται ανάμεσα στα 5 πρώτα ενημερωτικά site σε παραμονή του αναγνώστη στο περιβάλλον τους. Μάλιστα σε ολόκληρο το 2016 το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” ήταν δεύτερο σε παραμονή του αναγνώστη μετά το Capital.gr.
Αυτό σημαίνει ότι ο αναγνώστης δεν ρίχνει μια ματιά στους τίτλους και στην συνέχεια εξαφανίζεται. Παραμένει στο περιβάλλον μας από 8-10΄της ώρας ημερησίως. Έτσι έχει όλο το χρόνο να δει τα banners των διαφημιζόμενων και τα προωθητικά κείμενα που τους αφορούν.
Σε αντίθεση με ιστοσελίδες που κρατάνε ελάχιστα τον αναγνώστη στο περιβάλλον τους. Αίφνης στο “ελληνικό” διαδίκτυο κάθε τυχάρπαστος εκδότης από το πουθενά εμφανίζεται με 300-500 χιλιάδες ή 8.000.000 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες!!!
Αυτούς “πουλάει” στα media shops κι εκείνα στην συνέχεια τοποθετούν τα χρήματα του ταλαίπωρου πελάτη τους- σε πολλές περιπτώσεις -σε έναν πλασματικό κόσμο ανύπαρκτων εκατομμυρίων αναγνωστών.
Yπάρχουν λοιπόν media shops που συνειδητά ή ασυνείδητα πέφτουν θύματα τέτοιων επιτηδείων με αποτέλεσμα να τοποθετούν σε ιστοσελίδες με αλλοιωμένες επισκεψιμότητες τα χρήματα των πελατών τους αγνοώντας χρόνια τώρα το “Κουρδιστό Πορτοκάλι”.
Κι αν για μας αυτό είναι απώλεια εσόδων που κάνει πιο δύσκολη τη δουλειά μας αναρωτιέται κανείς πως αυτά τα  media shops υπερασπίζονται τα χρήματα που τους εμπιστεύονται οι επιχειρηματίες-πελάτες τους, όταν επιλέγουν σαν διαφημιστικά οχήματα ιστοσελίδες που δεν τις διαβάζουν ούτε αυτοί που τις γράφουν και αγνοούν το “Κουρδιστό Πορτοκάλι”.
Εάν δεν ζούσαμε όλοι στην καταρρέουσα Κολομβία των Βαλκανίων θα μπορούσαν να ψελλίσουν για καιρό “πειστικές” δικαιολογίες στους πελάτες τους για την απόρριψή μας. Επειδή όμως ζούμε ακριβώς στην καρδιά του χρεοκοπημένου Τέρατος, οι επιχειρηματίες που εμπιστεύονται τα χρήματά τους στα media shop με οδύνη θα συνειδητοποιήσουν την τραγική αλήθεια: Η αγορά της διαφήμισης έχει τους ίδιους κανόνες που οδήγησαν την Κολομβία των Βαλκανίων στην χρεοκοπία.
Μάλιστα η ελληνική νοοτροπία ισοπεδώνει και στελέχη που μπορεί να μπήκαν στο συγεκριμένο χώρο με καλές προθέσεις όπως ο Νάσος Ευσταθιάδης (φωτό) για παράδειγμα της Mindshare που πασχίζει να φανεί αντάξιος της οικογενειακήςπαράδοσης στο χώρο της διαφήμισης.
Ή ο Ανδρέας Στάιος (photo πάνω) της Universal που μαζί με τον Θωμά Μεταξά(photo κάτω) της Tempo είναι δύο γλυκύτατα λαικά παιδιά από την Αργυρούπολη και το Περιστέρι που μοιάζει να τους έχει καταπλακώσει η ελληνική νοοτροπία.
Ο Νάσος, ο Θωμάς και ο Ανδρέας χειρίζονται λογαριασμούς του digital στις εταιρίες τους και ως εκ τούτου γνωρίζουν εκ των έσω τις παθογένειες όπως τις αλλοιώσεις επισκεψιμοτήτων για παράδειγμα.
Εμμανουήλ Παπαπολύζος _ Ζαφείρης Χαραλαμπίδης>Oι δύο ισχυροί άνδρες στο τιμόνι της Tempo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου