Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

Αθήνα ΙΝΚΑ/ΓΟΚΕ –ΔΤ 578/06.07.2017: ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΓΙΟΥΡΓΙΑ της EUROBANK ΣΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ

Αθήνα ΙΝΚΑ/ΓΟΚΕ –ΔΤ 578/06.07.2017
ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΓΙΟΥΡΓΙΑ της EUROBANK ΣΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ
Τρία περιστατικά στο ΙΝΚΑ που η αυθαιρεσία της EUROBANK έκατσε καλά μόνο αφότου καλέσαμε το 100 και, σε 10 λεπτά σαν αστραπή και κεραυνός η ΔΙΑΣ, (401-1 Καλλίπολης) ένστολους νέους μπήκε μέσα. Και τα τρία στον Πειραιά.
Στο κατάστημά της Βρυώνη Πειραιά 4.7.17 ώρα 01.45 το μέλος μας κος Άγγελος Πιλάτης και Ειδικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας του ΙΝΚΑ, πήγε να πάρει χρήματα  από τον λογαριασμό του, εντός των ορίων του.
Λέει στον ταμεία, παρακαλώ την απόδειξη να την υπογράψω σε χαρτί και όχι σε ταμπλέτα, βεβαίως του απαντά. Αμέσως μετά:  Όπα !!! δεν μπορείς να πάρεις χρήματα από το ταμείο του λέει ο ταμίας, θέλουμε Φορολογική Δήλωση, μισθοδοσία διαμονή και πιστοποιητικό γάμου άραγε.

Εγώ θέλω τώρα τα χρήματά μου, τώρα, αυτά έπρεπε να μου τα έχετε ζητήσει από πριν, να με έχετε ενημερώσει ποτέ. Τον προϊστάμενό σου θέλω. Ο υποδιευθυντής που εκτελούσε χρέη διευθυντή τα ίδια.
Πελάτης: Πρέπει να κάμω πληρωμή σήμερα τώρα. Ταμίας και προϊστάμενος: δεν σας δίνουμε χρήματα από το ταμείο. Να βγείτε έξω να τα πάρετε από το ΑΤΜ, αλλά αυτό δεν δουλεύει τώρα.
Τι διάολο, αυτοί οι υπάλληλοι, αφήνουν το μυαλό στο σπίτι και πάνε για δουλειά σαν κουδουνίστρες. Να βγάλει οδηγία η διοίκηση, ότι όποιος ξαναπάει χωρίς το μυαλό του στη δουλειά θα απολυθεί. Πρόταση του ΙΝΚΑ είναι αυτό.
Ο Πιλάτης τους λέει θα καλέσω τον κο Αννουσάκη να έρθει εδώ, δεν θα του ανοίξουμε λένε οι υπάλληλοι, καλά θα καλέσω το 100, τώρα θέλω τα λεφτά μου. Αδιάφοροι οι γιουροβανκίτες, τους λέει θέλω όσα μου λέτε προφορικά να μου τα δώσετε εγγράφως, με σφραγίδα και ονοματεπώνυμο υπαλλήλου (εκπρόσωπου της τράπεζας), τίποτα αυτοί, πάρτε την κάρτα μου, το ίδιο είναι. Πάλι τα ίδια αυτοί.
ΤΟΤΕ Ο ΠΙΛΑΤΗΣ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ‘‘ΔΙΑ’’. Σε 10 λεπτά, σαν αστραπή και κεραυνός η ΔΙΑΣ, έρχεται με 4 ένστολους νέους. ΟΛΟΙ ΣΤΟ Α.Τ. ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ ΤΖΟΥΒΑΛΗΔΟΝ. Ο ταμίας δεν μπορεί να φύγει γιατί κλείνει ταμείο, η διευθύντρια προσάγεται στο ΑΤ, αλλά καλεί και ενίσχυση από τα κεντρικά να πάει νομικός στο Α.Τ. Καλλίπολης.
Εκεί, στο Α.Τ. πλέον, εκεί στην ψειρού που όλα λύνονται και σπάνε οι τσαμπουκάδες, ο νομικός λέει στον κο Πιλάτη, παρακαλώ θα θέλατε να πάω τώρα στο γραφείο μου και να δώσω εντολή να πάρετε τα χρήματά σας αμέσως και να τακτοποιήσω εγώ και τον λογαριασμό σας, να λήξει η διαφορά.
Ο δαρμένος κος Πιλάτης ιδιαίτερα ενοχλημένος πλέον, του απάντησε ευγενικά: Ήδη έχασα την πληρωμή για την δουλειά που τα ήθελα, αλλά, από πού και ως που ζητάτε την Φορολογική μου Δήλωση με το εισόδημά μου, δεν σας ζήτησα δάνειο, καταθέτης μόνο είμαι. Και, μου έχει απαντήσει η τράπεζα σας γραπτά, ότι αυτή επεξεργάζεται και με τρίτους τα προσωπικά μου δεδομένα και τα διαβιβάζει σε τρίτους σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Αυθαιρεσία σας αγνοώντας την δήλωσή μου που σας κατάθεσα και σας απαγορεύω την αποστολή σε τρίτους των προσωπικών δεδομένων μου.
Απάντηση και εξυπνάδες: Να σβήσετε με μπλάνκο ή μαρκαδόρο τα ποσά.
Ο κος Πιλάτης ζήτησε να προσαχθούν και ο ταμίας μαζί με την διευθύντρια επειδή τα ονόματά τους πρέπει να τα γνωρίζει ο εισαγγελέας που θα λάβει το συμβάν. Δεν προσάχθηκε ο ταμίας επειδή η διευθύντρια αναλαμβάνει την πράξη του ταμεία.
Καταγράφτηκαν λεπτομερώς τα περιστατικά και θα λάβει ο κος Πιλάτης αντίγραφα σήμερα 05.07.17. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου