Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

"Δήλωση για τον θάνατο του Κ. Μητσοτάκη και για την μόνη προσωπική εμπειρία που είχα από εκείνον ..."

Ο  τ. Βουλευτής  Κωστής Αϊβαλιώτης  έκανε την εξής δήλωση για τον θάνατο του Κ. Μητσοτάκη  και την μόνη προσωπική εμπειρία που είχε από εκείνον :

« Ο Κ. Μητσοτάκης ήταν  συνολικά 48 χρόνια  εκλεγμένος βουλευτής  , έγινε υπουργός και πρωθ/γός  άρα  τον έκρινε πολλές φορές  ο κόσμος με την δημοκρατική  ψήφο του .
Χαρακτηρίστηκε «αποστάτης» αλλά ήταν  αυτός που ανατράπηκε εν ψυχρώ από τον Αντώνη Σαμαρά το 1993 , χωρίς ποτέ ο ανατροπέας του να ακούσει  ούτε το 1%  από όσα  -  συχνά  χυδαία  -  άκουσε ο εκλιπών για το 1965 κλπ. Ο Κώστας Μητσοτάκης ήταν ο πρώτος που επικοινώνησε μαζί μου όταν έχασα τον πατέρα μου  από καρκίνο το 2009, γεγονός που με εξέπληξε γιατί δεν είχα ποτέ κανενός είδους επαφή ούτε με τον ίδιο  ούτε με την οικογένεια του. Το 2010 μού έκανε την τιμή να με καλέσει στο σπίτι του και να αφιερώσει  μία ώρα  εξηγώντας μου  πόσο κοντά φτάσαμε το 1991 στην λύση του Κυπριακού  καθώς και  τον λόγο που επικοινώνησε μαζί μου για να με συλλυπηθεί όταν πέθανε ο πατέρας  μου Γιάννης Αϊβαλιώτης :  Μού  είπε ότι τον εντυπωσίασε  ότι  ο πατέρας μου(υπάλληλος του ΥΠΕΧΩΔΕ)  ζήτησε  να  τον επισκεφτεί το 1991 όταν εκείνος ήταν πρωθ/γός    , όχι για να του ζητήσει κάποιο… ρουσφέτι για τον ίδιο  ή  για τα  3 παιδιά του,  αλλά για να του εξηγήσει  την  εγκληματική ρύθμιση  του ΠΑΣΟΚ που τσιμεντοποιούσε και κατέστρεφε οριστικά  ό,τι είχε απομείνει από το  πληγωμένο οικοσύστημα του Κηφισού  στην περιοχή της Βαρυμπόμπης , της  Κηφισιάς κλπ . Ο Κ. Μητσοτάκης κατάλαβε τι του εξήγησε ο πατέρας μου  και  έδωσε εντολή να καταργηθεί η  εγκληματική αυτή διάταξη …»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου