Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Το πανέμορφο εκκλησάκι των Αγίων Αναργύρων στον Οικισμό Καζάρμα Ορεινού Βάλτου (πάνω από το Κομπότι)

φωτογραφίες: Χρήστος Αλεξόπουλος









Η Παναγία και ο κλόουν - Διδακτική ιστορία

http://xristianos.gr/forum/viewtopic.php?f=177&t=5781


Ο Πέτρος Γκουερέν ήταν σπουδαίος κλόουν. Τα χρόνια όμως πέρασαν, γέρασε και δεν έβρισκε πια δουλειά. Απελπισμένος και για να μη πεθάνει της πείνας, πήρε το δρόμο για 
ένα μοναστήρι αφιερωμένο στην Παναγία. Ίσως οι καλόγεροι να τον φιλοξενούσαν για λίγο. Πραγματικά, ο ηγούμενος τον κράτησε εκεί, για να κάνει κάποιο θέλημα.

Ο Πέτρος χάρηκε. Κι ήθελε να ευχαριστήσει την Παναγία γι' αυτό. Δεν ήξερε όμως γράμματα, για να μπορεί να διαβάζει στα μεγάλα βιβλία και να της ψέλνει ύμνους, όπως οι 
καλόγεροι. Αλλά κάτι σκέφτηκε να κάνει κι αυτός... Κι ένα μεσημέρι, που οι καλογέροι ησύχαζαν στα κελιά τους, ο Πέτρος χάθηκε.

Ο ηγούμενος, θέλοντας να τον στείλει σε κάποιο θέλημα, έψαξε να τον βρει.

Τον γύρεψε παντού μα δεν φαινόταν πουθενά. Κάποια στιγμή πέρασε και μπροστά απ' τη δυτική πόρτα της εκκλησίας κι απ' το μεγάλο τζάμι της έριξε μία γρήγορη ματιά μέσα 
στην εκκλησία. Και τι να δει! Ο Πέτρος ήταν μπρος στη μεγάλη εικόνα της Παναγίας κι έκανε τούμπες και χίλια δύο ακροβατικά. Μία περπατούσε με τα χέρια, μία ισορροπούσε 
μόνο πάνω στο ένα χέρι, μία κυλούσε στηριγμένος στις άκρες των ποδιών και των χεριών σαν τροχός. Ο ηγούμενος αναστατώθηκε απ' αυτά που έβλεπε. Τα πέρασε για μεγάλη 
ασέβεια κι ήταν έτοιμος να του βάλει τις φωνές.

Ήταν ακριβώς η στιγμή που... ο Πέτρος, ακουμπώντας μόνο πάνω στο κεφάλι του, έπαιζε στα πόδια του, τα γυρισμένα προς τα πάνω, το παλιό του μπαστούνι των κλόουν.
Κι είχε αναψοκοκκινίσει το γέρικο πρόσωπό του κι είχαν φουσκώσει οι φλέβες του λαιμού του και ποτάμι έτρεχε ο ιδρώτας από το μέτωπό του.

Έτοιμος ήταν να του βάλει τις φωνές ο ηγούμενος. Μα εκείνη τη στιγμή φάνηκε η Παναγία εκεί από τη μεγάλη εικόνα ν' απλώνει το χέρι της, να σκύβει και με την άκρη του μανδύα 
της να σκουπίζει τον ιδρώτα από το πρόσωπο του Πέτρου.

Ανατριχίασε ο ηγούμενος. Γονάτισε, σταυροκοπήθηκε και ψιθύρισε τρέμοντας:
«Συγχώρεσε με, Παναγία μου. Εσύ ξέρεις ποιός σε τιμά και σε δοξάζει καλύτερα...»

300 ΕΥΡΩ Ο ΦΟΡΟΣ ΣΤΑ ΚΟΤΕΤΣΙΑ - ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ!!!

 
Σχόλιο Γ.Θ : Η εκπλήρωση των προφητειών του Αγίου Κοσμά συνεχίζεται...
Ο φόρος στις κότες είναι γεγονός.
Να το θυμάστε την επόμενη φορά που θα σας πούνε ότι οι προφητείες του Πατροκοσμά είναι ψεύτικες.

“Θα σας βάλουν φόρους στις κότες και στα παράθυρα” είπε ο Πατροκοσμάς 250 χρόνια πριν! 
Και δικαιώθηκε μέχρι κεραίας! 
Τα παραθυρα είναι τα σπίτια μας στα οποία πληρώνουμε ενοίκιο. 
Όσο για τις κότες, για να τις έχεις πρέπει να έχεις και κοτέτσι, έτσι δεν είναι; Φόρος και στα κοτέτσια, λοιπόν ως αυθαίρετες κατασκευές. 
Δεν νομίζουμε όταν η Ελλάδα έμπαινε στην ΕΟΚ, ότι οι κάτοικοι των χωριών γνώριζαν ότι θα υπάρξει τέτοια επέμβαση στον τρόπο ζωής τους. 
Φυσικά εννοείται ότι μόλις καταγραφτούν αυθαίρετα, και κοτέτσια, θα φορολογούνται επί μονίμου βάσεως, τα 300 ευρώ είναι το “τυρί”. 
Το θέμα είναι ότι αν δικαιώθηκε και σε αυτό ο Πατροκοσμάς τότε θα δικαιωθεί και στα υπόλοιπα, μας περιμένουν και άλλα γεγονότα. 
Την ευκαιρία στους κτηνοτρόφους να νομιμοποιήσουν τους στάβλους και τις… αυθαίρετες εγκαταστάσεις τους που δεν υπερβαίνουν συνολικά τα 35 τ.μ. και βρίσκονται σε δημόσιες υπό νόμιμη παραχώρηση ή ιδιωτικές εκτάσεις δίνει το υπουργείο Περιβάλλοντος. 
Η διαδικασία θα είναι πολύ απλή αφού με ένα παράβολο των 300 ευρώ στο χέρι και τρία έγγραφα οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να νομιμοποιήσουν τους αυθαίρετους στάβλους τους, χωρίς την καταβολή προστίμου, ενώ την ίδια στιγμη και να εισρεύσει ζεστό χρήμα στα ταμεία του κράτους. 
Οπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι: 
Αίτηση 
Αντίγραφο της Ενιαίας Αίτησης Ενίσχυσης, με τα αντίστοιχα αποσπάσματα χάρτη, όπου θα αποτυπώνονται από το μηχανικό τα σημεία των σταβλικών εγκαταστάσεων. 
Τεχνική έκθεση μηχανικού, όπου δηλώνεται ότι η επιφάνεια του κτίσματος προσωρινής διαμονής δεν υπερβαίνει τα 35 τ.μ., καθώς και ο τρόπος κατασκευής του και των σταβλικών εγκαταστάσεων. 
Παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, ύψους 300 ευρώ.

http://national-pride.org

Η ιεραποστολική δράση των πρώτων χριστιανών

http://www.diakonima.gr/2013/10/31/%CE%B7-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83-2/

Φωτό:.ierapostoli.gr
Φωτό:.ierapostoli.gr
Αυτοί μας δείχνουν τι μπορεί να κάνει και αυτός ακόμη ο απλός πιστός, όταν είναι «ζήλω πεπυρωμένος». Οι πρώτοι Χριστιανοί, λοιπόν, είχαν τη φλόγα της ιεραποστολής πολύ δυνατή μέσα τους. Όπου βρίσκονταν έπρεπε να δράσουν, να ψαρέψουν ψυχές.
Γι’ αυτό μέσα στους διωγμούς όχι μόνο δε λιγόστευαν οι πιστοί, αλλά και αύξαναν σε αριθμό. Τους αύξανε ο ζήλος των ευλογημένων εκείνων μαθητών, η δράση τους η ιεραποστολική.
Δούλοι ήταν πολλοί απ’ αυτούς, κηπουροί, γεωργοί, μαρμαρογλύπτες, στρατιωτικοί, έμποροι, τεχνίτες. Λοιπόν, όπου βρίσκονταν, έριχναν το δίχτυ του Θεού και προσέλκυαν ψυχές. Και ενώ οι διώκτες αποδεκάτιζαν την Εκκλησία με τους αιματηρούς και θηριώδεις διωγμούς τους, τα μέλη της πληθύνονταν.
Και, όπως γνωρίζουμε, την Εκκλησία της Ρώμης δεν την ίδρυσαν αρχικώς Απόστολοι, αλλά Χριστιανοί δούλοι και έμποροι.
Να τι θα πει, αδελφέ μου, ιεραποστολική καρδιά, ιεραποστολικός ζήλος και ενθουσιασμός!
Εάν λοιπόν το παράδειγμα του Κυρίου και των αγίων Αποστόλων μάς φαίνεται απλησίαστο, δεν μπορούμε να δικαιολογηθούμε, εφόσον υπάρχει το παράδειγμα των πρώτων πιστών, των απλών και αγίων εκείνων μελών της χριστιανικής Εκκλησίας.
Στο σημείο αυτό αξίζει να παραθέσουμε μια γνώμη του ιερού Χρυσοστόμου, που προτρέπει όλους τους πιστούς να εργάζονται ιεραποστολικώς για τη σωτηρία ψυχών:
«Για να δείξει ο Κύριος, ότι πρέπει εμείς οι πιστοί να γινόμαστε ωφέλιμοι και σε άλλους, μας ονόμασε άλας και ζύμη και φως… Λοιπόν ο λύχνος με το φως δε φωτίζει τον εαυτό του, αλλά αυτούς που βρίσκονται στο σκοτάδι. Κι εσύ, Χριστιανέ, τότε είσαι λύχνος πνευματικός, όταν όχι μόνον απολαμβάνεις ο ίδιος το φως, αλλά όταν οδηγείς εκείνον τον πλανημένο στο Χριστό. Γιατί ποια είναι η ωφέλεια του Χριστιανού, όταν δεν κερδίζει κανέναν και δεν τον οδηγεί στην αρετή; Είσαι και «άλας». Αλλά και το αλάτι δεν αλατίζει τον εαυτό του, αλλά τα άλλα τρόφιμα. Έτσι λοιπόν και συ ο πιστός, αφού σε έκαμε ο Θεός άλας πνευματικό, αλάτισε τους άλλους, απάλλαξέ τους από τη ραθυμία και αδιαφορία και ένωσέ τους με την Εκκλησία.
Έπειτα ο Χριστός σε ονόμασε «ζύμη». Και η ζύμη δε ζυμώνει τον εαυτό της, αλλά τη μάζα του ζυμαριού, την πολλή. Έτσι κι εσείς οι πιστοί, έστω κι αν είστε λίγοι στον αριθμό, πρέπει να γίνετε δυνατοί με την πίστη και το ζήλο σας…»
Έτσι τόνιζε ο ιερός Χρυσόστομος προς τα απλά μέλη της Εκκλησίας το μεγάλο χρέος τους για την ιεραποστολική δράση και τους προέτρεπε σ’ αυτήν.
Από το βιβλίο “Εκστρατεία Ιεραποστολής” του Αρχιμανδρίτου Γρηγορίου Π. Χαραλαμπίδη,
θεολόγου – ιεροκήρυκα, το οποίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις “ο Σωτήρ”.
Πηγή: xfd.gr 

Πανελλήνιο συλλαλητήριο ατόμων με αναπηρία: ζήτησαν «ανθρωπιά»...

amea Πανελλήνιο συλλαλητήριο ατόμων με αναπηρία έξω από τα υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών. «Ζητούμε όχι το ευ ζην, αλλά τουλάχιστον το ζην», τόνισε ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία .

Άνθρωποι με αναπηρία και οι οικογένειές τους έφτασαν σήμερα (Πέμπτη) από όλη την Ελλάδα στην Αθήνα, για να διαμαρτυρηθούν στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Μαζί τους, παραολυμπιονίκες, όπως ο «χρυσός» του Λονδίνου 2012 Νικόλαος Πανανός. Συγκεντρώθηκαν στην αρχή έξω από το υπουργείο Εργασίας και στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία μέχρι το υπουργείο Οικονομικών.
Τα αιτήματα
Η ΕΣΑμεΑ διεκδικεί, μεταξύ άλλων, να μη γίνει καμία περικοπή σε προνοιακά και αναπηρικά επιδόματα, να εξαιρεθούν τα άτομα με αναπηρία και οι οικογένειές τους από τον Ενιαίο Φόρο Ακινήτων, να μην κοπεί το ΕΚΑΣ, να μην προχωρήσει καμία μείωση σε κύριες και επικουρικές συντάξεις, συνταξιούχων με αναπηρία και γονέων που προστατεύουν άτομα με νοητική αναπηρία, σύνδρομο Down, αυτισμό, εγκεφαλική παράλυση.
Επίσης κανείς να μην μείνει ανασφάλιστος και χωρίς πρόσβαση σε νοσοκομειακή περίθαλψη, όπως άνθρωποι που υπόκεινται σε αιμοκάθαρση, άποροι νεφροπαθείς, πάσχοντες από συγγενή αιμορραγική διάθεση- αιμορροφιλία, συγγενείς καρδιοπάθειες, καθώς και άνθρωποι με βαριές αναπηρίες όπως μεταμοσχευμένοι συμπαγών οργάνων, διαβητικοί, παραπληγικοί-τετραπληγικοί, τυφλοί, κωφοί κλπ προς τους οποίους η χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής ή τεχνητών βοηθημάτων υγείας -ορθοπεδικών μέσων και τεχνητών μελών- είναι από ανεπαρκής έως μηδενική.
Μείωση χρηματοδότησης κατά 70%
Το «παρών» έδωσαν και σωματεία γονέων και κηδεμόνων ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο πρόεδρος του σωματείου «Ερμής» και μέλος του συντονιστικού του ΕΣΑμεΑ, Αριστείδης Πανανός, ανέφερε πως έχει μειωθεί κατά 70% η κρατική χρηματοδότηση στα κέντρα γονέων, τα οποία εκπαιδεύουν και βοηθούν στην επαγγελματική αποκατάσταση των ΑμεΑ. Επίσης προσέθεσε, πως το κέντρο «Ερμής», στεγάζεται σε χώρο του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό και κινδυνεύουν με έξωση από το ΤΑΙΠΕΔ.
«Παρόμοια κέντρα σε όλη την Ελλάδα δημιουργήθηκαν από τους γονείς για να καλύψουν κενά της Πολιτείας, αφού αντίστοιχα δημόσια δεν υπάρχουν. Εφόσον κλείσουν, θα πρέπει να αναλάβει την περίθαλψη των παιδιών το Δημόσιο, με τριπλάσιο κόστος από ό,τι σήμερα και τελικά οδηγώντας τα στο κλείσιμο στα ψυχιατρεία, καθώς δεν υπάρχουν άλλες δομές. Αυτή η πολιτική αθροίζει ζημιές» επισήμανε ο Γιώργος Μητρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του «Ερμή».
Συναντήσεις με Βενιζέλο, Κεγκέρογλου, Στουρνάρα
Κατά τη διάρκεια του συλλαλητηρίου αντιπροσωπεία της ΕΣΑμεΑ συναντήθηκε με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο, ο οποίος, όπως δήλωσε ο κ. Βαρδακαστάνης, δεσμεύτηκε να προωθήσει τα αιτήματά τους και να προβεί σε πρωτοβουλία για συνάντηση της ΕΣΑμεΑ και με τον πρωθυπουργό.
Ακολούθως, η αντιπροσωπεία είχε συνάντηση με τον υφυπουργό Εργασίας Βασίλη Κεγκέρογλου και τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα.
efsyn.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

To τέλος των ψευδαισθήσεων…

Τελειώνοντας το σχολείο, με ρώτησε ο πατέρας μου εάν θέλω να σπουδάσω στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Επειδή σύμφωνα με το «ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα» ήμουν «κακός» μαθητής (έννοια με πολλαπλά νοήματα) απάντησα: «εάν σπουδάσω στην Ελλάδα, δε θα μάθω τίποτα, εάν σπουδάσω στο εξωτερικό, σίγουρα κάτι θα μάθω». Έτσι, μετά από προετοιμασία, έδωσα εισαγωγικές εξετάσεις σε ένα Πανεπιστήμιο του εξωτερικού, όπου έγινα δεκτός.
Δίδακτρα δεν κατέβαλα, αφού το Πανεπιστήμιο αυτό είναι δημόσιο, δηλαδή συντηρείται με τα λεφτά των εκεί φορολογουμένων, εντάσσεται δε στο top 10 των Πανεπιστημίων.
Προβληματίστηκα λοιπόν και σκέφτηκα: Πως γίνεται λοιπόν ένας «κακός» μαθητής να αριστεύει; Και γενικότερα, τι είναι αυτό που κάνει τους Έλληνες να αποτυγχάνουν στην Ελλάδα και να αριστεύουν στο εξωτερικό;
Κατ’ αρχήν επικεντρώνομαι στην έννοια των Πανελλαδικών ή Πανελληνίων εξετάσεων. Πουθενά στο κόσμο δεν υπάρχει αντίστοιχο σύστημα εξετάσεων. Δεν έχω ακούσει ποτέ για Πανγερμανικές,Πανγαλλικέςή Παναμερικανικές εξετάσεις. Και πουθενά στο κόσμο δεν θυσιάζει το «επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα» τόσο πολλά στην παραπαιδεία.
Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, δεν καθρεφτίζει παρά μόνο μία από τις πολλές πτυχές της Ελληνικής κουλτούρας. Η Ελληνική κουλτούρα, με την έννοια της ταυτότητας, διακατέχεται από ενοχικά σύνδρομα πολιτιστικής, πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής, εθνικής και θρησκευτικής φύσης, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται δόγματα και «κλισέ».
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι γονείς, δεν εξηγούν επαρκώς στα παιδιά τους για τη ζωή που τα περιμένει μετά την «ακαδημαϊκή τους κατάρτιση». Δημιουργούνται μύθοι ότι σπουδάζοντας κανείς, γίνεται επιστήμονας και αμέσως χαίρει σεβασμού, αναγνώρισης και διασφαλίζει τα μελλοντικά του οικονομικά έσοδα. Η δε εύρεση εργασίας παρουσιάζεται ως κάτι αυτονόητο και θεωρείται ότι σε κάθε περίπτωση και με «κάποιον τρόπο» θα «εξασφαλιστεί» μια δουλειά.
Ως νοοτροπία, ξεκινάμε λοιπόν ανάποδα. Δεν εκπαιδευόμαστε σε τεχνικές επιβίωσης, αλλά θεωρούμε ότι η ζωή επιφυλάσσει «ελιτίστικη» διαχείριση για όσους έχουν τη δέουσα ακαδημαϊκή κατάρτιση. Αυτή είναι η νοοτροπία με την οποία γαλουχήθηκαν οι περισσότεροι Έλληνες τα τελευταία 40 χρόνια. Αντίθετος σε αυτή τη νοοτροπία πορεύομαι από μικρός και συνεχίζω να παλεύω.
Οι δικές μου επιλογές περιορίστηκαν στο που και στο τι θα σπουδάσω. Παρ’ όλο που μετά το πέρας των σπουδών μου είχα προτάσεις να εργαστώ στο εξωτερικό τόσο στον ακαδημαϊκό τομέα, όσο και στον ιδιωτικό, διάφοροί λόγοι με έκαναν να επιστρέψω στην Ελλάδα.
Οι λόγοι αυτοί δεν ήταν μόνο προσωπικοί και συναισθηματικοί. Στην απόφασή μου αυτή, με οδήγησε και η ελπίδα ότι «κάτι» θα άλλαζε στην Ελλάδα και ότι με τις γνώσεις που απέκτησα στο εξωτερικό θα συνέβαλλα και εγώ στις αλλαγές αυτές.
Έκανα λάθος. Φάνηκε σιγά-σιγά ότι στην Ελλάδα οι όποιες ουσιαστικές αλλαγές δεν θα γίνονταν εύκολα. Τώρα βλέπω ότι εάν αλλάξει κάτι, ίσως γίνει επ’ ευκαιρία της κρίσης που περνά η χώρα, όπως συνήθως γίνεται όταν ένας Λαός έρχεται αντιμέτωπος με μεγάλες προκλήσεις. Αναφέρω συνειδητά τη λέξη «κρίση» και όχι «Μνημόνιο, Τρόικα, κλπ» διότι πιστεύω ότι οι αλλαγές έπρεπε να ξεκινήσουν από εμάς τους Έλληνες, αρκετά χρόνια πριν το 2009, ώστε η προσαρμογή να είναι σταδιακή και ηπιότερη.
Έχω λοιπόν να προτείνω στους νεότερους να μην τρέφουν αυταπάτες. Πρέπει να φροντίσουν τον εαυτό τους και κάνουν ότι χρειάζεται για να επιτύχουν μία στοιχειώδη επιβίωσή. Οι νεότεροι πρέπει να καταλάβουν ότι ελάχιστα μπορούν να προσφέρουν στην Ελλάδα, και αυτό όχι επειδή δε θέλουν ή δεν μπορούν, αλλά επειδή θα πρέπει πρώτα να δείξει η Ελλάδα σημεία ότι είναι έτοιμη να αλλάξει. Διαφορετικά θα βρεθούν στη θέση που βρίσκονται οι παλαιότεροι, οι οποίοι αναρωτούνται διαρκώς, εάν έπραξαν σωστά που μετά τις σπουδές τους επέστρεψαν στην πατρίδα τους.
Η Ελλάδα θα είναι έτοιμη να δεχτεί τους νεότερους, μόνο όταν το επί δεκαετίες σύστημα, που δημιούργησαν οι κρατούντες σε όλους τους χώρους, και το οποίο δεν αφήνει τίποτα και κανέναν να κινηθεί, αποδυναμωθεί. Πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι τα πρόσωπα αυτά δεν βρίσκονται μόνο σε υψηλά αξιώματα του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα. Βρίσκονται στην καθημερινότητα μας και επιμένουν να θεωρούν κεκτημένα, πράγματα για τα οποία δε ρίσκαραν, δε δούλεψαν και για τα οποία άλλοι εργάστηκαν και κόπιασαν. Πολύ απλά, όταν τους δόθηκε η ευκαιρία και ανέβηκαν στην εξουσία, δόμησαν τα πάντα με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην είναι δυνατό να μετακινηθούν από τις θέσεις τους. Δεν θέλω να επεκταθώ, παραδείγματα υπάρχουν πολλά.
Εάν οι νέοι έχουν όρεξη για εργασία, πρέπει να καταλάβουν ότι το σπίτι τους θα το βλέπουν ελάχιστα. Δεν πρέπει να τους ενδιαφέρει για το εάν εργαστούν στην πατρίδα τους ή στο εξωτερικό. Οι περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες, βρίσκονται σε απόσταση 2 ωρών με το αεροπλάνο από την Ελλάδα. Στις μέρες μας, η μετακίνηση είναι εύκολη. Ακόμα και η επικοινωνία έχει απλοποιηθεί με την βοήθεια του διαδικτύου.
Αυτό που πρέπει να ενδιαφέρει τους νέους, είναι εάν εκεί που επιθυμούν να σπουδάσουν ή να δουλέψουν, επικρατούν στοιχειώδεις συνθήκες αξιοκρατίας!!! Μόνο διά της αξιοκρατίας διασφαλίζεται πραγματικά η ύπαρξη κράτους δικαίου και κοινωνικής πρόνοιας. Με άλλα λόγια, μόνο με την αξιοκρατία διασφαλίζεται ότι ο μόχθος της εργασίας δεν θα έχει μόνο βραχυπρόθεσμο οικονομικό αντίκρισμα, αλλά ανταποδοτική αξία μακροπρόθεσμα.
Είναι λοιπόν σωστό, οι νεότεροι να μη νιώθουν δέσμιοι υλιστικών νοοτροπιών και να είναι απαλλαγμένοι από ενοχικής φύσεως ψευδεπίγραφες ηθικές υποχρεώσεις. Αυτό το λέω επειδή συνήθως πρόσωπα του στενότερου και ευρύτερου κύκλου, θέτουν πολλές φορές ψεύτικα ηθικά διλήμματα, τα οποία κατά κύριο αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση ιδίων συμφερόντων και όχι αυτά των νεότερων.
Εάν οι νεότεροι δεν φροντίσουν κατ’ αρχήν τον εαυτό τους, δεν μπορούν να φροντίσουν για άλλους. Αυτό σημαίνει ότι δε θα μπορούν να φροντίσουν τους γονείς τους, τον ή την σύντροφό τους, τα παιδιά τους και την πατρίδα τους την Ελλάδα. Δεν προτρέπω σε εγωιστική συμπεριφορά, αλλά ζητώ από όλους μας να σκεφτούν ρεαλιστικά και με το ενδεδειγμένο για κάθε περίσταση συναίσθημα.
Η ζωή δεν είναι άσπρο ή μαύρο, καλό ή κακό. Η ζωή κινείται σε γκρίζα ζώνη. Μέσα σε αυτή τη γκρίζα περιοχή καλούνται οι νέοι να επιβιώσουν. Καλούνται να συμβιβάσουν πράγματα φαινομενικά ασυμβίβαστα. Καλούνται να πράττουν έτσι ώστε το δικό τους καλό, να είναι καλό και για όλους τους άλλους.
Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να απασχολεί τους νέους (αλλά και όλους μας) δεν είναι τι και που θα σπουδάσουν, αλλά εάν αυτό που θα σπουδάσουν θα τους βοηθήσει να πορευτούν στη ζωή τους τόσο σαν άτομα, όσο και σαν πολίτες δημιουργικά εξελισσόμενοι.
Ο καλύτερος τρόπος για να ζει κανείς είναι να εργάζεται, δηλαδή να πράττει. Οι πράξεις φέρνουν φαγητό στο τραπέζι, οι κουβέντες όχι. Και δυστυχώς από αυτές -κυρίως διά των πολιτικών μας- έχουμε μπόλικες στην Ελλάδα. Ας σιωπήσουμε λοιπόν και ας συνεχίσουμε την πραγματική και την -όσο ασήμαντη και εάν νομίζουμε ότι είναι- εργασία μας.
Ιππο-Κριτής

Back to Stop Britain's Possession of the Looted Parthenon Scultpures> The last line of defence of the British Museum collapses. See their logic.

The last line of defence of the British Museum collapses. See their logic.

5t
In a recent article the British Museum stated that "the Parthenon Sculptures are an integral and essential part of the world heritage that is esxibited in the Museum". This statement is Important to us because it exposes the last line of defence of the BM – that the Sculptures are “an INTEGRAL part of the museum presenting, etc” – in other words essential for the survival of the BM as an entity!
What a lame argument, what a paucity of ethical and democratic justification, what a corner this one institution in London is in, putting forward this argument to defend its possession of 63% of the central cultural, symbolic, national, archaeological, symbol created by, belonging to, and claimed by another nation, the creators of the looted items.
If it is a matter of Greece getting back what is part of its Parthenon and identity, or a foreign museum closing because of a dearth of domestic showpieces to attract visitors, then let the museum close. 
They cannot hold history and Greece to ransom any longer.

Κείμενα Κοινωνιολογίας> Emile Durkheim: Κανόνες για την διάκριση μεταξύ ομαλού και παθολογικού: Μέρος Ι και ΙΙ

http://socialpolicy.gr/2013/10/emile-durkheim-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D-%CE%BF%CE%BC.html

Μέρος Α

durkheim, socialpolicy.gr, μηχανική αλληλεγγύη, οργανική αλληλεγγύη, κοινωνική τάξη, Anthony Giddens, κοινωνιολογία, ανάλυση, κοινωνική θεωρία
.. Η ιδεολογική μέθοδος επιτρέπει είναι η αλήθεια, να αποφύγει κανείς τον μυστικισμό – άλλωστε στην επιθυμία αυτής της αποφυγής οφείλεται, μερικά τουλάχιστον, η εμμονή σ’αυτή την μέθοδο. Αυτοί που την εφάρμοσαν ήσαν, πράγματι, πολύ ορθολογιστές για να αρνηθούν ότι η ανθρώπινη συμπεριφορά θα είχε ανάγκη να κατευθύνεται από την σκέψη – κι όμως δεν έβλεπαν στα φαινόμενα, αυτά καθ’εαυτά και ανεξάρτητα από κάθε υποκειμενικό δεδομένο, τίποτα που να τους επιτρέπει να τα κατατάξουν ανάλογα με την πρακτική τους αξία. Έμοιαζε, λοιπόν, ότι ο μόνος τρόπος να κρίνει κανείς τα φαινόμενα θα ήταν να τα αναγάγει σε κάποιο κυρίαρχο νόημα – έτσι η χρήση εννοιών που κυριαρχούν, στην αντιπαραβολή των γεγονότων, αντί να προέρχονται από αυτήν, έγινε απαραίτητη σε κάθε ορθολογική κοινωνιολογία. Αλλά ξέρομε πως, αν κάτω απ΄ αυτούς τους όρους η επιστημονική πρακτική γίνεται έλλογη, η λογική σκέψη που έτσι χρησιμοποιείται δεν είναι επιστημονική.
Το πρόβλημα που μόλις θέσαμε θα μας επιτρέψει να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα της λογικής χωρίς να ξανακυλήσουμε στην ιδεολογία. Πράγματι, για τις κοινωνίες όπως και για τα άτομα η υγεία είναι καλή και επιθυμητή, ενώ αντίθετα η αρρώστια είναι κακή και πρέπει να αποφεύγεται. Εάν, λοιπόν, μπορούσαμε να βρούμε ένα αντικειμενικό κριτήριο, εγγενές στα ίδια τα γεγονότα, που να μας επιτρέπει να διακρίνουμε επιστημονικά την υγεία από την αρρώστια στις διάφορες τάξεις κοινωνικών φαινομένων, η επιστήμη θα ήταν σε θέση να φωτίσει πρακτικά θέματα – μένοντας ταυτόχρονα πιστή στην μέθοδό της. Αναμφίβολα, όπως σήμερα δεν καταφέρνει να αγγίζει το άτομο, η επιστήμη δεν μπορεί να μας δώσει παρά γενικές μόνο ενδείξεις, που για να διαφοροποιηθούν πρόσφορα πρέπει να έλθει κανείς άμεσα σε επαφή με το επί μέρους μέσω των αισθήσεων.
Η κατάσταση της υγείας, έτσι όπως η επιστήμη μπορεί να την προσδιορίσει, δεν θα μπορούσε να ταιριάξει με ακρίβεια σε καμία ατομική περίπτωση, εφ΄όσον δεν μπορεί να προσδιοριστεί παρά αναφορικά με πολύ γενικές συνθήκες, από τις οποίες όλος ο κόσμος λίγο-πολύ παρεκκλίνει - τούτο όμως θα αποτελούσε ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για τον προσανατολισμό της συμπεριφοράς μας. Από το ότι απαιτείται ύστερα προσαρμογή του γενικού στην ειδική κάθε φορά περίπτωση, δεν έπεται ότι δεν είναι ενδιαφέρον να το γνωρίσουμε. Αντίθετα, ο κανόνας είναι που πρέπει να χρησιμεύει σαν βάση σε όλους τους πρακτικούς συλλογισμούς μας. Με τις προϋποθέσεις αυτές, δεν έχει πια κανείς δικαίωμα να πει πως η σκέψη είναι άχρηστη στην πράξη. Δεν υπάρχει πια χάσμα ανάμεσα στην επιστήμη και στην τέχνη — αλλά περνά κανείς από την μία στην άλλη χωρίς λύση της συνέχειας. Η επιστήμη, είναι αλήθεια, δεν μπορεί να εμβαθύνει στα γεγονότα παρά με την μεσολάβηση της τέχνης - αλλά η τέχνη δεν είναι παρά προέκταση της επιστήμης. Μπορεί επίσης να αναρωτηθεί κανείς αν η πρακτική ανεπάρκεια της επιστήμης δεν θα πρέπει να μειώνεται όσο οι νόμοι της θα εκφράζουν πληρέστερα την ατομική πραγματικότητα {…}
________
Πηγή: Εμίλ Ντυρκάϊμ, Οι κανόνες της κοινωνιολογικής μεθόδου, Λ.Μ. Μουσούρου, Ο Εμίλ Ντυρκάϊμ και η Κοινωνιολογία του, Κοινωνιολογική Βιβλιοθήκη, Gutenberg, Κεφ. 3 σελ. 111-113.

Ο πόνος θεωρείται γενικά σαν ένδειξη ασθένειας και είναι αλήθεια ότι ανάμεσα σε αυτά τα δύο υπάρχει κατά κανόνα μία σχέση – που όμως στερείται σταθερότητος και ακρίβειας. Υπάρχουν σοβαρά νοσήματα, που είναι ανώδυνα ενώ ενοχλήματα δίχως σημασία, όπως αυτά που προκαλούνται από την είσοδο ενός κόκκου κάρβουνου στο μάτι, μπορεί να είναι πραγματικό μαρτύριο. Σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις συμπτώματα νοσηρότητος είναι η απουσία πόνου ή και η ευχαρίστηση. Υπάρχει, ένα είδος ελλείψεως ευαισθησίας που είναι παθολογικό. Εκεί όπου ένας υγιής άνθρωπος, θα υπέφερε, συμβαίνει ένας νευρασθενής να δοκιμάζει ένα αίσθημα ηδονής, που είναι αναμφισβήτητα νοσηρό. Αντίθετα, ο πόνος συνοδεύει πολλές φυσιολογικές καταστάσεις, όπως η πείνα, η κούραση, ο τοκετός.
Θα λέγαμε ότι η υγεία, που συνίσταται στην ευτυχή ανάπτυξη των ζωτικών δυνάμεων, αναγνωρίζεται από την τέλεια προσαρμογή του οργανισμού στο περιβάλλον του, και θα αποκαλούσαμε, αντίθετα, ασθένεια κάθε τι που παρενοχλεί την προσαρμογή αυτήν; Αλλά κατ” αρχήν (θα πρέπει να επανέλθομε αργότερα στο σημείο αυτό) δεν έχει καθόλου αποδειχθεί πως κάθε κατάσταση του οργανισμού ανταποκρίνεται σε κάποια εξωτερική κατάσταση. Επι πλέον, ακόμη και αν το κριτήριο της προσαρμογής χαρακτηρίζει πραγματικά την κατάσταση της υγείας, θα είχε το ίδιο ανάγκη ενός άλλου κριτηρίου για να μπορεί να αναγνωρισθεί, γιατί θα πρεπε, εν πάση περιπτώσει, να μας πουν σύμφωνα με ποιάν αρχή μπορεί κανείς να αποφασίσει ότι μία μέθοδος προσαρμογής είναι τελειότερη από μίαν άλλη.
Μήπως θαπρεπε να πάρουμε για κριτήριο την επίδραση που ασκούν η υγεία και η ασθένεια στις πιθανότητες επιβιώσεώς μας; Υγεία θα ήταν η κατάσταση ενός οργανισμού στον οποίο οι πιθανότητες αυτές είναι μεγιστοποιημένες και ασθένεια, αντίθετα, οτιδήποτε έχει σαν επίπτωση να τις μειώνει. Αναμφίβολα, η ασθένεια έχει γενικά σαν αποτέλεσμα την εξασθένηση του οργανισμού. Αλλά δεν είναι η μόνη που έχει το αποτέλεσμα αυτό. Οι λειτουργίες αναπαραγωγής, σε μερικά κατώτερα είδη, επισύρουν μοιραία τον θάνατο, και ακόμα και στα νεώτερα είδη, δημιουργούν κινδύνους. Είναι, πάρα ταύτα, φυσιολογικές. Το γήρας και η παιδική ηλικία, έχουν τις ίδιες επιπτώσεις – γιατί ο υπερήλικας και το παιδί είναι περισσότερο ευάλωτοι από τα αίτια της καταστροφής. Είναι όμως ο υπερήλικας και το παιδί ασθενείς και πρέπει να δεχθούμε σαν μοναδικό τύπο υγιούς τον ενήλικα; Να ένας περίεργος περιορισμός του πεδίου της υγείας και της φυσιολογίας! Εάν, άλλωστε, το γήρας είναι αυτό καθ’εαυτό ασθένεια, πως να διακρίνει κανείς τον υγιή από τον άρρωστο υπερήλικα:
Κατά την ίδια λογική θα έπρεπε να κατατάξουμε την εμμηνόρροια μεταξύ των νοσηρών φαινομένων, γιατί με τις διαταραχές που προκαλεί αυξάνει την ευπάθεια της γυναίκας. Πώς όμως να χαρακτηρίσουμε νοσηρή μία κατάσταση, της οποίας η απουσία ή η πρόωρη εξαφάνιση αποτελούν αναμφισβήτητα ένα παθολογικό φαινόμενο {….}
__________
ΠΗΓΗ: Πηγή: Εμίλ Ντυρκάϊμ, Οι κανόνες της κοινωνιολογικής μεθόδου, Λ.Μ. Μουσούρου, Ο Εμίλ Ντυρκάϊμ και η Κοινωνιολογία του, Κοινωνιολογική Βιβλιοθήκη, Gutenberg, Κεφ. 3 σελ. 114-115.
*Η ολοκληρωμένη ανάλυση ο.π. Κεφ. 3 σελ. 111-140.

Και η Χρυσή Αυγή, δηλώνει Αμεσοδημοκράτισα (Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου)

Αθήνα, 1 Νοεμβρίου, 2013. 
Και η Χρυσή Αυγή, δηλώνει Αμεσοδημοκράτισα.
Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου.
Στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις, είχε πει κάποτε ο Γιάννης Τσαρούχης, ο γνωστός ζωγράφος, και επίσης καλός γνώστης των νεοελληνικών παθογενειών.
Έτσι, μετά τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, (συμπεριλαμβανομένου του Μανώλη Γλέζου), τον αρχηγό των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνο Καμένο, τώρα και εξ’ ονόματος της Χρυσής Αυγής, ο Ηλίας Κασιδιάρης, δήλωσε με κάθε επισημότητα στη Βουλή των Ελλήνων, πως «η Χρυσή Αυγή, είναι υπέρ της Άμεσης Δημοκρατίας».
Επειδή λοιπόν την Άμεση Δημοκρατία την ερμηνεύει ο καθείς κατά το δοκούν, να υπενθυμίσουμε σε όλους για μια ακόμη φορά, πως Άμεση Δημοκρατία δεν είναι το Πατριωτικό Μέτωπο και ο Βιτάλης, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Τσίπρας, η Χρυσή Αυγή και ο Κασιδιάρης, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και ο Καμένος, οι Ενεργοί Πολίτες και ο Μανώλης Γλέζος, το ΔΗΚΙ και ο Μαντάς και πάει λέγοντας.
Άμεση Δημοκρατία είναι το πλήρες πέρασμα των εξουσιών κατ’ ευθείαν στο Λαό.
Δηλαδή, για εκατομμυριοστή φορά: Ο Λαός νομοθέτης, ο Λαός Δικαστής, ο Λαός υπεύθυνος για την Ασφάλεια της Γειτονιάς και της Πατρίδας του. Όπως γίνεται δηλαδή εδώ και 152 χρόνια στην Ελβετία του Ιωάννη Καποδίστρια και εδώ και 4 χρόνια στην Ισλανδία του Όλαφουρ Γκρίμσον.
- Επειδή λοιπόν αυτή η ιστορία με την εκμετάλλευση της προοπτικής της Άμεσης Δημοκρατίας, καταντάει πια γραφικότητα, αγγίζοντας τα όρια μερικές φορές της γελοιότητας.
- Επειδή το Πατριωτικό Μέτωπο εδώ και 30 χρόνια υπερασπίζεται με πάθος την καθαρή μορφή της, όπως αυτή κωδικοποιήθηκε στο Αμεσοδημοκρατικό Σύνταγμα το οποίο καταθέσαμε εδώ και 3 χρόνια στην κρίση του ελληνικού Λαού.
- Επειδή δεν σκοπεύουμε να επιτρέψουμε το όραμά μας για πραγματική Δημοκρατία - ένα όραμα αρκετών πια Λαών του κόσμου - να γίνει αναλώσιμο είδος, στους πεινασμένος για εξουσία κομματικούς μηχανισμούς κάθε είδους.
Καλούμε για μια ακόμη φορά όλους τους πολιτικούς φορείς οι οποίοι ομιλούν για Άμεση Δημοκρατία, ή να αποδεχτούν την πρότασή μας, ή να πάψουν να ξεφτιλίζουν την τελευταία ελπίδα των Λαών όλου του Κόσμου: Την Άμεση Δημοκρατία.
Να υπενθυμίσουμε πως η πρόταση μας, δεν είναι ούτε κάποιου είδους «μανιφέστο», ούτε ιδεολόγημα, αποκύημα της φαντασίας του οποιουδήποτε.
Είναι σαφής και ξεκάθαρη κωδικοποίηση του περάσματος των εξουσιών στον Ελληνικό Λαό.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Συγκροτούμε ενιαίο πολιτικό Αμεσοδημοκρατικό φορέα, ανεξάρτητα με τις όποιες ιδεολογικοπολιτικές διαφορές των συνιστωσών του, και  με τους παρακάτω και μόνον στόχους:
1. Κατέρχεται ενιαία στις εκλογές και φυσικά κερδίζει τη συντριπτική πλειοψηφία των εδρών της Βουλής.
2. Στο Κοινοβούλιο, ο ενιαίος Αμεσοδημοκρατικός αυτός πολιτικός φορέας, δεν εισέρχεται σε καμία περίπτωση στην όποια μορφή διαχείρισης της εξουσίας. Κρατάει μόνο τον τυπικό χαρακτήρα της Βουλής, όπως αυτός ορίζεται από τον υφιστάμενο Κανονισμό της και παράλληλα αρνείται όλα τα βουλευτικά προνόμια (αποζημίωση, διευκολύνσεις κλπ).
3. Ψηφίζει - και μόνον αυτό - το Νέο Σύνταγμα Άμεσης Δημοκρατίας, το οποίο παραδίδει όλες τις εξουσίες στο Λαό.
4. Σε διάστημα το πολύ 2 μηνών, με την ολοκλήρωση της ψήφισης του Νέου Συντάγματος, διαλύει τη συντακτική Βουλή.
5. Στις επόμενες εκλογές, με βάση το ισχύον Σύνταγμα Άμεσης Δημοκρατίας, το οποίο δεν αναγνωρίζει Κόμματα και Παρατάξεις, αλλά μόνον Πολίτες, κατέρχεται ο καθείς κατά τις θέσεις του, και διεκδικεί τις αιρετές, και άμεσα πια ανακλητές εκπροσωπήσεις κατά το δοκούν.
6. Από κει και πέρα, ο Ελληνικός Λαός, με τις Πρωτοβουλίες και τα Δημοψηφίσματά του, αποφασίζει για Μνημόνια, Τρόϊκα κλπ, αλλά και για το ποιοι θα πάρουν τον δρόμο για τον Κορυδαλλό, μέσα φυσικά από τη νέα μορφή των Δικαστηρίων, τα οποία είναι πλήρως Λαϊκά/Ορκωτά.
Αυτή είναι η μόνη πρόταση η οποία μπορεί να σταθεί σοβαρά ενώπιον του συνόλου του ελληνικού Λαού. Όλα τα άλλα, είναι φληναφήματα των κομμάτων "δια άγραν ψήφων" από τα συνήθη κορόϊδα, τους Πολίτες, τα οποία μας δημιουργούν τη διαρκή αίσθηση μετεωρισμού, και της ναυτίας την οποία αυτός προκαλεί.
Λοιπόν κ.κ. του ΣΥΡΙΖΑ, της Χ.Α. των Α.Ε.,
Αν πραγματικά επιθυμείται Άμεση Δημοκρατία, αυτός είναι ο δρόμος. Και όχι τα «να βγω πρώτα στην εξουσία και μετά βλέπουμε».
Ιδού λοιπόν η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης 
 
Γραφεία Αθηνών:
Διδυμοτείχου 15-17,
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141413, Φαξ: 2105141442
Τηλ. Προέδρου: 6980292626 
http://www.pamet.gr pametopo@gmail.com
  
«Αλληλέγγυον»
Συνεταιριστικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Κεντρικό:
Αγίας Σοφίας 50
10444, Κολωνός, Αθήνα
Τηλ. 2105141443, Φαξ: 2105141442
www.allilegion.gr allilegion@gmail.com  
Ελληνική Τράπεζα Σπόρων 
Αστική, Μη Κερδοσκοπική Εταιρία.
http://eltraspor.wordpress.com

"Στήριξη" Διεπιστημονικό Κέντρο Ψυχοθεραπείας> Διήμερο Βιωματικό Σεμινάριο: Βασικές Δεξιότητες Συμβουλευτικής, 2 & 3 Νοεμβρίου 2013

ph-logo.png
"Στήριξη" 
Διεπιστημονικό Κέντρο Ψυχοθεραπείας
programs_organizational_large.jpg
Διήμερο Βιωματικό Σεμινάριο:
Βασικές Δεξιότητες Συμβουλευτικής

Η Συμβουλευτική συχνά συγχέεται με την παροχή συμβουλών ωστόσο διαφέρει κατά πολύ. Είναι μια σύνθετη διαδικασία αλληλεπίδρασης κατά την οποία παρέχεται βοήθεια σε άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην καθημερινή λειτουργικότητά τους, στις σχέσεις τους με τους άλλους, με τον εαυτό τους και γενικότερα σε προβλήματα που δεν μπορούν να διαχειριστούν μόνοι τους. Μάθετε τις βασικές αρχές και τεχνικές της συμβουλευτικής μέσα από ένα βιωματικό σεμινάριο.

Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου είναι η καλύτερη κατανόηση της συμβουλευτικής διαδικασίας, των τεχνικών που χρησιμοποιούνται σε αυτή και η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.

Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανθρώπους που επιθυμούν να γνωρίσουν τη συμβουλευτική ως διαδικασία είτε για να τη χρησιμοποιήσουν στη δουλειά τους, είτε ως μέθοδο αυτοανάπτυξης. Ιδιαίτερα σε φοιτητές, εκπαιδευτικούς, και νέους επαγγελματίες ψυχικής υγείας.

Θεματικές Ενότητες
  • Τι είναι η Συμβουλευτική / Διαφορές από την Ψυχοθεραπεία.
  • Κυριότερες Θεωρητικές Προσεγγίσεις.
  • Κατευθύνσεις και χώροι άσκησης της Συμβουλευτικής. 
  • Αρχές Επικοινωνίας / Σχέση Συμβούλου - Συμβουλευόμενου.
  • Δεξιότητες & Τεχνικές.
  • Παχνίδια Ρόλων / Βιωματικές Ασκήσεις.
  • Παρουσίαση Περιπτώσεων / Παρουσίαση Βίντεο.
Ημέρα / Ώρα: 2 & 3 Νοεμβρίου 2013, Σαββατοκύριακο. 10:00 - 13:00.

    Αχιλλέως 2 Παλαιό Φάληρο, 17562 Αθήνα, Τ. 210 9859680www.kentrostirixis.gr

    ΣΟΚ από τις αποκαλύψεις για την οικογένεια βΡομά!

    από  e-mail

     
                                     ΣΟΚ από τις αποκαλύψεις για την οικογένεια βΡομά!
     
    Οικογένεια βΡομά κατηγορείται για αρπαγές κατ’ εξακολούθηση:
     
     Mισθών, συντάξεων, ασφαλιστικών εισφορών, καταθέσεων, σπιτιών, χωραφιών, κλπ.
     
     Τα παιδιά της οικογένειας εξαπατούσαν αφελείς πολίτες και τους έκλεβαν την ψήφο τους.
     Η οικογένεια εκτός από αυτά που άρπαζε από ανυποψίαστους πολίτες, χρηματοδοτείτο από το κράτος,
    αλλά κατάφερνε να παίρνει και διάφορα δάνεια από τράπεζες.
     Μάλιστα σαν εγγυητές των δανείων έβαζε – εν αγνοία τους – πολίτες που σήμερα καλούνται να πληρώσουν
    τα χρέη που έχει δημιουργήσει.
     Τα μέλη της οικογένειας τα τρία τελευταία χρόνια είχαν περιορίσει τις εμφανίσεις τους σε δημόσιους χώρους,
    γιατί πολλοί εξαπατημένοι πολίτες τους αναγνώριζαν και κινούνταν απειλητικά εναντίον τους.
      Έτσι τα μέλη της οικογένειας είχαν περιοριστεί σε φαγοπότια μόνο μέσα στην παράγκα τους.
    Η δράση της οικογένειας ερευνάται από τις δικαστικές αρχές και ήδη κάποια μέλη βρίσκονται στις φυλακές.
     
    Τα παιδιά της οικογένειας θα οδηγηθούν στο ίδρυμα «Το χαμόγελο του γιδιού».
     

    Πρωινό mou: Οι χρεοκοπημένοι lifestylades υπέρ Άδωνι

    http://www.periodista.gr/medias/item/7008.htmΚωστόπουλος και ΜπαλατσινούΚωστόπουλος και Μπαλατσινού
    “ Η κατάντια της διαπλοκής: Επιστρατεύει χρεοκοπημένους εκδότες και... χαρούμενα lifestyle παιδάκια ”
    Periodista
    Θέση στην «κόντρα» μεταξύ του αρχηγού αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξη Τσίπρα, και τουυπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, αποφάσισε να πάρει η πρωινή εκπομπή του Mega Channel "Πρωινό mou" και μάλιστα με επαίσχυντο τρόπο, καθιστώντας δηλωτική την στάση που τηρεί ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός υπέρ της ακροδεξιάς κυβέρνησης Σαμαρά και κατά του ΣΥΡΙΖΑ.

    Η κατάντια της διαπλοκής που καταρρέει μαζί με το πολιτικό προσωπικό που υποτάσσεται στο Βερολίνο, φαίνεται ξεκάθαρα από το γεγονός ότι επιλέγει να επιστρατεύσει στον αγώνα για την στήριξη της κυβέρνησης Σαμαρά, ότι πιο ρηχό, ότι πιο χρεοκοπημένο, ότι πιο παρακμιακό, ότι πιο ξεπερασμένο, ότι πιο προκλητικό ενδημεί στην Ελλάδα της κρίσης: Χαρούμενες τηλεπερσόνες και πρόσωπα με μηδενική πολιτική αντίληψη, τα απόλυτα δείγματα της υποκουλτούρας και της κατώτερης πνευματικής υποστάθμης. 

    Όταν ο πανικός κυριαρχεί στις ελίτ τότε εκείνες επιστρατεύουν ακόμη και τις χαζοχαρούμενες life style εκπομπούλες τις οποίες παρουσιάζουν χρεοκοπημένοι πρώην εκδότες, που πλαισιώνονται από απολιτίκ παιδάκια. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι την συγκεκριμένη παρακμιακή εκπομπή παρουσιάζει ένας άνθρωπος, ο Πέτρος Κωστόπουλός, ο οποίος χρωστά χιλιάδες ευρώ σε πρώην εργαζομένους του σε εταιρείες που ο ίδιος είχε και τις χρεοκόπησε, αφήνοντας τους στο δρόμο και ακάλυπτους σε ότι έχει να κάνει με τα δεδουλευμένα τους. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο ίδιος έχει συνδέσει το όνομά του με την πολιτιστική παρακμή της Ελλάδας και με ένα πάλαι ποτέ πανίσχυρο σύστημα εξουσίας, το οποίο έχει βυθίσει στην οικονομική καταστροφή της χώρας μας. 

    Στην εκπομπή "Πρωινό mou", οι τηλεπερσόνες και οι βοηθοί τους επιχείρησαν να ασκήσουν κριτική στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα για τα όσα είπε αναφορικά με τις τηλεπωλήσεις που φέρεται να πραγματοποιεί παράλληλα με τα υπουργικά του καθήκοντα ο Άδωνις Γεωργιάδης. Σιγοντάροντας τον παρουσιαστή, κάποια άσημα παιδάκια που παριστάνουν τους... πανελίστες, άρχισαν να σκούζουν κατά του Αλέξη Τσίπρα και υπέρ του Άδωνι Γεωργιάδη και αφού συμφώνησαν ότι "οι δηλώσεις του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήταν απαράδεκτες", μετά άρχισαν να διερωτώνται "τι δουλειά κάνει ο Αλέξης Τσίπρας". Ας μας πουν λοιπόν πρώτα: Τι δουλειά έκαναν ή κάνουν αυτοί;

    Άραγε θα μας πουν τώρα ο κύριος Κωστόπουλος, η μοντέλα σύζυγός του Τζένη Μπαλατσινού και το επιτελείο τους "ποιοι δουλεύουν" και "ποιοι δεν δουλεύουν"; Αυτοί που υπήρξαν μέρος της παρέας που οδήγησε την Ελλάδα στην οικονομική καταστροφή, θα κάνουν νουθεσίες στην Αριστερά για το "τι είναι απαράδεκτο και τι δεν είναι"; Ας πληρώσουν πρώτα εκείνους στους οποίους χρωστούν χρήματα, ας κόψουν τα σούρτα φέρτα στην Μύκονο, όταν οι πρώην εργαζόμενοί τους δεινοπαθούν εξαιτίας τους, και μετά τα λέμε. 

    Είναι πραγματικά θλιβερό, άνθρωποι γνωστοί και ως «λαϊφσταϊλάδες», οι οποίοι ποτέ δεν μίλησαν όταν έπρεπε για τα πραγματικά προβλήματα της χώρας και για το κακό που ερχόταν, παρά μόνο προσέφεραν ένα υποκτατάστατο πραγματικής ζωής στους μικροαστούς, άνθρωποι οι οποίοι μάλιστα φέρουν ευθύνη για την καταστροφή, να έρχονται τώρα και να το «παίζουν» τιμητές των καταστάσεων. Το ακόμα χειρότερο είναι ότι εξακολουθούν να προβάλλουν την life style πλευρά της ζωής, σε μια συγκυρία που η συντριπτική πλειονότητα του ελληνικού λαού τα βγάζει δύσκολα πέρα. 

    Δείτε το video και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του:

    Recent Posts

    Ετικέτες

    Αρχειοθήκη ιστολογίου