Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Σχέδιο «ΑΘΗΝΑ», μία μεγάλη σκευωρία εις βάρος του Μάρκετινγκ

http://online-pressblog.blogspot.gr/2013/02/blog-post_24.html

500 π.Χ ΑΘΗΝΑ : ΘΕΑ της ΣΟΦΙΑΣ και της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ με έδρα τον ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ.

2013 μ.Χ ΑΘΗΝΑ : ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ διάλυσης της παιδείας με έδρα το ΧΑΟΣ.

Σε μία χώρα που μαστίζεται από την οικονομική κρίση που το ποσοστό ανεργίας αγγίζει το 30%, το ποσοστό των πολιτών που αντιμετωπίζει συνθήκες φτώχειας ανέρχεται στο 25% (σύμφωνα με την ΕΛ.ΣΤΑΤ, 2012), που η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων (franchising) είναι η «ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ», τα λουκέτα στις επιχειρήσεις μπαίνουν κατά συρροή, σε αυτήν τη χώρα κάποιοι έχουν βάλει στο στόχαστρο τους, την καταστροφή της παιδείας. Ανάμεσα στις διάφορες εκπαιδευτικές «κατεδαφίσεις» να και πιο συγκεκριμένα το γκρέμισμα της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Μιας επιστήμης που αντί να αναπτύσσεται, υποβαθμίζεται με ένα σχέδιο σε power point που θα γίνει ένα απλό Προεδρικό Διάταγμα και κατά πάσα πιθανότητα δε θα εισαχθεί καν στη Βουλή προς ψήφιση για να αποτελέσει Νόμο του Κράτους. Γιατί; Διότι κατά δήλωση του ίδιου του Υπουργού το Μάρκετινγκ μπορεί να διδάσκεται σε 2-3 μαθήματα ή να αποτελεί κάποια εξειδίκευση σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Όμως το Μάρκετινγκ στις Η.Π.Α από το 1950 διδάσκεται στα Πανεπιστήμια σε ξεχωριστά Τμήματα ως διακριτή επιστήμη, ενώ στην Ε.Ε. αλλά και σε όλον τον κόσμο σχεδόν όλα τα Πανεπιστήμια έχουν ξεχωριστά Τμήματα Μάρκετινγκ από τότε. Εμείς έξι δεκαετίες αργότερα το εντάσσουμε ως κατεύθυνση σε ένα Τμήμα που ΘΑ γίνει στο ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας με έδρα τις Σέρρες και που ούτε καν Διοίκηση Επιχειρήσεων δε θα είναι, αφού ο τίτλος του θα είναι κάτι σε «Διοίκηση Επιχειρήσεων, Συστημάτων και Οργανισμών» και δε θα μπορεί να αντιστοιχηθεί κατά τα διεθνή πρότυπα με Business Administration. Όσο για το Μάρκετινγκ αντί...
να αναβαθμίζεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της κοινωνίας μας, διαγράφεται εντελώς από τον επιστημονικό χάρτη της χώρας. Ή μήπως διαγράφεται μόνο από τα Δημόσια TEI μήπως και από τα Δημόσια Πανεπιστήμια; Από τα Δημόσια και Δωρεάν μήπως; Πάντως προς το παρόν παραμένει μόνο ένα Τμήμα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (λέγεται ότι θα είναι τμήμα ελίτ) ενώ τα Τμήματα των ΤΕΙ Αθήνας και Θεσσαλονίκης που δημιουργήθηκαν το 1973 και ήταν από τα πρώτα στην Ελλάδα σχεδιάζεται να καταργηθούν μόλις σε 6 μήνες από σήμερα δηλαδή από το Σεπτέμβρη του 2013, να λείπουν δηλαδή από τα μηχανογραφικά του φετινού ακαδημαϊκού έτους. Φυσικά και όλα αυτά γίνονται δίχως την συγκατάθεση των φοιτητών, δίχως να τηρούνται ισάξια τα υποτιθέμενα κριτήρια του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ», δίχως να υπάρχει μέριμνα για τους χιλιάδες φοιτητές που θα μετακινηθούν, για τις εγκαταστάσεις και τα εργαστήρια που θα εγκαταλειφθούν, για τις εγκαταστάσεις και τα εργαστήρια που δε θα υπάρχουν στις Σέρρες, για τις θέσεις πρακτικής που δε υπάρχουν κι αυτές. Μετά από αυτή την μικρή και ελπίζω περιεκτική αναφορά, μου δημιουργούνται μερικές απορίες κ. Υπουργέ:
-Πώς θέλετε ανάπτυξη χωρίς Μάρκετινγκ;
-Πώς θέλετε εξαγωγές των προϊόντων μας (όσων παράγουμε ως χώρα);
-Γιατί δεν εφαρμόζονται τα κριτήρια που έχετε θέσει, για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ)
-Γιατί να λειτουργούν εργαλεία του Μάρκετινγκ ως ξεχωριστά τμήματα, π.χ.logistics στην Κατερίνη;
-Πιστεύετε πράγματι ότι το ένα Πανεπιστημιακό Τμήμα και τα όποια κολλέγια θα μπορέσουν να αντικαταστήσουν τα στελέχη που τόσα χρόνια «παράγονται» από τα Τμήματα ΤΕΙ Μάρκετινγκ; ΟΥΤΕ ΣΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου