Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Ντέμης: «Αντρίκειο να πληρώσουμε τα χρέη»

http://www.sport-fm.gr/article/529593
«Αντρίκειο να πληρώσουμε τα χρέη»
Υποχρέωση των μετόχων της ΑΕΚ να αποπληρώσουν τα χρέη που δημιουργήθηκαν από το 2004 χαρακτήρισε ο Ντέμης Νικολαΐδης.

Μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6, ο πρώην πρόεδρος της «Ένωσης» τόνισε ότι πιο αντρίκεια στάση όσων πέρασαν από την ομάδα μετά το άρθρο 44 -συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου- είναι να την παραδώσουν με τα ίδια χρέη.

Ξεκαθάρισε, δε, ότι αυτή την άποψη θα ξεκαθαρίσει και προσωπικά, δίνοντας το «παρών» στη συνάντηση της Κυριακής.


Αναλυτικά όσα είπε ο Νικολαΐδης

Για το αν θα πάει στη συνάντηση της Κυριακής: «Θα είμαι στα Σπάτα. Δεν νιώθω πολύ καλά, όμως νοιώθω υποχρέωση να είμαι. Η ΑΕΚ είναι σε πολύ κρίσιμη στιγμή. Ο καθένας μπορεί να σκεφτεί ό,τι θέλειγια το λόγο που θα είμαι εκεί. Διάβασα περίπου το σχέδιο του κ. Τροχανά. Δεν νομίζω ότι είναι λύση. Το πιο αντρίκειο είναι οι μέτοχοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Να πληρώσει ο καθένας αυτό που του αναλογεί.

Περίπου 27 εκατ. ευρώ ήταν τα χρέη, στα 27 εκατ. να μείνουν. Ο κ. Παππάς είπε ότι δωρίζει τις μετοχές του και φεύγει. Πώς φεύγεις; Ένα πράγμα δεν αλλάζει. Οι αριθμοί και οι ισολογισμοί. Τα χρέη είναι πάρα πολλά. Ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους. Εγώ έβαλα 2 εκατ. ευρώ. Αν έχω χρέη παραπάνω, να τα βάλω. Ο καθένας να πληρώσει αυτό που του αναλογεί. Δεν υπάρχει κάτι άλλο.

Δεν μπορώ να ξέρω τι σκέφτεται ο καθένας. Δεν μπορώ όμως εγώ να διαβάζω καλύτερα τα οικονομικά από επιχειρηματίες ή εφοπλιστές. Ας διαβάσουν τους ισολογισμούς. Δεν γίνεται να λένε ότι πληρώνουν των άλλων! Πληρώστε τα δικά σας. Όχι των άλλων. Δεν είναι σωστό να καταλογίζονται οι ίδιες ευθύνες σε όλους από το 2004 κι έπειτα. Ο καθένας έχει την ευθύνη του. Ανέλαβα την ΑΕΚ με 27 εκατ. ευρώ άνοιγμα. Ας φύγουν, ας τη δώσουν στους Supporters με 27 εκατ. ευρώ.

Μιλάω για συνολικά χρέη της ΑΕΚ. Αν εγώ "έτρεχα" την ΑΕΚ, μόνο μετά από τέτοια εξέλιξη θα έφευγα και θα κοιμόμουν ήσυχος. Θα έφευγα χωρίς να δημιουργήσω προβλήματα. Μπορεί και τώρα κάποιος να ενδιαφέρεται για την ΑΕΚ. Δεν είναι απαγορευτικά τα νούμερα για μία ομάδα σαν την ΑΕΚ. Το θεωρώ όμως δίκαιο να γίνει έτσι».


Για το αν θα είναι στην επόμενη μέρα της ΑΕΚ: «Δεν μπορώ να σκεφτώ ότι θα έχω σχέση με τη διοίκηση της ΑΕΚ. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από τους παλαιούς μετόχους. Θεωρώ ότι αυτή είναι η λύση. Είναι ρομαντική η ιδέα του κ. Τροχανά. Όμως είναι σαν δεύτερο βήμα. Η ΑΕΚ θέλει τώρα χρήματα. Όσο για τα περιουσιακά μου στοιχεία, ήδη έχω διαγράψει ό,τι βρισκόταν στο όνομά μου ως χαμένο. Το έχω πάρει απόφαση πια».

Για το αν μπορεί ο Μελισσανίδης μόνος του να "τρέξει" την ΑΕΚ: «Θα ήταν πολύ ωραίο να ήταν ο κ. Μελισσανίδης μπροστά, όμως θεωρώ ότι θα θέλει συνεργασία. Ζούμε σε δύσκολες εποχές και θα έρθουν ακόμα δυσκολότερες. Θα θέλει 4-5 άτομα να υποστηρίζουν την ομάδα και ο κόσμος να είναι χρηματοδότης, μέσω των διαρκείας. Ο κ. Μελισσανίδης με 4-5 ακόμα να υποστηρίζουν, ναι, θα ήταν λύση. Αλλά κι εγώ να ήμουν στη θέση του κ. Μελισσανίδη, θα έλεγα… πληρώστε τα χρέη σας και εδώ είμαι. Δεν είναι δυνατόν να του ζητούν να πληρώσει των άλλων».

Για το λόγο που δεν πάει στο γήπεδο: «Δεν αισθάνομαι καθόλου καλά να πάω στο γήπεδο. Κάποια στιγμή θα πάω…»

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου