Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Ο ΚΟΜΙΣΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΕ ΤΟΝ ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΟΥ κ. ΓΙΑΝΝΗ ΔΕΡΜΕΤΖΟΓΛΟΥ!!!

http://anergoidimosiografoi.blogspot.com/2011/07/blog-post_4929.html

Προσωπική και πολιτική εμπάθεια στην εκδοτική ομάδα του "Πρώτου Θέματος" καταλογίζει το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ που καταγγέλλει την απόλυση του γελοιογράφου Γιάννη Δερμετζόγλου. Ο σκιτσογράφος απολύθηκε με το επιχείρημα πως καταργούνται τα ...σκίτσα και ενώ η διεύθυνση είχε δεσμευτεί μετά τις μειώσεις μισθών πως δεν πρόκειται να κάνει απολύσεις.

Η επιστολή καταγγελίας του Γιάννη Δερμετζόγλου στα συνδικαλιστικά όργανα και το Μεικτό συμβούλιο:

Καταγγέλλω την απολύτως αναιτιολόγητη απόλυση μου από την εφημερίδα
“Πρώτο Θέμα” των εκδοτών Θεμιστοκλή Αναστασιάδη και Αναστάσιου Καραμήτσου.
Δεδομένης της επαγγελματικής μου επάρκειας, η οποία ποτέ δεν αμφισβητήθηκε αλλά αντιθέτως αναγνωριζόταν από αυτούς δημοσίως, αλλά και της δέσμευσης τους να μην κάνουν απολύσεις οικονομικών περικοπών μετά τη γενική μείωση μισθών που επέβαλαν, είναι προφανές ότι η απόλυσή μου χαρακτηρίζεται από προσωπική και πολιτική εμπάθεια.
Η αξιοπρέπειά μου και η ανεξάρτητη πορεία μου στην ελληνική πολιτική γελοιογραφία για αρκετά χρόνια μου επιβάλλουν να μην ζητώ τίποτα από τους πρώην εργοδότες μου.
Ζητώ από τις συνδικαλιστικές ενώσεις που με εκπροσωπούν να καταδικάσουν και να αντισταθούν σε εκδοτικές πρακτικές που εξευτελίζουν την όποια αξιοπρέπεια έχει το δημοσιογραφικό επάγγελμα και θυμίζουν άλλου είδους “οικογενειακές” επιχειρήσεις.

Γιάννης Δερμεντζόγλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου