Συνολικές προβολές σελίδας


Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

Μικρά-μικρά σχόλια...

-Πάει κι αυτό....Γιορτές σου λέει.
-Τουλάχιστον πήρα τους 6 από τους 12 μήνες(-δώρο Χριστουγέννων-επίδομα αδείας 2009 που δεν τα πήραμε κιαυτά ακόμα...) και μπάλωσα κάποιες τρύπες...
-Σου λέει "μην τους δώσουμε όλα τα λεφτά μαζεμένα, γιατί υπάρχει και το 2010. Ας τους πληρώνουμε τουλάχιστον το 2010 με λεφτά του 2009...
-Κι εδώ δεν αναφέρομαι φυσικά στην αναπτυξιακή εταιρία, που διαχειρίζεται απλά τα προγράμματα της Ε.Ε: Αν της δώσουν λεφτά "από πάνω" δίνει, αν όχι τότε δεν δίνει...
-Σε αυτούς τους "από πάνω" αναφέρομαι. Ε, εσείς οι από πάνω ακούτε κι εμάς τους από κάτω;
-Τι θα γίνει με αυτά τα δύστυχα τα "Βοήθεια στο Σπίτι"; Θα συνεχίσουν να υλοποιούνται και αν ναι, κάτω από ποιο θεσμικό πλαίσιο; Α, και κάθε πότε θα πληρώνετε το προσωπικό; Ε;
-Και μην ξεχνάτε ότι εδώ δεν έχετε να κάνετε με ψευτοσυμβάσεις τύπου Stage. Εδώ πρόκειται για προσωπικό (κοινωνικοί λειτουργοί ή κοινωνιολόγοι, νοσηλευτές και οικογενειακοί βοηθοί) που έχει προσληφθεί αξιοκρατικότατα μέσω ΑΣΕΠ. Και με συμβάσεις συνεχόμενες και μη διακεκομμένες ούτε για μια μέρα! Έτσι;
-Και να στε σίγουροι ότι σε κάθε ύποπτη μεθόδευση ή μαγείρεμα θα γίνει της πουτάνας! Αυτό να το θυμάστε!
-Ξαναρωτάω (το έκανα και μέσω Facebook): ποιο στέλεχος υποκαταστήματος τράπεζας του Αγρινίου πουλάει τσαμπουκά στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και με παίρνει τηλέφωνο Χριστουγεννιάτικα για να με απειλήσει ότι θα..."με κανονίσει"; Ελπίζω μόνο να μην μιλάει και εξ ονόματος κάποιων αναπτυξιακών του Νομού Αιτωλοακαρνανίας(χωρίς βέβαια οι αναπτυξιακές αυτές να γνωρίζουν τίποτα! Είδες ρε το λαμόγιο;).
-Εδώ θα αναφέρω για πρώτη φορά ότι κάτω από το σπίτι μου στο Μενίδι, δυο φορές που κατέβηκα για να πετάξω τα σκουπίδια στον κάδο, ένα αυτοκίνητο μάρκας Mercedes, δεκαετίας του '80, σκουρόχρωμο, μου αναβόσβηνε τα φώτα για να με...τρομάξει. Τη μια φορά μάλιστα μόλις που πρόλαβα να ανεβώ στο πεζοδρόμιο, αλλιώς θα είχαμε άλλα...
-Ενημερώνω λοιπόν τους μάγκες πρώτον, ότι υπάρχουν μάρτυρες για το παρολίγον "ατύχημα" και δεύτερον, ότι έχω λάβει όλα τα μέτρα για την προστασία μου. Ότι και να επιχειρήσουν την επόμενη φορά, θα αμυνθώ όπως μπορώ (έστω και όσο προλάβω...)!
-Είδαν λοιπόν οι τράπεζες ότι δεν έχω κανένα περιουσιακό στοιχείο για να μου πάρουν και ότι υπάγομαι στον υπο ψήφιση νόμο για τη ρύθμιση χρεών των δανειοληπτών, άρα πληρώνω το πολύ 10%, ήτοι μέχρι 15.000 ευρώ και έχουν αφρίσει από τη λύσσα τους;
-Ρε γίγαντες, άμα με καθαρίσετε δεν θα πάρετε ούτε τα 15 χιλιάρικα! Οπότε στάκα....
-Έχω κάνει κι εγώ τα φοβερά και τρομερά λάθη μου-άλλωστε χρέος 150.000 ευρώ δεν το "χτίζουν" από μόνες τους οι τράπεζες, βρίσκουν κορόιδα σαν κι εμένα και τα κάνουν- αλλά τουλάχιστον ας αναλάβουν κι αυτές το μερίδιο της ευθύνης τους
-Και να χρεονόμουν ο μαλάκας τόσα λεφτά παίρνοντας κάνα αυτοκίνητο ή καμιά μηχανή!Φέσωνα τις κάρτες για να...αγοράζω βιβλία ιστορίας και κοινωνιολογίας(ναι, φασκελώστε με!)! Με τα λάπτοπ και τα κινητά και ότι άλλο! Καλά να πάθω! Τα λάθη πληρώνονται! Ας έκοβα τα χεράκια μου από τον καρπό! Στερνή μου γνώση...
-Μια πρόταση προς τη φίλη μας την ΕΡΤ τώρα. Αξιότιμοι κύριοι νέοι "συλλογικώς" διοικούντες εκεί στο ραδιομέγαρο, μιας και υποτίθεται ότι βρισκόμαστε εν μέσω κρίσης, δεν κόβετε-λέω εγώ-για φέτος τη συμμετοχή της ΕΡΤ στο "διαγωνισμό" της Eurovision; Παραχωρήστε την ας πούμε σε κάποιο ιδιωτικό κανάλι ή αν θέλετε να την αναλάβετε καλύψτε εξ ολοκλήρου το κόστος από χορηγίες. Και μη μου πείτε ότι έτσι έγινε και πέρσι ή ότι ο "διαγωνισμός" θα μας φέρει νούμερα τηλεθέασης (και άλλα...νούμερα σε μεσημεριανές και απογευματινές "εκπομπές") γιατί τα στοιχεία άλλα δείχνουν. Και πέραν των άλλων ο εν λόγω "διαγωνισμός" τραγουδιού(και βλακείας!) δεν προσφέρει και τίποτα το ιδιαίτερο στα πολιτιστικά δρώμενα. Και ούτε είναι τιμή για την "δημόσια τηλεόραση"(μάλλον έσχατη ντροπή είναι) να είναι υπεύθυνη για τη διοργάνωση τέτοιων κακόγουστων και προσβλητικών για τον ελληνικό πολιτισμό "εκδηλώσεων". Η υποτιθέμενη οικονομική κρίση σας δίνει και ένα "πάτημα" να πάρετε και μια σωστή απόφαση...
Ιδού η Ρόδος...
-Αυτά...
Α, και όπως είπαμε λαμόγιο εκεί στο υποκατάστημα της τράπεζας στο Αγρίνιο. Και να ξέρεις και κάτι άλλο: το φτύσιμο διαγράφει κυκλική πορεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου